تکلیف!!

اتفاقا من هم معتقدم که گروه پایداری دقیقا به تکلیف خود عمل کرد! تکلیف و وظیفه گروه پایداری این بود که دست در دست فرقه انحرافی (خواسته) و دست در دست جریان فتنه (ناخواسته) اجازه ندهند قالیباف رئیس جمهور شود، به این قیمت که روحانی رئیس جمهور شود!! و از همین زاویه بود که آرای خاکستری حاج باقر را نشانه گرفتند و فیلم خصوصی را به بی بی سی دادند و… هزار و یک کار دیگر. القصه، ما دنبال مقصر نمی گردیم! و از قضا، خودمان را مقصر این شکست می دانیم!! آری، ما مقصریم… و اگر آن روز که این جماعت، رای و نظر دیگران را، مهم تر از رای و راه انقلاب اسلامی و اصل انقلاب اسلامی قلمداد کردند، محکم و درست و بایسته جلوی شان می ایستادیم، فی الحال این نبود حال و روزمان! گند زدند به تکلیف، باز هم می گویند تکلیف!! تکلیف گروه پایداری این بود که ثابت کنند «گفتمان انقلاب اسلامی» در نزد ملت ایران، فقط اندازه آرای سعید جلیلی رای دارد و بس!! و ثابت کردند!!!! اما نه، این گفتمان و این انقلاب اسلامی را باید نجات داد از دست این جماعت!! با این دست فرمان، دفعه بعد، به جای باختن انتخابات به حسن روحانی، امتحانات را به کاخ سفید می بازیم!! گمانم تا دیر نشده باید هم گفتمان انقلاب و هم خود انقلاب را از دست ایشان نجات داد… بیعت با دیگران، نتیجه اش را داد!! آن از اصلح فرماسون، آن از اصلح بی تایید، این هم از اصلح بی رای!! در بیعت جز با ولی امر، ظاهرا ببریم یا ببازیم، شکست خورده ایم!! اما چه خوب دوباره بیعت کنیم با «آقا»… ولله اگر حسن روحانی، رئیس جمهور بدی باشد، سختی اش گردن هیچ علامه ای نیست، گردن گروه پایداری نیست، گردن من و ما نیست؛ این وسط، فقط کار سخت رهبر مظلوم است که مضاعف می شود!! آخر تا کی قرار است معایب سیاست، محاسن ولایت را سپید کند؟! حقا که ما مقصریم… مایی که حرمت ولایت پذیری را قربانی احترام سیاست ورزی کردیم!! و آنقدر که نگران مقام این و آن بودیم، دغدغه خود انقلاب را نداشتیم!

راستی! تکلیف جدید ما را نمی گویید گروه پایداری؟؟؟!!!

این نوشته در یسار ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم الله…

  2. سیداحمد می‌گوید:

    اسم این گروه را هم باید فراموش کنیم… آزارم می دهد تکرار اسمشان و شعار های بی فکرشان!

    فقط و فقط لبیک یا خامنه ای…

  3. بندری می‌گوید:

    تأیید نمی کنید نظرات رو … عجبااااا

  4. فرزند خراسان می‌گوید:

    تکلیف بعدی:

    تحصن جلوی شورای نگهبان برای اعتراض به عدم تایید صلاحیت لنکرانی!

  5. زهرا :) می‌گوید:

    امیرالمومنین علیه السلام:
    تو مراقب آخرتت باش، دنیا خودش ذلیلانه پیش تو می آید.

  6. علی می‌گوید:

    سلام دوست عزیز

    این ملت، این مردم، طرفدار اعتدال هستند. اعتدال اعتدال اعتدال
    شما تندرو هستید. شما یک اقلیت محض هستید که ۸ سال مملکت رو قبضه کردید. این حسن روحانی، همان حسن روحانی است که هزاران هزاران هزار درباره خیانتش و بی شرفی اش نوشتید و نوشتید و نوشتید و در میدان بی رقیب فکر کردید که پیروز شده اید.

    آقای حسین قدیانی، نتیجه مشخص است. بحث پیروزی روحانی نیست. موضوع شکست مفتضحانه دروغ و بی شرمی است. زن و بچه مردم میلیون میلیون گرسنه بمانند که شما دور اروپا گفتمان بازی کنید!

  7. شیدا می‌گوید:

    اتفاقاً موضوع، بى شرمى ودروغ شما، مدعیان تقلب است!

  8. سهیل می‌گوید:

    دروغگو کسانی هستند که چون اوضاع بر وفق مرادشان نبود بازی را بر هم زدند و تهمت زدند!

