راز این زبان دراز

از بازی های المپیک ۲ هفته ای گذشته اما به جای رسانه های اصول گرا، این جراید دوم خردادی هستند که هنوز هم از المپیک می نویسند با این تذکر مدام که؛ مبادا فتوحات لندن مصادره شود! واضح تر این تنبه می شود این: «نه جمهوری اسلامی و نه اصول گرایان، نه حکومت و نه دولت، هیچ یک حق ندارند بی نظیرترین کارنامه تاریخ المپیک را به نام خود ثبت کنند». در این باره باید اشاره به نکاتی کرد:

۱: این چند وقت به اندازه کافی اخبار را مرور کرده ام. اصول گرایی را ندیده ام که همین طور خشک و عریان بردارد ادعا کند که پیروزی های درخشان المپیک به خاطر عصر دولتمردی اصول گرایان بوده است. نه وزیری نه مدیری نه حتی وبلاگ نویسی هرگز چنین ادعایی نکرده. دوست داران انقلاب اسلامی من جمله اصول گرایان و اعضای دولت، اغلب با این مدال آوری ها برخورد منطقی و خویشتن دارانه داشته اند. سئوال اساسی این جاست که تذکر فوق برای چه چیزی و علیه چه کسی داده می شود؟! مگر کسی حرفی از مصادره رتبه خوب ایران در المپیک زده که این چنین بلند است داد اصلاح طلبان؟!

۲: لااقل نظر به روی دور و دراز رسانه های دوم خردادی… آری! لااقل ناظر به این نظر، آیا ایرادی دارد یکی مدعی شود؛ پیروزی های المپیک، یکی هم ناشی از تصمیمات درست مدیران جمهوری اسلامی در امر ورزش قهرمانی بوده؟! یا آیا اشکالی دارد یکی مدعی شود؛ اصول گرایان در زمینه ورزش، نشان به نشان المپیک، کارنامه بهتری از اصلاح طلبان دارند؟! من اصلا نمی خواهم بگویم کسی بیاید و مدال آوری های ورزشی را مصادره کند، بلکه فقط می گویم یکی پیدا شود و حرف از حداقل ترین بدیهیات بزند! عاقبت اینقدرش هست که رتبه ممتاز ما در المپیک لندن، در دوره جمهوری اسلامی به وقوع پیوسته و در زمانی که اغلب صندلی های مجریه و مقننه دست دوستان اصول گرا بوده. به خدا طوری دوم خردادی ها می گویند «مصادره نکنید، مصادره نکنید» که گویی فتوحات ورزشی لندن در رژیم پهلوی رخ داده یا دست کم زمان دوم خرداد! یعنی از ترس سرزنش سرزنش کنندگان، باور کنید بیان چنین ادعای یاوه و هیچ و پوچی، آسان تر به نظر می رسد تا ذکر این واقعیت که هر چه هست، افتخارات ورزشی المپیک لندن در چهارمین دهه از حیات مقدس نظام جمهوری اسلامی به وقوع پیوسته. اما آیا بیان این حرف حداقلی نیز مصداق مصادره فتوحات ورزشی لندن به نفع سیاست است؟!

۳: در همین زمینه مروری گذرا بر تعامل اصلاح طلبان با برد و باخت تیم های ملی، متاسفانه موید گونه ای دیگر از نفاق نزد ایشان است. آیا عجیب نیست؛ پیروزی های ورزشی در ابعاد ملی هیچ ربطی به حکومت و دولت ندارد، اما کافی است فلان تیم ملی در بهمان مسابقات ببازد. نه فقط وزیر و وکیل و رئیس فدراسیون، بلکه رسما تمام دولت و همه حکومت حتی تلویحا اصل انقلاب اسلامی را زیر سئوال می برند که چرا تیم ملی به جام جهانی نرفت یا چرا آن ورزشکار اعزامی دوپینگی از آب درآمد یا چرا… حتی چرا این دربی آخری با نتیجه بدون گل مساوی شد؟! آنجا که در ورزش، پای باخت در میان است، ایراد حتما از این نظام ارزشی است، لیکن آنجا که پای برد در میان است، اندک ربطی نه به حکومت دارد و نه به دولت! ورزشکار بوده و همت خودش و غیرتی که گذاشته وسط و کمی هم دعای پدر مادر و بدرقه مردم و کمی هم خب، زحمات جناب بنا! هیچ از یاد نبرده ام سال های نزدیک را که تیم ملی فوتبال به جام جهانی نرفت و جراید اصلاحات تلویحا و تصریحا، بگو رسما پای نظام را به میان کشیدند، و نه فقط نظام ورزشی، بلکه سر تا پای نظام را. آن روز رئیس جمهور و رئیس مجلس و دولت و بلکه تمام حکومت می بایست به خاطر نرفتن تیم ملی به جام جهانی حساب پس می دادند، اما امروز فتوحات لندن هیچ ربطی به جمهوری اسلامی و دولت و مجلس ندارد! آن روز نظام بیش از مربیان تیم ملی مقصر بود، اما امروز به جمهوری اسلامی چه ربطی دارد که در لندن، قهرمان ما جهان پهلوان شده؟! مصادره پیشکش! حتی حق این را هم ندارد که بپرسد؛ این افتخار، بالاخره در دوران زمام داری جمهوری اسلامی بوده یا نه؟!

