وعده های تبلیغاتی

خبرگزاری چیزنا/ علاقه ام به نظام، از محسنی اژه ای بیشتر است، محبتم به سپاه، از صفار هرندی، نفرتم از سیا، از سعید جلیلی، و عشقم به بسیج، از سردار نقدی، اما در عوض، ملک عبدالله، بن علی، علی عبدالله صالح، حسنی مبارک، و حتی اون گور به گوری؛ قاتل مختار را نیز آدم های به درد بخوری برای دنیای اسلام می دانم که حالا اشتباهاتی هم داشته اند!

به گزارش خبرگزاری «آسو چیز پرس» (واحد برون مرزی چیزنا!) آقای چیز ضمن بیان مطلب فوق و در شرایطی که خیلی هم دوست نداشت نامش فاش شود، گفت: من و حسین شریعتمداری، جفت مان، در یک چیز مشترکیم؛ مدیر مسئول کیهان متأسف است که چرا ثواب بازجویی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرونده اعمالش نیست، من هم بسیار متأسفم که چرا ثواب جاسوسی برای دشمن، منتهی در چارچوب قانون اساسی در پرونده اعمالم درج نشده!

مالک بزرگ ترین غول رسانه ای جهان ادامه داد: ما ۲ جور منافق داریم؛ یک عده منافقینی هستند که از دشمن پول می گیرند، لیکن دسته دیگر اهل نفاق، کارشان مخلصانه و بدون ملاحظات این دنیایی است! وی جمع کردن میان نفاق و اخلاص را کاری سخت، بیهوده، بدون بیمه و مزایا، زیان آور، غیر قابل وقوع، اما شدنی و زودبازده خواند و افزود: اصحاب اخلاص به ما منافقین، بدهکارند، چرا که اگر نفاق ما نباشد، بی ریایی و یک رنگی مخلصین، کجا می خواهد نمود پیدا کند؟!

آقای چیز در تشریح تفاوت میان منافق با آن ذلیل مرده ای که دارد نقش ستون پنجم دشمن را بازی می کند، گفت: بازی کردن نقش ستون پنجم برای دشمن، حتی در چارچوب اصول و آرمان ها، ته نفاق است، اما منافق از آنجایی که دست آخر رسوا می شود، می تواند برای دیگران درس عبرتی باشد و به افزایش سطح بصیرت جامعه کمک کند!

مدیرعامل خبرگزاری چیزنا در فراز دیگری از بیانات خود که هم زمان از همه رسانه های دنیا پخش می شد، به لشکرکشی فرانسه به مالی اشاره کرد و ضمن تعریف جزئیات دیدار اخیر خود با رئیس جمهور فرانسه بیان داشت: در حاشیه دیدارم با اولاند، مدیر اداری مالی کاخ الیزه گفت: «آقای چیز! از شما چه پنهان، این فرانسه نیست که به مالی لشکرکشی کرده، بلکه این اوضاع مالی فرانسه است که به طرف فرانسوی ها لشکرکشی کرده!» من رفتم همین جمله را گذاشتم کف دست اولاند! و الان اداری مالی کاخ الیزه با سرپرست اداره می شود!!

آقای چیز دوباره وارد مسائل داخلی شد و تصریح کرد: اگر من راهی قوه مجریه شوم، دیگر برهه کنونی، حساس نخواهد بود، بلکه این برهه حساس است که کنونی می شود! لذا در صورتی که مردم شریف ایران به این خادم خود اعتماد کنند و کلید پاستور را دست من بدهند، بعید نیست جریان منحرف، زودتر وارد کار شود و قفل در ریاست جمهوری را عوض کند، که همه باید هوشیار باشند!

این قهرمان بلامنازع سیاست، ضمن تشریح برنامه های خود برای اداره قوه مجریه، مدعی شد: قالیباف، خلبانی را از من یاد گرفته، حداد، نویسندگی را، ولایتی، پزشکی را، هاشمی، سابقه را… و اگر مردم به من رأی بدهند، به ازای هر ایرانی، یک متر به ارتفاع برج میلاد اضافه می کنم!! علاوه بر این، برای جبران پدیده «وارونگی هوا»، رشته کوه البرز را به پایین شهر منتقل می کنم، که تهران از حالت کاسه بودن، خارج شود و تقریبا بشود مثل یک استوانه!!

رئیس عظیم ترین خبرگزاری دنیا که همین طور داشت برای خودش وراجی می کرد، افزود: اگر من رئیس جمهور شوم، به مردم قول می دهم میزان آلاینده های هوای تهران، مثل زمان امیرکبیر شود! حال، یا رئیس جمهور می شوم یا نه! اگر نشدم که هیچی، اگر هم شدم، ادعا می کنم؛ منظورم از آن وعده تبلیغاتی، نه میرزاتقی خان، بلکه امیرکبیر ثانی یعنی آقای هاشمی خودمان بوده!!

این جز جگر زده با ذکر این سخن آقای هاشمی که؛ «کشور باید به ۱۶ سال پیش یعنی دولت سازندگی برگردد»، گفت: اونی که بخواهیم به ۱۶ سال پیش برگردیم، یه بارگی برگردیم شونصد سال پیش!! وی خاطرنشان کرد: هنر آن است که در آن واحد، هم امیر کبیر باشی، هم قاتلش میرزا آقاخان نوری، هم ناصرالدین شاه باشی، هم قاتلش میرزا رضا کرمانی، هم مادر ناصرالدین شاه باشی، هم پدرش، هم میرزا کوچک باشی، هم خائن به قیام جنگل، هم خوب، هم بد، هم مخلص، هم منافق… نه اینکه بمیرانندت!!

این پدر صلواتی ادامه داد: اخیرا دچار نوع خاصی از آلزایمر شده ام که فقط سوابق بعضا خوب سران فتنه یادم می آید! که جامعه پزشکی باید هوشیار باشد!

مدیر چیزنا در پایان این قسمت از سخنانش، همه را به حفظ وحدت حول محور تفرقه فراخواند و در سخنی مغایر با جملات پیشین خود، تصریح کرد: اگر سران فتنه معذرت خواهی هم کنند، هیچ چیز از جرم و جنایت شان پاک نمی شود بماند، اضافه تر نیز ممکن است بشود!!

این فعال اصلاح طلب در بخش دیگری از اراجیف بسیار مهم خود، به مقوله سینما و سریال پرداخت و به فرج الله سلحشور پیشنهاد داد که در کار جدیدش، اولا؛ چهره خالصانه تری از منافقین دوران پیامبران ارائه دهد! ثانیا؛ زلیخایش را بیشتر کند!

