تراکتور، سرور کوماتسو!

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ عکس: عباس حاجی پور آرانی

*ما قبلا گفته بودیم؛ دیدید گفتیم؟!

“پستو” تا پیش از این ورژن ساکت “پسته” بود، اما اخیرا سکوتش را شکست و از سران فتنه من جمله خودش به عنوان افراد بی گناه و در عین حال خدمت گزار یاد کرد که قبلا گفته بودند فلانی بد است، اما ما نمی دانستیم که فلانی بد است! جالب اینجاست که ما وقتی فلانی خوب بود، می گفتیم فلانی خوب است، حالا هم که بد شده نقدمان سر جای خودش است، اما پسته و پستو آن زمان که طرف خوب بود، می گفتند بد است، و بیشتر از او، ما را می زدند، حالا که می رود بد شود، بشکن می زنند و باز هم بیشتر از او، ما را می زنند و همین طوری هاست که دست راست جاسبی با دست چپ قوه مجریه، دست در دست هم می دهند به مهر، علیه مهرورزی و خدمت رسانی. آقایان قوه قضائیه! ما از قبل گفته بودیم که سران فتنه از خود پستو گرفته تا بنت پسته باید محاکمه شوند؛ دیدید گفتیم؟! یعنی الان ما هم باید بشکن بزنیم یا خودمان را به کوچه علی چپ؟! ما چرا اینقدر بد شانس ایم آخه؟! مای بینوا! مای بد! مایی که نمک نداشت دست رای مان! آیا اصلا می توان در این باب طنز نوشت و خنده بر لب جاری کرد؟! پس لطفا همه با هم گریه کنیم!

*آتشفشان بصیرت باز هم فوران کرد!

“فریمان” را اگر چه به قند شیرین می شناسند، اما علی مطهری اخیرا گفته: “حاضرم اسمم در لیست گروه های اصلاح طلب به جز مشارکت و مجاهدین باشد”. در اینجا چند سئوال به وجود می آید که می پرسیم: آیا این فرد با بیان این جمله، اصول گرایان را تهدید کرده است؟! آیا باز هم گدازه های بصیرت از این آتشفشان زده بیرون؟! آیا یک گروه واقعا اصلاح طلب، که اصلاح طلبی را نقطه مقابل و نکته مخالف فتنه گری می داند، اصلا حاضر می شود اسم این فرد را بگنجاند در لیست خود؟! آیا تن به چنین ننگی می دهد؟! آیا اینکه این فرد گفته حاضر نیست اسمش در لیست مشارکت و مجاهدین باشد، اوج بصیرت وی را می رساند؟! آیا این فرد از کجا فهمیده که مشارکت و مجاهدین خط قرمز هستند؟! آیا سخن تا این حد گستاخانه، توهین به کرامت انسانی مشارکت و مجاهدین نیست؟! آیا این فرد نمی توانست حاضر باشد اسمش در لیست مشارکت و مجاهدین باشد، اما ادعا کند که اسم من در این ۲ لیست، هیچ نیست الا تقصیر حرف های فلانی در مناظره؟! آیا پرداختن به این فرد، خودش بی بصیرتی مرا نشان نمی دهد؟!!

*ژاپن به ما جرثقیل نمی دهد!

در خبرها آمده بود ژاپن به دلیل اینکه ایران، اراذل و اوباش و مفسدین فی الارض را روی جرثقیل اعدام می کند، دیگر به ایران، جرثقیل نمی فروشد!! از قرار کمپانی های تولید کننده “تادانو” و “فورو کاوا” و “کوماتسو” تحت فشار یک لابی صهیونیستی به این تصمیم رسیده اند. پیش از این هم شرکت های آمریکایی “کتر پیلار” و “ترکس” اعلام کرده بودند که دیگر به ایران جرثقیل نمی دهند. آیا با همین جرثقیل های موجود نمی توان سران فتنه را محاکمه کرد؟! آیا بدون جرثقیل نمی توان محارب تروریست را اعدام کرد؟! آیا جرثقیل فقط برای اعدام آفتابه دزدهاست؟! آیا در کشوری که تراکتورسازی تبریز در هر بازی اش نزدیک ۱۰۰ هزار نفر به ورزشگاه می روند، و امیرخان هم قول سهمیه آسیا را داده، اصلا چه احتیاجی است به جرثقیل؟! آیا ژاپنی ها همین اسرائیل دوستی شان نیست که به قهر خدا گرفتار شده، به بلایایی نظیر سونامی دچار می شوند؟! آیا ژاپنی ها اگر به ایران جرثقیل ندهند، مشکل خودکشی در کشورشان که مقام اول را در این زمینه دارند، حل می شود؟! آیا روان پریشان چشم تنگ که دم به ساعت در ژاپن خودکشی می کنند، این کار را از روی جرثقیل انجام می دهند؟! آیا مشکل ژاپن، اضافه کاری حضرت عزرائیل عزیز در این بلاد است یا صادرات جرثقیل به ایران؟!

*بلیط طیاره ۱۴ در صد گران شد!

این خبر البته به ما ربطی ندارد، چرا که ما بیشتر نگران گرانی نان و گوشت و مرغ و تخم مرغ و بلیط اتوبوس هستیم. هواپیما به ما ربطی ندارد؛ هر چقدر می خواهد گران شود، بشود! ما که سوارش نمی شویم؛ کسانی که سوارش می شوند، انتقاد کنند! برای ما قیمت بلیط طیاره، مفت می افتد!!

*شکایت از تاکسی رانان متخلف!

سازمان تاکسی رانی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف توسط راننده تاکسی ها، مراتب را به این سازمان یا سازمان بازرسی گزارش کنند. بکنند که چه بشود؟! اگر کسی وقت این شکایات و پیگیری های بعدی را داشته باشد، اصولا “مردم” خوانده می شود یا “مرفه”؟! در ثانی راننده تاکسی مثلا بخواهد تخلف کند، چی کار می کند؟! ۵۰۰ تومان را می خواهد بگیرد ۵۵۰ تومان! به خاطر ۵۰ تومان به کی شکایت کنیم؟! چقدر خرج این شکایت کنیم؟! ما اگر اهل شکایت و گله گزاری و این حرف ها بودیم، از قاچاق کالا توسط جریان انحرافی و پسته و پستو در منطقه آزاد تجاری کیش شکایت می کردیم! شکایت از راننده تاکسی به خاطر چندرغاز در مرام ما نیست! شانس هم که نداریم؛ یک وقت دیدی یارو دیزی نخورده، تیزی کشید و ما را کشت!! اصلا نمی ارزد! یعنی قبلا تیزی کش ها در منازعات خیابانی حرفه ای تیزی می کشیدند؛ نه اینکه قوی ترین مرد جهان را یک راست منتقل کنند آن دنیا! فوقش یک خط می انداختند! ما که قوی ترین مرد جهان هم نشدیم برای خودمان، حساب مان با کرام الکاتبین است. تو فقط بگو کرایه من چقدر می شود؛ می دهم! صد تومان هم بیشتر می دهم! خیلی هم اتفاقا خوب اومدی! چرخش برات بچرخه!  

روزنامه وطن امروز/ ۲۹ تیر ۱۳۹۰

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ عکس: عباس حاجی پور آرانی

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم الله….

  2. سیداحمد می‌گوید:

    “چرا اینقدر بد شانس ایم آخه؟! مای بینوا! مای بد! مایی که نمک نداشت دست رای مان! آیا اصلا می توان در این باب طنز نوشت و خنده بر لب جاری کرد؟! پس لطفا همه با هم گریه کنیم!”
    🙁
    🙂

  3. قاصدک منتظر می‌گوید:

    سلام
    چندم آیا؟

  4. سیداحمد می‌گوید:

    “*آتشفشان بصیرت باز هم فوران کرد!”
    عالی بود، هم تیتر و هم تک تک جملات!

  5. ققنوس19 می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    با سلام و احترام
    خوشحالم و تبریک به خاطر مطلب جدید می خوانم نظر می دهم. فعلاً وقت نماز است!

  6. سیداحمد می‌گوید:

    “آیا ژاپنی ها همین اسرائیل دوستی شان نیست که به قهر خدا گرفتار شده، به بلایایی نظیر سونامی دچار می شوند؟! آیا ژاپنی ها اگر به ایران جرثقیل ندهند، مشکل خودکشی در کشورشان که مقام اول را در این زمینه دارند، حل می شود؟! آیا روان پریشان چشم تنگ که دم به ساعت در ژاپن خودکشی می کنند، این کار را از روی جرثقیل انجام می دهند؟!”

    ممنون سالار!

  7. سیداحمد می‌گوید:

    عجلو بالصلاة…

  8. هوشنگ می‌گوید:

    کلا این ژاپنی ها علیه حقوق بشر کار میکنند میگویید نه پس بشمارید :

    جرثقیلاشون در ایران شرور و متجاوز و قاچاقچی بالا میشکند.
    بولدوزهاشون خانه های فلسطینی های مسلمان و عرب را خراب
    میکنند.
    ماشین های سواری شون در امریکا ترمز خالی میکنند و شهروندان
    جهان اولی و موبور را به کشتن میدهند.
    نیروگاه های هسته ای شون که در کشورخودشان فاجعه انسانی و
    جهانی به بار می آورند.
    کارتون فوتبالیستهاشون در کشورهای جهان سومی فوتبالیست
    به کشتن میدهند.
    سریالهای خانوادگی شون عامل بدبختی تلویزیون های ملی کشورهای
    مثل ما است.
    شمشیرهای سامورائی شون در عربستان گردن اتباع مالزی و اندونزی
    رو میزنند.
    وانت های تویوتا و نیسان و دای هاتسون شون در افریقا نفربر
    گروههای فرقه ای در راه اندازی کشتار جمعی است.

    آنوقت در سازمان ملل ، جمهوری اسلامی ایران را محکوم به نقض
    حقوق بشر میکنند.

  9. قلیدون می‌گوید:

    سلام.لطفا به وبلاگ قلیدون هم سری بزنید…
    http://gholeidoon.blogfa.com

  10. قاصدک منتظر می‌گوید:

    (اقایان قوه قضائیه!)هیچی ولش کنید, بیایید باهم درباره ی این که پستو به چه جایی گفته می شود و درباره خواص پسته صحبت کنیم!
    به قول شما فریمان, قند شیرین داره, اما این علی مطهری از بس قندش بالاست که فکر کنم تبدیل به مرض قند شده! باید یه فکری به حالش کرد. البته همه تقصیر صحبت های فلانی در مناظره است!
    جرثقیل می خواهیم چی کار! به نظر من خلاف کارها رو ببندند به رستوران گردون برج میلاد! تازه کلاس هم داره!
    اقا! مدل هواپیما تو قیمت بلیطش اثر داره! اگر ما بخواهیم با توپولوف مسافرت بریم, درصدش کمتر نیست!
    اگر شکایت از تاکسیرانان متخلف را قوه قضائیه محترم پیگیری می کنه, من شکایت دارم!

  11. چشم انتظار می‌گوید:

    قند “فریمان” شیرین می کند، “مردم فریمان” شیرین سخنند، اما عقل “فریمانی” شیرین می زند! داداش.

