شروط خاتمی رسما اعلام شد!

آقای خاتمی با ارسال نامه ای به رسانه ها که نسخه ای از آن در اختیار «خبرگزاری چیزنا» قرار گرفت، شروط خود برای شرکت در انتخابات آتی مجلس را به صورت رسمی اعلام کرد. وی در این نامه، تقریبا برای همه، یک شرطی، پیش شرطی، چیزی داشته. خودتان بخوانید و لذت ببرید.

یک/ نظام باید شرایطی را فراهم کند که فتنه گران به صورت عادلانه و آزاد، بتوانند ضمن دریافت پول از ملک عبدالله، مذاکراتی هم با جرج سوروس صهیونیست، البته در چهارچوب قانون اساسی(!) داشته باشند.

دو/ نظام باید قول بدهد که به هیچ وجه فتنه گران، از ۴ نفر، پنجم نشوند! بدیهی است اگر آرای باطله در انتخابات شرکت کند، ما نیستیم!

سه/ این البته به نظام ربطی ندارد، بلکه به آقای هاشمی ربط دارد. ایشان باید به ما قول بدهد که تا مقطع انتخابات حرفی نزنند، چرا که مردم، چندان روی خوشی به مواضع ایشان نشان نمی دهند!

چهار/ «کیهان» باید قول بدهد که اگر اوباما خواست از بیت المال ملت بی نوای آمریکا، به ما کمک کند، اسناد این کمک را قبلا پیش بینی نکند؛ لااقل بعدش بکند!

پنج/ شورای نگهبان باید صلاحیت فتنه گران، آشوب گران عاشورا، منافقین و بی تربیت ها را همین طور قضاقورتکی تایید کند و اصل را بر اصلاح طلب بودن فتنه گران بگذارد!

شش/ مردم باید قول بدهند که فقط به فتنه گران رای بدهند. اگر وظیفه ما شرکت در انتخابات است، وظیفه مردم هم رای دادن به ماست!

هفت/ در محلات مرکزی شهرها به پایین، در روستاها، در مناطق صعب العبور، در شهرهای کوچک و کلا در مراکز استان ها و نقاط حاشیه ای، از حضور مردم پابرهنه در انتخابات باید جلوگیری شود!! شرط ما برای شرکت در انتخابات این است که فقط صندوق آرا در مناطق اعیان نشین شمال شهر، -اون هم، نه همه جای شمال شهر!- برده شود.

هشت/ وزارت کشور باید تمهیداتی بیاندیشد که مرفهین بی درد، رای شان ۳ بار خوانده شود. اهل فسق و فجور ۵ بار. شیرین عبادی ۱۲ بار. خاندان اشراف، خیلی!!

نه/ نظام باید این حق را برای فتنه گران، محفوظ بگذارد که فردای انتخابات، بتوانند از منافقین دعوت به آشوب و هرج و مرج کنند.

ده/ منافقین جزء هم باید این حق را برای فتنه گران پشت پرده محفوظ بگذارند که ما بتوانیم بعد از سیلی خوردن از ملت، دبه در بیاوریم که از همان اول هم با کارهای افراطی شما مخالف بودیم! خودمم می دونم که این دیگه خیلی نامردیه، اما سیاست، این جور چیزها سرش نمی شه!

یازده/ اصلاح طلبان هم باید فقط حول محور من جمع شوند. هرگونه تمرکز روی دیگران، منجر به عدم شرکت بنده در انتخابات خواهد شد.

دوازده/ عکاسان رسانه های خبری، باید هنگامی که مثلا من دارم اعلام حضور می کنم، جوری از من عکس بگیرند که گریه در چشمانم، بک گراند خنده جاری بر لبم باشد!!!

سیزده/ آن دسته از مردمی که در روز ۹ دی علیه ما شعار دادند، رای شان باید برعکس خوانده شود تا دیگر مراقب حرف زدن خودشان باشند!!