وی از مجید مجیدی نیز خواست که در فیلم «محمد(ص)» به خاطر رعایت جذب حداکثری و عدم ناراحتی منافقین امروز، چهره ابوسفیان نشان داده نشود، فوقش شطرنجی! آقای چیز که نگفت دیشب چی بالا داده بود، ادامه داد: واقعه «عام الفیل» در تاریخ میلادی، دقیقا می شود روز ۱۱ سپتامبر! بنابراین جمهوری خواهان آمریکا باید در فیلم جدید مجیدی نقش فیل های ابرهه را بازی کنند، اوباما هم که دموکرات است، نقش خر پادشاه حبشه!! این کارشناس برجسته همه مسائل، فرود آمدن «سجیل» بر سر بطالین را مشکوک خواند و از «ابابیل» خواست از سینمای دینی به آسمان هالیوود کوچ کنند!

آقای چیز در فراز پایانی بیانات خود، به موضوع «انتخابات آزاد» پرداخت و گفت: غرض ورزانی که با وجود نزدیک به ۳۰ انتخابات آزاد، مواضع دشمن شادکن اتخاذ می کنند، اگر چه در نیت خیرشان هیچ شکی نیست، اما هنوز مانده «منافق فی سبیل الله» شوند! وی ضمن انتقاد از سران جبهه اصلاحات، گفت: کواکبیان، عارف، نجفی، جهانگیری، هیچ کدام اندازه من با اقبال عمومی مواجه نیستند! مدیرعامل چیزنا ادامه داد: احمدی نژاد اگر سالی یک بار وزیر خارجه اش را هنگام مأموریت خارجی از کار برکنار کند، اگر چه خیلی بد است، اما شرف دارد به اینکه وزیر ارشاد آدم، یکی در مایه های بهاءالله مهاجرانی باشد!! وی در عین حال، مهاجرانی را فردی دلسوز برای جامعه بشری، به ویژه ملک عبدلی خواند و گفت: زینت کابینه دوم خرداد، هنوز هم دارد تاوان آن شیر خری را پس می دهد که مسبب ورودش به سیاست شد!

«آرملیا- خبرنگار چیزنا» کیهان/ ۳ بهمن ۱۳۹۱

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    بسم الله…

  2. سیداحمد می‌گوید:

    این آقای چیز واقعا خنده دار صحبت می کند!

    “عشقم به بسیج بیشتر از سردار نقدی” 🙂

  3. سیداحمد می‌گوید:

    “اصحاب اخلاص به ما منافقین، بدهکارند، چرا که اگر نفاق ما نباشد، بی ریایی و یک رنگی مخلصین، کجا می خواهد نمود پیدا کند؟!”

    عجب صداقتی!

  4. سیداحمد می‌گوید:

    “این فعال اصلاح طلب در بخش دیگری از اراجیف بسیار مهم خود…”

    رسما اراجیف می گوید ها؛ مثل نمونه های دیگرِ اصلاح طلب و انتخابات آزاد طلب و وحدت طلب و رفقا!
    مردم از خنده با این همه یکی به میخ و یکی به نعل زدن های ضایع!

    “حفظ وحدت حول محور تفرقه” دقیقا همان وحدتی است که این روزها زیاد از زبان بعضی ها می شنویم!
    آقای چیز عصاره همه فضائل(!) بعضی هاست…

  5. سیداحمد می‌گوید:

    “ثانیا؛ زلیخایش را بیشتر کند!”
    🙂 🙂 🙂

    آی مردم از خنده!
    داداش حسین؛ اینا چه طوری به ذهنت می رسه؟!!!!!!!

  6. جامانده می‌گوید:

    آقای چیز… 🙂
    چرا اسمش شده آقای چیز؟ حیف پنیر 🙂

  7. به جای امیر می‌گوید:

    غلط (گفت و شنود)

    گفت: عضو یک گروهک سلطنت طلب در صفحه فیس بوک خودش به آقارضا ربع پهلوی اعتراض کرده که چرا با آن همه ثروت افسانه ای تاکنون هیچ کاری علیه جمهوری اسلامی ایران از دستش ساخته نبوده است.
    گفتم: وقتی از دست آمریکا و متحدانش هیچ کاری ساخته نیست، از این بچه ننه که غیر از خوردن و خوابیدن چیز دیگری بلد نیست، چه کاری ساخته است؟!
    گفت: اتفاقاً همین سلطنت طلب فراری خطاب به ربع پهلوی نوشته؛ کاش اهل مطالعه بودی و می توانستی معنی این حرف «شکسپیر» را درک کنی که می گوید «یا به اندازه آرزوهایت تلاش کن، یا به اندازه تلاشت آرزو کن».
    گفتم: ترجمه این حرف شکسپیر برای ربع پهلوی آن است که «تو که نمی توانی هیچ غلطی بکنی، غلط می کنی که غلط اضافی می کنی»!

  8. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    اول اینکه بسیار کیف دارد اول شدن!

    بعد هم عرض کنم خدمتتان؛ عالی بود این “خبرگزاری چیزنا”
    بهترین استراحت در ایام امتحانات و درس خواندن، قطعه ۲۶ خوانی است.

    سپاسگزارم…

  9. سیداحمد می‌گوید:

    “احمدی نژاد اگر سالی یک بار وزیر خارجه اش را هنگام مأموریت خارجی از کار برکنار کند، اگر چه خیلی بد است، اما شرف دارد به اینکه وزیر ارشاد آدم، یکی در مایه های بهاءالله مهاجرانی باشد!!”

    قشنگ بود!

  10. دلخون می‌گوید:

    انقدر اراجیف گفت و گفت و گفت که من یه جاهایی اش رو متوجه نشدم! 🙂

  11. برف و آفتاب می‌گوید:

    فکر می‌کنم کسی که طنز رو می‌نویسه، بیشتر از کسی که طنز رو می‌خونه؛ می‌خنده!

    حالا ببینید نگارنده خودش چقدر می‌خنده موقع نوشتن اینا!!

  12. سیداحمد می‌گوید:

    تبسم زیبای “حضرت آقا” بعد از خواندن فرازهایی از این طنز ملیح، قابل تجسم است…

    “مالک بزرگ ترین غول رسانه ای جهان ادامه داد: ما ۲ جور منافق داریم؛ یک عده منافقینی هستند که از دشمن پول می گیرند، لیکن دسته دیگر اهل نفاق، کارشان مخلصانه و بدون ملاحظات این دنیایی است!”

    ممنون داداش حسین!

