دلایلی که نشان می دهد جریان انحرافی با اجنه ارتباط ندارد!

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ عکس: علی اکبر بهشتی

مشغله فراوان/ مستحضر هستید که «اسی پاتر» فقط در یک قلم، هزار تا شغل دارد! یعنی اگر کسی از ایشان بپرسد شما چه کاره ای؟ تا اسی پاتر بخواهد عناوین شغل های شریف را یکی یکی بشمرد، حوصله طرف سر می رود. نکته اساسی اینجاست که آیا چنین فردی با این همه مشغله، اصولا وقت می کند با اجنه هم سر و سری داشته باشد؟!

اعجاز/ اسی پاتر اگر در طول شبانه روز فقط به یک دهم مشاغلش رسیدگی کند، خودش یک پا معجزه است و کسی که اهل اعجاز باشد، او را چه نیاز است به جن و رمل و اسطرلاب؟!

کم خوابی/ آن طور که نقل کرده اند اسی پاتر روزانه فقط ۳ ساعت می خوابد. کسی که از ۲۴ ساعت، ۲۱ ساعت بیدار است، حکما وصله هایی از قبیل ارتباط با عالم خلسه که بیشتر مال دنیای رویا و چرت است، به او نمی چسبد. بگذریم که بعید است جنی وجود داشته باشد که بتواند پا به پای اسی پاتر بیدار بماند!

معاملات اقتصادی/ اسی پاتر و اعوان و انصار در بانک های خصوصی، شرکت های دولتی، قراردادها و چیزهای دیگر یا سهم دارند و یا می رود که سهم داشته باشند؛ کسی که این همه پول دارد، جن می خواهد چه کار؟! کاری که جن می خواهد برای این جریان بکند، شما نگران نباشید، بهترش را پول انجام می دهد!

ارتباط معکوس/ باز هم اگر شما از استدلال من قانع نشدید و همچنان معتقدید که این جریان با اجنه ارتباط دارد، به شما عارضم؛ شاید جن با این جریان رابطه داشته باشد، اما این جریان با جن ارتباط ندارد! یعنی شاید این جریان از بس به اجنه کم محلی، بلکه بی محلی کرده، که جن ها عقده ای شده اند تا هر جور شده خودشان را به این جریان وصل کنند! اینجا باید با کمک سنجاق قفلی یا سوزن ته گرد، اجنه را احضار و صحت و سقم قضیه را از ایشان جویا شویم و به این عزیزان گوشزد کنیم که اسی پاتر گرفتارتر از آن است که به شما پا بدهد!

شیطان بزرگ/ خودتان بهتر از من می دانید که سال ۸۸ آمریکا ادعا می کرد که در انتخابات تقلب شده و دولت غیر قانونی است. حالا رسانه های استکبار با بهانه کردن یک چیزهایی و یک کلاغ چهل کلاغ کردن، اولا وانمود می کنند که میان این جریان چسبیده به دولت و حکومت دعواست، و ثانیادش(!) طرف اسی پاتر اینا را می گیرند و یادشان رفته که تا همین چند وقت پیش در نظرشان دولت غیر قانونی بود! یعنی الان شیطان بزرگ طرف جریان انحرافی را گرفته. خب! من حالا چه می خواهم بگویم؟! خیلی روشن است؛ کسی که حمایت ابلیس را برای خود دارد، جن را می خواهد چه کار؟! شما هم انگار بچه شده اید ها! گاهی در چیز، یعنی عقل تان شک می کنم!

ما یا اسی پاتر/ از قرار ما در انتخابات، روی برگه آرای مان نوشتیم «احمدی نژاد» اما چه جوری نوشتیم «احمدی نژاد» که خوانده شد «مشایی»، احتمالا بیانگر آن است که این ماییم که با جن سر و کار داریم، نه جریان انحرافی! همان زمان هم خیلی ها گفته بودند که در نوشتن کلمه «احمدی نژاد» دقت کنیم که یک وقت «احمدی نجات»، «احمدی مقدم»، «احمدی خالی»، «همون که شهردار بود» و… ننویسیم! حکما اجنه در جوهر خودکار ما بود، نه عارضه ای بر دولت!

