گزارش عزاداری دوستان اوباما

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ عکس: علی اکبر بهشتی

مراسم عزاداری به مناسبت اوضاع شلم شوربای آمریکا، عصر دیروز در تالار یاسر تلفات بنیاد باران، با حضور تنی چند از سکولارها و نمایندگان گرگ دبلیوزپلنگ، در فضایی آکنده از بوی گند جوراب برگزار شد. 

در ابتدای این مراسم، حضار به نشانه همدردی با نظام سرمایه داری، دقایقی انگشت شست خود را بین ۲ ابرو نگه داشتند و آنگاه، ممد تمدن ضمن خوش آمدگویی به حضار، از علاف بودن این جماعت انتقاد کرد. وی خطاب به جنبش «هم اکنون وال استریت را اشغال کنید» گفت: کیلومتر ۱۴ کاخ سفید، خط قرمز ماست و هر کس، یک قدم از این خط، جلوتر بیاید، می دهم از واشینگتن بیرونش کنند!! ممد تمدن که از همان اول بسم الله دعوا داشت، بازداشت شهروندان آمریکایی توسط پلیس اوباما را اقدامی در چهارچوب قانون اساسی خواند و تصریح کرد: کسانی که این روزها امنیت اتاق بیضی را مختل می کنند، ملائک، روی صورت شان تف می اندازند!! این فعال سیاسی گفت: مخالفین امروز کاخ سفید، اگر برای شرکت در انتخابات آینده آمریکا، شرط و شروط بگذارند، به آنها نشان خواهیم داد کجا میدان التحریر است!!  

ممد تمدن به سرایت اعتراضات آمریکا به استرالیا اشاره کرد و با انتقاد از نوادگان دکتر ارنست، خاطرنشان کرد: همین را کم داشتیم که یک مشت کانگورو برای نظام سرمایه داری شاخ شوند! وی گفت: کانگوروهایی که در تظاهرات علیه نظام سرمایه داری غرب شرکت می کنند، بچه های شان را جمهوری اسلامی، توی جیب جلوی شان گذاشته!! این چهره سیاسی، گل خداداد عزیزی به استرالیا را آفساید اعلام کرد و با توجه دادن جمع حاضر به چهره غم زده مارک بوسنیچ، بعد از بازی، در اظهار نظری عجیب بیان داشت: اگر پوریای ولی جای کریم باقری بود، آن توپ را می زد به تیر دروازه، چون که شبش مادر مارک بوسنیچ را در یکی از کلیساهای ملبورن، مشغول لمباندن ساندویچ دیده بود!!! وی مدعی شد؛ عابدزاده در آن بازی ۲ کارته بود! ممد تمدن سپس به گل حمید استیلی به آمریکا اشاره کرد و گفت: خدا رحمت کند پهلوان اکبر خراسانی را، اما این یکی اکبر هم بهتر است درباره اوضاع آمریکا حرف نزند، چرا که مردم، حرف های او را قبول نمی کنند!!

در ادامه این مراسم حجت الامسال هرمنوتیک از طریق ویدئو کنفرانس به بیان اباطیل بسیار مهمی پرداخت. وی در ابتدای سخنانش خاطرنشان کرد: قرائت ها درباره جنبش «هم اکنون با خاک انداز، خانه بیل کلینتون را اشغال کنید» زیاد است و در این باره در متون کهن، تعدد قرائت وجود دارد! وی با انتقاد از مردم آمریکا که روی پلاکاردهای شان شعار «اینجا میدان التحریر است» را می نویسند، گفت: آمریکا که میدان التحریر است، انگلیس که میدان التحریر است، فرانسه که میدان التحریر است، اسپانیا که میدان التحریر است؛ خیلی کم میدان التحریر داشتیم، این استرالیا هم برای ما شده میدان التحریر!! کدیور به استقرار استرالیا در اون یکی نیم کره پرداخت و گفت: الان که در آمریکا پائیز است، در استرالیا بهار است؛ کانگوروها هم با این اعتدال زمین شان!! نکردند بگذارند تکلیف این نیم کره، مشخص شود، بعد برویم سراغ اون یکی نیم کره!! وی که عصبانی به نظر می رسید، ادامه داد: ظاهرا تنها جایی که میدان التحریر نیست، چهارراه گلوبندک است!! حجت الامسال هرمنوتیک افزود: طبق آنچه که از اناجیل ۴ گانه به دست ما رسیده، تظاهرات مردم آمریکا علیه کاخ سفید، اقدامی نامشروع است و در هیچ کجای آیین مسیحیت، نیامده که مردم آمریکا می توانند علیه اوباما تظاهرات کنند!! کدیور در آخرین بخش سخنان خود، از اکبر خواست که درباره جنبش «هم اکنون واشینگتن دی سی را اشغال کنید» حرفی نزند، چرا که مردم حرف های او را یک سی سی قبول ندارند!!

