سران فتنه چرا از تاریخ می ترسند؟

امروز مهمان دوستان بسیجی ام در تالار ابن سینای دانشگاه تهران بودم و صحبتهای شان درباره مسائل روز را در تریبون آزاد شنیدم و همچنین نوشته هایم در کتاب “نه ده” توسط ایشان نقد شد. متن مطولی که در زیر می خوانید برای این دوستان خواندم. این متن فردا در روزنامه وطن امروز تیتر یک خواهد شد. گفتنی است دوستان، وسط خواندن این متن، برای تازه شدن گلویم که ظاهرا آب معدنی کفاف نمی داد، یک ساندیس هم آوردند و چه چسبید! تکبیر این بچه بسیجیها و تشویق شان را با دنیایی عوض نمی کنم. اول خبر “برنا” و خبرنامه دانشجویان ایران در همین باره را بخوانید، بعد گفت و گویم با هفته نامه صبح صادق را و سپس دل نوشته ام را. این نوشته را که بسیار دوستش می دارم تقدیم می کنم به روح پرفتوح یک شهید، بابای امین عارفی. به امید سلامتی کامل امین. دوستی  که هنوز ندیدمش.

***

خبرنامه دانشجویان: حسین قدیانی از ۸ ماه دفاع مقدس گفت

به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه برنا، حسین قدیانی نویسنده وبلاگ قطعه ۲۶ عصر امروز، در نشست هشت ماه دفاع مقدس که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: بسیجی این زمان اگر به رسالت خود واقف باشد از همت و باکری هم بسیجی تر است چون هم رسالت آن ها را به دوش گرفته و هم به زمان ظهور نزدیک تر شده است. وی ادامه داد: ظاهراً چون حضور دو، سه میلیونی مردم را در صحنه زیاد دیده ایم به روزهایی در تراز ۹ دی عادت کرده ایم. سه روز بعد از ۹ دی فردی از منچستر برای من کامنت گذاشت و گفت: “ایرانی ساکن انگلیسم و سه بار قسم خورد که اگر انگلیس می توانست چیزی شبیه ۹ دی را بیافریند تمام دنیا را سه روزه فتح می کرد” و یکی از دلایلی که مطلب «من مستاجر نیستم، خانه ام بیت رهبری است» را نوشتم همین نظر بوده است. قدیانی تصریح کرد: متاسفانه در عرصه عمل ما حماسه می آفرینیم ولی در عرصه خبر مجبوریم در زمین دشمن بازی کنیم؛ عده ای می گفتند باید نشان دهیم که راهپیمایی ۹ دی حکومتی نبوده، من می گویم این استدلال غلط است؛ اگر ما حکومت را قبول داریم با افتخار به راهپیمایی حکومتی هم می رویم. وی به شکایت دو تن از سران فتنه از روزنامه وطن امروز اشاره کرد و گفت: روزنامه وطن امروز به دلیل شکایت دو تن از سران فتنه دادگاهی می شود که بخشی از اتهامات هم به دلیل نوشته های من است؛ آقایان دستگاه قضایی برای آنکه ثابت کنند عادل هستند این طور مواقع می گویند شما در دادگاه حاضر شوید تا از تریبون دادگاه هم استفاده کنید؛ اگر حرف شما حق باشد این دادگاه هم به نفع شما رای خواهد داد. قدیانی از این نگاه انتقاد کرد و گفت: متاسفانه صورت مسئله عوض شده است. این آقایان که امروز از ما شکایت می کنند خود در مظان اتهام هستند و مسئله اصلی و جرم بزرگ در این میان فراموش شده است. نویسنده وبلاگ قطعه ۲۶ در بخش دیگری از سخنان کوتاهش گفت: فریب کسانی که پشت رهبری نماز می خوانند را نخورید؛ سه الی چهار ماه قبل از جنگ جمل هم طلحه و زبیر پشت سر امام علی نماز می خواندند و شاید التماس دعا هم می گفتند. نمی شود پشت سر رهبری نماز خواند و بعد هم در پستو طرح توطئه ریخت. وی تصریح کرد: در این مدت از هریک از سران فتنه که انتقاد می کردیم یک نفر می گفت: “من با امام در نجف بودم”، دیگری می گفت: “من در هواپیما با امام بودم”، فرد سوم می گفت: “من در گروه سرود خمینی ای امام بودم”، آن یکی می گفت: “من روی پله برقی پشت سر امام بودم” و خلاصه، به هر خاری که نازکتر از گل می گفتیم فرو می رفت در چشم خودمان.

***

حسین قدیانی در مصاحبه با صبح صادق: کتاب “نه ده” روی مخ دشمن است!

وبلاگ “قول سدید”، احسان آیتی: حسین قدیانی سی سال از عمرش می گذرد. این جوان سی ساله سی سال بعد از انقلاب خمینی قلم به دست گرفته است و در برابر سیاسیونی که بعد از سی سال رنگ عوض کرده اند به دفاع از نظام و رهبر می کوشد. رویشی در برابر ریزشها! با انکه طولانی می نویسد ولی آن قدر خوب می نویسد که تا شروع می کنی به خواندن تا آخرش را نه اینکه میخوانی ، نوشته تو را می برد که بخوانی! کتاب نه ده را در حالی منتشر کرد که نوشته های کتاب را بسیاری قبل از جاپ خوانده بودند اما این امر سبب نشد کتابش تکراری به نظر بیاید و در یک ماه به چاپ هفتم رسید! او معتقد است سر این همه توجه به نوشته های او اول عنایت پدر شهیدش اکبر قدیانی و بعد دعای بچه بسیجی ها و مادران شهداست. البته به اضافه حماقت دشمن! حسین در وبلاگش که قطعه ۲۶ نام دارد هم مخاطبان فراوانی دارد و در همین دوم خردادی که گذشت بیش از ۱۰ هزار نفر از وبلاگش دیدن کردند. در سربرگ وبلاگش این جمله هک شده “اینجا قطعه ای از بهشت است؛ نه با قلم که با خون باید نوشت”. وبلاگی که در هشت ماه دفاع مقدس نه تنها مدافع حریم ولایت بود که بر دشمن و فتنه گران هجوم می برد. محمد حسین صفار هرندی در مقدمه ای که برای کتاب نه ده نوشته است آورده: ” ادبیات غیرت، این روزها مدیون جوانی است که به کلمات، جان و معنایی تازه بخشید” و در آخر عنوان کرد ه است: “این سطرها را به مثابه شکر به درگاه حضرت حق به خاطر «تولد یک پروانه» و به نیابت از خیل عظیم خوانندگان و دوستداران قلم فرزند خوب ملت نوشتم تا شاهدی باشد بر صدق این ادعا که «شاگرد از استاد سر آمده است!” اما خود حسین می گوید: صفار هرندی نه استاد روزنامه نگاری ام که معلم عمرم است! قدیانی در هنگام گفتگو با ما نوشته ای در دست چاپ داشت با این عنوان “خامنه ای که شد رهبر بیمه شد خون بابا اکبر” .

*شما قبلا هم نویسندگی می کردید. چه اتفاقی افتاد که از نه دی به بعد قلم شما جلوه بیشتری پیدا کرد؟

– حجم هجمه ای که به اصل نظام شد ضرورت کار مضاعف و همت مضاعف می طلبید گرچه آن سال، سال اصلاح الگوی مصرف بود اما من احساس کردم قلمم باید بیشتر پا به رکاب انقلاب باشد.

*قبول دارید سبک جدیدی را وارد عرصه نویسندگی مطبوعات کردید که در آن با زبان خاصی علاوه بر تحلیل به انتقاد هم می پردازید.

– نوشته های من ممکن است چهار خطش طنز باشد چهار خطش جدی باشد چهار خطش دلی باشد چهار خطش هم چرت و پرت باشد. قصدی برای این نداشتم که شیوه خاصی را حتما در نظر بگیرم یا یک سبک جدید در نوشته هایم ارائه بدهم ولی فکر می کردم صحبت کردن با زبان دل با زبان درد دل بیشتر اثر دارد تا اینکه ما بخواهیم فقط مسائل را تحلیل کنیم. مثلا اتفاقی از جنس ۹ دی یک اتفاق دلی بود؛ مردم با دلشان آمدند پای نظم وایستادند. من هم سعی کردم زبان همان دل مردم و دل سوخته مردم باشم و سینه پر سکینه اما پر دردشان. بیش از اینکه چنین ادعایی داشته باشم دوست دارم در مورد کیفیت کتاب بحث بشود تا اینکه مثلا از نظر ادبی چه سبکی است. قبل تر از من کسانی بودند که سبکهای دیگری را آوردند. بعد من هم سبکهای بهتر می آورند. این سبکها می آید و می رود، آن چه که می ماند و من به آن افتخار می کنم چیز دیگری است که این خیلی کمتر دیده می شود. در این کتاب اتفاقی که افتاد این بود که در عرصه جنگ روانی دشمن گاهی از ما سوال می کند یا شبهه ای را مطرح می کند و ما متاسفانه به این سوال جواب می دهیم و در همان زمینی که بازی می کنیم که دشمن دوست دارد مثل همین بحث ساندیس یا مثل همین بحثی که مدتها به ما می گفتند راهپیمایی های شما همه حکومتی است، شما را با اتوبوس می آورند واز این حرفها. من در این کتاب و این مجموعه، یک زمین دیگری را برای بازی با دشمن طراحی کردم. الحمد لله به جای اینکه کارم منفعلانه باشد یا واکنشی باشد سبک دیگری را در تحلیل به وجود آوردم و آن این بود که من حرف زدم دشمن جوابم را داد. من حرف زدم دشمن به من فحش داد. من حرف زدم مخالفان نقد کردند. من نترسیدم از این که بگویم «من مستاجر نیستم خانه ام بیت رهبری است». نترسیدم بگویم آری، در ۹ دی به ما ساندیس دادند. ما ساندیس را خوردیم و نی اش رو فرو کردیم در چشم دشمن. اصلا نترسیدم بگویم راهپیمایی مان حکومتی است و فکر می کنم یک بخشی از دلایل استقبال خوب مردم از این نوشته ها فارغ از اینکه با نوع نوشته من مخالف یا موافق باشند این بود که صادقانه آن چیزی را که فکر می کردم خوب است بیان کردم و اسیر جنگ روانی دشمن نشدم. دشمن گاهی در جنگ نرم از ما سوال می کند ولی نمی خواهد جواب بشنود. سوال می کند بیاید روی مخ ما. کتاب “نه ده” دقیقا دارد روی مخ دشمن راه می رود.

*تعبیری داشتید به این مضمون که کتاب نه ده تیری بر چشمان سران فتنه است. با چه دلیلی این ادعا را مطرح می کنید؟

– من معتقدم کتاب نه ده یک تیر مستقیم بر چشم سران فتنه است.  وقتی بازتابهای نوشته هایم را می بینم احساس می کنم به آن جایی خورده است که باید بخورد و کسانی باید عصبانی می شدند که من دوست داشتم همانها عصبانی بشوند. به خصوص دشمنان اصلی مان حتی کسانی غیر از سران فتنه از نوشته های من عصبانی شدند. مهمترین سایتهای ضد انقلابی و رسانه های دشمن از “نه ده” عصبانی شدند. الحمد لله کتاب، برد خوبی پیدا کرده بود و خوشحالم از این که همان کسانی خوشحال شدند که باید خوشحال می شدند و همان کسانی ناراحت شدند که باید ناراحت می شدند. این ناراحتها، به نظر من در دردجه اول رسانه هایی هستند که مستقیما از طرف امریکا و اسراییل حمایت و هدایت می شوند

*بازتاب کتابتان در دانشگاه و میان دانشجویان چطور بوده است؟

– قبل از اینکه کتاب در بیاید همه این کتاب را به گونه ای خوانده بودند. بعضا جزوه کرده بودند و یا زده بودند در تابلوی اعلانات دانشگاهها. آن طور که به من خبر می دادند و در برخی دانشگاهها خودم حضور داشتم قبل از اینکه کتاب چاپ شود مطالب من را از سایت روزنامه یا از وبلاگ قطعه ۲۶ پرینت می گرفتند و استفاده می کردند. الان هم با در آمدن این کتاب تقریبا هر روز به دانشگاههای سراسر کشور می روم و می بینم استقبال خوبی از کتاب شده است. البته غافل نیستم که به همان میزانی که این کتاب طرفدار دارد مخالف و دشمن دارد. شاید بعضی از دوستان دانشجوی من با بخشی از ادبیات کتاب یا با کلیت آن مشکل داشته باشند که قابل بحث و بررسی و نقد است و باب شنیدن نقطه نظر افراد مخالف هم برای من بازاست. این کتاب را عاری از اشتباه نمی دانم؛ به هرحال قلم من شاید دچار اشتباهاتی شده باشد. صد در صد نمی گویم این کتاب از ابتدا تا انتها حرف حق بوده اما دوست دارم که در آخرت اگر قرار است یک چیز داشته باشم همین کتاب “نه ده” باشد.

*آقای قدیانی در جایی از کتاب گفته بودید خامنه ای، خمینی دیگر نیست. چرا؟

– من از این جمله “خامنه ای خمینی دیگر است” خوشم نمی آید. البته خودم هم به ناچار زیاد استفاده می کنم. معتقدم که کلمه «دیگر» زیادی است. یعنی آقا واقعا همان روح پدری حضرت امام را دارند. همان احساسی که ما نسبت به امام داشتیم -البته خب به تناسب سن به آن معنا درک نکردیم- به آقا هم داریم. برای ما خامنه ای همان خمینی است. یک وقتهایی هم خدا با آدم حرف می زند. این جمله را از کتابم بردارید: “خ” و “م” و “ی” و “ن” و “ی” در خمینی و خامنه ای مشترک است و …

*حرف آخر.

– قصد دارم دل نوشته های این چند وقت اخیر رادر چاپ بعدی کتاب اضافه کنم.

***

سران فتنه چرا از تاریخ می ترسند؟

هنوز نوح زنده بود که پسر نوح با بدان بنشست. هنوز روح خدا زنده بود که نوه اش اخراج شد از کشتی انقلاب. هنوز میلیونها سال از آفرینش نگذشته بود که ابلیس خدا را دیکتاتور خواند. هنوز امام زنده بود که هاشمی و موسوی و رضایی به او جام زهر دادند. هنوز آدم زنده بود که قابیل سر هابیل را برید.  هنوز علی زنده بود که بر صورت زهرا سیلی زدند. هنوز حسن زنده بود که در خانه اش جگر سبط نبی را آتش زدند. هنوز حسین زنده بود که مدعیان خط پیامبر حکم به ارتدادش دادند.  هنوز ۲۱ سال از رحلت امام نگذشته که فتنه کردند علیه خلف صالحش. نه، از ارتحال امام ۲۰ سال نگذشته، ۲۱ سال گذشته. ظاهرا به شما زیادی خوش گذشته. شما در محاسبه سالهای بعد از رحلت امام، سال هزار و سیصد و هشتاد و اشک را چرا حساب نکردید؟  مگر چند روز از شهادت شهید حسین غلام کبیری گذشته که شما از این یک سال صرف نظر کرده اید؟ البته حق دارید؛ کارنامه تان در این سال، سیاه است. هنوز ۲۸ سال از شهادت بابا اکبر نگذشته که شما لشکر کشیدید علیه انقلابی که محصول خون ۳۰۰ هزار شهید است. هنوز هزار و  سیصد و اندی سال از کربلای ۶۱ نگذشته که موسوی مردان خداجو خواند آتش زنندگان خیمه عباس را. هنوز محمد زنده بود که دچار شعب ابوطالب شد. هنوز از ظهور اسلام مگر چند سال گذشته که عده ای نوشتند آزادی یعنی راهپیمایی علیه خدا. هنوز از غیبت مهدی مگر چند سال گذشته که منکر شدند امام زمان را همانهایی که با سران فتنه نرد عشق می بازند. هنوز از حادثه تلخ کوچه بنی هاشم مگر چند سال گذشته که دعوت کردند از منافقین برای آشوب در خیابان انقلاب. هنوز ۲۱ سال از رحلت امام نگذشته که سید حسن فقط برای ما نصر الله است. ما سید حسن دیگری به جا نمی آوریم. ما سید حسنی که هم پیاله اوباش سیاسی و اراذل فرهنگی است به جا نمی آوریم. هنوز ۲۱ سال از رحلت امام نگذشته که سید حسن دیگر بوی خمینی نمی دهد، بوی سران فتنه می دهد. هنوز ۲۱ سال از رحلت امام نگذشته که علیه اصل ولایت فقیه شعار دادند و موسسه تنظیم خواب بود. هنوز ۲۱ سال از رحلت امام نگذشته که عکس امام را پاره کردند و سید حسن خواب بود. هنوز ۲۱ سال از رحلت امام نگذشته است که آنهایی که با امام عکس داشتند، بر عکس امام قدم گذاشتند. هنوز ۲۱ سال از رحلت امام نگذشته که میزان از نظر عده ای شد رای مرفهین بی درد. هنوز مگر چند سال از وصیت حاج احمد به سید حسن مبنی بر پیروی از ولایت گذشته است؟ پیروی از ولایت معنایش پشت سر آقا نماز خواندن و فردایش با سران فتنه هم آواز شدن نیست. این پیروی از ولایت نیست. یکی به نعل و یکی به میخ زدن است. دورویی است. نفاق است. هنوز مگر چند سال از فوت مرحوم حاج احمد گذشته است که شما به جای تبعیت محض از ولایت، پیغام و پسغام فرستادید که عبای رهبری باید برگردد نه به جماران بلکه به موسسه تنظیم؟ هنوز ۲۱ سال از رحلت امام نگذشته که اشتباه گرفته اید اداره مملکت را با بچه بازی. هنوز ۲۱ سال از رحلت امام نگذشته که حلقوم تان را به جای صدای امام فروختید به صدای آمریکا. هنوز ۲۱ سال از رحلت امام نگذشته که آمریکا و اسرائیل دارد از شما تعریف می کند. هنوز ۲۱ سال از رحلت امام نگذشته که شما دست خط امام را به دستورات جین شارپ فروختید. هنوز  از شهادت بسیجیان کربلای ۵ مگر چند سال گذشته که علیه بسیج شعار توپ و تانک سر دادید؟

آری، اگر قرار بر “هنوز” است باید بگویم؛ هنوز از خلقت آدم هزاران سال بیشتر نگذشته بود که عده ای گفتند؛ خدا همین “لات” است. “عزی” را بپرست. محمد شاعر بود. علی نماز نمی خواند. فاطمه زیاد گریه می کرد. حسین خارجی بود. عباس می خواست امان نامه را پاره نکند. علی اکبر چرا اسمش “علی” بود؟ لیلا جرمش این بود که ایرانی بود. مجنون عاشق بود. حکومت ماه، دیکتاتوری نور است. ندا را جمهوری اسلامی کشت. مروه شروینی تقصیر خودش بود. مریم نصرانی پاک دامن نبود. عیسی پسر خدا بود. مسیح، بشارت به محمد نداد. موسی با خدا سخن نمی گفت. ابراهیم از تبر بت ساخته بود. نوح در بیابان، بی خود کشتی می ساخت. یونس در شکم ماهی داشت قزل آلا می خورد. قصه زلیخا تقصیر خال لب بود. حق با کاهنان معبد بود. یعقوب کور بود. پیراهن یوسف وصله ناجور بود. یحیی از ادب به دور بود. سجده ملائکه به انسان حرف زور بود. حوا مانتویی بود. آدم لباس شخصی بود. هبوط از بهشت به خاطر حرفهای دکتر در مناظره بود. گندم و سیب حرف دهان مردم بود. به شهادت رسیدن حسین در کربلا مقصرش کشتار علی بود در خیبر و بدر. شهادت خشونت طلبی است. زیارت عاشورا جعلی است. انتقام بی خردی است. انتظار درست نیست. خورشید طلوع نمی کند. نور خرافات است. مهدی کجا می خواهد بیاید. حسین نباید حج را نیمه تمام رها می کرد …