  12. عطشان می‌گوید:

    ۱- این آقا عادت داره به تهدید گویا ! اصلا یکی نیست بگه سکوتتو بشکن ببینیم چی میشه ؟

    ۲- حیف از آن پدر ! حکایت این آقا حکایت پسر حضرت نوح است که با بدان بنشست و …

    ۳- ما که از تحریم بد ندیدیم ! فردا بچه های خودمون جرثقیل هم می سازند ! فکر کردن این چشم بادومی ها!

    ۴-درباره طیاره هم ما هم مثل شما هییییییییییییییییییییییییی ! ما فقط بعضی وقتها از جلو فرودگاه رد می شویم !

    ۵- بابا بی خیال ! آخه یه زنگ زدن برای شکایت خودش کم خرج نداره ! فکر کنید بخواهیم زنگ بزنیم یه نیم ساعت که طول می کشه که بگه برای این کار شماره یک برای اون کار کلید دو و….. بعدش مثلا فلان شماره را می گیری یه نیم ساعت برات آهنگ پت ومت می زاره آخرشم می گن به ما مربوط نمی شه !!! یعنی طی تمام این مراحل خودش کلی خرج داره پس کلا بی خیال !

  13. ناظر می‌گوید:

    سلام حسین جان خوشحالم که خوشت امد از طرح .
    داداش برای خدمت امادم اگه موضوعی داشتی که میشد واسش طرحی زد خبرم کن .

  14. سیداحمد می‌گوید:

    از گرانی بلیط طیاره! گفتید و داغ دل ما را تازه کردید!
    نه که بلیط هواپیما گران است و هواپیماهای خوب گران تر است، معمولا در سفرهای کاری با هواپیماهای ویژه! و خیلی امن مسافرت می کنیم!

    این دو عکس از آسمان و ابرها در آخرین سفری که داشتم!
    http://www.islamupload.ir/user_uploads/iuseydahmadd225/3.jpg
    http://www.islamupload.ir/user_uploads/iuseydahmadd225/1.jpg

  15. ناشناس می‌گوید:

  16. محمد می‌گوید:

  17. یه بدبخت می‌گوید:

    ای آقا، شما یک حرفی میزنید و انتظار رسیدگی به پرونده خاتمی و موسوی خوئینی ها داری. انتظار شما به جاست ولی شما بدبخت و بی نوا نیستید. چرا بدبخت باشید؟
    مخالفاتون هر کاری هم بکنن بازم در حال حاضر جمهوری اسلامی با این حاکمیت موجود قدرتمنده و شما هم پز میدید چون خودتونو شریک این قدرتمندی می دونید.
    بدبخت منم که به خاطر جوگرفتگی خرداد ۸۸ تو راهپیمائی ها شرکت کردم.
    بازداشت شدم، از دانشگاه اخراج شدم. سوسابقه برام زدن، نابود شده زندگیم.
    ایرانو دوست دارم، با خامنه ای هم مشکل نداشتم، با جمهوری اسلامی هم مشکل نداشتم. والا ما فکر کردیم تقلب شده، خیلی ها هم مثل من بودن.
    ولی کاری با ما کردن که فکرشو هم نمی کنید ولی کله گنده ها چی؟
    امثال همین بی ناموس خاتمی و هاشمی و بچه هاش چی؟ هیچی حسین آقا، هیچی.
    ما بدبخت شدیم ولی اونائی که اصل کاری بودن در ناز و نعمت دارن زندگی میکنن.
    دم عدالت جمهوری اسلامی گرم. شما بدبخت نیستید، بدبخت مائیم حسین آقا، ما.
    (حسین آقا زیاد می خونم نوشته هاتو، ولی این اولین کامنتم بود. به حرمت خودتو پدر شهیدتو و به حرمت مبصرت که از نسل پیغمبره سعی کردم قوانینی که تاکید داری تو نوشتن کامنت رعایت بشه، رعایت کنم.)

  18. چشم انتظار می‌گوید:

    با کسب اجازه از “داداش حسین” و مبصرمان، سید احمد بزرگوار:
    آدرس جدید وبلاگ حقیر، جهت استحضار و راهنمایی های بزرگوارانه شما و همه ی ستاره های شب زنده دار.

    http://www.casebook.parsiblog.com

  19. سیداحمد می‌گوید:

    ۱۲ روز مانده تا ماه میهمانی خدای رئوف….

  20. سید محمود می‌گوید:

    داداش حسین یه دونه ای-خدا خیرت بده-مثل همیشه خواندنی و بی نظیر بود
    جنگ پایان پدرهای سفر کرده نبود
    شور آن واقعه در جان پسرها باقیست

  21. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    نمی‌دونم چرا این فریمانی جون، دوست داره یاد شیخ بی‌سواد رو برای ما زنده نگه داره!
    البته استانداردی که شیخ بی‌سواد ایجاد کرد یه جورایی دست‌نیافتنی هست و حالاحالاها بعیده کسی بتونه به اون سطح برسه ولی این برادر اگه همین‌طوری پیش بره من یکی امید دارم که جای شیخ رو برامون پر کنه!

  22. علی!! می‌گوید:

    امروز کیهان با قلم شما رنگ و بوی تازه ای گرفته بود!!!
    باریک!!!!!

  23. صبا می‌گوید:

    خیلی بامزه بود. کلا شما چه سیاسی چه اجتماعی خوب طنز می نویسید.
    ولی در مورد کرایه تاکسی، خارج از دایره طنز؛ استادی داشتیم که می گفتند ” من شخصا کرایه ی اضافی نمی دهم. شاید برای ما این مقدار ارزشی نداشته باشد ولی اول اینکه شاید دیگران نداشته باشند که بدهند و مهمتر این که راننده را در خوردن پول حرام بد عادت می کنیم” نقل به مضمون همین!

  24. ققنوس19 می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    با سلام و احترام
    فرش نشینی عرشی به ملکوت پیوست …..
    منتظر شما در کلبۀ فقیرانه ام هستم.
    http://www.ghoghnoos19v1.blogfa.com

  25. به جای امیر می‌گوید:

    خان (گفت و شنود)

    گفت: مقامات آمریکایی به طور تلویحی اعتراف کرده اند در انتخاب سران فتنه دچار اشتباه شده و به افرادی که در میان مردم پایگاهی نداشته اند امید بسته بودند.
    گفتم: هرکس دیگری هم که زلف خود را به آمریکا و اسرائیل و انگلیس گره بزند، مثل سران فتنه با نفرت و انزجار مردم روبرو می شود.
    گفت: سایت های حامی سران فتنه از این اظهارنظر مقامات آمریکایی حسابی برآشفته اند و یکی از کاربران فیس بوک نوشته است، یعنی آقایان موسوی و خاتمی و کروبی هیچ نقطه مثبتی نداشته اند؟!
    گفتم: یکی از خان ها مرده بود و سخنران مراسم ختم از مباشر خان پرسید؛ چطور است از خط زیبای خان تعریف کنم؟ و مباشر گفت؛ حرفش را نزن که خطش به خرچنگ قورباغه معروف بود. سخنران گفت؛ در وصف سخاوتش چی؟ و مباشر گفت؛ آنقدر خسیس بود که نگو و نپرس و… بالاخره سخنران، بعد از چند پرسش و پاسخ، از مباشر پرسید پس در وصف او چه بگویم؟ و مباشر فکری کرد و گفت؛ شاید همان خط خرچنگ قورباغه خان بیشتر از بقیه خصوصیاتش قابل تعریف باشد!

  26. وحید جهان آرا می‌گوید:

    به نام خدا
    سلام
    هنوز چیزی از قتل قوی ترین مرد ایران نگذشته بود که شاهد حمله اراذل و اوباش به شهربازی شاهین در خیابان ستارخان و ایجاد رعب و وحشت و تخریب و ضرب و شتم افراد…۲۸/۴/۱۳۹۰ در ساعت۲۰:۵۰بودیم
    آقا این میدونی یعنی چی ؛داره چه اتفاقی تو تهران میفته که توی مرکز شهر در یک محل کاملا عمومی و تفریحی و آرامش بخش که باید دارای بالاترین ضریب امنیت عمومی باشه خیلی راحت اراذل و اوباش بریزن توی شهربازی و شروع کنن به عربده کشی و ضرب و شتم افراد این به نظرتون چه چیزی رو زیر سوال میبره؟
    اگر طلبه اولی رو آخر شب با چاقو زدن اون یکی طلبه رو سر شب ،پس این اراذل هم می تونن سر شب بریزن توی شهربازی و اون کارا رو بکنن خدا رو شکر کسی کشته نشد ولی مگر حتما باید یکی کشته بشه بدش مثل قوی ترین مرد ایران… به http://ghayem-adl.blogfa.com/

  27. ف. طباطبائی می‌گوید:

    سلام داداش حسین. خدا قوت. تشکر بابت همه بخش های این مطلب.
    به نظرتون “دیدید گفتیم” های ما تاثیری بر مسئولان مربوطه داره؟ کلا بر مسئولان مربوطه هیچی تاثیر نداره، بس که سرخوشن.
    با این اظهار فضل های آتشفشان بصیرت کلی می خندیم. عقل که نداره، راحته!!
    به درک که جرثقیل نمیدن. بخوره تو سرشون جرثقیل هاشون.
    داداش حسین این قسمت مربوط به ژاپن رو یه طوری نوشتید دلم خنک شد.

    و اما قسمت آخر متن، فکر کنم بهترین جمله، همین جمله خودتونه:
    “ما اگر اهل شکایت و گله گذاری و این حرف ها بودیم، از قاچاق کالا توسط جریان انحرافی و پسته و پستو در منطقه آزاد تجاری کیش شکایت می کردیم! “

  28. عمار می‌گوید:

    سلام و درود؛
    دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/link/1157
    ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
    یا علی

  29. ناشناس می‌گوید:

    به بهانه ی نزدیک شدن به ماه مهمانی خدای رئوف:
    نماز شب، انسان را خوش سیما، خوش اخلاق و خوش بو می کند؛
    و روزی را زیاد و قرض را ادا می نماید؛
    و غم و اندوه را از بین می برد و چشم را نورانی می کند.
    ثواب الاعمال ص ۴۲

  30. چشم انتظار می‌گوید:

    کلا” این موضوع ساعت خواب، یه برنامه ریزی فرهنگی طولانی مدت لازم داره. فکر نکنم به این راحتی ها هم بشه موضوع رو، هماهنگ کرد و جا انداخت. تا زمانی که این دستگاه عریض و طویل “آوا و نما” با مدیریت محترم “عزت الله” این جوری باشه، امیدی نیست. مرد و زن هم نداره.

  31. روینده بعد از 88 می‌گوید:

    فردا پس فردا اصلاح طلبا میگن ما با مطهری رابطه نداریم بعد مطهری میگه حاضرم تو لیست امریکا هم باشم اگر امریکاییا نخوانش….خلاصه روزای اخرشه

  32. مروی می‌گوید:

    سلام
    انتظار داشتم وقتی میام اینجا یه مطلب از حمله به علی خلیلی طلبه مضروب ببینم .
    امیدوارم نگید که اینجا صفحه حوادث روزنامه نیست.

