فی قلوبهم مرض

اول به احترام «آقا»، دوم به حرمت قانون، سوم به رعایت حال عدالت و دستگاه قضا، چهارم به خاطر نیاز مبرم کشور به کار و وحدت و آرامش، پنجم به پاس نصایح استاد گرانقدر حاج ‌حسین آقای صفار‌هرندی عزیز، ششم به حفاظت و پایبندی پای این جمله شریف سید شهیدان اهل قلم که «در جمهوری اسلامی آزادی برای همه هست، الا بچه حزب‌اللهی‌ها» و هفتم به خاطر خود سعید تاجیک، عهد کرده بودم قلم را غلاف کنم و تا آخرین روز گذراندن زندان برادر جنوب شهری‌ام، کمپوت باز نکنم برای این زندانی. قسم می‌خورم خدا را که در این «عهدنامه مقدس» هرگز بیم نداشتم از طعنه دوستان که؛ فلانی هم بابا، آخر بی‌معرفت‌های روزگار است!

اما همین جا با ذکر «آنژیوگرافی… و ما ادراک آنژیوگرافی؟!» می‌شکنم عهدم را، البته نه با خامنه‌ای و خون شهدا و عدل و قانون و آملی، اژه‌ای، هرندی، آوینی و دیگر عزیزان، بل با خودم! که قشنگ گفت: «هزار وعده خوبان، یکی وفا نکند»! باش تا حاج ‌سعید قاسمی ریشش را بتراشد… و باش که من تنها رها کنم سعید تاجیک را حتی در زندان مقدس جمهوری اسلامی! اگر بنا به آنژیوگرافی آقازاده‌هاست، بچه حزب‌اللهی نه زیر برف می‌ماند و نه زیر حرف! ما یک قلب مریض داریم، یک «فی قلوبهم مرض» که اولی را پزشکان آنژیوگرافی می‌کنند، لیکن طبیب دومی، ملت است که در ۹ دی شعار داد: «تاجر ورشکسته، برگرد به باغ پسته». بعضی‌ها مصداق «فی قلوبهم مرض»اند. این فقط قلب مریض است که تقلب می‌خواند انتخابات باشکوه ۴۰ میلیونی ملت ایران را. «فی قلوبهم مرض» در جبهه از ایستگاه صلواتی جلوتر نمی‌رفتند اما همان سال‌های جنگ، خط مقدم تورنتو را فتح کرده بودند با اسکی. فتنه ۸۸ هم بودند اتفاقا. رفته بودند جلوتر از خط مقدم در آغوش آمریکا و اسرائیل. در بدن «فی قلوبهم مرض» بعید می‌دانم ‌ترکشی وجود داشته باشد. چیزی اگر هست گلوله منیت است و کرم هزارپای خودبرتربینی. کرمی که از درون می‌خورد و گلوله‌ای که از بیرون شلیک می‌شود به سینه ۴۰ میلیون رای. به این نمی‌گویند «مرض»، می‌گویند «تمارض». به این نمی‌گویند «مریض»، می‌گویند «تبعیض». راستی حیف فحش‌ که حرام بعضی‌ها شود! برای خاندان تکبر هنوز فحشی آفریده نشده که بیانگر عمق نفرت ما باشد از «فی قلوبهم مرض». اهل فن باید تدبیری کنند! برای هر زندان و هر زندانی و زندانبانی، بازجویی تا به جای حساس خود می‌رسد، عدالت نفس تازه می‌کند، مگر اینکه نام پدر تو فلان باشد. کافی است دامت پدرت هزار کیلومتر برکاته داشته باشد تا ناگهان قلبت محتاج آنژیوگرافی شود! زندانی چک، زندانی ارز، زندانی عرض و ناموس، زندانی منافق، زندانی حزب‌اللهی، زندانی وبلاگ‌نویس… اینها هیچ کدام قلبشان حتی در اوج بازجویی نیازمند آنژیوگرافی نمی‌شود اما مساله اینجاست؛ بابای «م- ه»، آقای‌ هاشمی است. باور کنید من مانده‌ام اساسی! فک و فامیل ما هر وقت پاراگراف مریضی‌شان به چند کیلومتری عناوین دلهره‌آوری مثل آنژیو، گراف، (حالا یا اینور آنژیو، اونور گراف یا بالعکس!) اتاق عمل، لوله در قلب و… می‌رسد یا ریغ رحمت را سر می‌کشند یا مثل «عمو رحمت» با مرگ و زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند. یادش بخیر! ایام آنژیوگرافی و اون یکی گرافی عمو رحمت ملاقات ممنوع بود، کلی لوله در چیزش بود، چند هفته بستری بود، کلی وزن کم کرد، قیافه عوض کرد، دست به عصا شد، هر ننه‌ قمری را بعد از عمل، راه نمی‌دادند ملاقات! من مانده‌ام این آنژیوی تبعیض، چگونه گراف شده بود که اتاق عمل شده بود اتاق کنفرانس! کم مانده بود حضرت دامت برکاته با آقازاده آنژیو قایم با‌شک بازی کند یقین عدالت را! غلط نکرده باشم، حاج‌سعید که نباید ریشش را بتراشد هیچ، بل این قلب فرشته عدل است که نیاز دارد به آنژیوگرافی! خرس‌گنده‌ها را مگر با کتک، با همان کشیده‌های آبدار حاج احمد، آدم کنی و الا آنژیو می‌شوند، بی‌آنکه آنژیو شوند و هنگام گراف، قاه‌ قاه می‌خندند به پاراگراف عدالت!

