الله اکبر؛ مادر همه فریادها

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ عکس: علی اکبر بهشتی

یک: الحمدلله هنوز هم دهانم بوی شیر مادر می دهد، اما از اینکه بچه تر بودم، در کتاب ها خوانده بودم و از بزرگ تر ها شنیده بودم که هنگامه ظهور مهدی موعود، ملل عرب علیه حکام خود دست به قیام می زنند و علیه بیداد، داد می زنند. خوانده بودم و شنیده بودم که از این ملت ها، گروهی شان پیروز می شوند و گروهی شان برای پیروزی، کار سخت و طاقت فرسایی دارند. آنقدر فهمیده بودم که اوضاع در کشورهای عربی، پر از اعتراض است به پادشاهان. به اهالی تاج و تخت. جنگ قبیله ها با آل خلیفه ها. جنگ ایل با آل. خوانده بودم و شنیده بودم که دنیا، سرتاسر تشنه عدل می شود. خوانده بودم و شنیده بودم که مردم دنیا علیه اقلیت حاکم سرمایه دار، هر یک با زبانی، دست به قیام می زنند. خوانده بودم و شنیده بودم که دنیا پر از ظلم و جور و ستم می شود و صبر جهانیان لبریز می شود. فهمیده بودم، تکنولوژی و توسعه پیشرفت می کند، لیکن عدل و داد، پسرفت. چیزهای دیگری هم خوانده و شنیده بودم. بعضی هایش رنگ و بوی خرافه داشت و بعضی دیگرش یا ابهام داشت یا ایهام. مانده بودم کدام روایت را رد کنم و کدام حکایت را تایید، اما اینقدرش را مطمئن بودم که هنگامه ظهور، دنیا شکایت دارد از اوضاع خویش. از حال و روز خویش. از امروز خویش. حتم داشتم که دنیا در صدد فردایی دیگر است. فردایی با حضور منجی، از پس ظهور. باز هم اما مدام می خواندم و می شنیدم و می فهمیدم که در آستانه ظهور، کشور عربستان دست خوش نوعی جنگ قدرت می شود. آن زمان برای وقتی است که ولیعهد مرده است و پادشاه در بستر بیماری، مشاهده می کند که مویز قدرت، آنچه زیاد دارد قلندر است و شاهزاده. خوانده بودم و شنیده بودم نام پادشاه بیمار، «عبدالله» است، اما بنده خدا نیست. اشک و گریه و دل و مهر و عاطفه را شرک می داند، اما شریک قائل شدن برای خدا را، نه! هم دست و هم داستان دشمنان اصلی دین خداست و با منجی، سر جنگ دارد؛ آنقدر که بر فراز خانه خدا، برجی بلندبالا، بنا می کند تا بلکه محل ظهور منجی را و خود منجی را، بتواند زیر نظر داشته باشد. وقتی یک لات که به عزی تنه می زند، کلیددار خانه خدا شده باشد، باید هم بت شکن را صدا کرد. بت شکنی که هم بت ها را می شکند و هم بت گرهایی که بت ها را بال و پر داده اند. باز هم می خواندم و می شنیدم. چه باریک بود مرز میان راست از دروغ و واقعیت از خرافه. فهمیده بودم که در کوچه ظهور، برخی ها «فرعی انحراف» زده اند تا به جنگ مقدس ترین مفاهیم بروند. اینگونه بود که انجمن حجتیه، به نظرم جریان انحرافی ظهور حضرت حجت جلوه کرد. از موعود سخن می گفت، اما برای عدالت حاضر نبود قدمی بردارد. امروز هم می بینم که این انجمن، پوست انداخته و در شکل و شمایل دیگری به انحراف و اختلاس مشغول است. باید باز هم بخوانم و بشنوم، اما بیش از این ۲ کار، باید خوب ببینم. باید دنیا را و صدای اعتراض شان را و چرایی اعتصاب شان را ببینم. امروز دیگر وقت خواندن و شنیدن نیست؛ مشاهده کردن، کار قشنگ تری به نظر می رسد. خوب باید رصد کرد زمین را. باید خوب دید، تا خوب تحلیل کرد. باید خوب دید، تا خوب قدم برداشت.

دو: در میان این همه تصویر که از «جنبش تسخیر وال استریت» و پس لرزه های جهان شمول آن مشاهده کرده ام، برخی تصاویر با آدمی حرف می زند و نوید چیزهایی می دهد. یکی از این تصاویر اما پیام قشنگی داشت. عاقله مردی بور روی کرکره مغازه ای نوشته بود؛ «مسیح هم با ماست. با ما ۹۹ درصد».

