لطفا “مالچ” را بپاشید!

از آنجایی که روز ۲۲ خرداد ضد انقلاب از ملت دعوت کرده بود تا در پیاده روها راه بروند، شعار ندهند، پلاکارد حمل نکنند و با هم آرام صحبت کنند، و از آنجایی که مردم به دعوت ضد انقلاب به شکل ناجوری لبیک گفتند، در زیر طرق دیگر اعتراض به نظام مقدس جمهوری اسلامی به آمریکا و اسرائیل پیشنهاد می شود.
یک: از مردم خواسته شود در جهت همراهی با اصلاحات آمریکایی، هنگام رفتن به سلمانی، موهای خود را اصلاح کنند. نیز از ملت دعوت شود در سلمانی قبل از آنکه نوبت شان شود، برای به بار نشستن ثمرات جنبش، روی صندلی بنشینند تا نوبت شان شود! بدیهی است بعد از اصلاح، لازم است جهت شست و شوی مغزی، از مردم بخواهیم حتی المقدور موی خود را با شامپو شست و شو دهند و هنگام کشیدن سشوار، سه چهار تا شعار سیاسی بدهند! البته ندادند هم ندادند، مهم همان اصلاح است! ترجیحا اگر از شامپو “بس” استفاده شود، بهتر است، چرا که نظام باید “بس” کند این کارها را!
دو: از مردم دعوت شود شب ها در اعتراض به رژیم و زدن زیرآب جمهوری اسلامی، به جای لباس رو، با لباس زیر بخوابند! همچنین باید مردم را تشویق کرد که به نشانه همدردی با سران فتنه که در حصر به سر می برند، شب ها هنگام خواب، چراغ منزل را خاموش کنند!
دو و نیم: این مورد اصلا ربطی به روزخند امروز ندارد. بابا! خفه شدیم از دست این ریزگردها. پس چی شد قرار بود “مالچ” بپاشید؟! اگر عراقی ها در صحراهای شرقی خود برای دفع شر ریزگردها حاضر به پاشیدن مالچ نیستند، با عراقی ها یک قرارداد امضا کنید، خودتان مالچ بپاشید. خودتان هم اگر نمی پاشید، بدهید ما بپاشیم! من نمی دانم آخر یک مالچ پاشیدن مگر چقدر کار دارد؟! خب تا خفه نشدیم، بپاشید دیگر! از بس در هوا ریزگرد وجود دارد، خس نمی تواند خاشاک را ببیند! یعنی با وجود این همه ریزگرد، اصلا آلودگی هوا را نمی شود دید. جان شما این ریزگردها به دی اکسید کربن مجال عرض اندام نمی دهند! زده اند روی دست هر آلاینده. این که دیگر تقصیر جریان انحرافی نیست! تقصیر ضد انقلاب هم نیست! کار اجنه هم نیست! از بس مالچ را نپاشیدید، حکما باید دست به دامن جن بو داده بشویم که بیاید برای مان مالچ بپاشد! اما این کجا که مسئولین خودمان مالچ بپاشند، تا اینکه اجنه بپاشند. وانگهی! اجنه گیرم هم بخواهند مالچ بپاشند؛ کجا بپاشند؟! چه جوری بپاشند؟! با چه رویی بپاشند؟! روی صورت من بپاشند؟! روی صورت شما بپاشند؟! یعنی این مجلس و دولت بلدند جلوی مردم مچ هم را بگیرند، بلدند زیرزیرکی با هم بگو بخند کنند، اما بلد نیستند بپاشند. همچین به ما که می رسد، به مالچ که می رسد، پاشیدن یادشان می رود! این در حالی است که پاشیدن کلا کار سختی نیست؛ آیا پاشیدن آب روی باغچه کار سختی است؟! مالچ هم مثل آب، بپاشید دیگر! آنقدر نمی پاشید، که خودمان مجبور می شویم به صورت خودسر مالچ را بپاشیم! حالا اگر خودسرانه برداشتیم پاشیدیم، باز دو مرتبه برندارید بگویید کارتان غیر قانونی بودها! خب این ریزگردها دارد خفه می کند مردم را. شما هم به جای آنکه بپاشید، دارید بر و بر مردم را نگاه می کنید!… هی عمو! بپاش!… نگاه نکن! بپاش!
سه: از مردم دعوت کنید برای همنوایی با سلطه استکبار و سیاست درهای باز، هنگام سوار شدن تاکسی، اول در را باز کنند، بعد که روی صندلی نشستند، در را ببندند و هنگام پیاده شدن باز هم در تاکسی را باز کنند.
سه و نیم: خدا وکیلی چشمم دارد می سوزد؛ لطفا این مالچ را بپاشید و الا دفعه بعد از ضد انقلاب می خواهم که مردم را دعوت کند تا به نشانه اعتراض به نظام، با ماسک در خیابان های شهر تردد کنند! از ما گفتن بود. الغرض! شما نپاشید، ما خودمان کار را دست می گیریم و در آن صورت بد می پاشیم! یعنی تلافی این همه نپاشیدن شما را در می آوریم؛ همچین می پاشیم که! 

