روزخند/ دیشب “مختار” را دیدید؟!

“قدقد آن لاین” با امضای “ریزگرد آواره”/ ستون طنز روزنامه جوان/ روزهای زوج

از راست به چپ: “ریزگرد آواره”، جوانی های من، پشه ای روی دم دلدل، خود دلدل

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ عکس: علی اکبر بهشتی

یک/ چه افرادی چه دقایقی از “مختارنامه” را نبینند!

الان که دارم این اراجیف را سر هم می کنم، ظهر جمعه است و دل توی دلم نیست که امشب “مختار” چه می شود. آنطور که خبرگزاری ها گفته اند سپاهیان مختار و آل زبیر در “جنگ حرورا” خون و خون ریزی یا همان خین و خین ریزی به پا خواهند کرد. به همین مناسبت “سازمان هواشناسی” از آن دسته از مردم که ناراحتی قلبی دارند، خواسته ۲۰ دقیقه آخر قسمت ۳۵ “مختارنامه” را بی خیالی طی کنند و بزنند آن کانال! سایر توصیه ها را من به شما می گویم: خواص بی بصیرت ۱۰ دقیقه اول فیلم را نبینند. نیروهای خودسر از دقیقه ۱۰ تا ۲۵ مراقب زبان و جاهای دیگر خود باشند. سران فتنه هنگام کشته شدن عبیدالله به گیرنده های خود دست نزنند؛ اشکال از فرستنده است! سیگاری ها از استعمال دخانیات در طول پخش برنامه خودداری کنند. جریان انحرافی همان “ستایش” را تماشا کند و کسانی که مشکلات ریوی دارند، مالچ بپاشند. نیز عاجزانه تقاضا می شود هنگام دیدن ۲۰ دقیقه آخر “مختارنامه” از تلویزیون ۳ بعدی استفاده نشود و مسئولان نظام این بخش را کنار محافظان خود نگاه کنند؛ شدت درگیری بالاست و هر آن احتمال دارد تیری، کمانی، شمشیری، منجنیقی، چیزی کمانه کند این ور. ما را بدبخت نکنید!

 دو/ چهارشنبه، اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی، گران شد بلیطش!

شورای شهر چند وقت پیش تصویب کرده بود، نرخ کرایه اتوبوس ۱۵ درصد افزایش پیدا کند، اما از اواسط هفته گذشته بلیط اتوبوس ۱۰۰ درصد گران شد. ما ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی به سرکردگی هر که می خواهد باشد، حمایت قاطع خود را از مسئولان شهرداری و دولت، اعلام می کنیم. به هر حال ۱۵ درصد، فقط ۸۵ درصد با ۱۰۰ درصد اختلاف دارد که آن هم طبیعی است و اختلاف سلیقه همیشه بوده. مهم حفظ وحدت و حضور در صحنه است. وانگهی از میرداماد تا ولیعصر قبلا با ۱۰۰ تومان می آمدیم، حالا با ۲۰۰ تومان. اینقدر ارزشش را ندارد که سر ۱۰۰ تومان اعلام انزجار نکنیم از استکبار! آن هم چی؟ ۱۰۰ تا تک تومنی!

سه/ نزاع خیابانی!

در خبرها آمده بود هر روز در کشور ۱۷۲۰ نزاع خیابانی، به مراجعه به پزشکی قانونی می انجامد. من اینجا چند حرف دارم که خیلی مهم است. اولا از مردم همیشه اهل دعوا می خواهم ۲۰ دقیقه آخر “مختارنامه” را از دست ندهند! ثانیا این نشان می دهد مردم ما از نزاع و درگیری ترسی به دل ندارند و “مرد کارزار” هستند که خیلی هم خوب است! ثالثا چند سئوال: ۱- آیا مردم ما زورشان به مسئولان نمی رسد، سر یکدیگر خالی می کنند؟ ۲- آیا این ضرب المثل که در دعوا برنده آن کسی است که چک اول را محکم بزند، در عصر ارتباطات هم کارآیی دارد؟ ۳- این چک را چقدر باید محکم زد؟ ۴- آیا کشوری که فقط در یک قلم روزانه ۱۷۲۰ نزاع خیابانی اش به پزشکی قانونی کشیده می شود، از آمریکا و اسرائیل ترسی به دل راه می دهد؟ ۵- آیا این کشور با این همه استعداد دیگر چه دلیلی دارد برود دنبال بمب هسته ای؟! ۶- آیا این همه دعوا بیانگر این است که مردم ما در راه گرفتن مطالبات حق خود با هیچ کس شوخی ندارند؟ ۷- آیا نپاشیدن مالچ و به عبارت بهتر ریزگردها در اعصاب مردم اختلال ایجاد نمی کند؟ ۷- چند درصد منازعات خیابانی به پزشکی غیر قانونی کشیده می شود؟

چهار/ این یک هزار تومانش من را کشته!