سه: می توان مثل کارشناسان مسائل سیاسی و اقتصادی، درباره اوضاع امروز جهان، حرف های کارشناسانه زد، اما مختصرش را بخواهی بدانی، گمانم ملل دنیا دیگر خسته شده اند از زندگی در دنیایی که منجی ندارد. یکی مسیح را صدا می زند، دیگری مهدی را و همه منجی را. آن یهودی هم بی کار ننشسته و به جنبش ضد سرمایه داری پیوسته تا بگوید که صهیونیسم، جریان انحرافی دین موسای کلیم الله است. همچنان که نظام سرمایه داری، جریان انحرافی دین عیسای روح الله است. عجبا! جریان انحرافی همه ادیان، دست به دست هم داده اند و اوباما و دیوید کامرون و نتانیاهو و ملک عبدالله و که و که، هم قسم شده اند که اگر شد صدای بشریت را خفه کنند، و اگر نشد، خود بشریت را. چیست اما صدای بشریت؟!

چهار: باری از حلقوم انقلاب اسلامی ملت ایران، این صدا در جهان پیچید، اما چو نیلوفر عاشق، این صدا دارد در حلقوم همه اهل دنیا می پیچد. حالا ۹۹ درصد مردم دنیا علیه همان یک درصدی بسیج شده اند که دشمن اول انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی مسیر کوی انتظار و کوچه ظهور را هموار کرد. ما مقدمه بودیم برای یک متن. ما به دنیای اسلام یاد دادیم که می توان دیکتاتورها را به زیر کشید، اما از چاله به چاه نیفتاد و به نظام سرمایه داری، روی خوش نشان نداد. کلید این قفل را ما به مردم مصر نشان دادیم. به مردم لیبی و یمن و تونس و بحرین. حالا در لیبی، مهم تر از سقوط قذافی، دیدن فریاد «الله اکبر» است. الله اکبر، مادر همه فریادهاست. خدا هم با ما ۹۹ درصد است.

***

خدایا! می شنوی صدای بشریت را؟! گمانم با زبان بی زبانی دارد «منجی» را صدا می زند. خدایا! تو خدای مایی. فقط خدای پابرهنه ها. خدای شهدای نوجوان بحرین. خدای آن یک درصد کذایی، قدرت و ثروت است و زر و زور و تزویر. آنها به تو ایمان ندارند و تو را قبول ندارند و تو را کافرند و نسبت به تو شرک می ورزند. آنها با تو سر جنگ دارند. این ما هستیم که جز تو خدایی نمی شناسیم و جز تو خدایی نداریم. خدایا! ما ۹۹ درصد بهانه ایم؛ آنها به جنگ تو آمده اند و به جنگ با منجی تو. تو و منجی ات، ما را در این جنگ، تنها نمی گذارید. تو به ما وعده داده ای و وعده تو، همیشه راست و درست بوده است. خدایا! الوعده وفا! که الحمدلله بشریت هنوز هم دهانش بوی شیر مادر می دهد. ما سر سفره تو بزرگ شده ایم. این جنگ، جنگ با عیال الله است. خدایا! بفرست منجی ات را…

روزنامه وطن امروز/ ۳ آبان ۱۳۹۰

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ عکس: علی اکبر بهشتی

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم الله…

  2. یک خواننده می‌گوید:

    اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
    “ذلک بان الله مولی الذین امنوا و ان الکافرین لا مولی لهم” سوره محمد آیه ۱۱

  3. ادریس می‌گوید:

    یک عکس جالب از یک شهید 🙂 !
    :
    http://jalvat.tk/?p=1039

  4. سیداحمد می‌گوید:

    “خوانده بودم و شنیده بودم نام پادشاه بیمار، «عبدالله» است، اما بنده خدا نیست. اشک و گریه و دل و مهر و عاطفه را شرک می داند، اما شریک قائل شدن برای خدا را، نه! هم دست و هم داستان دشمنان اصلی دین خداست و با منجی، سر جنگ دارد؛ آنقدر که بر فراز خانه خدا، برجی بلندبالا، بلند می کند تا بلکه محل ظهور منجی را و خود منجی را، بتواند زیر نظر داشته باشد.”

  5. سیداحمد می‌گوید:

    “«مسیح هم با ماست. با ما ۹۹ درصد»”

    “یکی مسیح را صدا می زند، دیگری مهدی را و همه منجی را.”