  13. نسیم می‌گوید:

    من امروز خیلی تلخ و عبوس بودم ولی امشبو خندیدیم! (:
    ولی این طنزها مثل لیمو شیرین می مونه. نخوریش تلخ میشه به کامت. یاد این چیز های گوربه گور شده از زهرمار هم بدتر است.

    نه…زیبا بود. بازم بنویسید… کام دلمان شیرین شد.

  14. نسیم می‌گوید:

    _$$$$$$$
    _____________________$$$$$$$$$$
    __________________$$$$$$$_$$$$$$
    _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
    _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
    __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$
    __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$
    _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$
    _$$$_$$_$$$$$$$$$$
    _$$$_$$_$$$$$$$$$$
    _$$$_$$_$$$$$$$$$$$
    $_$$$$$$__$$$$$$$$$
    $_$$$$$$___$$$$$$$$
    _$$$$$$$$$__$$$$$$$
    $_$$$$$$$$___$$$$$$
    $$_$$$$$$$$___$$$$$
    $$$_$$$$$$$$__$$$$$$
    _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
    $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
    $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
    $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
    $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
    $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
    _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
    __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
    _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
    _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
    _$$_$$______________$$$$$$$$$$
    _$$$$________________$$$$$$$$$$
    _$$$$________________$$$$$$$$$$
    __$$$_________________$$$$$$$$$
    $_____________________$$$$$$$$$
    $____________________$$$$$$$$$$
    $____________________$$$$$$$$$$
    $____________________$$$$$$$$$__$$$$$
    $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    $____________________$$$$$__$$$$$$$$

    اینم حال و روز چیزیه که نه این وریه نه اون وریه… گور به گوریه… با خوندن این طنز، حالشون هم تو قوطیه!

  15. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    واقعا زیبا. آفرین. ارتباط برقرار کردن بین این همه مساله، یک ذهن خلاق میخواد. درسته که خدا، شیخ بیسواد رو از ما گرفت. اما بجاش یه اکبر داد در حد المپیک!‏ واقعا مردم تو این روزهای خاکستری به جفنگیات عالیجناب نیاز دارن، بلکه کمی از فکر قسط و وام و ارز فاصله بگیرن.

  16. چشم انتظار می‌گوید:

    خصوصی؛
    داداش حسین، منظورتون از “عند نفاق” یعنی همون ته، یا آخر نفاق است؟ یا کلمه عربیه؟ اگه منظورتون ته نفاقه، فکر کنم اینجوری نوشته بشه بهتر باشه “اِند” البته قاعده و قانون خاصی نداره. ببخشید ها، همینطور یه چی گفتم…

  17. چشم انتظار می‌گوید:

    این یکی خیلی زیرکانه مطرح شد!
    …علاوه بر این، برای جبران پدیده «وارونگی هوا»، رشته کوه البرز را به پایین شهر منتقل می کنم، که تهران از حالت کاسه بودن، خارج شود و تقریبا بشود مثل یک استوانه!!

  18. ابوالفضل می‌گوید:

    این مطالب چیز دار چیه؟! 🙂
    زیبا بود.

    عطر ولایت
    http://bachehayeharam.blogfa.com

  19. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    می‌خواستم یه تیکه‌ش رو سوا کنم، کامنت کنم، دیدم خیلی بزرگ می‌شه؛ قد همش!

    واقعا عالی شده…
    خداقوت

  20. لبیک یا حسین می‌گوید:

    الآن همه فهمیدیم به کی رای بدیم!

  21. شیدا می‌گوید:

    واقعاً این آقاى چیز دیشب چى بالاداده بود؟! یک دل سیر خندیدیم!
    از تصور این که نیش این قلم مقدس، چه زهرى به کام منافقین خنگ بى حیا مى ریزد، همه وجودم پر از شادى و غرور مى شود. خداوند حافظ شما و قلم زیبایتان باشد.

  22. مجنون می‌گوید:

    خیلی باحال بود.
    فقط یه خواهش از داش حسین؛
    از بس باحاله، خودت از اول دوباره بخون حالشو ببر!

  23. سنگربان می‌گوید:

    خیلی قشنگ نوشتید این طنز رو…
    عالی بود…
    ممنون و خدا قوت….

  24. م.طاهری می‌گوید:

    باید امیدوار باشه، شک نباید بکنه که با این اراجیف گویی آرای باطله یک رقیب درست و حسابی خواهد داشت.

  25. ..... می‌گوید:

    سلام، شما تو روزنامه جوان هم می نویسید!؟ واقعا!؟ من نمی دونستم؟! چه جالب!!!

  26. صاعقه گمنام می‌گوید:

    طنز چیزتون چیزناک چیز دار بود!!!
    ایول

  27. سید ابراهیم می‌گوید:

    سلام علیکم؛

    خدا قوت…
    موفق باشید.

  28. سید ابراهیم می‌گوید:

    صلاح مملکت خویش مبصران و مدیران دانند. ولی ضمن تشکر از انعکاس لینک حجاب همسر قلعه نوئی، این انعکاس فقط در زیر مطلب مربوط به شهرآورد و با توجه به تمایل داداش به تیم استقلال، مقداری از قداست و پیام‌رسانی کار نمی‌کاهد آیا؟

  29. سیداحمد می‌گوید:

    سید ابراهیم؛

    نه… نمی کاهد!

  30. سیداحمد می‌گوید:

    ۳ بهمن (۱۳۳۲) سالروز تولد شهید اکبر قدیانی بر داداش حسین و همه دوستان قطعه ۲۶ فرخنده باد…

    http://upload.tehran98.com/img1/ubpgb8mr79pnfkcchiko.jpg

    http://upload.tehran98.com/img1/9i3ok0okr8n04qeuscw.jpg

  31. سید ابراهیم می‌گوید:

    یه کم بیشتر فکر کن پسر عمو! احتمالا می‌کاهد.

  32. سیداحمد می‌گوید:

    این خبر حدود ۱۰ روز است که در فضای مجازی پخش شده؛
    چرا زودتر کامنتش را نگذاشتید؟
    چرا اول در پست “بازتاب دربی جمعه” لینک را گذاشتید؟

    این حرکت شما، از ارزش موضوع نمی کاهد؟!

