بی سیم پاستور، روی خط نیاوران

همچین هلهله می کند دشمن، انگار خرمشهر را پس گرفته! ما هنوز “ممد نبودی…” را نخوانده ایم. خمینی، امام فاطمیون بود، روح الله پابرهنه ها بود، مسیح بسیجیان بود.

ادخلوها بسلام آمنین! «امام آمد» بی بی سی ناراحت شد، اما خب! «هاشمی آمد» خیال بی بی سی راحت شد. آیت الله اما رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ماست. روزگار خیلی خیلی خیلی غریبی است نازنین! دیری است ما محافظ گذاشته ایم برای دوستان بی بی سی. محافظ و پاسدار و جلیقه ضد گلوله و بنز سورمه ای و شیشه دودی و مهلت ثبت نام و فرصت ناز و… صد البته رای مردم! انتخابات در هیچ کجای دنیا گمان نکنم به آزادی جمهوری اسلامی باشد. ما از خط مقدم دموکراسی، کیلومترها جلوتریم!

شبهه را یادتان هست؟! «انتخابات آزاد» را می گویم. هم بی بی سی می گفت، هم آقای هاشمی. این روزها هاشمی و بی بی سی ۱۸۰ درجه با هم اختلاف ندارند؛ فقط ۳۶۰ (!؟) درجه اختلاف دارند. ما به عالیجناب می گوییم «دامت برکاته»، خاندان اشراف به حضرت بی بی سی! رسانه روباه پیر پر شده از «بابابزرگ»، «بابا» و «هاشمی آمد»!

ما عادت کرده ایم به این چیزها. «عالیجناب سرخ پوش» سال هاست «پدرخوانده» شده! پدر معنوی بی معنویت ها را نگاه! این روزها آمار خواب عالیجناب، دست احمدی نژاد است! «فاطمی» با هم می آیند! نیاوران، پاستور، «تور فریب»! ترافیک متالیک ها! عبور و مرور لائیک ها! رابین هودی که نبود و آیت اللهی که نیست! دست در دست هم! با هم! هم زمان! هم زبان! هم مکان! همه سلائق که نه، بلکه همه سلائق مورد پسند بی بی سی! سوژه های روباه! جوجه های صدای آمریکا!

یادش به خیر! «فاطمیون» چگونه به صحنه می آمدند، انحراف و فتنه چگونه به صحنه می آیند؟!… و چه به هم می آیند؛ «احمدی رفسنجانی»! «رفسنجانی نژاد»! با یک شناسانه! المثنای منیت! انگشت اشاره های در چشم ملت!

ممد! نبودی ببینی…

راحت تان کنم؛ اشتباه بزرگی است اگر فکر کنیم احمدی نژاد فقط دست مشایی را گرفته. این دو با هم، دست هاشمی را گرفته اند. فتنه خواب بود؛ انحراف از قیلوله بیدارش کرد! این روزها بی سیم پاستور، نیاوران را خوب می گیرد! جبهه نیست، جنگ است. جنگ فتنه و انحراف با جبهه! فتنه، سن و سالی ازش گذشته بود، پیر شده بود، نا نداشت، عصا می خواست. انحراف جورش کرد!

گمانم دیگر باید خندید به این جنگ های زرگری! دود تکنوکراسی و لفت و لیس و اختلاس، این روزها از دودکش خانه رابین هود بیرون می آید! فتنه می گوید؛ «من به رای مردم احترام می گذارم» و انحراف می گوید؛ «اگر شورای نگهبان، رد صلاحیتم کند، به قانون احترام می گذارم». چه بچه های خوبی شده اند این از «قانون مرخصی داده ها»! احترام! آنهم به قانون!… و آنهم در شرایطی که دست بی قانونی را بالا برده اند!!… و احترام! اصلا مشکل ما با فتنه و انحراف، سر همین «احترام» است! «مرخصی داده های از احترام»، همان به بروند حرمت بی بی سی را نگه دارند! قضا می شود! ایران عزیز، استانی به نام «انگلیس» ندارد که رئیس جمهور… یعنی رئیس ستاد انتخاباتی انحراف، روزی چند بار به بی بی سی سفر می کند! به هر حال مجریان بی بی سی باید جبران کنند عدم استقبال مردم اهواز و اصفهان و آذربایجان و ساری را! برای انحراف، «جمهور»، بی بی سی است و برای فتنه، «رئیس» بی بی سی است. آه که چقدر عمیق است اختلافات فتنه و انحراف!

بار این سئوال روی دوش شماست آقای هاشمی، اصلا برای چه آمده اید؟! ثبت نام شما نیز غیر قانونی است؛ این بار قرار است متاثر از قانون گریزی شما، چه تعداد خون از چه تعداد جریان ریخته شود؟! شما که هنوز جواب خون شهید حسین غلام کبیری را نداده اید، کجا، با چه رویی و برای چه ثبت نام می کنید؟!

راه شما کی به این طرف ها افتاد آقای هاشمی؟! شور شما، این بار کدام عاشورا را هدف گرفته؟! و کدام خیمه ابالفضل (ع) را هواداران تان می خواهند به آتش بکشند؟! شما از این مردم، رای شان را می خواهید یا جان شان را؟! این بار می خواهید علیه مردم سالاری دینی، کدام نامه سرگشاده را بنویسید؟! این بار هم آیا، اول به بی بی سی می دهید یا صدای آمریکا؟! این بار می خواهید کدام فتنه را کلید بزنید، و بعد پیش گویی کنید؟!… حقا که رمالی را انحراف از شما یاد گرفته!

به ما از ثبت نام نگویید، از خواب تان بگویید! ثبت نام شما اگر قانونی بود، قند در دل بی بی سی آب نمی کرد. امام چگونه می آمد، شما چگونه می آیید؟! امام به مردم می آید، شما به بی بی سی. همین هفته پیش، همسرتان باز هم به جای شام شب شما، خوراک روز آن لاین و بی بی سی را جور کرد و گفت: «اصلا مگر انتخاباتی هم وجود دارد؟!… برای چه باید آقای هاشمی بیاید؟!… هر که را خودشان بخواهند رئیس جمهور می کنند…»!!

تو را به خدا، برای چه باید بیایید آقای هاشمی؟! جواب ما را نمی دهید، جواب همسرتان را بدهید! این از نوشتن بیانیه بهتر است!

با شما هیچ دعوایی نداریم الا دموکراسی. آقای هاشمی! همین ۸ سال پیش بود که حضرتعالی به جای پذیرفتن نتیجه انتخابات، به «خدا» نامه نوشتید، و همین ۴ سال پیش بود که باز هم به جای پذیرفتن نتیجه انتخابات، به «ناخدای با خدای سفینه انقلاب» نامه نوشتید.

زیر و بم و ساز و کار انتخابات را باید قبول داشت، بعد رهسپار ثبت نام شد… و شما که این همه با رای مردم، انتخابات، رای اکثریت، دموکراسی و… مشکل دارید، شما که تاب باختن ندارید، شما که سابقه تان پر از «شورش علیه رای توده ها» است، شما که هم صدا با بی بی سی از لزوم «انتخابات آزاد» سخن می رانید… و شما که جنبه مردم سالاری ندارید، می توانم بپرسم؛ اصولا چرا نامزد انتخابات شده اید؟!

روز ثبت نام، جنابعالی گفتید؛ «آمده ام برای خدمت». خدمت اما از کانال بی بی سی، معنایی جز خیانت ندارد. خدمت شما به مردم نیست، به روباه پیر است که با آمدن خمینی اخم کرد و به آمدن شما خندید!

گرگ های مجازی دارند با شما بازی می کنند آقای هاشمی. شما اگر کلاه وجدان (!؟) خود را قاضی کنید، اصلا به شورای نگهبان و تایید صلاحیت نمی رسید! اگر قبلا این ما مردم بودیم که شما را با «نه»، رد صلاحیت می کردیم، این بار، خودتان، خودتان را رد صلاحیت کرده اید. خودتان، خاندان تان، همسرتان… و محرم اسرارتان بی بی سی! گفتم که؛ «ثبت نام شما غیر قانونی است».

وطن امروز/ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. معز می‌گوید:

    بسم الله…

    سلام؛

    ما که از دیروز حوالی ساعت ۱۸ منتظر نوشته ها و تحلیل های شما هستیم.

  2. رهگذر می‌گوید:

    معز راست میگه!
    من الان دقایق زیادیه میرم و برمی گردم، نگذاشتین که هنوز…
    لطفا تعداد دقایق رو مشخص کنید.

  3. سیداحمد می‌گوید:

    لعنت بر آنکه جز نیاوران هیچ نمی بیند و جز نیاوران نشینان هیچ کسی را قبول ندارد!

    دوستان محترم؛

    این متن که تا دقایقی دیگر در وبلاگ گذاشته می شود، یک رمز دارد. سعی کنید با دقت در پاراگراف ها، رمز را متوجه شوید!

    از آن شیطنت های داداش حسینی است…

  4. معز می‌گوید:

    دقایق همچنان طی می شوند و ما منتظر مطلب داغ که از تنور قلم حسین قدیانی بیرون آمده هستیم…

  5. من می‌گوید:

    سلام…

  6. بنده خدا می‌گوید:

    بهار در راه است…

  7. سیداحمد می‌گوید:

    سیلی برق آسای جنتی بر گوش بهارنمایان هم در راه است!

  8. ناشناس می‌گوید:

    خصوصی

    آقای قدیانی؛ شما به کی رای میدین؟
    من میخوام از جلیلی حمایت کنم… در موردش خیلی تحقیق کردم… احساس می کنم نسبت به بقیه اصلح هست…

  9. رهگذر می‌گوید:

    موندم مشایی اگه رد صلاحیت شه احمدی نژاد چه می کنه؟

  10. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    اکبر، اکبر، محمود!
    محمود جان، بگوشم!
    اکبر آقا، اسی رو فرستادم بالا سمت شما، بگو بچه ها براش نقل و نبات بریزن!!
    دریافت شد، میگم ممد بیاد به استقبالش!
    اکبر جان، حواست به خرچنگهای مینی سیتی باشه!
    و من الله توفیق!

  11. دلخون می‌گوید:

    بنده خدا؛
    بهار که تموم شد دیگه در شرف تابستانیم… کجایی بنده خدا 🙂

  12. به بنده خدا می‌گوید:

    اصلا کسی مشایی را آدم حساب می کنه؟! به میستر بین گفته زکی!!

  13. معز می‌گوید:

    طرفی که ثبت نام کرده بود …یادتون که میاد
    رای آورد کم کم داره دوره ۴ ساله ی ریاستش تموم میشه و برنامه می ریزه برای ۴ سال دومش
    و ما همچنان منتظریم…

  14. محسن می‌گوید:

    آقای قدیانی!! من الان تازه متوجه متن تان شدم. “اردیبهشت گمانه زنی ها”. واقعا باید روی نظرسنجی ها حساب کرد و الا هاشمی رسما انتخابات را می برد.

    من فکر کنم نظر شما به قالیباف نزدیکتر باشد. درست حدس زده ام؟ لااقل رای خاکستری ها را هم داره قالیباف. با امثال ابوترابی و زاکانی و لنکرانی که نمی شه رفت تو دل هاشمی. راستی راسته که قراره صلاحیت لنکرانی و زاکانی هم رد بشه؟!

  15. یه بیست و ششی می‌گوید:

    محسن

    داش حسین فکر کنم به سعید جلیلی، بیسیمچی قالیباف توی جبهه رای می ده.