    “آن یهودی هم بی کار ننشسته و به جنبش ضد سرمایه داری پیوسته تا بگوید که صهیونیسم، جریان انحرافی دین موسای کلیم الله است.”

    “انقلاب اسلامی مسیر کوی انتظار و کوچه ظهور را هموار کرد.”

    “خدایا! می شنوی صدای بشریت را؟! گمانم با زبان بی زبانی دارد «منجی» را صدا می زند. خدایا! تو خدای مایی. فقط خدای پابرهنه ها. خدای شهدای نوجوان بحرین. ”

    “خدایا! بفرست منجی ات را…”

  6. صبا می‌گوید:

    “خدا هم با ما ۹۹درصد است.” اما! خدا فقط خدای ما ۹۹درصد نیست. خدای تمام آفریده های خویش است حتی خدای شیطان!

  7. صبا می‌گوید:

    “اما از اینکه بچه تر بودم،” بچه تر(!!!!!!!!!)
    به نظر شما آدم در چند سالگی بزرگ می شود؟
    به نظر شما بچه بودن یا ماندن چیز خیلی خوبی ست؟
    به نظر شما بزرگ بودن چه معایبی دارد؟
    و باز هم به نظر شما آدم در چند سالگی بزرگ می شود؟ اصلا آیا آدم بزرگ هم می شود؟
    به نظر شما آنها که فکر می کنند بزرگ اند، بچه اند یا آنها که فکر می کنند بچه اند بزرگ؟
    اصلا به نظر شما ما بچه ایم یا بزرگ؟!

  8. یگانه سادات می‌گوید:

    مطالب جالبی بود…
    اجرتان با شهدا

  9. سنگربان می‌گوید:

    یک؛دهان خوبان همیشه بوی شیر مادر می دهد…….
    اون مسیحی ها و یهودی هایی که تو اروپا و آمریکا مثل مسلمون های بحرین و یمن ولیبی و…. دارند فریاد عدالت خواهی سر می دن، اون ها هم مثل ما خدا رو صدا می زنند و منتظر یه منجی اند . پس تو حزب ما هستند….
    دو؛فکر می کنم مسیح و همه پیامبرها اگه بودند بازم می امدند تو تیم حزب الله و پشت مردم ستم دیده آمریکا بودند.یعنی همون ۹۹ درصد!!
    سه؛جریان انحرافی مسلمونها هم این وهابی ها هستند …..
    و ما شیعه ها هم آفت مون همین انجمن حجتی های پوست انداخته و این سکولارها که کلاً با “دین”مشکل دارند. خدا شر هر چی جریان منحرف از سر مردم بی نوای جهان کم کنه…..
    چهار؛امیدوارم مردم جهان یاد بگیرند از ما که چطور با اراده و توکل و شجاعت بینی استکبارجهانی رو به خاک مالیدیم…..
    وممنون از این متن زیبا …..
    خدا قوت……..
    التماس دعای ظهور

  10. پاییز می‌گوید:

    سلام ،عالــــــــــــــی بود.خسته نباشید.فقط یه سوال؛ اگه هرعزیزی میدونه جواب بده؛

    خوانده وشنیده بودم … که بر فراز خانه خدا، برجی بلندبالا، بنا می کند تا بلکه محل ظهور منجی را و خود منجی را، بتواند زیر نظر داشته باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    جدا این مورد هم تو روایات بود؟میشه مســتـنــدا ذکرکنید؟

  11. مهره اضافه می‌گوید:

    قطعه قطعه مهره
    سلام
    تیتر فوق العاده ست
    متن هم نیز …
    ممنون ک هستین (:

  12. چشم انتظار می‌گوید:

    تکان می دهد این جمله انسان را:
    وقتی یک لات که به عزی تنه می زند، کلیددار خانه خدا شده باشد، باید هم بت شکن را صدا کرد. بت شکنی که هم بت ها را می شکند و هم بت گرهایی که بت ها را بال و پر داده اند.

  13. سیداحمد می‌گوید:

    سپاس از علی اکبر بهشتی عزیز، عکسها خیلی زیباست!

  14. چشم انتظار می‌گوید:

    وقتی می گیم داداش حسین کلا” نگاهتون به همه چیز با بقیه متفاوته اینجاست:
    الحمدلله هنوز هم دهانم بوی شیر مادر می دهد. آفرین
    شیری که خوردی حلالت عزیز برادر.

