مصوبه حق، اراده باطل

در دفاع از خدمات هسته ای دکتر احمدی نژاد عزیز

حسی به من می گوید رای اخیر نمایندگان به تداوم غنی سازی ۲۰ درصد کلمه حقی بود که با نگاهی به تیتر یک برخی روزنامه های امروز معلوم می شود اراده های باطلی پشت آن نهفته است. گویی دولت می خواهد در این زمینه وا بدهد و این مجلس است که در بحث هسته ای محکم ایستاده است؛

– مجلس، دولت را ملزم به پافشاری بر حق هسته ای کرد.

– نمایندگان مردم جلوی انحراف دولت از بحث هسته ای را گرفتند.

دو گزینه بالا چکیده و خلاصه تیتر برخی از جراید دیداری و شنیداری از مصوبه اخیر نمایندگان است. من چند سئوال دارم:

  • آیا تا کنون در بحث هسته ای دولت بیشتر هزینه پرداخته یا مجلس؟
  • آیا عده ای قصد ندارند در بحث افتخارات هسته ای کشور زحمات شبانه روز و شجاعانه دولت و شخص احمدی نژاد عزیز را نادیده بگیرند؟
  • اگر افتخارات مجلس در این زمینه فقط موضعگیری است اما آیا افتخار دولت به عمل بی هراس از دشمن و کار طاقت فرسا نیست؟
  • گیرم که در این زمینه هم باند مشایی ۲ تا سوتی داده باشد؛ آیا هنوز شکی در این هست که قهرمان هسته ای کشور جناب دکتر محمود احمدی نژاد است؟
  • آیا بر فرض نظر احتمالا غلط رئیس جمهور درباره پاره ای موضوعات، باید خدمات دولت، آنهم بهترین خدمات دولت که در زمینه مسائل هسته ای است، نادیده گرفته شود؟
  • آیا بر فرض وجود مشایی، ما حق داریم از همین الان برای دکتر در همه افتخاراتش من جمله برگ زرین انرژی هسته ای غزل خداحافظی بخوانیم؟

به گمان من شیطنتی در این مصوبه مجلس نهفته بود که رد پایش را در تیتر یک تعدادی از روزنامه های امروز به راحتی می شد دید. بزرگ ترین بی بصیرتی این است که ما با وجود نادرست شخصی به نام مشایی در کنار دولت، بخواهیم حتی خدمات درست دکتر احمدی نژاد را هم انکار کنیم. این مصوبه مجلس مثل این می ماند که مجلس تصویب کند؛ از این پس در مواقع فتنه بسیجی ها ملزم می شوند جور خواص بی بصیرتی مثل همین آقای پرسه در مه مجلس نشین را بکشند! این آیا نیاز به مصوبه مجلس دارد؟! آیا مجلس می تواند مصوب کند که مردم هنگام فصل گرما طبق قانون مجلس باید کولر خود را روشن کنند؟! از دکتر احمدی نژاد می توان انتقاد کرد اما حتی با وجود وصله ناچسب مشایی، یک تار موی دکتر شرف دارد به خواص بی بصیرت و البته به نمایندگانی که بصیرت خود را نزدیک بود وقف ثروت آزاد برخی ها کنند! دکتر بی خطا نیست اما هنوز در خط رهبری است. اتفاقا این آقای پرسه در مه است که با تشکر راس فتنه روبرو می شود. لطفا ذغال فروشی ممنوع. از آب گل آلود مشایی هم بهتر است ماهی نگیریم. همه تفکر مشایی و بخشی از آرای دکتر قابل نقد و بررسی است اما به بهانه نقد مشایی، خود دکتر را تخریب کردن و زحمات او را به ویژه در بحث هسته ای نادیده گرفتن، مصداق همان ظلمی است که آقا فرمودند؛ این بار نه در حق سران فتنه که در حق خادم ملت. من که هنوز هم معتقدم احمدی نژاد با وجود برخی کاستی ها و پاره ای ناراستی ها هزار بار شرف دارد به آنهایی که عمدتا دارند پرسه در مه می زنند.