۴: حقا که مثل قشنگی است این مثل: «کافر همه را به کیش خود پندارد». در اینکه چرا همچین منافقانه مشی می کنند بعضی از اصلاح طلبان، صد البته پای اغراض سیاسی و امراض آن طرف آبی وسط است، اما گذشته از این مسائل، باید گفت: «اصلاح طلبان همه را به کیش خود می پندارند». عصر اصلاحات یادمان نرفته است. در زمینه ورزش یا زمینه علم یا هر زمینه دیگری از المپیک بگیر تا المپیاد، وقتی که می باختیم، آقایان ابتدا به ساکن قائم می شدند و بعد مدعی می شدند اختیارات شان ناکافی است و جریانی وجود دارد که مانع کار کردن ایشان است و چه و چه، لیکن هنگام پیروزی ها، هر مدالی را گره به زلف روز دوم خرداد می زدند! ترافیک اگر روان می شد، حتما به خاطر خاتمی بود و دوم خرداد، اما اگر مختل می شد، پای اقتدارگرایان در میان بود! القصه! نه که دیروز خود هر فتحی را مصادره می کردند و به نام می زدند، توهم زده اند همین کار می کنند اصول گرایان.

۵: این از ورزش. آن از زلزله. یک روده راست در شکم بعضی از این دوم خردادی ها پیدا نمی شود! این روزها جماعت مد نظر زیاد در بوق می کنند ناکارآمدی اصول گرایان را. بر حکم رانی دولت مستقر، مجلس و سایر نهادها حتما ایراد هست، اما اصلاح طلبان بعضا طوری غیر منصفانه نقد می کنند که ما مجبور شویم به یادشان آوریم ماجرای عبرت آموز شورای شهر اول را. لابد اصول گرایان بسی بهتر از جماعت صرفا حراف و اغلب وراج دوم خرداد کار کرده اند که پله شورای شهر، پله صعود اولی بوده و سقوط دومی. ما از آن نهاد خدماتی و دم دستی و پائین، پله پله بالا رفتیم که اصلاح طلبان از همان پله پله پایین آمدند. برای گرفتن اغلاط املایی که اصول گرایان نوشته اند، آنکه قطعا معلم شایسته ای نیست، همین اصلاح طلبان اند! منتهی گفت: «تلک الایام نداولها بین الناس». به هوش نباشیم باز هم «همین اصلاح طلبان» می شوند رئیس روسای ما. آن روز اگر در المپیک حتی یک طلا بگیریم، شک نکن مصادره اش می کنند! لیکن آن روز اگر به جام جهانی نرویم، طعنه باران مان می کنند که؛ خانه از پای بست ویران است. «خانه از پای بست ویران است»، یعنی تیم ملی فقط به خاطر یک مسئله نتوانسته به جام جهانی برود. مشکل از هیچ چیز نیست الا انقلاب اسلامی!

¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤

از ورزش تا ارزش، به راستی چه چیزی این چنین باز کرده زبان بعضی ها را؟! راز این همه گستاخی اهل فتنه را خوب می دانم؛ دعوای اصول گرا با اصول گرا! نه یک کلمه کم، نه یک کلمه زیاد!

جوان/ ۵ شهریور ۱۳۹۱

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم الله…

  2. سیداحمد می‌گوید:

    “برای گرفتن اغلاط املایی که اصول گرایان نوشته اند، آنکه قطعا معلم شایسته ای نیست، همین اصلاح طلبان اند!”

    دقیقا همینطور است!
    کلا از نظر این جماعت مثلا اصلاح طلب نظام اسلامی هیچ امتیاز مثبتی ندارد.

    مشکل اینجاست کسی رو در روی این عده قرار نمی گیرد تا نمرات درخشان دوران مسئولیتشان را یادآوری کند.
    گل و بلبل بود دوره ۸ ساله اصلاحات!

    خدا را شکر که شما هستید داداش حسین!

  3. آزاد اندیش می‌گوید:

    درود بر اصلاح طلب خائن…

  4. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    “راز این همه گستاخی اهل فتنه را خوب می دانم؛ دعوای اصول گرا با اصول گرا! نه یک کلمه کم، نه یک کلمه زیاد!”

    آدم حسرت می خورد وقتی می بیند ریش سفیدان و بزرگان اصول گرا، عبرت نمی گیرند از سرنوشت سایرین!
    می ترسم دستی دستی زحمات خود را بر باد دهند.