آری، اگر اینگونه است؛ باکی نیست به ما هم ناسزا بگویید. به ما هم بگویید لشکر عمر سعد. اما نه، اینگونه نیست. این حرفها همه اش لاطائلات است. خدا لات نیست. لات، آقازاده فراری است که البته پیش ما شکلات است. بسیجی گنده لات تر از این حرفهاست که در لشکر عمر سعد باشد. دشمن بسیجی آمریکا و اسرائیل است نه بچه های گروهبان قندلی. بسیجی شیر بچه حیدر کرار است. کسی که آشوبگران عاشورا را مردان خداجو نامید در لشکر عمر سعد است. شیخ را اما در لشکر عمر سعد هم راه نمی دهند. دم به ساعت می خواهد بیاید روی مخ عمر سعد و بگوید؛ به شما که عرض می کنم من برای حمایت از آشوبگران روز عاشورا کلا چقدر وقت دارم؟ عمر سعد البته خودش مرده است ولی لشکرش همچنان عضو علی البدل، عنصر منافق می پذیرد. کسانی که ندای آقای ما حسین را به ندای آقا سلطان فروختند و خیمه عباس را آتش زدند در لشکر عمر سعدند. ما سپاهیان ماه هستیم، سران فتنه عضو لشکر عمر سعدند. لعنت خدا بر لشکریان عمر سعد. لعن علی عدوک یا علی، کروبی و موسوی و خاتمی. مرگ بر ضد ولایت فقیه. درود بر بسیج. درود بر ما که عضو فعال بسیج هستیم و در روز عاشورا با باتوم و با افتخار کوباندیم بر فرق لشکریان سوسول عمر سعد. بدبخت عمر سعد با این لشکریانش. ۲۵۰۰ ماهواره جاسوسی دارند اما حریف این ماهپاره علوی تبار ما این میثم تمار این یاسر عمار این عباس نگهدار این دلبر و دلدار این سید و سالار نمی شوند. کسی ادعا نمی کند خامنه ای علی است اما افتخار علی در این زمانه خامنه ای است. فرزند زهرا خامنه ای است. فاطمه فرزند ویلا نشین ندارد. حسین فرزند زهرا بود که تن رها کرد تا محتاج پیرهن نباشد. بچه پرورشگاه BBC که عبایش شکلاتی است، فرزند زهرا نیست. سیدی که به اسم مصر سر از آمریکا و انگلیس در آورد و خانه زهرا را به ویلای جرج سوروس فروخت، پسر نوح است نه فرزند زهرا. میری که اسرائیل را به وجد آورد نوکر امیر لشکر عمر سعد است نه فرزند زهرا. شیخ به شما که عرض می کنم؛ فرزند ننه جون است. علی مطهری یکی دیگر از بچه های هاشمی است. پنجمین پسر هاشمی است که هنوز خیلی مانده تا بزرگ شود و فرزند شهید مطهری شود. خاتمی هم اسم پدرش روح الله بود؛ با بدان بنشینی خاندان نبوتت گم می شود؛ خواه پسر نوح باشی، خواه پسر روح. با سیدعلی نباشی، خواه شیخ باشی خواه سید، خواه کت و شلوار به تنت باشد خواه لخت باشی، مردم در روز ۹ دی رسوایت می کنند و تاجر ورشکسته خطابت می کنند. ما خامنه ای را علی نمی دانیم اما در طلحه و زبیر بودن سران فتنه شک نداریم. شیخ مصداق کامل ابوموسی اشعری در زمانه ماست. اگر اینگونه نیست، پس چرا وقتی مولای ما این ماهپاره ما از طلحه و زبیر، از مردودین تاریخ سخن می گوید، به همه شما برمیخورد؟ لابد ریگی از همان جنس ریغوهای کوفه در کفش شما هست. امیرالمومنین فقط علی بود. خامنه ای خودش را غلام قنبر علی می داند اما اتفاقا این یزید بود که ادعا داشت امیرالمومنین است. یزید آقازاده بوزینه باز معاویه بود. آقازاده ها کلا به بوزینه علاقه زیادی دارند. BBC بوزینه است. VOA بوزینه است. معاریو که در همین فتنه اخیر از یزیدیان دفاع کرد ارگان بوزینه هاست. یزید خودش هم بوزینه بود. عمر سعد هم بوزینه بود. لشکریان عمر سعد هم بوزینه بودند. لشکریان عمر سعد همه بوزینه اند. من از همه بوزینه ها معذرت می خواهم. عده ای از دانشمندان معتقدند گونه ای نادر از بوزینه ها روزگاری آدم بودند اما ملاک حال فعلی آدمهایی است که دیگر آدم نیستند و بوزینه شده اند. مخملباف و اکبر گاف بوزینه هایی هستند که دارند شکلک در می آورند برای کاخ سفید. بانوی سرب بوزینه ای است که دارد شیرین کاری می کند برای اسرائیل. سگ اصحاب کهف آدم شد، حتی پینوکیو هم آدم شد اما صهیونیستها دارند مثل سگ دروغ می گویند و پارس می کنند علیه کشتی آزادی. بانوی سرب همان گلوله ای است که کشت کودک ترک را در ساحل آزادگی. اسرائیل دارد لگد به بخت خود می زند نه به کشتی آزادی. نتانیاهو دارد خودش را هو می کند. تازه دنیا فهمیده که امام چه می گفت. تازه دنیا فهمیده “اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود” یعنی چه. تازه دنیا فهمیده “آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند” یعنی چه. ۸ ماه جنگ نرم، آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند. ما تازه داریم می فهمیم که خمینی چرا گفت “خامنه ای لیاقت رهبری دارد”. نمایندگان ما ملت در خبرگان، منت خامنه ای را کشیدند تا رهبری را قبول کند. رهبر ما مثل بعضی ها نبود که هر روز خواب ببیند برای رهبری. دشمنان ماه بدانند؛ تا ما بسیجیان هستیم عبای رهبری از بیت رهبری بیرون نمی آید. شما پنبه را از گوش خود بیرون کنید. عبای رهبری را خمینی دوخت برای خامنه ای. شما شغل دیگری برای خود انتخاب کنید. کسانی که ۲۱ سال از ساختن یک حرم برای امام عاجزند لیاقت رهبری ندارند. شما عرضه اداره حرم امام را ندارید، چگونه می خواهید جامعه را رهبری کنید؟ همین؛ به موسسه تنظیم و نشر آثار زهرا اشراقی برسید. ۲۱ سال از رحلت امام گذشته هنوز تکلیف رنگ گنبد امام مشخص نیست. امام ظرف ۱۰ سال رهبری، بنیان نظام ولایت فقیه را به خوبی ترسیم کرد، شما ۲۱ سال است نتوانسته اید یک حرم برایش درست کنید. حرمت حرم امام با بی عرضگی شماست که دارد از بین می رود. شما نه دلتان برای حرم امام سوخته نه برای حریم امام. شما اگر برای تان حریم امام مهم بود می زدید بر دهان آن یاوه سرایی که گفت؛ اندیشه های امام باید به موزه منتقل شود. خامنه ای اما مثل نیای بزرگوارش علی ارزش حکومت را حتی از کفش کهنه کمتر می داند. علی به اصرار مردم حکومت را پذیرفت و سید علی هم به اصرار منتخبان مردم. الگوی رهبری سید علی، علی است. معلم سید علی در چگونه رهبری کردن علی است. دوره سید علی مثل دوره علی است اما اینجا کوفه نیست، صدای علی را از درون چاه نمی شنوید. علی تنها نیست. ما اهل کوفه نیستیم. اهل مدینه هستیم؛ کوچه بنی هاشم. مقر ما روی دوش عباس است. ما یک لشکر هستیم حائل میان در و دیوار تا اگر کسی دوباره خواست سیلی بزند با علم عباس محکم بکوبانیم بر فرق سرش. ما فرزندان اسد الله غالبیم. علی به سابقه طلحه و زبیر کاری نداشت. ملاک را حال فعلی افراد می دانست. همان علی که حکومت را از آب بینی بز بی ارزش تر می دانست برای حفظ حکومتش با ناکثین جنگید. خامنه ای معلمش علی است. به اصرار خبرگان، رهبری را پذیرفت اما برای حفظ حکومت که به فرموده امام “اوجب واجبات است” مثل مرد ایستاده است. پای آرای پابرهنگان ایستاده است. میزان رای شمیران نیست. ملاک ملک و املاک سران فتنه نیست. میزان فریاد ملت است که در حرم همه شنیدید آن را. ملاک حال فعلی حنجره هاست. حنجره ما پنجره ای است رو به سوی نور ماه و از سران فتنه بیزار است. خامنه ای خودش می گوید غلام قنبر علی است اما کیست که نداند این از کرامت نور است و ماه نایب بر حق خورشید است؟ مولای ما دو کلام درباره ناکثین حرف می زند، به سران فتنه برمی خورد! ببخشید؛ مولای ما فکر نمی کرد شتر جنگ جمل در خانه سران فتنه هم خوابیده است! طلحه که شاخ نداشت. زبیر که دم نداشت. شما اگر طلحه و زبیر نیستید پس از چه بر آشفته اید؟ چرا خواب تان پریده؟ چرا از تاریخ می ترسید؟ چرا بیانیه می نویسید؟ شما اگر مثل ناکثین نیستید و از اغیار نیستید چرا از ذوالفقار می ترسید؟ چرا وقتی ما می گوییم “مرگ بر منافق” به شما بر می خورد؟ شما مگر منافق هستید؟ چرا وقتی ما شعار می دهیم “مرگ بر ضد ولایت فقیه”، شما به خود می گیرید؟ مگر شما ضد ولایت فقیه هستید؟ ما که اصراری نداریم اما شما اگر دوست دارید ضد ولایت فقیه باشید پس مرگ بر شما. لطفا نگران حریم حرم نباشید. ما همه این شعارها را در حسینیه جماران و در حضور خود امام هم سر می دادیم. منتهی ما وقتی پیش امام می گفتیم “مرگ بر ضد ولایت فقیه” به آمریکا و اسرائیل بر می خورد. ما وقتی می گفتیم “روح منی خمینی، بت شکنی خمینی” منظورمان موسسه تنظیم نبود. ما عاشق حاج احمد بودیم چون عاشق امام بود. ما عاشق نواده روح الله سید حسن نصر الله هستیم چون عاشق خامنه ای است. محبوب ترین فرد جهان عرب دستبوس ولی امر مسلمین جهان است. عشق که زوری نمی شود. تعارف که نداریم؛ نه شما ما را دوست دارید و نه صد البته، ما شما را. شما با سران فتنه صفا می کنید ما با نائب بر حق خمینی. شما به قول قزوه میر بی بی سی را دوست دارید، ما امیر قافله عشق را. شما شیخ بی سواد را دوست دارید، ما سید حسن نصر الله را. شما ۲۱ سال است دارید برای امام، حرم می سازید، ما به فکر ساختن دنیایی با مدل تفکر امام هستیم. شما هنوز حرم را نساخته اید اما ما شعار “مرگ بر اسرائیل” را جهانی کرده ایم. شما بعد از ۲۱ سال هنوز به فکر داربست حرم امام هستید ما به فکر بسط اندیشه امام هستیم. شما را به صورت دربست با بنز ضد گلوله به حرم امام می آورند، ما پول نداریم، با اتوبوس می آییم. به شما کوکاکولا می دهند، به ما ساندیس. شما از کروبی شهرام پذیرایی می کنید، ما از پابرهنگان امام. شما به شکار در مراتع و جنگلها علاقه دارید، ما به آشکار کردن تفکرات امام در آفاق و انفس. متاسفانه یا خوشبختانه کلاس ما به همدیگر نمی خورد. البته قبلا می خورد. ما قبلا وقتی شما را می دیدیم شعار می دادیم “صل علی محمد، بوی خمینی آمد”. چطور آن موقع، عده ای اندک نبودیم، حالا که از شعار هایمان خوشتان نیامد، شدیم عده ای اندک؟ نه، ما اندک نیستیم. ما بیشماریم. شما غلط کردید بیشمارید. اندک اندک جمع مستان می رسد. همیشه که قرار نیست جمع شما جمع باشد. اینجا اگر حرم امام است همان بهتر جمع پروانه ها با شمع جمع باشد. جمع ستاره ها با ماه در یک جمعه باشکوه. در تاریخی ترین نماز جمعه اسلام. ما وقتی می گوییم اهل کوفه نیستیم نشانه هایش یکی همین نماز جمعه هفته پیش بود. تقصیر ما نیست؛ ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم. این کار عشق است. ما خامنه ای را زیاد دوست داریم. بیت او یعنی بیت رهبری غزلی زیباست که مصرع قبلی اش حسینیه جماران است. خامنه ای شمعی است که تا ما پروانه ها را دارد غم ندارد. ما هم تا مولای خراسانی مان را داریم غم نداریم. این عشق دو طرفه هم حکومتی است. قلب ما حکومتی است و به عشق جمهوری اسلامی می تپد. چشم ما حکومتی است و به عشق انقلاب اسلامی می بیند. حنجره ما حکومتی است و به عشق سید علی فریاد بر می آورد. ما مستاجر نیستیم، خانه مان بیت رهبری است. بیت رهبری فقط خانه سید علی نیست. ناشیانه حرف نزنید. اینجا آشیانه ماست. خامنه ای ۴ پسر ندارد. یک لشکر سرباز دارد. میلیونها میلیون فدایی دارد. تا ما را دارد غم ندارد. بابا اکبر چقدر خمینی را دوست داشت؟ ما از او بیشتر خامنه ای را دوست داریم. ما چه کار کنیم؛ خامنه ای دل ما را برده است. خامنه ای نبود می کشت ما را دلتنگی غروب آدینه. خامنه ای بوی خورشید می دهد. این روزها نگاه به چهره نورانی خامنه ای خبر از نزدیکی ظهور می دهد. مخالف ماه دشمن خورشید است. اگر ذوالفقار جنگ با ناکثین آخر الزمان دست خامنه ای است، شک نکنید؛ دشمن سید علی، عدوی علی است. لعن علی عدوک یا علی، کروبی و موسوی و خاتمی و علی اکبرهای قلابی و پنجمین پسر اکبر راس فتنه. خامنه ای وقتی سخن می گوید ما بی اختیار اشک می ریزیم. چه کسی در نماز آدینه به زیبایی مولای ما سوره جمعه می خواند؟ چه کسی جز او می توانست فتنه را بخواباند؟ چه حکمتی بود که وصیت نامه امام را خامنه ای خواند. چه رازی است در حروف. خدا دارد با همین حروف با ما حرف می زند. “خا” و “میم” و “یا” و “نون” و “یا” در خمینی و خامنه ای مشترک است. ما وقتی می گوییم خامنه ای در دل خود خمینی هم دارد. خامنه ای اما یک “الف”، یک “ها” از خمینی بیشتر دارد که روی هم می شود “آه”. آه امتداد ماه است. ولایت ماه خمینی گفت امتداد ولایت رسول الله است. آه ماه را الله، بقیه الله، ثارالله، ولی الله، رسول الله، روح الله، اولیاء الله، همه خوبان دارند. خامنه ای را همه خوبان دوست دارند. ولله مادر شهیدی خواب دیده بود که هیچ کس به اندازه عباس، خامنه ای را دوست ندارد. این مستجاب ترین دعای ماست: “اباالفضل علمدار، خامنه ای نگهدار”. من همین جا وسط این متن می خواهم خواهشی کنم از مولای خوبی ها، از امام مهربانی ها. می دانم سرتان شلوغ است که شما فقط رهبر ما نیستید ولی امر مسلمین جهانید. شما فقط رهبر مساحت ایران نیستید، امام جغرافیای جهان اسلامید اما پنج شنبه هفته ای که گذشت مادر شهید علیرضا شهبازی را در بهشت زهرا دیدم. پیر زنی است. شیر زنی است. به من می گفت: چیزی از عمرم باقی نمانده، فقط یک آرزو دارم و آن اینکه یک بار خامنه ای را از نزدیک ببینم و بعد بمیرم. چه اشکی می ریخت این مادر شهید. این زن رشید. می گفت: در قنوت نمازم دعا می کنم همیشه سایه خامنه ای بالای سر این ملت باشد. دعای مادر شهید شیرودی در قنوت نماز شبش یادتان هست؛ “اللهم احفظ قائدنا سید علی خامنه ای بالقرآن”. اثبات ولایت خامنه ای در قطرات اشک قنوت نماز شب مادر شهید شیرودی است. اسم شب نماز شب ماست خامنه ای. ذکر هر شب ماست خامنه ای. سید و سالار است خامنه ای. از نظر ما خامنه ای، خمینی دیگر است، با این تفاوت که اگر باز عده ای بخواهند به این امام هم جام زهر بدهند ما کامشان را هر که می خواهند باشند، بی توجه به نام خانوادگی شناسنامه شان تلخ می کنیم. ما امام را بی نهایت دوست داشتیم؛ خامنه ای را کمی بیشتر. چون رسالت خمینی هم روی دوش خامنه ای است. در اثبات رهبری علی گونه مولای ما همین بس که همان ناسزاهایی را که نثار علی می کردند، دقیقا همان اتهامات را به حضرت ماه می بندند. چرا میزان را رای طلحه نمی داند. چرا ملاک را ملک و املاک زبیر نمی داند. ما پیامبر را قبول داریم، علی را نه. ما خمینی را قبول داریم خامنه ای را نه. شما غلط کردید خمینی را قبول داشته باشید. خمینی وقتی پای اصل ولایت فقیه در میان بود حتی به نوه خودش هم رحم نکرد. شما به عشق خمینی نرفتید شمال شهر، عاشق دنیای طلحه و زبیر بودید. دفاع مولای ما از اصل ولایت فقیه دقیقا مثل دفاع امام از این اصل مترقی است. اول مدافع ولایت فقیه، شخص ولی فقیه است. مولای ما به این کار ندارد که شما دفاعش از ولایت فقیه را در بیانیه خود چگونه تفسیر می کنید. مولای ما به تکلیف خود عمل می کند. مثل خمینی. مثل علی مثل محمد. سران فتنه آلزایمر گرفته اند و یادشان رفته دفاع خمینی را از ولایت فقیه که می گفت: “ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است”. “ولایت فقیه امتداد حرکت انبیاست”.  “ولایت فقیه نیز یعنی ولایت رسول الله ولایت امیر المومنین و ولایت ائمه معصوم که در اصل ولایت الله است”. من در ۸ سال دفاع مقدس فهمیدم دشمن خمینی کافر است و در ۸ ماه دفاع مقدس فهمیدم دشمن خامنه ای منافق است. دشمن خامنه ای یک روز می گوید “نه غزه نه لبنان”، دگر روز ارواح عمه اوباما محکوم می کند حمله اسرائیل به کشتی آزادی را. یک روز می گوید “توپ تانک بسیجی، دیگر اثر ندارد” و دگر روز شعار می دهد “بسیجی واقعی، همت بود و باکری”. یک روز می گوید من در خط امام هستم و روز دیگر موجبات حمایت هیلاری کلینتون از خودش را فراهم می کند. یک روز می گوید جامعه مدنی ریشه در مدینه النبی دارد و دگر روز سر از ویلای جورج سوروس در می آورد. یک روز نامه می نویسد، روز دیگر تکذیب می کند. یک روز “الله اکبر” می گوید و دگر روز آمریکا را بزرگتر از آن می داند که وصف کند. یک روز می گوید من عاشق خامنه ای هستم و روز دیگر نامه سرگشاده می نویسد. یک روز می گوید تقصیر حرفهای احمدی نژاد در مناظره بود، دگر روز همان ملتی را که خمینی بهتر از مردم زمان پیامبر و علی می خواندشان، لشکر عمر سعد می خواند. یک روز از ولایت دفاع می کند، روز دیگر پرسه در مه می زند. یک روز ادعا می کند ناطق است و مالک اشتر علی است، روز دیگر در لاک سکوت فرو می رود. یک روز تونل توحید را افتتاح می کند، روز دیگر تنگه احد را رها می کند. یک روز ادعا می کند نماینده امام بوده و روز دیگر بهایی ها از او حمایت می کنند. یک روز می گوید به شما که عرض کنم من کلا چقدر وقت دارم؟ روز دیگر در کمتر از چند دقیقه ادعای تعرض می کند. حساب شیخ از دیگر سران فتنه جداست. شیخ تپل ترین اپوزیسیونی است که یک نظام می تواند داشته باشد. شیخ نه طلحه است نه زبیر، باحال تر از این حرف هاست. دیگر سران فتنه باز هم سر شیخ کلاه گذاشتند و شیخ را در حرم امام قال گذاشتند. نالوطیها تلفنی به او می گویند؛ تو برو، ما هم می آییم. ساده گیر آورده اند شیخ را. من نمی خواهم از صراط حق خارج شوم. تقصیر خود شیخ است. با درد کشان هر که در افتاد، ور افتاد. نه، ما این بار منتظر نمی مانیم تا محرم. لشکر عمر سعد بخواهد غلط زیادی کند ما عاشورا را جلو می اندازیم. ۱۴ خرداد ۱۳۸۹ همان ۹ دی سال هشتاد و اشک بود. کتک هوس کرده اید باتومهای ما آماده است. ما موتور هوندای قراضه بابا اکبر را روشن کرده ایم. شما با ۲۵۰۰ ماهواره جاسوسی، با ۲۰۰ کلاهک اتمی اسرائیل، با مالیات مردم آمریکا، با رسانه های مجازی، با تهمت، با دروغ، با شایعه، ما با همین نی ساندیس، بجنگ تا بجنگیم. آمریکا! تو با سلاح تزویر، ما با سلاح ایمان بجنگ تا بجنگیم.  تو با سلاح اتمی، ما با علم عباس بجنگ تا بجنگیم. ما دلمان تنگ شده برای جنگ. ما ترمز بریده ایم. ما دانیال های میدان شوشیم. ریش توپی ها. فلافل خورهای مسجد ارک. پامنبری های حاج منصور. بچه های پایگاه بسیج. ما نیروی انتظامی نیستیم. نظامی تر از این حرفها هستیم. ما برادران کوچک حاج احمد متوسلیان هستیم. ما بچه های شری هستیم. ما قرار نداریم. آرام نداریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست. سران فتنه زنده بودن خود را مدیون خامنه ای هستند که هنوز به ما چیزی امر نکرده.  لب تر کند ما با علم عباس می آییم. این بار محکمتر می آییم. ما هنوز انتقام خون شهید حسین غلام کبیری و امیر ذوالعلی را از شما نگرفته ایم. ما مثل سربازان علی در جنگ بدریم. از تهمت خشونت طلبی نمی ترسیم. اصلا حرفهای شما برای ما مهم نیست. مهم شمشیر ماست که از هر دو طرف می برد. شما حلقوم بچه های ما را بریدید ما اما فریاد شما را نشانه گرفته ایم. لشکر عمر سعد گلوی حسین را برید اما حسین فریاد یزید را برید. لشکر عمر سعد چشم عباس را هدف گرفت اما علمدار زیرکی کرد و نگاه حرامیان را نشانه گرفت. این روزها هیچ احمقی متوسل به عمر سعد نمی شود. ما هیئتی که متوسل به حرمله باشد نداریم. ما بچه هیئتی هستیم. متوسل به یل ام البنین. تیغ ما آماده است. ما تیغ مان را حرام هر کسی نمی کنیم. هدف گلوله ما آمریکا و اسرائیل است. لطفا کنار بروید تا به شما نخورد. ما تذکر خودمان را دادیم، اگر خورد حق تان است. پس فردا نگویید نگفتید. ما گفتیم. ما بارها گفته ایم. باز هم می گوییم: غلط کردید بیشمارید.

