از ۱۰/ ۱/ ۶۱ قمری تا ۱۰/ ۲/ ۶۱ شمسی

به مناسبت شب شروع عملیات “الی بیت المقدس”

دیشب شب ماه بود. شب ستاره ها. شب رمز و راز. شب “یازهرا”. شب عاشقی. شب حلالیت. شب اشک. شب نماز شب. شب وصیت نامه. شب “نگذارید ولی فقیه تنها بماند”. شب آنان که رفتند تا انتقام سیلی زهرا بگیرند. شب مردان پهلو شکسته. شب “جاده اهواز-خرمشهر”. شب شلمچه. شب مردان بی ادعا… و امروز در بهشت زهرا، بهار شهدای قطعه ۲۶ است. بچه های “الی بیت المقدس”. زیاد گشته ام در گلزار شهدا. گمانم “یوم الشهادت” ۸ سال دفاع مقدس همین امروز باشد. چه بسیار که سنگ قبور شهدا تاریخ شهادت آسمانی ها را به این روز نشان می دهد: “۱۰/ ۲/ ۶۱”. دهمین روز اردیبهشت سال ۶۱ غوغایی بود در جنوب. غوغایی که “الی بیت المقدس” را منجر به “فتح خرمشهر” کرد تا آن حماسه سرا خوش بخواند با لحن جنوبی که؛ “ممد!… ممد نبودی ببینی، شهر آزاد گشته، خون یارانت پر ثمر گشته”.

***
“الی بیت المقدس” از شبی مثل دیشب شروع شد و امروز، “یوم الشهادت” است. گذری بیانداز در “قطعه ۲۶” تا از روی سنگ مزار شهدا ببینی و بخوانی که امروز در جنوب چه “مجنون بازاری” بوده است. رزمندگان که عازم “منطقه” شده بودند، حالا بسیاری شان به شهادت رسیده اند. شهید عملیات “الی بیت المقدس”. خرمشهر را خدا با دستان این بچه ها آزاد کرد. فرزندان خمینی لابد آنقدر خوب و مهربان بودند که دست خدا از آستین همت ایشان بیرون آمد. گاهی “شن” سرباز خدا می شود، گاهی “ابابیل” و گاه “امواج نیل” و گاه “حسن” و “رضا” و “اسماعیل”. چه خوب که نام این عملیات، “الی بیت المقدس” است. این “الی” یعنی که هنوز ادامه دارد کار شهدایی که عازم شده بودند به “منطقه”… و در “منطقه” نمی بینی مگر جوشش خون شهدا را؟ این خون شهدای جمهوری اسلامی است که دارد مثل “لولو” در تمام “منطقه” می درخشد. “خرمشهر” که جای خود دارد، “قدس” را هم به زودی خدا آزاد خواهد کرد، در آخرین مرحله عملیات “الی بیت المقدس”. پس هیهات که “حاج احمد” مفقود الاثر باشد. “سیدحسن نصرالله” از جمله آثار “متوسلیان” است که همیشه افتخار می کند شاگر “برادر احمد” بوده. شاگرد “چمران” بوده. “منطقه” الان دارد درسی را پس می دهد که ۳۰ سال پیش معلمش یعنی “جمهوری اسلامی” برایش گفت. “بن غازی” و “مصراته” و “منامه” و “مناره مسجد ام البنین” و “یمن” و “اردن” و “کرانه باختری” و “جنوب” و “غرب” و “مغرب” هیچ فرقی با “جاده اهواز-خرمشهر” ندارند؛ محورهای دیگر “الی بیت المقدس” اند. این “الی” یعنی “پیش به سوی قدس” و “راه قدس” از عزم کربلاییان می گذرد. قشنگ تر از “کربلا” عزم و اراده اصحاب آخرالزمانی اباعبدالله است. حالیا! عاشورا “۱۰/ ۱/ ۶۱” بود و شب شروع الی بیت المقدس “۱۰/ ۲/ ۶۱”. فقط یک “ماه” فاصله است؛ راهی نیست. برای ما ستاره ها “بیت رهبری”، همان “خیمه حسین” است و شعارمان این است: “لبیک یا خامنه ای، لبیک یاحسین است”. دشمن دست راست مان را قطع کند، بیعت مان را نمی تواند. دشمن دست چپ مان را قطع کند، بیعت مان را نمی تواند. آخر الگوی ما همان بچه های “۱۰/ ۲/ ۶۱” اند و اسوه شهدای “۱۰/ ۲/ ۶۱” بی شک علمدار شهید “۱۰/ ۱/ ۶۱”. ما شاید قطیع الیمین شویم، اما از یل ام البنین آموخته ایم که پاره کنیم امان نامه ها را و هرگز بیعت مان را نشکنیم. اینجا که “کوفه” نیست، الگوی ما “مختار” باشد. اینجا “کربلا”ست و برای ما کربلاییان، “حضرت عباس بن علی” خط مشی تعیین می کند. ما مثل سقای آب و ادب جلوتر از رهبرمان می جنگیم، اما گوش جان مان به امر ولی امر است، تا تیرها به ما بگیرد و به رهبر نگیرد. ما فداییان خامنه ای هستیم. برای ما ملاک، رهبر است. مثل اینکه برای شهدا ملاک، خمینی بود. مثل اینکه ملاک “عباس”، مولایش “حسین” بود. مثل اینکه ملاک “فاطمه”، مولایش “علی” بود. آن روز که “مالک” به “مصر” رفت، “امر مالک” یعنی “امر علی”. در مثل مناقشه باشد یا نباشد، “امر ماه” برای ما “امر خورشید” است. خامنه ای آخرین سفیر حضرت مسافر است که به زودی “سَحَر” می کند “شب” را و برمی گردد از “سفر”.