  5. برف و آفتاب می‌گوید:

    آن‌کس که بداند و بداند که بداند… اسب شرف از گنبد گردون بجهاند
    آن‌کس که بداند و نداند که بداند… بیدار کنیدش که بسی خفته نماند
    آن‌کس که نداند و بداند که نداند… لنگان خرک خویش به منزل برساند
    آن‌کس که نداند و نداند که نداند… در جهل مرکب ابدالدهر بماند

    خدابیامرز شاعر اگه الان زنده بود باید یه بیت هم اضافه می‌کرد؛
    آن‌کس که بداند و خودش را به نفهمی بزند… (دست شاعرای قطعه رو می‌بوسه!)

  6. آزاد اندیش می‌گوید:

    با اجازه،
    همون پندارند خوش آهنگ تر نیست برای “اصلاح طلبان…می پندارند”

  7. برف و آفتاب می‌گوید:

    نه دیگه؛ باید می‌نوشتید راز این زبان “درازتر”!

  8. آزاد اندیش می‌گوید:

    نخاله های این جماعت که با شرمندگی فراوان از نزدیکان هستند هم همینطورین! باور بفرمایید روده راست که چه عرض کنم، دل و قلوه درست حسابی هم ندارند!
    دلشون برا پولشون می سوزه قلوشونم برا منافع زیر میزی زلزله زدگان درد میگیره

  9. سیداحمد می‌گوید:

    داداش جان!

    این تیکه “نه یک کلمه کم، نه یک کلمه زیاد!” را خیلی خوب آمدی؛
    واقعا این مثلا رقیب، هیچ عددی نیست!
    کم کاری و اشتباهات خودی ها زبان این جماعت خالی بند را دراز می کند!

  10. دلخون می‌گوید:

    من متوجه نشدم جریان چیه!!…

  11. به جای امیر می‌گوید:

    ماکارونی (گفت و شنود)

    گفت: روزنامه آلمانی «فرانکفورتر آلگماینه» نوشته است تهدیدهای اسرائیل علیه ایران عملیات روانی ناشیانه است که نه فقط ایران بلکه آمریکا هم به آن اعتنایی نمی کند.
    گفتم: دیگه چی؟!
    گفت: روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» هم نوشته است نتانیاهو می داند که اسرائیل توان حمله نظامی به ایران را ندارد و خواب های آشفته او غیر از ضربه زدن به پرستیژ اسرائیل نتیجه دیگری نخواهد داشت.
    گفتم: یارو خواب دید که داره بزرگترین ماکارونی دنیا رو می خوره. از خواب که بیدار شد، دید، نصف کش شلوارش رو خورده!

  12. ! می‌گوید:

    دلخون؛
    به مقدار الکتریسیته ای که از یک جسم رسانا عبور می کند، جریان می گویند.

  13. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    جمهوری اسلامی یعنی خون شهید. هر کسی با خون شهید مشکل داره
    قطعا و یقینا لقمه حرام خورده. مخصوصا اگه دوم خردادی باشه، که دیگه شک
    نکن. تو بساط این جماعت زندیق، همه چی پیدا میشه الا خدا.
    شما فرض کن، نکیر و منکر بیان سراغ یکی از این دوم خردادیها.
    بهش میگن: من ربک؟ میگه: پول. من قبلتک؟ میگه: میدون پاستور.
    من امامک؟ میگه: جورج سوروس و جین شارپ، مشترکا!
    من کتابک؟ میگه: فیسبوک. بهش میگن تو دوم خردادی هستی؟
    میگه: آره. میگن: اه اه. پاشو گمشو برو جهنم، روشنفکر پیزوری!
    مالک! تحویل بگیر آقا رو!

  14. سیداحمد می‌گوید:

    اسلامی ایرانی؛

    خدایی قشنگ کامنت می گذاری… آفرین! همیشه نمک دارد کامنت هایت.

  15. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    لطف داری. اگه این آقای برادر، یک کلاس آموزش نویسندگی برگزار میکرد
    اولین نفر میومدم ثبت نام میکردم. منتها برای کسی که توی کیهان ستون داره
    افت داره بیاد به ما بابا آب داد، یاد بده.
    ولی اگه همچین کلاسی برپا میشد، چی میشد. روز سوم از طرف اکبر آقا اینا
    میومدن با آرپی جی منفجرمون میکردن!

  16. شیدا می‌گوید:

    به راستى به جزدعواى اصول گرایان، چه چیز مى توانست به این جماعت، که با حماسه ٩ دى،
    زبان از حلقومشان، بیرون کشیده شده، و خون در رگهاى نفاقشان، یخ زده بود، حیاتى دوباره ببخشد؟؟
    و زبان پر گو و بى حیایشان را چنین دراز کند؟؟!!

  17. حی علی الجهاد می‌گوید:

    خداقوت! و این هم مطلب جدید وبلاگم:

    “خداحافظ بچه” و انتظاراتی که انتظار ماند!