سخنران پایانی این مراسم عالیجناب خاکستری راه راه بود. وی با محکوم کردن تظاهرات مردم آمریکا، گفت: اگر دستم به آن ننه مرده ای که در تونس خودش را آتش زد، برسد، شکمش را پاره می کنم!! مرد پستونشین با هشدار به نوام چامسکی، وی را آلت دست جمهوری اسلامی خواند و از اوباما خواست، مکالمات این زبان شناس زبان نفهم را کنترل کند!! عالیجناب خاکستری تصریح کرد: متاسفانه ۳۰ سال پس از آنکه دانشجویان پیرو خط امام، لانه جاسوسی را تسخیر کردند، حالا مردم خود آمریکا می خواهند وال استریت را تسخیر کنند! وی اعتراض و آشوب در غرب را باعث ناامید شدن خودش، ممد تمدن و یکی دیگه خواند و گفت: اگر آمریکا و انگلیس ناآرام باشد، اوباما نمی تواند به راحتی گذشته، از ما حمایت کند، و یکی را می خواهد که از خودش حمایت کند!! وی کشیده شدن اعتراضات به ۸۰۰ شهر آمریکا را مشکوک خواند و گفت: بدی آمریکا این است که وقتی در آنجا توفانی، اعتراضی، شورشی، چیزی رخ می دهد، به همه شهرها کشیده می شود!! وی در پایان از اکبر خواست، بالاغیرتا درباره کشیده شدن آشوب به ۸۰۰ شهر آمریکا حرفی نزند، چرا که مردم حرف های او را قبول ندارند!!! 

روزنامه وطن امروز/ ۱۹ مهر ۱۳۹۰

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ عکس: علی اکبر بهشتی

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. ف. طباطبائی می‌گوید:

    “اما این یکی اکبر هم بهتر است درباره اوضاع آمریکا حرف نزند، چرا که مردم، حرف های او را قبول نمی کنند!!”

    جالب اینجاست که خاتمی چند روز پیش گفته بود: آقای هاشمی شما لطفا راجع به اختلاس حرف نزنید که مردم حرفتان را قبول ندارند!!

  2. چوک دیریا می‌گوید:

    عجب عکسای توپی دمه عکاسش تو هوای پاییزی جیزززززززززززززز
    و اما من نمی دونم چرا این حسین قدیانی شفاف سخن نمی گوید مثلا مرد خاکستری راه راه کیه؟ یا ممد تمدن کدام …… است؟ البت همیشه پای یک هاشمی و اصلاحطلبان در میان است
    گل خداداد آفساید بود؟ نگو بحث ناموسی میشه
    راستی اشاره ای به صاحب عزا نکردید که من برم یه عرض ادبی کنم خدمتشون

  3. سیداحمد می‌گوید:

    “این چهره سیاسی، گل خداداد عزیزی به استرالیا را آفساید اعلام کرد و با توجه دادن جمع حاضر به چهره غم زده مارک بوسنیچ، بعد از بازی، در اظهار نظری عجیب بیان داشت: اگر پوریای ولی جای کریم باقری بود، آن توپ را می زد به تیر دروزاه، چون که شبش مادر مارک بوسنیچ را در یکی از کلیساهای ملبورن، مشغول لمباندن ساندویچ دیده بود!!!”
    🙂