    بی شرم کسانی هستند که دروغ و تهمت خودشان را هم فراموش کردند و با کمال پررویی به همان بازی برگشتند!

  9. ناشناس می‌گوید:

    باید قبول کرد اصلاح طلبان از تجربیات گذشتشون درس گرفته بودن تو فیلمهاشون روی زنان بد حجاب و بازیگران تاکیدی نکردن و روی رای روستا نشینان کار کرده بودن…

    من خبر دارم نمایندگان روحانی توی روستاها کارهای تبلیغاتی زیادی کرده بودن، بر عکس اصولگرایان که دیگه رای روستاها رو بی کم و کاست از خودشون میدونستن و اهمیتی به این قشر موثر ندادن……..

    بالاخره باید نتیجه رو پذیرفت!!

  10. n.j می‌گوید:

    نتیجه انتخابات مشت محکمی بود بر دهان مدعیان تقلب ۴ سال پیش…
    این گوی و این میدان…
    بسم ا…

  11. فاطمه می‌گوید:

    آقای روحانی!

    این گوی و این میدان…
    درست کن اوضاع مملکت رو!

  12. ارزومند کربلا می‌گوید:

    “آخر تا کی قرار است معایب سیاست، محاسن ولایت را سپید کند؟!”

    وای بر ابوموسی ها!

  13. مهدی می‌گوید:

    چون موریانه بیشه ما را ز ریشه خورد
    کاری که کرد تفرقه با ما تبر نکرد…

  14. شیما می‌گوید:

    من با سهیل به شدت موافقم. خیلی پررو هستند. حالا که بر وفق مرادشان شده ولی کی یادش میرود بی امنی ها و اغتشاشات حضرات را؟! گفتند ۱۱ ملیون رإی جابه جا شده!!!

    پس ما هم باید علم کنیم که در همه نظرسنجی ها قالیباف بالا بود پس حتما تقلب شده!!!

  15. امیررضا می‌گوید:

    اتفاقا من هم معتقدم که گروه … دقیقا به تکلیف خود عمل کرد! تکلیف و وظیفه گروه … این بود که دست در دست فرقه انحرافی (خواسته) و دست در دست جریان فتنه (ناخواسته) اجازه ندهند جلیلی رئیس جمهور شود، به این قیمت که روحانی رئیس جمهور شود!!

  16. مریم می‌گوید:

    کمی به دلیلی این انتخاب ملت فکر کنیم
    عبرت آموز است……………………….

  17. حافظ می‌گوید:

    داره گریه ام می گیره به خدا
    مخصوصا اینکه طرفدارای پایداری هی پیام و اس ام اس میدن که:

    «ایران کوفه است… به مالک بگویید برگردد………»
    چی میشه گفت بهشون؟
    حضرت علی (ع) چه می کشید از دست اینها و چه می کشد سید خراسانی ما از دست ما!

  18. جورابلو می‌گوید:

    سعی کنید یک کم به خودتون مسلط باشید!!!

  19. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    در این شرایط که هر ۵ ثانیه یک کامنت می آید، قوانین کامنت گذاشتن در قطعه ۲۶ تغییری نکرده.
    کامنت های که اشکال ویرایشی دارد به هیچ وجه تایید نمی شود. اصلا هم فرصت تصحیح کامنت را نداریم!
    ضمنا! یک جمله، شعر، آیه و یا حدیثی که یک بار یک نفر کامنت کرده را هزار نفر دیگر هم کامنت کند، تایید نمی شود!
    کامنت های طولانی هم ارسال نکنید لطفا!

    امیدوارم کمی درک کنید و همکاری کنید!

  20. م.طاهری می‌گوید:

    گروه پایداری در ریزش رای قالیباف نقش داشت، بدون شک.
    سریال اشتباهاتش هم از همان زمان شروع شد که خلاف نظر روشن و آشکار ولی رو آوردن به حزب و جبهه بازی. قطعاً اشتباه کسانی که دنبال این بازی ها رفتند هم مضاعفه.

    اما اگر تنها دلیل شکست امروز بدونیمشون خودمون رو گول زدیم. یعنی پایداری آنقدر قدرت و پایگاه مردمی نداره که بتونه تنها عامل باخت باشه. رای جلیلی هم نشون می ده که پایداری ها نتونستن به نفع نامزد مورد نظرشون از آرای قالیباف کم کنند.