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. آصف می‌گوید:

    غم
    امان نمی دهد
    زیستن را….

  2. کهربا می‌گوید:

    سلام داداش..
    گفتم سلام کنم بعد برم متنو بخونم..
    یا علی..

  3. بسیجی نما می‌گوید:

    سلام داداش حسین تو مراسم بودم عالی بود بازم مثل همیشه کلی روحیه دادی به ما جلبک ها انقدر عصبانی بودند که علیه مراسم شب نامه پخش کرده بودند به کوری چشم دشمنان حضرت ماه نی ساندیسی رو که تو مراسم نوش جان کردی کردیم تو چشم سران فتنه و خواص بی بصیرت
    یا علی سید علی

  4. سعیدرضا فرزانه می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    پس این مجله ات چی شد؟؟
    بهترین زمان پخشش توی همین مراسم های آینده است
    منتظریم
    خسته نباشی

  5. علی قالپاق(آیه) می‌گوید:

    آخ جون متن جدید .بریم بخونیم

  6. علی قالپاق(آیه) می‌گوید:

    آخ جون داداش حسین هست جای آذرخش و سیداحمد خالی

  7. آصف می‌گوید:

    ۳۰ خط مونده به آخر احمدی نژاد رو درست کن.اگه دوست داشتی.
    خیلی خوب بود.ممنون
    داداش حسین: اولا ممنون از تذکرتان و ثانیا ممنون از گفتن اینکه در کدام خط است. گاهی برای پیدا کردن کلمه ای که غلط نوشته ام دو ساعت باید بگردم.

  8. ترگل می‌گوید:

    وایسین دارم می خونم

  9. محسن می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    روز جمعه با بچه ها اومدیم نماز جمعه دیدار آقا، تا کور شود هر آن که نتوان دید
    تو بهشت زهرا تابلوی قطعه‌ی ۲۶ رو دیدم ولی نه ردیف قبر پدرت رو می دونستم نه وقت داشتم دنبالش بگردم. حلالم کن.

  10. سلام داداش
    ساندیس که خوردی جای ما رو خالی کردی؟؟؟؟
    ضمناً بروزم با مطلبی تحت عنوان
    ” ۱۰ پاسخ به ۱۰ نکته اشاره شده در جدیدترین اظهارات شیخ بیسواد”
    در خصوص اتفاقات سالگرد ارتحال.
    http://www.24tir.blogfa.com

  11. علی قالپاق(آیه) می‌گوید:

    “ما تیغ مان را حرام هر کسی نمی کنیم. هدف گلوله ما آمریکا و اسرائیل است. لطفا کنار بروید تا به شما نخورد. ما تذکر خودمان را دادیم، اگر خورد حق تان است. پس فردا نگویید نگفتید. ما گفتیم. ما بارها گفته ایم. باز هم می گوییم: غلط کردید بیشمارید.”

  12. نازنین می‌گوید:

    خداییش این متنها خیلی باحالن

  13. erfan89 می‌گوید:

    “کسانی که ۲۱ سال از ساختن یک حرم برای امام عاجزند لیاقت رهبری ندارند. شما عرضه اداره حرم امام را ندارید، چگونه می خواهید جامعه را رهبری کنید؟ “

  14. علی قالپاق(آیه) می‌گوید:

    “اباالفضل علمدار، خامنه ای نگهدار”

  15. ترگل می‌گوید:

    ببینیم این اشتباه تایپ نشده؟
    این رو اشتباه ننوشتین که ندا آقا سلطان رو به ندای حسین ما فروختن؟؟؟
    وارونه نیست؟؟؟
    داداش حسین: بله حق با شماست. ممنون از تذکر به جایتان.

  16. علی قالپاق(آیه) می‌گوید:

    خبرنامه دانشجویان:
    حسین قدیانی از ۸ماه دفاع مقدس گفت

    به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه برنا، حسین قدیانی نویسنده وبلاگ قطعه ۲۶ عصر امروز، در نشست هشت ماه دفاع مقدس که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: بسیجی این زمان اگر به رسالت خود واقف باشد از همت و باکری هم بسیجی تر است چون هم رسالت آن ها را به دوش گرفته و هم به زمان ظهور نزدیک تر شده است.

    وی ادامه داد: ظاهراً چون حضور دو، سه میلیونی مردم را در صحنه زیاد دیده ایم به ۹ دی عادت کرده ایم. سه روز بعد از ۹ دی فردی از منچستر برای من کامنت گذاشت و گفت: “ایرانی ساکن انگلیسم و سه بار قسم خورد که اگر انگلیس می توانست چیزی شبیه ۹ دی را بیافریند تمام دنیا را سه روزه فتح می کند” و یکی از دلایلی که مطلب «من مستاجر نیستم، خانه ام بیت رهبری است» را نوشتم همین نظر او است.

    قدیانی تصریح کرد: متاسفانه در عرصه عمل ما حماسه می آفرینیم ولی در عرصه خبر مجبوریم در زمین دشمن بازی کنیم؛ عده ای می گفتند باید نشان دهیم که راهپیمایی ۹ دی حکومتی نبوده، من می گویم این استدلال غلط است؛ اگر ما حکومت را قبول داریم به راهپیمایی حکومتی هم می رویم.

    وی به شکایت دو تن از سران فتنه از روزنامه وطن امروز اشاره کرد و گفت: روزنامه وطن امروز به دلیل شکایت دو تن از سران فتنه دادگاهی می شود که بخشی از اتهامات هم به دلیل نوشته های من است؛ آقایان دستگاه قضایی برای آنکه ثابت کنند عادل هستند این طور مواقع می گویند شما در دادگاه حاضر شوید تا از تریبون دادگاه هم استفاده کنید اگر حرف شما حرف باشد این دادگاه هم به نفع شما خواهد بود.

    قدیانی از این نگاه انتقاد کرد و گفت: صورت مسئله عوض شده این آقایان که امروز از ما شکایت می کنند خود در مظان اتهام هستند و مسئله اصلی در این میان فراموش شده است.

    نویسنده وبلاگ قطعه ۲۶ گفت: فریب کسانی که پشت رهبری نماز می خوانند را نخورید سه الی چهار ماه قبل از جنگ جمل هم طلحه و زبیر پشت سر امام علی نماز می خواندند و شاید التماس دعا هم می گفتند. نمی شود پشت سر رهبری نماز خواند و بعد هم در پستو گفت اگر مردم حرف شما را قطع کردند اشکالی ندارد.

    وی تصریح کرد: در این مدت از هریک از سران فتنه که انتقاد می کردیم یک نفر می گفت: “من با امام در نجف بودم”، دیگری می گفت: “من در هواپیما با امام بودم”، فرد سوم می گفت: “من در گروه سرود خمینی ای امام بودم”، آن یکی می گفت: “من روی پله برقی پشت سر امام بودم” و خلاصه تا به هر خاری حرف زدیم آن خار را به چشم خودمان فرو کردند.

  17. مهدی سیاه می‌گوید:

    روز جمعه تمام تلاشم را کردم اما ساندیس حکومتی نصیبم نشد!!!
    داداش حسین! می خوامت…

  18. شروان می‌گوید:

    سلام سلام سلام
    واقعا چه قلمی داری.باز هم میگم دلم میخواد دستاتو ببوسم.
    اشتباه نکنیا.ما دستای هر کسی رو نمیبوسیم.
    ما هنوز ۲۱ سال از انقلاب گذشته اما دستای ماه و یاران ماه رو میبوسیم.فقط دستای اونا رو.
    از علی مطهری بیشتر بنویس.هوس تو دهنی ملت رو کرده.یه ذره نصیحتش کن.یادش بنداز جمهوری اسلامی بچه بازی نیست.
    اگه سید حسن از راهی که رفته برگرده رو چشممون میذاریمش.
    حسین جان دوست داریم.بی معرفت زود به زود مطلب بذار.نمیدونی عاشقان ماه دلشون به قلم تو خوشه؟
    خدا قوت.باز هم خسته نباشید میگم.بابات بهت افتخار میکنه.

  19. ترگل می‌گوید:

    چشام برفکی میبینه
    داداشی یه اینتری
    یه پاراگرافی
    داداش حسین: گاهی یه کله نوشتن را دوست دارم. نمی دانم چرا با دکمه اینتر حال نمی کنم. ببین حال و روز چشم خودم را!

  20. سلام می‌گوید:

    دوستانی عمیق آمده اند
    چهره هایی که غرقشان شده ام
    میوه های رسیده ای که هنوز
    من
    به باغ کمالشان کالم ،…

    ولیکن
    رسیده ها چه غریب و نپیچیده می افتند ….

  21. ترگل می‌گوید:

    چقدر این متن باحال بود هرچند چشام در اومد

    جدیدا به هر جلبکی میگیم شهید می گن ما خانواده ی شهیدیم
    می گیم امام می گن حسن با ماست
    میگیم خدا می گن خدا با ماست

    آخه پس چرا حریف ما ساندیس خور ها نمی شین؟؟؟

    منم ساندیس حکومتی می خوام

  22. ایمان می‌گوید:

    سلام به ایمیلتون یه چیزی فوری می فرستم فوری بخونید خدا پشت و پناهت داداش
    داداش حسین: همین جا کامنت بگذارید. اگر خصوصی است قید شود که تایید نکنم.

  23. ترگل می‌گوید:

    تا دیروز خداو قرآن و امام زمان و قبول نداشتن جدیدا تا به یه جلبک یه حرفی میزنیم میاد می گه ان شا الله امام زمان میاد می کشتون

  24. مرتضی می‌گوید:

    السلام علیک یا حسین بن اکبر قدیانی … دلمان برایت تنگ شده بود … کجایی برادر؟ هر چی اومدیم و رفتیم دیدیم همون مطلب قبلی است. حتما حسابی سرت شلوغه …. خدا قوت خسته نباشی. خواستم سلامی عرض کنم و خسته نباشیدی بگم.
    داداش حسین: مرا با همین نام داداش حسین خطاب کنید بهتر است. اگر تایید نکنم دوباره نظر می گذارید که چرا تایید نکردی، اگر تایید کنم، دوستان حق دارند از این گونه خطاب کردن انتقاد کنند. ممنون از شما.

  25. دانشجوی علوم پزشکی تهران می‌گوید:

    سلام داداش حسین باهوش
    خدا قوت بدهد هم به قلمت، هم به کلامت و از همه مهمتر به روح و ذهنت.
    مراسم ابن سینا عالی بود.
    راستی خوش به حالت که بابا اکبر بهت افتخار میکنه.
    التماس دعا
    داداش حسین: برایم حضور در جمع شما افتخار بزرگی بود.

  26. خصوصی خصوصی
    داداش خط ۳۹ یونس در شکم ماهی قرل آلا رو درستش کن. ز رو نوشته ر.
    ببخشید هاااااا
    داداش حسین: باز هم ممنون از تذکر به جای شما.

  27. سلام می‌گوید:

    عادت کرده ام به دعایتان. در امانم از ناسزای دشمن اما در بیمم از حرف و حدیث دوست! مرا دعا کنید از گزند نظر خصوصی هایی که تایید نمی کنم؛))

    مهربون
    این چیه که نوشتی ؟؟؟؟؟

    فردا که رفتم می گم برات دعا کنه ،
    دوست هیچ وقت موجب اذیت و آزار نمی شه – اونایی که اذیت می کنند حسود هستند حسودایی که ستون پنجمی اند.
    ولیکن
    فردا بهش می گم که خیلی خیلی وقت برات بزاره و از توی مهربون به خوبی محفاظت کنه .

    درضمن جای من خالی امروز ………

  28. ن.خ می‌گوید:

    سلام.سلام.سلام.
    کم کم دارم یاد میگیرم برنامه ریزی کنم دوباره بتونم بیام اینجا.خداییش دلم حسای برای اینجا تنگ شده.برای داداش حسین گلم.آذرخش.ایده های عرفان.قربون صدقه های سید احمد.داداش کوچیکمون اقا فرید وکهربا.عطرخاک و ……بچه ها سلام.ملالی نیست جز بی بصیرتی عدهای که خیلی ادعاشون میشه.
    داداش حسین شما اگه وقت کردی یه جواب سلام بده تا دلمون خوش باشه این مدت که نبودیم حسابی فراموش شدیم.
    همچنان دعا برای شفای بیماران فراموش نمیشود.
    یا علی
    داداش حسین: سلام از ماست.

  29. سلام داداش حسین
    خسته نباشید احتمالا مراسم شلوغ بوده،اوضاع از چه قراری بود؟از نوادگان قورباغه ها چه خبر؟؟
    راستی این نصیحت رو از برادر کوچکتان داشته باشید :هر از چند گاهی هم سری به درون خود بزنید مبادا نفس بر تکلیف غلبه کنه …..
    التماس دعا

  30. پارسا می‌گوید:

    خداییش جیـــــــــــــــــــــــــــــگرم حال میاد وقتی نوشته هاتو میخونم … داداشـــــــــــــــــــــی خدا حفظت کنه !

    سران فتنه زنده بودن خود را مدیون خامنه ای هستند که هنوز به ما چیزی امر نکرده. لب تر کند ما با علم عباس می آییم. این بار محکمتر می آییم.

  31. Montazer می‌گوید:

    سلام داداس حسین
    دستت درست چقدر زیاد بود کف کردم وقتی داشتم متن رو بلند برای مادرم میخوندم
    http://WWW.Rahedigar.ir
    از دوستان خواهشمندم به این سایت مراجعه کرده و مطلب “چرا باید بگوییم امام خامنه ای؟!!…” را مطالعه نمایند و عمل کنند
    انشاءالله همیشه حسینی باشید
    یا علی

  32. Montazer می‌گوید:

    راستی داداش ما روز جمعه چهارتا ساندیس حکومتی خوردیم

  33. سروش می‌گوید:

    یه دونه اختصاصی برا حاج حسین گل خودم

    لبهای خمینی به خروش است هنوز *** خون همه در نقطه جوش است هنوز
    نگذشته وفاتش دو دهه لیک بدان *** نائب الشمس،علی علم به دوش است هنوز

  34. خصوصی خصوصی
    داداش جون ببخشید یه ۲۰ خط بعد اون قبلیه ((منهتی ما وقتی پیش امام می گفتیم “مرگ بر ضد ولایت فقیه” ))
    منتهی رو درست کن .
    فدات شم .
    داداش حسین: ممنون از راهنمایی شما. عمومی باشد بهتر است.

  35. مرتضی می‌گوید:

    سلام دوباره حسین جان … متن زیباتو خوندم و مثل همیشه جیگرم حال اومد فقط فکر کنم اللهم احفظ درست باشه
    مخلصتیم یا علی
    داداش حسین: ممنون از تذکرتان.

  36. احسان آیتی می‌گوید:

    سلام
    دست مریزاد حسین جان
    آقایانو و خانمها گفتگو ی من با حسین قدیانی رو در قول سدید بخونید مصاحبه اش هم مثل نوشته هاش خوندنیه
    داداش حسین: مصاحبه را دیدم. تنظیم خوبی داشت. متشکر.

  37. سحر(طلوع منجی نزدیک است) می‌گوید:

    دوست ندارم جملات تکراری بنویسم ولی تقصیر من نیست تقصیر متن های شماست که انقدر حس خوبی به ادم می دهد که ادم نمی تواند تکراری حرف نزند
    عالی بود
    فوق العاده بود
    خدا قوت فرمانده

  38. علی قالپاق(آیه) می‌گوید:

    ***خصوصی***
    ببخشید دیدم براتون مهمه وقت کردید فکر کنم اینام مشکل دارن:
    خط ۲۹:فروختید
    خط ۳۹: قزل آلا میخورد
    اونجایی که ۲۱ها هست :شما به قول قزوه میر بی بی سی را دوست دارید، ما امیر غافله عشق را. امیر قافله عشق
    خط۲۶۰:(۳-۴پاراگراف آخر)دقیقا همان اتهامات
    (کاش پاراگرافی مینوشتید راحت تر بود)
    داداش حسین: ممنون با این همه غلط فکر کنم دیکته را بیافتم!

  39. علی قالپاق(آیه) می‌گوید:

    به جاش انشاء رو ۲۲ میگیرید جبران میشه.

  40. دل آرام می‌گوید:

    سلام.
    ممنون که حرف دلمون رو به این قشنگی نوشتین…

  41. ترگل می‌گوید:

    می گم اگه این ها توی عاشورا بودن حتما یه شکایتی هم از هفتادو دو تن یار امام حسین (ع) هم به قوه غذاییه می دادن

    من موندم از خودشونم خجالت نمی کشن
    به وجدانشون چی دادن خورده گرفته خوابیده؟

  42. ترگل می‌گوید:

    می گم یاد روز هایی که املا ۲۰ نمی گرفتی نیوفتادی داداش؟؟؟

  43. بهروز می‌گوید:

    سلام حسین جان !
    جسارتا”سعی کن بجای اینکه به عناوین بپردازی به مفاهیم بپرداز.
    اسم بعضی ها را نیاری بهتره .نوشته هایی با کیفیت مطالب شما بهتره از پرداختن به مصادیق شخصی تا حد امکان دور باشه مصداق ها مفاهیم را محدود می کنن وآزادی مخاطب را برای برداشت در حد ذوق ودرک وشعور سلب می کنن.

  44. علیرضا کیانی می‌گوید:

    حسین جان این مطلبو یه دید بزن

    به نام حنجره خونین سید علی خامنه ای
    http://culture-engineering.blogfa.com/post-132.aspx

    نظرتو میخوام… راهنمایی کن حاجی

  45. ترگل می‌گوید:

    می شی یه کار دیگه هم کرد
    یه دونه ستاره بذارین کنارتون تا می نویسین اینتر می خواد بهش بگین اینتر اونم بزنه

    منم از اینتر خوشم نمیاد آقا زاده ی صفحه کلیده

  46. دیوونه داداشی می‌گوید:

    به نا م خد ا یی که
    حسین* قد یا نی ر ا
    آ فرید ، ا و ر ا غلا م
    قمر و ما ر ا غلا م
    قلم ا و سا خت .
    و
    سلا م بر حسین* و
    بوسه بر قلمش.
    ‏ ‏
    دا دا ش حسین* جو نم
    نمی د و نم چی بگم!!!!