  4. سیداحمد می‌گوید:

    “حجت الامسال هرمنوتیک”
    .
    “کدیور در آخرین بخش سخنان خود، از اکبر خواست که درباره جنبش «هم اکنون واشینگتن دی سی را اشغال کنید» حرفی نزند، چرا که مردم حرف های او را یک سی سی قبول ندارند!!”
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    “سخنران پایانی این مراسم عالیجناب خاکستری راه راه بود.”
    .
    “وی در پایان از اکبر خواست، بالاغیرتا درباره کشیده شدن آشوب به ۸۰۰ شهر آمریکا حرفی نزند، چرا که مردم حرف های او را قبول ندارند!!!”
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    عجب جلسه پرباری بود؛
    جای همه دوستان خالی!
    ممنون داداش، خسته نباشی.

  5. سیداحمد می‌گوید:

    سپاس از علی اکبر بهشتی عزیز، عکسها واقعا زیباست؛ اسم مستعار قشنگ داداش حسین!!
    بهشتی باشید…

  6. دانیال می‌گوید:

    حسابی خندیدم آقای قدیانی، جدا سالاری.
    اشاره غیر مستقیم به این نکتۀ “اکبر لطفا تو دیگه خفه شو” عالی بود.

  7. سیدمهدی.ک می‌گوید:

    حاج حسین عزیز قلمت کولاکه، خستگیمون در اومد.
    انشاء الله به زودی یه مجلس بزرگ (و البته شاد) به مناسبت نابودی همه بی صفت های حاضر در مراسم مذکور، برگزار می کنیم. وسائل ایاب و ذهاب هم آمادست!

  8. پاییز می‌گوید:

    سلام خداشمارونکشه،رسیدم به قسمت خدادادعزیزی ازبس خندیدم اشکِ چشام دراومد.ازشرق و غرب مطالبو به هم ربط میدین ،ادم تو استعداد شما متحیر میمونه.ماشاء الله لا حول ولاقوت الّابالله العلی العظیم

    عـــــــــــــــــــــــــــــــــالـی بود.درپناه حق باشید

  9. عمار می‌گوید:

    سلام و درود؛
    دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/link/3519
    ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    در ضمن شما را به بازدید از غرفه عمارنامه در نمایشگاه رسانه های دیجیتال دعوت می نمایم.
    مصلی تهران غرفه ۳۹۹
    موفق و پیروز باشید .
    عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
    یا علی

  10. ف. طباطبائی می‌گوید:

    ببخشید بابت کامنت بی ربط.
    میگن فیلترینگ چند ساعته که اختلال پیدا کرده. ما که ندیدیم، والا!!

  11. ناشناس می‌گوید:

    با سلام
    تمایل به لینک دارم

  12. جلال معترف می‌گوید:

    سخنرانای این مراسمو از کجا پیدا کرده بودن؟ نشد که بلائی بر سر این مجلس نازل بشه و ما یک نفس راحتی بکشیم؟؟!!
    خیلی زیبا بود داداش حسین.

  13. شاهد می‌گوید:

    یا الله

  14. جلال معترف می‌گوید:

    یادم رفت سلام عرض کنم.
    عرض سلام و خسته نباشید خدمت داداش حسین و آقا سید.
    عکس ها هم انصافا زیباست.
    پائیز و باران و انار///

  15. داود می‌گوید:

    نقدی بر تبلیغ دستمال کاغذی گلریز ( ترویج فرهنگ امپریالیستی)!
    http://www.rastiyan.mihanblog.com

  16. جماران می‌گوید:

    جز یاد تو در دلم قرارى نَبُود… اى دوست، بجز تو غمگسارى نَبُود
    دیوانه شدم، ز عقل بیزار شدم… خواهان تو را به عقل، کارى نَبُود

    “امام روح الله”

  17. سیداحمد می‌گوید:

    باز هم وبگذر ترکید؛
    هر روز چند ساعت میره مرخصی!

