لندن گران آمدگان!

چه خوش است که بهار سیاست خارجی جمهوری اسلامی، قرین شده با رمضان، بهار قرآن. کتاب الله، مظهر تولی و تبری است. هم عهدی با دوست و مرزبندی با دشمن. بی شک هر آن اتفاق که به ضعف دشمنان اصل کاری جمهوری اسلامی بیانجامد، مثل سقوط مبارک، اتفاق مبارکی است. سقوط مبارک، فروپاشی بن علی، فرار علی عبدالله صالح، عجز ملک عبدالله، سیه روزی آل خلیفه، و تیره بختی معمر قذافی، یعنی باخت آمریکا در عرصه بین المللی از ایران. آشوب لندن، دقیقا مثل سقوط اعتبار دلار، برد جمهوری اسلامی از آمریکاست. دیکتاتورها اعم از سیاسی و اقتصادی و سرهنگ و کت شلواری، جملگی آدم های شیطان بزرگ اند. در چنین مناسبتی، منچستر هیچ فرقی با تگزاس ندارد و هر ۲ شهر آمریکا محسوب می شوند. از همین روست که سرهنگ دیوید کامرون، قصاب بالکن سلطنتی از فرماندار تگزاس مدد می گیرد که چگونه بخواباند شعله آتش را. آری! این روزها در منطقه و نیز در اروپا، ما شاهد شکست های مکرر آمریکا از جمهوری اسلامی هستیم. همین که مصر بدون مبارک، خواهان دوستی با ایران به جای اسرائیل است، یعنی که منطقه به جان ابرقدرتی شیطان بزرگ افتاده، که البته با این حال و روز، نه ابرقدرت است و نه خیلی بزرگ! طرفه حکایت این جاست که هر زمان، اوضاع جهان به نفع جمهوری اسلامی است، عده ای با پیش کشیدن مسائل جانبی، بنا می کنند به عوض کردن بحث. نمی دانم چرا این عده دوست ندارند شکست دشمن و پیروزی دوست، همچنان “تیتر یک” باقی بماند؟! برجسته کردن حواشی غیر ضرور در برخی رسانه ها با بعضی ویژه نامه ها، آیا بیانگر وجود نفوذی های دشمن در فلان روزنامه و بهمان ارگان نیست؟! چرا عده ای تمایل دارند که هر طور شده، سقوط دلار، سقوط مبارک، سقوط کرامت انسانی در لندن، سقوط تمدن غرب، روز خشم مردم آمریکا در ۱۷ سپتامبر… و در یک کلام، تلالو فزاینده جمهوری اسلامی را به حاشیه ببرند؟! مع الاسف در چنین نقطه ای فتنه گران و خواص بی بصیرت و جریان مذکور، همه دشمنی های صوری و دروغین شان با یکدیگر را کنار می گذارند؛ با هم متحد می شوند تا بلکه شکست دشمن و افتضاح انگلیس و فروپاشی اعتبار آمریکا، جایش را بدهد به یک مشت حرف یاوه در پوشش یک مشت حرف متشابه. فقط می ماند جای این سئوال که به راستی چرا عده ای نفوذی، تاب دیدن لندن به عنوان یک شهر جنگ زده را ندارند؟! تاب خنده یار و تحمل اشک اغیار را ندارند؟!

روزنامه وطن امروز/ ۲۴ مرداد ۱۳۹۰

این نوشته در یسار ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم الله…

  2. سیداحمد می‌گوید:

    نگاهتان و تحلیل هایتان در این چند روز راجع به وقایع انگلیس، واقعا عالی بود.
    ممنون داداش حسین!

  3. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر حسین*

  4. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    آقای قدیانی بین بعضی ها با دشمنانمان یک قرارداد نانوشته وجود دارد. این بعضی ها انگار خود را موظف می دانند هوای دشمن را داشته باشند.
    این روزها هم خود را به هر آب و آتشی زدند تا بتوانند کمی اذهان مردم را از اتفاقات دنیا منحرف کنند.

  5. سلاله 9 دی می‌گوید:

    نگاه دقیق و تیزبینی تان حقیقتا قابل تحسین است. واقعا چه سری است که همیشه جریانات انحرافی در مواقع حساس منطقه ای و جهانی یک حاشیه ای در کشور درست می کنند؟

    «راستی چرا عده ای نفوذی، تاب دیدن لندن به عنوان یک شهر جنگ زده را ندارند؟!
    تاب خنده یار و تحمل اشک اغیار را ندارند؟!»

