خبرگزاری چیزنا/ تحلیل مبسوط «آقای چیز» از «تابستان عبری»

به مناسبت شهادت مختار ابوعبید ثقفی، دل نوشتی امروز در “قطعه ۲۶” بخوانید

سایر مطالب امروز:

قدقد آن لاین/ مصاحبه زولبیا با بامیه!

پلاک/ درباره دست مزد ستاره های سینما و ورزش و…

خبرگزاری چیزنا/ درباره اشعه ماوراء بنفش خورشید، بحث خطرناک بودن نور آفتاب و “یووی”

روزخند/ طنزی با چند موضوع پراکنده

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ عکس: علی اکبر بهشتی

 آن دسته از ساکنین اسرائیل که این روزها تل آویو را روی سرشان گذاشته اند، کلی سند مند(!) داریم که جمهوری اسلامی ایران این ننه مرده ها را با اتوبوس از کویر لوت به سرزمین های اشغالی آورده، و بد نیست با فتوشاپ، جوری در تصاویر، دست کاری شود، که انگار جمهوری اسلامی دارد به معترضین سیاست های کشکی کتره ای تل آویو، ساندیس می دهد؛ نکتار ۷ میوه، الهام بخش آب زرشک!!

به گزارش «خبرگزاری چیزنا» آقای چیز ضمن بیان مطلب فوق، گفت: متأسفانه عده ای در داخل اسرائیل، جمهوری اسلامی شادکن شده اند، اما من به جای نتانیاهو بودم، کوچک ترین اعتراضی را در نطفه خفه می کردم؛ گور بابای حقوق بشر! وی با اشاره به ابعاد بحران داخلی در رژیم جعلی اسرائیل، افزود: وقتی اعتصاب و آشوب در سرزمین های اشغالی فراگیر شده، حقوق بشر کیلویی چند است؟! وی معترضین اسرائیلی را استثنائاً «مردان خداجو» ندانست و در حالی که به وضوح داشت چرت و پرت می گفت، ضمن تکرار مواضع قبلی خود که هنگام غسل تعمید ایراد کرده بود، تأکید کرد: براساس شواهد غیر قابل انکار و اسناد موجود، معترضین به سیاست های رژیم اشغالگر قدس، از حقوقدانان شورای نگهبان جمهوری اسلامی پول های کلان گرفته اند!! مدیر بنگاه چیزپراکنی آن گاه خطاب به سران اسرائیل گفت: به قول آن قرومساخ گفتنی؛ یا خیل الله! ارکبی… هینده پتیکو پتیکو پتیکو! آقای چیز بیان داشت: در اغتشاشات سراسری اخیر تل آویو، دست «کیهان» را می بینم، در اعتصاب غذای فرهنگیان ساکن تل آویو، دست «کیهان فرهنگی»، در شورش ورزشکاران، دست «کیهان ورزشی»، در تعطیلی بازار، دست «نیازمندی های کیهان»، در بگومگوهای سیاسی، دست ستون «گفت و شنود»، در تخس بودن نوجوانان قبرستان مذکور، دست «کیهان بچه ها» و در تحرکات فضای سایبر به ضرر سران اسرائیل، دست «سایت کیهان» که به جای اینترنت چیزپلورر، انگار درست روی مخ ایهود باراک بالا می آید!! پدر چیز کوچولو و چیزه کوچولو خاطرنشان کرد: «بهار عربی» کم بود، حالا «تابستان عبری» هم شده قوز بالای قوز، تا ما باشیم دیگر علیه جمهوری اسلامی فتنه نکنیم!! مدیرعامل خبرگزاری چیزنا از تلویزیون اسرائیل خواست با راه اندازی مدل عبری برنامه «دیروز، امروز، فردا» یک غلطی بکنند، نه اینکه چیز از پا درازتر، نظاره گر امور باشند!! وی اعتصاب غذای پزشکان کفر سابا در قلب اسرائیل را تقصیر حرف های فلانی در مناظره دانست و در این باره از اشاره به جزئیات بیشتر خودداری کرد، اما گفت: برخلاف دروغ پراکنی های صفحه آخر کیهان، امنیت در خیابان های تل آویو موج می زند و مکتب سران اسرائیل، مکتب گوساله سامری است. آقای چیز با انتقاد از صهیونیست هایی که در برابر مکتب گوساله سامری، مکتب بزغاله اورشلیم را علم کرده اند، بر لزوم حفظ انسجام همه کودک کشان اسرائیلی تأکید کرد.