  15. چشم انتظار می‌گوید:

    یعنی شما فکر می کنید اون هایی که خودشون رو ملا و تحصیل کرده و صاحب تفاسیر قرآنی در زندان و اهل مکاشفه و ارتباط با امام عصر (عج) و… می دونند. اون چیزهایی که شما خوندید و شنیدید و فهمیدید، چطور اون ها نفهمیدند و همچنان بر خر دجال سوارند؟

  16. ف. طباطبائی می‌گوید:

    “«الله اکبر» مادر همه فریادهاست/ خدا فقط خدای ما ۹۹ درصد است”

    زیبا نوشتید. جمله های زیبائی داشت متن، خوندنش لذت بخش بود.
    همچنان با شور، عشق و منطق می نویسید.

  17. ف. طباطبائی می‌گوید:

    راستی عکس ها هم زیباست، مثل همیشه باعث طراوت پست شده.

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

  18. جماران می‌گوید:

    جز هستىِ دوست در جهــــان، نتوان یافت… در نیست نشانه‏اى ز جان نتوان یافت
    در خانه اگر کس است، یک حرف بس است… در کوْن و مـــکان به غیر آن نتوان یافت

  19. سیداحمد می‌گوید:

    ۴۳ روز مانده تا عاشورا

    لبیک یا حسینِ زهرا…

  20. چشم انتظار می‌گوید:

    این شعر هم بی مناسبت باموضوع نیست

    بوسه بر قبر پیمبر ممنوع!
    بوسه بر پنجه شیطان مشروع!
    چهره منحوسان آل سعود!
    ننگ بر زشتی قاموس شما

    دین فروشانِ هم آوازِ جهود
    زود باشد که بگیرد ناگاه
    شعله در خرمن سالوس شما

    گوشتان هست اگر، گوش کنید:
    بغض شب می ترکد
    در سحرگاه قیام
    آل اسلام به پا می خیزد
    و فرو می میرد
    آخرین پت پت فانوس شما

    سید حسن حسینی

  21. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    دلم نمی آید نگویم تیتر خیلی زیباست، با عشق چند بار با خودم تکرار کردم.
    “«الله اکبر» مادر همه فریادهاست…”

    همه دنیا، هر کسی، با هر زبانی حضور و ظهور منجی را فریاد می کند.

    اللهم عجل لولیک الفرج…

  22. سیداحمد می‌گوید:

    “خدایا بقیه ات را کِی حساب می کنی؟”

  23. به جای امیر می‌گوید:

    نوار مغزی ! (گفت و شنود)

    گفت: مجید محمدی عضو فراری حلقه کیان که در رادیو آمریکا استخدام شده به کیهان اعتراض کرده که چرا اپوزیسیون را تحقیر می کند و به آنها مزدور می گوید!
    گفتم: مگر همین آقا سال گذشته وقتی فاش شد که گزارش کاملی از گروههای اپوزیسیون به سفارت اسرائیل در آمریکا داده است، با افتخار در سایت VOA اعلام نکرد که فروش اطلاعات به کشورهای خارجی مزدوری نیست بلکه برای پیشبرد اهداف جنبش ضروری نیز هست!
    گفت: همین دیروز یک ضدانقلاب فراری دیگر به نام محمدجواد اکبرین دریافت کمک مالی سایت جرس از انگلیس را طبیعی! و منطقی! دانسته است.
    گفتم: چند ماه قبل محسن مخملباف در مصاحبه با رادیو فردا – وابسته به سیا- گفته بود دست همه کشورهای اروپایی و عربی را که به جنبش سبز کمک مالی کرده اند صمیمانه می فشاریم!
    گفت: چه عرض کنم؟!
    گفتم: از یارو نوار مغزی گرفتند، ۲۰ دقیقه اولش خالی بود بقیه اش خش خش می کرد!

  24. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    الله اکـبر…
    الله اکـــــــبر…
    الله اکــــــــــــــبر…
    مسیح هم با ماست!…
    خدایا! بفرست منجی ات را…

  25. سلام.
    مطلب خوبی بود.
    امید ظهور قائم آل محمد(عج).
    یا علی(ع)

  26. جلال معترف می‌گوید:

    سلام داداش حسین و سید عزیز،
    خسته نباشید.
    داداش حسین عزیز
    قلمت طلا، مغز هم طلا
    صفا کردم به قرآن.
    اجازه هست بگم فدائی داری؟

  27. سلاله 9 دی می‌گوید:

    بسم رب الفاطمه(س)

    ۶۸*امام سجّاد علیه‏ السلام :

    آن گاه که قائم ما قیام کند، خدا آفت را از شیعیان ما بزداید و دل‏ هایشان را چون پاره‏ هاى آهن استوارسازد.