«آقای چیز»

پانوشت حسین قدیانی: اگر بر و بچ جریان منحرف از این نوشته که سراسر دفاع از اسی پاتر بود، خوش شان آمد و خواستند یک حالی به ما بدهند، بگویند «شماره حساب» بدهیم، یا این که کارت به کارت!

روزنامه کیهان/ ۲۴ خرداد ۱۳۹۰

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ عکس: علی اکبر بهشتی

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    بگذریم که بعید است جنی وجود داشته باشد که بتواند پا به پای اسی پاتر بیدار بماند!
    😀

    ممنون داداش

  2. روزبه جعفری می‌گوید:

    سلام
    عالی بود . واقعا عالی بود . خیلی خوش حالم که بالاخره شما یک موضع گیری شفاف تر در قبال این جریان نشان دادید . از هر نظر نوشته خوبی بود و باید به قلم شما آفرین گفت . در بین روزنامه نگاران و طنز نویسان بدون تردید بهترین طنز را در این حوزه شما نوشتید .

    بهشت نصیبتان …

  3. چشم انتظار می‌گوید:

    مکتب ایرانی /
    قاعدتا” ازاون جایی که اجنه اساسا” اعتقادی به مکتب ایرانی ندارند ، قطع به یقین نه تنهاهیچ ارتباطی بااسی پاترنداشته بلکه درصددحذف اون هم هستند !
    مدیریت انبیاء /
    جریان انحرافی که درمدیریت انبیای الهی تشکیک ایجادکرده والبته عامل اصلی آن راحکومت های ظالم وفاسدمی داند ، چگونه می تواند با اجنه ای که حد و حدود جن بودن خود را می داند وپا را فراتر ازحریم های تعریف شده برای خود نمی گذارد ! ارتباط داشته باشد !
    دولت های قبل /
    این اجنه ورمال هایی که ازآن هانام برده شده اون قدرارتباطات کثیف وشیطانی با برخی دولت مردان ( سازندگی واصلاحات ) داشته اند ! که ننگ است برای جریان انحرافی ! که بااین گونه رمال ها ارتباط داشته باشد ، حداقل ارتباط عاطفی ندارد !

  4. قاصدک منتظر می‌گوید:

    سلام
    (از قرار ما در انتخابات,روی برگه ارای مان نوشتیم “احمدی نژاد”اما چه جوری نوشتیم “احمدی نژاد”که خوانده شد”مشایی”,احتمالا بیانگر ان است که این ماییم که با جن سر و کار داریم,نه جریان انحرافی!)

  5. قاصدک منتظر می‌گوید:

    این جناب اسی پاتر با این همه مشغله کاری به یک دهم کاراشون هم برسند خود چیزی شبیه معجزه است.تازه ان قدر کم خوابی دارد که نه وقتشو داره ونه فکر کنم جنی باشد که بتواند پا به پای ایشون بیدار بمونه.در ضمن با این همه سهم که به ایشون تعلق می گیره ماشالله! وضعیت مالی طوری هست که برای رتق و فتق امورشون نیازی به جن نداشته باشند,مگر اجنه ول کن ایشون نباشند که اون امری الی حده است!مهمتر از این مسائل, وقتی حمایت ابلیس بزرگ هست ,کمک اجنه کیلویی چند!?

  6. azadi__azadie.ir می‌گوید:

    استدلال متقنی بود!

  7. حسین می‌گوید:

    سلام
    توی پاراگراف کم خوابی جمع ۱۹ ساعت بیداری و ۳ ساعت خواب میشه ۲۲ ساعت!
    حاج حسین حواست کجاست؟ 🙂
    بعدش نظر منو پاک کن
    حسین قدیانی: باشه!

  8. ط.عبدی پور می‌گوید:

    ممنون از شما خیلی عالی بود

  9. سازخاموش می‌گوید:

    سلام
    اگه بازم سانسورنمیشم…..
    الو
    الو….
    فکر کردم قطع شد!آهان
    خیلی عالی بودولی سوز داشت…
    یاعلی

  10. ف. طباطبائی می‌گوید:

    چه تحلیل منصفانه ای. خوشمان آمد.
    فقط اون پانوشت به تنهائی خودش یه متن طنزه.