    به حداد عمرا رای بده داش حسین. عکس یک وطن امروز یکشنبه هم شاهدمه. حالا یا جلیلی یا شهردار سردار!!

  16. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    قطعا جلیلی، شرف داره بر قالیباف. ولی چه کنیم که رای قالیباف بیشتره.

  17. برای اسلامی ایرانی می‌گوید:

    قالیباف از جلیلی بهتره، یعنی رئیس جمهورتره منظورمه…

    جلیلی کدوم سابقه اجرایی رو داشته؟

    “نامزدا بدونن مدیریت اجرایی کشور یعنی چی؟!”

    هم نیروی انتظامی، هم شهردای، هم جبهه و جنگ، هم فتنه ۱۸ تیر نشون دادن قالیباف کارآمدتره.

  18. سیداحمد می‌گوید:

    رفقا؛

    فضا سیاسی است، اما ایام را از دست ندهید.
    لحظه لحظۀ ماه رجب نعمت است… از دست ندهیم. دعا برای سلامتی آقا امام زمان و رهبر عزیزتر از جانمان هم فراموش نشود.
    دعا کنید برای رسواییِ هر کسی که قصد ضربه زدن به نظام ۳۰۰ هزار شهید را دارد!

    امشب مناجات الراغبین بخوانیم…
    http://www.jahannews.com/vdchx-ni623n6xd.tft2.html

  19. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    ۱۰۰ سال دیگه هم بگذره، توی سازندگی کسی به گرد پای احمدی نژاد نمیرسه.
    ولی اطرافیان ناسالم، نابودش کردند. قطعا اطرافیان شهردار تهران هم، جملگی
    اهل نماز شب نیستند! کم نبود خیابونهایی که در عرض ۱ سال، ۳ بار آسفالت شدن! پس فقط سابقه اجرایی ملاک نیست.
    کما اینکه قرار هم نیست یک نفر به تنهایی، کشور رو اداره کنه.

  20. دلخون می‌گوید:

    دوستانم در ستاد قالیباف امروز میگفتن احتمال داره قالیباف و ولایتی خود به خود به نفع جلیلی کنار کشیده بشن…
    خود بچه های ستاد قالیباف اعتراف کردن رقابت بین هاشمی و جلیلی هست….

  21. دلخون می‌گوید:

    جلیلی یه سر و گردن از همه اونایی که ثبت نام کردن بالاتره…

  22. خواننده می‌گوید:

    پایداری چیها مگه نمی گفتن باقری لنکرانی اصلحه؟! پس چی شد یه عده ازشون فر خوردن طرف سعید جلیلی؟! این چه جور اصلحی بود اون وقت؟! اگه از نظر این یه عده، سعید جلیل اصلح تر از لنکرانیه، پس مگه آقای مصباح نگفته بود هر کی رو اصلح تر پیدا کردین، برین طرف اون؟! چرا اکثر پایداری چیها هنوز روی لنکرانی موندن؟! این شد جبهه یا فرقه؟! دم آقاسعید جلیلی گرم که از کانال جبهه پایداری نامزد نشد. دم زاکانی هم گرم که بساط این جبهه بازی ها را زدند خراب کردند. زنده باد کلیت جریان اصولگراها.

  23. خاکستری می‌گوید:

    پدر خوانده آمد… بازی عوض شد…. ژوکر برگ آس را بازی کرد… حالا ما بازی می کنیم و شماها نهایتا می توانید فقط بازی ما را خراب کنید….
    حالا لای لای.. حالا لای لای.. حزب الهی با راس قدرت دیگه بای بای

  24. دلخون می‌گوید:

    والا من تو ستاد قالیباف رفتم؛ بحث شد سر ولایت فقیه و آخرش داشت دعوا میشد…
    صراحتاً داشتن از عملکرد حضرت آقا انتقاد میکردن… ستاد قالیباف عین آجیل میمونه همه جور آدمی توش پیدا میشه….

  25. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۰۰:۱۴
    تعداد افراد آنلاین: ۳۸ نفر

    ماشالله…
    داداش حسینِ بسیجی ها، فــــــــــــدایی داری…

  26. باران می‌گوید:

    من نمی فهمم یعنی صلاحیت هاشمی تایید می شه؟

  27. سیداحمد می‌گوید:

    خاکستری!

    چنان خاکتون می کنیم که…

  28. چشم انتظار می‌گوید:

    فشششششش فشششششش پاستور پاستور، نیاوران.
    فشششششش فشششششش نیاوران به گوشم!!

  29. احمدرضا می‌گوید:

    برادران…
    ستاد دکتر جلیلی توی تهران کجاست؟ میخوایم بریم فدایی سرباز ولایت بشیم. یکی آدرس بده لطفا

  30. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    داداش ژوکرتو بذار در کوزه، بازی رو خراب میکنیم که هیچ، خودتم قاپونی
    میبیرم تو کانکس، بهت آب تاید میدیم! پدر خواندتم بره فاتحه خونی. حلوا یخ کرد!
    تو روایت داریم که در ماه رجب، هر شب یک ملکی فریاد میزنه: این الرجبیون؟
    جواب میاد که: توی قطعه ۲۶ دارن تو سر و کله هم میزنن!

  31. دلخون می‌گوید:

    خاکستری؛
    نصفه شبه خوابت دیر شده…
    آرزو بر جوانان عیب نیست…

  32. چشم انتظار می‌گوید:

    اسلامی ایرانی؛
    حسابی امشب شارژی ها!! ای ول.

  33. سیداحمد می‌گوید:

    اسلامی ایرانی؛

    دمت گرم… قشنگ بود!

  34. احمدرضا می‌گوید:

    آخه من موندم، پیرمرد ۸۰ ساله چقدر انرژی داره؟!!!
    اگر این بابا پس فردا افتاد مرد، فقط هزینه واسه نظام درست کرده که دوباره باید انتخابات برگزار بشه.

  35. سیداحمد می‌گوید:

    احمدرضا؛

    صبور باش!
    دکتر جلیلی گفتند تا تایید صلاحیت ها و آغاز زمان قانونیِ تبلیغات، هیچ فعالیتی نداریم!

  36. خاکستری می‌گوید:

    سید احمد…
    شماها به ما نمی خورید.. یعنی با کمال احترام هم قد ما نیستین.. نهایتا تو جبهه خودتون می تونید همدیگرو خاک کنید.. دیدی سلمونیه بیکار میشن سر همدیگرو میتراشن.. حالا حکایت شماست؛ جبهه تون آدم زیاد آورده همدیگرو اینقد خاک کنید بعدش بگید بزرگتون بیاد….
    حکم بازی کردی؟ ۱۳ هم بندازی… برگ آس میبره میاد سرش…. حالا برگ آس دست، ماست

  37. چشم انتظار می‌گوید:

    من دوران تربیت معلم، آب تاید خوردم به جای دوغ!! چشمت روز بد نبینه….:(

  38. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    دایناسورها با اون عظمت، منقرض شدن، نمیدونم این جلبکها چرا اینقدر
    جون سختن! خداوکیلی اصلا امسال حس انتخابات نداشتم. ولی این ژوکرا
    اصلا حال و هوام رو عوض کردن. آدم جلف، ژوکر فیلم بتمن، اینقدر جوگیر نشد
    که تو جوگیر شدی!

  39. سیداحمد می‌گوید:

    خاکستری!

    نه؛
    بازیِ حرام فقط مخصوص طرفدارای رفسنجانیه!
    🙂
    البته قطعا هم قد من نیستی. عمرا ۱۹۰ باشی! 🙂

  40. خاکستری می‌گوید:

    اسلامی ایرانی!
    بابا داغ نکن
    من ردبول میخورم تو هم گلاب بخور
    کرکریه دیگه چرا گریه میکنی؟
    خب تو هم بگو ما میبریم…بازی برد و باخت داره دیگه
    گریه نکن سرت سلامت

  41. مسعودساس می‌گوید:

    خدا کنه آقایون از خواب بیدار شن. همه به نفع یکی(حالا هر کدوم) بکشن کنار.
    ***********
    خاکستری؛
    شما چند نفرید بازی می‌کنید:
    تویی، باریکالِ و جدیداً جیگرِ

  42. معز می‌گوید:

    حالا که خبری از مطلب داغ آقای قدیانی نیست به بحث خودمون برسیم
    یک سوال

    “کی عقیده داره که مشایی یک گفتمان جدید نه بهتره بگم یه بازی جدید را در کشور شروع کرده، بازی که بسیار شدید همشکل بازی ۲ خرداد ۷۸ با بازی جناب خاتمی است”

    در ضمن
    ۱- خاکستری عزیز خیلی وقته زمان پدر خواندگی تموم شده!!!!!
    ۲- ……………..یعنی ما نمیذاریم….

  43. چشم انتظار می‌گوید:

    اون نسلی، که هرگز منقرض نمی شه، نسل کوسه هاست! اسلامی ایرانی.
    یه فکری به حال این موضوع بکن!! دایی ناسور و کورکودیل و سِرِندی پیتی که عددی نیستند. 🙂

  44. شنبل الله قوزکم! می‌گوید:

    خاکستری!

    اینکه می گن قالیباف آرای خاکستری رو هم داره، منظورشون تویی؟!

    ببین! خلاف ادبه ها، اما این بار خشتک هاشمی رو سرشه.

  45. چشم انتظار می‌گوید:

    خاکستری!!
    هرگز نخواه، که ما به شما بخوریم! چون هنوز سپرمون به گلگیرتون نگرفته، چپ می کنین.

  46. چشم انتظار می‌گوید:

    سید احمد؛
    ۱۹۰!! لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم… بابا؛ آسمون خراش. 🙂

  47. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    خاکستری عزیز، اینقدر ببویی! که نمیدونی بچه های اینجا ورق بازی نمیکنن!
    ما اینجا با آس بازی نمیکنیم، شیلنگ و کمربند راه دست تره!
    امروز میگی ورق، فردا عرق، پس فردا زر ورق، پس اون فرداش ….
    مملکت رو بدیم دست شما که رو دست تایلند بلند میشیم!
    مثل بچه آدم بشین تو خونت مشغول لهو لعب باش دیگه! چه کاریه وارد
    این مسایل میشی. برا پوستت خوب نیستا!!

  48. مسعودساس می‌گوید:

    کوسه نه، چشم انتظار جان؛
    برگ آس!
    زین پس به جای واژه منحوس “حضرت دامت برکاته”، از واژه شکیل “برگ آس” یا “برگ پاس” یا “برگ آس و پاس” یا “برگ علف ناس” یا “من شر الوسواس الخناس”، استفاده کنید.

  49. سیداحمد می‌گوید:

    چشم انتظار؛

    آسمون خراش نیستم، فقط یه کمی به خدا نزدیک ترم!
    🙂

  50. سیداحمد می‌گوید:

    یه تیکه ای داداش حسین توی متن به عفت انداخته که…!

    سر جدت بالا بیا سایت روزنامه…

  51. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    چشم انتظار، این کوسه هم دیگه دندوناش ریخته، آخرای کارشه.
    دریاچه ارومیه هم خشک شد، بچه کوسه ها باید برن انگلیس. اونجا
    آب بازی کنن.

