غلط کردید بیشمارید؛ یک چیزی هم روش!

نه کسی هستم در میعاد که مظهر جمال خدا باشم، نه خسی در میقات که جلوه “جلال” خدا باشم و نه قطره ای هستم از دریا. نه دعبل، نه فرزدق، نه کمیتم، نه حتی آقاسی. من ذره ای هستم بیرون زده از دود اگزوز موتور قراضه بچه بسیجی ها در چشم سران فتنه که دارد کور می کند نگاه پر از گناه دشمنان نائب بقیه الله را. به سهم خود بوسه می زنم گرم بر همت این بسیجیان واقعی تر از همت و بکرتر از باکری. زدند از زن و زندگی شان و پاسبانی کردند به عشق حضرت ماه از امنیت این آبادی. این بار حماسه حضور جلوی وقوع حادثه را گرفت. بگذار بگویم با ندای جلی که دشمنان علی مثل سگ از بچه بسیجی ها می ترسند و الا آنقدر سرمان در میدان انقلاب خلوت نمی شد که نی ساندیس را به جای چشم دشمن فرو کنیم در گوش همدیگر به شوخی! دم همه تان گرم بچه ها. خسته باد دشمن بی بصیرت تان. چند نکته باید بگویم:

۱-    ظاهرا از ۲۴ ساعت گذشته هر آنچه نوشته بودم در “قطعه ۲۶” که متن برادرم امین عارفی و بخشی از نظرات شما و پاسخ های خودم بود حذف شده است. این اتفاق و اتفاقی که چند روز پیش افتاد و سایت به قول اینترنت بازها داون(Down) شده بود و بد بالا می آمد به علت انتقال سروری بود که هاست سایت بر روی آن قرار داشت. حامد اشعری درتلاش برای راه اندازی پشتیبان “هاست” بر روی سرورهای داخل ایران است و از قرار با این کار امکان بروز چنین اتفاقاتی حتی المقدور از بین خواهد رفت. از طرفی در تلاش هستیم تا متن و نظرات پاک شده را هر طور شده برگردانیم. حامد می گوید می شود. “قطعه ۲۶” سایتی است حکومتی که بیشتر از سایتهای دولتی و به قول رضا امیر خانی عزیز “سه لتی” و وابسته به شهرداری و … بازدیدکننده دارد اما به جای ساختمان و دفتر و دستک و ۲۵۰ تا کارمند و … فقط یک چیز دارد و آن دعای شما خوبان است در حق این برادر کوچک تان.

۲-    دیروز با استاد علیرضا پناهیان که پناهگاه دانشجویان در دانشگاه و حنجره حجره ساده و بی تکلف طلبه هاست، جلسه ای ۲ ساعته داشتم. خروجی این دیدار مبارک، محصولات خوبی برای تان خواهد داشت. با تایید استاد پناهیان قصد دارم خلاصه این دیدار را به زودی برای تان بنویسم.

۳-    دو متنی که به شما قول داده بودم نوشته ام. هم طنزی درباره شیخ بی سواد و هم نامه ای به جناب آقای هاشمی رفسنجانی. من معمولا نوشته هایم را قبل از گذاشتن در سایت به دست یکی از اساتیدم می دهم تا چکش کاری اش کند. سال هاست به این عادت پسندیده دچارم. منتظرم بشنوم نظر استاد را و اگر لازم شد چانه زنی کنم و نشان تان بدهم هر دو متن را برای شما عزیزان. توصیه برادرانه ام به دیگر دوستان نیز این است که نوشته های خود را قبل از گذاشتن در وبلاگ شان در میان بگذارند با اساتید شان.

۴-    در مصاحبه ام با هفته نامه “پنجره”، آنجایی که از عدم وجود اخلاص در بعضی کارهای شهردار محترم تهران حرف زده ام، ۲ نکته گفته بودم؛ یکی اینکه؛ از قالیباف گلایه ام این است که چرا همزمان با افتتاح “تونل توحید”، پای “تنگه احد” نمی ایستد و دوم اینکه؛ چرا از چند ماه مانده به زمستان و بلکه پائیز، شن و ماسه و سایت های برف روبی را به رخ ولی نعمتان می کشد؟ که خدا هم وقتی می بیند همچین است، زمستان را می برد اما برف نمی آورد. خدا جای حقی نشسته است و نمی گذارد خدمت با منت عجین شود. متاسفانه دوستان جواب مرا به گونه دیگری منعکس کرده بودند که اگر رعایت این نکته هم می شد، گفت و گو از اینکه هست حرفه ای تر می شد.

۵-    ماه رجب است و بعد شعبان و رمضان. از بچه های پای کار “قطعه ۲۶” به ویژه “سید احمد” و “علی رضا کیانی” و “تلنگر خانه” و “میثم شاید حامد” و”رضا” معروف به “رضا نیوز” و “عرفان” و “اندیشه روشن”  و “عارفه” و “آیه” و “آذرخش” و “سالک مبارز” و “خان باجی” و “ترگل” و “آبجی زهرا” و “آبجی مطهر” و “الهام” و “سارا” و و همه دوستان، همه دوستانی که از قلم انداختم شان اما از قلب نه، تقاضا دارم گاهی در نظرات خود ادعیه زیبای این مناسبت ها را بیاورند و روحانی کنند فضای اینجا را با عطر بندگی، طعم دعا.

۶-    سخن آخر، خطابی است به سران فتنه. دیدید که غلط کردید بیشمارید؟ ما الکی شعار نمی دهیم؛ داداش حسین بچه بسیجی ها وقتی می گوید “غلط کردید بیشمارید” یعنی “غلط کردید بیشمارید”. پس همه با هم با صدای بلند می گوییم به شما که “غلط کردید بیشمارید”؛ یک چیزی هم روش!

بعدالتحریر: تعدادی از دوستان با توجه به اینکه ۲۵ خرداد سال هشتاد و اشک سالروز مجروح شدن من توسط فرقه سبز بود خواستند که چیزی در این باره بنویسم. فکر کنم بهترین متن همانی است که روزها بعد از آن روز در “وطن امروز” سرمقاله شد. آن روزها هنوز به نوشتن این سبک دل نوشت رو نیاورده بودم و کمتر کسی می دانست که فرزند شهیدم. یادش به خیر …

جناب میرحسین، بسم الله!

فکرش را هم نمی‌کردم که سرانجام انتظار دیدارم با میرحسین بدین‌ جا ختم شود ولی من نه میرحسین که حامیانش را به جای روز روشن در شب تاریک مشاهده کردم؛ آنجا که جای دست دوستی نخست‌وزیر دوران جنگ، سنگی سنگین به سنگینی انتظار ۲۰ ساله، فرق سرم را شکافت، مرا بیهوش کرد تا ضربات سنگ‌های دیگر جسم نحیفم را بیش از این نیازارد اما جناب موسوی! اگر سنگ دوستانت بر جسم و جان خراش آورد، امان از حرف‌هایت، بیانیه‌هایت، شاخ و شانه کشیدن‌هایت و خنده‌های شیطانی آن سوی آب که روح را آزرد و بی تاب و مجروح کرد. جناب میرحسین! دوست داشتم در فضایی مهربانانه‌تر با تو سخن بگویم. قرارمان این نبود ولی تو قرارمان را بهم زدی، با حرف‌هایت و سنگ‌های اطرفیانت … قصه آن شب را می‌خواهی بدانی؟ … شاید برایت مهم نباشد اما قصه آن شب، متن شکایت من از توست. تو متهم هستی به ریختن خون فرزند یک شهید. من هم رهایت کنم، مادر بزرگم دست‌بردار نیست. آخر من تنها یادگار پسر فرزند شهیدش هستم … می‌دانی؛ تا همین امروز اعتراضات مدنی تو به قیمت جان چه بیگناهانی تمام شده است؟! جانباز دوران جنگ را طرفداران تو و نه بعثی‌های خبیث، باز جانباز کرده‌اند. این ننگ را کجا می‌خواهی ببری، آقای نخست‌وزیر دوران جنگ؟! بنده خدا رضا برجی حق دارد از تو بپرسد که: «روی خون چند نفر می‌خواهید رئیس‌جمهور شوید؟!»
دوشنبه شب، همان شبی که تو غروبش به بهانه بیانیه، فرمان آشوب دادی، همان شبی که تو بعد از این فرمان به دامان خانه بازگشتی و در آشیانه آرام گرفتی، میلیشیای دموکراسی، ناشیانه به جان ملت افتاد و تنها در خیابان آزادی، هفت نفر را به شهادت رساند. در آن شب که تب آتش و دود بالا گرفته بود، دوستانت بوی باروت می‌دادند. اعتراض‌شان مدنی بود اما بوی خون می‌داد. گنگ ‌خواب دیده شده بودند. حجاریان که گفته بود؛ اصلاحات خون می‌خواهد! چرا تعارف کنیم. تو مشکلت احمدی‌نژاد نیست. در سر نه‌ سودای اصلاحات، که خیال کودتای مخملین داشته‌ای. حداقل رفتار و گفتارت که این را می‌رساند. در دل چه می‌اندیشیدی، خدا عالم است اما باز هم خدا عالم است که با امثال ساسی مانکن نمی‌توان انقلاب کرد. امر گاهی بر آدم مشتبه می‌شود. اشتباهی گمان می‌کند که کار تمام است. این گمان سنگ به دستان هوادار تو بود. البته همه هواداران تو را با یک چوب نمی‌رانم. عقلای شان خوب مردمی هستند. هرچند که بعید می‌دانم که دگربار به تو روی خوش نشان بدهند و رای بدهند. تو حتی صدای مسیح مهاجری را هم درآوردی! در سرمقاله جمهوری‌اسلامی خطاب به تو با عتاب و بعد از کلی حساب و کتاب نوشته بود: چرا وقتی ولایت‌فقیه و شورای نگهبان را قبول نداشته‌اید، اصولا نامزد انتخابات شده‌اید؟ اما از صفحات کاغذی به کف خیابان برگردیم. خس و خاشاکی که به اسم تو، دنبال رسم براندازی بودند، با خود می‌پنداشتند که این ظلمت و تاریکی، همیشگی است اما نیک که بنگری ره افسانه زده بودند. سحر نزدیک بود. نماز آدینه را دیدی؟ زیارت قبول! می‌دانم در آن نماز نبودی.
سرباز انقلاب بودن، لیاقتی می‌خواهد که خدا سعادتش را برای همیشه به آدمی نمی‌دهد. خواه مرجع تقلید باشی، خواه قائم‌مقام رهبری. بزرگتر از شما بودند کسانی که می‌خواستند بر صورت ماه خاک بپاشند. سرنوشت‌شان را تو بهتر از ما می‌دانی … و خوب می‌دانی که قرارمان این نبود،‌تو قرارمان را بهم زدی، با حرف‌هایت و سنگ‌های اطرافیانت. چه بسیار که از در نصیحت به تو می‌گویند: به سیم آخر زده‌ای اما هنوز دیر نشده!
جناب موسوی! معمولا رسم روزگار بر این است که زود، دیر می‌شود. تو قبل از آنکه بخواهی با پاپس کشیدن،‌منت بر نظام و ملت بگذاری، اول باید جواب این خون‌ها را بدهی. قهرمان ‌بازی بماند برای بعد.
دوشنبه شب، من بی‌آنکه عضو نیروی انتظامی باشم، دوشنبه‌شب، من بی‌آنکه عضو بسیج باشم، راهی خانه بودم اما نمی‌دانستم که خانه رفتنم جرم بود. من نه سپاهی‌ام، نه مدعی‌ام که حزب‌اللهی‌ام و نه هیچ، الا فرزند یک شهید. بیش از ۱۰ سال سابقه‌کار مطبوعاتی دارم و تاکنون یاد ندارم اشاره‌ای به این کرده باشم که فرزند شهید هستم. اما از آنجا که شما وقتی حال و روز امروز خود را خراب می‌بینید از نخست‌وزیری‌تان در دوره جنگ مایه می‌گذارید، چه باک اگر دیگران بدانند مرا هم با همان دوره عهد و پیمانی ناگسستنی است! اما این ننگ را کجا می‌خواهی ببری، آقای نخست‌وزیر دوران جنگ، که همه قاتلان پدر من و تمام دشمنان شهدا پشت شما درآمده‌اند؟
همان کسانی که به صدام دستور کشتن پدر مرا دادند این روزها برای تو دست می‌زنند! همان کسانی که حاج‌احمد متوسلیان، این حیدر کرار سپاه خمینی (ره) را به اسارت بردند، این روزها در مدح تو شعر می‌خوانند! همان منافقینی که در مرصاد نقشه فتح تهران را کشیده بودند، این روزها با تو ابراز همدردی می‌کنند! فرح پهلوی و فرزند شاه مخلوع را با تو چه نسبتی است؟ چه شده که شیمون پرز به طرفداری از تو برخاسته؟ اینها که روزگاری مقابل همه ما، تاکید می‌کنم همه ما، صف‌آرایی کرده بودند، اینک پشت سر تو سنگر گرفته‌اند . راستش را بگو این ۲۰ سال با خودت چه کرده‌ای؟ تو عوض شده‌ای یا آنها؟ نه به آن سکوت ۲۰ ساله‌ات، نه به این همه هیاهو. نه به آن تفریط، نه به این افراط. راستی! فریادت هم مثل سکوتت، مشکوک و معنادار است. البته قرارمان این نبود ولی تو قرارمان را بهم زدی؛ با حرف‌هایت و سنگ‌های اطرافیانت.
جناب میرحسین!
نظامی که خمینی پایه آن را گذاشت و خامنه‌ای ادامه دهنده راهش است، دوستانی دارد و دشمنانی. نه هر کسی برای این دوستی، سزاوار است و نه هر ناکسی برای این دشمنی لایق. امثال شما شاید روزگاری دستی در سپاه دوست داشته‌اید و لیکن امروز نه آنگونه است که با داد و بیداد و فریاد مبدل به دشمن نظام شوید. جمهوری اسلامی، جمهوری مقدسی است که خبیث‌ترین شیاطین عالم دشمن آنند؛ صهیونیست‌ها، سران شیطان بزرگ، ابر سرمایه‌داران عرصه رسانه و … پس با این خودنمایی‌ها، بی‌زحمت خودتان را دشمن نظام جا نزنید.
علی(ع) را دشمنی سزاست همچون عمروعاص و معاویه. ابن‌ ملجم‌ها و قطام‌ها گرچه در تقاطع براندازی، با سران کفر به یک نقطه مشترک می‌رسند اما امثال پسر ملجم و … حقیرتر از آنند که دشمن ابوتراب لقب گیرند. چنین افرادی بیش از آنکه دشمن علی باشند، آلت دست دشمن اصلی‌اند. نه! نظام در شناخت دوست و دشمن اشتباه نمی‌کند.
ما یک «خودی» داریم و یک «غیر خودی» و این وسط هستند کسانی که نقش‌شان بیشتر از «نخودی» نیست. نخودی‌ها نه به سکوت‌شان اعتباری هست نه به فریادشان. اما هم سکوت‌شان و هم فریادشان قند در دل دشمن آب می‌کند و دشمن را به یک چیزهایی امیدوار. بیچاره دشمن! بیچاره رئیس‌جمهور آمریکا که باز هم به امید خبرهایی از ایران نشست اما از کودتای مخملین، طرفی نبست. این ننگ را به کجا می‌خواهی ببری، آقای نخست‌وزیر دوران جنگ! تو امروز رایحه دوران امام را می‌دهی یا بوی خباثت‌های شیطان بزرگ؟ تو امروز، چیزی از دیروز خود باقی نگذاشتی. آمریکا، انگلیس و اسرائیل، آنقدر از تو خوبی دیده‌اند که گناه با امام بودنت را و گناه انقلابی بودنت را و گناه ۸ سال نخست‌وزیری دوران جنگت را بخشیده‌اند. از نظر اوباما تو دیگر پاک پاکی!… و این یعنی اینکه قرارمان این نبود، قرارمان را تو بهم زدی، با حرف‌هایت و سنگ و تیغ‌ اطرافیانت. همان سنگ که پدران بسیاری را داغدار عزیزان‌شان کرد، بر سر من نیز نشانه‌ای گذاشت.
گفت: به کسی که جرمش آتش است، به خاکستر قناعت کرده‌اند، چه جای شکایت است. شکایتی از محضر دوست نیست. جان امثال من چه ارزشی دارد که برای یار خراسانی، قربانی شود. ما اما گریبان آنهایی را که به صورت ماه قصد دارند خاک بپاشند، رها نخواهیم کرد؛ پس بسم‌الله …

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. آذرخش می‌گوید:

    ما که چون شما اساتید با حال دم دستمون نداریم داداش.
    شما هم که سرت بسی شلوغه نمی شه استاد ما بشی. حالا چکار کنیم؟
    غلط کردید بیشمارید ها ها ها

  2. شروان می‌گوید:

    سلام داداشی.
    دستت درست.قبل از اینکه برم مسافرت مطلب گذاشتی.بخونم نظر میدم

  3. علیرضا کیانی می‌گوید:

    غلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــط کردید بیشمارید

  4. آبجی مطهر می‌گوید:

    یا مَنْ اَرْجُوهُ لِکُلِّ خَیْرٍ

    اى که براى هر خیرى به او امید دارم

    وَآمَنُ سَخَطَهُ عِنْدَ کُلِّ شَرٍّ

    و از خشمش در هر شرى ایمنى جویم

    یا مَنْ یُعْطِى الْکَثیرَ بِالْقَلیلِ

    اى که مى دهد (عطاى ) بسیار در برابر (طاعت ) اندک

    یا مَنْ یُعْطى مَنْ سَئَلَهُ

    اى که عطا کنى به هرکه از تو خواهد

    یا مَنْ یُعْطى مَنْ لَمْ یَسْئَلْهُ

    اى که عطا کنى به کسى که از تو نخواهد

    وَمَنْ لَمْ یَعْرِفْهُ

    و نه تو را بشناسد

    تَحَنُّناً مِنْهُ وَرَحْمَةً

    از روى نعمت بخشى و مهرورزى

    اَعْطِنى بِمَسْئَلَتى اِیّاکَ

    عطا کن به من به خاطر درخواستى که از تو کردم

    جَمیعَ خَیْرِ الدُّنْیا وَجَمیعَ خَیْرِ الاْخِرَةِ

    همه خوبى دنیا و همه خوبى و خیر آخرت را

    وَاصْرِفْ عَنّى بِمَسْئَلَتى

    و بگردان از من به خاطر همان درخواستى که از تو کردم

    اِیّاکَ جَمیعَ شَرِّ الدُّنْیا وَشَرِّ الاْخِرَةِ

    همه شر دنیا و شر آخرت را

    فَاِنَّهُ غَیْرُ مَنْقُوصٍ ما اَعْطَیْتَ

    زیرا آنچه تو دهى چیزى کم ندارد (یا کم نیاید) و

    وَزِدْنى مِنْ فَضْلِکَ یا کَریمُ

    بیفزا بر من از فضلت اى بزرگوار

    یا ذَاالْجَلالِ وَالاِْکْرامِ

    اى صاحب جلالت و بزرگوارى

    یا ذَاالنَّعْماَّءِ وَالْجُودِ

    اى صاحب نعمت و جود

    یا ذَاالْمَنِّ وَالطَّوْلِ حَرِّمْ شَیْبَتى عَلَى النّارِ

    اى صاحب بخشش و عطا حرام کن محاسنم را بر آتش دوزخ
    داداش حسین: این بهترین کامنتی بود که کسی می توانست برای من بگذارد. احسنت خواهرم!

  5. گمنام124 می‌گوید:

    اووووووووووول !

  6. گمنام124 می‌گوید:

    ما منتظر متنا نشستیم !

  7. سلام به روی ماه داداش حسین
    عاشقت نوشته هاتم به مولا

    داداش یه نکته جالب:
    تو این سه روز آمار بازدید قطعه رو رصد میکردم و فهمیدم
    زمان نماز که میشه آمار افراد آنلاین به نحو چشمگیری کاهش پیدا میکنه. !!!
    اینو خواستم بگم تا همه بدونن که ۲۶ واقعاً یه قطعه از بهشته و بازدید کننده هایی از جنس فرشتگان بل بالاتر دارد.
    مخلصییییییییییییییییییییییییم فراوون.
    =======================
    http://www.24tir.blogfa.com

  8. حمیدرضا می‌گوید:

    زیر علم غریبه رویت نشدیم
    با حضرت دوست، بی محبت نشدیم
    در سال غبار فتنه یا رب شکرت
    شرمنده درگاه ولایت نشدیم

    مبارک باد یک سال بصیرت شما در فتنه

  9. شبکه اجتماعی حامیان ولایت می‌گوید:

    به ما بپیوندید
    شبکه اجتماعی حامیان ولایت، جامعه مجازی ولایتمداران
    velayatmadaran.ir
    اولین شبکه اجتماعی بچه حزب اللهی ها

  10. علیرضا کیانی می‌گوید:

    فدای دیــــن این بچه بسیجیها/ تقدیم شما
    روز اوّل رجب

    روز شریفى است و در آن چند عمل است.

    اوّل : روزه گرفتن روایت شده که حضرت نوح علیه السلام در این روز بکشتى سوار شد و امر فرمود کسانى را که با او بودند روزه بدارند و هر که این رُوز را روزه بدارد آتش جهنّم یکسال راه از او دور شود.

    دوّم : غسل کند .

    سیّم : زیارت امام حسین علیه السلام کند شیخ روایت کرده از بشیر دَهّان از امام جعفر صادق علیه السلام که فرمود هر که زیارت کند حسین بن علىّعَلیهِماالسَّلام را در روز اوّل رجب بیامرزد خداوند عالَم او را البته .

    چهارم : بخواند دعاى طویلى که سیّد در اقبال نقل فرموده .

    پنجم : شروع کند به نماز سلمان (رض ) بدین طریق که ده رکعت نماز گذارد و بعد از هر دو رکعت سلام دهد و در هر رکعت یک مرتبه حمد و سه مرتبه سوره توحید و سه مرتبه قُلْ یا اَیُّهَا الْکافِرُونَ بخواند و بعد از هر سلام دستها را بلند کند و بگوید :
    لا اِلهَ اِلا اللّهُ وَحْدَهُ لا شَریکَ لَهُ لَهُ الْمُلْکُ وَلَهُ الْحَمْدُ یُحْیى وَیُمیتُ وَهُوَ
    معبودى نیست جز خداى یگانه که شریک ندارد فرمانروایى از آن او است و ستایش مخصوص او است زنده مى کند و مى میراند و او است
    حَىُّ لا یَمُوتُ بِیَدِهِ الْخَیْرُ وَهُوَ عَلى کُلِّشَىْءٍ قَدیرٌ پس بگوید اَللّهُمَّ لا
    زنده اى که هرگز نمیرد هر چه خیر است بدست او است و او بر هر چیزى توانا است * * * * * خدایا جلوگیرى
    مانِعَ لِما اَعْطَیْتَ وَلا مُعْطِىَ لِما مَنَعْتَ وَلا یَنْفَعُ ذَاالْجَدِّ مِنْکَ الْجَدُّ
    نیست از آنچه تو عطا کنى و عطابخشى نیست براى آنکس که تو منعش کنى و کوشش شخص کوشا او را از تو بى نیاز نکند
    پس دستها را بر روى خود کشد و در روز نیمه ماه نیز این نماز را بهمین کیفیّت بخواند لکن عوض این دعا بعد از عَلى کُلِّشَىْءٍ قَدیرٌ بگوید:
    اِلها واحِدا اَحَدا فَرْدا صَمَدا
    آن معبود یگانه یکتاى فرد بى نیازى
    لَمْ یَتَّخِذْ صاحِبَةً وَلا وَلَدا
    که نگرفته است همدم و نه فرزندى
    و در روز آخر ماه نیز چنین کند لکن بعد از عَلى کُلِّشَىْءٍ قَدیرٌ بگوید :
    وَصَلَّى اللّهُ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطّاهِرینَ وَلا حَوْلَ وَلا قُوَّةَ
    و درود خدا بر محمد و آل پاکیزه اش باد و جنبش و نیرویى نیست
    اِلاّ بِاللّهِ الْعَلِىِّ الْعَظیمِ
    جز به خداى بلند مرتبه و بزرگ
    پس دستها را بر روى خود بکشد و حاجت خود را بطلبد و از فوائد این نماز نباید غفلت نمود که آن بسیار است .
    داداش حسین: دمت گرم اخوی.

  11. گمنام می‌گوید:

    سلام یادم رفت . سلام خدمت داداش حسین و همه ی دوستان .
    عمرا اول باشم !

  12. علیرضا کیانی می‌گوید:

    اعمال شب سیزدهم رجب هم اینهاست/ میتونید از این لینک هم استفاده کنید:
    http://www.aviny.com/mafatih/Motoon/Mafatih024.aspx

    شب سیزدهم

    بدانکه مستحبّ است در هریک از ماه رجب وشعبان ورمضان آنکه در شب سیزدهم دو رکعت نماز بگذارند درهر رکعت حمد یک مرتبه و یس و تَبارَکَ المُلْکُ و توحید بخوانند .

    در شب چهاردهم چهار رکعت به دو سلام به همین کیفیّت .

    درشب پانزدهم شش رکعت به سه سلام به همین کیفیّت از حضرت صادق علیه السلام مرویست که هر که چنین کند جمیع فضیلت این سه ماه را دریابد و جمیع گناهانش غیر از شرک آمرزیده شود.

    روز سیزدهم

    اوّل ایّام البیض است و ثواب بسیارى براى روزه این روز و دو روز بعد وارد شده و اگر کسى خواهد عمل اُمّ داوُد بجا آورد باید این روز را روزه بگیرد و در این روز بنا بر مشهور بعد از سى سال از عام الفیل ولادت با سعادت حضرت امیر المؤ منین علیه السلام در میان کعبه مُعَظَّمه واقع شده است

  13. گمنام124 می‌گوید:

    گمنام همون گمنام۱۲۴ 😀

  14. علیرضا کیانی می‌گوید:

    این الرجبیّون

    اعمال ماه رجب را از اینجــــــا بخوانید
    http://www.aviny.com/mafatih/Motoon/Mafatih024.aspx

  15. منتظر 2 می‌گوید:

    سوم
    سلام مرا به استاد پناهیان عزیز رساندید؟
    خوس به حالتون که حضرت ماه را زیارت می کنید و همنشین یارن با اخلاص ایشون هستید.

  16. شروان می‌گوید:

    غلط کردند بیشمارند داداشی.
    دوست دارم.
    توی این ماه های مبارک ما رو هم دعا کن اگه قابل دونستی
    روح بابا اکبر شاد.
    خدا قوت

  17. سارا می‌گوید:

    آ ن همه ناز وتنعم که خزان می فرمود…عاقبت در قدم باد بهار آخر شد

  18. علیرضا کیانی می‌گوید:

    اعمال مستحبی ماه رجب هم میتونید اینجا بخونید:
    http://noorportal.net/News/ShowNews.aspx?ID=22604

  19. غلط کردید بیشمارید”؛ یک چیزی هم روش!