  11. روزبه جعفری می‌گوید:

    سلام

    ” گفت و شنود ”
    گفت: از فراخوان رادیو فردا و رادیو اسرائیل برای ۲۲ خرداد چه خبر؟!
    گفتم: اعلام کرده بودند که در سکوت و بدون شعار و نشانه از ساعت ۶ تا ۸ بعدازظهر ۲۲ خرداد در پیاده روی خیابان ولی عصر(عج) راه بروند! که این کار همیشگی مردم است و به فراخوان رادیو اسرائیل ربطی ندارد.

    گفت: سایت های ضد انقلاب نوشته اند عده زیادی آمده بودند ولی هیچکدامشان هیچ عکسی منتشر نکرده اند!
    گفتم: فقط یکی از سایت ها، یک عکس منتشر کرده که در آن مردها با پالتو و کاپشن زمستانی دیده می شوند!

    گفت: ولی در گرمای ۲۲ خرداد که هیچکس پالتو و کاپشن نمی پوشد!
    گفتم: آدم شارلاتانی بعد از ۲۸ مرداد ۳۲ نزد مرحوم آیت الله کاشانی رفت و ادعا کرد؛ من به حمایت از شما آمده بودم که چند تا تیر خوردم و پالتویی را که با آتش سیگار سوراخ کرده بود به عنوان سند نشان داد. مرحوم آیت الله کاشانی گفت؛ اولاً؛ اگر اینهمه تیر خورده ای چرا نمرده ای؟! و ثانیا؛ کدام احمقی در گرمای ۲۸ مرداد پالتو می پوشد؟!

  12. ف. طباطبائی می‌گوید:

    دلایلتون برای اثبات عدم ارتباط اسی با جن منطقی بود. خوب این مشکل اساسی مملکت هم حل شد. اسی رو نجات دادید. من اگه جای اسی بودم حتما به عملیات کارت به کارت فکر می کردم. این متن اون هم در کیهان لطف بزرگی به اسی بود.

  13. عطشان می‌گوید:

    یه چیزی هست چند وقته می خوام بگم نمی شه
    چند وقت پیش که در لبنان سید حسن نصرالله کنفرانس داشت تو سخنرانیش هر وقت می خواست سخنی ازحضرت ماه بگه می کفت امام خامنه ای جالب اینه که شبکه پرس تی وی هم تو تیتر خبرش نوشته بود امام خامنه ای ولی امان از این رسانه رسمی خودون همیشه میگه آیت الله خامنه ای حتی تو ترجمه ی صحبت های سید حسن هم می گفت آیت الله خامنه ای
    ای وای خدا انگار دیگران قدر این نعمت رو بیشتر از ما می دونند

  14. عطشان می‌گوید:

    نمی دونم این کامنتو عمومی می کنید یا نه
    داداش حسین به خدا این روزا خیلی نگرانم البته از آینده انقلاب نه چون خود امام گفتن به این انقلاب هیچ آسیبی نمی رسه حالا این جریانها بیان و برن ولی خبرهای خوبی از دولت و احمدی نژاد به گوش نمی رسه تو تلویزیون و اینترنت و کوچه و بازار پر شده از انواع حرفایی که آدم نمی دونه کدومش راسته کدومش دروغ می دونید بدیش چیه اینه که زبون بعضی ها جلوی ما دراز شده “دید گفتیم ” ها زیاد شده از همه بدتر اینه که همه این هارو می زارن به حساب حمایت آقا از احمدی نژاد
    همه چی رو اعصاب آدمه این روزها اصلا دوست ندارم جایی برم آخه همه منتظرن یه چیزی بشه بعد … آخه بعضی ها انصاف ندارن تا اتفاقی میوفته کل نظام رو می برن زیر سوال
    سال ۸۸وقتی به احمدی نژاد رای دادم بین خیلی ها شدم خائن خیلی ها برام قیافه گرفتن که اینم آره ولی من به کسی رای دادم که مرجع تقلیدم رهبرم بهش رای داده بود حالا دیگران هرچی می خوان بگن مهم نیست ولی الان همین آقای دکتر داره دل رهبر رو به درد میاره وای که دارم سر درد می گیرم از دست کارهای این آقایون
    در برهه ی حساس کنونی وظیفه ی ما چیه بالاخره از کی و چی باید حمایت کنیم ؟