  33. نیروی امنیتی می‌گوید:

    سلام

    وبلاگ ما با تمام وبلاگ هایی که مشاهده کردید تفاوت دارد

    یا علی مدد
    التماس دعا (شهادت)

  34. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    من نمیدونم این علی مطهری چه پدر کشتگی با پدرش داره!
    که اینجوری با آبروی نام مطهری بازی میکنه. خدایا همه ما را عاقبت بخیر بگردان.
    چاقو کش هم چاقو کشهای قدیم. صد رحمت به حسین رمضون یخی و
    مصطفی دیوونه! ۳ تا بچه احمق زدن یک انسان رو کشتن.
    خدا رحمت کنه روح الله داداشی رو که واقعا دوست داشتنی بود.
    …..
    راستی یه چیزی میخوام تعریف کنم هی یادم میره. هی!
    یه فامیلی داریم ما به اسم علی آقا. زمان جنگ نوجوون بوده که عازم
    جبهه میشه. خلاصه میره خط مقدم و درگیری میشه همرزماش شهید میشن
    و این بنده خدا هم زخمی میشه و نیمه بیهوش. عراقی ها میان بالای سر
    رزمنده ها و به همه یکی یه تیر خلاص میزنن. ایضا یکی هم به این علی آقا.
    کار خدا بوده تیر از زیر گوشش وارد صورت میشه از سمت دیگه فک خارج میشه
    و این بنده خدا زنده میمونه. ایام میگذره و جنگ تموم میشه و علی آقا
    وارد کار اقتصادی میشه. به هرچی دست میزنه طلا میشه. به جرات میگم
    کمتر از ۱۰ سال از صفر رسید به همه چی. کشتی تجاری و کارخونه فولاد و
    واردات و صادرات و هرچی که فکرشو بکنی.
    هر وقت باهاش صحبت میکنم میگه این همه مال و منال از صدقه سر
    تیری هست که تو جبهه خوردم. خدا باهام خوب حساب کرد!
    …………….
    حالا این چه ربطی به اینجا داشت؟
    خوب که نگاه میکنم میبینم تو هم داستانت مشابه همینه.
    یه سنگ زدن تو سرت که تا مرز شهادت رفتی ولی کامل نرفتی!
    برگشتی. ولی دست به کار اقتصادی نزدی. قلم دستت گرفتی
    قلمت طلا شد. نوشته هات هر روز سنگین تر و پخته تر میشه
    تحلیلات کاملا جا افتاده شده. اگه کسی نوشته های روزهای اول این سایت
    رو بخونه و با الان مقایسه کنه کاملا متوجه این پیشرفت میشه. کلا هرچی
    که بوده بعد از سنگ و سر بوده. اگه قبول نداری بگو تا از گمراهی و
    ضلالت دربیام !!
    الاایحال این مقایسه ای بود که به ذهن من رسید. شایدم درست نباشه
    ولی چیزی بود که هی میخواستم بگم، یاد میرفت، هی!

  35. سحر می‌گوید:

    ماپشت سررهبروفدایی رهبریم.دل خوشی ازاصلاح طلب واصولگرانداریم.حالا آقایون درچه لیستی هستن.فرقی نمی کنه.مابه راه شهدا رای می دهیم.

  36. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی، وقت بخیر.
    از نظر شما چرا علی مطهری چنین شخصیتی دارد؟ من گاهی اوقات که اظهار نظرهایش را در جاهای مختلف می خوانم واقعا به عقل این آدم شک می کنم.

  37. سیداحمد می‌گوید:

    جناب مروی!

    ازین به بعد سفارش بدید چه مطلبی می خواید!!!

  38. سیداحمد می‌گوید:

    ۱۱ روز مانده تا ماه میهمانی خدای رئوف…

  39. سیداحمد می‌گوید:

    شنیدم آسمان تهران حسابی داره می باره!

  40. ف. طباطبائی می‌گوید:

    سلام و عرض خسته نباشید خدمت داداش حسین و آقا سید.

    حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند:
    من اصعد الی الله خالص عبادته اهبط الله عزوجل الیه افضل مصلحته
    کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ برترین مصلحت را به سویش فرو خواهد فرستاد.

  41. فاطمه می‌گوید:

    ما از انتخابات ۸۸ به این طرف یک حرف درست از آقای علی مطهری نشنیدیم!!
    نمی دانیم بلاخره اصولگراست یا اصلاح طلب!
    از یک طرف می گوید هاشمی و خاتمی از احمدی نژاد ولایت پذیرتر بودند………..
    از طرف دیگرآقای احمدی نژاد را تایید می کند چون از بیت رهبری برای هر کاری اجازه نمی گیرد و مجلس را نقد می کند که به شاخه ای از بیت رهبری تبدیل شده است!!
    من فکر می کنم ایشان چیزی از ولایت پذیری نمی داند که در خانه ملت نشسته و با علم به همه مسائل، به خیال خام خود می خواهد چهره رهبر را مخدوش کند……..
    البته “ماه” ما کامل تر از این حرف هاست که با حرف های خاله زنکی، چهر اش مخدوش بشود….

  42. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۰۰:۴۴
    تعداد افراد آنلاین: ۲۶ نفر

    ماشالله ستاره های حزب الله
    داداش حسین بسیجیها فــــــــــــــدائی داری…

  43. ناظر می‌گوید:

    سلام داداش حسین شرمنده یه طرح برای ماه مبارک رمضان زدم اگه دوست داشتی بزار همه ببینن .
    ممنون حسین جان بازم شرمنده
    http://www.irupload.ir/images/nsbcibsh4hyehbfjuoo.jpg

  44. به جای امیر می‌گوید:

    نبض (گفت و شنود)

    گفت: یک سایت ضد انقلاب خطاب به گروه های اپوزیسیون نوشته است «چرا خودمان را گول می زنیم؟ کیهان راست میگه که همه ما را مرده و از کارافتاده می داند».
    گفتم: این حیوونکی تازه متوجه مرگ خودش شده.
    گفت: همین سایت نوشته؛ دوستان عزیز اپوزیسیون باور بفرمائید که همه ما مرده ایم. ولی به روی خودمان نمی آوریم. آخر طی این چند سال غیر از اینکه برای کیهان سوژه درست کنیم چه کار دیگری از ما ساخته بود؟
    گفتم: خب! دیگه چی؟!
    گفت: نویسنده این مطلب در ادامه مقاله خود می نویسد «رهبران اپوزیسیون یا نفوذی رژیم هستند و یا از آمریکا و اروپا حقوق می گیرند که حاضر نیستند به مرگ ما اعتراف کنند».
    گفتم: یک پزشک قلابی بر بالین بیماری حاضر شد. اطرافیان بیمار گفتند؛ آقای دکتر! چند ساعتی است که نفس نمی کشد. نبض بیمار هم نمی زند. دکتر قلابی برای این که به سرکیسه کردن آنها ادامه بدهد گفت؛ نفس نکشیدنش طبیعی است! ولی نبضش را چطوری گرفتید؟ گفتند؛ با ساعت! و پزشک قلابی گفت؛ پس بگو! حال فهمیدم! احتمالا ساعت شما خوابیده!

  45. حی علی الجهاد می‌گوید:

    خصوصی

    ببخشید گمانم “گله گزاری” با ذال باشد: “گله‌گذاری”

  46. یک خواننده می‌گوید:

    شاید چند وقت نتونم کامنت بذارم و مطالب را بخوانم دلم تنگ میشه! التماس دعا

  47. یک خواننده می‌گوید:

    ماه مبارک یاد ما هم باشید / شبهای قدر حضرت ماه و جان بر کفان او را فراموش نکنید

  48. یک خواننده می‌گوید:

    خداحافظ

  49. ققنوس19 می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    با سلام و احترام
    بابت ندادن جرثقیل کلی ناراحت و ناامید شدم داشتم پول تو جیبی هایم را جمع می کردم بروم برج میلاد شام گران و اشرافی بخورم یکبار برای همیشه و لی حالا می ترسم آن بالا بالا ها اگر برق رفت – ما رعیت که شانس نداریم – چطور ما را بیاورند پایین؟ با پله اضطراری که اگر هم داشته باشد هر چه خورده ایم کوفتمان می شود!!!! نمی شود ژاپن طرحش را عقب بیاندازد؟

  50. صبا می‌گوید:

    رسول خدا صلی الله و علیه در مورد ماه مبارک رمضان فرمودند: دعاهای شما در آن مستجاب است، پس سوال کنید از پروردگار خود به نیت های درست و دل های پاکیزه از گناهان و از صفات ذمیمه که توفیق دهد شما را برای روزه داشتن آن و تلاوت کردن قرآن در آن.
    به نظرم داشتن نیت درست و دل پاکیزه از گناه و صفات ذمیمه، کاری نیست که در فرصتی کوتاه بتوان انجام داد و به قول استادم” ماه رمضان ماه میهمانی خداست شایسته نیست که باخودمان لوازم استحمام برداریم و به میهمانی برویم” پس به نظرم هم الان هم دیر شده برای این که اندکی بر مراقبه و محاسبه نفس عزیز کرده ی مان بیفزاییم.

    نمی دانم این جمله از کیست! “در رمضان باید آدم شد تا در محرم شهید شوی.”
    دوستان مرا نیز دعا بفرمایید.

  51. زنده باد ژاپن می‌گوید:

    آخیششششش. من هر وقت ماشین آلات کوماتسو رو میدیدم لجم می گرفت. دلمون خنک شد خودشونو تحریم کردن. حالا اگر از داخل کسی می خواست تحریمشون کنه، یک قرن طول می کشید. خداکنه چینی ها هم محض چشم و هم چشمی با ژاپن، خودشونو تحریم کنن.
    در مورد صحبتهای اخیر آقای مطهری، به نظر من فقط جمله ی آخر را می نوشتید بهتر بود. ایشون معلوم الحال هستند و فکر می کنم تحقیر و تمسخر ایشون لازم نباشه.

  52. مروی می‌گوید:

    جناب سید احمد

    سلام
    از شما هم توقع داشتم منظور و معنای کامنتم را بهتر درک میکردید.
    البته این کامنت برای نویسنده ی بسیار قابل احترام این وبلاگ عالی، بود. به نظرم حتی اگر ایشون باشما هم نظرند باید ایشون من را مخاطب قرار میدادند.
    این چه رسم بدیه اینجا

  53. ف. طباطبائی می‌گوید:

    جناب مروی

    مسلما مبصر بزرگوار متوجه منظور شما شده اند.
    شما که معتقدید نویسنده این وبلاگ بسیار قابل احترام است، کاش زیبا تر خواسته خود را بیان میکردید.
    ضمنا قوانین یا به قول شما رسوم قطعه ۲۶ خیلی هم عالی است.

  54. روزبه می‌گوید:

    سرکار خانم ف.طباطبایی
    اتفاقا قوانین مسخره ی همین جاست که باعث شده همه ی شمابه اصطلاح ستاره هابه جای اینکه ازهدفهای مسخرتون حمایت کنین بیشتر از نوشته های این اقا کیف کنین و به به و چه و چه بگین

    به قول خودش {درمظلومیت شماهاهمین بس که میاین اینجاوازاین ادم تعریف میکنین}

  55. ف. طباطبائی می‌گوید:

    آقای روزبه

    فکر نمیکنم کامنت بنده خطاب به دوست بزرگوار جناب “مروی” به شما ارتباطی داشته باشد.
    مطالب زیبا و منحصر به فرد آقای قدیانی، اتفاقا دقیقا در راستای اهداف مقدس ما قرار دارد و تمجید از مطالب ایشان یعنی تاکید بر ایستادگیه ما در راه رسیدن به اهدافمان.

