دومین سالمرگ سران فتنه گرامی باد!!

در شرایطی که ما باید از ملل دنیا تمنا کنیم، پیوستن شان به جنبش تسخیر وال استریت را مثل ترافیک تهران، زوج و فرد کنند، بلکه وقت کنیم اخبار همه شان را مخابره کنیم، نوشتن درباره فتنه گران ۸۸ مصداق بارز بی بصیرتی است. قبل از خواندن مطلب، مرا ببخشید به خاطر این اهمال!

یک: گیرم شما یک جنبش سبزی هستید از نوع سوپر دولوکس! یعنی که مثلا آشوبگر عاشورا! چیزی در همین مایه ها که روز قدس، روزه خوردن تان را دیدیم و روز عاشورا نماز نخواندن تان را! اگر شما عزیزان، هم الان متوجه شوید که کروبی و موسوی خودشان را دار، یا آتش زده اند و یا خاتمی خودش را از برج میلاد پایین انداخته، یا آقازاده های فلانی خودشان را حلق آویز کرده اند، چه کار می کنید؟! قطعا کار خاصی نمی کنید و به همان کار قبلی تان ادامه خواهید داد!! گیرم شما انقلاب اسلامی را قبول نداشته باشید؛ زنده و مرده سران فتنه به چه درد شما می خورد؟! اینقدرش را باید عاقل باشید که روی صورت سران بی معرفت فتنه، حتی آب دهان تان را هم حرام نکنید. می دانم کمی زور دارد، اما اعتراف را برای همین مواقع گذاشته اند دیگر! شما را به خدا نگویید «اگه همچین بشه، ایران قیامت می شه»، که گذشت دوره این شوخی ها! لطف کنید و از دیدن قیامت ایران در دیار کرمانشاهان لذت ببرید!

دو: چندی است سران فتنه همراه با اهل و عیال، خودشان را به آب و آتش می زنند تا بلکه دیده شوند. خاتمی از راه ترس و نفاق، و آن دیگران از راه نامه نگاری و ننه من در زندان غریبم! خانواده فلان محارب می گوید که چندی است پدرشان را ندیده اند. البته اگر قوه محترم قضائیه می خواست عدالت را بدون مصلحت سنجی در مورد این فرد اجرا می کرد، ما الان باید شاهد دومین سالمرگ موسوی و امثالهم می بودیم. دیدار خانواده هم می ماند به سنگ قبری نمور در قطعه منافقین و ایضا به قیامت. در مثل البته مناقشه هم باشد عیبی ندارد. می گویند؛ در دیزی باز است، حیای گربه کجا رفته؟

سه: طرف را به ده راه نمی دادند، سراغ کدخدا را می گرفت. این شده حکایت اهل و عیال فتنه گرانی که به بزرگان نظام، نامه می نویسند. یکی شان خطاب به رئیس دستگاه قضا نوشته که در زندان شاه هم با زندانی این برخورد را نمی کردند! البته مازوخیسم داشتن شیخ بیسواد گناهی را متوجه هیچ نظامی نمی کند، لیکن گمانم خوشی زده زیر دل بعضی ها و این وسط دارد به کرامت و رحمانیت نظام جمهوری اسلامی ظلم می شود. به عنوان نمونه آقای تاج زاده به دلیل محاربه با جمهوری اسلامی الان باید آن دنیا تشریف داشته باشد یا به ولی فقیه نامه بنویسد؟! آیا به این دلیل که نماینده ولی فقیه در قوه قضائیه علاوه بر عدالت دارای رحمت و انصاف و چشم پوشی و گذشت است، ما باید شاهد این نامه نگاری ها باشیم؟! این فتنه گران در زندان اوین هستند یا هتل اوین، و اصولا این چگونه حصری است که هم نامه می نویسند و هم جشن تولد می روند و هم وبلاگ شان را آپ می کنند و هم خرید و فروش خانه می کنند و هم به بزرگان توصیه می کنند که چگونه باید حکومت را اداره کرد؟!

آیا رواست محاربینی که به دلیل زنده ماندن و نفس کشیدن، باید حتی آرم قوه قضائیه، بلکه خاک کفش آقایانی چون آملی لاریجانی و محسنی اژه ای را ببوسند، اینچنین خطاب به مسئولان قوه قضائیه درشتی کنند؟! گیرم که زنده و مرده این مردگان متحرک پشیزی ارزش نداشته باشد، آیا ما باید شاهد توهین به قوه قضائیه به نیابت اهانت به اصل نظام جمهوری اسلامی باشیم؟! آیا مقایسه جمهوری اسلامی با رژیم پهلوی جرم نیست؟! و اگر جز این نیست، چرا اهل و عیال فتنه گران به بند کشیده نمی شوند؟! چرا کوتاه نمی شود این زبان ها؟! آیا دستگاه قضا شک دارد که این ملت، اولین حامی ایشان در مقابله با فتنه گران و منحرفین و اهالی اختلاس در راه تحقق عدالت است؟! اگر قوه قضائیه ما اهل مدارا نبود، الان خانم آقای کروبی باید برای یک مرده فاتحه می خواند و بچه های موسوی باید عزای دومین سالمرگ پدر منافق شان را می گرفتند. قطعا جز این نیست، اما آیا کسانی که لیاقت لطف قوه قضائیه را ندارند، ترحم بیش از حد به ایشان منطقی است؟! اگر واقعا زندان جمهوری اسلامی هم مثل زندان شاه بود، عده ای جرئت می کردند که به بازی بگیرند منش بزرگوارانه قوه قضائیه را؟! دستگاه قضایی این را بداند که عدالت طلبی ما، محکم ترین دلیل حمایت و علاقه ما نسبت به قوه قضائیه است. ما تاب نقد این قوه را داریم و گاه خودمان همانا منتقدین دلسوزیم، اما تاب این درشت گویی ها را نداریم. اهانت به قوه قضائیه و توهین به زندان این نظام در پوشش نامه نگاری اهالی فتنه، قطعا جرمی نابخشودنی است و نشان می دهد که نه فتنه گران لیاقت رحمت نظام را دارند، نه خانواده شان. در چنین شرایطی ادامه این ترحم با چه دلیل منطقی صورت می گیرد؟! من یک سئوال دارم. اگر این افراد آزاد بودند و در حبس یا حصر نبودند، چه کار می کردند که الان از انجام دادن آن محروم اند؟!