***
از جمله شهدای عملیات “الی بیت المقدس” یکی هم شهید “مسعود رضوان” بود که روی سربند پیشانی اش نوشته بود: “رهسپاریم با ولایت تا شهادت”. “مسعود” این “سربند سبز” را وقتی می بست، لابد می دانست در روزی مثل امروز “سرخ” می شود سربندش از قطرات خون پاکش، اما چه باک؟… او رو سفید شد وقتی که داشت با نگاه آخرینش خنده می کرد. این شهید را خوب می شناسم. همرزم “بابااکبر” بود. همان “بابااکبر”ی که امروز سالگرد شهادتش است و همیشه می گفت و می نوشت؛ “همه ما باید فدایی ولی فقیه باشیم، مسئولان بیشتر… اما الگوی ما حتی مسئولان نیستند. الگوی ما در ولایت پذیری، علمدار با وفای کربلاست”. همان “باباکبر”ی که همیشه می گفت: “گفت با مشرکین ساقی لب تشنگان/ می کنم یاری سرور آزادگان/ فرق من شد دو تا/ دست من شد جدا/ وا اماما… وا شهیدا/ کشته گشتن به تیر و تیغ و تیز و سنان/ به ز تسلیم بر دشمن دین در جهان/ ساقی حیدرم/ بر حسین یاورم/ وا اماما… وا شهیدا”.    

***
از “۱۰/ ۱/ ۶۱” قمری تا “۱۰/ ۲/ ۶۱” شمسی فقط یک “ماه” فاصله است؛ راهی نیست. “حضرت ماه” این را بداند؛ عاشورایی تر از پدران مان ایستاده ایم، که هنوز ادامه دارد “الی بیت المقدس”. 

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ فدایی رهبر

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم…

  2. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر حسین*

  3. حامد توکلی می‌گوید:

    سلام حسن جان لطفا مطالب رو به صورت ادامه مطلب دار کار کن که وبلاگ راحت تر بیاد بالا.
    و یکم هم شکل و شمایل بهتری داشته باشه.