    (وای داداش حسین و آقا سید، ببخشید. دیگه جواب نمیدم.)

  56. چشم انتظار می‌گوید:

    جناب “روزبه” برای شما، همان “شب به”!!

  57. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    “فوائد روزه و کم خوری در ماه رمضان”

    در حدیث معراج آمده است که خداوند پرسید: ای احمد! آیا آثار روزه را می دانی؟
    پاسخ داد: خیر.
    خداوند فرمودند: نتیجه روزه، کم خوری و کم گوئی است و آن دو، حکمت را فراهم می آورد و حکمت، معرفت را به دنبال دارد و به دنبال معرفت، یقین می آید و زمانی که بنده ای به یقین برسد، از اینکه روزگار را چگونه بگذراند ترسی ندارد. در سختی و آسانی این مقام رضایتهائی نهفته است و کسی که بر اساس رضایت من رفتار کند، سه خصلت را به او می دهم:
    شکری که نادانی، به همراه آن نباشد، یادی که فراموشی نداشته باشد و دوستی که دوستیه من را بر دوستی آفریدگانم ترجیح ندهد. زمانی که بنده مرا دوست داشت، من هم او را دوست خواهم داشت؛ دوستی او را در دل بندگانم انداخته و چشم و قلب او را به وسیله بزرگی ام باز می کنم و علم مخلوقات خود را، از او پنهان نمی کنم. مناجات من با او، هم در تاریکی شب، و هم در روشنی روز می باشد تا جائی که از همنشینی با بندگانم، دوری کرده و سخن خود و فرشتگانم را به گوش او می رسانم و اسرار پنهانی خود را به او آشکار می سازم، اندیشه را در معرفت خود غوطه ور می سازم و فهم او را بیشتر میکنم.
    مرگ او را آسان کرده و او را در بهشت داخل می کنم. زمانی که فرشته مرگ، او را ببیند، می گوید: آفرین بر تو باد، خوشا به حال تو که خداوند مشتاق دیدار توست.

    (بر گرفته از کتاب المراقبات، نردبان وصال. حاج میرزا جواد آقای ملکی تبریزی)

  58. قاصدک منتظر می‌گوید:

    سلام
    جالبه!
    من نمی دونم بعضی ها که به نظرشون قوانین این قطعه مقدس و نوشته هاش و اهداف ستاره هاش, مسخره است, چرا دائم تو این قطعه ی بهشتی حضور دارند! پس معلومه خودشون رو مسخره کرده اند!
    به قول جناب “چشم انتظار” : (جناب “روزبه”, همان “شب به” ) مرا خیر تو امید نیست شر مرسان!

  59. ف. طباطبائی می‌گوید:

    قاصدک منتظر عزیز
    بعضی ها به خاطر زیبائیه فضای اینجا دارن از حسودی منفجر میشن.

    چه داغ داغ کامنتها تائید میشه!

  60. قاصدک منتظر می‌گوید:

    خدایا!
    ما را در راه رسیدن به اهدافمان ثابت قدم بگردان.

  61. به قرآن ما هم تو کار این سیاسیون نادان خودمون موندیم می‌گوید:
  62. سلاله 9 دی می‌گوید:

    جناب “به قرآن ما هم تو کار این سیاسیون نادان خودمون موندیم”

    خدا از باعث و بانی اش نگذرد.

  63. روزبه می‌گوید:

    خوش باشین ازهم دیگه تعریف کنین وکیف کنین کتک خوردن بسیجیارم توسی دی های مختلف ببینین ولذت ببرین
    چشم انتظارجان حالاشمابانوشتن یه بهاریه یه کم اسم درکردی زیادخودتونگیرمیبینی که ازاون موقع تاحالاچقدرخودتوتوهربحثی نخودهراش کردی وهیچکس تحویلت نگرفت
    این داداش حسین شماهیچی سرش نشه حداقل این قدرمیفهمه به یکی مثل سیداحمدروبده نه به توکه جنبه نداری
    سیداحمد: دیگه داری بیشتر از کوپنت حرف می زنی ها!

  64. روزبه می‌گوید:

    درضمن خانم طباطبایی طرف من شمانیستی که دوربرداشتی شمابروظرفت روبشورحاج خانم شماهاروچه به وبلاگ وکامنت وسیاسی بازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  65. سلاله 9 دی می‌گوید:

    جناب روزبه
    من هی می خواهم به شما چیزی نگویم نمی گذاریدها؟
    ناراحتی به قول بچه ها آن بالا یک علامت ضربدر هست، بزن و برو.
    این جا قطعه ای از بهشت است. برو به قطعه ای از جهنم. برو به جهنم.

  66. چشم انتظار می‌گوید:

    سلام.
    متن جدید، در آدرس جدید. انتقاد شما، افتخار ماست.

    “از تو می پرسند” را، “از که می پرسند”؟

    http://www.casebook.parsiblog.com

  67. چشم انتظار می‌گوید:

    با اجازه ی داداش حسین”
    “روزبه” بزرگوار! اگه مکّه، مشرف شده باشید، هنگام تشرف به بقیع مظلوم، مشاهده می کنید تعدادی وهابی، که احتمالا” ملیت افغان دارند و به زبان فارسی تسلط کامل. یک ریز مثل نوار، یک سری حرف های تکراری و مزخرف رو بلغور می کنند و البته بعضی از زوار عاشق اهل بیت(ع) هم، در رد ادعا هاشون، با اونها بحث می کنند. یادمه یه اهل دلی می گفت: وهابی های عربستان، به این ها پول می دن که فقط حواس زوار رو از زیارت پرت کنند و برای لحظاتی هم که شده، از لذت معنوی اونجا بکاهند. اگرنه، نه حرف های اونها در ما تاثیر داره، نه جواب های ما در اون ها.
    حالا حکایت شما و امثال شما هم همینه. می خواین الکی وقت ستاره ها و (به کوری چشم بدخواهان) فدایی های “داداش حسین” رو بگیرین.
    ما هم هرگز اسیر این صحنه آرایی خطرناک نمی شیم!

  68. چشم انتظار می‌گوید:

    می گم نکنه این جناب “روزبه” اخوی اون سرکار “لیندا” باشه.

  69. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۱۵:۳۲
    تعداد افراد آنلاین: ۲۳ نفر

    ماشالله…
    داداش حسین عزیز مخلصیم!

  70. سیداحمد می‌گوید:

    “ما هنوز شهادتی بی درد می طلبیم،
    غافل که شهادت را جز به اهل درد نمی دهند…”

  71. سیداحمد می‌گوید:

    جناب “به قرآن ما هم تو کار این سیاسیون نادان خودمون موندیم”

    ممنون بابت لینک، دردناک و تاسف آور است.
    حتما همه دوستان به یاد دارند چند ماه پیش رئیس سازمان قضا، در جلسه ای با قدرت و جدیتی عجیب! تهدیداتی خطاب به حمل کنندگان سلاح سرد و بر هم زنندگان امنیت عمومی جامعه بیان کرده بودند. از صحبتهایشان خوشحال و امیدوار شدیم ولی الان می بینیم که…..

  72. ناظر می‌گوید:


    خداوند بزرگ است(الله اکبر )

  73. سادات می‌گوید:

    سلام
    جناب مبصر
    میشه بعضی کامنت ها رو که مطلب نداره و فقط توهین به یکدیگره خودتون قیچی بفرمایید که فضای دیدگاه یه جورایی نشه؟
    یهو آدم حس میکنه توی صحنه دیگریه!….سر طشت رخت…. گود زنبورک خونه…. دعوا سر کرایه تاکسی….
    خلاصه هر جایی غیر از قطعه ۲۶

  74. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    هی روزبه!
    اولا که صد دفعه گفتم کلید Space که کاربرد اون رو تو کلا نفهمیدی، اون بزرگ‌ترست!!
    ثانیا مثل این‌که کیبوردت مشکل داره! کلیدهاای Shift و ؟ کلا گیر کردن!! برو یه نو بخر!
    ثالثا سعی کن در سطح معلوماتت صحبت کنی، حتما شنیدی: تا مرد سخن نگفته باشد؛ عیب و هنرش نهفته باشد (کلی بهت حال دادم “مرد” خطابت کردم!)
    من جای تو بودم سعی می‌کردم با سکوتم جلوی عیب‌هام رو بگیرم نه این‌که برای به حراج‌گذاشتنشون از هیچ تلاشی مضایغه نکنم!! متوجه‌ای که؟!
    رابعا شماها که از تساوی زن و مرد دم می‌زدید! با کامنت آخریت معنی این برابری رو هم متوجه شدیم!
    ماشاالله خواهران این‌جا خیلی راحت می‌تونن از پس Low Levelی مثل تو بر بیان ولی آخرین بارت باشه که با خانم‌های این قطعه‌ی مقدس این‌طور صحبت می‌کنی!
    ملتفطی که؟!

  75. روزبه جعفری می‌گوید:

    سلام بر دلاور مرد سایبرر

    زیبا بود . مخصوصا اینکه بلیط هواپیما برای ما مفت مفت است !

    برای شادی روح شهید ” دوران ” که در سالگرد شهادتش هستیم ، فاتحه ای قرائت کنیم .

    عباس دوران به سال ۱۳۲۹ در شیراز متولد شد. شهید دوران با آغاز جنگ تحمیلی خدمت خود را در پست افسر خلبان شکاری و معاونت عملیات فرماندهی پایگاه سوم شکاری نفتی شهید نوژه ادامه داد و در طول سالهای دفاع مقدس بیش از یک صد سورتی پرواز جنگ انجام داد.

    به گزارش مشرق؛ دوران در تاریخ ۷/۹/۱۳۵۹ اسلکه «الامیه» و «البکر» را غرق کرد و در عملیات فتح*المبین نیز حماسه آفرید.در تاریخ ۲۰/۴/۱۳۶۱ برای انجام مأموریت حاضر شد و هدف موردنظر او ناامن کردن بغداد از انجام کنفرانس سران کشورهای غیرمتعهد بغداد بود.

    اما هنگام عملیات اصابت موشک عراقی باعث شد، هواپیما آتش بگیرد، دوران به طرف پالایشگاه الدوره پرواز کرد و تمام بمب ها را بر روی پالایشگاه فرو ریخت، قسمت عقب هواپیما در آتش می سوخت.

    کاظمیان، همراهش با چتر نجات به بیرون پرید اما دوران به سمت هتل سران ممالک غیرمتعهد پرواز کرد. او در آخرین لحظات با یک عملیات استشهادی هواپیما را به ساختمان هتل کوبید.

    سردار دلاور ۴۰ ساله ایران اسلامی در روز سی ام تیر سال ۱۳۶۱ به شهادت رسید.

    سرانجام بعد از بیست سال تنها قطعه ای از استخوان پا به همراه تکه ای از پوتین عباس دروان به میهن بازگشت و روز دهم مردادماه سال ۱۳۸۱ خانواده آن را در شیراز به خاک سپردند.
    روحمان با یادش شاد
    آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند اولین نامه ای است که شهید عباس دوران برای همسرش در روزهای جنگ تحمیلی نوشته است.

    خاتون من ، مهناز خانم گلم سلام
    بگو که خوب هستی و از دوری من زیاد بهانه نمی گیری برای من نبودن تو سخت است ولی چه می شه کرد جنگ جنگ است و زن و بچه هم نمی شناسد.