  33. دلخون می‌گوید:

    بی ربط:

    سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ
    و یا کاشفَ الغَم فرِّجْ هَمّی
    و یَسِّرْ امری و ارحَمْ ضعفی
    و قِلةَ حیلتی و ارزُقنی من حیث
    لا اَحتَسِبُ یاربّ العامین…
    .
    .
    .
    حضرت محمد (ص) فرمودند:
    هرکس مردم را ازین دعا با خبر کند
    در گرفتاریش گشایش پیدا می کند…

  34. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    تولد بابا اکبر مبارک… خدا برامون “حفظشون” کنه…

  35. صاعقه گمنام می‌گوید:

    آقا سید احمد!
    دو تا عکسی که برا تولد گذاشتید یکی هستش؟!

  36. سیداحمد می‌گوید:

    صاعقه گمنام؛

    نه، یکی نیست.
    دقت کنید می بینید که کمی فرق دارند! 🙂

  37. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    جوابای باحال سید عزیز… 🙂
    نه… نمی کاهد!
    نه، یکی نیست.

  38. صاعقه گمنام می‌گوید:

    بله متوجه فرقشون شدم ممنون! 🙂

  39. برف و آفتاب می‌گوید:

    همچین از حجاب همسر قلعه نوعی تشکر کردند؛ باور کنید خیال کردم مثلا طرف خارجی و غیر مسلمانه؛ یا تازه مسلمان شده‌ست؛ که حجاب داشتنش این‌همه جلب توجه کرده!!!
    یعنی این‌همه کمیاب شده خانم باحجاب!!!!!

  40. عید الزهرا می‌گوید:

    دانلود کتاب “نهم ربیع، جهالت ها خسارت ها” که گوشه‌هایی از خسارت‌های شکل گرفته از جهالت‌های این روز را به تصویر کشیده.

    رهبری: بعضی‌ها به نام شادکردن دل فاطمه‌زهرا، علیها‌السلام، این روزها و در این دوران ما کاری می‌کنند که انقلاب را که محصول مجاهدت فاطمه زهراست، در دنیا لنگ کنند! می‌فهمید چه می‌گویم؟

    http://www.amin-davari.blogfa.com/
    دانلود کنید بسیار جالب

  41. زهرا می‌گوید:

    بابا چرا عکس تکراری می ذارید؟ کلی طول می کشه اینا تو سیستم ما بیاد بالا.
    امتحان داریما.

  42. عمارنامه می‌گوید:

    سلام و درود؛
    دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشر گردید.
    http://www.ammarname.ir/link/17888
    ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید.
    موفق و پیروز باشید.
    عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
    یا علی

  43. دلخون می‌گوید:

    بی ربط:

    صدای آمدنت را به گوش ما برسان
    زمان غیبت خود را به انتها برسان

    اگر چه بهر ظهورت نکرده ام کاری
    بیا و بر لب ما فرصت دعا برسان

    کنار تربت زهرا به وقت نافله ات
    دعای خویش به یاری این گدا برسان…

    http://axgig.com/images/68178641707428192332.jpg

  44. iman می‌گوید:

    «اعزام سپاه محمد(ص) بود و طبق معمول داشتم عکس می گرفتم. گفت: «اخوی! یک عکس هم از ما بگیر» گفتم: «اگه عکست را بگیرم شهید می شوی ها!» خندید و آماده شد. عکسش را گرفتم.
    اسمش «محمدحسن برجعلی» بود و در همان اعزام هم شهید شد.

  45. محمد حسن می‌گوید:

    “نه اینکه بمیرانندت!!”
    خیلی چیز کردم حاج حسین؛
    دمت چیز!

  46. چشم انتظار می‌گوید:

    یه سئوال می خوام بپرسم روم نمی شه! ولی بذارین به حساب ناشی گری و آماتور بودن. این شکلک های خنده و اخم و گریه و… رو، چطوری می شه در کامنت ها استفاده کرد؟؟!!

  47. دلخون می‌گوید:

    بی ربط:

    درد و دل بانوی آمریکایی با امام زمان:
    http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?cid=13&lid=7767

  48. سیداحمد می‌گوید:

    چشم انتظار؛

    شکلک ها!
    : و ) می شود 🙂
    : و ( می شود 🙁
    : و D می شود 😀
    ـــــــــــــــــــــــــــــ
    عکس ها هم اصلاح شد!

  49. چشم انتظار می‌گوید:

    برف و آفتاب بزرگوار؛
    به نظر من، خانم با حجاب، کمیاب نشده. بیشترین دلیلی که، این عکس سر و صدا به پا کرده، یکیش اینه که، اصولا از خانواده ی هنر و ورزش، انتظار چنین حرکاتی، خیلی بعید به نظر می رسه! هم از بابت احترام امیر به همسر، هم از جهت حجاب ایشون. لکن؛ هر موضوعی رو، که رسانه ها تیتر کنند، به هر حال، جامعه به اون عکس العمل نشون می ده. اینجاست که اثر، و بُرد رسانه، بیش از پیش مشخص می شه! گو اینکه، حرکت مَد نظر، (فی حد ذاته و فی نفسه!) ارزشمنده. حالا می خواد امیر باشه، یا هر آدم معروف دیگه ای…

  50. سید ابراهیم می‌گوید:

    سلام بر همگی

    جناب پسر عمو!

    دلیل تأخیر ده روزه، عدم توفیق در تشرف به قطعه ی مبارکه ی ۲۶ در این مدت بوده است.
    ولی در همین مدت، در هر سایت و فرومی که وارد شدم، در حد مقدور فروگذار نکردم.
    اگر هم تصور شده است که به خاطر نزدیکی به زمان شهرآورد، الآن مبادرت به این عمل نمودم، تصور دور از واقعیتی می باشد. زیرا بنده به هیچ یک از این دو گروه ورزشی (تیم) فوتبال تعلق خاطری ندارم و با توجه به قمی بودنم از امتیازگیری گروه ورزشی صبای قمِ غیر قمیِ بدون ستاره -صرفاً به خاطر پسوند بودن نام شهرم و البته کم بضاعت بودن و ستاره نداشتنش- خوشحال می شوم.

    در مورد نکته ی آخری که فرمودید هم باید عرض کنم، بنده دیشب و امروز به خاطر اهمیت موضوع، نشانی این صفحه را در قسمت نظرات آخرین مطلب داداش (وعده های تبلیغاتی…) تا مطالب مندرج در نزدکترین زمان به تاریخ وقوع آن همایش، قرار دادم، که ظاهراً شما فقط آن یک مورد را صلاح دانستید که اعمال نمائید. و لذا در مورد احتمال کاهش، از شما سوال کردم.

    إن شاء ألله که از این پیغام- پسغام بنده، شما و داداش آزرده خاطر نشده باشید.
    مخصوٍصاً که می گویند این روزها یکی از اقوام سادات مرده است. توفیفی بود برای بنده
    در راستای گپ و گفتی با دوستان.