چهار: هر چند که معتقدم فتنه گران، لایق لطف دستگاه قضا نیستند و قوه قضائیه باید در برخورد با ایشان تجدید نظر کند، لیکن از زاویه ای دیگر، آنچه برایم مایه وقار و شکوه و استواری است، بی توجهی کامل حضرت ماه است به نامه های سرگشاده خفاشان شب پرست. «آقا»ی ما علوی تبار است و عباس نگهدار، و دشمنان بزرگی در ردیف آمریکا و اسرائیل دارد. چه منی که از ایشان مدح می کنم، چه آن کسانی که نامه علیه این سلاله علی می نویسند، اینقدرش را قیاس، البته خالی از اشکال است که هر دو داریم وزن خودمان را بالا می بریم.

***

جایی در مطلع این نوشته، نوشتم که سران فتنه، مرده و زنده شان برای هیچ بنی بشری، به خصوص جنبش زرد شده سبز اهمیت ندارد، اما با این همه چرا دست به نگارش این مطلب بردم؟! آیا مرض داشتم؟! آیا این نوشته سوء استفاده از شیخ بیسواد و دور و وری هایش بود برای به روز کردن وبلاگ قطعه ۲۶ بعد از یک هفته؟! آیا خواستم یاد نامه صریح و صمیمی و طوفانی را در سالگردش زنده کنم؟! در این باره دوست دارم نظر شما را بدانم… و آن را در ستون قشنگ کامنت های تان بخوانم…    

این نوشته در 20:06 ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم الله…

  2. سیداحمد می‌گوید:

    “می دانم کمی زور دارد، اما اعتراف را برای همین مواقع گذاشته اند دیگر! شما را به خدا نگویید «اگه همچین بشه، ایران قیامت می شه»، که گذشت دوره این شوخی ها! لطف کنید و از دیدن قیامت ایران در دیار کرمانشاهان لذت ببرید!”

    “اگر قوه قضائیه ما اهل مدارا نبود، الان خانم آقای کروبی باید برای یک مرده فاتحه می خواند و بچه های موسوی باید عزای دومین سالمرگ پدر منافق شان را می گرفتند. قطعا جز این نیست، اما آیا کسانی که لیاقت لطف قوه قضائیه را ندارند، ترحم بیش از حد به ایشان منطقی است؟!”

    بعد از مدت ها، خواندن چنین مطلبی با این موضوع دلچسب بود؛
    البته تلخیِ این درد همچنان حس می شود…

  3. چشم انتظار می‌گوید:

    داداش حسین در این ستون قشنگ می خوانید:
    اول؛
    شما اگه از ابتدا تا انتهای یک متن، فقط “نقطه” بذارین! برای ما دیدنش لطف و صفا داره و حداقلش اینه که با این نقطه ها دوز بازی می کنیم. یا براش جملات بدون نقطه می نویسیم و از نقطه های متبرک شما به نحو احسن و به نفع نظام استفاده می کنیم. چه برسه اگه متنی در رابطه با سالمرگ سران فتنه بذارین این که از این.
    دوم؛
    شما هر متنی با هر نیتی و به هر قصدی از آپ کردن قطعه گرفته تا آب کردن یخ چند روز نبودنتون بنویسین ما به قصد قربة الی الله می خونیم.
    سوم؛
    این بیچاره هایی که گفتند؛ در زندان شاه هم با زندانی این برخورد را نمی کردند! راست گفتند! دستگاه محترم قضا منظورشون رو نگرفته. آخه اگه کسی در زندان شاه می خواست اینجور به اسفل الحضرت شاه مخلوع چنین اراجیفی رو بگه حتما” باهاشون اینجوری که نظام اسلامی برخورد کرده برخورد نمی کردند و یه راست می فرستادنشون اون دنیا. تازه افتخارشون این بود که شهید شدند. ولی خوب اگه قرار بود اینها لیاقت داشته باشند، که عاقبتشون می شد مثل؛ نواب و فدائیان و … نه مثل؛ معدومینی که البته در مقابل اینها رو سفیدند به جان خودم.