    نوشته بودی دلت می خواهد برگردی بوشهر. مهناز به جان تو کسی اینجا نیست همه زن و بچه ها یشان را فرستادند تهران و شیراز و اصفهان و …

    علی هم (سرلشگر خلبان شهید علیرضا یاسینی ) امروز و فرداست که پروانه خانم و بچه ها را بیاورد شیراز دیشب یک سر رفتم آن جا . علیرضا برای ماموریت رفته بود همدان از آنجا تلفن زد من تازه از ماموریت برگشته بودم می خواستم برای خودم چای بریزم که گفتند تلفن . علی گفت : مهرزاد مریضه پروانه دست تنهاست . قول گرفت که سر بزنم گفت : نری خونه مثل نعش بیفتی بعد بگی یادم رفت و از خستگی خوابم رفت ، می دانی این زن و شوهر چه لیلی و مجنونی هستند.

    پروانه طفلک از قبل هم لاغر تر شده مهرزاد کوچولو هم سرخک گرفته و پشت سرش هم اوریون پروانه خانم معلوم بود یک دل سیر گریه کرده . به علی زنگ زدم و گفتم علی فکر کنم پروانه خانم مریضی مهرزاد را بهانه کرده و حسابی برات گریه کرده است . علی خندید و گفت : حسود چشم نداری توی این دنیا یکی لیلی من باشه؟

    دلم اینجا گرفته عینکم رو زدم و همان طور با لباس پرواز و پوتین هایی که چند روز واکس نخورده نشستم تا آفتاب کم کم طلوع کنه باد آن روزی افتادم که آورده بودمت اینجا ، تو رستوران متل ریسکس نمی دونم شاید سالگرد ازدواج یکی از بچه ها بود.

    اگر پروانه خانم و بچه ها توی این یکی دو روز راهی شیراز شدند برایت پول می فرستم .
    خیلی فرصت کم می کنم به خونه سر بزنم ، علی هم همینطور حتی فرصت دوش گرفتن رو هم ندارم . دوش که پیشکش پوتینهایم را هم دو سه روز یکبار هم وقت نمی کنم از پایم خارج کنم . علی که اون همه خوش تیپ بود رفته موهایش رو از ته تراشیده من هم شده ام شبیه آن درویشی که هر وقت می رفتیم چهارراه زند آنجا نشسته بود .

    بچه های گردان یک شب وقتی من و علی داشت کم کم خوابمون می برد دست و پایمان را گرفتند و انداختند توی حمام آب را هم رویمان بازکردند . اولش کلی بد و بی راه حواله شان کردیم اما بعد فکر کردیم خدا پدر و مادرشان را بیامورزد چون پوتینهایمان را که در آوردیم دیدیم لای انگشتهایمان کپک زده است.

    مهناز مواظب خودت باش این حرفها را نزدم که ناراحت بشی بالاخره جنگ است و وضعیت مملکت غیر عادی. نمی شود توقع داشت چون یک سال است ازدواج کردیم و یا چون ما همدیگر را خیلی دوست داریم جنگ و مردم و کشور را رها کرد و آمد نشست توی خانه . از جیب این مردم برای درس خواندن امثال من خرج شده است پیش از جنگ زندگی راحتی داشتیم و به قدر خودمان خوشی کردیم و خوش بخت بودیم به قول بعضی از بچه های گردان خوب خوردیم و خوابیدیم الان زمان جبران است اگر ما جلوی این پست فطرتها نایستیم چه بر سر زن و بچه و خاکمان می آید . بگذریم

    از بابت شیراز خیالت راحت آن جا امن است کوه های بلند اطرافش را احاطه کرده و اجازه نمی دهد هواپیماهای دشمن خدای ناکرده آنجا را بزنند . درباره خودم هم شاید باورت نشه اما تا بحال هر ماموریتی انجام دادم سر زن و بچه های مردم بمب نریختم اگر کسی را هم دیدم دوری زدم تا وقتی آدمی نبوده ادامه دادم .

    لابد خیلی تعجب کردی که توی همین مدت کوتاه چطور شوهر ساکت و کم حرفت به یک آدم پر حرف تبدیل شده خودم هم نمی دانم به همه سلام برسان به خانه ما زیاد سر بزن مادرم تورا که می بیند انگار من را دیده .

    سعی می کنم برای شیراز ماموریتی دست و پا کنم و بیایم تو راهم ببینم همه چیز زود درست می شود دوستت دارم خیلی زیاد .

    مواظب خودت باش
    پایان

  76. روزبه می‌گوید:

  77. محمد می‌گوید:

    اهای روزبه

    حواست رو جمع کن اینجا حرمت داره زیادی حرف بزنی سنگین برات تموم میشه .

    دهانت را ببند و عقلت را بکار بیانداز نه اینکه عقلت را بستی و زبانت هرزه گویی کند!

  78. چشم انتظار می‌گوید:

    قطعه ی مقدس ۲۶:
    بند بند دل بنده، به بند بند دلت، بنده

  79. محمد می‌گوید:

    داداش حسین چرا جواب ((بدبخت را نمی دهی))!!

    از نظر من اتفاقا تو خوش بختی تو از یک امتحان بزرگ موفق بیرون امدی الان تو صاحب عزت و آن مردان کثیف در برابر ملت صاحب ذلتند.مطمئن باش پرونده تو و امثال تو نزد خداوند مهربان سفید سفید است .قوه قضائیه قول داده شیر بگیره آخه میگن شیر گیره !!
    ولی نمی دونم چرا هیچ وقت نمی گیره و شاید هم منظورش اینه که آقازاده های هاشمی رو از شیر بگیره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  80. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    آقای قدیانی فضای فوق العاده زیبائی دارد اینجا. زیبا و صمیمی و بهشتی.
    عصر پنجشنبه است، شادی ارواح مطهر شهدا فاتحه ای بخوانیم.
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  81. 24000shahid.ir می‌گوید:

    افتتاح مرحله اول طرح وبلاگنویسی برای ۲۴۰۰۰ شهید شهر تهران

  82. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    صرفا جهت اطلاع روزبه :
    اینجا هرکی ستارست، من یکی کاکتوسم
    دوست داشتی بیا باهم یه گپی بزنیم!

  83. قلیدون می‌گوید:

    یادتان نرود به سایت زیر بروید و گزینه yes و سپس vote را انتخاب کنید تا از ساخت سریال عربی معاویه و امام حسین(ع) و امام حسن(ع) جلوگیری شود.در این سریال میخواهند چهره ی امامان را نشان دهند…
    http://poll.pollcode.com/UGP

  84. روزبه جعفری می‌گوید:

    سلام
    من نمیدانم حالا چرا باید این فرد غیرمعلوم الحال ، نامش روزبه باشد ؟؟؟

  85. عطشان می‌گوید:

    چه خبرا !
    این دیگه کیه ؟
    دوستان خوب آخه چرا جواب این جلبک هارو می دید ؟
    مگه نمی دونید جواب ابلهان خاموشیست ؟
    بابا بزارید این بیچاره ها هم خوش باشن

  86. سهراب می‌گوید:

    سلام داداش حسین و سید جان،
    سید جان یه خواهشی دارم.یه مداحی محمود کریمی هست راجع حضرت عباس، تاسوعای دو سال پیش خونده، امسال فاطمیه هم دوباره خوند. (دامن کشان رفتی دلم زیر و رو شد) داریش؟ البته احتمال هم داره نداشته باشید،اگر دارید برام میذارید؟ببخشید پرروئی کردم.

  87. موسسه امام هادی می‌گوید:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    خدمت مدیریت محترم سایت قطعه ۲۶ به استحضار می رساند: موسسه امام هادی (ع)-شماره ثبت:۱۰۲۵- با کمال افتخار، سعادت خدمت رسانی به نیازمندان را بر عهده گرفته و در این راستا سایت http://www.imamhadi.com را به منظور تکفل اینترنتی ایتام دائر کرده است تا سعادت شاد کردن دل فرشتگان کوچک زندگی که از نعمت دست های مهربان پدر محروم هستند را به تمام هموطنان عزیز، در داخل و خارج از کشور، تقدیم کند.
    امیدوارم شما نیز با نمایش بنر سایت امام هادی در سایتتان، ما را در این امر انسانی یاری فرمایید و در اجر معنوی این کار سهیم باشید و دستهای مهربان شما نیز نوازشگر دلهای این فرشتگان زیبا باشد.
    در صورت موافقت اعلام وصول بفرمایین تا لوگوی مناسب براتون ارسال گردد.
    با تشکر فراوان
    مدیریت سایت موسسه خیریه امام هادی (ع)
    ۰۹۱۲۱۵۱…

  88. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    سایت فطرس قبلا تمام کارای حاج محمود رو برای دانلود میذاشت
    ولی الان آرشیو رو برداشته.
    اگه تو اینترنت سرچ کنی حتما پیدا میکنی
    اینم لینک تصویریش:
    http://www.tebyan.net/index.aspx?musicID=79422&pid=77655

  89. سیداحمد می‌گوید:

    آقا سهراب عزیز!

    چرا فکر کردی ممکنه نداشته باشم؟! با سلیقه هم هستی. خودم خیلی این مداحی را دوست دارم.

    بفرما، این لینک اول مربوط به تاسوعای دو سال پیش
    http://www.islamupload.ir/user_uploads/iumahdi31310b9/.mp3

    این لینک دوم هم فاطمیه امسال
    http://www.islamupload.ir/user_uploads/iumahdi31310b9/1.mp3

    نثار روح شهدا، خصوصا شهدای قطعه۲۶
    اللهم صل علی محمد و آل محمد عجل فرجهم…

  90. سهراب می‌گوید:

    آقا سید عاشقم،الهی شهید شی.
    الهی بی کفن خاکت کنن. الان نه، ۷۰ سال دیگه.

  91. سیداحمد می‌گوید:

    سهراب جان!

    قبل اینکه شهید شم صبر کن!
    لینکو اشتباه بهت دادم 🙂
    الان درستش میکنم!

  92. سادات می‌گوید:

    باز آئینه و آب و سینی و چای نبات
    باز پنجشنبه و یاد شهدا با صلوات
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  93. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    عطشان عزیز!
    مشکل اینه که اینا کلا متوهمن! جوابشون رو ندی فکر می‌کنن سکوت نشانه رضاست!! و باهاشون موافقیم.
    تا حالا یه بار نشده جواب حرفاشون رو که بگیرن، بدون بی‌ادبی و… ادامه بدن!
    دلم می‌سوزه براشون؛ حیونکی‌ها!
    بچه‌ها تو قنوت نمازهای قضاتون اینا رو دعا کنید!!

  94. سادات می‌گوید:

    باز آئینه و آب و سینی و چای و نبات
    باز پنجشنبه و یاد شهدا با صلوات
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم…

  95. سادات می‌گوید:

    امام صادق (ع) :
    نه چنین است که هر کس هر چه بخواهد قدرت انجام آن را پیدا کند
    نه چنین است که هر کس قدرت چیزی را داشته باشد توفیق آن را پیدا کند
    نه چنین است که هر کس توفیق چیزی را پیدا کند آن را بجا انجام داده باشد.

  96. چشم انتظار می‌گوید:

    الان ساعت ۱:۳۵ بامداده شبکه ی دو زحمت کشیده داره روایت فتح پخش می کنه یه وقت باعث مزاحمت خواب ملت نشه!