  18. حی علی الجهاد می‌گوید:

    تحلیل‌تان عالی بود، اما یک نکته ظریف هم داشت:

    یعنی با جمله آخر می‌خواهید بگویید اگر اصول‌گرا با اصول‌گرا سر انتخابات اخیر مجلس کمی تا قسمتی دعوای‌شان نمی‌شد، دم انتخابات مهم‌تر یعنی ریاست‌جمهوری ۱۳۹۲ نطق همیشه منتظر فرصت اصلاح‌طلبان باز نمی‌شد؟!

    خب می‌شد دیگر! و این یعنی جمله آخر کمی تا قسمتی اغراق دارد! نه؟! با عرض شرمندگی البته!

    حالا خوب است خودتان هم اشاره کرده‌اید که زمان خودشان هم که کم می‌آوردند، زبان‌شان برای نظام دراز بوده و این یعنی زبان‌دراز همیشه زبانش دراز است!

  19. قاصدک منتظر می‌گوید:

    کلا این دوم خردادی های احمق!!! منتظرند از هر فرصتی استفاده کنند برای تیشه زدن به ریشه نظام! بی خبر از این که انشاءالله دارند خودشون رو ریشه کن می کنند! حالا خدا کنه اگه این وسط دعوای اصولگراها از روی جهله، به خودشون بیان و با آب ریختن در هاون این گروه معاند، خیانت به نظام جمهوری اسلامی نکنند!!! و اگر دانسته ست و از پیامدش باخبرند؛ که خدا کنه این جوری نباشه…!!! قضیه فرق می کنه و می شه مَثَل سگ زرد برادر شغاله!!!

  20. بیشمار نقطه چین می‌گوید:

    من همیشه منتظر کامنت های به جای امیر هستم واقعا زیبا می نویسند.
    البته صاحب سایت جای خودشون رو دارندا.

  21. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    به هوش نباشیم باز هم «همین اصلاح طلبان» می شوند رئیس روسای ما!

    … القصه؛

    آن کس که بداند و خودش را به نفهمی بکشاند؛
    در کویِ «عمـر چپ»(!) خرکِ خویش، بنشاند…!
    حقا چه قشنگ «داداش حسین» گفت این مثل:
    «کافــــــــر همـــــه را به کـــیش خـــود پــنـدارد»!!

  22. سیداحمد می‌گوید:

    حی علی الجهاد؛

    فکر کنم اغراق اصل کاری در بی اندازه سر و کله هم پریدن اصول گرایان باشد، نه آخرین جمله داداش حسین. البته که زبان دراز زبان دراز را می توانیم از اینکه هست درازتر نکنیم، با کمی تعقل و دوراندیشی… اینجا از آنجاهایی است که نویسنده مجبور است و ناچار است که از “اغراق” به عنوان یک صنعت ادبی استفاده کند، ولی همان طور که گفتم اغراق اصل کاری جای دیگری است…

  23. عمار می‌گوید:

    “برای گرفتن اغلاط املایی که اصول گرایان نوشته اند، آنکه قطعا معلم شایسته ای نیست، همین اصلاح طلبان اند!”

  24. حی علی الجهاد می‌گوید:

    آقا “سیداحمد”

    صدالبته!

    ما که منکر اصل موضوع نیستیم!

    صدالبته که باید با تعقل و دوراندیشی جلوی درازتر شدن زبان این زبان‌درازها را گرفت!

  25. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    ” راز این همه گستاخی اهل فتنه را خوب می دانم؛ دعوای اصول گرا با اصول گرا! نه یک کلمه کم، نه یک کلمه زیاد!”

    خداییش درست گفتید…

  26. حی علی الجهاد می‌گوید:

    در ادامه پست قبلی‌ام این را هم بخوانید:

    نقدی بر روند سریال‌های مناسبتی صدا و سیما

  27. چشم انتظار می‌گوید:

    پر رویی هم حدی داره به جان خودم‏!‏ وقتی که خود نامردشون بر مسند قدرت بودند، اگه هوا آفتابی بود و صدای چهچهه ی بلبل میومد، یا هوا بارانی بود و صدای نم نم بارون، می گفتند؛ همه ی این ها به برکت وجودفلانی است‏!‏‏!‏‏!‏ حالا کی بود اون همه گند کاری و افتضاحات دهشتناک رو به بار آورد، پیدا کنید وطن فروش را‏!‏ مثال ورزشی اش: یادمه یکی از همین پادوهای کاسه ی داغ تر از آش هنوز که هنوزه دوران فوتبالی خودش رو بهترین دوران مدیریتی در عصر حاضر می دونه و بزرگترین افتخار عمرش رو، گرفتن حکم مدیریت از دست عبا شکلاتی. یکی نیست بهش بگه دادکان جان‏!‏ خودخواهی و لجاجت بچه گانه ی جنابعالی و اون مردک وطن فروش صفایی فراهانی باعث تعلیق فوتبال مملکت شد. حالا اومدن با زبان دراز تر از زبان … مدعی اند‏!‏ عرصه ی سیاست و فرهنگ و اقتصاد هم که ای ول داره‏!‏ بابا روتو برم.

