بازار «آیا» گرم است!

یادمان هست که نصف وقت دولت نهم صرف دعوای دانشگاه آزاد شد با دولت، اما دست راست رئیس همین دانشگاه، پری شب نه، یک شب قبلش، با دستور رئیس قوه مجریه، شد معاون امور مالی اداری دستگاه دیپلماسی دولت. بنشینیم بررسی کنیم چطور همچین چیزی ممکن است:

آیا مواضع دانشگاه آزاد به دولت نزدیک شده، آیا دولت به دانشگاه آزاد نزدیک شده، آیا اجنه واسطه این نزدیکی بوده اند، آیا جاسبی به احمدی نژاد، آیا احمدی نژاد به جاسبی، آیا اکبر به محمود، آیا محمود به اکبر، آیا آقازاده ها حالا شدند خوب؟! آیا دانشگاه آزاد به جریان انحرافی نزدیک شده، آیا جریان منحرف به دانشگاه آزاد، آیا احمدی نژاد در این مورد قانع شده، جاسبی کوتاه آمده، آیا به توافق رسیده اند، آیا دولت حق را به دانشگاه آزاد داده، دانشگاه آزاد عدالت محور شده، دانشگاه آزاد قرار است در دولت ادغام شود، دولت قرار است در دانشگاه ایرانیان ادغام شود، دانشگاه آزاد قرار است با دانشگاه ایرانیان یکی شود، ایرانیان قرار است از شر بد بودن دانشگاه آزاد، آزاد شوند، ذی حسابی وزارت خارجه قرار است آزاد شود، پول شهریه را قرار است به سفرا بدهند، در تمام پایتخت های دنیا قرار است دانشگاه آزاد شعبه جدید بزند، سفارتخانه ها قرار است بیایند در دانشگاه، آقای جاسبی قرار است وزیر خارجه شود، صالحی قرار است رئیس دانشگاه آزاد شود، دانشگاه ایرانیان هنوز تأسیس نشده، از ۷ دولت آزاد شده، دولت آزاد شده، آزاد، دولتی شده، دولتی، آزاد شده، آزادی، دولتی شده، دولت واگذار شده به بخش خصوصی، معاون امور مالی دستگاه دیپلماسی به طور خصوصی عوض شده، یواشکی عوض شده، کلاً دنیا عوض شده، دانشگاه آزاد خوب شده، ما بد شدیم، ما نمی فهمیم، ما عقل مان به این جور چیزها قد نمی دهد، هیچ کس نمی فهمد، فقط جریان انحرافی می فهمد؟! آیا همه بد، جریان انحرافی خوب؟!

¤¤¤

من که جان شما مانده ام مثل چی؟! حکما عدالت محوری و گرفتن ژست های رابین هودی و چی و چی، فقط مصرف تبلیغاتی دارد. ندارد؟! آیا دولت، ما را سر کار گذاشته ؟! آیا ملت، سرکار هستند؟! آیا آمار بیکاری که می گویند کم شده، این را هم حساب کرده اند؟! آیا «کار مضاعف» یعنی به شکل دوبل، ملت را سر کار بگذاریم؟! آیا جریان انحرافی در حاشیه دولت است؟! آیا دولت در حاشیه جریان انحرافی است؟! آیا دو تا یکی هستند؟! آیا با احتساب دانشگاه آزاد، دو تا دو تا هستند؟! آیا ۲ ضرب در ۲ عشقی است؟! آیا یک روز ۴ می شود و یک روز که دلش نخواست، یک عدد دیگر می شود؟! آیا دانشگاه آزاد ایام انتخابات بد بود، حالا شد خوب؟! حالا شهریه بی اشکال شد؟! حالا که به جریان انحرافی رسید، همه چیز شد گل و بلبل؟!
«چیز کوچولو»

روزنامه کیهان/ ۳۱ خرداد ۱۳۹۰

این نوشته در یسار ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. چشم انتظار می‌گوید:

    من تنهایه چیزروخوب می دنم ، اونم اینه :
    تنها کسی که ازابتدای مبارزات تا حالا خطش وربطش و عشیره و خانواده ی بزرگوارش وهمه و همه چیزش حتی وجودنازنینش ، وقف اعتلای این نظام و این مسیرمقدس بوده ” آقا” حضرت ماه است ولاغیر . حفظه الله تعالی .

  2. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    هر چی برای خودم بالا پایین می‌کنم که چی شد که دکتر شد این، به هیچی نمی‌رسم.
    یادمه یه بار حاج علیرضا پناهیان تو هیئتشون می‌گفت: آدما وقتی کارای اشتباه و غلط بزرگ انجام میدن، بعد از چند بار خدا چشمشون رو به حقایق می‌بنده و دیگه نمی‌تونن تشخیص بدن چی درسته چی غلط.
    امیدوارم دکتر به این مرحله نرسیده باشه…
    خدا عاقبت هممون رو به خیر کنه.