  97. سلاله 9 دی می‌گوید:

    از فتنه ی بی امان کفار چه باک
    کاندر ید ایزد است مُلک افلاک
    ما را به قیام قائم امید بُوَد
    ای ابن حسن متی ترانا و نراک

    این طالب بدم المقتول بکربلا…؟

    اللهم عجل لولیک الفرج

  98. سیداحمد می‌گوید:

    بفرما، به جای اون لینک اول این لینکو استفاده کن:
    http://www.islamupload.ir/user_uploads/iuseydahmadd225/.mp3

  99. سیداحمد می‌گوید:

    “شهادت، داستان ماندگاریِ آنانی است که دانستند
    دنیا جای ماندن نیست…”

    اللهم الرزقنا شهادة فی سبیلک…

  100. چشم انتظار می‌گوید:

    آقا سهراب عزیز: یه مداحی خیلی زیبا کریمی داره قدیمیه. اگه آقا سید گلمون، بتونن لینکشو ارائه کنن، همه روشرمنده کردن. من مداحی شو دارم، ولی لینکشو ندارم. زبان حال حضرت عباسه، همون یل ام البنین که “داداش حسین” عزیزمون خیلی عاشقشه. قسمتی از متنش اینه:
    ای گنه کاران، بشارت باد زهرا روز محشر
    آورد بهر شفاعت، دست های نازنینم.
    تا میاد اونجایی که وجود نازنینش برای خیمه ها آب برمی دارند؛
    گفتم اکنون خوب شد، خوب است برگردم به خیمه
    ناگهان بر سر فرود آمد عمود آهنینم

  101. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    در روایات تاکید شده به ۱۰ مرتبه خواندن این دعا در شب جمعه.

    یا دائِمَ الْفَضْلِ عَلی‏ الْبَریِّةِ یا باسِطَ الْیَدَیْنِ بِالْعَطِیَّةِ یا صاحِبَ الْمَواهِبِ السَّنِیَّةِ صَلِّ عَلی‏

    مُحَمِّدٍ وَ آلِهِ خَیْرِ الْوَری‏ سَجِیَّةًوَ اغْفِرْ لَنا یا ذَاالْعُلی‏ فی‏ هذِهِ الْعَشِیَّةِ.

    ای آن که احسانت همیشه بر خلق، ریزان است، ای آن که دو دستت به عطا بخشی باز است! ای صاحب بخشش‏های ارجمند! رحمت فرست بر محمد و خاندانش، بهترین بشر در پندار و نهاد، وبیامرز ما را ای صاحب علوّ مقام در این شب!

  102. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    آخه اینم شد دعا؟؟ بی کفن خاکت کنن؟ حتما با سر بریده و بدون انگشتر؟
    با کفن و بی کفنش مهم نیست. دعا کن موقع احتضار ارباب بیاد بالای سرش
    تازه نه ۷۰ سال ، ایشالا بعد از ۱۲۰ سال

  103. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    اینم برای تبرک قطعه در صبح جمعه:

    السَّلام عَلَیْکَ یَا أبَا عَبْدِ اللهِ ، السَّلام عَلَیْکَ یَا ابْنَ رَسُولِ اللهِ ، السَّلام عَلَیْکَ یَا ابْنَ أمِیرِ المُؤْمِنینَ ، وَابْنَ سَیِّدِ الوَصِیِّینَ ، السَّلام عَلَیْکَ یَا ابْنَ فاطِمَةَ الزّهراءِ سَیِّدَةِ نِساءِ العالَمِینَ ، السَّلام عَلَیْکَ یَا ثَارَ اللهِ وابْنَ ثارِهِ وَالْوِتْرَ المَوْتُورَ ، السَّلام عَلَیْکَ وَعَلَى الأرواحِ الّتی حَلّتْ بِفِنائِکَ ،عَلَیْکُمْ مِنّی جَمیعاً سَلامُ اللهِ أبَداً ما بَقِیتُ وَبَقِیَ اللیْلُ وَالنَّهارُ.یَا أبَا عَبْدِ اللهِ ، لَقَدْ عَظُمَتِ الرَّزِیَّةُ ، وجَلّتْ وعَظُمَتْ المُصِیبَةُ بِکَ عَلَیْنا وَعَلَى جَمِیعِ أهْلِ الإسلام ، وَجَلَّتْ وَعَظُمَتْ مُصِیبَتُکَ فِی السَّمَوَاتِ عَلَى جَمِیعِ أهْلِ السَّمَوَاتِ ، فَلَعَنَ اللهُ اُمَّةً أسَّسَتْ أساسَ الظُّلْمِ وَالجَوْرِ عَلَیْکُمْ أهْلَ البَیْتِ ، وَلَعَنَ اللهُ اُمَّةً دَفَعَتْکُمْ عَنْ مَقامِکُمْ وَأزالَتْکُمْ عَنْ مَراتِبِکُمُ الّتِی رَتَّبَکُمُ اللهُ فِیها ، وَلَعَنَ اللهُ اُمَّةً قَتَلَتْکُمْ ، وَلَعَنَ اللهُ الْمُمَهِّدِینَ لَهُمْ بِالتَّمْکِینِ مِنْ قِتالِکُمْ ، بَرِئْتُ إلى اللهِ وَإلَیْکُمْ مِنْهُمْ وَمِنْ أشْیاعِهِمْ وَأتْباعِهِمْ وَأوْلِیائِهِمْ.یَا أبَا عَبْدِ اللهِ ، إنِّی سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ ، وَحَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُمْ وَولیٌ لِمَنْ والاکُم وعدوٌّ لِمَنْ عَاداکُمْ إلى یَوْمِ القِیامَةِ ، وَلَعَنَ اللهُ آل زِیَاد وَآلَ مَرْوانَ ، وَلَعَنَ اللهُ بَنِی اُمَیَّةَ قاطِبَةً ، وَلَعَنَ اللهُ ابْنَ مَرْجانَةَ ، وَلَعَنَ اللهُ عُمَرَ بْنَ سَعْد ، وَلَعَنَ اللهُ شِمْراً ، وَلَعَنَ اللهُ اُمَّةً أسْرَجَتْ وَألْجَمَتْ وَتَهیّأتْ وَتَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ ، بِأبِی أنْتَ وَاُمِّی لَقَدْ عَظُمَ مُصابِی بِکَ ، فَأسْالُ اللهَ الّذِی أکْرَمَ مَقامَکَ ، وَأکْرَمَنِی بِکَ ، أنْ یَرْزُقَنی طَلَبَ ثارِکَ مَعَ إمام مَنْصُور مِنْ أهْلِ بَیْتِ مُحَمَّد صَلّى الله عَلَیْهِ وَآلِهِ. اللهمّ اجْعَلْنی عِنْدَکَ وَجِیهاً بِالحُسَیْنِ عَلَیهِ السَّلام فِی الدُّنْیا وَالآخِرَةِ مِنَ المقَرّبینْ . یَا أبَا عَبْدِ اللهِ ، إنِّی أتَقَرَّبُ إلى اللهِ تعالى ، وَإلَى رَسُولِهِ ، وَإلى أمِیرِ المُؤْمِنینَ ، وَإلَى فاطِمَةَ ، وإلى الحَسَنِ وَإلَیْکَ بِمُوالاتِکَ ، ومُوالاةِ أَولیائِک وَبِالْبَرَاءَةِ مِمَّنْ قَاتَلَکَ وَنَصبَ لَکَ الحَربَ ، وبالْبَرَاءةِ مِمَّنْ أسَّسَ أساسَ الظُّلْمِ وَالجَوْرِ عَلَیْکُمْ ، وَعلى أشیاعِکُم وَأبْرَأُ إلى اللهِ وَإلى رَسُولِهِ وَبِالبراءِةِ مِمَّنْ أسَّسَ أساسَ ذلِکَ ، وَبَنى عَلَیْهِ بُنْیانَهُ ، وَجَرَى فی ظُلْمِهِ وَجَوْرِهِ عَلَیْکُمْ وَعَلَى أشْیاعِکُمْ ، بَرِئْتُ إلى اللهِ وَإلَیْکُمْ مِنْهُمْ ، وَأتَقَرَّبُّ إلى اللهِ وَإلى رَسولِهِ ثُمَّ إلَیْکُمْ بِمُوالاتِکُم وَمُوالاةِ وَلِیِّکُمْ ، وَبِالْبَرَاءَةِ مِنْ أعْدائِکُمْ ،وَالنَّاصِبِینَ لَکُم الحَرْبَ ، وَبِالبَرَاءَةِ مِنْ أشْیاعِهِمْ وَأتْباعِهِمْ ، یا أبا عَبدِ الله إنِّی سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ ، وَحَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُمْ ، وَوَلِیٌّ لِمَنْ والاکُمْ ، وَعَدُوٌّ لِمَنْ عاداکُمْ ، فَأسْألُ اللهَ الّذِی أکْرَمَنی بِمَعْرِفَتِکُمْ ، وَمَعْرِفَةِ أوْلِیائِکُمْ ، وَرَزَقَنی البَراءَةَ مِنْ أعْدائِکُمْ ، أنْ یَجْعَلَنی مَعَکُمْ فی الدُّنْیا وَالآخِرَةِ ، وَأنْ یُثَبِّتَ لی عِنْدَکُمْ قَدَمَ صِدْق فی الدُّنْیا وَالآخِرَةِ ، وَأسْألُهُ أنْ یُبَلِّغَنِی الْمقامَ الْمَحْمُودَ لَکُمْ عِنْدَ اللهِ ، وَأنْ یَرْزُقَنِی طَلَبَ ثَارِی مَعَ إمَام مَهْدِیٍّ ظَاهِر نَاطِق بالحقِّ مِنْکُمْ ، وَأسْألُ اللهَ بِحَقِّکُمْ وَبِالشَّأنِ الَّذِی لَکُمْ عِنْدَهُ أنْ یُعْطِیَنِی بِمُصابِی بِکُمْ أفْضَلَ ما یُعْطِی مصاباً بِمُصِیبَتِهِ ، یا لَها منْ مُصِیبَة مَا أعْظَمَها وَأعْظَمَ رَزِیّتهَا فِی الإسلام وَفِی جَمِیعِ أهلِ السَّموَاتِ وَالارْضِ . اللهُمَّ اجْعَلْنی فی مَقامِی هذا مِمَّن تَنالُهُ مِنْکَ صَلَواتٌ وَرَحْمَةٌ وَمَغْفِرَةٌ . اللهُمَّ اجْعَلْ مَحْیایَ مَحْیا مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد ، وَمَماتی مَماتَ مُحَمَّد وَآل مُحَمَّد . اللهُمَّ إنَّ هَذا یَوْمٌ تَبَرَّکَتْ بِهِ بَنُو اُمَیَّةَ وَابْنُ آکِلَةِ الاکْبادِ ، اللعِینُ بْنُ اللعِینِ عَلَى لِسانِکَ وَلِسانِ نَبِیِّکَ صَلّى الله عَلَیْهِ وَآلِهِ فی کُلِّ مَوْطِن وَمَوْقِف وَقَفَ فِیهِ نَبیُّکَ – صَلّى الله عَلَیْهِ وَآلِهِ – . اللهُمَّ الْعَنْ أبَا سُفْیانَ وَمُعَاوِیَةَ وَیَزیدَ بْنَ مُعَاوِیَةَ وآلَ مَرْوَانَ عَلَیْهِمْ مِنْکَ اللعْنَةُ أبَدَ الآبِدِینَ ، وَهذا یَوْمٌ فَرِحَتْ بِهِ آلُ زِیَاد وَآلُ مَرْوانَ عَلیهِمُ اللَّعْنةُ بِقَتْلِهِمُ الحُسَیْنَ عَلَیْهِ السَّلام ، اللهُمَّ فَضاعِفْ عَلَیْهِمُ اللعْنَ وَالعَذابَ الألیم . اللهُمَّ إنِّی أتَقَرَّبُّ إلَیْکَ فی هذَا الیَوْمِ ، وَفِی مَوْقِفِی هَذا ، وَأیَّامِ حَیَاتِی بِالبَرَاءَةِ مِنْهُمْ، وَاللعْنَةِ عَلَیْهِمْ ، وَبِالْمُوالاةِ لِنَبِیِّکَ وَآلِ نَبِیِّکَ عَلَیِه وعَلَیْهِمُ السَّلام.