این کارشناس برجسته مسائل ژئوپولتیک که در همایش «سکوت هر صهیونیست، خیانت است به تلمود، راهکارها، چشم اندازها و افق پیش رو» سخن می گفت، در بخش دیگری از سخنان مبسوط خود، به دعوای اوباما و مجلس نمایندگان آمریکا بر سر مسائل اقتصادی پرداخت و از سران آمریکا تقاضا کرد، جلوی چشم جمهوری اسلامی، این همه به سر و کله هم نپرند؛ آن هم در این برهه حساس کنونی!! آقای چیز ضمن دعوت دموکرات ها و جمهوری خواهان به حفظ وحدت، هرگونه تلقی حاکمیت ۲ گانه در آمریکا را بازی در زمین تراکتورسازی تبریز خواند و تصریح کرد: این روزها دل ابلیس از دست شیطان بزرگ خون است و همه باید در این زمینه هوشیار باشیم. وی با ارائه این تحلیل که اگر در ایران، عمار به وفور یافت می شود، مع الاسف جا دارد که سران کاخ سفید «این معاویه» بگویند، گفت: سران اسرائیل، جزجگرزده های داخلی را نمی توانند ساکت کنند، آن وقت ایران را تهدید به حمله می کنند!! آقای چیز به سکوت گوش خراش خواص اسرائیل اشاره کرد و با انتقاد از عملکرد مئیر داگان در فتنه اخیر گفت: از آستین رئیس سابق موساد که دم به ساعت به جمهوری اسلامی خوراک تبلیغاتی می دهد، دست یکی از این گزینه ها بیرون آمده است: الف- بایرام لودر. ب- همه موارد. ج- کریم سوسکه. د- هیچ کدام.

آقای چیز در فراز دیگری از این سخنرانی بسیار مهم، معترضین به رژیم جعلی اسرائیل را، هدایت شده توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواند و گفت: یک مشت خس و خاشاک، حالا برای نتانیاهو «تلمود» بالای نیزه می برند و در «کنیسه ضرار» دارند از آن گور به گوری، اسحاق رابین گوسفند، کاریکاتور می کشند!! وی این افراد را «خوارج تحت ویندوز» خواند و با بیان یک مشت دری وری دیگر به سخنان خود پایان داد.

بعد از اتمام سخنان آقای چیز، وی به سؤالات خبرنگاران پاسخ گفت. مدیر چیزنا در پاسخ به سؤال خبرنگار آساهی، ضمن تکذیب ارتباط ارگانیک میان تروریست نروژی و اسرائیل، بیان داشت: این نفله چشم آبی، به صورت خودسرانه(!) دست به این جنایت زد و دامن رژیم کودک کش اسرائیل از چنین اعمال ننگینی پاک است! این فعال سیاسی در پاسخ به پرسش خبرنگار واحد مرکزی خبر، به آئین استفاده از تیزی در لات و پوت های تهران قدیم پرداخت و با انتقاد از تیزی کشان کنونی، خطاب به اراذل و اوباش گفت: انداختن خط روی پوست طرف، فرق دارد با این که یارو را سوت کنیم آن دنیا!

لازم به ذکر است هنگام سخنرانی آقای چیز، عده ای از خاخام های ضد صهیونیست، قصد برهم زدن سخنان ایشان را داشتند، اما آقای چیز، با «انحرافی» خواندن این جریان، به همدستی این جریان با آن جریان،(کدام جریان؟!) اشاره کرد. مشروح این گزارش به صورت «لوح فشرده» هم اینک در سوپر مارکت های تل آویو به فروش می رسد؛ هرگونه تکثیر، منع قانونی دارد!