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. کاوش می‌گوید:

    اشاره واقعا بجا و زیبایی بود…

    متاسفانه این مجلس فقط اسمش اصولگراست…

  2. پارسا می‌گوید:

    برای سومین بار سلام الآن میرم میخونم مثل این که امشب می خوای رکورد بشکنی چند تا متن دیگه می خوای بذاری البته ما با اشتیاق منتظر نوشته های بعدی هستیم

  3. جاهد می‌گوید:

    بابا من هنوز کامن قبلی بودم مطلب جدید زدی

    دوووووووووووووووووووووووووووووووم

    دارم جواب هادی رو می تایپم . مهلت بده داداش

  4. بر سنگ قبر من بنویسید خسته بود
    اهل زمین نبود نمازش شکسته بود

    بر سنگ قبر من بنویسید پاک بود
    چشمان او که دائمااز اشک شسته بود

    برسنگ قبر من بنویسید این درخت
    عمری برای هر تبر و تیشه دسته بود

    برسنگ قبر من بنویسید کل عمر
    پشت دری که باز نمیشد نشسته بود

    شعری برای قبرم

  5. دیوونه داداشی می‌گوید:

    *یا حسین جان*

  6. رضا می‌گوید:

    سلام خیلی زیبا
    ما که نفهمیدیم این مصوبه مجلس چه گلی بود که اینا به سر ما زدند. قبل از اون هم دولت اعلام کرده بود که همین کارها رو داره میکنه.

  7. رضا می‌گوید:

    سلام.
    خبر مصاحبه مولوی عبدالحمید با رادیو فردا بهانه ای شد برای این نوشتار.
    او در این مصاحبه تلویحا به وجود تبعیض در بین اهل سنت و شیعیان اشاره کرده است.
    قبلا هم در سایت بیانچه دیده بودم که بعضی اشاراتی به این مساله می کنند.
    بنده به عنوان کسی که چندین سال است در این باره تحقیق کرده ام با رد قاطع این مساله ادعای عکس آن را مطرح می کنم.
    قبل از وارد شدن به اصل مساله باید چند نکته را بیان کنم:
    ۱٫ مساله وحدت.
    عده ای تا زبان انتقاد از اهل سنت گشوده می شود فوری این مساله را پیش می کشند و حتی بالاتر گاهی دیدگاه های سخیف خود را به رهبر معظم انقلاب نسبت می دهند.
    نکته روشن این است که وحدت کاملا امری سیاسی است. یعنی یک مساله عقلی که در مقابل دشمن مشترک که اساس اسلام را نشانه رفته است یکی بودن لازم است. و این به هیچ عنوان به معنای تایید یا موافقت در اصول و اعتقادات نیست. و همین طور دلیل نمی شود که به این بهانه زبان انتقاد را ببندیم یا به هجمه ها و حمله هایی که ناجوانمردانه بر ضد ما می شود واکنش نشان ندهیم و یا از اصول اعتقادی خود و یا فروع مذهب خود دفاع نکنیم یا آنها را ترویج نکنیم.
    متاسفانه در سالهای اخیر عده ای با تمسک به این مساله نه تنها از ما می خواهند در مقابل هجمه ها هیچ عکس العملی نشان ندهیم بلکه حتی تبلیغ و ترویج اصول و فروع را نیز مردود می شمارند.
    ۲٫ مساله وهابیت
    حساب اهل سنت از وهابیت جدا ست. اگر چه وهابیت برآمده از دل اهل سنت است و آموزه های آن وام گرفته از آموزه های آنان است اما وهابیت مذهبی است استعماری که استعمارگران بزرگ مانند انگلیس آن را از دل آموزه های اهل سنت ساخته و پرداخته اند.
    وهابیت که تمام فرق غیر از خود را کافر می داند مذهبی است کاملا در خدمت مطامع استعمار.
    کسی که معتقد به آیین و آموزه های وهابیت باشد بی شک کافر و ناصبی است.
    متاسفانه وهابیت با تکیه بر اموال باد آورده عرب های سعودی و کمک های سیاسی و اطلاعاتی آمریکا و انگلیس در حال گسترش حیطه نفوذ خود است. علاوه بر عربستان که مهد این مذهب است اکنون افغانستان، پاکستان، آذربایجان، اردن، امارات متحد عربی، قطر و تاجیکستان مبتلا به این بلای خانمان سوز شده اند.
    و متاسفانه در ایران نیز به خاطر بی توجهی مسئولان اگر نگوییم در بعضی مواقع کارشکنی و کمک آنها – مانند کمک های مالی بی سابقه در دولت خاتمی به اهل سنت و حامیان وهابیت در سیستان و بلوچستان – در حال رشد سریع هستند.
