فتنه خوابیده! رقابت کنید با هم اصول گرایان…

یک: اگر لزوم مخلص سازی، دلیل و برهان می خواهد؛ اهل فن آیا قبول کنند، آیا نه، کجا بپذیرند و کجا نه، اما وجوب وحدت به فریضه ای از جنس ولایت فقیه می ماند که تصور آن موجب تصدیق خواهد شد. خداوند منان اضافه کند بر درجات امام راحل. آنجا که از «وحدت کلمه» سخن می گفت، معمولا دلیل نمی آورد، چرا که دلیل نمی خواست. مثل روز روشن بود.

دو: کم بودن و تقلیل، فی نفسه هیچ ارزشی ندارد، همچنان که ازدیاد و تکثیر. هیچ سپاهی حتی سپاه امام حسین در روز عاشورا، به دلیل قلت نفرات، محق شمرده نمی شود. کم و زیاد عدد، حق نمی آورد. باطل نیز. حق و باطل ناظر بر امور دیگری است. ما چون کم ایم، شاید مظلوم باشیم، شاید ناتوان در جذب نیرو، لیکن کم بودن ما سبب حق بودن ما نیست. نیم نگاهی به سیره اولیای دین کافی است تا اعتراف کنیم که «جذب حداکثری» و «وحدت»، تذکری فقط مختص نائب معصوم نیست. این مرام را «سیدعلی» از «علی» به ارث برده. هر امامی به موازات عدالت، قانون، جهاد و تلاش برای اخلاص، حتما در زمینه جذب فزونی بخش، اتحاد، مروت، مودت، محبت، مردم داری، کش ندادن اسباب اختلاف و ازدیاد شمار نیروها تلاش کرده. نفس این تلاش از نتیجه این تلاش مهمتر است. امیرالمومنین گاهی به غاصب خلافتش، مشورت برادرانه می داد، در جلسات ایشان شرکت می کرد، به حکم جمع و شوری، احترام می گذاشت، حتی گاهی عدالت را فدای مصلحت بالاتر می کرد و در صدور حکم، مصالحی را مراعات می نمود. دقت شود! ما داریم درباره امامی سخن می گوییم که به قولی منطقی و مستدل، شهید شدت عدالت خود شد. البته بعله! تاریخ نباید تکرار شود، لیکن «تاریخ نباید تکرار شود»، منافی درس گرفتن ما از سیره معصوم نیست. قطعا «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند»، هم شامل علی می شود، هم مشمول سیره مولا. آیا عجیب نیست که علی به خلیفه غاصب حقش من باب مصلحت اسلام مشورت می داد، اما اصول گرا با اصول گرا حاضر به شور در زیر یک سقف نیست؟! آیا عجیب نیست که علی به خاطر وحدت، ۲۵ سال تمام از حق مسلم ولایت گذشت، اصول گرا اما جز این نباید باشد که لابد جبهه خود را از ولایت امیرالمومنین نیز بالاتر و مهمتر می داند که رقابت را بر وحدت غالب می کند!؟ در شگفتم؛ این چگونه رقابتی است که مولای اول ما ۲۵ سال ملتفت صرافتش نشد، اما متاثر از یک نبرد ۸ ماهه، عده ای پی به مضرات وحدت برده اند؟! «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» کجا، و این کجا که به بهانه همین شعار، وسط جبهه خیبر و بدر، جبهه جدیدی بنا کنیم؟! آیا این همه جبهه جدید، دارای چه محسنات ویژه ای هستند که جبهه ولایت فقیه آن را ندارد؟! یعنی جبهه ها ره را برتر و «بر»تر از جبهه رهبر واقف اند؟!

سه: اصول گرایی اگر منطبق بر سیره معصوم نباشد، حکیمانه و دوراندیشانه نباشد، مفت نمی ارزد. چند پاره می شود و جمعش دشوار. از هم می پاشد. به همین سیاق است اصلاح طلبی. اگر ما از «ولایتی بودن» فقط بسنده به یک اسم کنیم و رسم را فدا کنیم، می شویم ۴ تا اصول گرا که از فهمیدن حرف هم عاجزیم. پشت سر هم نماز می خوانیم، اما پشت سر هم، و پشت سر هم غیبت می کنیم! تهمت می زنیم! افشا می کنیم! طرفه حکایت اینجاست: از اینکه هستیم، کمی مضحک تر شویم، تعداد جبهه های مان از تعداد خودمان فزونی می گیرد! من یک سئوال واضح دارم. آقایان! خانم ها! یک مجلس ۲۹۰ نفره مگر چند تا فراکسیون می خواهد؟! چه خبر است؟! کجا را می خواهید فتح کنید؟! بهشت با همه برین بودنش، کلا چند طبقه دارد! این چه برج عاجی است که نوک بینی تان علم کرده اید؟! ما از شما «وحدت کلمه» نخواستیم. لطفا بیش از این به کلمه «وحدت» گند نزنید! مع الاسف شما دروغ می گویید در عدد فراکسیون های تان. من جمع زده ام. از ۳۰۰ نفر، خیلی زده بالا! آیا مجلس شورای اسلامی بیش از ۵۰۰ نماینده دارد؟! یا یک نفر همزمان در چند فراکسیون عضو است؟! واقعا عضو است یا با لطایف الحیل عضوانده(!) شده؟! به خدا شهدا هم اگر مثل شما می خواستند این همه جبهه و دار و دسته و فراکسیون و کوفت و زهرمار و منیت و اسکلت الاماره داشته باشند، اصولا وقت نمی کردند شهید شوند!! آهای نخودی های بصیرت! تیر را گذاشته اند برای سینه دشمن، نه قلب خودی.

چهار: ما ۵۰۰ تومان داریم. عقل می گوید بیا و این ۵۰۰ تومان را بکن ۶۰۰ تومان. ما جذب حداکثری نمی کنیم که هیچ، تقسیم می کنیم این ۵۰۰ تومان را به ۲ عدد ۳۵۰ تومان و ۱۵۰ تومان. گاهی البته این ۲ عدد قابل جمع است. هر چند ما ۵۰۰ تومان واحد و متحد نداریم، لیکن می توانیم دل به این خوش کنیم که ۳۵۰ یک حساب با ۱۵۰ حساب دیگرمان می شود ۵۰۰ تومان. بدبختانه همیشه این ۲ عدد قابل جمع نیست. گاهی با ندانم کاری، داشته ما به ۲ عدد غیر قابل جمع منتهی می شود و در این صورت، ما دیگر همان ۵۰۰ تومان قبلی را هم نخواهیم داشت. یعنی ما یک ۳۵۰ تومان داریم و یک ۱۵۰ تومان که کاری با هم ندارند و جمع نمی شوند! جلوی ضرر را نگیریم، البته اوضاع بدتر هم می شود. در آن صورت ۳۵۰ ما خودش تقسیم بر ۲ می شود و ۱۵۰ ما هم. القصه! عده ای عاری از شعور، نام این خسران را گذاشته اند خالص سازی!! گویی مخلص فی سبیل الله و عمار سوپردولوکس نمی شویم، الا اینکه کلا ورشکست شویم!!