«آرملیا-خبرنگار چیزنا»

روزنامه کیهان/ ۸ مرداد ۱۳۹۰

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ عکس: علی اکبر بهشتی

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم الله…

  2. ف. طباطبائی می‌گوید:

    اول، آیا؟

  3. ف. طباطبائی می‌گوید:

    آقای مبصر
    یه بار هم بذارید دیگران اول بشن بد نیست. آرزو به دل شدم.

  4. سیداحمد می‌گوید:

    “در اغتشاشات سراسری اخیر تل آویو، دست «کیهان» را می بینم، در اعتصاب غذای فرهنگیان ساکن تل آویو، دست «کیهان فرهنگی»، در شورش ورزشکاران، دست «کیهان ورزشی»، در تعطیلی بازار، دست «نیازمندی های کیهان»، در بگومگوهای سیاسی دست ستون «گفت و شنود»، در تخس بودن نوجوانان قبرستان مذکور، دست «کیهان بچه ها» و در تحرکات فضای سایبر به ضرر سران اسرائیل، دست «سایت کیهان» که به جای اینترنت چیزپلورر، انگار درست روی مخ ایهود باراک بالا می آید!!”
    🙂

  5. به جای امیر می‌گوید:

    آبدوغ (گفت و شنود)

    گفت: حالا مگر کسی منتظر شرکت فتنه گران در انتخابات است؟!
    گفتم: معلوم است که نه، فتنه گران دست به وطن فروشی و جنایت زده اند و مطابق قانون حق شرکت در انتخابات را ندارند و باید به عنوان مفسد فی الارض و قتل و خونریزی، محاکمه و مجازات شوند.
    گفت: پس چرا یکی از سران فتنه و برخی از فتنه گران فراری و پناهنده به آمریکا و اروپا برای شرکت خود در انتخابات «شرط» می گذارند؟!
    گفتم: می خواهند سر خودشان را گرم کنند و در فرصت باقیمانده تا محاکمه و مجازات، اوقات فراغت خویش را سپری کنند!
    گفت: چه عرض کنم؟!
    گفتم: یارو برای رفقای علاف خود، پیامک فرستاده و نوشته بود «هشت بار بگو ساندویچ و برای ۸ نفر بفرست، شب خواب پیتزا می بینی. یک نفر کوتاهی کرده بود، شب، خواب آبدوغ خیار دید!»

  6. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    «بهار عربی» کم بود، حالا «تابستان عبری» هم شده قوز بالای قوز، تا ما باشیم دیگر علیه جمهوری اسلامی فتنه نکنیم!!

  7. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    اگر در ایران، عمار به وفور یافت می شود، مع الاسف جا دارد که سران کاخ سفید «این معاویه» بگویند، گفت: سران اسرائیل، جزجگرزده های داخلی را نمی توانند ساکت کنند، آن وقت ایران را تهدید به حمله می کنند!!
    خیلی باحال بود…..

  8. ف. طباطبائی می‌گوید:

    طنز زیبائی بود. ممنون آقای قدیانی.
    “تا ما باشیم دیگر علیه جمهوری اسلامی فتنه نکنیم!!”

    عبرت هم نمیگیرن، بس که خنگن.

  9. سیداحمد می‌گوید:

    “به مناسبت شهادت مختار ابوعبید ثقفی، دل نوشتی فردا در “قطعه ۲۶″ بخوانید”

    چه عالی!

  10. سیداحمد می‌گوید:

    ۲ روز مانده تا ماه میهمانی خدای رئوف…

  11. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    امیدوارم بلاهای زمینی و آسمانی آنچنان رژیم غاصب اسرائیل و صهیونیست ها را در بر بگیرد که خودشان، با دست خودشان، یکدیگر را نابود کنند.