  15. به جای امیر می‌گوید:

    سرمای تابستان ! (گفت و شنود)

    گفت: از فراخوان رادیو فردا و رادیو اسرائیل برای ۲۲ خرداد چه خبر؟!
    گفتم: اعلام کرده بودند که در سکوت و بدون شعار و نشانه از ساعت ۶ تا ۸ بعدازظهر ۲۲ خرداد در پیاده روی خیابان ولی عصر(عج) راه بروند! که این کار همیشگی مردم است و به فراخوان رادیو اسرائیل ربطی ندارد.
    گفت: سایت های ضد انقلاب نوشته اند عده زیادی آمده بودند ولی هیچکدامشان هیچ عکسی منتشر نکرده اند!
    گفتم: فقط یکی از سایت ها، یک عکس منتشر کرده که در آن مردها با پالتو و کاپشن زمستانی دیده می شوند!
    گفت: ولی در گرمای ۲۲ خرداد که هیچکس پالتو و کاپشن نمی پوشد!
    گفتم: آدم شارلاتانی بعد از ۲۸ مرداد ۳۲ نزد مرحوم آیت الله کاشانی رفت و ادعا کرد؛ من به حمایت از شما آمده بودم که چند تا تیر خوردم و پالتویی را که با آتش سیگار سوراخ کرده بود به عنوان سند نشان داد. مرحوم آیت الله کاشانی گفت؛ اولاً؛ اگر اینهمه تیر خورده ای چرا نمرده ای؟! و ثانیا؛ کدام احمقی در گرمای ۲۸ مرداد پالتو می پوشد؟!

  16. ف. طباطبائی می‌گوید:

    با اجازه آقا سید

    ساعت: ۱۳:۱۰
    افراد آنلاین: ۲۶ نفر

  17. یه بیست و شیشی می‌گوید:

    استاد ! گوارایت باد … (نکته)

