شیوه جدید مایوس کردن دشمن یا به عبارت بهتر مفت خوری!

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ عکس: علی اکبر بهشتی

قبل التحریر: کاش به حرمت خون شهدا، یک عده، این همه فیلم بازی نکنند و لااقل، یا پای حرف دیروزشان در فلان روزنامه بمانند، یا اگر ادعا می کنند واقعا منظوری نداشتند، پای ادعای امروزشان باقی بمانند! به خدا، دریای خونی است که یوم العیار، جلوی همه ما را خواهد گرفت. خواه، سردار باشیم، خواه سرباز و خواه سربار انقلاب. نمی دانم؛ شاید سرسره بازی روی خون شهدا، خیلی مزه دارد! نمی دانم، واقعا نمی دانم چه فرض کرده اند عده ای ملت ما را؟! آهای! شمایان، با علی باشید یا نباشید، ما تکلیف مان را مدت هاست که با اهل نفاق و دورویی و بی صفایی و ناراستی، روشن کرده ایم. شما در میدان باشید یا نباشید، و هر کجای عرصه که باشید و در هر سوی جبهه که باشید، قدر مسلم این است؛ در مصاف خامنه ای با آمریکا و اسرائیل، دشمن، در وهله اول، با یک ملت خیبری و بدری طرف است. با این حساب، شمایان بهتر است تکلیف تان را با خودتان مشخص کنید. ما تکلیف مان را با رهبرمان مشخص کرده ایم. یک تار مویش، پررنگ ترین خط قرمز ماست. در نبرد مولای علوی تبارمان با دشمن اصل کاری یعنی آمریکا و اسرائیل، خامنه ای اگر حکم جهاد دهد، با افتخار، یزیدیان دنیای امروز را به هلاکت می رسانیم، پایش هم می ایستیم. در نبرد فرعی، اگر نظام بگوید ببخش، با افتخار می بخشیم، پایش هم می ایستیم. اگر قوه محترم قضائیه، حکم به زندان یا حصر دهد، با افتخار، پای دستگاه قضایی می ایستیم… و مگر تکلیف پدران شهید ما با خمینی جز این بود؟! ما در راه دفاع از «حضرت ماه» با احدی تعارف نداریم؛ سردار باشد، سرباز باشد، سربار باشد. اختیار جان ما دست مولای ماست… در مصاف خامنه ای با نظام سلطه، «سیدعلی» به عدد «امت واحده اسلامی»، جان جاودان دارد. حال در این منظومه، در کدام سو بودن شما، فقط سوژه طنز ماست. بخوانید و لذت ببرید که تقدیمش می کنم به لبخند «آقا».

یک: ابتدا در یک چیزنامه، ترجیحا چیزنامه «اطلاعات» که از دیرباز در صنعت خشک شویی، به خصوص برای حفظ خط اتوی شلوار، مصارف فراوان داشته است، حرف گنده تر از دهان می زنیم و رژیم بی ناموس و قاموس و ارواح عمه اش تخت طاووس پهلوی ملوس را با نظام مقدس، مطهر، عزیز، مقتدر، حکیم، مردم سالار، مظلوم، هر سال یک انتخابات، و ۳۰۰ هزار شهید جمهوری اسلامی مقایسه می کنیم و اوج شعور، شور، شرف و بصیرت خود را در حد اعلی نشان می دهیم. در این مرحله، لازم است که عهد خود با شهدا را فراموش کنیم و شمع شرف مان را، ولو برای مدتی، خاموش کنیم. این را هم نباید از نظر دور بداریم که روزنامه «کیهان» مثل نان سنگک می ماند؛ هر روز داغ است، اما چیزنامه «اطلاعات» هر ۲۰ سال یک بار، آنهم روی اجاق اهل نفاق!! وانگهی! دست استکبار که فقط نباید از آستین داریوش همایون بیرون بیاید! پس آستین ما چه می شود؟! لذا مهم این است که پول و آبرو و اعتبار را از «سپاه» بگیریم، اما هر از چند گاه، سنگ دشمن را به سینه بزنیم! در این زمینه، هنر آن نیست که خود بمیریم، پیش از آنکه بمیرانندمان، بلکه هنر آن است که خودمان به این نظام الهی، اتهامات درشت بزنیم، پیش از آنکه بمیرانندمان!! این همه چپ کردند، ما هم روش!! همچین باید باشیم.

دو: سعی می کنیم در این نوشته، کله معلق زده، با یک ۱۸۰(!) یاد اون گور به گوری، احمق رشیدی معلق(!) را زنده کنیم؛ واو به واو!

سه: باید طوری قلم فرسایی کنیم که دشمن از ما مسرور، و دوست از ما ناراحت شود. نوشته ما باید سرداران آن «۸ سال جنگ تحمیلی» و سرداران این «۸ ماه جنگ تحلیلی» را ناراحت کند. باید مسئله سازی کنیم. کمک که نباید بکنیم، هیچ، باید شبهه های جدید خلق کنیم. باید ثابت کنیم که می شود، آری! می شود آدم رزمنده جنگ خیبر و بدر باشد، اما در عین حال، علیه امام عصر، علم فتنه و بیرق شبهه بلند کند. یعنی گند زدن تا آخرش، ته ته!! ر به ر!

چهار: نوشته ما آنقدر باید چرند باشد که حتی خون جناب سابق بر این، «پرسه در مه» هم به جوش آید و تذکر بدهد که هیچ ارتباطی با سایت «چیزآن لاین» به عنوان دومین مرجع این نوشته، ندارد!!(خودمانیم؛ رئیس محترم مجلس چه تودهنی محکمی زد به بعضی ها تا یادشان باشد دیگر پاچه خواری روسای قوا را نکنند و بی خود، از اسم ایشان برای سایت خود مایه نگذارند. خداییش این بار، دم بصیرت علی لاریجانی، گرم! ما رسما حمایت خود را از علی لاریجانی اعلام می کنیم!!) آری! مقاله ما باید آخر این باشد؛ کثیف نویسی!

پنج: بعد که بازتاب نوشته را در ۲ جبهه دوست و دشمن، مرور می کنیم، متوجه می شویم؛ اینجا عمرا کوفه باشد و چیزی که زیاد دارد، «عمار» است، منتهی باید حتی المقدور زیرآبی برویم!! گور بابای حداقل اخلاق و موازین.

شش: در این حالت، ضمن نگارش یک غلط کردم محترمانه -طوری که نه سیخ بسوزد و نه کباب، یعنی عجالتا هر ۲ طرف را داشته باشیم تا ببینیم بعدا چه می شود!- مبادرت به مایوس کردن دشمنان پدرسوخته و بالاترین بی تربیت می کنیم!! در این مرحله لازم است خیال کنیم که آحاد ملت غیور، مثل خودمان فلان ۵ شنبه هستند!! به نعل، یکی و به میخ هم یکی یکی!

