خبرگزاری چیزنا/ صریح و رک با گمرک!

کاوشگر ۴ هنگام سوت شدن به فضا باید اول از گمرک رد شود، بعد!!

مدیرعامل خبرگزاری چیزنا ضمن بیان مطلب فوق، گفت: به جز اسی پاتر و جریان انحرافی و اجنه مابقی بهتر است از گمرکات رسمی کشور رد شوند. “آقای چیز” تصریح کرد: در جنگ نرم، اگر سربازی به درجه رفیع شهادت رسید، فرشته ای که می خواهد آن شهید را به بهشت ترخیص کند، باید از گمرکات رسمی کشور رد شود و الا موضوع را با مردم در میان می گذارم! وی ضمن بیان نظام جامع قوانین گمرکی کشور، ادامه داد: اینکه بعضی ها دوستان انقلاب را دشمن شاد می کنند، نیازی به گمرک ندارد، همچنان که هوشنگ امیراحمدی برای ورود به کشور نیاز به گمرک ندارد، اما اگر بخواهیم سلاحی به کشور وارد کنیم و آن سلاح قصد داشته باشد با خواهر و مادر اسرائیل وصلت کند، این سلاح باید از گمرک رد شود، هر چند که رد شدن ادوات نظامی از گمرکات رسمی کشور، به عقل جن هم نمی رسد که چه جوری رد شود!!! این فعال سیاسی افزود: موجودات زنده ای که قرار است همراه کاوشگر ۴ به فضا بروند، باید از گمرک رد شوند، و به جز همکاران من همه باید از گمرک رد شوند!

ریاست بنگاه خبرپراکنی چیزنا در بخش دیگری از سخنان بسیار مهم خود، خاطرنشان کرد: به هر خانواده ایرانی ۱۰۰۰ متر “زمین-باغ” می دهیم تا برای “نفر-سفر” مشکل کمتری داشته باشیم. “آقای چیز” به تلاش قوه مجریه برای حل مشکل کم بودن تعداد باغبان در پروژه “زمین-باغ” اشاره، و خاطرنشان کرد: از محل صرفه جویی در طرح هدفمندی یارانه ها، یا از محل صندوق ذخیره ارزی، قصد داریم تعدادی باغبان مجرب از کشورهای دیگر وارد ایران کنیم، منتهای مراتب بیل و کلنگ این باغبانان باید از گمرکات رسمی وارد کشور شوند، نه هردمبیل!

مدیرعامل خبرگزای چیزنا که در جمع تعدادی از ادیب منجمان سخن می گفت، در ادامه سخنان خود، به جدیت قوه مجریه در جهت اجرای پروژه “زمین-باغ” اشاره کرد و گفت: مردم می توانند با یارانه ای که هر ماه دریافت می کنند، در زمین های خود، کشاورزی کنند، با داس، درخت گیلاس بکارند و زیر سایه درختان از زندگی در کنار رکن آباد لذت ببرند! وی تصریح کرد: ما باید برسیم به جایی که هر ایرانی برای خود یک “زمین-باغ” داشته باشد، ۲ تا “هوا-باغ”، چند تا هم “جنگل-باغ” و “پنت هاووس-باغ”!!

در پایان این سخنرانی، “آقای چیز” به سئوالات خبرنگاران پاسخ گفت. وی در پاسخ به سئوال خبرنگار هفته نامه “کیهان بچه ها” گفت: اگر مردم “زمین-باغ” خود را در همین آپارتمان های خودشان بسازند، دیگر نیازی نیست که برای “نفر-سفر” پول عوارض بدهند. وی در عین حال با تکذیب گران شدن عوارض بین راه های کشور، همکاری قوه مقننه با قوه مجریه در راه حل کردن مشکلات معیشتی مردم نظیر “زمین-باغ” را الگویی برای قوه قضائیه خواند! “آقای چیز” در جواب سئوال خبرنگاری که نخواست نامش فاش شود، برای حفظ وحدت، یک دقیقه سکوت کرد. مدیرعامل چیزنا در پاسخ به سئوال خبرنگار معاریو بیان داشت: اینکه جریان انحرافی دارد دشمن را شاد می کند، مثل حوادث منطقه، نقشه از پیش تعیین شده خود آمریکایی هاست!!! وی در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری گفت: اینها می خواهند، من را بزنند، نمی توانند، همکارانم را می زنند! همکارانم هم می خواهند اصول را بزنند، نمی توانند، از من مایه می گذارند و فعلا که بزن بزن است!!