    (الخصال، ج۲، ص ۵۴۱)

  28. سلاله 9 دی می‌گوید:

    چه باریک بود مرز میان راست از دروغ و واقعیت از خرافه.

    در کوچه ظهور، برخی ها «فرعی انحراف» زده اند تا به جنگ مقدس ترین مفاهیم بروند.

    ملل دنیا دیگر خسته شده اند از زندگی در دنیایی که منجی ندارد.

    هم قسم شده اند که اگر شد صدای بشریت را خفه کنند، و اگر نشد، خود بشریت را

    $خدای آن یک درصد کذایی، قدرت و ثروت است و زر و زور و تزویر.$

    آنها با تو سر جنگ دارند.
    این ما هستیم که جز تو خدایی نمی شناسیم و جز تو خدایی نداریم.

    *** اِلهى عَظُمَ الْبَــــــــــــــلاءُ ***

  29. سلاله 9 دی می‌گوید:

    اِلهى عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْخَفآءُ وَ انْکَشَفَ الْغِطآءُ وَ انْقَطَعَ الرَّجآءُ وَ ضاقَتِ الاَْرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمآءُ وَ اَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَ اِلَیْکَ الْمُشْتَکى وَ عَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِى الشِّدَّةِ وَ الرَّخآءِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد وَ الِ مُحَمَّد اُولِى الاَْمْرِ الَّذینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنا بِذلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنّا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَریباً کَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ یا مُحَمَّدُ یا عَلِىُّ یا عَلِىُّ یا مُحَمَّدُ اِکْفِیانى فَاِنَّکُما کافِیانِ وَ انْصُرانى فَاِنَّکُما ناصِرانِ یا مَوْلانا یا صاحِب الزَّمانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِکْنى اَدْرِکْنى اَدْرِکْنى السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ بِحَقِّ مُحَمَّد وَ الِهِ الطّاهِرینَ.

    خداوندا بلاها و مصائب ما عظیم و بیچارگی ها ی ما آشکار و پرده از روی کارها برداشته شده، امید ما قطع شده و زمین با همه وسعت بر ما تنگ آمده و آسمان برکات خود را از ما دریغ داشته است، و تنها کسی که باید به او شکایت کرد و پناه برد، ذات پاک توست که در سختی ها و راحتی ها و خوبیها، تنها و تنها تو تکیه گاه ما هستی. بار خدایا بر محمد و آل او درود فرست، بر کسانی که اطاعت آنان را بر ما واجب فرموده، بدین وسیله مقام و مرتبه آنها را بر ما روشن ساختی، پس به حق آنان به ما گشایش مرحمت فرما. البته زود به قدر یک چشم بر هم زدن بلکه از به هم زدن چشم کمتر، یا محمد و یا علی مرا کفایت کنید. آری شما کفایت کننده اید و مرا یاری کنید زیرا شما یاران من هستید. ای مولای من، ای صاحب الزمان، به فریادم برس به فریادم برس، مرا دریاب، مرا دریاب، مرا دریاب، در همین ساعت در همین ساعت، در همین ساعت، زود ، زود، زود، ای مهربان ترین مهربانان، به حق محمد و خاندان پاک و پاکیزه ی او.

  30. 313 می‌گوید:

    سلام
    چند روزی بود که احساس می کردم بصیرت خونم پایین آمده. نمیکذاشت بنشینم. خیلی وقت بود که به سایت حسین قدیانی سر نزده بودم. آخرش بعد از مدتها رفتم تا عمق استراتژیک خاک سایتش. خیلی تغییر کرده بود. باحالتر شده بود. شروع کردم به خواندن. از داستان دختر کوچک تا آخر . خواندم، مثل همیشه غوغا بود. اشک داشت کم کم میامد ولی توی دانشگاه بودم ، خجالت کشیدم. یواش یواش داشت بصیرتم برمیگشت. راز اشک این سایت همان سریست که اشک بسیجی ها را در دیدار با امام میریخت. همان که میراث عاشورا برای ماست. میراثی برای نسل شهدا. نسلی که ارثش را نه از ژن که از اشک میگیرد. هر قطره خونی (اشکی) که بر زمین بریزد به نسل بعد منتقل میشود. نسلی که بار سنگین ادامه راه (عشق) حسین را بر دوش دارد. عشق حسین کلاس درس عاشوراست. عاشورا مثل محیط دایره ایست که ابتدا و انتها ندارد. زمان و مکان ندارد. از هر نقطه ای روی محیط این دایره شروع به حرکت کنی در همان لحظه میتوانی آخر خط را ببینی. عاشورا کلیشه نیست، حقیقت است. “حقیقتی که رازهایش جز بر سرهای بریده آشکار نگردد”. اگر مرد میدانی بیا. من نسل سومم، ولی روایت فتح چنان ما را با شهدا آمیخت که انگار ۸۰ سال دفاع مقدس بودیم. انگار کنار بسیجی های روح خدا بودیم.انگار همان لحظه شهادت حاج برونسی با غربتش همراه بودیم. انگار داره بصیرتم پر میشه.