  18. به جای امیر می‌گوید:

    چاله (گفت و شنود)

    گفت: بالاخره برای مقابله با گرانفروشان راه حل گره گشایی پیدا شد.
    گفتم: چه راه حلی؟
    گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت از مردم خواسته است در صورت مشاهده هرگونه تخلف کیفی، کمی کالا و یا تخلف در قیمت ها به شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع بدهند.
    گفتم: ولی در بسیاری از مواقع این شماره تلفن پاسخگو نیست.
    گفت: اتفاقاً وزارت یاد شده به این نکته هم توجه داشته و اعلام کرده است اگر تلفن ۱۲۴ پاسخگو نبود با شماره تلفن ۰۹۶۱۰ تماس بگیرند.
    گفتم: «چاله» یکی از خیابان ها باعث زمین خوردن و زخمی شدن عابران شده بود و در آن نزدیکی ها بیمارستانی هم نبود. برای چاره جویی قرار شد کنار آن چاله یک مرکز درمانی درست کنند ولی بعداً به این نتیجه رسیدند که چاله را پر کنند و به جای آن در نزدیکی یکی از مراکز درمانی یک چاله جدید حفر کنند!

  19. ققنوس19 می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    با سلام و احترام
    یاد شهادت ، یاد شهیدان ، یاد ایثار ، یاد اسلام ناب محمدی، یاد عدالت به خیر باد .
    خدا قدت اخوی .اید کم الله

  20. سایه/روشن می‌گوید:

    می بینم که خودتون هم به پدرتون پیوستین!

  21. آذرخش می‌گوید:

    این اوباما تازگی ها خیلی باید خوشحال باشه که اینقدر سوژه می شه.
    بیچاره دیگه بدجوری کم آورده بود. نمی دونست چی کار کنه سر زبون ها بیفته.
    حالا دلیل سوژه شدنش مهم نیست. مهم اینه که یکی یه ذره تحویلش بگیره.
    تو خوابم نمی دید تو قطعه ۲۶ دو روز پشت سر هم سوژه بشه ها.
    بیچاره!!!

  22. صبا می‌گوید:

    http://www.upsara.com/images/1gsws8jnda63stpnprig.jpg
    این هم میوه ی پاییزیی دیگر! ذوق شما در عکاسی، آدم را به ذوق می آورد.
    کاملا بی ربط به متن، اما نه! اعضای حاضر در مجلس عزاداری منظور برای آرامش و تمدد اعصاب می توانند از دمکرده ی به یا به اصطلاح مرسوم؛ چای به استفاده کنند.
    طریقه ی درست کردن:
    ابتدا به ها را شسته سپس خشک نموده و رنده می کنیم، آنگاه میگذاریم تا خشک شوند و پس از آن که خشک شدند در تابه ای روی حرارت تفت می دهیم تا مقداری پر رنگ شود(نه این که بسوزه). حالا هروقت خواستیم دم میکنیم و می خوریم.

  23. احساس می‌گوید:

    به نام الله
    شیطان که رانده گشت به جز یک خطا نکرد
    خود را برای ســــــــجده آدم رضــــــــــــا نکرد
    شیطان هزار مرتبه بهــــــــــــــــتر ز بی نماز
    او ســـــــــــــجده را بر آدم و این بر خدا نکرد
    این عکس متعلق به کجاست؟

  24. mobin1414 می‌گوید:

    بعونک یا بصیر

    احیاناً توی این مراسم گفته نشده بود که تظاهرات کنندگان رو با اتوبوس از تهران آوردن؟ به جان خودم گفتن ها؟!!!

  25. ف. طباطبائی می‌گوید:

    عکس رو تغییر دادید!!
    تغییر زیبائیه.

  26. ف. طباطبائی می‌گوید:

    وبگذر کلا قاطی کرده؟ آمارش غلطه.