هفت: سپس و از آنجا که ولی فقیه، اولا؛ به جز ما هیچ مدافع دیگری ندارد(!) ثانیا؛ ملت، بی صبرانه منتظر است تا متوجه آخرین دیدگاه ما درباره ولایت فقیه شود(!) خود را همچنان پاسدار آن آستان رفیع می خوانیم!! و با اعلام اینکه «ما همچنان ولایت فقیه را قبول داریم»، جمعی را از نگرانی درمی آوریم!! از این نوع خودبزرگ بینی، در برخی منابع، با عنوان «خودجاسبی بینی» یاد شده و…!

هشت: در این مرحله ملتفت می شویم که اساسا چرا امام، ملاک را حال فعلی افراد می دانست، اما به روی مبارک خود نمی آوریم!! و باز هم به مناسبت سوم خرداد، می آییم و در تلویزیون، به جای مادران شهدا، جنگ را به نفع آقای هاشمی رفسنجانی دامت برکاته تحلیل می کنیم!!

نه: به غذای خود، روغن به مقدار کافی، و ۲ قاشق مفت خوری شکر، اضافه می کنیم! و خیلی ملو، به یاد می آوریم که اگر در مدیریت پروژه مصلای تهران، گند نمی زدیم، ما را اخراج نمی کردند!! اصولا یک عده از ما پَست می شویم، وقتی پُست را از ما می گیرند!!(اصل قصه اینه!! مگه نه؟! جمهوری اسلامی و ولایت فقیه و «آقا» و ملت، صندلی ما را نگیرند، تا ما هم چپ نکنیم!! در آن صورت، ما مخلص انقلاب هم هستیم!! اما جمهوری اسلامی همچین مخلصی نمی خواهد؛ می خواهی چپ باش، می خواهی راست… گنجشکک اشی مشی، چه روی درخت بنشیند و چه از روی درخت بلند شود، آنکه اصلا متوجه این نشست و برخاست نمی شود، شجره طیبه انقلاب اسلامی است!)

ده: در نهایت متوجه می شویم که اگر «علی» به طلحه و زبیر باج داد، «سیدعلی» هم جواب نامه های ما را می دهد، اما خودمان را ترجیحا می زنیم به آن راه!! و در عین حال، دشمن را مایوس می کنیم!! و ارادت خود را به حضرت ماه نشان می دهیم!!(ملت و ولایت هم بیکار، تا این لحظه تاریخی را جشن بگیرند؛ بشین که جشن بگیرن!!… می گیریم!!)

یازده: در مرحله آخر، باید ضمن گرفتن یک ژست طلبکارانه و حق به جانب، از منتقدین انقلابی خود گله کنیم که چرا با ما همچین تا کردند؟! در اینجا لازم است روی ما تداعی گر روی سنگ پای دیار کاسپین باشد!! لذا ضروری است تجدید عهد خود با آرمان ها، خون شهدا، خود شهدا، حاج بخشی، شهدای هسته ای، امام، «آقا»، ملت، آحاد ملت، غضنفر رکن آبادی، آقای هاشمی رفسنجانی دامت برکاته و… را همچون پتکی محکم بر سر هر عماری بلند کنیم و یکی از ابروهای خود را از آن یکی ابرو، مقداری بالاتر نگه داریم!! لب مان را هم باید بکنیم مثل آن حالتی که در فیلم «ورود آقایان ممنوع»، قرار بود رضا عطاران هنگام تعریف لطیفه، اونجوری بکنه!!

*** *** ***

نتیجه گیری صرفا اخلاقی: توده ملت برای آنکه توی دهان یک عده بزند، به سابقه اش نگاه نمی کند. مدت هاست که آحاد ملت، با صغیر و کبیر اتمام حجت کرده و برای دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، منتظر نظر این و آن نمی ماند. ملت البته از توبه افراد استقبال می کند، اما جلوی پای توبه کننده، فرش قرمز پهن نمی کند. ملت البته آگاه است که عده ای حتی توبه شان هم بودار است؛ من منظورم این نبود، بلکه این یکی بود! من داشتم یک چیز دیگر می گفتم! من حتی در آن نوشته هم پا در رکاب بودم! علی ای حال، من معذرت می خواهم، اما اصلا چرا باید معذرت بخواهم؟! مگر من چی گفتم حالا؟! من که منظورم آن نبود! این بود! شما باید از من عذرخواهی کنید که منظورم را درست نگرفتید!! من که زور خودم را زدم؛ شما منظورم را نگرفتید!! من به این خوبی! تازه! این آقای دعایی، مدیر مسئول چیزنامه «اطلاعات» از من هم بهتره!! اون با امام بود توی نجف و پاریس و ترکیه و اون عکس سیاه سفید و طیاره و پله هفتم و پاویون و گروه سرود «خمینی ای امام» و توی بلیزر و اخبار ساعت ۱۴ و لا شری… لا شری… لا شریک له و انجز وعده و نفر پشت سر طالقانی کشتی گیره، در بهشت زهرا و…!!

نتیجه گیری خیلی اخلاقی: همچنان که منظور از نوشته چیزنامه اطلاعات، مقایسه آن رژیم طاغوتی با این نظام مردمی نبود، من هم در این نوشته، منظورم تفسیر فوتبالی دربی ایتالیا بین ۲ تیم اینترمیلان و اون ترمینال بود که انصافا زلاتان می توانست بهتر بازی کند!! هر چند که اینتر، همه را یاد اینتر مورینیو انداخت!! منظور من هم در این نوشته، دقیقا همین بود؛ اینتر مورینیو!! نشان به این نشان که از شماره ۱ تا ۷ آخرین حرف هر کلمه و جمله ای را اگر کنار هم بگذارید، به اسم «آقای خاص» یعنی جناب «م و ر ی ن ی و» می رسید!!(عجالتا بهتر است برای زیرآبی رفتن هم به اهلش رجوع شود!! ما این کاره خفنیم!!)