  31. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    …………………………

  32. حمید توکلی می‌گوید:

    سلام خداقوت ممنون میشیم اگر بما هم سری بزنید. وب یالثارات الحسین “ع” اکثرآ بروزه

  33. سایه/روشن می‌گوید:

    “«الله اکبر» مادر همه فریادهاست.”

    و فریاد بعضی ها هم اگر الله اکبر بود، منظورشان همان “اکبر خداست” نه چیز دیگر!

  34. ف. طباطبائی می‌گوید:

    خیلی زیبا یود این مطلب.
    چند بار هم که بخونیم تکراری نیست.

  35. ف. طباطبائی می‌گوید:

    با اجازه مسئول مربوطه!!

    افراد آنلاین: ۲۱ نفر

  36. آذرخش می‌گوید:

    ای آیه آیه آیه من در کتاب تو
    ای امتداد سایه من آفتاب تو
    ای نام من، تمام من، ای شعر نا تمام
    بگذار تا سروده شوم در کتاب تو
    بگذار تا ادامه بیابم قصیده وار
    ای مطلع دوباره من، شعر ناب تو
    از من به من شبیه تری، یا خود منی؟
    افتاده عکس کودکی من به قاب تو
    در خواب های خود به که لبخند می زنی؟
    بگذار چون فرشته بیایم به خواب تو
    ای خواب خنده های تو گهواره دلم
    بی تاب می شود دلم از موج تاب تو
    پیداست عکس روی خدا مثل آفتاب
    در جاری زلال دل همچو آب تو
    یک بار کودکانه صدا کن «پدر!» مرا
    تا صد هزار بار بگویم جواب تو.

  37. مصطفی می‌گوید:

    ممنون داداش حسین عزیز. خیلی عالی بود…شاید بشه آخر متنهای اینچنینی سند و مدرکی هم نقل کرد تا لذت حسی معنوی زیبامون با عقلانیت پیوند بخوره…

  38. یاسر می‌گوید:

    جانا سخن از زبان ما می رانی….

  39. یاسر می‌گوید:

    خیلی دوست داشتم متن را دمت گرم حسین جان .

  40. ehsan می‌گوید:

    با سلام و آرزوی توفیقات روز افزون برای شما مقاله ای در وبلاگ http://roshangari34.blogfa.com/ کار شده که به همراه عکس های مربوط به این مقوله درد آور پرداخته ، مناسب دیدم شما را در جریان آن قرار دهم تا در صورت صلاح دید در سایتتان کار شمود . یا علی مددی

  41. فجرنور می‌گوید:

    روضه باب الحوائج شش ماهه در وبلاگ فجر نور

  42. محمد می‌گوید:

    سلام داش حسین.
    لطفا یک نقد از فیلم “شکارچی شنبه” بنویس…
    با تشکر…

  43. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    کی میری نمایشگاه برادر عزیز؟

  44. عمار می‌گوید:

    سلام و درود؛
    دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/link/4136
    ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
    یا علی

  45. احمد می‌گوید:

    سلام
    با
    ضرغامی چه بخواهد، چه نخواهد سکته کرده
    http://karamad.info/?p=660
    بروزم
    یا علی

  46. سیداحمد می‌گوید:

    ۴۲ روز مانده تا عاشورا

    لبیک یا حسینِ زهرا…

  47. سلاله 9 دی می‌گوید:

    بسم رب الفاطمه(س)

    ۶۹*امام صادق علیه السلام:

    اگر کسی از شما بمیرد، در حالی که منتظر حکومت امام زمان (عج) بوده، همانند کسی است که با امام قائم (ع) در خیمه اش بوده است، سپس اندکی درنگ کرد و فرمود : نه بلکه همانند کسی است که در کنار حضرت با دشمنان جنگ کند، سپس فرمود: نه، به خدا قسم، بلکه مانند کسی است که در کنار رسول خدا به شهادت برسد.