    آقا مرتضی اهوازی چه حالی کرده است از جواب شما به بنده. إن شاء ألله همگی شاد باشید.

    جالب این جاست که تولد دختر بزرگ من هم با روز و ماه تولد بابا اکبرِ با عظمت یکی است.

    پاسخ جناب برف و آفتاب، إن شاء ألله بعداً.

  51. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ۳۹۹* امیرالمومنین حضرت على علیه‏ السلام:

    نفاقِ انسان، ناشى از ذلّتى است که در خود حس می کند…

    (غررالحکم، ح۹۹۸۸)

  52. yousef می‌گوید:

    حسین جان!
    راجع به این عسگر اولادی نمی خوای چیزی بگی؟!

  53. چشم انتظار می‌گوید:

    از شما سپاسگزارم.

  54. چشم انتظار می‌گوید:

    خصوصی امتحانی!!
    🙂
    🙁
    😀
    🙂
    🙁

  55. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    از آنجا که در مسابقات فوتبال دهه فجر کیهان، “تحریریه” تیم نداد، داداش حسین با قراردادی ۲۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲۶۰۰۰۰۰۰۰۲۶ میلیارد دلاری (!!) به تیم “روتاتیو” (تلفیقی از صفحه بندی و چاپخانه) پیوست که تا الان ۲ برد داشتند؛ یکشنبه: ۴ بر یک و سه شنبه: ۳ بر یک. در بازی امروز، نویسنده قطعه ۲۶ با زدن هر ۳ گل روتاتیو هت تریک کرد. گفتنی است؛ سال گذشته در این رقابت ها داداش حسین “آقای گل” شده بود. “روتاتیو” نام یکی از دستگاه های چاپخانه روزنامه کیهان است. بازی بعدی این تیم، روز شنبه برگزار می شود. نتیجه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. به زودی از این مسابقات، چند تایی عکس در “قطعه ۲۶” نشان داده خواهد شد… در ضمن، مبلغ قرارداد، اگر چه طنز است، اما هر کدام از دوستان توانست بخواند، مراتب (!!) را کامنت کند…

  56. چشم انتظار می‌گوید:

    کاملا” بی ربط:
    بچه ها! ویندوز ۸ هم، خیلی باحاله ها!!

  57. برف و آفتاب می‌گوید:

    آقای چشم انتظار؛ حق با شماست.
    الان که کامنت‌ها رو مرور کردم؛ فهمیدم چرا برام عجیب بود.
    اول از همه این قسمت “ضمن تشکر از انعکاس لینک حجاب همسر قلعه نوعی…” کامنت سید ابراهیم رو دیدم. برای همین همچین تصوری پیدا کردم.
    کامنت قبلی رو پس می‌گیرم!
    حسین قدیانی: خیلی هم لازم نیست حرف تان را پس بگیری شما!! تعدادی زیادی از فوتبالیست ها، هم مادرشان چادری است، هم خانم شان. بعضی هم اگر چه مانتویی اند، اما به نسبت حجاب شان خوب است. یعنی: اصلا تعجب ندارد خانم امیرخان قلعه نوعی چادری باشد!! امیر قلعه نوعی نماز اول وقتش ترک نمی شود، قم و جمکران هفته ای یک بارش ترک نمی شود، و هر ۱۰ روز یک بار زیارت امام زاده آقا علی عباس در بادرود… امیرخان در فتنه ۸۸ با هیچ کدام از رسانه های دوم خردادی، حتی مصاحبه ورزشی هم نکرد… حال خیلی عجیب است خانم سرمربی آبی ها چادری باشد و اهل خیر و کمک به مستمندان و…؟! خیلی از فوتبالیست ها همین طورند… در ضمن، … ولش کن!!

  58. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    خصوصی

    فکر کنم یه دونه صفر از ۲۶ اولی کمه!

  59. چشم انتظار می‌گوید:

    آقا سید!
    داداش حسین، همیشه “آقا”یِ. تازه! اگه نقطه چین نمی کنی، بگم؛ گل هم مدیون آقاییشه.
    اون رقمی هم که داداش قرارداد بسته، به نظرم خیلی بی انصافیه. با این وضعیت اقتصادی و اجاره خونه ی داداش حسین و، اون ماشین آردی! (البته اگه اشتباه نکنم)، دو تا صفر، قبل از ۲۶ اول باید اضافه بشه!!

    حسین قدیانی: الان دیگه اون لگن رو ندارم… ۲۰۶ دارم؛ حالا بگو ۲۰۷!! چرا مظلوم نمایی؟! خانه هم چندی است با مادر شریکم… که از من قطعا اجاره خانه نمی گیرد… هکذا؛ چرا مظلوم نمایی؟!

  60. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    چقدر گنده این فضای مجازی!!
    یه چیز می‌گی، به تعداد کسانی که می‌خونن برداشت مختلف می‌شه ازش!
    سیدابراهیم عزیز!
    دو تا جواب سیداحمد واسم جالب بود؛ همین!
    این جالب بودن هم هیچ ارتباطی با مخاطب جواب نداشت!
    بی‌خیال بزرگوار…

    حرم بی‌بی رفتید التماس دعا

  61. چشم انتظار می‌گوید:

    البته؛ حاج حسین شریعتمداری، حتما از مدت ها قبل، آقای گلی، هت تریک و مبلغ قرار داد داداش حسین رو، پیش بینی کرده بودند!

  62. سیداحمد می‌گوید:

    خصوصی

    با نیت خاصی این عدد رو، در کامنت من، اضافه کردی و نوشتی؟ مثلا شمردی که چند تا صفر بذاری یا همین طوری انگشتتو رو صفر نگه داشتی؟!

    حسین قدیانی/ عمومی: یه چیزایی میگی ها!! 🙂 نه پس؟! نیت کردم، یه فال حافظم گرفتم، بعد دونه دونه شمردم صفرها رو!!

  63. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    دوستان الکی انرژی مصرف نکنید واسه کلمه‌ی “خصوصی”؛ این‌جا حرف در گوشی نداریم جدیدا…!!
    این واسه اسم گذاشتن روی اون مبلغ می‌تونه کمک کنه…
    http://en.wikipedia.org/wiki/Names_of_large_numbers

    هرکی هم وقت زیاد داره به ریالش رو هم حساب کنه…!!!