    از «دیوجنس حکیم» – فیلسوف یونانی/۴۰۰ سال قبل از میلاد مسیح(ع)- حکایت کرده اند که وقتی شنید دیوانه ای زبان به مدح او گشوده است، سر از تاسف به گریبان کشید و با خود اندیشید «مگر چه کار احمقانه ای از من سرزده است، که دیوانگان بی سرو پا را خوش آمده و آن را شایسته تقدیر دانسته اند؟! انتظار آن بود که دیوانگان، زبان به ملامت من گشایند و ناسزا نثارم نمایند.»
    انتظار آن روز «دیوجنس» که معکوس از آب درآمده بود، این روزها درباره استاد گرانقدر، علامه محمدتقی مصباح یزدی به روال منطقی رخ نموده و حاشیه نشینان جریان انحرافی زبان به ناسزاگویی علیه ایشان گشوده اند. ناسزاگویی جریان انحرافی به استاد با توجه به هویت وابسته و از پرده بیرون افتاده این جریان، اگرچه در شنیدن تلخ و ناگوار است ولی به قول حضرت امام راحل – رضوان الله تعالی علیه- نشانه درستی و سلامت راهی است که علامه مصباح یزدی به صلابت پیموده و می پیمایند. برادر عزیزم آقای ابراهیم حاج محمد زاده از فرماندهان ارشد سپاه در دوران جنگ تحمیلی که چند سالی در زندان سیاسی رژیم طاغوت با یکدیگر همبند بودیم و ۴ سال قبل از دستگیری با مشاهده انحراف سازمان منافقین از این سازمان جدا شده بود می گفت: روزی با مسعود رجوی برای شنیدن سخنرانی استاد شهید، مرتضی مطهری به حسینیه ارشاد رفتیم و بعد از سخنان آن شهید بزرگوار، وقتی سرکرده منافقین تقدیر و تمجید من از استاد را مشاهده کرد، زبان به بدگویی علیه ایشان گشود و تهمت های ناروایی را متوجه استاد کرد. او می گفت؛ سازمان به این نتیجه رسیده بود که اگر هوادارانش پای سخنان استاد مطهری بنشینند، به نفاق این سازمان پی می برند و از آن جدا خواهند شد و از سوی دیگر منافقین نمی توانستند این واقعیت را برای هواداران بازگو کنند. بنابراین تصمیم گرفتند که با تهمت پراکنی و فحاشی و ناسزاگویی به استاد مطهری هواداران را از نزدیک شدن به آن استاد بزرگوار بازدارند.
    منافقین بعد از انقلاب اسلامی نیز از همین ترفند علیه شهید مظلوم، آیت الله دکتر بهشتی در سطح گسترده ای استفاده کردند تا آنجا که حضرت امام(ره) بعد از شهادت شهید بهشتی، مظلومیت آن شهید بزرگوار را سخت تر از شهادت ایشان دانستند.
    جرم شهید مطهری و شهید بهشتی آن بود که بیشتر و پیشتر از دیگران به هویت واقعی سازمان منافقین و پیوند این سازمان تروریستی با بیگانگان پی برده بودند و آگاه کردن مردم از این هویت وابسته و پلشت را وظیفه خود می دانستند. این دقیقاً، همان به اصطلاح جرمی است که حضرت علامه مصباح یزدی- از نگاه جریان انحرافی- مرتکب شده است و معرفی این جریان انحرافی و پیوند خورده با دشمنان بیرونی را وظیفه خود دانسته است. وگرنه تا چند ماه قبل، اعضای این جریان انحرافی با کمتر از پیشوند «علامه بزرگوار»، «حضرت آیت الله» و امثال آن از استاد، یاد نمی کردند!
    و بالاخره، اگرچه در این باره گفتنی های بسیاری هست که برای همگان شنیدنی است و دیر نیست روزی که این گفتنی های شنیدنی درباره هویت واقعی جریان انحرافی و پیوندهای بیرونی آن گفته شود، ولی در این وجیزه تنها به این سخن خطاب به حضرت آیت الله مصباح یزدی بسنده می کنیم که؛ اگر خدای مهربان – نستجیربالله- شما را دوست نمی داشت، مدال پرافتخار کینه توزی جریان انحرافی علیه حضرتعالی را بر سینه دریایی و لبریز از زلال بصیرت و معرفت شما نصب نمی فرمود. استاد ! گوارایت باد …
    حسین شریعتمداری

  18. سلام حاجی…
    بعد از کلی غیبت …
    بالاخره اومدم

  19. هم سنگر می‌گوید:

    با سلام
    آفرین بر قلم توانا و روشنگرتان
    الحق که یک فرزند شهید واقعی هستید.
    اندیشه تان روشن و قلمتان برنده باد.
    التماس دعا

  20. 313 می‌گوید:

    سلام علیکم
    خداقوت

    خوشمان میاد که یکی به نعل زدید و یکی به میخ؟؟؟
    هم برو بچ جریان انحرافی رو خوشحال کردید و هم از اسی پاتر گرامی دفاع کردید…
    عالی بود مثل همیشه…
    ش
    ه
    ا
    د
    ت
    ن
    ص
    ی
    ب
    ت
    ا
    ن

  21. حی علی الجهاد می‌گوید:

    از آن‌جایی که شیطان از جنیان است، پس شیطان بزرگ هم همان جن بزرگ است پس فرضیه شما باطل و اسی پاتر همچنان با اجنه مرتبط است!

    سری هم به ما بزنید!

    نفوذ انقلاب اسلامی به رهبری امام خامنه‌ای در عمق استراتژیک دشمن

  22. سلاله 9 دی می‌گوید:

    {بگذریم که بعید است جنی وجود داشته باشد که بتواند پا به پای اسی پاتر بیدار بماند!}

    خیلی قشنگ و طنازانه بود.
    دارم فکر می کنم که این طنزها چگونه به ذهن تان می رسد؟

  23. سلاله 9 دی می‌گوید:

    جناب آقای روزبه جعفری!
    {خیلی خوش حالم که بالاخره شما یک موضع گیری شفاف تر در قبال این جریان نشان دادید.}
    آقای قدیانی همیشه موضع شفاف داشتند در قبال این جریان.شما احتمالا نوشته های شان را کامل پیگیری نمی کرده اید.در این قطعه آن قدر متن طنز و جدی و تحلیلی و …خوانده ام درباره ی این جریان که شده ام یک پا کارشناس برای نقد این جریان.