  20. آذرخش می‌گوید:

    چشم داداش.
    این هم اولین هدیه ماه رجب برای شما و دوستان عزیز:

    روایت شده است که امام چهارم حضرت امام زین العابدین علیه السلام در حجر در غُرّه رجب دعای ذیل را می خواندند:

    یا مَنْ یَمْلِکُ حَوآئِجَ السَّآئِلینَ ویَعْلَمُ ضَمیرَ الصَّامِتینَ
    اى که مالک حاجات خواستارانى و اى که نهاد خاموشان دانى

    لِکُلِّ مَسْئَلَةٍ مِنْکَ‏ سَمْعٌ حاضِرٌ وَجَوابٌ‏عَتیدٌ
    براى هر خواسته ‏اى از جانب تو گوشى شنوا و پاسخى آماده است‏

    اَللّهُمَّ وَمَواعیدُکَ الصَّادِقَةُ، واَیادیکَ الفاضِلَةُ وَ رَحْمَتُکَ‏الواسِعَةُ
    خدایا به حق وعده ‏هاى راستت و نعمت هاى بسیار و رحمت وسیعت

    فَاَسْئَلُکَ اَنْ تُصَلِّىَ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ
    از تو خواهم که درود فرستى بر محمّد و آل محمّد

    واَنْ تَقْضِىَ‏ حَوائِجى‏ لِلدُّنْیا وَالْأخِرَةِ، اِنَّکَ عَلى‏ کُلِّشَىْ‏ءٍ قَدیرٌ
    و حوائج دنیا و آخرتم را برآورى که به راستى تو بر هرچیز توانایى

    التماس دعا دوستان

  21. آذرخش می‌گوید:

    گمنام جام می بینم که خیط شدی و خودم اولم.
    نمردیم و یه بار اولین کامنت رو گذاشتیم.
    داداش حسین: امان از دست شما!

  22. سلمان روح الله می‌گوید:

    جمعی دویدند وبجایی نرسیدند (حکایت فتنه گران)

  23. saghar می‌گوید:

    سلام
    ما منتظر متنتونیم لطفا زودتر الآن ساعت خاموشی خوابگاه میشه و هم اتاقیام اجازه نمی دن متن رو بخونم منم تا صبح خوابم نمیبره

  24. سلام این هم سهم من :

    راء در رجب یعنی : “راه را خوب انتخاب کن”
    جیم در رجب یعنی : “جاده را از اول تا کیلومتر آخر خوب نگاه کن”
    ب در رجب یعنی : “باز باران باریدن گرفت،چشمانت را خوب خیس خیس کن”
    =========
    امام کاظم(علیه السلام) :
    «رجب»، نام نهری است در بهشت، از شیر سفیدتر و از عسل شیرین‌تر، هر کس یک روز ماه رجب را روزه بدارد، به یقین از آن نهر، خواهد آشامید.

  25. یک ستاره می‌گوید:

    مشق شب سران فتنه تا ابد ، غلط کردیم بی شماریم …

    بسیجی دلاور دوست داریم ما ، دوست داریم ما

    نیروی انتظامی دوست داریم ما ، دوست داریم ما

    مخلصیم دادش حسین ..

  26. basiji می‌گوید:

    تازه با وبلاگ شما آشنا شدم. خیلی خیلی خوشحالم . باورم نمی شد هنوز افرادی اینگونه دلسوز امام و شهدا و انقلاب و ولایت باشند . آخه مگه نمی بینی اکثر مدعیان ولایت و اسلام به دامن استکبار پناهنده شده و یا فتنه گر گشته و یا مفسر جدید احکام اسلامی شده اند و با نظر خودشان تفسیر به رای می کنند و ….(شیخ اصلاحات و (س م خ) و هاشم اقا جری و (مهاجرانی و .موسوی خائن….. ) و آن بی دینان خارج نشین . آدم به عملکرد حال و گذشته اینها می نگرد کمی ناراحت می شود اما با وجود افراد دلسوزی مثل شما به آینده امیدوار شده و این افراد را مگسان دور شیرینی می پندارد.هر چند خداوند وعده داده که اسلام و قرآن را حفقظ خواهد کرد اما ما هم باید با تمام وجود پاسدار حریم امن الهی و خون شهدا و راه ولایت باشیم.
    من برخی مطالب شمارا در وبلاگم منتشر کرده ام امیدوارم با رضایت شما در یان مورد حاصل شود. منتظر ارشادات و راهنمائی ارزشمند شما یاران همدل و همراه خواهم بود.
    .http://www.diniilam.blogfa.com/

  27. سارا می‌گوید:

    شهادت دهمین امام همام،هادی و هدایت گرانسانها از ظلمت به نور بر همه شیعیان حضرتسلیت باد
    همچنین شهادت دلیر سربازان حضرت خورشید :بخارایی،امانی،صفار هرندی و نیک نژاد
    .
    .
    .
    و تبریک به بسیجیان باتوم به دست ! به مناسبت دستگیری منافقین بمب گذار در جریان فتنه

  28. س.ع می‌گوید:

    روز پنجشنبه، ۲۷ خردادماه لیلة الرغائب
    سومین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام کهف الشهدا(ولنجک تهران) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، مداحی سید حسین موسوی بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می گردد.
    زائر دیار کوی خلیفه اللهی
    بیا، بیا و در این حرم همنوا با شهدای گمنام شو، همانهایی که هنوز طنین گریه‌ها و سوز ناله‌هایشان اروند ،شلمچه،دوکوهه و فکه را فرا گرفته…
    بیا، بیا که «گریه تجلی آن اشتیاق بی‌انتهایی است که روح را به دیار جاودانگی و لقای خداوند پیوند می‌دهد و اشک،
    آب رحمتی است که همه‌ی تیرگی‌ها را از سینه می‌شوید
    و دل را به عین صفا، که فطرت توحیدی عالم باشد، اتصال می‌بخشد

    اینجا پیامگاه اهل یقین است
    کربلا حرم حق است و اینجا حرم اهل حق
    گر تاریخ عبرتگاه اهل بصیرت و بینش است ،همه تاریخ در اینجا ظهور یافته، و این تاریخ سازان چه گمنام اند
    ای زائر حرم عشق، بدینجا سفر کن….
    ای که در این کوی قدم میزنی
    روی توجه به حرم می نهی
    پای ز اول به سر خویش نه
    ‏خویش رها کن قدمی پیش نه…

  29. erfan89 می‌گوید:

    سلام . داداش اگه حاج آقا پناهیان رو دیدید سلام گرم ما رو هم به ایشون برسونید .
    ماه رجب ، ماه برکت ، ماه
    در «مصباح» از امام صادق(علیه السلام) روایت شده که آن حضرت فرمود: در ماه رجب این دعا را بخوان:
    اَللّـهُمَّ اِنّى اَسْئَلُکَ صَبْرَ الشّاکِرینَ لَکَ، وَعَمَلَ الْخائِفینَ مِنْکَ، وَیَقینَ
    خدایا از تو خواهم شکیبایى سپاسگزارانت را و کردار ترسانندگانت را و یقین
    الْعابِدینَ لَکَ، اَللّـهُمَّ اَنْتَ الْعَلِىُّ الْعَظیمُ، وَاَنـَا عَبْدُکَ الْبآئِسُ الْفَقیرُ، اَنْتَ
    پرستندگانت را خدایا تو والا و بزرگى و من بنده مستمند بى نواى توام تویى
    الْغَنِىُّ الْحَمیدُ، وَاَنـَا الْعَبْدُ الذَّلیلُ، اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد وَآلِهِ، وَاْمْنُنْ
    بى نیاز ستوده و منم بنده خوار درگاه خدایا درود فرست بر محمّد و آلش و منت نِه
    بِغِناکَ عَلى فَقْرى، وَبِحِلْمِکَ عَلى جَهْلى، وَبِقُوَّتِکَ عَلى ضَعْفى، یا قَوِىُّ
    بوسیله توانگریت بر فقر و نداریم و به بردباریت بر نادانیم و به نیرویت بر ناتوانیم اى نیرومند و
    یا عَزیزُ، اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد وَآلِهِ الاَْوصیآءِ الْمَرْضیِّینَ، وَاکْفِنى ما
    اى با عزت خدایا درود فرست بر محمّد و آل او آن اوصیاى پسندیده و کفایت کن آنچه
    اَهَمَّنى مِنْ اَمْرِ الدُّنْیا وَالآخِرَةِ، یا اَرْحَمَ الرّاحِمیـنَ.(۳)
    از کار دنیا و آخرتم که مرا به اندوه انداخته اى مهربانترین مهربانان

  30. erfan89 می‌گوید:

    لیلة الرّغائب: اوّلین شب جمعه ماه رجب را «لیلة الرّغائب»(۲۰) گویند; رسول خدا(صلى الله علیه وآله) در روایتى که فضیلت ماه رجب را بیان مى کرد فرمود: «از اوّلین شب جمعه ماه رجب غافل نشوید که فرشتگان آن را «لیلة الرّغائب» نامیدند».
    آنگاه رسول خدا(صلى الله علیه وآله) اعمالى را براى آن شب به این کیفیّت بیان فرمود: «روز پنج شنبه اوّل ماه را روزه مى گیرى، چون شب جمعه فرا رسید، میان نماز مغرب و عشا دوازده رکعت نماز مى گذارى (هر دو رکعت به یک سلام) و در هر رکعت از آن، یک مرتبه سوره «حمد» و سه مرتبه «إنّا انزلناه» و دوازده مرتبه «قل هو الله احد» را مى خوانى; پس از اتمام نماز هفتاد مرتبه مى گویى: «أللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد النَّبِىِّ الاُْمِّىِّ وَ عَلى آلِهِ» آنگاه به سجده مى روى و هفتاد بار مى گویى: «سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَ الرُّوحِ» سپس سر از سجده برمى دارى و هفتاد بار مى گویى: «رَبِّ اغْفِرْ وَ ارْحَمْ وَ تَجاوَزْ عَمّا تَعْلَمُ، إِنَّکَ أنْتَ العَلِىُّ الاْعْظَمُ» بار دیگر نیز به سجده مى روى و هفتاد مرتبه مى گویى: «سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَ الرُّوحِ» آنگاه حاجت خود را مى طلبى که ان شاءالله برآورده خواهد شد.
    رسول خدا(صلى الله علیه وآله) در فضیلت این اعمال فرمود: «کسى که چنین نمازى را بخواند، خداوند همه گناهانش را بیامرزد… و در قیامت درباره هفتصد تن از خاندانش شفاعت مى کند، و چون شب اوّل قبر فرا رسد، خداوند پاداش این نماز را به نیکوترین چهره، با رویى گشاده و درخشان و زبانى فصیح و گویا، به سوى قبر او مى فرستد، آن چهره نیکو به وى گوید: «اى حبیب من! بر تو بشارت باد! که از هر شدّت و سختى نجات یافتى» از آن چهره نورانى مى پرسد: «تو کیستى؟ من تاکنون چهره اى از تو زیباتر ندیده ام و بویى از بویت خوشتر به مشامم نرسیده؟!»
    آن چهره نیکو پاسخ دهد: «اى حبیب من! من پاداش آن نمازى هستم که تو در فلان شهر، فلان ماه و در فلان سال به جا آورده اى; من امشب به نزد تو آمدم، تا حقّت را ادا کنم و مونس تنهایى تو باشم و وحشت را از تو مرتفع سازم (و همواره در کنارت بمانم) تا زمانى که همگى در روز رستاخیز برخیزند و در عرصه قیامت بر سرت سایه بیفکنم. (خلاصه هیچ زمانى پاداش این کار نیک از تو قطع نخواهد شد)».(۲۱)

  31. الهام می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    کاش با غلط کزدن اینا بیشمار میشدن!!!!!!
    دعا یادتون نره!!
    برا خواننده های قطعه ۲۶ پارتی بازی کنید ها!!!

  32. ن.خ می‌گوید:

    سلام داداش و بروبچ.آذرخش تبریک میگم.
    همه با هم ۱
    ۲
    ۳
    غلط کردید بیشمارید

  33. erfan89 می‌گوید:

    نماز اوّل ماه
    خواندن نماز اوّل ماه در روز اوّل، و آن دو رکعت است، در رکعت اوّل بعد از «حمد»، سى مرتبه «قل هو اللّه احد» مى خواند (به عدد روزهاى ماه) و در رکعت دوم سى مرتبه «انّا انزلناه»، و بعد از نماز صدقه اى در راه خدا مى دهد; (و اگر مستحقّى حاضر نیست، براى او کنار بگذارد) در بعضى از روایات اسلامى آمده است، هر کس چنین کند، سلامت خود را در آن ماه از خداوند متعال گرفته است

    راستی ممنون از پیشنهادت داداش . ایشالا روز به روز این قطعه بیشتر عطر بهشت رو می گیره . توکل بر خدا
    به قول سید احمد خاتمی عزیز : از هر چه بگذریم سخن دوست خوش تر است .

  34. سالک مبارز می‌گوید:

    روایت شده اگر شخصی قادر بر آن نباشد هر روز صد مرتبه این تسبیحات را بخواند تا ثواب روزه آن را دریابد: سُبْحَانَ الْإِلَهِ الْجَلِیلِ سُبْحَانَ مَنْ لا یَنْبَغِى التَّسْبِیحُ إِلا لَهُ سُبْحَانَ الْأَعَزِّ الْأَکْرَمِ سُبْحَانَ مَنْ لَبِسَ الْعِزََّ وَ هُوَ لَهُ أَهْلٌ .
    سلام داداش شما جون بخواه.این مربوط به ماه رجبه.

  35. erfan89 می‌گوید:

    داداش من منبع دعاها رو نگم می یمیرم :
    منبع :http://persian.makarem.ir/prayer/

  36. Tahere Fatahi می‌گوید:

    ما منتظر سومیش هستیم…

  37. ققنوس 19 می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    با سلام و احترام
    با عرض تسلیت شهادت جانسوز امام هادی (ع).بر امام زمان و تمام آزادگان جهان و بر شیعیان صدیق ایشان از جمله جناب عالی.
    داشتم می گفتم داداش حسینبسیجی ها ،داداش حسین من در بندر عسلویه است و حتی چهار ماه یکبار هم نمی تواند به دیدار خانواده بیاید حتی یک امیل هم نمی تواند بزند! زیرا سخت مشغول آموزش کدت های دریا نوردی است آن هم روی کشتی که دو ماه است هنوز حرکت نکرده است ودر ساحل لنگر انداخته .راستی چرا؟
    اما من از طرف داران پرو پا قرص قطعه ۲۶ هستم و هر شب را با مطالعه وبلاگ شما به پایان می رسانم.
    موفق باشید.

  38. erfan89 می‌گوید:

    حسن خلق

    من مواعظ النبی صلى الله علیه وآله وسلّم:
    خیارکم أحسنکم أخلاقاً، الذین یَألفون ویُؤلفون.
    (تحف العقول صفحه ۴۵)
    بهترین شما، کسانى هستند که برخوردشان با مردم، از همه بهتر است. چهره‏اى گشاده دارند که مردم رغبت مى‏کنند با آنان انس و الفت بگیرند.
    معناى روایت، این نیست که اگر کسى پاى‏بندِ عمل به تکلیف شرعى نیست ولى خوش‏برخورد است بر کسى که وظائف دینى خود را انجام مى‏دهد ولى گشاده‏رو نیست، ترجیح دارد.
    بلکه مراد این است فرد مؤمنى که وظائف خود را انجام مى‏دهد و حسن خلق هم دارد بر مؤمنى که خوش اخلاق نیست برترى دارد.

    جلسه بیست و سوم ۲۳/۸/۷۸
    “دروس شرح حدیث مقام معظم رهبری “

  39. ya zeinab می‌گوید:

    سلام اخوی! کامنتی گذاشته بودم و سالگرد مجروحیتتون رو تبریک گفته بودم اما گویا پریده!!! هدیه مجروحیتتون یه داستانه که براتون میذارم:
    روزی حضرت موسی ( ع ) در خلوت خویش از خدایش سئوال می کند : آیا کسی هست که با من وارد بهشت گردد ؟ خطاب میرسد : آری ! حضرت موسی با حیرت می پرسد : آن شخص کیست ؟ خطاب میرسد : او مرد قصابی است در فلان محله ، حضرت موسی می پرسد : میتوانم به دیدن او بروم ؟ خطاب میرسد : مانعی ندارد !

    فردای آن روز حضرت موسی به محل مربوطه رفته و مرد قصاب را ملاقات می کند و می گید : من مسافری گم کرده راه هستم ، آیا می توانم شبی را مهمان تو باشم ؟ قصاب در جواب می گوید : مهمان حبیب خداست ، لختی بنشین تا کارم را انجام دهم ، آن گاه با هم به خانه می رویم ، حضرت موسی با کنجکاوی وافری به حرکات مرد قصاب می نگرد و می بیند که او قسمتی از گوشت ران گوسفند را برید و قسمتی از جگر آنرا جدا کرد در پارچه ای پیچید و…

    کنار گذاشت . ساعاتی بعد قصاب می گوید : کار من تمام است برویم ، سپس با حضرت موسی به خانه قصاب می روند و به محض ورود به خانه ، رو به حضرت موسی کرده و می گوید : لحظه ای تامل کن ! حضرت موسی مشاهده می کند که طنابی را به درختی در حیاط بسته ، آنرا باز کرده و آرام آرام طناب را شل کرد . شیئی در وسط توری که مانند تورهای ماهیگیری بود نظر حضرت موسی را به خودجلب کرد ، وقتی تور به کف حیاط رسید ، پیرزنی را در میان آن دید با مهربانی دستی بر صورت پیرزن کشید ، سپس با آرامش و صبر و حوصله مقداری غذا به او داد ، دست و صورت او را تمیز کرد و خطاب به پیرزن گفت : مادرجان دیگر کاری نداری ، و پیرزن می گوید : پسرم ان شاءالله که در بهشت همنشین موسی شوی . سپس قصاب پیرزن را مجدداً در داخل تور نهاده بر بالای درخت قرارداده و پیش حضرت موسی آمده و با تبسمی می گوید : او مادر من است و آن قدر پیر شده که مجبورم او را این گونه نگهداری کنم و از همه جالب تر آن که همیشه این دعا را برای من می خواند که ” انشاء الله در بهشت با حضرت موسی همنشین شوی ! ”

    چه دعایی !! آخر من کجا و بهشت کجا ؟ آن هم با حضرت موسی !

    حضرت موسی لبخندی می زند و به قصاب می گوید : من موسی هستم و تویقیناً به خاطر دعای مادر در بهشت همنشین من خواهی شد !
    ……………………
    انشاالله دعای خیر مادرتون همیشه پشت و پناهتون باشه و یاعلی

  40. عارفه می‌گوید:

    ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
    منم اومـــــــــــــــــــدم
    الان می خونمش 🙂

  41. سیداحمد می‌گوید:

    مخلص عزیز ترین داداش دنیا.
    واقعا این پیشنهاد آخری که راجع به بیان کردن ادعیه این ماههای مبارک دادید خیلی عالیه.
    چقدر گلی شما.

    دل همه دوستان و ستاره ها آب!
    اول از همه داداش اسم خودمو آورد.
    یاح یاح یاح یاح 🙂

    فدای داداش حسینم.

  42. سارا می‌گوید:

    حضرت ماه:
    رجب، ماه صفا دادن به دل و طراوت بخشیدن به جان است؛ ماه توسل، خشوع، ذکر، توبه، خودسازى و پرداختن به زنگارهاى دل و زدودن سیاهى‏ها و تلخى‏ها از جان است. دعاى ماه رجب، اعتکاف ماه رجب، نماز ماه رجب، همه وسیله‏یى است براى این‏که ما بتوانیم دل و جان خود را صفا و طراوتى ببخشیم؛ سیاهى‏ها، تاریکى‏ها و گرفتارى‏ها را از خود دور کنیم و خودمان را روشن سازیم. این، فرصت بزرگى است براى ما؛ بخصوص براى کسانى که توفیق پیدا مى‏کنند در این ایام اعتکاف کنند

  43. سلام

    خداقوت

    آدم این متن های شما رو میخونه بی اختیار فوران میکنه چشمه چشمش از شوق …

    به روی چشم: این هم اعمال قشنگ شب قشنگ آروزها …

    لیله الرغائب اولین شب جمعه ماه رجب است … بازم میگم: شب قشنگ آرزوها … شب بافضیلتی است از جمله این که گناهان آمرزیده می شود و شب اول قبر ثواب این نماز به نیکوترین صورت به صاحب آن می رسد …
    کیفیت آن این چنین است:
    پنج شنبه اول ماه را روزه می داری و چون شب جمعه داخل شود مابین نماز مغرب و عشا دوازده رکعت نماز می گذاری هر دو رکعت به یک سلام در هر رکعت یک حمد و ۳ انا انزلنا و دوازده قل هو الله احد و چون فارغ شدی از نماز هفتاد مرتبه می گویی: اللهم صل علی محمد النبی الامی و علی آله
    پس به سجده می روی و هفتاد مرتبه می گویی: سبوح قدوس رب الملائکه و الروح
    سر از سجده برمیداری و هفتاد مرتبه می گویی: رب اغفر و ارحم و تجاوز عما تعلم انک انت العلی الاعظم
    سپس به سجده می روی و هفتاد مرتبه می گویی: سبوح قدوس رب الملائکه و الروح
    پس حاجت خود را می طلبی که انشاالله برآورده خواهد شد.

    پس فردا شب لیله الرغائبه !!!
    آرزوهاتون رو بنویسید و این نماز رو بخونید یه کم طولانیه اما خیلی می چسبه!!!
    انشاالله همه توفیق پیدا کنند این شب رو درک کنند
    هرکس توفیق پیدا کرد برای جمیع اندیشه روشن ها دعا کنه!
    راستی اول و آخر دعاهامون تعجیل فرج مولا و سلامتی و عزت و پیروزی حضرت ماه یادتون نره!

  44. طاهره فتاحی می‌گوید:

    ما منتظر سومیش هستیم…

  45. آذرخش می‌گوید:

    روایت کرده است علىّ بن حدید که حضرت موسى بن جعفر(علیه السلام) بعد از فراغ از نماز شب در حال سجده مى گفت

    لَکَ الْمَحْمِدَهُ اِنْ اَطَعْتُکَ وَلَکَ الْحُجَّهُ اِنْ

    براى تو است ستایش اگر پیرویت کنم و تو حجت و برهان

    عَصَیْتُکَ لا صُنْعَ لى وَلا لِغَیْرى فى اِحْسان اِلاّ بِکَ یا کائِنُ قَبْلَ

    بر من دارى اگر نافرمانیت کنم نه کارى از من ساخته است و نه از غیر من در مورد احسان مگر بوسیله تو اى بوده پیش

    کُلِّشَىْء وَیا مُکَوِّنَ کُلِّشَىْء اِنَّکَ عَلى کُلِّشَىْء قَدیرٌ اَللّـهُمَّ اِنّى

    از هر چیز و اى بود کننده هر چیز براستى تو بر هر چیز توانایى خدایا به تو

    اَعُوذُ بِکَ مِنَ الْعَدیلَهِ عِنْدَ الْمَوْتِ وَمِنْ شَرِّ الْمَرْجِعِ فِى الْقُبُورِ وَمِنَ

    پناه برم از انحراف هنگام مرگ و از بازگشت بد در میان گور و از

    النَّدامَهِ یَوْمَ الاْزِفَهِ فَاَسْئَلُکَ اَنْ تُصَلِّىَ عَلى مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَاَنْ

    پشیمانى در روز قیامت پس از تو خواهم که درود فرستى بر محمد و آل محمد و

    تَجْعَلَ عَیْشى عیشَهً نَقِیَّهً وَمَیْتَتى میتَهً سَوِیَّهً وَمُنْقَلَبى مُنْقَلَباً

    قرار دهى زندگى مرا زندگى پاک و پاکیزه و مرگم را مرگى معتدل و مستقیم و بازگشتم را بازگشتى

    کَریماً غَیْرَ مُخْز وَلا فاضِح اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد وَآلِهِ الاَْئِمَّهِ

    گرامى که خوارى و رسوایى در آن نباشد خدایا درود فرست بر محمد و آلش آن پیشوایانى که

    یَنابیعِ الْحِکْمَهِ وَاُولِى النِّعْمَهِ وَمَعادِنِ الْعِصْمَهِ وَاْعصِمْنى بِهِمْ مِنْ

    سرچشمه هاى حکمت و ولى نعمت و معادن عصمتند و بوسیله ایشان مرا از

    کُلِّ سُوء وَلا تَاْخُذْنى عَلى غِرَّه وَلا عَلى غَفْلَه وَلا تَجْعَلْ عَواقِبَ

    هر بدى محافظت فرما و مگیر مرا در حال غرور و نه در حال غفلت و بى خبرى و قرار مده پایان

    اَعْمالى حَسْرَهً وَارْضَ عَنّى فَاِنَّ مَغْفِرَتَکَ لِلظّالِمینَ وَاَنـَا مِنَ

    کارهایم را حسرت و افسوس و از من راضى شو که راستى آمرزشت مخصوص ستمکاران است و من نیز

    الظّالِمینَ اَللّـهُمَّ اغْفِرْ لى ما لا یَضُرُّکَ واَعْطِنى ما لا یَنْقُصُکَ فَاِنَّکَ

    از ستمکارانم خدایا بیامرز از من آنچه را زیان به تو نزند و عطا کن به من آنچه تو را کم نیاید زیرا که

    الْوَسیعُ رَحْمَتُهُ الْبدَیعُ حِکْمَتُهُ وَاَعْطِنِى السَّعَهَ وَالدَّعَهَ وَالاَْمْنَ

    رحمت تو وسیع و فرزانگیت تازه و جدید است و عطا کن به من وسعت و فراخى و امنیت

    وَالصِّحَّهَ وَالْبُخُوعَ وَالْقُنُوعَ وَالشُّکْرَ وَالْمُعافاهَ وَالتَّقْوى وَالصَّبْرَ

    و سلامتى و فروتنى و قناعت و سپاسگزارى و تندرستى و پرهیزکارى و شکیبایى

    وَالصِّدْقَ عَلَیْکَ وَعَلى اَوْلِیآئِکَ وَالْیُسْرَ وَالشُّکْرَ وَاعْمُمْ بِذلِکَ یا

    و راستى (و درستى) نسبت به تو و نسبت به دوستانت و آسانى و شکر و در اینها که گفتم و با من شریک ساز

    رَبِّ اَهْلى وَ وَلَدى وَاِخْوانى فیکَ وَمَنْ اَحْبَبْتُ وَاَحَبَّنى وَوَلَدْتُ

    پروردگار من خانواده و فرزندان و برادران دینى مرا و کسانى را که من دوست دارم یا آنان مرا دوست دارند و فرزندان آینده

    وَوَلَدَنى مِنَ الْمُسْلِمینَ وَالْمُؤْمِنینَ یا رَبَّ الْعالَمینَ

    و پدران گذشته من از مسلمانان و مؤمنین اى پروردگار جهانیان

    باز هم التماس دعا

  46. الهام می‌گوید:

    راستی یه چیزی….
    ما چی کار کنیم با بلاگفا؟
    امروز علاوه بر دوئل وبلاگ تک تیرانداز رو هم مسدود کردن……
    دیگه شورشو در آورده این شیرازی!!!!!