هفته گذشته در اخبار آمده بود که هیئت دولت جزئیات افزایش حقوق کارمندان دولت در سال ۹۰ را تصویب کرد. طبق این مصوبه حداقل حقوق کارمند دولت ۳۴۱ هزار تومان تعیین شد. آیا “کلیات افزایش حقوق” را بعدا اعلام می کنند؟ آیا کارمندان دولت کار نکنند و همین طور ول بچرخند، بیشتر درنمی آورند؟! آیا حقوق ماهیانه افراد بیکار و متکدی، از حقوق کارمندان دولت بیشتر نیست؟ آیا نمی شد هیئت دولت این عدد را گرد می کرد و می گفت ۳۴۰ هزار تومان؟ آیا این یک هزار تومان خیلی مهم است؟ آیا این یک هزار تومان، عمق دقت مسئولان را می رساند؟ فرق ۳۴۰ هزار تومان با ۳۴۱ هزار تومان چیست؟ آیا این حقوق با کشیده شدن منازعات خیابانی به پزشکی قانونی نسبتی دارد؟ آیا دیدن ۲۰ دقیقه آخر “مختارنامه” برای کارمندان دولت اشکالی ندارد؟

پنج/ بنزین رسید!

لابد خودتان هم ملتفت شدید که شب ۳۱ خرداد ۶۰ لیتر بنزین با نرخ نیمه یارانه ای ۴۰۰ تومان به کارت سوخت حدود ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار دستگاه خودرو بنزین سوز شخصی وارد شد. این موفقیت را به همه ملت تبریک عرض می کنیم!

شش/ یک پرستار و ۸۰ درصد یک پرستار دیگر!

هفته گذشته با خبر شدیم که بیمارستان های کشور، به ازای هر بیمار به یک ممیز هشت (!) نیروی پرستار نیاز دارند! این یعنی چی؟ یعنی اینکه یک پرستار به صورت صددرصد و ۸۰ درصد یک پرستار دیگر؟ آیا ۸۰ درصد یک پرستار می تواند بر بالین یک بیمار باشد و ۲۰ درصد دیگرش بر بالین یک بیمار دیگر؟! مسئولان نظام پزشکی و بهداشتی چگونه به این رقم دقیق رسیده اند؟ آیا به جای یک ممیز هشت، رندش می کردند و می گفتند ۲ خیلی غیر علمی می شد؟ آیا روز پرستار، می شود از ۸۰ درصد یک پرستار تجلیل کرد و ۲۰ درصدش را سالبه به انتفاع موضوع کرد؟ تکلیف بیماری که با آن ۲۰ درصد دیگر پرستار خودش کار دارد، چیست؟ آیا ۸۰ درصد یک پرستار کدام دقایق “مختارنامه” را ببیند، برای چند درصد بدنش ضرر دارد؟! آیا در جهت مداوای مجروحین “مختارنامه” امشب می توان ۲۰ درصد باقی مانده هر پرستار را روانه پشت جبهه “جنگ حرورا” کرد؟!

روزنامه وطن امروز/ ۴ تیر ۱۳۹۰

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ عکس: علی اکبر بهشتی

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. فرزند شهید می‌گوید:

    با عرض سلام
    منو ببخشید که این پیامم هیچ ربطی به موضوع نداره خواستم خصوصی بدم ولی جاشو پیدا نکردم…
    حسین جان الان که داشتم این عکسای پدران آسمانی در بهشت زهرا(س) رو نگاه می کردم داغم تازه شد
    اقا تو شهرستانا(بیشتر شهرستانا) برنامه شده برای تیک زدن که اره ما هم این برنامه رو گرفتیم! انگار بنیاد شهیدم مثل من بی پدر شده
    بی برنامگی بی داد می کنه

