۴ سئوال با جواب و بی جواب

پلاک امروز را با ۲ سئوال، آغاز می کنم؛

یک: چه تفاوتی دارد آنچه اصحاب ناباب انقلاب، در ۲ فتنه جداگانه ۱۳۷۸ و ۱۳۸۸ انجام دادند؟!

دو: چه لزومی دارد اهمیت طرح سئوال بالا؟!

پاسخ یک: در تمام عصر اصلاحات، آنچه توسط فتنه گران و منحرفان آن روز صورت گرفت، حمله آشکار و به اصطلاح؛ «رو» به مبانی و اصول انقلاب اسلامی بود. شهادت را خشونت طلبی نام می نهادند، ولایت فقیه را دیکتاتوری فرد صالح می خواندند، امام خمینی را متعلق به دوران ماضی و اندیشه اش را مال موزه ها می نامیدند، دوره شعارهای اسلام گرایانه و بر مدار الله اکبر را تمام شده قلمداد می کردند، پافشاری بر اصول و ارزش ها را با عنوان واپس گرایی یاد می کردند، جنگ تحمیلی را با طعنه برادرکشی تخطئه می کردند و کارهایی از این قبیل، اما چند سالی طول کشید که فهمیدند بهتر است با همان شعارهای انقلاب، به جنگ انقلاب بروند. سر همین در فتنه هشتاد و اشک، به ویژه روزهای اول فتنه که نفاق شان برجسته تر بود، به جای حمله مستقیم به شعارهای انقلاب، در لوای همین آرمان ها، و زیرکانه، به باطن و اصل انقلاب اسلامی حمله کردند؛ این بار از امام و خط امام و دهه ۶۰ و جنگ و الله اکبر و شهادت و شهید و خانواده شهدا و… علی الظاهر به نیکی یاد کردند تا بلکه جمهوری اسلامی را با همان شعارهای خودش زمین بزنند. منتهی قصه این بود که در یک کلام؛ به اسم «محمد»، «علی» را بکوبند! و در زیرمجموعه همین قصد شوم بود که مثلا «همت» و «باکری» را قبول داشتند، اما فقط به عنوان یک چماق بر سر بسیجی امروز. بگذریم که ماه ها و هفته های آخر فتنه، ذات پلید خودشان را رو کردند و زیاد نتوانستند در لاک نفاق، خودشان را مخفی نگه دارند.

پاسخ دو: آنچه «جریان انحرافی» این روزها انجام می دهد، تلفیقی از ۲ مدل فتنه آفرینی بالاست و از همین رو، لازم است که با مرور انحراف اصلاح طلبان در ۲ شکل ۷۸ و ۸۸ بیشتر شگردهای جریان منحرف را رصد کنیم. باورم هست که جریان انحرافی، نه به مدل سال ۷۸ عمل می کند و نه به مدل سال ۸۸ بلکه کارش، آمیزشی از هر ۲ شگرد است. یعنی در مقام عمل، مثل اصلاح طلبان در سال ۷۸ مشی می کند، لیکن در باب حرف، مثل فتنه گران در سال ۸۸ و اینگونه است که بازی جریان انحرافی پیچیده می شود. به عبارت روشن تر و به عنوان مثال؛ این جریان اگر چه در مقام رفتار، رئیس قوه مجریه را توصیه به دورکاری و دور شدن از خط ولایت فقیه و ملت می کند، لیکن در مقام گفتار، دست به ادعاهای آبکی می زند؛ نظیر اینکه اگر رهبر امر کند، ما حتی از همسرمان هم طلاق می گیریم!!

***

و اما با ۲ سئوال دیگر، پلاک امروز را خاتمه می دهم. پاسخ به این پرسش ها، با شمای خواننده.

یکم: چرا فتنه گران دوست دارند تعداد وکلای انحرافی ها در مجلس آتی بیشتر باشد، و چرا جریان انحرافی هم دوست می دارد که تعداد اهالی فتنه در صحن بهارستان؟!