  47. آذرخش می‌گوید:

    یه کم فکر کنم فونت اینجا سخته.
    این دعا تو سایت خودش خوندنش خیلی آسون تر بود.

  48. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان عزیز اولین شب جمعه ماه رجب لیله الرغائب هست که در کلیات مفاتیح ص ۲۵۸ اعمال کاملش ذکر شده.

    در طول ماه رجب بسیار تاکید شده ذکر ۱۰۰۰ مرتبه لااله الا الله.

    همچنین در هر صبح ۷۰ مرتبه استغقرالله واتوب الیه وپس از پایان این ذکر بگوئید اللهم اغفرلی وتب علی.

  49. محمد فرزند کویر می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    ببخسد داداش صدات میکنم بدون اجازه
    من یه انسانم پر از اشتباه
    اما با تفکر و مطالعه و تحقیق و جستجو عقاید سیاسیم تا ای نلحظه این شده
    فصل والخطاب همه حرفها را صحبتهای رهبری میدونم
    حرفای ایشون را با گوش جان میشنوم
    جانم فدایش
    دکتر احمدی نژاد را رئیس جمهور خود میدانم ولی با بسیاری از دیدگاهای ایشون که اتفاقا بعضیها دیدگاه های شما نیز میباشد اختلاف نظر دارم و عقیدم اینه که ضربه ای که دکتر احمدی نژاد به مقام رهبری زد حجت الاسلام خاتمی در دوره ریاست جمهوری نزد
    موسوی و کروبی در حق نظام خیانت کردند
    قصد بحث ندارم
    فقط سوالم از شما اینه
    آیا ما باهم در یک جبهه هستیم یا خیر
    مگر کسانی که در هشت سال دفاع مقدس جنگیدند همه یک نظر و یک عقیده داشتندهمه اونها هدفشان پیروزی اسلام بود گوش جان به ندای رهبرشان پیش به سوی الله ….. غیر از این بود؟
    حال در این جبهه جنگ نرم که واقعا از جنگ سخت بر خلاف اسمش سخت تر است هدف ما چیه؟ غیر از اینهاست

    اما حرف آخر من سخن رهبریست
    جذب حداکثری دفع حداقلی

    فکر میکنم صلاح ندونید این صحبتهام را تایید کنید ولی دوست دارم جواب صحبتهام را از شما بگیرم

    نمیدونم هنوز هم میتونم داداش حسین صدات کنم یا خیر

    التماس دعا در این شبهای عزیز

    برادر کوچک شما محمد
    داداش حسین: برادرم! اینکه ضرر احمدی نژاد را از خاتمی بیشتر می دانی، لابد به فرزند کویر بودنت بر می گردد. فرزند غدیر باش نه فرزند کویر.

  50. محمد رضا می‌گوید:

    واقعا غلط کردید بی شمارید
    یه مطبی با عنوان
    برخی عالما، رابطه نَسبی با حضرت امام را از راه مبارک و شخص گرانقدر ایشان بااهمیت تر می دانند!
    http://fakher.blogfa.com/post-278.aspx
    گذاشتم
    نظرتون چیه؟

  51. عارفه می‌گوید:

    چشــــــــــــــــــــم داداش حسین
    اینم هدیه منم
    خداوند می فرماید: «ینادی ذالک الملک» این ملک ندا می دهد «کل لیله الی الصباح» هر شب تا صبح

    «طوبی للذاکرین» خوش به حال آنان که در ذکرند

    «طوبی للطائعین» خوش به حال اطاعت کنندگان فرمان الهی

    «و یقول الله تعالی» و خود خداوند متعال می فرماید

    «انا جلیس من جالسنی» من همنشین آن کسی هستم که همنشین من است

    «و مطیع من اطاعنی» و من مطیع و فرمان بردار کسی هستم که مطیع و فرمان بردار من است

    « وغافر و من استغفرنی» و بخشندۀ کسی هستم که از من طلب بخشش کند.

    «الشهر شهری» ماه ماهِ من است

    « والعبد عبدی» و بنده بندۀ من است

    «والرحمه رحمتی» و بخشایش هم بخشایشِ من است

    «فمن دعانی فی هذاالشهر» پس هر کس مرا در این ماه بخواند«اجبته» پاسخش را می دهم

    «و من سألنی» و کسی که از من چیزی بخواهد«اعطیته» به او عطا می کنم

    «و من استهدانی» وکسی که از من هدایت بخواهد«هدیته» هدایتش می کنم

    «و جلعت هذاالشهر حبلا بینی و بین عبادی» و این ماه را ریسمان اتصالی بین خودم و بندگانم قرار دادم

    «فمن اعتصم به وصل الی» پس هر کس به آن دست یابد به من متصل می شود.

  52. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان شما برای متن های عربیتون فتحه و کسره و ضمه و تشدید از کجا میارید؟
    من چون اینا رو ندارم نمیتونم دعاها رو راحت بنویسم 🙁
    داداش حسین: سید! یه پیام بازرگانی برو ببینیم چند چندیم؟ برزیل که برد کره رو!

  53. عارفه می‌گوید:

    راســـــــــــــــــــتی یادم رفت بگم
    غلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــط کردید بیشمارید , یک چیزی هم روش!

  54. کوثر می‌گوید:

    سلام من تازه با اینجا آشنا شدم واقعا دمتان گرم حقا که خون پدرت توی رگهات جاریست.

  55. محسن خلیلی می‌گوید:

    سلام
    حاج حسین مگه ما بسیجی نیستیم!
    مگه از نسل ما نبودن اون هایی که می زدند به خط و می رفتن رو مین؟
    حالا چی شده وبلاگ میثم محمد حسنی روخیلی ساده مسدود می کنند؟ وبلاگ حسین قدیانی یه بسیجی بی ترمز رو می بندند!
    میدونی شیطونه چی میگه!
    میگه یه تظاهرات گنده راه بندازیم و …
    شما وبلاگ همسر آقای عرب سرخی رو دیدین!
    خوندین!
    میدونید فیلتر شده!
    میدونید با هربار فیلترینگ میتونه یه وبلاگ جدید بسازه و تمام مطالبشو بازیابی کنه؟ این امکانات تو بلاگفا فعال نیست
    ملی چطور واسه یکی از حامیان سران فتنه کثیف سبز فعاله! آقای عرب سرخی یکی از بازداشت شده های حامی فتنه است!!
    و لعن الله علی القوم الظالمین.

  56. عارفه می‌گوید:

    امام هادی-ع:
    حکمت و دانش در دلهای فاسد اثر ندارد.

    خدایا به حق دهمین امام معصوم مظلوم، در این ماه رجب دلهای ما را پاک و مهبط حکمت قرار بده/ آمین.

  57. آبجی زهرا می‌گوید:

    واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای……..
    باز من یه لحظه رومو اونور کردم….این همه نظر؟؟؟؟
    آذرخش خانم تنها تنها نظر میدی دیگه…
    من میخواستم یه دعا بنویسم دیدم آبجی مطهر زحمتشو کشیده…یه بیت شعر به ذهنم اومد…

    رفرش کردن سایت های متعلق به بسیج،لذتی داره مثل خوردن انگشت پیچ…..

  58. زینب می‌گوید:

    دعایی که امام صادق هر روز رجب می خواندند :

    خابَ الوافدون عَلی غَیرکَ وَ خَسِرَ المُتَعرِّضونَ الّا لک َ
    کسی که که بر غیر تو وارد شود محروم است و آنکه به غیر تو رو کند زیانکار است .

    و اَجدَبَ المُنتَجِعونَ الّا مَنِ انتَجَعَ فضلَکَ
    و هر که به درگاه غیر تو رود محتاج گشته و هر که از غیر فضل و کرم تو درخواست کند بی نوا گردد

    بابُکَ مَفتوحٌ للرّاغِبینَ و خَیرُکَ مَبذولٌ للطّالِبینَ وَ فَضلُکَ مُباحٌ للسّائلینَ
    درگاه لطف تو به روی مشتاقان باز و خیر و احسانت برای طالبان مبذول است و فضل و کرمت برای سائلان مباح

    وَ نَیلُکَ مُتاحٌ للآمِلینَ و رِزقُکَ مَبسوطٌ لِمَن عَصاکَ
    و عطایت برای امیدواران مهیا و رزقت برای اهل معصیت هم گسترده است

    وَ حِلمُکَ مُعتَرِضٌ لِمَن ناواکَ
    و حلمت بر هر که رو به تو آورده متوجه است

    عادَتُکَ الاِحشانُ اِلی المُسیئینَ وَ سَبیلُکَ الاِبقاءُ علی المُعتدینَ
    و عادتت احسان به بدکاران است و طریقه ات مدارا با سرکشان

    اللهمَّ فَاهدِنی هُدَی المُهتَدینَ و ارزُقنی اِجتهادَالمُجتهدینَ
    خدایا مرا به راه هدایت رهبری فرما و کوشش جهد کنندگان به طاعتت را نصیبم گردان

    وَ لا تَجعَلنی مِنَالغافِلینَ المُبعَدینَ واغفِر لی یَومَ الدینِ
    و مرا در زمره غافلان دور از رحمتت قرار مده و در روز جزا از گناهم در گذر.

    التماس دعای ویژه از همگی .

  59. محمد رضا می‌گوید:

    فَاِنَّه غَیرُ مَنقوص ما اَعطَیت …

    و هرآنچه تو اعطا کنی خالی از نقص است …

  60. عارفه می‌گوید:

    ما که اساتید خوبی مثل اساتید شما نداریم 🙁
    نوشته هامون رو به کی نشون بدیم؟

  61. آسمان می‌گوید:

    سلام
    از وقتی اومدید توی سایت خودتون کمتر میام اینجا!
    ولی از اونجاییکه خدا بزرگه ما رو هم بی استاد رها نکرد!! ما هم متنهامونو اول می دیم استاد
    چشم ما هم برای این دل پر گناه می گیم که« استغفرالله و اسئله التوبه» این ذکر رو زیاد باید در رجب گفت

  62. زهرا می‌گوید:

    سلام.
    اتّفاقاً همین امروز وقتی داشت دعای ماه رجب از تلویزیون پخش می شد به خواهرم می گفتم که همۀ ماههای خدا قشنگه، محرّم، صفر…الخ! ولی رجب و شعبان و رمضان یه چیز دیگه ست. حتّی از نظر دعاهای ماهها هر ماهی یه دعای مخصوص به خودشو داره ولی دعاهای این سه ماه یه قشنگی و دلچسبی خاصّی داره. هم خیلی آهنگ زیبایی داره هم خیلی حال خوبی به آدم می ده.
    راستی، لیلة الرّغائب رو فراموش نکنید. وقتی از خدا آرزوهاتونو خواستید، اون آخر آخرا هم من بندۀ حقیر سراپا تقصیر رو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید که خیلی محتاج دعام.
    ــ این الرّجبیّون؟
    ــ همینجا، در وبلاگ مقدّس قطعه ۲۶٫ همین بسیجیانی که با نی ساندیسشون کور کردند چشم سران فتنه رو . مرحبا به شما بسیجیان حضرت ماه، بسیجیان حضرت امام خامنه ای(مدّظلّه العالی)
    التماس دعا.

  63. سیداحمد می‌گوید:

    خطاب به تمام فتنه گران
    غلط کردید بیشمارید یه چیزی هم روش.

    داداش حسین جانم واقعا این جمله تاریخی چه طور به ذهن شما رسید؟
    البته شما ذهنت خیلی زیاد ازین جملات خاص تولید میکنه ولی این جمله “غلط کردید بیشمارید” واقعا موندگار شده.

    خیلی لذت میبرم از این جمله.

  64. hamishe bahar می‌گوید:

    لطفا نظرمو فقط خوتون بخونین ببخشید وقتتونو گرفتم

  65. عارفه می‌گوید:

    اگر همه مردم مسیری را انتخاب کنند و در آن گام نهند ، من به راه کسی که تنها خدا را خالصانه می پرستد خواهم رفت .

    (بحار الانوار ، ج ۷۸ ، ص ۲۴۵)*** امام هادی علیه السلام***

  66. عارفه می‌گوید:

    چقدر نظر گذاشتم 🙂

  67. طاهره فتاحی می‌گوید:

    اعمال شب لیله الرغائب(شب آرزوها)

    لیله الرغائب(شب آرزوها) اولین شب جمعه ماه رجب است که برای آن اعمال و فضایل بسیاری نقل کرده اند که از آن جمله می توان به روزه پنجشنبه و استغفار زیاد اشاره کرد.
    شب جمعه اوّل ماه رجب را لیلة الرَّغائب مى‏گویند و از براى آن عملى از حضرت رسول‏صلى الله علیه وآله وارد شده با فضیلت بسیار که سیّد در اقبال و علّامه در اجازه بنى زهره نقل کرده‏اند از جمله فضیلت او آنکه گناهان بسیار بسبب او آمرزیده شود و آنکه هر که این نماز را بگذارد چون شب اوّل قبر او شود حقّ تعالى بفرستد ثواب این نماز را بسوى او به نیکوتر صورتى با روى گشاده و درخشان و زبان فصیح.

    پس با وى گوید اى حبیب من بشارت باد تو را که نجات یافتى از هر شدّت و سختى گوید تو کیستى بخدا سوگند که من روئى بهتر از روى تو ندیدم و کلامى شیرینتر از کلام تو نشنیده‏ام و بوئى بهتر از بوى تو نبوئیدم گوید من ثواب آن نمازم که در فلان شب از فلان ماه از فلان سال بجا آوردى آمدم امشب بنزد تو تا حقّ تو را ادا کنم و مونس تنهائى تو باشم و وحشت را از تو بردارم و چون در صور دمیده شود من سایه بر سر تو خواهم افکند.

    در عرصه قیامت پس خوشحال باش که خیر از تو معدوم نخواهد شد هرگز و کیفیت آن چنان است که روز پنجشنبه اوّل آن ماه را روزه میدارى چون شب جمعه داخل شود ما بین نماز مغرب و عشاء دوازده رکعت نماز مى‏گذارى هر دو رکعت به یک سلام و در هر رکعت از آن یک مرتبه حمد و سه مرتبه اِنَّا اَنْزَلْناهُ و دوازده مرتبه قُلْ هُوَ اللَّهُ اَحَدٌ مى‏خوانى و چون فارغ شدى از نماز هفتاد مرتبه مى‏گوئى اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ النَّبِىِّ الْأُمِّىِّ وَعَلى‏ آلِهِ پس به سجده مى‏روى و هفتاد مرتبه مى‏گوئى سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَالرُّوحِ پس‏سر ازسجده برمیدارى وهفتاد مرتبه مى‏گوئى رَبِّ اغْفِرْ وَارْحَمْ وَتَجاوَزْ عَمَّا تَعْلَمُ اِنَّکَ اَنْتَ الْعَلِىُّ الأَعْظَمُ پس باز به سجده مى‏روى و هفتاد مرتبه مى‏گوئى سُبُّوحٌ قُدّوُسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَالرُّوحِ پس حاجت خود را مى‏طلبى که انشاءاللَّه برآورده خواهد شد.

  68. مهدی ترک می‌گوید:

    تقدیم به داداش حسن عزیز و تمام بچه بسیجی های گل . ثوابش هدیه بهروح امام و شهدا :

    از امام صادق (علیه السلام) روایت شده که در ماه رجب این خوانده شود:

    «اللَّهُمَّ إِنِّى أَسْأَلُکَ صَبْرَ الشَّاکِرِینَ لَکَ وَ عَمَلَ الْخَائِفِینَ مِنْکَ وَ یَقِینَ الْعَابِدِینَ لَکَ اللَّهُمَّ أَنْتَ الْعَلِىُّ الْعَظِیمُ وَ أَنَا عَبْدُکَ الْبَائِسُ الْفَقِیرُ أَنْتَ الْغَنِىُّ الْحَمِیدُ وَ أَنَا الْعَبْدُ الذَّلِیلُ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ امْنُنْ بِغِنَاکَ عَلَى فَقْرِى وَ بِحِلْمِکَ عَلَى جَهْلِى وَ بِقُوَّتِکَ عَلَى ضَعْفِى یَا قَوِىُّ یَا عَزِیزُ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الْأَوْصِیَاءِ الْمَرْضِیِّینَ وَ اکْفِنِى مَا أَهَمَّنِى مِنْ أَمْرِ الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ.»

  69. ناشناس می‌گوید:

    گروه “غلط کرده اید بیشمارید” در فیسبوک به لطف مدافعان تحمل مخالف حذف گردید
    بار دیگر آن راه راه انداخته ایم. لطفا به جمع کسانی بپیوندید که با “غلط کرده اید بیشمارید” جمله میسازند. قربانت داداش حسین با این تکیه کلام که بهمون ارزانی داشتی
    http://www.facebook.com/pages/shma-ghlt-krdh-ayd-byshmaryd/127439197290450#!/pages/shma-ghlt-krdh-ayd-byshmaryd/127439197290450

  70. سیداحمد می‌گوید:

    داداش حسین کجائییییییییییییییییییییییی؟

    ساعت ۱ شده و ۴۴ نفر منتظرتن.

    فدای داداشم.

  71. رضا می‌گوید:

    بیچاره من که از کی تا حالا نشستم آخرش هم اول که نشدم هیچ از بیست هم گذشتم.
    سلام
    زمانه بر عکس
    این اسم رو انتخاب کردم برای مطلبم.
    همیشه تا دنیا بوده حق مظلوم بوده و خواهد بود تا وقتی که صاحب لوای عدالت ظهور کنه ان شاء الله.
    بعد از انتخابات که فتنه پارسال راه افتاد خوب خیلی از بچه بسیجی ها و فرزندان انقلاب احساس وظیفه کردن و هر کسی در هر جایی که از دستش کاری بر می اومد خودش رو مشغول کرد تا از این انقلاب و نظام و خون شهدا دفاع کنه. یکی تو خیابون یکی تو اینترنت یکی تو روزنامه و…
    ولی از مظلومیت همین بچه بسیجی ها همین شد که
    اول روزنامه ها و مجله های انقلابی و ارزشی رو به دادگاه کشوندن و مسئولینشون رو تحت فشار قرار دادن. دادگاه کیهان و جوان و … که یادتونه.
    بعد شروع شد به مسدود کردن وبلاگ ها و سایت های انقلابی و مخالف فتنه یه روز به بهونه اشتباه فیلتر شدن و یه روز به بهونه های دیگه. وبلاگ قطعه ۲۶ و آهستان و … رو که یادتونه.
    وقتی مردم اعتراض کردن به سید حسن مصطفوی و راه اشتباهش، بعضی ها که خدا بصیرت عنایت کندشان و البته یه کم هم حب دنیا رو از دلشون بیرون به جای تشویق مردم و درخواست از مسئولین برای تموم کردن کار سران فتنه شروع کردن به محکوم کردن مردم. یادتونه که – یا للعجب –
    پلیس هم که تو قضایای پارسال که تا جا داشت از دست جلبک ها کتک خورده بود و آبرو و عرضش رو به باد داده بود تصمیم گرفت برای اعاده حیثیت مردم مدافع انقلاب و نظام رو که در مخالفت با ورود کروبی به قم تجمع کرده بودند بزنه و یه عده ای رو دستگیر کنه.
    بعد هم که نوبت رسید به خوش رقصی بلاگفا برای سران فتنه و تعطیل کردن وبلاگ های خوب و ارزشی و مخالف با فتنه. معبر سایبری و دوئل و … رو که یادتونه.
    کم کم می ترسم بگن اصلا حق با چیز و شیخ بی سواد بوده و شما ها غلط کردید.

    خدا صبر عنایت کنه. حق تا بوده مظلوم بوده.
    http://andooh.mohanblog.com

  72. زینب می‌گوید:

    پس این نگاه استادانه به متنتان و شاید چانه زنی های شما تمام نشد ؟ چشممان در انتظار مطلب جدید به درگاه مبارک قطعه ۲۶ خشک شد.
    به استادتان در مورد خماری ما تذکری بفرمایید

  73. رضا می‌گوید:

    یه خبر بدم به بچه های گل خصوصا قمی ها
    البته شاید شنیده باشید
    حضرت ماه به زودی در همین دو سه هفته دیگه به قم سفر خواهند کرد

  74. رضا می‌گوید:

    اوه اوه اوه
    اصل فرمایش داداش حسین و فرمان فرمانده رو یادم رفت
    غلط کردید بیشمارید یه چیزی هم روش

  75. میثم شاید حامد می‌گوید:

    سلام داداش حسین

    به داداش میثم قول داده بودم که اگه مسدود شد،از بلاگفا بیام بیرون و میام

    بلاگ جدیدم رو هم راه انداختم…خیلی دلم میخواس اقلا” بچه حزب اللهی ها میومدن بیرون و باعث نمیشدن این بلاگفا نون در بیاره

    منتظر متنای جدیدت هستیم
    خدا قوت
    اللهم عجل لولیک الفرج

  76. سالک مبارز می‌گوید:

    داداش بنده کماکان نشسته واز دیدارتان فیض میبرم.راستی داداش یه سوال می دونم وقت نداری جواب بدی الان درکت می کنم اما خیلی برام مهمه داداش تو مغرور شدی ماخبر نداریم؟؟؟الان غرور رو بورسه؟؟؟
    داداش حسین: ماه بالای سرم است و ستاره های همجوارم همگی نشسته اند روی دوش عباس. مگر می توان مغرور نبود؟

  77. مجتبی می‌گوید:

    سلام به داداش حسین
    و داداش حسین های اسماعیل صفت !!!!

    ولی نه اسماعیل نه… اسماعیل به اذن خدا خود را برای قربانی آماه کرد
    ولی ۲۲و۲۵ خیلها سر به روی دست آمده بودند
    قبل از آمدن مرده بودند برای ماه
    دمت گرم خستگی این دوروز در اومد از تنمون
    خیلی دعات میکنم خیلی دعام کن

  78. رضا می‌گوید:

    چرا از پیام بازرگانی خبری نیست؟
    افراد آنلاین ۴۴ نفر
    ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد
    عشق داداش حسینه دیگه

  79. Tahere Fatahi می‌گوید:

    سلام.
    بازم هست یا نه؟

  80. صفایی‌نژاد می‌گوید:

    از پارسال تا حالا خیلی قلمت پیشرفت کردی. البته پارسال هم خوب بود ولی امسال فوق العاده شده

  81. آذرخش می‌گوید:

    آبجی زهرای عزیز بفرما نظر بده. ما مخلصیم.

  82. سیداحمد می‌گوید:

    ما اما گریبان آنهایی را که به صورت ماه قصد دارند خاک بپاشند، رها نخواهیم کرد؛ پس بسم‌الله …

    الهی دستشون بشکنه…
    طبق گفته خودتون این متن با دلنوشته هائی که ما تو این چند وقته گذشته از شما خوندیم تفاوت داره ولی خیلی تاثیر گذاره.
    کاش میرحسین یه بار اینو میخوند و به خودش میومد ولی الان دیگه خیلی دیره…

  83. رضا می‌گوید:

    دوستان حیفم اومد اینو نگم و برم
    به خاطر امر داداش حسین
    یکی از کارهایی که بسیار بسیار سفارش شده در ماه رجب روزه گرفتن هست.
    امام کاظم علیه السلام می فرمایند:
    رجب ماهی بزرگ است که خداوند کارهای نیکو را در آن دو چندان میکند و کردارهای زشت را محو می نماید هر کس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد آتش جهنم به اندازه مسافت یک سال از او دور میشود و هر کس سه روز را روزه بگیرد بهشت بر او واجب میگردد.
    من لایحضره الفقیه ۲/۹۲
    خدا توفیق به همه بده از جمله به بنده حقیر.
    التماس دعا

  84. ن.خ می‌گوید:

    میر حسین نخودی.خیلی با حال بود.

  85. سیداحمد می‌گوید:

    این هم به دستور داداش حسین بسیجیها که من نوکرشم.

    پیام بازرگانی:
    ساعت ۱:۲۷ نیمه شب.
    تعداد افراد آنلاین ۴۲ نفر.

  86. آذرخش می‌گوید:

    من مغرورم چون پشتم به کوه، به کشتی نوح، به حضرت روح، به دست راستی مجروح و از همه بالاتر به دو دست بریده اما باشکوه گرم است.

    اگه اشتباه گفتم به بزرگی خودتون ببخشید. پیریه و درد ضعف حافظه.

  87. خان باجی می‌گوید:

    سلام
    آقای قدیانی ما که نه استاد بیانیم نه توان ویراستاری داریم و نه کسی رو داریم که برامون ویراستاری کنه .
    اما ….
    هر بار که خواستیم بنویسیم خودمونو سپردیم به خدا و گفتیم خدایا خودت کارگردانی کن .

    من مطلب زیاد نوشتم اما بعد از وقایع عاشورا و حرمت شکنی هایی که صورت گرفت و حماسه ای که مردم بعد از عاشورا و نه دی خلق کردند قرار بود مطلبی رو که از قبل آماده کرده بودم بزارم رو پیج … اما وقتی به خودم اومدم دیدم چه متنی تایپ کردم هیچ وقت احساس اون روز رو فراموش نمی کنم .
    وقتی مطلب رو برای خانواده ام خوندم منقلب شدنشون مشهود بود.
    مطلب در مورد مظلومیت امام حسین (ع) بود .
    ویراستار ما خدا و اهل بیت هست . پس هر آنچه که در ذهنم به عنوان جنین کلمات متولد میشه کار خودشونه ما چه کاره ایم .
    از قدردانی شما هم سپاسگزارم … هر چه که بود فقط انجام وظیفه بود …
    علی ایحال تنها چیزی که دارم و با غلظت فراوان میگم اینه :
    .
    .
    ( …………. غلط کردید که بیشمارید یه چیزی هم روش …………..)

  88. لابدان می‌گوید:

    …بسم الله.

  89. علیرضا کیانی می‌گوید:

    عشق من حسین قدیانی

  90. تلنگرخانه می‌گوید:

    خیلی خیلی خیلی خصوصی
    (البته دوست داشتی تائید کن… مانعی ندارد.)
    سلام برادر…
    اگر نمی خواهی ما را متهم به حرامخوری بکنی…
    با اینهمه یک تار موی داداش حسین بچه بسیجی ها را نمی فروشم به حسین قدیانی!!