  2. سیداحمد می‌گوید:

    “۴- آیا کشوری که فقط در یک قلم روزانه ۱۷۲۰ نزاع خیابانی اش به پزشکی قانونی کشیده می شود، از آمریکا و اسرائیل ترسی به دل راه می دهد؟”
    🙂

  3. سلام داداش حسیـטּ
    ایـטּ ها ناقابل اند.

    http://razizadeh7.blogfa.com/post-278.aspx

    خوشحال مےشوم
    کـ بـ نگاه ِ در راهت
    و بـ آه ِ بےگاهت ببےنےشاטּ.
    نمے نویسم هدیه.
    هدیه کـ جگر سوز نمےشود.

  4. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان!
    اگر کامنت خصوصی دارید فقط کافیست بالای کامنتتان ذکر کنید “خصوصی”.

  5. ط.عبدی پور می‌گوید:

    سلام
    خیلی قشنگ بود.
    جالبه که در هر صورت دست از سر این مالچ بر نمی دارید ما هم به خاطر همین خیلی دعاتون می کنیم

  6. سیداحمد می‌گوید:

    “آیا حقوق ماهیانه افراد بیکار و متکدی، از حقوق کارمندان دولت بیشتر نیست؟”

    واقعا بیشتر است!

  7. سیداحمد می‌گوید:

    “آیا در جهت مداوای مجروحین “مختارنامه” امشب می توان ۲۰ درصد باقی مانده هر پرستار را روانه پشت جبهه “جنگ حرورا” کرد؟!”
    🙂

    واقعا طنز تمیزی بود؛ ممنون داداش حسین.
    خسته نباشید.

  8. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    واقعا حال داد.مخصوصا قسمت۱خییییلللللیییی جالب بود.هههههههههه

  9. وتر می‌گوید:

    سلام
    مثل همیشه عالی
    راستی اگر وقت داشتید به وبلاگ من هم یه سری بزنید
    دوستانی که به این سایت میان هم دعوت می کنم یه سر بزنن
    ممنون
    در پناه حق
    یاعلی

  10. سران فتنه هنگام کشته شدن عبیدالله به گیرنده های خود دست نزنند؛ اشکال از فرستنده است! جریان انحرافی همان “ستایش” را تماشا کند!
    آیا کشوری که فقط در یک قلم روزانه ۱۷۲۰ نزاع خیابانی اش به پزشکی قانونی کشیده می شود، از آمریکا و اسرائیل ترسی به دل راه می دهد؟
    جالب بود و پر نکته.در ضمن خیـــــــــــــــــــــــلی خیـــــــــــــــــــــــلی خیـــــــــــــــــــــــلی خوشحال شدم که به وبلاگ این حقیر سر زدید.عشق است قطعه و ستاره هاش…

  11. سلاله 9 دی می‌گوید:

    خواندن این روزخندهایی که سوژه مستقلی ندارند و مشترک المنافع می نویسید، خیلی شیرین است.
    {جریان انحرافی همان “ستایش” را تماشا کند} ای خدا.

    عصر جمعه ای،دعای خیر “صاحب الزمان عج” شامل حالتان.

  12. سیداحمد می‌گوید:

    “قدقد آن لاین” با امضای “ریزگرد آواره”/ ستون طنز روزنامه جوان/ روزهای زوج

    چقدر عالی،
    خیلی خوشحال شدم!
    حسین قدیانی: تا ساعاتی دیگر متن کامل توبه نامه شیخ بیسواد در قطعه ۲۶ منتشر می شود!

  13. سیداحمد می‌گوید:

    واقعا؟
    “توبه نامه شیخ بیسواد”

    شیخ بسواد و این همه خوشبختی محاله!!! 🙂

  14. سلاله 9 دی می‌گوید:

    “توبه نامه شیخ بیسواد”
    ازوقتی حصرش کردند در قصر، خیلی کم برای مان از شیخ و خل وچل بازی هایش نوشته اید.با اشتیاق منتظریم .مطمئنم ازآن نوشته هایی است که برایم مثل “نامه ملانصرالدین به شیخ بی سواد”جاودانه می شود.

  15. ف. طباطبائی می‌گوید:

    به قول آقا سید “مهارتتان در نوشتن طنز ستودنیست”
    کلی خندیدیم. متشکرم.