  6. سیداحمد می‌گوید:

    “لندن گران آمدگان!” تعبیر جالبی است!

  7. چشم انتظار می‌گوید:

    اخیرا” “ریز گرد آواره” گزارشی تصویری از حضور فعال “م ه” در شلوغی های لندن به عنوان کمک به پلیس انگلیس مخابره کرده. فقط به جهت حفظ حرمت و سوابق….، نامبرده تغییر چهره داده و نقش یکی از اسب ها را بازی کند!

  8. ف. طباطبائی می‌گوید:

    “چرا عده ای نفوذی، تاب دیدن لندن به عنوان یک شهر جنگ زده را ندارند؟! تاب خنده یار و تحمل اشک اغیار را ندارند؟!”
    آخه بدبختن. عادت کردن به نوکری دشمن. لیاقتشون اینه که نوکر غرب باشن.
    نمک نشناسن.

  9. علمدار می‌گوید:

    بله خبر این تحولات را رهبر ما داده بودند وگفتنه بودند این تحولات به داخل اروپا نیز کشیده خواهد شد که کشیده شد.

  10. به یاد سید سجاد می‌گوید:

    چرا عده ای نفوذی، تاب دیدن لندن به عنوان یک شهر جنگ زده را ندارند؟! تاب خنده یار و تحمل اشک اغیار را ندارند؟!
    لعنت به این افراد..

  11. احساس می‌گوید:

    راستی ایندفعه نهمین نفر بودم‏!پیشرفت کردم‏!‏
    رکورد زدم ها‏!‏‏!‏‏!‏

  12. احساس می‌گوید:

    ‏”‏آری‏!این روزها در منطقه و نیز در اروپا،ما شاهد شکست های مکرر آمریکا از جمهوری اسلامی هستیم‏”‏

  13. صبا می‌گوید:

    “برجسته کردن حواشی غیر ضرور در برخی رسانه ها با بعضی ویژه نامه ها، آیا بیانگر وجود نفوذی های دشمن در فلان روزنامه و بهمان ارگان نیست؟! ” حالا لاقل بعضی از این خودفروخته ها مواجب می گیرند و در ظاهر دنیا را دارند . اما بعضی ها که خسر الدنیا و الاخرتند و هر خدمتی که می کنند به شیطان بزرگ بی مزد بود و منت!
    خدا عاقبت مان را ختم به خیر کند!

  14. آیه می‌گوید:

    سقوط دلار، سقوط مبارک، سقوط کرامت انسانی در لندن، سقوط تمدن غرب، روز خشم مردم آمریکا در ۱۷ سپتامبر… و در یک کلام، تلالو فزاینده جمهوری اسلامی
    *
    .
    .
    یا ستارالعیوب

  15. سیداحمد می‌گوید:

    کوچک ترین عملی که موجب تضعیف موقعیت نظام شود، به عنوان یک گناه بزرگ در پرونده اعمال این ها ثبت می شود. فکر می کنم گاهی خود این کوته فکرانِ دشمن شاد کن نمی دانند چه ضربه ای به کشورشان می زنند!
    چوب این خوش خدمتی هاشان را در همین دنیا می خورند. ذلیل هستند، ذلیل تر می شوند!

  16. مهدی می‌گوید:

    این بود دیپلماتیکت؟! اگر مردی بیا با گردان های عاشورا و الزهرا بجنگ! اگر مردی، به جای جزیره، بیا این یکی جزیره! بیا “جزیره مجنون”، تا حالی ات کنیم دیپلماتیک کیلویی چند ..!

    آن از ۲۸ مرداد، این هم از ۱۸ مرداد! علیه ما کودتا کردی،…

    عالیست داش حسین ممنون شادی روح شهدا صلوات

  17. میلاد پسندیده می‌گوید:

    انگلیس که هیچ اما سکوت رسانه ها درباره قیام اسپانیا سنگین تر است! همیشه این وقت سال مسابقات گاو بازی بود اما امسال نیست؟… بجای بحث المپیک سال بعد لندن بهتر است درباره مسابقات گاو بازی امسال مادرید گفت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.