دوم: برای اینکه نگذاریم میان جریان انحرافی و سران فتنه، «هم افزایی» صورت بگیرد، چه باید کرد؟!

روزنامه جوان/ ۴ دی ۱۳۹۰

این نوشته در یمین ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم الله…

    بله! جریان انحرافی از هر دو موردی که بیان کردید، خیلی خوب الگو می گیرد!
    انحرافی ها اساتیدِ فتنه گرِ کارکشته ای دارند؛

    برای پاسخ سوال اولتان، مسئله این است که این جماعت دارند از یک منبع تغذیه می کنند. اصلا فتنه گر و منحرف از هم جدا نیستند.
    (خدای ناکرده) اگر تعدای از فتنه گران و تعدادی از حامیان جریان انحرافی به مجلس بروند مجلسمان یک دست منحرف می شود!!!

    البته باید آگاهی مردم را افزایش داد برای عدم تکرار مجلسی چون مجلس ششم!
    اما مهمتر از همه این مسائل، شورای نگهبان است که انشالله اقدام انقلابی اش را شاهد باشیم.

  2. شوکران می‌گوید:

    اول: زیرا هر دو جریان هدفی واحد و
    مشترک دارند؛ اگر چه وانمود می کنند راهشان از هم جداست.
    دوم: تفرقه بینداز و حکومت کن! هرچند مبدع این سیاست، بریتانیای کبیر و خبیث می باشد ولی به نظر می رسد گاهی لازم است.
    سوم: از پست صفحه اصلی جدا لذت بردم ولی روم نشد اونجا کامنت بذارم، نمی دونم چرا!

  3. پری می‌گوید:

    ۱- چون فتنه گران می دونند که شکست می خورن. یعنی تجربه کردن که ملت میشناسنشون. پس باید آب زیر کاه باشند.
    و انحرافی ها هم باطنشون همراه فتنه است. یعنی اگه خودشون رای بیارن شاید بشه به حساب این گذاشت که مردم گول خوردن. اما اگه فتنه رای بیاره یعنی اینا به هدفشون رسیدن.

    ۲- باید بهشون ثابت کنیم که گول ظاهرشون رو نمی خوریم.

  4. مثل باران می‌گوید:

    مقابله با سه جریان فتنه،انحراف واختلاس…

    منبع:http://yalasarat.com/vdchvvnz.23nqvdftt2.html

  5. سلاله 9 دی می‌گوید:

    پاسخ اولی:‌ چون هدف ها و پروژه های شان مشترک است و با هم خوب می توانند همکاری کنند و تعامل دارند. عملکردهای شان تکمیل کننده ی کار دیگری است. با هم به مجلس بروند، بازده مخرب کل تیم بالا می رود.

    پاسخ دومی: جواب دادن به این سوال سخت تر از اولی است؛ چون سران فتنه که رسوایی عمومی پیدا کرده اند و بخت چندان با آن ها یار نیست اما همان طوری که شما اشاره کردید، جریان منحرف پیچیده بازی می کند و با فریبکاری. باید بیش تر هوشیار بود و روشنگری کرد درباره ارتباط این دو جریان با یکدیگر بین عموم مردم و هدف های مشترک شان.
    کار خیلی سختی است و شاید هم نشدنی، اما اگر می شد دکتر را متوجه کرد و از حلقه انحرافی که این ها درست کرده اند، بیرون کشید، خیلی خوب می بود. می خواهیم از کارهای خوب دولت هم که دفاع کنیم، می ترسیم به پای جریان انحرافی نوشته شود و آنها سوءاستفاده کنند. برای انتخابات باید به این دو جریان، میدان عرض اندام هم نداد و این برمی گردد به این که نیروهای اصولگرا در هر شهری یک گزینه ی متعهد و انقلابی و مقبولی که هیچ گونه وابستگی به این دو جریان نداشته باشد را معرفی کنند. نخواهیم به آن ها میدان دهیم، یک جور وحدت در اصولگراها {سوای اختلاف سلیقه هایی که با هم دارند} را هم می طلبد.