    و در سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان مانند قارچ سمی در حال گسترش می باشند.
    و از آنجا که وهابیت حرفی برای گفتن ندارد تنها راه گسترش خود را به خرج کردن پول های نفت عربستان می بیند و عمده دلیل گسترش آن در ایران نیز همین مساله است.
    با این دو مقدمه به اصل مطلب می پردازم:
    اهل سنت در ایران زندگی بدی نداشته و ندارند. و به هیچ عنوان در تبعیض نبوده اند. سیاست اشتباه دولت های هاشمی و خاتمی در فرزند کمتر و اینکه فرزند سوم از تمام خدمات اجتماعی و اقتصادی و یارانه محرو م بود سیاستی بود که متاسفانه فقط شامل حال شیعیان شد و باعث تغییر ترکیب جمعیتی سیستان و بلوچستان گردید. در چهار سال پیش ۱۵۰۰ خانواده بالای ۴۰ نفر سنی مذهب در سیستان و بلوچستان وجود داشت!
    در دیداری که حدودا دو سال پیش یکی از مسئولین با برخی طوایف شیعه سیستان و بلوچستان داشت روسای قبایل شیعه گفته بودند که ما انقلاب کردیم و از این انقلاب حمایت کردیم برای اینکه وضعمان از قبل بهتر باشد ولی بهتر که نشد هیچ بدتر هم شده است.
    هر روز از ما می کشند. در برگزاری مراسمات مذهبی خود آزاد نیستیم. نه زیارت عاشورایی داریم و نه دعای توسلی.
    نه مساجد ما در امان هستند و نه خانه های ما.
    شما از ما حمایت که نمی کنید لا اقل دست ما را نیز نبندید . شما که دست اهل سنت را در هر کاری باز گذاشته اید دست ما را نیز باز بگذارید ما خود می توانیم گلیم خودمان را از آب بیرون بکشیم.
    من خودم خانه ای را زاهدان دیدم که چندی پیش از آن در خانه شیعه را به جرم شیعه بودن بستنه بودند و خانه را با تمام اهالی داخل آن به آتش کشیده بودند.
    همین مولوی عبد الحمید که از حمایت کنندگان فتنه سبز پارسال بود بیش از ۵۰۰۰ نفر مبلغ وهابی را به طور قاچاق وارد کشور کرده تا به تبلیغ وهابیت بپردازند.
    اکنون آنها در سیستان و بلوچستان بیش از ۲۰ هزار طلبه مرد و ۷۰۰۰ طلبه زن دارند ولی تعدا طلبه های ما در آنجا یک صدم آن هم نیست.
    اهل سنت در ایران بسیار بیشتر از شیعیان حق دارند و از حقوق خود هم استفاده می کنند.
    در دیداری که برخی از روسای قبایل سنی نشین با وهابی های پاکستان داشته اند وهابی های پاکستان گفته بودند ما برای اینکه از هند مستقل شدیم سه کار کردیم یکی بالابردن قدرت اقتصادی خودمان و اینکه توانستیم بر گلوگاه های اقتصادی کشور مسلط شویم. دوم اینکه سطح دانش و سواد خودمان را بالا بردیم و در دستگاه های آموزشی نفوذ کردیم و سوم اینکه جمعیت خودمان را افزایش دادیم شما هم باید این کار را بکنید.
    و لذا اهل سنت الان بسیار در این زمینه فعال شده اند. علاوه بر به دست گرفتن قدرت اقتصادی در بسیاری مناطق، متاسفانه در دستگاه های آموزشی ما نیز نفوذ کرده اند که علاوه بر داشتن تعداد زیادی دانشجو خصوصا در تهران حتی در آموزش و پرورش هم نفوذ کرده اند و تعداد زیادی معلم سنی داریم که حتی در برخی مناطق معلم بچه شیعه ها هستند.
    و تعدادشان هم که در حال افزایش است.
    خودشان پیش بینی کرده اند با این وضعیت در ۵۰ سال آینده موفق به تغییر ترکیب جمعیتی ایران می شوند و حکومت اسلامی را سرنگون خواهند کرد.
    حال سوال اینجا ست که تبعیض کجاست؟
    و چرا مسئولان و متولیان امر سرشان را زیر برف کرده اند و به بهانه های واهی از جمله وحدت از کنار این مسائل به راحتی می گذرند؟
    آیا تغییر بافت جمعیت در سیستان و بلوچستان و به دست گرفتن قدرت سیاسی در آن منطقه زنگ خطری برای بقیه مناطق نیست؟