  28. برف و آفتاب می‌گوید:

    جایزه‌ی المپیکی‌ها نوش جونشون! دستشون درد نکنه!

  29. ف. طباطبائی می‌گوید:

    اونجا که گفتید “به هوش نباشیم باز هم «همین اصلاح طلبان» می شوند رئیس روسای ما” جدا وحشتناکه!!
    اصلا دوست ندارم دوباره رکود و عقب گرد کشورم رو تصور کنم.
    اصلا دوست ندارم دست پایین گرفتن در مقابل کشورهایی که به خون ما تشنه هستن رو ببینم.
    حقیقتا اون ۸ سال جز شرم، چیزی برامون نداشت و نداره.
    هر قدر هم که به اصول گراها انتقاد وارد باشه، باز هم برتری هاشون مشهوده.
    خدا به خیر بگذرونه.

  30. جماران می‌گوید:

    در مکتب امام

    فساد و صلاح از دامن مادران شروع می شود
    یک انسان درست ممکن است یک عالم را تربیت کند. یک انسان غیرسالم و یک انسان فاسد (هم) عالم را به فساد می کشد.
    فساد و صلاح از دامن های شما و از تربیت های شما و از مدارسی که شما در آنجا اشتغال دارید، از آنجا شروع می شود.
    صحیفه نور – ج۸ – ص۲۴۱

  31. ناشناس می‌گوید:

    …………………………………

  32. . می‌گوید:

    شعار اصلاح طلبان:
    من اعتراض دارم
    زبون دراز دارم

  33. سلام
    “راز این همه گستاخی اهل فتنه را می دانم دعوای اصول گرا با اصولگرا” و به آن اضافه ناتوانی در برخورد با آن ها و سردمدارانشان را که زبان اصلاح طبان قلم به دست که سهل است زبان فلان زنیکه بی سر و پا در خیابان را باز می کند که بلند نام میادین شاهنشاهی را به جای اسامی اسلامی فریاد بزند و از هیچ نترسد! و از آن ور نیروی انتظامی مجبور باشد با باتوم جواب برخی را بدهد تا بگوید هنوز مقتدریم آن تفریط این افراط را هم دارد وقتی هیچ چیز در جایگاه خودش نیست!! قاطعیت وقتی در برخورد با مجرمی دیده شد دیگر هرکسی به خودش جرات نمی دهد تا غرغرهای شکمش را هم به زبان بیاورد!!!

  34. هشدار
    فیلم کلاه قرمزی و بچه ننه با وقاحت به اساسی ترین اعتقادات دینی مردم ایران و بلکه جهان توهین کرده چرا نقدی نمی نویسید و فریاد نمی زنید. از توهین بی شرمانه به داستان مقدس حضرت مریم تا الگو سازی وقیحانه برای کودکان دبستانی در یافتن کیس ازدواج با کوله پشتی مدرسه تا الگوی مناسب حجاب برای کودکان تا توهین به فرشتگان و ارکان نظام! آیا ندیده اید که حتما ندیدید و الا شما هم از این همه لجنمالی در شخصیت دوست داشتنی کلاه قرمزی به شگفت می آمدید از جناب قدیانی خواهش می کنم که نقدی مفصل در این باب بنویسند که اساسی ترین کار دشمن در جبهه ی فرهنگی و اساسا بر روی کودکان است باور کنیم!!!
    خود من هم در وبلاگم با عنوان “وقتی همه خوابند” نقدی را به همراه بیان سکانس های آن نوشتم که دعوت می کنم شما هم ضمن مطالعه فریاد بزنید!! در وبلاگهایتان.

  35. دلخون می‌گوید:

    بی ربط:

    تقدیم به شهدای قطعه ۲۶

    http://www.uploadtak.com/images/d5797_motiei9008.mp3

  36. دل آرام می‌گوید:

    یاحق
    خداقوت

    واقعا درست گفتید بسیار زبان دراز و پررو تشرف دارن.

    “از ورزش تا ارزش، به راستی چه چیزی این چنین باز کرده زبان بعضی ها را؟! راز این همه گستاخی اهل فتنه را خوب می دانم؛ دعوای اصول گرا با اصول گرا! نه یک کلمه کم، نه یک کلمه زیاد!”

    انصافا زدین توی خال حقیقت، و متاسفانه چه حقیقت تلخیست این دعواها.