  6. به نظرم این جریان انحرافی و اون فتنه ها همه به یک چیز هستند و اون هم “ابلیس فراری” به خاطر همینه که مجبورند از هم طرفداری کنند.
    اما کسی که ابلیس رو میشناسه مصادیقش رو هم میشناسه.

  7. ف. طباطبائی می‌گوید:

    اول و آخرش میشه نتیجه گرفت اینا همشون سر و ته یه کرباسن.

    ما دو تا نماینده داریم که یکیشون اصلاح طلبه یکی هم مثلا اصولگرا محسوب میشه.
    ولی جفتشون به درد نخور شدن.
    اون اصول گرا رو هم که فرستادیم مجلس، شده یه مشائی چی درست و حسابی!!
    مردم هم چاره ای ندارن، بالاخره باید به یکی رای بدن دیگه.
    شورای نگهبان در برابر تک تک افرادی که تائید صلاحیت میکنه، مسئوله.

  8. ف. طباطبائی می‌گوید:

    با اجازه مسئول مربوطه!!

    افراد آنلاین: ۲۰ نفر

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

  9. علیرضا می‌گوید:

    سلام،
    اول- خدا را شکر که در ایامی زندگی می کنیم. که برای تشخیص راه صواب از ناصواب میزان داریم . (میزان ولی فقیه زمان است) .پس همیشه حق و باطل را با میزان ترازو کن همانطور که تا کنون کردید. دوم -عوامل فتنه مشخصه دارند و برای مردم شناخته شده هستند.اما به ظاهر گروه انحرافی بیشتر انگی است که با هیاهو و جنجال به بعضی از اطرافیان رئیس جمهور زدند. لذا خواهشمند است در خصوص گروه انحرافی، مصداق و مشخصه ذکر کنید.
    حسین قدیانی: هاشمی رفسنجانی و آقازاده هاش و مشایی و جوانفکر و کلا هر کوته فکری که بخواد غلط زیادی بکنه. هر کی حالا می خواد باشه. سران قوا یا سران فتنه یا من و تو! کلا دارم می گم…

  10. پری می‌گوید:

    برگه هامونو کی صحیح میکنید استاد؟!

  11. منتقد می‌گوید:

    آقای قدیانی من این ادعای آبکی شما را که “اینکه اگر رهبر امر کند، ما حتی از همسرمان هم طلاق می گیریم!!” برای اوّلین بار از آقای صدیقی و بعدش هم شما شنیدم که صحت این نقل قول در جایی اثبات نشده و طبق گفته خودتون یک ادعای آبکیه ، ولی تا دلتون بخواد نظیر این ادعاهای آبکی و حرفهای عجیب و غریب توی این چند ماه اخیر از دوستان شما زیاد شنیدم. به طور مثال:

    آیت الله مصباح:بیش از ۹۰ درصد معتقدم احمدی نژاد سحر شده است.

    یک وقتی به برخی از دوستان نزدیکم گفتم که بیش از ۹۰ درصد معتقدم که او سحر شده است!”

    “امام جمعه موقت شهر اصفهان: جریان انحرافی آرزوی قبضه مجلس را به گور می‌برد.”

    “آیت‌الله جنتی درخطبه‌های نمازجمعه تهران:
    گروه انحرافی برای انتخابات پول توزیع می کند
    خبرگزاری فارس: خطیب موقت نماز جمعه تهران بسیاری از فعالیت‌ها و اقدامات گروه انحرافی را مقدمات انتخابات سال جاری دانست و گفت: جذب و توزیع برخی پول‌ها توسط این گروه از چشم مردم پوشیده نیست؛مردم در صورت لزوم به حساب اینها خواهند رسید.”

    “رییس قوه قضاییه اصافه کرد: حالا هم همین است. این جریان انحرافی در حالیکه جن‌گیری و رمالی را روشنفکری جا می‌زنند، در کمرنگ کردن نقش عالمان دینی و متخصصان علوم حقه تلاش می‌کنند. مسلما مقصود ما نفی عوالم باطن و عوالم معنا نیست اما یقین داریم اکثر قریب به اتفاق اینها شیادند.