    http://andooh.mihanblog.com

  8. رضا می‌گوید:

    داداش حسین دوست داشتی مطلب بالا رو تایید کن صلاح ندونستی هم تایید نکن اختیار با شماست. دوست هم داشتی خوشحال میشم نظرت رو دربارش بدونم.

  9. آبجی زهرا می‌گوید:

    ماشاالله بازدید امروز…:)

  10. کاوش می‌گوید:

    در مورد ۲ مساله دکتر انصافا تمام و کمال جزوه نانوشته آقا رویک تنه پیش بردند:

    ۱٫مساله ملی – منطقه ای – جهانی – استراتژیک و حیاتی قدس

    ۲٫مساله ملی هسته ای


    داداش حسین: البته این نظر را قبول ندارم. این مسائلی که شما مطرح کردید اولا ۲ تا نبود و ثانیا آن که یک تنه دارد پیش می برد خود آقاست و اتفاقا جزوه کاملا نوشته شده ای هم دارند. احمدی نژاد هم اگر حمایت های آقا را پشت سرشان نداشت اصلا موفق نمی شد.

  11. منتظر خورشید می‌گوید:

    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و مستشهدین بین یدی و حفظ قائدنا امام الخامنه ای
    سلام علیکم
    داداش حسین عزیزم داداشی حرف دل تمام مردم ولایت مدار ایران را زدی داداشی دمت گرم
    همه آقایان پرسه در مه بدانند که تا زمانی که به دنبال کسب قدرت و در برابر مقام ولایت باشند در نزد مردم ایران فرقی با شیطان بزرگ ندارند و چنان سیلی از ملت ایران خواهند خورد که تا مدتها گیج بخورند

  12. م.طاهری(ظهور منجی نزدیک است) می‌گوید:

    فقط کاش اسم این مجلس مجلس اصولگرا نبود

    ماشالله داداش حسین که داره معنا میکنه کار مضاعف-همت مضاعف رو

  13. م.طاهری(ظهور منجی نزدیک است) می‌گوید:

    ………….
    داداش حسین: ممنون. آن نظر را حذف کردم.

  14. پارسا می‌گوید:

    طبق معمول حق با شماست از این نماینده های مجلس هر چی بگی برمیاد ولی کاش دکتر هیچ وقت مشایی رو نمی آورد سر کار اون ذهنیتی که ازش داشتیم خراب نمی شد البته اگه بخوایم نسبی نگاه کنیم هنوز هم از بقیه ی خواص خیلی بهتره

  15. ya zeinab می‌گوید:

    احسنت بر حاجی! خدا رحمت کند بابا اکبر را!

  16. ترنم می‌گوید:

    مثل اینکه رفتید مکه بدجوری انرژی گرفتید.تند تند می دوید نمیرسیم بهتون!!!

  17. دیوونه داداشی می‌گوید:

    دمت گرم داداش حسین ، جانانه دفاع کردی…

    سالاری به مولا حسین*

  18. زینب می‌گوید:

    سلام . این چندمین سلامم شد امروز ؟ کلمه حق یراد بها الباطل . همان جمله ای بود که حضرت علی ع در جریان مععروف حکمیت فرمودند . و به حق آنچه مجلس انجام دا ده با این تفاصیل مصداق آن است که داداش چه شیوا آنرا بیان کرده اند .حسی به من می گوید رای اخیر نمایندگان به تداوم غنی سازی ۲۰ درصد کلمه حقی بود که با نگاهی به تیتر یک برخی روزنامه های امروز معلوم می شود اراده های باطلی پشت آن نهفته است.
    کاش تاریخ اسلام را دوباره خوانی کنیم . کاش یکدور قرآن را با ترجمه و تدبر بخوانیم . کاش نهروان و صفین را تطبیقی یکبار دیگر مرور کنیم . کاش احد را فقط سوال امتحانی درس تاریخ نکنیم . به نظرم عده ای می خواهند احد بعد از بدر راه بیاندازند . ولی ما به پشتوانه ولایت می گوییم : غلط کردید بی شمارید

  19. منتظر خورشید می‌گوید:

    الهم عجل لولیک فرج
    سلام علیکم
    امام خامنه ای عزیز از شما معذرت میخوام آخه پدر جان تا کی باید ما سبب ناراحتی شما را فراهم کنیم اون روزی که من و امثال من به لیست ائتلاف اصول گرایان رای دادیم خوشحال بودیم فکر میکردیم یاران خوبی برایت به مجلس فرستادیم اما فریب خوردیم ای سید بزرگوار ای پسر فاطمه حلالمان کن ای کاش دستم میشکست و به علی مطهری ها رای نمیدادم
    ای خدای بزرگ به حق عمه جان امام زمان حضرت زینب س در امر فرج آقا تعجیل بفرما موانع ظهورش را به حق پهلوی شکست خانم فاطمه زهرا س برطرف بگردان باقیمانده طول غیبت آقا را به قمر منیر بنی هاشم بر ما شیعیان ببخش

  20. عارفه می‌گوید:

    ســـــــــــــــلام
    داداش رکورد زدی ها.
    الان می خونم.