    این آقای “چیز” هم خیلی قاطی کرده ظاهرا!! بالاخره نان و نمکشان را خورده است.

  12. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۰۰:۴۳
    تعداد افراد آنلاین: ۲۰ نفر

    ماشالله…
    داداش حسین هنرمند بسیجیها فــــــدائی داری….

  13. سلاله 9 دی می‌گوید:

    {متأسفانه عده ای در داخل اسرائیل، جمهوری اسلامی شادکن شده اند}

    از آن جایی که بعد از دیدن قسمت آخر مختار کمی مغموم شده بودیم، خواندن این طنز حال و هوای مان را تغییر داد. زیبا و هنرمندانه بود.

  14. سلاله 9 دی می‌گوید:

    دوستان!
    در این یکی دو روزی که از ماه شعبان باقی مانده است، خواندن “مناجات شعبانیه” را از دست ندهید.

    «من ندیده‏ام در ادعیه، دعایى را که گفته شده باشد همه امامها این دعا را می ‏خواندند، در دعاى شعبانیه این هست؛ اما من یادم نیست که در یک دعاى دیگرى دیده باشم که همه ائمه این را می خواندند. این مناجات شعبانیه براى این است که شما را، همه را مهیا کند براى «ضیافة اللَّه»
    صحیفه امام، ج‏۱۳، ص۳۱

    «مناجات «شعبانیه‏» را خواندید؟ بخوانید آقا! مناجات شعبانیه از مناجات هایی هست که اگر انسان دنبالش برود و فکر در او بکند، انسان را به یک جایی می‏رساند … همه ائمه هم به حسب روایت می‏ خواندند.»
    صحیفه امام، ج‏۱۹، ص۲۵۳

    « مناجات شعبانیه از بزرگترین مناجات و از عظیم ترین معارف الهى و از بزرگترین امورى است که آنهایى که اهلش هستند می‏ توانند تا حدود ادراک خودشان استفاده کنند.»
    صحیفه امام، ج‏۱۷، ص۴۵۶

  15. سیداحمد می‌گوید:

    سلاله ۹ دی!
    ممنون بابت این کامنت،
    یکی از زیباترینِ مناجات هاست، خیلی لطیف و دلنشین است. بسیار آرامش بخش! وقتی می گوید:

    “خدایا! چگونه مایوس باشم از اینکه پس از مرگ هم نگاه لطف و احسان تو بر من خواهد بود، در حالی که در طول حیاتم، با من جز احسان و نیکی نکرده‏ای.”

    “خدایا! پوزش‏طلبی من به درگاهت، عذرخواهی کسی است که از عذرپذیری تو بی‏نیاز نیست، پس عذرم را بپذیر، ای کریمترین بزرگواری که زشتکاران، به درگاهش عذر گناه می‏برند. ”

    “خدایا! عمرم را در رنج غفلت از تو تباه ساختم،جوانی‏ام را در سرمستی دوری از تو هدر دادم،خداوندا! آن روزها که به کرم تو مغرور شدم و راه خشم تو را سپردم، از خواب غفلت‏بیدار نگشتم.
    پروردگارا! من بنده توام و زاده بنده تو. در آستان بزرگیت ایستاده‏ام و کرمت را وسیله تقرب به حضور تو قرار داده‏ام.”

    “کردگارا! من، بنده ناتوان و گنهکار توام و برده عیبناک تو، که بسویت آمده‏ام. پس مرا از آنان مگردان که چهره لطف خویش از آنان برگردانده‏ای و اشتباهاتشان حجاب بخشایش تو گشته است.”