    آ نکس که تو را شنا خت
    جا ن را چه کند؟
    فرزند و عیال و خا نما ن
    را چه کند ؟
    د یو ا نه کنی هر دو
    جها نش بخشی
    د یو ا نه تو ، هر د و
    جها ن را چه کند؟!!!‏
    “د یووووووووووووو نتم”
    ممنو ن ممنو ن ممنو ن
    به تو ا ن بی نها یت.
    داداش حسین: از حسن نظر شما ممنون اما دیوانه اصل کاری منم. مجنون دود موتور بچه بسیجیها.

  47. کهربا می‌گوید:

    کاشکی دستم میشکست و به این مطهری منافق و نمک نشناس رای نمیدادم..

  48. سوره می‌گوید:

    سلام داداش.امروز یک هدیه ی خوب از دکترم گرفتم.ازم تعریف کرد.شاید بگی چه خواهر عقده ای…
    ولی بهم گفت پیشرفت کردم.کتاب نه ده رو هم داشتم میخوندم گفت همین رو بده بابات بخونه بدردش میخوره.
    راستی داداش من اول تو وبم هرچی آقا میگفتن رو همون لحظه نوشتم و حواسم بهچیز دیگه ای نبود ولی وقتی دیدم بقیه به خیلی چیزا دقت کرده بودن خجالت کشیدم که چرا بی دقتی ولی با نوشته ی شما دیگه خجالت نمیکشم.

  49. کهربا می‌گوید:

    نمک نشناس با رای ما رفته مجلس و الان با وقاحت تمام میاد به ما میگه لشکر عمر سعد!

  50. حسین.پ می‌گوید:

    داش حسین خیلی نوکریم دل آقامونو شاد کردید با اجازت می خوام مطلبتو و معرفی سایتتو توی ویؤه نامه ۲۲ خرداد دانشگاه شهید باهنرکرمان بزنیم. یا حق
    داداش حسین: بزنید.

  51. آیدین نوری می‌گوید:

    مطهری ترسو جرات اومدن بین مردم رو نداره از دور به نمازگزارا توهین می کنه و بعد الفرار

  52. علیرضا کیانی می‌گوید:

    به نام حنجره خونین سید علی خامنه ای
    http://culture-engineering.blogfa.com/post-132.aspx

    تقدیم به دوستداران ادبیات ارزشی/ رفقای حسین قدیانی … افسران سایبری

  53. راه دیگر می‌گوید:

    حقا که تو از سلاله فاطمه ای
    با خنده خود به درد ما خاتمه ای
    زیبا تر از این نام ندیدم به جهان
    سید علی حسینی خامنه ای

    راه دیــــــــــگر

    http://WWW.RAHEDIGAR.IR
    http://WWW.RAHEDIGAR.IR
    http://WWW.RAHEDIGAR.IR
    http://WWW.RAHEDIGAR.IR
    http://WWW.RAHEDIGAR.IR
    http://WWW.RAHEDIGAR.IR
    http://WWW.RAHEDIGAR.IR

  54. فردید می‌گوید:

    “گونه ای نادر از بوزینه ها روزگاری آدم بودند اما ملاک حال فعلی آدمهایی است که دیگر آدم نیستند و بوزینه شده اند.”

    بابا چه کردی!

  55. erfan89 می‌گوید:

    “عصر روز گذشته یکی از سران فتنه با تنی چند ازاعوان و انصارش پس ا زدیدار با سید حسن مصطفوی به سونای صدف رفت.
    خبرنگار جوان آنلاین گزارش داد طبقه سیزدهم این مجتمع ورزشی دارای استخر(وی.آی.پی) است که روز گذشته از ساعت۱۸ برای (س.م.خ) قرق شده بود.این گزارش حاکی است عصر روز گذشته این استخرو سونای گرانقیمت به صورت کامل در اختیار (س.م.خ) و همراهانش قرار گرفته بود و ا زورود افراد ناشناس به آن جلوگیری می شد.


    منبع :http://www.rajanews.com/detail.asp?id=52183

  56. سلام می‌گوید:

    ماشـــــــــــــــــــــــــاءالله
    چشام ور افتاد
    برادرجان خدا قوت
    یه روایت که بی ارتباط به این موضوع نیست براتون تعریف کنم :
    بعد فوت پیامبر اکرم (ص) ، یهودیان مدینه خطاب به امام عزیز علی علیه السلام با کنایه گفتند که :
    هنوز ۲۰ سال از فوت پیغمبراتان نگذشته که چنین به جان هم افتاده اید
    امیرالمونین امیر دلها فرمودند : شما هم هنوز کف پایتان از آب دریا خشک نشده بود که به پیغمبراتان گفتید برایتان بت بسازد.
    (اشاره کردند به این واقعه که قوم یهود بعد از گذر از وسط دریا برای فرار از دست فرعونیان زمانی که پایشان به خشکی رسید با دیدن گوساله پرستی قومی در یک ده به حضرت موسی گفتند که برای مانیز گوساله ای بساز تا بپرستیم)
    این روایتم هم می تونه تو دهنی خوبی باشه براشون.
    حسن خان به جای طعنه به ما فدایی ها- باید این نکته رو به دوستاش یادآوری کنه نه به ما.
    راستی یه عده از بچه ها از مراسم شما تو دانشگاه تهران اطلاع داشتند – ما دیر خبردارشدیم- چه می شه که از این به بعد ماهم به سعاد برسیم و توی این جمع نورانی حاضر بشیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا بدون جواب تایید نکن
    خواهش می کنم از شما برادر عزیز بسیجی های دلاور خواهش – من عاشق جمع بجه های ولایتی هستم ما رو بی نصیب نزار از این محافل

  57. میثاق می‌گوید:

    برنامه امروز عالی بود ،واقعا ممنون خیلی باحال بود

  58. erfan89 می‌گوید:

    “بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد به علی مطهری نوشت:

    آقای علی مطهری

    با عرض سلام

    بار دیگر بی بصیرتی شما در ایفای نقش وکیل مدافعی سران فتنه و فحاشی به شعور مردم ایران و رئیس جمهور منتخب ملت نشان داده شد.

    شما که در یک سال گذشته صحبت های روشن گرانه دکتر احمدی نژاد در مناظره با موسوی را باعث ایجاد فتنه بعد از انتخابات می دانستید چرا چشم های خود را بر حقایق صحبت های رئیس جمهور ملت مبنی بر صحنه گردانی آقای هاشمی و فرزندانش در عرصه انتخابات بسته اید؟

    مگر نقش فرزندان هاشمی در فتنه بعد از انتخابات را مشاهده نکردید؟

    چرا اکنون مهدی هاشمی برای فرار از پاسخگویی به قوه قضائیه به خارج از کشور با بهانه های واهی فراری است؟

    با این حال، شما برای کاهش قبح گناه بزرگ سران فتنه هیچ گاه حاضر به عذر خواهی از اتهامات بی اساستان نشدید

    فرزند استاد یزرگوار شهید مرتضی مطهری

    که مانند بعضی آقایان دیگر فقط وابستگی نسبی با شهید مطهری دارید و نشان دادید ذره ای از معرفت آن بزرگوار را نسبت به مبانی انقلاب ندارید.

    شما با تشبیه مردمی را که به نمایندگی از ملت ایران به مواضع سید حسن خمینی در همنشینی با فتنه گران و عدول او از راه امام اعتراض داشتند به سپاه عمر سعد و ابن زیاد گناهی بس بزرگ مرتکب شدید که باید در پیشگاه عدل الهی پاسخگو باشید.

    شما با خیانت به آرمان امام،مردمی که حضرت روح الله آنان را برتر از مردمان صدر اسلام خوانده بود گستاخانه فحاشی کردید که اگر این فحاشیتان را نثار سران فتنه می کردید امروز تا این حد منفور ملت ایران نبودید چرا که مردم انقلابی همانطور که سران فتنه را به عنوان نقش آفرینان فتنه می شناسند شناسند شما را نیز به علت سعی در پوشش گناهان بزرگ فتنه گرانی که دیگر صلاحیت حضور در نظام اسلامی را داده اند از عاملان فتنه می دانند.

    ریشه این فحاشی شما مردم به حماسه ۲۲خرداد بر می گردد آن جا که مردم ایران بر خلاف نظرات شما با رای قاطع خود به دولت اسلامی زمینه این کینه توزی شما را فراهم کردند که شما در این یکسال اخیر با فحاشی نسبت به رئیس جمهور منتخب مردم غضب خود را نسبت به انتخاب مردم نشان دادید.

    ما دانشجویان امید داریم تا قوه قضائیه خواسته ملت ایران را در رسیدگی به این عقده گشایی های یکسال اخیر آقای مطهری علیه مبانی انقلاب اسلامی برآورده کند و اجرای عدالت اسلامی هر چه زودتر به گستاخی های علی مطهری پایان دهد.


    منبع :http://www.rajanews.com/

  59. فردید می‌گوید:

    جاتون خالی الآن یک جوابیه مزخرفی از علی کوچولو میخوندم کلی خندیدم! معلوم نیست جوابیه چیه؟

  60. حسین می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    احوالت؟
    دمت گرم بازم همون قلم همیشگی…ولی این بار بیشتر حال کردیم
    موفق باشی
    یاعلی

  61. خان باجی می‌گوید:

    سلام
    من چون وب سایت شما رو RSS کردم مطلب جدیدتون رو بهم نشون نداد. البته هنوز هم نخوندمش میرم آفلاین بخونمش . عصری توی خبرنامه دانشجویان میچرخیدم که متوجه حضورتون توی دانشگاه آزاد شدم .
    جدا” توی کشوری که داعیه اسلامی بودن داره فاجعه است روزنامه و خبرگزاری هایی که موافق نظام می نویسند رو بازخواست میکنند …حتما با اونوری ها در حال نون قرض دادنن و ریششون گرو یه چیزهایی ( پته مته ) هست .
    گفتیم شاهرودی رفت حتما ازجناب لاریجانی اعظم آبی گرم میشه اما … دریغ و دریغ و دریغ … قدیما یادمه بچه های کوچه و برزن گردو بازی میکردن اما ظاهرا به پسته بازی بدل شده .

  62. erfan89 می‌گوید:

    سلام داداش . این جمله رو شنیدی .خیلی با حاله

    آقا جای سیلی مردم را بوسید

    منبع :http://jazyreh.blogfa.com/post-86.aspx

  63. محمد افکار می‌گوید:

    سلام
    داداش حسین بسیجی ها
    ۱-دمت گرم
    ۲-دعامون کن
    ۳-تعداد و اسامی شهدای پارسال تا حالای بسیجی رو میتونی بدی ؟میخوایم ازشون بنویسیم تو نشریهمون برا ۲۲ خرداد-به راستی مگر شهدای ما از کشته های اونا که خودشون کشته سازی کردند بیشتر نبود؟
    ۴-این متن رو و کلا باقی متنا رو اگه بتونی بسپری کار بشه با صفحه آرایی عالیه
    ۵-همون طور که خودت گفتی از سران فتنه شکایت خصوصی کن قبل اینکه اونا شکایت کنند
    ۶-از مجله ای که قرار بود بیاد بیرون چه خبر؟
    ۷-تو رو خدا اون حرفی که زدی در مورد اینکه عمل باید دست ما باشه رو تو تمام متنات بیار-و بگو که بگیم و بنویسیم از فتنه و جنگ نرم و دفاع از ولایت فقیه-و بگو که هنوز تموم نشده-و بگو که یادمون نره تبیین و روشنگری الان و با آروم شدن ظاهری لشگر عمر سعد و ادامه بدهیم کارای عمیق مطالعاتی و برنامه های دیگه یروشن گری رو از حالا +از مهر سال آینده-و بگو که اگر کار نکنیم سبب می شویم که آقا خودش بیاد و در تیر رس قرار بگیره و باز بگو که آهای بچه بسیجی ها فتنه تمام نشده-و دعایمان کن داداش حسین بچه بسیجی ها-یا علی.

  64. منتظر 2 می‌گوید:

    ما نیروی انتظامی نیستیم نظامیتر از این حرفهاییم
    خیلی قشنگ بود عالی بود
    به امید نابودی کامل فتنه گران واحمقانی چون علی مطهری

  65. آصف می‌گوید:

    یه نقل قول باحال از شیخ خوندم.کلی خندیدم.به خدا قلمبه ی نمکه این شیخ.بخون حالشو ببر:
    عصر روز گذشته یکی از سران فتنه با تنی چند ازاعوان و انصارش پس ا زدیدار با سید حسن مصطفوی به سونای صدف رفت.

    به گزارش “جوان آنلاین”(س.م.خ) که در آستانه سالگرد رحلت حضرت امام(ره) به یکی ا زشهرهای شمالی کشور سفر کرده بود روز گذشته پس ازبازگشت به همراه برادران (الف)که از مدعیان نزدیکی به امام(ره) هستند به دیدار سید حسن مصطفوی رفت. در زمان حضور (س.م.خ) نفر پنجم انتخابات سال گذشته نیز سر می رسد که با برخورد سرد حاضرین مواجه می شود و فقط سیدحسن با وی برخورد گرمی انجام میدهد.

    پس از این دیدار (س.م.خ) به همراه برادران(الف) و (ق.ع) از نمایندگان اصلاح طلب مجلس به استخر و سونای صدف واقع در انتهای خیابان امیرآباد شمالی عزیمت می کنند. خبرنگار جوان آنلاین گزارش داد طبقه سیزدهم این مجتمع ورزشی دارای استخر(وی.آی.پی) است که روز گذشته از ساعت۱۸ برای (س.م.خ) قرق شده بود.این گزارش حاکی است عصر روز گذشته این استخرو سونای گرانقیمت به صورت کامل در اختیار (س.م.خ) و همراهانش قرار گرفته بود و ا زورود افراد ناشناس به آن جلوگیری می شد.

    گفته می شود (س.م.خ) از سید حسن مصطفوی نیز برای حضور در استخر و سونا دعوت کرده و لیکن بعلت بی حوصلگی این دعوت را رد کرده ست. همچنین وقتی نفر پنجم انتخابات متوجه شد که (س.م.خ) قصد استخر دارد به همراهانش گفت:”ایشان باید هم استخر برود ، روز ۱۴خرداد که شمال بود و فحش و کتکش را ما خوردیم.خطش را هم که ما جدا کرده که شاید به او دیگر نگویند از سران فتنه!ما از اول اشتباه کردیم که روی او حساب کردیم.”

  66. آذرخش می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    وقت بخیر. بالاخره یه بار اومدم شما هستین. 😀
    عجب مطلب طولانی. حال من چی کار کنم؟
    صبر کنید بخونمش. 🙂
    داداش حسین: لطفا هنگام خواندن متن مراقب چشمان بینوای خود باشید!

  67. آذرخش می‌گوید:

    وااااااااااااااای آخ جون چقدر جواب داداش حسین به بچه ها.
    خوبین؟ آب و هوا چطوره؟

  68. آذرخش می‌گوید:

    آخ جون منم جواب دارم. هـــــــــــــــــــــــــــــی.
    چشمای ما فدای یک کلمه از مطالب شما داداش جون.

  69. سلام می‌گوید:

    خب باشه باشه باشه

    این بود مرام داداش بچه بسیجی ها ااا
    خسته نباشید که جواب مارو هم دادید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    حداقل مثل کامنت دیروزیه که به (نمی دونم کی بود) بگو : دوست ندارم !

  70. فدایی سید علی می‌گوید:

    سلام
    خیلی عالی بود
    نمیدونم چرا هرچی تکراری مینویسین من بیشتر دوست دارم بخونم؟؟؟؟؟
    خیییییییییییییییییییییییییییییللیییییییییییییی اینجا رو دوست دارم خخخخخییییییییییییییییییییییییللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییی

  71. آذرخش می‌گوید:

    آفرین آفرین آفرین
    بر وزن همون سه تایی های سیداحمد.
    خیلی عالی بود داداش. کیف کردم کلی. دمت گرم.
    نمی دونم چرا این یکی از این چند تا مطلب اخیرت صد برابر بیشتر چسبید.

  72. عطر خاک می‌گوید:

    سلام به همه
    مخصوصا حسین داداش
    نمی ای نمی ای وقتی می ای به قطر زمین طول دلنوشتت میشه هرچند هر چقدر طولانی بشه ما سربلند تر اما حسین داداش نیگام کن ازامروز عینکی شدم عینک زدم شدم عین ….
    فونت کامنتا اگه میشه بیشتر شه خوب میشه
    ومطلبت…….
    حرف نداره که بگم اما یه حرف دارم بگم بعدا میگم 🙂

  73. عطر خاک می‌گوید:

    نه حرفمو پس می گیرم
    نمی آی و نمی آی وقتی میای به وسعت آسمون می نویسی دعا میکنم قلمت برسه به هفت آسمون برسه که با وجود جود شهدا می رسه

  74. ya zeinab می‌گوید:

    “خامنه ای نبود می کشت ما را دلتنگی غروب آدینه. “….. نمیدونم چرا وقتی از شیخ حرفی به میان میاد کرکر خنده پشت سرش میاد! خدا این شیخ رو برای ما نگه داره بدون اون تحمل دیگر سران فتنه محاله!
    داداش حسین: واقعا محاله!

  75. سایت شهدای فردو می‌گوید:

    سلام داداش
    مثل همیشه بغض رو به گلوم هدیه دادی
    تقدیم به حضرت ماه:
    ماعکس تورا به کوی ومیدان زده ایم/تصویر تو را به پرده جان زده ایم
    بر صفحه قاموس لغت بعد از تو/بر معنی عشق خط بطلان زده ایم

  76. علیرضا کیانی می‌گوید:

    حسین با ما قهری ها
    نظری نداشتی در مورد نوشته… تعریف و تمجید نمی خوام… نقد منصفانه
    یادم نبود وقت نداری
    یا حق
    داداش حسین: خواندم. ورود در این حوزه کار ظریفی است. فکر کنم از عهده اش بر آمده اید. گاهی بهتر است برای ورود به اصل نوشته مان، مقدمات بیشتری فراهم کنیم و خواننده را آماده کنیم تا حرف اصلی ما را بهتر درک کند.

  77. gomnam124 می‌گوید:

    داداش حسین خیلی باحال بود.
    بگم دیگه :طیب الله انفسکم
    راستی دوستان عزیز من یه چشم پزشک خیلی خوب و بسیجی میشناسم . وقت بگیرم براتون:-D

  78. دانشجو می‌گوید:

    بابا ما چطور این مطلب رو بخونیم ، کپی اش می کنم ، بعد سر فرصت می خونم !!!!

    به این وبلاگ هم سر بزنید

    http://unikaroonnews.blogfa.com
    http://unikaroonnews.blogfa.com

  79. دانشجو می‌گوید:

    نظرم ارسال شد؟!

  80. ستوده می‌گوید:

    سلام…منم میخام بگم داداش….اجازه هست؟؟؟؟
    چشم درد واسه متن یه طزف نظرای دوستاتونم یه طرف…..
    خب برم تا اخر بخونم بیام…..به ما ساندیس نمیدین؟؟؟؟؟
    بهشتی باشید

  81. سایت شهدای فردو می‌گوید:

    سلام داداش
    نمیدونستم بابا اکبر ۲۸ ساله که پرواز کرده
    نمیدونستم حسین کوچولوش خیلی کوچیک بوده
    ظاهرا دو ساله بودی؟نه؟
    پس شیر مادرت حلالت باشه.انشاءالله با حضرت زهرا(س) محشور بشه با این بچه تربیت کردنش.

  82. سادات می‌گوید:

    سلام انشاءا… که خسته نباشی اجرتم با حضرت زهرا

  83. آذرخش می‌گوید:

    داداش حسین فکر کن من هنوز عینکم رو درست نکردم.
    دیگه خودت حساب کن به چه وضعی خوندم نوشته ات رو.
    هی ساندیس خوردم هی خوندم. 😀

  84. سیداحمد می‌گوید:

    سلام عزیز دل برادر.

    خوب هستید انشالله؟
    همین الان رسیدم؛متنو نخوندم.
    دورت بگردم چقدر طولانیه؟
    من که دارم از خستگی میمیرم چکار کنم؟

    ولی خوب تا نخونم که خوابم نمیبره.
    پس میخونم و میام نظر ارزشمند! خودم رو اعلام میکنم 🙂
    چقدر خودمو تحویل گرفتم!