  3. قاصدک منتظر می‌گوید:

    من فکر کنم دولت واگذار شده به بخش خصوصی جریان انحرافی و چون به نظر می رسد این جریان دستش با ناقازاده ها(کسانی که نه از اقایی زاده شده اند و نه خود اقا هستند)در یک کاسه است وملت را نفهم (دور از جون ملت)فرض کرده اند,درنتیجه کلا ملت سرکارند!

  4. سلاله 9 دی می‌گوید:

    این روزها که در خیلی از سایت ها گزارش مراسم ساده ی عروسی پسر احمدی نژاد را می بینم،مثل قبلاها!ذوق نمی کنم؛دکتر خوب،ساده زیست،پاک دست اما داد و فریاد از اطرافیانش.یادش بخیر آن روزهایی که دکتر با هر کاری که می کرد،خوشحال مان می کرد.
    دوست دارم مثل سابق افتخار کنم به رای ام به دکتر.دوست دارم مثل آن اوایل از دکتر دفاع کنم؛اما از بعضی کارهایش چه جوری دفاع کنم آخه.نمی فهمم واقعا چرا؟

  5. سلاله 9 دی می‌گوید:

    آقای قدیانی!باور کنید بعضی مواقع که ناراحت و مغموم می شوم از این حال و روزی که جریان انحرافی برایمان درست کرده و هرروز یک فشارعصبی به ما وارد می کنند،وقتی می آیم قطعه و متنی می خوانم از شما درباره ی آن موضوع ،آرام می شوم ؛یعنی شما درباره ی موضوعاتی که ناراحت مان می کند،متن هایی می نویسید که حال و روزمان را بهبود می بخشد.مثل این متن تان درباره ی همین انتصاب اخیرشان.

    {دولت آزاد شده، آزاد، دولتی شده، دولتی، آزاد شده، آزادی، دولتی شده}

    مهارت تان واقعا ستودنی است.

  6. سیداحمد می‌گوید:

    فقط می توانم بگویم خدا لعنت کند هر چه منحرف و جریانِ انحرافی را!
    خدا به حق خونِ شهدا احمدی نژاد را از شر این جماعت نجات دهد،
    بر راس فتنه و خاندان و نوچه هایش لعنت.

    خدایا عاقبتمان را ختم به خیر بفرماید.

    دکتر!
    کم برای کشور زحمت نکشیدی، کم دعای خیر پشت سرت نبود،
    کم جلوی دشمن نایستادی،
    دکتر زحماتت را بر باد نده!

  7. بهزاد می‌گوید:

    خدا میدونه چرا این بشر اینجوری شده.به نظرم دیگه هم درست بشو نیست.هرچند هنوزم از خیلیها ولایی تره!

  8. ز... می‌گوید:

    بسم الله

    خیلی باحال بود .

    دولت آزاد شده، آزاد، دولتی شده، دولتی، آزاد شده، آزادی، دولتی شده، دولت واگذار شده به بخش خصوصی،

    موزونه عالی

    آیا مواضع دانشگاه آزاد به دولت نزدیک شده، آیا دولت به دانشگاه آزاد نزدیک شده، آیا اجنه واسطه این نزدیکی بوده اند، آیا جاسبی به احمدی نژاد، آیا احمدی نژاد به جاسبی، آیا اکبر به محمود، آیا محمود به اکبر، آیا آقازاده ها حالا شدند خوب؟!

  9. مقداد می‌گوید:

    حالا خیلی خیلی خیلی بهتر از قبل می فهمم که چرا حضرت ماه گفتند:(این عمار)
    مظلومیت امیرالمومنین به آنجایی رسید که به خاطر حرف پیامبر(ص)که گفته بودند عمار باحق است،مردم نگاه میکردند می گفتند چون عمار باعلی است پس حق است، بمیرم برای علی که بعداز شهادت عمار مردم به اومی گفتند ازکجا بدانیم که حق باتوست!!!!
    یاعلی

  10. مریم سرآبادانی می‌گوید:

    اللهم اجعل النور فی بصری و البصیرة فی دینی و الیقین فی قلبی و السلامة فی نفسی…

  11. تن تن می‌گوید:

    شما هم به جمع هواداران تن تن و میلو بپیوندید…
    http://tintin1.blogfa.com

  12. مهندس الف - الف می‌گوید:

    سال ۸۴ برای دور نخست انتخابات ریاست جمهوری یک روز و در دور دوم هفت روز روزه نذر کردم و بلافاصله در گرمای ۵۰ درجه ماهشهر نذرم را بجا آوردم و آن موقع که نظارت یک شهرک مسکونی ۱۰۴ واحدی را داشتم کل کارگاه را شیرینی دادم و درتمام این مدت بعداز دعا برای رهبر عزیزم آقای احمدی نژادرا از دعا فراموش ننموده ام و امیدوارم خداوند او را از این وضعیت نجات دهد و ایشان باید بداند که منتظری آدم کوچکی نبود ولی گرفتار اطرافیانش شد و به هشدارهای امام توجه ننمود.برادر عزیز آقای احمدی نژاد بنده از وردیهای سال ۵۴ علم صنعت هستم که در گوشه ای از این کشور در گمنامی کار میکنم و بهیچ دسته و گروهی وابسته نیستم فقط میدانم که خیلی حیفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.