  16. سیداحمد می‌گوید:

    “مناجات مأثوره‌ى ماه شعبان (که روایت شده اهل‌بیت (علیهم‌السّلام) بر آن مداومت داشتند) یکى از دعاهایى است که لحن عارفانه و زبان شیواى آن، با مضامین بسیار والا و سرشار از معارف عالى‌یى همراه است که نظیر آن را در زبانهاى معمولى و محاورات عادى نمى‌توان یافت و اساساً با آن زبان قابل ادا نیست. این مناجات، نمونه‌ى کاملى از تضرع و وصف حال برگزیده‌ترین بندگان صالح خدا با معبود و محبوب خود و ذات مقدس ربوبى است. هم درس معارف است، هم اسوه و الگوى عرض حال و درخواست انسان مؤمن از خدا.”

    “حضرت آقا”

  17. سیداحمد می‌گوید:

    قدقد آن لاین/ مصاحبه زولبیا با بامیه!
    پلاک/ درباره دست مزد ستاره های سینما و ورزش و…
    خبرگزاری چیزنا/ درباره اشعه ماوراء بنفش خورشید، بحث خطرناک بودن نور آفتاب و “یووی”
    روزخند/ طنزی با چند موضوع پراکنده

    چقدر کنجکاوی بر انگیز!!!
    داداش حسین اینکارو می کنی ما دیگه شبا خوابمون نمی بره!

  18. سیداحمد می‌گوید:

    “وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ * و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین”

  19. هوشنگ می‌گوید:

    این متن واقعا سرشار از ابتکار و خلاقیت است. نه اینکه دیگر نوشته های قطعه اینطور نیست بلکه بعضی وقتها یک متنی بیشتر به دل مخاطبی مثل بنده حقیر مینشیند.

  20. دیده ور می‌گوید:

    http://didevar.ir/?p=1640

    عملیات «مرصاد» ، غروب «فروغ جاویدان»

    پذیرش قطعنامه ، آخرین تجاوز نافرجام ارتش بعث

    پذیرش قطعنامه ۵۹۸ ، رزمندگان را مبهوت کرده بود . هر کدام گوشه ای کز کرده بودند!عده ای گریه می کردند.وجودشان را بغض وکینه فراگرفته بود . بغض مااز این بود که احساس می کردیم ما وادار به پذیرش صلحی شده ایم که معلوم نیست چه ضمانتی در آن وجود دارد.فقط دم مسیحایی امام می توانست مرهم این ماتم و این غصه عمیق باشد . سرانجام روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه ۱۳۶۷ پیام امام در سالگرد شهدای جمعه خونین مکه صادر شد :

    «…من تا چند روز قبل معتقد به همان شیوه دفاع و مواضع اعلام شده در جنگ بودم و مصلحت نظام و کشور و انقلاب را در اجراى آن مى‏دیدم؛ ولى به واسطه حوادث و عواملى که از ذکر آن فعلًا خوددارى مى‏کنم، و به امید خداوند در آینده روشن خواهد شد و با توجه به نظر تمامى کارشناسان سیاسى و نظامى سطح بالاى کشور، که من به تعهد و دلسوزى و صداقت آنان اعتماد دارم، با قبول قطعنامه و آتش بس موافقت نمودم…»

    «در شرایط کنونى آنچه موجب امر شد تکلیف الهى‏ام بود.»

    شجاعت بی نظیر امام و از خود گذشتگی پیامبر گونه ایشان آتش خشم ها را فرو نشاند .

    اما امام در قسمتی دیگر از پیامشان فرموده بودند : «ما نباید آمادگی خودمان را از دست بدهیم که امکان دارد دشمن به بهانه های گوناگون به ما تجاوز کند !» که همین فرمایش امام موجب تحول عظیم دیگری در پایان جنگ شد .

    صدام خودش وسط زمین و آسمان می دید و مانده بود با این قطعنامه چه کند!او به دنبال برگ برنده ای می گشت ، لذا در یک اقدام احمقانه در تاریخ ۳۱/۴/۱۳۶۷ حمله بسیار گسترده ای را در جنوب آغاز کرد . اکثر یگان های ارتش عراق در این تهاجم وحشیانه حضور داشتند . پیش روی گسترده آن ها تا نزدیک جاده اهواز-خرمشهر هم رسید ! اگر جاده قطع می شد ، خاطره تلخ اشغال خرمشهر دوباره تکرار می شد.