  4. محسن می‌گوید:

    سلام …

    خدایا پای هایمان در رکاب حجت باشد تا آن وقت که بمیریم …

    حزب الله به بی نهایت میل می کند … و در این راه هر ابهامی را رفع می کند و هر مانعی را رد نمی کند ، زیر پا له می کند … و بی نهایت را سر انگشت سیدعلی نشان می دهد …

  5. سجاد می‌گوید:

    سلام
    خدا قوت داداشی.
    این روزها بهار , بهار بودنش رو به شهدا بدهکار است.
    ………………..
    با تصویری از دجال(!) به روزم.

    یا علی مدد.

  6. پسر شهید می‌گوید:

    سلام خدا بر شهیدان

  7. آذرخش می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    خسته نباشید از فعالیت بسیار. خدا قوت.
    سالگرد شهادت بابا اکبر رو تبریک و تسلیت می گم.
    انشاالله دعای خیرشون پشت و پناه شما باشه و خونشون بیمه قلمتون.
    موفق باشید.

  8. طاهره فتاحی می‌گوید:

    سلام. سالگرد شهادت پدر است. تبریک و تسلیت…

  9. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۰۰:۲۵
    تعداد افراد آنلاین: ۳۳ نفر

    ماشالله…
    داداش حسین بسیجیها فـــــــــدائی داری..

  10. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم! دلیل نقطه چین شدن بعضی کامنت ها را در پست های کناری و پست زیر توضیح داده ام. فعلا گفتن هر حرفی به صلاح نیست…

  11. سیداحمد می‌گوید:

    “حضرت ماه” این را بداند؛ عاشورایی تر از پدران مان ایستاده ایم، که هنوز ادامه دارد “الی بیت المقدس”.

  12. قاصدک منتظر می‌گوید:

    گلبرگ سرخ لاله ها/ در کوچه های شهر ما / بوی شهادت می دهد
    برای شادی روح بابا اکبر صلوات

  13. فدایی رهبر می‌گوید:

    عاشورایی تر از پدران مان ایستاده ایم، که هنوز ادامه دارد “الی بیت المقدس”.

    این خط حرف دل من بود که با پوست و استخونم حسش کردم.
    احسنت.

    سالگرد شهادت پدر بزرگوارتون رو تبریک و تسلیت عرض میکنم

  14. پسر شهید می‌گوید:

    زنده باشی داداشی

  15. قاصدک منتظر می‌گوید:

    (اینجا که “کوفه” نیست,الگوی ما “مختار” باشد.اینجا “کربلا” ست و برای ما کربلائیان “حضرت عباس بن علی” خط مشی تعیین می کند.ما مثل سقای اب و ادب جلوتر از رهبرمان می جنگیم,اما گوش جان مان به امر ولی امر است,تا تیرها به ما بگیرد و به رهبر نگیرد.ما فداییان خامنه ای هستیم.برای ما ملاک,رهبر است.

  16. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    از “۱۰/ ۱/ ۶۱″ قمری تا “۱۰/ ۲/ ۶۱″ شمسی فقط یک “ماه” فاصله است…

    “یا زهرا”

  17. چشم انتظار می‌گوید:

    امروزاگرچه روزشهدای قطعه ی مقدس ۲۶ است امامن معتقدم امروزوخیلی ازایام مربوط به داداش حسین عزیزوامثال اوست که سنگرجنگ تحلیلی روبهترازستاره های پرنورخمینی عزیزحفظ کرده . نه اغراق می کنم نه خودشیرینی ،چون اونیازی به تعریف های امثال من ندارد. ازاوحضرت ماه تعریف کرده اندوبس.

  18. حوراء می‌گوید:

  19. اسلامی ایرانی می‌گوید:

  20. چشم انتظار می‌گوید:

    امروزمتعلق به …

  21. سیداحمد می‌گوید:

    بی شک اینجا قطعه ای از بهشت است….

    http://up.iranblog.com/images/jal14dt0jm80x8ovj19h.jpg
    این عکس را خیلی دوست دارم.