  37. شفق می‌گوید:

    من تازه با سایتتون آشنا شدم… مطالب دیگه ی سایت و کامنت هاش رو خوندم…
    چه رابطه ی صمیمی و گرمی بین اهالی این سایت وجود داره…
    آدم به این رابطه ی دوست داشتنی غبطه میخوره… خوش به حالتون…
    انشاالله این رابطه همیشه پایدار بمونه و از قبل شدیدتر بشه…

    یا علی

  38. محمد می‌گوید:

    سلام. کل سایت رو گشتم یه ایمیل پیدا نکردم که به حسین آقا یه ایمیل بزنم.
    چرااااااااااااا؟

  39. سیداحمد می‌گوید:

    جناب محمد؛

    همین جا در قسمت کامنت ها نامه تان را بفرستید.
    اگر خصوصی است، بالای کامنت کلمه “خصوصی” را ذکر کنید. حتما آقای قدیانی پیغامتان را می خوانند.

  40. پسرشهید می‌گوید:

    سلام؛
    تاریخی ترین نتایج المپیک رو به لطف خدا گرفتیم.
    کاری که حتی در دوره شاه وزوزک بی سابقه بود.
    یاعلی

  41. یاران می‌گوید:

    مطلب جالبی بود.
    دمت گرم داش حسین.

  42. نبردسایبری می‌گوید:

    دوم خردادی ها(؟!) تنها در یک رشته موفقند و آن هم:
    “پرش از ارزشها”

  43. مقاومت می‌گوید:

    سلام بر علی بن جواد الحسینی الخامنه ای

  44. سیداحمد می‌گوید:

    هر کسی دلبستگی دارد به عشقی در جهان
    این دل ما بستگی دارد به عباس و حـســـیـن

    ۹۰ روز مانده تا عاشورا
    لبــیــک یا حسین زهرا…

  45. پسرشهید می‌گوید:

    گویند می نمی شود ز راه گوش خورد
    من یاحسین می شنوم مست می شوم

  46. جماران می‌گوید:

    در مکتب امام

    خلاصه مکتب اسلام
    ملت اسلام پیرو مکتبی است که برنامه آن مکتب خلاصه می شود در دو کلمه:
    لاتظلمون و لاتظلمون
    نه ستم کنید، نه زیر بار ستم بروید.(۱)
    صحیفه نور ـ ج۱۴ ـ ص۶۶
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    ۱- سوره بقره ، آیه ۲۷۹

  47. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    سلام بر حسین

    لبیک یاحسین…

  48. دل آرام می‌گوید:

    آقا سید احمد سه تا سوال دارم؛ اگر جواب بدین ممنون میشم.
    ۱٫ دو روز پیش ثبت نام کردم توی سایت ولی هنوز رمز نیومده!! چرا؟؟؟
    ۲٫ چطور می تونم با آواتار کامنت بگذارم؟
    ۳٫ چرا دیگه مثل سابق آقای قدیانی جواب کامنت ها رو نمیدن؟ (اصلا آیا نظرات همه رو می بینند؟؟)
    ۴٫ سلامتی شما.

  49. دلخون می‌گوید:

    بی ربط:

    صل الله علیک یا حسن بن علی (ع)

    http://uploadtak.com/images/p4115_man_baghiam.mp3

  50. سیداحمد می‌گوید:

    دل آرام؛

    سیستم ثبت نام سایت بعضا دچار اختلال می شود. البته هیچ تفاوتی بین دوستانی که ثبت نام کرده و نکرده اند، نیست!

    برای آواتار به این آدرس مراجعه کنید:
    http://in-my-place.blogsky.com/gravatar.htm

    آقای قدیانی همه کامنت ها را می خوانند.

  51. عمار می‌گوید:

    به به روز شمار آقا سید دوباره راه افتاد.
    و چقدر بی تاب محرمیم!
    السلام علی الحسین
    و علی علی بن الحسین
    و علی اولاد الحسین
    و علی اصحاب الحسین
    و علی العباس اخ الحسین
    و کاشف الکرب الوجه الحسین.

  52. montazer10 می‌گوید:

    به روزیم با:
    حجت الاسلام والمسلمین روانبخش(عضو شورای مرکزی جبهه پایداری):

    مسئله بسیار روشن است که خود آقای هاشمی هم می داند که نمازگزاران جمعه پشت سر ایشان نماز نمی خوانند چون شرط امام جمعه عدالت است و عدالت ایشان در فتنه ۸۸ مخدوش شده است.

    حضورتان همراه با نظر باشد ما را بیشتر خوشحال میکند.
    مدیر وبلاگ منتظر۱۰

  53. شیعه می‌گوید:

    اصول گرایان هرچی که باشن وطن فروش نیستن.