چهارده/ سران اسرائیل باید ضمن حمایت یواشکی از ما، نیم نگاهی هم به اوضاع منطقه داشته باشند و از لیبرال های هر قبرستانی، به شکل یواشکی حمایت کنند!

پانزده/ علی عبدالله صالح عجالتا این بار نباید از ما حمایت کند!! این گور به گوری مایه آبروریزی است، همین طوری!!

«آرملیا-خبرنگارچیزنا»

روزنامه کیهان/ ۲۹ آبان ۱۳۹۰

این نوشته در یمین ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم الله…

  2. ف. طباطبائی می‌گوید:

    اگه همون دو سال پیش خلع لباسش می کردن کار به جائی نمی رسید که هر روز بیانیه جدید صادر کنه!
    بدبخت میرحسین اسمش بد در رفته بود به زیاد بیانیه دادن. خاتمی رو دست میرحسین بلند شده. جملات تکراری و مزخرف که هر روز تکرارش میکنه.
    حسین قدیانی: اینقدر دوست دارم این کثافت رو یه جا پیدا کنم، یه چک بخوابونم توی گوشش! آخ آخ آخ! آرزو به دلم نمونه کاش!

  3. ناشناس می‌گوید:

    شانزده/نظام شرایطی را برای من فراهم کندتابرای تبلیغات انتخاباتی سفرهای اروپایی داشته باشم وحتما بدین منظوربه ایتالیا نیز سری بزنم !!!
    حسین قدیانی: اگه مثل بچه آدم ادامه بدهید، نوشته های شما به متن اضافه می شود؛ ممنون!

  4. سیداحمد می‌گوید:

    “وزارت کشور باید تمهیداتی بیاندیشد که مرفهین بی درد، رای شان ۳بار خوانده شود. اهل فسق و فجور ۵بار. شیرین عبادی ۱۲بار. خاندان اشراف، خیلی!!”

    “هرگونه تمرکز روی دیگران، منجر به عدم شرکت بنده در انتخابات خواهد شد.”

    شاید این مطلب طنز به نظر برسد ولی باور کنید سخنرانی ها و بیانیه ها و نامه های خاتمی ملعون، در این چند وقت گذشته، دقیقا چیزی شبیه به همین است که شما گفتید.
    فکر می کردم از رو می رود ولی میبینم هر روز در حال اراجیف بافی است!

    ممنون داداش حسین؛
    خسته نباشید.

  5. سیداحمد می‌گوید:

    آخ آخ آخ…
    بدبختی اینجاست که محافظین مسئولین ما تا آخرین لحظه ممکن اجازه تیراندازی ندارند، اما محافظان فتنه گران، بی تعارف زود دست به اسلحه می شوند!

    خاتمی خیلی ترسوست، خیلی!
    کروبی از خاتمی شجاع تر بود!!! 🙂

  6. آذرخش می‌گوید:

    نظام باید شرایطی را فراهم کند که ایزی لایف های بوگندو هفته ای یک بار با مجوز میتینگ نیمه سیاسی برگزار کرده و سه شنبه اول و آخر هر ماه تظاهرات خداجویانه راه بیندازند.

  7. ناشناس/همان بچه آدم! می‌گوید:

    هفده/شرط دیگر اینکه وام بلاعوض به جهت تأمین یکصد عبا باطیفهای رنگ شکلاتی برای بهتر انجام شدن دیدارهای انتخاباتی ، میتینگ آمدنهایم ! (داشته باشیدسریال وضعیت سفیدرو)و ایضاًملاقاتهای حین سفرهای در پیش روکه برای تأثیرگذاری بیشتر در قلوب و چشمهای مشتاق از اوجب واجبات است ، در اختیاراینجانب به عنوان مظهر تمدن کشور قرار گیرد.

  8. آذرخش می‌گوید:

    می گم شما نمی خواید یه روزنامه بزنید ما رو استخدام کنید؟
    والا.
    حسین قدیانی: در قطعه ۲۶ من استخدام شمام!