  22. طی طریق می‌گوید:

    سلام علیکم
    پست جالبی بود…استفاده کردیم…نکات قابل تأملی داشت
    به ما هم سری بزنید و ما را از نظرات ارزشمند خود بی نصیب نکنید
    یاعلی

  23. سلام داداش حسین.باعرض تبریک وتسلیت به مناسبت سالگرد شهادت بابا اکبرت.این طرح رو به این مناسبت زدم:
    http://www.pic.iran-forum.ir/images/ih9vx71emwifg237o1nc.jpg

  24. حی علی الجهاد می‌گوید:

    سالگرد شهادت پدر سرفرازتان مبارک

    مقام شان عالی است انشالله متعالی گردد

  25. امیر از شهر مقدس ری می‌گوید:

    سلام حاج حسین
    سالگرد شهادت بابا اکبرت رو بهت تبریک و تسلیلت میگم من در محل کارم جایی قدم میگزارم که یک روزی بابا اکبرت در آنجا قدم میگذاشت وکار میکرد. هر روز صبح هنگام ورود به محل کارم عکس بابا اکبرت رو میبینم و بهش میگم باقیات الصالحاتی که توی این دنیا گذاشتی(داداش حسین)، اجرش کمتر از جهاد در را خدا نیست . دم مسیحایت گرم داداش حسین .حرف دل من و دیگر همرزمانم در جنگ تحلیلی این است :
    لبیک یا خامنه ای، لبیک یاحسین است”. دشمن دست راست مان را قطع کند، بیعت مان را نمی تواند. دشمن دست چپ مان را قطع کند، بیعت مان را نمی تواند.

  26. سایه می‌گوید:

    روح شهدا از ما شاد باشه صلوات

  27. به جای امیر می‌گوید:

    سقوط (گفت و شنود)

    گفت: دولت آمریکا در یک اقدام غیر منتظره، وزیر دفاع، رئیس سازمان «سیا»، فرمانده نیروهای آمریکایی در منطقه و سفیر خود در افغانستان را تغییر داده است.
    گفتم: چرا؟! برای چی؟!
    گفت: اوباما اعلام کرده که طی چند سال اخیر معلوم شده که رؤسای قبلی کارآمد نبوده اند و نتوانسته اند از اقتدار روزافزون ایران در منطقه جلوگیری کنند.
    گفتم: عجب روزگاری است؟ تا سه دهه قبل، آمریکایی ها برای ایران، نخست وزیر، وکیل مجلس، وزیر و… انتخاب می کردند و ۴۰ هزار مستشار نظامی آنها در کشورمان حضور داشتند ولی امروزه به برکت اسلام و انقلاب، تغییر وزرا و رؤسای دولت آمریکا در سرپنجه ایران اسلامی است.
    گفتم: چه عرض کنم؟! اوباما گفته است؛ هنوز به ادامه سلطه آمریکا بر خاورمیانه امیدوار است.
    گفتم: یارو از پشت بام یک برج ۳۰ طبقه به پایین پرت شده بود. وقتی به طبقه پنجم رسید، با خودش گفت؛ شانس آوردم،
    تا حالا که به سلامت آمدم!

  28. صبا می‌گوید:

    وقتی عمویم به شهادت رسیدند، پدر بزرگ و مادر بزرگم نماز شکر به جای آوردند.شهادت بعد از ظهور و طول عمر رهبر بزرگترین دعاست در حق هرکدام از ما.
    به لطف خدا و زیر سایه “آقا” خون پدرتان و شهدای مان را پاسداری می کنیم.

  29. محمد می‌گوید:

    اکبر قدیانی ها پدران قطعه ۲۶ هستند.روحشان شاد

  30. محمد می‌گوید:

    ۵شنبه ۸ اردیبشت پا در حسینیه امام حسن مجتبی گذاشتیم.طبق روال سر سفره امام حسن صبحانه ای خوردیم .سپس وارد حسینیه شدیم .هرچه نشستیم حاج سعید نیامد.

    آقای قدیانی ، کجایند مردان بی ادعا؟.به این ها چکار داردند؟شایعه شده بود حاج سعید را دستگیر کردند.اگر خبر دارید به ما بدهید.وای اگر این شایعه صحت داشته باشد!روزگارشان را پر از سیاهی میکنیم.