 روزنامه وطن امروز/ ۲۵ خرداد ۱۳۹۰

این نوشته در یسار ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    خیلی زیبا بود؛
    مخصوصا “دو ونیم” و “سه ونیم”!
    خسته نباشی داداش حسین بی نظیر.

  2. سیداحمد می‌گوید:

    “آنقدر نمی پاشید، که خودمان مجبور می شویم به صورت خودسر مالچ را بپاشیم! حالا اگر خودسرانه برداشتیم پاشیدیم، باز دو مرتبه برندارید بگویید کارتان غیر قانونی بودها!”

    داداش این “خودسر” را خیلی خوب آمدی!

  3. سلاله 9 دی می‌گوید:

    این را امروز در جهان خواندم:

    به دنبال شکست برنامه های دیکته شده اپوزیسیون خارج نشین و پیاده نظام داخلی و بی اعتباری این جریان در نزد مردم، برخی رسانه های ضدانقلاب برای خارج شدن از این وضعیت راهکارهای جالبی را پیشنهاد داده اند.
    به گزارش جهان، در این راستا یکی از سایت های اپوزیسیون که توسط کاریکاتوریست فراری جریان اصلاحات مدیریت می شود، پیشنهاد داد که “به جای حمل نمادهای سبز که پر خطر نیز است از بطری‌های آب به عنوان نمادی جایگزین نمادهای سبز برای معترضان استفاده شود!”

    من ظهری در خیابان تشنه ام شد و آب معدنی خریدم،یعنی جنبش سبزی هستم آیا؟قبلا هم می گفتند:همه ی وسایل برقی را هم زمان روشن کنید تا نیروگاه ها! از کار بیفتد.راهپیمایی سکوت شان کشته منو. خدا شفا شون بده.کجای دنیا مخالفینی به این بامزگی دارد؟

  4. ط.عبدی پور می‌گوید:

    کل مطلب عالی بود ،اما “دو و نیم ” و “سه و نیم” یک چیز دیگرند!!!
    ممنون از شما

  5. چشم انتظار می‌گوید:

    حالاشده که بگم چهار :
    ازمردم بخواهید برای این که نفس این انقلاب رابگیرند ، حتما درطول شبانه روز نفس بکشند . مگراینکه خدا نخواهد .

  6. تمنای نگاه می‌گوید:

    مالچ؟!
    ؟

  7. سربازةٌ می‌گوید:

    این عقب مانده های خارج نشین را بی خیال! بگذارید خوش باشند…
    بدبخت آن خرفت هایی که چشمشان به اشاره ی دست آن هاست. این همه به به و چه چه می کنند. آخه اینم شد اپوزیسیون؟!
    مالچ را بچسبید که این آلودگی چشممان را هم کثیف کرده!
    من که همه جا را کثیف می بینم شما را نمی دانم!

  8. سیداحمد می‌گوید:

    ضد انقلاب مخصوصا از نوع بالاترینی اش واقعا … هستند! (جای خالی را طبق میل خودتان پر کنید!)
    خدائی آدم می مونه چی بگه به این دیوانه ها!

    میدونید چی گفتن؟
    گفتن روز ۲۶ خرداد (پنجشنبه همین هفته) به نشانه اعتراض، بی هیچ نماد و شعاری به گلزار شهدا می رویم!
    فکر کن!
    این “بی هیچ نماد” و “بی هیچ شعاری” را فکر کنم تازه کشف کردند!
    آهای مردم حواستون باشه همه شدین عضو جنبش سبز!
    شیطونه میگه یه چیزی بگم ها!

  9. سربازةٌ می‌گوید:

  10. فدایی رهبر می‌گوید:

    همچین میپاشیم که یادشون بره فرق بین شیخو با میر یزید

  11. سربازةٌ می‌گوید:

  12. هوشنگ می‌گوید:

    داش حسین آقا خیلی باحالی ….
    خدا حفظت کنه…

  13. ف. طباطبائی می‌گوید:

    جدی جدی حال و روز این روزهای بالاترینی ها همینه که شما گفتین.
    بطری آب معدنی، پنج شنبه رفتن به گلزار شهدا، تو پیاده رو قدم زدن بی هیچ شعاری.
    بیچاره ها کاملا دیوانه شدن.
    برادر من امکان نداره تو خیابون باشه و بطری آب معدنی دستش نباشه. یعنی کلا زمستون و تابستون فرقی نداره براش. حالا چند روزه که بهش میگیم نفوذی جنبش سبز!!!!!!!!!!!!!!!

  14. مصطفی می‌گوید:

    بسیار بسیار عالی بود.
    آقا حسین از شما میخوام به وبلاگ ما سری بزنید.
    http://www.javanebasigy.blogfa.com

  15. azadi__azadie.ir می‌گوید:

    بسیار زیبا بود!