  16. م.طاهری می‌گوید:

    قشنگ بود

  17. محمد می‌گوید:

    خیلی بی مزه بود نمک بدم خدمتتون؟

  18. سیداحمد می‌گوید:

    پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۲۱:۴۵
    تعداد افراد آنلاین: ۲۴ نفر

    ماشالله ستاره های حزب الله
    داداش حسین بی همتای بسیجیها فـــــــــدائی داری…

  19. سیداحمد می‌گوید:

    بخشی از متن “نجوائی عاشقانه با شیخ بی سواد”

    کجائی شیخ؟
    .
    .
    آخرش هم فکر کنم نفهمیدی “عربیه” به “خلیج” بر می گردد یا به “دول”. مهم نیست. مهم نیت آدم است اما من دلم برای استادی می سوزد که خواست در عهد ماضی تو را صرف و نحو یاد دهد. الان همچینی، ببین بچگی هایت چه بودی. استادت از دست تو دق کرده باشد به جاست. تو، آری با تو هستم ای شیخ به یادماندنی، کجا را نگاه می کنی؟ این ور و آن ور را نگاه نکن. دارم با تو حرف می زنم ها! با صفا نیستی که هستی. از ۴ نفر پنجم نشدی که شدی. ۳۰۰ میلیون شهرام را نتیغیدی که تیغیدی. مهندس و ممد تمدن سرت کلاه نمی گذارند که می گذارند. ادعای تعرض نکردی که کردی. برای حرفهایت سند آوردی که نیاوردی. جنجره ات را به فریاد دشمن اجاره ندادی که دادی. آبرویت را بر باد ندادی که دادی اما اینها مهم نیست، مهم پارسال همین موقع است که تو فکر می کردی رئیس جمهور می شوی. کاش تو رئیس جمهور می شدی. لااقل ما از شر مشایی خلاص می شدیم. تو فکر همه چیز را کرده بودی الا آرای باطله. نمی دانم، شاید فکر آرای باطله را هم کرده بودی. اصلا تو مگر فکر هم می کنی؟ من یک کتاب نوشتم به اسم “نه ده”، که نصفش در فضائل توست. ناقلا، آخرش هم نگفتی ۳۰۰ میلیون را چه کار کردی. راستش را بگو، چی کار کردی با این پول زبان بسته؟ شهرام به تو داد، تو هم گرفتی. برو فیلم بازی نکن. شهرام چرا این پولها را به ما نمی دهد؟ یارو داشت زنده زنده راه می رفت، تو گفتی شهید شده. سند آوردی؟ نه. سواد داری؟ نه نه. دستمال تو زیر درخت آلبالو گم شده. حالا بیا گرگم به هوا. بیا الک دو لک. بیا خر پلیس. گفتم پلیس، آخر دستگاه قضایی با تو چه کار کند؟ تو را بفرستد بند عمومی، بدبخت، زندانیان دیگر چه گناهی کرده اند؟ دم به دقیقه می خواهی بیایی روی مخشان که به شما که عرض کنم من کلا چقدر وقت دارم؟ در مناظره با احمدی نژاد گیرم دو ساعت هم به تو وقت اضافه می دادند، حرف حساب که نداشتی بزنی، لابد باز می پرسیدی : به شما که عرض می کنم، من الان دقیقا چقدر وقت دارم؟ تو چی کار به وقت داری، حرفت را بزن. و اما منتقلت کند سلول انفرادی، آنجا که کسی نیست، پس چه کسی به تو تعرض کند؟ خودت هم که نمی توانی به خودت تعرض کنی. البته اگر تو هستی، این ادعا را می کنی. لااقل ادعایش را که می کنی. تو کلا زیاد ادعا می کنی. البته من به جای مسئولین بودم اجازه می دادم یک هفته تو بشوی رئیس جمهور. ناقلا، خیلی دوست داری یک روز رئیس جمهور بشویها. مثلا تو رئیس جمهور شده بودی، می خواستی بروی سازمان ملل. از حفظ که بلد نیستی سخنرانی کنی، از روی نوشته هم که غلط غلوط می خوانی. یعنی تو سواد نداری نامه هایت را خودت بنویسی؟ ناسلامتی ۷۰ سالته. البته حکاکی بود سکاکی بود کی بود؛ صحبت تو می شود سواد آدم نم می کشد. خلاصه هر کی بود اون هم از ۴۰ سالگی شروع کرد. تو هم برو از اول شروع کن. تو کلا از پایه ضعیفی. غلط نکنم تقصیر معلم سال اولت بود. حکایت عاقبت فرار از مدرسه. “چیز معلم ار بود زمزمه محبتی، جمعه به مکتب آورد شیخ گریز پای را”. البته یک راه هم این است که قوه قضاییه تو را ول کند به امان خدا. دیروز یکی دو تا سایت با اشاره به جدیدترین تحرکات تو تیتر زده بودند “اقدامات مشکوک کروبی”. آخر من مانده ام کجای اقدامات تو مشکوک است؟ تو صافی، عینهو کف دست. این ممد تمدن دارد از صداقت تو سوءاستفاده می کند. تو را هویج گیر آورده. البته خود به خدایی تقصیر خودت هم هست؛ یک خورده گیج می زنی. با تو قرار می گذارد فلان روز دو تایی با هم بیایید فلان جا، بعد تو را قال می گذارد. به فکر حودت نیستی، به فکر محافظانت باش. بابا! اینها هر کدام کسی هستند برای خودشان. قسم می خورم سواد کم سوادترین شان از تو بیشتر است. می گویی نه، غروبها از همدیگر جدول ضرب بپرسید. من که محافظ کروبی بودم، غروبها خر پلیس بازی می کردم با شیخ. قائم با شک. بالا بلندی. با شیخ باید صفا کرد. شیخ هنوز ظرفیتهای خودش را نشان نداده. یک شیخ می گویم، یک شیخ می شنوی. یک شیخ می نویسم، یک شیخ می خوانی. و تو چه می دانی که کیست شیخ. پایین تر از آرای باطله است شیخ. نامه هایش کاغذ باطله است شیخ. کلی برای خودش خاطره است شیخ. سوژه بلوتوث های ماست شیخ. کلا آدم باحالی است شیخ. خیال می کند اپوزیسیون ماست شیخ. زنگ تفریح ماست شیخ. باعث خنده ماست شیخ. ملا نصرالدین زمانه ماست شیخ. آش کشک ننه جون است شیخ. اول و آخر، بیخ ریش ماست شیخ. خدایی آخرش است شیخ. جهنم هم برود، آنجا را بهشت می کند شیخ. از بس با مزه است شیخ. انا لله و انا الیه راجعون را اشتباه می نویسد شیخ. سواد ندارد شیخ. غضنفر اصلاحات است شیخ. مایه انبساط است شیخ. کلکسیونی از لاطائلات است شیخ. خیال می کند برای ما گنده لات است شیخ. شکلات هم نیست شیخ. حلال مشکلات است شیخ. جان به جانش کنی، آدم بشو نیست شیخ. در بچگی از هیچ درسی نگرفته بیست شیخ. محافظانش گاهی به او می گویند: “ایست شیخ”! بعد می گویند: “شوخی کردیم، کسی نیست شیخ”. نه، دشمن ما نیست شیخ. البته دوست ما هم نیست شیخ. شیخ. شیخ. شیخ. و ما ادریک ما شیخ. شیخ. شیخ. شیخ. شیخ و زهر مار. شیخ و مرض. شیخ و درد. بمیری ای شیخ. یعنی ببخشید؛ درد و بلات بخوره تو سرم شیخ.
    (کتاب زیبای قطعه۲۶، جلد۲، صفحه ۱۳۳۹)