و اما قلب سعید تاجیک؟!

آقا سعید جبهه‌ها «فی قلوبهم مرض» نیست. این روزها در کنج زندان، واقعا قلبش درد می‌کند. ندید می‌گویم قلبش درد می‌کند. آه! شب‌ جمعه‌ای رفتم بهشت زهرا(س). پنجشنبه‌ها نمی‌شد بهشت زهرا(س) بروم و سعید را نبینم. یک روز با خانمش آمده بود. گفتم: خانم تاجیک! این آقا سعید شما کار و زندگی ندارد که هر هفته می‌آید بهشت زهرا(س)؟ گفت: من سعید را مثل قلبم می‌شناسم. یک هفته بگذرد و بهشت زهرا(س) نیاید، قلبش می‌گیرد. کارش اینجاست، زندگی‌اش، خانه‌اش اینجاست، عشقش، آرامشش، خاکش، خونش، همه دار و ندارش بهشت زهراست. این شهدا را می‌بینی! سعید با اغلبشان خاطره دارد، با اغلبشان زندگی کرده، با اغلبشان جنگیده، با اغلبشان خندیده، با اغلبشان گریه کرده و با اغلبشان تا دم در بهشت رفته. هر کسی دیوانه جایی است و سعید من، همسر من، عشق من، مجنون بهشت زهرا(س) است. آقای آملی‌لاریجانی! جناب بازجو! آهای دکتر آنژیوگراف! حالا که این همه راحت گراف آقازاده‌ها آنژیو می‌شود و تقریبا هر کی هر کی است، می‌شود اجازه دهید پنجشنبه‌ها دیوانه بهشت زهرا(س) ۲ ساعت مرخصی بیاید بهشت زهرا(س) و قلبش را با خاک قبور دوستان شهیدش آنژیوگرافی کند؟! آه! سال ۷۸ هر وقت به سعید تاجیک زنگ زدم که فلان جا شلوغ شده، از خانه نیم‌بند ۵۰ متری‌اش در شهرری، کوبید و آمد. سال ۸۸ هم! هر وقت زنگ زدم؛ آقا سعید! امشب سخنرانمان کلاس گذاشته…، هنوز جمله‌ام کامل نشده، خودش را با موتور می‌رساند مراسم. آن ۸ سال پای کار بود، این ۸‌ ماه پا به رکاب بود. راهیان نور، راوی بود و می‌خنداند و می‌گریاند. دانشجویان این مرز و بوم باید معرفت داشته باشند و شهادت بدهند؛ راوی مثل او نیامده و نخواهد آمد. به ولای علی، به ولایت سیدعلی، اشتباه کردی برادر! به اینها حتی فحش هم نباید داد. فقط باید گفت: داد از این بیداد! داد از این تبعیض! فقط باید بهشت زهرا(س) رفت! اینجا فرشته عدل، همان دیوکی است که خیال می‌کند، چون‌ ترکش جنگ در قلب توست، پس باید قلب آن متقلب آنژیوگرافی شود! آنژیوگرافی هم خاطره شد سعید! سعید… سعید… سعید! که نه معاون رئیس‌جمهوری و نه پسر عالیجناب! پنجشنبه بی‌تو فاز نداد بهشت زهرا(س). قلبم درد می‌کرد. هم قلب من و هم قلب مورچه‌های مزار بابااکبر که خرمای تو را هوس کرده بودند. سعید! یک تار مویت را به کل این خاندان نمی‌دهم… و هرگز فحش نمی‌دهم. من زرنگ شده‌ام!