پنج: حضرات اصول گرا بفرمایند کلا چند نفر هستند که تقسیم بر این همه جبهه و فراکسیون شده اند؟! رقابتی که می گفتند واجب است، بفرمایند و توضیح دهند که به چه خیرات و مضراتی منتهی شده؟! ضررش چه بوده و سودش چه بوده؟! بفرمایند رقابت کردند که دقیقا چی بشود و دقیقا چی شد؟! بیشتر شده اند یا کمتر؟! همان که قبلا بوده اند هستند، یا متاسفانه ۵۰۰ تومان قبلی هم نیستند و فی الواقع یک ۲۰۰ تومان جدا، یک ۵۰ تومان جدا، یک ۱۰۰ تومان جدا، یک ۹۰ تومان جدا و یک ۶۰ تومان جدا شده اند؟! آیا مثلا خیلی شق القمر صورت گرفته؟! آیا این همه زدیم و خوردیم و کری خواندیم و کشتی گرفتیم و لشکر به جای دشمن، حتی به جای فتنه گران، علیه هم کشیدیم، که از سویی آقایان سروری و فدایی که نه ساکت فتنه بودند و نه کاسب فتنه، نتوانند به مجلس راه یابند، و از دیگر سو آیا این همه از حیثیت علمای مجاهد، مایه گذاشتیم که شاگردان حوزه به عنوان درس آموخته های عقبه تئوریک نظام، نتوانند حتی وکیل ملت در بهارستان شوند؟! می ارزید؟! نه! اصلا نمی ارزید. می ارزد که به خاطر این خبط بزرگ، جبهه ها را محاکمه کنیم. جبهه ها اهانت کرده اند در آن واحد، هم به مناصب و هم به مکاسب. جبهه ها کم کرده اند از وزن اصول گرایی.

شش: نه عزیز! در باب فواید رقابت، می توانم کتاب بنویسم. نیز یارایم هست که متوجه باشم همه ما مکلف به تکلیف هستیم نه نتیجه. سخن اما بر سر این حرف ها نیست. بس است شیپور زدن، به جای «ورزشگاه آزادی» در «ارزشگاه بصیرت». کشیدن لیف تکلیف بر بدن، تفاوت دارد با کشیدن کیسه کاسبی. به راستی چه کرده اید شما با جریان اصیل اصول گرایی؟! اینجا دیگر حتی جای سئوال من باب گدایی نیست. جای نقد هم نیست، جای محاکمه است. اختلاس بزرگ سیاسی هم محاکمه می خواهد. جبهه وقتی جبهه ها می شود، فقط کاریکاتور فتنه نمی شود، بلکه مکمل انحراف می شود. جبهه وقتی جبهه ها می شود، زبان انحراف باز می شود. بعد از ۱۱ روز دورکاری، جریان انحرافی تقریبا خفته بود. جبهه ها اما زبانش را باز کردند و اینچنین، مقام فردوسی به مقام معصوم تنه زد! دست بر قضا نفس تازه می کند فتنه در این فضا.

هفت: از تاریخ انقلاب اسلامی، کتب زیادی خوانده ام، اما ابلهانه ترین و احمقانه ترین حرفی که در این بیش از ۳۰ سال دیده ام، این جمله است: «چون فتنه نیست و سران فتنه خوابیده اند، پس اصول گرایان با هم رقابت کنند». به خدا سخیف تر از این دلیل علیل، تحلیل پیدا نمی شود. داریم می بینیم نتیجه رقابت اصول گرایان را! اولا؛ از مرز رقابت، به وادی عداوت افتاده. عن قریب به وادی تلفات بیفتد! ثانیا؛ عده ما را تقسیم بر چند کرده که جمعش بسی دشوار می نماید. ثالثا؛ این وسط آنچه از قلم افتاده، جبهه دوست است و جبهه دشمن، یعنی ۲ جبهه اصل کاری انقلاب و ضد انقلاب. رابعا؛ هزینه بی لزوم و بی نتیجه شده از مقام علما. خامسا؛ جامی نگرفتیم، لیکن انسجامی رفت! ارزشش را داشت؟!

هشت: چه کسی می گوید فتنه خوابیده است؟! کدام فتنه از این بی شرم تر، که ۲ سال تمام دارند به امام معصوم ما حضرت علی النقی هر اهانتی را روا می دارند، اما اصول گرا اصلا در جریان نیست و خواب است؟! وای بر آن اصول گرا که ظلم بر خودش و دار و دسته اش را می بیند، اما ظلم بر معصوم را نمی بیند! وای بر آن اصول گرا که علیه دیگر اصول گرایان بلد است به نفع خودش شمشیر بکشد، اما یادش رفته که بی معصوم، یعنی بدون اصل مسلم امام هادی، اصول گرایی هیچ نیست الا هیچ و پوچ! من باز هم یک سئوال دارم. آیا جز زیر خیمه امامت معصوم، حوزه علمیه، حتی جمهوری اسلامی منزلت دیگری هم دارد؟! این چگونه اصول گرایی است که در آن ۴ تا سئوال محترمانه، -چه می گویم خاکسارانه!- از علمای دین، مستحق فحش می شود، اما این همه حمله علیه معصوم، و علیه نائب معصوم، خمینی و خامنه ای تحمل می شود؟! جبهه را جبهه ها کردیم که من حسین قدیانی تنم بلرزد و بشوم ضد انقلاب، اما در عوض، فلان حرام زاده، «نقی… نقی…» بخواند؟! به اخلاص بنا بود برسیم یا به اختلاف و سوء استفاده حرامیان از اختلاف؟! جبهه را جبهه ها کردیم تا از جانشین معصوم بهتر دفاع کنیم یا شاهد بی سابقه ترین اهانت به معصوم باشیم؟! جبهه را جبهه ها کردیم تا از ولی فقیه دفاع کنیم یا از خودمان؟! جبهه را جبهه ها کردیم تا سر چه کسی کلاه بگذاریم؟! عجیب است، خیلی عجیب و غریب! عده ای حتی هنگام دفاع از علمای دین هم کیسه کاسبی بر تن بصیرت می کشند. کدام مقام از کدام منزلت بالاتر است؟! کجا فتنه خوابیده؟! سران فتنه را اگر همین سران فتنه فرض کنیم، حتما فتنه نخوابیده، چرا که «حاجی واشینگتن» تازه به صرافت رای دادن و رای گرفتن و آینده دور و افق نزدیک افتاده. بیاییم اما سران فتنه را سران نظام سلطه فرض کنیم. سران نظام سلطه در فضای واقعی و مجازی. آیا شما باور می کنید فتنه خوابیده است؟! آیا ممکن است کسانی که تاب ۴ تا انتقاد از جبهه ها را ندارند، در برابر توهین بی سابقه به معصوم و جانشینش، توسط اهل و عیال به شدت زنده و زننده فتنه، این همه بی خیال و بی رگ باشند؟! حکم ارتدادتان کجاست؟! زبان غیرت تان در لا به لای کدام رقابت، گم شده است؟! اصول گرا به افسران جوان جنگ نرم می گویند که در وبلاگ شان، یعنی در سنگر غریبانه شان، اول از همه معصوم را می بینند، بعد جانشین معصوم را، بعد حوزه را، بعد علما را… و البته هرگز جبهه حق و باطل را فدای این جبهه های دوزاری نمی کنند. این عزیزان، مرجعی برای تقلیدند، حتی در میدان بصیرت. بگذار تاریخ از قومی یاد کند که در آن، ملتش خواص بودند و خواصش، عوام! عوامی امل و ابله که نمی دانند سر گردنه پیچ تاریخی، جای کشتی گرفتن نیست! «ابله» را داستایوفسکی نوشت و تمام شد، اما «ابلهان» را من هنوز تمام نکرده ام…

¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤

دیروز با ۵۰۰ تومان خیلی کارها می شد کرد، امروز اما ۵۰۰ تومان ما تقسیم بر چند عدد غیر قابل جمع شده. شاهکار حماسی ابلهان! بی خیال این حرفها! رقابت کنید با هم اصول گرایان! اصلا به همدیگر رحم نکنید! رئیس مجلس حتما باید از دل فراکسیون شما بیرون بیاید! این مهم از خلافت امیرالمومنین بالاتر است! ۲۵ ثانیه هم نمی شود سکوت کرد! سرتان سلامت، که دل انقلاب اسلامی قرص است به بصیرت مولای خراسانی. شما به دعوای تان برسید! شما بسیار مهمتر از آنی هستید که گمان می کنید! شما و جبهه های تان، بی آنکه خود بدانید و بخواهید، ساده ترین دلیل اثبات امام زمان اید! حتما سایه حجت بن الحسن بر سر این نظام، ملموس است که صرف نظر از این همه صف کشی و یقه درانی، خاور میانه دارد روی انگشت سپاه قدس جمهوری اسلامی می چرخد!! و بیداری اسلامی به نفع جمهوری اسلامی رخ می دهد!! این سایه آسمانی و دست جانشین معصوم اگر نبود، حتما اختلاف شما، ما را همسایه شکست می کرد! آری! ما از امام هادی در سنگر سایبر دفاع می کنیم. روزنامه ما وبلاگ ما سایت ما کامنت ما حتما جای مهمی است. بهارستان و پاستور، روی هم، اندازه رسانه ما برای دفاع از جبهه ولایت فقیه، رسانا نیستند. خوب یا بد، این عین واقعیت است. در برخی اماکن، حتی خیابان بهشت، دعوا بر سر لحاف است. دعوا بر سر جبهه حق و باطل، کار رسانه ماست. دغدغه ما فقط و فقط «جبهه معصوم» است. ما جز «جبهه ولایت»، جبهه ای نمی شناسیم. این بار، بدجایی و بدزمانی دکان زده اید. کاسبی تان نخواهد گرفت… و دیدیم که نگرفت! دعوا به بهانه رقابت، با شما، دوستی با دوست با ما، دشمنی با دشمن نیز، اما فقط یک نکته. خامنه ای وقتی سخن می گوید، از یک ساعت، بیش از ۴۵ دقیقه اش، یا دفاع از انقلاب اسلامی است یا سیلی زدن به نظام سلطه. خامنه ای البته خودش را غلام قنبر علی هم نمی داند. شما چگونه روی تان می شود خودتان را در خط ولایت فقیه می خوانید در حالی که از یک ساعت حرافی تان، نیم ساعتش دفاع از جبهه خودتان است، مابقی اش حمله به آن دیگر جبهه اصول گرا؟! این به کنار، همه شما مردود امام هادی هستید. آیا می شود به ساکتین اهانت به معصوم، گفت اصول گرا؟! آیا می شود به ساکتین اهانت به ولی فقیه، گفت اصول گرا؟! حیف که بنای بر اختراع واژه ندارم، اما این فقط «کاسب حوزه» و البته «کاسب عالم» است که در مقام عمل خیال می کند شان مکاسب از مناقب معصوم بالاتر است!! آهای کسانی که نان انقلاب و نان دین و نان اصول گرایی و نان ولایت و نان معصوم و نان شهدا و حقوق و مزایا را یک جا دارید نوش جان می کنید! لطفا سهم امام علی النقی را بدهید. سهم معصوم، سکوت نیست، فریاد است. بهارستان و دولت و دستگاه قضایی و سران قوا و حوزه و عالم و حتی خون شهدا و حتی تر خمینی و خامنه ای و انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، همه با هم، قطره ای از اقیانوس معارف فقیه اهل بیت، امام دهم و ذره ای از فضائل نهفته در زیارت جامعه کبیره است. شک در این حرفها نیست. شبهه در اصول گرایی شماست! بصیرت شما شبهه ناک است. بوی کاسبی می دهد. «کاسب مکاسب» به سیاسی بازی می گویند که حتی هنگام دفاع از عالم دین هم اخلاص ندارد. سهم امام را می خورد، اما سهم امام را نمی دهد. می خواهم جمهوری اسلامی نباشد، اگر امام هادی نباشد. این حرف من نیست. به جرئت می خواهم بگویم: همه پیام خمینی و خامنه ای است. فتنه خوابیده! رقابت کنید با هم اصول گرایان… وطن امروز/ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    یَا مُمْتَحَنَهُ امْتَحَنَکِ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَکِ قَبْلَ أَنْ یَخْلُقَکِ فَوَجَدَکِ لِمَا امْتَحَنَکِ

    صَابرَهً وَ زَعَمْنَا أَنَّا لَکِ أَوْلِیَاءُ وَ مُصَدِّقُونَ وَ صَابِرُونَ لِکُلِّ مَا أَتَانَا بِهِ

    أَبُوکِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ أَتَى (أَتَانَا) بِهِ وَصِیُّهُ‏ فَإِنَّا نَسْأَلُکِ إِنْ کُنَّا صَدَّقْنَاکِ

    إِلاَّ أَلْحَقْتِنَا بِتَصْدِیقِنَا لَهُمَا لِنُبَشِّرَ أَنْفُسَنَا بِأَنَّا قَدْ طَهُرْنَا بِوِلاَیَتِکِ‏

    اَلسَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ نَبِیِّ اللَّهِ‏

    السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ حَبِیبِ اللَّهِ السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ خَلِیلِ اللَّهِ‏

    السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ صَفِیِّ اللَّهِ

    السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ أَمِینِ اللَّهِ السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ خَیْرِ خَلْقِ اللَّهِ‏

    السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ أَفْضَلِ أَنْبِیَاءِ اللَّهِ وَ رُسُلِهِ وَ مَلاَئِکَتِهِ‏

    السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ خَیْرِ الْبَرِیَّهِ

    السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا سَیِّدَهَ نِسَاءِ الْعَالَمِینَ مِنَ الْأَوَّلِینَ وَ الْآخِرِینَ‏

    السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا زَوْجَهَ وَلِیِّ اللَّهِ وَ خَیْرِ الْخَلْقِ بَعْدَ رَسُولِ اللَّهِ‏

    السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا أُمَّ الْحَسَنِ وَ الْحُسَیْنِ سَیِّدَیْ شَبَابِ أَهْلِ الْجَنَّهِ

    السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الصِّدِّیقَهُ الشَّهِیدَهُ

    السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الرَّضِیَّهُ الْمَرْضِیَّهُ السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الْفَاضِلَهُ الزَّکِیَّهُ

    السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الْحَوْرَاءُ الْإِنْسِیَّهُ

    السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا التَّقِیَّهُ النَّقِیَّهُ السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الْمُحَدَّثَهُ الْعَلِیمَهُ

    السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الْمَظْلُومَهُ الْمَغْصُوبَهُ

    السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الْمُضْطَهَدَهُ الْمَقْهُورَهُ

    السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَهُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ وَ رَحْمَهُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ

    صَلَّى اللَّهُ عَلَیْکِ وَ عَلَى رُوحِکِ وَ بَدَنِکِ‏

    أَشْهَدُ أَنَّکِ مَضَیْتِ عَلَى بَیِّنَهٍ مِنْ رَبِّکِ وَأَنَّ مَنْ سَرَّکِ فَقَدْ سَرَّرَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ‏
    وَ مَنْ جَفَاکِ فَقَدْ جَفَا رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ‏

    وَ مَنْ آذَاکِ فَقَدْ آذَى رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ‏

    وَ مَنْ وَصَلَکِ فَقَدْ وَصَلَ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ‏

    وَ مَنْ قَطَعَکِ فَقَدْ قَطَعَ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ‏

    لِأَنَّکِ بَضْعَهٌ مِنْهُ وَ رُوحُهُ الَّذِی بَیْنَ جَنْبَیْهِ کَمَا قَالَ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ‏

    أُشْهِدُ اللَّهَ وَ رُسُلَهُ وَ مَلاَئِکَتَهُ أَنِّی رَاضٍ عَمَّنْ رَضِیتِ عَنْهُ سَاخِطٌ عَلَى مَنْ سَخِطْتِ عَلَیْهِ‏
    مُتَبَرِّئٌ مِمَّنْ تَبَرَّأْتِ مِنْهُ مُوَالٍ لِمَنْ وَالَیْتِ مُعَادٍ لِمَنْ عَادَیْتِ‏ مُبْغِضٌ لِمَنْ

    أَبْغَضْتِ مُحِبٌّ لِمَنْ أَحْبَبْتِ وَ کَفَى بِاللَّهِ شَهِیداً وَ حَسِیباً وَ جَازِیاً وَ مُثِیباً.