  64. چشم انتظار می‌گوید:

    فاش گویم از حسین آقای گل
    او که هر دم می شود “آقای گل”

    لیک گر زانوی اون ناقص نبود
    اوت می شد، آرشِ آقای گل

    هم گل و هم گل نشان دارد، چرا؟
    چون که ابنِ اکبر است، آقای گل

    گاه لایی میزند، “صفار” و گه!
    می زند برجِ عدو، آقای گل

    گر چه مستأجر بود داداش ما
    بیت “آقا” خانه اش، آقای گل

    قطعه دارد هم گل و هم بلبلان!
    سیدی دارد طلا، آقای گل

    یک سبد گل می کنم تقدیم تو
    روز میلاد پدر، “آقای گل”

  65. یه بیست و شیشی می‌گوید:

    قطعه امروز به روز نمیشه؟!

  66. چشم انتظار می‌گوید:

    شراکت با مادر، معامله ی دو سر برد است. هم دنیا دارد، هم آخرت داداش حسین.

  67. سلاله 9 دی می‌گوید:

    عدد این است، طبق محاسباتم!

    ۲۶ آندسیلیون و ۲۶ میلیارد و ۲۶

  68. سیداحمد می‌گوید:

    یه بیست و شیشی؛

    اگر منظورت از امروز “سه شنبه” است، نه… اما روز چهارشنبه احتمالا با ۲ متن جوانی و کیهانی به روز می شه…

  69. چشم انتظار می‌گوید:

    ولی گفتین ۲۰۶… آخ که عاشقش هستم. بیشتر هم به خاطر این که، توش ۲۶ داره! خوب؛ ۲۶ هم که برای ماها مقدسه…

  70. سیداحمد می‌گوید:

    چشم انتظار؛

    هنرمندی ها!

  71. سیداحمد می‌گوید:

    داداش حسین!

    نتیجه بازی رو پیش بینی می کنید؟

    حسین قدیانی: اگر قرمز ببرد، با اختلاف یک گل می برد، اما آبی بزند، چند تایی می زند… فقط خدا کند بازی مساوی نشود که “فوتبال آزادانه” هم اضافه می شود به “انتخابات آزادانه”!! ای توپ تو اون روحت عالیجناب…

  72. چشم انتظار می‌گوید:

    برگ سبزی تحفه ی درویش. 🙂
    حسین قدیانی: ممنون اخوی… اون کتابی رو که فکه بهم دادی، دیشب تمومش کردم… حالا دارم “کتاب آهنگران” رو می خوانم…

  73. سیداحمد می‌گوید:

    خصوصی

    اون تیکه آخرو پاک می کنی؟
    یه چیز خوشگل تر و غیر مستقیم بگو…
    حسین قدیانی/ عمومی: تف رو کردم توپ، هاشمی رو کردم عالیجناب… بصیرت تکمیل!! 🙂

  74. چشم انتظار می‌گوید:

    مخفی بماند…‏ حالا بیشتر دارم به حرف حکیمانه ی میثم محمد حسنی پی می برم…‏ دمت گرم،‏ که اینقدر با مرام و با معرفتی.‏ همه چیزت به موقع و به جاست.‏ به یادت هستم.‏ دیشب هم حسابی تو حرم برات دعا کردم.‏ جات خالی! بعدشم بعد از سالی،‏ به دعوت عیال رفتیم رستوران.‏ از شانس ما کیف پولش رو یادش رفته بود بیاره!‏
    حسین قدیانی: منم یه بار رفتم یه رستوران باکلاس، موقع حساب، یارو گفت: قابل نداره… منم حساب نکرده، زدم بیرون!

  75. به جای امیر می‌گوید:

    لرزش! (گفت و شنود)

    گفت: آقای محسن هاشمی گفته است «عاقلانه ترین کار آن است که رئیس جمهور آینده از میان ساکتین فتنه باشد»!
    گفتم: یعنی آنهایی که ائتلاف بهایی ها و منافقین و مارکسیست ها و سلطنت طلب ها و اصلاح طلب ها و عبدالمالک ریگی ها را تحت فرماندهی مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس برای براندازی نظام را دیدند ولی صدایشان درنیامد؟!
    گفت: شاید منظورش آن عده از ساکتین فتنه است که متوجه نشده بودند چه توطئه خطرناکی علیه اسلام و ایران اسلامی در جریان بود.
    گفتم: آنها که می دانستند چه توطئه ای در کار است و ساکت بودند با فتنه گران وطن فروش فرقی ندارند و آنها که متوجه توطئه نشده بودند به علت کم شعوری نباید در ساختار نظام جایی داشته باشند.
    گفت: پس این آقا چه می گوید و چرا پیشنهاد می کند رئیس جمهور از ساکتین فتنه باشد؟!
    گفتم: چه عرض کنم؟! مادری از کودکش پرسید؛ چه اصراری داری که این شربت دارویی را از دست پدربزرگ بخوری؟ و کودک گفت؛ واسه اینکه دستش می لرزه و شربت می ریزه!

    حسین قدیانی: مشتی! یه چیزی بگو خب! آروم میای «گفت و شنود» کامنت می کنی و میری!! یه نظری بده خب… یه اعتراضی بکن!! تعریف کن اصلا!!

  76. نسیم می‌گوید:

    یعنی از این کامنتهای بیچاره ای که خصوصی هستند و بی حجاب می شوند!!! اینقدر خنده ام گرفته که از طنز، نه… 🙂

  77. آذرخش می‌گوید:

    «منافق فی سبیل الله» باید حرفه ای باشه و کارش رو خوب انجام بده. نه مثل بعضی از “چیز”ها آماتور و نادان.
    والا!

  78. نسیم می‌گوید:

    خصوصی! 🙂

    چشم انتظار می‌گوید:

    خصوصی امتحانی!!
    🙂
    🙁
    😀
    🙂
    🙁

  79. چشم انتظار می‌گوید:

    همون که با کلاس بوده چیزی نگفته،‏ اگه بی کلاس بود تا پل حافظ دنبالتون میومد!!

    حسین قدیانی: اتفاقا اومد دنبالم… حالا نه تا پل حافظ، بلکه تا زیرگذر سعدی!!

  80. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    فضولی

    اسم اون کتابی که چشم انتظار بهتون داد چی بود؟

    حسین قدیانی: کتاب چشم انتظار؛ زندگی نامه شهید عباس بابایی/ کتاب شکیبایی؛ زندگی نامه آهنگران…

  81. ببر مازندران می‌گوید:

    ما خودمونو به آب و آتیش می زنیم برای یه لقمه نون، بعضی ها میرن رستوران با کلاس!!

    http://uploadtak.com/images/m54_resized_263685_813.jpg

  82. نسیم می‌گوید:

    شبها که میام توی قطعه می چرخم یه لحظه به خودم میام می بینم که گم شدم…
    .
    .
    .
    نمی دونم کوچه های قطعه خیلی بزرگه یا من هنوز خیلی کودکم…؟

    🙁

  83. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    برنده جایزه بزرگ مسابقه‌ی عکاسی ۲۰۱۲ نشنال جئوگرافیک
    http://upload.tehran98.com/img1/8bo7li26saz1fewtpt6i.jpg

    ببر مازندران! زحمتشو تو می‌کشی، جایزه‌شو یکی دیگه! بی‌وفا دنیاییه!!