  21. عطر خاک می‌گوید:

    منم تیتر رو توی کتابخونه دیدم دو تا ناسزا هم بار مجلس و رئیسش کردم که لوایح غیر اسلامی و غیر قانونی تصویب می کنه فکر کنم این کارشم مثه همون لوایح ه

  22. عطر خاک می‌گوید:

    سلام
    میام و نگاهی میندازم دلم نمی اد نیام اما دلنوشتای بلندت رو برا بعد کنکور گذاشتم
    دل پردیشب که حاصلش قرار با اشک بود و نشد، شد واژه های شکسته ی این دل شکسته م . تقدیم قطعه ۲۶

    /.
    می آید هر ازگاهی سنگینی ناگفته ها و نامردی ها. می شود غده سرطانی روزهایی که نگفتم به نام خدا . و تو یاد داده بودی ، من فراموش کردم .می آید و اگرحواسم به تو نباشد بر باد می دهد هر چه را که یا رب گفته ام.
    می آید و جز امتداد خاکی جایی نیست که سنگر بگیرم .

    روزی به پاس کرده ای نیک رفتار /دستم گرفتی و بردی به سرزمین افلاک/ داغ زمین و زمان کم نشسته است؟ /این هم سرمه ی کادوی تو به چشم ماست /
    می آید هرازگاهی سنگینی صدا / دارم همیشه در این صدا، بغضی اشنا

    پله ها را یکی یکی بالا آمدم اینجا قشنگترین ارتفاع توست .

    دستم گرفتی و آرام کشاندی و بردی به هر کجا/ جایی که نوشته اند بر بال فرشته ها /اهسته قدم بردار و اندیشه کن /اینجا سرزمین مردان بی ادعا/ گویی که واژه هایم چکیده اند/ بر سنگر مردان خاکی خدا / من مانده ام که چگونه حک شدن؟! / تنهایی بغض های اشنا / دستم گرفتی و بردی به عمق لحظه ها / گفتی از اینجاست به نام خدا

    کنیز فاطمه زهرا

  23. montazer می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی ؛‌
    می دونم سرتون خیلی شلوغه و وقت نمی کنید نظر من رو بخونید و به ما سر بزنید . ولی من این رو باید بگم . من یه نوجوان ۱۷ ساله هستم . تا به حال یک بار وبلاگم رو هک کردن ولی من دوباره شروع به نوشتن کردم . من توی این کار الگوی خودم رو اول شما و بعد داداشم قرار دادم . درسته که من سواد بالایی ندارم که بتونم در مورد مسائل سیاسی بنویسم ولی آقا سید علی رو دوست دارم . ازتون میخوام من رو راهنمایی کنید تا بتونم در این کار پیرزو بیرون بیام .

  24. خادم الشهدا می‌گوید:

    سلام حاجی خوبی انشاالله .داداش از اینکه این پست رو به زحمات دکتر اختصاص دادی باید بگم عالی بود. به کوری چشم سران فتنه و بیگانگان ما دکتر رو که خودش رو خادم ملت میدونه و ثابت هم کرده و همیشه در راه رهبری قدم برمیداره تنها نمیذاریم.یاعلی

  25. سید احمد می‌گوید:

    عرض سلام مجدد؛
    نکته بسیار مهم و به جائی بود.
    ممنون داداش حاجی.
    کاملا هدف بعضی از نمایندگان مجلس مشخصه.
    خدا شر دشمنان این انقلاب و نظامو به خودشون برگردونه.

    مخلص داداش حسین بسیجیها هم هستم.

  26. رهگذر می‌گوید:

    حاج حسین میخواستم ببینم تمام تجهیزات و کارخانه ها و راکتور اتمی در دوره احمدی نژاد ساخته شده؟ در عرض ۵ سال؟

  27. شهاب سنگ می‌گوید:

    آخ جون یه پست دیگه!
    اینجوری ما رو بدعادت می کنیدا!
    از ما گفتن.
    ولی شخصا منتظر متن بعدیتونم!

    در ضمن ممنون از نکته سنجیتون
    مخلصتم
    یاعلی

  28. شهاب سنگ می‌گوید:

    آخ جون یه پست دیگه!!!
    اینجوری ما رو بدعادت می کنیدا!
    از ما گفتن.
    ولی شخصا منتظر متن بعدیتونم!

    در ضمن ممنون از نکته سنجیتون
    مخلصتم
    یاعلی

  29. طاهره فتاحی می‌گوید:

    حاجی کولاک کردی.ترکوندی.من فقط همین امروز رو یه بار اومدم قطعه۲۶٫از دیشب تا حالا ۷ تا پست جدید!!!!!!!!!!!!!
    حالا کدوم رو اول بخونم برای کدوم کامنت بذارم؟ومهمتر از همه این که توی کدوم اووووووول شدم؟ 🙂

  30. خان باجی می‌گوید:

    سلام
    این جناب آقای پرسه در مه با آن قامت زیادی راست که آدم را یاد ناودان می اندازد در سیاست بسیار آدم نامردی یست . شاید اگر ریشه یابی شود برگردد به باغ پسته و فامیل بازی با مطهریو این حرفها .
    غلط کرده اند بخواهند خدمات رئیس جمهور عزیزمان را نادیده بگیرند . حساب مشایی با ایشان جداست .
    والا با این مجلسو – رئیسشو و نماینده هاش که طرفدار حزب باد هستند خدا ختم به خیر کند عاقبت ما را .
    میگم حاج آقا صبح یکی ازتون تعریف کرد گفت چرا غلط املایی ندارید ؟؟
    جنبه تعریف نداشتید باز غلط نوشتید که ( نیشخند)
    توی اون بخش قرمز رنگ خط نهم باید بشود ( زمینه )
    چون میدونم عمومیش میکنید دیگه خصوصی نزدم

  31. ناشناس می‌گوید:

    تا نوکر ارباب منی ای محمود ماسینه زنان فاطمه نوکرتیم

  32. داداش می‌گوید:

    سلام.سمفونی مورچه ها چی شد؟

  33. سید احمد می‌گوید:

    داداش حسین امروز ۸تا مطلب گذاشتید و ما نتونستیم به اندازه کافی برای همشون نظر بدیم(حالا انگار چقدر نظرم مهمه!)
    آخه متنهای امروزتون معرکه بود و یکی از یکی زیباتر؛
    هر کدومو چند بار خوندم.
    خیلی کیف میکنم از خوندن نوشته هاتون.
    داداش حسین: همه نظرات همه دوستان مهم است؛ تو که دیگه جای خود داری!

  34. حامد آزادی می‌گوید:

    سلام خیلی دقیق ردی تو خال خلاصه مجلسم زرنگن یا مردم رو پرت در نظر گرفتن مردم همون طور که آقا گفتن متوجه اند مجلسی ها برید فکر کلاه برا خودتون کنید

  35. سید احمد می‌گوید:

    فدائی داری سالار.
    داداش حسین: دلم برای پیام بازرگانی تنگ شده. چند چندیم؟!

  36. alefba می‌گوید:

    کاش صاحب برسد این جوانان همه را در ره خود پیر کند
    …….

  37. صبا می‌گوید:

    سلام و وقت به خیر
    ممنون از این نکته سنجیتون٬آخ جون که اینقدر داداش حسین به روزه.

  38. عرفان می‌گوید:

    سلام
    داداش حسین از خورد و خوراک امروز انداختیمون هر مطلبتو چند بار خوندم آخر سر مامانم شاکی شد گفت آخه یه مطلبو چند بار میخونی منم بهش نه ده رو دادم خوند بعد خودشم اومد مطالبتو خوند
    دعای ما همیشه پشت سر افسران جنگ نرمی مثل داداش حسین هست
    یا علی
    داداش حسین: به همین دعاهای شماست که پشت ما گرم می شود. روزی، روزی که نه! شبی بود و رویم به سوی رکن یمانی. به خدا گفتم؛ ولی تو این نایب بر حق مهدی امسال را سال همت مضاعف و کار مضاعف نامیده و ای خدا! کاری کن وقتی بر می گردم تلافی این ۲ هفته ای که نیستم در بیاید.

  39. مرتضی می‌گوید:

    چون فعلاً تعداد نظرهای این پست کم بود گفتم این درخواست رو اینجا مطرح کنم شاید مورد توجه واقع شود:

    شاید قبلاً گفتید و من پیدا نکردم، شاید نگفتید، شاید کامل نگفتید! نظر حضرت “ماه” رو در مورد کتاب “نه ده” رو نمی نویسید؟ البته کامل.
    داداش حسین: در مقدمه کتاب “سفرنامه حج” این کار را خواهم کرد با ذکر جزئیات. الان صلاح نیست و در این فضا بیش از این صلاح نیست.

  40. سید احمد می‌گوید:

    شما که تو این مدت منو شناختی من الان دلم میخواد برای همه پستها کلی قربون صدقه خودتو شعورت برم؛
    عنکبوت صبر و عباس من خیلی عالیه.
    هر چقدر میخونمشون سیر نمیشم.

    خیلی میخوامت.
    رحمت خدا بر شیر پاکی که خوردی؛رحمت خدا بر شهید قدیانی عزیز.

    تاج سری داداش حسین بسیجیها.

  41. سید احمد می‌گوید:

    اینم یه پیام بازرگانی مخصوص داداش حاجی 🙂

    ساعت ۱:۹ نیمه شب.

    تعداد افراد آنلاین ۳۳ نفر.

  42. مرتضی می‌گوید:

    ممنونم. حتماً صلاح دیدید که سلاح را رو نکنید;) پس یک لطفی بکنید این کتاب رو زودتر چاپ کنید. چون شاید خیلی دیر بشه…

  43. ساقیانه می‌گوید:

    سلام زیارت قبول… برای شهید گلدوی نمی نویسید ؟ داغدار زاهدانیم یه کم تسلی بدین ما رو داداش حسین.