  52. مسعودساس می‌گوید:

    بابا خوش قد و بالا!
    و ان یکاد …

  53. چشم انتظار می‌گوید:

    سید!
    پس حالا که اون بالاهایی، لطف کن سر پنجه وایسا، یکی دو تا حورالعین بفرست پایین. معلوم نیست حالا حالاها ما بریم بهشت!! 🙁

  54. دلخون می‌گوید:

    هاشمی یادت باشه
    .
    .
    .
    جنتی سرورته!

    ای خدا! کی میاد اون روزی که هاشمی رد صلاحیت بشه، بهش بخندیم 🙂

  55. چشم انتظار می‌گوید:

    داداش حسین؛
    up میکنی. یا ما بریم down کنیم!!

  56. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    بابا حورالعین میخوای برو تو ستاد اصلاح طلبا! پس فکر کردی
    امثال خاکستری برا چی طرفداره مادرخوانده ان؟ برای اینکه اونجا
    حس با کلاسی بهشون دست میده، کروات و ردبول و آس و داف و شب نشینی و
    چلو کباب مجانی! هر جا بساط مفت خوری باشه، ژوکر هم اونجاست!
    در ضمن، گلاب به روت، ما ساندیس خوریم!

  57. معز می‌گوید:

    ولی برادران و خواهران گرامی شرکت کننده در بحث راست میگن ایرانیها زود جو گیر میشن. ما که دشمن قسم خورده هم نیستیم! بیایید کمی آرامتر، منطقی تر و مودبتر باشیم. دشمن همگی ما آمریکاست که او را زیر پا می گذاریم……

    آقای قدیانی، برادر عزیز! اگر شما می نوشتی چند ساعت دیگه ما این همه تو سر و کله هم نمی زدیم! اگر بیشتر از این معطل کنین تمام کاسه و کوزه های این مشکلات اخیر کشور بر سر شما شکسته می شود.

  58. چشم انتظار می‌گوید:

    دوستان؛
    پیشنهاد می کنم؛ فعلا: تا زمانی که متن داداش حسین آماده می شه، یه بار دیگه پست “جمعی از وبلاگ نویسان” رو بخونیم. دست از سر این خاکستری سیاه بخت هم برداریم!!

  59. مسعودساس می‌گوید:

    یه “و ان یکاد” هم برا اسلامی ایرانی.

  60. بیست و شیشی می‌گوید:

    معز؛

    تازه واردی؟ کم کم با فضا آشنا می شی!
    بیست و شیشی ها عشق می کنن تو این لحظه ها. منتظر متن های داداش حسین بودن، برای ما لذتی عجیب داره.

  61. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    فعلا که بجای متن آپ کردن، به اسم شنبل الله!! کامنت میده!

  62. چشم انتظار می‌گوید:

    چند وقته؛ وقتی ساندیس می خورم، دل درد می شم! یا لیاقت من کم شده، یا ساندیس ها اون کیفیت قبلی رو ندارن! 🙂 که به احتمال قوی، اولیش قرین به صحته.

  63. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    معز عزیز، شهر که شلوغ بشه، امثال همین خاکستری شنبلیله!
    مسجد آتیش میزنن. ساده نباش.

  64. دلخون می‌گوید:

    هر کس به دلیل بی دلیلی آمد
    با فتنه سبز و زرد و نیلی آمد
    ناگاه امید شوم دنیا طلبان
    شد نقش بر آب تا «جلیلی» آمد

  65. دامت برکاته! می‌گوید:

    این همه بزرگان، ما را به رعایت اخلاق توصیه کردن، انصافا هیچ فرقی نکردیم. همون کله شقای هشتاد و هشتیم!! 🙂

    همین “اسلامی ایرانی”! بدتر شده که بهتر نشده…

  66. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    آخه برادر من، اخلاق در برابر اخلاق! دیگه نگفتن: اخلاق در برابر ژوکر!
    اگه اون ژوکره، من خود بتمنم!! من که عیسی مسیح نیستم، که فرمود:
    اگر کسی زد تو گوشت، اون یکی گوشت رو هم بیار که بزنه!
    زد، نزد!!

  67. صاعقه گمنام می‌گوید:

    سلام. خدا قوت
    ایشالله سر حال باشید؛ ما که کلا بی خبر بودیم از همه چی!!!
    چی میگه این خاکستری!
    خاکستر رو که فوتش کنی فنا میشه!
    همه رو برق میگیره، ما رو … ادیسون!!!(ببخشید بی ادبی شد ها…)

  68. معز می‌گوید:

    تازه وارد تو بحثای شما از سر بیکاری و بیخوابی شاید اما پرسابقه ایم در خواندن نوشته های آقایان شریعتمداری، قدیانی و محمدی و…..
    در ضمن ید طولای هم به مدت کم کم ۴ سال در دفاع و مبارزه داریم.
    این خصلتی که همه ما از پدران رشیدمان به ارث برده ایم دختر و پسر و مرد و زن هم نداره…

  69. سیداحمد می‌گوید:

    ماشاء الله، حزب الله (یادداشت روز)
    http://www.kayhan.ir/920223/2.htm#N200

  70. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    عجب متن خوفی نوشته! همیشه این نوشته های حاج حسین شریعتمداری
    کلی روحیه به مردم میده. خدا حفظش کنه.
    وزیر شعار هم مرحوم شد. خدا رحمتش کنه. نماد نماز جمعه بود. یه فاتحه
    براش بخونیم.

  71. سائل الزهرا(س) می‌گوید:

    اینکه تعداد داوطلبان جبهه اصولگرا بیشترن به خاطر مسئولیت پذیریشونه، وگرنه اصلاح طلبا با اون گندی که تو فتنه ۸۸ بالا آوردن همین چند تا داوطلبشون هم برای این دوره باعث تعجبه! رو که نیست…

  72. دلخون می‌گوید:

    من تو خونمون خیلی تنهام… خانواده من هنوز حامی هاشمی هستن…
    عقاید منو مسخره میکنن 🙁

  73. قاصدک منتظر می‌گوید:

    “«امام آمد» بی بی سی ناراحت شد، اما خب! «هاشمی آمد» خیال بی بی سی راحت شد.
    روزگار خیلی خیلی خیلی غریبی است نازنین! دیری است ما محافظ گذاشته ایم برای دوستان بی بی سی.
    این روزها هاشمی و بی بی سی ۱۸۰ درجه با هم اختلاف ندارند؛ فقط ۳۶۰ (!؟) درجه اختلاف دارند.”

    فتنه در دست خبیث کهنه روباهان پیر

  74. رهگذر می‌گوید:

    خدایا ما که ارزش ترحم نداریم… به اون آقای تنها و دلخسته ما رحم کن و تا ظهور وعده حقت حضرت بقیة الله بهترین امانتدار برای این انقلاب قرارش بده و به کوری چشم همه کوردلان و حسودان در رکاب حضرتش ایشان و ما را به اعلا علیین بهشت واصل بگردان…

  75. سیداحمد می‌گوید:

    “این روزها هاشمی و بی بی سی ۱۸۰ درجه با هم اختلاف ندارند؛ فقط ۳۶۰ (!؟) درجه اختلاف دارند.”

    احسنت!

  76. سیداحمد می‌گوید:

    “این روزها آمار خواب عالیجناب، دست احمدی نژاد است! «فاطمی» با هم می آیند! نیاوران، پاستور، «تور فریب»! ترافیک متالیک ها! عبور و مرور لائیک ها! رابین هودی که نبود و آیت اللهی که نیست! دست در دست هم! با هم! هم زمان! هم زبان! هم مکان! همه سلائق که نه، بلکه همه سلائق مورد پسند بی بی سی!”

  77. رهگذر می‌گوید:

    بچه ها تا حالا دیدین یه جمعی مشغول بگو بخند و بحثای دوستانه و اینان یهو یه موشی سوسکی چیزی رد میشه ازونجا جمعو یه مقدار نظمشو بهم میزنه؟ بعضیا تو جمع ما هم اونطوری وارد میشن…
    داداش حسین جان تا شما بیای پستتو کامل بزاری کامتندونیت منفجر شده:)))

  78. قاصدک منتظر می‌گوید:

    “«فاطمی» با هم می آیند!
    دست در دست هم! با هم! هم زمان! هم زبان! هم مکان!
    سوژه های روباه! جوجه های صدای آمریکا!”

    فتنه با آن منحرف گشته رفیق
    باهم اندر راه آیند و شفیق

    من نمی دانم چه افسون می کنند
    قلب ما را از چه رو خون می کنند

  79. سیداحمد می‌گوید:

    “فتنه خواب بود؛ انحراف از قیلوله بیدارش کرد!

    فتنه، سن و سالی ازش گذشته بود، پیر شده بود، نا نداشت، عصا می خواست. انحراف جورش کرد!”

    دقیقا… دقیقا…

  80. هادی می‌گوید:

    امیدوارم از بین جلیلی و قالیباف یه نفر بیاد تا فاتحه بهار و پدرخونده رو با هم بخونیم.

  81. پدر خونده می‌گوید:

    ایول داش حسین
    این حاج حسین شریعت از چند سال پیش داد میزدا که فتنه و انحراف از یه آخور آب میخورن؛ ولی فکر نمیکردیم اینقدر رو بازی کنن.

  82. سیداحمد می‌گوید:

    “دود تکنوکراسی و لفت و لیس و اختلاس، این روزها از دودکش خانه رابین هود بیرون می آید!”

  83. سائل الزهرا‏(س‏)‏ می‌گوید:

    این رابین هود و اون عالیجناب مردودان انقلاب اسلامی اند. این منفوران هر چقدر هم بادیگارد و محافظ‏ ‏داشته باشند از آه مستضعفین در امان نیستند.‏‏
    فقط امان از دل حضرت ماه در این روز ها…

  84. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    ه… مرگ به نیرنگ تو!

  85. قاصدک منتظر می‌گوید:

    فتنه و انحراف!
    “«مرخصی داده های از احترام»”

  86. حمید می‌گوید:

    یه جورایی سراسر متن بیانگر مظلومیت حضرت ماهه

  87. سیداحمد می‌گوید:

    “همین هفته پیش، همسرتان باز هم به جای شام شب شما، خوراک روز آن لاین و بی بی سی را جور کرد و گفت: …”

    مرتیکه زن ذلیل! خاطراتش را بخوانید؛ شب ها یا خودش تخم مرغ درست کرده، یا از بیرون کباب گرفته اند، یا هم کوفت خورده اند! لعنت بر این خاندان…

  88. سیداحمد می‌گوید:

    “هاشمی… مرگ بر بت بزرگ”

    این از اون کارای بابااکبری بودها داداش حسین! آخه چی کردی تو پاچه وطن امروز؟!

  89. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    پس فکر کردی با پول نفت میلیاردر شدن!! نه عزیزم!
    با همین تخم مرغ خوری و قناعت نصف نیاوران رو خریدن دیگه!
    این برج هایی که فائزه میسازه، از صدقه سر نون و ماست خوری
    اکبر آقا بوده و بس. هیچ وصله دیگه ای به این بندگان خدا نمی چسبه!