خاطره غیر اخلاقی: اولین جایی که مشغول به کار شدم، ۱۵ سال پیش در مصلای امام خمینی بود و ۲ سالی آنجا کار کردم. روزی به مدیرعامل وقت گفتم: جناب فلانی!(در اینجا منظورم مورینیو نیست؛ یکی دیگه است!!) شما که در بین نماز جماعت صحبت می کنید، درست نیست جوراب تان پاره باشد. ایشان گفت: ما باید ساده زیست باشیم!! گفتم: ساده زیستی خوب است، اما الان جوراب کارگرهای افغانی مصلی هم پاره نیست و مرتب است. ایشان دیگر چیزی نگفت، اما همین جناب ساده زیست، عصر همان روز، رفت و ضمن بازدید از دیوار بزرگ و سقف عظیم یکی از شبستان های مصلی، دستور تخریب نقاشی/ معماری آنجا را صادر کرد، چرا که با فلان بخش شبستان، هارمونی ندارد!!(نمی شد از قبل، و قبل از اسراف انبوه نیرو و پول و امکانات، فکر هارمونی را کرد؟!) من اصلا نمی توانم برآورد کنم که در این قصه پر غصه، که آن روزها زیاد در مصلی تکرار می شد، چقدر پول بیت المال حیف و میل شد، لیکن حکمت ۲ بزرگ را عجیب می ستایم؛ یکی «علی» که گفت: «نادان را نمی بینی، مگر در افراط و تفریط» و دیگری «سیدعلی» که با مدیران نالایق و کارنابلد، همان طور مشی می کند که دستور «نهج البلاغه» است، بی توجه به سرداری و احیانا سابقه دوستی شان. اگر هم کسی را از جایی برمی دارد، دم «آقا» گرم.

نتیجه گیری پانوشتی: حتم دارم به زودی زود، مصلای امام خمینی، همچون نگینی در انگشتری ام القرای جهان اسلام خواهد درخشید و نمادی از معماری باشکوه اسلامی در عصر جمهوری اسلامی خواهد شد. کاش آن روز بزرگ را با برگزاری نمایشگاه فلان و بهمان و… به تاخیر نیاندازیم. کاش بدانیم که «سیدعلی» فقط عمار نمی خواهد؛ مجاهد اقتصادی هم می خواهد و در کنار شعار، مرد کار می خواهد. عده ای این وسط کاش خیال نکنند مردم نمی فهمند. مفت خوری با مایوس کردن دشمن فرق دارد! برو عمو! ما خودمون ذغال فروشیم؛ لازم باشه «علایی» رو رنگ می کنیم، جای «عالیجناب متعالی» می فروشیم؛ البته قبلش دامت برکاته!!

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم الله…

  2. حی علی الجهاد می‌گوید:

    با اجازه؛

    پنج: بعدش با استفاده از میان‌بر کوچه عمر چپ خودمان را می‌زنیم به آن راه و می‌گوییم کی بود کی بود من نبودم … دستم بود و اینا …

  3. سیداحمد می‌گوید:

    “نوشته ما آنقدر باید چرند باشد که حتی خون جناب «پرسه در مه» هم به جوش آید…”

    این یارو که آبروی خودش را خوب برد، ولی خودمانیم ها! آدم محافظه کارتر از پرسه در مه سراغ دارید؟!

  4. سیداحمد می‌گوید:

    آدم چقدر باید بدبخت باشد که امثال مسعود بهنود طرفداری اش را کنند؟!
    “چرند” بهترین توصیف است برای خزعبلات این شخص!

  5. صبا می‌گوید:

    آقا سید!
    بله سراغ دارم؛
    خودم وقتی دارم واسه قطعه کامنت میذارم!

  6. قاصدک منتظر می‌گوید:

    بعضی سردارهای سابق چقدر سربارند! سنگ محک ما برای تشخیص اعلا بودن افراد, پیروی و در خط ولی فقیه یعنی “امام خامنه ای” بودن است!
    و باز همون بعضی ها پیش خودشون چی فکر کردند که این قدر به شعور و فهم مردم توهین می کنند!
    از قدیم گفته اند که آب اگه یه جا راکد بمونه و ازش استفاده ی بهینه نشه, می گنده! برای تراوشات مغزی همون بعضی ها, همین اتفاق افتاده!

  7. سیداحمد می‌گوید:

    “گنجشکک اشی مشی، چه روی درخت بنشیند و چه از روی درخت بلند شود، آنکه اصلا متوجه این نشست و برخواست نمی شود، شجره طیبه انقلاب اسلامی است.”

    همین یک جمله را اگر بعضی ها بفهمند، خیلی عالی می شود!
    حسِ زیادی “خود بزرگ بینی”، “خود وزنه بینی”، “خود استوانه بینی”، “خود سردار بینی” بعضی ها را به فلاکت کشانده!
    پناه بر خدا…

  8. سیده از فرانسه می‌گوید:

    با سلام
    حالا چرا سابق بر این ؟ منظور جناب پرسه در مه !

  9. ف. طباطبائی می‌گوید:

    **یا قاضی الحاجات**

  10. ف. طباطبائی می‌گوید:

    خدا قوت آقای قدیانی.
    با خوندن خزعبلات این جناب، تنها چیزی که به ذهنم میرسه، کوته فکر بودنشه.
    نهایت نفهمی یعنی همین توهمات علائی!!

    متن قشنگی بود. ابتکارتون در “نتیجه گیری خیلی اخلاقی” جدا جالب بود!!

    {برو عمو! ما خودمون ذغال فروشیم؛ لازم باشه «علایی» رو رنگ می کنیم، جای «عالیجناب متعالی» می فروشیم؛ البته قبلش دامت برکاته!!}

  11. عمار می‌گوید:

    “کاش بدانیم که «سیدعلی» فقط عمار نمی خواهد؛ مجاهد اقتصادی هم می خواهد و در کنار شعار، مرد کار می خواهد. عده ای این وسط کاش خیال نکنند مردم نمی فهمند. مفت خوری با مایوس کردن دشمن فرق دارد! برو عمو! ما خودمون ذغال فروشیم؛ لازم باشه «علایی» رو رنگ می کنیم، جای «عالیجناب متعالی» می فروشیم؛ البته قبلش دامت برکاته!!”

  12. پری می‌گوید:

    حال در این منظومه، در کدام سو بودن شما، فقط سوژه طنز ماست.

  13. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    امثال این شخص، نه به درد دوست می خورند و نه دشمن!!
    البته به طور کلی دشمن بیشتر می تواند از وجودشان بهره ببرد.
    آدم های مذبذب و بی خاصیت همیشه دردسر سازند.

    آقای قدیانی سپاس بابت تفسیر دربی ایتالیا. بهره بردیم.

  14. ناشناس می‌گوید:

    با توجه به حسن سابقه دوستان در اتمام پروژه های گوناگون این به زودیتان یک بیست سالی طول میکشد

  15. قاصدک منتظر می‌گوید:

    جناب!
    ما وجودمان و جانمان را وقف “سید علی” کرده ایم و سعی مان بر عمار بودن است که انشاالله مقبول افتد!…
    اما شما
    مواظب باش که در راه شیطان گام برنداری و یاد عمر و عاص و امثالهم را در ذهن ها تداعی نکنی!…
    به هوش باش
    زمانه, زمانه ی صفین نیست, زمانه ی فتح خیبر است!

  16. ف. طباطبائی می‌گوید:

    با اجازه مسئول مربوطه!!