    خلوتتان را به هم زدم حتماً با بوی بد تنم که تن یک پائین شهری است؟؟؟

    متن وبلاگ را تصحیح کردم برادر.
    ختم شد به این:

    “دلم برایت تنگ شده… حسین قدیانی چند ماه قبل(مواظب باش برادر…)
    …همین”

    دوست نداشتم فتنه این وسط بین ما جای خالی را پرکند با گزینه ی نامناسب اختلاف نظر…

    جائی برای پائین شهری ها داری؟؟؟
    فاصله را دوست ندارم…
    داداش حسین: برادر عزیزم! من خودم تمام افتخارم به پایین شهری بودن است. به اینکه در محله های پر از شهید به دنیا آمدم. به اینکه مسجدی که پدرم در آن نوحه عباس می خواند، “جواد الائمه” در پایین شهر است. چرا فکر می کنی من مغرور شده ام؟ اتفاقا “حسین قدیانی” بیش از همه مراقب داداش حسین بچه بسیجی هاست. من کجا شخص شما را متهم به حرامخواری کرده ام؟! چرا فکر می کنید منظور من از یک حرفم که خطاب به نوچه های خواص بی بصیرت بود، شما هستید؟! من امروز دو ساعت با خانم پروین احمدی نژاد صحبت کردم. دور و بری های شهردار در فضای مجازی یک زمان دنبال تطمیع من بودند و این خبر را من ماهها قبل از شورای شهری ها شنیدم. تطمیع جواب نداد، حالا دنبال روش های دیگر هستند. چرا شما درد دل من با خودتان را به حساب انتقاد ناپذیری من می گذارید؟ من یک بار فکر کنم در جواب خود شما گفته بودم که سخت به دعای تان محتاجم. حالا هم حرفم این است. حالا هم تمام افتخارم این است که چون شمایی دعاگو و نقادم باشی. بدان دارم اشک می ریزم و این حرفها را می نویسم. من اگر حرفهایم را به شما نگویم به که باید بگویم؟ من حاضرم شما در شرایطی که ظاهرا انتقاد کردن از من مد شده است، روزی هزار بار از من انتقاد کنی اما به این شرط که یک بار پایین شهری دعایم کنی. بدان که سخت دوستت دارم و متن شما را هم خواندم و سعی می کنم اگر اختلافی میان حسین قدیانی و داداش حسین بچه بسیجی ها هست، با کمک دعای شما از این اختلاف کم کنم.

  91. سیداحمد می‌گوید:

    داداش حسینم ۲ تا از نظرام رفت اون بالا قاطی شد و تائید نشد میدونم سرتون خیلی شلوغه ولی من خیلی دلم میخواد تائیدشون کنید
    اگه براتون امکان داره تائیدشون کنید.
    فدات شم الهی.

  92. س.ع می‌گوید:

    هر کجا خلقت پاک است بشر یا که ملک
    همه در وجد و سرورند که ماه رجب است
    سیزده روز که بگذشت از این ماه شریف
    روز مولود امامی است که محبوب‌ رب است

    هاتفی گفت که میلاد شهنشاه جهان
    اسد‌ا… علی خسرو عالی نسب است
    شعف و وجد بدانسان که نگنجد در وهم
    طرب و عیش فراهم همه را زین سبب است
    شیعیان هر که به هر جا همه را وجد و سرور
    شرق تا غرب جهان هر که عجم یا عرب است
    بی‌ولایش بشر گر دست بیابد به کرات
    باز از قافله علم وتمدن عقب است
    وعده فرموده به بالین محبان آید
    ای خوش آن لحظه ولی حیف که جان‌ها به لب است
    نظر لطف و عنایت تو ز ما باز مگیر
    یا علی تا به جهان سال و مه و روز و شب است

    شعر از«احمد قائمی

    این سه ماه و از دست ندید و برای قربت برنامه ریزی کنید
    و خواهشا ما روهم در دعاهاتون فراموش نکنید

    آقا حسین – داداش حسین – اخوی – یا برادر – لا مروت لا صفا لا جوانمرد و …

    چه بدجور معتاد سایتت شدم
    رجبی -یعنی ماه رجبی- باید دست به دعا شم که خدا از این اعتیاد از این بلای خانمان سوز نجاتم بده !

    خواهشا بدون اطلاع قبلی ناپدید نشید !!

    دوست داریم همه خودتونو هم دوستاتونو هم قلمتونو هم سایتتونو هم همه سوگلی هاتونو هم متن نوشته تونو هم ننوشتونو هم پست جدیدتونو هم پست قدیمتونو هم آقای پناهیان و که شما هر موقعه اراده کنی می بینیش

    سلام منو بهشون برسونید
    حقیقتا انسان شریف و با سواد و با بصیرت و با کمالاتی هستند – خداوند روحانی های امثال ایشون برکت وجودی و برکت زندگی بده
    آمین یا رب العالمین

  93. زینب می‌گوید:

    آقا سید احمد با کلید شیفت کار کنید :
    shift+
    ض =تنوین نصب / صتنوین رفع / ث = تنوین جر

    ش= فتحه / س= ضمه / ی= کسره

    ب = تشدید

    التماس دعا

  94. saghar می‌گوید:

    داداش من فردا کلاس دارم اگه متنتون تا نیم ساعت دیگه آماده نمیشه ما با اجازه رفع زحمت کنیم.

  95. با خواندن متن “میرحسین بسم الله”یه چیزی فهمیدم….قبل تر ها قلمتون خیلی خوب بوده ولی الان
    خیلی عالی است!
    نور ماه مستدام

  96. حمید می‌گوید:

    داداش نظر من رو تایید نکردی چیز بدی گفتم؟
    داداش حسین: برادرم! حرف شما را کامل قبول دارم اما تایید کردنش باعث می شود عده ای به برخی جاها که نباید بگیرند، بگیرند و …

  97. داش مهدی می‌گوید:

    سلام خیلی مخلصیم خداییش داشحسین فقط بسیجیای تهرانو تحویل میگیریا…
    ما هم ماه داریم

  98. رضا می‌گوید:

    راستی بچه ها
    امشب شب شهادت امام مظلوم ما امام هادی علیه السلام هست. و از طرف دیگه فردا هم شهادت شهیدان بخارایی،امانی، صفار هرندی و نیک نژاد هست خدا همگیشان را به همراه بابا اکبر با آقا امام هادی علیه السلام محشور کنه. هدیه به روح بزرگوارشون یه فاتحه بخونید.
    بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله رب العالمین الرحمن الرحیم مالک یوم الدین ایاک نعبد و ایاک نستعین اهدنا الصراط المستقیم صراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم و لا الضالین
    اللهم صل علی محمد و آل محمد

  99. سالک مبارز می‌گوید:

    ولی اصولا من مغرور نیستم بلکم افتخار می کنم.افتخار به ستاره ها حضرت ماه دستان بریده حضرت روح.افتخار می کنم به داشتن همه ی شما وتشکر می کنم از شهدا به خاطر اینکه شما را هدیه داده به من.وخداوند که مخلوقاتی چون شما افریده.

  100. سیداحمد می‌گوید:

    وای خانم زینب از شما سپاسگذارم.

    چقدر من بیسوادم خجالت کشیدم. 🙁

    ولی از قدیم گفتن ندانستن عیب نیست نپرسیدن عیبه! مگه نه؟؟؟؟ 🙂

  101. علیرضا کیانی می‌گوید:

    حسین ای کاش یه دعا برای ما ها میکردی ببینیم چقدر تو دلت جا داریم و چقدر تونستیم خدا رو راضی نگه داریم
    داداش حسین: خداوند همه ما را عاقبت به خیر کند.

  102. سیداحمد می‌گوید:

    جناب رضا نیوز شما لطفا به انتقال خبر بپردازید پیام بازرگانی برای منه.

    آقا ما حقوق میگیریم برای این کار ! بذار حقوقمون حلال باشه 🙂 🙂 🙂

  103. خان باجی می‌گوید:

    بعد التحریر رو الان دیدم .
    قبلا گفتم باز هم میگم :
    پرتاب کنده سنگ و همه کسانی که به دشمنی با ولایت برخاستند با حرمله محشور شوند انشاالله ..
    اما ….
    در این باغ که صاحبش خورشید است و امانتدارش ماه ، اجر ستارگانی که مدال پر افتخار شهادت و جانبازی بر سینه هاشان کوفته شد با حسینی که بدن عربا” عربای علی اکبر را در آغوش کشید .
    یاعلی

  104. میلاد۰۱۱۱ می‌گوید:

    نمیدونم چرا این نوشته داداش حسین رو خوندذم یاد زیارت عاشورا افتادم و ناخود آگاه (همین حالا که دارم مینویسم ) ‌اشک تو چشمام حلقه زده
    و مدام این قطعه از دعا تو ذهنم تکرار میشه:

    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک اللهم العنهم جمیعا :((

    راستی داداش حسین کاش برای نظرات و انتقال احساسات شکلک های یاهو رو کامل اینجا میذاشتی

    دلم گرفته 🙁

    خیلی التماس دعا دارم

  105. میلاد۰۱۱۱ می‌گوید:

    راستی یادم رفت اینو هم بگم

    مدعیان بیشماری خیـــــــــــــــــــــــــــلی غلط کردن که بیشمارن 😀

    شکلک رو حال میکنی؟ 😀

  106. آذرخش می‌گوید:

    ما دیگه کم کم بریم داداش
    شما هم که نیامدی.
    شب شما و همه ستاره ها بخیر.
    یا علی

  107. آبجی زهرا می‌گوید:

    ق=قربااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان قلم
    د=داداش حسین
    ی=یکدونه باشه ی
    ا=آخر نویسنده ی
    ن=نازنین
    ی=یاران حضرت ماه

  108. داداش میثم می‌گوید:

    سلام داداش خیلی ارادتمندیم …..
    بهشت زهرا امدی به قطعه ۲۷ هم سری بزن دایی بنده(( شهید علی محمد قدیانی))
    نا سلامتی ما فامیل هستیم

    یا علی

  109. میلاد۰۱۱۱ می‌گوید:

    باز هم یه چیز جالب یادم اومد بگم؟…..بگم؟…..بگم؟ :))

    نوشتی اونشب با سنگ و چماق زدن تو سرت

    و دوستی هم نوشت که قبل انتخابت سال گذشته مثل حالا نبوده یعنی خوب بوده ولی الان عالی شده!!

    حال من تکمیلش میکنم 😀

    اون سنگ و چوبی که به فرق سرت زدن بهانه بود تا فکرت رو فعالتر و قلمت رو چون شمشیر بران تر کنه

    میگن عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد

    این هم از اون خیر هاست

    البته جسارت نباشه ها این حرفم

    نمیدونم منظورمو خوب رسوندم یا نه؟

    اما منظورم همون معنی ضرب المثل بود 😀

    ببخشید من دم دستم کسی رو نداشتم که نوشته ام رو چک کنه تا خیالم راحت شه از بابت اینکه خدای نکرده جسارت نباشه به داداش خوبم

    التماس دعا

  110. shiner می‌گوید:

    یه سلام قشنگ نصفه شبی به همه ستاره های روشن دور حضرت ماه (روحی له الفداه) مخصوصا داداش حسین گل.
    داداش متنی که واسه میرحسین (البته حیف این این اسم واسه اون میرشیطان) نوشتی خیلی عالیه، کیف کردم.
    انشالله قلم مقدستون پر برکت باشه.
    التماس دعا از همه ستاره های پر نور و پاک حضرت ماه (روحی له الفداه)

  111. ایلیا می‌گوید:

    سلام-ممنون که اینقدر خوب به ستاره ها گرا میدین فرمانده

  112. زینب می‌گوید:

    آقا انگار خبری نشد . با اجازتون ما رفتیم . فقط من قراره فردا کامپیوترم رو بفرستم تعمیر . کاش قبل اون مطلب رو بذارید تا بخونم . فکر کنم تا چند روز نتونم بیام اینجا . حیف دلتنگ خواهم شد.
    شب بخیر

  113. سالک مبارز می‌گوید:

    داداش توروخدا سوءبرداشت نشها من بهت اعتماد دارم وهمیشه برای همه ی ستاره ها دعا می کنم که گرفتار غرور نشن به خدا منظوری نداشتم خودت که می دونی حرفام هیچ وقت از روی غرض نیست.

  114. خواهر شهید کاظم می‌گوید:

    یه خواهش از تمام ستاره ها
    فکر نکنید اگه دعا کنید خورشید در بیاد تو نورش دیگه ستاره ها دیده نمی شن!حیفه حالا که از خورشید و ماه نور میگرید
    واسه سلامتی و شادیشون دعا نکنیم. مطمئن باشید وقتی حضرت ماه دلش به شما گرمه وجودتون در کنار حضرت خورشید چقدر لازم و مشکل گشاست. نور وجودتون رو فدای روزی کنید که توش خورشید بدرخشه !ما قراره پای عهد روز ازلمون وایسیم. قراره به پرچم داری یار خراسانی به استقبال خورشید بریم.
    با التماس از تمام ستاره ها میخوام در لیلةالرغئب امسال در شب آرزوها واسه طلوع خورشیدی ذعا کنن که الان ۱۱۷۵ ساله منتظر طلوعه!
    به خاطر انتظار نگاهش،رد اشک توی چشمش ، دستی که به غلاف ذوالفقاره و قامت نیم خیزی که مترصد قیامه، همه آرزوهاتونو کنار بزارید و در اولین شب جمعه ماه رجب همه با هم یه دعا بکنید:اللهم عجل لولیک الفرج
    تو رو خدا به هر کی هم که میرسید همین رو بگید.
    از خدا بخواهید روزهای آفتابی قسمتمان کند. انشاءالله

  115. shiner می‌گوید:

    راستی یه چیزی!
    با جمله “غلط کردید بیشمارید” خیلی حال می کنم اما اون جلبکهای لجنی شده واقعا هیچی نیستن که قابل شمارش باشن. قبول دارین؟

  116. ابوالقاسم می‌گوید:

    با سلام
    ما بازم اومدیم.
    خسته نباشید.
    یا علی

  117. سیداحمد می‌گوید:

    داداشم حواست به کامنتهای تائید شده نیست؟
    فدات شم یه نگاه به کامنتها بنداز.
    داداش ؟؟؟؟

    داداش عجله کن.
    داداش حسین: دمت گرم. درست شد؟ دیگه که نیست؟ گاهی حجم نظرات بالا می رود و از دستم در می رود.

  118. خان باجی می‌گوید:

    کروبی : مخالفانم باید اعدام شوند
    http://rajanews.com/Detail.asp?id=52951

  119. سیداحمد می‌گوید:

    بمیرم برات اشک نریز تو رو خدا.
    داداش حسینم دردت به جونم غمگین نباش.
    گریه کنی همه ماها هم گریه میکنیم اونوقت ایرانو سیل میبره ها.

  120. رز می‌گوید:

    یا رئوف
    منتظر خلاصه دیدارم……

  121. سیداحمد می‌گوید:

    نه عزیز دلم دیگه نیست.
    قربون شکلت برم.

    خدا ازش نگذره اشکمو در آورد….

  122. رز می‌گوید:

    اجازه هست از سخنان رهبر اینجا بنویسم

    من معتقدم در قضاوت درباره جوانان نه باید افراط کرد نه باید تفریط کرد.بعضی جوان را متهم میکنند به لاابالیگری،من موافق نیستم.بعضی سعی میکنند این جور بگویند که جوان ما هیچ خطایی ندارد.با این هم موافق نیستم.با جوان باید صمیمی وصادقانه گفتگو کرد :مقام معظم رهبری

    اینو دوس داشتم /یا علی
    داداش حسین: این کار را یکی دیگر از دوستان هم انجام می دهد. عالی است و دست مریزاد.

  123. کیمیا می‌گوید:

    سلام داداشی حسین جان. برادر من، توجه کن یه وقت شاید کسی که داره متن زیبای شمارو می‌خونه شب باشه کل خانواده‌اش خواب باشن بعد یهو جمله‌ی شما رو باصدای بلند بخونه که غلط کردید بیشمارید و …. دیگه خودتون ببینید ممکنه چه اتفاقی بیفته.ما که شما رو خیلی دعا می‌کنیم شماهم به یاد ما باشید.راستی فکر کنم از پاقدم بسیار نا مبارک بنده بوده که نظرات متن قبلی تون کلا پاک شده. آخه اولین بار بود که برای شما برادر عزیزم نظر گذاشتم.( گریه ام گرفت وقتی فهمیدم پاک شده.)

  124. یک نقر می‌گوید:

    سلام
    دوست داشتم تحلیلتان را درمورد صحبت های دکتر احمدی نژتد درباره حجاب که کلی سروصدا راه انداخته بدونم

  125. رز می‌گوید:

    یچی دیگه هم بگم اینو تو رجا نیوز خوندم برام جالب بود وخنده دار

    قسمتی:

    ک منبع آگاه در گفت و گو با جوان آنلاین، پس از توصیف خروش مردمی قم علیه فتنه انگیزان ، به نقل از یکی از همراهان کروبی گفت: خود شیخ چندین بار رو به محافظانش گفت نمیدانم چه اتفاقی افتاده است که تازه گیها مردم اینقدر عصبانی هستند .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  126. ابوالقاسم می‌گوید:

    سلام
    از طرف خودم و شما و داداش حسین وحضرت ماه و ملت بزرگ ایران، شهادت امام هادی رو خدمت حضرت مهدی (عجل الله فرجه الشریف) تسلیت میگیم. انشاءالله خداوند با ظهور حضرت خورشید انتقام همه‌‌ی مظلومان عالم از ازل تا به ابد را از شب‌پرستان بگیره (آمین)
    التماس دعای مخصوص از همه‌ی دوستان
    یا علی

  127. سالک مبارز می‌گوید:

    راستی یه سوال این تخریبچی ای که الان اینجاست همونی نیست که بلگفای نامرد مسدودش کردن؟؟؟؟

  128. سالک مبارز می‌گوید:

    راستی داداش اون کتابی که روزنامه ی ایران میداد عبور از بحران اقا یه مطالبی درمورد اون۸سال نخست وزیری ایم میر یزید نامرد نوشته حسین باید بخونی من خودم جدا داشتم کف می کردم.یادحرفای دوستم افتادم که می گفت علی اون زمونا اون نخست وزیر بود مورد اعتماد امام دلم برای دوستم سوخت در تاریکی جهل موند…متاسفانه.

  129. تلنگرخانه می‌گوید:

    اِلهی لا تَکِلنی اِلی نَفسی طرفة عینٍ اَبَدا…

    دو رکعت عشق هدیه ام به داداش حسین بچه بسیجی ها(نه هیچ کس دیگر) قربة الی الله…
    داداش حسین: ممنون که باز هم تشریف آوردی. خیلی دعایم کن. خیلی.

  130. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام بازرگانی دیگه برم؟
    ساعت ۲:۴۲ نیمه شب.
    تعداد افراد آنلاین ۲۰نفر.

    داداش حسین عزیزم؛
    قربونت برم الهی منم برم آخه صبح باید برم اداره.

    رحمت خدا بر شهید قدیانی،طمئن باشید پدر از شما راضیه داداش جانم.
    شب بر شما و همه دوستان خوش.
    دوستان التماس دعا.

    (حسین آقای عزیزم تو ایام که دعا کردن لطف و صفای ویژه ای داره خیلی دعاتون میکنیم مخصوصا وقت سحر و افطار؛شما هم دعامون کنید)

  131. ابوالقاسم می‌گوید:

    دوباره سلام
    بابا سرعت کامنت گذاری چقدر بالاست! من کامنت قبلی رو که داشتم مینوشتم، خبری از پیام شهادت نبود. ولی تا نوشتم و اومدم یه refresh کردم، دیدم کلی کامنت اومده که تو یکیشون شهادت امام هادی(ع) رو تسلیت گفتن. بازم دم آقا رضا گرم!!!
    التماس دعا
    یا علی

  132. ابوالقاسم می‌گوید:

    بازم سلام
    چقدر قشنگه این کلمه سلام!! هر چه قدر سلام بدم سیر نمیشم! آخه سلام، سلامتی میاره.
    یه خسته نباشید خدمت همه ی ستاره ها
    یه تذکری به افراد آنلاین بدم. مِن باب “فَذَکِّر إنّما الذّکری تَنفَعُل المؤمنین” هستش. یه وقت از دستم ناراحت نشن!
    وای به حالمون اگه تا الان بیدار باشیم و بعدش نماز صبحمون قضا بشه. بازم بگم من باب تذکر هستش. وگرنه میدونم بروبچز این قطعه از بهشت، باحال تر از این حرفا هستن
    التماس دعا
    یا علی
    داداش حسین: تذکر کاملا به جایی است اما این را هم بدانید وقت اذان به شکل محسوسی آمار بازدید کننده های سایت کم می شود. من موقع نماز ظهر و مغرب بارها این موضوع را بررسی کرده ام. یکی دیگر از دوستان هم ظاهرا همین کار را کرده است.

  133. مصطفی نمازیان می‌گوید:

    بنام خدا. با مطلبی تحت عنوان”نامه ای به پسرم” به روزم. بازدید،نظردهید و ه دیگران معرفی کنید. یا علی

  134. امین می‌گوید:

    نهضت جمله سازی در فیس بوک و شبکه های اجتماعی
    http://www.facebook.com/pages/shma-ghlt-krdh-ayd-byshmaryd/127439197290450

    در بهترین وضعیت با ۱۳ میلیون نفر (اگر آنهایی که از شما جدا شدند رو نادیده بگیریم) هیچ گروهی بیشمار نمیشود پس غلط کرده اید بیشمارید

    حتی معادلات ریاضی هم همین را میگوید که: شما غلط کرده اید بیشمارید

    ما حتی مطمئنیم نن جون کروبی هم فهمیده است که: شما غلط کرده اید بیشمارید

    این عدم تحمل ها نشان میدهد که خودشان هم به این نتیجه رسیده اند که وقتی میگوییم: غلط کرده اید بیشمارید، حرف حساب میزنیم

  135. رز می‌گوید:

    اها یچی دیگه بیشمار بودن مطرح نیست که بر حق بودن مطرحه

    اقا امام حسین مگه روز عاشورا بیشمار بودن ملاک حقه بصیرت داشته باشیم وانشالله خدا به همه بصیرت بده حق رو ببینیم
    داداش حسین: ما هم بر حق هستیم هم بیشمار. شعارمان این است خطاب به دشمن: غلط کردید بیشمارید.

  136. مجتبی می‌گوید:

    بابا این سایتت قاطی کرده پیام منو به نام یکی دیگه زده سرقت ادبی اونم تو این سایت؟؟؟؟؟؟؟؟

  137. عشقی می‌گوید:

    سلام داداش حسین.
    ما عاشق مهدی یار علی ییم
    سرباز کف پای علی ییم
    ما آینه ی نور ولایت
    تا نور رخ ماه بتابیم
    البته ببخشید که شعر من وزن ندارد . ولی تا دلتان بخواهد اشک دارد

  138. عشقی می‌گوید:

    راستی بر و بچ چرا از سبزی های- من از ساحت محترم و خوشبوی سبزی ها معذرت می خواهم- بدبخت کار غیر ممکن می خواهید.آمریکایشان هیچ غلطی نمی تواند بکند چه رسد به خودشان.این ها عددی نیستند که بتوانند غلط کرده باشند.این ها خودشان هیچ اند چه رسد به کارشان.
    پس هی نگویید غلط کردید بیشمارید.خوشان را تحویل می گیرند فکر می کنند واقعا می توانند غلطی بکنند
    شوخی کردم
    من هم می گویم تا هر چی منافق است به درک اسفل السافلین برود
    غلط کردیییییییییییییییییییییید بیشمارید

  139. عشقی می‌گوید:

    محتوای آب میوه ی بهشتی ساندیس از نوع جمهوری اسلامیش:
    ۱٫ عطر شور
    ۲٫ طعم عشق
    ۳٫ میوه بهشتی
    ۴٫ خنکای نسیم ایستادگی
    ۵٫ مهم تر از همه سلاح کاری نی که چشم تمام دشمنان را نزده کور کرده
    (من قصدم جسارت نبودا…اگر فکر می کنید باعث مسخره کردن ما میشه نذاریدش.)

  140. سیده می‌گوید:

    سلام به داداش حسین بچه بسیجی ها و همه ستاره ها
    در تایید حرف خواهر شهید کاظم _ کامنت ساعت ۰۲٫۱۰ من هم دیروز با تلفن زدن به دوستان و آشنایان از آنها خواستم که ختم سوره واقعه را فقط به نیت فرج مولای غریبمان بخوانند تا انشااله در سپاه سید خراسانی همه ستاره های حضرت ماه به استقبال خورشید برویم
    بیایید نذر کنیم روزه های مستحبی مان را در این دو ماه پر برکت برای سلامتی و ظهور آقایمان بگیریم
    و اما طریقه ختم سوره واقعه
    هر وقت اول ماه دوشنبه باشد روز اول یک بار روز دوم دو بار تا روز چهاردهم چهارده بار سوره واقعه را می خوانند
    ستاره هایی که از روز اول نخوانده اند چه اشکالی دارد که از همین الان شروع کنند
    بیایید با اعمالمان و دعاهای قلبی مان دامنه غیبت را از بین ببریم
    حتما همه شما داستان حضرت موسی را شنیده اید که روزی از جایی عبور می کرد و هنوز پیامبر نشده بود به عده ای از بنی اسراییل رسید که طبق اطلاعاتان می دانستند او در آینده پیامبرشان است از او پرسیدند کی ظهور می کنی حضرت موسی فرمود ۴۰ سال دیگر
    بنی اسراییل پرسیدند راهی نیست که زودتر بیایی ء موسی جواب داد دعا کنید ء بنی اسراییل دعا کردند ء خدا ده سال از غیبت موسی کم کرد ء وقتی حضرت موسی این خبر را به آنها داد شکر خدا بجا آوردند ء خداوند باز هم ده سال از غیبت کم کرد وقتی بنی اسراییل فهمیدند تازه راه را پیدا کردند و باز هم دعا کردند و باز هم ده سال تخفیف گرفتند ء
    ای منتظران مهدی فاطمه بیایید کاری کنیم برای ظهور ء

  141. samaneh می‌گوید:

    سلام سلام
    انشاء الله از برکات این ماه عزیز، همگی بهره مند بشیم.
    از زحمات همه ستاره ها بخصوص فرمانده بزرگوار بسیار ممنونم..
    یه صحبتی داشتم با عزیزانی که درباره دکتر نظری داشتند… من هم مثل خیلی های دیگه صحبتهای دکتر احمدی نژاد رو شنیدم..ولی چیزی که شما بزرگواران فرمودید ندیدم و نشنیدم.. من نشنیدم دکتر از بی عفتی و بی حجابی حرفی بزنن .. من به خیلی از کارهای ایشون انتقاد دارم ولی همه جا فریاد نمیزنم.. با این حال این مساله بنظر من غلط نبود که گفتن با زور نمیشه حیا و عفت و حجاب رو جاری کرد..من ۵ سال دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز درس خوندم.. بماند که چی کشیدم ولی هر بار که نگهبان جلوی در دخترها رو مجبور میکرد مانتوشونو عوض کنن یا مقنعه شونو بیارن جلو ، بچه ها برعکس میشدن..جو بدی حاکم میشد جوری که ما احساس میکردیم مسئولین اشتباه تصمیم نگرفتن بلکه مخصوصا اشتباهی عمل کردن ولی در زمانهای دیگه همون دخترائی که شاید حجاب خوبی نداشتن وقت نماز مقنعه هاشونو میکشیدن جلو و از ما زودتر نماز میخوندن..یا ماه رمضون خیلیاشون آرایش نمیکردن .. حرف دکتر هم همین بود..گفتن اول معروف رو معروف کنید بعد بهش امر کنید..همه جا در قران امر به معروف قبل از نهی از منکر اومده..صرفا نهی از منکر پاسخگو نیست…هر کدوم جا و زمان خودشون رو دارن …جسارتا ما توی این سی و یکسال چقدر برای تفهیم حیا و عفت زحمت کشیدیم.. توی فیلم و سریالهای ما چه اتفاقی میفته؟ غیر از اینه که کلفتها چادری هستن و تحصیلکرده ها به زور هدبند، حجاب دارن؟؟ به قول یکی از دوستانم میگه زمانی که خاله سارا و در پناه تو پخش میشد ( کاری به محتوای فیلم ندارم) تمام خیابونا پر از تیپ هنرپیشه های این سریالها نشده بود؟؟؟ اصل در دین ما اینه که تفکر و مهمتر از اون تعقل درونی سازی بشه.. اما چند تا از جوونای ما به این سمت هدایت میشن توی این عصر سرعت؟؟ حیا از مهمترین مفاهیم و ضروریات دین ماست اما من نشنیدم که رسولخدا(صلی الله علیه وآله) به زور چیزی رو به امتشون آموخته باشن.. حرف دکتر حمایت از بی عفتی بود؟؟؟ ضربه به رهبری بود؟؟
    بهتر نیست به جای انتقاد از آدمی که درسته صد در صد کامل نیست اما با نیت درست داره کار میکنه ، به فکر یه راهکار سازماندهی شده فرهنگ ساز باشیم؟؟ اعضای این سایت حالا که پرچمدار شدن بهتره ، بنظر من البته، در همه زمینه ها پرچمدار باشن.. همه تحصیلکرده ایم.. پس هم تعهد داریم و هم تخصص.., و این یعنی چیزی کم نداریم..چرا ما سازماندهی نمیشیم؟ چرا گروه نمیشیم؟ چرا راهکار ارائه نمیکنیم برای برقراری حیا از راه مناسبش..؟؟ انتقاد از خودی برای دکتر اونم در زمانی که در سخت ترین شرایط داره حرکت میکنه هیچ چیزی رو بهتر نمیکنه.. حجاب به کسی نمیده..کسی رو هم با حیا نمیکنه.. هیچ ثمری غیر از اینکه خیلیا بگن توی قطعه ۲۶ هم احمدی نژاد رو کوبیدن ثمر دیگه ای نداره… من خودم از اونهایی بودم که میگفتم اینبار که دکتر رو دیدم میگم ما عاشق چشم و ابروی شما نشدیم که رای دادیم به شما.. ما تا وقتی پا جای پای رهبر میذاری پشت سرتیم و حمایتت میکنیم.. اما یکی از دوستام خوب بهم نهیب زد که لازم نیست بگی..خود دکتر میدونن.. اما الان از همه چیز مهمتر حمایته .. تا دکتر حواسش به کارش باشه، به اصل کار نه به حاشیه هایی که میسازن..لطفا تو دیگه حاشیه ساز نشو.. حالا که رهبر از دولت حمایت میکنن تو هم حمایت کن.. تو از رهبر بیشتر میفهمی؟؟ اگه لازم باشه خودشون به دکتر تذکر میدن..

