سجده در محراب انتخابات

یکم: !! آری، کم پیش می‌آید نوشته‌ای با علامت تعجب آغاز شود اما متحیرم از فهم کسانی که با ما سخن از «سوپر دو قطبی فتنه و انحراف» می‌رانند.

ما «جنگ زرگری» شنیده بودیم، «سوپر دو قطبی تزویرگری» ندیده بودیم!!

ما یک فتنه و یک انحراف نداریم. یک «فتنه و انحراف» داریم.

انحراف به همان حرفی ختم می‌شود که فتنه با آن شروع می‌شود. انحراف… فتنه… «انحرافتنه»!

اگر فتنه، انحراف از حق است، انحراف نیز، فتنه انداختن در جبهه حق است. آبشخور فتنه و انحراف، یکی است. منیت‌های شیطانی است.

«منم منم» و «بگم بگم» ریشه در نفوس اماره دارند. صلاحیت بعضی‌ها برای آدم بودن رد است، وای به حال صلاحیت‌شان برای جلوس بر صندلی ریاست بر قوه مجریه.

با عمل به «مر قانون» هم فتنه رد می‌شود، هم انحراف.

ما گاهی با دشمن طرفیم، گاهی رسما با خود شیطان. به حضرات فتنه و انحراف برنخورد اما جفت‌شان از آدمیت مرخصی گرفته، تجسم شیطنت شیطان شده‌اند.

حقا که عجب بساطی پهن کرده شیطان! شیطان عزم کرده با کمک اعوان و انصارش مچ امید ما را بخواباند. مچ حماسه‌سازی ما را بخواباند. مچ غرور ما را بخواباند. مچ وحدت ما را بخواباند.

شیطان عزم کرده انرژی منفی تزریق کند به بچه‌های انقلاب. شیطان است دیگر! قسم خورده، هم مچ آدم را بخواباند، هم مچ آدمیت را، هم مچ بصیرت را، هم مچ انقلاب اسلامی را.

شیطان که برای انحراف و فتنه نقشه نمی‌کشد! ابلیسک‌ها آنقدر نفس مساعدی دارند که شیطان نزده، اینها می‌رقصند! و علامت پیروزی نشان می‌دهند! فتنه و انحراف حتی چشمک شیطان را هم نمی‌خواهند! رام شیطان‌اند. آرام شیطان‌اند. شعبه شیطان‌اند. شعبده شیطان‌اند. جلوه شیطان‌اند. بی‌بی‌سی، الکی از آمدن کسی ذوق نمی‌کند!

انقلاب اسلامی اما همان انسان خداباور و عارفی است که شیطان برای به دام انداختنش با بزرگ‌ترین غل و زنجیر خود آمده. غل تفرقه، زنجیر تنش و دعوا و ناکارآمدی. این البته ناشی از ضعف انقلاب نیست؛ قوت انقلاب را نشان می‌دهد.

شیطان با فتنه و انحراف، انقلاب اسلامی با خدا، البته که مکر خدا بالاتر است. مکر خدا، یعنی فکر خدا، یعنی همین حلول ماه رجب.

قسم به «این الرجبیون»، خدا دارد حرف می‌زند با بچه‌های انقلاب… «اگر شیطان به جنگ شما آمده، من خداوند، دست‌هایم را به سوی شما دراز کرده‌ام… از رجب بهتر، چه ماهی؟… بگیرید!»

چه ماه به موقعی! در مصاف با ابلیس، چه به موقع خود را نشان دادی خدا! کور بودیم، نمی‌دیدیمت! کر بودیم، نمی‌شنیدیمت! باید خودت کاری می‌کردی! باید خودی نشان می‌دادی! انقلاب ما از محراب تو شروع شد…

شیطان، ماه را می‌زند که الله را بزند! انقلاب ما را می‌زند که خدا را بزند! اگر شیطان، شیطان است، خدا هم خداست! اگر شیطان به میدان آمده، به خط زدن خدا دیدنی‌تر است.

خرمشهر، خیلی از محورها لو رفته بود اما فرمانده خدا بود. آمد و آزادش کرد. ضعف از ما نیست که حرف از خدا می‌زنیم؛ بیچاره کسانی‌اند که پناه به شیطان می‌برند! ما مچ هیچ شیطانی را نتوانسته‌ایم بخوابانیم الا از کانال دعا و تضرع و راز و نیاز با خدا. نقطه قوت ما اصلا در همین ناحیه است. «ناحیه مقدسه اشک». «جامعه کبیره خشوع».

در کوران هم آغوشی فتنه و انحراف، و هم‌اندیشی شیطان با دشمن، نه عجب که ماه زیبای رجب به دادمان رسیده. صورت‌های بارانی، بیشتر مستعد بصیرت‌اند. شانه‌های لرزان، نشانه‌های بصیرت‌اند.

اگر بعضی‌ها پنهانی با شیطان می‌بندند، ما اما بیمی نداریم از این حرف‌ها. ما آشکار و هویدا می‌گوییم که با خدا بسته‌ایم. ما افتخار می‌کنیم که انقلاب اسلامی، سنت فراموش شده اعتکاف را احیا کرد. اعتکاف، ائتلاف با خداست. رفتن به جبهه نماز شب شهداست. هم سنگری با رزمنده‌هاست.

ما بیم نداریم که علنی از خدا حرف بزنیم؛ نگون‌بخت کسانی‌اند که پنهانی با شیطان می‌بندند! الی بیت‌المقدسی‌ها ۲ اسلحه داشتند؛ یکی درب و داغان که در دست‌شان بود، دیگری گریه و اشک که در مشک‌شان بود… و خدا به این دومی، بیشتر عنایت کرد.

روح‌الله هم اخلاق خدایی داشت. جماران، به بسیجی‌ها می‌گفت: «من به این چهره‌های نورانی شما غبطه می‌خورم.» فقط کدخدای آنهایی آمریکاست، که الله را در محاسبات‌شان راه نمی‌دهند. بعضی‌ها همچین با ابلیس بسته‌اند که انگار خدا رفته است!

نخیر جانم! خدا هست! خدا نرفته است! طلوع آفتاب برای ما تکراری نشده! آیت‌الله ما «حضرت ماه» است! بعضی‌ها با طمع و آز می‌بندند، خداباوران با نماز و راز و نیاز. خط ما خط خود نیست، خط خداست. خط منیت نیست، خط بصیرت است. «ما منهای خدا» حریف آسانی هستیم برای خودنویس و روز آنلاین و بی‌بی‌سی.

«ما منهای خدا» اما اصلا وجود خارجی نداریم! شکست ما آنجاست که خود را از خدا پررنگ‌تر ببینیم. اینگونه نخواهد شد! ما کدخدا نداریم، و جهان را «دهکده جهانی» نمی‌دانیم. ما را ناخدای با خدایی هست که علی‌الدوام می‌گوید؛ «خدا»… و نشانی خود را به ما نمی‌دهد، حرف از «خدا» می‌زند. او از خود گذشته است که «دست قدرت خدا» را می‌بیند.

دوم: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم!

نه فتنه و نه انحراف، هیچ‌کدام سلیقه سیاسی انقلاب نیستند و قطعا شامل «همه سلایق سیاسی» نمی‌شوند. فتنه و انحراف، سلیقه سیاسی بی‌بی‌سی‌اند! سلیقه سیاسی شیطان‌اند!

استغفرالله که ما نامزدهای انتخابات جمهوری اسلامی را «شیطان» بخوانیم! هنوز شورای نگهبان، نامزدی را تایید نکرده، امر بر بعضی‌ها مشتبه نشود که نامزد انتخابات ریاست جمهوری جمهوری اسلامی‌اند!

شورای نگهبان یک «مر قانون» دارد و بس. کسانی که ریگ فتنه و انحراف در کفش‌شان است، تا ما سخن از «مر قانون» می‌رانیم، ناگهان دوستدار «آقا» می‌شوند!

«ریگ فتنه‌ای‌ها» سخن از «مصلحت» می‌گویند و «ریگ انحرافی‌ها» حرف از «حکم حکومتی» می‌زنند! سلمنا! ما هم حکم حکومتی را قبول داریم، هم مصلحت را. بالاترین حکم حکومتی، نیز والاترین مصلحت، «عمل به مر قانون» است. «مر قانون» نه فتنه را تاب می‌آورد، نه انحراف را. این «مر قارون بی‌بی‌سی» است که هر ۲ را با هم تصدیق می‌کند! بعضی‌ها نیامده‌اند که نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شوند؛ آمده‌اند به نیابت از بی‌بی‌سی، بلکه شیاطین بر جمهور، ریاست کنند. حالا یا «شیطان اشراف» یا «ابلیس انحراف». این، با قوانین جمهوری اسلامی نمی‌خواند. کسانی که التزامی به نتیجه انتخابات ندارند و کسانی که ثبت‌نام نکرده، عناوین مجرمانه در پرونده‌شان درج می‌شود، بر اساس «مر قانون»، صلاحیت نشستن بر صندلی ریاست‌جمهوری را ندارند. آزادی در جمهوری اسلامی اگر آنقدر موسع و گل و گشاد است که حتی فتنه‌گران و منحرفان را وسوسه به ثبت‌نام می‌کند، آن اندازه نیز حرمت دارد که شورای نگهبان، صلاحیت‌شان را رد کند. این مهم، بیش از آنکه حق شورای نگهبان باشد، وظیفه این شوراست.

سوم: در آستانه هر انتخاباتی، رهبر انقلاب، مثل امام راحل، به جای معرفی مصداق، از «شاخصه‌ها» سخن می‌گویند. شاخصه‌ها و ملاک‌های «آقا» مال امروز و دیروز نیست، به قد انقلاب قدمت دارد. مردمی بودن، ساده‌زیست بودن، انقلابی بودن، محکم بودن، قانونمداری، دشمن ستیزی، مقاومت و… همه و همه مداقه‌های عمیق و قدیمی علمدار انقلاب است. در هر انتخاباتی اما ناظر بر مسائل روز، تاکید رهبر انقلاب روی بعضی شاخص‌ها بیشتر می‌شود. معطوف به همین امر است که می‌بینیم رهبر انقلاب می‌فرمایند؛ «نامزدهایی که وارد صحنه شده‌اند بدانند مدیریت اجرایی کشور یعنی چه؟!» این جمله یعنی همین تاکیدات خاص رهبر انقلاب روی شاخصه کار، کارآمدی، کارآیی و توانمندی. عمل به این ملاک‌ها ممکن نیست الا به رعایت ۲ ضرورت؛ اولا، پرهیز از تنش و اختلاف و چند دستگی، ثانیا، نگه داشتن حرمت قانون. ضرورت‌هایی که می‌بینیم و می‌شنویم این روزها مهم‌ترین امهات رهبر انقلاب‌اند.

چهارم: در هر انتخاباتی دوگانه‌ای شکل می‌گیرد. در راه‌اندازی دوگانه‌ها باید هوشیار بود و دقیق. بعضی دوگانه‌ها اگر چه وجود خارجی دارند و بسی آرمانی‌اند اما نمی‌توانند و نباید تبدیل به دوگانه انتخابات ریاست جمهوری شوند که یک امر درون خانوادگی است. طبعا ما منکر «دوگانه سازش-مقاومت» نیستیم، لیکن مگر بی‌بی‌سی هم داخل بازی است که اصولا گانه‌ای به نام «گانه سازش» داشته باشیم؟! انتخابات، انتخاب میان خیر و شر یا حق و باطل یا دوست و دشمن نیست که بخواهیم از این دوگانه‌ها داشته باشیم. انتخابات، انتخاب میان خیرالموجودین داخل خانواده نظام از همه سلایق سیاسی انقلاب اسلامی است. بنابراین ما از دوگانه‌ای سخن می‌گوییم که یک طرف بر کار و قانون و کارآمدی و پیشرفت و حرافی کمتر و وحدت و عدالت و روحیات مردمی اما غیر پوپولیستی تاکید دارد، طرف دیگر بر ازدیاد دعواهای داخلی، تنش، تفرقه، خط و خطوط و حال‌گیری. و مردم مخیرند به «کار و کارایی» رای دهند یا «تنش و دعوا». در این کارزار، هم نیاز انقلاب واضح است، هم نیاز مردم؛ «بیشتر شدن کار» یا «بیشتر شدن حرف»؟!

پنجم: بعله! انقلاب اسلامی اصلا آمده برای دعوا اما دعوا با شیاطین، نه دعوا با خودش!! ما اتفاقا برای برد فزون‌تر در جنگ با دشمن، چاره‌ای نداریم الا اینکه از دنده خدا و خدمت به خلق خدا بلند شویم. به خود مشغول شدن ما، شیطان را به همه ما مشغول، بلکه مسلط می‌کند. حرف حسابم این است؛ مهم‌ترین سم آرمانگرایی و انقلابی بودن، کاریکاتور کشیدن از آرمانگرایی و انقلابی بودن است!

مُهر را برای سجده گذاشته‌اند، نه پرتاب!… و «محراب» هم که از ریشه حرب آمده، سنگر جنگ خداباوران با هم نیست؛ سنگر سنگ‌اندازی به سوی ابلیس رجیم است. تو برای خدا کار کن، چشم شیطان کور می‌شود. خیلی هم نیازی به سنگ نیست! فی‌الحال سنگ ما و اسلحه ما و جهاد ما، از کوی خدمت می‌گذرد. مباد که با تنگ‌نظری بن بست کنیم راه خدمت را. دوستان! خواهران و برادران! در مصاف ما با شیطان و دشمن و ایادی‌اش، خدا دارد با «ایام‌الله رجب» با ما سخن می‌گوید. خدا ما را تنها نگذاشته! دست خدا همچنان هوای ما را دارد! دست خدا بر سر ماست…

وطن امروز/ ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم البصیر…

  2. سیداحمد می‌گوید:

    “در انتخابات جمهوری‌اسلامی، بی بی‌سی نباید کاندیدا داشته باشد.”

    “«منم منم» و «بگم بگم» ریشه در نفوس اماره دارند.”

    احسنت… احسنت…

  3. یه بیست و شیشی می‌گوید:

    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    $$_____________________________$$
    $$_____________________________$$
    $$_________$$$$$$$$$$__________$$
    $$___________$$$$$$____________$$
    $$___________$$$$$$____________$$
    $$___________$$$$$$____________$$
    $$___________$$$$$$____________$$
    $$___________$$$$$$____________$$
    $$___________$$$$$$____________$$
    $$___________$$$$$$____________$$
    $$___________$$$$$$____________$$
    $$___________$$$$$$____________$$
    $$_________$$$$$$$$$$__________$$
    $$_____________________________$$
    $$_____________________________$$
    $$______$$$$$_______$$$$$______$$
    $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$
    $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$
    $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$
    $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$
    $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$
    $$________$$$$$$$$$$$$$________$$
    $$__________$$$$$$$$$__________$$
    $$___________$$$$$$$___________$$
    $$____________$$$$$____________$$
    $$_____________$$$_____________$$
    $$______________$______________$$
    $$_____________________________$$
    $$_____________________________$$
    $$_____________________________$$
    $$_____$$____$$_____$$____$$___$$
    $$_____$$____$$_____$$____$$___$$
    $$_____$$$$$$$$_____$$$$$$$$___$$
    $$_____$$_________________$$___$$
    $$_____$$_________________$$___$$
    $$_____$$_________________$$___$$
    $$_____$$_________________$$___$$
    $$_____$$_________________$$___$$
    $$_____$$_________________$$___$$
    $$_____________________________$$
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  4. سیداحمد می‌گوید:

    “در کوران هم آغوشی فتنه و انحراف، و هم‌اندیشی شیطان با دشمن، نه عجب که ماه زیبای رجب به دادمان رسیده. صورت‌های بارانی، بیشتر مستعد بصیرت‌اند. شانه‌های لرزان، نشانه‌های بصیرت‌اند. اگر بعضی‌ها پنهانی با شیطان می‌بندند، ما اما بیمی نداریم از این حرف‌ها. ما آشکار و هویدا می‌گوییم که با خدا بسته‌ایم.”

  5. چشم انتظار می‌گوید:

    شورای نگهبان یک «مر قانون» دارد و بس.
    همه چیز این مملکت، رو حساب و کتابه. و اون افرادی که حساب و کتابشون درست نیست، از این جمله ی بالا حسابی مضطربند…

  6. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    همیشه یک نکته سنجی خاص و یک نگاه منحصر به فرد دارید.
    فوق العاده است دید شما.