    وی تاکید کرد: این رمال‌ها و جن‌گیرهایی که قوه قضاییه با آنها برخورد کرده، مصداق همین روایتند.

    جریان انحرافی در مفاسد اقتصادی غوطه‌‌ور است.”

    “صدیقی همچنین گفت:

    کسی بگوید من تقویتم در این است که در برابر حرف آقا چون و چرا داشته باشم این ضعف و ناتوان کردن دولتی است که پشتوانه‌ مردمی دارند و اگر این پشتوانه را بردارد دولت برای چه کسی می‌خواهد دولت باشد، مثل دولت بحرین می‌شود ملت خود را می‌کشد و می‌خواهد دولت باشد تو دیگر برای چه کسی می‌خواهی دولت باشی؟
    امام جمعه موقت تهران گفت: یکی از وزرای کابینه به من گفت ما معتقدیم اگر حضرت آقا حکم طلاق همسر آقای رئیس جمهور را ‌بدهد، همسر رئیس جمهور برایش حرام می‌‌شود و رئیس جمهور نمی‌تواند به او دست بزند که این اظهار‌نظر ‌با شعار “الله‌‌اکبر، خامنه‌ای رهبر ” نمازگزاران تهرانی مورد استقبال قرار گرفت.”

    احمد توکلی رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و نماینده تهران در دوره های هفتم و هشتم مجلس :
    “الان اصلی ترین افراد دور دکتر احمدی نژاد را نگاه کنید، یا منحرفند یا متهم به فساد مالی یا هردو. این عدالت در توزیع قدرت است؟”

    البته من حرفهای خیلی زشت ورکیکی هم از دوتا از مدّاحین اهل بیت شنیدم که از گفتنشون در اینجا معذورم. صدا وسیما هم به عنوان جایزه صدا وسیما داره برای اولین بار هر شب داره نوحه سرایی این آقایون پوشش میده.

    خوب این چیزها شاید برای شما عادی باشه ولی برای من عادی نیست. من فکر میکنم مردم خودشون اونقدر قوه تشخیص داشته باشند که بدونند کی منحرفه، کی مومنه.

  12. پاسخ سوال اول: اون دو جریان نقش مکمل و الاکلنگی دارند با یک نقطه اتکا البته در ظاهر با دو تابلوی متفاوت

    پاسخ سوال دوم: نقد حرفهاو بیانات آنها و هم چنین دیده بانی رفتارهایشون و وادار کردنشون به پاسخگویی رفتارشون

  13. مسعودساس می‌گوید:

    چون سگ زرد برادر شغاله

  14. مسعودساس می‌گوید:

    حدیث قدسی: من همنشین کسی هستم که مرا یاد کند.

    امام علی(ع): دانش میراثی گرانبها و آداب زیورهای همیشه تازه و اندیشه آیینه ای شفاف است.

    حدیث قدسی: بهشت را بر سه گروه حرام کردم: منت گذار، بخیل، سخن چین

  15. مهدیار می‌گوید:

    سلام.جناب قدیانی محترم.اتهاماتی زدید که به هیچ شکلی نمی توانید آنها را اثبات کنید.امیدوارم لااقل خودتان به این اتهامات باور داشته باشید.راستی کوهی از تهمت هایی که در ۸،۹ ماه اخیر به اطرافیان دکتر وارد شد به چه سرانجام قضایی و حقوقی رسید؟؟
    جواب سوال اول:اگر منظورتان از فتنه گران آنهایی بودند که با محوریت آقای هاشمی قصد سرنگونی دولت و سپس تسویه حساب با آقا را داشتند که قصدشان با اخراج دکتر احمدی نژاد از جمع اصولگرایان(۷+۸) و دنباله هایشان جبهه پایداری عملی شده است.این همان مدل دولت وحدت ملی یا راست صالح یا دولت ائتلاف ملی است که پرچمدار آن هاشمی بوده است.یعنی همه باهم بدون احمدی نژاد.وقتی این تاکتیک هاشمی جواب نداد و به دلایلی قالیباف و لاریجانی حاضر به اجرای آن نشدند آنوقت موسوی با تاکتیک دیگری اما برای همان هدف یعنی حذف احمدی نژاد وارد انتخابات شد.در نتیجه با این مقدمه باید متوجه باشید که چه کسانی برای وردو به مجلس از سوی هاشمی ترجیح داده می شوند.