  90. به جای امیر می‌گوید:

    افتخار‌! (گفت و شنود)

    گفت: یکی از اصلاح‌طلبان فراری در سایت ضدانقلابی بالاترین خطاب به خاتمی نوشته؛ این دفعه دیگر قرار است چند نفر را از ایران فراری بدهید؟!
    گفتم: چرا؟! واسه چی؟!
    گفت: نوشته؛ باز هم که دارید همان حرف‌ها و ادعاهای سال ۸۸ را تکرار می‌کنید، پس حتما در ادامه این راه، یک عده دیگر را بدبخت و آواره خواهید کرد!
    گفتم: دیگه چی؟!
    گفت: نوشته است من و خیلی‌های دیگر که در اروپا و آمریکا آواره شده‌ایم هنوز نمی‌دانیم چگونه باید فرار خودمان را توجیه کنیم؟!
    گفتم: راست میگه! یارو می‌گفت؛ وقتی به من می‌گویند به افتخار فلانی دست بزن! گیج میشم و نمی‌دونم که دقیقا باید به کجاش دست بزنم!

  91. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    این حروف مقطعه! در وطن امروز هم به همین صورت چاپ شده؟!

  92. سیداحمد می‌گوید:

    “آقای هاشمی!

    شما که جنبه مردم سالاری ندارید، می توانم بپرسم؛ اصولا چرا نامزد انتخابات شده اید؟!

    «ثبت نام شما غیر قانونی است».”

    احسنت داداش حسین با شهامت؛
    سالاری به خدا… سالاری…

    عالی بود!

  93. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    این متن در روزنامه غیرتی وطن امروز، دقیقا با همین پاراگراف بندی کار شده است!

  94. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    ریسک بزرگی کردی! اگر دم انتخابات روزنامه رو تعطیل کنن، یک روزنامه انقلابی
    از رو دکه ها کم میشه. اونوقت به من میگه بدتر شدی! تو خودت که عملیات
    انتحاری میکنی! اونوقت … بی تبر میشه، باید با دمپایی، بت بزرگ رو
    بترکونه!

  95. سیداحمد می‌گوید:

    از اول متن می خواستم چیزی بگویم، فراموش کردم. حالا عرض می کنم که؛

    تیتر هم خیلی شیک بود!

  96. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    وای وای. اون از شنبل الله قوزکم! اینم از آقا گالیانی. چقدر خندیدم.
    پسر شجاعی به قرآن

  97. سیداحمد می‌گوید:

    عمودی یا افقی، هر طوری بنویسی کولاکه!
    اگر نبودی و قلمت نبود…

    جمله عمودی پیشنهادی من برای یکی از مطالب بعدی ات؛

    “بمیری به حق شهدا هاشمی” 🙂

    توش “ژ” و “گ” هم نداره که سختت باشه داداش حسین سالار!

  98. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    پس اولش باید یک جمله کلیدی داشته باشی، که هر جا لازم شد بیاری.
    اینجا “ممد نبودی” هم جمله بندی رو درست میکرد، هم با کلیت متن
    همخونی داشت. پر معنی هم بود.

  99. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    وای وای. چه شبی امشب. سید هم بعله. خیلی قشنگ بود.

  100. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    برای متنهای بعدیت از “مرا اسپ سپیدی بود روزی” استفاده کن!
    در نوشته های سیاسی، اسب معانی زیادی داره!

  101. رهپویان می‌گوید:

    سلام
    این صفحه را ببینید با اظهار نظر حجت الاسلام انجوی نژاد در یکی از پست هایش:
    http://www.rahpouyan.ir/showthread.php?t=5571

  102. برف و آفتاب می‌گوید:

    چقدر خوبه آدم صبح بیاد متن و کامنت‌های باحال دیشب رو بخونه! حیف که بقیه خوابن نمی‌شه بلند بلند خندید!

  103. یک ایرانی مسلمان می‌گوید:

    عجب به تکاپو افتادید از ترس هاشمی… 🙂

  104. مجنون می‌گوید:

    سلام بر همه علمای ۲۶
    آقا یه شب ما نبودیما چه خبره
    با مراما جای مارم خالی میکردید
    عجب متنی داداش حسین عالی عالی
    هم جالب هم سوزناک
    خدا عاقبت بخیرمون کنه
    کامنتا هم که کولاک تر از متن
    اسلامی ایرانی هم که خاکستری رو فیتیله پیچش کرده
    ایول الله

  105. .........نه نقطه می‌گوید:

    احترام! آنهم به قانون!… و آنهم در شرایطی که دست بی قانونی را بالا برده اند!!
    بار این سئوال روی دوش شماست آقای هاشمی، اصلا برای چه آمده اید؟! ثبت نام شما نیز غیر قانونی است؛ این بار قرار است متاثر از قانون گریزی شما، چه تعداد خون از چه تعداد جریان ریخته شود؟!
    ……………………………

    داداش اصطلاحاتت محشره… فوق العاده است. احسنت احسنت. تبارک الله
    یه نفس راحت کشیدم. ما گنگ و لالیم…

  106. طفیلی زهرا می‌گوید:

    میگم تحت تاثیرِ این متن قرار گرفتم یا حالم خوب نیست یا چمه به نظرت که الان دلم می خواد پاشم و با شور مثل هیئتی های روز عاشورا بخونم اینجوری: حوساین… حوساین… حوساین… بعد سرمو شیدا مثل آقاسی بچرخونم و این ابیاتو بگم
    باز خمارم که خمیرم کنی
    شیعه ی تنّورِ غدیرم کنی
    نمی دونم چم شده… به یه سماع نیاز دارم…
    ببین با ما چیکار می کنه…

  107. .........نه نقطه می‌گوید:

    با اجازه از استاد شهریار!
    شب فتنه نپنداری که تنهاست
    بخواب ای مَه!…که قدیانی دارد این شهر!

    دو صد دربان و حاجب دارد این شهر

    نخواهد جیره خوار هر دری شد
    هوای یار غایب دارد این شهر…

  108. .........نه نقطه می‌گوید:

    یه سوال کنکوری:
    اگه گفتید توی این انتخابات جای کی خالی بود؟

    گزینه ی ۱: همون که دستمالش زیر درخت آلبالو گم شده…” بی سواده؟…نه…ها…”

    گزینه ی ۲: همون که آخرش نفهمید خلیج عربی به دول برمی گرده یا…

    گزینه ی ۳: همون که جدول ضربو از بر بود!

    گزینه ی ۴: همون که کلا عرض می کرد دیگه وقتی نداره انگار… 🙂

    گزینه ی انحرافی: همون که توی انفرادی هیشکی نبود بهش تجاوز کنه (استغفرالله)

  109. آرزومند کربلا می‌گوید:

    نمی دونم چرا، ولی این روزا بیشتر از هر وقت دیگه بیاد غربت و مظلومیت امیرالمومنینم.

  110. ناشناس می‌گوید:

    “آن مرد برای باران آمد”

    من از دیروز دارم فکر می کنم این تیتر آفتاب یعنی چی؟ خدایی هنوزم نفهمیدم!

    یه روزی کشتند خودشونو با تقلب و رای من کو، ولی بازم ماشالله فله ای ثبت نام می کنند برای شرکت در این انتخابات غیر آزاد!

    الحمدالله ستاد انتخاباتی شعبه لندن دامت برکاته هم با تمام توان تبلیغات پیش از موعد خودشو که آغاز کرده…
    والله تا باشه از این انتخاباتای غیر آزاد و به دور از دموکراسی…

  111. مهدی منتظر می‌گوید:

    با سلام؛
    فکر می کنم آقای جلیلی برای این کاندید شد، تا اگه آقای لنکرانی به دلیلی مثل عدم رجل سیاسی رد صلاحیت شد، نامزدی در حد و قواره برای رقابت با اصلاح طلبان وجود داشته باشه. ضمنا اگر هم انتخابات به دور دوم کشید احتمال حضور جلیلی در دور دوم بیشتر است و در آن موقع نیروهای حب اللهی و جبهه پایداری هم آرای شان به نفع جلیلی به صندوق ریخته می شود وا… اعلم.

  112. عمار می‌گوید:

    🙂
    خیلی خیلی ممنون.
    باز نشرش دادیم.
    البته با اجازه جنابتان.

  113. عمار می‌گوید:

    یک ایرانی مسلمان؛
    آخ آخ آخ!!!…
    باز هم گول خوردی!!!
    بهتر است زین پس مراقب هاشمی و عفت و سایر اعوان و انصار باش، بعد از خواندن این متن و متن های آتی، احتمال شب ادراری در این طایفه خیلی زیاد می شود!!!

  114. مهدی منتظر می‌گوید:

    ماه رجب درست داشتن، پیش درآمد ماه رمضان درست داشتن است…

  115. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    احسنت به شما و این قلم توانمند.
    بسیار زیبا بود. اشک داشت.

    شما فوق العاده اید آقای قدیانی.

    “شور شما، این بار کدام عاشورا را هدف گرفته؟! و کدام خیمه ابالفضل (ع) را هواداران تان می خواهند به آتش بکشند؟! شما از این مردم، رای شان را می خواهید یا جان شان را؟! این بار می خواهید علیه مردم سالاری دینی، کدام نامه سرگشاده را بنویسید؟!”

  116. ف. طباطبایی می‌گوید:

    ::::::::::::::::«هاشمی آمد» خیال بی بی سی راحت شد:::::::::::::::::

    ننگ بزرگ تر از این؟

  117. ف. طباطبایی می‌گوید:

    سپاس آقای قدیانی.

  118. مرتضی می‌گوید:

    سلام
    احسنت به این صراحت و شجاعت. به موقع باید به مسائل مختلف پرداخت. به موقع تعریف به موقع انتقاد.
    اما ما در برابر هاشمی و همه کاندیدای بازار گرم کن ایشان! نه تنها انتقاد بلکه شفاف سازی و مهمتر از همه مقاومت می کنیم.
    ما با اصحاب رسانه بی بی سی کامل در تضادیم. چه عمامه داشته باشد چه چفیه چه چادر چه ریش و چه و چه…
    احمدی بت شکن ۸۴ حالا بتی ساخته به نام هاشمی نژادِ مشائی الاصل.

    اما رفقای ۲۶! توهین بی ادبی در شأن فاطمیون نیست؛ حواسمون به امثال خاکستری ها باشه. اخلاق ماست که جذب می کنه.

    در آخر:
    سلامتی همه حسین آقاهای اهل قلم ارزشی (شریعتمداری و صفار هرندی و قدیانی و …) صلوات.

  119. سید می‌گوید:

    قالیباف و جلیلی، فعلا.

  120. مسعودساس می‌گوید:

    کل متن یک طرف، اون “ممد نبودی ببینی” وسط یه طرف.
    واقعا چیزی نمیشه در موردش گفت؛
    خدا همیشه رو لبات خنده بنشونه!

  121. سیداحمد می‌گوید:

    “جناب رفسنجانی!

    این بار قرار است متاثر از قانون گریزی شما، چه تعداد خون از چه تعداد جریان ریخته شود؟! شما که هنوز جواب خون شهید حسین غلام کبیری را نداده اید، کجا، با چه رویی و برای چه ثبت نام می کنید؟!”

    چقدر تمیز نوشتی داداش!

  122. صاعقه گمنام می‌گوید:

    آیت الله هاشمی رفسنجانی طی بیانیه ای دار فانی را وداع گفت!

    http://azarakhshemobarez.persianblog.ir/post/24/

    از شما یاد گرفتیم!

  123. عمار می‌گوید:

    یاد پدر و مادر مظلوم شهید حسین غلام کبیری افتادم!!!
    خدا لعنت کند باعث و بانی این همه آه را!!!