    {ما یک فتنه و یک انحراف نداریم. یک «فتنه و انحراف» داریم. انحراف به همان حرفی ختم می‌شود که فتنه با آن شروع می‌شود. انحراف… فتنه… «انحرافتنه»!}

  7. قاصدک منتظر می‌گوید:

    “انحراف به همان حرفی ختم می‌شود که فتنه با آن شروع می‌شود. “

  8. سیداحمد می‌گوید:

    امروز؛ حضور بی سر و صدای جناب سعید جلیلی در روزنامه وطن امروز…

    به زودی؛ حضور آقای باقر قالیباف در روزنامه وطن امروز…

  9. سیداحمد می‌گوید:

    “هنوز شورای نگهبان، نامزدی را تایید نکرده، امر بر بعضی‌ها مشتبه نشود که نامزد انتخابات ریاست جمهوری جمهوری اسلامی‌اند!”

    واقعا امر بر بعضی ها مشتبه شده ها؛
    بیانیه می دهند و چنان افاضاتی می کنند که مرغ پخته خنده اش می گیرد!

  10. سیداحمد می‌گوید:

    “بعضی‌ها نیامده‌اند که نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شوند؛ آمده‌اند به نیابت از بی‌بی‌سی، بلکه شیطان بر جمهور، ریاست کنند.”

    دقیقا!

  11. سمیه می‌گوید:

    مطلبی رو از یادداشت های پدر شهیدم امروز مطالعه کردم. جالب بود؛ سه بار نوشته بود قران و عترت و ولی فقیه ولی فقیه ولی فقیه. اگر پیرو ولایت فقیه باشید مطمئن باشید در زمان امام حسین هم بودید در کربلا یار امام بودید. اگر در زمان امام زمان هم باشید پیرو امام زمان (عج) خواهید بود…

    حال می بینیم اللهم عجل لولیک الفرج گفته می شود اما پیروی از ولی فقیه وجود ندارد.

  12. سیداحمد می‌گوید:

    “مُهر را برای سجده گذاشته‌اند، نه پرتاب!…”

    خنده ام گرفته از این جمله؛ شدید…
    خیلی قشنگ گفتی به خدا!
    🙂

  13. قاصدک منتظر می‌گوید:

    “هم هاشمی و هم مشایی جفت شان با هم رد صلاحیت می شوند… و آن وقت، نامردم ۲ صفحه کامل برای آیت الله جنتی دلنوشت ننویسم ها!! زنده باد جنتی دلاور…”

  14. بنده خدا می‌گوید:

    چطور آن وقتی که رئیس جمهور سابقاً محبوبتان مدام هاشمی و خانواده اش را به توپخانه تهمت و افترا می بست همگی از وی حمایت می کردید و “جنگ زرگری” نبود؟؟
    عجب روزگارتون رو زود عوض می کنید…

  15. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    خوب پس اگر فلانی رو جلوه شیطان و فلان یکی رو جادو و شعبده شیطان
    حساب کنیم، پس باتوم رو هم عصای موسی فرض میکنیم!
    باطل کننده سحر و جادو! در دست بسیجیان خامنه ای! به به!!
    مطلب بعدی اینکه منظورت از بیشتر شدن کار کیه؟ از بیشتر شدن حرف کیه؟
    اولی شهرداره؟ دومی آقای هسته ای؟ بدبختی اینه که ما الان به هر دو مورد
    نیاز داریم! هم یکی که مثل تراکتور کار کنه، هم یکی که مذاکره رو خوب بلد باشه
    خارجکیا! بشناسنش. حالا الویت با کدومه؟

  16. محراب می‌گوید:

    الهی! ان طردتنی من بابک فبمن الوذ؟
    خدایا! اگر مرا از درت برانی، پس به که روی آورم؟

  17. قاصدک منتظر می‌گوید:

    “خدا ما را تنها نگذاشته! دست خدا همچنان هوای ما را دارد! دست خدا بر سر ماست…”

    الهی! چون حاضری چه جویم، و چون ناظری چه گویم؟
    الهی! دانایی ده که از راه نیفتم، و بینایی ده که در چاه نیفتم.
    الهی! هر که را عقل دادی، چه ندادی؟ و هر که را عقل ندادی، چه دادی؟!
    الهی! «دعا» به درگاه تو لجاج است، چون دانی که بنده به چه محتاج است.
    الهی! ما را از فضل و کرم خود آن ده، که آن به.
    با صنع تو هر مورچه رازی دارد با شوق تو هر سوخته نازی دارد
    ای خالق ذوالجلال نومید مکن آن را که به درگهت نیازی دارد

    خواجه عبدالله انصاری

  18. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    این ۲ تا ملعون الان با همه توان آماده فتنه هستند. به نظر من، اگر قبل از
    انتخابات رد صلاحیت بشن، از هیچ آشوبی در روز رای گیری چشم پوشی
    نمیکنن، حتی اگه شده وسط مردم بمب هم بترکونن! حالا اکبر شاید ابا کنه
    ولی اون یکی ملعون اصلا برای همین کار اومده جلو. خدایا خودت به داد برس!
    کار از باتوم گذشته!! این غول آخری صاعقه می خواد!

  19. دلخون می‌گوید:

    چرا انقدر تند تند مطلب میذارین… خب آدم مغزش هنگ میکنه…
    یه کم یواش تر…
    من هنوز تو سیاست نو پاام… نمیشه که سرسری خوند….

  20. دلخون می‌گوید:

    از اینکه یه وقتی از رفسنجانی حمایت میکردم از خودم بدم میاد… کاشکی می شد یه پاک کن داشتم همه اون روزها رو پاک می کردم…

  21. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    آقا حالا یک سوال؟ این آقای اسی با این همه پرونده خیانت و تخلف، بعد از
    انتخابات میخواد مثل بنی صدر راهشو بکشه بره؟؟ چون من شنیدم بنی صدر
    رو میخواستن دستگیر کنن، امام اجازه نداد. چون برای وجه مملکت خوب نبود
    که شخصیت دوم مملکتش محاکمه بشه. یعنی برای این دوقلوهای افسانه ای
    هم همین اتفاق میفته؟ یا چی؟؟ کسی از اینور اونور خبر نداره؟

  22. علی می‌گوید:

    عالیییییییییییییییییییییی بود… ممنون.

  23. سیداحمد می‌گوید:

    اسلامی ایرانی؛

    این دو قلوها که این روزها مثل هم لباس می پوشن، جایی نمی رن!
    همین دورو برها می مونن. منزوی و بدبخت!

  24. به جای امیر می‌گوید:

    کار نیک! (گفت و شنود)

    گفت: آقای هاشمی در بیانیه انتخاباتی خود وعده داده است که می‌خواهد کشور را به شرایط ۸ ساله دوران ریاست جمهوری خود برگرداند!
    گفتم: این که «عقب‌گرد» و «ارتجاع» است… ایشان وعده پیشرفت داده بود!
    گفت: می‌گوید مردم از آن دوران خاطرات خوشی دارند!
    گفتم: اگر از آن دوران خاطرات خوشی داشتند که از لج آن ۸ سال با ۲۰ میلیون رای به سراغ خاتمی نمی‌رفتند.
    گفت: چه عرض کنم؟! می‌خواهند دوباره مردم را گرفتار آن روزها کنند.
    گفتم: مادری به فرزندش نصیحت می‌کرد که هر روز یک کار نیک انجام بدهد، مثلا به پیرزنی که می‌خواهد از خیابان رد شود، کمک کند. بعدازظهر پسرش با لباس پاره‌پوره به خانه آمد. مادر با تعجب گفت؛ این چه وضعی است؟ و پسر گفت؛ نصیحت شما را عمل کردم و پیرزنی را به آن طرف خیابان بردم. مادر پرسید؛ پس چرا لباست پاره شده است و پسر گفت؛ آخه نمی‌خواست برود، به زور بردمش اونور خیابون!

  25. مسعودساس می‌گوید:

    خصوصی:
    ساعتی که کنار کامنت ها میندازه، یک ساعت عقبه؟

  26. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    فرض کنیم اسی رد صلاحیت شد و هیچ اعتراضی هم نکرد،
    اشکال اصلی که قانون ما داره اینه که، رییس جمهور تا ۳ ماه بعد از انتخابات
    بر سرکاره! یعنی ۳ ماه فرصت داره از همه انتقام بگیره. ۳ ماه، برای غارتگری
    خراب کاری، خارج کردن ثروت ملی، تغییر دادن مدیران کار آمد با افراد نالایق،
    فرستادن اعوان و انصار به عنوان سفیر با احکام چند ساله به خارج و ….
    زمان خیلی زیادیه.
    در آیین راهنمایی و رانندگی، یک جا هست که میگه، اگر سر یک چهار راه
    چراغ قرمز بود ولی مامور پلیس دستور به حرکت داد، باید حرکت کنی!
    به نظرم این ۳ ماه باقی مونده رو یک جوری باید با دستور حذفش کرد.

  27. سیداحمد می‌گوید:

    اسلامی ایرانی؛

    مطمئن باش با رد صلاحیت اسی، محمود یه شر تپل(!) به پا می کنه.
    ولی زیاد جای نگرانی نداره! از پسش بر میام!
    این هایی رو هم گفتی درسته، ولی قابل حله! 😉

  28. برف و آفتاب می‌گوید:

    جالبه پریروز تلوزیون یه نظرسنجی پیامکی داشت که؛ به نظرتون تایید صلاحیت‌ها طبق قانون باشه یا طبق مصلحت!
    مصلحت، اگه واقعا “مصلحت” باشه؛ حتما تو قانون بهش اشاره شده!

  29. سیداحمد می‌گوید:

    مسعود؛

    بله!
    در سال جدید به روز نشد؛ مدل مادربزرگی شده.. قدیم!

  30. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    بازم بگو. به به از این همه خبر تازه. استاد چند وقت پیش فرموده بودند:
    دفاع از کشور که کار مهمی نیست، کلاغ و گرگ هم اینکار رو میکنن!!

  31. مسعودساس می‌گوید:

    وااااااااااااااااای، عجب تعبیری
    😀
    **********
    هم با سید موافقم که اگه چیزی نگید از یه جهاتی بهتره، هم اینکه اگه یه چیزایی رو بگید خیلی از کسانی که بی خبرن و ظواهر رو نگاه می‌کنن با خبر می‌شن

  32. برف و آفتاب می‌گوید:

    نه اطلاعات سیاسی کافی دارم؛ نه عقل کامل دارم؛ فتنه هم که آخر پیچیدگیه! فقط یه راه داره که امیدوار باشم که راهی که انتخاب می‌کنم درسته؛ اینه که باید باتقوا باشم! “ومن یتق الله یجعل له مخرجا”؛ “یا ایها الذین امنوا ن تتقوا الله یجعل لکم فرقانا”
    «اگر شیطان به جنگ شما آمده، من خداوند، دست‌هایم را به سوی شما دراز کرده‌ام… از رجب بهتر، چه ماهی؟… بگیرید!»
    گریه و التماس و نذر و …

  33. سمیه می‌گوید:

    آدم غصه اش می گیره… آقا از هر طرف تو فشارند
    چند روزه دارم به این فکر می کنم ختم صلوات برای سلامتی امام زمان (عج) و سلامتی اقا و گذر از این پیچ تاریخی با سربلندی شروع کنیم
    بسم الله ۱۴ هزار تا من می فرستم…

  34. ss می‌گوید:

    خصوصی

    آقای قدیانی

    ممنون از راهنمایی هاتون ولی کاش یه مقدار ادب رو رعایت می کردین! هر چند حرفاتون رو خیلی قبول ندارم اما از اینکه خیرخواه انقلاب هستین امیدوارم خدا هر دوی ما رو به آنچه مورد رضای خوشه رهنمون سازه. نمی دونم شما چرا تا کسی کوچکترین انتقادی به حرفاتون میکنه عصبی میشین و فکر می کنین طرف هیچ دین و ایمونی نداره، من اگه آقا رو بیشتر از شما دوست نداشته باشم مطمئن باشین کمتر دوسش ندارم امشب شاید اولین باری بود که از زمستان ۸۸ که دانشجوی ارشد بودم و با وبلاگتون آشنا شدم تا امروز که دوباره دانشجو شدم اینجا نظر گذاشتم ولی بد جوری دلمو شکستین… انتظار داشتم مثل یک خواهر باهام حرف می زدین اما شاید امشب آخرین باری بود که سر بزنم. منی که بعضی روزا شاید ده بیست بار اینجا سر می زدم. کاش همون ذهنیت قدیم رو از شما برا خودم باقی میذاشتم بگذریم هم اتاقیام همه خوابن منم برم بخوابم ببخشید اگه ناراحتتون کردم امیدوارم قلمتون در راه اسلام و انقلاب هر روز پر بارتر بشه انشاالله

  35. سیداحمد می‌گوید:

    سرکار اس اس؛

    جواب حرف های آقای قدیانی را کاش می دادین. «عصبانی» جبهه های سیاسی اند که مانده اند با ۲ تا اصلح هم زمان چه کنند!!! بعید می دانم شخصی که اینقدر تمیز و فی البداهه روشن گری می کنه، عصبانی بوده باشه موقع نوشتن! اینم دیگه خیلی نخ نما شده! تا هر کی یه جواب از داداش حسین می شنوه، فوری می گه؛ از اول عمرم تا الان همیشه آن بودم، امشب اما شب آخر بود اومدم اینجا!!!

  36. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    یا حق…
    زنده باد “قانون”…
    و حق به همان حرفی ختم می شود که قانون با آن شروع…

    هم قانون، هم قدیانی!! و حق با همان حرفی شروع می شود که نام زیبای حسین با آن آغاز می شود…
    .
    .
    .
    سلام بر حسین*

  37. مهرداد می‌گوید:

    اوه! اوه حسین قدیانی عجب قاط زده… بد جوری عصبانی هستی انگار… خیلی ندیده بودم اینجوری مستقیم و بی پرده به یکی تو قواره های آقای مصباح بپری… داداش یواش… به قول خودت مملکتو که به هلو نمیدن.. دیگه چرا اینقد شاکی هستی؟

  38. .........نه نقطه می‌گوید:

    سلام…

    عالی بود داداش حسین
    کامنتتاتون خودش یه پسته دیگه است!
    تریبون فعّالتو عشق است قطعه جوووون!

  39. سیداحمد می‌گوید:

    برای داداش حسین!

    http://uploadtak.com/images/y7743__.mp3

  40. معز می‌گوید:

    سلام؛
    اگه فتنه این دو امروز برایمان خطرناکتر است پس دفع آن نیز ایمان قویتر می خواهد.
    دیشب فکر می کردم که چقدر کلاس کارمان پیش خدا بالا رفته که هر روز امتحانهایمان از دیروزمان سخت تر می شود و خدا دارد در کوره کارزار مرد آهنین بیرون می فرستد برای روزهای بعد…

  41. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    صلوات بفرست! بحث ما اون ۲ تا ملعون بودن. الان حواسمون باید به فتنه اکبر
    باشه. علامه باشه برای بعد از انتخابات. بالاخره کسی که ۶۰ سال مشغول
    المکاسب و لمعه باشه، از نظر سیاسی کامل نمیشه. در بین مراجع عالیقدر
    از نظر سیاسی کسی به پای آیت الله نوری همدانی نمیرسه. بسیجی واقعی.

  42. .........نه نقطه می‌گوید:

    داداش عصبی شدنتو دوست دارم
    جوشی شدنتو دوست دارم وقتی با بغض می خونم: جبهه جای بابااکبرا بود. بابااکبرا جون می دادن واسه ولی امر، بساط درست نمی کردن براش…

    من در بیعت سیدعلی هستم، و لا غیر!…
    بعضیا فکر می کنن بی ایمانی شاخ و دم داره… یه کوچولو ته دلت ناخوش باشه از حرف و حکم و رای حضرت ماه، فلاوبک لایؤمنون حتی یحکموک فی ما شجر بینهم ثم لم تجدوا فی قلوبهم حرجا مما قضیت و یسلموا تسلیما…
    کجا هستند اونایی که تسلیم ولایت مطلقه ی عشق بودن بی چون و چرا؟..
    تا برای ما یه عده خواص مردود دم از حکومت جمهور نزنن.