    این فتنه گرا حتا برای راهپیمایی جلبکیشون برنامه ریزی دارن و شبکه.. از این بیشتر که برای شعار نوشتن روی دیوارا هم تیم دارن و هر تیم یه رهبر..!!!؟؟؟ ما باید گروه بشیم… ما یه عالمه ستاره ایم ..ماه و خورشید داریم ..ما حتا مدار داریم که روی اون مدارحرکت میکنیم.. اما نمیدونم چرا منظومه نمیشیم؟؟ انتقاد خالی چه فایده ای داره؟؟ راهکار ارائه بدیم و سریع عملیش کنیم بهتر نیست؟؟
    ما اینجا توی همین سایت دیدیم که انتقاد چقدر آقای قدیانی رو اذیت کرد.. دیدیم که انتقاد دوست چقدر بیشتر اذیت کرد از انتقاد دشمن.. حالا بجا یا نا بجا ..انتقاد هرچقدر هم که درست باشه و منطقی ،وقتی در زمانش و در جای مناسب نباشه ،غلطه..
    یادمون باشه اسلام همیشه و همیشه و همیشه از درون خودش ضربه خورده..

    منو ببخشید بخاطر پرحرفیم.. دلم شکست
    نقصهای کلامم و پراکنده گوئیم رو ببخشید و همینطور اگر بر خلاف نظر بعضی بزرگواران نوشتم عذر منو بپذیرید.. در حد خودم بود..حرف دلم بود با تمام آرمانگرایی هام و با در نظر گرفتن شرایط و واقعیات اطرافم..
    برقرار باشید

  142. علی نیلی می‌گوید:

    دوستانی که بیدارند نماز شب فراموش نشه
    تو قنوتتون نفر اول نمیشه دیگه نفر اخر من رو هم دعا کنید

  143. ابوالقاسم می‌گوید:

    دوباره سلام
    اینجایی که من هستم، (دانشگاه سمنان) دارن اذان میدن. خواستم به تذکری که خودم دادم عمل کرده باشم.
    ما رفتیم برای نماز صبح.
    یا علی
    التماس دعا

  144. تخریبچی می‌گوید:

    امشب قطعه ۲۶ واقعا شده قطعه ای از بهشت
    واقعا بوی خدا میده
    من یه بچه بسیجی و یه حافظ قران و یه برادر شهید هستم که دارم امشب تجلی خون شهدا رو تو قطغه ۲۶ با این دعاها میبینم
    انصافا ایول تو نماز شب برای همتون دعا میکنم
    راستی بچه ها نماز شب یادتون نره،شده باشه دو رکعت
    و یادتون نره برای بابای دوستم دعا کنید
    جانباز ۵۰% و شهادتش نزدیک
    دعاش کنید که دوتا بچه کوچیک داره
    برای شهادت من هم دعا کنید (شهادت از نوع گمنام با صورت کبود و سینه پاره)دقیقا مثل خواهر شهیده ام

  145. میثم شاید حامد می‌گوید:

    سلام

    یه نظر خوندم از سیده(خانم)

    ای منتظران مهدی فاطمه بیایید کاری کنیم برای ظهور

    اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب العصر والزمان

    دم دمای نمازه

    التماس دعا داریم اساسی

    یا علی

    راستی داداش حسین…شما خواب و خوراک فکر کنم نداری؟؟؟؟؟؟؟

    خیلی منتظرم ببینم دوتا متن جدیدت رو……..همینطور اولین پست ِ داداش میثم رو

    یا علی

  146. apachi می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    با خوندن این نوشته شما یاد اون سنگ و مشت های افتادم که تو واقعه کوی دانشگاه و سالگرد اون خورده بودم . یادم اومد که تو دانشگاه ارومیه بچه های تحکیم وحشت سوار بر غلتک جاده سازی می خوایتن برند طرف خوابگاه دخترانه و چقدر سنگ و مشت خوردم و خوردیم تا پیاده شون کردیم از اون غول بیابونی . یادم اومد که تو جلسه سخنرانی معین بابت یه سوال که معین جوابی براش نداشت چند تا مشت جواب سوالم شد . یادم اومد که تو جلسه کروبی ۵ سال پیش ، با یه سوال کف از دهان کروبی سرازیر شد و با کتک بیرونم کردند. یادم اومد که تو جلسه پارسال موسوی تو دانشگاه بابت دو تا سوال از موسوی از محافظینش کتک خوردم( ولی جوابشون رو با باتوم بسیجی دادم.) حسین جان ما نوکرهای رهبری به این چیز ها عادت کردیم و با این سنگ ها و مشت ها از پا در نمی آئیم. البته به شرطی که از طرف دشمن باشه. ولی یه چیز دیگه هم یادم اومد که خیلی آتیشم زد . یادم اومد که چند روز پیش تو سالروز مرگ فتنه سبز با چند تا از رفقا اومدیم تهران که این لجن ها صحنه رو خالی ز شیران نبینند ولی کتک از بسیجی ها خوردیم . نوش جونمون ولی عهد کردم که به قول شما دشمنانم رو حلال کنم چون دشمنند و تکلیفشان معلوم ولی حسابم با این دوستان بی بصیرت به قیامت .
    شاد باشید و پیروز

    یا حق

  147. آیه می‌گوید:

    سلام داداشی و *ها

    یکى از کارهاى مهم و شایسته در ماه رجب، کمک به مستمندان است. امام صادق(علیه السلام)( از پدر گرامیش از امام على(علیه السلام) (نقل مى کند که آن حضرت فرمود:…هرکس به خاطر خدا در ماه رجب صدقه بدهد، خداوند وى را آنچنان اکرام فرماید که نه چشمى دیده و نه گوشى شنیده و نه بر قلب انسانى خطور کرده باشد.

  148. سید هادی موسوی می‌گوید:

    پیامبر اعظم -صلی الله و علیه واله-: اِنَّ اللّهَ یُحِبُّ المُلِحّینَ فِى الدُّعاءِ. خدا اصرار کنندگان در دعا را دوست دارد.

  149. آیه می‌گوید:

    ***صلوات برای شادی روح امام وشهدا***
    ***اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل لولیک الفرج***
    وصیت نامه شهید والامقام “سید احمد پلارک”

    بسم ا… الرحمن الرحیم
    سـتایش خدای را که ما را به دین خود هدایت نـمود و اگر مـا را هـــدایت نمی کردما هـدایت نمی شــدیم السلام علیک یا ثارا… ای چراغ هدایت و کشتی نجات ، ای رهبر آزادگان ، ای آموزگار شهادت بر حران ای که زنـــده کردی اسلام را با خونت و با خون انــصار و اصــحاب باوفایت ای که اسلام را تا ابــــد پایدار و بیمـه کردید .
    یا حسین(ع) دخیلم! آقا جانم وقتی که ما به جبهه می رویم به این نیت می رویم که انتقام آن سیلی که آن نامردان برروی مادر شیعیان زده برای انتقام آن بازوی ورم کرده و گرفتن انتقام آن سینه ســــوراخ شده می رویم . سخت است شنیدن این مصیبتها خدایا به ما نیرویی و توانی عنایت کـن تا بتوانیم بـرای یـاری دینت بکار ببندیم . خدایا به ما توفیق اطاعت و فــرمانبرداری به این رهبر و انقـــلاب عنایت بفرما . خـــــدایا توفیق شناخت خودت آنطور که شـــــهداء شناختند به ما عطا فرما و شهداء را از ما راضـی بفرمــا و ما را به آنها ملحق بفرما .خدایا عملی ندارم که بخواهم به آن ببالم ، جز معصیت چیزی ندارم و الله اگر تو کمک نمی کردی و تو یاریم نمی کردی به اینجا نمی آمدم و اگر تو ستــارالعــیوبی را بر می داشــتی میدانم کـه هیچ کدام از مردم پیش من نمی آمدند ، هیچ بلکه از من فرار می کردند حتی پدر و مادرم . خدایا به رمت و مهربانیت ببخش آن گناهانیکه مانع از رسیدن بنده به تو می شود . الهی عفو…
    بر روی قبرم فقط و فقط بنویسید ( امام دوستت دارم و التماس دعا دارم )
    که میدانم بر سر قبرم می آید .
    ظهر عاشورا ۲۴/۶/۱۳۶۵
    سید احمد پلارک

  150. آیه می‌گوید:

    داداشی پیشنهادتون خیلی خوب بود حالا آدم بیشتراحساس میکنه که اینجا:
    “””””قطعه ای از بهشت است”””””

  151. آیه می‌گوید:

    به نام نامی الله
    رجبیون چه کسانی هستند؟

    در صحرای محشر بیرقی افراشته می شود و همه مردم از اولین و آخرین زیر لواء آن قرار می گیرند با اینکه وادی بسیار وسیع است جای سوزن انداز ندارد و مردم مانند تیر در ترکش به سختی درکنار هم قرار گرفته اند(۱)
    همه سر در گریبان فکرت فرو برده اند و عرق از سر و رویشان می چکد و زمین هنوز از لرزش نیفتاده است(۲)
    رباخواران سیاه رو و گروهی دست بسته بر عرصه محشر حاضر می شوند(۳)
    همه منتظر رسیدگی به نامه اعمالند که منادی ندا در می دهد که اهل ماه رجب کجایند جمعی بر می خیزند در حالی که چهره های ایشان مانند قرص ماه شب چهاردهم می درخشد صفوف محشر را می شکافند و در دیوان عدل می ایستند منادی صدا می زند بهشت بر شما گوارا باد در میان حیرت اهل محشر و ملائک حرکت می کنند زمزمه ای بر می خیزد که اینها چه کسانی بودند که چنین با احترام و آسان از صراط گذشتند که یکی از آنها می گوید: ما رجبیون هستیم زنان و مردانی که وقتی ماه رجب با تمام رحمتش بر ما سایه افکند با روی گشاده به استقبالش رفتیم روزهایی از آن روز را روزه گرفته و شبهای آن سر بر آستان ارادتش سائیدیم(۴)
    برای همین خداوند در روزی که نه مال نه فرزندان به کار نمی آیند(۵)
    نجاتمان بخشید و مقام شفاعتمان داد(۶)
    ما در ماه رجب از بذل مال دریغ نورزیدیم تا برای آخرت خویش توشه ای فرستاده باشیم و خداوند به پاس این عمل مقامی مرحمت فرمود که نه چشمی دیده و نه گوشی شنیده است.(۷)
    از روزی که شنیدم از قول پیامبراکرم(ص) که منادی حق در بین زمین و آسمان ندا سر می دهد که خوشا به حال ذاکرین، ترنم توحید (سوره توحید) سر دادیم و گفت خوشا به حال اهل طاعت، کمر به طاعتش بستیم و چون شنیدیم او بندگانش را به حضور پذیرفته؛ با او همنشین شدیم و از آنگاه که دریافتیم توبه در این ماه پذیرفته است، زبان به استغفار گشوده و از او هدایت خواستیم و به ریسمانی که آویخته بود چنگ زدیم(۸٫)
    هر روز به تعداد دانه های تسبیح (سوره) توحید خواندیم(۹٫)
    و چون خداوند در معراج به پیامبرش وعده داده که گوینده این ذکر را بیامرزد هزار بار گفتیم استغفرالله ذوالجلال و الاکرام من جمیع الذنوب و الاثام(۱۰)
    و سی رکعت نماز که در هر رکعت حمد و سه بار توحید یک سوره کافرون و بین خویش و دوزخ فاصله انداختیم(۱۱)
    سه روز در خانه اش پناه گرفتیم و اعمال ام داوود را باز خواندیم و خویش را به او سپردیم و رستگار شدیم.
    استغفر الله ربی و اتوب الیه.بهترین ذکر این ماه است

  152. سارا می‌گوید:

    مثل اینکه دیشب من زود از اینجا رفتم. داداش سالروز جانباز شدنت مبارک
    فکر کنم در جوابی که به محمد فرزند کویر دادید باید می نوشتید:ضرر احمدی نژاد رو بیشتر از خاتمی می دونی
    خطاب به سید احمد: داداش فکر کنم دوستان دعاها رو از سایتهای دیگه گرفتن اگه بخواید خودتون بنویسید برای علامتها میتونید بعد از هر حرف از کلید کنترل و…استفاده کنید:
    کنترل+ی=کسره ِ
    ” +س=ضمه ُ
    ” +ش=فتحه َ
    ” +ب=تشدید ّ
    ” +ض=تنوین فتحه ً
    ” +ص=تنوین ضمه ٌ
    ” +ث=تنوین کسره ٍ
    ” +ر=همزه روی و ؤ
    ” +ذ=همزه زیر الف إ
    ” +د=همزه روی الف أ
    ” +ئ=همزه ء

  153. سلام
    اینم تقدیم به زخم سرت

    ما قیمت روز جان را میدانیم
    شاخص بهای عشق در ایرانیم
    تا یه کم هوا پس میشود اینجا(ببخشید تغییرش دادم مدلش درست بشه وزنش خراب شد. خوبه استاد شعرم نمیاد اینجا)
    هر روز دعهای عهد می خوانیم

    یاد زخم سر عمه جان زینب(س) افتادم از بر خورد سرش به چوبه ی محمل
    شکند اگر سبویی سر خم می سلامت ( جواب رجایی به آقا ی ماه)
    سر و جان حضرت آقای ماه سلامت باد

    راستی این نخودی که گفتی خیلی قشنگ بود
    یه چیز دیگه : اینو هی نوشتم و پاک کردم لطفا رجوع شود به نظر خصوصی دیروز .

  154. سارا می‌گوید:

    داداش تو متنتون نوشتید: تو عوض شدی یا آنها باید بگم هیچ کدوم عوض نشدن:
    ” شهید دکتر حسن آیت ” می‌گفت روزی میرحسین در برابر انقلاب می‌ایستد
    شهید آیت اعتقاد داشت که میرحسین موسوى وابستگى‌هایى به ملى گراها دارد و هیچ اعتقادى به جریان انقلاب ندارد و معتقد بود حتى روزى ایشان به عنوان مخالف در برابر انقلاب خواهد ایستاد.
    همسر دکتر آیت نقل مى کرد سه روزى بود که دکتر آیت بیمار بود، صبح روز سوم اسناد و مدارکى را جمع کرده داخل یک پوشه مى گذارد که برود. خانمش مى گوید که بیمار هستى بمان استراحت کن، دکتر آیت مى گوید امروز باید بروم مجلس، امروز سرنوشت انقلاب مشخص خواهد شد.
    امروز قرار است مساله تصدى وزارت امور خارجه آقاى میرحسین موسوى مطرح شود! پوشه را عقب پیکان قرار مى دهد. ماشین بنزى در ۱۰ مترى منزل دکتر آیت در حال پنچرگیرى بوده. زمانى که دکتر داخل ماشین مى شود بنز حرکت مى کند و دکتر آیت را به مسلسل مى بندد و در حدود ۶۰ تیر شلیک مى کنند که هنوز هم با آنکه در را تعمیر کرده اند باز هم جاى گلوله ها باقى مانده.
    همسر دکتر آیت نقل مى کند چند لحظه اى گیج حادثه بودیم که یکدفعه به یاد پوشه مدارک افتادیم و به دنبالش گشتیم گفتند پاسدارى پوشه را برداشته و همراه خود برده، دریافتیم که پوشه مدارک به وزارت امور خارجه رفته. پس از آنکه پاسدار را پیدا کردیم سراغ مدارک را گرفتیم، ابتدا منکر همه قضایا شد اما با اصرار ما قبول کرد و رفت مدارک را از اتاقى دیگر بیاورد. بعد از ۳۰ دقیقه به دنبال پاسدار داخل اتاق شدیم که دیدیم فرار کرده و دیگر اثرى از او نیافتیم. اینکه چه مواردى را مى خواست در مجلس مطرح کند هیچگاه مشخص نشد.
    دوستان برای مطالعه کامل متن می تونن به شماره اول ویژه نامه ایران(رمز عبور) مراجعه کنن یا توی ask شهید حسن آیت رو جست و جو کنن .نگفتم گوگل چون من اهل گوگل نیستم خامنه ای دات آی آر تنها بماند

  155. این باز برای زخم سرت و زخم دلت
    برای گفتن از عشق باید وضو داشت.برای خواندن قران باید وضوداشت. برای سجده باید وضو داشت

    برای گفتن از شهدا باید وضو داشت.

    بی وضو دست بر خاک شهیدان نزنید چون که میراث شهادت ثمر قرآن است

    برای شهید شدن باید وضو داشت.

    وضو بگیریم یک بار دیگر از خون دل

    آقای حسین قدیانی بدینوسیله به شما اجازه داده میشود از خون دلت وبا خون سرت که جاری شده از رگهای بابا اکبر است برای دفاع از ماه وضو بگیری
    امضاء همه ی خون دل خورده های انقلاب و جمهوری اسلامی

  156. سارا می‌گوید:

    حضرت ماه :
    اهل فتنه مایلند که خشیت خودشان را، خوف از خودشان را در دل نخبگان و خواص، به جاى خشیت از خدا بنشانند؛ یعنى مایلند که از آنها ترسیده بشود؛ «الّذین قال لهم النّاس إنّ النّاس قد جمعوا لکم فاخشوهم فزادهم ایمانا و قالوا حسبنا اللَّه و نعم الوکیل». یعنى اینکه دائماً دارند به ما میگویند: آقا ! «إنّ النّاس قد جمعوا لکم فاخشوهم؛ مردم (لشکر دشمن) برای (حمله به) شما اجتماع کرده‌اند؛ از آنها بترسید!»، جوابش همین است: «فقالوا حسبنا اللَّه و نعم الوکیل؛ خدا ما را کافی است و بهترین حامی ما است». نتیجه‌‌اش هم این است: «فانقلبوا بنعمة من اللَّه و فضل لم یمسسهم سوء، به همین جهت، آنها از این میدان، با نعمت و فضل پروردگار بازگشتند، در حالی که هیچ ناراحتی به آنها نرسید». نتیجه‌‌ى این احساس، این درک، این حقیقت روحى و معنوى همین است. بنابراین، بایستى این شجاعت را داشت.

    من اهل گوگل نیستم خامنه ای دات آی آر تنها بماند

  157. سارا می‌گوید:

    ای وااااااااااااااااای
    داداش کامنتهارو کامل نخونده بودم مثل اینکه آبجی زینب مختصر و مفید جواب سید احمد رو داده و من اشتباهی به جای کلید شیفت نوشتم کلید کنترل .ضایع میشم !!! اگه وقت داشتید اصلاحش کنید اگه هم نه اشکال نداره پیش ستاره ها گاف دادن مشکلی ایجاد نمی کنه

  158. فطرس ملک می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    بابا ما دیر رسیدیم
    خیلی هم دیر
    حالا که همه دوستان دعاهای ماه رجب رو گذاشتن
    دیگه دعایی نمونده منم یه مفاتیح الجنان تقدیم شما می کنم . دیییییییییییی
    .
    .
    تازه یه چیز دیگه
    غلط کردن بیشمارن
    ۱۰۰ تا چیزم روش

  159. حمید می‌گوید:

    قربونت داداش گلم هر جور صلاح میدونی
    خیلی خوشحال شدم که صبورانه و منطقی جوابم رو دادی
    در پناه حق باشی

  160. علیرضا کیانی می‌گوید:

    سلام
    بچه ها قدر این حسین قدیانی رو بدونید/ یه روز میاد که افسوس این روزهای خوب قطعه۲۶ رو می خوریم/ روزهایی که هیچ چیز به جز آرمانهامون نبود/ ……
    قلم حسین قدیانی/ پشتوانه اش صدها دعای مادر شهید ها و پدر شهیدهاست.
    ما هم اینجا از بهر روزی خوری میایم و سر می زنیم.
    خدا حسین قدیانی/ امیرحسین ثابتی/ میثم محمد حسنی و شماها که اسماتون زیاده رو برای رهبرمون و مقتدامون حفظ کنه.
    داداش حسین: من باید قدر شما خوبان را بدانم.

  161. یادگاری از جنگ (جانباز 70%) می‌گوید:

    سلام به پسر عزیزم حسین جون
    راستش دیشب بخاطر درد درست و حسابی نخوابیدم . خودم را لایق نمیبینم اظهار نظری کنم . فقط بگم جهاد ما جهاد اصغر بود خوشا به حال شما و دوستانتان ……
    التماس دعا
    داداش حسین: شما شهید زنده صد در صدی و دلیل همه فتوحات ما. افتخار می کنم مثل همه دوستان به شما و باز هم مثل همه قطعه ۲۶ ای ها مفتخرم که اینجا بیننده ای در حد و اندازه شما دارد.

  162. سلام

    ما را که همیشه از قلم می اندازید اصلا گویا به چشمتان نمی آییم اما همینکه یکی باشیم از بازدیدکنندگان و کامنت گذاران اینجا که تعدد تعدادش کفر کافران را در می آورد برایمان جای شکر بسیار دارد

    تا سر جناب میر حسین خواندم باید بروم فقط خواستم سهمیه اذکار و ادعیه سفارش شده در ماه رجب را بگذارم توفیق باشد و حیات باز دوباره میاییم:

    رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله فرموده اند:« رجب ماه استغفار امت من است پس درین ماه بسیار طلب آمرزش کنید که خداوند آمرزش و مهربان است و رجب را اَصَبّ می گویند زیرا که رحمت خدا درین ماه بر امت من بسیار ریخته می شود پس بسیار بگویید: استغفرالله و اسئله التوبة »

    در هر شب از شبهای این ماه هزار مرتبه لااله الا الله وارد شده است و این ذکر تنها حدود بیست دقیقه وقت می گیرد اما تاثیر آن بسیار زیباست

    التماس دعای فرج
    به امید ظهور

  163. صبوری فاطمه می‌گوید:

    سلاممممممممممممممممممم
    شهادت حضرت امام علی النقی الهادی و سربازان دلیر اسلام : بخارایی , امانی , صفار هرندی و نیک نژاد رو به همه ستاره ها و داداش حسین تسلیت میگم.
    التماس دعا

  164. علیکمال می‌گوید:

    به فرزند کویر
    کسی که دکتر احمدی نژاد رو با خاتمی خائن مقایسه میکنه نه بصریت داره و نه ذره ای از صحبتهای آقا رو فهمیده، پس لطف کن و الکی خودتو به ماها نچسبون.
    در ضمن آقا فرمودند جذب حداکثری و دفع حداقلی، ولی نفرمودند جذب همه و دفع هیچ کس، یعنی یه حداقلی هم وجود داره.
    نمیدونم متوجه شدی یا نه
    (غلط کردید بیشمارید، یه چیزی هم روش)

  165. سارا می‌گوید:

    حضرت ماه:
    تنها در انقلاب اسلامی است که وقتی صلای انقلاب از سوی رهبر بی‌نظیر ما به گوش رسید، ملت حرکت کرد. مسئله، مسئله‌ی این نبود که خواصی از جامعه، جریانی از جامعه، گروهی از ابعاض و اشخاص جامعه بیایند وسط میدان؛ اقیانوس به تلاطم درآمد، اقیانوس ملت. وقتی هم که نوبت دفاع مقدس رسید، باز تنها نیروهای مسلحِ مرسوم نبودند که احساس وظیفه کردند، آحاد مردم حرکت کردند؛ هر جا دل آماده‌ای بود، هر جا انگیزه و نشاط و ایمان برتری بود، آمد وسط میدان.

    خوشم میاد اینجا پراز دلهای اماده است و همه ستاره ها انگیزه و نشاط و ایمان برتری نسبت به همه بخصوص خواص بی بصیرت دارن اینجا همه وسط میدان اند و منتظر اشاره حضرت ماه
    تعجیل در فرج صلوات: اللهم صل علی محمد وال محمدوعجل فرجهم

  166. مرتضی می‌گوید:

    سلام
    خیلی جالب بود یاآوری آن روزهای تلخ وشیرین
    آدم یه جورش میشه وقتی مطالب مرربوط به گذشترو می خونه!!
    قربون داداش
    یاعلی مدد

  167. زینب می‌گوید:

    سلام صبح بخیر . هنوز خبری از متن جدید نیست ها !!!