  21. حمید می‌گوید:

    ضمن احترام به ساحت مقدس شهدا
    در هیچ جا کسی را به خاطر ادای تکلیف محاکمه نمی کنند.
    ما که برای ادای تکلیف خود حجت شرعی داریم اما وای به حال کسانی که هیچ ادله شرعی و اخلاقی ندارند.

  22. م.طاهری می‌گوید:

    به خیلی چیزها باختیم. پایداری فقط یکیشه.
    باختیم به مشایی محوری و اختلاف با سایر قوا و خود درگیری های دولت احمدی نژاد که در دو سال اخیر به اوج رسید. دولتی که درست یا غلط به عنوان دولت اصول گرا شناخته می شد.
    باختیم به مشکلات اقتصادی و بی توجهی یا کم توجهی دولت احمدی نژاد به آن. همان زمان که سخت مشغول قهر و آشتی و بگم بگم بود.
    باختیم به خودخواهی اصول گرایان که با سه نامزد وارد انتخابات شدند.
    باختیم به تخریب هایی که طرفداران هر نامزد اصول گرا علیه دیگر نامزدها داشتند. تخریب هایی که اگر نبودند نهایتاً به خاطر اختلاف سلیقه از آرای یک نامزد اصول گرا کم می شد و به سبد رای یک اصول گرای دیگه اضافه می شد. نه اینکه به آرای روحانی اضافه بشه.
    باختیم به اینکه طرفداران هر نامزد اصول گرا می گفتند فقط نامزد مورد نظر من! و هیچ اصول گرای دیگری به جز نامزد مورد نظر من نمی تونه مناسب باشه.
    باختیم به خودمون و اشتباهاتمون.
    اشتباهاتی که حالا آقا باید تاوانش رو بدهند.

  23. باقر می‌گوید:

    همین گسست فکری و تکثر کاندیداهای اصولگرا بود که جو خیلی از آرا را به سمت روحانی برد.
    ۴ سال تمام حاج باقر جهادی را تخریب کردند و الان با افتخار در سایتهایشان می زنند پیروزی روحانی! نمیدانم اینها شیفته چه شدند؟
    ماها خودمان بین خودمان تنهاییم، وای به حال روزی که همه احساس تنهایی بکنیم! نمی دانم هنوز برخی برادران خود را با بصیرت می دانند و از رای دادن به جلیلی پشیمان نیستند با اینکه نتایج را دیدند و از اینکه قالیباف را از بوستانهایی که ساخت تا دریاچه چیتگرش تخریب کردند و این را نشانه بصیرت می دانند و می گویند که ما چقدر تیز بین هستیم و روی همه ی این کارها اسم گذاشتند که این چیزها در دوران شهرداری ها بی سابقه بود که یک شهردار را اینقدر متحد الشکل تخریب کرده تا رای دهنده به او بشود بی بصیرت و رای دهنده گان به روحانی می شوند اکثریت آرای مردم!!
    لازمه فرار از این چیزها بصیرت دهی و آموزش اخلاق و مبانی اسلامی در سطح گسترده است که شما در این زمینه فعال بودید.
    من می گویم باید بچه های ارزشی یک برنامه مدون برای چهار سال بعد به طور متحد بریزند و آغازگرش همین وبلاگ شماست!

  24. امیر می‌گوید:

    کاملا دیدگاه درستیه حقا که تیزهوشی
    این جمله سید احمد هم لایک داره…اسم این گروه را هم باید فراموش کنیم… آزارم می دهد تکرار اسمشان و شعار های بی فکرشان!

    فقط و فقط لبیک یا خامنه ای…

  25. بغض می‌گوید:

    تکلیف آقایان و حامیانشان این بود که چند ماه فقط به تخریب قالیباف بپردازند و ما را هم سرگرم پاسخ به این تخریب ها کنند… موفق شدند… ما این چند ماه در تبلیغ قالیباف کوتاهی کردیم چون باید به چرندیات آقایون پاسخ می دادیم…

  26. محمد ش می‌گوید:

    بسمه تعالی
    واقعا دوست دارم بدانم چه چیز بیش از حضور و اظهار نظرهای آقای دکتر جلیلی می توانست به اصلاح طلبان در رای آوری کمک کند؟
    مسائل امنیت ملی رسانه ای نشد؟ که شد! انرژی هسته ای و اختلاف بین مسئولینمان بحث کوچه و بازار نشد؟ که شد! افراد خاصی که به اسم اصولگرایی هر حرف را می زنند کاندیدای مورد نظرشان را پیدا نکردند؟ که کردند! مردم به بهانه ی رای ندادن به از نظر خودشان “افراطی ها” به تنها کاندیدایی که نظر مخالف داشت و از قضا در نظرشان رای هم داشت، رای ندادند؟ که دادند!
    دوست ندارم بحث اصلی که میان ما و آمریکاست به بحث میان ما و ما تقلیل یابد، اما قبول کنیم با آمدن به قول مردم دکتر امام صادقی، و آن جور آمدن که بگوید به نفع احدالناسی کنار نمی رود، و چسباندن “گفتمان انقلاب” به او (که بخواهیم یا نخواهیم گفتمانی از خودش نداشت و با اغماض کورکورانه و در بهترین دید شاید بتوان “گفتمان احمدی نژاد” را به او اتچ کرد) که معنی اش لاجرم این است که کس دیگری گفتمان انقلاب را ندارد! ناخواسته بیشترین لطف به اصلاح طلبان شد.
    بنده دانشجوی برق صنعتی امیرکبیرم. دلبسته به این انقلاب و نظام و حضرت آقا. از خودم می گویم که برادران و خواهران فکر نکنند این حقیر بیسواد و بی اطلاع و ضد ولایت فقیه و از این قبیل موارد است. الان که گذشت و من نمی خواهم بر سر انتخاب دوستانم بحثی کنم. اما برای انتخابات آینده باید اشکالات را رصد کنیم. آقای دکتر جلیلی به نظر بصیرت لازم را نداشت، چه آن موقع که پابرهنه از شورای عالی به این عرصه آمد چه می دانست که با آمدنش به هر حال مسائل امنیت ملی زیر ذره بین می رود، چه آن موقع که در مناظرات، بحث کشته های ایذه و سمیرم و… را رسانه ای کرد، چه آن موقع که دید (و اگر ندید باز هم مستوجب ملامت است) که اصولگرایی بدون او رای آور است و با او بی رای. من یکی از مسببان اصلی پیروزی شیخ اصلاحات را دکتر جلیلی می دانم نه توده ی مردمی هوادارانش بلکه شخص آقای دکتر و عده ای از اطرافیانش و لذا به ایشان این پیروزی با قاطعیت روحانی را تبریک و تهنیت می گویم.
    چند بیتی هم از محمدکاظم کاظمی می آورم که در این شرایط، به درد آقایان اصلاحطلب می خورد که بدانند این بحث، درون گفتمانی است و ما با ایشان سر چیزهای مهمتری بحث داریم:

    ای شمایان علم گور کسان برده به دوش!
    آنچنانی که برد نعش برادر، قابیل

    خوش چه بالید بر این دولت بادآورده؟
    استخوان می شکند عاقبت این بار ثقیل

    نتوان خورد از این میوه به جز هسته ی تلخ
    نتوان ساخت از این شاخه مگر دسته ی بیل

    تیغ کرار چه بندد به کمر آن که به عمر
    نتواند نهد آتش به کف دست عقیل

    شعر قسمتهای دیگری هم داشت که اگر می گفتم از تقوا به دور بود.
    یاعلی
    (اگر لازم دیدین ذکر نشود در وبلاگ تایید نکنین، ما با نظر شما موافقیم داداش حسین)

  27. حامی می‌گوید:

    کمی آزادی بیان داشته باشید…

  28. امین می‌گوید:

    من به اندازه کافی اطلاعات ندارم که بگم پایداری ها دلیل عمده ریزش آرای اصولگراها هستن، اما فقط می دونم ملغمه ای از غرور (چنانکه خود را تنها علمدار پرچم گفتمان انقلاب بدانیم) و خودزنی (مناظره سوم و انتشار فایل صوتی قالیباف گویای همه چیز بود) و خیانت به عهد (چنانکه بگوییم ائتلاف و عمل کنیم به اختلاف) و … (در یک کلمه بی بصیرتی) باعث شد الآن مهره ارزشمندی مثل قالیباف (به قول آقا حسین در شرایط ۱۰:۱۰) از مدیریت عرصه اجرایی کشور دور بمونه. یا بهتر بگم، کشور از داشتن دوره ای طلایی مدیریتی محروم بشه!

  29. شهید چمران می‌گوید:

    یه کم به را ی ها نگاه کنید. سوال پیش میاید چرا مردم به روحانی رای دادند و رای تمام کاندیدای دیگه رو با هم جمع می کردیم تازه اندازه ی رای ایشون نمیشد این یعنی مردم نسبت به اصولگرایان بی اعتماد شدند و البته خود اصولگرایان هم زحمت زیادی کشیدن برای این بی اعتمادی واقعا جای تشکر داره.