  43. مسعودساس می‌گوید:

    این شیخ رشیدالدین وطواط!!! ساکت فتنه که نبوده؟
    اصلح هست دیگه؟
    پس چون حضرت آقا گفته این نی ساندیس شما هم خیلی معروف شده، و شما هم می گید شیخ رشیدالدین وطواط اصلح هست، ما بهش رأی می‌دیم.

  44. چشم انتظار می‌گوید:

    آمده ای به معرکه، با فِتَنِ نهانی
    آخرتت شود فنا، منتظریِ ثانی!

    آمده ای پُر ز غرور و عُجب و کینه توزی
    زِ چهره ات، حبِّ وِلا، ندیده ام نشانی

    هنوز، یادمان نرفته آن زمان ماضی!
    شکست پشت مملکت، ز بار آن گرانی

    فرشته ی نجات؟! یا کوسه ی رو به موتی؟!
    ناز نکن، عشوه نیا، پیر ابرو کمانی!

    ردِّ صلاحیت شوی، فتنه ی تازه داری؟
    یا که، شعار می دهی؛ وای شده تبانی!

    آخر خط رسیدی و رسید قصه پایان…
    برو، به باغ پسته ات، تاجر یک قِرانی!

  45. سیداحمد می‌گوید:

    آفرین چشم انتظار… آفرین!
    خیلی قشنگ گفتی… ای ولله!

    آمده ای به معرکه، با فِتَنِ نهانی… آخرتت شود فنا، منتظریِ ثانی!

  46. طلا می‌گوید:

    این روزا دو چیز فکرمو درگیر کرده:
    ۱- سو استفاده از اعتمادمون
    ۲- تبدیل ایران به سوریه ای دیگه

  47. .........نه نقطه می‌گوید:

    داداش من مخلص و چاکر آقای مصباحم ولی رأیتو درمورد سیاسی کاریهاش….
    به خدا تو دلم بود همین حرفای تو ولی جرأت ابرازشو حتی به خودم نداشتم!!
    به این میگن پیروی از عقل… کریم ترین مخلوق خدا…
    مخلص روحانیت و سالها دود چراغ خوردنشون هم هستیم ولی تعصب بیجا باعث میشد که قدرت تحلیل و منطق و اظهار نظر نداشته باشم.
    تا اینجا همه تو قبول دارم…
    پاچه خواری نیستا… ارادته… 🙂

  48. سیداحمد می‌گوید:

    طلا!

    ایران… سوریه؟

    عمرا؛ مگر ما مرده ایم؟
    شیر بچه های خامنه ای را دست کم نگیرید.
    از پَسِ تمام دنیا بر می آییم!

  49. اس اس می‌گوید:

    آبیته!

  50. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    آفرین چشم انتظار

  51. نفیسه می‌گوید:

    آقای قدیانی

    سلام! من اکثراً نوشته های شما رو می خوانم و به دلم می نشینه اما این دفعه راجع به آقای مصباح یه کم تند رفتی. خواهشاً همین جوری الکی و بدون سند چیزی نگید کی آقای استادی و حضرت آقا چنین گفتگویی باهم داشتند که فقط شما خبر داری؟؟؟؟!!!!

  52. .........نه نقطه می‌گوید:

    خدایا شکرت آخرش فهمیدیم داداش به کی رای میده.
    زین پس برم برای رشید جون وطواطی تبلیغ کنم:)
    ……………………………………………………………..
    می دونی تا اینجور نعره می زنی یاد کی می افتم؟
    یاد همون که حاج سعید می گفت دربارش که اگه برگرده یکی از اون مشتهای بوکسوریشو می خوابونه پای گوشش میگه نامرد!…تو بودی و این وضع ایرانه؟…
    احمد جان!…أینَ مثلُ احمد؟
    أینَ مثلُ مالک؟….

  53. قاصدک منتظر می‌گوید:

    حضرت امام خامنه ای :
    هر کس در راه روشنگری فکر مردم تلاش بکند، از یک انحرافی جلوگیری کند، از سوء فهمی مانع شود، چون در مقابله با دشمن است، جهاد است.

    هزاران بار اگر در راهت ای دوست
    دهم جان و سرم را وه چه نیکوست

    قمر از چهره ات گردیده روشن
    دلم از عشق تو گردیده گلشن

    به سینه کرده خانه عشق پاکت
    هزاران چون من هستند سینه چاکت

    حمایت می کنم مظلومی ات را
    بنازم آن دل دریایی ات را

  54. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی” برم!

    ساعت ۱:۵۳ بامداد
    تعداد افراد آنلاین: ۲۴ نفر

    ماشالله حزب الله…
    داداش حسینِ پر انرژیِ بسیجی ها، فــــــــــــدایی داری…

  55. چشم انتظار می‌گوید:

    داداش حسین؛ این جمله ای که آقا فرمودند؛ هیچ کس برای من هاشمی نمی شه، تا اونجایی که من یادمه، آقا پای صندوق رای فرمودند؛ اسم هرکس از این صندوق در بیاد، برای من هاشمی نمی شه… البته به معنای نقض گفته هاتون نیست.
    یه مطلب دیگه هم امروز از قول آیه الله استادی خوندم، که گفته بود؛ آقا تذکری به آقای مصباح در این خصوص ندادند. بازم این نافی حرف های درستی که زدید نیست البته. 🙂

  56. چشم انتظار می‌گوید:

    قابل داداش حسین و بچه ها رو نداشت. برای اینکه فضا، از حالت امنیتی خارج بشه گفتم!!

  57. .........نه نقطه می‌گوید:

    ببخشید تصییح بشه فلاوربک…به خدا قسم مومن نیستن…

  58. معز می‌گوید:

    بچه های دانشگاه فم با آقای مصباح ملاقات داشتن و یکی از نویسندگان وبلاگ ما مهمترین سخنان آقای مصباح رو لیست کردن به طور مثال ایشان اظهار داشته اند که “اگر بر اثر تنبلی یا به هر دلیل دیگری در انتخابات شرکت نکنیم یا به کسی که صلاحیت ندارد رأی دهیم؛ کسی که در رفتار یا اعتقاداتش اشتباه دارد که نمی‌تواند در ریاست جمهوریش یا عملش تاثیر‌گذار باشد مسئول هستیم.”

    و حال یک سوال؛ همانطور که من مسئول رای دادنم هستم، بقیه مسئول اظهار نظرشان هستند؟؟؟؟؟؟

  59. سائل الزهرا(س) می‌گوید:

    دلم واقعاً شکست، به خاطر همین انتخابات امتحانارو انداختن تو ایام اعتکاف، از انتخابات به ما چی رسید ۴ سال پیش به خاطر احمدی نژاد خودمونو خفه کردیم، آخرشم شد اینکه دست اون مردکو بگیره بیاردش برا ثبت نام …

  60. معز می‌گوید:

    من اصلا پیام خانم یا آقای طلا رو ندیده بودم حسابی شوکه شدم.
    ولی آقای قدیانی اگه آدرس میل دارن بهشون بگو بچه ها میگن همین الان هم از پس لبنان و فلسطین و سوریه بر میایم…

    ولی حیف که به قول خودتون در بیعت ناخدای باخداییم و اطاعتش از نفس کشیدن برامون واجب تر.

  61. دلخون می‌گوید:

    زنده باد جلیلی که هیچ حاشیه ای نداره….
    ای کاش تا آخر همین جور برامون پاک بمونه…

  62. درود بر هاشمی می‌گوید:

    اصلا قالیباف کی هست؟ از کجا اومد که بخواد در برابر آیت الله رفسنجانی بایسته؟؟
    این آقا اول انقلاب چی داشتند حالا چی دارند؟ شهرداری تهران یعنی چمدان چمدان زعفران سحرخیز برای مدیران شهرداری.. شهرداری تهران یعنی کیسه کیسه سکه تمام بهار برای شهرداری چی ها!! شهرداری تهران یعنی گوشت بره و چنجه و شیشلیگ و برگ توو برج میلاد و هتل شیان و هتل های سوپرلوکس مشهد… شهرداری تهران یعنی میلیارد میلیارد پول تو حساب های بانکی مدیران کل!! شهرداری تهران یعنی ثروت… قدرت… سلطنتی.. اشرافی گری.. شهرداری تهران یعنی بریز بپاش های شدید هر شب تو برج میلاد… شهرداری تهران یعنی مسافرت های یک ماهه مدیران و خانواده هاشون به خارج از کشور… این آقا از جیب باباش اینهمه بذل و بخشش می کنه؟؟؟!!! قالیباف خدا نکنه که رئیس جمهور بشه… خدا اون روز رو نیاره.. که اگر رئیس جمهور بشه ایران رو به تاراج میده… قالیباف یعنی اشرافی گری.. ریاکاری… درود بر هاشمی درود بر هاشمی درود بر هاشمی

  63. چشم انتظار می‌گوید:

    خوش به حالت سید احمد. برو بخواب که صبح، برای زیارت آقا شاداب باشی اخوی.
    .
    موی بدبخت رِ بوگو! کِلِّه ی سحر، بایس وَخیزُم بُرُم مدرسه. آخه سوما، امتحان نهایی دِرَن. مایَم که حوزه یِم. بُرم بخوابُم… 🙁

  64. دلخون می‌گوید:

    واقعا تو کار این آدما من موندم… این بزرگوار که حامی هاشمی هست ببین چه جوری قالیباف رو می کوبونه… بعد تو ستاد قالیباف نمی دونین چه حمایتی از هاشمی میکنن…
    آخه من چی رو باور کنم؟؟؟!!!!

  65. سید می‌گوید:

    داداش حسین

    اولا سلام

    ثانیا بالاخره معلوم کن رایت قالیبافه یا سعید جلیلی؟!

    ثالثا کاش پایداری ها هم اندازه تو مصباح را واقعا، نه برای خودشان دوست داشتند. می فهمم تو را اخوی جوشی.

  66. معز می‌گوید:

    چشم انتظار راست میگه آقا سید احمد

    برو بخواب که فردا چشمت به روی حضرت ماه روشن میشه. من که حسودیم شد… حلال کن.

  67. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    این هاشمی چیه، تمام اتفاقاتی که زمان اکبر آقا افتاده، همه رو حواله داد
    به قالیباف. عجب رویی دارن اینا. البته خوب، توی شهرداری هم کم بخور بخور
    نیست. ضمن اینکه بعضی از مدیران قالیباف، ارادت ویژه ای به اکبر آقا دارن!
    داستانی شده این قالیباف برای ما!

  68. سیداحمد می‌گوید:

    چقدر اوضاع رسانه های مجازی وخیم است!

    در ۲۴ ساعت گذشته، رسانه های مثلا معتبر، چند خبری که به صورت ویژه کار کرده بودند را تکذیب کردند.

    بچه ها باید هوشیار باشند در این شرایط؛
    گاهی زود قضاوت کردن در مورد خبری، عواقب خوبی ندارد!

  69. صبا می‌گوید:

    جای سلاله خالی، متناسب با متن حدیث انتخاب می کرد! گاهی واقعا احادیثش مناسب با حال و روزم بود!
    حدیثی متناسب با متن ندارم، اما کتابی می خونم که این جملاتش را می گذارم هرچند بی نسبت؛
    وقتی که امتحان پیش آید معلوم می شود مرد میدان کیست. انسان نباید خیلی به خودش اعتماد کند…
    خدای متعال دائما خلق را امتحان می کند. از اول خلقت این سنت جاری بوده و حکمت عالم نیز بر همین است که ترقیات و تنزلات بر اساس امتحان باشد.

    خوش بود گر محک تجربه آید به میان/ تا سیه رو شود هر که در او غش باشد

  70. صبا می‌گوید:

    یکی می گفت؛ هاشمی تو خونه ش خوابیده بود همین که فهمید جلیلی کاندید شد پاشد اومد.

  71. سائل الزهرا‏(س‏)‏ می‌گوید:

    درود برهاشمی!

    شما برو متن “بی سیم پاستور، روی خط نیاوران‏” “و کامنتای بچه ها رو بخون تا از خواب غفلت بیدار بشی‏؛ (اگه واقعا خواب باشی و خودتو به خواب نزده باشی) اونوقته که درگیر ادب داداش حسین میشی که نخواست خیانت های هاشمی و آلش ‏(لعنت الله علیهما) ‏رو واست بشمره…

  72. سیداحمد می‌گوید:

    خیلی دلم می خواد زودتر یک خرداد برسه و ببینیم کی تایید شد و کی رد شد، اونوقت با حس حال بهتری میشه گپ زد!

  73. میم می‌گوید:

    سید احمد جان:
    شما بنده خدا خیلی داری سعی میکنی یه جوری به آقای قدیانی بفهمونی که… ولی انگار چون مخالف جبهه پایداری هستن و احتمالا عاشق قالیباف، نمیخوان یه چیزهایی رو ببینن. اشارتون به تکذیب چند تا خبر امروز که احتمالا میشه به تکذیب نقل قول آیت الله استادی و همچنین تکذیب نظر شورای نگهبان و باز اشارتون به یک خرداد و تایید صلاحیت ها و حتی تذکرتون به آقای قدیانی برای اصلاح مطلبشون اشاره کرد که البته همشون ندیده گرفته شدن. حب و بغض که میگن همینه دیگه. کاش حب ما فقط در راه خدا باشه.

    یه چیزی رو یادم رفت بگم اینکه، فرض کنید اینها نظرات حضرت آقا بود در مورد یکی، حالا هرکسی، اصلا در مورد همین آقای قدیانی، ایشون آسمون و زمین رو به هم نمی آوردن؟ دقت کنید:
    امام خامنه ای: «از دهه ۱۳۳۰ تاکنون که او را می شناخته، همواره بر مدار حق بوده است»
    بنده هم به سهم خودم قدر آقای مصباح را می‌دانم. واقعا می‌دانم که ایشان در کشور و برای اسلام چه وزنه‌ای هستند و حقا و انصافا ما امروز نظیر ایشان را – حالا به این تعبیر بگوییم – خیلی نادر نظیر آقای مصباح ممکن است وجود داشته باشد با این وزانت علمی و عمق علمی و احاطه و وسعت و با این آگاهی و بینش و صفا، رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: این سه جهت در ایشان جمع است؛ هم علم، هم بصیرت به معنای حقیقی کلمه و هم صفا. این سه تا با هم در وجود ایشان خیلی ارزشمند است. (رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منزل آیت الله مصباح یزدی در تاریخ ۲۰/۱۱/۸۹)

    اگر خداى متعال به نسل کنونى ما، این توفیق را نداد که از شخصیتهایى مانند علامه طباطبایى و شهید مطهرى استفاده کند، اما به لطف خدا این شخصیت عزیز و عظیم‌القدر، خلاء آن عزیزان را در زمان ما پر مى‌کند.

    خوشبختانه یکى از موفقیتهاى آقاى مصباح‏ یزدى در قم این است که ایشان برخلاف خیلى از فضلاى ما که فضلشان در خودشان منحصر مانده، فضلش در شاگردانِ خوب سرریز شده است.

    آیت الله مصباح یک فقیه، متکلم، فیلسوف، مفسر و زمان شناس بصیر است. از همه این ها مهمتر جزء شخصیت های برجسته ای است که هیچگاه در تقدم نظام بر خود تردید نداشته و در این راه بدون لحاظ داشتن موقعیت علمی خود به دل خطر رفته و گاهی یک تنه با «خناسان مسلط» مصاف داده است.

    بنده به سهم خودم قدر آقای مصباح را می‌دانم. ایشان در کشور و برای اسلام وزنه‌ای هستند و حقا و انصافا ما امروز نظیر ایشان را – حالا به این تعبیر بگوییم – خیلی نادر نظیر آقای مصباح ممکن است وجود داشته باشد.

    خدا هممون رو هدایت کنه انشالله

  74. برف و آفتاب می‌گوید:

    سمیه؛
    من فعلا ده هزارتا شروع کردم. تا دیشب هم پونصد و چهل و شیش تاشو فرستادم.

  75. برف و آفتاب می‌گوید:

    فعلا که دم آیت الله جنتی عزیز گرم… دلنوشت ۲ صفحه ای می خواد، بسم الله… و پیام داده که؛ «می خوام»!!

    “و پیام داده که؛ «می خوام»!! ” قسمتی از دلنوشته‌ست؟ یا آقای جنتی پیام داده که مثلا حمایت کنید تا این‌ها رو رد صلاحیت کنیم؟

  76. Rosalie Barr می‌گوید:

    سلام. ممنون.