  85. salekemobarez می‌گوید:

    سلام دوستان علی الخصوص داداش حسین ان شاالله امشب سر حالی داداشی شکر الحمدلله داداش عذر تقصیر فرصت نمی کنم الان بخونم دارم متن سخنرانی جمعه ی اقا رو که خلاصه کردم تایپ ی کنم تا نیم ساعت دیگه میام ببخش برادر عزیز.می بخشی که؟

  86. آذرخش می‌گوید:

    ببین همه ذوق کردن از سرحال بودن شما داداش حسین.
    ببین چقدر اینجا پر شور می شه وقتی شما حال داری.
    ایول.
    ایشالا همیشه شاد باشی

  87. ستوده می‌گوید:

    ببخشید کی پیشنهاد معرفیه دکتر داده بود؟؟؟؟؟کی میره دانشگاه امتحانم بده؟؟؟
    وای داداشی عالی بووووووددددددددددددددددد…..ولی به من جای یه ساندیس باید چنتا بدین چون من بصورت بلند گو برای جمع خانواده خوندم و تحلیل کردم و خندیدم…وای چقدر بعضی قسمتاش جالب بود…..خوشبحال دوستاتون…دعا میکنم ..داداش عزیزم حاج حامد تلنگر زودتر از امتحانات بیان تا ایشونم بیان وبتون….
    ممنون از تقدیمیتون….دعا میکنم اقای عارفی هم زودتر به جمعتون باز گردن..خدا خیرشون بده که حتی در زمان غیبت کوتاهشون منبع خیر بودن برام…
    بهشتی باشید….(گل)

  88. ماخامنه ای را دوست داریم. خامنه ای دل ما را برده است. خامنه ای نبود می کشت ما را دلتنگی غروب آدینه. خامنه ای بوی خورشید می دهد. این روزها نگاه به چهره نورانی خامنه ای خبر از نزدیکی ظهور می دهد. مخالف ماه دشمن خورشید است

  89. گفته بودند... می‌گوید:

    شک دارم قلمت از آن خودت باشد…
    قلمت خون بیمه شده بابا اکبر است …
    قلمت پاکی شیر شیرزنی است که پسر بابا اکبر را مرد بار آوردادعا نکرد…
    دستانش بوسه باران

  90. محمد می‌گوید:

    سلام
    داش حسین دلم برای دود موتور بسیجیا وشبای رهایی تنگ شده.
    دعا کن.

  91. آذرخش می‌گوید:

    ولی هنوزم کم حرفین.
    الان یه چیزی می گم به حرف بیاین. فحش خوردن از شما هم عالمی داره.
    داداش حسین اون عکست رو از اون بالا بردار. چه معنی داره. 😀

  92. s می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    من امروز از ساعت ۱ منتظر آومدنت بودم چقدر دیدنت برام آرزو بود از مطالبت فیض بردیم
    راستی خطتتون هم مثل خودتون پر از زیبایی است از امضاتون متشکرم واز نصیحتتون.
    امروز اشک ها ولبخندهاتون به من آرامش داد.امروز تو تالار ابن سینا از این که شاید یه روزی بتونم ستاره ای باشم برای ماه به خودم بالیدم واز این که داداشی دارم مثل شما به خودم بالیدم .
    ممنون از محبتتون.

  93. دوست می‌گوید:

    عجبا
    دانشگاه تهران اومدید و کسی به ما خبر نداد؟
    این تیکه بهم چسبید:
    دوره سید علی مثل دوره علی است اما اینجا کوفه نیست، صدای علی را از درون چاه نمی شنوید

  94. با سلام و خسته نباشید .
    حسین جان دیشب افتخار داشتم در خواب به بهشت تا ابد زهرایی بروم و زیارت کنم قبور چند شهید قطعه ۲۶را. اما نمی دانم چرا هرچه دنبال شهید قدیانی گشتم لیاقت دیدارش را پیدا نکردم. گویی از من مخفی شده بود.بسیار ناراحت و گریان از خواب بلند شدم.
    اگر اینبار پدر بزرگوارت را دیدی، بپرس چرا چهره پنهان کرد؟؟ اینقدر نالایقیم که حتی قبر نورانیش را درخواب نباید ببینم؟؟!!
    سلام خدا برتو ای بهشت زهرا
    با شهرنمای غم دوری به روز کردم وبلاگمو. تورو جان بابا اکبر یه سر بزن پیام بزار.
    http://shakhsar.persianblog.ir
    http://shakhsar.persianblog.ir

  95. اصلاح می‌کنم ؛
    با شعرنمای «غم دوری» به روز….

  96. میثم شاید حامد می‌گوید:

    سلام داداش حسین

    هدف گلوله ما آمریکا و اسرائیل است. لطفا کنار بروید تا به شما نخورد. ما تذکر خودمان را دادیم، اگر خورد حق تان است. پس فردا نگویید نگفتید. ما گفتیم. ما بارها گفته ایم. باز هم می گوییم: غلط کردید بیشمارید.

    دوست دارم در حد اعلی…مردی به مولا

    خدا قوت

    راستی….من اون روز ساندیس گیرم نیومد…به جای من هم نی ساندیستو بکن تا ته تو چشم دشمن

    یا زهرا

    التماس دعای فرج

  97. رها می‌گوید:

    عالی بود مثل همیشه
    لعن علی عدوک یا علی موسوی و

    کروبی و خاتمی
    ریغوهای کوفه هم خیلی با حال بود.

  98. komeil می‌گوید:

    سلام
    پس بهتره کامنت های پست را هم بخونی .

  99. salekemobarez می‌گوید:

    سلام داداش حسین چه شب ساکتی.چه متن پرباری داداش دستت نقره البته به دلایل شرعی.

  100. salekemobarez می‌گوید:

    راستی داداش دیشب خواب اسرائیلو دیدم.جدی میگم دیدمش.

  101. لابدان می‌گوید:

    الله اکبر/الله اکبر
    خامنه ای رهبر
    مرگ بر ضد ولایت فقیه

  102. خان باجی می‌گوید:

    سلام
    مولای ما اگر در نماز جمعه سوره منافقون رو بخونند حتما باز هم به آقایون بر میخورده .
    .
    خدا منو ببخشه اما نمی دونم چرا هر جا که از شیخ میخونم ناخودآگاه خنده ام میگیره . ببین بعد از این همه سال چه طوری خودشو مضحکه کرد ؟؟؟؟ تحویلشم نمیگیرنا اما علاقه زیادی ایشون به نشون دادن این حماقت برام عجیبه …
    .
    امیدوارم که خواسته اون مادر شهید هم به زودی زودی اجابت بشه و نائل به دیدن صورت بهاری آقا بشه .
    .
    اللهم الرزقنا

  103. پیام فضلی می‌گوید:

    سلام-
    حسین جان این روزهایت را خسته نباشی.
    خداقوّت-

  104. خان باجی می‌گوید:

    راستی یادم رفت تو پست قبلی بهتون بگم ، بنابراین اینجا میگم .
    به نظرتون دوستمون امیرعلی خود جناب شیخ نیست ؟؟؟ خیلی از عشقولانه در کردن شما با شیخ حالش گرفته اس .

  105. دوستدار ولایت می‌گوید:

    …وهنوز جاب نداده ای!!!

  106. دوستدار ولایت می‌گوید:

    …وهنوز جواب نداده ای!!!

  107. پیام فضلی می‌گوید:

    »» یادی کنیم از جُلبکان سبز ِالکی:
    #سبز سبزم دین فروشم
    #سبز سبزم بی بخارم
    #با وطن کاری ندارم
    #با بی بی سی، گشته ام هم آب و کاسه
    #ریشه ام در انگلیس است و فرانسه
    #در پی فحش و شعارم
    #فکر مکتب نیستم
    #کاری به جمهوری ندارم
    #آشنا با حیله و مکر و دروغم
    #کله پوکم
    #کرده آقای “سوروس” اینبار کوکم
    #همچو ویروسم، وطنم را می فروشم
    #بدتر از ویروس ِخوکم
    #عامل دست ِسیایم
    #اجنبی را می ستایم
    #گردد ایران همچو افغان، خُب به من چه؟!
    #می شود نا امن و ویران، خُب به من چه؟!
    #گر بدست روبهان اُفتد وطن
    #من فکر ِخویشم
    #انزوای مُلک ِایران، خوب به من چه؟!
    #دین فروشم
    #سبز پوشم!
    »» http://sms88sms.persianblog.ir/post/611/

  108. آبجی زهرا می‌گوید:

    سلام به همه.
    داداش من نه ۹ دی ساندیس گرفتم…
    نه ۲۲ بهمن…
    نه ۱۴ خرداد…
    تکلیفم چیه؟؟؟
    داداش حسین: قضایش را به جا آورید!

  109. میرزا نمرده است می‌گوید:

    سلام. خدا خیرت بده آدم غبطه میخوره به فضای قطعه ۲۶ بچه ها چه خوب دل میبندند به هم دیگه و باهم عشق بازی میکنند با داداش حسین عشق بازی میکنند شاید ازنظر بعضی ها بی ربط باشه اما یاد صفای جبهه ها میافتم میام اینجا

  110. ناشناس می‌گوید:

    سلام خسته نباشید که خسته سران فتنه اصلی و عروسک های دلقک گون داخلی آن ها هستند
    تو روح همشان لعنت و مصیبت باد

    ایدکم الله

    چنان دلگیر سال گذشته این موقع ها شدم که نمی دانی
    تو روح همشان، اما بدجوری ما را به وجد آوردند با حماقت ها و خیانت هایشان

    تو عمرم تصور چنین کارهایی را نداشتم

    و از همه مهمتر بهت پنجم بودن در بین ۴ نفر چقدر مزه داد و خدا می داند چقدر خندیدیم، و می خندیم و خواهیم خند در سه سال آینده
    من چند تا کاندید برای جایگزینی نقش شیخ در سه سال آینده دارم، یکی از اون ها رابطه ای وثیق با فرزند پنجم اکبر پسته دارد.

    موفق باشید

  111. سکوت می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    فقط یک کلمه در جواب این متن طولانی میشه گفت:
    آفرین.
    خداوند همیشه پشت و پناهتان باشد…
    اللهم عجل لولیک الفرج

  112. امیرعلی می‌گوید:

    حسین قدیانی از این دوجمله خیلی خوشم اومد
    خامنه ای نبود می کشت ما را دلتنگی غروب آدینه. خامنه ای بوی خورشید می دهد
    هدف گلوله ما آمریکا و اسرائیل است. لطفا کنار بروید تا به شما نخورد
    کلا خوب بود اگه همین طور بنویسی انتقاد نمیکنم که بگی “”حسین قدیانی :دوست ندارم!””
    مثل کوه باش که تندباد نااهلان نتواند تورا از پا در آورد
    نه مثل بید که با نسیم سخن ناکسان بلرزی
    صبور باش تا بمانی

  113. پیام فضلی می‌گوید:

    »» ایران که کوفه نیست، مگر مرده ایم ما؟!/ ما عهد بسته ایم، قسم خورده ایم ما!
    »» سروده ی سیّدحسین شهرستانی؛ وبلاگ به قدر تشنگی…
    »» شعری که شنیدنش شور و غرور را در دل ها می بارد…
    »» http://shahrestanihosein.blogfa.com/
    #ایران که کوفه نیست، مگر مرده ایم ما؟!
    #ما عهد بسته ایم، قسم خورده ایم ما!

    بد مَست نیستیم که پیمانه بشکنیم
    عمری است تا به عهد تو سَر بُرده ایم ما

    #«روز نخست چون دَم رَندی زدیم و عشق»*
    #راهی به جز ولای تو نسپرده ایم ما

    ما با امام عهد وفای تو بسته ایم
    با او بگو که عهد تو چون بُرده ایم ما!

    #«بر ما بسی کمان ملامت کشیده اند»**
    #این فخر ماست تیری اگر خورده ایم ما

    گر سنگهای کینه این نابرادران
    ور بار جور اجنبیان، گرده ایم ما

    #امروز نیست دِشنه و دشنام مان نصیب
    #از طعنه رقیب نیازرده ایم ما

    ما دل به های و هوی زمستان نباختیم
    هرچند اگر به حادثه پژمرده ایم ما

    – – –
    #دست تو باد بر سر ما باقی ای خدا!
    #دست دعا نگر که برآورده ایم ما!

    ::. سروده ۵ بهمن۸۸ .::
    ::. پس نوشت .::
    *و ** از حافـظ
    »» http://sms88sms.persianblog.ir/

  114. ایلیا می‌گوید:

    میکشد آخر ما را این قلمت-

  115. آبجی زهرا می‌گوید:

    اخ
    جون…
    دفعه ی دیگه ۴ تا ساندیس حکومتی…
    حالا مگه خوابم می بره؟؟:D

  116. آبجی زهرا می‌گوید:

    سران فتنه چرا…..
    از بالا خط ۵۳ الی بدل رو درست کنید…

  117. مهاجر می‌گوید:

    سلام خداقوت
    خط پنجاه وسوم نوشته الی البدل که فکر کنم منظورت علی البدل بوده لطفا تصحیحش کن
    یا حق

  118. آبجی زهرا می‌گوید:

    خط ۷۵ .درستش کنید..
    معاریو..

  119. سیداحمد می‌گوید:

    “……شما اگر دوست دارید ضد ولایت فقیه باشید پس مرگ بر شما.”

    من از خیلی از جمله ها خوشم اومد کدومشو بنویسم؟؟؟

    داداش حسین بسیجیها میبوسم دستتو.
    رحمت خدا بر شهید قدیانی که چنین جواهری برای ما گذاشته.
    بخدا همشو با عشق خوندم و خیلی از جمله ها رو چند بار خوندم.

    چه طوری این احساس قابل بیانه؟
    بخدا نمیدونم چی بگم،
    با چه زبونی بگم؟
    چی بگم که در شأن شما و نوشته عالیتون باشه؟

    بخدا خیلی با شعوری.
    خدا حفظتون کنه.

    تخصص دارید در ترکیب کردن اشک و لبخند….

  120. طاهره فتاحی می‌گوید:

    ببخشید وبلاگ ارزشی تونو بی ارزش میکنم.ولی فقط دلم میخواد یه کم شاد بشید.
    مرد به سرعت به خانه امد و فریاد زد عزیزم ساکتو ببند. من همین الان۱۰۰۰۰۰۰ میلیون دلار برنده شدم .
    زن :ساکها رو برای ساحل ببندم یا کوه.
    مرد : مهم نیست فقط ساکتو ببندو از جلو چشام دور شو!

  121. مهاجر می‌گوید:

    سلام خداقوت
    خط پنجاه و سوم نوشته الی البدل که احتمالا منظورت علی البدل بوده
    یا حق

  122. سیداحمد می‌گوید:

    کل متن عالی بود ولی بعضی قسمتها خیلی بهم چسبید یعنی الان که دوباره میخونمش بازم کیف میکنم.

    ممنون ممنون ممنون
    بخدا خیلی عزیزی.

    خدا به حق حضرت زهرا داداش حسین ما رو از بدیها و بلاها محافظت بفرما.

    لال از دنیا نری بلند بگو آمییییییییییییین.

  123. سیداحمد می‌گوید:

    حالا که من متنو خوندم شما رفتی؟

  124. خان باجی می‌گوید:

    از بعد از ظهر تا حالا دنبال این عکس بودم .
    ببینید اقتدا کردن صانعی رو به سید حسن

    http://www.rajanews.com/Files_Upload/11864.jpg
    خب طفلکی حق داره هوایی بشه دیگه …

  125. مهدی ترک می‌گوید:

    داداش حسین خسته نباشی خیلی مطلب خوبی بود مخصوصا این قسمتش :

    “کسی ادعا نمی کند خامنه ای علی است اما افتخار علی در این زمانه خامنه ای است “

  126. فاطر سبز می‌گوید:

    سلام

    اللهم احفظ قائدنا امام خامنه ای

    سلامتی امام خامنه ای صلوات

    اللهم صل علی محمد و آل محمد

    دیروز-امروز-فردا…

    منتظر دیدار نظراتتان هستم

    ان شاءالله

    داداش حسین مطالبت خیلی سنگینه

    یه خورده اروم تر !!!

    اللهم عجل لولیک الفرج

    التماس دعا

    فاطر سبز
    http://www.fater-313.blogfa.com

  127. علی قالپاق(آیه) می‌گوید:

    سلام داداش حسین .
    ببخشید این رو شک دارم هرجور خودتون میدونید:
    الی البدل(علی البدل)برای پیدا کردن آدرسش توی نوار عنوان از سربرگ edit،
    find رو انتخاب و بعد کلمه رو توش بنویسید خودش کلمه رو میاره.(۵ خط بالاتر از ۲۵۰۰ ماهواره)

  128. علی قالپاق(آیه) می‌گوید:

    خلاصه آمار سایت
    ساعت ۴:۰۵
    بازدید امروز: ۷۴۸
    بازدید دیروز: ۵۰۳۲
    افراد آنلاین: ۵
    بازدید کل: ۳۲۵۷۲۱

  129. علی قالپاق(آیه) می‌گوید:

    این جمله آخرشهههههههههههههههههههههههههههههه
    “من در گروه سرود خمینی ای امام بودم”

  130. مهدی می‌گوید:

    مثل همیشه معرکه بود. خدا اجرت بده.

    ضمنا کلمه “الی البدل” باید “علی البدل” باشه.

  131. محمد می‌گوید:

    پیام :منتظران ،مجنون زادگان لیلای وجودند ؛عاشقان دل سوخته که لب به زمزمه تر کرده اند و در دل شور و عشق و امید پرورانده اند و پای افزای از صبرو شکیب ستاده اند تا خستگی راه مجالشان ندهد که به ماندن بیندیشند که باید رفت تا به راه پیوست ؛چرا که رفتن به راه می پیوندد و ماندن به رکورد . امام خمینی

  132. sara می‌گوید:

    متن وصیت نامه یادگار امام

    بسم الله الرحمن الرحیم

    با امید به رحمت واسعه حضرت حق جل جلاله و ایمان به حقانیت آنچه حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم آورده است و با اقرار به تبعیت محض از معصومین بزرگوار بخصوص مولای متقیان امیر مومنان و خلیفه بلافصل رسول اکرم صلی الله علیهما و آلهما .

    اینجانب احمد خمینی فرزند امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در تاریخ ۳۰/ شهریور ۷۱ هجری شمسی مطابق با ۲۳/ ربیع – الاول/۱۴۱۳ قمری چند سطری به عنوان وصیت می نویسم تا به این اصل اسلامی عمل کرده باشم .

    ۱٫ وصی خود فرزندم حسن خمینی را قرار دادم تا در صورت امکان به آنچه مورد نظرم است عمل نماید انشاءالله خداوند به ایشان پاداش خیر دهد .

    ۲٫ مرا حتی المقدور نزدیک پدر عزیزم و مراد و امامم دفن کند تا شاید به حساب حضرت امام فاتحه ای هم نصیب من سراپا گناه گردد و خداوند به خاطر آن حضرت مورد لطفم قرار دهد .

    ۳٫ بعد از من کار مرقد حضرت امام با ایشان است تا به کمک و هدایت برادر عزیزم جناب حجة الاسلام آقای انصاری که با در نظر گرفتن تمامی جهات بهترین فرد و دلسوزترین شخص نسبت به حرم حضرت امام است کارهای آنجا را بعد از من دنبال کند، بعد از من حسن خمینی تولیت آن مزار شریف را عهده دار باشد .

    ۴٫ کلیه اعلامیه ها و کتابها و نوشتجات حضرت امام قدس سره بعد از من در اختیار حسن خمینی است که هرگونه می خواهد چاپ و منتشر کند و در صورتی که وضع مالی خانواده ام خوب نباشد از درآمد آن برای گذران زندگیشان استفاده کند والا بهتر است پول حاصل از آن به فقراء و یا خرج حرم امام گردد درآمد آن مال همه افراد خانواده است، کار مؤسسه نشر امام نیز با صلاحدید حسن آنگونه که تشخیص می دهد است .

    ۵٫ کتابهائی که در دفتر فرهنگی است و متعلق به من است در صورتی که خانواده ام (فاطی) احتیاج مادی داشته باشد بفروشند و پولش را در اختیار او بگذارند ولی بهتر است همه بچه ها از آنها استفاده کنند در صورتی که نه احتیاج مادی باشد و نه بچه ها از آن استفاده می کنند به کتابخانه آیت الله العظمی آقای نجفی سپرده شود تا طلاب از آن استفاده کنند و اگر حرم امام دارای کتابخانه شد در آنجا گذارده شود .

    ۶٫ کلیه اثاث منزل که مال من است به همسرم بخشیدم، البته اثاثی که مربوط به من است خیلی ناچیز است .

    ۷٫ من شخصا در هیچ بانک و مؤسسه ای و یا شرکتی و از این قبیل وجهی ندارم و اگر مختصر پولی در بانک تعاون اسلامی دارم شهریه های مراجع بزرگوار قم است که باید صرف فقراء گردد .