  20. ف. طباطبائی می‌گوید:

    سلام داداش حسین. چقدر دلم برای اینجا تنگ شده بود. چقدر متن و کامنت نخونده دارم. مشهد بودم. به یاد همه تون بودم. اصلا نمیشد برم جلو پنجره فولاد و یاد اهل قطعه ۲۶ نکنم.

  21. چشم انتظار می‌گوید:

    جالبناک بود داداشی .
    ضمنا”توبه نامه ی شیخ بی سواد رو میشه یه جورایی تحمل کرد ولی خواهشا”یه وقت ازتوبه نامه ی خاتمی ملعون و موسوی خائن و (ف ه) خارج ازسرویس ..ببخشید ازنوبت و … ننویسی که تحمل نداریم جون داداش .

  22. سیده از فرانسه می‌گوید:

    سلام
    همین دیروز بود که به خودم می گفتم که خیلی وقت است که از احوالات شیخ ما را
    بی خبر گذاشته اید که امشب توبه نامه شیخ را دیدم بروم بخوانم

  23. سیداحمد می‌گوید:

    سیده از فرانسه!

    سلام، مدت طولانی ای بود که نبودید!
    غیبتتان را موجه گزارش کنم یا نه؟!

  24. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    با بخش‌هایی مثل بخش پنج که مثل پیام بی زرگانی می‌مونن خیلی حال می‌کنم!
    اضافه شدن این “آیا”ها به طنزتون، متن رو جذاب کرده…
    ممنونتونیم داداش حسین!

  25. صبا می‌گوید:

    “مردم ما در راه گرفتن مطالبات حق خود”؟ شرمنده ها جمله یه جوری نیست ?!
    حسین قدیانی: “یه جوری”، انتقادات خودتان است!!!!

  26. سیده از فرانسه می‌گوید:

    جناب مبصر سلام
    بنده هیچ وقت غایب نبودم !
    هر روز به قطعه سر می زدم تو رو خدا گزارش بد به داداش ندهید !
    من فقط فرصت کامنت نداشتم
    حالا اگر عذرم را پذیرفتید که نظر لطفتان است اگر نه توبه نامه ای
    در حد شیخ بی سواد بنویسم !!!!

  27. حی علی الجهاد می‌گوید:

    من جای شهرداری تهران بودم شده شبانه میرفتم خودم مالچ می‌پاشیدم تا حداقل یه موضوع از موضوعات نوشته های شما کم کنم تا اینقدر دورکاری و پرکاری نکنید! حداکثرش هم این میشود که کمی از بار سنگین کنایه ها کم می شود!

  28. حی علی الجهاد می‌گوید:

    راستی این مسؤولان نظام و محافظان و مختارنامه امشب رو خوب اومدید!

  29. صبا می‌گوید:

    الان یعنی این جمله درسته؟ یعنی اینطور نباید می بود ؟ (مردم ما در راه گرفتن و مطالبه حق خود، مردم ما در راه گرفتن مطالبات و حقوق خود …)

    راستی الان این جواب شما”“یه جوری”، انتقادات خودتان است!!!!” یعنی حرف بدی زدم یا بد حرف زدم یا هردو؟

  30. ققنوس 19 می‌گوید:

    سم الله الرحمن الرحیم
    صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    با سلام و احترام!
    با مبحث نیاز به دین به روزم و منتظر راهنمائی ها و حضور نورانی شما! / یا حق
    ………………
    مطالب جدیدتان هم جالب بود و کلی خندیدیم و بی خیال خاتمی و روز الهی شدیم ها

  31. مریم سرآبادانی می‌گوید:

    هی…
    عجب لبخندهای تلخی زدیم…
    حقوق های چند میلیونی و حقوق ۳۴۱ هزار تومانی!!!هزار تومنش ملتو دقتو کشته!!!
    خدا برساند آن که را باید برساند…

  32. سلام داداش می‌گوید:

    خوبی داداش؟
    ما برای مقابله با فساد و انحراف و حرام در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در این لحظه من خجالت میکشم برچسب اسلام را بر این سازمان عجیب و غریب که خواسته یا ناخواسته تبدیل به یک سازمان ضد فرهنگ اسلامی شده بکنیم؟
    نمیدانم تا چه حد به مشکلات صدا و سیما که تا قلب خانواده های مذهبی ما نفوذ کرده و جز اذان و قرآن به ندرت چیز دیگری که در راستای اهداف اسلام باشد و با هنر آمیخته شده باشد به چشم میخورد
    حسین جان به خدا حداقل من برای خودم هیچ جواب و حجتی برای پاسخ به امام و شهدا و خون بابا اکبر و همرزمانش ندارم
    و از بس گفتیم و نوشتیم و راهکار به صدا و سیما دادیم و هیچ کدام اصلا بهش توجه هم نشد خسته شدم و در صحبتی هم که با ضرغامی داشتم به این نتیجه رسیدم که فقط میشنود و از آن گوش در میکند
    ما حتی از آرمان امام هم کوتاه آمدیم و عطای دانشگاه شدن صدا و سیما را به لقایش بخشیدیم ولی چگونه میشود حرام الهی را در صدا و سیما به نظاره نشست و هیچ کاری نکرد
    مطالبه و نقد هم مراتبی دارد و به نظر من که قول لین و نوشتن و گفتن دیگر هیچ اثری ندارد و من واقعا نا امیدم و در این زمینه احساس وظیفه نمیکنم
    آیا به نظر شما حضور در صدا سیما و یا تحصن در مقابل سازمان فایده ای دارد؟
    ظاهرا تا مطالبه ای به کف خیابان نیاید کسی به آن اهمیت نمیدهد
    بخدا ما چیز زیادی نمیخوایم فقط حلال و حرام الهی
    آقا هم فرمودند مطالبه کنیم
    خب ما چه کنیم؟
    دین خدا ناموس خداست و نباید در رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران به ناموس خدا تجاوز شود
    با یک برچسب اسلامی که هیچ سازمانی اسلامی نمیشود
    من خیلی فکر کردم و از شما هم میخواهم به عمق این مسئله فکر کنید و اگر راه روشنی به نظرتان میرسد مرا هم نجات دهید که واقعا قلبم درد میکند از این مصیبت
    یازهرا