  54. ناشناس می‌گوید:

    …………………………

  55. دل آرام می‌گوید:

    ممنون…

  56. دلخون می‌گوید:

    بی ربط:

    از ماموریت که برگشت خوشحال بود:
    پرسید: راستی فرمانده! گمراه کردن اینها چه فایده ای دارد؟
    ابلیس جواب داد: امام اینها که بیاید، روزگار ما سیاه خواهد شد. اینها که گناه می کنند امامشان دیرتر می آید…

  57. به جای امیر می‌گوید:

    سوپ (گفت و شنود)

    گفت: سایت ضدانقلابی«اخبار روز» با عصبانیت خطاب به اپوزیسیون نوشته است، چرا با دروغ های شاخدار درباره شکنجه و آزار زندانیان در ایران، آبروی اپوزیسیون را می برید؟
    گفتم: خب! دیگه چی؟
    گفت: نوشته است «در دیزی اینترنت باز است ولی نباید هر پرت و پلا و چرت و پرتی را در آن ریخت» و می نویسد «به قول بزرگ علوی، اپوزیسیون دچار بیماری «قلم روش» شده و با این بیماری شناخته می شود.»
    گفتم: درست آدرس داده! می گویند شخصی هر روز وارد یک چلوکبابی می شد و بعد از خوردن سوپ که مجانی بود، می رفت. صاحب رستوران برای مقابله با این کلک در سوپ او داروی اسهال ریخت و یارو با حال بدی از چلوکبابی خارج شد. در بین راه یکی از او پرسید؛ اون چلوکبابی که سوپ مجانی می ده کجاست؟ و یارو گفت؛ همین خط رو بگیر و برو!

  58. سیداحمد می‌گوید:

    ۸۹ روز مانده تا عاشورا
    لبـیـک یا حسین زهرا…

  59. دلخون می‌گوید:

    یادمون نره که ایام صادقیه نزدیکه…

  60. جماران می‌گوید:

    در مکتب امام

    هم ظلم حرام است هم تن دادن به ظلم
    همانطوری که ظلم حرام است انظلام و تن دادن به ظلم هم حرام است! دفاع از ناموس مسلمین و جان مسلمین و مال مسلمین و کشور مسلمین یکی از واجبات است.
    ما داریم به این واجب عمل می کنیم.
    صحیفه نور ـ ج۱۵ـ ص۱۰۲

  61. علی می‌گوید:

    به روزیم…

  62. فدایی همت می‌گوید:

    سلام.
    لبیک یا حسین… انگیزه ما رو مضاعف کردید که برای محرم آماده شیم.

    یه سوال. منظور از اپوزیسیون دقیقا چیه؟

  63. سیداحمد می‌گوید:

    فدایی همت؛

    در واقع اپوزیسیون به افراد و نهادهایی که ساز مخالف میزنند و با نظام و حاکمیت مخالفند گفته می شود!

  64. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    آداب زیارت کربلا

    http://ansarclip.ir/07/0701/1741-910000467

  65. به جای امیر می‌گوید:

    میهمان (گفت و شنود)

    گفت: تعدادی از سایت های وابسته به گروه های اپوزیسیون به کشورهایی که از آنها پناهندگی گرفته اند اعتراض کرده اند چرا به وعده های اولیه خود برای تامین هزینه زندگی آنها عمل نمی کنند.
    گفتم: خب! وقتی از دست آمریکا و اسرائیل و اروپا و دیکتاتورهای عرب کاری علیه ایران ساخته نیست، چرا به چندتا اجق وجق فراری پول توجیبی بدهند؟!
    گفت: یکی از همین فراری ها در سایت بالاترین نوشته است؛ وقتی به انگلیس آمده بودیم قول تامین هزینه و تحصیل رایگان داده بودند.
    گفتم: یارو در خانه یکی میهمان شده بود. صاحبخانه پرسید؛ برای شام مرغ هست، میل دارید؟ و یارو گفت؛ البته و صاحبخانه گفت؛ پس الان بهش میگم تخم کنه. یارو که خیلی عصبانی شده بود گفت؛ من فکر کردم خود مرغ را می فرمائید! و صاحبخانه جواب داد؛ نه خیر! منظورم تخمش بود!

  66. سیداحمد می‌گوید:

    از من نیاز می رسد و از تو ناز حسین!
    دردسری شده سفر کربلای من…

    ۸۸ روز مانده تا عاشورا
    لبـیـک یا حسین زهرا…

  67. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    “قطعه ۲۶” تا آخرین ساعات امشب با ۲ متن به روز می شود: یک “پلاک” چند متنی برای روزنامه جوان و یک “یادداشت روز” برای روزنامه وطن امروز به بهانه اجلاس سران غیر متعهد

  68. سید علی می‌گوید:

    سلام… خدا قوت! بسیار عالی بود. پیش ما هم بیا و نظری به یادگار بزار…

  69. ایران می‌گوید:

    سلام
    بابا به جای اینکه انقد تو وبلاگ و مطبوعات فک بزنین یه کاری انجام بدین… اگه مردین!!!!!!