    افراد آنلاین: ۲۷ نفر

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

  17. م.طاهری می‌گوید:

    واقعاً تا چه حد حقیرند بعضی ها و تا چه اندازه اعمالشان مضحک است
    اگر داریوش رشیدی مطلق! توانست مردم را از گرد امام پراکنده کند، بعضی ها هم می توانند مردم را از گرد امام پراکنده کنند

  18. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    قطره دریاست اگر با دریاست!
    http://kayhannews.ir/901026/2.htm#other201

    —————
    شدیدا بی‌ربط؛ دریافت رایگان نرم‌افزارهای نورالانوار۲ و نور الجنان:
    http://www.noorsoft.org/modules.php?name=Content4&pa=showpage4&pid=297

  19. حنظله می‌گوید:

    نقد منصفانه و به حقی است.طبق معمول بسیار ظریف و پر از جسارت و طنز استثنایی نگارنده بزرگوار خودمان.
    البته اون جریان زیرآبی رو هنوز “لامفهوم”
    مورینیو که بله و اون زیرآبیه؟؟؟!!!!!

    _ آهای! شمایان، با علی باشید یا نباشید، ما تکلیف مان را مدت هاست که با اهل نفاق و دورویی و بی صفایی و ناراستی، روشن کرده ایم. شما در میدان باشید یا نباشید، و هر کجای عرصه که باشید و …….

    چشه مایی اخوی

  20. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ملت، بی صبرانه منتظر است تا متوجه آخرین دیدگاه ما درباره ولایت فقیه شود(!)

    ما همچنان ولایت فقیه را قبول داریم… ارادت خود را به حضرت ماه نشان می دهیم.

    جمعی را از نگرانی درمی آوریم!!

    ملت و ولایت هم بیکار، تا این لحظه تاریخی را جشن بگیرند

    بشین که جشن بگیرن!!
    .
    *حال در این منظومه، در کدام سو بودن شما، فقط سوژه طنز ماست.*

  21. سیداحمد می‌گوید:

    شیوه جدید مایوس کردن دشمن!

    اول یک حال اساسی به دشمن می دهیم؛
    اما وقتی متوجه شدیم “اینجا عمرا کوفه باشد و چیزی که زیاد دارد، «عمار» است،” با خود می گوئیم “گور بابای حداقل اخلاق و موازین”!!!

    “ضمن نگارش یک غلط کردم محترمانه”، طوری عذر خواهی می کنیم که “نه سیخ بسوزد و نه کباب”!!!

    فکر می کنم اینجا خیلی به این شعار نیاز داریم:
    مـــــــــــــــرگ بر منافق!

  22. سلاله 9 دی می‌گوید:

    “نمی دانم، واقعا نمی دانم چه فرض کرده اند عده ای ملت ما را؟!”

    آخ که چه قدر دورو و عجیب غریب هستند، بعضی ها.
    اراجیف سر هم می کنند و بعد ماست مالی. ای کاش یه جو مردونگی تو وجودشون بود و یه مقداری هم حیا.

    “نمی دانم؛ شاید سرسره بازی روی خون شهدا، خیلی مزه دارد! “

  23. چشم انتظار می‌گوید:

    به خدا، دریای خونی است که یوم العیار، جلوی همه ما را خواهد گرفت. خواه، سردار باشیم، خواه سرباز و خواه سربار انقلاب.
    .
    .
    چقدر سخت است یوم العیار.
    خدایا آیا ما از این امتحان سربلند بیرون می آییم؟
    خدایا ما مدیون خون شهیدان هستیم الی الابد، ملعون آنها قرار مده.

  24. میلاد پسندیده می‌گوید:

    متن جدید نوشتم… ادامه اش تا دقایقی دیگر 🙂
    حسین قدیانی: اون گشت که در رشت زدی، قشنگ بود! کلا پیاده روی در شهری مثل رشت را خیلی دوست دارم. درد متن هم می نشست به دل…

  25. azadie.ir می‌گوید:

    طیب لله جناب قدیانی
    حقا استفاده کردیم؛ خواندنی بود و در خور دقت
    حسین قدیانی: متن «به راستی اسرائیل می خواهد…» و ربط خوبش به مصطفای شهید، عالی بود.

  26. سلاله 9 دی می‌گوید:

    *یک تار مویش، پررنگ ترین خط قرمز ماست. ..*

    نامه خانواده شهیداحمدی روشن به رهبرانقلاب

    “سر خم می سلامت، شکند اگر سبویی”

    http://jahannews.com/vdccp0qii2bqxi8.ala2.html

  27. پیرمرد می‌گوید:

    دشمن، در وهله اول، با یک ملت خیبری و بدری طرف است. با این حساب، شمایان بهتر است تکلیف تان را با خودتان مشخص کنید. ما تکلیف مان را با رهبرمان مشخص کرده ایم. یک تار مویش، پررنگ ترین خط قرمز ماست.
    مخلصیم حسین آقا

  28. سیداحمد می‌گوید:

    آرام آرام… عجلو بالصلاة…

  29. سردار،آقا،دکتر،کارشناس علایی
    یک نگاهی هم به پشت سرت کن. مقامات و درجاتی که کسب کردی حاصل خون آنها و اشک چشم فرزندانشان است.
    http://s1.picofile.com/file/6388849094/z.jpg
    شهید رضوانخواه و پسرش
    http://www.ahestan.ir/wp-content/uploads/2010/05/71.jpg

    http://www.ahestan.ir/wp-content/uploads/2011/12/34688866066793834041.jpg
    شهیداصغری خواه

  30. سایه می‌گوید:

    خیلی اتفاقی این متن رو همراه با موسیقی فیلم به یاد ماندنی به خاطر یک مشت دلار خواندم نمی دانم چقدر مصداق این آقایان است این فیلم؟

  31. زهرا می‌گوید:

    مورینیو؟

  32. بهنام می‌گوید:

    ای جاااااااااااااااااااااااان،دوپینگ شدم اساسی
    “شمایان، با علی باشید یا نباشید، ما تکلیف مان را مدت هاست که با اهل نفاق و دورویی و بی صفایی و ناراستی، روشن کرده ایم. شما در میدان باشید یا نباشید، و هر کجای عرصه که باشید و در هر سوی جبهه که باشید، قدر مسلم این است؛ در مصاف خامنه ای با آمریکا و اسرائیل، دشمن، در وهله اول، با یک ملت خیبری و بدری طرف است. با این حساب، شمایان بهتر است تکلیف تان را با خودتان مشخص کنید. ما تکلیف مان را با رهبرمان مشخص کرده ایم. یک تار مویش، پررنگ ترین خط قرمز ماست. . .
    . . .و مگر تکلیف پدران شهید ما با خمینی جز این بود؟! ما در راه دفاع از «حضرت ماه» با احدی تعارف نداریم؛ سردار باشد، سرباز باشد، سربار باشد. اختیار جان ما دست مولای ماست… در مصاف خامنه ای با نظام سلطه، «سیدعلی» به عدد «امت واحده اسلامی»، جان جاودان دارد. حال در این منظومه، در کدام سو بودن شما، فقط سوژه طنز ماست. بخوانید و لذت ببرید که تقدیمش می کنم به لبخند «آقا».
    تنها دلخوشی ما در این روزگار همین لبخند آقاست

  33. سنگربان می‌گوید:

    “ما تکلیف مان را با رهبرمان مشخص کرده ایم. یک تار مویش، پررنگ ترین خط قرمز ماست.”
    صدها جان ناقابل ما به فدای یک تار مویش…..

