مسابقه فوتبال تیم حق و تیم باطل

وامانده ها برای خودشان راهکار ارائه داده اند! آنهم چی؟ راهکارهایی برای «نافرمانی مدنی» که اصلا معلوم نیست چیست! نه به آن مدنیتش و نه به آن نافرمانی اش! ترکیب به این متناقضی، باید مرده شویش را ببرند!! می روی می خوانی راهکارهای شان را، شک می کنی در عقل اپوزیسیون! آنقدر که مردد می شوی نکند سپاه دارد می چرخاند این نفله ها را! از یک طرف می بینی، هیچ دشمنی اندازه دشمنان جمهوری اسلامی، دست به دشمنی و شانتاژ و دروغ و تهمت، آن هم در ابعاد به این بزرگی نزده، اما از طرف دیگر می بینی، هیچ دشمنی اندازه دشمنان جمهوری اسلامی، این همه به نفع دشمنش یعنی جمهوری اسلامی، بازی نکرده! گاهی فکر می کنم نکند نظام، خریده باشد اینها را! راهکار ارائه داده اند به ملت ایران که در مقابله با جمهوری اسلامی، یک هفته در خانه، سکوت کامل برقرار کنید!! خب گیرم برقرار کردیم؛ این چه ربطی دارد به مقابله با جمهوری اسلامی؟! جان من! آخر تو بگو؛ این چه راهکاری است که ارائه داده اند؟! یا راهکارهای دیگرشان در زمینه نافرمانی مدنی! شیر خرش را که قبلا خودشان اعتراف کرده بودند، اما گمانم به جز شیر خر، مغز خر هم باید خورده باشد اپوزیسیون بامزه جمهوری اسلامی که خداییش خیلی بامزه است! واقعا مانده ام اینها راهکار ارائه می دهند، یا فی الواقع، این راهکار است که باطن اینها را دارد ارائه می دهد!! شاید هم بودجه دولت را خوب نگاه کنی، یعنی خوب که بگردی، ملتفت شوی دولت در ردیف بودجه خود، مبالغی اختصاص داده باشد به حضرات اپوزیسیون!

نهی مان کرده اند بزرگان از حرف های بی تربیتی، اما گمانم اینقدرش بلااشکال باشد که مقایسه کنی اپوزیسیون را با آن پرنده که نامش «اسگل» است و می رود کلی غذا برای خودش جمع می کند، آخر سر، یادش می رود کجا جمع کرده دان و دانه اش را!! و حتی یادش می رود لانه اش کجاست!! کاش می شد در روزنامه هم یک چیزهایی را در گوشی و یواشکی نوشت!! آن وقت به شما می گفتم که به جز شیر خر و مغز خر، آن کدام عصاره خر است که همچنان دارد می بلعد اپوزیسیون!! کاش پرت شود حواس حاج حسین آقای شریعتمداری، بلکه ما یک مقدار راحت تر باشیم با اپوزیسیون خودمان!

آخر یعنی چی که راهکار ارائه داده اند در خیابان های یک طرفه، دنده عقب حرکت کنید؟!! اگر با دنده عقب حرکت کردن وسایل نقلیه، جمهوری اسلامی سقوط می کند، من از عموم ملت می خواهم از الان تا شب عید، دنده عقب رانندگی کنند، ببینیم چی می شود!! دنده عقب برویم، دنده ۳ برویم، اصلا حکایت «حرف مرد یکی است»، یک دندگی کنیم و کلا با همان دنده یک حرکت کنیم، و اصلاتر، از دنده چپ بلند شویم؛ ما حاضریم هرگونه همکاری با اپوزیسیون بکنیم، ببینیم چه می شود آخرش!

دیشب، توی همین احوالات، خوابم برد و خواب دیدم تیم باطل دارد با تیم حق، مسابقه فوتبال می دهد! بگذار ارنج تیم باطل را بگویم، حال کنی! هیلاری کلینتون ایستاده بود درون دروازه!(سر جدت دروازه بان را نگاه کن!!) نتانیاهو بک چپ بود، تونی بلر، بک راست، ملک عبدلی و دیکتاتور آل خلیفه، دفاع وسط بودند!! اوباما ایستاده بود هافبک دفاعی! جلوی اوباما، آن جلوملوها(!) آنجلا مرکل بازی می کرد! سمت راستش، شیمون پرز، سمت چپش، دیک چنی! ۲ تا فورواردشان هم برلوسکونی بود و سارکوزی!!