    {زیارت حضرت زهرا}

  2. قاصدک منتظر می‌گوید:

    به نام خدای فاطمه………………..

  3. سیداحمد می‌گوید:

    “جبهه وقتی جبهه ها می شود، فقط کاریکاتور فتنه نمی شود، بلکه مکمل انحراف می شود. جبهه وقتی جبهه ها می شود، زبان انحراف باز می شود. بعد از ۱۱ روز دورکاری، جریان انحرافی تقریبا خفته بود. جبهه ها اما زبانش را باز کردند و اینچنین، مقام فردوسی به مقام معصوم تنه زد! دست بر قضا نفس تازه می کند فتنه در این فضا.”

    چقدر عالی می نویسید… احسنت!

  4. سیداحمد می‌گوید:

    “آیا ممکن است کسانی که تاب ۴ تا انتقاد از جبهه ها را ندارند، در برابر توهین بی سابقه به معصوم و جانشینش، توسط اهل و عیال به شدت زنده و زننده فتنه، این همه بی خیال و بی رگ باشند؟! حکم ارتدادتان کجاست؟! زبان غیرت تان در لا به لای کدام رقابت، گم شده است؟!”

    زبان غیرت تان در لابه لای کدام رقابت، گم شده است…

  5. قاصدک منتظر می‌گوید:

    وجوب وحدت:

    قطعا «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند»، هم شامل علی می شود، هم مشمول سیره مولا.

    به خدا شهدا هم اگر مثل شما می خواستند این همه جبهه و دار و دسته و فراکسیون و کوفت و زهرمار و منیت و اسکلت الاماره داشته باشند، اصولا وقت نمی کردند شهید شوند!! آهای نخودی های بصیرت! تیر را گذاشته اند برای سینه دشمن، نه قلب خودی.

    جبهه ها کم کرده اند از وزن اصول گرایی.

    کشیدن لیف تکلیف بر بدن، تفاوت دارد با کشیدن کیسه کاسبی.

    وای بر آن اصول گرا که ظلم بر خودش و دار و دسته اش را می بیند، اما ظلم بر معصوم را نمی بیند!

    حتما سایه حجت بن الحسن بر سر این نظام، ملموس است که صرف نظر از این همه صف کشی و یقه درانی، خاور میانه دارد روی انگشت سپاه قدس جمهوری اسلامی می چرخد!!

    بصیرت شما شبهه ناک است. بوی کاسبی می دهد. «کاسب مکاسب» به سیاسی بازی می گویند که حتی هنگام دفاع از عالم دین هم اخلاص ندارد. سهم امام را می خورد، اما سهم امام را نمی دهد.

  6. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    سلام و عرض ادب و همچنین تبریک این شب فرخنده.
    در پناه حضرت زهرا باشید.
    از طرف ما هم عید را خدمت مادر و همسر بزرگوارتان تبریک عرض کنید.

  7. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    اول از مهارت همیشگی شما در انتخاب تیتر بگویم که مثل همیشه بی مثال است.
    بعد هم تشکر از متن عالی و پر نکته ای که گذاشتید.
    حرف حق را زیبا بیان کردید و امیدوارم دوباره هر کسی طبق میل و شیطنت خودش متن را تحلیل نکند.
    همه نکات خصوصا نکته ۸ فوق العاده بود.

  8. به جای امیر می‌گوید:

    دندون (گفت و شنود)

    گفت: سایت ضد انقلابی گویانیوز، معروف به «سیانیوز» از گروه های اپوزیسیون درخواست کرده که کمتر حرف بزنند.
    گفتم: ولی این حیوونکی ها تنها کاری که بلدند، حرف زدن است، اگر حرف هم نزنند که فقط به درد لای جرز دیوار می خورند.
    گفت: خطاب به آنها نوشته است؛ فایده حرف زدن ها و نوشته های شما چیست؟! غیر از این که با اظهارات خودتان برای ستون گفت و شنود کیهان سوژه درست می کنید؟!
    گفتم: با این حساب، حرف زدن آنها بی فایده هم نیست.
    گفت: نوشته؛ به جای اینهمه حرف زدن و سوژه درست کردن برای کیهان، قسمتی از وقت خودتان را صرف فکر کردن کنید تا از اشتباهات پی درپی جلوگیری کرده باشید.
    گفتم: دیگه خیلی دیر شده! یارو رفت دندانپزشکی گفت؛ دندون عقلم خیلی کج و کوله دراومده. دکتر گفت؛ بشین برات بکشم! یارو گفت؛ نه! طاقت درد ندارم. راه دیگه ای نداره؟ و دکتر با عصبانیت گفت؛ چرا! بشین یک کمی نصیحتش کنم شاید رو به راه بشه!

  9. شهاب 3 می‌گوید:

    داداش حسین! به متن «مصباح… و چند آه دیگر» نقد داشتم، اما با این نوشته، جواب نقدهایم را گرفتم. خداییش دارید حرف متین و کاملا حساب شده و دو دو تا چهار تا می زنید. ممنون که هم خوب می نویسید و هم قشنگ و زیبا. عید بر شما مبارک باد.

  10. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    {آیا این همه زدیم و خوردیم و کری خواندیم و کشتی گرفتیم و لشکر به جای دشمن، حتی به جای فتنه گران، علیه هم کشیدیم، که از سویی آقایان سروری و فدایی که نه ساکت فتنه بودند و نه کاسب فتنه، نتوانند به مجلس راه یابند، و از دیگر سو آیا این همه از حیثیت علمای مجاهد، مایه گذاشتیم که شاگردان حوزه به عنوان درس آموخته های عقبه تئوریک نظام، نتوانند حتی وکیل ملت در بهارستان شوند؟!}

    “ذوق‌زدگی ضدانقلاب از رای نیاوردن دو سردار ضد فتنه”
    http://www.jahannews.com/vdca06nu049nuy1.k5k4.html

    می ارزید؟!

  11. سیداحمد می‌گوید:

    منطقی، اصولی و قابل فهم!
    تنظیم و نوشتن چنین یادداشت ارزنده ای، فقط از داداش حسین ما بر می آید.

    بعضی از این جبهه های تازه تاسیس که مفت نمی ارزند؛
    حرف ما بر سر آن دسته از افرادی است که چشم امیدمان به آنها بود.

    آنهایی که حرفی برای گفتن داشتند و مهره های ارزنده داشتند، آنقدر بی تدبیری کردند که نتوانستند به نتیجه مطلوب برسند!

    “دل انقلاب اسلامی قرص است به بصیرت مولای خراسانی. شما به دعوای تان برسید!”

  12. سیداحمد می‌گوید:

    میلاد سراسر نور و برکت حضرت فاطمه زهرا (س) بر اهالی قطعه مقدس۲۶ مبارک باد!

    http://uploadtak.com/images/u2212_.mp3

  13. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    ۲۱۴* حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها:

    خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت اسلامی و امامت و رهبری ما را عامل وحدت و درامان ماندن از تفرقه ها قرار داده است.