  77. مجنون می‌گوید:

    سلام
    اول خدا عاقبتمونو ختم بخیر کنه انشالله
    دوم اینکه من واقعا نمیدونم اینا که هی این رای ما به احمدی نژاد رو چوب میکنن و میکوبن تو سرمون چقدر نفهمن مگه نه اینکه به فرموده امام عزیز ملاک حال فعلیه افراده یا مگه طلحه و زبیر یادشون رفته و نشینیدن! خب ما اون موقع به تکلیف عمل کردیم و اون بود که رنگ عوض کرد!
    سوم واقعا جاداره از داداش حسین به خاطر جواب کامنتا و نظرشون تشکر کنم چون هم بعضی وقتا لازم به جواب روشن و تند هست هم واقعا این جوابا خیلی چیزارو در باره جبهه پایداری روشن میکنه که خیلی مفیده و بصیرت بخش . منکه به نوبه خودم استفاده کردم. ممنونم از داداش حسین ضمنا ما غیر حضرت ماه رو هیچ کس دیگه تعصب الکی نداریم به قول داداش ما آقا داریم و احتیاجی به آقا بالا سر نداریم
    ضمنا ماهم علامه رو دوست داریم ولی……
    حیف که هلو سوخت….
    حسین جان بازم ممنون
    خیر ببینی یا علی

  78. محصل می‌گوید:

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین
    نمیدونم چرا هر دوره وضع بدتر و حساستر میشه. از دست موسوی در میریم میافتیم تو تله مشایی. قربان مصلحتت برم خدا جون. آخه مگه ما چه گناهی کردیم که هی باید آقا رو ناراحت ببینیم. ای خدا براتون نسازه که خون به دل آقا میکنید. حتما دوباره باید گریه اش رو دربیارید آخه نامردهای بی مروت. اون پست فطرت هایی که از هاشمی دفاع میکنند حتما کورند یا خودشان رو به نفهمی زده اند. هاشمی که از عهده اداره چند تا گرگ زاده خودش برنمیاد چه جوری میخواد از عهده این کشور بر بیاد.
    شما هم آقای قدیانی زیاد حرص و جوش نخور که تازه اول کار و راهه. دنیا دیگه شده دنیای منیت های کاذب. تف به متاع و پست دنیا. میگن تا مردم آقا رو از خدا نخوان و از ته دل برا ظهورش دعا نکنن آقا نمیاد. کی میشه که مردم اینجوری بشن؟ وقتی که دیگه کارا و امورات از دست همه خارج بشه. جوری بشه که مردم به در درگاه خدا ضجه بزنن. حالا که فعلا عروسیه و جشنه.حالا مونده خون دل بخوریم از دست این مردمهای خودکامه و خودفرخته. ای خدا فقط آقا غصه نخوره حضرت ماه غصه نخوره بقیه چیزها قابل حله. خدا دودمان کسانی را بسوزان که غصه به دل رهبر می کنند.

  79. ناشناس می‌گوید:

    حسین فدایی دبیرکل ایثارگران در گفتگو با هفته نامه مثلث رازها و رایزنی های انجام شده که منجر به رییس جمهور شدن احمدی نژاد در سال ۸۴ شد را توضیح داده است که در ادامه بخش هایی از آن را می خوانید……
    http://www.farhangnews.ir/content/35651
    راستش یه جورای تایید حرفهای آقای قدیانی و از طرفی …….
    من که هنگ کردم، شایدم مال بیخوابی نمیدونم!!!!!!!!!!!!

  80. مهدی می‌گوید:

    در انتخابات نه بی بی سی و نه طالبان نباید کاندیدا داشته باشند

  81. معز می‌گوید:

    اون ناشناس بعد نظر محصل من بودم نمی دونم چرا اسمم پاک شده و گرنه من شجاعت دارم و پشت ماسک ناشناس حرف نمیزنم.

  82. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    به این جمله که توسط رامین جهانبگلو (جاسوس سیا)
    در مصاحبه با بی بی سی بیان شد، خوب دقت کنید:
    “فکر می‌کنم دو مساله از همه مهمتر است: نخست عدم شرکت گسترده
    مردم در انتخابات و دوم درگیری جدی میان جناح ها که بی شک از مرحله “لفظی” عبور خواهد کرد.”!!

  83. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    به دلیل نیاز مبرم به حفظ فریضه وحدت میان تمام نیروهای انقلاب، با صلاحدید حسین قدیانی همه کامنت های بحثی دیشب پاک شد. بدیهی است دوستانی که شاهد بحث بوده اند، به خوبی فهمیده اند فرق میان منیت و ولایت در چیست.

    داعیه و دعوایی نیست الا صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ص)

  84. معز می‌گوید:

    با این کار بزرگتان نشان دادید که در یک کلمه مردید همچون بابا اکبر شهیدتان، همچون او حتی از حق خود در خانه ی خود گذشتید.
    و جزء آن عده که با نام ولایت نان می خورند نیستید. (البته بر ما مسلم بوده و هست)

    این حرفم هم از اونجا میگم که حدود یکساعتی با بعضی از دوستان تلفنی نقد حرفها و کامنتهای دیشب بود و عده ایی معتقد بودند خدای نکرده شما هم از این آب گل آلود در حال ماهی گرفتن هستید و یا دوستانی که در کامنتها فکر کردند شما رای مردم را یه جورایی زیر سوال برده اید.

  85. ف. طباطبایی می‌گوید:

    جدا عجب متن فوق العاده ای.
    ممنون آقای قدیانی.

    خوش به حال اونهایی که الان پای بیانات آقا نشستن.
    🙁

  86. ف. طباطبایی می‌گوید:

    چقدر شعر چشم انتظار خوب شده!!

  87. مینو می‌گوید:

    کاش این کامنت رو هم منتشر کنین که بچه هایی که بحث دیشب رو خوندن این تکذیب رو هم ببینن:

    http://sabernews.com/shownews.php?idnews=7296

    ممنون

  88. علی بانکی می‌گوید:

    http://seyhe.ir/spacials/726-hashemi-rafsanjani-app-ipad.html
    رد پای نسخه خاطرات و آثار هاشمی رفسنجانی در روزهای نزدیک به انتخابات!!!

  89. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    آمده ای به معرکه، با فِتَنِ نهانی
    آخرتت شود فنا، منتظریِ ثانی!
    .
    .

    آخر خط رسیدی و رسید قصه پایان…
    برو، به باغ پسته ات، تاجر یک قِرانی!

    به کوری چشم کلاغ قصهء بی بی سی…
    آفرین بر چشم انتظار… درود بر «قدیانی»!

  90. محسن می‌گوید:

    چقدر بهت داده خلخالی دوم که اینا رو می نویسی و آینده کشورت و مردم رو می فروشی؟
    خیلی از خدا دور شدی.

  91. سیداحمد می‌گوید:

    جای همگی خالی… به به… خوش به حال ما که چنین آقا و مقتدایی داریم…

    اخبار ساعت ۱۴ را حتما گوش کنید!

  92. من می‌گوید:

    ماشالله به این قلم

  93. سیاست می‌گوید:

    بهتره اول وجود جریان موهوم انحرافی رو اثبات بکنی بعد تهمت بزنی مشتی!!
    البته اثباتش در کلام رهبری که با عنوانش دارید با نام اصولگرایی بازی می کنید نه با دلایل هم قبیله ای هات! (نگو که هم قبیله ای نداری که خدا میزنه تو سرت)

    رهبر امروز ۲۵ اردیبهشت ۹۲ در مورد پیشرفت مادی و معنوی حرفایی زدند؛ شماها بگید امکان داره با وجود انحراف پیشرفت مادی و معنوی داشت که رهبری در کلامش به عنوان شاخص مطرح کرده؟؟؟

  94. بیست و ششی می‌گوید:

    اگر حجت شرعی وجود داشته باشد؛ حتی چنانچه در آینده متوجه شود که انتخاب او غلط از آب درآمده، سرافراز است!
    حضرت آقا

  95. .........نه نقطه می‌گوید:

    شاد آمدی…
    هیی!… ما بی نصیبان 🙁

  96. کورش می‌گوید:

    سلام داداش حسین. خوبی؟

    لطفا وبلاگ ما را هم مشاهده نمائید و ما را از نظراتتان آگاه سازید.
    http://www.iran.election2013.loxblog.com/

  97. ایران فونت می‌گوید:

    پیشنهاد میکنم حتما و به طور کامل صحبت های اخیر سید محمد خامنه ای رو بخونید.
    از صحبت های این بزرگان برمیاد اوضاع خیلی حساس تر از این حرف هاست.
    یا علی…

  98. برف و آفتاب می‌گوید:

    ما تلوزیونمون نیم ساعت مونده به اخبار خراب شد 🙁 حتی تلوزیون آنلاین هم نشون نمی‌ده!

  99. برف و آفتاب می‌گوید:

    اتفاقا شب هی به خودم می‌گفتم نخواب! فردا صبح می‌بینی همه‌ی فونت درشت‌ها پریده؛ ضرر می‌کنی!!!

  100. آیه می‌گوید:

    ” طلوع آفتاب برای ما تکراری نشده! آیت‌الله ما «حضرت ماه» است!
    «ما منهای خدا» حریف آسانی هستیم برای خودنویس و روز آنلاین و بی‌بی‌سی. «ما منهای خدا» اما اصلا وجود خارجی نداریم! ”

    عالی بود…!

  101. حمید می‌گوید:

    دکتر محمدباقر قالیباف بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم طی میثاق نامه ای اظهار کرد: “این بار آمده ام به ایرانی افتخار کنم که در آن حرف زدن تمام شده باشد و همه با هم کار کنند.”
    از داخل متن:
    “ما از دوگانه‌ای سخن می‌گوییم که یک طرف بر کار و قانون و کارآمدی و پیشرفت و حرافی کمتر و وحدت و عدالت و روحیات مردمی اما غیر پوپولیستی تاکید دارد، طرف دیگر بر ازدیاد دعواهای داخلی، تنش، تفرقه، خط و خطوط و حال‌گیری. و مردم مخیرند به «کار و کارایی» رای دهند یا «تنش و دعوا».”

  102. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    سید حالا به چه مناسبتی رفتی بیت؟ نکنه گفتن هرکی بالای ۱۹۰ بیاد؟!
    خوب منم واجد شرایط بودما!

  103. چشم انتظار می‌گوید:

    سیدجان؛
    زیارتت قبول. چه بوی عِطر خوبی میده، این قطعه ی مقدس…

  104. سیداحمد می‌گوید:

    اسلامی ایرانی؛

    نگفته بودی!
    دیدی که دیدار با آحاد مردم بود؛ منم جزئی از آحاد بودم! 🙂

  105. پیر مرد می‌گوید:

    داداش حسین؛ اجرت با اربابمان مولا حسین “ع”.

    متن را چند بار خواندم. عالی است. با اینکه به‌‌‌ کامنت‌های دیشب نرسیدم، ولی خود متن کاملا شارژم کرد.

  106. ناشناس می‌گوید:

    مشایی تایید نمیشه/ هاشمی تایید میشه!
    حالا ببین کی گفتم!
    تمکین به رای شورای نگهبان برای ماها هم هست مراقب باشیم…………

  107. یوشع می‌گوید:

    ممنون آقای قدیانی. مگر اینکه شما راه رو برای ما روشن کنید.

  108. سیداحمد می‌گوید:

    ناشناس؛

    نگران نباش. اینجا همه نظر شورای نگهبان را بی هیچ مشکلی، می پذیرند.
    پیش بینی ات البته خیلی عجیب نبود!

  109. یاسین می‌گوید:

    استفاده کردیم.

  110. .........نه نقطه می‌گوید:

    عارف بالله حاج اسماعیل دولابی فرمودند که:
    چشمت که اسیر دنیا شده
    اگر از دنیا دست بردارد
    آقا را می بیند
    خلاصه نگو آقا غایب است
    تو نمی بینی!

  111. آزاد اندیش می‌گوید:

    سلام،
    امام هادی علیه السلام:
    دنیا همانند بازاری است که عدّه ای در آن ـ برای آخرت ـ سود می برند و عدّه ای دیگر ضرر و خسارت متحمّل می شوند.

  112. پسرشهید می‌گوید:

    «من به این چهره‌های نورانی شما غبطه می‌خورم.»
    دلتنگ شهدام
    سلامتی آقا
    شادی روح اونا
    و آمرزش ما
    صلوات

  113. یار دبستانی می‌گوید:

    بسمه تعالی
    کاش آنچه را که امروز رهبری عزیز به گوش ما رساندند و خواهند رساند، ملاک انتخاب ما باشد نه آنچه ما دلمان می خواهد از کلام رهبری بشنویم…

  114. چشم انتظار می‌گوید:

    بی ربط!
    استقلال ۴ الشباب ۲

  115. .........نه نقطه می‌گوید:

    دیالوگ های ماندگار/ مختارنامه:

    ابن زبیر: من ذاتاً عادت دارم حریفانم را گیج کنم، یکی را با فلسفه، یکی را با شرعیات، یکی را با حیله، یکی را با گردونه، تو با هیچ کدام گیج نشدی مختار. کسی که به شمشیر خدعه نشکند، به هیچ شمشیری نمی‌شکند، حکومت عراق عرب به شرط پیروزی بر یزید علیه العنه، مال تو.

  116. چشم انتظار می‌گوید:

    خدایا! توفیق زیارت حضرت آقا رو به همه ی بچه های قطعه ی مقدس ۲۶ عطا بفرما… آمین.

  117. سیداحمد می‌گوید:

    مینو؛

    من کامنت شما را تایید کردم، اما ایام انتخابات، ایام همین تاییدها و تکذیب هاست! لذا ما در این ایام، بسی بیشتر از قبل، اقتضائات حضرات علما را درک می کنیم. خلاصه اینکه؛ آنچه حسین قدیانی نوشت، درست بود.

    گاهی که ساعاتی، چنین مباحثی در کامنتها به وجود می آید، بالطبع داداش حسین راحتتر و بی تکلفتر با ما حرف می زند… و تا از خبری کاملا مطمئن نباشد حتم کنید به ما نمی گوید.

    کامنتها هم اگر پاک شد، به ۲ دلیل بود؛ یکی اینکه حسین قدیانی در مقابل اساتیدش، شاگردی مطیع است، ولو اینکه هنگام توصیه به حذف کامنتها، گفته باشند؛ حرفهایت البته حرف حساب بود و درست! دیگری اینکه نویسنده قطعه ۲۶ واقعا به فریضه وحدت، اعتقاد دارد.

    باز هم صلوات!

  118. سیداحمد می‌گوید:

    جناب میم!

    از کامنت های رد و بدل شده بین بنده و آقای قدیانی، تحت هیج شرایطی نمی توانید سوء استفاده کنید.
    همه سخنان آقای قدیانی درست بود و بنده شکی در صحت حرف هایشان نداشتم.

    در مورد انتشار و تکذیب ها هم اصلا منظورم چیزهایی که شما گفتید نبود؛ خبرهای دیگری مد نظرم بود!

    اینجا هیچ کس عاشق هیچ کاندیدی نیست، چون ما سعی می کنیم عقل و بصیرت داشته باشیم و از تجاربمان استفاده کنیم.
    یک جمله از همین متن حسین قدیانی را به تمام سایت ها و تحلیل گرهای جوگیر و بی بصیرتِ بعضی ها نمی دهم! ببین:

    “ما یک فتنه و یک انحراف نداریم. یک «فتنه و انحراف» داریم. انحراف به همان حرفی ختم می‌شود که فتنه با آن شروع می‌شود. انحراف… فتنه… «انحرافتنه»! اگر فتنه، انحراف از حق است، انحراف نیز، فتنه انداختن در جبهه حق است. آبشخور فتنه و انحراف، یکی است.”