تیم حق اما تیم «ب» خود را به زمین فرستاده بود. جوانانش را. شاید هم تیم امیدش را. در تیم حق، مردم آمریکا بودند، مردم اروپا بودند، مردم خاورمیانه بودند، و ۹۹ درصد تماشاگران داشتند تیم حق را تشویق می کردند و یک صدا می گفتند: سوراخ است گلر تیم باطل!! انصافا سوراخ هم بود، چرا که «آیات القرمزی» با اشعارش، بارها و بارها دریبل زد اوباما را و تک به تک شد با هیلاری کلینتون! وقتی که ردیف می سرود، به هم می ریخت قافیه تیم بد قیافه باطل را! «علیرضا احمدی روشن» ذخیره تیم حق بود و وقتی آخرای بازی، وارد زمین شد، دیگر نایی برای گلر تیم باطل نمانده بود! مدام تمارض می کرد و می گفت که دیگر نمی تواند بازی کند!! داشت استعفا می داد!! روی نیمکت تیم حق، «آرمیتا» داشت کاریکاتور اوباما را می کشید و به تماشاگران، بادام زمینی می داد!

نگاه کنید دگر بار به بازیکنان تیم باطل! نمرود کجا و فرعون کجا و حتی هیتلر و اسکندر و چرچیل کجا؟! این عجوزه های شکم گنده ناتوان کجا؟! این روزها گمانم بدترین روزهای ابلیس است که مربی تیم باطل، هرگز این چنین، دستش خالی از مهره نبوده! مهره هایش یا مصدوم اند، یا مجروح اند، یا منشوری اند، یا اسگل اند، یا هیلاری کلینتون اند، یا ۲ کارته!! اما بنازم تیم حق را که هنوز پدر شهید هسته ای، روحش به آسمان هفتم نرسیده، بچه چند ساله اش، ترک تازی می کند در محوطه ۱۸ قدم اتاق بیضی!! و دریبل دو طرفه می زند اوباما را!

حالا این وسط، بگذار خوش باشد اپوزیسیون جمهوری اسلامی! ما هم البته خوشیم! آنقدر که حتی کمک می کنیم به اپوزیسیون و در راستای نافرمانی مدنی، راهکارهای دیگری ارائه می دهیم.

یک: مردم در اعتراض به جمهوری اسلامی، در هوای برفی، با لباس آستین کوتاه، بیرون بیایند! این کار می تواند صنعت نساجی کشور را فلج کند!!

دو: مردم در اعتراض به جمهوری اسلامی، راهپیمایی ۲۲بهمن سال بعد، دنده عقب حرکت کنند و عقب عقب، خودشان را به میدان آزادی برسانند!!

سه: مردم در اعتراض به جمهوری اسلامی، وقتایی که هوا بارانی است، به جای استفاده از برف پاک کن، جلوی شیشه ماشین شان، چتر بگذارند!!

چهار: اصلا ولش کن! عالمی داریم ما با این اپوزیسیون!

روزنامه کیهان/ ۲۹ بهمن ۱۳۹۰

این نوشته در یسار ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم الله…

  2. آذرخش می‌گوید:

    می خوانیم…

  3. برف و آفتاب می‌گوید:

    سوراخ است گلر تیم باطل!!

    مردیم از خنده!

  4. سیداحمد می‌گوید:

    “…به جای استفاده از برف پاک کن، جلوی شیشه ماشین شان، چتر بگذارند!!”
    🙂

    عالمی داریم ما با این اپوزیسیون!

  5. سیداحمد می‌گوید:

    جمله هنرمندانه ای است:

    “وقتی که ردیف می سرود، به هم می ریخت قافیه تیم بد قیافه باطل را!”

  6. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    یا اسگل اند، یا هیلاری کلینتون اند…

    عجب عکسی! 🙂

  7. برف و آفتاب می‌گوید:

    حرف علیرضا و آرمیتا که می شه آدم بدجور احساس غرور می کنه؛ مخصوصا با این موفقیت های جدید هسته ای.

  8. سیداحمد می‌گوید:

    اسگل کلا ناز است!
    کل متن یک طرف و عکس ها و جمله هایش طرف دیگر!
    مردم از خنده!

    “این، آن اسگل اولی است”

    آخه از کجا متوجه شدی؟! 🙂

  9. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    آن وقت به شما می گفتم که به جز شیر خر و مغز خر، آن کدام عصاره خر است
    که همچنان دارد می بلعد اپوزیسیون!!