  44. ساقیانه می‌گوید:

    به قول زن عباس تو آژانس:هی میگه تکلیف ! اون ورم که دارن همینو میگن حاجی ! من که می دونم قربونی این ماجرا عباسه !

  45. سید احمد می‌گوید:

    میترسم راجع به سفرتون حرف بزنم.
    میترسم یه نفر دیگه بیاد مثل دیشب بره رو اعصاب ما؛

    شبای مدینه خیلی لذت بخش بود نه؟
    بی صبرانه منتظرم سفرنامه تونو بخونم.

  46. سید احمد می‌گوید:

    امروز تلافی ۲ هفته رو درآوردید دیگه!

    پس اجازه بدید ما هم اندازه ۲هفته کامنت بذاریم!

  47. طاهره فتاحی می‌گوید:

    حاجی تموم شد همه رو خوندم همراه با کامنت ها.حالا بریم کامنت بذاریم…

  48. یکی از پروانه ها می‌گوید:

    سلام پیام بازرگانی :انرزی هسته ای حق مسلم ماست بمب های هسته ای لایق امریکایی هاست
    صلح امیز هسته ای حق مسلم ماست خرابی وخسارت لایق امریکاییهاست
    انرزی هسته ای همان هسته خرماست که یک نخل را در درون خود نهفته دارد با هزاران خاصیت ،،،،انرزی هسته ای همان حسین قدیانی است با یک دنیا حرف از دل برامده که لاجرم بر دل نشیند.

  49. سید احمد می‌گوید:

    داداش حسین رفتی؟
    هر جا هستی انشالله سلامت باشی.
    داداش حسین: مشتی! یه متن دیگه گذاشتم!! کجا رفتم؟!

  50. طاهره فتاحی می‌گوید:

    حاجی به سبک حسین شریتمداری سوال می پرسی…

  51. عرفان می‌گوید:

    احمدی نژاد تو قلب ماست و به این راحتی ها نمی تونن بیرونش کنن . اصلا داداش خدا خودش محبتش رو انداخته تو دلمون و این محبت رو اگه آقایان سران فتنه خودشون رو بکشن و تمام مال دنیا رو خرج کنن نمی تونن به دست بیارن . مگه خدا خودش نگفته ؟
    ببین من فقط وقتی یه لحظه یاد اون چشمهای خسته و بی خوابی کشیده ی احمدی نزاد می افتم دیگه گوشم به هیچ حرفی بدهکار نیست . راستی داداش این اقای لاریجانی رئیس مجلس چه قدر نو ربالا می زنه . یکی بهش بگه التماس دعا . دس ما رم بگیر . نمی دونم چرا همه یه دفعه خوب شدن این از نماینده های واقف دانشگاه ازاد که الان دلشون برای انرژی هسته ای تاپ تاپ می کنه اون هم از رضایی که داره به سران فتنه می توپه

  52. فهیمه می‌گوید:

    سلام
    ایول!
    این احمدی نژادم مظلوم واقع شده ها! چپی و راستی و ضد انقلاب و گاهی حتی حزب اللهی! بهش می تازن.
    باز دم شما گرم
    به قول وحید جلیلی توی اون ماه های فتنه اگه به احمدی نژاد فحش می دادی واسه خودت کلی اعتبار می خریدی؛ یعنی یه جوی شده بود که با اینکار نشون میدادی آدم بیطرف و منطقی هستی و دل طرف مقابل رو به دست می آوردی. بعضی ها هم اینکارو کردن!!!!
    نوشته ی خوب و منطقی بود

  53. علیکمال می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    متن بسیار عالی ای بود
    من هم اعتقاد دارم که سگ دکتر عزیز ده ها هزار بار شرف داره به پرسه در مه
    زت زیاد

  54. خط شکن می‌گوید:

    بعضی وقت ها آرزو می کنم که ای کاش این مجلس اصولگرا نبود تا وقتی که ازش انتقاد می کنیم و می کوبیمش نگن: اینها با خودشون هم مشکل دارند. ای کاش مجلس اصلاحات بود تا حالیشون می کردیم که یه من ماست چقدر کره می ده.
    از ماست که بر ماست.
    خدا شر هر چی آدم منافق و دو روئه از سر این مملکت و از سر اسلام و مسلمین کم کنه. بگو آمین…

  55. نسرین می‌گوید:

    خط شکن عزیز میدونی که نسبت داشتن افراد به یک شخصیت مهم یا حتی گروه خاص موجب کوتاه اومدن ما نمیشه. ثابت شد که حتی نسبت داشتن با امام امت هم چشم امت رو نبست. دیگه اصولگرا که جای خود رو داره.اصولگرا زیرمجموعه کوچکی از حزب الله هست. آره ما بی شماریم.اونم از نوع دو.