    ثمّ یقول : اللهُمَّ الْعَنْ أوّلَ ظالِم ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد ، وَآخِرَ تَابِع لَهُ عَلَى ذلِکَ ، اللهُمَّ الْعَنِ العِصابَةَ الَّتِی جاهَدَتِ الْحُسَیْنَ عَلَیْهِ السَّلام وَشایَعَتْ وَبایَعَتْ وَتابَعَتْ عَلَى قَتْلِهِ. اللهُمَّ الْعَنْهم جَمیعاً

    ثمّ یقول : السَّلام عَلَیْکَ یَا أبا عَبْدِ اللهِ وَعلَى الأرواحِ الّتی حَلّتْ بِفِنائِکَ ، وَأنَاخَت برَحْلِک عَلَیْکَ مِنِّی سَلامُ اللهِ أبَداً مَا بَقِیتُ وَبَقِیَ اللیْلُ وَالنَّهارُ ، وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ العَهْدِ مِنِّی لِزِیَارَتِکُمْ ، أهْلَ البَیتِ السَّلام عَلَى الحُسَیْن ، وَعَلَى عَلیِّ بْنِ الحُسَیْنِ ، وَعَلَى أوْلادِ الحُسَیْنِ ، وَعَلَى أصْحابِ الحُسَینِ

    ثمّ یقول : اللهمَّ خُصَّ أنْتَ أوّلَ ظالم بِاللّعْنِ مِنِّی ، وَابْدَأْ بِهِ أوّلاً ، ثُمَّ الثَّانِی ، وَالثَّالِثَ وَالرَّابِع ، اللهُمَّ الْعَنْ یزِیَدَ خامِساً ، وَالْعَنْ عُبَیْدَ اللهِ بْنَ زِیَاد وَابْنَ مَرْجانَةَ وَعُمَرَ بْنَ سَعْد وَشِمْراً وَآلَ أبی سُفْیانَ وَآلَ زِیَاد وآلَ مَرْوانَ إلَى یَوْمِ القِیامَةِ.

    ثم تسجد وتقول : اللهمَّ لَکَ الحَمْدُ حَمْدَ الشَّاکِرینَ لَکَ عَلَى مُصابِهِمْ ، الحَمْدُ للهِ عَلَى عَظِیمِ رَزِیّتی. اللهُمَّ ارْزُقْنی شَفاعَةَ الحُسَیْن عَلَیهِ السَّلام یَوْمَ الوُرُودِ ، وَثَبِّتْ لی قَدَمَ صِدْق عِنْدَکَ مَعَ الحُسَیْنِ وَأصْحابِ الحُسَیْن الّذِینَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَیْن عَلَیْهِ السَّلام

  104. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    سلامتی حاج حسین قدیانی و بچه های قطعه ۲۶
    چشم حسودا بترکه ایشالا
    بسم الله الرحمن الرحیم

    اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ * لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *

  105. قاصدک منتظر می‌گوید:

    سلام
    دو شبی را که گذشت,پیش خودم گفتم به حرف دانشمندان گوش بدم و سری به قطعه نزنم و زودتر بخوابم; خوابم که نبرد, هیچ! تازه کمتر از شب های پیش خوابیدم. اگر این دانشمندان یه سری به این قطعه از بهشت بزنند, فکر کنم در نظریاتشون یه استثنائاتی قائل شوند; مثلا بگویند: بهترین ساعات خواب و استراحت, بین ساعت ۲۲ شب است تا ۴ نیمه شب, مگر این که در این بین بخواهید به قطعه مقدس ۲۶ سری بزنید, که نه تنها خسته نمی شوید, بلکه انرژی هم می گیرید!

  106. سیداحمد می‌گوید:

    اسلامی ایرانی عزیز!
    آقا ما با همون ۷۰ سال هم مشکل داشتیم ها، کردیش ۱۲۰ سال؟!

    چشم انتظار عزیز!
    هر مداحی ای بخواید دارم ولی الان خونه نیستم و ماموریتم. با این اینترنت همراه خیلی آپلود کردن سخته؛ در اولین فرصت ممکن براتون میذارم.

    داداش حسین عزیز خیلی مخلصیم سالار!

  107. سادات می‌گوید:

    خدایا مرا ببخش به خاطر درهایی که کوبیدم و خانه تو نبود…

  108. چشم انتظار می‌گوید:

    سید احمد جان: انشاءالله به سلامتی از مأموریت برگردی. چون دیدم شما تو زحمت می افتی، گشتم پیداش کردم برای جناب “سهراب بزرگوار” و بقیه ی ستاره ها می ذارم، اگه دوست داشتند، استماع بفرمایند، لذت خواهند برد قطعا”
    در ضمن “داداش حسین” خیلی خیلی… دارم. چکار کنم ابراز محبتمونم باید خودمون مخفی کنیم دیگه.

    http://sites.google.com/site/sgh313/hazratehabbas.mp3?attredirects=0

  109. روزبه جعفری می‌گوید:

    سلام
    واقعا باید یک دست مریزاد گفت به سید بزرگوار ، که مداحی های خوبی را زحمت کشیده و آپلود میکند… واقعا ممنونم .

  110. به قرآن ما هم تو کار این سیاسیون نادان خودمون موندیم می‌گوید:

    دوستان محترم و محترمه , برای دانلود تمامی آرشیوهای مداحی های صوتی و تصویری حاج محمود کریمی می توانند به سایت زیر مراجعه کنند . زحمت آقا سید احمد هم کمتر میشود.
    http://www.nayedel.ir

  111. روزبه جعفری می‌گوید:

    حضرت آیت‌الله مجتبی تهرانی با تشریح برکات ماه شعبان، ضرورت بهره مندی از فرصت باقیمانده را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: در فرصت باقیمانده دعا، استغفار و تلاوت قرآن را بسیار انجام دهیم.

    رُوِیَ عَنْ ابی الحَسن الرِّضا(ع) قال: قال رسُول الله(ص): رَجَبٌ شَهْرُ اللَّهِ الْأَصَبُّ وَ شَهْرُ شَعْبَانَ تَتَشَعَّبُ فِیهِ الْخَیْرَاتُ وَ فِی أَوَّلِ یَوْمٍ مِنْ شَهْرِ رَمَضَانَ تُغَلُّ الْمَرَدَةُ مِنَ الشَّیَاطِینِ وَ یُغْفَرُ فِی کُلِّ لَیْلَةٍ لِسَبْعِینَ أَلْفاً.

    ترجمه حدیث: از حضرت علی بن موسی‏الرضا(ع) روایت شده که فرمودند: پیغمبر اکرم(ص) فرموده است ماه رجب ماه خداوند است که رحمت الهی در آن ریزش می کند؛ و ماه شعبان ماهی است که در آن خیرات منشعب و پراکنده می شود و شیوع می یابد؛ و در روز اول ماه رمضان شیاطین در غل و زنجیر کشیده می شوند و در هر شب ماه مبارک رمضان هفتاد هزار نفر از بندگان (گناهکار) خدا آمرزیده می‌شوند.

    شرح حدیث: امام هشتم (ع) از رسول خدا نقل کردند که آن حضرت فرمودند: ماه رجب ماه خدا است، که در آن رحمت الهی بر بندگانش ریزش می کند. و ماه شعبان ماهی است که خیرات در آن پراکنده می‏شود. و در اولین روز ماه مبارک رمضان، گمراه‏کنندگان از شیاطین ‌به غل و زنجیر بسته می شوند. مغلول کردن یعنی قفل زدن. خداوند گمراه‏کنندگان از شیاطین را مهار می کند. یعنی خداوند جلوی مانع ایجاد کردن شیاطین را در ماه مبارک رمضان می گیرد. این برای روز بود. در شب چه‏طور؟ خداوند هر شب هفتاد هزار نفر را مورد آمرزش قرار می دهد.

    این سه ماه رجب، ‌شعبان و ‌رمضان مورد عنایت الهی هستند. به حسب ظاهر ما در آخرین لحظات ماه شعبان هستیم. روایت معروف دیگری از امام هشتم(ع) است که دارد اباصلت در آخرین جمعه ماه شعبان، می رود خدمت حضرت امام رضا(ع). حضرت ابتدا به او می فرماید: اى اباصلت ماه شعبان بیشترش گذشت و این جمعه آخر آن است، پس آنچه از اعمال خیر که در این ماه در انجام آن کوتاهى کرده‏اى در این چند روزى که باقى مانده تدارک کن و بر تو باد به انجام آنچه به حال تو مفید است و ترک آنچه براى تو فایده‏اى ندارد.

    دعا و استغفار و تلاوت قرآن را افزون کن و از گناهان و نافرمانی هایت به‏سوى خدا بازگرد و توبه نما، تا این ماه خدا به تو رو کرده باشد در حالى که تو با خدایت اخلاص ورزیده باشى و امانتى بر گردن خود باقى مگذار مگر آنکه آن را ادا کنى و نیز در دلت کینه هیچ مؤمنى نباشد مگر اینکه آن را از دل بیرون کنى .

    هیچ گناهى را که مرتکب بوده‏اى وامگذار مگر آنکه آن را رها کرده و از آن دورى گزینى و از خداوند پروا داشته باش و در امور نهان و آشکارت بر او توکل و اعتماد کن، و هر کس بر خدا توکل کند همانا خداوند او را کافى است، زیرا خداوند کار خود را به انجام می رساند و براى هر چیز اندازه‏اى قرار داده است.

    در باقی‏مانده این ماه زیاد این ذکر را بگو: «اللّهم إن لم تکن قد غفرت لنا فی ما مضى من شعبان فاغفر لنا فیما بقی منه». (یعنى: پروردگارا! اگر تا کنون در این ماه ما را نبخشیده‏اى، پس از تو می خواهیم که در باقیمانده این ماه ما را ببخشى و بیامرزى). زیرا خداوند تبارک و تعالى در این ماه مردم بسیارى را به جهت احترام ماه مبارک رمضان از آتش آزاد مى‏کند.