    وای ی ی ی ی ی خدا. عالی عالی عالی

  10. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    اسگل سومی رو که دیدم، یاد یکی افتادم…!! 🙂
    ای کاش کیهان هم با عکس چاپ می‌کرد!

  11. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    پارسال هم قرار گذاشته بودند در یکی از همین روزهای زمستون
    راس ساعت ۷ اتو و سشوار بزنن تو برق!! تا برق کل ایران قطع بشه!!
    احمقا فکر کرده بودن کل برق ایران وصل به یه فیوز!
    یک نادانی هم من میشناختمش، اونشب ۳-۴ تا اتو و سشوار و اتومو
    زده بود تو برق، قبض برقش که اومده بود، فحش مادر پدر میداد به سازگارا!

  12. سیداحمد می‌گوید:

    زدن اتو و سشوار به برق در ساعات اوج مصرف، پیشنهاد پارسال بود که نتیجه نداشت!
    امسال گفتند:
    در ساعات اوج مصرف برق، وسایل برقی را خاموش کنید تا هزینه برقتان کم شود و دولت که محتاج پول برق شماست، ورشکست شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    از آن طرف گفتند میوه و شیرینی خیلی زیاد بخرید تا دولت ورشکست شود!!!!!!!!!

    کلا دیوانه اند… دیوانه ها!

  13. برف و آفتاب می‌گوید:

    ناشکری نکنید. بده که موجبات خنده ی ما رو فراهم می کنند؟!

  14. چشم انتظار می‌گوید:

    داداش حسین!
    جنسیت این اسگل ها رو نگفتین.
    فکر کنم به جز تصویر دوم، بقیه شون ماده اسگل هستند! چون یکی اول که ژست اِ وا خواهری گرفته. تصویر سوم هم که داره ناخن های لاک زدش رو نگاه می کنه. چهارمی هم فکر کنم گلر تیم باطله، که یه کم از طرف پای چپ لنگش داره!
    ولی خودمونیم ها، چی خر تو خریه بین این اپوزوسیون. کل محصولات خری از لبنی گرفته تا… رو دارند مصرف می کنند، اون وقت انتظار دارند عقل نداشتشون هم خوب کار کنه!

  15. چشم انتظار می‌گوید:

    علت این دنده عقب رفتن هاشون البته بی دلیل نیست. و از یک فکر نسبتا” سالم تر تراوش کرده!! چون اون ها معتقدند اگه کلا” عقبی راه برند، چه با ماشین چه پیاده، زمان هم به عقب بر می گرده و می تونن برسن به دوران اعلی حضرت!
    برای همین احتمالا طرح سال آیندشون این باشه که، به مدت سی و چهار پنج سال، عقربه های ساعت هاشون رو بکشن عقب، تا از اساس انقلاب اسلامی بدون هیچ زحمتی وجود خارجی نداشته باشه!!!

  16. مثل باران می‌گوید:

    دلتون شاد، لبتون خندون، همیشه!
    دیوونه داداشی خیلی وقته نیستش ها؟!
    حسین قدیانی: آره! نگرانشم… و تنگ شده دلم برای اشعارش و «سلام بر حسین*»…

  17. سیداحمد می‌گوید:

    جناب “دیوونه داداشی” حضور نامحسوس دارند!

  18. چشم انتظار می‌گوید:

    کاش پرت شود حواس حاج حسین آقای شریعتمداری، بلکه ما یک مقدار راحت تر باشیم با اپوزیسیون خودمان!
    .
    .
    جمله ی جالبی بود. این نشون می ده حواس حاج حسین آقای شریعتمداری، به این سادگی ها پرت نمی شه. و الا تا حالا فکر نکنم شما چیزی از اپوزیسیون و مشتقاتش، باقی می گذاشتید!!
    حسین قدیانی: ای بابا! اپوزیسیون خودمونه دیگه!! اختیارشو داریم!!

  19. فاطمه می‌گوید:

    سلام.
    چقدر کیف داد خوندنش!!!!!:)
    کلی خندیدم!

  20. سلاله 9 دی می‌گوید:

    بهترین راهکار برای مقابله با جمهوری اسلامی،‌ همان میخ در پریز برق فرو کردن است!
    تصاویر و عکس نوشته هایش، خیلی زیبا بود.
    حیوان ناز و خوش تیپی است و غیرقابل مقایسه با جک و جانورهای اپوزیسیون.