  9. آذرخش می‌گوید:

    البته روزنامه ای که ما بخوایم بزنیم دو روزه توقیف می شه کل یوم می ریم آب خنک می خوریم.
    حرفم رو پس می گیرم. روزنامه نزنید. من هنوز جوونم.

  10. شرط بعدی:

    “نظام باید یک گل زیبا و کوچک باشد نه یک درخت، تا نشست و برخاست یک گنجشک (زشت) را هم احساس کند.”

    کنایه بود دیگه
    یاعلی

  11. حی علی الجهاد می‌گوید:

    نظام باید کلا نظام دفع حداقلی را برچیند و جذب صد و ده، بیست درصدی داشته باشد، آن ده، بیست درصد را هم خودم با هیلاری و جرج و جین و باقی برو بچ موساد و کاخ سفید هم‌آهنگ می‌کنم، نگران نباشید!

  12. بچه آدم می‌گوید:

    چه افتخاری ازین بالاتر که درسومین نظر این متن آقای حسین آقاروی ما اسم گذاشت.(بچه آدم)من از پاییز ۸۹ بصورت پراکنده کامنت میگذاشتم اولینش با اسم (به خاک افتاده ماه ) بود و بقیه همش با عنوان ناشناس البته زیاد هم نمی شد چندین ماهی هم کلا ارتباطم با اینترنت قطع بود تا اینکه بعد از مدتها وفقط خواندن متنها،در نوشتاراحمدی رفسنجانی نظرم را گذاشتم و از فونت درشت آقای حسین آقاهم بهره مندگشتم.تاامشب که نظراتم با دو عنوان (ناشناس وبچه آدم )مورد لطف صاحب قلم قطعه دبش! بیست وشش قرار گرفته و در متن اصلی ایشان جای داده شد.شاکرم خدارا!

  13. قاصدک منتظر می‌گوید:

    نظام باید برای رو کم کردن ساندیس خورهایی که در ۹ دی حماسه افریدند, به تمام طرفداران ما ساندویج دهد, تا پر انرژی تر از ۹ دیی ها حماسه افرینی کنند!

  14. آذرخش می‌گوید:

    نظام باید اجازه دهد من خاک بر سر برای یک بار هم که شده در خاک ایران و علنی با جرج سوروس ملاقات کنم و مشق هایم را بهش نشان بدهم. بابا عقده ای شدم اینقدر زیر زیرکی کار کردم. اح.

  15. چوک دیریا می‌گوید:

    اینم اگه خوب بود اضافه بنما
    نظام باید باید ملت را گوش دراز و پشت گوش مخملی فرض کند تا دادگاه عوامل ۹ دی برگزار شود و مسئول کمیته صیانت از آرا رو هم آقای کروبی جیگر طلابر عهده داشته باشه که کسی از چهار نفر پنجم نشه تا ما به یاد تیر ۷۸ و خرداد ۸۸ یه سری با بروبکس به بیت رهبری بزنیم و بعدش یه سر به کنفرانس برلین با اکبر کوتول(گنجی) بزنیم

  16. سادات می‌گوید:

    بیست و یک:
    از الان تا پایان انتخاب نشدنم هیچکس, تاکید جدی میکنم هیچکس حق ندارد معنی حرفهایی که در سخنرانی های پر شورم میزنم را بپرسد چون آنقدر عجیب است که خودمم نمیفهمم چه میگویم چه برسد به مفسرین. البته کف و سوت و جیغ و فریاد شادی هنگام سخنرانی, بخصوص در شبهای شهادت معصومین مانعی ندارد چون نماد مردم سالاری دخترا و پسران خداجوست.

  17. سایه/روشن می‌گوید:

    امیدوارم که به آرزوتون برسین و از طرف همه مون جانانه بزنیدش!!!

  18. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    چقدر شرط دارد این ملعون برای حضور در انتخابات!
    انشالله که آرزوی حضور مجدد در عرصه سیاسی کشور را به گور خواهد برد.

  19. پاییز می‌گوید:

    حسین قدیانی: اینقدر دوست دارم این کثافت رو یه جا پیدا کنم، یه چک بخوابونم توی گوشش! آخ آخ آخ! آرزو به دلم نمونه کاش!