  33. میکیس تئودوراکیس می‌گوید:

    همه شماها عمله های عبیدا… دجال باطل اندر باطل هستید.از هر مسخره ای مسخره تر ومضحکتر خود تویی.
    یاد جمله همان ژنرال آمریکایی افتادم که حکومت ایران بسمت اوباش سالاری میرود حقا که راست گفت.

  34. میم مثل مغنیه می‌گوید:

    سلام و ممنون از مطالب روشنگرتان.

  35. «کیسان های ابو عمره را پیاده به میدان نفرستیم» عنوان مطلب جدید وبلاگ «گامی به سوی بصیرت» است.

    منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

    http://www.basiratsara.com

    التماس دعای فرج

  36. ناشناس می‌گوید:

    وارد کار طنز نشو استعدادشو نداری داش

  37. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    توبه نامه شیخ عالی بود. خیلی وقت بود اینجوری ننوشته بودی.
    فقط “به شما که عرض میکنم چقدر وقت دارم” کم داشت

  38. عون می‌گوید:

    هنوز هم پایه ات هستم داداش حسین!
    باور کن هر وقت دلم می خواهد بخندم و دلم گرفته باشد می آیم یک مطلب آنتی شیخ می خوانم و می روم و اگر خیلی بی حوصله باشم کامنت عکسها رو می خونم.

  39. سیداحمد می‌گوید:

    میکیس تئودوراکیس!

    چی گفتی؟!
    اسمت چیه؟!

  40. سیداحمد می‌گوید:

    داداش حسین عزیز؛

    خیلی این متنتون جذاب بود،
    مخصوصا بخش سه و شش!

  41. به جای امیر می‌گوید:

    گنج قارون ! (گفت و شنود)

    گفت: سایت «ایران گلوبال» در مقاله ای بلند و طولانی به اپوزیسیون اعتراض کرده و نوشته است نباید به خاطر نفوذ مدحی به درون خودمان به نوری زاده و جهانشاهی و بقیه کسانی که باعث نفوذ وی شده اند، فحاشی کنیم!
    گفتم: حیوونکی ها از نفوذ مدحی بدجوری شوکه شده اند.
    گفت: همین سایت در ادامه نوشته است «باید اعتراف کنیم که اپوزیسیون به صفات زشتی نظیر حسادت، غرور کاذب، خودخواهی، شهرت طلبی بیمارگونه، خودبزرگ بینی، منفعت طلبی و دروغگویی مبتلا شده است.»
    گفتم: داروغه یک شهر فرمان داده بود از هر کس که در بدنش نقصی هست جریمه بگیرند و ماموران داروغه شخصی را دیدند که یک چشمش کور است و از او جریمه خواستند، یارو پرسید چرا و متوجه شدند لکنت زبان هم دارد و جریمه را دو برابر کردند، طرف سرفه شدید کرد، گفتند سل هم داری؟ و یارو از ترس پا به فرار گذاشت که ماموران متوجه شدند یک پای او هم لنگ می زند. فرمانده ماموران داد زد نگذارید فرار کند که گنج قارون است!