  4. چشم انتظار می‌گوید:

    این جمله تون هم خودش یه پامتنه!
    در شرایطی که ما باید از ملل دنیا تمنا کنیم، پیوستن شان به جنبش تسخیر وال استریت را مثل ترافیک تهران، زوج و فرد کنند، بلکه وقت کنیم اخبار همه شان را مخابره کنیم، نوشتن درباره فتنه گران ۸۸ مصداق بارز بی بصیرتی است. قبل از خواندن مطلب، مرا ببخشید به خاطر این اهمال!

  5. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    خوشحال شدم از اینکه به این موضوع اشاره کردید.
    یک علامت سوال بزرگ در ذهن همه ما وجود دارد و تا وقتی به طور رسمی به جرم این منافقین رسیدگی نشود، ذهنمان آرام نمی شود.

    معمولا نمی شود ذهن شما را خواند، یعنی دقیقا کسی نمی تواند بگوید شما با چه هدفی این مطلب را نوشتید!!
    خوبی این مطب برای من این است که فردا با جملاتی از این متن، حال یکی از اساتیدم را میگیرم تا دلم خنک شود.

  6. چشم انتظار می‌گوید:

    این “ف ه” هم گمانم کامنت خصوصی برای برخی ذی نفوذان گذاشته، که مهلتش رو تمدید کنن. بدون اینکه کسی متوجه بشه!
    ولی حیف اگه جدی جدی بابا جونش بخواد بره مکه و اون رو برای خرید نبره، خیلی بد میشه!

  7. ف. طباطبائی می‌گوید:

    شما برای وال استریت و مصر و بحرین کم نذاشتین. ممنون که در این شلوغی ها به این موضوع هم اشاره کردین.
    وقتی به کسی زیاد رو بدی، جوگیر میشه. مثل بچه های موسوی و کروبی و کی و کی!!
    پدراشون ده ها جوون رو به انواع مختلف نابود کردن، حالا اینا عوض اینکه خفه خون بگیرن و از خجالت بمیرن، زبونش هر روز دراز تر میشه.
    ما همچنان امیدواریم که آقای آملی لاریجانی زبون اینا رو کوتاه کنه!!

    هدف شما از این نوشته هر چی که باشه، خوبه.
    موسوی و کروبی هیچ جائی که به درد نخوردن، لااقل به درد موضوعی برای آپ کردن که میخورن. البته بی انصافیه که بخوایم این مطلب رو صرفا جهت آپ شدن بدونیم.

    این جمله زیبا بود:
    لطف کنید و از دیدن قیامت ایران در دیار کرمانشاهان لذت ببرید!

  8. پاییز می‌گوید:

    عجب جمله ای:پیوستن شان به جنبش تسخیر وال استریت را مثل ترافیک تهران، زوج و فرد کنند،

    جـــــــنــــــــــبـــــــش زرد شـــــــــــده ســـــــــــبز …خیلی باحال بود،جدّا چــــــــسبیـــــــد.

  9. میلاد پسندیده می‌گوید:

    می خواستی ببینی در مطالبه مردم از ق.ق درباره محاکمه سران فتنه خدشه وارد شده که ندیدی!

  10. میلاد پسندیده می‌گوید:

    می خواستی ما را یاد اتفاقات بد آن زمان بیاندازی و حالمان را بگیری!

  11. میلاد پسندیده می‌گوید:

    می خواستی ما را یاد ۹ دی بیاندازی و حالی بهمان داده باشی! اما شاید هم همان طور که خودت گفتی مرض داشتی که ما را اذیت کنی!!

  12. میلاد پسندیده می‌گوید:

    می خواستی ببینی آیا من می گویم مرض داشتی… که داغش را بر دلت گذاشتم و نگفتم! و خودت دست بردی در کامنتم!!

  13. میلاد پسندیده می‌گوید:

    و هنوز داری دست می بری! و شیطنت می کنی!

  14. میلاد پسندیده می‌گوید:

    🙂
    فدات داداش… تسلیم! اما یک سئوال! چرا مردم ایران به این جنبش کذایی وال استریت نمی پیوندند؟! چون وال ملت ما فی حد ذاته استریت است؟!!

  15. سلاله 9 دی می‌گوید:

    درست است که جنبش سبز به تاریخ پیوست و خوب هم نیست که پشت سر مرده حرف زد؛ اما آنانی که در فتنه تیر ۷۸ نقش داشتند، خیلی های شان در فتنه ۸۸ هم نقش آفرینی کردند. اگر فتنه ۷۸ را از ریشه خشکانده بودند و با فتنه گران آن برخورد قاطع می شد، شاهد خیلی چیزهای دیگر نبودیم. ادب نشوند و هزینه نپردازند، دوباره ده سال دیگر خیال خام می کنند و از بزرگواری نظام ما سوءاستفاده و چون نادان اند خیال بد می کنند. شاید به این دلیل این متن را نوشتید. کم ترین انتظار ما این است که به فتنه گران بفهمانند که توهین به نظامی که برآمده از خون شهداست، هزینه دارد و باید این هزینه را بپردازند.
    {این وسط دارد به کرامت و رحمانیت نظام جمهوری اسلامی ظلم می شود.}

  16. میلاد پسندیده می‌گوید:

    ببخشید که بجای یک سؤال، دوتا پرسیدم! خودم هم نفهمیدم منظورش از سؤال دوم چی بود؟! میشه یه توضیح کوچولو بدم که متوجه بشی؟!! آیا ما آن استریت نیستیم که با این وال بترسیم؟!!