وطن امروز/ ۲۲ آبان ۱۳۹۱

این نوشته در یمین ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم الله…

  2. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    ما در شلمچه بودیم، آقازاده ها در تورنتو
    http://www.ghadiany.ir/?p=23

    با شنیدن این خبر، چشمانم سیاهی رفت/ خداحافظ ای جنگ دوست داشتنی!
    http://www.ghadiany.ir/?p=5671

    سعید… و وصیت مجید
    http://www.ghadiany.ir/?p=5404

  3. ستاره خرازی می‌گوید:

    سلام
    اگه من اشتباه نکنم؛ غلاف رو اشتباه تایپ کردید

  4. سیداحمد می‌گوید:

    «آنژیوگرافی… و ما ادراک آنژیوگرافی؟!»

    تازه آبجی بزرگشون گفته: طبق نظر دکتر، استرسِ محیط زندان برای داداشم خوب نیست!

  5. آزاد اندیش می‌گوید:

    آخی! طفلکی پسرِ بابا…

  6. بسیجی بی ترمز می‌گوید:

    “”هنوز فحشی آفریده نشده که بیانگر عمق نفرت ما باشد””

  7. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    مهدی ‌را با ویلچر ربودند…

    خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی از ملت آگاه ایران که طی مدت بستری آقای مهدی هاشمی در بیمارستان به صورت حضوری و تلفنی و همچنین رسانه های مستقل که با گزارش ها و اخبار خود پیگیر وضعیت ایشان بودند کمال تشکر و سپاسگزاری را دارند!!!!!!!!

    http://jahannews.com/vdcfmjd0jw6dtxa.igiw.html

  8. سیداحمد می‌گوید:

    “آقای هاشمی از همان سال ۴۲ آنژیوگراف بود اما لوله آنژیوگرافی به نامش نبود!”

    🙂

  9. به جای امیر می‌گوید:

    هوای سرد (گفت و شنود)

    گفت: یکی از ضدانقلابیون فراری طی مقاله ای در سایت «روزآنلاین» نوشته است؛ همه ما گروه های اپوزیسیون بدون آن که متوجه باشیم از گذشته خود توبه کرده ایم!
    گفتم: چطور مگر؟!
    گفت: نوشته است؛ همه ما از توده ای و فدایی اکثریت و اقلیت و مجاهد (منافق) و ملی گرا و… برای مبارزه با امپریالیسم به میدان آمدیم ولی حالا به همان کشورهای امپریالیستی آمریکا و اروپا پناهنده شده ایم! این یعنی چی؟!
    گفتم: حالا هم که آمریکا و اروپا مثل گذشته تحویلشون نمی گیرند.
    گفت: اتفاقا همین «م-م» به این موضوع هم اشاره کرده و نوشته حتی امپریالیست ها هم برخوردهاشون فرق کرده.
    گفتم: یارو یک عمر به اربابش کولی داده بود و هنگامی که دیگه از کار افتاده بود، ارباب بهش بی محلی کرد و یارو هم قهر کرد که بره، اما ارباب صداش کرد که بیا کارت دارم. یارو پرسید؛ چیکار داری؟ و ارباب گفت؛ هوا سرده، در اتاق رو ببند و بعد برو گمشو!

  10. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    چکیده های حاج احمد!!

    برای اطمینان؛ از قصد کشیده شده چکیده؟!