    حضرت به او گوشزد می کند که ماه شعبان این همه برکات داشت و چه بسا تو از آن غفلت کرده باشی. بیا از بقیه‏ای که از ماه شعبان مانده است استفاده کن. در مابقی ماه شعبان کوتاهی‏ات را جبران کن. بعد هم فرموده: «وَ أَکْثِرْ مِنَ الدُّعَاءِ وَ الِاسْتِغْفَارِ وَ تِلَاوَةِ الْقُرْآنِ».

    دعا، استغفار و تلاوت قرآن را زیاد انجام بده. این همانی است که پیغمبر اکرم فرمود: «وَ شَهْرُ شَعْبَانَ تَتَشَعَّبُ فِیهِ الْخَیْرَاتُ»؛ خدا خیرات را در ماه شعبان برای امتش پراکنده می کند. بیا فکر کن ببین در این ماه چه‏قدر از این خیرات نصیب تو شده است؟ من حرفم این است. امام هشتم(ع) می گوید خیلی از خیرات را از دست دادی؛ پس بیا در این بقیه ماه شعبان جبران کن.

    دست آخر هم ‌می فرماید زیاد این دعا را در مابقی ماه شعبان زیاد بگو: «اللَّهُمَّ إِنْ لَمْ تَکُنْ قَدْ غَفَرْتَ لَنَا فِی مَا مَضَى مِنْ شَعْبَانَ فَاغْفِرْ لَنَا فِیمَا بَقِیَ مِنْهُ»؛ خدایا اگر در آنچه از ماه شعبان گذشت من را مورد مغفرتت قرار ندادی، ‌در این مابقی‏اش من را مورد آمرزش قرار بده. چرا باید این کار را بکنی؟ برای اینکه خودت را خالص کنی، ‌پاک کنی، ‌تر و تمیز کنی؛ چون می خواهی وارد بشوی در ماه رمضان. ماه رمضان ماه ضیافت الهی است. خدا تو را دعوتت کرده، ‌می خواهی بروی سر سفره‏اش بنشینی، ‌پس خودت را تطهیر کن.

    انسان وقتی می خواهد برود مهمانی چه‏کار می کند؟ خودش را تر و تمیز می کند. اینجا میزبان خداست،‌ میهمان عبد است. باید عبد تطهیر و تزکیه کند. و آن تزکیه هم، ‌تزکیه نفس و درونی است. در این روایت هم امام هشتم (ع) فرمود که اگر عداوتی از کسی در دلت هست بیرون کن. همه اینها جنبه های درونی دارد. لذا می خواستم به دوستان سفارش کنم، این چند لحظه‏ای که از ماه شعبان باقی مانده این دعا را زیاد تکرار کنید.

    همین‏طور که داری از اینجا می روی بر این ذکر مداومت کن و بگو: «اللَّهُمَّ إِنْ لَمْ تَکُنْ قَدْ غَفَرْتَ لَنَا فِی مَا مَضَى مِنْ شَعْبَانَ فَاغْفِرْ لَنَا فِیمَا بَقِیَ مِنْهُ». تا شب نشده این را پشت سر هم بگو. شاید ان‏شاءالله خدا عنایتی کند و با یک روح باصفا و تطهیر شده و تزکیه شده، وارد ماه مبارک رمضان شوی.

    —————————————————–

    آیت الله مجتبی تهرانی؛ ۲۰ مرداد ۱۳۸۹؛ مسجد جامع بازار تهران

  112. محمد می‌گوید:

    سلام. آقا چرا ما سانسور میکنی؟ همین ما بدبخت بیچاره ها رو سانسور میکنی که داشتن سانسورت میکردن دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  113. چشم انتظار می‌گوید:

    جناب “به قرآ ن ما هم تو کار این سیاسیون نادان خودمون موندیم”
    ۱_ ممنون از زحمتی که کشیدین.
    ۲_ این که ما به سید احمد عزیزمون زحمت می دیم، یه روی سکه است.
    ۳_ روی دیگه ی سکه اینه که؛ درسته این کار برای سیدمون وقت گیره وزحمت داره ولی نمی دونی چه صفایی داره دیدن یاشنیدن لینکی که سید احمد می ذاره.
    ۴_ راستش شنیدن مداحی های گلچین، یه لذت دیگه داره البته این نظرمنه.
    ۵_ در هر صورت سپاس از زحمتتون، فقط این اسمتون یه کم طولانیه وقتی یه نفس می خونم صورتم کبود میشه!!

  114. یه بیست و شیشی می‌گوید:

    قصد جسارت به هیچ کدوم از دوستان رو ندارم ولی مداحی های که آقا سید میذاره یه چیز دیگست،کلا آقا سید یه چیز دیگست.داداش حسین خیلی ماهی که مبصرت هم اینقدر نازنینه.زوج حسین قدیانی و سید احمد یه منبع انرژیه برا همه ما.خدا حفظتون کنه.راستی آقا سید تو رو جدت الان فکر شهید شدن نداشته باش.هر جا هستی به سلامتی برگردی ایشالله

  115. به قرآن ما هم تو کار این سیاسیون نادان خودمون موندیم می‌گوید:

    دوستان چرا برداشت بد می کنن از همه چیز؟؟!!! بداخلاقی سیاسیون انگار روی دوستان هم تاثیر گذاشته. سایتی که لینک شد فقط برای استفاده دوستانیه که میخوان آرشیو کامل مداحی های حاج محمود کریمی رو داشته باشند.

  116. سیداحمد می‌گوید:

    ۱۰ روز مانده تا ماه میهمانی خدای رئوف….

  117. چشم انتظار می‌گوید:

    جناب “به قرآن ما هم تو کار این سیاسیون نادان خودمون موندیم” بزرگوار!
    شما یه ستاره ای، ستاره هم زود ناراحت نمی شه. من که چند بار ازتون تشکر کردم. بازم تشکر می کنم، دستت درست. ما منظورمون اینه هر گلی یه بویی داره شما هم بوی عطرستاره می دی. ولی هممون می دونیم هیچ گلی تو قطعه “داداش حسین” و “سید احمد” نمی شه. حتما” شما هم با من موافقی.

  118. یه بیست و شیشی می‌گوید:

    داداش حسین،آقا سید شماها که با اون بالا مالاها ارتباط دارین
    حتما شنیدین اسرائیل تهدید به جنگ کرده،به نظرتون ممکنه چنین اتفاقی بیافته؟

  119. سیداحمد می‌گوید:

    جناب “یه بیست و شیشی”

    اسرائیل به ما حمله کنه؟ 🙂
    خوب اگه می خواست حمله کنه چرا تا حالا نکرد؟ اسرائیل یه ترقه به سمت ایران بندازه در چشم به هم زدنی “تل آویو” با خاک یکسان میشه!
    آمریکا و اسرائیل خوب میدونن خشم شیر بچه های خامنه ای یعنی چی!

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم…

  120. چشم انتظار می‌گوید:

    “یه بیست و ششی” بزرگوار:
    یعنی شما می گین داداش حسین و سید احمد ازبچه های بالان؟!

  121. یه بیست و شیشی می‌گوید:

    چشم انتظار بزرگوار
    بالاخره از ماها خیلی بالاترن،من که اینطوری فکر میکنم.

  122. م.طاهری می‌گوید:

    یه جوری این مطالب تلخ را می نویسید که با لبخند می خوانیم
    شیرینی قلم شما تلخی موضوع را می گیره
    مطلب که تمام می شود، شیرینی هم باش می رود و تلخی می ماند
    درست مثل لیمو شیرین!

  123. عطشان می‌گوید:

    یه بیست و شیشی عزیز !
    فکر کن اسراییل به ایران حمله کنه !!!!!!!!
    خدایی وقتی شنیدی باور کردی ؟
    خود اسراییل هم می دونه تا ایران امثال شما و ما رو داره عمرا فکر حمله به ایران رو هم نمی کنه .
    این بیچاره ها هم جونشونو دوست دارن بابا
    اونا از پس بچه های فلسطینی بر نیومدن حالا بیان به ایران پر از بچه شیعه که با یه اشاره رهبرشون دنیارو می گیرن حمله کنن؟

  124. سادات می‌گوید:

    چه چمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی
    چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی
    خلیل آتشین سخن,
    تبر بدوش بت شکن,
    خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی
    برای ما که خسته ایم و دلشکسته ایم نه,
    ولی برای عده ای چه خوب شد نیامدی!
    تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام
    دوباره صبح, ظهر, نه غروب شد نیامدی…

  125. مسعود می‌گوید:

    به نظر شما آیا خراجی های۴ ساخته شود یا نه ؟

    به نظر شما آیا خراجی های۴ ساخته شود یا نه ؟
    اگر جوابتان مثبت است ایده یک خطی پیشبینی داستان و یا پیشنهاد داستان را برایم بنویسید و اگر جوابتان منفی است دلیل یک خطی مخالفتتان را برایم بنویسید.
    بر ایند نظر مردم تعییین کننده خواهد بود

    + نوشته شده در چهارشنبه بیست و نهم تیر ۱۳۹۰ساعت ۱۳:۵۰
    توسط مسعود ده نمکی | ۴۰ نظر

    ——————————————————————————–

    http://dehnamaki.blogfa.com

  126. چشم انتظار می‌گوید:

    “یه بیست وششی بزرگوار” منم همین طور فکر می کنم با نون اضافه.

  127. مرتضی می‌گوید:

    حسین آقا یه حرفی بزن
    لاکردار خسته شدیم
    شما که ساکت میشی این پسره مبصرت هم ساکت میشه
    حرف بزنید دیگه
    این اینترنت خراب شده بی قطعه۲۶ مفت هم گرونه
    بخدا روانی شدم
    ۳ روزه هیچی به هیچی
    این رسمشه؟
    سید وقتی حسین نیست تو یه حرفی بگو
    رفتیم مهمونی بر گشتیم دیدیم خبری نیست
    ماشینو شستیم و اومدیم بالا بازم خبری نبود
    بچه رو بردیم پارک برگشتیم بازم میبینیم خبری نیست
    تلوزیون هم دهن آدمو آسفالت میکنه
    حسین تو رو جد مبصرت یه کاری بکن
    ای بابا.

  128. ف. طباطبائی می‌گوید:

    سلام و عرض ادب و احترام. عصر جمعه دلگیر همه شما به خیر.
    اللهم عجل لولیک الفرج.

  129. قاصدک منتظر می‌گوید:

    سلام
    این جمعه هم گذشت, تو اما نیامدی
    پایان سبز قصه ی دنیا نیامدی
    مانده ست دل اسیر هزاران سوال تلخ
    ای پاسخ هر ان چه معما نیامدی
    اللهم عجل لولیک الفرج

  130. به قرآن ما هم تو کار این سیاسیون نادان خودمون موندیم می‌گوید:

    مثل اینکه سیاست جناب قدیانی فعلا سکوته.سکوت الهام بخش وحدت.

  131. مروی می‌گوید:

    سلام
    بعد چند روز اومدم اینجا دیدم پس از کامنت بنده به جناب سید احمد اتفاقاتی افتاده.
    متاسفم
    باید به جناب روزبه بگم که من با شما هم عقیده نیستم و این وبلاگ بو و هوایی داره که از نفس زدن توش کیف می کنی. به نظر بنده فقط منطقی نیست کسی جز مخاطب تو پاسختو بده، مگر اینکه نکته ای قابل ذکر باشه که گره ای باز کنه یا طرف را راهنمایی.
    خداوندحافظ آقای قدیانی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.