    (بحارالانوار، ج۴۲، ص۱۲۶)

  48. به جای امیر می‌گوید:

    خاکسپاری (گفت و شنود)

    گفت: تازه چه خبر؟!
    گفتم: وزیر خارجه کشورمان برای شرکت در مراسم تشییع جنازه و دفن ولیعهد و وزیر دفاع آل سعود به عربستان رفته است!
    گفت: کاش در مراسم تشییع و خاکسپاری هزاران زن و مرد و کودک مسلمان و مظلوم بحرینی و یمنی که به دست نظامیان آل سعود به شهادت رسیده اند شرکت می کرد.
    گفتم: البته وزارت خارجه کشورمان قتل عام مردم مظلوم بحرین و یمن توسط رژیم آل سعود را هم محکوم کرده است.
    گفت: اگر قتل عام مردم یمن و بحرین را جنایت می داند چرا در تشییع جنازه همان جنایتکاران شرکت می کند؟! نمی شود که هوای هر دو طرف را داشت!
    گفتم: چه عرض کنم؟! شخصی نزد قاضی رفت و از شخص دیگری شکایت کرد. قاضی بعد از شنیدن حرف های او گفت؛ حق با توست. ساعتی بعد، طرف دیگر نزد قاضی آمد و شخص اول را ظالم و خطاکار معرفی کرد و قاضی به او هم گفت؛ بله بله حق با توست! منشی دادگاه که شاهد ماجرا بود به قاضی اعتراض کرد که این چه قضاوتی است؟! و قاضی اندکی فکر کرد و گفت؛ راست می گویی ها، به نظر بنده، حق با تو نیز هست!؟

  49. فاران(نه وبلاگ فاران) می‌گوید:

    بابا “اسلامی ایرانی”!باز که رفتی تو فاز نقطه چین شدن!!!!!!!!

  50. یه بیست و شیشی می‌گوید:

    سلام داداش حسین و سیدجان
    سلام به همه دوستان
    وای چقدر دلم برای قطعه تنگ شده بود
    پایدار باشید

  51. یه بیست و شیشی می‌گوید:

    داداش حسین فونت درشتم آرزوست
    قهری با ما؟
    سید داداش با ما قهره؟

  52. سیداحمد می‌گوید:

    یه بیست وشیشی؛

    خدا نکند که قهر باشد،
    سرشان شلوغ است فقط!

  53. hadi می‌گوید:

    نمیدونم چرا از اینکه به آقای هاشمی انتقاد کنید با کنایه مسخره می کنید؟؟؟
    درسته که به ایشون توهین کنیم؟
    من هم یه بچه بسیجی ام و عاشق آقا ولی با این کار شما مخالفم….
    به امید ظهور آقا….
    یا علی مدد

  54. شوکران می‌گوید:

    کامنت ما رو می خوای نقطه چین کنی سه تا نقطه بیشتر نمی ذاری، ولی برا نورچشمیا این همه نقطه می ذاری ! مگه ما چیمون از اسلامی ایرانی کمتره؟
    خواستی کامنتمو نقطه چین کنی برا منم باید اندازه از ما بهترون نقطه بذاری!

  55. اصحاب کهف می‌گوید:

    *امام موسی صدر : این دین نیازمند مردمانی از تبار همان مومنان است که دنیا را با همین دین دگرگون کردند و بصیرت انسان را روشن ساختند. ( ادیان در خدمت انسان،شیعه و دیگر فرق اسلامی،ص۲۴۵)

  56. اصحاب کهف می‌گوید:

    وجود عدالت در اسلام مساوی ست با وجود ایمان و ایمان بدون کوشش انسان در راه تحقق عدالت اصالتی ندارد.( ادیان در خدمت انسان، اسلام و عدالت اجتماعی و اقتصادی،ص۱۷۵)

  57. اصحاب کهف می‌گوید:

    *امام موسی صدر اگر ملت فلسطین هم از جنگیدن با اسرائیل دست بردارد، من به تنهایی اسلحه دست خواهم گرفت و به جنگ آن خواهم رفت. (عزت شیعه۲،ص۲۷۰)

  58. ف. طباطبائی می‌گوید:

    بعضی از دوستان واقعا جالب کامنت میذارن!!
    رو نقطه های کامنتهای سانسوری هم رقابت وجود داره. آخه بس که اینجا دوست داشتنیه. 🙂
    اللهم صل علی محمد و آل محمد.