  11. مسیح سلیمی می‌گوید:

    فقط حسین قدیانی
    یه دونه ای
    دردونه ای

    فقط خودت می تونی از پس این خاندان پر مرض بر بیای

  12. سیداحمد می‌گوید:

    سلاله ۹ دی؛

    ممنون از تذکرتان. نه! اشتباه شده بود…

  13. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    جالب شده بود البته، تلفیقی از “چَک” و “کشیده”…

  14. صاعقه313 می‌گوید:

    سلام؛
    خیلی داغه!
    لب لوچه رو می سوزونه خوندنش (آخه یه جورایی بد ولایتمداری میشه)
    ولی خوب خوشمزه است…

  15. آذرخش می‌گوید:

    ای بابا!
    نژادپرستی تا کجا آخه؟
    ما قلبمون درد می گیره یکی می زنن پس کله مون می گن برو بشین سر درس و مشقت!
    اونوقت مهدی بابا یه ذره اوخ می شه ببین چی کارا که نمی کنن!
    هععععییی روزگار! تـــــــــــــــــف…

  16. صبا می‌گوید:

    خصوصی
    جدا منم فکر کردم که “چکیده” یک اصطلاح است که من بلدش نیستم.
    البته چکیده نوعی ماست است که در کیسه آبش را می کشند. خیلی هم خوشمزه می شود!

  17. سیداحمد می‌گوید:

    “من مانده ام این آنژیوی تبعیض، چگونه گراف شده بود که اتاق عمل شده بود اتاق کنفرانس!”

    قابل توجه آقا صادق که با نهایت اعتماد به نفس دم از اجرای عدالت می زند!
    اصلا انگار نمی بینند این چیزها را!

  18. صبا می‌گوید:

    خصوصی
    “و الا آنژیو می شوند، بی آنکه بیهوش شوند”. شاید من متوجه منظور جمله نشدم؛ ولی کلا موقع آنژیو هیچ کس را بی هوش نمی کنندا!

  19. سیداحمد می‌گوید:

    صبا؛

    ممنون!

  20. حسن می‌گوید:

    راستش من شغلم لیتوگرافیه…

    الان حس عجیبی دارم با خوندن این متن…

  21. مجنون می‌گوید:

    آخیش
    چند وقتی بود یه حالی به خاندان دامت برکاته نداده بودیا!
    مارو عادت دادی اونوقت میخوای دیر به دیر بهشون حال بدی!
    آخه این که نمیشه!
    ضمنا ما هم به همون فحش شما بسنده میکنیم که(گراف تو در آنژیوی خاندان تبعیض! )

  22. سمانه می‌گوید:

    ……………………………..

  23. عمار می‌گوید:

    “سعید! یک تار مویت را به کل این خاندان نمی دهم… و هرگز فحش نمی دهم! من زرنگ شده ام و فقط می گویم: گراف تو در آنژیوی خاندان تبعیض! ”
    احسنت.

  24. سعید.ن می‌گوید:

    پارسای بی ادعا، سردار گمنام امام خامنه ای…
    http://bibahane.ir/?p=421
    .
    دست نوشته ای در مورد سردار شهید حسن طهرانی مقدم

  25. سعید.ن می‌گوید:

    آقا سعید! یک تار مویت را به کل این خاندان نمی دهم…

  26. جماران می‌گوید:

    در مکتب امام

    نباید حمایت بی دریغ محرومین از انقلاب را فراموش کنیم
    روحانیت عزیز باید به این اصل توجه عمیق داشته باشند و افتخار تاریخی و بیش از هزار ساله پناهگاهی محرومان را برای خود حفظ کنند و به سایر مسئولین و مردم توصیه نمایند که ما نباید گرایش و توجه بی شائبه محرومین را به انقلاب و حمایت بی دریغ آنان را از اسلام فراموش کنیم و بدون جواب بگذاریم.
    صحیفه نور – ج۲۰ – ص۱۲۹

  27. ف. طباطبایی می‌گوید:

    خوندنی بود.
    خدا قوت.