    الهی آمــــــــــــــــــــــــــــین.من به شخصه دعامیکنم.

    ایول داداش.تورو خدا یکی از طرف منم بزن.دلم از دستش خیلی پرِ.فلان فلان شده ی بوووووووووووووووووووووق.همون دوره ای که رییس جمهورمون بود ازش خوشم نمیومد.اونموقع فقط به احترام سیدبودنش بهش فحش نمیدادم.
    انقدر گفت آزادی ازادی،حساسیت و الرژی پیداکردم نسبت به این کلمه.

  20. بچه آدم می‌گوید:

    خلاصه کلام ، اصل کلام : نظام بذاره من کاندیداشم، نظام یه کاری کنه من برم مجلس ، مجلس هم یه کاری کنه من بشم رییس مجلس .تا دوسال بعدشم خدابزرگه باز طرح میچینیم عزم راسخ جزم میکنیم برای رییس جمهوری ایرانی تا چه مقبول دوستان اونوآبی افتد و چه در نظر خداجویان این ور خاکی آید!

  21. مسعودساس می‌گوید:

    “اینقدر دوست دارم این کثافت رو یه جا پیدا کنم، یه چک بخوابونم توی گوشش! آخ آخ آخ! آرزو به دلم نمونه کاش!”
    آرزوی مشترکی است
    آرزو به دل نمونی صلوات

  22. مسعودساس می‌گوید:

    حسین قدیانی باید مرد و مردانه قول بدهد که از این به بعد این قدر به ما گیر سه پیچ ندهد و این شیخ بی سواد را مدام بر فرق سر ما نکوبد. وگرنه من نیستم
    حسین قدیانی: زیرزیرکی دارم یه کارآیی توی کامنتاتون می کنم؛ راضی باشین!

  23. آذرخش می‌گوید:

    می گم کامنت هایی که فحش داره خصوصی بذاریدها.

  24. مسعودساس می‌گوید:

    خیلی زیباتر شد
    تشکر داداش
    برای برآورده شدن آرزوت داداش: اَللّهمُ صَلِ عَلی مُحَمَد وَ آلِ مُحَمَد وَ عَجِل فَرَجَهُم

  25. صبا می‌گوید:

    آخه آدم واسه این همه واله و شیفته که ایستادن تا بهش رای بدهند؛ شرط میگذاره! اونهم، اینهمه! ما یک ضرب المثل داریم میگه:جناب! ملت،” پشت چشاش واسه شما بازه”
    شرط:
    اگر اینبار کاندید شوم و نظام تقلب کند دیگر هرگز حاضر نیستم به نظام برگردم. حتی به خاطر آزادی و شما!

  26. سیداحمد می‌گوید:

    داداش حسین؛

    شروط خاتمی برای حضور در انتخابات را اگر به صورت سریالی در کیهان می نوشتید، تا چند روز به کمک دوستان می شد این سریال را ادامه داد!

    چقققققققققققدر من بدم میاد از این ملعون که نقاشی کردن یه ریش پروفسوری رو صورتش، یکی از مهمترین دغدغه های زندگیش بود!

  27. صبا می‌گوید:

    “حسین قدیانی: زیرزیرکی دارم یه کارآیی توی کامنتاتون می کنم؛ راضی باشین!”
    من به خودم می گفتم؛ چقدر بچه ها خوب می نویسن!!!!!!! البته سبک شما کاملا مشهود است و تقریبا نوشته های شما حتی بدون نام نویسنده نیز قابل تشخیص است. یعنی گه گاه بعضی از کامنتها خیلی به نوشته های شما می زند. نمی دانیم بگذاریم به حساب این که بچه ها از شما رنگ گرفته اند یا شما اندکی دست کاری فرموده اید.