لازم به ذکر است هنگام سخنان “آقای چیز” برای دقایقی برق سالن کنفرانس رفت گمرکات رسمی کشور، برای مجوز!! منابع خبری از عدم حل مشکل گمرکی “فاز” تا لحظه تنظیم خبر گزارش داده اند!!

“آرملیاخبرنگار چیزنا”

۲ متن آخر همین ستون:

۱/ جمله هایی که بوی بدی می دهند!

۲/ مصاحبه یک پارچه آقا با یک پارچه آقا

این نوشته در 20:06 ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سلاله 9 دی می‌گوید:

    {گفت: اینها می خواهند، من را بزنند، نمی توانند، همکارانم را می زنند! همکارانم هم می خواهند اصول را بزنند، نمی توانند، از من مایه می گذارند و فعلا که بزن بزن است!!}

    ببخشید همکاران و نارفیق ها غلط می کنند که بخواهند اصول را بزنند و زهی خیال باطل.

  2. مهره اضافه می‌گوید:

    قطعه قطعه مهره
    سلام
    ماشالله ۳ تا متن جدید !!!
    اما نمی رسم بخونم ):
    ولی ممنون ک هستین (:

  3. چشم انتظار می‌گوید:

    هنوز اشک از خواندن متن من به “حاج احمد متوسلیان” رای می دهم، خشک نشده، حسابی می خندانی آدم را با: “صریح و رک باگمرک”.
    درست عینهو اینکه از جکوزی بپری تو آب سرد!

  4. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان!

    لطفا قوائد درست نوشتن را در کامنتتان رعایت کنید! سعی کنید اشتباهات عجیب و غریب در کامنت نداشته باشید.
    لطف کنید و قبل از ارسال کامنت، یک بار کامنتتان را با دقت بخوانید.
    درست نوشتن سخت نیست ها!

  5. سیداحمد می‌گوید:

    “ادیب منجمان” را خوب آمدید!

  6. سیداحمد می‌گوید:

    “ما باید برسیم به جایی که هر ایرانی برای خود یک “زمین-باغ” داشته باشد، ۲ تا “هوا-باغ”، چند تا هم “جنگل-باغ” و “پنت هاووس-باغ”!!”

    طنز زیبائی بود؛ ممنون داداش حسین.
    البته ذهن بنده از وقتی این خبر را شنیدم حسابی درگیر این ماجرا شده!
    به هر سرپرست خانوار “۱۰۰۰” متر زمین می دهند، زمین از کجا می آورند؟
    در شمال احتمالا می خواهند جنگلها را ویران کنند و تبدیل به زمین کنند و بدهند به مردم!
    ولی مثلا در استان یزد و کرمان از کجا می خواهند زمین های مناسب برای “زمین- باغ” پیدا کنند؟
    در کویر مگر میشود گوجه و پیاز کاشت؟ آبش را چه طور می خواهند تامین کنند؟
    عجب!
    سوال زیاد دارم ها؛ اگر کسی جوابش را می داند اعلام کند تا بقیه سوال ها را هم بپرسم!