  28. کوثر می‌گوید:

    با سلام

    من هر وقت خودم را جای سعید تاجیک می گذارم فکر می کنم الان به خانواده جمهوری اسلامی فحش نثار می کردم ولی این بابا وقتی می خواهد برود زندان از رهبر عذرخواهی می کند و همچنان وفادار به نظام می ماند تعجب من از این است آنهایی که این همه درس حوزوی و دانشگاهی و چله نشینی و زندان ستم شاهی و…… را گذراندند الان اگر بگویند بالای چشمتان ابرو است از سیر تا پیاز نظام را زیر سوال می برند و معترض همه عملکرد نظام می شوند. راستی بخاطر همین عملکرد بچه رزمنده ها (نمونه اش تاجیک) بود که امام فرمودند (نقل به مضمون): راهی که این بچه بسیجی ها رفتند را خیلی ها چهل ساله هم نمی توانند ببروند.

    دمت گرم تاجیک با این وفاداریت

  29. شیدا می‌گوید:

    …………….

  30. العبد می‌گوید:

    ……………..

  31. العبد می‌گوید:

    دومى رو بذار

  32. حرف دل زدی داداش حسین و شجاعانه گفتی!! در کلمه کلمه ات بغض و نفرت همه ی قلب های امت جاری بود. سپاس
    اما کاش می گفتی که وقتی یکی که می شناسیدش هوس رفتن به اوین می کند فقط برای دیدن معاونش شاید نباشد و شاید اجازه بازدید نمی دهند چون این تبعیض ها فاش خواهد شد!! چیزی نگذشت از آن جنجال غیر منصفانه که سناریوی بیمارستان آقا مهدی اجرا شد! چیزی نگذشت که داد شما که از احوالات جناب تاجیک اگاهید از بی عدالتی قضاییه درآمد. ببخشید سال هاست که از این قوه خون دل ها داریم اما انقدر که به مجریه حمله شد کسی از این قوه که در زیر پوست عدالت بی عدالتی می کند چیزی نگفت! چرا معلوم است چون قاطعانه او را کنار سعید تاجیک می فرستند این است که ما هنوز هم تشنه ی خبردار شدن رازهای پنهانی هستیم که سال ها چوب می خوردیم و اما منبعش را نمی دانستیم! من حق دارم بدانم معنای این بی عدالتی ها چیست!!

  33. عاشق l می‌گوید:

    زنده باشید و سرافراز سرباز رهبرم…
    خیلی زیبا بود. اه تموم قلبم به درد میاد وقتی میخوان زوری بگن! جانباز جنگ هم هست این فرزند فتنه… عجب صبری خدا دارد…

  34. سیداحمد می‌گوید:

    کامنت بعضی از دوستان فقط به علت عدم رعایت نکات ویرایشی نقطه چین شد. وقتی مراعات نمی کنید، لطفا گله هم نکنید.

    و اما متن به خاطر کار شدن در روزنامه شجاع و وزین وطن امروز، دست خوش تغیرات کوچکی شده، و به نظر، سلیقه و درایت سردبیر محترم وطن امروز وفادار مانده است.

  35. صبا می‌گوید:

    آقا سید؛
    حق داشتند سردبیر محترم، شاید متقلب فحش نباشه ولی خداییش بی صفت فحش است دیگر!

  36. ashvanzdangahe می‌گوید:

    جانا سخن از زبان ما می گویی
    حسین قدیانی داداش خیلی دوست دارم
    خیلی دوست دارم بتونم مثل شما بنویسم
    خیلی دوست دارم یه بار ببینمت

  37. آزاد اندیش می‌گوید:

    پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله

    نَضَّرَ اللَّهُ عَبْداً سَمِعَ مَقَالَتِی فَوَعَاهَا وَ بَلَّغَهَا مَنْ لَمْ یَسْمَعْهَا؛

    خداوند، شاد گردانَد آن بنده اى را که سخنم را بشنود و بفهمد و حفظ کند و به کسى که آن را نشنیده، برساند

    دانش‌نامه قرآن و حدیث: ج ۱۵, ص ۳۰, ح ۱۸

  38. حنظله می‌گوید:

    خیلی خوب است که می توانیم نسخه اولیه را بخوانیم و لذت ببریم و در خاطر بسپاریم!
    یک جورهایی بامزه است!

    جالب تر بود!!! ممنون.

  39. مجنون می‌گوید:

    آقا اون تیکه آخر خیلی حیف بود که حذف شد!
    (گراف تو در آنژیوی خاندان تبعیض!)