  17. میلاد پسندیده می‌گوید:

    البته منظورم “بلرزیم” بود که “بترسیم” نوشتی!!
    ما کل خاک آمریکا در ایران را روز ۱۳ آبان ۵۸ اشغال کردیم… اشغال گران وال استریت هستند که والشان دارد به استریت های روزولت و تخت جمشید می پیوندد. با این همه شاید مشکل وال در ایران، به ترافیک موجود در استریت برگردد!

  18. سنگربان می‌گوید:

    جریان فتنه ۸۸ مثل جریان انحرافی دنبال خودنمایی است…
    البته انتخابات نزدیک است پس می خواهند به هر ترتیبی به کارآمدی نظام خدشه وارد کنند…
    شاید هم ازبس قوه قضاییه به این بخت برگشته ها بی توجهی کرده خواستند جلب توجه کرده باشند……
    از این حیث این جماعت مدیون شماهستند که حتی شده با یک طنز ، نقد سیاسی و متلک ، گهگایی بی نصیبشان نمی گذارید….
    قوه قضاییه در حال تهیه دادخواست علیه آمریکاست!!
    وقت نمی کند پرونده قطور آن آقازاده ساندویچ خور را ورق بزند!
    شاید خواستید با این نوشته کمی این جماعت را آرام کنید….
    انگار این اتهاماتی که به قوه قضاییه زده اند به شما بیشتر برخورده تا دستگاه قضا!
    فکر می کنم همانطور که گفتید هدف تان دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران بوده که دستگاه قضا به نمایندگی از آن مورد اتهام قرار گرفت….
    در هر حال با هر نیتی که نوشتید عالی بود….
    دلم واسه شیخ یه ذره شده بود….

  19. سیداحمد می‌گوید:

    میلاد!

    چه میکنی؟؟؟

  20. جماران می‌گوید:

    ای عشق، ببار بر سرم رحمت خویش… ای عقل، مرا رها کن از زحمت خویش
    از عقل بریدم و به او پیوستم… شاید کشدم به لطف، در خلوت خویش

    “امام روح الله”

  21. میلاد پسندیده می‌گوید:

    داداش!… ستون ۲۰:۰۶ را ول کردی، داری ۲۰:۳۰ نگاه می کنی؟… به چیزهای ق.ق گوش می دهی؟… هو وو می بینی؟… ارزانی خودروی ایرانی در عراق را می بینی؟… مالیات چی گری را می بینی؟… تکذیبیه توانیر نسبت به کاهنده انرژی را می بینی؟… مصوبات پول و اعتبار را می بینی؟… وام فرهنگیان را می بینی؟… پارتی علیرضا نوری زاده را می شنوی؟… پیوستن آتن به وال استریت را می بینی؟… حمایت سوری ها از اسد را می بینی؟… گزارشگر تازه مو کاشته را می بینی؟!! امشب در بیست و سی، هیچ والی استریت نشد، الا به نفع بشار اسد!

  22. میلاد پسندیده می‌گوید:

    سید احمد! مثل اینکه متوجه نیستی؟… من دارم کامنت نامحسوس می ذاره!!! یعنی شوخی بدی داره با کامنتای من می کنه داداش حسین! دست می بره توی کامنتام! به کی بگم، چه جور بگم! الان اینارم فکر کنم داره خودش می نویسه از قول من. شیرتوشیریه که!!

  23. پاییز می‌گوید:

    “چاهی مکن بحرِ کسی اول خودت دوم کسی”،اونایی که به آتیشِ فتنه دامن میزدن الان خودشون افتادن توچاله ی وال استریت.
    ولــــــــــــــــی…ولـــــــــــــی…اونا که حضرت ماه ندارن بتونه فتنه روجمع کنه…پس مثل خر افتادن توگل…میخام ببینم کی میخادبه این وضع سروسامون بده؟

    میخواستن چهره ی رهبرو خراب کنن ولی”لطف کنید و از دیدن قیامت ایران در دیار کرمانشاهان لذت ببرید!”

    ایران ـ سال۸۸:خبرایی بودعجیب
    تقریبا کل جهان غرب ـ سال۹۰:خبرایی هست بس عجیبتر
    خداچه قدر زود حقشونو گذاشت کف دستشون تاایناباشن که بی اجازه پاتوکفش بقیه نکنن

  24. میلاد پسندیده می‌گوید:

    آها… بالاخره گرفتم!

  25. سیداحمد می‌گوید:

    میلاد جان؛

    دارم میبینم!
    ببخشید ها ولی حقته!
    🙂

  26. سیداحمد می‌گوید:

    داداش حسین!

    ما دل نوشت می خوایم! اونم مدح ماه!!

  27. جلال معترف می‌گوید:

    لطف کنید و از دیدن قیامت ایران در دیار کرمانشاهان لذت ببرید!