  34. بهنام می‌گوید:

    . . .در نهایت متوجه می شویم که اگر «علی» به طلحه و زبیر باج داد، «سیدعلی» هم جواب نامه های ما را می دهد، اما خودمان را ترجیحا می زنیم به آن راه. . .
    . . .گنجشکک اشی مشی، چه روی درخت بنشیند و چه از روی درخت بلند شود، آنکه اصلا متوجه این نشست و برخواست نمی شود، شجره طیبه انقلاب اسلامی است!. . .
    . . . مدت هاست که آحاد ملت، با صغیر و کبیر اتمام حجت کرده و برای دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، منتظر نظر این و آن نمی ماند. . .
    .
    خیلی زیبا بود،نوشته هاتون همیشه روحیه می ده
    اگر این متن به دست آقا هم رسیده باشه حتما لبخند بر لبانش نشسته، انشاالله.

  35. سیداحمد می‌گوید:

    “من به این خوبی! تازه! این آقای دعایی، مدیر مسئول چیزنامه «اطلاعات» از من هم بهتره!!”

    نفاق بد چیزیه… خیلی بد!
    چه خوبه که آدم مرد باشه و رو عقیده اش بایسته.
    اینکه هم در برابر آمریکا تعظیم کنی و هم یک شب از مراسم های بیت رهبری رو از دست ندی، در تخصص امثالِ دعائی و حسن روحانیه!
    بازم مجبورم بگم
    مــــــــرگ بر منافق!

  36. سایه/روشن می‌گوید:

    خدا نکند روزی بیاید که از حنجره ی معصوم “ماه” مان این جمله برخیزد:
    “هـــــل من ناصــــــــــــر ینصـــــــرنــــــــــــی؟”
    .
    .
    .
    خدا کند به ما نیز، چون پدران مان، امیدوار باقی بماند.

  37. زهرا می‌گوید:

    وقتی صفحه رو باز کردم قبل از تیتر اولین چیزی که دیدم تصویر شهید بود، با توجه به اینکه یکی دو ساعت قبلش هم یه همچین تصویری دیده بودم تقریبا نیم ساعتی طول کشید تا قلبم از تپش افتاد و به زور آب قند یه کم حالم جا اومد. بعدشم اومدم شروع کنم به خوندن دیدم نوشتید حرمت خون شهدا و … سرسره بازی و …
    این جور وقتا که شوکه میشم باید بزنم کوچه عمر چپ. خوشبختانه مطلب هم یاری کرد و زدیم کوچه مورینیو چپ.
    خلاصه کلام اینکه فوق العاده تکان دهنده و تاثیر گذار بود. امیدوارم روی اونا هم تاثیر بذاره. مگه این که واقعا “ختم الله علی قلوبهم” شده باشن.

  38. زهرا می‌گوید:

    تا حالا اینقدر تو قطعه حرف نزده بودم.
    راستی هنوز قلبم از تپش نیفتاده.

  39. میلاد پسندیده می‌گوید:

    سپاس از دقت نظر شما… داداش بالاخره آمدید شمال یا نه؟
    حسین قدیانی: نه! هی داره امروز و فردا می شه… من کم و بیش می شناسم شهر تو را. کلی مطلب می توانی بنویسی. من جای تو بودم، حتما چند تا غذای مخصوص گیلکی معرفی می کردم. یا مثلا در یک وادی دیگر؛ چرخی در گلزار شهدای شهرتان. معرفی نسبت رشت و فومن! و آیا این درست است که می گویند؛ نسبت فومن به رشت، تقریبا همان نسبت ری است به تهران؟! لازم دارد وبلاگت به این چیزها…

  40. صبا می‌گوید:

    خیلی حماسی شده، خیلی زیبا! گر گرفتیم از شدت هیجان! اصلا هروقت از ” آقا” می نویسید یا برای ” آقا”؛ ضربان قلب ما شدید می شود. همین نوشته های شماست که ما را زمین گیر قطعه کرده. دعا می کنم همواره با معرفت در رکاب ایشان بمانید.

  41. میلاد پسندیده می‌گوید:

    وقت نیست داداش و الا می نوشتم… گلزار شهدای تازه آباد رشت هم البته پیشنهاد خوبی بود که یک متن نصفه نوشته ام اما داشت به جهت دیگری می رفت که ولش کردم!
    درباره غذا هم کلی مطلب هست… تکراری می شود!!
    نسبت فومن به رشت مانند نسبت ری به تهران، از جهتی درست هست اما آن وقت نسبت انزلی و لاهیجان و آستانه اشرفیه چه می شود؟!!
    البته فومن بسیار با فضیلت تر از دیگر شهرهای گیلان است… یک ماسوله و یک قلعه رودخان و یک کلوچه فومن و یک میرزا کوچک برای هر شهری کفایت می کند، چه برسد همه یکجا جمع شوند!!!!
    وادی بسیار هست اینجا… یکی مثلاً آرامگاه خواهر امام رضا، حضرت فاطمه وسطی که خواهر دیگرشان فاطمه کبری، حضرت معصوصه در قم مدفون هستند… مظلوم ترین امام زاده دیناست ایشان. اگر شیرازی ها یک شاهچراغ دارند و با آن خودشان را سومین شهر مذهبی ایران نام نهاده اند، کوچه کوچه گیلان متبرک است به وجود خاندان بنی هاشم!!!!!!
    حسین قدیانی: فقط درباره اینکه گفتی غذا تکراری می شه، اصلا اینجور نیست. الان این همه سفرنامه حج هست؛ تکراری است؟! به نظر من غذای شمال و تنوعش و رنگ به رنگی اش و… بخشی از میراث فرهنگی سرزمین ماست. فقط در یک قلم؛ ترشی های شمال!! غذا نیست، میان غذا هم نیست، بلکه هنر است… غرض اینکه متاسفانه اغلب وبلاگ های دوستان حزب الله، از مطالب ایجابی، غیر سیاسی، راحت، حداکثری، فرهنگی و… خالی است. آهان!! همین ها که الان نوشتی، یه چند خط دیگه بهش اضافه می کردی، می شد یه پست بکر برای وبلاگت…