  168. سارا می‌گوید:

    محمد علی نورانی جانشین دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در نشست خبری صبح امروز خود با اعلام خبر اعزام کشتی حاوی کمکهای ملت ایران به مردم مظلوم و تحت محاصره غزه طی هفته آینده گفت: نام این کشتی “به سوی غزه ” بوده و از بندرعباس عازم این منطقه خواهد شد. lمنبع: وبلاگ پاتک ۳

  169. زینب می‌گوید:

    آقا سید احمد خواهش می کنم قابلی نداشت . حالا که اینطوره لطف کنید شما هم به من بگید که این شکلکهای ابراز عواطف رو از کجا میارید تو متن . ممنون می شم

  170. رضا می‌گوید:

    سلام
    خواستیم وسط کار یه عرض ارادتی کرده باشیم.
    بدون داداش حسین که کار آدم بار نمیشه.

  171. مجاهد نوشت می‌گوید:

    سلام برادر گل
    خدا برا ما حفظت کنه.
    با مطلب: “سکوت سرشار از فریاد!!! (سیاسیه ولی مستتر!!!)” به روزم[گل][گل][گل]
    منتظر حضور و نظرتون هستم. [بدرود]

  172. ܓ باز باران ܓ می‌گوید:

    براى روزه ماه رجب فضیلت بسیار وارد شده است و روایت شده که اگر شخصی قادر بر آن نباشد هر روز صد مرتبه این تسبیحات را بخواند تا ثواب روزه آن را دریابد: سُبْحَانَ الْإِلَهِ الْجَلِیلِ سُبْحَانَ مَنْ لا یَنْبَغِى التَّسْبِیحُ إِلا لَهُ سُبْحَانَ الْأَعَزِّ الْأَکْرَمِ سُبْحَانَ مَنْ لَبِسَ الْعِزََّ وَ هُوَ لَهُ أَهْلٌ .

  173. تنهای تنها می‌گوید:

    خدا همه چیزش داد تا خدا همه چیزش باشد اما او همه ئچیز دارد جز خدایش را………… سلام مثل همیشه عالی ………در پناه حق……..التماس دعا

  174. erfan89 می‌گوید:

    خدایا مزار آقام به زیر اواره / آخه غربت هم اندازه داره

    ایشالا با دعای خیر زهرا / دوباره سامرا رو خیلی زیبا/ با حجه ابن الحسن می سازیم ما
    یا زهرا

  175. salehe می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    اَللّهُمَّ اِنّى‏ اَسْئَلُکَ صَبْرَ الشَّاکِرینَ لَکَ وَعَمَلَ الْخائِفینَ مِنْکَ وَ یَقینَ‏ الْعابِدینَ لَکَ

    خدایا از تو خواهم شکیبایى سپاسگزارانت را و کردار ترسانندگانت را و یقین‏ پرستندگانت را

    اَللّهُمَّ اَنْتَ الْعَلِىُّ الْعَظیمُ وَاَنَا عَبْدُکَ الْبآئِسُ الْفَقیرُ

    خدایا تو والا و بزرگى و من بنده ی مستمند بى ‏نواى توام‏

    اَنْتَ الْغَنِىُّ الْحَمیدُ وَاَنَا الْعَبْدُ الذَّلیلُ

    تویى بى ‏نیاز ستوده و منم بنده خوار درگاه

    اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ

    خدایا درود فرست بر محمّد و آلش‏

    وَاْمْنُنْ بِغِناکَ عَلى‏ فَقْرى‏ وَبِحِلْمِکَ عَلى‏ جَهْلى ‏

    و منّت نِه به وسیله توانگری ات بر فقر و نداریم و به بردباری ات بر نادانیم

    ‏ وَبِقُوَّتِکَ عَلى‏ ضَعْفى یا قَوِىُّ یا عَزیزُ

    و به نیرویت بر ناتوانیم اى نیرومند و اى با عزت

    اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الْأَوصیآءِ الْمَرْضیِّینَ

    خدایا درود فرست بر محمّد و آل او آن اوصیاء پسندیده

    وَاکْفِنى‏ ما اَهَمَّنى‏ مِنْ اَمْرِ الدُّنْیا وَالآخِرَةِ ، یا اَرْحَمَ‏ الرَّاحِمینَ

    و کفایت کن آنچه از کار دنیا و آخرتم که مرا به اندوه انداخته، اى مهربانترین مهربانان‏

    توی دعاهاتون ما رو فراموش نکنید

  176. aghamoosa می‌گوید:

    سلام داداشی!

    میگم بیا یه کاری کن که برا بعدتم باقیات و صالحات بمونه مثلا یه انجمنی چیزی بزن و سرباز های سایبری نظام رو آموزش بده دیگه….تو رو خدا این کار رو بکن، مردم از بس چرندیات تو وبلاگم تحویل ملت دادم!….مسئولی ها!

    خیلی دوستت دارم داداشی! عید غدیر یادت بشه یه عقد اخوت بزاری تو سایتت ماهم کامنت می زاریم که راستی راستی داداش شیم، باشه داداشی؟

  177. salehe می‌گوید:

    نتونستم از طریق ورود اعضا بیام تو سایت آخه کامپیوتر این کافی نت اعداد رو فارسی می نویسه بلد نیستم انگلیسیش کنم.راستی لیلة الرغائب برا مریض دار ها هم دعا کنید دعای مضاعف. مطمئنم دعای بچه های اینجا بالا میره.

  178. سلام
    این پیشنهاد عقدت اخوت حرف نداره
    پیشنهاد مشق شب که من مدتها پیش داده بودم چی شد؟ راجعه بهش فکر نکردی

  179. فطرس ملک می‌گوید:

    رهبر من نور چشمان من است عشق او آیین و ایمان من است
    ذوالفقار حیدری در دست او طاعتش میثاق و پیمان من است
    سیدی از نسل پاک فاطمه(س) هم ز نسل شیر یزدان من است
    در ولایت وارث آل نبی (ص) جانشینی از امامان من است
    همچو مه تابد به قلب شیعیا ن نائب خورشید پنهان من است
    در هدایت سوی حق آرد مر ا این هدایت سمت قرآن من است
    دوستانش دوست می دارم همی دشمن او دشمن جان من است
    آنکه مهر او ندارد در وجو د بی گمان همکیش نادان من است
    در سخن چون ابر می بارد به دل در کویر خشک باران من است
    در حضورش موج دریا دیده ام در کلامش راحت جان من است
    در نگاهش غرق دریا می شو م واژه هایش در و مرجان من است
    قلب تارم را صفایی می دهد جامع فکر پریشان من است
    من مرید آن دل وارسته ام او مراد و پیر عرفان من است
    بوی یوسف می دهد پیراهنش گرچه خودیعقوب کنعان من است
    من چو سنگم او چو کوه بیستون من چو مورم او سلیمان من است
    من چو بلبل او چو باغ پر زگل من چوبرگ او سرو بستان من است
    نام او ورد زبانم روز و شب عشق او درد است ودرمان من است
    آرزوی دیدنش دارم به دل در فراقش شهر زندان من است
    ای خوش آن روزی که بینم رهبرم ساعتی در خانه مهمان من است
    هرگز ای یاران دعایش می کنید شب نمازش ذکر یاران من است
    روی خوبش با دو چشمت دیده ای چهره اش چون ماه تابان من است
    غرق دریای تهاجم را چه غم ناجی کشتی ز طوفان من است
    گر چه دشمن نقشه ها دارد بسی حامی او حی سبحان من است
    در امانت او ‹‹ امین ›› انقلا ب در شجاعت شیر میدان من است
    راه او باشد ره پیر خمین (ره) رهرو راه شهیدان من است
    افتخار ما بود ‹‹ سید علی ›› سرور من جان جانان من است
    چون فقیه وعالم است ودین شناس مرجع تقلید دوران من است
    روز ششم ماه تیر از سال شصت رهبرم جانباز ایران من است
    ای خداوندا نگهدارش تو با ش چون دعای او نگهبان من است
    شعر امروزم که وصف رهبر است بهترین اشعار دیوان من است
    پیروانش نی به پاکستان و هند درفلسطین است و لبنان من است
    گوئیا مهدی(عج) چنین گوید که او بهترین اصحاب و یاران من است

    .
    .
    اللهم احفظ قاعدنا امام خامنه ای

  180. فطرس ملک می‌گوید:

    داداش حسین واسم دعا کنید
    .
    دوستان برام دعا کنید
    .
    دیگه بریدم

  181. سیدعبدالله بی نشان می‌گوید:

    سلام داداش حسین ایثارگرای حضرت خمینی (ره) و حضرت ماه
    روایت شده اگر شخصی قادر بر آن نباشد در ماه رجب روزه بگیرد هر روز صد مرتبه این تسبیحات را بخواند تا ثواب روزه آن روز را دریابد: سُبْحَانَ الْإِلَهِ الْجَلِیلِ سُبْحَانَ مَنْ لا یَنْبَغِى التَّسْبِیحُ إِلا لَهُ سُبْحَانَ الْأَعَزِّ الْأَکْرَمِ سُبْحَانَ مَنْ لَبِسَ الْعِزََّ وَ هُوَ لَهُ أَهْلٌ .
    و نیز روایت شده از حضرت رسول صلی الله علیه وآله که هر که در روز جمعه ماه رجب چهار رکعت نماز کند ما بین نماز ظهر و عصر بخواند در هر رکعتی حمد یک مرتبه وآیة الکرسی هفت مرتبه و قل هو الله احد پنج مرتبه پس ده مرتبه بگوید استغفرالله الذی لا اله الا هو و اسئله التوبة بنویسد حق تعالی برای او از روزی که این نماز را گذارده تا روزی که بمیرد هر روزی هزار حسنه و عطا فرماید اورا بهر آیه که خوانده شهری در بهشت از یاقوت سرخ و بهر حرفی قصری در بهشت و تزویج فرماید او را حورالعین و راضی شود از او.
    اللهم عجل لولیک الفرج

  182. erfan89 می‌گوید:

    ابالفضل علمدار / خامنه ای نگهدار
    شب سیزدهم ماه
    امام صادق(علیه السلام) فرمود: «خداوند به این امّت سه ماه ارزشمند عطا کرد، که به امّت هاى قبل نداده بود و آن ماهها، رجب، شعبان و ماه رمضان است و سه شب نیز به این امّت عنایت کرد که به امّت هاى پیشین نداده بود و آن شب هاى سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم ماه است و همچنین سه سوره (بافضیلت و پرمحتوا) به این امّت عطا کرد که به امّت هاى سابق نداده بود و آن سوره هاى «یس»، «مُلک» و «توحید» است، از این رو هر کس که میان این سه فضیلت جمع کند، میان بهترین عطاهاى این امّت جمع کرده است».
    از امام(علیه السلام) سؤال شد: «چگونه مى توان میان آنها جمع کرد؟»
    فرمود: «در لیالى بیض (سه شب مزبور) در این سه ماه نماز بخواند; به این نحو که «در شب سیزدهم، دو رکعت نماز بگزارد و در هر رکعتى پس از سوره «حمد» این سه سوره (یس، ملک و توحید) را بخواند، و در شب چهاردهم، چهار رکعت نماز بگزارد (هر دو رکعت به یک سلام) و در هر رکعتى «حمد» و «یس» و «ملک» و «توحید» را بخواند و در شب پانزدهم، شش رکعت نماز بگزارد (هر دو رکعت به یک سلام) و همان سوره ها را در هر رکعت بخواند».
    امام(علیه السلام) در فضیلت این نمازها فرمود: «هر کس چنین کند فضیلت این سه ماه را به دست آورده و خداوند همه گناهانش را – جز شرک – مى آمرزد».(۱)

  183. سلام
    داداش حسین فکر کنم در جواب فرزند کویر اشتباهی نوشتید:

    داداش حسین: برادرم! اینکه ضرر خاتمی را از احمدی نژاد بیشتر می دانی، لابد به فرزند کویر بودنت بر می گردد. فرزند غدیر باش نه فرزند کویر.

    باید می نوشتید:اینکه ضرر احمدی تژاد رو بیشتر از خاتمی می دونی!

  184. erfan89 می‌گوید:

    عفت شکم و شهوت

    من مواعظ علی بن الحسین (علیه السلام):
    ما من شىءٍ أحبّ إلى اللّه بعد معرفته من عفّة بطن وفرج، وما من شىءٍ أحبّ إلى اللّه من أن یسأل.
    (تحف‏العقول ص ۲۸۲)
    علت اینکه حضرت، محبوب‏ترین امور نزد پروردگار را بعد از معرفت خدا، عفت بطن و فرج، دانسته و سایر واجبات و عبادات مثل نماز را ذکر نفرموده، این است که: عفت، جلوگیر عامل مزاحم است و همیشه، تأثیر عامل مزاحم، بیشتر از عامل مُعِدّ است، مثل این است که کسى غذاهاى مفید و مقوى مصرف کند اما از آن طرف بطور منظم یک سم یا میکروبى را وارد بدن نماید بدیهى است اثرى نخواهد کرد.
    در مسائل معنوى، نیز اگر انسان عبادات زیادى انجام دهد اما مرتباً میکروب گناه را در کالبد روح خود وارد کند، اثر عباداتش خنثى مى‏شود. ولى اگر آئینه قلب خود را با گناه تیره نکند فطرت الهیش او را به رشد و کمال هدایت مى‏نماید. پس ترک گناه اهم از فعل عبادت است و لذا شیطان بیشتر انسان را به گناه وسوسه مى‏کند تا ترک عبادت، چون وقتى گناه بر آدمى سیطره پیدا کرد عبادات او موجب تقرّب وى نخواهد شد.
    پس محبوب‏ترین کارها، ترک دو گناه است یکى گناه بطن که ارتباط پیدا مى‏کند با دنیاطلبى، مال‏اندوزى و طمع‏ها و دیگرى شهوات جنسى است.
    جلسه چهل و پنجم
    دروس شرح حدیث مقام معظم رهبری

  185. erfan89 می‌گوید:

    واعظ درونى

    من مواعظ علی بن الحسین (علیه السلام):
    ابن آدم! إنّک لاتزال بخیر ما کان لک واعظ من نفسک وما کانت المحاسبة من همّک وما کان الخوف لک شعاراً والحذر لک دثاراً.
    (تحف العقول صفحه ۲۸۰)
    گرچه انسان از موعظه دیگران بى‏نیاز نیست، لکن موعظه‏اى که از درون انسان برمى‏خیزد بهترین موعظه است، چون هرکسى به صفات و عیوب خود از همه آگاه‏تر است.
    باید همت انسان این باشد که خود را محاسبه کند. اگر دیگران ما را محاسبه نکنند، دلیل نمى‏شود که ما خود را محاسبه نکنیم. محاسبه، از لغزش‏هاى آینده انسان جلوگیرى مى‏کند.
    مراد از خوف، خوف از خدا و عذاب او و کردار بد انسان است نه ترس از مردم و قدرتهاى پوشالى.
    حذر، به معناى احتیاط است لکن نه به این معنا که انسان دست از فعالیت بکشد بلکه باید در میدانهاى مختلف وارد شده اما همواره احتیاط و پرهیز را رعایت کند که معناى تقوا هم همین است.
    جلسه چهل و دوم
    درس شرح حدیث مقام معظم رهبری دامت برکاته

  186. erfan89 می‌گوید:

    اهتمام به امور مسلمین

    من مواعظ النبی صلى الله علیه وآله وسلّم:
    من أصبح من أمتی وهمّته غیراللّه فلیس من اللّه ومن لم یهتمّ بأمور المسلمین فلیس منهم ومن أقرّ بالذل طائعاً فلیس منّا أهل البیت.
    (تحف العقول صفحه ۴۷)

    هر کس که صبح کند درحالى که در انگیزه‏ها و نیت‏هایش رضاى الهى نقش و تأثیر نداشته باشد، جزء جنداللّه و عاملان للّه، محسوب نمى‏شود و هرکس که صبح کند و نسبت به مصالح و مفاسد مردم و جامعه مسلمین بى‏تفاوت باشد در زمره مسلمین واقعى، به حساب نمى‏آید.
    اهتمام به امور مسلمین مصادیق مختلفى دارد. مصداق اعلایش اهتمام به امور امت اسلامى و عزت و اقتدار و حکومت مسلمین است و مصداق دیگرش رسیدگى به حوائج ضعفاء و مستمندان است. هرکس که با رغبت تن به ذلت دهد از ما اهل بیت نیست. باید دانست که تسلیم با ذلت، تنها در مقابل قدرتمندان سیاسى نیست بلکه ذلت در مقابل ثروتمندان و سرمایه‏داران را نیز شامل مى‏شود. انسان نباید براى حرص و طمع و حطام دنیوى، خود را ذلیل کند. در روایتى وارد شده است که مؤمن همه چیز را مى‏پذیرد جز ذلت را.
    جلسه سى و یکم ۲۱/۱۰/۷۸
    درس شرح حدیث مقام معظم رهبری دامت برکاته

  187. زینب می‌گوید:

    باز هم آمدم و خبری نبود . بابا فکر ما ترم آخری ها هم باشید .فکر کنم اینطوری برم جلو دو سال دیگه پایاننامه ام تموم بشه

  188. رحیل می‌گوید:

    دلم واقعا براتون تنگ شده بود. این روزها امتحان دارم و واقعا هم سخته. دعام کنید حتما یادتون نره.

    راستی با اینکه امتحان داشتم دیروز رفتم جلسه ی آخر مظلوم مقتدر، عالی بود. حاج آقا پناهیان واقعا عالی حرف می زنه وعالی عمل می کنه.
    می گفت جدی جدی خودتون رو واسه ی ظهور آماده کنید…
    خیلی دلم گرم شد…
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک فی رکاب ولیک.الهی آمین

  189. عارفه می‌گوید:

    بنام خدایی که شاهــــــــــــــــــــــــد است و شـــــــــــــــــــــهدا را دوست دارد .
    ســــــــــــــــــــــــــــــــلام
    داداش حسین مثل همیشه عالی بود
    بابا اکبر و بقیه شهدا هوای ما زمینی ها هم داشته باشید. به همه ی شهدا هم سلام من حقیر رو برسونید . یا علی و التماس دعا

  190. شکیب می‌گوید:

    قلم و نفس هایتان مستدام. . .
    چقدر تحقیر شدن موسوی شیرین است.

  191. م.طاهری(ظهور منجی نزدیک است) می‌گوید:

    مرسی داداش که این متن رو گذاشتی
    واقعا عجب جمله ایه این”غلط کردید بیشمارید” باید با اب طلا نوشتش

  192. گلستان آتش می‌گوید:

    خدا قوت به شما و به همه بسیجیای مخلص. لبخند بزن بسیجی

  193. م.طاهری(ظهور منجی نزدیک است) می‌گوید:

    من درباره هر کدام ازادعیه یا اعمال ماه رجب خواستم بنویسم یکی از دوستان زحمتش رو کشیده بود و نشد.اگر داداش حسین اجازه بدن از این به بعد از خطبه ها و حکمت های امیرالمونین بنویسم

    خطبه ۳۸–در سال ۳۷ هجری پس از جنگ صفین و ماجرای حکمیت در تعریف شبهه فرمود:

    “شبهه را برای این شبهه نامیدند که به حق شباهت دارد.اما نور هدایت کننده دوستان خدا در شبهات یقین است و راهنمای انان مسیر هدایت الهی است.اما دشمنان خدا دعوت کننده شان در شبهات گمراهی است و راهنمای انان کوری است.ان کس که از مرگ بترسد نجات نمی یابد و ان کس که زنده ماندن را دوست دارد برای همیشه در دنیا نخواهد ماند.”

  194. مسعود می‌گوید:

    یکی از اعمال ماه رجب امسال که جدیدآ اضافه شده اینه :

    لعن علی عدوک یا حسین
    خاتمی و کروبی و میرحسین

  195. سادات می‌گوید:

    برادر عزیز اگرچه هرروز به محفل انس شما سر میزنم اما امروز تنها از باب تشکر از نوشته های شما خواستم نظر بگذارم.انصافا قلم شما شیرینی خاصی دارد.۲۵ خرداد سال گذشته در دانشگاه کاشان خبرهای تلخ و شیرین بود.تلخی از آن جهت که عده ای اندک باعث سرافکندگی دانشگاه شدند و شیرین از این جهت که ما دانشجویان جلو آنها ایستادیم و ثابت کردیم شهر ما جای این حماقت ها نیست.یکی از دوستانم میگفت حیف که کروبی رئیس جمهور نشد که اگر میشد -البته اگر آرای باطله اجازه می دادند- ۴ سال بساط خنده ما برپا بود.تعجب می کنم کسی که حتی دو کلمه حرف زدن نمی داند چطور کاندید می شود؟؟

  196. احسان ب می‌گوید:

    متن خوبی بود این ایده انجمن خیلی خوبه…موفق باشی

  197. ناشناس می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    خواستم مطلب طنزی را یاد آوری کنم که اگه وقت داشتی خودت تکمیل کنی و بذاری دوستان یه کمی بخندند:
    با توجه به برکزاری مسابقات جام جهای وهم زمانی آن با خرداد ماه و سالگرد انتخابات و اینکه طرفداران سبز تماشای مسابقات را به ولگردی توی خیابانها ترجیح می دن، آقای موسوی یه بیانیه جدید داده و ضمن محکوم کردن فیفا و شخص بلاتر و کل جامعه جهای فوتبال گفته که اسیر این صحنه آرایی خطر ناک نخواهد شد!!!
    خانم متفکر جهان هم با توجه به باخت سنگین استرالیا مقابل آلمان بیانیه داده و گفته : با توجه به اینکه استرالیا فرزند اقیانوسیه و داماد آسیاست پس حتماً تقلب شده و باختش مشکوکه!

  198. مرصاد110 می‌گوید:

    بسم رب شهدا و صدیقین
    برادر سلام.خدا قوت.شهادت امام هادی رو بهتون تسلیت میگم.

  199. سادات می‌گوید:

    سلام……..

    اول نظرمو بذارم…بعدا برم سر فرصت مطلبتونو بخونم……

    مثل همیشه قبل از خوندم می گم که عالیه!!!!!

    خیام:

    ای چرخ فلک خرابی از کینه توست/ بیدادگری شیوه دیرینه توست

    ای خاک اگر سینه تو بشکافند/ بس گوهر قیمتی که در سینه توست.

    شهدا شرمنده ایم……………

  200. مرصاد110 می‌گوید:

    راز حمله و اهانت به بسیج چیست؟؟(بیانات مقام معظم رهبری)

    چرا در تبلیغات جهانی و رادیو ها به بسیج اهانت میشود؟چرا ان کسانی که همیشه چشم به دهان بیگانگان دارند تا حرف انها را تکرار کنند،نسبت به بسیج زبان به ناسزا میگشایند؟و بسیج را که درخور تشریف و تعظیم و تحسین است،مورد اهانت و بی مهری قرار میدهند؟چون نقش بسیج را در حفظ استقلال ملی،در حفظ غرور ملی،در حفظ افتخارات ملی،در تامین منافع ملی،و بالاخره و بالاتر از همه در اعلاء پرچم اسلام و نظام جمهوری اسلامی میدانند؛بجد با بسیج دشمنند؛اما دشمنی انها فایده یی ندارد.

  201. مهدی می‌گوید:

    زنده باشی!

  202. A i r می‌گوید:

    سلام حسین آقا
    من معمولا نظر نمی دم ولی بدون که دلم با توئه خدا خیرت بده
    غلط کردند که بیشمارند
    بیشمار مائیم

  203. ضحی می‌گوید:

    سلام …
    مدت زیادی نیست خواننده تان شده ام . در همان بحبوحه اختلالاتی که وبلگتان پیدا کرده بود. خوب می اندیشید ، زیبا می نویسید ، اما قلمتان تکراری و توصیفاتتان شبیه به هم شده . عده ای بی آنکه بدانند سبب خیر شدند و مدتی جلوی تکرار شما را گرفتند. کاری کردند که دوستدارانتون دلتنگتون بشن . فکر می کنم فرصت خوبی است برای نو شدن…

  204. سلام آقای قدیانی

    جسارتا در پاسخ محمد فرزند کویر ظاهرا اسم خاتمی و احمدی نژاد رو جابجا نوشتید …
    فکر کنم باید اصلاح بشه
    موفق باشید

  205. آذرخش می‌گوید:

    سلام داداش
    آخه چه کاریه؟ چرا با اشکات اشک ما رو هم در میاری؟
    مطلبت رو خوندم. خیلی قشنگ بود. از جنس مطالب این روزات نیست اما خیلی خیلی به دل می شینه.
    خدا پشت و پناهت داداش.
    ایشالا هیچ کدوم از ما مغرور نشیم.

  206. ابوالقاسم می‌گوید:

    سلام
    داداش این اساتید هم چقدر طولش می دن ها!!!!

  207. رحیل می‌گوید:

    خیلی حال میده:
    غلط کردید بیشمارید؛ یه چیزی هم روش!

  208. علیرضا می‌گوید:

    سلام داداش خیلی گلی
    چه وبلاگی شده این قطعه ۲۶ جداً قطعه ای از بهشته تواین فضای سایبر
    اول دوستان عزیزبیاییم در این ماه رجب همه دعامون ظهور حضرت ماه باشه که انشاالله با اومدنش ما ستاره ها بتونیم تو رکابش جانفشانی کنیم به نظرم این طرح ختم سوره واقعه عالییه
    دوم اینکه آخه که من چه حالی میکنم با این جمله
    غلط کردید که بیشمارید خیلی چیزاهم روش

  209. محمد می‌گوید:

    سلام
    داداشی پست جدید داداش امینو دیدی؟؟
    http://edalatnameh.blogfa.com

  210. سیداحمد می‌گوید:

    سلام عزیز دلم.
    روز بخیر داداش با شعورم.
    این کامنت علیرضا کیانی حالمو یه طوری کرده؛واقعا باید قدرتون بدونیم.
    نکنه یه روز حسرت بخوریم که براتون کم گذاشتیم.
    داداش حسین جانم شما افتخار مائید.

    خدا به حق این ماه و این روز و این لحظه مقدس شر دنیا و آخرت رو از شما دور کنه.
    الهی به حق آبروی حضرت زهرا تا روزی که نفس میکشیم همه مون سرباز حضرت ماه باشیم و شما داداش حسین بسیجیها بمونی.

    به جدم خیلی دوست دارم.
    بوسیدن روی ماه داداش حسین بسیجیها افتخار ماست.