    ۸٫ وجوهی که نزد خودم است یا پول شخصی و یا وجوه شرعیه است که جای هر کدام مشخص و روی هر کدام نوشته شده است، اگر به پولی برخورد شد که مشخص نبود از اموال خودم محسوب نگردد. کلیه وجوهی که سهم مبارک و یا خیرات است در اختیار رهبر بزرگوارمان حضرت آیت الله خامنه ای دامت برکاته قرار گیرد تا در موارد مقرره اش صرف گردد .

    ۹٫ به فرزندان عزیزم حسن و یاسر (رضا) و علی سفارش می کنم که متدین و با تقوی باشند و دوست دارم در حوزه علمیه قم درس دینی بخوانند و در موقعش متلبس به لباس وحانیت شوند. معتقدم اینطور بیشتر محفوظ می مانند و سفارش مادرشان فاطی عزیزم که زن فاضل و بسیار متدینی است را به آنها می کنم او زن عارف مسلکی است که مورد علاقه شدید امام بود، نکند خدای ناکرده بعد از من به او کم محبتی شود، نکند خدای ناکرده صدای فرزندان نسبت به او بلند شود. او لطیف و دانا است و گوش دادن به نصایح او مسلما به نفع فرزندان است .

    سفارش مادرم که جان عزیزم فدای او باد را می کنم – او سختیها و مرارتهای بسیار کشیده است و همیشه انیس و مونس اماممان بوده است – فرزندانم و فاطی خیلی مواظب ایشان باشند، امروز خدمت به خانم روح امام را شاد می کند .

    فاطی عزیزم تو خود بهتر از همه می دانی که دیر یا زود همه رهسپار دیار آخرتیم، سعی کن زندگی عادی خود را ادامه دهی و راضی باشی به رضای حق جل و علا .

    ۱۰٫بین خود و خدای خود رضایت کامل دارم که تمام تلاشم برای تقویت اسلام و نظام و امام بوده است و از این جهت در آرامش کامل بسر می برم البته من هم مانند همه کسانی که درگیر کارهای مختلف مبارزاتی و سیاسی هستند بی اشتباه نبودم و به این اعتراف می کنم ولی تنها کسانی اشتباه نمی کنند که کاری نمی کنند. در زد و خوردهای سیاسی ممکن است کارهائی انجام داده باشم که مناسب شان امام و یا یاران امام نبوده باشد، تقاضایم از خدا و یاران امام این است که مورد عفوم قرار دهند. من در جهت مصلحت امام به هیچ فرد و گروهی رحم نکرده ام و خیلی ها را در این راستا رنجانده ام که هنوز هم از این جهت ناراحت نیستم، از همه بخصوص مادر، فاطی، خواهرها و بچه هاشان و قوم خویشان مادری و پدری، نسبی و سببی امید عفو و دعای خیر دارم .

    به حسن و برادرانش این توصیه را می نمایم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آن است و بدانند که ایشان موفقیت اسلام و نظام و کشور را می خواهند. هرگز گرفتار تحلیل های گوناگون نشوند که دشمن در کمین است .

    خداوندا عبد تو پیش تو می آید و تنها امیدش به تو است عبدی شرمگین و گناهکار او را به رحمت و بزرگواری خود ببخش یا ارحم الراحمین والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته برای من ۱۰ سال نماز و روزه بدهید. وصیتنامه های قبل از این تاریخ فاقد ارزش است .

    احمد خمینی – ۲۳/ ربیع الاول/ ۱۴۱۳
    ۳۰/ شهریور/۱۳۷۱

  133. رسوا می‌گوید:

    آفرین به شما که انقدر باحال هستید
    .
    .
    .
    .
    .
    http://www.shayeeh.blogfa.com

  134. پیمان می‌گوید:

    ففقط قصد عرض ادب به داداش حسین عزیز رو دارم
    خسته نباشی بسیجی خودتو محکم ببند یه متن توپ واسه ۲۲ خرداد بنویسی ای خدا یه حالی از لجن ها بگیریم

  135. منتظر 2 می‌گوید:

    شب ۲۲ خرداد ظاهرا فتنه گران بیانیه دادن برا تکبیر
    بر و بچ حزب الله بعد از هر تکبیر فریاد برآورید خامنه ای رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه تا نغمه تکبیر هم تیری شود بر حنجره فتنه ان شاء ا…

  136. منتظر 2 می‌گوید:

    شب ۲۲ خرداد ظاهرا فتنه گران بیانیه دادن برا تکبیر
    بر و بچ حزب الله بعد از هر تکبیر فریاد برآورید خامنه ای رهبر / مرگ بر ضد ولایت فقیه تا نغمه تکبیر هم تیری شود بر حنجره فتنه ان شاء ا…

  137. سلام
    امروز فهمیدم توی خوانندگان این سایت مثل من عینکی زیاده
    امروز هم عینکم نبود. فکر کن ببین به چه بد بختی این متن طولانی را خواندم
    کور شدم . نه کور شدیم جواب خدا رو چی میدی
    این همه آدم دارند میگن
    خب یا درشتر بنویس یا
    نه همون. درشت تر بنویس
    ضمنا
    می خواستم بگم فحش نده ، یاد جمله آقا افتادم که مثل سگ دروغ می گویند
    چه کیفی داشت. البته دلم به حالش سوخت. حالا این دل آقاست
    ببین دل امام زمان چه قدر سوخته که اون لحظه به حکم ولایت تکوینی و تشریعی و وووو حتما اونجا هم بوده

    با همه این حرفها فحش نده
    یک بار دیگه با یک نگاه دیگه سوره های مسد، یوسف ،و ……رو بخون

    به قطعه ۲۶ نه به همه ی بهشت زهرا بگو بد جوری کارم گیره چند روزه
    چه قدر حرف زدم الان همه می فهمند شغلم چیه

  138. سید علیرضا می‌گوید:

    سلام حاج حسین
    دلنوشته ات مانند همیشه به دل می نشیند که (( آنچه از دل براید لا جرم بر دل نشیند )) اما چون به ۲۱ سال اشاره کردی و اشتباه آن فرد را به درستی نمایاندی خدمتت عرض می کنم که از سال ۶۱ هجری قمری هزار و سیصد و هفتاد سال قمری و حدوداً هزار و سیصد و سی سال شمسی می گذزد . البته قبول دارم که این اشتباه سهوی کجا و آن همه خطا و معصیت آن از خدا بی خبران کجا ؟
    انشا الله خداوند بر توفیقاتت بیافزاید

  139. رهگذر می‌گوید:

    خداقوت

  140. حسین مورچه می‌گوید:

    الله اکبر الله اکبر الله اکبر
    پای هر کمکی هستم با اینکه قابل نیستم

    این حرف نبود آرپی جی هفت بود
    زنندش داش حسین بود

    ای جونم ای جونم به این باتوم که درست خورده وسط فرق اکبر قلابی های عالم امکان
    ای جونم به ساندیس شرابا طهورا
    ای جونم به تمام حرف های حکومتی

    نبض ما با نبض حیدر می زند
    در رگ سبز پیمبر میزند
    ما به عهد خویش کافر نیستیم
    استخوان در حلق حیدر نیستیم
    در “خمینی” روح حق گر منجلی است
    روح “روح الله” همان “سید علی” است

  141. ناشناس می‌گوید:

    دیت مریزاد

  142. علی می‌گوید:

    دست مریزاد

  143. سیده زهرا می‌گوید:

    امروز از خوندن متنتون بی نهایت خوشحال شدم.
    متنهاتون اینقدر پر از فحش و توهینه که من رو خوشحال می کنه. همیشه شما که چماق به دست هستید و منطقتون منطق کتک زدنه قطعا قلمتون هم میشه قلم فحاشی.
    من خوشحالم که جزو به قول شما جلبکها نیستم و از خوندن متنهای شما لذتی می برم که نگو و نپرس. اینقدر بی منطق و کورکورانه که خنده ام می گیره. اینقدر لجنزده و تهوع آور که من کیف می کنم.
    امام زمان با دوستانی مثل شما اصلا دشمن نمی خواد.
    امام زمان شکایت حماقت شما و آن مراد تان را نزد جده بزرگوارش خواهد کرد.
    اگر تا الان یک لحظه شک داشتم که شما بزرگترین دشمن امام زمان هستید حالا یقین دارم که هستید.
    تا حالا بعضی وقتها از خداوند براتون هدایت آرزو می کردم اما الان به این نتیجه رسیدم که شما هدایت ناپذیرید. آدمی که خود رو به خواب زده نمیشه بیدار کرد.
    والعاقبه للمتقین

  144. بابک می‌گوید:

    سلام حسین جان
    خوبی ؟ خسته نباشی …
    کاش کمی از نگاه و بصیرتت رو به هم سن و سالهات که پست و مقامی در این مملکت دارن هدیه میدادی !!
    حسین جان ، خیلی هوات رو داریم ها ! اول خدا ، بعد معصومین و آقا ، بعد هم ما 🙂
    راستی ، چرا هیچ کس وبلاگ من رو نمی بینه ! دلم می گیره ! حداقل تو بیا خوب !

  145. سید می‌گوید:

    سلام داداش
    خدا خیرت بده . سلامت و برقرار باشی هم تو هم خونواده

  146. ش می‌گوید:

    اصلاح کنید آقای قدیانی
    علی البدل صحیح است و با الف نیست.
    احسنت و عالی

  147. هدی می‌گوید:

    ینها نمیدانند ما انقدر به حضرت ماه علاقه داریم که کودکمان را حتی زمانی که هنوز در بطنمان است و متولد نشده “سرباز امام زمان فدایی سید علی می خوانیم”
    مادر ۲۷ساله منتظر تولد کودک فدایی سید علی

  148. علیرضا می‌گوید:

    سلام داداش حسین مثل همیشه عالی بود
    کلی حال کردم با دلنوشتت هرچند چشو چالم در امد تا خوندم …. تازه بد تر از اون اینه که یکی بیاد جای من امتحان بده
    ولی داداش حسین با این جملت خیلی حال میکنم “غلط کردید بیشمارید”

    ما منتظریم که تا محرم گردد
    هنگامه امتحان میسر گردد
    ما میدانیم و تیغ و حلقوم شما
    یک مو ز سر علی اگر کم گردد
    تعجیل در فرج حضرت حجت (عج) صلوات

  149. آنتی بالاترین می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    مدیریت وبلاگ ؛ قطعه ۲۶، سلام علیکم
    بنا به فرموده مقام معظم رهبری ، امام خامنه ای (مد ظله العالی) ،گامی در جهت مبارزه فرهنگی و سایبری مقابل عوامل مجازی ضد انقلاب و ضد اسلام و گروه های انحرافی برداشته ایم ،لذا از شما مدیر انقلابی درخواست میکنیم به جهت اطلاع رسانی به کاربران فضای مجازی ،وبالابردن آمار وبلاگ های انقلابی و ارزشی ،وبلاگ آنتی بالاترین را با همین نام لینک نمائید و به ما نیز اطلاع دهید تا ما شما را لینک کنیم

    http://www.balatarinsooti.blogfa.com

    سایه رهبر مستدام باد
    التماس دعا

  150. راحیل می‌گوید:

    با اینکه خیلی طولانی بود ولی من هم خیلی با ذوق همه اش رو خوندم.
    پایدار باشید در این صراط

  151. علیرضا می‌گوید:

    سلام . خسته نباشی . سطح این مطلب جدید خیلی بالا بود و چسبید . اما در مورد اضافه کردن نوشته ها جدید به نه ده :
    خیلی از کسانی که نه ده را خریده اند . کتاب جدید را هم خواهند خرید . اما اگر مقاله های جدید رو به چاپ جدید نه ده اضافه کنی اسراف کردی . ارزش نوشته های جدید رو هم پایین میاری . کلی از طرفدار هات رو هم به زحمت می اندازی . یه پیشنهاد خام هم دارم که یه کم صبر کن تا با چند تا مقاله دیگه و چند تا مقاله ویژه که تو وبلاگ نزده باشی تو یه کتاب جدید چاپ کنی . البته بعد از حدود یه سال . به خطر اینکه نه ده هنوز خیلی جای تبلیغ و فروش داره . عنوان کتاب هم می تونه این باشه : ” هنوز ۲۱ سال نگذشته است … ” و البته عنوان های هزار برابر بهتر رو هم خودت استادی . جواب بدی ممنون می شم .

  152. مجاهد نوشت می‌گوید:

    سلام
    با مطلب:” ترکیب تیم فوتبال شهدا (مصاحبه با حاج آقا سجاد_جامانده ی جنگ)” به روزم.
    منتظر نظرتون هستم. التماس دعا[گل][بدرود]

  153. محمدرضا می‌گوید:

    سلام

    خدا قوت

    با مطلب سید حسین خمینی کیست؟ در خدمتتون هستم.

    مدد مولا
    [گل][گل][گل]

  154. حسن می‌گوید:

    سلام مثل همیشه دعاگوی شما هستم

  155. راه دیگر می‌گوید:

    از که بریدی و با که پیوستی؟!

    و اما، از سوی دیگر اعتراض مردم به آقای سیدحسن خمینی از اوج ارادت آنان به حضرت امام(ره) و ژرف اندیشی و بصیرت آنها حکایت می کند و نشان می دهد که وقتی پای حفظ و پاسداری از بینش و منش حضرت امام(ره) در میان باشد، رابطه نسبی را به رابطه معنوی و پیروی افراد از آن بزرگوار ترجیح نمی دهند. یعنی دقیقاً همانگونه که امام(ره) بود و به آن توصیه فرموده بود…

    ادامــــــــــــه در

    http://WWW.RAHEDIGAR.IR
    http://WWW.RAHEDIGAR.IR
    http://WWW.RAHEDIGAR.IR
    http://WWW.RAHEDIGAR.IR
    http://WWW.RAHEDIGAR.IR

  156. سیداحمد می‌گوید:

    مخلص حسین آقای عزیز هم هستیم.

  157. خواهر شهید کاظم می‌گوید:

    داداش حسین سلام
    شیری به مولا!
    متن های شما تمام فریادهای خفته در گلوی من است که در آن هشت ماه معروف به دلایلی نگفتنی همه را خوردم و دم بر نیاوردم. صدایم گرفته بود از بس بغض کرده یودم و فریاد نکشیده بودم.با فریادهای شما زنده شدم !
    با افتخار فریاد میزنم:حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی

  158. صادق الوعد می‌گوید:

    خیلی عالی بود. انشالله همه با هم پشت سر آیت الله خامه ای در رکاب حضرت ولی عصر باشیم. التماس دعا.

  159. مرادی می‌گوید:

    اگه خدا بخواهد میخواهم شروع کنم به خواندن. تا اطلاع ثانوی مغازه بسته است.

  160. امیر خان می‌گوید:

    مرگ بر موسوی
    مرگ بر کروبی

  161. محمد می‌گوید:

    هاها این خبر دیگه آخرشه:

    “به گزارش سایت برنا نیوز، خاتمی پس از بازگشت از سفر تفریحی دریاکنار، به همراه تنی چند از رهبران فتنه ی سبز و نمایندگان اصلاح طلب مجلس، به سونای صدف واقع در خیابان کارگر رفته است. این مجتمع ورزشی برای مدت شش ساعت برای آقایان رزرو شده بود که گفته می شود هزینه ای بالغ بر چهار میلیون تومان در بر داشته است. ظاهراً این کار، پوششی برای انجام یک جلسه ی محرمانه به منظور هماهنگی برای آشوب ۲۲ خرداد بوده است. شنیده ها حاکی از آن است که یکی دیگر از رهبران فتنه ی سبز که آرای وی کمتر از آرای باطله بوده است به خاطر دعوت نشدن به این جلسه (!) با خاتمی به مشاجره ی شدید لفظی پرداخته است.”

  162. زهرا چخماقی می‌گوید:

    بینهایت لذت بردم برایتان آرزوی سلامتی دارم

  163. رحیل می‌گوید:

    جعلکم الله مبارکا اینما کنتم….

  164. مرتضی می‌گوید:

    سلام حسین جان. دلنوشته رو تو روزنامه وطن امروز هم خوندم. حیف که بعضی عباراتش مثل «ریش توپی ها. فلافل خورهای مسجد ارک. پامنبری های حاج منصور » حذف شده و بعضی جاها اسم سران فتنه را هم حذف کردن. تغییر فریاد شما به عربده و فریاد یزید به عربده یزید هم نکته مهمی بود که رعایت شده. فقط نمیدونم چرا اونجا هم «اللهم الحفظ قاعدنا سیدعلی خامنه‌ای بالقرآن» اومده. ولی اینها خیلی مهم نیست. مهم سوزشیه که بعد از چاپ این دلنوشته سران فتنه و طرفداراشون دچارش میشن و خدا به دادشون برسه که چقدر آتیش می گیرن و حرص می خورن و لبشونو گاز می گیرن. خدا خیرت بده که با نوشته هات دل مؤمنین رو شاد می کنی و دل منافقین رو می سوزونی. خدا خودت و قلمت رو از شر منافقین و اشرار حفظ کنه.
    خسته نباشی
    یا علی
    داداش حسین: بچه های وطن امروز همواره به این قلم لطف داشته و دارند. کمتر روزنامه ای پیدا می شود که چنین متنی را کار کند. از شما هم ممنون که دعایم می کنید آقا مرتضی.

  165. سیدجواد می‌گوید:

    روح مناجات است خامنه ای /حیدر کرار است خامنه یای / سیدو سالار است خامنه ای/ دلبرو دل ربا است خامنه ای/ امید بچه شهدا است خامنه ای…

  166. آبجی زهرا می‌گوید:

    این سیده زهرا که معلومه اسمش مال خودش نیست چقدر قارقار میکنه…
    عزیزم شما اگه نظر ندی کسی نمیگه لالی ها…

  167. علی زبیری می‌گوید:

    سلام داداش حسین جمعه قبل که شما تو حرم امام بودین . من افتخار نداشتم اونجا باشم با خودم گفتم حالا که اونجا نیستیم لا اقل کاری بکنیم نماز جمعه شهر خودمون رو جمعیت بیشتری بکشونیم البته اول قصد داشتم خطبه های خضرت ماه رو با ویدئو پرژوکتور تو مسجد جامع خودمون پخش کنم ولی نماز رو پشت سر امام جمعه خودمون بخونیم که مورد موافقت قرار نگرفت که بعد اومدم چند نمونه از عکسهای حضرت ماه رو با نوشته خامنه ای که شد رهبر، بیمه شد خون بابا اکبر شما البته با نام خودتون پخش کردم که رو عکسها موضوع با شکو ه ترین نماز جمعه تاریخ اسلام رو بیشتر مانور دادیم روز بعد از حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه دنبال ما فرستادن ما رفتیم تا گیر داده به این جمله اول متن شما که این یعنی چه خامنه ای که شد رهبر، بیمه شد خون بابا اکبر یعنی چه حتا خود یارو به خودش زحمت نداده بود که متن بخونه که بفهمه یعنی چه بعد گیر بده گفتم بابا شما کارتون شده گیر دادن به بچهای خودی که بعد گریم گرفته بود که ما بچه بسیجیا چقدر مظلومیم//داداش من بلد نیستم خوب بنویسم فقط خواستم که به شما اطلاع داده باشم.معذرت میخوام اگه سرتون و درد اوردم

  168. سید امیرعلی علوی می‌گوید:

    سلام حسین جان
    واقعا ممنونم از اینکه این نوشته قشنگو تقدیم کردی به حاج مهدی عارفی. حیف که امین طوری نیست که بتونه نوشته شما رو بخونه ولی اگر امروز دکتر اجازه دیدن امین رو بهم بده حتما این لطفتو بهش میگم.
    التماس دعا
    یا حق

  169. رحیل می‌گوید:

    نمی دونم چی بگم….واقعا عاللللللللللللللللللللللللللی بود….
    اسم شب نماز شب ماست خامنه ای….
    التماس دعا

  170. عطر خاک می‌گوید:

    دوباره پیدا شده کامنتی دلسوزانه
    ما گوشمون پرشده از این فریب کارانه
    فرزند ایران باشی یا سید و یا خاکی
    اینجا خریداری نیست حرفت به جا نباشه
    مسیرالله شده مسیر این قطعه ها
    هدایت ماها روخدا خودش می دونه
    دعای پر بارتون نصیب اقاهاتون
    دعای اینجا اما بسیج ماها شده

    بعضی ها از دلنوش داداش ما اتیش میگیرن حرفای ما رو به باد فحش نگیرن

  171. سلام دوست عزیز مستندی با نام جرم بزرگ در وبلاگ ما جای گرفت

    لطفابرای اطلاع رسانی آن را با ذکر منبع ویا استفاده لوگوی این مستند درج کنید یا علی

    http://modafeiran.blogfa.com/post-147.aspx

  172. دوست می‌گوید:

    اللهم الحفظ و النصر قائدنا سیدعلی خامنه‌ای بالقرآن

    یا علی

  173. sara می‌گوید:

    سایت حامی موسوی: الله‌اکبر که جواب نداد، لااقل “سوت” بزنید!
    یکی از سایت‌های حامی آقای موسوی از مخاطبان خود خواسته است که به یاد الله اکبرهای سال گذشته، امسال سوت بزنند.