  59. هادی می‌گوید:

    جیگرتو حسین قدیانی
    افتخار مائی
    خوشگل ترین وب نت همینه

  60. هادی می‌گوید:

    الله اکبر مادر همه همه فریادهاست
    الله اکبری که در راه حق گفته بشه نه الله اکبر سگ بازهای لجنی
    الله اکبر ماست که مادر همه فریاد هاست

  61. عطشان می‌گوید:

    سلام علیکم
    آخ که هر وقت حرف این آل سعود به میون میاد خونم به جوش میاد. خدا همشون رو لعنت کنه.

    اتفاقات عجیبی در همه ی دنیا در حال رخ دادن هست. ان شاءالله همه ی این قیام ها به قیام امام مهدی بپیوندد.

  62. مهدیار می‌گوید:

    اگر کسی بخواهد شهید دقایقی را با آن خصوصیات روحی بشناسد باید راه و روش حرکت وی را بشناسد//////

    http://barayemontazar.blogfa.com/author-barayemontazar.aspx

  63. سیداحمد می‌گوید:

    آرام آرام… عجلوا بالصلاة…

  64. سیداحمد می‌گوید:

    داداش حسین!

    پارسال، این روزها، یادته؟

    امیری حسین و نعم الامیر
    http://www.faupload.com/upload/90/Aban/1-5/مقدم-امیری-حسین.wma

  65. ما کوچکتر از آنیم که بخوایم نظر بدهیم اما میخوایم اگه امکانش هست از نظراتتون برای جنبش دانش آموزی جدیدی که پیش رو داریم استفاده کنیم ، جنبش پیشرو دومین جنبش ما با موضوع بیداری اسلامی است ، کاری که قراره انجام بدیم اینه که انجمن اسلامی های هر ناحیه که ما بهشون میگیم قرار گاه روی یکی از کشورهای بیداری اسلامی کار بکنه و هم به صورت مجازی با انقلابیونش در ارتباط باشه و…
    باتشکر

  66. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    آقا تقصیر من چیه ” حسین قدیانی ” نوشته های منو نقطه میزنه؟
    یارو میاد به ما میگه گدا گشنه، نظرش تائید میشه. منکه جوابشو مینویسم
    نقطه میخوره.
    یارو میاد میگه شماها همتون فلانید، منکه جواب میدم نقطه میخوره.
    یارو میگه فلان و فلان و فلان و من همچنان نقطه میخورم!!

  67. سیداحمد می‌گوید:

    اسلامی ایرانی عزیز

    البته شما هم از نقطه چین بدت نمیاد ها!

  68. جلال معترف می‌گوید:

    سلام سید جان
    داداش حسین تشریف نداره؟ مطلب نداریم؟ (پر توقع شدیم ما)
    چه دنیائی شده، شنیدم یکی از نماینده های مجلس امروز گفته به حصر موسوی و کروبی پایان بدید.
    اینم نتیجه محبت زیادی!!

  69. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    من از هیچی این سایت بدم نمیاد سید جون.

  70. سیداحمد می‌گوید:

    منم همینطور!
    🙂

  71. از بچه های بسیجی کش می‌گوید:

    دلم براتون میسوزه
    چرا بیدار نمیشید؟
    تونس مصر لیبی به زودی یمن و سوریه و ایران
    برید یه خاکی بر سر کنید که دنیا بیدار شده

  72. حامد توکلی می‌گوید:

    و باز اسلامی ایرانی جواب این دوست بسیجی کشمون رو میده نقطه چین میشه.
    🙂
    آدم عاقل اول که بسیجی بودن لیاقت میخواهد ولی بسیجی آدامس نیست که تو بکشیش.
    و فرضا تو وسیله شدی برای رهاییش از زندان تن مگر بسیجی میترسد از مرگ.

    نمیدونم فکر کنم جمله از امام خمینی باشه میگه بکشید ما را…
    شما هم حر گوش کن باش و بکش بسیجی ها رو.
    کسی ترسی نداره.

  73. حامد توکلی می‌گوید:

    این ربطی به کل کل با این دوستمون نداره کاملا در مورد متنه.

    لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ*

  74. پرستو می‌گوید:

    الوعده وفا …. خدایا … الوعده وفا

  75. رضا یوسفی می‌گوید:

    میگم داداش حسین…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.