  84. چشم انتظار می‌گوید:

    با اجازه ی آقا سید؛
    ساعت ۴۸‏ دقیقه ی بامداد چهارشنبه ۴‏ بهمن.
    آنلاین ۲۰‏ نفر.‏ بیستی داداش حسین…

  85. برف و آفتاب می‌گوید:

    این دفعه شما کامنتمو شوت کردین تو سر خودم! 🙂

    شعر چشم انتظار عالی بود!

  86. گم می‌گوید:

    سلام حسین آقا؛

    از وداع ضریح قدیمی امام حسین مطلب بنویس.

  87. دلخون می‌گوید:

    ماشالله نصفه شب ها که ملت خوابن جناب قدیانی رویت میشه…

  88. محمد حسن می‌گوید:

    به بهانه ی نصب ضریح جدید…
    http://hastnist.com/?p=199

  89. دلخون می‌گوید:

    بی ربط:

    این نه عشق است برادر؛ که پشیمانی ماست
    وین نه عهداست؛ که تایید مسلمانی ماست
    داغ یک عمرگناه است که پنهان کردیم
    سجده بردوست که نه سجده به شیطان کردیم
    هی گنه کرده وگفتیم خدا میبخشد
    عذر آودده وگفتیم خدا میبخشد
    بخششی هست ولی قهروعذابی هم هست
    های مردم به خداروز حسابی هم هست
    نکنیم این همه بد درحق مولانکنیم
    کوفیان هرچه که کردندبیا مانکنیم
    یادمان رفته که ماحق رسالت داریم؟
    یادمان رفته که میراث شهادت داریم؟
    ای برادر گنه ماست علی گرتنهاست
    واگرفاطمه این بنت مطهرتنهاست
    گنه ماست حرم صحن جنون میگردد
    ودل ضامن آهو همه خون میگردد
    همه تقصیر من وتوست برادربرخیز
    شیعه یعنی که من وتو تو دلاور برخیز
    هرکه درعین بلا شیعه بماند مرد است
    هر که یک موی بلغزد به علی نامرد است
    مردم این خواب حرام است همه برخیزید
    جاده پیداست به جان شهدا برخیزید
    مابه خون خواهی اولادعلی آمده ایم
    چهارده قرن گذشته است ولی آمده ایم
    حرف این است ولاقوه الا بالله هرکه مرد است قدم رنجه کند بسم الله

    http://www.askdin.com/gallery/images/514/1_velayat.jpg
    http://amir1369.persiangig.com/rahbar/rahbar1.jpg

  90. جماران می‌گوید:

    در مکتب امام

    قرآن کریم برای تربیت انسان است
    اسلام:
    نه دعوتش به خصوص معنویات است
    و نه دعوتش به خصوص مادیات است.
    هر دو را دارد.
    یعنی اسلام و قرآن کریم آمده اند که:
    انسان را به همه ابعادی که انسان دارد بسازند او را، تربیت کنند او را.
    آئین انقلاب اسلامی – ص ۸۳

  91. ببر مازندران می‌گوید:

    مرتضی اهوازی!

    دیدی؟ زحمتش برای منه، پولش برای آدم ها.
    لااقل نمی گن یه سهمی هم برای ما در نظر بگیرن که برای دفعات بعد روحیه داشته باشیم سوژه بشیم و ژست خاص بگیریم!!

  92. برف و آفتاب می‌گوید:

    از زبان ضریح جدید؛ بر وزن شعر قبلی:

    شش گوشه ام پر است پر از اشتیاق تو
    پر می کشد دلم به هوای رواق تو

    باور نکردنی است من و حائر شما
    دیگر نرفتنی است ز دل اشتیاق تو

    در راه آمدن همه جا ناله بود و اشک
    با عاشقان چه ها که نکرده فراق تو

    حس می کنم قدم به قدم عطر سیب را
    از لحظه ورود به خاک عراق تو

    من را نه دست فرشچیان، دست “او” کشید
    او هم گره زده هنرش را به داغ تو

    حسین علاء الدین

  93. ممدسن می‌گوید:

    آقا اجازه هست ما هم بیایم تو جمعتون؟!
    🙂

  94. محسن می‌گوید:

    برادر عزیز!
    اینقدر دم انتخابات بدگویی نکن از عالیجناب، بذار جو آرام بشه. باور کن کسی اندازه تو به این بنده خدا نمی پره. توی یادداشت مورچه ها آلزایمر نمی گیرند خوب ما که یادمون نرفته خدمت بنده خدا رو به انقلاب؛ حالا توی چند سال اخیر شاید کارایی کرده به دل شما نبوده، نباید اینجور کوبیده بشه. الانم اگه مشکلی به وجود بیاد اون کمک انقلابه نه بار انقلاب.
    حسین قدیانی: شما چرا به آقای هاشمی می گویی «اون»؟! اینی که من نوشتم توهینه، یا اونی که تو می گی؟! حالا آقای هاشمی شد «اون»؟! پس اون همه خدمات کجا رفت؟ خجالت بکش برادر!

  95. سیداحمد می‌گوید:

    ممدسن (منظورت محمدحسن است؟!)

    بفرمایید… خوش آمدید!
    به به… شهید زمانی

  96. محمد حسن می‌گوید:

    ممنون آقا سید.
    مخلص همه ی بچه سیدها هم هستیم! 🙂

  97. سیداحمد می‌گوید:

    جناب محسن؛

    گفتید: “خدمات هاشمی به انقلاب”

    خبرهایی به گوش می سد از برخی رفقای هاشمی مثل خاتمی و برخی احزاب و …، که جناب عالیجناب جدیدا خیلی رفتارش تغییر کرده و در دیدارهایی که این روزها دارد، می گوید از بسیاری کارها که در گذشته انجام دادم پشیمانم و این روزها زیاد از خدا به خاطر گذشته ها طلب مغفرت می کنم!

    حالا باید ببینیم جناب رفسنجانی از کدام کارهای گذشته پشیمان شده؟
    نکند از خدماتش به انقلاب؟!