  124. ناصر می‌گوید:

    آقای قدیانی!
    فتنه را آنها بیدار کردند که تحریم ها را به پای دولت گذاشتند. آنانی فتنه را از خواب قیلوله بیدار کردند که احمدی نژاد را سیاه تمام ادوار برای مردم نمایاندند. آنانی فتنه را بیدار کردند که رشوه خواهی فضلا را ندیدند. ترمیم آبروی فتنه را در مشورت دادن به فتنه گر ندیدند. آنانی که هر چه در این دو سال توانستند به احمدی نژاد بستند و لحظه ای تامل نکردند که دارند سرمایه اعتماد به اصول را می سوزانند نه جذب اعتماد. چرا فتنه خود را منجی می داند؟ هاشمی آمده چه چیز را به عقب برگرداند؟ همانی که شما مخالف آن هستید. بله دوست عزیز؛ روزگار غریبی است. برای خوشامد امثال لاریجانی و توکلی و اذنابشان هر چه اعتماد به دولت بود را در دروغ پردازی های مجلسی به باد دادیم. حالا مدعی هم هستیم که فتنه را توهم انحراف شما بیدار کرده است. شما خواب بودید و هستید. فتنه در شهرداری و در مجلس و در روحانیت مبارز و در ستاد اصولگرایان حامی موسوی و در رای ندادن های ۸۸ و ۸۴ و در نامه های عسگر اولادی بیدار و هشیار شد… شما خواب بودید و هستید…

  125. عاشق یار می‌گوید:

    خداوند حفظتون کنه آقای قدیانی… داداش حسین بچه بسیجی ها

    انشاالله این بار هم به برکت این سه ماه پر خیر و برکت پیش رو و با دعاها و نذرهامون، پوزه ی بت بزرگ و بچه هاش رو به خاک می مالیم.
    ما منتقم خون حسینیم و منتقم خون همه ی شهیدان مظلوم این سرزمین… یک قطره از خون شهدامون دودمان این بت بزرگ رو به باد میده.
    سر دسته ی مافیای اقتصادی مرگ بر تو…

  126. سید هادی می‌گوید:

    سلام بر دوستان عزیز قطعه ۲۶…

    به امید اینکه یکی بیاد که دل آقامون رو خون نکنه.
    یا حسین

  127. خاشعون می‌گوید:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما مدیریت سایت.
    ما درخواست تبادل لینک با سایت زیبا و پر محتوا شما را داریم در صورت تمایل به ما اطلاع دهید

    یا علی
    مدیریت خاشعون

    آدرس ما:
    http://khasheoun.ir
    اسم سایت ما:
    خاشعون
    درباره ما:
    تولید و نشر آثار فرهنگی مذهبی برای بیشتر شدن اینگونه مطالب در فضای مجازی

  128. سمیه می‌گوید:

    خرمشهر… آزاد شهر، میراث استقامت پدران و برادرانمان است. آری! ما استقامت را از پدران و برادرانمان به ارث بردیم. باز هم استقامت خواهیم کرد در برابر دشمنان و فتنه گران.
    احمدی نژاد با این کارش پا روی خون پدرانمان گذاشت. حلالش نخواهم کرد. ما درد بی پدری را، سختی طعنه اشراف زادگان را، سال های زیبای بدون حامی را تحمل کردیم و خواهیم کرد؛ اما تحمل این گونه سو استفاده ها از اصولگرایی و حمایت از عدالت را نخواهیم داشت.
    نفرین خدا بر انحراف…

  129. م.طاهری می‌گوید:

    به قول قدیمی ها: بشباد!
    رمز این متن آرزوی دل خون همه ماست.

  130. دلخون می‌گوید:

    این متن رو دو دستی تقدیم خانواده ام می کنم! 🙂

  131. محمد می‌گوید:

    ##صفارهرندی: خطری از جانب هاشمی احساس نمی‌شود
    http://www.mashreghnews.ir/fa/news/214291/%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D8%B7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%A8-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%86%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF

    ###امام خمینی(ره): اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.
    »»با تفکر آقای صفار و هاشمی، این جمله امام یعنی بشینیم کنار و نهایتاً به دوستان عرب پله پوله بدیم تا لطف کنند اسرائیل را از جهان محو کنند. ممنونشون میشیم!
    امثال احمد متوسلیان و دوستان سپاه قدس اشتباه محرز کرده اند که با اسرائیل سر جنگ دارند! آقای سردار قاسم سلیمانی! با شما هستم!! بشین و از همین تهران عرب ها را مدیریت کن، نه که بدبخت و فقیرند، تا پول بدهیم می روند آرمان های آقا روح الله و ولی امرمسلمین رو پیاده می کنند و فاکتورش رو تحویلمون میدن!

    »» عرب ها فریاد می زنند:
    آهن پاره، آلومینیوم، چُدن، آرمان های انقلاب های مختلف خریداریم…

    »» چند میگیری آرمان، عملیاتی کنی؟!

  132. احمدرضا می‌گوید:

    چند روز پیش سالروز اسارت پدر عزیزم در شلمچه بود. خاطره شب عملیات رو از زبان خودش بخونید…
    http://tariqevasl.blogfa.com/post/110

  133. چشم انتظار می‌گوید:

    این بابا بزرگ، که اینقدر رابطه اش با عرب های شکم گنده ی حوزه ی خلیج فارس، و شبه جزیره ی عربستان، حسنه ی و رفت و آمد خانوادگی دارند، خوب چرا نمی ره تابعیت بگیره، بعدشم یه عمر بدون انتخابات، همش ریاست کنه. اونجا که دیگه اسیر بحران محبوبیت نیست!!

  134. بنده می‌گوید:

    برادر حسین عزیز؛
    کجا وایستادى؟ خیلى دلم می گیره وقتى می بینم بچه مذهبى ها هم قلمشون بو دار میشه. خیلی دوست دارم بذارم به حساب جهل و بی بصیرتى، ولى نمی تونم. کدوم انحراف ؟؟؟؟؟ برا خودتون جشن گرفتین و حرف هاى مسخره و خنده دار تحویل مردم میدی؟ برادر من بصیرتت خاموشه، لطفا هیچى نگو. مگه مجبورى. یه کم فکر کن کی داره از حرفاى شما حال می کنه. همون هاشمیه… شک نکن.
    یه دفعه همتون شدید دشمن احمدی نژاد. تنها کسی که جونش براى مردم ایران در اومد همون احمدى نژاد بود. هی بیرحمى دید و به روى خودش نیاورد. هاشمی اومده که انتقام ٨سال پیش و بگیره شما هم که همه خوراک خواب نازید. همیشه همین بوده. همه اهل بیت ما تنها بودن و قریب. انحراف و فتنه داره تو شهردارى تهران و مجلس رقم میخوره و شما هم ازشون تجلیل می کنین. من هم مثل خودت پدرم رو براى این کشور از دست دادم و هنوز نتونستم با نبودنش کنار بیام، ولى هر چی می بینم بیشترین شباهت رو به بابام احمدى نژاد داره و بس. هیچ کدوم از سردارایی که هستن حتى ذره اى شبیه هیچ کدوم از شهدا نه حرف میزنن و نه عمل می کنن. خودخواهى تو همشون موج می زنه و قالیباف از همشون بیشتر. انحراف به بی عدالتى و دزدی میگن و رانت بازى نه به بازى با کلماتى مثل مکتب ایرانى یا اسلامى که هیچکى حاضر نیست حتى بهش فکر کنه. برادر حسین تو دینتو به یکى بفروش که اون دنیا بتونى ازش دفاع کنى و شرمنده بابا اکبرت نشى. کى هاشمى و احمدى نژاد با هم داداش شدن که فقط امثالهم درکش کردید؟ تحلیلات و نوشته هات یه روز بهم جون می داد و امروز داره جونمو می گیره. یه بار برو از نزدیک ببین چه خبره و بزن تو دهن بیگ برادر. اون به یه نوایی میرسه؛ تو که من می شناسمت این کاره نیستى برادر من. ببین یه روز به حرف من میرسی که خیلی دیره داداش.

  135. قاصدک منتظر می‌گوید:

    روز پنجم در میان قوس و کش
    ساعت آخر حدود پنج و شش

    ناگهان شد کوسه مردی آشکار
    پیر فرتوتی که در رفته زوار

    بهر فتنه در دل خود خنده کرد
    در خیالش دوست را بازنده کرد

    چونکه نامش ثبت می کرد آن طرف
    روبه و گرگان شدند اندر شعف

    یک نفر گوید بدو ای خیره سر
    تا کجا بازی خوری آشوبگر

    گویدش عالیجناب سرخ پوش
    بهر تذلیل خودت کمتر بکوش

    حرص را پایان و انجامیت نیست
    از جزای کار خود باکیت نیست

    چونکه این گونه کنی بر ما جفا
    زنده بودن بر تو باشد ناروا

  136. سیداحمد می‌گوید:

    بنده؛

    گفتی: “خودخواهى تو همشون موج می زنه و قالیباف از همشون بیشتر.”

    خودخواه تر از احمدی نژاد سراغ داری؟
    برای کی ارزش قائله جز مشایی؟! آبرو برامون نذاشت. میلیون ها نفر رو به یک نفر فروخت!
    چشماتونو باز کنید…

  137. چشم انتظار می‌گوید:

    قاصدک منتظر؛
    خیلی جالب بود…

  138. پیر مرد می‌گوید:

    داداش حسین بیست، بسیجی‌ کم نظیر، ممنون.

    این هم برای رفع خستگی‌ اهالی قطعه، البته منهم پیر مردم اما نه به‌‌‌ این کهولت، که نیاز به ترحم داشته باشم. شاید بت بزرگ نیاز داشته و یأ دچار آلزایمر شده، که آمده جلو.
    http://www.farsnews.com/plarg.php?nn=427214&st=842472

  139. پیر مرد می‌گوید:

    ناصر؛

    احتمالا حسین قدیانی و اهالی قعطه را نمی شناسی‌…
    در این وادی چیزی که مهم و اصل است،

    “اطاعت محض از حضرت ماه است و محافظت از نظام مقدس اسلامی.”

    اگر آگاهی‌ و این اظهارات را کردی که ما را به تو کاری نیست. ولی‌ اگر نمی دانی، روش صحیح این است که اول بررسی کنی‌ بعد نظر دهی‌…

  140. پیر مرد می‌گوید:

    راستی‌ احمدی نژاد گفت :”مشایی، احمدی نژاد است و احمدی نژاد، مشایی.”

    در نتیجه طبق قانون چون احمدی نژاد ۲ دوره رئیس جمهور بوده، دیگر نمی تواند کاندید شود. بنابراین رد صلاحیت او اعلام می‌‌گردد.

    داداش حسین! ما را که در خماری سفر نامه‌ات باقی‌ گذاشتی. هنوز نمی خواهی چیزی به ما بنیوشانی.

  141. .........نه نقطه می‌گوید:

    احمدی نژاد گفت: “مشایی، احمدی نژاد است و احمدی نژاد، مشایی”

    تصییح می کنم:
    پت، مت است
    مت، پت است!

  142. سیداحمد می‌گوید:

    آجرک الله یا بقیة الله…
    شهادت آقا امام علی النقی بر اهالی قطعه ۲۶ تسلیت باد…

    http://uploadtak.com/images/b7858_motieimadheemamhadi0.mp3

    زیارت جامعه کبیره:
    http://www.uploadtak.com/images/v9234_motieiziaratejameeka.mp3

  143. .........نه نقطه می‌گوید:

    ممنون که یادآوری کردین؛

    سلام بر امام هادی…

  144. تنابنده می‌گوید:

    خاک تو سر مشایی بی شرف و احمدی نژاد بی صفت.