  70. من می‌گوید:

    جناب برف و آفتاب
    مانند خری است که سرش را به آخر بزند

  71. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    اینک دشمن زبان دراز آمد
    آن راه که رفته بود؛ باز آمد

    باز آمد تا ز ما عنان گیرد
    مگذاریمش دوباره جان گیرد…

  72. جماران می‌گوید:

    در مکتب امام

    فقط درسفرهای غیررسمی
    درست می توانید با مردم تماس بگیرید
    تنها در سفرهای غیررسمی است که درست می توانید با مردم عادی کوچه و بازار تماس بگیرید و آنها را روشن کنید.
    بودن شما که یال و کوپال (تشریفات) ندارید درمیان مردم هم جالبتر است و هم شما بهتر می توانید تبلیغ کنید.
    صحیفه نور ـ ج ۱۵ ـ ص ۱۹۰

  73. سیداحمد می‌گوید:

    مزاح ملیح داداش حسین با نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیداری اسلامی و هم چنین سران جنبش عدم تعهد با محوریت دفاع مطلق از هاشمی رفسنجانی…

    برای خواندن یک طنز شیک تا ساعاتی دیگر صبر کنید!

  74. دلخون می‌گوید:

    بی ربط:

    ای فدایی حسین!
    تمام کائنات بلا گردان حسین هستند..
    روا نیست من و تو از این چرخ گردون عقب بمانیم.
    نمی دانم ما چطور انسان هایی هستیم که از غم ارباب جان نمی دهیم.
    نمی دانم این آرامش برای چیست.
    اما شاید این آرامش قبل از طوفان است.
    شاید من و تو ذخیره ای باشیم برای روز انتقام…
    همان انتقام بزرگ…

    ظهور نزدیک است…
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    بی ربط:

    ای فدایی حسین!
    اگر تربت حسین را به همراه داری، آن را گرامی بدار.
    با این تربتی که داری نه تنها در وجودت بلکه در کنارت نیز با حسین خواهی بود.
    گاهی اوقات شاید نتوان به آن ذره ی حسینی وجودت برسی اما نگاه به این تربت تو را می برد به همانجایی که مشتاقش هستی.

    کربلا رفته ها!
    بیایید امشب در نماز مغرب دعا کنیم…
    دعا کنیم تا تمامی کربلا نرفته ها به آرزویشان برسند.
    ببینند آنچه را که ما دیدیم…
    و همگی دلسوخته شویم…

    http://mokhtarnameh72.persiangig.com/emam_hossein_ghandoon_ir.jpg

  75. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    حضرت امام صادق علیه السلام:

    هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا کند؛ از طریق زبانش او را رسوا مى کند.

    (بحارالأنوار، ج۷۸، ص۲۲۸)

  76. سعید می‌گوید:

    وبلاگ خوب و پرمحتوایی دارید به ما هم سر بزنید. وبلاگ ما به روز شد. منتظر شما هستیم…

  77. محب الشهدا می‌گوید:

    با سلام و خسته نباشید، همین قدر بگویم که شهیدان را شهیدان می شناسند……… یاعلی
    اگر خواستید وبلاگ بنده را لینک کنید.

  78. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    یادنامه رجانیوز برای شهیدان رجایی و باهنر به مناسبت هشتم شهریور

    http://www.rajanews.com/detail.asp?id=136221

  79. آیت الله خامنه ای:
    “من با صراحت بگویم که در حوادث منطقه، مردم بحرین در مظلومیت مضاعف به سر میبرند”

    با سلام؛
    اخبار و تحولات بحرین را از وبگاه” قلبی معک یا بحرین” دنبال کنید.
    نصر من الله و فتح قریب…

  80. دلخون می‌گوید:

    بی ربط:

    یا امام رضا؛
    دلتنگ روضه های حسین (ع) و محرمم / راهی خاک کرب و بلایم نمی کنی؟

    http://uploadtak.com/images/y4662_Shab14Safar138905_1.wma

  81. دل آرام می‌گوید:

    آقا سید منتظر مطلب جدیدیم، پس کو؟
    بیدار موندیم که به قول دوستان شاید ما هم “السابقون” بشیم!

  82. سیداحمد می‌گوید:

    تا دقایقی دیگر…

  83. فدایی همت می‌گوید:

    به یاد سید سجاد:
    سلام همشهری!!
    خدا رحمت کند ذاکران جوان اهل بیت، سید سجاد مشهدسری و حاج حسن مویدی را.
    شادی روحشان صلوات.

  84. حسن می‌گوید:

    سلام… از کربلا برگشتم… نمی دونم چرا زیاد یاد سید احمد می افتادم…
    دلتنگ مطالب قطعه بودم که باز هم زد توی ذوقم…
    باز هم که همه چی کاسه کوزه ها سر پایداریچی ها شکست…
    خواهشا نگو چرا به خودتون گرفتید… خیلی تابلو بود…
    رسما شده علی مطهری که همه چیز رو به مناظرات ربط می داد…

  85. ناشناس می‌گوید:

    ……………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.