    (بحار الانوار، ج۴۳، ص۱۵۸)

    “آیا عجیب نیست که علی به خلیفه غاصب حقش من باب مصلحت اسلام مشورت می داد، اما اصول گرا با اصول گرا حاضر به شور در زیر یک سقف نیست؟!”

    “اصول گرایی اگر منطبق بر سیره معصوم نباشد، حکیمانه و دوراندیشانه نباشد، مفت نمی ارزد.”

  14. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    علیرضا قزوه جدیدترین شعر خود را که در واکنش به هتاکی اخیر به ساحت مقدس امام هادی(ع) سروده است منتشر کرد؛ “این نه موسیقی است، این نه شعر و نه ترانه، این همه فحش است، این فضیحت‌نامه صهیون و آمریکاست”.

    بسم رب النور
    بسم رب العشق
    بسم رب الهادی المهدی

    آن که شعر و هرچه موسیقی ست
    نذر درگاهش
    آن که پاکان هنر در پای او سجاده افکندند

    بسم رب العشق

    آن که حافظ ها و سعدی ها
    عشق او و آل او را بر زبان دارند

    بسم رب الهادی المهدی
    صاحب عصری که عالم وامدار اوست

    گرچه دجالان بدآهنگ
    گرچه شیطان های بد ترکیب
    داردار و واق واق خویش را آواز می گویند
    این نه موسیقی ست
    این نه شعر و نه ترانه!

    این همه فحش است
    این فضیحت نامه ی صهیون و آمریکاست
    بچه های نطفه هایی از لجن روییده در مرداب

    کارگردان
    استخوانی پرت خواهد کرد
    پیش دم جنبانی چلپاسه ای بدبو

    آن دو حرف اول در انزلی افتاده
    آن خنزیز
    آن دَل هرجایی یابو

    مزد وق وق کردن سگهای بی اصل و نسب این است
    مزد سگدوخوانی این از شغالان بدصداتر
    مزد این چندین دهان بی چاک
    استخوانی

    مزد این مزدورهای مست عیاشش
    فکر چندین جایزه از دست خام چند خاخام اند
    جایزه در راستای فکرهایی از جنابت تا جنایت پُر

    جایزه در راستای گنده گویی ها و چیزی از همین هایی که می دانید و می دانند
    پولهای هرزه سهم حنجر بدبوی فحاشش

    مرتدند اینان نه یک تن شان
    مرتد اول همین بالاترین با بچه های تخس بی مادر
    با همان اصحاب یک پاشان به اسرائیل
    با همان مسئول کلاشش

    مرتد دوم
    کارگردان چنین آهنگ بد آهنگ

    مرتد سوم همین خفاش عیاشش …
    مانده آن سو مادری چشم انتظار راه
    انزلی شرمنده ی شاهین…
    نه، خفاشش!

  15. صبا می‌گوید:

    خصوصی
    خسته نباشید
    فکر کنم بهشت هشت طبقه دارد، جهنم هفت طبقه است.

  16. سرزده می‌گوید:

    سلام
    و بعد از خروارها کلمات و پرورش لغات در ذهن گرانبهای تان؛ چقدر زود دیر می شود که برای آن که یکسال از میان رفته، قلمی نمی نویسید! و برای آنی که کم برای رهبر قدم نزد و برای این مملکت فریاد، گرچه اینان کم نیستند و ما برای آنان هیچ!
    و ما برایت تیتر می زنیم:

    نصرالله سالگردت گرامی باد

  17. سیداحمد می‌گوید:

    “جبهه ها اهانت کرده اند در آن واحد، هم به مناصب و هم به مکاسب. جبهه ها کم کرده اند از وزن اصول گرایی.”

    شان اصول گرایی را پایین آوردند و بازی کردند با اعتبار و حرمتِ بزرگانمان!

  18. قاصدک منتظر می‌گوید:

    باران یاس می چکد از سقف خانه ام
    با اشک شوق جانب کوثر روانه ام
    گل می برم که شام دلم را سحر کنم
    دل را به راه آمدنش در به در کنم
    قصه حدیث آمدن مادر همه ست
    جشن سپید مادر سادات “فاطمه” ست
    این روز مادر است و یا عید فاطمه
    الحق که خوش به حال موالید فاطمه

  19. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    آیت الله العظمی بهجت فرمودند: آقا سید مرتضی کشمیری، به چند نفر می رسد که پشت درب بسته مانده بودند و کلید نداشتند تا در را باز کنند. کسی می گوید: نام مادر حضرت موسی را بیاورید، قفل باز می شود. آقای کشمیری می فرماید: اسم مادرم حضرت زهرا سلام الله را می آورم؛ اسم را می آورد و درب باز می شود.(نام مبارک حضرت فاطمه زهرا، کلید گشایش تمامی گرفتاری ها و مشکلات است).

    میلاد انگیزه خلق دو جهان، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مبارک.
    انشاءالله به عصمت بی بی دو عالم، خواسته ها و حوائج قلبی همه بچه های خوب قطعه ۲۶، برآورده به خیر شود.

    “اللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطمةَ و اَبیها و بَعلِِها وَ بَنیها وَالسِّرِّ المُستَودَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِهِ عِلمُک”

  20. برف و آفتاب می‌گوید:

    نخودی بصیرت! 🙂

  21. sarbaze1404 می‌گوید:

    به نام خدا. سلام داداش حسین! انصافا و جدا متن جالبه و اصلا یه جوری میشه گفت حماسی و گریه آوری بود. بد نیست یه طوری به حضرات موجود در جبهه ها این متن ارسال بشه. من خودم هنوزم از جبهه پایداری انقلاب اسلامی طرفداری می کنم اما شدیدا موافقم با این نکته که جمیع جبهه های!! اصولگرا مردود امام علی النقی علیه السلام هستند و اصولا به ساکتین اهانت به معصوم هر چند که عمار فتنه و انحراف باشند نمی شه گفت اصولگرا، اما اینم بگم که اگه رقابت بین اصولگرایان تبدیل به عداوت داره میشه، فکر نکنم تقصیر ما عوام خواص باشه، بلکه اصولا نتیجه ی حضور خواص عوام اونم در همه ی جبهه های موجود است. داداش راجع به ۲۵ سال سکوت حضرت امیر المومنین علیه السلام به نظرم کمی دچار اشتباه شدید یا شایدم من دارم اشتباه فکر می کنم، منتها تا جایی که من یادمه به ما می گفتن……………………………………………

  22. روح ا... عباس نژاد می‌گوید:

    عاشق آزادگیتم… چکار کنم با این قلمت!
    الحق داداش حسینی

  23. میلاد پسندیده می‌گوید:

    تیتر را که دیدم وحشت کردم! متن را خواندم، تازه رفتم روی حالت نرمال! اما رسیدم به بند هشتم، دلم سوخت… هییییییییی!

  24. سلام
    عالی بود آقای قدیانی عالی
    این را هر از راه کج شده اما جاهلی بخواند بر می گردد
    (بگذار تاریخ از قومی یاد کند که در آن، ملتش خواص بودند و خواصش، عوام! عوامی امل و ابله که نمی دانند سر گردنه پیچ تاریخی، جای کشتی گرفتن نیست! «ابله» را داستایوفسکی نوشت و تمام شد، اما «ابلهان» را من هنوز تمام نکرده ام…)
    این همه ی حرف ماست شاید کلماتش اما متفاوت باشد!