    جواب سوال دوم:بزرگترین انحراف حذف احمدی نژاد از صحنه سیاسی ایران است.زیرا با حذف احمدی نژاد عملا رهبری با مشتی بی عرضه حرف مفت زن حزب اللهی و مشتی سیاست مدار برانداز و البته مردمی که از فقر و فساد و تبعیض ناراحتند تنها خواهد ماند. اصولا ورود هاشمی به انتخابات سال ۸۴،ورود موسوی به انتخابات ۸۸،فتنه بعد از انتخابات که البته براندازی هدف نهایی آن بود همه بخاطر حذف احمدی نژاد بوده است.امروز هم هیچ چیز عوض نشده تنها بازیگران آن تغییر کرده اند.آقایان حذب اللهی ببینند هدف جریان فتنه توسط چه کسانی پیگیری می شود.آنوقت خواهید فهمید که چه کسانی به هم افزایی با فتنه گران مشغولند.
    حسین قدیانی: فکر کنم کسانی که به شماها گفته اند بروید و کامنت هایی از این قبیل بگذارید، تذکر داده اند که غلط ننویسید و فاصله کلمات را رعایت کنید. حتما از پول مد نظر، رقمی کسر می شود به خاطر این اغلاط.

  16. سلاله 9 دی می‌گوید:

    “حتما از پول مد نظر، رقمی کسر می شود به خاطر این اغلاط.”

    من نمی دونم حکمتش چیه که تا یک کلمه در این وبلاگ درباره جریان منحرف نوشته میشه، یکهو سیل کامنت های حمایت از این جریان، روانه قطعه میشود. حرف های عجیب و غریبی هم میزنند، اینگونه کامنت گذاشتن های شان، بیش تر درستی متن ها را تایید و ثابت می کند و جریان مورد حمایت شان را رسوا.
    حسین قدیانی: همه را مثل خودشان هالو گیر آورده اند!! وقتی که از دولت، تعریف می کنیم، نیستند، وقتی که از هاشمی انتقاد می کنیم، نیستند، اما کافیه که یه چیز درباره مشایی بنویسیم؛ پیداشون می شه یه هو!! همچین هم روزنامه نگارانه کامنت می گذارند که!! فکر کنم برای اینکه تابلو نباشن اینقدر، یکی بهشون گفته که کلمه ها رو به هم بچسبونید و یکی ۲ تا غلط املایی داشته باشید!! تریپ سازماندهی شده و تشکیلاتی نداشته باشه!!

  17. سیداحمد می‌گوید:

    خب آقای قدیانی!

    چرا اتهاماتی می زنید که به هیچ وجه نتوانید اثبات کنید؟!!!
    🙂

    بزرگترهایشان با هاشمی همسفره اند، اینها اینجا برای ما کامنت ضد هاشمی می گذارند!!!

  18. سلاله 9 دی می‌گوید:

    تنها چیزی که می شود به این ها گفت: همان جمله ی “در زمینه «رو» جریان منحرف، روی سران فتنه را سفید کرده” است.
    درباره ی این که روزنامه نگارانه کامنت می گذارند هم، بعضی وقت ها از کامنت هایی که می گذارند، واقعا خنده ام می گیرد که انگار دارند برای خبرگزاری آسوشیتدپرس، خبر ارسال می کنند. یک نگاهی بیاندازید به کامنت این”منتقد”. ردیف کرده که فلانی بهمان گفت و بهمانی فلان. در قسمت کامنت های متن “احمدی رفسنجانی” خودشان را حسابی خار و خفیف کردند و ماشاءالله از رو هم نمی روند.