  31. محمد می‌گوید:

    وعده گاه همه ما شنبه ۱۷ اردیبهشت عزادای فاطمه زهرا ،حسینیه امام حسن مجتبی

  32. امین 2060 می‌گوید:

    سلام
    شادی روح امام و شهدا مخصوصا شهدای الی بیت المقدس و مخصوصا بابا اکبر صلوات بفرست
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  33. سمخط (سید مهدی) می‌گوید:

    سلام،
    اللهم ثبت لی قدم صدق عندک مع الحسین و اصحاب الحسین الذین بذلو مهجهم دون الحسین علیه السلام. این آرزوی همه مجنون های عالم است و خوشا بحال پدر شما و همه پدرهایی که در امتحان عاشورایی شان از نمره ۲۰ صد گرفتند. عند ربهم یرزقون مبارک شان باد.
    یا علی امشب تنور آماده کن – شیعیانت را امتحانی ساده کن – تا ببینی عاشورایی تر از پدران مان ایستاده ایم

    جانم فدای رهبر

  34. پیرو می‌گوید:

    سلام
    باز هم خسته نباشید
    پنج شنبه تو بهشت زهرا کلی دنبال مزار پدرتون تو قطعه ی ۲۶ گشتیم ولی انگار قسمت نبود پیدا کنیم
    یاحق

  35. فدایی رهبر می‌گوید:

    یک سخنرانی از آقای قراتی که گریه میکنه و بقیه رو هم به گریه میندازه
    حتما گوش کنید
    http://www.askdin.com/attachment.php?attachmentid=10446&d=1304055672

  36. جامانده می‌گوید:

    آن هاکه پرکشیدند،خوش به سعادتشان.ماماندیم وزمین ودست وپایی بسته وبال هایی شکسته…پروازنزدیک است،چشم بسپاربه آسمان وماه وماه وماه…
    یالیتناکنامعکم فنفوزفوزاعظیما

  37. ه.علی مددی می‌گوید:

    یادهمه شها بخصوص شهدای فتح خرمشهر گرامی باد

  38. سربازةٌ می‌گوید:

    شهدا!
    قرآن به من می گوید که زنده اید وروزی می گیرید نزد پروردگار. دعا کنید تا دنیا نمیرانده مارا، زنده شویم.

    از “۱۰/ ۱/ ۶۱″ قمری تا “۱۰/ ۲/ ۶۱″ شمسی فقط یک “ماه” فاصله است؛ راهی نیست. “حضرت ماه” این را بداند؛ عاشورایی تر از پدران مان ایستاده ایم، که هنوز ادامه دارد “الی بیت المقدس”.
    .
    .
    احسنت.خیلی زیبا. ان شاءالله نزد شهدا رو سیاه نباشیم.

  39. شبیر می‌گوید:

    کوچه های بنی هاشم تو را می خواند…

    به اطلاع تمامی ستارگان سنجاق شده به دوش حضرت ماه می رساند؛نمایشگاه دینی هنری تجسمی مصادف با ایام فاطمیه واقع در دانشگاه تهران تا۱۷ اردیبهشت ماه دایر می باشد .به تمامی دوستان پیشنهاد میکنم که این فرصت رو غنیمت بشمرند .ورود برای عموم آزاد .زمان ورود۱۱:۳۰ الی ۷ بعدازظهر وجمعه ها بعد از نمازجمعه تا ۸شب.
    اطلاع رسانی کنید

  40. ف. طباطبائی می‌گوید:

    سلام
    خسته نباشید.
    اللهم صل علی محمد و آل محمد.