  28. آذرخش می‌گوید:

    یه رفیق دارم می گفت بچه که بوده یه بار توی مهد خیال کرده گوشت کوبه. راه می رفته و به ملت می گفته من گوشت کوبم. باید تو رو بکوبم.
    یه صبح تا ظهر کل مهد رو به گریه انداخته بوده.
    داشتم فکر می کردم یه ملاقات با خاتمی براش ترتیب بدیم شاید این مسخ شدنش به یه دردی بخوره. البته الان دیگه از گوشت کوبی در اومده بیشتر به چکش شباهت داره.

  29. مسعودساس می‌گوید:


    حسین قدیانی: حیف که اینجا را نامحرم هم می بیند، و الا تایید می کردم مسعودخان!

  30. آذرخش می‌گوید:

    نظام باید از گوگولی مگولی های لس آنجلسی دعوت کند بیایند توی بغل شجریان عکس بیندازند تا من برای تبلیغات به عنوان نماد نئو گفتگوی تمدن ها از آن استفاده کنم. اگه این کارها را بکنید دیگه از خوشحالی جفتک می زنم و قول می دم تا زمانی که نظام سرنگون بشه هی کاندید بشم.

  31. مسعودساس می‌گوید:

    اوباما و سارکوزی باید حواسشان به میکروفون های کنار دستشان باشد؛ که مبادا خدای ناکرده رابطه ی ارباب و رعیتی ما لو برود.
    {فکر کنم قشنگ نشد؟}
    حسین قدیانی: این «فکر کنم قشنگ نشد» فی حد ذاته(!!) خودش قشنگ بود!!

  32. آذرخش می‌گوید:

    این همه کامنتی که گذاشتم واسه رو کم کنی بود ها.
    خواستم ثابت کنم همه کامنت های من عمومی و در راستای متن های شماست. یاه یاه یاه.
    مزاح بود. گفتم دور همیم خوابمون نبره!

  33. قاصدک منتظر می‌گوید:

    خدا خاتمی رو لعنت کنه. یکی نیست بهش بگه بابا تو دیگه…!در ضمن یک نکته بهداشتی:
    میکروب ها موجودات خطرناکی هستند که در اماکن کثیف زندگی می کنند و البته اگر از نوع سیاسی باشند, دارای افکار کثیفی هستند که نزدیک شدن به انها باعث بیماری می شود!

  34. سیداحمد می‌گوید:

    الان اسلامی ایرانی میاد، میگه چرا گفتی “فی حد ذاته”؟

  35. آذرخش می‌گوید:

    این جواب هایی که هی فرت و فرت می ره زیر کامنت های مسعود ساس عواقب داره ها. گفته باشم.

  36. آذرخش می‌گوید:

    کامنت قبلی “والا”ش جا موند.
    والا.

  37. مسعودساس می‌گوید:

    فردا یهو می‌بینی شیخ بی سواد، همه این مفاد شرط نامه رو به اسم خودش داده بیرون
    طفلک سواد درست حسابی که نداره

  38. ف. طباطبائی می‌گوید:

    سر به تنت نباشه که اینقدر شرط بذاری!!

  39. چشم انتظار می‌گوید:

    کارگزاران ۲ باید نسبت به تأسیس اصلاح طلبان ۲ سریع تر اقدام نموده، تا ماهم از امکانات پشت پرده ی جریان انحرافی در تبلیغات انتخاباتی به نحو احسن سوء استفاده نماییم!

  40. سایه می‌گوید:

    ملت شهید پرور علی الخصوص همشهری های عزیز باید قول بدند هرجامیرم برای اظهار وجود با دسته گل ازم استقبال کنند نه با لنگه کفش وگرنه ما نیستیم

  41. چشم انتظار می‌گوید:

    نظام نباید هیچ گونه عکس و فیلم هنگام شادی بعد از پیروزی در انتخابات از من و تیم انتخاباتیم نشون بده!

  42. رهگذر می‌گوید:

    ای کاش به روز قضا هم اعتقادی داشتیم

  43. قلی پور می‌گوید:

    شما چماق بدستها هم عالمی دارین واسه خودتون. جالب بود کلی خندیدیم مخصوصا اون آرزوی سیلی زدن.
    کاری نداره واسه شما امروز حکمش رو سفارش بدین کیهان بنویسه و فردا اجراش کنید!