  98. سید ابراهیم می‌گوید:

    سلام بر همه؛
    دست‌بوس یادگار شهید و مخلص سادات…

  99. سید ابراهیم می‌گوید:

    یک سوال:
    گوشی من سونی‌اریکسون مدل p1 می‌باشد. تا حدود دو ماه قبل سایت قطعه با آن قابل دسترسی بود. کاملا ذخیره میشد و بعد از قطع اتصال اینترنت قابل استفاده و مطالعه بود. اما از این تاریخ به بعد در حین بارگزاری، ارتباط اینترتی گوشی قطع ‌می شود و صفحه ذخیره نمی شود. ابتدا تصور کردم مشکل از گوشی و ارتباطات اینترنتی آن است. ولی دیدم صفحات سایت‌های دیگر را می‌آورد و ذخیره هم می‌شود.
    کسی می‌داند مشکل چیست؟ پیشنهادی برای حل آن هست؟ سایت قطعه در این مدت ازنظر فنی تغییری کرده‌است؟
    من بیشتر متن‌ها و نظرات را در اتوبوس تندرو (BRT) و با گوشی فرصت می‌کنم که بخوانم.
    ممنونم از لطف دوستان

  100. زهرا می‌گوید:

    یعنی کامنت ها واقعا جالب شده، مردم از خنده. بچه ها تمرینی شکلک می ذارن، خصوصی ها رو عمومی می کنید، از هم دیگه به خاطر سو تفاهم عذر خواهی می کنیم…
    به به عجب قطعه ای.
    سلاله ۹ دی؛ آندسیلیون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من یکی خودم عدد ها رو با ارقام اختلاس ها یاد میگیرم. 😀

  101. سیداحمد می‌گوید:

    سید ابراهیم بزرگوار؛

    قطعه ۲۶ بنا به تغییرات وردپرس، هر چند وقت یک بار به روز می شود.
    حالا نمی دانم این به روز شدن ها، تاثیری در مسئله ای که شما بیان کردید دارد یا نه؟!

  102. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    عمومی!

    یه سوال خصوصی دارم چه جوری باید بپرسم؟

  103. نسیم می‌گوید:

    سید حمید رضا برقعی:

    خوشا به حال ضریح جدید ت آقا؛
    اما…
    چگونه دل بکند از تو آن ضریح قدیمی…

  104. محمدحسن می‌گوید:

    ولی خداییش خود آقا هم سال ها پیش اگه اشتباه نکنم فرمودن هیچ کس مثل آقای هاشمی برای من نشد…
    هاشمی زمان جنگ کجا و…
    بر باعث و بانیش لعنت!

  105. سلاله 9 دی می‌گوید:

    زهرا؛

    خواندنش سخت نیست، کلا برای خواندن اعداد بزرگ، ابتدا باید از سمت راست، سه رقم سه رقم جدا کرد و بعد به صورت توان با نمای ده نوشت، یعنی به این صورت؛

    ۲۶+ ۹^۱۰×۲۶+ ۳۶ ^۱۰×۲۶

    {توان را با ^ نشان دادم}

    و بعد با توجه به نامگذاری ها که ( لینک جدولش را آقای اهوازی هم گذاشتند) که ۱۰ به توان ۳۶ می شود؛ آندسیلیون و ۱۰ به توان ۹؛ میلیارد، خوانده می شود:

    ۲۶ آندسیلیون و ۲۶ میلیارد و ۲۶

  106. زهرا می‌گوید:

    سلاله ۹ دی؛
    دستت درد نکنه… این تنش و کرنش رو هم بگو فردا امتحان استاتیک دارم. (شوخی)

  107. علی می‌گوید:

    هیچ وقت یادتون نره که اونهائی که امروز دارین بدترین الفاظ رو در موردشون بکار می برید یک زمانی عاشق سینه چاکشون یودید! طوری که هیچ مخالفتی رو باهاشون بر نمی تابیدید! مثل آیت هاشمی و احمدی نژاد! بنابراین شما و همفکرانتون حرف از بصیرت نزنید! که گذشت زمان همیشه خلافش رو ثابت کرده! یادتون باشه که موسوی، کروبی، هاشمی رفسنجانی و خاتمی و احمدی نژاد و معلوم نیست فردا کی… بزرگ شده ی همین نظام هستند! از مریخ نیومدن! اگر جرات دارید از عقلتان استفاده کنید!

  108. علیرضا رضایی می‌گوید:

    داداش دیره اما تو ذهنت عالیه به امید برد استقلال تو دربی شهر تهران

  109. برف و آفتاب می‌گوید:

    چه اعتماد به نفسی هم داره این علی آقا کامنت بالایی!! 🙂

  110. محمد حسن می‌گوید:

    علی آقا شما هم یادت باشه ما تو این مملکت یه نفر رو بیشتر نمی شناسیم اونم آقاست.
    میزان ما خط ولایته. هر کی تو این خط بود که هیچی، پاش رو کج گذاشت دیگه ارزشی نداره… حالا میخواد بزرگ شده ی هرجایی باشه. 🙂

  111. منیره می‌گوید:

    سلام؛
    خیلی خوشحالم که با سایت جنابعالی آشنا شدم.
    اجازه هست از مطالبتون استفاده کنم؟

    و اینکه لینک سایت شما رو در وبلاگم قرار دادم…
    هر چند وبلاگ بنده به گرد پای سایت شما نمی رسه.

  112. یافاطر می‌گوید:

    سلام علیکم آقای قدیانی

    بنده یک سوال راجع به یک خبر داشتم. خیلی فکرم درگیره. فقط شما به ذهنم رسیدین……

  113. سیداحمد می‌گوید:

    فاطر؛

    هر مسئله ای هست همین جا کامنت کنید و اگر خصوصی است، بالای کامنتتان کلمه “خصوصی” را قید کنید.

  114. محمد امین می‌گوید:

    سلام
    ما مایل به تبادل لینک و لوگو با شما هستیم:
    http://emamemonji.ir/post-55.aspx
    هچنین اگر افتخار بدین و به جمع نویسندگان ما بپیوندید بسیار خوشحال می شویم:
    http://emamemonji.ir/post-255.aspx
    در ضمن برای آگاهی از آخرین اخبار ما در خبرنامه عضو شوید:
    http://emamemonji.ir/page/khabar

  115. بازتاب: وعده های تبلیغاتی آقای چیز

  116. saman می‌گوید:

    سخنرانی مسعود ده نمکی در مراسم تجلیل از یوسفعلی میرشکاک
    http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?cid=13&lid=7716

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.