    به به…

  119. مسعودساس می‌گوید:

    حراجه حراج
    کامنت های بحثی دیشب دونه ای هزار
    ارزونش کردیم مشتری شید

  120. ناشناس می‌گوید:

    آقای قدیانی! قلم شما واقعا نعمتی است.
    خصوصی؛

    اما یه نکته چند وقتیه که آزارم میده و اونم اینه که کسی که از تکروی و منیت عده ای انتقاد می کند، چگونه است که خودش جواب کمترین انتقادی را در وبلاگش با کلمات و عبارات تند و البته با همکاری سیداحمد می دهد. اگر چه من از عملکرد پایداری راضی نیستم ولی هرگز ارادتم به علامه مصباح کم نمی شود و البته ما فقط مطیع نایب امام زمان هستیم. ولی حق بدهید به مخاطبان قطعه که تناقض در رفتار و نوشته ها ببینند و احتمال اشتباه بودن تحلیل هایتان در ذهن آنها تقویت شود.

  121. سیداحمد می‌گوید:

    ناشناس؛

    تناقض؟ کجا؟ یکی از خوبی های اینجا، شفاف بودن و صداقت است.

    اگر اینطوری است که شما می گوئید، والا ما هم ارادت زیاد محضر علامه مصباح داریم اما به هیچ وجه جبهه پایداری و فعالیت های کار خراب کنش را قبول نداریم.

    انتخابات است، بچه بازی نیست. لج بازی بیچاره مان می کند.
    چند دستگی یعنی رای آوردن هاشمی.
    چرا تعارف می کنید با خودتان؟ می دانید رئیس جمهور شدن مجدد رفسنجانی یعنی چه؟

  122. مینو می‌گوید:

    سیداحمد؛

    ممنون که تایید کردید.

    ……………………………

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  123. و سلام نام خداست
    الحق و النصاف شیر مادر حلالتون
    خوشا خوشنود باد دل حضرت ماه با داشتن سربازانی همچون شما
    تصمیم دارم از متن عمارگونه تان در وبلاگم با ذکر منبع استفاده کنم اما برخود واجب دونستم تو این ایام اجازه کتبی بگیرم ازتون.
    اگر اجازه هست یه جوری خبر بدید!
    التماس دعا… ما رو هم از دعای نیمه شبتون بی نصیب نذارید

  124. صاعقه گمنام می‌گوید:

    سلام.

    از دیشب که پای بحث نشسته بودم و در گیر اون کامنت ها… کاملا مطمئن بودم که پاک میشن آخرش و تا الان صبر کردم ببینم چی میشه.
    اما خوب یه چیزایی دستگیرم شد که خیلی خوب بود!
    مثلا من خیلی وقته نظرم با دکتر جلیلی بود اما تو این چند وقت مخصوصا این اواخر به شدت امر بهم مشتبه شده بود که نکنه اون یکی اصلح تر باشه! با توجه به حمایت عجیب و غریب اون بنده مخلص خدا… و داشتم به این سمت می رفتم که به اون یکی رای بدم…
    اما دیشب چیزهای جالبی دستگیرم شد فقط می تونم بگم خیلی ممنون!

  125. مسعودساس می‌گوید:

    “چند دستگی یعنی رای آوردن هاشمی.”
    *********
    کاش آقایان …(خود سانسوری)

  126. به جای امیر می‌گوید:

    بلیت! (گفت و شنود)

    گفت: حالا که آقای احمدی‌نژاد نشان داده است در دولت او مشایی همه کاره است، اگر مثلا دوره دیگر نامزد شود آیا شورای نگهبان صلاحیت او را تایید می‌کند؟
    گفتم: معلومه که نه! این چه سؤالیه؟!
    گفت: خب! حالا که آقای هاشمی با اعلام همه‌کاره بودن خاتمی ثبت نام کرده است آیا شورای نگهبان حق دارد صلاحیت او را تایید کند؟
    گفتم: مگر حضور چند ده میلیونی مردم در حماسه ۹ دی اعلام برائت از همین وطن‌فروشان نبود؟ شورای نگهبان چگونه می‌تواند خواست چندده میلیون از مردم را نادیده بگیرد؟!
    گفت: شاید بعضی‌ها هنوز باور ندارند که ۹ دی مراسم ختم فتنه‌گران بوده است؟!
    گفتم: چه عرض کنم؟! یارو برادرش مرده بود، مراسم ختمش شلوغ شده بود، جوگیر شد و برای شب هفت بلیت فروخت!

  127. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    اتل متل یه بابا…
    که اسمِ اون «اکبره»
    نمره ی باندبازی هاش
    از نامه هاش بیشتره!

    اون که دلاربازی هاش
    تو فتنه غوغا کرده
    حالا گُلِ بازی هاس!
    دقیقه ی نوده!!

    اون که تو باغ پسته
    تخمِ نفاق می کاره
    احساس تکلیف داره!
    صلاحیت نداره!!

    بابام یادگاری از
    سال هشتاد و اشکِ
    از داغِ جامِ زهرش…
    اشکش کنار مشکِ!

    آهای آهای گوش کنین
    سازِ دلِ ماها رو
    حتی بی بی سی کرده
    تبلیغاتِ بابا رو!

    هیچ میدونی یعنی چی
    پسته ها رو بیاری
    یکی یکی باز کنی
    تو دهنت بذاری؟!

    درست جلوی نگات
    یه خورده اونطرفتر
    پیش چشم یتیمی
    دامت برکاته تر؟!

    آی پسته پسته پسته
    قصه ی غصه بسته
    هیچ تا حالا شنیدی؟
    «تاجر ورشکسته»!؟

    اتل متل توتوله
    چشم تو چشم کوتوله
    اگه پاهات نلرزید
    ندادی رای قبوله!

  128. دوستدار خدا می‌گوید:

    رای ما قالیباف و جلیلی تا الان البته…

  129. سیداحمد می‌گوید:

    دیوونه داداشی!

    قشنگ بود… ممنون.

  130. معز می‌گوید:

    سلام آقای سید احمد
    معلومه که دیدار امروز حسابی شارژتان کرده که این قدر سرحالین.
    خوش به حالتان.

    امروز حتما وان یکاد که خواندی سید عزیز؟؟؟؟

  131. پرستو می‌گوید:

    فقط کدخدای آنهایی آمریکاست، که الله را در محاسبات‌شان راه نمی‌دهند.

  132. ستاره خرازی می‌گوید:

    انقلاب اسلامی اما همان انسان خداباور و عارفی است که شیطان برای به دام انداختنش با بزرگ‌ترین غل و زنجیر خود آمده.
    بسیار زیبا، موفق باشید.

  133. سیداحمد می‌گوید:

    آیت الله کوهستانی می فرمودند:
    «خدا کند فردای قیامت آدم محشور شویم!»
    عرض شد مگر می شود که به صورت آدم محشور نشویم؟ فرمود:
    «در قیامت برخی دُم دار و بعضی سم دار محشور می شوند.»

  134. نون می‌گوید:

    همت جهادی یعنی جلیلی جهادی/ قالیباف جهادی.

    علامه! یه بار برامون رئیس جمهور پیدا کردی، واسه ۷ پشتمون بسه. دیگه بی خیال!

  135. مجنون می‌گوید:

    دیوونه داداشی خیلی شعر قشنگ بود
    سید احمد خیلی حیف شد کامنتا حذف شدن!

  136. چشم انتظار می‌گوید:

    آهای آهای گوش کنین
    سازِ دلِ ماها رو
    حتی بی بی سی کرده
    تبلیغاتِ بابا رو!

  137. محمد مقدم می‌گوید:

    آقایون ۴ ساله دارن “انحراف سازی” می کنند و سبد رای خودشون رو از مشایی و احمدی نژاد جدا کردن!
    اصولگرا ها حتی بین خودشونم اختلاف دارن!
    اگر قالیباف و جلیلی به نفع همدیگه کنار نکشن باید کنار وایسیم و متاسفانه شاهد پیروزی هاشمی باشیم!
    اینقدر هم توهم نزنیم که هاشمی رای نمیاره!
    در صورتی رای نمیاره که اصولگراها به وحدت برسن!
    الانم نیاید به من برچسب بزنید!
    من هم یک بسیجی هستم ولی خودمو گول نمی زنم!
    با شقه شقه شدن رای اصولگراها و با احتمال تایید شدن مشایی، پیروزی هاشمی تقریبا قطعیه!
    فقط می تونم تاسف بخورم!
    ما در حق خودمون هم متحد نیستیم!

  138. م.طاهری می‌گوید:

    “اگر بعضی‌ها پنهانی با شیطان می‌بندند، ما اما بیمی نداریم از این حرف‌ها. ما آشکار و هویدا می‌گوییم که با خدا بسته‌ایم.”

    احسنت به داداش حسین بچه بسیجی ها و قلمش با اون مرکب مقدس.

  139. سیداحمد می‌گوید:

    امشب، شب لیلة الرغائب است.
    زیاد سفارش شده که به فضل و رحمت خدا امیدوار باشیم که ناامیدی همچون شرک است.
    اعمال این شب، خصوصا نمازی که سفارش زیادی به خواندنش شده را فراموش نکنید.

    {کیفیت نماز امشب: http://www.jahannews.com/vdci3uazwt1ar52.cbct.html}

    در کنار همه دعاها، دعا برای سلامتی حضرت آقا و سربلندی نظام و نابودی دشمنانمان فراموش نشود.

    التماس دعا…

  140. raha می‌گوید:

    روزنامه کلیک جوان از نامه ای خبر داده که جمعی از روحانیون و طلاب حوزه علمیه قم به آیت الله مصباح یزدی نوشته و چند سئوال درباره حمایت های گذشته وی از محمود احمدی نژاد مطرح کرده اند از جمله آن که در سال اول دولت فعلی گفت “یکی‌ از دوستان‌ …‌ در حال‌ أحیاء پیش‌ از نیمۀ‌ شب‌ به‌ خواب‌ می‌رود. در خواب‌ به‌ او ندا می‌شود که‌ بلند شو برای‌ احمدی‌نژاد دعا کن‌، ولی‌عصر دارد برای‌ احمدی‌نژاد دعا می‌کنند”.

    نویسندگان نامه با اشاره به آن گفته و حمایت‌های دیگر آیت الله مصباح یزدی از رییس دولت فعلی پرسیده اند: دعای امام عصر برای احمدی‌نژاد چه شد؟ ما با حسن ظن می گوییم گزارشی که به شما رسیده است خلاف واقع بوده، یا آن کسی که در خواب آن دوست اهوازی شما آمده امام عصر نبوده بلکه آقای مشایی بوده است و شما در این ماجرا تقصیری ندارید. اما جناب آقای مصباح می‌دانید کشاندن پای امام عصر به ماجرای احمدی نژاد چه هزینه‌ای برای اسلام و تشیع و روحانیت و نظام و رهبری به بار آورد. آیا فتنه‌ای که ایجاد شد و همه‌اش به پای چند نفر مفتون ثبت شد عندالله، منتخب منذور له شما در آن نقش نداشت؟ چرا سکوت کردید و سهم احمدی‌نژاد را در فتنه نگفتید؟

    به گزارش روزنامه جوان نزدیک به سپاه پاسداران: روحانیون و طلاب قم از مصباح یزدی پرسیده‌اند آیا امام عصر نمی‌دانست که باند انحرافی فراماسونر و جاسوس و خطرشان برای اسلام بدتر از صهیونیست است؟ چطور حضرتعالی بعداً متوجه شدید ولی امام عصر هنوز نعوذ بالله متوجه نشده‌اند؟ چرا دوباره حضرت به خواب آن اهوازی نمی‌آید و بفرماید که العیاذبالله اشتباه شده است؟

  141. ناشناس می‌گوید:

    یک رویا:

    هاشمی به انتخابات آمده است برای شرکت در بازی خداحافظی از میادین سیاسی!

    هاشمی به انتخابات آمده است تا رای طرفداران مشایی را جذب کند!

    هاشمی به انتخابات آمده است تا انشالله بعد از شکست در انتخابات امسال بدون کمترین حاشیه ای به رئیس جمهور منتخب تبریک بگوید و تمام بیگانگان را ناامید و سرافکنده کند!

    هاشمی به انتخابات آمده است به عنوان آخرین فرصت برای جبران تمام کوتاهی ها!

    هاشمی به انتخابات آمده است تا شاید برای آخرین حضورش در ذهن مردم همان هاشمی اول انقلاب باشد!

    ای کاش …………..

    این ها رو با اشک نوشتم ……….

  142. salam می‌گوید:

    آب ما با فتنه و انحراف توی یه جوی نمی ره

  143. سلام. این عکسو از دست ندین:
    عکسی متفاوت از نتانیاهو در میان گلهای بهاری!!

    http://avazak.ir/gallery/albums/userpics/10001/normal_Avazak_ir-Beauty148.jpg

  144. مسافر می‌گوید:

    “سید احمد”:

    شما از طرف آقای قدیانی پاسخ کامنتها رو می دید؟

  145. پیر مرد می‌گوید:

    با خود مرا تا اوج بر

    دوست گرام:

    آیا در پیشگاه باریتعالی پاسخ این حیوان زبان بسته را بخاطر این تشبیه می‌توانی بدهی؟

    نتانیاهو با هیچ موجودی جز خود ملعونش قابل قیاس نیست. با پوزش.

  146. واقعا به نکته ی ظریفی اشاره کردید پیرمرد… من خودم بسیاراز این دامت برکاته پوزش می خوام…
    به جون خودم نه… به جون … خیلی عذاب وجدان گرفتم. 🙁
    خدایا مرا ببخش! 🙂

  147. مسافر می‌گوید:

    “با خود مرا تا اوج ببر”

    در ناراحتی بسی شادمان کردی!

  148. الآن بی نام می‌گوید:

    امیدوارم صحبتهای دیروز آقا را خوب گوش کرده باشین همگی!
    از درون صحبتهای آقا کاملا احساس می شد که ایشان می خواهند در دایره ی اصول گرایی به رای هم احترام بگذاریم و دیگری را متهم به نادانی و دشمن تر از دشمن واقعی نکنیم. حالا گیرم دو تا تند رو در هر طرف باشند آیا نباید خود نگهدار باشیم؟

  149. الآن بی نام می‌گوید:

    حی علی الصلاه

  150. .........نه نقطه می‌گوید:

    شب آرزوهاست…
    تو را آرزو می کنم

  151. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    اللهم عجل لولیک الفرج…

  152. محمد رضا گیوه چی می‌گوید:

    با سلام و با تشکر از متن خیلی خوبتون
    می خواستم بدونم میتونم از این متنتون برای نشریه توی فضای دانشگامون و بدون اسم شما(!!!!!!) استفاده کنم؟

  153. رضایی می‌گوید:

    می بینی داش حسین؟؟؟

    هم بی بی سی و هم یه سری مومن و حزب اللهی (که البته نیستن!) همصدا دارن قالیباف رو نامردی می زنن…

    اگه دیروز به خاطر انقلاب، قالیباف رو نقد می کردی، حالا باید به خاطر همین انقلاب، از قالیباف دفاع کنی. مگه خودت نمی گفتی آدم انقلاب هستی؟… نه تلویحا، بلکه تصریحا داش حسین…

    انقلاب به قلم تو نیاز دارد اخوی…

  154. م.طاهری می‌گوید:

    “نه فتنه و نه انحراف، هیچ‌کدام سلیقه سیاسی انقلاب نیستند و قطعا شامل «همه سلایق سیاسی» نمی‌شوند”

  155. مسعودساس می‌گوید:

    الهی؛
    تو را دارم چه کم دارم، چه غم دارم…

  156. مسعودساس می‌گوید:

    اَللّهُمَ عَجِل لِوَلیِکَ الفَرَج وَ احفَظ اِمامَناالخامِنِه‌ای بِحَقِّ زِینَبِ الکُبری(س)

  157. .........نه نقطه می‌گوید:

    داداش شما به قالیباف رای میدی؟؟؟؟؟
    (آیکن من که دارم زیر چشمی و مشکوک نگات می کنم) :دی

  158. میم می‌گوید:

    رهای محترم:

    گذشته رو نمیشه به این صورت در موردش قضاوت کرد. شما فرض کن اگه اون دوره احمدی نژاد نبود و آقای هاشمی و کروبی میرفتن دور دوم، شاید الان از انقلاب چیزی نمونده بود و دست خدا و امام عصر به این شکل باعث پایداری این انقلاب شده. دو تا بحث اینجا وجود داره. اگه بگیم احمدی نژاد از اول همین بوده، من حق رو به شما میدم و آیت الله مصباح اشتباه بزرگی کرده. ولی ما اعتقاد داریم آقای احمدی نژاد متاسفانه تغییر کرده. قبول دارید این رو؟

    اون چیزی که من احساس کردم اینه که بقیه اعضای پایداری دوست دارن آقای لنکرانی بمونه، ولی خود ایشون منتظره صلاحیتش تایید بشه و بعد کنار میرن تا هم پاسخی به دهن کجی ها و بداخلاقی های بعضی متاسفانه دوستان داده باشن و هم اینکه رقابتی بین چهره های انقلابی اتفاق نیفته، از سخنانشون من این برداشت رو کردم، چون بدون استثنا تاکید موکد کردن که رقابتی بین نیروهای انقلاب اتفاق نمیفته و البته انتظاری هم جر این نیست.