  21. آذرخش می‌گوید:

    مردم می تونن روزی سه بار دندون هاشون رو مسواک کنن تا جمهوری اسلامی دچار کمبود خمیر دندون بشه و مجبور شه وارد کنه. از اونجایی که تحریم هست و ارز هم گرون شده به یک هفته نمی کشه که جمهوری اسلامی سقوط می کنه!
    حسین قدیانی: نگذرید از این چیزها! می تواند سوژه مناسبی برای به روز کردن وبلاگ تان باشد!

  22. پاییز می‌گوید:

    گاهی فکر می کنم نکند نظام، خریده باشد اینها را!

    شاید هم بودجه دولت را خوب نگاه کنی، یعنی خوب که بگردی، ملتفت شوی دولت در ردیف بودجه خود، مبالغی اختصاص داده باشد به حضرات اپوزیسیون!

    خدا وکیلی این دیگه چه راهکارهایی بود؟! کرکرِ خنده بود. من اولین بار که راهکارها رو خوندم، فکر میکردم طنزه!! یعنی واقعا جز گچ، توی اون کله شون چیزی نیست. البته حیفِ گچ!

  23. آذرخش می‌گوید:

    ایول!
    ممنون که سوژه می دید به ما. 🙂

  24. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ۱۵۴* امام صادق علیه ‏السلام:

    هرکه از دوستى با احمق دورى نکند، به زودى خلق و خوى او را به خود گیرد.

    (بحارالانوار، ج۷۵، ص۶۵)
    حسین قدیانی: صفحه اصلی وبلاگ را که پایین می آیی، آن آخر، در ستون سمت راست، چه قشنگه تصویر گنبد امام رضای رئوف… خیلی خوش نشسته توی وبلاگ. نه بچه ها؟! خداییش!

  25. آذرخش می‌گوید:

    کلا اون مطلب “برف، روی گنبد طلا” قشنگ بود!
    حیفه از صفحه اصلی بره.

  26. حیف اسگل نیست حروم اینا کردید؟ پرنده به این قشنگی… به این بانمکی!

  27. غیر از دنده عقب و سکوت و…
    یه پیشنهاد موثر به اپوزیسیون:
    ۵ دقیقه حبس نفس!

  28. سلاله 9 دی می‌گوید:

    هم خوش نشسته در وبلاگ و هم خوش نشسته در قلب و جان ما. جای دوستان خالی، شب چهارشنبه گذشته، در صحن انقلاب حرم و خیره به گنبد طلایی امام؛ یاد این متن افتادم و همانجا با گوشی، به قطعه آمدم و نمی دانید چه صفایی داشت آنجا و در آن سرما، خواندن این متن و کامنت های بچه ها و شعرهای شان. خیلی لذت بخش بود…

  29. آذرخش می‌گوید:

    زیارت قبول، سلاله!

  30. تصویر گنبد امام رضای رئوف… خیلی خوش نشسته توی وبلاگ.
    حیف نمی طلبه…حیف!

  31. محمد تقی می‌گوید:

    سلام خیلی جالب بود ایوالله. اجرکم عندالله داش حسین

  32. ف. طباطبائی می‌گوید:

    “تیم حق اما تیم «ب» خود را به زمین فرستاده بود.”

    اگر ترکیب اصلی رو بفرسته زمین چه بر سر تیم باطل میاد؟!!
    خیلی متن جالب بود.
    اشاره به علیرضا و آرمیتا هم شیرین بود.
    خدا قوت آقای قدیانی.

  33. ف. طباطبائی می‌گوید:

    عکسها خیلی نازه.
    چقدر خوشرنگ و زیباست این پرنده!!

  34. عمار می‌گوید:

    خیلی خندیدم، خیلی. حیف پرنده به این نازی که اسگله!!!!

  35. عمار می‌گوید:

    با دیدن عکس گنبد امام رضای رئوف دلم هوایی حرم شد.

  36. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    ان شاء الله امشب، ستون یمین وبلاگ به روز می شود؛ با یک چیزنای کوتاه!

  37. عطشان می‌گوید:

    اول سلام!
    امیدوارم منو یادتون نرفته باشه, باور کنید کلی کار نکرده دارم ولی با این حال هیچ کدوم از متن های قطعه رو نخونده رد نکردم اینجا حکم شارژر داره برام.