  44. سنگربان می‌گوید:

    چه خبر شرط و شروط….
    حالا خوب کسی بهش محل نمیذاره ….
    اگه نظام می رفت خواستگاریش چقدر شرط می ذاشت؟!!
    والا….
    همین جوری بگذره ، لابد می گه من به جز “رهبری ” به هیچ سمت دیگه ای راضی نمی شم ….
    مردم هم دیگه لطفاً ۹ دی خلق نکنند و اگر همچین کردند؛ حسین قدیانی نباید “نه ده ”
    خلق کنه….

  45. جلال معترف می‌گوید:

    داداش حسین خوشم اومد خوب دهان طرف را آسفالت کردی.
    مرد نیست و الا یه روز تنها و بی بادیگارد می اومد بیرون تا بهش حالی کنیم یه من ماست چقدر کره داره.

  46. بچه آدم می‌گوید:

    به قلی پور:ماچماق به دست ، شما چماق به دل!!!

  47. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    نظام باید قول بده، احمد جنتی و احمد خاتمی و هر چی احمده، حق برگزاری
    نماز جمعه رو ندارند و بجاش من و شیخ بیسواد هرجمعه و بلکه بیشتر! بریم پشت تریبون نماز جمعه!

  48. چشم انتظار می‌گوید:


    حسین قدیانی: ولش کن!

  49. چشم انتظار می‌گوید:

    کشته ی اون ولش کنِتم داداش!

  50. نزدیک ایام مرگ یه … هست. بچه قمی ها یادشونه. آخ آخ آخ
    ____________________________________
    دارم میرم ختم یه ملعونی. بابام میگه میری از اغتشاش جلوگیری کنی؟
    پـ نـ پـ میرم ازشون بپرسم چه طوری مردم خداجو شدن !!!

  51. چوک دیریا می‌گوید:

    نظام باید قول بده که من و شیخ بی سواد وقتی خواستیم شادی بدی از انتخابات کنیم به سبک نصرتی و رضایی ما رو آزاد بگذاره تا جورج و مهدی .ه و عربای شیخ نشین حوزه خلیج فارس و یوگی دوستان و ….. با ما در شادی بعد از انتخابات شریک باشند

  52. ف. طباطبائی می‌گوید:

    ظاهرا خیلیها تو نت هنوز نمیدونن آرملیا کیه!!

  53. با سلام به شما انگار من دیر رسیدم و گویا شرط و شروط تموم شد. من می خواستم شرطی را اضافه کنم ماجرایی که خودم شخصا در اینجا شاهدش بودم شرط سی و سوم:
    نظام باید قول بدهد آراء خارج نشینانی را که در صبح انتخابات در جلوی درب سفارت خانه ها ی ایران تظاهرات کردند و فحش و سنگ نثار مردم رای دهنده می کردند و فردای همونروز باز همونها جلوی سفارت اومده و می گفتند “رای ما رو پس بده” به تعداد رای نداده آنها و حتی فحشها و سنگهایی که حواله مردم می کردند به نفع ما رای حساب کنند.چرا که ما و طرفداران ما همه طرفدار آزادی بوده و برای تحقق یافتن ” گفتگوی تمدنها” از پاره آجر و سنگ حتی در اروپا استفاده می کنیم.

  54. یاسر می‌گوید:

    از شوخی های شما بچه های خوب جزیره ی مجنون که بگذریم بیچاره نظام که باید ،بایدهای این جماعت را بشنود … پیر شد نظام…
    “نظام باید تائید کند ادعای ما را مبنی بر اینکه ما سکولاریست هایی خداجو و اومانیست هایی خدامحور و دین پژوه و روشنفکرانی غیوریم”

  55. فاطمه می‌گوید:

    دیگه شرط جدیدی تازگی نذاشتن؟ بهشون بگین تو رو خدا تعارف نکنن، نمی گفتنم ما می رفتیم دست بوس!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.