    خود آیت الله مصباح سخنی به این مضمون دارن که اگر کار درستی در مقابل مصلحت بزرگتری باشه، باید این کار درست فدای مصلحت بزرگتر بشه و با حضور آقای هاشمی این مصلحت بزرگتر اتفاق افتاده.
    من قول میدم آقای لنکرانی و زاکانی برن کنار، یکی تو این سایت قول بده آقای قالیباف هم به نفع آقای جلیلی کنار بره تا امیدوار بشیم 🙂

  159. سیداحمد می‌گوید:

    نه نقطه؛

    فعلا زوده… شب انتخابات همه اعتراف می کنیم که به کی رای میدیم! نامرده هر کی اعتراف نکنه! 🙂

  160. سیداحمد می‌گوید:

    میم؛

    دکتر جلیلی به نفع قالیباف میره کنار! 🙂

    دکتر لنکرانی البته فعلا باید تایید بشه، بعد ببینیم چی می شه!

    درباره علامه هم، چه احمدی نژاد تغییر کرده باشه، چه نه، باید قبول کنیم زمانی که علامه از دکتر تعریف می کرد، زیادی تند بود و غلیظ! من کاری با کامنت شما ندارم، سال ۸۴ دور اول رو دارم می گم. (همون بحث اون شبی) آن ایام بی خود و بی دلیل پای امام زمان و آسمان و مقدسات رو وسط کشیدند که چی؟! بله که اون دست فرمون غلط بود و نادرست. اون ایام اگه آقا و امت حزب الله بالغ و عاقل، از کارهای خوب دولت دفاع می کردند، دیگه پای معصوم رو وسط نمی کشیدند! مع الاسف هنوز هم علامه با همون دست فرمون سیاست ورزی می کنه و می فرمایند؛ در زمین و زیر آسمان اصلح تر از لنکرانی نیست!!! خب، مگه شماها نمی گین علامه آخر بصیرته؟! و مگه پای آقا رو هم وسط نمی کشین که علامه مورد تاییده؟! پس چرا نظرتون با نظر علامه فرق داره؟! یه اخلاق غلط علامه اینه که وقتی با یکی خوبه، دیگه همه رو می رونه!! این یعنی سیاست ورزی غلط. وقتی خیال کنیم احمدی نژاد آخر خوبهاست و از طرف معصوم اومده و…، و همه رو برونیم، این می شه افراط! افراط هم بی تفریط نمی شه! و فرداش احمدی نژاد می شه یهودی و فرماسون و چی و چی!! حالا نکنه قراره یه روز لنکرانی، تنها اصلح زمین و آسمان باشه، فردا صهیونیست و کافر و بت پرست؟! این رویه غلطه! این رویه فرق داره با اون رویه که عقلانی از احمدی نژاد دفاع می کنه و عقلانی انتقاد. این رویه علامه، اصولگرایانه نیست، لجوجانه و حب و بغضیه! و طنز روزگار اینه که؛ عوض اینکه علامه دلسوز ما باشه و ما رو نصیحت کنه، ما باید دلسوزانه نگران دست فرمون علامه باشیم!!

    میم؛

    توی اوج ۲ ی خرداد، یه بار حسین شریعت توی کیهان، یه بارم حداد توی اطلاعات، خیلی محترمانه خطاب به علامه نوشتن که؛ «سخنان شما چند وقته خیلی ناجور شده و قابل سوء استفاده برای اصلاح طلبان». مع الاسف الانم علامه داره بد می رونه. اوج علامه، اونجاییه که در حاشیه سیاست، میاد و پاسخ شبهات عقیدتی رو می ده و نقش شهید مطهری رو ایفا می کنه. هر وقت علامه زیادی ورود می کنه توی سیاست، و نه سیاست، بلکه جبهه بندی ها و دار و دسته ها، می شه همین که شما، آری! خود تو می فهمی الان باید به جای لنکرانی بری سراغ یکی دیگه، اما علامه فرمایش می فرماین که در زمین و زیر آسمون، فلان!!

    میم؛

    جبهه پایداری سرشار است از تناقض! اگه توی زمین و زیر آسمون حتی با وجود آمدن جلیلی، طبق نظر علامه، هیچ کی از لنکرانی بهتر نیست، یعنی چی اون وقت لنکرانی به نفع یکی دیگه بره کنار؟! این اصلحه اون وقت؟! اصلحه یا بازیچه؟! ظاهرا حضرت علامه و پایداری چی ها، یا معنای اصلح رو نمی دونن، یا معنای زمین رو یا هم آسمان رو!!! خودشونم نمی فهمن چی کار دارن می کنن به خدا!! پایداری بی جبهه ترین جبهه ممکنه!! و مثل بچه دبستانی ها سیاست رو تحلیل می کنه!

    میم؛

    تو مگه سخنگوی علامه هستی که می گی؛ «…….و با حضور آقای هاشمی این مصلحت بزرگتر اتفاق افتاده»؟! الساعه؛ هم هاشمی اومده و هم جلیلی، (مصلحت بزرگتر اتفاق افتاده، خیلی وقته!!) اون وقت باز علامه می گه (یعنی تا الان!) ما از لنکرانی ذره ای عقب نمی کشیم!! البته که ان شاء الله جناب مصباح به اون فرمایش متین چند وقت پیش شون واقعا عمل کنن و موجبات وحدت اصول گرایان رو در برابر غولی به نام هاشمی فراهم کنن، نه اینکه اون فرمایش رو با فرمایش های دیگه نقض کنن! طرفه حکایت اینجاست؛ اگه فردا علامه اومد و گفت؛ «لنکرانی باید به نفع یکی دیگه بره کنار»، آیا سایت هایی مثل الف و… برنمی دارن توی صفحه اصلی شون از علامه بپرسن؛ «چرا این همه متناقض سخن می گویید؟!… یه روز می گین اگه اصلح تر از لنکرانی پیدا کردین برین سمتش، فرداش می گین ما از لنکرانی ذره ای عقب نمی کشیم، پس فرداش باز یه چیز دیگه می گین؟؟!!» علی ای حال، ما کاری با دیگران نداریم و ما هم دوست داریم علامه به زودی این فرمون رو درست برونه، یا بده دست اهلش… و این همه باعث بحث های کشدار، حتی میان خود پایداری چی ها نشه… علامه با این دست فرمون، در وهله اول دارن به شان بالا و وجاهت والای خودشون لطمه می زنن. ان شاء الله که واقعا ملتفت «مصلحت بزرگتر» بشوند و دست بردارند از این رفتار متاسفانه لجوجانه. شما هم بی خود بحث نکن با ما! اول فکر کن، بعد سیاست ورزی!!

  161. قاصدک منتظر می‌گوید:

    سرّ عاشق شدنم لطف طبیبانه ی توست
    ور نه عشق تو کجا این دل بیمار کجا

    کاش درحافظه ات نام مرا هم ببری
    که دعای تو کجا؟ عبد گنه کار کجا

    اللهم عجل لولیک الفرج

  162. مسعودساس می‌گوید:

    حسن جواب سیداحمد به میم اینه که دیگه پاک نمی شه فردا!!!!!!!

    🙂

    ای ول داش حسین ناقلا!!

  163. مرتضی می‌گوید:

    این الآن بی نام هم خوب برداشتی کرده ها! حضرت آقا چند دفعه تاکید کردند با جملات متفاوت که هر کس به حجت شرعی رسید و رای داد ماجور است و عیبی بر او نیست؛ باشد که جلو تر از ولایت قدم نزنیم بلکه قلم نزنیم آنهم در قطعه ای از بهشت!

  164. .........نه نقطه می‌گوید:

    ولی سیداحمد!
    من میدونم داداش به کی رای میده.
    رای ما حاج آقا دامت برکاته رشید الدین وطواط

  165. مرتضی می‌گوید:

    جناب میم من هم میگم فقط جلیلی!

  166. مرتضی می‌گوید:

    ادامه ی بالا
    اما این را قبول ندارم که شما و سید احمد هر جور دوست دارین در مورد علامه نظر میدین این را گذر زمان ثابت خواهد کرد!

  167. مسعودساس می‌گوید:

    ۱۲۰ سال بعد…

  168. سیداحمد می‌گوید:

    درباره حجت شرعی هم که حضرت آقا فرمودن، باید بگم؛

    منظور جمله رهبر «حجت شرعی» است، نه «لجبازی». من که فکر نمی کنم نام این مسخره بازی جبهه پایداری، «حجت شرعی» باشه! به «حجت زادمحمود» بازیکن لیگ برتر نزدیک تره! 🙂

  169. مسعودساس می‌گوید:

    بی ربط:

    http://upload.tehran98.com/img1/i25h02iwi1apetwn3m7l.jpg

    اومدم شارژ سیم کارت از سایت همراه اول بخرم، اونقدر کد امنیتیشون سخت بود، مادر و خواهرم رو صدا کردم اومدن، سه نفری رمز گشاییش کردیم!!!

  170. چشم انتظار می‌گوید:

    نمی دونم؛ این پارادوکسِ!! 🙁 هر حرفی رو نگفتن، و ملاحظه ی بعضی چیزها رو کردن. و یا هر حرفی رو گفتن، و ملاحظه ی بعضی چیزها رو نکردن. الان جزو بی بصیرتی منه، یا تلاش در جهت حفظ وحدت؟! یکی کمکم کنه!!

  171. چشم انتظار می‌گوید:

    ادبیاتی که فی نفسه، شاید مشکلی نداشته باشه. لکن وقتی برای تأیید کسی، یا رد شخص دیگه ای، مطرح می شه، نشون می ده برخی دنبال چی هستند.
    مثلا؛
    – الان تنها چیزی که می تونه، مردم ما رو آروم کنه، رسیدگی به وضع معیشته. پس باید یکی بیاد مثل… که نبض بازار تو دستشه! 🙁
    – وضع سیاست خارجی ما افتضاحه. و تنها کسی که می تونه، ارتباط ما رو با اروپا و آمریکا، بخصوص کشورهای عربی، و به ویژه عربستان، سرو سامان بده، کسی نیست جز… 🙁
    – چقدر سهمیه ی حج می ره بالا! و با زوار ما دیگه خوب برخورد می کنند. شاید هم در آینده ای نزدیک، انقلاب های منطقه، به خوبی و خوشی تموم بشه! و حتی عربستان، اقدام به ساخت ضریح، برای قبور ائمه ی مظلوم بقیع بکنه! پس به سن و سال ایشون نگاه نکنین حتما می تونه… 🙂
    – ببینید! خداییش هم تو نیروی انتظامی خوب کار کرده، هم تو شهرداری. رزمنده و فرمانده هم که بوده. با هاشمی هم که حسابی کله شده. پس… 🙂 (بماند که میلیون ها تومن تو این چهارسالِ گذشته، خرج تبلیغاتش کرده).
    – این بنده ی خدا دبیر شورا، آدم جدی و یک کلامیه! تو یک جلسه، پای مصنوعیش رو در آورده گذاشته رو میز! و به طرف خارجی گفته؛ من این پامو تو جنگ از دست دادم. حاضرم پای دیگه ام رو هم… مملکت نیاز به آرامش داره! جوون هم که هست. هنوز جاداره! ایشالا دور بعد. آدم خوبی هم که هست!!!
    و… 🙁

  172. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    حسین خان، خداوکیلی سید احمد “حجت زاد محمود” می شناسه؟؟
    نکن اینکارا رو!

  173. سمیه می‌گوید:

    قالَ الاْمامُ علی -علیه السلام-: اَلـْحَقُّ جَدیدٌ وَ إنْ طالَتِ الاْیّامُ، وَ الْباطِلُ مَخْذُولٌ وَ إنْ نَصَرَهُ أقْوامٌ.

    «وسائل الشّیعة، ج ۲۵، ص ۴۳۴، ح ۳۲۲۹۲»

    امام علی -علیه السلام- فرمود: حقّ و حقیقت در تمام حالات جدید و تازه است گر چه مدّتی بر آن گذشته باشد. و باطل همیشه پست و بی أساس است گر چه افراد بسیاری از آن حمایت کنند.

  174. سیداحمد می‌گوید:

    اسلامی ایرانی؛

    🙂 🙂 🙂
    دارم می ترکم از خنده!
    اصلا اسمشو هم تا حالا نشنیده بودم! 🙂

    فـــــــــــــدایی داری داداش حسین…

  175. چشم انتظار می‌گوید:

    سید جان؛
    باور میکنی که یکی از مشغلات همیشه ی فکریم (البته نه به اندازه ی شما) قطعه و داداش حسین و…؟! چه سر کار، چه تو خونه، چه تو جامعه. هر چی هم تلاش می کنم، به دید انتقادی به قضیه نگاه کنم، می بینم، آخه بینی و بین الله، کجا از اینجا بهتر و مقدس تر، می تونه نیازهای آدم رو، چه به لحاظ معنوی، چه به جهت فکری، برآورده کنه. الان که به گذشتم (بعد از فتنه ی ۸۸) نگاه می کنم، می بینم خیلی فرق کردم! خیلی فهمیده تر شدم 🙂 البته؛ به برکت داداش حسین و بچه های با صفای اینجا. هر چند که، کوچک ترین عضو این مجموعه ی دوست داشتنی هستم، ولی چون از خیلی اتفاقاتی که پیرامون مون می افته، به دقتی که برخی خبر دارند ( می دونی که چی می گم) و من کمتر می دونم، این حالت رو در آدم ایجاد می کنه. اما؛ وقتی نگاهی به سِیر نوشته ها و تفکرات داداش حسین، می کنم، می بینم الحق والانصاف، همیشه چشمش، و هدفش، یک نقطه بوده “ولایت” و بس. برخی مواقع، تصویر سازی می کنم که الان، حضرت آقا دارند مطالب داداش رو می خونن! و چه لذتی هم می برند. بعد می بینم؛ سید احمد، پیام بی زرگانی می ره و میگه؛ افراد حاضر … نفر. ولی این دفعه، به جای فدایی، (آقا داری، سرور داری، داداش حسین بسیجی ها) چون رهبرت داره متنت رو می خونه. یا داره کتابهاتو تورق می کنه…
    چقدر حرف زدم. خودمم نفهمیدم چی گفتم! ولی حرف شما رو خوب فهمیدم…
    چه شبیه این لیله الرغائب. التماس دعا…

  176. ... می‌گوید:

    سلام

    واقعا متاسف شدم واقعا… ادبیات سیداحمد شرم آوره………….

  177. چشم انتظار می‌گوید:

    این حجت زاد محمود هم حکایتی شده برای خودش! حجت که توش داره. محمود هم که داره. مشایی هم که در قسمت حجتش مستتره!! 🙂

  178. ... می‌گوید:

    علما اگر اشتباهاتی هم دارن می شه گفت از هوای نفس شون نیست! در آخرت هم نزد خدا حجت دارند؛ کاش ما هم حرفامون از هوای نفس و بغض و کینه نباشه … که البته حذف کامنت بنده خلافش ثابت می کنه!!!! خودتون زیادی جدی گرفتید خیلی….

  179. چشم انتظار می‌گوید:

    … (سه نقطه) محترم؛
    ادبیات سید احمد، که بیسته. تازه ریاضی و ورزش و بقیه ی درس هاش هم کم از ادبیات نمیاره. شما از چی شرمت اومده؟!!!

  180. مسعودساس می‌گوید:

    این “داداش حسین ناقلا” یک دنیا حرف داره.
    امشب بیشتر بهش پی بردم.
    *****
    فدایی داری داداش حسین ناقلا..