  25. ف. طباطبائی می‌گوید:

    **یا رب العالمین**

  26. واقعا این لزوم مخلص سازی دقیقا توپی است که شیطان در زمین اصول گرایان انداخته تا پایان بازی ۲۲ تیم یک نفره داشته باشیم این لزوم مخلص سازی هم ضعف اصول گرایان است. و عجب هوشی دارد این شیطان!
    عنوان مطلبتان را در وبلاگ دکتر کوچک زاده هم می گذارم

  27. حنظله می‌گوید:

    “البته بعله! تاریخ نباید تکرار شود، لیکن «تاریخ نباید تکرار شود»، منافی درس گرفتن ما از سیره معصوم نیست…
    «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» کجا، و این کجا که به بهانه همین شعار، وسط جبهه خیبر و بدر، جبهه جدیدی بنا کنیم؟!…
    خداوند منان اضافه کند بر درجات امام راحل. آنجا که از «وحدت کلمه» سخن می گفت، معمولا دلیل نمی آورد، چرا که دلیل نمی خواست. مثل روز روشن بود…”

  28. حنظله می‌گوید:

    “اگر ما از «ولایتی بودن» فقط بسنده به یک اسم کنیم و رسم را فدا کنیم، می شویم ۴ تا اصول گرا که از فهمیدن حرف هم عاجزیم. پشت سر هم نماز می خوانیم، اما پشت سر هم، و پشت سر هم غیبت می کنیم! تهمت می زنیم! افشا می کنیم!…
    آهای نخودی های بصیرت! تیر را گذاشته اند برای سینه دشمن، نه قلب خودی.
    جبهه ها کم کرده اند از وزن اصول گرایی…
    اختلاس بزرگ سیاسی هم محاکمه می خواهد. جبهه وقتی جبهه ها می شود، فقط کاریکاتور فتنه نمی شود، بلکه مکمل انحراف می شود. جبهه وقتی جبهه ها می شود، زبان انحراف باز می شود…”

  29. حنظله می‌گوید:

    “این چگونه اصول گرایی است که در آن ۴ تا سئوال محترمانه، -چه می گویم خاکسارانه!- از علمای دین، مستحق فحش می شود، اما این همه حمله علیه معصوم، و علیه نائب معصوم، خمینی و خامنه ای تحمل می شود؟!…

    بگذار تاریخ از قومی یاد کند که در آن، ملتش خواص بودند و خواصش، عوام! عوامی امل و ابله که نمی دانند سر گردنه پیچ تاریخی، جای کشتی گرفتن نیست! «ابله» را داستایوفسکی نوشت و تمام شد، اما «ابلهان» را من هنوز تمام نکرده ام…

    لطفا سهم امام علی النقی را بدهید. سهم معصوم، سکوت نیست، فریاد است…”

  30. ف. طباطبائی می‌گوید:

    موضوعی سیاسی و تقریبا خشک رو اونقدر جذاب پردازش می کنید که هم هر مخاطبی راحت می فهمه و هم لذت میبره.
    آقایون جبهه باز(!) باید این متن های شما رو بخونن و کمی به خودشون بیان.
    مشکل اینجاست که اونقدر در خودشون و بازیهاشون غرق شدن، فکر می کنن راهشون مطلقا حقه و هیچ کسی بیشتر از اونا نمی فهمه.
    متاسفانه چند وقتیه، مشکلی به نام توهم در دُز های مختلف، دامنگیر خیلی از مسئولین ما شده.

  31. ضمن تبریک میلاد خانم فاطمه زهرا (س) با مطلبی تحت عنوان مستندات و دل نگرانی های کوچک زاده به روزم که شامل جدید ترین پاسخ های دکتر کوچک زاده به ماجرای اخیر غذاخوری مجلس است که در گفتگوی مستقیم وبلاگ بیگ بنگ با ایشان منتشر می شود البته خوشحال می شم آقای قدیانی نظر بدن که چنین مطلبی تا چه میزان در مسیر خواست ولایت است و درست می نماید این در خواست نه برای نظرخواهی رایج بلکه حقیقتا جهت سنجش مسیر فکری خودمه در جهت مستقیم
    آقای سید احمد حتما اگه ایشون نخوندند شما ازشون بخواید روز زن اینم هدیه ی ما باشه آقا سید

  32. ف. طباطبائی می‌گوید:

    میلاد حضرت زهرا و روز زن رو به همه دوستان، خصوصا خواهرای خوبم در قطعه ۲۶ تبریک عرض می کنم.

    امام صادق(ع)

    أَکثَرُ الخَیرِ فِى النِّساءِ؛
    بیشترین خیر و برکت در زنان است.

  33. حنظله می‌گوید:

    خدا قوت اخوی!
    متن فوق العاده جذابی است، از آن متن ها که همیشه خواندنی است!
    ممنون.

  34. علی می‌گوید:

    آقای قدیانی به نظر من برخی قسمت های این تحلیلت خیلی غلط بود
    چطور میشه با جمعی که لاریجانی و قالیباف دو تا از رئوسشن و برخی ها به راحتی توش، و اون طور افکار سیاست زده ای بر رئوس تشکیلات حاکمه متحد شد؟

  35. حسنوند می‌گوید:

    جناب علی! به همون راحتی که می شه با جمعی ائتلاف کرد که رئیسش احمدی نژاده!! نه برادرم! تحلیل آقای قدیانی عالی تر از عالی است. در ثانی، آقای قالیباف بود که ۱۱ روز دورکاری کرد یا آقای لاریجانی؟! چرا خودتان را به کج فهمی می زنید بابت یک متن روشن و واضح؟! در همین پست طعنه به «خیابان بهشت» را نمی بینید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  36. حسنوند می‌گوید:

    یه جورایی نوشته بالا، مکمل متن “مصباح…” است. به خیلی از نقدهای اون نوشته، اینجا جواب داده شده. خودم ۲ جای اون نوشته شبهه داشتم، الان می فهمم که چرا آقای قدیانی اون چیزها رو نوشت.

  37. جامونده می‌گوید:

    تولد “مادر (سلام الله علیها) به مادران شهید مبارک.

    رسیده نوگلی از باغ طه
    سرور و شادمانی گشته برپا
    همه دلشاد از این فرخنده مولود
    که آمد مادر “مهدی موعود ”

    العجل یا منتقم…

  38. به این فک می کردم این متن آنقدر زیبا رو روش چقدر وقت گذاشتید؟؟! ۱۰ساعت؟ ۲۴ ساعت؟ ۴۸ ساعت؟؟! حتی اگر بگویید ۱۰ روز هم باور ندارم حرفتونو! حقا و انصافا خوراک که نه، بلکه مسکن قوی این روزهای “جمهوری اسلامی ایران ” است.
    قلمتون پربرکت…

  39. سالک مبارز می‌گوید:

    سلام!
    چقدر خوشحالم که باز هم اینجا هست.
    چقدر دلم برای نوشته هات تنگ شده بود.
    و برای اینجا…
    پایدار باشید و برقرار.
    روز میلاد پر برکت بی بی دو عالم برهمه ی شیعه ها و امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف مبارک.
    یاحق
    حسین قدیانی: علیک سلام. ممنون. به یاد قدیما افتادم با اسمت… یادش به خیر!

  40. آرزومند کربلا می‌گوید:

    کسی که ادعا داره میخاد امام زمان رو چه در هنگامه ظهور، چه بعدش یاری کنه، اونم همه جوره، الان باید تمرین کنه برا اون روز. این جنابان الان مثلا دارن تمرین میکنن. روش تمرینشون این مدلیه.
    خدا عاقبت هممونو ختم بخیر کنه.