  16. یه نفر از اهواز می‌گوید:

    سلام.
    دستتون درد نکنه. خیلی زیبا بود.
    من فقط میخوام در مورد این ریزگردها یه چیزی بگم. متاسفم که بگم از اینکه بالاخره تهرانی ها هم این پدیده رو شناختن بسیار خوشحالم و دعا میکنم که این پدیده حالا حالا ها تو تهران پایدار بمونه! حداقل یه کم حال ما رو درک خواهند کرد. تازه این ریزگرد تا برسه به تهران کلی از حجمش کم میشه و شدتش میاد پائین و حظ کامل نمیبرید ولی ما به همین هم راضی هستیم.
    سال پیش ۵ روز انقدر گرد و خاک شدید بود که از اینور کارون اونطرف دیده نمیشد. یعنی یک سیلوی گندم به اون عظمت لب کارون هست که از طرف دیگه دیده نمیشد مثل اینکه بگی گنبد امام رضا(علیه السلام) ( که قربونش برم) از تو صحن جامع رضوی دیده نشه!!!!
    اونقت اهواز تعطیل هم نشد!!!! چرا؟ چون عادی بود همچین گرد و خاکی!!!!
    بعد از ۵ روز که هوا صاف شد تهران گردو خاک شد. یعنی نصف اون گردوخاک اهواز رسید تهران. اونوقت کل مملکت تعطیل شد. از جمله اهواز!!!! درحالی که هوا کاملا صاف بود.
    حالا شما انصاف بدید من نباید خوشحال باشم. که تهرانی ها با رانت مرکز نشینی اینجا رو نمیتونن در برن. قربون عدالت خدا برم. من که حاضرم هیچ وقت مالچ نپاشن به شرطی که تهران هم گرد وخاک باشه.
    تازه گرد و خاک که گاهی هست و گاهی نیست. از آب هم ما باید بنالیم که آب شرب لوله کشی تو خوزستان فقط در دو شهر وجود دارد. بقیه شهرها باید از دستگاه تصفیه استفاده کنند. آب آبادان تو لیوان مثل آبمیوه ای میمونه که یکسال تو آفتاب مونده باشه. بس که بوی بد میده و کثیفه. اونوقت سر این که یه ذره آب یه منطقه از تهران احتمالا آلوده شده مملکت رو به هم میریزن. چقدر شما تهرانی ها بی انصافید. داش حسین همه مطالبت رو دوست دارم ولی این یکی یه جور دیگه به من آرامش داد. تازه دارم یه کم درک میکنم که اجرای عدالت چه لذتی در دل مظلوم داره.
    شما که دستتون میرسه به مسئولین به داد مناطق محروم برسن. یادتون بیاد که امام خمینی (ره) فرمود: خوزستان دین خود را به اسلام را ادا کرده است.
    هنوز تو روستاهای منطقه آثار جنگ رو زندگی مردم سایه انداخته. شما قطعا دهلاویه رفتید. کنار اون دژی که برای یادمان سردار رشید اسلام شهید دکتر مصطفی چمران ساخته شده، خونه های روستایی رو دیدید؟ حتی زحمت به خودشون ندادن که برای حذف آبرو به این مناطق که در دید میلیون ها زائر سرزمین نور هست برسن.
    د رصحرای محشر شما میدانید و علی (ع) -نام پرآوازه عدالت- که برای برقراری عدالت در رسیدن امکانات و رسیدگی به مناطق محروم کشور دستی نجنبانید. حتما میدانید که ایشان در قیامت میزان الاعمال هستند.
    خدا قوتتان بدهد که همیشه حرف دل ما را میزنید. یا علی، علی نگهدارتان

  17. علی می‌گوید:

    سلام حاج حسین.
    مثل همیشه خوب و عالی نوشتین.
    با این که می دونم خیلی نامردیه ولی خوشحالم که ریزگردها به تهران رسید تا مردم بفهمن خوزستانیای عزیز چی می کشن؟من خودم ۴ سال آبادان بودم اونجا تقریبا نصف ایام سال هوا ریزگرد داشت.تازه هوای الان تهران در مقایسه با هوای اونجا خیلی تمیزه.امیدوارم مسئولان یه فکر اساسی بکنن.

  18. پول لازمان می‌گوید:

    دانلود تریلر و بازی و کلیپ و کتاب و موسیقی بازیها و نرم افزار و … همه با لینک مستقیم…
    راهنمای بازیها و داستان بازیها…
    نظرسنجی های جالب…
    نکات حالب و عجیب درباره ی بازیها…
    شعر و داستان و …
    مقاله های خواندنی…
    اخبار عجیب و غریب…
    تفویم سال ۱۳۹۱ شمسی…
    و هرچه بخواهید…
    همه در وبلاگ پول لازمان…
    http://poollazeman.blogfa.com
    بزودی این وبلاگ تبدیل به سایت خواهد شد…
    برای دریافت رمز دیدن برخی مطالب وبلاگ باید عضو خبرنامه ی آن شوید…
    باتشکر از شما…
    http://poollazeman.blogfa.com
    لطفا سانسور نکن داداش حسین…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.