  30. قطره می‌گوید:

    آخر تا کی قرار است معایب سیاست، محاسن ولایت را سپید کند؟!

  31. همه او می‌گوید:

    حالا فقط این آیه آراممان میکند
    تلک نداولها بین الناس…

  32. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    لازم به تاکید است که حسین قدیانی این روزها در هیچ وبلاگ یا سایتی هرگز کامنتی نگذاشته اند.
    اخیر دیده شده به نام ایشان، این ور و آن ور کامنت هایی گذاشته می شود!!
    کامنت ها هم عمدتا سرشار از ناسزا به … است!!

    واقعا متاسفم که به جای پاسخ دادن به منطق عالی قطعه ۲۶ دست به این کارهای زشت و نخ نما شده می زنند.

  33. مریم.م می‌گوید:

    سلام…

    همیشه مطالبتون رو می خوندم، اما هیچ وقت نظر نگذاشتم…
    امشب با خوندن مطالبتون دلم به درد اومد… حاج باقر مظلوم ترین کاندای این دوره بود. هم از دوست خورد هم از دشمن…
    هنوز هم تو شبکه های اجتماعی از خودشون و این تکلیفی که انجامش دادن دفاع می کنن… و این فرمانده ی بی ادعا رو می کوبن!!
    نمی دونم به آخرتشون هم فکر می کنن یا نه؟!

  34. قاسم خان می‌گوید:

    سوزش جبهه بی جبهه پایداری از این است که دیگر به راحتی می شود نقدش کرد، حتی شخص علامه را…

    ایشان باید پاسخ بدهند توهم عدم خطر اصلاح طلبان را!!

  35. نرگس می‌گوید:

    جناب بغض: تکلیف آقایان و حامیانشان این بود که چند ماه فقط به تخریب قالیباف بپردازند و ما را هم سرگرم پاسخ به این تخریب ها کنند… موفق شدند… ما این چند ماه در تبلیغ قالیباف کوتاهی کردیم چون باید به چرندیات آقایون پاسخ می دادیم…

    کاملا قبول دارم نظرتون رو!

  36. ناشناس می‌گوید:

    کسانی که به اسم دعوت به خدا به خود دعوت می کنند باید مسئولیت وضعیت اخیر اصوگرایان را بپذیرند. فقط با عبور از “خود” می توان اصولگرا بود. اگر این توفیق را پیدا نکنیم هیچ دلیلی برای رویکرد “من” به “ما” وجود ندارد.
    احساس تکلیف پدر ما را درآورده است. باید اول تکلیف شناس باشیم بعد ادعای عمل به تکلیف کنیم!
    عمل به تکلیف یک امر احساسی نیست یک امر عقلانی است. اگر عقلانیت و خرد جمعی پای یک تکلیف را امضا نکند نمی توان به آن احساس تکلیف تکیه کرد.

  37. حسام می‌گوید:

    پاسخ محکم علامه مصباح به سیاست ورزی غلط گروه پایداری
    ارسال شده در ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ توسط حسین قدیانی

    «هنگامی که تأمین و تحصیل یک مصلحت لازم و ضروری، در حد مطلوب و ایده آل آن میسر نباشد، باید نزدیک ترین مرتبه به حد مطلوب را تأمین کرد».

    آیت الله مصباح، صفحه ۸۵ کتاب «نگاهی گذرا به نظریه ولایت فقیه»

    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

    هر چند ما هم داعیه داریم که به «اصلح» رای داده ایم، اما این جمله کلیدی از علامه والامقام، محکم ترین ردیه بر سیاست ورزی غلط گروه پایداری، و موید همان حرف ماست که می گوییم؛ «رصد نتیجه، اصولا بخشی از تکلیف است».

  38. غلامرضا می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین عزیز دوست داشتنی

    اینجانب با حجت شرعی به دکتر سعید جلیلی رای داده، قبل از این که جبهه پایداری اعلام موضع کند.
    شما را هم دوست دارم شدیدا.
    خدا تمام ما را به راه راست هدایت فرماید و دست تفرقه افکن را قطع کند.
    موفق باشید.

  39. 120 و 2 می‌گوید:

    لعنت بر ذات تفرقه افکنانه گروهگ های ناپایدار سیاسی…

  40. مهدی بهرامی می‌گوید:

    سلام حسین جان عوض شدی

  41. ماشااله رستی می‌گوید:

    حسین آقا سلام
    …………………..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.