  211. محمد می‌گوید:

    اینم پست جدیدی داداش امین که تو وبلاگش گذاشته

    به نام حی سبحان

    به یاد خرداد ۸۸

    محمود در صدر اخبار است
    مریدان بی‌بی‌سی فارسی گریه می‌کنند
    و آفتاب‌پرستها در آفتاب دموکراسی رنگ به رنگ می‌شوند

    سی‌ان‌ان برای اهل‌بیت سیاه پوشیده
    و با استناد به آیات تورات مردم را به راه چپ می‌خواند
    ولی مناظره‌ها بچه هیئتی‌ها را “چیز” خور کرده‌اند
    و دیگر هیچکس …
    حتی درخت نظر کرده تجریش هم گوشش به این “چیز”ها بدهکار نیست

    بچه‌های سفره بیت‌المال
    در خیابان جمهوری
    آفتابه بدست دنبال مبال می‌گردند
    معده‌های آنها بزرگ است اما از پس هضم انتخابات برنیامده و رودل کرده‌اند

    سازگارا از ساز و کار انتخابات ایراد می‌گیرد
    و نیوزویک از فیس‌بوک
    پرس‌تی‌وی از کوی دانشگاه گزارش می‌دهد
    و اسکای‌نیوز از تعداد سطل‌های سوخته زباله
    کامبیز مثل همیشه از زاراگوزا روی خط دو است
    و نهایتا ناتاشا از ممسنی تمام کاسه کوزه‌ها را سر سیب‌زمینی خورد می‌کند

    در مصلی جای سوزن انداختن نیست
    همه خبرگزاری‌های خارجی کف کرده‌اند
    تمام کف خیابان سبز است ولی مردم ایران پرچمی سه رنگ در دست گرفته‌اند

    مردم در شهریار اسفند دود می‌کنند
    اهالی شهر ری همه در سجده شکرند
    و چند نفر در خیابان انقلاب لاستیک می‌سوزانند

    تهران دچار انسداد عروق است
    راننده‌ها در چهارراه ولیعصر سرگیجه گرفته‌اند
    با اینحال رئیس‌جمهور اصلا اعتقادی به احزاب ندارد
    و هنوز با خطوط ویژه قهر است
    حتی اگر به آخرین نگاه پدر خود نرسد

    اینجا تهران است
    اینجا آخر آزادی است
    مولفه‌های اجتمایی دائما در تغییرند
    بیشتر مردم فشار خون دارند
    و هوای شهر را از پس ماسک‌های کاغذی تنفس می‌کنند

    بساز بفروشها با نوچه‌های لیبرالیزم مدنیت را مضاربه بسته‌اند
    و آخر کار بیکارها نتیجه را عوض کرده‌اند

    آری در انتخابات تقلب شده است
    سرایدارها کودتا کرده‌اند
    پابرهنه‌ها در آرای بالای شهر دست برده‌اند
    و مهدیه می‌تواند تا ده سال پشت پوستر های میرحسین مشق بنویسد

    اینجا دموکراسی معنا ندارد
    چون کوچه‌های یافت‌آباد از خیابان‌های شمیران کوچک‌ترند ولی رای‌شان بیشتر است
    و رای دانشجوها با نظافتچی‌ها برابر است
    و کارگران کوره‌پزخانه‌های رباط‌کریم وبلاگ شخصی ندارند

    در اینجا دموکراسی بی‌فایده است
    و هرچه رکیک‌تر آن را اس‌ام‌اس کنی باز هم رأی مردم عوض نمی‌شود
    و از نظر روستائیان بعضی‌ها فقط حرف مفت می‌زنند

    در یک فرسخی شهر
    گاو ننه رقیه با ولع بیانیه حقوق شهروندی را مزمزه می‌کند
    و در یک فرایند دموکراتیک
    بعضی‌ها مفت‌مفت انتخاب نمی‌شود

    بعضی‌ها با هزینه میلیاردی توی چت‌روم‌ها دنبال رای بودند
    و مدلهای اجاره‌ای آنها زیر بنرهایشان بندری می‌رقصیدند
    و از ساسی‌مانکن امید معجزه داشتند
    ولی نفهمیدند در دهات مادر شهیدی برای پیروزی دکتر صلوات نذر کرده است
    ————————————————————————-
    من، حسین قدیانی و بابااکبر

    در جواب دوستی که نظر بنده رو در مورد قلم آقای حسین قدیانی پرسیده بود و رابطه‌ای با بابااکبر دارم باید عرض کنم: در مورد قلم حسین من جوابمو از کلام‌الله مجید گرفتم و در تفالی که به این کتاب آسمانی زدم این آیه‌های مبارک اومد:

    وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ (۱) نون سوگند به قلم و آنچه مى‏نویسند

    مَا أَنتَ بِنِعْمَةِ رَبِّکَ بِمَجْنُونٍ (۲) [که] تو به لطف پروردگارت دیوانه نیستى

    وَإِنَّ لَکَ لَأَجْرًا غَیْرَ مَمْنُونٍ (۳) و بى‏گمان تو را پاداشى بى‏منت‏خواهد بود

    وَإِنَّکَ لَعَلى خُلُقٍ عَظِیمٍ (۴) و راستى که تو را خویى والاست

    فَسَتُبْصِرُ وَیُبْصِرُونَ (۵) به زودى خواهى دید و خواهند دید

    بِأَییِّکُمُ الْمَفْتُونُ (۶) [که] کدام یک از شما دستخوش جنونید

    به نظر من قلم حسین خدائیه.

    این از لطف، بزرگواری و خضوع حسین قدیانی که خودشو در سطح همه بچه بسیجی‌ها قرار میده. اما واقعا من و امثال من که فقط نام پرنور بسیج رو به یدک میکشیم با حسین هم‌ترازیم؟

    نه! فرق من با حسین از زمینه تا به آسمان، از مالک اشتر تا ….، از همت تا پسر آقازاده‌ها و …..

    حسین در میان میدان و دست به اسلحه رو به سوی دشمن و من چون صادق مشکینی در لیلی با من است در حال فرار …

    حسین اون دلیر و بی‌باکیه که تو عملیات‌ها، هنگامی که همه کُپ می‌کنن و زمین‌گیر میشن با تکبیر و هجوم شجاعانه‌اش به سمت دشمن، خط‌شکن میشه برای همه خط‌شکن‌ها.

    ما باید در مدرسه حسین قدیانی درس پس بدیم.

    حاج حسین قدیانی! باید قدیانی‌ها بسازه!

    حاج حسین!

    مرا بیاموز، بیاموز.

    **********

    و اما در مورد رابطه من با بابااکبر، بعضی از رابطه‌ها در گفتار نمی‌گنجن، رابطه من با بابااکبر حسین قدیانی از جنس این نوع رابطه‌هاس. آشنایی با حسین قدیانی و بابااکبر به من چیزی داد که ۲۷ سال به دنبالش بودم. من از مزار بابااکبر بوی بابامهدی رو استشمام کردم. رابطه من با بابااکبر مثل عشق مجنونه به لیلی. من مجنون بابااکبرم.

    انا مجنون‌الحسین یا ثارالله

  212. داداش مهدی می‌گوید:

    داداشی ببخشید دستور اطاعت شد گفتین ادعیه ماه رجب بزارین من به یه روایت از پیامبر بسنده میکنم کسایکه نمیتونن حتما این تسبیحات را بگن امتحانش ضرری نداره در روایتى از رسول خدا(صلى الله علیه وآله) آمده است: هر گاه کسى نتواند در ماه رجب روزه بگیرد، هر روز صد مرتبه این تسبیحات را بخواند، تا ثواب روزه آن را دریابد:

    سُبْحانَ الاِْلهِ الْجَلیلِ، سُبْحانَ مَنْ لا یَنْبَغِى التَّسْبیحُ اِلاَّ لَهُ، سُبْحانَ الاَْعَزِّ الاَْکْرَمِ، سُبْحانَ مَنْ لَبِسَ الْعِزَّةَ وَهُوَ لَهُ اَهْلٌ.
    منزه است خداى بزرگ منزه است آن که تنزیه و تسبیح جز براى او شایسته نیست منزه است خداى برتر و کریمتر منزه است آن که لباس عزت در بردارد و شایسته آن است.

  213. سیداحمد می‌گوید:

    با اجازه داداش حسین عزیز.

    خانم زینب.

    : و ) میشه 🙂

    : و ( میشه 🙁

  214. سلام

    سنگی که خوردی حلالت باشه!

    راستی ما هم بی نصیب نبودیم از وحشی بازی این جماعت خنگ و بی منطق!

    اول علی / آخر علی / رهبر فقط سید علی

  215. الناز می‌گوید:

    سلام وبا عرض خسته نباشید
    من از بعضی از مطالب شما تو وبلاگم استفاده میکنم
    گفتم که راضی باشید.
    سرافراز باشید مثل ایران

  216. هر چند امین بسته ی دنیا نیم امام
    دلبسته ی یاران خراسانی خویشم

    اونقدر کیف داره این بیت برای خراسانی ها به خصوص مشهدی ها

  217. دانیال می‌گوید:

    دلم لک زده واسه ساندس حکومت.
    قربون همه ساندیس خورای با مرام.
    دم همتون گرم.
    یا علی مددی.

  218. رضا می‌گوید:

    به به چه خبر شده
    قبلا خبر دادم که حضرت ماه قراره دو سه هفته دیگه تشریف بیارن قم الان تکمیل میکنم که ایشون هفته گذشته اومده بودن قم و به دیدار برخی مراجع رفته بودن انصافا تواضع رو حال میکنید؟ بگذریم که بعضی حاضر نشدن با ایشون ملاقات کنن!!!
    تعداد نفراتی که نیروی انتظامی سر قضیه شیخ بی سواد دستگیر کرده ۱۰ نفر شنیده شده.
    شنیده های موثق میگه سردار توکلی فرمانده انتظامی قم در اول کار به پلیس دستور اکید داده بوده با مردم درگیر نشن و فقط مانور بدن و تعبیری هم که به کار برده بوده این بوده که با این نیروهای خودی درگیر نشید.
    یه حرفی هم اون بالاها دیدم بنده خدا گفته بود که با زور نمیشه کار کرد من هر وقت دیدم جلوی در دانشگاه به دخترا گیر میدادن برعکس میشده.
    من جدی نمیدونم چرا این طور شده اوضاع.
    دوستان کسی منکر کار فرهنگی نیست. باید فرهنگ سازی کرد. بله
    ولی این دلیل نمیشه که تا فرهنگ سازی نشده با مظاهر فساد در جامعه برخورد نشه. چه این عدم برخورد با مظاهر فساد خودش باعث میشه شما فرهنگ سازی هم نتونی بکنی.
    این حرف هم که متاسفانه اون شب دکتر هم بهش اشاره کرد و یه عده ای هم هی میگن که ما اگه اومدیم گیر دادیم این طرف اصلاح که نمیشه هیچ بدتر هم میشه و بلکه ضد انقلاب هم میشه و بلکه چند نفر دیگه رو هم به این راه میکشونه
    بیشتر شبیه ماست مالی کردنه قضیه است.
    خوب دوست من اگه اینه پس کلا بریم حدود رو هم تعطیل کنیم دیگه! چون بیشتر وقتا اون دزدی هم که دستش قطع میشه یا اون کسی که به خاطر گناهش شلاق میخوره نه تنها درست نمیشه بلکه ضد انقلاب و ضد نظام هم میشه پس همه چی تعطیل بریم فرهنگ سازی کنیم؟
    این چه حرفیه. همه چی جای خودش در کنار فرهنگ سازی باید با مظاهر فساد در جامعه برخورد کرد و مانع تراشی کرد و الا خوب دیگه چرا فقط گیر به حجاب دادین خوب اگه کسی کنار خیابون شراب هم خورد بگیم کاریش نداشته باشید باید فرهنگ سازی کنیم اگه ما به این گیر بدیم بدتر میکنه. یا خدای ناکرده گناه دیگه ای کرد.
    البته من بگم ها من نمیگم هر چی در مساله برخورد با مفاسد اتفاق افتاده درست بوده و هست یا مثلا گشت ارشاد خوبه یا نیست ولی این درست نیست که بیایم به طور مطلق بگیم آقا نباید با مظاهر فساد برخورد کرد.
    یه حرفی هم اون شب دکتر زد بازم خیلی بعید بود گفت بعضی ها فکر میکنن اگه یه تار موی یه خانوم بیرون بود احساس خطر میکنند و این اشتباه است.
    باید عرض کنم کاش این قدر قاطع این حرف رو نمیزد مطمئنا اگه ایشون یا مشاورین ایشون یه بار روایات در مورد این مسائل رو ببینن این حرف رو نمیزنن. یه تار مو که چه عرض کنم حتی خیلی خیلی خیلی کوچک تر و باریک تر از اون باید باشه.
    مگه غیر از اینه که وقتی یکی از اصحاب پیامبر خواست بیاد پیش پیامبر و یکی دو تا از زنهای پیامبر کنارشون بودن و اون صحابی کور بود پیامبر به زنهاشون دستور دادن که برن و اونا گفتن اون که کوره و ما رو نمیبینه پیامبر فرمودند ولی شما که او را می بینید.
    و کلی مسائل دیگه از این دست.

  219. علی می‌گوید:

    مطالبی از آقای حسین قدیانی

    چرا سران فتنه از تاریخ‌می‌ترسند؟ ۲

    از باب تقیه روی عکس ما ضربدر کشیدند! ۱۹

    افاضات شیخ بی‌سواد در جشن تولد ندا خانم ۲۰

    امسال خمینی زودتر می آید ۲۳

    این دل نوشت “تیتر” ندارد؛ “خجالت” دارد! ۲۵

    روایت مختصری از دیدارم با حضرت ماه ۲۸

    “نه ده” سرمه ای است بر دو چشم جادویی ۳۱

    لو رفتن پروژه تابستانی فتنه در خیابان حجاب ۳۲

    سرم پایین است ۳۹

    این سایت هم حکومتی است ۳۹

    شبکه ایران ۴۰

    خبرگزاری جمهوری اسلامی ۴۱

    بازتاب راهپیمایی عاشورایی ملت ایران ۴۲

    بعد از شهدا شما چند تا محافظ داشته‌اید؟! ۴۳

    پروژه “ساندیس هراسی” ۴۹

    پسر همت پسر نوح نیست؛ نزدیک سی سال است بی پدری کشیده است ۵۲

    تقدیر از “محمد حسن روزی طلب” و ویژه نامه “رمز عبور” ۵۶

    تقدیم به خواهر کوچکم که در راهپیمایی، جلوی دوربین سیما بغض کرده بود ۵۶

    حرف های پراکنده ۶۴

    سپاس صمیمانه از شما به پاس پاسداری تان در فضای سایبر ۶۵

    حق با شماست؛ لطفا به من فحش بدهید ۶۶

    شاید این “دل نوشت” درد دلی با سید مهدی شجاعی باشد ۶۷

    دوکوهه! قطار دلم افتاده روی ریل جنوب ۷۴

    سران فتنه، هواهای نفسانی من و شماست ۸۳

    سردار! حریف ما فتوشاپ نیست! ۸۵

    تاکتیک‌های جنبش سبز ۹۰

    موضوع انشا: میانه‌روی ۹۱

    میانه‌روی ابوموسی در برنامه ۹۰ ۹۳

    سردار! گاهی میانجیگری کن میان “آقا محسن” و “دکتر رضایی” ۹۶

    شیخ، سرتا پا فایده است! ۹۸

    علی مطهری “کوچه فرعی” است! ۱۰۰

    با احترام برای استاد صدیق سروستانی ۱۰۱

    دو زنگی که دیشب، موبایلم را به صدا درآورد… ۱۰۱

    کروبی از ۲۰ گرفت ۳ ۱۰۲

    کنفرانس مطبوعاتی سران فتنه ۱۰۵

    کنفرانس مطبوعاتی سران فتنه درباره کشتی آزادی ۱۰۶

    ما با خمینی زندگی می کنیم ۱۰۷

    ما مغروریم؛ حرفی هست؟! ۱۱۴

    مغز مهدی محمدی چند کیلوگرم است؟ ۱۱۶

    مقدمه من بر کتاب میثم ۱۱۸

    من مستاجر نیستم؛ خانه ام بیت رهبری است ۱۱۹

    من یک موی تیفوسی های تراختور را به تمام دنیای فرقه سبز نمی دهم ۱۲۲

    مهندس و خانم مهندس در “به خانه بر می گردیم” ۱۲۶

    نامه سرگشاده ملانصرالدین به شیخ بی‌سواد ۱۳۰

    نامه کذایی را دختر یونسی نوشته بود، نه فرزند باکری ۱۳۳

    نجوایی عاشقانه با شیخ ۱۳۷

    وقتی “قزوه” برای من کامنت می گذارد؛ آن هم عمومی! ۱۳۹

    اهل معنی برای خود از کربلا کفن نمی آورند ۱۴۱

    جنگ “جمهوری اسلامی” با “انقلاب اسلامی” ۱۴۴

    عبای رهبر ما بیرق علمدار است ۱۵۰

    کجایید ای شهیدان خدایی ۱۵۳

    http://alialiali.persiangig.com/document/ghadiany.rar

  220. علی می‌گوید:

    مطالبی از آقای حسین قدیانی

    چرا سران فتنه از تاریخ‌می‌ترسند؟ ۲

    از باب تقیه روی عکس ما ضربدر کشیدند! ۱۹

    افاضات شیخ بی‌سواد در جشن تولد ندا خانم ۲۰

    امسال خمینی زودتر می آید ۲۳

    این دل نوشت “تیتر” ندارد؛ “خجالت” دارد! ۲۵

    روایت مختصری از دیدارم با حضرت ماه ۲۸

    “نه ده” سرمه ای است بر دو چشم جادویی ۳۱

    لو رفتن پروژه تابستانی فتنه در خیابان حجاب ۳۲

    سرم پایین است ۳۹

    این سایت هم حکومتی است ۳۹

    شبکه ایران ۴۰

    خبرگزاری جمهوری اسلامی ۴۱

    بازتاب راهپیمایی عاشورایی ملت ایران ۴۲

    بعد از شهدا شما چند تا محافظ داشته‌اید؟! ۴۳

    پروژه “ساندیس هراسی” ۴۹

    پسر همت پسر نوح نیست؛ نزدیک سی سال است بی پدری کشیده است ۵۲

    تقدیر از “محمد حسن روزی طلب” و ویژه نامه “رمز عبور” ۵۶

    تقدیم به خواهر کوچکم که در راهپیمایی، جلوی دوربین سیما بغض کرده بود ۵۶

    حرف های پراکنده ۶۴

    سپاس صمیمانه از شما به پاس پاسداری تان در فضای سایبر ۶۵

    حق با شماست؛ لطفا به من فحش بدهید ۶۶

    شاید این “دل نوشت” درد دلی با سید مهدی شجاعی باشد ۶۷

    دوکوهه! قطار دلم افتاده روی ریل جنوب ۷۴

    سران فتنه، هواهای نفسانی من و شماست ۸۳

    سردار! حریف ما فتوشاپ نیست! ۸۵

    تاکتیک‌های جنبش سبز ۹۰

    موضوع انشا: میانه‌روی ۹۱

    میانه‌روی ابوموسی در برنامه ۹۰ ۹۳

    سردار! گاهی میانجیگری کن میان “آقا محسن” و “دکتر رضایی” ۹۶

    شیخ، سرتا پا فایده است! ۹۸

    علی مطهری “کوچه فرعی” است! ۱۰۰

    با احترام برای استاد صدیق سروستانی ۱۰۱

    دو زنگی که دیشب، موبایلم را به صدا درآورد… ۱۰۱

    کروبی از ۲۰ گرفت ۳ ۱۰۲

    کنفرانس مطبوعاتی سران فتنه ۱۰۵

    کنفرانس مطبوعاتی سران فتنه درباره کشتی آزادی ۱۰۶

    ما با خمینی زندگی می کنیم ۱۰۷

    ما مغروریم؛ حرفی هست؟! ۱۱۴

    مغز مهدی محمدی چند کیلوگرم است؟ ۱۱۶

    مقدمه من بر کتاب میثم ۱۱۸

    من مستاجر نیستم؛ خانه ام بیت رهبری است ۱۱۹

    من یک موی تیفوسی های تراختور را به تمام دنیای فرقه سبز نمی دهم ۱۲۲

    مهندس و خانم مهندس در “به خانه بر می گردیم” ۱۲۶

    نامه سرگشاده ملانصرالدین به شیخ بی‌سواد ۱۳۰

    نامه کذایی را دختر یونسی نوشته بود، نه فرزند باکری ۱۳۳

    نجوایی عاشقانه با شیخ ۱۳۷

    وقتی “قزوه” برای من کامنت می گذارد؛ آن هم عمومی! ۱۳۹

    اهل معنی برای خود از کربلا کفن نمی آورند ۱۴۱

    جنگ “جمهوری اسلامی” با “انقلاب اسلامی” ۱۴۴

    عبای رهبر ما بیرق علمدار است ۱۵۰

    کجایید ای شهیدان خدایی ۱۵۳

    http://alialiali.persiangig.com/document/ghadiany.rar

  221. elissa می‌گوید:

    خیلی خوب بود
    دستت درد نکنه داداش حسین

  222. فاطمه(دختر بابا) می‌گوید:

    سلامی گرم به همه بچه های خستگی ناپذیر حضرت ماه،مخصوصا داداش حسین بچه بسیجی ها که از زیر تیغ دشمن خلاصی نداره.

    یه مدت سخت مریض بودم.شرمنده که نبودم اما همیشه دل آشوب شما ها و دعا گو.
    ظاهرا یه جنگ دیگرم پشت سر گذاشتین. ای ول به همتون.

    داداش حسین، نخودی رو خیلی خوب اومدی.یادم به دوره مدرسه افتاد که همیشه نق نقوترین بچه رو میزاشتیم تا صداش در نیاد!

  223. آبجی فاطمه می‌گوید:

    شهادت امام علی النقی الهادی(ع) تسلیت باد

    موی از غم سامرایی ‌ام گشته سپید

    در چهره چروک بی‌ کسی گشته پدید

    دانی که چرا به سینه و سر بزنیم؟

    چون بوالحسن ثالث ما گشته شهید

  224. erfan89 می‌گوید:

    سلام داداش گلم . دوستان یه سلامی بدم به همه تون
    السلام علینا و علی عبادالله الصالحین
    سلام بر ما و بر بندگان صالح خدا

  225. آبجی فاطمه می‌گوید:

    امام هادی (ع) می فرمایند:

    اگر همه مردم مسیری را انتخاب کنند و در آن گام نهند، من به راه کسی که تنها خدا را خالصانه می‌پرستد خواهم رفت .

    (بحار الانوار، ج ۷۸، ص ۲۴۵)

  226. یک نفر می‌گوید:

    امیرالمومنین امام علی علیه السلام:

    خدایا! به توانگری آبرویم را نگاه دار و به تنگدستی حرمتم را ضایع مگذار، تا روزی خواهم از بندگان روزیخوارت، و مهربانی جویم از آفریدگان بدکردارت و به ستودن کسی مبتلا شوم که به من عطایی ارزانی داشته، و به نکوهیدن آن کس فریفته گردم که بخشش خود را از من بازداشته و گذشته از این گفتار، در بخشیدن و بازداشتن تو بر همه چیز توانایی و صاحب اختیار.

    خدایا! تو به دوستانت از همه بی پژمان تری، و برای آنان که به تو توکل کنند از هر کس کاردان تر. بر نهانی هاشان بینایی و به دورنشان آگاه، و بر مقدار بینش آنان دانا.
    رازهاشان نزد تو آشکار است، و دلهاشان در حسرت دیدار تو داغدار. اگر غربتشان به وحشت دراندازد، یاد تو آنان را آرام سازد، و اگر مصیبتها بر آنان فرو بارد به تو پناه آرند و روی به درگاه تو دارند، چون می دانند سررشته کارها به دست توست، و از قضایی خیزد که پای بست توست.

    خدایا! اگر در پرسش خود درمانم یا راه پرسیدن را ندانم، صلاح کارم را به من نما و دلم را بدانچه رستگاری من در آن است متوجه فرما! که چنین کار از راهنماییهای تو ناشناخته نیست و از کفایتهای تو ناساخته نه.

    خدایا! کار مرا به بخشایش خود واگذار، نه به عدلت، ای بخشنده کردگار

  227. میثم می‌گوید:

    سلام داش حسین
    مثل همیشه گل کاشتی
    اگه یه کمی دقت کنی از همین حالاها صدای بال فرشته ها رو می شنوی که دارن شیشه هاشون رو برای گریه اهل رجب صیقل می دن و آماده می کنن. از دور دست هم می تونی یه صدای قشنگ رو بشنوی که داره دنبال اهل رجب می دوه و می خواد اونارو همه عالم بشناسن: «این الرجبیون؟»
    و چرا این الرجبیون؟چه سری دارد این رجب!انشاالله از رجبیون باشیم
    یا علی مدد

  228. سعید می‌گوید:

    سلام
    دم شما گرم.لذت بردیم….

  229. جواد می‌گوید:

    سلام
    واقعا امروز حرفای حاج منصور رو دیدم
    یکه خوردم
    واقعا که……..
    دکتر دو کلمه گفت روش زور در مسائل فرهنگی جواب نمیده
    حالا حاجی میاد میگه احمدی نژاد هم همون خاتمیه!!

    واقعا که مقایسه دکتر با خاتمی خائن و بزدل و ترسو فقط کار بی بصیرتان است

    احمدی نژاد رئیس جمهور من است
    و توهین به وی را تاب نمی آورم
    اگر فحش ناموسی به دکتر داده بود ناراحت نمیشدم ولی مقایسه وی با خاتمی از فحش ناموسی هم بدتر است

  230. رز می‌گوید:

    یا رئوف

    امام خمینی:

    قبور شهدا واجساد بدن معلولان،زبان گویایست که به عظمت روح جاوید آنان شهادت میدهد

  231. جاهد مجاهد می‌گوید:

    سلام.
    الله اکبر به این قلم . افتخار بابا اکبر است این قلم . انشاءالله
    ۱- در مورد بحث استاد و …. واقعا با سایر دوستان موافقم . اگر بشه یک برنامه ای حتی در محیط مجازی برای ارتقاء قلم برو بچ گذاشته بشه من اولین داوطلبم .
    ۲- اما همه دوستان توجه کنند که اول خواندن بعد نوشتن . یعنی اگر می خواهیم خوب بنویسیم باید خوب و زیاد بخوانیم .

    ۳-بابا اخوی حسین …. این بیچاره ها یه غلطی کردند گفتند که بیشمارند ، منظورشون این نبود که واقعا بی شمارند . فقط هدفشون این بود که یه بزک بدهند دست من و شما . پس حالا همه با صدای بلند بگید : غلط کردید بی شمارید از اون چیزام روش .