    درود بر جلیلی و لنکرانی و قالیباف

  145. ناشناس می‌گوید:

    عجــــب رویی دارین شماها دیگه!!!
    هنوز ۴ سال تموم نشده که خودتونو واسه اثبات رای آوردن احمدی نژاد به آب و آتیش میزدین و بین مردم قداره میکشیدین. خدا رو شکر که معلوم شد منتخبتون کی بود، اما حالا به جای اعتراف دست پیش گرفتین پس نیفتین، دقیقا تکنیک خود احمدی نژاد، هیچ وقت هیچ جا کم نیار همیشه بگو حق با من بوده و هست و خواهد بود.

  146. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    تا یکی دو ساعت دیگر قطعه ۲۶ به روز می شود…

  147. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    ناشناس، روی، پتاسیم، کلسیم و منیزیم برای همه مفیده!
    ما پرو نیستیم، شما زیادی خودتونو زدین به کوچه علی چپ.
    ۴ ساله داریم میگیم ۹ دی، نه برای احمدی نژاد که برای انقلاب، مردم اومدن
    تو خیابون! حالا باز حرف خودتو بزن. قداره بند هم رفقای اراذل و اوباش شما بودن!
    ما کمتر از شیش لول برامون افت داره!! حق با انقلاب بوده و هست و خواهد بود.
    امشب هم مسجد الهادی حاج محمود مراسم داره. (اینو با تو نبودم!)

  148. معز می‌گوید:

    ناشناس! سلام

    احمدی نژاد توی شرایط ۴ سال پیش بهترین بود. اگه به همون شرایط برگردیم بازم بهش رای می دیم. اینکه ازش ایراد می گیریم و بهش نقد داریم واسه اینه که راهمون رو می شناسیم و بهش اعتقاد و به کسی اجازه انحراف نمی دیم تا یواش یواش مماس بشه رو خط دشمن و ما هم صدامون درنیاد. راه برامون مهمه، نه شخص. در ضمن یادت باشه پیروز کسی است که هیچ وقت کم نیاره.

  149. قاصدک منتظر می‌گوید:

    معیار و سنگ محک ما شخص نیست بلکه در خط ولایت بودنه. تا وقتی آقای منتخب، پیرو رهبری باشه و خون به دل آقا نکنه برای اثباتش به آب و آتیش هم می زنیم ولی اگه از این خط منحرف بشه اونقدر جرأت داریم که حسابمون رو ازش جدا کنیم!

  150. گل بهی می‌گوید:

    “آن مرد برای باران آمد”
    خدا کنه سیل راه نندازند!

  151. گمنام می‌گوید:

    خواننده اینجا هستم و می دونم که چندین بار گفتین نقدها رو عمومی بزنیم، اما وظیفه من گفتن نقد به صورت خصوصیه پس خصوصی به داداش حسین و سیداحمد:

    چرا نقدها اینجا به سمت فحاشی میره؟ چرا کامنتا پر میشه از فحاشی و توهین؟ عصبانی هستیم از دست احمدی نژاد در حد انفجار ولی این سبک کامنت تایید کردنا یا نقدهای تند و تیز شأن قطعه رو پایین میاره. مگه آقا نگفتن تقوا تقوا تقوا؟؟؟ آخه اگه تو این شرایط تقوا رعایت نشه پس وقتی اوضاع گل و بلبل باشه می خوایین رعایت کنین؟؟؟؟؟؟؟؟ از الان تا انتخابات وضع همینه؛ حزب اللهی آتیشی میشه از دست این مشایی و اون هاشمی اما اگه شماها که الگوی ولایتمداری هستین رعایت نکنین بچه ها هم بدتر گازشو میگیرن! خودتونم می دونین آقا به این طرز حرف زدن راضی نیست! خودتونو هرجور شده کنترل کنین تا بچه هاهم کنترل شده کامنت بذارن. کامنتای مورددار رو هم تایید نکنین و تذکر بدید.

  152. بنده خدا می‌گوید:

    رای من قالیباف

  153. ستاره خرازی می‌گوید:

    “بالیوود” را خنده می آید ز “پروانه”ی ما!

  154. مسعودساس می‌گوید:

    امثال این “ناشناس” ها خوب می‌دونند که ما حق رو با افراد نمی‌سنجیم بلکه افراد رو با حق می‌سنجیم؛
    ولی خوب چیکارش می‌شه کرد؟
    وقتی در مقابل گفتمان ما حرفی برا گفتن ندارن، اینقدر جری می‌شن که خون به مغزشون نمی‌رسه و طفلکی ها مجبور می‌شن دری وری بگن.
    حالا از چند روز دیگه دوباره، مریضی مزمن “دیدید گفتیم” هاشون شروع می‌شه.

  155. محراب می‌گوید:

    حضرت موسی(ع) پیامبری بود عظیم القدر و نبی امت بنی اسرائیل.
    اما حضرت موسی (ع) در مسیر تعالی و کمال باید شاگردی کند نزد حضرت خضر (ع)
    پس می شود حضرت موسی را گرامی داشت و تکریم کرد اما مقام معنوی حضرت خضر بالاتر است.
    تا اینجا که مشکلی نیست. هست؟
    احمدی نژاد با ولایت فقیه مشکلی ندارد بلکه او را گرامی هم می دارد.
    مطلب اینجاست که مشایی برای احمدی نژاد خضر راه است. مشایی در منظر احمدی نژاد یگانه دوران است و در نوک قله کمال. مشایی شدیدا از احمدی نژآد دلبری کرده و گرنه احمدی نژاد نه قدرت طلب بالذات است و نه چسبیده به میز و یک دنده و لجوج. احمدی نژاد برای مراد خود انجام وظیفه می کند و در مسیر تعالی که برای خودش فرض است گام برمی دارد. او حتی اگر در این مسیر رسیدن به کمال و انجام وظیفه جانش را هم بدهد برایش افتخار است.
    شاید به همین دلیل باشد که دور از انتظار نباشد که احمدی نژاد برای خدمت به خضر راهش حتی کمربندی انتحاری (استشهادی) به کمر ببندد افتخارا…
    مشایی برای احمدی نژاد ولیی از اولیای شدیدا مقرب است و از اصل جمهوری اسلامی هم مهم تر. احمدی نژاد به چیز دیگری غیر از آنچه را که تکلیف می پندارد نمی اندیشد.

  156. محراب می‌گوید:

    باور من اینه که فضا دیگر فضای انتخاباتی نیست. فضایی است که بصیرت حداقلی اینجا به کار نمی آید. بصیرت با نمره ۱۷ و ۱۸ اینجا کم می آورد. پیچیدگی صحنه را نمی بینی؟؟ مکر ابومکرها را نمی بینی؟ دسیسه های اساتید عمروعاص را نمی بینی؟ گوش ها را به سمت سخنان حضرت آقا تیز کنیم. تیزتر از گذشته.
    راستی کدام گزینه صحیح تر است؟؟؟؟
    هاشمی اومده تا:
    ۱- سرخوردگی و باخت مفتضحانه خاندان اشراف در فتنه ۸۸ از جبهه ولایت را جبران کند؟
    ۲- نمی توانست نیاید. چون در مقابل خاندان اشراف گویا اراده ای ندارد و اونانند که این را هل داده اند به ثبت نام. عبور خاندان از بزرگ خاندان ولو به قیمت ذبح تمام اعتبار او ( البته اعتباری که اخیرا باز از ناحیه رافت و کرامت نظام و حضرت آقا به او داده شده است. وگرنه او با نامه اش بی اعتبار محض شده است برایمان)
    ۳- اومده تا از رای اوری احتمالی یکی از کاندیداهای نزدیکتر به گفتمان اصیل انقلاب جلوگیری کنه و با ورود خودش اصولگرایان را به همگرایی بیشتر حول کاندیدای واحدی که دارای مقبولیت بیشتری و نه صالحیت بیشتری داره سوق بده
    ۴- اومده چون ذاتا قدرت طلب بوده و دوس داره همیشه در راس باشه. ضمن ا ینکه روی حمایتهای اهالی فتنه و ضدانقلاب خارج نشین و رسانه هاشونم حساب ویژه باز کرده.
    ۵- هاشمی واقعا انقلاب رو در خطر میدونه و بر اساس تکلیف اومده تا تا آخرین قطره نفسش!! برای انقلاب کار کنه و کشوری رو که اون رو به سراشیبی میدونه نجات بده

  157. پسرشهید می‌گوید:

    سلامتی آقا صلوات

  158. به جای امیر می‌گوید:

    دل دیگران (به جای گفت و شنود)

    در سالروز شهادت حضرت امام هادی علیه‌السلام ستون گفت‌و شنود امروز را به احادیثی از آن امام بزرگوار اختصاص می‌دهیم؛
    * * *
    *از کسی که بر او خشم گرفته‌ای، صفا و صمیمیت مخواه و از کسی که به او خیانت کرده‌ای وفا طلب مکن و از کسی که به او بدبین شده‌ای انتظار خیرخواهی نداشته باش چرا که دل دیگران برای تو همچون دل تو برای آنهاست.
    *خشم به زیردستان از پستی است.
    *نارضایتی پدر و مادر، روزی را کم می‌کند و آدمی را به ذلت می‌کشاند.
    *جدال، دوستی قدیمی را تباه می‌کند و پیوند اعتماد را بر هم می‌زند و کمترین نتیجه آن غلبه بر دیگری است که آن هم باعث جدایی است.
    *هر که از خود راضی باشد، تعداد کسانی که بر او خشم می‌گیرند فراوان خواهد شد.

  159. سیداحمد می‌گوید:

    حضرت آیت‌الله حق‌شناس (ره):
    حب دنیا و حب خدا در یک دل نمی‌گنجد، باید از یکی از آنها گذشت.

  160. معز می‌گوید:

    یادتان هست نوشتم که دعا می خواندم
    داشتم کنج حرم جامعه را می خواندم

    از کلامت چه بگویم که چه با جانم کرد
    محکماتِ کلماتِ تو مسلمانم کرد

    کلماتی که همه بال و پر پرواز است
    مثل آن پنجره که رو به تماشا باز است

    کلماتی که پر از رایحه غار حراست
    خط به خط جامعه آیینه قرآن خداست

    عقل از درک تو لبریز تحیر شده است
    لب به لب کاسه ظرفیت من پر شده است

    همه عمر دمادم نسرودیم از تو
    قدر درکِ خودمان هم نسرودیم از تو

    من که از طبع خودم شکوه مکرر دارم
    عرق شرم به پیشانیِ دفتر دارم

    شعرهایم همه پژمرد و نگفتم از تو
    فصلی از عمر ورق خورد و نگفتم از تو

    دل ما کی به تو ایمان فراوان دارد
    شیرِ در پرده به چشمان تو ایمان دارد

    بیم آن است که ما یک شبه مرداب شویم
    رفته رفته نکند جعفر کذاب شویم

    تا تو را گم نکنم بین کویر ای باران!
    دست خالیِ مرا نیز بگیر ای باران!

    من زمین گیرم و وصف تو مرا ممکن نیست
    کلماتم کلماتی ست حقیر ای باران!

    یاد کرد از دل ما رحمت تو زود به زود
    یاد کردیم تو را دیر به دیر ای باران!

    نام تو در دل ما بود و هدایت نشدیم
    مهربانی کن و نادیده بگیر ای باران!