  27. سیداحمد می‌گوید:

    صبای بزرگوار؛

    عکس زیبائی گذاشتید از به و سیب!

  28. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۱۳:۳۷
    تعداد افراد آنلاین: ۱۷ نفر

    ماشالله…
    داداش حسین بسیجیها فـــــــــدائی داری…

  29. صبا می‌گوید:

    ممنون “آقا سید”
    از این که التفاتی نشد؛ داشتم گمان می کردم که، نکند کار خوبی نیست، این عکس گذاشتن در کامنت ها.

  30. چشم انتظار می‌گوید:

    با ” یا ایها الناس حللنی” به روزیم.
    http://www.casebook.parsiblog.com

  31. نیلوفر می‌گوید:

    سلام
    خسته نباشبد
    ممنون از مطالب جالبتون
    (بهتر نیست این میگوید ها رو از تو کامنتا حذف کنید؟،حالت دوستانه رو کمرنگ میکنه)

  32. سنگربان می‌گوید:

    زیبا نگاشته اید این طنز سیاسی را…
    حسابی خندیدم…..

  33. زهرا می‌گوید:

  34. چشم انتظار می‌گوید:

    مدتی بود از این متن ها ی مناسبتی و مراسمی ندیده بودیم. هی چند بار خواستم در وصف داداش شعر بگم گفتم؛ همین که در وصف داداشه، هم ممکنه مقدار زیادیش حذف بشه! هم خداییش کی می تونه در برابر چنین متن مشتی، شعر بگه که حق مطلب رو ادا کرده باشه.

  35. نیما می‌گوید:

    بنازم قلم هنرمندتو خیلی قشنگ بود خستگیمون در رفت
    راستی عکسام خیلی زیباست یه عکسم از خود علی اکبر بهشتی بذار دلمون براش تنگ شده

  36. ... می‌گوید:

  37. یاسر می‌گوید:

    نه تو رو قرآن فکر کن ،فقط فکر کن آدم ایمیل خودشو یادش بره !!!!!!!!!!! یا قمر بنی هاشم …
    پیری چه می کنی با آدم …
    خمیده پشت از آن گشتند پیران جهان دیده که اندر خاک می جستند ایام جوانی را…
    وای اگه بدونین چقدر دلم براتون تنگ شده بود .

  38. یاسر می‌گوید:

    با صدای کویتی پور بخوانید : نه دیگه هیچکی غمش ، مثل غم ما نمی شه…

  39. .
    با سلام برشما و دوستان

    دوستان مواظب باشید مواظب باشید

    با مطلب :

    “آیا احزاب مدعی انتخابات مجلس و ریاست جمهوری قابل اعتماد می باشند”

    به روز می باشم . مطلب مهم می باشد حتما” مطالعه بفرمایید

    noore14a.blogsky.com

  40. رضا می‌گوید:

    برادر حسین نظری درباره جبهه پایداری و مواضع اتخاذ شده از طرف اعضا این جبهه ندارید؟

  41. چشم انتظار می‌گوید:

    سید احمد عزیز
    با توجه به اینکه تقریبا” به این نتیجه رسیده بودیم که علی اکبر بهشتی چه شخصیتیه، ولی از شما به خاطر رونمایی از این نام زیبا و پر مسما بصورت رسمی سپاسگزاریم.

  42. یک خواننده می‌گوید:

    سلام / چند روزی خدمت امام هشتم نایب الزیاره همه ی دوستان بودم این را گفتم برای اینکه یک پیشنهاد به دوستان بدهم آن هم اینکه اگر مشهد مشرف شدید سعی کنید نماز جمعه را از دست ندهید لذت معنوی گوش کردن به صحبت های حجه الاسلام علم الهدی آنقدر برای شنونده بالاست که تا مدتها آدم تحت تاثیر صحبت های ایشان است مخصوصا اینکه شخصیت ایشان ذوب در مقام امام خامنه ای است

  43. سیداحمد می‌گوید:

    بردن از تیم های عربی برای من خیلی شیرینه؛
    تبریک میگم!