  41. مرتضی می‌گوید:

    کاری به جبهه ها ندارم!
    اما به اصطلاح وحدت( یعنی دادن لیست واحد و سهمیه ای) در دوره ی اول را اشتباهی مرگبار و مهلک میدانستم…که بحمدالله این مشکل پیش نیامد…
    لطفا با خودتان بگویید: اگر در دور اول فقط یک لیست می بود آیا انتخابات بیشتر به جوک شبیه نمیشد؟ کی با کی میخواست رقابت کنه؟ حتما مردم باید بین خودشون انتخاب میکردن؟!!!! حتما جبهه متحد می اومد و برای هر شهر دو نفر کاندیدا میکرد که درون لیست با همدیگه رقابت کنند؟؟!!!

    هر چند معتقدم دعواهای بعد از جدا شدن لیست جالب نبود اما تکی بودن لیست هم خیلی بد میشد(اگر اتفاق می افتاد).

  42. عطشان می‌گوید:

    به نام خدا
    سلام
    سلام با یه دنیا بغض!
    بعد از خوندن متن به خودم اومدم دیدم سینه ام از بغض فرو خورده درد می کنه!
    لااقل کاش تمام این دعوا ها برای مردم و احساس وظیفه ی دینی و انقلابی باشه, نه برای حب صندلی سبز رنگ بهارستان و حقوق و ….
    راستش با این همه تناقض و بی اخلاقی و فحش و بد و بیراه و… دارم شک می کنم.

  43. روان نویس می‌گوید:

    عنوان خودش به تنهایی کلی حرف دارد.

  44. صبح انتخابات می‌گوید:

    مطلب شما در سایت صبح انتخابات درج گردید…

  45. دلخون می‌گوید:

    هر دختری که ام امامت نمی شود
    یا مادر پیمبر رحمت نمی شود

    در مجمع خلایق حق فاطمه یکی است
    این وحدت است شامل کثرت نمی شود

    آنجا که پای کفو علی هست در میان
    هر دختری که لایق وصلت نمی شود

    از اینکه آب مهریه ات بود روشن است
    هر خانه ای که خانه رحمت نمی شود

    فردا بیا که باز قیامت بپا کنی
    ای بانویی که بی تو قیامت نمی شود

    با اشتیاق سمت صراط آورید رو
    زهرا بدون برگ شفاعت نمی شود

    این سینه باز حال و هوای مدینه خواست
    یا رب دعای کیست اجابت نمی شود

  46. رهگذر ایام می‌گوید:

    راستش خستگی من از این همه جبهه های مختلف خسته شده بود. گفتم سری بزنم به وبلاگ شما، ولی دیدم تو وبلاگ شما هم حرف جبهه های مختلفه و گروه های مختلفه و باز همون بازی همیشگی. و من فقط منتظرم شاید این بچه بازی ها تمام بشه و این آقایان با هفتاد گروه مختلفشان حداقل یک کار مناسب در شان امت مسلمان انجام دهند. والسلام گرچه ما همچنان حرص خواهیم خورد از این جماعت هزار رنگ!

  47. مرتضی می‌گوید:

    راستی آقای قدیانی چرا کیهان اینهمه سیاست زده هستش!
    لطفا از آقای شریعتمداری بخواهید که این نگاه واقعا تنگ نظرانه رو کنار بگذارن که فلان کس توی اروپا چه غلطی کرد باید توی خبرهای ویژه باشه اما در مورد امام هادی, دریغ از یک خط!!!
    یادش بخیر… ۵ سال قبل وقتی که سوره توقیف شد(بهتره بگم خود-توقیفی) آقای جلیلی یه نامه ی باحالی نوشتند برای آقای شریعتمداری… همین الان متن اون نامه جلوی چشمام هست. توی ماجرای هاجر نویدی هم همین قضیه بود و کیهان سکوت کرد و غیره…
    لطفا این درخواست ما رو به گوش آقای شریعتمداری برسونید که روزنامه رو از سیاست زدگی نجات بدند.

  48. م.طاهری می‌گوید:

    “فتنه خوابیده! رقابت کنید با هم اصول گرایان…”
    ایندفعه حتماً آتش اشتیاق بعضی ها به کرسی ها فتنه ی دیگری برپا می کند.
    اصلاً مگر فتنه خوابیده؟
    “کدام فتنه از این بی شرم تر، که ۲ سال تمام دارند به امام معصوم ما حضرت علی النقی هر اهانتی را روا می دارند، اما اصول گرا اصلا در جریان نیست و خواب است؟!”

  49. سنگربان می‌گوید:

    میلاد با سعادت بی بی دو عالم بر همه شیعیان و اهالی قطعه ۲۶، خصوصاً بانوان قطعه مبارک و فرخنده باد..

    این متن همراه با کامنت هایش عالی و تلنگری بود.
    راست می گویند دوستان، شاید برای معترضین متن قبلی، این پست کافی و قانع کننده باشد.
    اما بندهای آخر دل هر شیعه را می لرزاند!
    خدایا! عاقبت مارا ختم به خیر کن.

  50. اتاق سی می‌گوید:

    سلام
    …………………………………….

  51. سیداحمد می‌گوید:

    انصافا تحلیل متینی بود؛
    سالاری داداش حسین…

  52. با سلام؛

    آقای قدیانی! من جانباز از اصفهان هستم حتما” این کامنت را نصب کنید:

    دوستانی که کامنت هایتان بوی خاصی می دهد، من به شما دوستانه توصیه می کنم کسی را در فضای سایبر و جاهای دیگر اینقدر بزرگ نکنید. آقای قدیانی حد و اندازه خودش را دارد. (حتی اگر قلمش صد برابر این مهیج باشد) اینقدر قهرمان سازی نکنید؛ این با منطقی که بر عالم خلقت حاکم است سازگار نمی باشد.

  53. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    جانباز از اصفهان!

    عرض سلام و ادب

  54. فاران(نه وبلاگ فاران) می‌گوید:

    سالک مبارز سلام!
    از این طرفا!!! چقدر دلمون تنگ شده بود… راستی اول اولا اسم شما فرید نبود؟

  55. با سلام بر منم گدای فاطمه.

    این علامت! ناخودآگاه جلوی اسم دوستمان آقای قدیانی اومده، خودم هم بعد نصب متوجه شدم. (احتمال دادم حالا برداشت های خاص می شه)

  56. ابوالفضل اشناب می‌گوید:

    بسم الله

    دلم نیامد این تصویر را تنها تماشا کنم.
    خدمت دوستان آوردم.
    …………………
    انگار هرچه پیرتر می شوی زیباتر می شوی! اصلا انگار پیر نمی شوی، انگار جوان تر می شوی.

    http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/19806/B/13910223_3319806.jpg

    سلامتی و طول عمرشان صلوات

    یا علی

  57. دانشجو می‌گوید:

    بسم الله
    ……………………………..

    http://www.najafi-mortad.blogfa.com/

  58. سیداحمد می‌گوید:

    فاران…

    بله؛ این “سالک مبارز” همان فرید سابق است و از بچه های خیلی قدیمی و خیلی خوب قطعه ۲۶

    یادش به خیر!

  59. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان!

    خواهش می کنم اینقدر اسم این حیوان کثیف را نیاورید.

  60. به جای امیر می‌گوید:

    پیامک! (گفت و شنود)

    گفت: ستاد ارتش آمریکا به نمایندگان مجلس ترکیه اجازه بازدید از محل استقرار سپر موشکی آمریکا در خاک ترکیه را نداد.
    گفتم: چشم دولت ترکیه روشن! یعنی نمایندگان مردم ترکیه حق بازدید از منطقه ای را که بخشی از خاک کشورشان است ندارند؟!
    گفت: ظاهراً دولت ترکیه این بخش از خاک کشورش را به آمریکا فروخته است!
    گفتم: در مقابلش چی گرفته؟!
    گفت: فعلا که به همکاری با آمریکا و اسرائیل و آل سعود در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم سوریه مشغول است!
    گفتم: این هم که یک جور خیانت به ملت مسلمان ترکیه و پادویی برای آمریکا و اسرائیل است.
    گفت: چه عرض کنم؟! حتماً یک وعده و وعیدی بهشون داده اند!
    گفتم: یارو یک پیامک دریافت کرد که نوشته بود؛ شما برنده چندصد میلیارد تومان جایزه شده اید، لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت «شتر در خواب بیند پنبه دانه» مراجعه فرمائید!