    ما نمردیم که توهین به تو و نام تو شد
    ما که از نسل غدیریم، غدیر ای باران!

    پسر حضرت دریا! دل ما را دریاب
    ما یتیمیم و اسیریم و فقیر ای باران!

    سامرا قسمت چشمان عطش خیزم کن
    تا تماشا کنمت یک دل سیر ای باران!
    *
    بگذارید کمی از غمتان بنویسم
    دو سه خط روضه از این درد نهان بنویسم

    گریه بر داغ شما عین ثواب است ثواب
    بار دیگر پسر فاطمه و بزم شراب…

    ***شعری از سید حمیدرضا برقعی***

  161. شیدا می‌گوید:

    دل رهبر عزیز و فرزانه ما، دریایى تر از آن است که با آمدن … خون شود! اتفاقاً آمدن عالیجناب لازم است تا مردم براى زدن تو دهنى آخر، انگیزه بیشترى داشته باشند. آمدن این … پیر، نشانه تهى بودن دست هاى دشمنان دین خداست! همین که ایران را براى دستگیرى فتنه گران قیامت کردید، کافیه!!
    ٍ

  162. نقطه سر نقد می‌گوید:

    سلام داداش. خداقوت. مثل همیشه عالی. خدابخیر کنه که معلوم نیست باز چه هزینه ای میخوان برای ملت و انقلاب و رهبر درست کنن.
    به منم سربزن. منم شروع کردم به نوشتن دیگه هر چی خدابخواد
    حیدری ادامه بده

  163. ناشناس می‌گوید:

    خیلی خوب نوشتی پیوند انحراف فتنه(هاشمی) و بی بی سی عمیق تر از این حرفاست.
    به نظرم نباید صلاحیت کسی که چند دوره انتخابات رو زیر سوال برده تایید بشه…

  164. از احاد ملت می‌گوید:

    در مورد اینکه گفتید بصیرت در این است که اگر نظر سنجی بگوید صالح مقبول رایش بیشتر از اصلح غیر مقبول باشد باید به صالح مقبول رای بدهیم تا آنوری ها رای نیاورند را نمی دانم از کجایتان درآوردید. والا بنده از رهبری عزیز انقلاب تا بحال چنین چیزی نشنیده ام و اتفاقا ایشان تاکید داشتند که ما موظف به انتخاب اصلحیم ولو صالح، مقبول باشد. علاوه بر اینکه شما ظاهرا جایگاه رای ملت را با نظر سنجی اشتباه گرفته اید. اینکه می بینید امثال علامه مصباح این گونه نظر سنجی هارو زیر سوال می برند منظورشان نظرسنجی های کذایی است که زیاد معنتا به نباید باشد و گرنه چطور می توانید برداشت کنید این حرفشان یعنی اینکه نظر ملت و رای ملت را مخدوش کرده اند؟ اگر به رای ملت اعتقاد نداشته باشند که اصلا کوسه و ریش پهن می شود همه چیشان. عزیز من نظر سنجی اگر به استقراء تام و علمی هم باشد باز نمی توان گفت که رای آحاد ملت است. از شما بعیده این حرف. اگر قرار بود ما ملاکمان نظر سنجی باشد که پس چه نیاز به انتخابات؟
    بصیرت هم نسبی شده والا . هرکی اسم نظر و دیدگاه خودشو میذاره بصیرت.

  165. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    بعضی وقتها آدم از این روزنامه نگار نماها! چیزهایی میخونه که دود از کله ش
    بلند میشه! واقعا حسین قدیانی خودمون، یک سر و گردن که نه، یک برج
    میلاد از اینها بالاتره…

    همون جوری که گالیانی تحلیل می کنه، تحلیل کرده!!
    آقا این روزنامه ها کلمه ای چند حساب میکنن؟؟ خدایی وسوسه شدم!
    وقتی همچین متنی تو روزنامه کار میشه، کامنت های من از این قشنگتره!!

  166. عمار می‌گوید:

    ای ما، مستنیر ز نور لقای تو
    خورشید کسب فیض کند از ضیای تو

    ای خاص و عام از کرمت برده صبح و شام
    پیوسته فیض از سر خوان عطای تو

    ای جبرئیل میر ملک پیک انبیا
    خدمتگذار بر در دولت سرای تو

    ای عاشر الائمه علی النقی که هست
    چشم امید خلق به مهر و وفای تو

    ای پور پاک معنی جود و کرم جواد
    حاتم هزار بار خجل از ثنای تو

    ای مظهر جلال و جمال خدای فرد
    شد طوطیای چشم ملک خاک پای تو

    در هر دو کون خرم و شاد است و رستگار
    در دل هر آن که داشت فروغ ولای تو

    خوفش ز آفتاب جز این است بی سخن
    در دهر هر که زیست به تحت لوای تو

    تا مدفن شریف تو شد سر من رای
    جان بخش و غم زدای شد از صفای تو

    زد طعنه بر بهشت برین هر کسی که دید
    آن گنبد منور و صحن و سرای تو

    ای هادی هدایت دین مبین حق
    ای آنکه مدح خوان تو باشد خدای تو

    “علامه” با بضاعت فکرش کجا سزد
    انشا کند چکامه مدح و ثنای تو.

    “علامه”

  167. دوست قدیمی! می‌گوید:

    چقدر خوب نوشتین! ساده و روان. مثل همیشه. لذت بردم و خوشحال شدم. ممنون.

  168. محسن می‌گوید:

    خواننده جان:
    به قول شما این پایداری چی ها که میگی، خودشون رفتن دنبال آقای جلیلی که ایشون رو متقاعد کنن تا وارد صحنه انتخابات بشن و وقتی ایشون نپذیرفتن، جبهه پایداری به این فرض که آقای جلیلی نیستن، اصلح رو از بین گزینه های حاضر انتخاب کردن. خیلی مبهمه؟ اگه قرار بود از بین گزینه هایی که نیستن اصلح انتخاب بشه که میرفتن امام زمان(عج) رو کاندید میکردن.
    ولی بحث دومی که مطرح کردین قابل بحثه و اون اینکه چرا در حال حاضر که آقای جلیلی وارد انتخابات شده، جبهه پایداری هنوز از آقای لنکرانی حمایت میکنه؟ من فکر می کنم اکثر جبهه پایداری ها باید در برابر این سوال در حال حاضر سکوت کنن و بهترین پاسخ همین پاسخی هست که خود آقای لنکرانی میدن و اون اینه که قطعا با آقای جلیلی رقابت نخواهند کرد و این صادقانه ترین و شفاف ترین پاسخی هست که میشه به این موضوع داد. ما هیچ نگرانی بابت رقابت آقای جلیلی و لنکرانی و حتی زاکانی نداریم و میدونیم رقابتی اتفاق نمیفته.
    الان صحنه انتخابات روشنه، همه اصلاح طلب ها در حمایت از آقای هاشمی کنار میرن و اگر بمونن بیشتر از ۵۰۰هزار رای ندارن. در صحنه اصول گراها چند کاندید شاخص هست؟ ۱٫ جلیلی ۲٫ لنکرانی ۳٫ ائتلاف ۲+۱ و ۴٫ ابوترابی… جبهه پایداری ائتلاف ۲+۱ رو قبول نداره و معیار رو اصلح میدونه، ائتلاف ۲+۱ هم انتخاب پایداری رو قبول نداره و بر نظرسنجی و مقبولیت تاکید میکنه. خوب حالا ما کاندیدی داریم که هم خواسته جبهه پایداری رو برآورده میکنه، چون اصلحه و هم در نظرسنجی ها بالاترین رای رو داره و اون آقای جلیلی هست. پس همه اینها میتونن بر روی گزینه آقای جلیلی وحدت کنن. جبهه پایداری از روز اول هم “اصلح مقبول” رو جایگزین واژه “صالح مقبول” کردن و امروز آقای جلیلی هم اصلح و هم مقبوله، آقای ابوترابی هم که حتما به نظر اصولگراها و جامعتین تن میدن. یا علی…

  169. عاشقان ولایت می‌گوید:

    با سلام
    در نظرسنجی وبلاگ عاشقان ولایت شرکت کنید
    نظرسنجی درباره نتیجه صلاحیت مشایی در شورای نگهبان است
    با تشکر
    m-a-roshandel.blogfa.com

  170. زهرا می‌گوید:

    واقعا خسته نباشید.. آفرین به این تیزهوشی و این قلم! من تقریبأ روزی ۲ بار به وبلاگتون سر می زنم. ببینم مطلب جدید نذاشتین!

  171. رهگذر می‌گوید:

    هاشمی که باشی پاشنه چرخش قانون رو به خواست خودت تغییر میدی؛
    مگر نه اینکه ۴ سال پیش شرایط کاندیداتوری رو نداشت و حالا داره؟؟؟
    چه جالب شده روزگار!! ۸ سال پیش بعضی ها در راستای مخالفت با هاشمی به احمدی نژاد رای دادند و حالا بعد از این مدت برای دشمنی با احمدی نژاد به هاشمی…
    چه بسا احمدی نژاد ابزاری برای محبوب سازی بود؟!

  172. فاطمه می‌گوید:

    همین شماها بودید که می گفتید احمدی نژاد خداست، حالا چی شده که واسه خراب کردن هاشمی دست به دامن احمدی نژاد شدید و می چسبونیدش به احمدی نژاد. شما در تمام خطاهای احمدی نژاد شریک هستید در ویرانه کردن اقتصاد این مملکت شریک هستید، علی الخصوص شما آقای قدیانی که قلم خوبی دارید و بر مخاطب مخصوصا اگر عوام باشد خوب تاثیر میگذارید. به فکر آخرتت هم باش

  173. سینایی می‌گوید:

    احسنت به این قلم…
    بنویس حسین قدیانی…

  174. ابراهیم می‌گوید:

    (گفتم که ثبت نام شما غیر قانونی است)

    خدا رو شکر معنی قانون مداری و احترام به رای مردم و قانون و دموکراسی مورد ادعای شما رو فهمیدیم.
    جنابعالی و اطرافیانتان در مقام سخنگوی شورای نگهبان (که خودش هم خیلی مردم سالار نیست)، تعیین تکلیف می کنید که باید کی تایید صلاحیت شود کی نشود.
    اصلا کی ثبت نام کند!
    کی نکند!
    کی رای بیاورد!
    کی اگر رای بیاورد خروش ملت را خواهد دید…
    ولی ما نمی توانیم بگوییم مثلا سعید جلیلی، که یک پایش اینجاست یک پایش در گیر پرونده هسته، نباید کاندید شود یا ایضا دکتر ولایت!!!
    طنز شیرینی است برای خودتان و هوادارانتان.

  175. آرزومند کربلا می‌گوید:

    فاطمه!
    “عوام”؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!

  176. سیداحمد می‌گوید:

    ابراهیم؛

    خدا را شکر که بالاخره فهمیدید!!!
    شما از قانون و دموکراسی حرف نزنید خواهشا.
    وقتی خاتمی رای آورد چه کسی اعتراض کرد؟ یک نفر به خیابان ریخت؟ در صورتی که ما عمیقا مخالف خاتمی بودیم.
    اما شما سال ۸۸ چه کار کردید! شما دم از رای و نظر مردم نزنید!
    هنوز اینقدر متوجه نمی شوید که مثلا اگر سعید جلیلی رئیس جمهور شود، مسئول پرونده هسته ای تغییر می کند؟ پس لابد قالیباف هم چون شهردار است و سرش شلوغ است نباید شرکت کند.