  19. مهدیار می‌گوید:

    جناب آقای قدیانی.برادر محترم.من مخلص پدر عزیز شما هستم.شما در مورد بنده اشتباه فکر می کنی؟؟خدا شاهده کسی به من نگفته بیام اینجا کامنت بگذارم.من شما رو دوست دارم و همیشه به وبلاگتون سر می زدم و می زنم.و فکر می کنم در این مورد(جریان انحرافی) که مقدمه حذف احمدی نژاد از صحنه سیاسی کشور ماست اشتباه می کنید.برای همین هم در این مورد نظرم رو بهتون می گم. در موارد دیگه سکوت بنده از رضایته. این به این معنا نیست که بقیه نوشته های شما رو نمی خونم.نمی گم همه اونهارو ولی تعداد زیادی از نوشته هاتون رو خصوصا اونایی که کوتاه هستند، می خونم.فکر می کنم ما در بعضی مسائل سیاسی درجه دوم با هم اختلاف سلیقه یا عقیده داشته باشیم.فقط همین.شایدم بعضی کلمات تند و غیر مودبانه در کامنت هام پیدا بشه که خود شما حذفش کن.اصلا اگه دلت نخواست کامنت های منو کلا تایید نکن و فقط خودت بخون. بنده لااقل سازماندهی شده نیستم.شاید ما جزو غیر سازمانیشون باشیم.پدر بزرگوار شما هم جزو غیر سازمانی ها بود مگه نه.در هر صورت خدا شاهده من قصد ناراحت کردن شما رو ندارم.اگه گفتم حزب اللهی … خدا شاهده منظورم شما یا امثال شما نبودین.اصلا کلا نباید اون کلمات رو به کار می بردم، اشتباه کردم.حرف های دیگه ای در مورد چگونگی روند تشکیل جبهه متحد و کنار گذاشتن غیر موجه دکتر احمدی نژاد می خواستم بگم که منصرف شدم.در هر صورت همه ما شهدا و امام شهدا رو دوست داریم.آقا رو دوست داریم.دکتر احمدی نژاد رو هم هممون دوست داریم.انتخابات و این حرف ها درجه دومه. خدا به همه ما توفیق بده.
    حسین قدیانی: دوستان محترم و هوشیار! این کامنت را با دقت و بصیرت مضاعف بخوانید. همین!

  20. داود می‌گوید:

    کجای کامنت مهدیار فاصله کلمات رعایت نشده؟ کم آوردی شروع کردی به گیر الکی دادن؟ خودتو به یه چشم پزشک نشون بده.

  21. صبا می‌گوید:

    آقای قدیانی من چون بصیرتم کوچولوه، مضاعفشم کنم چیز قابل ملاحظه ای نمیشه اماچون اول کامنت دوم “مهدیار” را خواندم چیز خیلی خاصی به نظرم نیامد. اما دوم که کامنت اولشان را خواندم ایشان جوری صحبت کرده اند که انگار قبل از آمدن دکتر احمدی نژاد، هیچ کس به این ملت خدمت نمی کرد و هیچ کس دور و بر رهبری نبود که گوش به فرمان ایشان باشد و ملت و مردمی کلا ناراضی. انگار کلا از دکتر به بعد انقلاب شد و همین دیگه۱ ما البته خدمات دکتر را قبول داریم و سپاس می گذاریم اما یعنی ملت همه کشک!!!
    حالا برم دوباره کامنت دوم شان را بخوانم

  22. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    اول به مهدیار بگم که بعد از نقطه یه فاصله لازمه!
    دوم به داود بگم که اینی که به مهدیار گفتم رو ببینه!
    سوم به مهدیار میگم که بروووووووو!!!!! ما خودمون مشکی هستیم!
    چهارم به داود میگم که حداقل برای ضعیفی چشم، چشم‌پزشک هست؛ برای ضعیفی بصیرت چه گِلی می‌خوای به سر کنی؟!
    آخر به جفتتون میگم؛ خونی که در رگ ماست؛ هدیه به رهبر ماست