  56. نسرین می‌گوید:

    راستی داداش حسین میشه زحمت بکشی و نظر خودت یا کسی که بهش اطمینان داری رو در مورد مشایی و اینکه چرا دکتر ازش دست نمیکشه (با وجود نظر رهبر در مورد ایشون) به من و امثالم بگی. تا شاید بهتر بتونیم از رئیس جمهور عزیزمون دفاع کنیم.
    التماس دعا

  57. فطرس ملک می‌گوید:

    عالی و به جا

  58. پرستو می‌گوید:

    با سلام حرفاتونا قبول دارم ولی یکی منا روشن کنه که مگه اقا نگفتن مشایی نباید کاره ای باشه پس چرا کاره ای شده؟ اگر لطف کنین منا روشن کنین لطف بزرگی بهم کردین

  59. amir می‌گوید:

    داداش ممنون بابت دفاع از دکتر
    در ضمن با اینکه با خیلی از کارهای دکتر موافق نیستم ولی فکر میکنم هنوز در خط حضرت اقا است و این برای من کلی ارزش داره در جوا ب سوال یکی از خواهرامون باید بگم که اگر اشتباه نکنم اقا در نامه شون به دکتر فرمودند که مشایی را برای پست معاون اولی نذاره نه در مورد بقیه پستها به هر حال اگر اشتباه میکنم راهنمایی بفرمایید
    التماس دعااااااااااااااااااااا

  60. پیام فضلی می‌گوید:

    راستی داداش حسین رفتی عربستان و اومدی، حساسیتی یا بهتر بگم افتخاری در مورد ایرانی بودنت حس نکردی؟
    منظورم اینه که با استقبال غیرمنتظره ی مسلمونای کشورهای دیگه روبرو نشدید؟
    جوابش شاید برای خیلی ها ظریف و قشنگ باشه.

  61. شروان می‌گوید:

    خدا بیامرزه بابا اکبرو.
    منم همینو میگم داداش
    چرا میایم احمدی نژاد رو با سران فتنه و خواص بی بصیرت مقایسه میکنیم؟
    مگه نمیگیم هنوز توی خط حضرت ماهه؟
    اصلا به نظر من مشایی یه فیلم هایی جلوی دکتر بازی کرده که خودشو خوب نشون بده وگرنه مشایی کیلو چنده؟
    بازم دستت درد نکنه بابت این متن و متن های قشنگت.
    یا علی خدا قوت

  62. طهورا می‌گوید:

    ما بارها حمایت های آقا رو از کارهای دکتر شنیدیم …….البته نظر آقای احمدی نژاد به نظر بنده نزدیکتره…(مضمون جمله ی آقا در نماز جمعه)
    حالا خیلی بیشتر دوستشون داریم با آرزوی موفقیت روز افزون و سلامتی برای ایشون.
    ممنون داداشی از مطلبتون در مورد دکتر جیگردار نژاد.

  63. یازهرا می‌گوید:

    سلام
    حیفم اومد توی این دفاع استوار حضور نداشته باشم
    آقایان مجلسی و راس المجلسی عمدتا با نیم نگاهی به دل حسودشون آرزومند رسیدن به جایگاه دکترند غافل از اینکه دکتر حمایتهای ماه و ستاره هارو در سایه ی ولایتمداری محض و شاگردمداری از خورشید بدست آورده به هر حال بخش زیادی از این اتفاقات ناشی از حب قدرت و حسادت
    پیراهنی که آید از بوی یوسفش ترسم برادران غیورش قبا کنند
    اما
    عزیز مصر به رقم برادران غیور ز قعر چاه برامد به اوج ماه رسید
    انشاءالله دکتر عاقبت بخیر بشه و جواب زحماتشو هم اینجا و هم اونجا بگیره با دعای شما خانواده های پرچمدار ولایت
    یا علی

  64. صدرا می‌گوید:

    می خواستم بگم ، خیلی خفنی
    خیلی باحال می نویسی و می زنی به برجک بعضی ها
    اصلا تو عشقمی
    ولی موقعی عشقم را به تو ثابت کرده ام
    که آینه ات باشم
    آینه ی بدی ها و خوبی ها
    و تو نقد مرا تایید نکردی!

  65. فاطمه می‌گوید:

    برادر امروز پنجره رو خوندم البت مال خیلی وقت پیش بود در باره ی مشایی کاش در بارش چیزی بنویسید ما عادت کردیم حرف های خودمونو از زبون شما بشنویم نمی دونم سرش چیه؟

  66. مجید می‌گوید:

    ایول احمدی نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.