زنبیلی برای فریب!

بر اساس آنچه خود یانکی ها اعتراف کرده اند تا به حال نزدیک ۱۵ میلیارد دلار خرج جنبش سبز کرده اند. این ۱۵ میلیارد دلار که حکما یک قران دو زار نیست، بخشی اش به سران فتنه اختصاص داشته، بخشی اش به لایه میانی، بخشی اش به عناصر واسطه میان داخل و خارج، بخشی اش به اراذل و اوباش، بخشی اش به ضد انقلاب خارج نشین، بخشی اش به عوامل منافقین برای ترور و ارعاب، بخشی اش به فضای سایبر و… اما آنچه واضح است این است که حساب و کتاب قسم عمده این پول کلان مثل هر سیستم حساب داری دیگری حکما سند و فاکتور شده. یعنی اگر در بایگانی اسناد ذی حسابی وزارت امور خارجه آمریکا بگردی، پر است از فاکتورهایی که این حرام لقمه ها خرج فتنه ۸۸ کرده اند. البته شاید ذی حسابی سازمان سیا بخشی از این پول را بدون سند و فاکتور برای جنبش سبز هزینه کرده است و قبول دارم که این نوع هزینه کردن در حسابداری مدرن برای خود جایی باز کرده، لیکن بخش عمده ای از این پول هنگفت قطعا معلوم است چه زمانی، از طریق چه کسانی، با چند واسطه، به چه افرادی رسیده است. یعنی علی القاعده باید اسنادش موجود باشد، تا وزارت امور خارجه آمریکا بتواند به مقامات بالا دستی توضیح دهد که چه خاکی بر سر این ۱۵ میلیارد دلار ریخته است. الغرض چند روز پیش ذی حسابی وزارت خارجه آمریکا ۲ فاکتور بسیار مهم در ارتباط با هزینه کردهای آمریکا برای جنبش سبز نزد هیلاری آورد تا خانم بیل -بخوانید زنبیل!- پای فاکتورها را امضا کند. لیست اقلام یکی از فاکتورها بدین شرح است: یک- ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار خرج تریاک علیرضا نوری زاده. دو- ۵ میلیون و ۸۷۶ هزار و ۳۰۰ دلار خرج مواد روان گردان یکی از پارتی های سلطنت طلبان. سه- ۵ میلیون و ۱۰۰ دلار خرج امور تجاری شیخ بیسواد در ایام حصر. چهار- ۱۶ میلیون دلار خرج سرامیک آشپزخانه ویلای جرج سوروس و تعویض شیر روشویی حمام خانه مایکل لدین. پنج- ۸ میلیون و ۱۲ هزار و ۷۸۷ دلار خرج کت و شلوار + کراوات + یک اشانتیون به سلیقه مشتری های “VIP” برای آقایان محمدرضا مدحی، خوانساری و جهانشاهی از برند معروف “پیرکاردن”. شش- ۳ میلیون دلار خرج غذای شب کریسمس برای مهمانان خصوصی اکران فیلم سکس و فلسفه با حضور مهاجرانی و گنجی و کدیور بی غیرت و سازگارا. هفت- ۲ میلیون و ۸۰۰ دلار برای انجام عمل لوزه یکی از بچه های فامیل رضا ربع پهلوی. هشت- ۴ میلیون دلار خرج مصرف یکی از سران فتنه و برپایی جشن آشتی کنان موقتی وی با زهره کوهنورد در ماه گذشته میلادی. آنچه در ادامه می خوانید، واکنش هیلاری کلینتون است به این فاکتور:
هیلاری: من چی را باید امضا کنم؟
مسئول ذی حسابی: خانم وزیر! این فاکتور با امضای شما تبدیل به سند می شود. باید بایگانی کنیم یا نه؟! همین طور کتره ای که نمی شود در کامپیوتر، فاکتور ثبت کرد.
هیلاری: تا به حال هر چی فاکتور آوردید، امضا کردم، اما این یکی دیگر خیلی زور دارد؛ ما داریم از شکم مردم آمریکا می زنیم که نفوذی وزارت اطلاعات ایران، کت شلوار پیرکاردن بپوشد؟! صد سال سیاه می خواستم نپوشد! یا مثلا به ما چه که این نوری زاده تریاکی است؟… نکشد!
مسئول ذی حسابی: آخر نکشد که نمی تواند برنامه اجرا کند!
هیلاری: گیرم این نکشد، نمی تواند اجرا کند، می خواهم بدانم سرامیک آشپزخانه خانه جرج سوروس الدنگ چه ربطی به پیش برد اهداف جنبش سبز دارد؟!
مسئول ذی حسابی: ولی شما باید این فاکتور را امضا کنید؛ قبلا بچه ها از تن خواه امور مالی هزینه اش را داده اند!
هیلاری: تن خواه وزارت خارجه آمریکا را خرج عمل لوزه و هویج بستنی بچه های آن قرومساق کرده اید؟! این تن خواه مگر باقی مانده کمکی نبود که باید خرج سیل زده های طوفان کاترینا می شد؟!
مسئول ذی حسابی: اینطوری بخواهید حساب کنید، ما به اسم کمک به سران فتنه، ناخواسته کلی ارز وارد ایران کرده ایم! گردش در حساب بوده، اما همه اش ضرر. حالا فاکتور بعدی را ببینید چه می گویید؟! قبلی را داشتیم از تن خواه خودمان دادیم، این یکی فاکتور را از تن خواه وزارت دفاع قرض گرفتیم! من که از همان اول گفتم؛ ردیف بودجه این هزینه ها شفاف نیست، شما گوش نکردید! مجلس یک پولی برای خودش مصوب کرد، اما دقیقا ردیف بودجه را مشخص نکرد. حالا این فاکتور را امضا کنید، ممنون می شوم! امروز قول داده ام بچه ها را ببرم بیرون!
هیلاری: من امضا نمی کنم!
مسئول ذی حسابی: امضا نمی کنی؟!
هیلاری: نه!
مسئول ذی حسابی: حالا که همچین شد، پس این را بدانی بد نیست؛ من قبلا در زلاند نو تاجر برلیان بودم، جمعه قبل از “مختار” بزن اون کانال، مستند “برلیانی برای فریب” داره!
هیلاری: برو بابا! من خودم عامل وزارتم!! نگاهم کن: “زنبیلی برای فریب”!  