  23. چشم انتظار می‌گوید:

    ایشون (مهدیار) می تونستن کامنت دومشون رو خصوصی بذارن اگه به اون چیزی که می گن اعتقاد دارن. در ثانی خیلی مصنوعیه این کامنت همچی یه جورایی از روی اکراه نوشته شده. اگه احمدی نژاد در جای خودش نیاز به حمایت داشته باشه که داره، هیچ کس بهتر از داداش حسین ازش حمایت نکرده و بالعکس. پس خواهشا” کاسه ی از آش داغ تر نشیم و جریان رو انحراف در انحراف نکنیم!

  24. چشم انتظار می‌گوید:

    در خصوص دو سئوالی که فرمودید. پاسخ به گمانم روشن باشه و بقیه ی دوستان هم گفتند.
    به نظر می رسه شناخت مفاهیم جریان انحرافی و فتنه مهم تر از مصادیقش باشه هرچند که در این مورد شناخت مصادیق هم بسیار حائز اهمیته. لکن وقتی مفاهیم خوب شناخته شد تشخیص مصادیق بسیار کار راحتی خواهد شد. حکایت این ها مثل ویرورس و بدن مهیا و آماده برای رشده.
    از اون جایی که در مثال مناقشه نیست و با عرض پوزش از جناب ویروس یا حتی جناب انگل! این مثال رو می زنم:
    ویروس که می تونه همون فتنه گرها باشند با ورود به بدن جریان انحرافی شروع به (هم افزایی) می کنه و اگه قسمت هایی از بدن هم سالم باشه اون ها رو گرفتار می کنه و هرچه نقش گلبول های سفید موثر تر باشه درصد موفقیت ویروس کمتر. پس وظیفه ی ما اینه که در عین حالی که حکم داروی تلخ رو برای قسمت های سالم بدن داریم نیشتر هم دستمون باشه که هر جا لازم شد و نیاز بود و بدن عفونت کرد عملیات جراحی هم انجام بدیم.

  25. پری می‌گوید:

    کامنت دومشان همان کاری است که جریان انحرافی انجام میده. به به و چه چه برای شهدا و امام و …

  26. مهدی آنتی گرین می‌گوید:

    با شعار نویسی جدید بروزم

  27. حمید می‌گوید:


    حسین قدیانی: خوابش را ببینید که بگذارم «قطعه ۲۶» محل جولان امثال شما دوزاری ها شود!

  28. ناشناس می‌گوید:

    پاسخ سوال یک :
    اولا اینها میدانند که نظام دیکتاتور نیست و با آنها چماقی برخورد نمیکند لذا در پناه رافت اسلامی جرات جولان و تقلا به خود میدهند . به عنوان نمونه اگر کسی یک مورد فقط یک مورد همانند این جریان در کشورها غربی و عربی نشانی داد که هم از نظام ارتزاق و هم بر علیه آن کار کند ، صد تا صلوات برای امواتش به گردن من . تصریح دارم بر لفظ ” این جریان ” چرا که تفاوتی در ماهیت جریان انحرافی و فتنه و …. نیست .
    دوما خیلی خوب فهمیده اند که این نظام تنها نمونه واقعی دمکراسی در دنیا است و راه مقابله با یک نظام دمکراتیک از مسیر قوانین خود نظام میگذرد . نفوذ هر چه بیشتر به درون لایه های نظام ، این جریان را هم مصون از برخورد میکند و هم کارائی بیشتری برای اجرای هدف پلیدش که چیزی بجز حذف رهبری و ولایت فقیه از نظام نیست میبخشد .
    پاسخ سوال دوم :
    اولا روشنگری هر چه بیشتر و تشریح ماهیت و حقیقت این جریان با تمام نامها و ظواهر آن برای مردم است .
    دوما تلاش برای افزایش حضور دلسوزان بی ادعا و بی منت و نمایندگان واقعی مردم در مجلس