  61. حی علی الجهاد می‌گوید:

    این متن‌تان را دو سه باری خواندم. ارزش‌مند بود و حرف حساب! که می‌گویند جواب ندارد!

    قابل تأمل بود و خوب تبیین شده بود، اما یک امای بزرگ داشت که به این متن برنمی‌گشت البته، اما… بماند تا بعد!

    آن اوایل با بحث وحدت مشکل داشتم، اما بعدتر ضرورتش را متوجه شدم و به گمانم در یکی از متن‌های وبلاگم هم‌زمان با دور اول انتخابات، اشاره‌ای به آن داشتم. الان هم که می‌بینیم نتیجه‌ی انتخابات چیزی جز وحدت را پیش نیاورد!

    آن‌هایی که نمی‌خواستند اسم‌شان در کنار برخی در یک لیست قرار بگیرد، الان باید در مجلس نهم، در کنار صندلی آن برخی بنشینند!

  62. سحر می‌گوید:

    می دونی چیه؟
    کلا وِلی یعنی آزادی.
    هرچی به مغزت خطور کنه میگی، هیشکی هم کاری باهات نداره.
    ولی بقول یکی از دوستای مجازیم؛ وبلاگای ما ایرانی ها ارزشی نداره، چون خودسانسوری می کنیم ولی تو اینجوری نیستی، البته فقط از نظر سیاسی…
    بتاز ولی تو رو به روح بابات به بقیه هم بتاز…
    این سه نقطه یعنی خودسانسوری

  63. ستاره خرازی می‌گوید:

    یادمه یه بار آقای رحیم پور ازغدی تو صحبتهاشون گفتن،”پذیرفتن مسئولیت و پست در دولت اسلامی بسیار سخته، چون جواب دادنش سخته، به خاطر همین می بینید افرادی هستند که توانایی بالایی دارند ولی چون این رو باور دارن، اصلا طرف مسئولیت گرفتن نمیان”.
    ما که الان به ایمان مسئولینمون شک نداریم، این دعواهایی هم که می بینید به خاطر اینه که می خوان مسئولیت کمتری رو قبول کنن که خدای نکرده قیامت شرمنده ما نباشن!

    «چون فتنه نیست و سران فتنه خوابیده اند، پس اصول گرایان با هم رقابت کنند».

    به خدا اهالی فتنه تازه همو پیدا کردن، کلی نیروی جدید جذب کردن، دارن به بهترین نحو بشون آموزش میدن، خدا می دونه الان دارن چه نقشه جدیدی میکش.

    ممنون، زیبا بود و اشکی، از بعد از دسته گلهای احمدی نژاد بیشتر از قبل دلم می سوزه.
    نمی دونم فکرم درسته یا نه ولی گاهی با خودم میگم صد رحمت به خاتمی، ظاهر و باطن یه چیز بود، این یکی چه جور با احساسات یه ملت بازی کرد، حتی اگر کسی دوباره حرفهای امام (ره) رو برای انتخابات ریاست جمهوری تکرار کنه ما با چه دیدی بهش نگاه می کنیم؟

  64. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    ۲۱۵*
    گروهى در حضور پیامبر اسلام، مردى را ستایش کردند و همه ویژگی ‏هاى خوب را برایش بر شمردند. رسول خدا صلی ‏الله ‏علیه‏ و‏آله فرمودند: «عقل او چگونه است؟». گفتند: «اى رسول خدا! ما از جدّیت او در عبادت و دیگر خوبی ‏ها سخن می ‏گوییم و شما از عقل او می پرسید؟». فرمودند: نادان از روى نادانى، به زشتی هایى بزرگ‏تر از زشتی ‏هاى انسان گنه‏کار، دست می ‏زند. همانا بندگان، به میزان عقل شان در روز قیامت به درجه بالاتر نائل و به پروردگارشان نزدیک می شوند.

    (تحف العقول، ص۵۴)

  65. ف. طباطبائی می‌گوید:

    **یا ذالجلال و الاکرام**

  66. عمار می‌گوید:

    “دغدغه ما فقط و فقط «جبهه معصوم» است. “

  67. عمار می‌گوید:

    “آهای کسانی که نان انقلاب و نان دین و نان اصول گرایی و نان ولایت و نان معصوم و نان شهدا و حقوق و مزایا را یک جا دارید نوش جان می کنید! لطفا سهم امام علی النقی را بدهید. سهم معصوم، سکوت نیست، فریاد است.”

  68. رمضان می‌گوید:

    به نوشته شما نقد دارم اما……………….

  69. میثم می‌گوید:

    اولا جذب حداکثری مربوط به مردمه نه مسئولین.
    دوما لزوم وحدت اصولگرایان و حرکت راه اندازی جبهه جدید صرفا مربوط به حال حاضر و جبهه پایداریه و یا به سال ۸۴ و جدایی دوستان تحولخواه از جامعه روحانیت هم میخوره؟
    سوما انتخابات رقابتی که خواست خود حضرت آقا بود؛ نبود؟

  70. به یاد صیاد می‌گوید:

    اللهم اشغل ظالمین بالظالمین…

  71. مجنون می‌گوید:

    عجب نقد قشنگی؛
    جیگرم خنک شد!
    انگار یه مدت طولانی بود که این حرفا تو گلومون مونده بود.
    کاشکی یه مسلمون پیدا میشد این متن رو تکثییر میکرد تو مجلس میداد آقایون اصولگرا بخونند.

    شک در این حرفها نیست. شبهه در اصول گرایی شماست! بصیرت شما شبهه ناک است.

    همه شما مردود امام هادی هستید. آیا می شود به ساکتین اهانت به معصوم، گفت اصول گرا؟! آیا می شود به ساکتین اهانت به ولی فقیه، گفت اصول گرا؟!

  72. سجاد می‌گوید:

    آقا یه سوال! این تحلیل را قبول کنیم یا تحلیل استاد پناهیان را؟؟؟؟

  73. ناشناس می‌گوید:

    خیلی زیبا بود.

  74. سجاد می‌گوید:

    حضرت ماه (حفظه الله)
    اگر کسى به شاهنامه نگاه کند، خواهد دید که یک جریان گاهى باریک و پنهان و گاهى وسیع، از روح توحید، توکّل، اعتماد به خدا و اعتماد به حق و مجاهدت در راه حق در سرتاسر شاهنامه جارى است. این را مى‌شود استخراج کرد، دید و فهمید. مخصوصاً بعضى از شخصیت هاى شاهنامه خیلى برجسته هستند که اینها را باید شناخت و استخراج کرد. من یک وقت گفتم که «اسفندیار» مثل این بچه حزب‌اللّهی هاى امروز خود ماست! در فرهنگ شاهنامه یک حزب‌اللّهى غیورِ دین‌خواه مبارز وجود دارد. بله؛ این کارها را شما بکنید تا دیگران نکنند. شما که نکردید، دیگران مى‌کنند.»

  75. حافظ می‌گوید:

    وقتی مجلس و شورای نگهبان حدود الهی رجم و اعدام مرتد را از قانون جدید مجازات اسلامی حذف میکنند، آن مرتد نیز به امام نقی جسارت میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.