روزنامه وطن امروز/ ۲۳ خرداد ۱۳۹۰

این نوشته در 20:06 ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. م.طاهری می‌گوید:

    زنبیلی برای فریب!
    هوشمندانه بود

  2. چشم انتظار می‌گوید:

    این ها اگه مشکل فاکتوردارند می تونستن برای پاس کردن اون ها فاکتورنمایشگاه عکس جورکنند و به آقای “اسی” مراجعه کنند ، اینقدرهم منت خانم “زن بیل” رانکشند.

  3. تمنای نگاه می‌گوید:

    طنز محشری بود!

  4. سلاله 9 دی می‌گوید:

    دز مصرفی تریاک نوری زاده چه قدر بالاست!!
    قیافه ی نوری زاده موقع پخش “الماسی برای فریب “خیلی دیدنی بوده.
    بیچاره ها این قدر خرج جنبش سبز کردند، آخرش هم هیچ غلطی نتوانستند بکنند.
    {فتنه ای که اندازه سرنگونی یک قاره برایش پول خرج شد.}

  5. چشم انتظار می‌گوید:

    خصوصی :
    این صحبت مال دکترحسن عباسیه اگه مناسب بودو موضوعیت داشت ومصلحت دونستین تاییدکنین .
    با وجود خدمت سربازی برای پسران، دختران با آرامش کنکور می‌دهند و مدارک بالای دانشگاهی می‌گیرند، بنابراین پسرانی که از آنها عقب مانده‌اند با دختران نسل‌های بعدی ازدواج می‌کنند که حاصل آن ظهور نسلی از دخترانی است که امکان ازدواج پیدا نکردند و بحرانی بزرگ را رقم خواهند زد.
    ا توجه به اینکه جنگ‌های امروز، تکنولوژی محور است، به تعداد بالای سرباز نیازی نیست و از طرف دیگر ۱۱ میلیون داوطلب بسیجی داریم که نصف آن‌ها هم برای حضور در هر جنگی کافی هستند، بنابراین با توجه به این شرایط باید مدت خدمت سربازی تقلیل یابد.
    حسین قدیانی: تایید این کامنت به منزله تایید این سخن دکتر عباسی نیست.

  6. سیداحمد می‌گوید:

    “زنبیل” 🙂
    ممنون داداش، خستگیِ یک روز کاریِ گرم از تنمان در آمد!
    خسته نباشید داداش حسین.

  7. سلاله 9 دی می‌گوید:

    این عکسی که کنار اسمم گذاشته ام،کاظمین است و دوتا گنبد طلایی.
    حرم امام موسی کاظم و حضرت جواد(علیهماالسلام)؛ پدر و پسر امام رئوف ما،علی بن موسی الرضا المرتضی(علیه السلام).
    عکس مربوط به لحظه ی پرده برداری از گنبدهای حرمین است.

    السلام علیک یا جوادالائمه (ع)

    میلاد فرخنده امام جواد علیه السلام بر “قطعه بیست و ششی ها “خجسته باد…

  8. ترگل شیعه می‌گوید:

  9. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    “خیلی تند تند دیدگاه‌تان را می‌نویسید، کمی آرام‌تر…”
    همه‌ی چیز قطعه خاصه مثل این پیام

    اما شیخ خوب کم‌مصرفه‌ها…

  10. صبا می‌گوید:

    جناب “چشم انتظار”
    مشکل را باید در همان گره زدن سبزه جستجو کرد!
    وقتی جامعه را از خرافه در آوری لابد باید به سمت عقل گرایی ببری، اما نه به سمت عقل معاش.
    به نظرتان چند سال دیگر سال جهاد فرهنگی نام می گیرد؟

  11. قاصدک منتظر می‌گوید:

    خدا لعنتشون کنه.خرج اتیش جهنمشون کردند که شعله ورتر باشه .

  12. ط.عبدی پور می‌گوید:

    چه جالب “زنبیلی برای فریب”!!

  13. روزبه جعفری می‌گوید:

    بهشت نصیبتان …

  14. ناشناس می‌گوید:

    یه حالی به سایت آینده بده.روش خیلی زیاد شده جان داداش…..

  15. فرهاد ترابی می‌گوید:

    خیلی جالبه

  16. همراه همیشگی می‌گوید:

    زن بیل 🙂 تا به حال از این زاویه به هیلاری نگاه نکرده بودم.چه خنده دار, زن بیل

  17. فاطمه می‌گوید:

    خیلى قشنگ بود ؛)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.