  40. عاشق می‌گوید:

    منم خوشحالم که سعادت داشتم نسخه اصلی این نوشته ی زیبا رو بخونم ……
    آقای قدیانی قلمت استوارتر داداش حسین بچه بسیجی ها… فرزند رهبرم…

  41. العبد می‌گوید:

    ……………………

  42. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910822000384

    فحش؛ ناسزا؛ حرف بد؛ …

  43. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    ۳۵۶* پیامبر خدا صلى ‏الله‏ علیه ‏و ‏آله:

    قلب، پادشاهى است که سپاهیانى دارد. هرگاه پادشاه شایسته باشد؛ سپاهیانش شایسته باشند و هرگاه پادشاه فاسد شود؛ سپاهیانش نیز به فساد و تباهى افتند…

    (کنز العمال، ۱۲۰۵)

  44. به جای امیر می‌گوید:

    اجل (گفت و شنود)

    گفت: این روزها برخی از عوامل فتنه و مدعیان اصلاحات از گرانی کالا و خدمات مورد نیاز مردم به شدت انتقاد می کنند.
    گفتم: خب! قابل انتقاد هم هست.
    گفت: ولی اصلاح طلبان در حالی که دولت و مجلس را در اختیار داشتند در عرصه اقتصاد و معیشت مردم هیچ قدمی برنداشتند، حالا چی شده که به فکر معیشت مردم افتاده اند؟!
    گفتم: می گویند دولت اصلاحات می خواست برای سامان دادن به شرایط اقتصادی یک گام بزرگ بردارد ولی عمرش کفاف نداد!
    گفت: این هم یکی دیگر از همان ترفندها و کلک های مدعیان اصلاحات است.
    گفتم: چه عرض کنم؟! یارو می گفت؛ موقع مرگم به بچه هام میگم صد میلیارد تومن برای شما گذاشته ام زیر… زیر… زیر… و بعد در همین حال می میرم و بچه هام تا آخر عمر میگن؛ این بابای بنده خدا به فکر ما بود و پول کلانی برای ما به ارث گذاشته بود، اما حیف که اجل بهش مهلت نداد تا جای اون صد میلیارد تومن را نشون بده!

  45. برف و آفتاب می‌گوید:

    واقعا چی حساب کردن ملت رو؟!…………………………….
    خنده و گریه‌ با این متن هم که تو احساساتمون تعادل ایجاد کرد دیگه!!

  46. برف و آفتاب می‌گوید:

    حسنی مبارک رو یادتونه؟ از ترس مجازات مریض شد!

  47. سیمرغ می‌گوید:

    …………………

  48. نیاز می‌گوید:

    ببخشید شما واقعا فکر می کنید اگه به یکی بگین خرس گنده فحش نیست؟؟؟
    هر کس در حد ادب خودش فحش می ده…
    اگه شما انقدر مودب هستین که حرف های بدتر نزنین، این دلیل نمیشه که چیزی که گفتین فحش نباشه!!!

  49. دلخون می‌گوید:

    آقای قدیانی؛

    من این مطلبتون رو نخوندم… نه اینکه مخالفش باشم ها… ما سعید تاجیک رو قبول داریم و تا آخرم پشتش هستیم… اما نزدیک محرم هست و من عطش دارم؛ عطش مطالبی که برای اربابم نوشته میشه… عطش روضه عمو عباس رو دارم… دلواپس رباب هستم… نمیدونم دلشوره گودال رو دارم یا قلب شکسته امام زمان… خلاصه اینکه بیتاب محرمم…

  50. شیدا می‌گوید:

    ………………..

  51. سینا می‌گوید:

    ای اجل یک چند روزی دور ما را خط بکش
    وعده ی ما روز عاشورا کنار قتله گاه

    چهار روز تا محرم

  52. شوکران می‌گوید:

    راستش تو کت منم نمی ره این بوفالو مریض باشه. حالا گیرم واقعا مریض باشه، خب به درک، چکار کنم! ولی اقدام نیروهای امنیتی در انتقال ایشون از بیمارستان به زندان اصلا حرفه ای نبود! اونطور که شنیدم، حتی مهلت ندادن پامتی شو عوض کنه! هی عفت می گفت: اجازه بدین پامتیشو عوض کنه، ولی کو گوش شنوا!
    کلا خاندان مزخرفی هستن، موندم فلسفه خلقت اینا چیه! ببخشید اگه با توهین به خانواده هاشمی باعث ناراحتیت شدم!