  42. سید محمود می‌گوید:

    داداش حسین واقعا زیبا و خواندنی بود-دم شما گرم
    مرگ پایان پدر های سفر کرده نبود-شور آن واقعه در جان پسرها باقیست
    یا حق

  43. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۲۳:۱۹
    تعداد افراد آنلاین: ۳۰ نفر

    ماشالله حزب الله
    داداش حسین بسیجیها فــــــــــــــدائی داری…

  44. میلاد پسندیده می‌گوید:

    مشکل من همینست که زیاد نوشتن را دوست ندارم… اما به روی چشم… یک گزارش با حال کار خواهم کرد درباره بقعه “خوار ایمام” بزودی و همراه با خاطرات گذشته و تصاویر جدید… إن شاءالله
    به شدت معتقدم متن “قطعه ای با ۲۰۰۰۰۰۰ بازدید” شما را باید خواند و عمل کرد …و بیشتر عمل کرد.

  45. مسافر مهتاب می‌گوید:

    سلام علی عبادالله…
    زیبا بود ودر خور تحسین واقعا!…
    خداقوت اخوی…ماجور باشید ان شااله.

  46. سیداحمد می‌گوید:

    خرجِ گوش کردن این نوا، صلواتی است که باید نثار روح مطهر شهدا کنید…

    http://www.islamupload.ir/user_uploads/iuseydahmadd225/.mp3

  47. مجنون می‌گوید:

    سلام
    داش حسین دلم میسوزه
    چرا این سردارا یا بهتر بگم سربارا دارن تو زرد در میان؟!!

  48. سادات می‌گوید:

    مدت هاست که آحاد ملت، با صغیر و کبیر اتمام حجت کرده و برای دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، منتظر نظر این و آن نمی ماند.
    احسنت!

  49. حسین می‌گوید:

    وقتی یه متن مینویسی دقیقا احساس جنگ به آدم دست میده
    هر کدوم از پاراگرافات مثل یه آرپیجی هستند که دارند شلیک میشند
    از لحاظ بحثی فکر کنم کسی جرات بحث با شما رو نداره
    چون طرف کن فیکون میشه
    به خیلی از متن ها که مینویسی اعتقاد ندارم
    اما جذابیت برام داره و تقریبا هر روز متن ها رو میخونم

  50. ققنوس19 می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
    باسلام واحترام – خدا قوت

  51. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ۱۲۸* امیرالمومنین على علیه ‏السلام:

    از دورویى دور باش، که دورو نزد خداوند، آبرویى ندارد.

    (غرر الحکم، ح۲۶۹۴)

    ** امیرالمومنین على علیه ‏السلام:

    چه زشت است که انسان ظاهرى موافق داشته باشد و باطنى منافق.

    (غرر الحکم، ح۹۵۵۹)

  52. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم!

    ادامه متن ستون یسار، همین الان به روز می شود…

  53. به جای امیر می‌گوید:

    خیالات (گفت و شنود)

    گفت: سایت ضد انقلابی «چراغ آزادی» خطاب به سران فتنه نوشته است وقتی اصلاح طلبان برای پروژه تحریم شما تره هم خرد نمی کنند و در انتخابات ثبت نام می کنند، انتظار دارید اپوزیسیون هنوز هم شما را رهبران جنبش سبز(!) بداند؟!
    گفتم: حیوون زبون بسته عجب حرف حسابی زده؟!
    گفت: همین سایت نوشته «ثبت نام شما در انتخابات یعنی جنبش سبز و تقلب در انتخابات کشک بوده»!
    گفتم: باز هم حرف حساب زده! خب، دیگه چی گفته؟!
    گفت: نوشته «نکند یک وقت معلوم شود که خاتمی و کروبی و موسوی هم خیالاتی شده و مخفیانه در انتخابات شرکت کرده باشند»؟!
    گفتم: چه عرض کنم؟! شخصی که در قرعه کشی بانک شرکت کرده بود در پیاده رو حرکت می کرد و دو تا پسرش دنبال او راه می رفتند. یکی از بچه ها گفت اگر بابا برنده ماشین بشه، من روی صندلی جلو می نشینم و دیگری گفت؛ نه خیر! من می نشینم و سر همین با هم دعوایشان شد. پدرشان رو به آنها کرد و گفت؛ کاری نکنید که ترمز کنم و هر دوتاتون رو از ماشین بندازم بیرون!

  54. عمارنامه می‌گوید:

    سلام و درود؛
    دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/link/7115
    ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
    یا علی

  55. رضا می‌گوید:

    من نمی دونم چرا از اول با این علایی حال نمی کردم.چکار کنیم دیگه تو این دنیا یه عده آدم فروشن یه عده وطن فروشن و یه عده انقلاب فروش و به قول استاد قزوه سلام به همه الا به انقلاب فروش.

  56. سرگردان می‌گوید:

    من به علت زندگی توجمع یه سری ضدولایت فقیه بصیرت کافی را ندارم.
    دلم میخاد ازته قلب بگم آقا ولی هنوز نتونستم ایمان پیدا کنم.
    خیلی از متنهای شما را میخونم ولی چون مسایلو نمیدونم و نمیتونم تحلیل کنم، نمیفهمم.
    دانشجوام ولی سرم خیلی شلوغه
    یه جایی را بهم معرفی کنید که از الان شروع کنم و وقایع را از اونجا بخونم تا بی خبر و بی بصیرت نیام تو قطعه و هم آقا را بشناسم و به حق بودنشون ایمان بیارم.
    خیلی نا امیدم
    تو رو خدا کمکم کنید
    به بچه های پاک قطعه بگید برام دعا کنند.
    بخدا منم دوست دارم یاور سیدعلی بشم.
    حسین قدیانی: دوستان به ایشان کمک کنند!