  181. چشم انتظار می‌گوید:

    … (سه نقطه) محترم؛
    هیچ کس، برای اشتباهاتش نمی تونه نزد خدا حجت داشته باشه! مگر اینکه خداوند، حکم یا دستوری رو، به بنده هاش اعلام نکرده باشه. که بهش میگن “حکم عقاب بلا بیان” هر چند که جای این مثال، بیشتر در امور دینیه. ولی؛ قضاوت و نظر یک عالم دینی، که خدا بهش علم و استعداد هم داده، خیلی در تصمیم گیری و تصمیم سازی جامعه، مؤثره. مگه نداشتیم علمایی که، فضاحت به بار آوردند! برخی در عالم برزخند، و برخی دیگه، به برکت همین انقلاب مظلوم، راست راست راه میرن و دارند فتاوای صد من یک غاز صادر می کنند! البته؛ اونها که معلوم الحالند. اما بزرگانی که فوجی از مردم، امید به رأی و نظر اونها دارند، نباید طوری سخن بگن، که موجب سوء استفاده و یا حتی وهن اونها بشه…
    کلا؛ من معتقدم، بصیرت سیاسی، شاید زیاد به عالم و مجتهد بودن، مربوط نشه. دلیل منطقی هم برای حرفم دارم…

  182. ... می‌گوید:

    دوست عزیز اگر بقیه کامنت رو منتشر می کردند حتما شما متوجه می شدید که بنده از چی شرمم اومده ولی متأسفانه سید احمد شما را محرم ندونستند!!!!!!

  183. چشم انتظار می‌گوید:

    در ضمن؛ یک جمله ی حکیمانه! از خودم بگم. امروز بعد از کلی فکر کردن، کشفش کردم!! 🙂
    رو گرداندن مردم از احمدی نژاد، به معنای رو آوردن مردم به هاشمی نیست!! جهت اطلاع کسانی که دنبال منجی می گردند تو جامعه!!

  184. چشم انتظار می‌گوید:

    موضوع بحث ما، اصلا محرم یا نا محرم بودن نیست. موضوع؛ روشن کردن راهه. و برای ما صداقت داداش حسین و سید احمد، صدها بار ثابت شده…

  185. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    آقای حسین آقا، جدیدا روزنامه ای شدی ها!
    یعنی تا برای روزنامه مطلب ننویسی، اینجا هیچ خبری نیست!
    یادش بخیر! یک زمانی میرفتی آب بخوری برگردی، ۴ تا متن خفن کار شده بود!
    الان انگار نه انگار! تنبل شدی ناجور! پاشم برم شاه عبدالعظیم.
    اینجا چیزی کاسب نیستیم امشب!

  186. چشم انتظار می‌گوید:

    اسلامی ایرانی؛
    خوب هر وقت خسته می شی، یه حالی به خودت می دی و میری حرم یا هیئت. من بی لیاقت رو بگو، که حرم امام رضا (ع) کنارمه و تو خونه، الکی برا خودم وول می زنم! حالا که اینطوری شد، حداقل برم رو پشت بوم از طرف داداش حسین و بقیه، یه سلام به آقا بدم. ایشالا بپذیرند…

  187. ناشناس می‌گوید:

    گزینه های اصلی ما جلیلی و قالیبافن. ولی راستش اگه قالیباف به نفع جلیلی بکشه کنار بهتره. البته اگرم نکشه احتمال رفتن انتخابات به دور دوم خیلی زیاده و بازم در نهایت احتمال رییس جمهور شدن یکی از این دو نفر.
    البته اینکه جلیلی هم برای قالیباف بکشه کنار خوبه ولی به خاطر اطرافیان قالیباف که متاسفانه شاید سخت بشه کنترلشون کرد، احتمال ضعف در حرکت به سمت اهداف انقلاب مانند عدالت و مقاومت در برابر سلطه و مهم تر ازهمه پایه ریزی تمدن بزرگ اسلامی پس از بیداری اسلامی، زیاده.
    در ضمن اگر چه من هم از پایداری راضی نیستم ولی بیاییم حرمت علامه بزرگوار را نگه داریم و کوچکترین حرفی بر خلاف تکریم ایشان نزنیم. مطمئناً ایشان مانند امثال ما به فکر منافع شخصی و حزبی نیستند و حجت شرعی دارند و در نهایت هم به فرموده خودشون مصلحت را در نظر می گیرند. اینم که لنکرانی باشه و تبلیغ گفتمان انقلاب بکنه خیلی برای ما خوبه.
    یادمون نره موقعی که اکثر ما مشغول توپ بازی تو کوچه بودیم، علامه مصباح جزو معدود نفراتی بودند که در مقابل اصلاح طلبان ایستادگی کردند و با حمایت ایشون دولت رو از دست آنها خارج کردیم و غیر از این ۲ سال آخر، انصافاً دولت هم در زمینه اهداف انقلاب خوب و موثر عمل کرد. مطمئناً حضرت آقا از کوچکترین بی احترامی به حضرت علامه مصباح راضی نخواهند بود.

  188. سیداحمد می‌گوید:

    ناشناس بزرگوار؛

    بی تعارف عرض می کنم که احتمال رای آوردن قالیباف بالاتر از جلیلی است.
    ضمنا اینجا ما هم نفع شخصی و حزبی نمی بریم از رای آوردن کسی.
    این وسط ما فقط و فقط نگران نظام اسلامی هستیم.

    به شخصه این را هم عرض کنم که واقعا واقعا واقعا ناراحتم از اینکه کاندید اصلح در زمین و آسمان که علامه مصباح معرفی کردند، رد صلاحیت شود.
    ای کاش و ای کاش علامه مصباح این چنین وارد مصادیق نمی شدند…

  189. سین می‌گوید:

    جناب ناشناس عزیز!!

    فعلا که باید بعضی افراد احمق بسیج دانشجویی دانشگاه تهران رو کنترل کرد که نرن مشروح یه مکالمه خصوصی با قالیباف رو بدن بی بی سی … و حال باید گفتش که اگر مومن و حزب اللهی هستید پس چرا جاسوسی می کنید برای بی بی سی…؟!

    اینا رو باید گرفت، یه بار برای همیشه آدمشون کرد … تکلیف ما که هم با فتنه معلومه، هم با انحراف، تکلیف ما باید با اون عده ای مشخص بشه که با یه من ریش، رسما موجبات خوشحالی دشمن رو فراهم می کنن. تکلیف ما باید با امثال دکتر الهام معلوم بشه که اگه احمدی نژاد توی گوش ۳۰۰ هزار شهید هم بزنه، باز یه سفسطه براش می تراشه! تکلیف ما باید با یه عده روشن بشه که ولی فقیه شون کیه…؟! آقا یا علمایی که اتفاقا متاثر از هوای نفس و منم منم، این بساط رو واسه ما درست کردن …؟! به پیر به پیغمبر دور و بری های قالیباف شرف دارن به اون عوضی هایی که خوراک می دن به بی بی سی! اسم شونم گذاشتن حزب اللهی! اینا مار در آستین هایی هستن که هم از فتنه خطرناکترن، هم از انحراف! اینان که دارن گمراه می کنن اذهان رو، چرا که اسم حزب اللهی و بسیج رو یدک می کشن! تکلیف ما باید با اینا معلوم شه!

    بعدشم؛ احترام علامه مصباح تا اونجایی واجبه که احترام خود انقلاب خدشه دار نشه! وقتی خود علامه حرمت خودشو رعایت نمی کنه و هی حرف اشتباه می زنه و هی اصرار می کنه توی اشتباش، این دیگه حجت شرعی نیست! به قول آقای قدیانی، حجت زاد محموده!

  190. سیداحمد می‌گوید:

    سین؛

    کمی حالا ملایم تر…

  191. فلا تفشلو...... می‌گوید:

    سید احمد عزیز؛
    ۱٫منم قبول دارم فعلاً رای قالیباف بالاتره ولی هنوز زوده و مناظره ها خیلی چیزا رو تغییر میده.
    ۲٫ من تا حالا به همین علت و در صورت حضور جلیلی و قالیباف، میخواستم برای رفع شر اکبر به قالیباف رای بدم، ولی صحبت های جدید حضرت اقا در مورد حجت داشتن، نظرمو عوض کرد و به همون علتی که گفتم ( اطرافیان زیاد قالیباف که مطمئنا همشون فیلتر نشده اند و قطعا مدیران قالیباف در دولتش خواهند بود) و به خاطر تجربه سه دولت هاشمی و خاتمی و احمدی نزاد که نشون دادند، اطرفیان رییس جمهور بسیار مهم هستند، قطعاً به جلیلی رای می دهم. مگر اینکه در آینده بفهمم که دفع شر اکبر توسط رای به قالیباف، حجت شرعی میاره.
    ۳٫ بازم میگم منم دوست دارم فقط یکی از بین این دو نفر بیاد. به همین دلیل معتقدم به جای دعوا و اختلاف، باید مطالبه عمومی برای ائتلاف نیروهای انقلاب ایجاد کنیم و قطعا چون مقابل جلیلی و قالیباف، لنکرانی رای قابل توجهی نداره، تکروی پایداری ( اگر ادامه یابد) هم مشکلی ایجاد نمیکنه.

    جناب سین؛
    ۱٫ من چیزی ننوشتم که عصبانیت تو رو برانگیخته، مگر اینکه طرفدار قالیباف ( اونم شخص قالیباف و نه به عنوان نماینده گفتمان انقلاب) باشی.
    ۲٫ این که همه بسیجی ها، بصیرتشون در حد بیست مثل شما نیست، بحثی نیست و در اینکه هم برخی جاها منافق و یا احمق وجود داره، هم. در ضمن بی بی سی در مناسبات ملت حزب اللهی ایران جایگاهی نداره.
    ۳٫ بعدشم حجت شرعی علامه مصباح قرار نیست با حجت شرعی من و تو یکی باشه ( که واسه منم فعلا نیست). کاری نکنید که دیگه همه علما تو مواقع خطر بکشن کنار و در صحنه حضور نداشته باشن. اونوقت خود ما باید بریم منت کشی علما که تو رو خدا اظهار نظر کنید. چون که دشمن با همه توان و نیروها و جنگ روانیش وارد میدون میشه. حزب الله به امثال علامه مصباح هم مدیونه و هم نیاز داره. کاری نکنیم که علامه هم مثل خیلی های دیگه، وقتی تازه کار از کار گذشت، بیاد یه بیانیه بده و سخنرانی کلی کنه.

  192. سیداحمد می‌گوید:

    فلا تفشلو… یا همان ناشناس!

    (دوستان لطفا کنند و یک اسم مشخص برای خود انتخاب کنند؛ هر اسمی باشد مهم نیست ولی این همه ناشناس و … خوب نیست. تا انتخابات بیش از ۲۰ روز مانده و با این اسم های هر روز متغیر، اذیت می شویم!)

    در مورد حجت شرعی اطلاع کامل دارم و بنده آن روز پای بیانات حضرت آقا نشسته بودم.
    من اصلا تصمیم قطعی برای رای دادن نگرفته ام؛ طبق چیزی که شما گفتید و گفتید این به نفع آن برود کنار و آن به نفع این(!)، من عرض کردم رای قالیباف از جلیلی بیشتر است، همین!

  193. میرزا می‌گوید:

    سه سال پیش که پیامک آمد: “در اعتراض به تقلب تجمع داریم”
    چند دقیقه نشده خودش را رساند.

    چن روز پیش پیامک آمد “در اعتراض به فیلم موهن تجمع داریم”
    گفت تا خودم فیلم را نبینم باور نمی کنم!

  194. پرستوی مهاجر می‌گوید:

    سید احمد
    درخصوص جوابی که به میم دادید خیلی معقول تر و منطقی تر از قبل جواب دادید ولی درخصوص اینکه جلیلی به نفع قالیباف میره کنار باید یادرآوری کنم که قالیباف ۴ سال است با پول بیت المال دارد تبلیغ انتخاباتی برای این روزها را می کند یکبار بالاتر از گل به هاشمی نگفته. مگر ایشان با اصرار محسن هاشمی را در مترو نگه داشته بودند؟ الان هم که دارد بصورت عوام فریبانه با هاشمی مخالفت می کند چه تضمینی هست که بعد از رأی آوردن آدم های هاشمی را نیاورد سر کار و خودش آدم هاشمی نشود؟
    بهتر نیست تمرکز ما روی فرد اصلح تر و ولایی تر از ایشان باشد. یادمان نرود هم اکنون دکتر جلیلی از احمدی نژاد سال ۸۴ معروف تر و حتی چهره ای بین المللی است.

  195. مسعودساس می‌گوید:

    در صحرای عرفات ناگهان شهید بابایی را دیدم که با لباس احرام در حال گریستن است. تعجب کردم که او کی مُحرم شده بود. به کسی چیزی نگفتم؛ ولی غیر از من، تیمسار دادپِی هم او را در مکه دیده بود. من یقین کردم که او آن روز در عرفات حضور داشت.
    ::…نقل از سرهنگ طیب…::
    ************
    شادی روح شهدای نیروی هوایی ارتش صلوات

  196. مرتضی می‌گوید:

    اینجاست که جلوتر از حضرت ماه قدم برداشتن و قلم زدن دل همه را به درد خواهد آورد!
    حتی تر سکوت هم نتوانستید پیشه کنید!!!
    حالا خوب شد که همه دیدیم که نظر متفاوت علامه با دیگران تاثیری در آرایش انتخاباتی نداشت و فقط انگار بغض از فتنه و انحراف است که دیواری کوتاه تر از جبهه ی پایداری نمی بینیم!!!
    احسنت به بیاناتتون سید احمد! احسنت به نوشته های حال و قبل و بعدتون حسین آقا! که اگر هر دو دسته را در این چند وقت مرور کنید فرقی بین جبهه ی پایداری و دو گانه ی فتنه، انحراف نمی توان یافت. هر دو را یک جور می زنید و اتفاقا من هم با چشم انتظار موافقم که بیانات آقا متوجه نوشته های این جا هم می تواند باشد!!
    دو تا دوست دارم اهل زاهدان… آنجا که سنگر را خیلی بهتر از من و تو بلدن حفظ کنن… یکی شان حجت خسروی است و دیگری حجت خزایی! این دفعه خواستی حجت شرعی بیانات آقا را جایگزینی بذاری این دو به مراتب سنگر بان بهتری برای حضرت ماهند هم در برابر فقر می جنگند هم در برابر تهاجم وهابیت…
    احسنت سید احمد……………….

  197. ناشناس می‌گوید:

    اینهمه هیاهو برای چیست؟ یعنی اگر مشایی تایید شود، رای می آورد؟ واهمه از چیست؟!

  198. بنده...خدا می‌گوید:

    سلام
    جالبه!!!
    آیت الله مصباح نمیدونه، حسین قدیانی میدونه
    آیت الله خوشوقت نمیدونه، حسین قدیانی میدونه
    آیت الله علم الهدی نمیدونه، حسین قدیانی میدونه
    آیت الله استادی نمیدونه، حسین قدیانی میدونه
    آیت الله کعبی نمیدونه، جالبه!!! بازم حسین قدیانی میدونه.
    پس از نظر آیت الله حسین قدیانی ما چقدر… تو راس دین داریم

  199. مرتضی می‌گوید:

    این را هم بگویم که واقعیت را گفته باشم اگر کامنت قبل را کامل گذاشتی این را هم تایید کن که رای من بین قالیباف و جلیلی است تا حالا، ولی چون صحبتهای آقا را خوب گوش میکنم میدانم که درد آور است این حملات کلمات به کسی که رایش مانند ما نیست!

  200. ناشناس ناشناس می‌گوید:

    سین و… !!!!
    واقعا متاسفم؛ اگر قرار باشد کسی حرمت انقلاب رو خدشه دار کنه اون امثال شما هستید که به این راحتی به بزرگان و سنگربانان سنگر انقلاب توهین می کنید و آنها را حرمت شکن می نامید. گویا فراموش کردید علامه مصباح چند سال پیش به خاطر همین سنگربانی چه قدر از طرف اوپوزوسیون داخل و خارج و… تخریب شد و حرمتش شکست!!!! (شد مثل بهشتی که می گفتند مرگ بر بهشتی بعد هم آمدند زیر جنازه اش گفتند بهشتی توبه!!!)
    شاید شما از همان تخریب ها تاثیر پذیرفتید…!!!
    شاید…!!!

  201. بنده...خدا می‌گوید:

    پس آقای حسین قدیانی شما که اینقدر میدونی چرا رساله نمیدی؟!!!