    افراد مد نظر شما، در مملکتی کاندید می شوند که قانون اساسی اش را قبول ندارند.
    وقتی قبول ندارید دیگر حرفی برای گفتن نیست!
    دختر هاشمی سال ۸۸ می گفت: خاتمی “بی عرضه” بود که گذاشت سال ۸۴ احمدی نژاد رئیس جمهور شود. معنی این جمله چیست؟

  177. دلخون می‌گوید:

    دیشب جامعه کبیره گوش دادم… ممنون.

  178. متخصص سی سی یو می‌گوید:

    فعلا بیخیال بی بی سی…آقای «سی سی یو» رو باش که نگران قلب هشتاد ساله اش نیست.

  179. فدایی همت می‌گوید:

    از اون متن های بی نظیره که نمیشه نظر داد و میخ کوب فقط باید به مانیتور خیره شد…
    رمزش فوق العاده بود:
    “هاشمی… مرگ بر بت بزرگ”
    راستی واقعا چرا انحراف و فتنه با هم اومدن؟ فکر نمی کردم انحراف تا این حد وضعش خراب باشه، باورش سخته…

  180. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    تا ساعاتی دیگر قطعه ۲۶ با یک متن مهم به روز می شود…

    “سجده در محراب انتخابات”

    فعلا که بنازم به این تیتر قشنگ!

  181. سمیه می‌گوید:

    آقای قدیانی؛

    کامنتی با نام عاشقان ولایت گذاشته شده تبلیغ انحرافهه! لطفا بردارید…

    با تشکر

  182. عطشان می‌گوید:

    سلام آقا سید!
    گفتم که بچه زدن نداره، فقط کمی تحقیق نیاز داره. حالا داره حرفای داداش حسین در نقد پایداری برام روشن میشه. حالا اگه بخواین براتون نقدشون می کنم. خیلی خوبه که آدم خودش به نتیجه برسه.(البته این وسط چوب شما هم بی تاثیر نبودا، یادتونه که؟!)
    به هر حال خدا فقط به خیر کنه این انتخابات رو، با این جریان فتنه و انحراف.

  183. قاصدک منتظر می‌گوید:

    یا اَبا الحَسَنِ یا عَلِیَّ بنَ مُحَمَّدٍ اَیُّهَا الهادیِ النِّقِیُّ یَابنَ رَسوُلِ اللّهِ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلی خَلقِهِ یا سَیِدَنا وَ مَولانا اِنا تَوَجَّهنا وَ ستَشفَعنا وَ تَوَسَّلنا بِکَ اِلیَ اللّهِ وَ قَدَّمناکَ بَینَ یَدَی حاجاتِنا یا وَجیهاً عِندَاللّهِ اِشفَع لَنا عِندَالله

  184. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    آقا چرا یک ساعت خاصی رو معین نمیکنی که راس همون ساعت مطلب
    بذاری؟ مثلا ساعت ۱۰ شب یا ۱۲ شب. یک ساعت ثابت انتخاب کن، اینجوری
    بچه ها هم میدونن کی بیان و همه دور همی باشیم! تا ساعاتی دیگر رو بردار کلا.
    بجاش بنویس راس ساعت فلان. خدا خیرت بده.

  185. چشم انتظار می‌گوید:

    آمده ای به معرکه، با فِتَنِ نهانی، آخرتت شود فنا، منتظری ثانی!

  186. زهرا چ می‌گوید:

    توی تمام شلوغی شنبه ای که گذشت، بین همه ی اخبار ناامید کننده ی ثبت نام ها و غوغایی که به راه افتاده بود و میون مشغله ی کار خبری و هر چی که فکرش رو بکنید فقط شنیدن یه خبر تونست احساس شادمانی رو به وجودم هدیه کنه… اونم ثبت نام آقا سعید خان جلیلی بود… حالا از اون روز تا حالا فقط به نتیجه ی انتخابات و شنیدن خبر خوش بعدی فکر می کنم… خدایا کمک کن اگر حق است و خیر آقای جلیلی رییس جمهور شود.
    آقای قدیانی مطلب تون بسیار عالی بود. چقدر از این همه احساس مشترک خوشحالم.
    موفق باشید و خدا خیر تون بده…

  187. دلخون می‌گوید:

    طرح آخری دوئل رو ببینین… خیلی زیباست… قشنگ تر از اون جمله ای هست که تو طرح آقای محمد حسنی نوشتن… ” صندلی چرخ دار ریاست جمهوری ویژه دنیا طلبان بالای ۸۰ سال رسید” 🙂

  188. پرستوی مهاجر می‌گوید:

    سلام به همه دوستان؛
    خوشحالم بعد از مدتها می آیم قطعه و کامنت می گذارم بخصوص برای پست به این جالبی.
    فکرش را کنید صبح یکشنبه اول صبح که رفتم محل کارم اولین چیزی که جلب توجه می کرد شادی بعضی ها از ثبت نام رفسنجانی بود و بلافاصله کوبیدن آقای دکتر جلیلی یعنی آنها خودشان هم می دانند رای ما چیست.
    ضمنا بیانیه های رفسنجانی را هم داشته باشید!

  189. .........نه نقطه می‌گوید:

    سلامتی آقا صلوات
    اللهم صل علی محمد وآل محمد…

    خب داداش… یه سوال مهم؟؟
    .
    .
    .
    به کی رای میدی؟… به خودم بگو فقط! 😀

  190. someone می‌گوید:

    بسم الله.
    باید منافق رو شناخت و نفاق رو تشخیص داد…
    انشاالله فتنه به پا نشه؛ خدا کنه… دعا کنیم که نشه… هنوز هم وقت هست.
    خدا نکنه یه ذره حتی دل آقام سید علی غمگین شه 🙁

    بذار بیاد این پیر… انشاالله از دست همین مردم بصیر تو دهنی می خوره. برای همیشه گورش گم میشه…

  191. ss می‌گوید:

    با سلام؛
    شاید از اولین روزهای قطعه بیست و شش من جزء خوانندگان این سایت بوده ام؛ اما این روزها که به جبهه پایداری توهین می کنید، واقعا دارم ازتون ناامید میشم یعنی چی که می گید پایدار چی، ناپایدار و…؟
    حضرت آقا در مورد علامه مصباح فرمودند که ایشان معیار اسلام شناسی هستند. حال از انتخاب ایشون که بعد از اینکه آقای جلیلی گفتن نمیاین انتخاب کردن ایراد می گیرید و از آقای قالیباف که با ماشین شهرداری می رن تبلیغات حمایت می کنین؟ البته خدا کنه برداشت من از حرفاتون اشتباه باشه.

  192. شیدا می‌گوید:

    اشتباهات بزر گ احمدى نژاد، خیانت و وطن فروشى و دین فروشى و بیگانه پرستى بعضى ها را نه تنها توجیه نمى کند، بلکه هر روز آنها را رسواتر مى کند!

  193. فدایی همت می‌گوید:

    من تعجب می کنم از اهل بصیرت!
    هنوز کاندیداها تایید صلاحیت نشده اند و برنامه هاشون رو برای ریاست جمهوری تبیین نکرده اند که بعضی ها به این سرعت کاندید اصلح رو انتخاب کردند؟ و اسمش رو توی کامنت ها میارن! مگه حضرت آقا نگفتند حزب سیاسی ملاک انتخاب نیست؟
    بد نیست به جای انتخاب سریع اول شاخص های فرد اصلح رو بشناسیم.

  194. جانباز 70 درصد می‌گوید:

    خدا قوت. عاقبت بخیر شی پسرم. خوشحالم کردی

  195. محمدپور می‌گوید:

    سلام
    اولین باره مطالبتون رو میخونم
    اگه همه مطالبتون اینجوری باشه
    تبریک میگم
    قلم جسور، شیوا و فنی دارید
    . . .
    منم باهاتون موافقم؛ نمی دونید وقتی صحنه های ثبت نام شون رو دیدیم دچار یه حس غریب و قریب سردرگمی شدم که نگو
    ولی باکی نیست
    خدا با ماست

  196. آیه می‌گوید:

    اینجا میشه spam زد…؟
    😐

  197. علی می‌گوید:

    وای بر آن روز که سپاه نفاق فریاد بر می آورد
    اینهمه لشکر آمده… به عشق اکبر آمده
    و اکبر…
    الله و اکبر

  198. ناشناس می‌گوید:

    حالا خوبه گند احمدی نژادتون هم دراومد؛ ۴ سال پیش گذاشتین روسرتون حالا شد انحرافی. جدی حالتون خوبه؟ شماها چی تو مغزتون میگذره؟ جبهه ندیده های پرادعا.

  199. راستین می‌گوید:

    اول جلیلی بعد قالی باف

  200. تقدیر می‌گوید:

    ناشناس عزیز ملاک حال افراده نه خود فرد.

  201. تقدیر می‌گوید:

    هاشمی برای پاک کردن نجاستی که فائزه و مهدی بروی خانواده اش ریخته آمده است

  202. سید کمیل می‌گوید:

    سلام بر حسین
    حاجی دمت گرم
    خیلی حال کردیم

    م ر گ ب ر ب ت ب ز ر گ
    خدا خیرت بده
    یا علی ع

  203. بنده خدا می‌گوید:

    زنده باد هم علامه حسن زاد و هم علامه مصباح

  204. سجاد می‌گوید:

    مرگ بر بت بزرگ……

  205. ناشناس می‌گوید:

    … مرگ بر بت بزرگ

  206. مهدی یار 128 می‌گوید:

    ترول به کسانی اطلاق می‌شود که در جوامع آنلاین مثل فروم‌ها یا بخش کامنت‌های یک سایت، پیام‌هایی بی‌ربط، ناراحت کننده و فتنه آمیز ارسال می‌کنند با این هدف اصلی که بقیه را وادار به عکس‌العمل‌های احساسی کنند و باعث بحث‌های بی‌ربط به موضوع اصلی شوند.
    پس سعی کنیم به ترول ها بی تفاوت باشیم.

  207. بی نام می‌گوید:

    خصوصی

    آقای قدیانی سلام
    بعد از اینکه آقای احمدی نژاد شما رو جزو دار و دسته اش برد نیویورک دیگه دست از انتقادهای شدیدت در موردش برداشتی و نرم تر شدی. ببینم!! چون از هاشمی نفع شخصی بهت نرسیده و تحویلت نگرفته ازش ناراحتی یا اینهایی که در موردش می نویسی از ته دلته؟! حالا سعی کن زیاد تند نری. اگه رییس جمهور شد شاید توی یکی از سفرهاش شما رو هم به عنوان روزنامه نگار برتر یا خبرنگار عالی رتبه یا داستان نویس قَدَر با خودش ببره! صبر داشته باش برادر.

  208. حسین جان سلام. از مطاله مطالبت لذت بردم و افتخار می کنم که فرزندان شهدا در صحنه هستند و از آرمانهای پدران شهید خود و آرمانهای امام و انقلاب دفاع می کنند و در خط رهبری هستند. شما سرمایه های انقلاب هستید.

  209. saman می‌گوید:

    سلام دوستان:
    نماهنگی زیبا از شبکه نصر در خصوص بیانات امام خامنه ای درباره شورای نگهبان
    با عنوان” شورای نگهبان حضور مبارکی است”
    بهمراه زیرنویس انگلیسی
    http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?cid=23&lid=8834

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.