  57. سلاله 9 دی می‌گوید:

    سرگردان؛

    اگر می خواهید آقا را بشناسید، یک سایتی هست به نام پایگاه شناخت رهبری. تقریبا هر اطلاعاتی که درباره آقا بخواهید از چرایی لزوم ولایت فقیه و نقش رهبر تا دیدگاهای ایشان و پاسخ به شبهات در این زمینه و… را این جا می توانید پیدا کنید.

    http://leader-khamenei.com/index.php

  58. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    به سرگردان!
    اول بگم که با ضدولایت فقیه‌ها بودن “توجیه” خوبی نیست اصلا!
    می‌شناسم کسی رو که نصف بیش‌تر فامیلش و حتی خیلی از دوستاش این‌جورین ولی خودش راهش رو پیدا کرده…
    کیهان بخوانید:
    http://kayhannews.ir

  59. احساس می‌گوید:

    سرگردان!
    سعی کنید با شهدا ارتباط بیشتری برقرار کنید که انشاالله اونا راهو نشون میدن بهتون

  60. آرام می‌گوید:

    دست و قلم قدیانی بوسیدنی است.فعلا.
    ایراد یکی دو تا نیست.
    ضمن اینکه زیاد به شعارهای دوستان وقعی نمیذارم چون ما در هر صورت گاهی بیشتر از حد لزوم”من یعظم شعاأر الله….”یعنی”فوق صوت النبی….”اهل سر و صدا و هیجان و حسیم یه نکته را یاد آوری میکنم:
    ایراد ما امثال علایی و خط خطی هاش تنها نیست.
    باید قبول کرد که در سه حوزه مهم مسآله داریم:
    ۱-در سطح افراد و ارتباطات و فرهنگ سیاسی مون.
    ۲-در سطح شهروندان (به معنی حقیقی شهروند)ونگاه به یکدیگر.
    ۳-سطح سوم ساختارهای فرهنگ یاسی ماست که در حقیقت علت دو سطح قبلی است.فرهنگ غیر عقلایی سیاسی و رانتینه بودن ارتباطات در ایران + بی وفایی و بی خردی+ ندیدن خرد جمعی ملت ایران+ ….=علایی.
    به این ترتیب امثال علایی زیادند که هنوز مثل این سیاه بخت دهان بدبوشان را باز نکرده اند….
    باید به فکر اصلاح فرهنگ سیاسی بود.باید از خود و خانه شروع کنیم.
    تا اصلا نطفه علایی ها منعقد نشود.
    شعارها تنها کارشاز نیست.تقوی میخواهد و بیداری.
    یا حق

  61. دیده ور می‌گوید:

    سلام علیکم
    فیلترینگ شبکه های اجتماعی به منزله ی محدود کردن خود به مرزهای جغرافیایی
    http://didevar.ir/?p=4055
    … در مورد خود کشی اطلاعاتی همین بس که وقتی حضرت آقا از رزمندگان نسل جدید به عنوان «افسران» جنگ نرم یاد می کنند و اتفاقاً بر تفاوت میان افسر و سرباز تاکید می کنند نشان از این است که این افسران نحوه محافظت از اطلاعات را بهتر از هر کس دیگر می دانند به طوریکه با اسم های خاص مانند اسم یک سایت خاص و یا اسم های مجازی وارد این شبکه ها شده و عملیات خود را انجام می دهند بی آنکه دشمن کوچکترین اطلاعات منسجمی به دست آورد .

  62. عاشق بسیجی(بسیج قدیم) می‌گوید:

    کاش بدانیم که «سیدعلی» فقط عمار نمی خواهد؛ مجاهد اقتصادی هم می خواهد و در کنار شعار، مرد کار می خواهد. عده ای این وسط کاش خیال نکنند مردم نمی فهمند. مفت خوری با مایوس کردن دشمن فرق دارد! برو عمو! ما خودمون ذغال فروشیم؛ لازم باشه «علایی» رو رنگ می کنیم، جای «عالیجناب متعالی» می فروشیم؛ البته قبلش دامت برکاته!!
    حسین اقا از بس ما رو کوبیدی ما دیگه تغییر اسم دادیم

  63. ف. طباطبائی می‌گوید:

    **یا ارحم الراحمین**

  64. لبیک یا حسین می‌گوید:

    انگار موج جدیدی راه افتاده / خیلی اتفاقی بعد مدتها پریشب پارک ملت را دیدم آنقدر عصبی شدم که خوابم نمیبرد آخه روی آنتن زنده هر چی خواست گفت و در مقابل همش سکوت بود و سکوت . ما که فعلا دستمون به اینا نمیرسه ولی برای اولین بار بود که پریشب کلی پیام به یک برنامه تلویزیونی زدم دیشب هم جناب مجری در توجیه برنامه اش حرف از آزادی بیان و این جور چیزها میزد ، اونطور که یادم میاد برنامه یامین پور هم به خاطر آزادی بیان درش تخته شد و فرقش بااین مدل آزادی در اینه که احتمالا با ایجاد چنین آزادی بیانهایی در پارک ملت تا ۹۰ سالگی هم که شده آنتن زنده شبکه یک مال تهیه کننده و مجری چنین برنامه هایی است که بی پروا به ساحت ولایت و فقاهت و مرجعیت توهین میکنند / جالبتر از همه اینکه بااینکه حوزه ی علمیه با جناب عماد درگیری و تضاد زیادی داره خودش را مدرس هم حساب میکنه ! خیلی ها خوب میدونن آبش به اصطلاح معروف با آخوند جماعت تو یک جوی نمیره بلکه ضد یت او کاملا روشن هم هست ، کلا روحانی گریزها و صد البته روحانی ستیزها تحت هر پرچمی که باشند خطرناکترین قشر جامعه در ادامه حیات جمهوری اسلامی و ولایت فقیهند حالا بعضی میشن سپاهی ضد روحانیت بعضی دانشگاهی ضد روحانیت و بعضی مجلسی ضد روحانیت و بعضی دولتی ضد روحانیت و.. اگر نیک ببینیم در میابیم که یک شخص از همین ضدیت شروع میکند و کم کم به مخالف رهبری تبدیل میشود دیگر مثال نمیزنم که کامنتم سانسور نشه!/ خلاصه اینکه این چند وقت بد جوری دلمان خون است

  65. سرگردان می‌گوید:

    آقا مرتضی
    منم راهمو پیدا کردم که اینجام
    اما میترسم از وقتی که آقا فرمانی بده و من فرمان نبرم
    ناامیدبودنم هم بخاطر کم کاری خودمه

  66. لبیک یا حسین می‌گوید:

    از تمامی متن هایی که این چند وقت نتونستم براش کامنت بگذارم واقعا ممنونم

  67. ف. طباطبائی می‌گوید:

    با اجازه مسئول مربوطه!!