    راستی یه سوال این مثالهایی که شما و سید احمد زدید، تخیل خودتون بود یا واقعا این دوستان عزیز(!) گفتن, جان من یعنی این پیشنهادها رو اینا دادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    عجب موجودات باحالین, آدم بعضی وقتا هوس میکنه ماهواره بگیره، این دوستان عزیز رو ببینه شاد بشه.(شما می تونید برای این قسمت تنبیهم کنید!)

    راستی! فکر نمی کنید تو تیم باطل جای چند نفر از جمله راس الفتنه و خاندانش خالیه؟ اگه فقط تیم باطل رو با این خاندان ارنج کنن، دیگه احتیاجی به زنبیل و اوبی نیست. نظر شما چیه؟

  38. ابوالفضل می‌گوید:

    نکته جالب دیگه ای هم از این متن و عکس ها می توان گرفت!!!

    اپوزیسیون مثل این پرنده خودش رو به هزار رنگ در میاره تا بلکه چند تا طرفدار پیدا کنه ولی امان از آن عقل نداشته.

  39. سیداحمد می‌گوید:

    جناب عطشان؛

    تخیل کجا بود مومن؟!
    این پیشنهادها، عینا پیشنهاد اپوزیسیون است!

    اپوزیسیونه داریم؟!!!

  40. چشم انتظار می‌گوید:

    دم استقلال گرم!

  41. نازنین می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی!
    ۲۵ آبان پارسال اولین بار بود که قلمت رو خوندم عالی بود.
    همون نامه ی معروف که بعد از کما نوشته بودی. بعدا توی اینترنت سرچ کردم و اینجا رو پیدا کردم.
    یه سال هست که پیگیر دل نوشت هاتم و همش رو بلند بلند تو خونه؛ واسه همه میخونم!!!!
    یه سوال!!!!
    من مرجع تقلیدم آقاست. خیلی هم دوستش دارم. امسال که اومده بود شهرمون (کرمانشاه) چند بار دیدار رفتم اما دوست داشتن من با نوع دوست داشتن شما فرق میکنه. راستش وقتی سوال پیچم میکنند، کم میارم که چرا دوستش دارم اما وقتی به محبت شما گیر میدن، دیگه هیچ جوابی ندارم!!!!!
    خواستم ازت کمک بگیرم. لطفا یه سری کتاب بهم معرفی کن تا شعورم بیشتر شه!!!!
    دلم میخواد بفهمم و بتونم دیگران رو هم قانع کنم.
    منتظرتون هستم.
    یا علی

    این دیدگاه از سه بهمن، توی تمام مطالبتون گذاشته شده اما دریغ از پاسخ!!!!!
    حسین قدیانی: اول اینکه ممنون از لطف تان، بعد هم اینکه دوستان قطعه ۲۶ در معرفی کتب خوب، کمک کنند به این دوست.

  42. خواهر شهید کاظم می‌گوید:

    ما کماکان در حال خندیدن هستیم.
    داداش دل ما درد گرفت خوب ، فکر اپوزوسیون نیستید فکر این دل و روده ما باشید.
    مردیم بس که خندیدیم.
    دلتان شاد و لبتان همیشه خندان!!!

    و ما خوش بختیم که خداوند دشمنان ما را از احمق ها آفرید.

  43. بانو می‌گوید:

    قدیما می گفتند دیوانگی هم عالمی دارد. حالا دیگه باید بگیم احمق ها هم برای خودشان دنیایی دارند!
    کاش یه ذره فکر کنند!
    نوشتتون، مثل همیشه دل چسب بود و گوارا و زهرماری بود برای احمقها!
    موید باشید. اگه یار ذخیره خواستید، امیدوارم رو کمک ما هم حساب باز کنید…

  44. ایمان می‌گوید:

    عالی بود… خدایی دست شما درد نکنه.

    ارنج تیم باطل آخره خنده بووووود. همیشه شاد باشید… یاعلی!

  45. عباس اسلامی می‌گوید:

    سلام بر حسین

    راه کاری دیگر:
    می گویم جهت تقویت همه جانبه اپوزوسیون، یک جبهه حمایت از شیرخر و مغز خر و کلا خود خر راه بیاندازند تا بلکه با خارج کردن این محصول ارزشمند از ایران، پشتوانه محکم فکری برای اپوزوسیون خارج از کشور تهیه شود!

  46. احساس می‌گوید:

    کلا اسگل کردید اپوزیسیون را!

  47. سرباز کمپ می‌گوید:

    داداش تو این ماه ربیع ما رو پکوندی! دم شما را ایول اخوی 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.