    متن اختصاصی یک لذت دیگر دارد داداش، حتی اگر خون دل باشد.
    در پناه امام زمان باشید.
    اندکی صبر…

  28. میلاد پسندیده می‌گوید:

    این قسمت سریال وضعیت سفید خیلی قشنگ بود… خوب درآورده بود فضای اردو های بسیج را… دستشان درد نکند.

  29. حی علی الجهاد می‌گوید:

    آیا خواستم یاد نامه صریح و صمیمی و طوفانی را در سالگردش زنده کنم؟!

    دقیقا!

    یک چیز دیگر هم بگویم دعوایم نکنید!

    شما کلا و همیشه در حال سوءاستفاده هستید از همه اتفاقات برای آپ کردن قطعه ۲۶!!

  30. یه بیست و شیشی می‌گوید:

    الهی بمیرن همشون با هم،
    الهی…
    کاش تا زنده ام مرگ این فتنه گرا رو ببینم.
    حالا موسوی و کروبی نشد عیب نداره، لااقل مرگ خاتمی رو ببینم.

  31. چشم انتظار می‌گوید:

    با اجازه ی آقا سید
    یک سئوال انگیزشی! فکر می کنید اولین فونت درشت قسمت کی میشه؟

  32. چشم انتظار می‌گوید:

    خیلی دوست دارم اولین فونت درشت رو واسه مبصر خستگی ناپذیر مون ببینیم

  33. سیداحمد می‌گوید:

    چشم انتظار بزرگوار!

    بستگی به شرایط دارد،
    قابل پیش بینی نیست، ممکن است همین امشب باشد! یه وقت هم ممکن است فعلا خبری نباشد. اینکه قسمت چه کسی می شود، اصلا مشخص نیست!

  34. چشم انتظار می‌گوید:

    من هم این آرزوی مقدس یه بیست و شیشی رو دارم. یعنی واقعا عدالت اجرا میشه؟!

  35. میلاد پسندیده می‌گوید:

    چشم انتظار! چرا پای عدالت را وسط می کشید؟… داداش یه نامحسوس بهش بده دیگه!!

  36. به جای امیر می‌گوید:

    گزارش ! (گفت و شنود)

    گفت: احمد شهید که از طرف کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل مامور بررسی حقوق بشر در ایران شده بود، گزارش خود را ارائه کرد!
    گفتم: خب! دیگه چی؟!
    گفت: در گزارش خود هیچ سندی ارائه نکرده و فقط از قول گروه های ضد انقلاب نظیر سلطنت طلب ها و منافقین و از قول کسانی که می گوید نخواسته اند نامشان فاش شود! و یا عباراتی نظیر گفته می شود! شنیده شده! و… جمهوری اسلامی ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرده است.
    گفتم: برای تکرار ادعاهای گروه های ضد انقلاب که نیازی به تعیین گزارشگر ویژه نبود!
    گفت: آش این گزارش به اندازه ای شور شده که رادیو آمریکا هم آن را غیرقابل استناد و کودکانه نامیده و گفته است؛ احمد شهید روش تهیه گزارش را نمی داند و باعث بی اعتباری آمریکا و سازمان ملل شده است.
    گفتم: به یارو گفتند؛ ادای بچه ها را دربیار! خودشو خیس کرد!

  37. چشم انتظار می‌گوید:

    شما درست میگین آخه ی تفاوت این حسین قدیانی:
    با بقیه داره در حقیقت یه نوع سوغات سفر هم هست. برای همین وقتی برای شما باشه انگار برای همه ی چون شما نماینده ی بچه ها در قطعه اید

  38. چشم انتظار می‌گوید:

    حیف اسم به این قشنگی برای این نماینده ی عوضی سازمان ملل.

  39. چشم انتظار می‌گوید:

    این موضوع نا محسوس رو من که متوجه نشدم این آقا میلاد هم بعضی وقتها یه چیزایی اختراع میکنه عجیبا قریبا!

  40. یه بیست و شیشی می‌گوید:

    چشم انتظار (که امیدوارم روزدتر انتظار همه مون به سر برسه)

    دوست عزیز! ما باید به فکر خودمون باشیم و شرایطی فراهم کنیم که داداش حسین یه فونت درشت بهمون بده،مطمئن برای آقا سید فونت درشت براهه.بععععله!!

  41. ابواللفضل می‌گوید:

    بابا واسه چی دعا می کنین اینا بمیرن؟!
    مردشون که به درد اون دنیا نمی خوره لااقل سوژه هستن برای نوشتن در این دنیا امثال این شیوخ اندکی بی سواد!
    باید یکی باشه که تو انتخابات بعدی با آرای باطله رقابت کنه یا نه؟! انصاف است که آرای باطله بی رقیب بمونه؟!

  42. آذرخش می‌گوید:

    سلام
    انگیزه تون رو از نوشتن این متن اگه درست بگیم، تو ذهنتون عوضش می کنید می گید غلط بود؟
    ولی گذشته از شوخی انگیزه شما رو که فقط خدا می دونه. اما واقعا کاشکی سالمرگشون بود.
    تو قبرستون یهودی ها باید دفنشون کنن.

  43. سیداحمد می‌گوید:

    قبرستون یهودی ها!
    🙂

    بهترین جا برای اینها همان قطعه منافقین است!
    معمولا قبرستان در شب خوف بدی دارد،
    اما قطعه منافقین وسط روز هم ترسناک است؛ به معنای واقعی قبرستان است.