    یا علی

  232. سلام می‌گوید:

    بگو مااااششاالله
    بابا چه خبره چشمام دراومد چطوری این همه مطلب و بخونم حالا مطلبم هیچی این نظرات چرا اینقدر طولانی بابا

  233. رز می‌گوید:

    یا رئوف

    امام خمینی:

    جمعیتی که پشتوانه اش خداست شکست ندارد

  234. پیام فضلی می‌گوید:

    سلام-
    # ببندید وبلاگ ها و سایت های ما را… افسران جنگ نرم ما بیدار تر می شوند!!
    # معرفی دو وبلاگ مسدود شده از دوستان گرافیست ِحضرت ماه
    # http://sms88sms.persianblog.ir/

  235. ابوالقاسم می‌گوید:

    سلام.
    یه خسته نباشید حسابی خدمت تمامی دوستان.
    بیشمار منتظریم برای متن جدید.
    یا علی

  236. پیام فضلی می‌گوید:

    # ماه رجب؛ ماه زدودن سیاهى‌ها و تلخى‌ها از جان
    # بُریده ای از بیانات رهبرانقلاب؛ حضرت ماه در مورد “جوان و ماه رجب”
    ۱# رجب، ماه صفا دادن به دل و طراوت بخشیدن به جان است؛ ماه توسل، خشوع، ذکر، توبه، خودسازى و پرداختن به زنگارهاى دل و زدودن سیاهى‌ها و تلخى‌ها از جان است. دعاى ماه رجب، اعتکاف ماه رجب، نماز ماه رجب، همه وسیله‌اى است براى این ‌که ما بتوانیم دل و جان خود را صفا و طراوتى ببخشیم؛ سیاهى‌ها، تاریکى‌ها و گرفتارى‌ها را از خود دور کنیم و خودمان را روشن سازیم. این فرصت بزرگى است براى ما؛ به‌خصوص براى کسانى که توفیق پیدا مى‌کنند در این ایام اعتکاف کنند.
    ۲# خوشا به حالتان معتکفین عزیز. پدیده‌ى اعتکاف یکى از رویش‌هاى انقلابى است. ما اول انقلاب این چیزها را نداشتیم. اعتکاف همیشه بود. زمان جوانى ما وقتى ایام ماه رجب فرا مى‌رسید، در مسجد امام قم -آن‌هم فقط قم؛ در مشهد من اصلا اعتکاف ندیده بودم-، شاید پنجاه نفر، صد نفر فقط طلبه اعتکاف مى‌کردند. این پدیده‌ى عمومى؛ این ‌که ده‌ها هزار نفر در مراسم اعتکاف شرکت کنند، آن هم اغلب جوان، جزو رویش‌هاى انقلاب است. من یک وقت عرض کردم که انقلاب ما ریزش دارد، اما رویش هم دارد؛ رویش‌ها بر ریزش‌ها غلبه دارند. پس خوشا به حالتان معتکفین عزیز.
    ۳# توصیه‌ى من این است که در این سه روزى که شما در مسجد هستید، تمرین مراقبت از خود بکنید. حرف که مى‌زنید، غذا که مى‌خورید، معاشرت که مى‌کنید، کتاب که مى‌خوانید، فکر که مى‌کنید، نقشه که براى آینده مى‌کشید، در همه‌ى این چیزها مراقب باشید رضاى الهى و خواست الهى را بر هواى نفستان مقدم بدارید؛ تسلیم هواى نفس نشوید. تمرین این چیزها در این سه روز مى‌تواند درسى باشد براى خود آن عزیزان و براى ماها که این‌جا نشسته‌ایم و با غبطه نگاه مى‌کنیم به حال جوانان عزیزمان که در حال اعتکاف هستند. با عملِ خودتان به ما هم یاد بدهید.
    (فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در خطبه‌هاى نماز جمعه‌ ۲۸/مردادماه سال ۱۳۸۴)

  237. رهگذر می‌گوید:

    سلام علیکم

    پیرو دستور حضرتعالی:

    لیلة الرغائب شب آرزوها

    اولین شب جمعه ماه رجب را لیلة الرغائب نامند. در این شب ملائک بر زمین نزول می کنند. برای این شب عملی از رسول خدا(صلی الله علیه و آله) ذکر شده است که فضیلت بسیاری دارد و بدین قرار است:

    روز پنج شنبه اول آن ماه – در صورت امکان و بلا مانع بودن – روزه گرفته شود. چون شب جمعه شد مابین نماز مغرب و عشاء دوازده رکعت نماز اقامه شود که هر دو رکعت به یک سلام ختم می شود و در هر رکعت یک مرتبه سوره حمد، سه مرتبه سوره قدر، دوازده مرتبه سوره توحید خوانده شود. و چون دوازده رکعت به اتمام رسید، هفتاد بار ذکر” اللهم صل علی محمد النبی الامی و علی آله” گفته شود. پس از آن در سجده هفتاد بار ذکر “سبوحٌ قدوسٌ رب الملائکة والروح” گفته شود. پس از سر برداشتن از سجده، هفتاد بار ذکر “رب اغفر وارحم و تجاوز عما تعلم انک انت العلی الاعظم” گفته شود. دوباره به سجده رفته و هفتاد مرتبه ذکر “سبوح قدوس رب الملائکة والروح” گفته شود. در اینجا می توان حاجت خود را از خدای متعال درخواست نمود. ان شاء الله به استجابت می رسد.

    پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله) در فضیلت این نماز می فرماید: کسی که این نماز را بخواند، شب اول قبرش خدای متعال ثواب این نماز را با زیباترین صورت و با روی گشاده و درخشان و با زبان فصیح به سویش می فرستد. پس او به آن فرد می‌گوید: ای حبیب من، بشارت بر تو باد که از هر شدت و سختی نجات یافتی.

    میّت می‌پرسد تو کیستی؟ به خدا سوگند که من صورتی زیباتر از تو ندیده‌ام و کلامی شیرین تر از کلام تو نشنیده‌ام و بویی، بهتر از بوی تو نبوئیده‌ام. آن زیباروی پاسخ می‌دهد: من ثواب آن نمازی هستم که در فلان شب از فلان ماه از فلان سال به جا آوردی. امشب به نزد تو آمده‌ام تا حق تو را ادا کنم و مونس تنهایی تو باشم و وحشت را از تو بردارم و چون در صور دمیده شود و قیامت بر پا شود، من سایه بر سر تو خواهم افکند.

    امید آن است که در پایان این نماز با فضیلت، محتاجان به دعا را فراموش نکنید و ما را نیز از دعای خیر خود محروم ننمایید.
    ” التماس دعا”

  238. رهگذر می‌گوید:

    سلام علیکم مجدد

    ما نیز بنا به دلایلی درگیر آماده باش ها و صف آرایی نیروها نظامی و …. هستیم .

    انصافا لذت می برم وقتی صلابت این نیروها و جوانان برومند کشورمان را می بینم … انشاا… خدا قوتشان دهد.

    نامه به میرحسین قلبم را فشرد و ناخودآگاه با خود گفتم (جانا سخن از زبان ما می گویی)

    یا حق

  239. ترگل می‌گوید:

    امتحانم وحشتناک بود دعا کنین استادم حالش خوب باشه موقع تصحیح ورقم

    مطلب رو بعدا می خونم چون الان باید برم

    دیدین تا دیروز می گفتن آزادی نیست گشت ارشادارو جمع کنین
    حالا به حرف هاتی رییس جمهور ایراد می گیرن
    بی بی سی هم نگران حجاب شده

    حرف های آقای احمدی نژاد کاملا منطقی بود ایشون کی گفت مخالفه حجابه؟؟
    فقط گفت این طرز برخورد بده خیلی هم درست گفت چون همین برخورد های بد در زمان خاتمی من رو از دین و حجاب و اسلام داشت دور می کرد

  240. Nahal.M می‌گوید:

    سلام اقای قدیانی
    خدا قوت……..کارتون عالیه…….
    انشالله همیشه برقرار باشید.

  241. ترگل می‌گوید:

    البته در مورد بحث حجاب منظورم از منتقدان اون هایی بودن که حرفشون هر چند دفعه یه بار تغییر می کنه نه اون هایی که واقعا دغدغه ی حجاب رو دارن

  242. امیر خان می‌گوید:

    بچه ها همیشه یادتون باشه:

    اینجا قطعه ای از بهشت است

    نه با قلم که با خون باید نوشت…

  243. امیر حسین آشنا می‌گوید:

    سلام داداشم
    داداش من تازه وب شما رو پیدا کردم و چقدر حسرت خوردم که ایتقدر دیر.
    داداشم داشتم کامنت ها تو می خوندم به خدا اشک تو چشمام جمع شد که تونستی این همه بسیجی های باحال رو یک جا جمع کنی .
    واقعا باید به دستانت بوسه زد کمتر کسی مثل شما این روزها پیدا می شه که کار فقط برای خدا انجام بده.
    اینجا همه وبلاگ نویس هستند آدم روش نمیشه بگه وب سایت داره!!!
    داداشم من تازه کارم و حضور شما در وبسایتم برام افتخاره داداش.
    به خدا منتظرتم . هر روز چک می کنم ببینم کی امدی.
    همین جا از همه بسیجی ها و دعوت می کنم به من هم سر بزنند اگه خواستید مشترک فید من بشید قول می دم مطلب خوب بنویسم.
    http://www.dataplace.ir
    دسته همه بسیجی ها و سربازان آقا رو می بوسم.

    (ما با ولایت زنده ایم / تا زنده ایم رزمنده ایم )

  244. erfan89 می‌گوید:

    یه مدینه یه بقیعه یه امامی که حرم نداره / سینه زنها کسی نیست تا روی قبرش یه دونه شمع بزاره
    دل بی تاب دیگه شد اب که تو افتاب نه سایه بونی داره / نه یه خادم نه یه زائر نه کنارش یه روضه خونی داره
    یا زهرا

  245. امیر حسین آشنا می‌گوید:

    در ضمن غلط کردید که بی شمارید یه چیز خیلی بیشتر هم روش.
    کلا پشه ها و سوسک ها و مورچه ها هم زیادند ولی خیلی ادعا نمی کنند چون کمبود ندارند!!!
    منتظر شما هستم

  246. فهیمه می‌گوید:

    سلام بر داداش خوبم!
    راستش من تازه با وبلاگتون اشنا شدم.باید بگم از اینکه یه نفر مثل شما حاضر شده داداش بچه بسیجیا بشه واقعا خوشحالم.بازم بهتون سر میزنم.قلب ما با شماست.
    راستی امروز شهادت امام هادی علیه السلام است .زیارت جامعه کبیره یادتون نره.
    سایه ماه مستدام باد.

  247. فدایی اقام سید علی می‌گوید:

    غلط کردید بیشمارید یه چیزی هم روش /به به زیباترین عبارت دوست دارم راه برم و بگم غلط کردید بیشمارید یه چیزی هم روش

  248. ابوذر می‌گوید:

    سلام
    خدا قوت
    به این میر حسین اوباما بگویید
    ما منتظریم تا محرم گردد
    ما ییم و شما و ……..

  249. حسین مورچه می‌گوید:

    در روایتی آمده «حق را از اهل باطل بپذیرید امّا باطل را از اهل حق پذیرا نباشید و در هر حال ناقد سخن هر گوینده باشید» ، اگر حق است بپذیرید و اگر باطل است آن را پذیرا نباشید.

  250. امیرخان می‌گوید:

    حاج حسین یه دونه باشی

  251. زینب می‌گوید:

    ظاهراً از تأیید و متن جدید خبری نیست . ولی خوب من وقتی دیدم که داداش توصیه کردن به مراجعه به استاد ، هوایی شدم . آخه به قول آذرخش جون ما که استاد دم دستمون نیست . ولی خوب اگه داداش حسین لطف کنن میشه دست ما راه دوری ها رو هم بگیرن . (البته می دونم از نظر وقت در مضیقه اید ) ولی خوب به شرط وقت داشتن این لطف رو د رحق ما کنید . اگه اجازه بدید یکی ازمتن که نه نیمچه متنها م رو میذارم .اگه لطف کردید و وقت داشتید و نظر دادید در مورد اشکالات که شاید بسیار باشد ممنونتان خواهم شد . وگرنه که هیچ توقعی نیست

  252. گمنام می‌گوید:

    سلام .داداش حسین نظرم رسید ؟ خودتون خونده باشید کافیه ؟

  253. زینب می‌گوید:

    این هم همون نیمچه که نه خمسچه متن من :

    پرده اتاق رقصی می زند در برابر چشمانم و نسیم آن را حرکت کوچکی می دهد . از پشت توری پرده نقش باغچه و درختان را در تصویری مه گونه می بینم . می بینم برگها را که چه زیبا و همنوا با هم ، با وزش نسیم اواخر بهار به جهتی جست می زنند و دوباره به جای خود برمی گردند. ودر یک لحظه می ایستند آنجا که بودند ، آنجا که باید باشند . این درختها سالهاست که ریشه در خاک دارند و از جا کندنشان به این سادگیها نیست . در برابر سختترین بادها هم ایستاده اند . برف و کولاک هم گرچه رخت سرما بر تنشان کرده ، اما خشکشان هرگز .
    بیچاره بوته های بی ریشه ، بیچاره خاشاک کف باغچه . با هر باد که نه ، با هر نسیم ملایمی آنچنان از جای خود می جهند که جهتش را همان باد باید تعیین کند . باد و نسیم اند که آنها را می برند . بیچاره! دریغ از ذره ای مقاومت . آخر هستی ای ندارد که بخواهد مقاومت کند . ریشه ای در دل خاک ‌، ولو تازه ، ندارد که دلش به آن خوش باشد . هنوز نمی داند چه خاکی برایش خوب است و نتوانسته با خاک عجین شود ، چه برسد که بخواهد در آن ریشه بدواند . نسیم وباد و طوفان هر جا که خواستند می برند او را ، و او هیچ نمی تواند جز تسلیم .
    قصه ما ها هم همین است . آنها که ریشه دارد ، اصالت دارد ایمان و باورشان ، هرگز از خاک ، از اصل ،از ریشه جدا نمی شوند . حتی با طوفانها . و گرچه باد کمی خمشان می کند اما همیشه سرشان به سمت آسمان است . همیشه در مسیر رویش به سمت خورشیدند . ستاره ها رفیق تنهاییشان هستند . با ماه دل یکی اند .
    و فریاد « فویلٌ‌ « در وصف کسانی گوش آسمان را کر می کند که هنوز بی تکلیفند در زندگی . هنوز خاک مناسب رویش را نیافته اند تا ریشه بدوانند در آن . بی اراده اند در برابر هر وزش کوچکی . فقط شانس یارشان باشد ، باد موافق بوزد والا خرابشان می کند این باد ، این نسیم . نابودشان می کند . بین هوا و زمین معلق می مانند طفلکهای بیچاره . نمی توانند رو به خورشید بمانند . تا خواستند بالا بروند ، باد محکم می کوبدشان زمین ، آنچنان که از هستی ساقط شوند . هر روز بادی و طوفانی به بازیشان می گیرد و بعد از اتمام راند بازی ، بیرونشان می کنند از صحنه . و اینگونه است تفاوت « شجره طیبه » و … .

    … یا ذَا القُوَّة ِ المَتینِ صَلّ ِ عَلی مُحمَّدٍ خاتَمِ النَبِیّینَ وَ عَلی اَهل ِ بَیتِه ِ وَ اقسِم لِی فِی شَهرِنا هذا خَیرَ ما قَسَمتَ و احتِم لِی فِی قَضائِکَ خَیرَ ما حَتَمتَ وَ اختَم لِی بِالسَعادَةِ فیمَن خَتَمتَ …

    ای صاحب اقتدار کامل ، درود فرست بر محد خاتم پیغمبران و بر اهل بیت او . و در این ماه بهترین قسمت را نصیب من گران و در قصد و قضایت ، از اموری که حتم نموده ای خیر و سعادت را برایم رقم بزن و مرا در خاتمه در زمره کسانی قرار بده که آخر کارشان را بر سعادت قرار د اده ای … (بخشی از دعای روزانه ماه رجب )

  254. ترگل می‌گوید:

    از خاطرات زنده یاد زهرا محمودی:
    “از تبریز ۲۰ کیلو گل ‌محمدی می‌خریدم، مربا درست می‌کردم و می‌بردم به خط مقدم برای رزمنده‌ها. وقتی رزمنده‌ها هوس کله‌ پاچه می‌کردند، من به اهل محل می‌گفتم که اگر کسی نذر دارد پول گوسفند را بدهد به من، تا نذرش را برای بچه‌های رزمنده ببرم. با پول‌هایی که جمع شد ۱۳ گوسفند خریدم و به آشپزخانه‌ی دکتر چمران بردم و گفتم اینها را بکشید، کله‌پاچه‌شان را به خودم بدهید و گوشتش را بین رزمنده‌ها تقسیم کنید. وقتی کله‌پاچه را آماده کردیم و ۷ صبح به خط مقدم آبادان بردیم، رزمنده‌ها باور نمی‌کردند و خیلی خوشحال شدند”

    اون وقت می گن جنگ رو موسوی اداره کرد

  255. سعید می‌گوید:

    سلام داداش حسین. وقتی اسمم رو تو لیست پای کار های قطعه ۲۶ ندیدم میخواستم سیگار روشن کنم. دوست داری جوون مردم سیگاری بشه؟
    داداش حسین کاش میومدی به وبلاگم سر می زدی
    http://saghyemeykade.blogfa.com/
    ما با کسی شوخی نداریم. حتی احمدی نژاد!

  256. ارمیا ایرانی می‌گوید:

    داداش حسین یه دونه اید!
    خدا قوت

  257. آفاق ظهور می‌گوید:

    سلام وخداقوت
    کلیپ سبز مخملی…..
    کلیپ زیبای جنبش سبز مخملی برگرفته از آثار ارزشمند ه مازیار بیژنی

    حتماببینید ولذت ببرید

    http://afaghezohoor.blogfa.com/

  258. یار می‌گوید:

    سلام حسین آقا حضرت ماه تو که اینقدر جیگره حضرت خورشیدت دیگه چه دلبری باشه

  259. یار می‌گوید:

    کتاب نه ده را در شهر ساری از کجا باید تهیه کرد؟

  260. در کتاب المراقبات در اعمال ماه رجب آمده که صدوق رحمة الله علیه در «ثواب الاعمال» و « امالی» به اسناد خود از پیغمبر صلی الله علیه و آله وسلم روایت نموده است که فرموده اند:

    « هرکس سی روز از رجب را روزه بدارد منادی از آسمان ندا خواهد نمود که ای بنده ی خدا! اما آنچه از تو گذشته است برای تو آمرزیده شد پس عمل را در مابقی عمر در سر بگیر…»

    و چون از ایشان سوال شد که اگر کسی بر روزه ی سی روز قادر نباشد چه کند تا به آن فضیلت ها نائل شود فرمودند:

    «در عوض هر روز گرده نانی به تصدق بدهد که قسم به کسی که جانم در دست اوست هرگاه چنین تصدقی هر روزه بدهد به آنچه توصیف کردم و بیشتر از آن خواهد رسید…»

    گفتند« یا رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم اگر کسی این صدقه را هم نتواند برای اینکه به ثوابی که توصیف کردی نائل شود چه بایدش کرد؟

    فرمود: « در هر روز از ماه رجب تا سی روز تمام شود این تسبیح را یک صد مرتبه بگوید:

    سبحان الإِلهِ الجلیل، سبحان من لایَنبَغی التسبیحُ الا لَه، سبحان الاَعَزِّ الاکرم، سبحان من لَبِسَ العِزَّ و هو له اهلٌ»

    به فریادمان برسید …

  261. امین عارفی می‌گوید:

    به نام حی سبحان

    سلام حسین جان
    خسته نباشی حاجی جون
    سرافراز کردی حسین جان، قدم رو چشم من گذاشتی
    حاجی جون اگر احیانا فردا رفتی سر مزار بابااکبر، خیلی سلام منو بهشون برسون. دلم یه ذره شده.
    خیلی آقایی

    یا علی مددی

    انا مجنون‌الحسین یا ثارالله
    داداش حسین: حتما سلام شما دوست عزیز را می رسانم. بابت متن قشنگی هم که نوشتی ممنون. باز هم مرا اساسی شرمنده کردی.

  262. گمنام می‌گوید:

    وای . منظورم این بود خودتون خونده باشید برام کافیه . اشتباهی علامت سوال گذاشتم .شرممممممممممممممممممنده !

  263. سلمان فرزند شهیدروح الله می‌گوید:

    اهای بدانید که ما برحقیم ما درسایت هامان همدیگر راخواهر و برادر صدا میزنیم ما درسایت هامان اعمال واذکار رجبیه کامنت می گذاریم ما دراین مکان مقدس(اری مقدس) هروقت که خارج می شویم بابغض وگریه ویادشهدا و امام و ماه خارج می شویم مانگرانی نداریم که ا گر دخترمان ،خواهرمان ومادرمان به این سایت سرزد باتصویر وحرف وکلام مستهجنی روبرو شود مادراینجا شاهد رابطه نامشروع پسری ودختری نیستیم مااینجا لحظه به لحظه به زهرای تب دار وعباس علمدار وحیدر بی یار و حسین سالار بیشتر عشق می ورزیم اهای باشما هستم فتنه گران مگر شما نبودید که محیط اینترنت را مسموم ومملو از سکس وبی حیایی کردید مگرشمانبودید که امار جستجوی سایت های مسایل جنسی را در ایران به بالای ۹۰ درصد رساندید انقدر این محیط راچندش اور کردید که ما (انقلابی ها ، مذهبی ها ،حزب اللهی ها،ریشدارها و بسیجی ها ) وخانوادهمان بترسیم از وب گردی وحتی استفاده صحیح ازاین محیط زیرا تا در هرموتور جستجوی خراب شده ای یک حرف از الفبا را میزدی مستهجن ترین و سخیف ترین عناوین جلوی ما قطار می شد که ماحتی ازدیدن نامشان شرم میکردیم زیرا ماکه مثل شما نیستیم مادرم با ذکر حسین به من شیرداد پدرم را در خاک عراق درزندان های صدام به جرم عاشقی ماه زمانه اش منافقین (البته خدا جو بودند)تیر بر سرش زدند همه بچه های حزب اللله این طورند بعد ادعا کردید که درمحیط مجازی بیشمارید بقول حسین ما (یا ماه) غلط کردید بیشمارید امروز تکلیف ما حضور در صحنه مجازی هم هست تاثیرش را لابد دیدید همانطور که اربابانتان گفتند جمهوری اسلامی با قدرتی که در سایبر بدست اورده کاری کرده که سبزک ها نمی توانند قرار اغتشاش بگذارند(جمهوری اسلامی: تیم سایبری سپاه ، کیهان ، فارس ،وطن امروز، جوان ،حسین قدیانی ، پناهیان، کامنت گذاران سایت اش موتور قراضه ها ،مسجد ارکی ها ، طلبه سیرجانی ، مادر وهمسر شهید وایثارگر نه نه جمهوری اسلامی یعنی همه رای دهندگان به نظام همه مریدان ماه ، همه ۲۲ خردادی ۸۸، همه ۹ دی های ۸۸،همه ۲۲بهمنی های ۸۸، همه انقلابی ها حتی منتقدین به سیاست های دولت وشاید نظام . موتور جستجوی من موتور بابا اکبره(بابا روح الله)

  264. محمدسلامی می‌گوید:

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت داداش حسین
    خدا قوت
    دیشب کتاب نه ده تان را تمام کردم خیلی عالی بود و تغییرات بسیاری در احوالم ایجاد کرد البته یکنواختی موضوعات و مقالات مطروحه در آن کمی خسته کننده بود اما در کل بدلیل کمی شفاف سازی ها خواننده رو به خواندن ادامه مشتاق می کرد در هر صورت خسته نباشید.
    البته ببخشید حق کپی رایت رو رعایت نکردیم پدرخانمم خرید و خواند بعد به من امانت داد خواندم حالا هم مادرخانمم داره اونو می خونه.
    خدانگهدارت

  265. سلمان فرزند شهیدروح الله می‌گوید:

    خواهشن برادر حسین ولو به نام خودت (حلالت) این را درقسمت یادداشت ها بگذار

  266. یوسف می‌گوید:

    من بی‌آنکه عضو نیروی انتظامی باشم، دوشنبه‌شب، من بی‌آنکه عضو بسیج باشم، راهی خانه بودم اما نمی‌دانستم که خانه رفتنم جرم بود. من نه سپاهی‌ام، نه مدعی‌ام که حزب‌اللهی‌ام و نه هیچ، الا فرزند یک شهید.

  267. خودم می‌گوید:

    سلام. خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی عالی بود.

  268. سها می‌گوید:

    سلام …
    این قد دلم گرفته این تلویزیون یه وقتی خوب بود تا روشن می کردم امام روح ا… داشت حرف می زد ولی الن همش ۲۲ نفر که دنبال توپن……………
    غلط کردن بی شمارن ….بی شمار نه داداش بی شعورن

  269. شکیب می‌گوید:

    آقای قدیانی آدرس نظری که برایتان گذاشته بودم با نام شکیب و متن قلم و نفس هایتان مستدام چقدر تحقیر شدن موسوی شیرین است با نام دیگری ثبت شده و آدرس وبلاگ من برای نظر بالایی نظر خودم آورده شده این نقیصه ی مهم که جابه جایی در آدرس هاست را رسیدگی کنید

  270. ادریس می‌گوید:

    قشنگ بود 🙂

  271. عباس از نوع بی وفا می‌گوید:

    آخ ببخشید
    حواسم نبود در محضر حسین، عباس حرف نمی زند!

    پس بذار از قول صادق آل عبا علیه السلام در رجبیه بخونم:(البته با لحن ناله و گریه)
    اللهم فاهدنی هدی المهتدین
    خدای من، مرا به راه هدایت رهبری کن

    وارزقنی اجتهاد المجتهدین
    کوشش مجتهدان را روزی ام کن

    و لا تجعلنی من الغافلین المبعدین
    مرا از غافلان و دور شدگان از رحمتت قرار مده

    الهی العفووووووووووووووووووووووو!

  272. یک رهرو حق می‌گوید:

    چه خوب می نویسی برادر
    انشاالله خدایت نگاهدارباشد
    و تو خود بهتر می دانی

  273. خادم الشهدا می‌گوید:

    گریه بر شهید شوق شهادت را افزایش میدهد
    تخریب نکرد و از خدمت گفت/از آتیه روشن و از عزت گفت/احسنت به احمدی نژادی که سخن/ از خوبی خود نگفت و از ملت گفت.

  274. امین می‌گوید:

    سلام.غلط کردید بی شمارید سبزی های شاهی. باید شما ها رو بریزیم جلو اردک ها تا بخورنتون
    :))

  275. جواد رمضانپور می‌گوید:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و همه ی ولایتی ها

    اول بگم که واقعا خوشحالم دوباره شما رو زیارت می کنم و بعد هم یک خواهشی داشتم ازتون

    اگر براتون مقدور هست برای حمایت از سربازان سید علی خامنه ای بنر ما را به مدت ۲ هفته در سایتتون درج کنید

    خوشحال می شویم

    البته بد هم نگفتن ها واقعا بی شمارند به شرطی که تمام منافقین و کفار تاریخ را به جمعشان اضافه کنید
    ولب باز خیلی غلط کردن بی شمارند
    برای شادی دل تمام ولایتی ها و رهبر عزیزمون و امام زمان ارواحنا فدا بر هر چی ضد ولایت فقیه لعنت

    بــــــــــــــــــشــــــــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــــــــا ر …

    موفق باشید

    یا علی فدای سید علی

  276. Safoora می‌گوید:

    خداوکیلی جلبکها هرچه کم دارند رو و اعتماد به نفس بیشمار دارند

  277. Safoora می‌گوید:

    آقای فتنه
    گفتی ز خاک بیشترند اهل عشق من از خاک بیشتر نه ، که از خاک کمترید

  278. یاهو می‌گوید:

    واقعا غلط کردن ! واقعا

  279. حسین می‌گوید:

    سلام…………..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.