  41. نرجس مریدانی می‌گوید:

    سلام و یا حسین
    سلام بر شهدا امروز و بابا اکبر تان،تبریک و تسلیت شهادتشان .
    لبیک یا خامنه ای
    یا علی(ع)

  42. خواهر شهید کاظم می‌گوید:

    نمیشه برای شهدا بنویسید و ما بخوانیم و اشک مهمان چشمهایمان نشود.
    این قلمتان مستدام باشدانشاءالله.
    یاد و راه همه ی شهدا گرامی مخصوصا پدربزرگوار شما و همه ی ” الی بیت المقدس”ی ها
    خدا می داند که بودن و در راه ولایت ماندنمان را مدیون خون سرخ شهداییم!
    ای کاش شرمنده راهشان و رویشان نشویم.

  43. ___ باتومی ها ___ می‌گوید:

    امام خمینی : شما بدانید ، هر چه تبلیغات دنیا و شیاطین دنیا بر ضد شما می گویند ، دلیل بر قدرت شماست .

  44. عطشان می‌گوید:

    مرحوم حاج اسماعیل دولابی از علمای برجسته و از بزرگان اهل معرفت، درخصوص انتظار فرج تمثیل زیبائی دارند که نقل آن آموزنده است.

    آن مرحوم می فرمایند:پدری چهار تا بچه را گذاشت توی اتاق و گفت این‌جا‌ را مرتب کنید تا من برگردم
    خودش هم رفت پشت پرده. از آن‌جا نگاه می‌کرد می‌دید کی چه کار می‌کند، می‌نوشت توی یک کاغذی که بعد حساب و کتاب کند

    یکی از بچه‌ها که گیج بود، حرف پدر یادش رفت. سرش گرم شد به بازی. یادش رفت که آقاش گفته خانه را مرتب کنید
    یکی از بچه‌ها که شرور بود شروع کرد خانه را به هم ریختن و داد و فریاد که من نمی‌گذارم کسی این‌جا را مرتب کند
    یکی که خنگ بود، ترسید. نشست وسط و شروع کرد گریه و جیغ و داد که آقا بیا، بیا ببین این نمی‌گذارد، مرتب کنیم

    اما آنکه زرنگ بود، نگاه کرد، رد تن آقاش را دید از پشت پرده. تند و تند مرتب می‌کرد همه‌جا را
    می‌دانست آقاش دارد توی کاغذ می‌نویسد
    هی نگاه می‌کرد سمت پرده و می‌خندید. دلش هم تنگ نمی‌شد. می‌دانست که آقاش همین ‌جاست
    توی دلش هم گاهی می‌گفت اگر یک دقیقه دیر‌تر بیاید باز من کارهای بهتر می‌کنم

    آن بچه‌ شرور همه جا را هی می‌ریخت به هم، هی می‌دید این خوشحال است، ناراحت نمی‌شود
    وقتی همه جا را ریخت به هم، آن وقت آقا آمد

    ما که خنگ بودیم، گریه و زاری کرده بودیم، چیزی گیرمان نیامد. او که زرنگ بود و خندیده بود، کلی چیز گیرش آمد
    زرنگ باش. خنگ نباش. گیج نباش
    شرور که نیستی الحمدلله. گیج و خنگ هم نباش
    نگاه کن پشت پرده رد آقا را ببین و کار خوب کن
    خانه را مرتب کن، تا آقا بیاید

    منبع: جهان

  45. عمارنامه می‌گوید:

    سلام و درود؛
    دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی عمارنامه منتشر و در بسته فرهنگی عمارنامه به حدود ۱۰ هزار نفر از اعضا ارسال گردید.
    http://ammarname.ir/11/11/2807
    ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    عمارنامه — ammrname.ir —- info@ammarname.ir

  46. ف. طباطبائی می‌گوید:

    **دعای حضرت زهرا در روز شنبه**

    پروردگارا! گنج های رحمتت را به روی ما بگشا و ما را مشمول رحمتت قرار ده، رحمتی که بعد از آن در دنیا و آخرت عذابمان ننمایی و از فضل وسیع خودت ما را از روزی پاک و حلال بهره مند گردان، و ما را محتاج و نیازمند و فقیر درگاه کسی غیر از خودت قرار مده و شکرگزاری ما را نسبت به خودت، و فقر و نیازمان را به خودت افزون فرما، تا از غیر تو بی نیاز و خویشتن دار باشیم.
    خدایا! گشایش در دنیا را به ما عطا فرما. پروردگارا! به تو پناه می بریم از اینکه ما را از دیدارت منع و مانع گردی که ما در همه حال به تو و دیدار تو رغبت داریم.
    پروردگارا! بر محمد و خاندان محمد درود فرست و از آنچه دوست داری به ما عطا فرما، و آن را برای ما موجب نیرو و قوتی در آنچه که دوست داری قرار ده. ای برترین رحم کنندگان!