    یک سوال هم من دارم :
    با وجود اینکه جریان انحرافی – فتنه از عمق دل به اسلامی بودن و دیکتاتور نبودن نظام
    باور دارد ، چرا در جهت تضعیف و مخالفت با آن کوتاهی نمیکند ؟
    پاسخ خود من این است :
    هیچ چیز بجز لقمه حرام با آدمیزاد چنین معامله ای نمیکند .
    در صحرای کربلا خود عمر سعد ملعون و بسیاری از سران لشکرش میدانستند که حسین ( ع ) فرزند فاطمه و بهترین خلق خدا روی زمین است اما با غیظ و کینه سر او را از قفا بریدند . مگر نه این بود که خود امام به آنها گفت که شکم های آنها از حرام پر شده است .

    یک دعا برای جناب مهدیار :
    از این تیکه من ناراحت نشو دوست عزیز ولی فکر میکنم شما به اندازه ارتفاع یک پیت حلبی نیاز داری که از بالا به دور و برت نگاهی دوباره بندازی . من از خدا میخواهم که پیت حلبی را خیلی زود پیدا کنی .
    دوست من دولت ها می آیند و میروند آنچه ماندنی است ولایت فقیه است .
    الهی که همه دولتهای هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد فدای یک روز زندگی بیشتر ولایت فقیه شوند .

  29. ابوالفضل می‌گوید:

    شاید چسباندن کلمات به هم نمونه ای از حرکت با ” چراغ خاموش ” شان است!
    میگم بد نیست چراغ قوه ای براشون روشن کنیم! یکهو به در و دیواری ، جایی نزنن هر چند که فکر کنم مثل هواپیماهای آمریکایی تو طبس به خودشون میزنن!

  30. سنگربان می‌گوید:

    تحلیل درستی داشتید….
    دو سوال آخر هم جای بحث داره….
    چیزایی که قبلاً این جا و از شما و دوستان یاد گرفتیم….
    اینه که اصولاً اصحاب فتنه ۸۸ ، کارگزاران و جریان انحرافی همه از یک قماشند…….
    اهداف شان یکی است ! حالا هر کدام شان پشت یک شعار و شعارهای پر زرق و برق ، یا گاهاً با ادبیات دینی وارد می شوند…..
    اما هر کدام شان که در بهارستان راه پیدا کنند انگار آن دیگری راه پیدا کرده است…..
    یک سوال الان به ذهنم رسید….
    که چرا بعضی از این منحرفین به آقا که می رسند به جای استفاده از “ولایت فقیه” از واژه “ولایت” استفاده می کنند؟!
    یعنی فقیه بودن ایشان را قبول ندارند؟!
    در مورد سوال دوم باید روشن گری کرد….
    باید اهداف شان را بشناسیم و بعد درست بیان کنیم در جامعه….

    اما در مورد این جمله آقا مهدیار:
    ” با حذف احمدی نژاد عملا رهبری با مشتی بی عرضه حرف مفت زن حزب اللهی و مشتی سیاست مدار برانداز و البته مردمی که از فقر و فساد و تبعیض ناراحتند تنها خواهد ماند.”
    اینا ۲ چیز مد نظر شونه و می خوان دشمن اینو بگه ، که دور آقا کسی نیست و همه بی خاصیتند.در این صورت علی می مونه و حوضش…..
    پس زدن رهبری دیگه کاری نداره …
    و دوم این که مردم تصور کنند که همه مسولین بد هستند و دور آقا هم که هستند…..
    اگه اونا کارایی ندارن و بی عرضه اند پس آقا دور از جونشون ،مثل خودشونه…..
    البته اینا که گفتم خیال خام….
    در ضمن این اسم چیه که از در و دیوار می شنوند رو خودشون می زارن….
    آخه بگو تو رو چه به مهدی یار…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.