  44. سهراب می‌گوید:

    جالبه که شما تقاضای اعدام مخالفین (یا به قول شما معاندین) نظام را دارید و بعد گله میکنید که چرا نظام محبوبت را با رژیم شاه مقایسه میکنند. تناقضی از این بزرگتر. نظام قرار بوده است ن.کر مردم باشد نه اینکه عده ای برای مخالفت با نظام به مرگ محکوم شوند. به هر حال زمان عاقبت همه ما را مشخص میکند و فراموش نکنید که کسانی هستند که فرزندانشان را جریان حوادث بعد از انتخابات از دست دادند و از ترس نیروهای امنیتی حتی جرات نکردند بگویند چه شد. روزی که پرده بیفتد این آدمها مسببین را نمیبخشند

  45. چشم انتظار می‌گوید:

    آقا ابوالفضل اینها اینقدر سوژه دارند که با مردن یکیشون یکی دیگه جاشونو می گیره پس بساط خنده و البته با نگاهی دیگه گریه به راهه.

  46. م.اشرف می‌گوید:

    سلام به همگی
    مسابقه:
    ۱٫ این سخن از کیست و در چه برهه حساسی ایراد شده است؟
    “مردم میخواهند رأی شان تزئینی نباشد”
    الف: الف-هاء، سال ۸۷
    ب: ا-ه، قبل از انتخابات دولت دهم
    ج: اکبر-ه، بعد از انتخابات دولت دهم
    د: الف- هاشمی، در آستانه انتخابات مجلس

    ۲٫(تشریحی) انگیزه ایشان از افاضه این جمله چیست و شما را یاد چه حوادثی می اندازد؟

    تصحیح و اهداء جایزه طبعاً با مبصر است

  47. سیداحمد می‌گوید:

    آقا سهراب

    خدا لعنت کند آن کسانی را که باعث ریخته شدن خون جوانها شدند، جوانهای بی خبر و پر شور و بی فکر!
    اتفاقا من اگر جای مادر و پدر کشته شده هائی که شما اشاره کردید بودم، تا الان بارها و بارها با دست خودم موسوی و کروبی و خاتمی را می کشتم.
    جوانهای مردم را کشیدند به خیابان و خودشان رفتند چالوس و رامسر و صفا!
    خدا لعنتشان کند!

    لااله الا الله…

  48. میلاد پسندیده می‌گوید:

    آقایان، خانم ها
    بزنید شبکه یک… برنامه پارک ملت، آقای امیرخانی را آورده است!!

  49. سادات می‌گوید:

    سلام و ممنون
    تجربه ۳۳ ساله انقلاب نازنین مان ثابت کرده که اگر هر چند وقت یک بار ماجرای این اهل فتنه را آپ نکنیم خودشون هم به طور جدی یادشون میره که کی بودن و چه کردند چه برسه به بقیه انوقت ممکنه آن ها مدال مجاهدت و رشادت هم طلب کنند و آنوقته که قسم حضرت عباس هم بخوری که اینها خائن بودند و چه ها که نکردند بهت میگن از اول هم دگم و تنگ نظر بودی و حالا کروبی بیار و باقالی بار کن!

  50. حی علی الجهاد می‌گوید:

    خدمت اهالی محترم قطعه مقدس ۲۶:

    احتراما به استحضار می‌‌رساند بی‌خود به دل‌های محترم صابون نزنید … این‌طور که از شواهد پیداست تا آینده‌ای نه چندان نزدیک از فونت درشت خبری نیست …

    همین دیگه!

  51. سهراب می‌گوید:

    آقای سید احمد، خودشان رفتن چالوس و نوشهر را شوخی میکنید شاید!!!
    من اینجا بحث محکوم کردن این یا اون را نمیکنم. خودشان در چالوس نیستند، در حبس خانگی هستند. مثل مرحوم منتظری که حدود ۴ یا پنج سالی در آغاز رهبری آقای خامنه ای همین وضع را داشت. شما هیچ وقت این نکته را فراموش نکنید که کشیدن مردم به خیابان تقصیر این و آن نبود. اگر موسوی و کروبی جا خالی داده بودند ما دیگر تف به صورتشان نمی انداختیم. فرق من با شما اینه که من آقای خامنه ای را واجب الاطاغت نمیدونم. اگر آنها اطاعت کرده بودند برای من موجودات ترسویی بودند که از قدرت رهبر ترسیدند. مردم بدون دعوت اینها هم اومده بودند. مردم عصبانی بودند و در شوک. اتفاقا اگر موسوی و کروبی رهبری نمیکردند احتمال داشت رشته نارضایتی برسه به دست اپوزوسیون خارج نشین، که اونها خیلی از معذوریت ها را ندارند. توی تمام اون دوران من به وضوح یادمه به ما از تریبونهای اصلاح طلبها توصیه میکردند خشونت نه، خشونت نه میترسیدن اوضاع از دستشون در بره. ولی خارج نشینها طور دیگری نگاه میکنند. اگر اونها سر رشته دار بودند ما از دو طرف بسیار بیشتر کشته میدادیم.
    ضمنا در انتخابات بسیار شبهه وجود داشت و تلویزیون هیچ گاه به بخش منتقد حاکمیت فرصت طرح شکایات را نداد. روز اول انتخابات من من دقیقا یادمه که ما هم شک کرده بودیم. ما حدس میزدیم موسوی رای میاره ولی وقتی نتایج را اعلام کردند یادمه یکی از دوستان من گفت شایدم احمدی نژاد رای اورده ما که از شهرستان و دهات خبر نداریم. چیزی که به شخصه من را مطمئن کرد این بود که اگر اینها ریگی به کفششون نیست چرا از ۲۳ خرداد ریختن دارن مردم را کتک میزدند. چرا یک مجوز نمیدن؟ و نکته دیگر آقای خامنه ای روز بعد از انتخابات انتخابات را تایید کرد. این به این موضوع را القا میکرد که وقتی رهبر نظام هنوز شاکیان طرح شکایت نکردند میگوید انتخابات صحیح بوده امیدی به رسیدگی این دوستان نیست.
    در ضمن الان همین بحث توزیع سهام عدالت دو ماه قبل از انتخابات وجود دارد. این کار درستی نیست در ضمن درست نیست اعضای شورای نگهبان قبل از انتخابات به نفع اخمدی نژاد موضع بگیرند، معلوم است من بعد از انتخابات نمیتونم داوری اینها را قبول کنم.
    در پایان دوست دارم این را بگم، احتمالا شما نگاههای الهی به سیاست داری ولی نظر من اینه که آدمهای سیاسی منافعشون را دنبال میکند ولی آخر هر روز ما مردم هستیم که باید ببینمیم رومون میشه تو چشم هم نگاه کنیم یا نه

  52. سیده از فرانسه می‌گوید:

    آیا خواستم یاد نامه صریح و صمیمی و طوفانی را در سالگردش زنده کنم؟! !!!!!!!!!!
    آفرین به این زیرکی مومن باید زیرک باشد

  53. سیداحمد می‌گوید:

    آقا سهراب؛

    اگر گفتم رفتند چالوس، منظورم این روز ها نیست!
    منظورم همان خرداد و تیر۸۸ است.

    حوصله بحث بی فایده ندارم، همین!

  54. احساس می‌گوید:

    به نام الله
    آیا خواستم یاد نامه صریح و صمیمی و طوفانی را در سالگردش زنده کنم؟!
    همین بوده هدفتان از این نوشته
    اما من نظرم این است که سران فتنه نباید کشته بشن(هرچند که میخواهم سر به تنشان نباشد!) چرا که ممکنه فرصت طلبان نامرد از این اتفاق به ضرر نظام استفاده کنند و از اونها یک اسطوره بسازند و حتی طوری بشه که تولد آقای موسوی رو هم جشن بگیرند و چه و چه و چه!
    و از اونجایی که همه ما به” آقا”مون اطمینان ۱۰۰ درصدی داریم مطمئنم اگر قوه قضاییه اشتباه کرده و تا حالا اونها رو اعدام نکرده حتما” آقا”ی عزیزمون وارد میشد.ایشون حتی توی صحبت هاشون توی کرمانشاه گفتند که به هر سه قوه اختیار دادن اما اگه بدونن که ذره ای از اهداف نظام دارن دور میشن این سه قوه حتما وارد میشوم

  55. مجید مطوری می‌گوید:

    کم کم دارم به این نتیجه میرسم که علت زنده ماندن این حرام لقمه ها ،آتو داشتن سران مملکت از همدیگر است-اگه غیر از این است کمکم کنید

  56. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    سلام و روز به خیر.
    وقتی این را خواندم ناخداگاه این جمله در ذهنم تداعی شد:
    “آقای لاریجانی ما دیگر به چه زبانی حقمان را مطالبه کنیم؟”

    باران رحمت الهی به شدت در حال باریدن است، دعا می کنم خدا عاقبت همه مان را ختم به خیر کند.

  57. چشم انتظار می‌گوید:

    سید احمد عزیز؛
    ببخشید که این خواسته کمی زود است ولی اگه تونستین و شرایط فراهم بود بتونین لینک دیدار حضرت آقا از احمد عزیز در بیمارستان رو که امروز اخبار گذاشت برامون تهیه بفرمایید ممنونیم. ببخشید پررویی کردم.

  58. م.طاهری می‌گوید:

    در حد و اندازه ای نبوده و نیستند که بتوانند کوچکترین سوراخ یا شکستگی در کشتی انقلاب به وجود آورند اما این منکر تلاش آن ها در این زمینه نمی شود. اگرچه ابراز وجودشان آن زمان که با تمام قدرت و در سایه حمایت مالی و رسانه ای و سیاسی دشمنان قسم خورده این ملت به میدان آمده بودند به شکست مفتضحانه انجامید و جز ایجاد چند خراش بر روی بدنه کشتی انقلاب نتوانستند کاری از پیش ببرند اما نباید توقع چشم پوشی در مقابل گناه نابخشودنی اشان را کنند.