  47. سربازةٌ می‌گوید:

    پیشکشی به ارواح پرفتوح امام راحل وشهدای عزیز کشورمان علی الخصوص شهدای گمنام.آنقدر کم وناچیز است که دیگر هیچ!

    یکی می گفت “ولایت” … دفاع تا جان “شهادت”
    یکی می گفت،ماشاءالله … باغیرتا! ایول الله
    نذاشتید که خمینی … تنها بشه در عینی
    یکی می گفت آقا جان! … به عشق تو “مهدی”جان!
    من که یه بچه داشتم … براش آرزوها داشتم
    دیدی آقا! توجیبم … عکس اونو گذاشتم؟!
    اما بازم به یادت … به عشق روی ماهت
    دفاع کردم از دینم … فکر نکنن بی دینم
    علی به رضا می گفت … داداش! زندگی ای داشتم
    تو شهرمون،خلاصه … برو بیایی داشتم
    تا که دیدم مادرم … هموطنم، کشورم
    فردا خطر همراشه … گفتم دیگه وقتشه
    علی یه کاری بکن … اِنقده دَس دَس نکن!
    اما می دونی رضا؟ … شده مادرم رضا
    کاشکی جون می دادم … اما قول نمی دادم
    گفته باید داماد شم … اما اگه شهید شم؟!
    سیدمی گفت “حسین” جان! … کربلاتو ندیدم
    اما توی زندگیم … “هل من ناصر…” شنیدم
    آقا! به حق مادر … به حق صبر پدر
    به ناله ی رقیه … به گریه ی سُکَینه
    نشه اون دمِ آخر … یه وقت تنهام بذاری
    من که هیچی نگفتم … پا به سرم نذاری
    یکدفعه شد صدایی … چه حالی، چه نوایی!
    همگی مسرور شدن … در اون حال خندون شدن
    پَرپَر شدن یک به یک … دهِ دوِ شصت ویک

  48. طاهره نعمت اللهی می‌گوید:

    میروم بخوانم راستی سالگردشهادت بابااکبرعزیزتبریک وتسلیت…….اینجاست که یادجمله ی معروف خودم می افتم “چقدردلم برای نسل خودمان میسوزد.به طرزعجیبی عاشقانی غریبیم……….

  49. ناشناس می‌گوید:

  50. سپهر  می‌گوید:

    سلام.
    بر ماه رخ مهدی قرآن صلوات
    بر جلوه ی آفتاب یزدان صلوات
    بر روح خدا، رهبر اسلام سلام
    بر خون مقدس شهیدان صلوات.

  51. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۱۴:۴۷
    تعداد افراد آنلاین: ۳۶ نفر

    ماشالله…
    داداش حسین عزیز بسیجیها فــــــــــدائی داری….

  52. پسر شهید می‌گوید:

  53. شریفی می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی

    سالگردشهادت شهیدان الی بیت المقدس را گرامی می داریم .سالگردپدرتان

    شهیداکبرقدیانی را نیزبه شما ومادرگرامی تان تسلیت می گویم یادشان جاوید.

    درود وسلام برسیدعلی آقا رهبرآزادگان جهان .ماتاآخرایستاده ایم انشاالله

  54. سلاله 9 دی می‌گوید:

    “حضرت ماه” این را بداند؛ عاشورایی تر از پدران مان ایستاده ایم، که هنوز ادامه دارد “الی بیت المقدس”.
    این جمله مرا یاد آن جمله انداخت:
    خدا ما را از نسل اول انقلاب، بهمن پنجاه و هفتی تر آفریده است؛ حرفی هست؟!