    افراد آنلاین: ۲۸ نفر

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

  68. ناشناس می‌گوید:

    حسین جان دست مریزاد…

  69. محمد می‌گوید:

    می خواستم بگم بی زحمت جواب افروغ رو زود و داغ داغ بدید
    بخدا خون جگرمون کردن
    ای که دستت می رسد کاری بکن

  70. علی حاتم می‌گوید:

    چرا هیچ وقت فرصت نمیدیم یکی برگرده ؟
    به نظر شما ما از این تندروی ها بیشتر ضربه میخوریم یا از مقاله ۱۹ دی ؟
    من به نظرم اگر منتظر میشدیم و نتایج نامه و جلسه رفقای این آقا را میدیم بعد واکنش نشان میدادیم سید علی بیشتر خوشش می آمد تا اینکه تا یکی یه حرف چرتی زد سریعا و بدون نگاه معنادار ( که یعنی بابا چرت گفتی ، معذرت خواهی کن) بزنیم تو دهنش

  71. zeinabsadat313 می‌گوید:

    تورو خدا اگه قرارشد یه روزی بندو بساط نمایشگاه از مصلی تهران جمع بشه و دیگه به لطف خدا نماز جمعه بر پا بشه، به مسولین مربوطه بگید یه نظر لطفی هم به به مصلی اصفهان بندازن؛ همونجا که معماری برج میلاد رو از رو مناره هاش کپی زدن!
    حالا بازم خوبه اونجا نمایشگاس، اینجا که شده فروشگاه، حداقل کاش قیمتاش مناسب بود و ماهم می رفتیم یه استفاده ای می کردیم و اونوقت کاری هم به کار این پروژه نداشتیم اما بدبختی اینجاست که قیمتاش به برندای ایتالیام میگه ذکی! اینه که صدای ماهم درمیاد وگرنه ما رو چه به… !

  72. محمد می‌گوید:

    ببخشیدا
    نظرتون رو در مورد سایت الف میشه بفرمائید
    به نظرتون چطوریه
    چون ما که ندیددیم آقای توکلی یه بار تو روی یکی مث علایی و افروغ و امثالهم وایسته

  73. م.اشرف می‌گوید:

    سلام به همگی
    “و لا شری… لا شری… لا شریک له و انجز وعده”
    اولین بار است که یک تکه از متن را کپی میکنم چون بسی خندیدم.
    ——————————————————————————–
    احسنت متن خوبی بود. من چند روزه دارم فکر میکنم حسادت و تنفر نسبت به احمدی نژاد با بعضی ها چه کرد، امثال مطهری و توکلی و افروغ و نادران و هاشمی و روحانی و…. خدایا! بابا چرا اینقدر آسمون ریسمون میبافید؟ این بنده خدا خالصانه کار کرده مردم دوسش دارن خُب شما هم کار کنید. آقا هم فرمودن که ملاک من در حمایت میزان کار افراده، برید کار کنید چرا پنجه به ماه میکشید؟

  74. سایه می‌گوید:

    یه چی بگم این جمله که اعلام حمایت از علی لاریجانی کردید با دو تا !! جلوش میگم یه چیزایی میگن شوخیشم خوب نیست. در پناه حق.

  75. طنز سیاسی می‌گوید:

    سلام

    منظورت از اون کلمات قرمز رنک که جمعا “مورینیو” میشد چی بود؟؟

  76. امید می‌گوید:

    سلام
    آقای حسین قدیانی که می گن شما هستید؟
    فعلاً مطالبتو بخونم ، تا بعداً نظر بدم درباره…
    با تشکر

  77. به جای امیر می‌گوید:

    دزد (گفت و شنود)

    گفت: تازه چه خبر؟!
    گفتم: مقامات دولت انگلیس فاش کرده اند شیرین عبادی مبلغ ۲۳۸ هزار دلار که از سوی سرویس اطلاعاتی انگلیسMI6 برای کمک به موسوی در اختیار او قرار گرفته بود را بالا کشیده است.
    گفت: چطوری؟ قضیه چی بوده؟!
    گفتم: سرویس اطلاعاتی انگلیس می گوید این مبلغ را برای راه اندازی یک کمپین جمع آوری امضاء در حمایت از موسوی به شیرین عبادی داده بود ولی او ۲۳۸هزار دلار دریافتی را صرف کارهای تجاری خودش کرده.
    گفت: چه عرض کنم؟!
    گفتم: دوره گردی که از گرسنگی در حال تلف شدن بود وارد روستایی شد و شنید کدخدا مریض و در حال مرگ است به روستائیان گفت؛ من او را نجات می دهم و دستور داد او را با کدخدا تنها بگذارند و چندتا سینی غذای حسابی هم بیاورند. بعد از یکساعت خانواده کدخدا وارد اتاق شدند و دیدند کدخدا مرده با عصبانیت گفتند؛ این چه طبابتی است؟ و یارو گفت؛ هیس! که اگر طبابت من نبود، الان دو تا جنازه روی دستتان مانده بود!

  78. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ۱۲۹* خدای متعال:

    نزد من از بسیاری گناه فریاد برآور، همانند گناه‌کاری که از دشمنش می‌گریزد.

    (کافی، ج۸، ص۴۲)

  79. سرباز ولایت می‌گوید:

    با سلام به حضرت ماه
    یا علی امشب تنور آماده کن – امتت را امتحانی ساده کن – تا شود معلوم خاص الخاص کیست – در دل دریای خون غواص کیست – یا علی

  80. ستاره حضرت ماه می‌گوید:

    پیش قاضی ملق بازی

  81. ح ص‌ن می‌گوید:

    شجاعتت را دوست دارم.

  82. هوشنگ می‌گوید:

    آقای قدیانی ما از این راه دور تنها چیزی که برای شما داریم ، دعاست .
    خدا در ادای تکلیف به شما توان بیشتری بدهد که دارید جور خیلی های دیگر را هم میکشید .

  83. معصومه می‌گوید:

    خوش بود گر محکی به میان آید تا مشخص شود اینهمه کامنت های به به و چه چه کدامشان در میدان باقی می مانند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  84. business daily می‌گوید:

    کارناک، مصر: کارناک که در نزدیکی الاقصر قرار دارد از بزرگ ترین مجموعه معابد مذهبی مصر باستان بوده و از صومعه ها، کوشک ها، ستون ها و راهروهای متعددی برخوردار است. علاوه بر آن، معبد بزرگ آمون نیز در این مکان قرار دارد. وجود معبد آمون در این منطقه موجب می شد بسیاری از بناهای موجود در این شهر به او که مهم ترین الهه مصر باستان بود، تعلق گیرد. گفتنی است نام باستانی این شهر “ایپت ایسوت” یا “مقدس ترین اماکن” بوده و کارناک نام جدید آن است.

  85. internet marketing می‌گوید:

    شیعیان در مناطق شرقی عربستان و منطقة مدینه، دارای مساجد، مدارس و حسینیه‌های متعددی هستند و به اعتراف خبرگزاری های فوق که خود را حامی شیعه های عربستان می دانند شیعه ها در این کشور ۵۰ حوزه علمیه دارند و این در حالیست که آنها تنها ۲ الی ۵% از جمعیت ۲۵ میلیونی آن کشور را تشکیل می دهند و طبیعی است که مقایسه تعداد حوزه های آنها با مدارس اهل سنت ایران که ۲۵% از جمعیت ۷۵ میلیونی کشور را تشکیل می دهند قیاس مع الفارق است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.