    به گزارش شبکه ایران، سردرگمی و رویاپردازی ضدانقلاب که ناشی از حضور گسترده مردم در صحنه دفاع از جمهوری اسلامی ایران از جمله راهپیمایی های میلیونی ۹ دی ماه و ۲۲ بهمن، ارزیابی شده، وارد فاز جدید و البته سرگرم کننده‌ای شده است.

    این هم موضوعی دیگر برای خندوندن شما بسیجیان عزیز

  174. منصور حلاج می‌گوید:

    خصوصی
    سلام داداش حسین

    اللهم احفظ قاعدنا سید علی خامنه ای بالقرآن”

    فکر نمی کنی قائد درست تر باشه؟
    ممنون

  175. اشکبوس می‌گوید:

    ایول داداش حسین .فکر می کنم متنی باحال تر از این تا حالا ننوشته بودین.بابا اشکمونو در آوردین…آره ما بچه هیئتی هستیم اما هر وقت دلمون میگیره نیازی نیست صبر کنیم تا پنج شنبه شبا که بریم هیئت و یه روضه ای گوش بدیم و اشکی بریزیم تا یه خورده آروم بگیریم ، همین که بشینیم پای نوشته های شما اشکمونو میریزیم و همون حال بهمون دست میده…از ته دل میگم خدا حفظت کنه داداش حسین.

  176. ترگل می‌گوید:

    دیدن بعضی روزنامه فروشی ها وطن امروز و کیهان رو زیر بقیه روزنامه ها می ذارن؟؟
    منم پرو می رم از زیر درش میارم رو
    آخرش کتکم می زنن

  177. مرتضی می‌گوید:

    وظیفمونه که برات دعا کنیم چون غیر از دعا کار دیگه ای لدد نیستیم. (خودم رو عرض می کنم) من هم از شما ممونم که با این همه مشغله قابل دونستی و جواب دادی.

  178. روح الله می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    علمدار نگهدارت
    خدا قوت

  179. مرتضی می‌گوید:

    بلد نیستیم

  180. مرتضی می‌گوید:

    دو خط نوشتم دو تا غلط املایی توش بود. پس واقعا حق داری اگه تو این متن که بیش از ۴۰۰۰ کلمه است چندتا غلط املایی هم پیدا بشه

  181. سیدجواد می‌گوید:

    هرچند که نیستی تو ذاتا معصوم
    اما همگی برایمان شد معلوم
    تو هدیه ای از چهارده معصومی
    یا حیدر منثور و حسینی منظوم
    ———————————–
    آقا دل این خیل خروشان دریاست
    اعجاز نگاه تو عصای موسی است
    از بس چفیه گردنت انداخته ای
    سربند به سر بسته دلم مدتهاست

  182. ترگل می‌گوید:

    پروفایل یاهو نو نوار شده

    آخه نزدیک ۲۲ خرداده

    جلبک ها و رفقای اونور آبیشون دارن خودشون رو آماده می کنن

  183. الهام می‌گوید:

    آخ داداش حرف دلمان را زدی

  184. عباس می‌گوید:

    سلام داداش
    چند وقتی دلم گرفته .دنبال کسی هستی حرف رو بهش بگم
    روز مادر رفتیم خانه سالمندان ژیش این مادران مهربان و تنها
    صحنه ای دیدم که هیچ گاه یادم نمیره ٰتوی این مرکز دوتا مادر آسمونی هستند که یک روزی شیرمردهایی رو تربیت کردند و به فرمان خمینی فرستادن میدان نبرد اسلام و کفر ولی بعد از چند وقت خبرشهادتشون آوردند.اما حالا باید توی خانه سالمندانی باشن که هرچه بگم کم گفتم
    یکی از این مادرای شهید مهربون ٰ بعدازشهادت فرزندش ٰ۲بچه براش می مونه که یکی دارای بیماری روانی و توی مرکزبیماران روانی بستری و یک دختری که به علت مشکلاتی نموتونه از مادرش نگهداری کنه
    حالا آقایون بنیاد شهید یک خبری از این مادرنمی گیرن که بمونه…..
    داداش بد دردی ٰبد
    اگه تونستم برات عکسای این مادرا رو می فرستم

  185. سید امین آبشاری می‌گوید:

    دل و دینم فدای دست عباس

  186. عباس می‌گوید:

    راستی غلط املایی زیادی داشته به بزرگی دلاتون ما رو ببخشید

  187. عباس می‌گوید:

    راستی غلط املایی زیادی داشتم به بزرگی خودتون ما رو ببخشید

  188. سید امین آبشاری می‌گوید:

    قال (یه بنده خدا ):ساندیس شرب الشراب فی ساندیس ۲۲بهمن۱۰۰۰ مکافأة یومیا أمر طبیعی
    قال (یه بنده خدا ):نوشیدن ۱ ساندیس در ۲۲بهمن ثواب نوشیدن ۱۰۰۰ساندیس درروز های عادی را دارد !

  189. سادات علوی می‌گوید:

    سلام
    اللهم ارزقنی توفیق شهادة فی سبیلک

  190. خان باجی می‌گوید:

    سلام
    دوستان یه سر بزنید به این لینک و تو نظر سنجی شرکت کنید ؟
    فکر کنید که فرصتی دوباره بهتون داده شد جهت انتخابات ریاست جمهوری ؟
    با شناختی که در این یکسال از چهار کاندید پیدا کردید به کی رای میدید ؟
    شاید فرصت خوبی باشه برای یه سیلی محکمتر به منافقین سبز
    http://www.iusnews.ir/?pageid=012

  191. امیرعلی می‌گوید:

    سلام
    خوشم اومد تایید نکردی
    ترسو
    خودتو ،مسولیتتو و …… فراموش کردی
    اینو مطمئنم تایید میکنی
    چون دوست داری توجه جلب کنی “”حسین قدیانی : دوست ندارم!””
    اهدنا صراط المستقیم

  192. عباس می‌گوید:

    امروز صفحه کلیدم ما رو اذیت می کنه البته این بیچاره که مقصر نیست دل…. دل که سرحال نباشه
    خدایا دلای ما را رو ارزش های انقلاب تنظیم کن

  193. حسینی می‌گوید:

    من و اعضای خانواده ام با اینکه می توانستیم هر سال با کارت به داخل حرم برویم به پدرمان می گفتیم که برایمان کارت نیاورد زیرا ما می خواهیم مثل مردم عادی باشیم ولی امسال تا میتونستم اصرار کردم که کارت بیاورد چون دلم می خواست روبروی سید حسن بایستم و شعار بدهم وقتی عکس او را با سران فتنه دور میز دیدم دلم خون شد

  194. خان باجی می‌گوید:

    به فرموده پیر بذله گو و جوک اصلاحات جناب شیخ الشیوخ وصیت نامه سید احمد خمینی دستکاری شده است .

    http://www.iusnews.ir/?pageid=110585

  195. بی.سی.جی می‌گوید:

    مگر دشمن مخ هم دارد؟

  196. بانوی هم وطن می‌گوید:

    سلام
    خیلی مردی که در این کج و راست چپ و راست کنار مولایی
    همه حرفهای دلهای سوخته ما را زدی..
    یا علی..
    علی به همراهت.

  197. علی می‌گوید:

    سلام داداش حسین عزیز
    بازم حرف دلمونو زدی .

  198. العبد می‌گوید:

    سلام علیکم، با اجازه متنتون رو در وبلاگم قرار دادم. خیلی زیبا و کامل بود. یا حق

  199. ایران می‌گوید:

    دوستان سلام.حتما یه سر به وبلاگ دوئل بزنید.آقا میثم یه طرح زده با عنوان کراوات ۲۲ خرداد رسید.یکی از جلبکهای سبز این طرح تو لینک بالاترین گذاشته.و حالا این وطن فروشها هرچی که لایق خودشونه نثار آقا میثم و بچه بسیجیها می کنن.پس وظیفه ماست که به حمایتش بشتابیم.
    آدرس دوئل:
    Duel.blogfa.com

  200. erfan89 می‌گوید:

    سلام داداش . دیدی امروز آقا چه تشکری از مردم کرد . حال کردی داداش .
    خدایا از عمرناقابل ما بکاه و بر عمر رهبرمان بیفزا
    آمین یا رب العالمین

  201. محمد می‌گوید:

    ایندفه بجای باتوم کابل آماده کردیم. بیشتر میچسبه!

  202. ترگل می‌گوید:

    سرنخ اتهام دروغ سال ۷۴ علیه هاشمی خودنمایی کرد
    شبکه ایران: مهدی کروبی اخیرا مدعی شده است که رحلت سید احمد خمینی با ناگفته هایی همراه بوده است و او قصد دارد بزودی از این ناگفته ها پرده بر دارد!

    شیخ اصلاحات درباره آنچه “ناگفته” نامیده، توضیحی نداده است اما بنابر تفسیری که رسانه های جریان فتنه از سخنان او منتشر کرده اند، منظور کروبی این بوده که در واقعه درگذشت سید احمد خمینی ردپای برخی شخصیت ها دیده می شود.

    با توجه به کارنامه سنگین آقای کروبی در بیان ادعاهای بدون پایه(مانند ادعای تقلب، آزار بازداشت شدگان و…)، بیان چنین ادعایی هم از سوی او عجیب نیست اما با توجه به شایعاتی که در ایام پس از رحلت حاج احمد آقا(۲۵ اسفند ۱۳۷۳) در کشور مطرح شده بود، ادعای وی اهمیت ویژه ای می یابد.

    در روزهای پس از رحلت یادگار امام، شایعه ای بی مبنا در محافل مختلف مطرح شد، مبنی بر اینکه مسبب رحلت حاج احمد آقا، آقای هاشمی رفسنجانی بوده است.

    رسانه های بیگانه هم بلافاصله این شایعه را بر پیشانی خود نشاندند و کوشیدند که آن را در فضای جامعه گسترش دهند.

    با توجه به انتقاداتی هم که سید احمد خمینی به آقای هاشمی به عنوان رئیس جمهور وقت مطرح می کرد، این شایعه دروغ بشدت گسترش یافت و حتی به مرحله دیوارنویسی در شهر تهران و اطراف مرقد مطهر امام راحل هم کشیده شد.

    با این حال، این شایعه هرگز در بین مردم جایی نیافت و به زودی رنگ باخت.

    دروغ بودن این موضوع هم از همان ابتدا روشن بود، به همین دلیل گفته شد که آقای هاشمی در این ایام مظلوم واقع شده است.

    موضوع مهم دیگری که درست در همین ایام توجه سیاسیون را به خود جلب کرده بود، این که آقای هاشمی در جبهه مقابل مهدی کروبی فعالیت می کرد به طوری که اختلافات این دو در بسیاری از محافل سیاسی مطرح بود.

    رئیس جمهور وقت حتی به رسانه های همسوی آقای کروبی هم اجازه نقد و اعتراض نمی داد و یا اینکه پاسخ آنان را از تریبون نماز جمعه و به عنوان، خطیب جمعه تهران بیان می کرد.

    به همین دلیل اکنون که مهدی کروبی ادعایی درباره آگاهی‌اش از “ناگفته”های رحلت سید احمد خمینی را بیان کرده، گفته می شود منبع آن خبر بی اساس، مشخص، و روشن شده که شایعه دروغی که در زمان رحلت حاج احمد آقا علیه آقای هاشمی منتشر شد، از کجا آب خورده است.
    http://www.rajanews.com

  203. مرادی می‌گوید:

    داداش حسین دختر سه سالم هرکی رو خییییییییییلی دوست داشته باشه چشماشو می بنده دستاشو پنکه میکنه شروع میکنه به زدن.
    فقط بگو کجا ببینمت؟

  204. سیده می‌گوید:

    ما هم نه توی ۹ دی نه توی ۲۲ بهمن ساندیس نصیبمون نشد
    برای ۱۴ خرداد هم کلی نذر و نیاز کردیم آخرش ساندیس شهرداری بهمون رسید
    همینه دیگه شما که چند تا چند تا ساندیس حکومتی می خورید اون موقع ما باید ساندیس شهرداری بخوریمD:

  205. ف.خسروی می‌گوید:

    سلام
    مگر رهبرانقلاب در نماز جمعه اخیر توصیه نکردند جوانان انقلابی را به” تقوا”؟
    پس؛چرا شما که مدعی اطاعت از ایشان هستید،پا را ازایشان فرا تر نهاده و از القابی نظیر”عمر سعد”و… برای افراد استفاده می کنید؟

  206. مرصاد می‌گوید:

    حکومت ماه، دیکتاتوری نور است
    ما گفتیم. ما بارها گفته ایم. باز هم می گوییم: غلط کردید بیشمارید.
    ————–
    سلام داداش حسین . این بار دیگه اشکار اسم بردی از اکبر راس فتنه کیف کردم داداش .ساندیس هم نوش جونت . عکس هات رو تو مراسم فرهنگی که رفته بودی دیدم فکر نمی کردم عینکی باشی پون این بالا عینکی در کار نیست تو عکست . الانم که گفتی ۳۰ سال سن داری بازم باورم نشد فکر می کردم ۲۰ و خورده ای باشی . با این اوصاف احترام ماهم به شما سیر صعودی گرفت . خدا به شما عزت بده و روح پدرتون هم شاد و خرسند باشد و راضی از ما . وخدایا این شیخ را از ما مگیر که به بودنش سخت محتاجیم وگرنه سران فتنه را ۱ ثانیه هم نمی شود تحمل کرد .راستی تو سونا رفتنم شیخ رو قال گذاشتن خودشون رفتن شیخ رو نبردن .
    ————————————————————————————
    الهم احفظ امامنا و قائدنا و مرجعنا و مولانا امام خامنه ای

  207. سید هادی موسوی می‌گوید:

    نامه سید حسن خمینی به رهبر فرزانه انقلاب پس از ارتحال پدر

    http://www.cloob.com/profile/memoirs/edit/username/masteyar/memid/1451617

  208. سید هادی موسوی می‌گوید:

    نامه سید حسن خمینی به رهبر فرزانه انقلاب پس از ارتحال پدر
    http://www.cloob.com/profile/memoirs/one/username/masteyar/memid/1451617/redirectkey/a31df0411e96a69983d20a85238c7091c4d6a43d

  209. مردم سبز ! می‌گوید:

    چرا بسیجیان دروغین از مردم سبز می ترسند ؟!

    برای همتون متاسفم ! من از سیاست و الحمدالله شستشوی ذهنی مذهبی به دور بودم و هستم و خواهم بود ! روزهای بعد از انتخابات رو هم از نزدیک توی خیابونهای تهران شاهد بودم !
    شماها آنقدر سرگرم بازی و به دست آوردن قدرت ! دروغی هستین که خدا رو که بالای سر ما آدمهای بی پناهش هست فراموش کردید .

    “مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین”
    موفق باشید !!

  210. وجدانی می‌گوید:

    سلام
    بعداز روده درازی وکیل مدافع سران فتنه دلم برای شهید مطهری بد جورگرفت متن شما را خواندم کمی دردم تسکین یافت

    با اجازه این متن رو که خیلی به دلم نشست کپی پیست کردم در وبلاگم
    اگه راضی نیستید حذف کنم . یا علی

  211. tahura135 می‌گوید:

    سلام خدا قوت اقای قدیانی.مثل همیشه عالی بود.امیدوارم دست یل بی مثل حیدر نگهدار شما باشه.

  212. مهدی می‌گوید:

    سلام
    درپاراگراف پایانی متنی که روز یکشنبه در وطن امروز چاپ شده باعنوان آری، هنوز ۲۰ سال از رحلت امام نگذشته… سیدحسن را خطاب کرده ای و در پایان گفته ای : ولی بدانید ۲۰۰ سال بعد از رحلت امام هم ما به شما منافقین اجازه عرض اندام نخواهیم داد.
    برداشت اشتباه ازمن بوده یا واقعا معتقدی سید حسن منافق است
    البته اول بگویم که کل متن را دوست دارم ولی اگر پاسخ سوالم را بدهی ممنون می شوم

  213. دربدر عشق می‌گوید:

    اومدم بگم که اصلا با خوندن متنات روحیه است که سرازیر می شه… نه ده هم تازه به دستم رسیده … زیباست… دست مریزاد… یا علی…

  214. A. Reza می‌گوید:

    سلام جوون،

    من مثل بقیه عاشقت نیستم ولی دوستت دارم چون آقامو دوست داری و با دشمناش دشمنی (سلم لمن ..)
    چند نکته را برادرانه برات می نویسم:
    ۱- هیچ وقت از ماه جلو نیافت. (بذار کمی از خودم تعریف کنم جیگرم حال بیاد! مدتهاست که بر خلاف سایر ستاره های کم نور و پر نور، من سکوت یا حمل به حسن نیت ماه در خصوص بسیاری از مطالب بر اساس تقوای حضرتش می دانستم نه ملاحظات سیاسی. ملاحظه گر خواندن ماه جفای بزرگی در حق اوست. دیدی جمعه چه مثالی از امام زدند؟) عزیز! اکبر رأس فتنه نیست. اگر هم مطمئنی هست تا ماه میگه نیست، نیست. چند عبارت دیگه هم از این دست داشتی که عیار این گوهر ناب (هنر قلمت) را پایین میاره.
    ۲- همیشه از شهرت و علاقه مردم بترس و به خدا پناه ببر.نمونه هایی مثل این نوری زاد و … را ببین. یه زمانی اونا هم یه جورایی مورد قربون صدقه بودند.
    ۳- اخوی! ارزش کارت خیلی بالاست ولی چرا از این هنر و قلم فقط عاشقان امام خامنه ای را سیراب می کنی؟ یه طیف بزرگ هستند که بی هیچ مذمتی اینطوری آقا رو دوست ندارند (هر چند که هم علاقه دارند و هم احترام می گذارند). وسطند. حالا به هر دلیل. چرا برای دسته اول معرفت و برای دسته دوم معرفت توام با محبت ایجاد نمی کنی؟ چه جوری؟ خیلی ساده. فقط آقای من را درست بهشون بشناسون. بگو اینکه در جواب شعر دل انگیز اون طلبه که در وصف حضرتش با گریه می خواند گفتند: “الشعر کذب. اجملها اکذبها”شاید عربیش غلط باشه ولی تو حتما مفهوم و عمق سخن ماه را فهمیده ای. بیا با مثال عمق تقوی و رافت ماه را بگو تابدانند …..
    ۴- عبدالله، روح الله، ولی الله و رسول الله همه آمده اند تا ما الله را بشناسیم و بپرستیم وبشناسیم و بپرستیم (اشتباه تایپی نیست). حالا باید (قسم می خورم که میشه) از معرفی درست امام (ره) و امام(دام ظله)معرفت و تقوای ما بچه بسیجیها به الله را بالاببری جوون. سیره اینا درس تقوا است. کلاس اخلاقه. برای این سران فتنه که تهان پیاز مقدرات پروردگار هم نیستند بیشتر از کوپنشون خرج نکن. ماه را عشق است. درست بشناس تا بشناسانی ….
    یه چیزای دیگه ایی هم هست. تا باز کی قسمت همکلامی پیش بیاد.
    به قول بچه ها: یا علی (ع) سید علی (روحی فداه)

  215. فدکفا می‌گوید:

    سلام همسایه.خیلی عالی بود .ممنون وبا اجازتون تو کلمه نیوز هم ازش با ذکر منبع استفاده کردم.به وبلاگ من هم سری بزنید.یاعلی

  216. زاغچه می‌گوید:

    جدا خیال کردی شر و ور گفتن به سبک تو کار سختیه؟!
    تو اونقدر بی شرمی که به نوه امام میگی آقازاده فراری…. من سگ اصحاب کهف را کاری ندارم…
    جدا موجود رقت باری هستی و دلم برات میسوزه.
    هیچ آدم عاقلی جفنگیات دیوانه وار جنابعالی رو نمی خونه. روی مخ سران فتنه هست؟! بابا عجب اعتماد به نفسی داری تو!!
    سران فتنه هنوز اینقدر بیکار نشدن که اراجیف یک بچه کوچولو رو بخونن. تو هم خوش باش.
    اون موقعی هم که از وطن امروزتون شکایت کردن، نمی دونستن قراره بعدا با همچین اعجوبه ای طرف شن!!
    راستی دین تو چیه؟!
    البته اصلا فکر نکن که من بر می گردم اینجا و جوابت رو به خو دم می خونم.
    برات بیشتر از آرزوی هدایت، آرزوی شفای عاجل دارم.
    البته الان احتمالا اینو به عنوان جای ترکش به دیگران نشون میدی و خدا رو هم تهدید می کنی که بهشتت سهم منه حق منه که دارم از فتنه گران فحش می خورم.
    خوب میشی.