  53. پیر مرد می‌گوید:

    سلام؛
    ما کجا هستیم؟ روزنامه وزین وطن امروز روی چشم ما، ولی‌ ما در قطعه ۲۶ هستیم. خوب اگر لازم می‌دانید هر دو تا متن را در قطعه قرار دهید. به هر حال قرار نیست به احترام دیگران از چارچوب قطعه خارج شویم. لطفا مطلب و متون ما را تغییر ندهید. ممنون.

  54. نیاز می‌گوید:

    شوکران

    اگر یکی … شما رو اینجوری خطاب کنه واقعا ناراحت نمی شی؟؟؟

  55. احد می‌گوید:

    بسم الله

    بچه ها یاالله کاری کنیم. داره دیر میشه. مدعیان حکومت بعد پیامبر ۴۰ سال نشد پسرش رو به نام خروج کرده سر بریدند!…………

  56. نهضت سرخ می‌گوید:

    به این نمی‌گویند «مرض»، می‌گویند «تمارض». به این نمی‌گویند «مریض»، می‌گویند «تبعیض».
    “گراف تو در آنژیوی خاندان تبعیض!”

    خیلی عالی بود. مثل همیشه.
    دم شجاعتت گرم حاج حسین. پوزه شان را مالیدی به خاک.

  57. نهضت سرخ می‌گوید:

    ای آقااااااااااااا
    شما چرا اینقدر به قلب این آقازاده گیر سه پیچ دادید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    خوب اگه قلبشون مشکل نداشت که…
    قلب همین ها بود که زمان جنگ طبق تجویز پزشکانشان به گلوله حساس بود!
    خب دکتر هایشان گفتند گلوله برای قلبشان مضر است. اگر نه از ایستگاه صلواتی جلوتر می رفتند.
    حالا هی شما گراف بعضی ها را در آنژیوی بعضی ها قرار دهید!

  58. ................... می‌گوید:

    ……………..

  59. رهگذر می‌گوید:

    هر چه باشد … لااقل سه دنگ مملکت را که صاحب هستند. چرا که نه بیماری ها هم تازگی به ایشون احترام می گذارند و بپاس خدمات بی شائبه جناب پدر به پسر عزیزتر از نظام اسلامی اش سخت نمی گیرند…
    اینقدر زیبا و دوست داشتنی می نویسید که دلم نمی خواهد به پایان برسد پاراگراف هایت، گر چه آنژیو گرافی به پایان رسید…

  60. سردار خیبر می‌گوید:

    این حرف همه شهداست: آرامگاه ما در خاک نیست بلکه در دل عاشقانی است که شبانه روز بیاد ما هستند. من حتم دارم قلب آقای تاجیک آرامگاه شهداست و قطره ی خونی بر اثر ضرب شلاق از پیکر مطهرش بر زمین نمیچکد مگر اینکه اشک شهدا و نائب امام زمان جلوتر از آن به زمین رسیده باشد اما چه کنیم که برای آرامش جو سیاسی فرهنگی کشور باید خون داد.

  61. بی قرار ... می‌گوید:

    یاحق

    هر ترازویی اگر حق تو را ناحق گرفت
    اعتقاد ذوالفقارت را برادر حفظ کن
    هر که نان از اسم تو خورد و تو را تنها گذاشت
    تو خدای روزگارت را برادر حفظ کن
    گریه های تو به گوش حضرت حق می رسد
    خنده های طعنه دارت را برادر حفظ کن
    آقا سعید با نامه ی زیبایی که به مولامون امام خامنه ای نوشتن، تو دهنی محکمی زدن به همه ی یاوه گویانی که…

  62. عباس می‌گوید:

    دعایی می کنم همه آمین بگویند:
    خدایا! قلم همه ی بچه حزب اللهی ها را به خوبی قلم قدیانی کن. که میم قلم قلب از باء قلب است. خیلی جاها با میم می شود. قلب همه ی ما را به سرخی قلب قدیانی کن.
    دوستت دارم قدیانی!