    آن زمان که امیدوارانه چشم به چند خراش ایجاد شده روی کشتی انقلاب دوخته بودند و ابلهانه به خود قبولانده بودند که کار انقلاب را یکسره کرده اند، قایق های کوچک و فکسنی اشان را به آب انداختند و به امید غرق شدن کشتی انقلاب سوار آن قایق ها شدند، آن چنان مست و مسرور از اعمال پلید و تشویق دشمنان بودند که گردابی را که از خشم ملت به وجود آمده بود تا آنها و افکار و اعمال قبیح شان را یک جا ببلعد ندیدند و حتی شادمانه به همان سمت پارو زدند. هرچه ناخدا فریاد زد و دست کمک به طرف شان دراز کرد روی برگرداندند و با سرعت بیشتری از کشتی انقلاب فاصله گرفتند

    حالا باید بدانند که یادمان نمی رود
    فراموش نخواهیم کرد
    جرمشان بزرگ تر از آن است که قابل چشم پوشی باشد

  59. افق می‌گوید:

    سلام
    خداقوت
    دست شما درد نکنه. با احترام، دلم خنک شد.

  60. عطشان می‌گوید:

    سلام علیکم
    به نظر من تنها هدف شما یادآوری مجدد خاطرات شیخ بی سواد بود که همگی دلمون براش تنگ شده!!
    شاید هم این نکته را به جریان انحراف یاد اور شدید که هم چنان ادامه دهید چون آخر عاقبتتون میشه مثل امثال کروبی و موسوی و … دیگه چی از این بهتر !!!!!!

    خارج از شوخی فکر کنم هم گوشزدی بود به جناب ق.ق که ما هنوز در پی دستگیری و محاکمه عادلانه سران فتنه هستیم و در عین حال نشان دهنده بصیرت شما بود که درسته ما از قوه ی قضاییه مطالباتی داریم اما این دلیل نمی شود که در برابر توهین به یکی از دستگاه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ساکت باشیم .

  61. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر حسین*

  62. قلی پور می‌گوید:

    هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
    ثبت است بر جریده ی عالم دوام ما

  63. ابواللفضل می‌گوید:

    سلام به همه ….
    اون کامنت صرفا مزاح بود….
    خدا تو قرآن میگه می دونین چرا فرصت زندگی به چنین افرادی داده میشه ، برای اینکه اعمالشون هیزم جهنمشونه ، هر چه بیشتر ، عذاب بیشتر ، خدا میدونه چه طور خون به دل آقا کردن امثال این آقایون!….. خدا لعنتشون کنه … البته ما بخیل نیستیم خدا کنه پیش خداشون توبه کنن… در ضمن بد نیست حساب کلیمی های با خدا رو از این صهیونیستا جدا کنیم….
    التماس دعا رفقا….

  64. حامد توکلی می‌گوید:

    بلا به دور!
    دو روز نیومدم قطعه ها!

    این از حسین که مواضع آشتیانی
    نه آشتی دار با ق.ق بر قرار کرده
    بنده هنوز سخته هضم توانایی پیشرفتی اینچنینی در یه خاندان
    برادران لاریجانی به کنار پسر خالشون هم؟

    بماند بنده شخص شخیص شیطان هم کار درست رو انجام بده ازش حمایت میکنم
    به همون روال که میگم جنابان لاریجانی دستتان درد نکنه.

    حالا حسین هیچی.

    میلاد عزیزم خوبی؟!!!
    منم خوبم

    بعد ازاین همه بیانیه که دادم به عنوان بیانیه آخر باید عرض کنم

    آدم توی بطری آب معدنی غرق بشه ولی مثل این قذافی اینقدر خفیف به درک الصاق نشه.

  65. چشم انتظار می‌گوید:

    این کلیپ زیبا ارزش چند بار دیدن داره.
    http://www.leader-khamenei.com/khamenei-clips-download/830-jazebe-mehr.html
    در ضمن فردا؛
    ۲۳ ذی القعده روز مخصوص زیارتی ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا ( علیه آلاف التحیة والثنا) از همه التماس دعای مخصوص داریم و اگه ما هم لایق بودیم به پا بوسی آقا، برای ستاره ها عزیز به ویژه داداش حسین و سید احمد دعا می کنیم.

  66. سیداحمد می‌گوید:

    چشم انتظار؛

    ممنونم، شدید برای همه اهالی قطعه مقدس ۲۶ دعا کن!

  67. صبا می‌گوید:

    این که چرا از شیخ بی سواد گفتید؛ فکر کنم به خاطر این است که نمی خواهید از خاطره ها برود. حال از شدت علاقه است”شیطنت” یا عبرت نمی دانم.
    اما این که از ما این سوال را پرسیده اید فکر می کنم، گه گاه دوست دارید مستقیم ما مخاطبتان باشیم . ما یعنی ستاره های پر نور قطعه بیست و شش.(آیکون اعتماد به نفس)
    راستی آیا آیا هایتان مرا یاد مامون در سریال امام رضا علیه السلام انداخت(بلا نسبت شما) سریال زیبایی ست! هرروز رسانه ی ملی میگذارد.

  68. طه می‌گوید:

    سلام دستتون درد نکنه که خاطرات فتنه ۸۸ رو زنده میکنید ولی فکر نمیکنید مطالب جدیدتری برای آپ کردن باشه مهم تر از اون بی زحمت اون موضوع رو دیگه فراموش کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.