    حرفی هست؟! حرفی هست؟! حرفی هست؟! وعمرا حرفی باشد،چرا که
    الگوی ما در ولایت پذیری، علمدار با وفای کربلاست و“امر ماه” برای ما “امر خورشید” است.

  55. محمد می‌گوید:

    رهسپاریم با ولایت تا شهادت

  56. لجمن می‌گوید:

    سلام
    زنده باد اکبر قدیانی با جمله ای که گفته :
    همه ما باید فدایی ولی فقیه باشیم، مسئولان بیشتر…
    سالروز شهادتش را تبریک و تسلیت عرض می کنم .

  57. وصال ماه می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    یارب الحسین،بحق الحسین ،اشف صدر الحسین،بظهورالحجة
    وصف یاران شهیدی که وفادار بودند
    کجا هستند مردمی که به اسلام دعوت شده وپذیرفتند ، قرآن تلاوت کردند ومعنی آیات را شناختند ، به سوی جهاد برانگیخته شده چنان شتری که به سوی بچه خود روی می آورد شیفته ی جهاد گردیدند،شمشیرها از نیام در آوردند، و گردا گرد زمین را گروه گروه، صف به صف ، احاطه کردند، بعضی شهید، وبرخی نجات یافتند . هیچ گاه از زنده ماندن کسی در میدان جنگ شادمان نبودند، و در مرگ شهیدان نیازی به تسلیت نداشتند،با گریه های طولانی از ترس خدا، چشم هایشان ناراحت ، و از روزه داری فراوان، شکم هایشان لاغر و به پشت چسبیده بود . لب هایشان از فراوانی دعا خشک، و رنگ های صورت از شب زنده داری ها زرد،و بر چهره هایشان غبار خشوع و فروتنی نشسته بود. آنان برادران من هستند که رفته اند ، و بر ماست که تشنه ی ملاقاتشان باشیم، و از اندوه فراقشان انگشت حسرت به دندان بگیریم .
    نهج البلاغه_خطبه ی ۱۲۱ ش ۲ ص ۲۳۱
    یا زهرا (س)

  58. zeynab می‌گوید:

    سلام شهید محمدرضا کدیورهم درهمین تاریخ شهید شده مداح بودوهنوز خاطره اخرین مداحیش در جلوی بسیج فومن توخاطرهمه هست مادرش حاضرنشدحقوق بنیادبگیره دلش نمی اومد تا اینکه امام گفت بگیریدوگوش به حرف امام داد.برا بچش گریه نمیکردومیگفت با گریه من دل دشمن شاد میشه خدانکنه که اون روزبیاد.قسمتی ازوصیت نامه شهید:خدایا اگرمرگم به نفع اسلام است مرابمیران واگر زنده بودنم به نفع اسلام است مرا زنده بدار.

  59. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام
    امروز ۱۱ اردیبهشت هست و من یکروز تاخیر خوردم
    اما مگر هر روز یوم الشهدا نیست؟

    شهادت بابا اکبر رو تبریک و تسلیت عرض می کنم
    دعاهای قشنگ شهدا و مخصوصا پدر بزرگوارتون بدرقه راه شما باشد انشالله

  60. حسین قادری می‌گوید:

    جناب چرا کامنت این بنده ی حقیر را “سه نقطه” کردید؟! (حال مابقی بچه ها فکر می کنند بنده جسارتی کردم! )

    با این حال همین که در وبلاگ گوشه نویسی کردید (با همون موضوع که دلتان نخواسته عنوان شود! ) جای شکرش باقی است.

    موفق باشید.

    یاعلی(ع)

  61. سید رضا می‌گوید:

    یا حسین
    لبیک یا حسین
    ….التماس دعا

  62. .... می‌گوید:

    همین یک ماه فاصله، شده هزار سال فاصله‌ی نوری…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.