  24. مداد شمعی می‌گوید:

    سلام. با دو تا پست جدید به روزم.منتظر نقدتان هستم.حتما نقد کنید متن ها رو.
    http://www.medadshami.ir
    یا علی

  25. سیداحمد می‌گوید:

    امروز که سایت کیهان دیر آپ شد و نیمه های شب نتوانستیم این مطلب را در سایت بخوانیم، صبح در اداره مطلب را در روزنامه خواندم.
    و شما چه می دانید خواندن متنی جدید از داداش حسین، در آغاز کار اداری چه لذتی دارد!
    ممنون داداش، چه حالی کنه اسی با این متن.

    ###############################################

    من قبلا خطاب به کروبی می گفتم خیلی باید خوشحال باشه که داداش حسین با قلم زیباش اونو مخاطب قرار میده و طنزهای تمیزی براش می نویسه،
    حالا همون حرفو به اسی میزنم!
    آقا اسی برو حالشو ببر که داداش حسین ما چنین متنی برات نوشته!!! 🙂

  26. حسین می‌گوید:

    دیگر جانی در بدن نداریم ۹دی را نیز بستن!!!
    خدایی هفته نامه ایی به اندازه ی ۹دی موفق و منتقد نبوده و نیست!!!
    خدا رحمتش کند!!!
    موفق باشید. یاعلی(ع)

  27. مریم سرآبادانی می‌گوید:

    این جا آسمان است…

    ستاره ها همه ی دلخوشیّشان این است

    شبی به سمت یکی شان قمر نگاه کند

    اگر که نوبت نجمی رسد شبی،دیگر

    نگه به مه ز سر شوق تا پگاه کند

    ستاره با دل مجنون و دیده ی پرخون

    دو چشم بسته ز لیلی طواف ماه کند

    دل ستاره بزرگ است بر خلاف زمین

    ز سبزیِ دل او خاستن گیاه کند

    قمر همیشه کند سر فدائی خورشید

    برای طوف حریمش حساب ماه کند

    ز زهره و زحل و غیر،نائبش ماه است

    و با قمر،خودِ او گردش سپاه کند

    تو را اگر سر عهدی بود به حضرت ماه

    چراغ تو شب اهل ریا سیاه کند

    اگر به دل تو تمنا ز یرزقون داری

    گمان مکن که تنت اندکی رفاه کند

    همیشه بوده نوامان به ندبه های فراق

    که ما فدائیِ ارواحُنا فِداه کند!

    هماره باید از او خواست تا به وقت عمل

    ز بند تن برهاند وَ خصم جاه کند

    امان ز لحظه ی غفلت چو او بود شاهد

    که یوسفش به امان قصد و عزم چاه کند

    اگر شبی ز سما،توشه ی سفر بندد

    ستاره ها همه عزمی به کوره راه کند

    و بیت ها که ندارد به حال من فرقی

    بصیرت است که باید عدو تباه کند
    ******* ********
    اگر به سر بودت جان!،هوای شمس بخوان

    دعا به جمعه به سانی که سنگ آه کند
    ——————-
    مریم سرآبادانی
    buyebarunatresib.blogfa.com

  28. مریم سرآبادانی می‌گوید:

    دم و قلمت گرم برادر
    علی علی…

  29. ترنج می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    اولا عید مبارک
    منم یه جورایی با عطشان هم دردم
    توی دانشگاه همه جبهه گرفتند و میگند دیدید گفتیمو باید فاتحه ی این دولتو خوندو چه و چه و بعدش ختم میشه به جاهایی که نباید بشه….
    توی فشار امتحانات چیزی که واقعا خسته ام میکنه همین حرفاست …میگید من چه کنم؟

  30. خانم تاپاک می‌گوید:

    واقعا وبلاگ باحالی دارید ما رو هم دعا کنید تا بتونیم مثل شما موفق باشیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.