  7. به جای امیر می‌گوید:

    آدمخوار (گفت و شنود)

    گفت: تازه چه خبر؟!
    گفتم: مشاور و سخنگوی کروبی که مدتی است به آمریکا گریخته و پناهندگی گرفته، این روزها بد جوری با حمله و فحاشی برخی از گروه های اپوزیسیون روبرو شده است!
    گفت: چرا؟! چی شده که باز هم اسب های درشکه دارند همدیگر را گاز می گیرند؟
    گفتم: واحدی در یک مصاحبه ویدئویی به خاتمی انتقاد شدید کرده و گفته است «من دیگر اصلاح طلب نیستم». و یکدفعه برخی از گروه ها مثل حزب توده، منافقین، فدایی ها، سلطنت طلب ها و جرس شدیداً به وی حمله ور شده اند.
    گفت: یعنی منافقین و کومه له و بهایی ها و سلطنت طلب ها، حمله به خاتمی را حمله به خود می دانند؟
    گفتم: چرا ندانند؟ خاتمی و موسوی و کروبی طی چند سال گذشته همه چیز خود را فدای آنها کرده اند.
    گفت: ولی این روزها خاتمی طوری حرف می زند که انگار از وطن فروشی های خود پشیمان شده است!
    گفتم: جهانگردی از چند عضو سابق قبیله آدمخواران پرسید؛ آیا هنوز هم در قبیله شما آدمخوار پیدا می شود؟ و آنها جواب دادند؛ نه قربان! فقط تعدادی باقی مانده بودند که آنها را خوردیم!

  8. قاصدک منتظر می‌گوید:

    سلام
    بابا ایول! دستشون درد نکنه.
    اخه نه اینکه مردم دیگه همه مشکلات فکری و مالی و… حل شده بود ,فقط الان دغدغه ی فکریشون شده بود ۱۰۰۰ متر زمین که این هم دیگه حله! بروند حالشو ببرند. دیگه خدا رو شکر اوقات فراغتمون هم پر می شه, می تونیم بریم تو باغمون گیلاس بکاریم!
    در ادامه……………………………………………………
    پس از یک دقیقه سکوت البته برای حفظ وحدت,خدا لعنت کنه این امریکائی ها رو که همش خودشون رو شاد می کنند!
    بعدشم چرا زدن, کسی را نزنید, بده. مگه از ناز و نوازش چه بدی دیدید که هی این و اون رو می زنید! اره جونم نزنید, خوب نیست, مردم چی می گند!

  9. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    ریاست چی! بی سی یا CHIZNA Broadcasting Corporation در تازه‌ترین اظهاراتش تبدیل کلاس‌های دانشگاه به دو بخش “همراه با ة تانیث” و “بدون ة تانیث”!! را سطحی و غیرعالمانه دانست؛ وی در این رابطه تاکید هم کرد!

  10. ف. طباطبائی می‌گوید:

    “به جز همکاران من همه باید از گمرک رد شوند!”
    جدا فقط مونده بود همین جمله رو بگه. در تمام دنیا ارگان های نظامی خرید و فروش های کاملا سری و محرمانه دارن حالا اینجا سپاه باید از جناب “چیز” اجازه بگیره. چقدر لجم گرفته از این بحث گمرک.
    آقای چیز ما را به خیر تو دیگر امید نیست، لطفا شر مرسان!

  11. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم!
    لطفا غلط املایی نداشته باشید و اصول ویرایشی را در کامنت ها رعایت کنید؛ به خصوص اهالی ثابت قطعه که توقع بیشتری از ایشان می رود. اگر هم می بینید در کامنتی، جمله ای اصلاح می شود، در کامنت بعدی لطف کنید و با مد نظر قرار دادن اصلاحات کامنت بگذارید. ممنون.

  12. حی علی الجهاد می‌گوید:

    نکته که زیاد داشت قشنگ هم بود اما این قسمتش یه چیز دیگه است:
    اینها می خواهند، من را بزنند، نمی توانند، همکارانم را می زنند! همکارانم هم می خواهند اصول را بزنند، نمی توانند، از من مایه می گذارند و فعلا که بزن بزن است!!

  13. صبا می‌گوید:

    خصوصی
    این قسمت برای من تداعی گر کلماتی ناشایست بود”آن سلاح قصد داشته باشد با خواهر و مادر اسرائیل وصلت کند، ” شاید هم من اشتباه کرده باشم ولی گمانم بعضی کلمات با هر مفهومی یا به هرکسی شایسته نیست گفته شود. باز هم شرمنده ام.
    حسین قدیانی/ عمومی: شاید حق با شما باشد. نمی دانم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.