    در آن شرایط دشوار نفس مسیحایی امام باز معجزه کرد . حاج سید احمد خمینی پیام امام را تلفنی برای محسن رضایی قرائت کرد :

    «این نقطه حیاتی کفر و اسلام است ؛ یعنی نقطه شکست یا پیروزی، یا اسلام یا کفر است و باید متر به متر جنگید و هیچی از هیچکس پذیرفته نیست و اینجا نقطه ای است که یا موجب می شود سپاه حیات پیدا کند دوباره در کشور و یا برای همیشه یک سپاه ذلیل و مرده ای بشود.»

    با این پیام ،سپاه و بلکه کل کشور جان تازه ای گرفت . سیل نیروهای مردمی به جبهه شتافتند . دشمن تازه از خواب بیدار شد که خودش را در چه مخمصه ای گرفتار کرده است .

    یگان های سپاه با انبود نیروهای بسیجی ، یورش رعد آسای خود ارا به دشمن متجاوز آغاز کردند . این لشکر الهی ، دشمن متجاوز و مغرور را شکست دادند و آن ها را مجبور به فرار به پشت مرزهایش نمودند .

    عملیات مرصاد

    الذین طغوا فی البلاد*فاکثروا فیهاالفساد* فصب علیهم ربک سوط عذاب*ان ربک لبالمرصاد(فجر،۱۱-۱۴)

    همان ها که در شهر ها طغیان کردند.و در آنجا فساد را به اوج رساندند.پس پروردگارت تازیانه ی عذاب را بر آنان فود آورد . به تحقیق پروردگار تو البته در کمین است .

    در زمانی که دشمن غدّار با سرافکندگی تمام مشغول عقب نشینی از منطقه جنوب بود و وقتی که اعلام شد آن ها از دو شهر گیلان غرب و صالح آباد هم عقب نشینی کرده اند ، ناگهان نیروهای منافقین با برنامه ریزی ، هماهنگی و حمایت مالی و نظامی و نیز آتش پشتیبانی بسیار سنگین عراقی ها و در حالی که ارتش بعثی قصر شیرین و سر پل ذهاب را به تصرف در آورده بود و راه را برای پیشروی آنان باز کرده ، به خاک ایران یورش آوردند .
    ۱

    آنها میخواستنددر پنج مرحله و در یک برنامه ریزی ۳۳ ساعته خودشان را به تهران برسانند و به خیال خودشان کار جمهوری اسلامی را یکسره کنند .

    عده زیادی از مردم کرمانشاه به شهرها و استانهای همجوار پناه می بردند و یک عده زیادی از نیروهای بسیجی و مردمی به کرمانشاه می رفتند تا جلوی منافقین را بگیرند .

    در چارزبر آخرین درگیری ها در حل انجام بود . آخرین نفرات منافقین در حال عقب نشینی بودند و رزمندگان هم آنها را دنبال می کردند و زیر آتش داشتند .

    بلای آسمانی بر سر منافقین نازل شده بود . وضعیت آنها اسفبار تر از آن بود که بتوان شرح داد. آنها به روزگار بدبختی و فلاکت افتاده و متلاشی شده بودند .

    واحدهایی که به محاصره در آمده بودند ، پشت سر هم با بی سیم با فرماندهان اصلی تماس می گرفتند و به مسعود رجوی و مریم فحش و ناسزا نثار می کردند .

    منافقین که با کبکبه و دبدبه و با ۲۵ تیپ و با تجهیزات فراوان اهدایی دشمن این مردم ؛ یعنی صدامبا ایران حمله کرده بودند ، مجبور شدند به سرعت پا به فرار بگذارند و برای همیشه لکه ننگ خیانت به ایران و مردم را بر پیشانی سیاهشان داشته باشند .

    -سازمان نیروهای خود را از سایر کشورهای غربیبه عراق فرا خواند که با این فراخوان گسترده ، مجموع نیروهای سازمان به حدود ۵۵۰۰ نفر رسید .