  63. سیداحمد می‌گوید:

    اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ، وَعَلٰى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ، وَعَلىٰ اَوْلادِ الْحُسَیْنِ، وَعَلىٰ اَصْحٰابِ الْحُسَیْن…

    هلال نو دمیده… شب جمعه رسیده… خدا ما را حسینی آفریده…
    http://uploadtak.com/images/r8929_k.mp3
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    http://uploadtak.com/images/c7488_salahshoor90mos02.mp3

  64. مبارز می‌گوید:

    می­ خواهم زل بزنم به نایب امام زمانم، زل بزنم به عکسی که اگر هیچ کس حزب­ اللهی­ ها را تحویل نگیرد، او می­ گیرد …

  65. قاصدک منتظر می‌گوید:

    “داد از این بیداد! داد از این تبعیض!…”
    لعنت خدا بر هر چی قوم ظالم و فاسده

  66. از عاشقان حاج سعید قاسمی می‌گوید:

    «فی قلوبهم مرض» در جبهه از ایستگاه صلواتی جلوتر نمی‌رفتند اما همان سال‌های جنگ، خط مقدم تورنتو را فتح کرده بودند با اسکی. فتنه ۸۸ هم بودند اتفاقا. رفته بودند جلوتر از خط مقدم در آغوش آمریکا و اسرائیل.

  67. تک تیر انداز می‌گوید:

    خیلی جالب بود
    هم قلم هم محتوا
    خدا قوت

  68. صاعقه313 می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی
    لطفا یه متنی هم در مورد آقا زاده شهید مطهری بنوسید که به شدت میانه رو و معتدل شدن!!!!!!!

  69. علی می‌گوید:

    واقعا این اشعار را تو روزنامه چاپ می کنند؟؟؟:))))))
    تو این طرفدارهای ولی فقیه یک نویسنده نیست لااقل درست بنویسه!! بابا فحش دادن که کاری نداره.

  70. م.طاهری می‌گوید:

    “سعید! یک تار مویت را به کل این خاندان نمی دهم… و هرگز فحش نمی دهم! من زرنگ شده ام”

  71. Fatima می‌گوید:

    سلام به همه…

  72. Fatima می‌گوید:

    آفرین به تو اى مرد خدا؛
    همیشه آرزو داشتم مثل تو بودم، پنج سال جنگیدى و تا الان که چندین سااااااال از جنگ مى گذره بدون هیچ چشم داشتى زندگى مى کنى.
    راستى ممنون آقاى قدیانى…

  73. Fatima می‌گوید:

    سعید تاجیک حسنى مبارک نیست که از ترس مجازات مریض بشه…
    حکمى که براى تاجیک بریدن منصفانه نبود، خدا رو شکر مى کنیم که آبروى حزب ا… رو خرید. به کسى التماس نکرد… هم زندان رفت، و هم شلاق خورد.
    باز هم بچه بسیجى ها رو سربلند کرد.

  74. Fatima می‌گوید:

    راستى شنیدید که به سعید تاجیک عف مشروط خورده… اما دارن مى پیچوننش…!!!!!!
    دمشون گرم، هفته دفاع مقدس گرفتنش! یک ماه انفرادیش رو جزء محکومیتش حساب نکردن!
    دنیا برعکس شده! از کسى که براى این نظام زحمت کشیده، این چنین تجلیل مى کنن!!!
    خوبه والا… متعجبم که چرا توهین هاى اون میمون رو به آقا ندیدن.
    به خدا قسم من که شبهات زیادى در مورد این نظام دارم!!! ترو خدا یکى جواب منو بده.
    مقام معظم رهبرى در رتبه بالاترى قرار داره یا هاشمى!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

  75. معروفی می‌گوید:

    آقای قدیانی! خوشحالم از آشنایی با سایت شما.
    از همکارانتان در کیهان آدرس سایتتان را گرفتیم. اصلا نمی دانستیم شما در فضای مجازی هم فعالیت دارید! البته چون خودمان اهل رفت و آمد در فضای مجازی نبودیم چنین تصوری داشتیم. خدا را شکر کردیم که چنین رسانه خوبی در کنار روزنامه ها، در سایبر هم دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.