  202. سیداحمد می‌گوید:

    ناشناس ناشناس؛

    مشکل ما اینه که آدمایی با سطح سواد “اوپوزوسیون” شدن طرفدار علامه!!! وقتی علامه نادرست سیاست ورزی می کنه، بیش از این انتظاری نیست!!! تو رو به خدا شهید بهشتی بزرگ و بت شکن رو به علامه مصباح نچسبونین که از قیاس تان خنده می آید خلق را!!!

    بنده … خدا؛

    باید می نوشتی: “علامه مصباح نمی دونه و بدنه جبهه پایداری که به سعید جلیلی رجوع کردن، می دونن!!!”

    پرستوی مهاجر؛

    اونجایی که داره با پول بیت المال، کار تبلیغاتی می کنه، مرکز اسناد انقلاب اسلامیه، که شده مرکز اسناد جبهه پایداری!!! و اونی که آدم هاشمیه، دقت اگر کنی جناب محصولیه!!! احمدی نژاده!!! مشاییه!!! قالیباف اگر آدم هاشمی بود، این همه بی بی سی بهش بد و بیراه نمی گفت!!! اگه ادامه دادن اتوبان امام علی و صیاد و بوستان نهج البلاغه و بوستان جوانمردان و بوستان ولایت و دریاچه چیتگر و… کار تبلیغاتیه، کاش جبهه های سیاسی هم بیان با کار، نه با حرف، تبلیغات کنن!!! بعید می دونم یکی آدم هاشمی باشه و صبح تا شب بی بی سی بهش فحش بده!!! آدم هاشمی کسانی هستن که صد پاره کردن جبهه اصول گرایی رو… و خیال می کنن توی زمین و آسمون اصلح تر از نامزدشون یافت نمی شه!!!

    مرتضی؛

    کاری که جبهه پایداری می کنه، همون حجت زادمحموده!!! سطح دوستان حجت نام خود را پایین نیار لطفا!!!

    . . .

    این رو هم بدونین که وقتی علامه مثل عناصر سیاسی و دار و دسته ها وارد مسائل سیاسی شده و درباره همه چیز نظر می ده، نمی شه که وقتی نقد شدند، حمل بر بی حرمتی به علما بشه!! بلاتشبیه، و باز هم بلاتشبیه، شده حکایت حسن خمینی… درباره همه چی حرف می زنه، بعد وقتی یکی جوابش رو می ده، عده ای می گن؛ وای! به بیت امام اهانت شد!!! وانگهی! یعنی اون دسته از پایداری چی هایی که به جای اصلح مد نظر علامه، می خوان به جلیلی رای بدن، دارن توهین عملی و علنی می کنن به علامه؟؟!! ماها که توی بیعت علامه نیستیم، اونایی که ادعا می کنن هستن، چرا پس همچین می کنن؟؟!!

  203. سین می‌گوید:

    دمت گرم داش حسین عزیز! خوشم میاد در راه دفاع از انقلاب، با کسی تعارف نداری…

    اگه اینا می گن قبلا رهبر درباره علامه جملاتی گفته، و اگه اینقدر دارن سوء استفاده می کنن از آقا که لاپوشانی کنن رفتار و گفتار غلط این روزهای علامه رو، پس:

    «ملاک حال فعلی علامه ها نیز هست».

    … و اما سیداحمد بزرگوار! ما هم می دانیم که بهتر است وارد این قبیل مسائل نشد، لذا برای تحقق این امر، لطف کن و هر کامنتی را تایید نکن! کامنت اونا رو تایید می کنی، باید کامنت ما رو هم تایید کنی.

    علامه محبوب ما، علامه دوران، آیت الله حسن زاده آملی است که عنصر ولایی هستند، نه عنصر سیاسی. علامه محبوب ما هر چند روز یک بار، یه چیز متناقض با نظر قبلی شون نمی گه… و خودش مراقب وجاهت و شان و مقامش هست… زنده باد علامه حسن زاده آملی.

  204. مسافر می‌گوید:

    سلام
    احمدی نژاد بیشتر از بیست ساله که با مشایی رفاقت نزدیک داره. پس ما دور خوردیم که فکر می کردیم سرباز آقاست درحالیکه در مقابل مشایی مثل یک محافظ رفتار می کنه!!!!!!!

    به نظر من رایم در سال ۸۴ به احمدی نژاد اشتباه بود اما در سال ۸۸ مجبور بودیم. دفع افسد به فاسد کردیم!

  205. مسافر می‌گوید:

    فقط سوال:

    علامه مصباح زمان جنگ چه مواضعی داشتند؟!

    آیا اصلح روی زمین و زیر آسمان علامه، جزء ساکتین جبهه است؟!

  206. سین می‌گوید:

    مسافر!!

    لنکرانی که فقط یه عکس از دوست شهیدش توی جبهه داره …!!!!!!!! ساکت اصلی جبهه، بلکه انقلاب ۵۷ شخص علامه و آقازاده های شان اند که……………….. دریغ از یک تیر!!

    وقتی از عبارت ساکت فتنه سوء استفاده میشه، همچین میشه ها!!!!!!!! یعنی کار به جایی می رسه که ما هم باید حرفایی بزنیم که بهتره نزنیم…

  207. چشم انتظار می‌گوید:

    تو صحبت های حضرت آقا، در جمع مردم غیور شمال کشور، یه جمله شنیدم نمی دونم درست فهمیدم یا نه؟! اونم این بود که نقل به مضمون؛ آقا فرمودند: وقتی شورای محترم نگهبان، افراد صالحی رو احراز صلاحیت کردند، مردم، باید صالح تر رو انتخاب کنند.
    برداشت من، از بیان حضرت اینه که؛ آقا هم، کلمه ی اصلح رو به کار نبردند. به چند دلیل شاید.
    اول اینکه؛ احتمال داره از نگاه ولایی، و نیابت ایشون از امام عصر (عج)، اصلح در بین اونها، با معیار رهبری عزیز، وجود نداشته باشه.
    یا اینکه؛ ضرورتی نداره، روی کلمه ای پافشاری کنیم، که بالاتر از اون نیست. و اگه به قول “سید احمد” اون اصلح، به نفع صالح تر رفت کنار، چگونه می شه این تناقض رو حل کرد! (البته اینجا من خودم یه جواب دارم که بماند).
    ضمن اینکه؛ انسان صالح تر، برای ائتلاف با هم فکر خود، حالا در هر جناح و جبهه ای، راحت تر می تونه تصمیم بگیره، تا اینکه، یکی رو بگیم اصلح، دست و پای اون بنده ی خدا رو هم ببندیم! که نتونه به نفع یکی مثلا، مثل دکتر جلیلی کنار بیاد!

  208. چشم انتظار می‌گوید:

    سین عزیز؛
    هیچ انسانی، “علامه و غیر علامه” از این قاعده ای که امام راحل عظیم الشأن، بنا نهادند، خارج نیست. که؛ “میزان، حال فعلی افراد است” و حال فعلی، همان در خط و رأی و منش و سیره ی، ولی فقیه زمان بودن است و بس. پس هر کس، می تونه تو این دایره باشه، تا لحظه ی رخت بر بستن از این دنیا. یا با شهادت یا با ارتحال…

  209. محمد جواد می‌گوید:

    رئیس ستاد لنکرانی:
    هاشمی خطر ندارد وحدت هم لازم نیست
    بهتر است اصولگرایان روی لنکرانی متمرکز شوند
    طبق جمع‌بندی‌های جبهه پایداری همانطور که قبلا هما اعلام شد آقای لنکرانی گزینه آخر ما خواهد بود
    دوستان خبر نظر سنجیه صدا وسیما رو شنیدید؟

  210. چشم انتظار می‌گوید:

    سین بزرگوار؛
    خواهش می کنم اینطوری دیگه عنوان نکنین. رجوع می دم شما رو، به کتابی با عنوان “گفتمان مصباح” که حدودا سال ۸۶ چاپ شده. حتما مطالعه کنید. نسبت به گذشته ی علامه، که همه اش اسناد و مدارک تصویریه اومده. حدودا نزدیک ۱۰۰۰ صفحه هست. این کمک می کنه به ما، که یه جا و کنتراتی! همه چیز رو زیر سئوال نبریم. و اونجایی که لازمه، نقد کنیم. مثل چیزی که تا الان نقد داشتیم و داریم…

  211. مرتضی می‌گوید:

    الله اکبر! امروز آیت الله جنتی در نماز جمعه:

    نمی شه که فردی با بنز بیاید و برود! فردی که چنین ماشینی سوار می شود و خانه آنچنانی دارد، نمی تواند درد مردم را بفهمد…

  212. چشم انتظار می‌گوید:

    مسافر عزیز؛
    مگه قرار نیست، افراد رو در ظرف انقلاب اسلامی، و ولایت عظمی، ببینیم و بسنجیم؟! پس؛ تا زمانی که مظروف، از ظرف خود تجاوز نکرده، مورد تأیید ماست. بنابر این، اگر احمدی نژاد، صد سال هم با مشایی رفیق بود، تا قبل از ۸۸٫ آنطوری بود (با کم و زیادش!) که نظام از یک رئیس جمهور انتظار داره. و زمانی که، لیاقت و ظرفیت خدمتگزاریشون، از نوک بینیشون بالاتر نرفت! دیگه هر کی می خواد باشه، باشه. پس به جرأت می گم؛ من نه از رأی ۸۴ و حتی نه از رأی ۸۸، پشیمان نیستم. کما اینکه، همین احمدی نژاد فعلی، اگر در اون زمان اینگونه بود، نه شما، نه من، و نه آن جمعبت میلیونی، بیش از اونی که به هاشمی ۲۰۰۵ رأی دادند! نمی دادند..! شک نکن.

  213. یار دبستانی می‌گوید:

    فقط مصباح…

  214. مجنون می‌گوید:

    زنده باد جلیلی و قالیباف…

  215. نقره می‌گوید:

    اصلا موضع لنکرانی در فتنه ۸۸ چی بود؟! خود علامه مصباح تا قبل از یوم الله ۹ دی دقیقا مواضع شان چه بود؟! بیستون را میان علما، مرجع بسیجی آیت الله نوری همدانی کند و شهرتش را علامه برد!!

  216. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    اولا: له یا علیه علامه مصباح کامنت نگذارید؛ دیگر تایید نمی کنم! “له” را تایید کنیم باید “علیه” را هم تایید کنیم، آن وقت فضای مناسبی درست نمی شود. این را هم بدانید که تعداد کامنت های علیه رد شده، زیادتر بوده تا تعداد کامنت های له رد شده! حرفها به تمام و کمال گفته شده، دیگر بس است.

    ثانیا: امشب قطعه ۲۶ با این متن به روز می شود؛ “از بابااکبر تا بابااکبر”

  217. چشم انتظار می‌گوید:

    تا داداش حسین، متن امشب رو آماده بفرمایند، بد نیست به جای مباحث کش دار و در برخی موارد، نه چندان مفید، این دو تا پست تقریبا مرتبط رو! مروری داشته باشیم…
    http://www.ghadiany.ir/?p=7304
    http://www.ghadiany.ir/?p=8571

  218. سیداحمد می‌گوید:

    حالا که چشم انتظار این لینک ها را گذاشته، متن بعدی را هم با کامنت هایش بخوانید، خصوصا آنها که نخواندند!
    http://www.ghadiany.ir/?p=7310

  219. ناشناس می‌گوید:

    فکر نمی کنید که شما هر چند وقت یکبار دور ۱۸۰ درجه، درباره افراد می زنید؟!
    اگر طرف سخنی بر خلاف میل شما بگوید بدترین، و در غیر اینصورت بهترین است. توجیه هم می کنید ملاک حال فعلی افراد است. از قدیم گفته اند یک سوزن به خودت بزن، یک جوالدوز به دیگران. سایت شما و مطالب آن، مملو از تناقض است که بسته به حالی که افراد به شما داده اند، مدح یا منقبت است.

  220. مسعودساس می‌گوید:

    ………………………

    امان از دست این گوشی های جدید! تا به یه جاییشون دست می‌زنی، زیقشون می‌زنه در. هر چی اپلیکیشن داشتیم پرید!!!

  221. چشم انتظار می‌گوید:

    یاد جن بوداده به خیر! آدم وقتی این پست رو می خونه، دوست داره یه بار دیگه، داداش حسین نیاز به سنجاق قفلی پیدا کنه 🙁 شاید جن جدیدی، به تسخیرش در بیاد و در این زمان حساس کنونی، کمی راهگشا باشه!! 🙂

  222. ناشناس ناشناس می‌گوید:

    از حضرت آیت الله بهجت (ره) پرسیدند:
    آقا! تسخیر جن چه حکمی دارد؟
    کمی سکوت کردند
    بعد گفتند: تسخیر نفس لازم است…

  223. سیداحمد می‌گوید:

    “کانال کمیل کار”

    امشب قطعه ۲۶ با ۲ متن به روز می شود…

  224. چشم انتظار می‌گوید:

    برداشت من از صحبت های آیه الله جنتی اینه که؛ هاشمی به احتمال قریب به یقین تأیید بشه! اما؛ از ادامه ی صحبت ایشون، و اشاره به وضعیت هاشمی، و نوع افکار و نحوه ی زنگیش، ملت باید، مانع حاکم شدن تفکر سرمایه داری بشن!

  225. سیداحمد می‌گوید:

    آرام آرام… عجلوا بلاصلاة…

  226. رفیق می‌گوید:

    دعا کنیم در حق هم دیگه که از این امتحان سربلند بیرون بیایم.
    اگر بخوایم با هم روراست باشیم، خودمون هم می دونیم که موضع گیری های داداش حسین و سید درسته.
    از طرفی هم آدم دلش نمیاد بعضی چیزها رو بگه!
    فقط خدا کمکمون کنه که راه رو اشتباه نریم.

  227. شیدا می‌گوید:

    یعنى آقایان اساتید نمى توانند جلسات مختلف خصوصى با علامه داشته باشند؟!
    و حرفها و گله ها و هماهنگى ها را به طور خصوصى انجام دهند؟
    و یک تصمیم مشترک بگیرند که تکلیف جریان اصول گرایی را روشن
    کند و از این همه حرف و حدیث دشمن شاد کن جلو گیرى کنند؟!
    حداقل، یک نفر همه کا ندیداها را جمع کند و در بین آنها یک وحدت
    ایجاد کند که یک نفر در راس و بقیه اعضاى کابینه باشند!
    من، با این که به مواضع گذشته قالیباف نسبت به رسمنجانى
    به شدت انتقاد دارم ولى در مجموع حمایت از ایشان را منطقى تر
    مى بینم! این قطعه تنها جایی بود که براى دشمن خوراک زهر الود
    تدارک مى دید ولى امروز از بعضى کامنت ها، دشمن دلى از عزا
    در مى آورد!! همه در جهت وحدت بکوشیم! خدا با ماست!

  228. سیداحمد می‌گوید:

    ماجرای همراهی عزت الله انتظامی با مشایی را خواندید؟!
    دلم کباب شد برای بنده خدا؛ عجب رکبی خورد!

  229. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    جمله ای ازمقام معظم رهبری که هیچ بخش خبری آن را پخش نکرد: منبع: سایت خامنه ای دات آی آر.
    کسانى سر کار بیایند که مصداق «اِنًّ الَّذینَ قالوا رَبُنا الله ثُم استَقاموا» باشند.

  230. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲
    لنکرانی در جمع مسئولین دفتر پژوهشها در سراسر کشور؛
    صحبتهای آیت الله مصباح بیش از این که پیرامون بنده باشد پیرامون یک گفتمان است و بنده در این میان موضوعیتی ندارم.

  231. یک لیوان چای داغ! می‌گوید:

    سردار شهیدزاده!

    جمله ای که کامنت کردید را قبول دارید؟
    اگر موضوع فقط گفتمان انقلاب بود، اینقدر روی یک شخص خاص تاکید نمی شد!!

  232. مسافر می‌گوید:

    سلام
    من به شخص خودم اگر مطلبی را در مورد علامه گفتم همینجا اصلاح میکنم و از صمیم قلب پشیمانم.
    کلا تصمیم گرفتم در مورد هیچکس هیچ حرف تخریبی نزنم!
    به ما چه آخرت خودمان را خراب این حرفها بکنیم!

  233. من ادعای دانا بودن ندارم ولی.... می‌گوید:

    ای وای بر تهمت زنندگان! دنیای سیاست دنیای کثیفیه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.