    این نیروها در قالب ۲۵ تیپ(هر تیپ ۱۶۰ تا ۲۳۰ نفر) و در پنج محور سازماندهی شدند تا به سرعت اهداف خود به ویژه تهران را تصرف کنند !

    -فرماندهی کل مسعود رجوی بود و جانشین او را مریم قجر عضدانلو(رجوی) به عهده داشت .

    -آن ها بر اساس برنامه پیش بینی شده قرار بود ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۳/۵/۱۳۶۷ پس از اجرای مراسم صبحگاهی از قرارگاه خود در عمق خاک عراق به حرکت در آمده و در ساعت ۱۶ همان روز با عبور از مرز خسروی عملیات «فروغ جاویدان» را آغاز نمایند .آنگاه طی پنج مرحله عملیات ، در ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۴/۵/۱۳۶۷ به تهران رسیده و ضمن محاصره تهران ، مراکز اصلی از جمله بیت حضرت امام ، ساختمان مجلس شورای اسلامی ، دفتر ریاست جمهوری ، ساختمان نخست وزیری ، صدا و سیما و … را تصرف نمایند .

    سران منافقین آن قدر در توهم بودند که مریم رجوی در سخنرانی خود برای اعضای فریب خورده سازمان می گوید :

    « ما وقتی از مرز عبور کردیم ، تا تهران کسی مقابل ما قرار ندارد!»

    و مسعود رجوی نیز با اشاره به اینکه ۹۰ درصد مردم ایران در انتظار رسیدن ارتش آزادی بخش ملی ایران لحظه شماری می کنند ، در پاسخ به بعضی ابهامات طرح شده می گوید :

    «جمع بندی نهایی در میدان آزادی تهران!»

    -دستاوردهای عملیات مرصاد را می توان در دو بخش سیاسی و نظامی بیان کرد .

    الف)دستاوردهای سیاسی :

    ۱- افشای هر چه بیشتر جریان نفاق و ماهیت منافقین به خصوص با قرار گرفتن آنان زیر نظر مستقیم صدام و حزب بعث .

    ۲- برطرطف شدن تردیدهای بین المللی نسبت به تروریستی بودن رفتار و اندیشه های رهبران و اعضای سازمان منافقین .

    ۳- پویایی و بالندگی هرچه بیشتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

    ب)دستاوردهای نظامی :

    ۱- هلاکت بیش از ۲۵۰۰ نفر از کادر فرماندهی و اعضای سازمان

    ۲- انهدام صدها دستگاه تانک و نفربر

    ۴- به غنیمت در آمدن ۵۳۱ تانک ، نفربر و خودرو و مقادیر زیادی تجهیزات و سلاح های انفرادی .

    ………………………………………………………………………………………………….

    ۱-منافقین پیش بینی کرده بودند با عبور از مرز ، مردم شهر ها به استقبال آنها خواهند آمد و به همین ترتیب در یک ستون نظامی به راحتی ایران به دست آن ها خواهد افتاد . در صورتی که آن ها در اسلام آباد و شهر های مرزی ، مردم را قتل عام کردند تا موفق به عبور شدند .

  21. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر حسین*

  22. 313 می‌گوید:

    سلام علیکم

    خداقوت…

  23. قلیدون می‌گوید:

    فقط دو روز مانده …
    … Only two days left
    http://gholeidoon.blogfa.com

  24. قاصدک منتظر می‌گوید:

    سلام
    انشالله سرانشون گرفتار مسائل داخلی خودشون شوند و به زودی زود, شاهد از بین رفتن این لکه ننگ(اسرائیل) از روی کره زمین باشیم.

  25. م.طاهری می‌گوید:

    عجب! پس این جریانم با اون جریانه
    نمی دونستم

  26. علیرضا می‌گوید:

    سلام…

  27. nafas می‌گوید:

    داداش حسین ناز قلمت اجرت با امام حسین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.