    و اما صبای محترم!

    گاهی چینش مطالب، طوری است که کار گذاشتن عکس های شما در صفحه اصلی را سخت می کند. لطفا اینگونه مواقع آقای قدیانی را درک کنید. قطعا ایشان از همه کارهای تقدیمی به قطعه ۲۶ خوششان می آید، چه در صفحه نمایش داده شود و چه نشود.

  44. م.طاهری می‌گوید:

    بله دیگه؛ نوبتی هم باشه نوبت جلسه گذاشتن درباره جنبش تسخیر وال استریته

  45. یک خواننده می‌گوید:

    تیم ایران از بحرین برد مبارکشان باشد اما آن موقع که ما حسرت برد از بحرین را کشیدیم و همان وقتی که بحرینیها با پرچم عربستان دور پیروزی زدند کجا و الآن کجا به نظر شما ما باید از کدام بحرین می بردیم؟؟؟

  46. چشم انتظار می‌گوید:

    با اجازه ی آقا سید
    با تشکر از صبای محترم، از معرفی این سایت جالب این عکس هم از سایت معرّف حضور بچه ها که گذاشتم.
    http://www.upsara.com/viewer.php?file=jbijhd7w9vgt5xgpcr.jpg

  47. یاسر می‌گوید:

  48. دنی می‌گوید:

    جای همه دوستان اینجا خالیه،حال و هوای خاصی داره امشب کرمانشاه.
    در و دیوار شهر خیلی دیدنی شده.

    جانم فدای سید علی……

  49. سیداحمد می‌گوید:

    ۵۵ روز مانده تا عاشورا
    لیبک یا حسینِ زهرا…

    تموم زندگیم مالِ حسینه… دلم همواره دنبالِ حسینه…

  50. به جای امیر می‌گوید:

    فانوس (گفت و شنود)

    گفت: روزنامه انگلیسی «گاردین» با اعتراض نوشته است «کشورهای اروپایی تحریم های ایران را به مسخره گرفته اند»
    گفتم: کشورهای اروپایی چه تقصیری دارند! خود تحریم ها مسخره هستند.
    گفت: گاردین نوشته؛ صالحی وزیر خارجه را تحریم می کنند و بعد برای شرکت در اجلاس اروپا تحریم او را نقض می کنند. عباسی رئیس انرژی اتمی را تحریم می کنند و بعد که او نیاز به سفر دارد تحریمش را لغو می کنند. الان هم اعلام کرده اند که تحریم قاسمی وزیر نفت را لغو کرده اند.
    گفتم: دیوانه ای با آجر یک دیوار ساخت و یک فانوس قرمزرنگ روی آن گذاشت. پرسیدند فانوس قرمز برای چیست؟ گفت برای این که ماشین ها متوجه باشند و به دیوار برخورد نکنند. پرسیدند؛ خب! دیوار را برای چه ساخته ای؟ و دیوانه جواب داد؛ برای این که فانوس را روی آن بگذارم!

  51. پاییز می‌گوید:

    سلام اقاسید،خداییش دلم برا این کامنت شما تنگ شده بود.
    برام خیلی جالب بود اولین بار که اومدم قطعه قشنگترین ومتفاوت ترین چیزی که تو کامنت ها دیدم روزشمارعاشورابود.

    خنده کنان می رود روزِ جزا دربهشت
    هرکه درعالم کند گریه برایِ حسین

  52. ف. طباطبائی می‌گوید:

    خوش به حال مردم کرمانشاه. چه غوغائی تو دلاشون برپاست.

  53. سایه/روشن می‌گوید:

    بردن از تیم های عربی شیرینه ولی توی این اوضاع سیاسی کاش کمتر بهشون گل می زدن، گناه داشتن.
    راستی چقدر خوب شد که روزشمار عاشورا بالاخره راه افتاد.

  54. سیداحمد می‌گوید:

    آذرخش؛

    ممنون از تصاویر زیبائی که فرستادی؛
    با نشاط بود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.