  42. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    جناب میکیس تئودوراکیس!
    میگم شما رو تو خونه چی صدا می‌کنن؟!!:)

  43. سلاله 9 دی می‌گوید:

    میکیس تئودوراکیسِ آهنگساز!

    مطالب اینجا یک مقدار برای شما ثقیل است، خواندنش را به شما توصیه نمی کنم.
    شما به همان جملات ژنرال های آمریکایی فکر کن و آهنگت را بساز.

  44. روزبه می‌گوید:

    کاملاباداداش میکیس تئودراکیس موافقم ….درضمن ندیدیه بودیم ادم بااین ریشاشلوارلی بپوشه شنیده بودیم مومن درهیچ چهاچوبی نمیگنجه ولی نه دیگه اینقدرالبته منظورم ازمومن تونیستی هابه خودتنگیر
    حسین قدیانی: از اینکه شلوار لی من برای شما تبدیل به “موضوع” شده لذت می برم!

  45. سیداحمد می‌گوید:

    روزبه؛
    تو داداش میکیس تئودوراکیس هستی؟!
    🙂

  46. روزبه می‌گوید:

    من هم از اینکه پشه ی روی دم اسب//دلدل//برای شما//موضوع//شده لذت میبرم

  47. ثبت اسرار می‌گوید:

    سلام
    با “محمود ابوعمره!” به روزم. لطفا نظر یادتون نره!
    http://sabteasrar.loxblog.com/
    http://adeldarbandi.blogfa.com
    به امید ظهور

  48. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    روزبه جون کلید Space اون بزرگ‌ترس!
    دیدم همه رو تو هم نوشتی گفتم بهت لطفی کرده باشم؛ شما همتون آدمای ترحم‌برانگیزی هستین!

  49. جهانجوی می‌گوید:

    سلام من تازه با وبلاگتون آشنا شدم.واقعا” که وبلاگهای بچه حزب الللهی ها آبروی این اینترنت بی درو بی پیکره.دست مریزاد به این همه عشق وصفا.
    راستی از میکیس تئودوراکیسِ میخوام معنی رو از لغت نامه خودش دربیاره بیرون تا منظور نظرش شفاف سازی بشه.

  50. م.م می‌گوید:

    سلااااااااااااااام.
    خسته نباشید. از مطالب زیباتون ممنون هم خندیدیم هم لذت بردیم.
    آرزوی سلامتی برای شما

  51. عون می‌گوید:

  52. خیلــــــی خیلـــــی خواستنــــــی بود …

    درد و بلات تو سر خودت شیخ

    🙂
    🙂

  53. تن تن می‌گوید:

    سلام. اگر شما هم مایل به تبادل لینک با ما هستید ما را با نام $$تن تن$$ لینک کنید و سپس در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید تا ما هم شما را با نام دلخواهتان لینک کنیم.
    http://tintin1.blogfa.com
    همه چیز درباره ی تن تن + دانلود همه کتابهای تن تن در وبلاگ ما…
    http://tintin1.blogfa.com
    دانلود همه چیز با لینک مستقیم در وبلاگ ما…
    http://tintin1.blogfa.com
    ایمیل ما
    tintinmilo1@yahoo.com

  54. قطره می‌گوید:

    اخبار موثق از شهرستان ها:

    در یکی از بیمارستان ها در بخش جراحی ۱۴ مریض و ۱ پرستار

    درصدش چند میشه؟؟

  55. قطره می‌گوید:

    عالی بود!!

    کلی با بچه ها حال کردیم وقتی خوندیم!!

  56. شریفی می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی

    ۱۷۲۰فقره دعوا که کارشان به پزشک قانونی می کشد حالا حساب کنید چندهزارتاشون
    ازخیرپزشک قانونی می گذرند!عمراً استکبارجهانی جرئت کنه زیرچشمی به این طرف ها
    نگاهی بیندازد .درحال حاضرطنزبهترین تسکین است .ضمناشنیده شده که قراراست
    کارت شارژجهت پرداخت مصرف آب جایگزین شودو هرزمان که مبلغ شارژتمام شدکنتور
    خود به خودبسته می شودتامشترک دوباره کارت شارژبخرد و به کنتوروصل شودباور
    نمی کنید مطلب را دریکی ازسایت ها بخوانید خدارحمی کند واین نوابغ رفع زحمت کنند.
    آمین یاارحم الراحمین
    سلامت باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.