  217. رسوا می‌گوید:

    سلام خیلی خیلی پر شور و شعور بود ولی حیف که متن کمی بود . تا موتور خوندن ما خواست گرم بشه متن شما تموم شد.

  218. محمد حسن جعفری می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    هر بار که به این جا سر میزنم احساس خاصی بهم دست میده.
    یا حق

  219. ناشناس می‌گوید:

    به نام خدا
    سلام
    آفرین بر قلمتان
    کتابتان ر چگونه می توان تهیه کنم

  220. ایمان می‌گوید:

    بسم الله
    سلام داداش حسین
    نمی دونم چی بگم . تنها کاری که از دستم برمی اومد رو براتون انجام دادم . تو حرم شمس الشموس علی بن موسی الرضا(ع) شما و همه ستاره ها رو دعا کردم . البته دعا برای حضرت ماه که جای خود داره . یه نکته هم به همه ستاره های حضرت ماه : نکنه قنوت نمازهامون بدون دعا برای سیدنا القائد به پایان برسه . اللهم احفظ و انصر قائدنا و امامنا خامنه ای . خدایا پرچم رو به دست آقا به ارباب برسان . یاعلی

  221. سلام

    خداقوت

    می‌خوام بنویسم … نمیاد … دعا کنید …

    همین
    یاعلی

  222. حمید می‌گوید:

    http://www.faryad313.blogfa.com
    شعاردهندگان اصلی ۱۴ خرداد شناسایی شدند +عکس

  223. ساحل می‌گوید:

    شماره بیست، داداش حسین بچه بسیجی ها، شیییییییییییییییییره

  224. عمار می‌گوید:

    سلام
    دمت گرم حال کردم
    یا علی

  225. طهورا می‌گوید:

    سلام قولا من رب الرحیم
    زنده و پاینده باشی داداش حسین
    استاد عزیزمان “علامه حسن زاده آملی” بارها فرموده اند که باید همگی قنبر مقام ولایت باشیم و جانمان را فدای سید علی کنیم.
    به حقیقت هم عمار هستی و هم قنبر !
    یا علی

  226. رسوا می‌گوید:

    شما بهترین سایت دنیا را دارید.این را من نمی گویم.این صحبت وبلاگه منه

    .
    .
    .
    http://www.shayeeh.blogfa.com

  227. سروش می‌گوید:

    یه دعا واسه خودت و هرکی که میاد تو سایتت
    فقط بلند جواب بدید

    اللهم انصر الاسلام و اهله
    و اخذل الکفر و اهله

  228. مرتضی از رامسر می‌گوید:

    سلام
    بروزم

    “””””مگه توی همین ۲۱ سال نبود ؟؟؟”””””

    http://barayekhodam.blogfa.com/post-9.aspx

    منتظرم

    دعا کنید برام
    عاقبت به خیر شید الهی !!!
    یاهو…

  229. ava sepehri می‌گوید:

    سلام
    فکر نکنم فرصت داشته باشی که کامنت منو بخونی. ولی همینقدر بدون که خیلی طرفدار داری. خیلی زیبا نوشتی.
    براتون آرزوی شهادت می کنم.

  230. آذرخش می‌گوید:

    سلام
    خوبید؟
    آقا دیشب بد موقع اینترنت من تموم شد.
    نفهمیدم آخر فحش رو خوردم یا نه. خوردم؟

  231. حامد نیکبخت می‌گوید:

    داداش حسین عزیزم سلام!
    با خوندن هر کدوم از نوشته هات به اندازه چند بمت اتم و یک میلیاردم علم عباس برای نابودی فتنه و فتنه گران انرژی و بصیرت می گیرم.
    دمت گرم و قلمت روان باد البته با توجه به خدا

  232. خروش ملی می‌گوید:

    سلام
    برای زبیرهای زمانه
    اگر در آن زمان باغیان بر امیرالمومنین ، دلیل می آوردند که “ما مجتهدیــم” ولی هدایت شدگان از مومنین به درستی میدانستند که آن باغیان ، هوای نفس و القائات شیطانی را اجتهاد میکردند و این مسئله در زمان کنونی هم مطرح است که عده ای به ظاهر مجتهد برای کسب منافع گروهی و حزبی و فرونشاندن عقده ها و کینه های سابق و مخفی کردن برخی مسائل خانوادگی خود و پنهان کردن جرائمی که داشته اند و قطع شدن برخی حقوق ظالمانه ای که از بیت المال میگرفتند واکنون قطع شده است ــ و پنهان هم نیست ـ پا را روی تمامی حقایق و از طرفی روی همه قوانین گذاشته اند ولی اینها باز هم باید بدانند که شـیعه و مکتب راستین علـوی ،مجتهد بودن را شرط اول نمی دانند ـــ که شیطان هم خود را مجتهد می دانست ـــ بلکه تقوی و پرهیزکاری اُسّ اســاس اجتهاد است و اجتهـادی که همراه تقوی نباشد همان اجتهاد ابلیس لعین است و اگراین به ظاهر مجتهد ها از در مخالفت و محاربه با نظام اسلامی در آیند به حکم ولی فقیه زمان جنگ با آنان واجب میگردد.

  233. آذرخش می‌گوید:

    با اینکه دل کندن سخته ولی به علت پاره ای مشکلات ما رفتیم تا فردا.
    داداش حلال کن. اگه خواستی فحش بدی صبر کن برگردم. 😉
    یا علی

  234. صبا می‌گوید:

    سلام حسین آقا!عرض ارادت داریم و از این حرفها!مواظب وبسایت باش من چند روز دیگه میام!
    امضا:خودشیفته((:

  235. فردید می‌گوید:

    من یک خواهش از دوستان دارم: لطفا یک نظر اجمالی به نظراتی که در همین جا در مورد علی مطهری ثبت شده بیاندازید!
    امروز یکی از خبرگزاریها عکسی از علی مطهری چاپ کرده بود یک دستش کیف دستی و یک دستش ساک ورزشی(احتمالا برای حمل برخی وسایل شخصی) بود. واقعا یک لحظه دلم سوخت چرا چنین انسانهایی بخاطر برخی تحلیلهای نادرست باید در کنار دزدانی مثل آقایان … قرار داشته باشند و همه به یک چوب رانده شوند. از طرف دیگر برخورد ما با چنین انسانهایی چگونه بوده است؟ واقعا ما چقدر برای قانع کردن این افراد کار کردیم؟ من احساس میکنم خیلی مواقع نهایت کاری که کرده ایم این بوده که صبر کردیم تا حجت بر ما تمام شود و بگوییم این افراد در محدوده جذب حداکثری نبوده اند و بعد حمله برای محو آنها!
    شما فقط یک لحظه تصور بکنید شخصی مانند علی مطهری در آتش دوزخ در حال عذاب کشیدن باشد. آیا آن موقع حسرت نمیخورید شاید ما میتوانستیم بهتر عمل کنیم و نکردیم!؟
    واقعا لعن کردن علی مطهری بهتر است یا تلاش برای هدایت کردن او؟

  236. محمدامین می‌گوید:

    سلام.داداش حسین چه میکنی؟باباروضه باز خوندی اشکمون رو دراوردی بیچاره کردی نابود کردی کشتیمون آخه فکر نمیکنی ماهم آدمییم با باهیجانی شدم کلی ساندیس(از روز ارتحال مونده بود)خوردم یه قسمتش خیلی ازهمه باحال تربودبگم بگم: فلافل خورهای مسجد ارک. پامنبری های حاج منصور کلی عشق کردم در پناه حق

  237. محمدباقر می‌گوید:

    بیست سوال درباره جنگ تحمیلی؛(هشت سال دفاع مقدّس)

    ۱٫چه کسی در ماه های آخر سال ۱۳۶۶ با توجه به کم کاری برخی مسئولین، فرمود:
    “به زودی خداوند ۲ نعمت را از ما خواهد گرفت، نعمت جهاد و نعمت شهادت.”
    امام خمینی (ره)
    حضرت آیت الله خامنه ای
    شهید آیت الله بهشتی
    استاد شهید مطهری
    ۲٫چه کسی پس از آزادی خرمشهر، بدون اطلاع امام، نیروهای ایرانی را به لبنان فرستاد که منجر به اسارت ۴ گروگان ایرانی بخصوص حاج “احمد متوسلیان” شد و امام دستور بازگشت نیروها را داد و فرمود: “راه قدس از کربلا می گذرد”؟
    هر سه
    هاشمی رفسنجانی
    میر حسین موسوی
    محسن رضایی
    ۳٫چه کسی با وجود عدم رضایت امام نسبت به حضور او در خط مقدم جبهه های نبرد، همواره با کسب اجازه از امام، در کنار رزمندگان اسلام و با حضور خود در سنگرها، گرمی بخش محفل و تقویت روحیه آنان می شد؟
    حضرت آیت الله خامنه ای
    مرحوم سید احمد خمینی
    سید حسن خمینی
    هر سه
    ۴٫پسر چه کسی در سال های جنگ، در سوئیس درس می خواند و مهندسی گرفت و امروز پدرش می گوید: “فرزندم جانباز شیمیایی است.”
    هاشمی رفسنجانی
    مهدی کروبی
    محسن رضایی
    هر سه
    ۵٫پسر چه کسی به آمریکا گریخت و اسناد و اطلاعات مملکت را به سازمان سیا داد ولی با تلاش پدر خود، محترمانه به ایران بازگشت، در محرمانه ترین پست مشغول به کار شد و همه آن چه را از او خواسته بودند، برداشت و دوباره به آغوش اربابانش گریخت؟
    محسن رضایی
    هاشمی رفسنجانی
    مهدی کروبی
    هر سه
    ۶٫چه کسی در ماه های آخر جنگ، یکی از مسئولین عالی رتبه مملکتی، خطاب به او و همقطارانش فرمود:
    اگر یک مو از تن صدام در تن شما بود، جنگ را چند باره برده بودیم.” ”
    محسن رضایی
    هاشمی رفسنجانی
    میر حسین موسوی
    هر سه
    ۷٫ “صدام یزید کافر”، در ماه های آخر جنگ، در نامه هایش چه کسی را “برادر عزیز” خطاب کرد؟
    هاشمی رفسنجانی
    میر حسین موسوی
    محسن رضایی
    هر سه
    ۸٫چه کسی در برابر فرموده امام که با شنیدن ورود ناوهای آمریکا به منطقه فرمود: “اگر من جای شما بودم، با آر.پی.جی اولین ناو آمریکا را می زدم”، پاهایش لرزید، تته پته کرد و گفت: “یعنی شما می گویید ما این کار را بکنیم؟”، که امام فرمود: “نخیر. گفتم اگر من جای شما بودم این کار را می کردم.”، و آنها هم از خدا خواسته، نفس راحتی کشیدند و این کار را انجام ندادند؟
    محسن رضایی
    هاشمی رفسنجانی
    میر حسین موسوی
    هر سه

    ۹٫چه کسی در ماه های آخر جنگ، برای امام نامه نوشت و مدعی شد: “مردم خسته شده اند و دیگر به جبهه نمی روند.”
    ولی با آغاز عملیات مرصاد و حضور عظیم مردم در جبهه ها، امام فرمود: “اگر می دانستم این همه نیرو به جبهه می رود، قطعنامه را نمی پذیرفتم.”
    هاشمی رفسنجانی
    میر حسین موسوی
    محسن رضایی
    هر سه
    ۱۰٫چه کسی در ماه های آخر جنگ، برای امام نامه نوشت و مدعی شد که بودجه مملکت به زیر صفر رسیده است ، تا دستی در پر کردن جام زهر قطعنامه ۵۹۸ داشته باشد؟
    میر حسین موسوی
    هاشمی رفسنجانی
    محسن رضایی
    هر سه
    ۱۱٫چه کسی برای امام نامه نوشت و مدعی شد “تا ۵ سال آینده هیچ پیروزی ای نخواهیم داشت و …” که نامه اش منجر به زهرنامه ۵۹۸ شد؟
    محسن رضایی
    هاشمی رفسنجانی
    میر حسین موسوی
    هر سه
    ۱۲٫چه کسی با نوشتن نامه ای برای امام، زمینه های تحمیل قطعنامه ۵۹۸ را آماده کرد، ولی در آخر نامه خود مدعی شد: “با همه اینها، من معتقدم که هنوز هم باید جنگید” که امام در جوابش گفت: “این شعاری بیش نیست.”
    محسن رضایی
    هاشمی رفسنجانی
    میر حسین موسوی
    هر سه
    ۱۳٫فرزندان کدامیک از این حضرات، در جبهه مفقود الاثر شده و مادرش همچنان چشم انتظار بازگشت جگر گوشه اش است؟
    هیچکدام
    هاشمی رفسنجانی
    مهدی کروبی
    محسن رضایی
    ۱۴٫فرزند کدامیک از گزینه های زیر، در جنگ شیمیایی شده ولی بنیاد شهید او را جانباز محسوب نکرد و سرانجام بر اثر عوارض گازهای شیمیایی شهید شد و حضرات بعد از مرگش برای او پرونده شهادت تشکیل دادند؟
    هیچکدام
    هاشمی رفسنجانی
    مهدی کروبی
    محسن رضایی
    ۱۵٫فرزند چه کسی به بهانه حضور در جبهه، به ادعای این که “حق من است” بنیاد شهید، بنیاد جانبازان، بنیاد مستضعفان و … را غارت کرد و همچنان مشغول است؟
    مهدی کروبی
    هاشمی رفسنجانی
    محسن رضایی
    هر سه
    ۱۶٫چه کسی در سال های جنگ، در بنیاد شهید، برای همسران شهدا “زندان زنان” برپا کرد و به اذیت و آزار آنان مشغول بود؟
    مهدی کروبی
    هاشمی رفسنجانی
    میر حسین موسوی
    هر سه
    ۱۷٫فرزند کدامیک از حضرات، حافظ یا قاری و یا مانوس با قرآن است؟
    هیچکدام
    هاشمی رفسنجانی
    میر حسین موسوی
    محسن رضایی
    ۱۸٫فرزندان چه کسی از رانت پدر خود استفاده کرده و از همان زمان جنگ، به تجارت و سیاحت و … در داخل و خارج از کشور مشغول بوده و هستند؟
    هر سه
    هاشمی رفسنجانی
    مهدی کروبی
    محسن رضایی
    ۱۹٫چه کسی با گذشت دو سه سال از پایان جنگ، تصمیم گرفت به تقلید از صدام، یک روز را به عنوان “روز مفقودین” اعلام کند و جست وجو وکشف شهدای مفقود را متوقف کند و مادران را همچنان چشم انتظار جگر گوشه هایشان بگذارد؟
    هاشمی رفسنجانی
    میر حسین موسوی
    محسن رضایی
    هر سه
    ۲۰٫چه کسی در برابر تفحص و کشف پیکر شهدا و تشییع آنان در شهرها، گفت: “جلوی این کاروان های مرگ را بگیرید”؟
    هاشمی رفسنجانی
    میر حسین موسوی
    محسن رضایی
    هر سه

  238. ستاره ماه می‌گوید:

    به نام خدای ماه و ستاره هاش

    یعنی یه روزی می رسه که ما ستاره های واقعی ماه بشیم. می رسه؟؟؟؟؟؟

  239. سرباز صفر می‌گوید:

    سلام خان داداش
    به روزم با “لطف میکنید گوسفند نباشید!؟”
    خوشحال میشم سربزنید.
    یاعلی

  240. salekemobarez می‌گوید:

    سلام داداشی ودوستان شب همگی بخیر.داداش یه سوال نوشتن از سید حسن حاشیه اس؟راستش جدی می خوام جواب بدی ومصرم که بدونم جواب اقای حسین قدیانی در این باره چیه؟

  241. salekemobarez می‌گوید:

    تاجوابمو ندی داداش نمی رم در ارزوی یک جواب خشک وخالی.

  242. داداش رضا می‌گوید:

    سلام داداش . اگه می شه با بسیج دانشگاه ها هماهنگ کن که کتابت رو بیارن واسه فروش توی دانشگاه . حداقل با دانشگاه شریف بیاد :} باشه ؟ باشه ؟ تورو خدا !!!!!!!!!!!!!!!!

  243. ناصر آتش زای می‌گوید:

    با سلام
    نکانی به عقل ناقصم رسید که بیان کنم.
    دوست عزیز؛ شما یکی از همان تندرو هایی هستید که جز خود هیچ کس را قبول ندارید و نخواهید داشت. آنچه ما را به این نقطه رسانده تند روی و افراطی گری است.(از هر دو طرف) اگر نبود رهبری ، اگر نبود اوامر رهبری ، اگر نبود سیاست رهبری و اگر نبود … در حال حاضر تند روها بر این آب و خاک مسلط بودند و واویلایی بود و دیگر هیچ. وقتی رهبری دستوری صادر می فرماید چرا باید آن را نادیده گرفت؟ وقتی نادیده بگیریم می شود این متن شما.
    یا علی برادر

  244. Charles L. Peterson می‌گوید:

    این توهمتون مارو کشته………………….. حسین جان چهره ات چهره یک بچه فلان است……….

  245. مبشران ظهور می‌گوید:

    بخشی از بیانیه جمعی از فدائیان ولایتسه شنبه ۱۸ خرداد۱۳۸۹ ساعت: ۲۲:۲۰بسم الله القهار الجبار

    بخشی از بیانیه جمعی از فدائیان ولایت

    در پی اهانت وقیحانه مزدوران خودفروخته به ساحت ملکوتی ولایت

    بار دیگر دست شیطان از آستین عنصری زبون و خودفروخته بیرون آمد تا بر چهره درخشان نائب امام زمان(عج) پنجه کشد تا ضمن اینکه اندکی از شراره های آتش خشم ناشی شکستهای گذشته را فرو می نشاند ، اذهان را از فرمایشات بسیار مهم و نهایی ولی امر مسلمین در برخورد با سران فتنه منحرف نماید.

    این هتاکی سخیف و شیطنت آمیز در حالی صورت گرفت که این عنصر مفلوک قبلاً نیز بارها بلاهت و حماقت خویش را در اهانت به بزرگان نشان داده و به نوعی مهره سوخته و غیرقابل اعتنا تبدیل گردیده بود.

    اگر شعله های خشم فدائیان ولایت این عنصر بی مقدار را در کام خویش فرو نمی کشد فقط و فقط به خاطر احترام به قانون و فرمان ولایت در رعایت آن است والا این آلت دست شیطان بعد از این وقاحت کامل ، به سرعت به سزای عمل ننگینش می رسید.

    شیاطین و مسئولان غافل یقین داشته باشند همانگونه که امام غیوران در مواجهه با سلمان رشدی شیطان ملاحظه قیود جامعه بین المللی را نکرده و بر نابودیش حکم قاطع و بی تردید دادند ، اگر مقدسات ما در این جامعه محترم شمرده نشود و مورد هتاکی قرار گیرد ، دیگر هیچ خط قرمزی برای ما اهمیت ندارد و خمینی بت شکن با ” بند میم” وصیت نامه الهی سیاسی خویش تکلیف ما را روشن کرده است.

    اگر می خواهید که شعله های خشم مقدس ما برای سوزاندان هستی شیاطین هتاک زبانه نکشد ، زودتر وارد عمل شوید و قانون را به اجرا بگذارید ، انتظار جامعه اسلامی از شما این است

    اگر امواج خروشان و خشمگین عاشقان ولایت از سراسر کشور به حرکت درنیامدند تا با تحصن در جلوی خانه ملت این عنصر خودفروخته را از این مکان مقدس بیرون کشیده و به سزای عمل ننگینش برسانند به این خاطر بود تا به قانون و مجریان قانون فرصت عمل به وظیفه داده شود.
    u313.ir

  246. علی قالپاق(آیه) می‌گوید:

    سلام بر بروبچ
    شایعه جدید(کرکره خندست):
    جلبکها:موسوی عامل نفوذی اصولگرایان برای نابودی اصلاحاته…

  247. علی قالپاق(آیه) می‌گوید:

    “من در گروه سرود خمینی ای امام بودم”

  248. علی قالپاق(آیه) می‌گوید:

    **********یا مهدی**********

  249. مجید موحد می‌گوید:

    تو نظرات یکی از دوستان خوندم که از شما می خواد بر علیه علی مطهری هم بنویسید. نکته اینه که در عین استفاده از توانایی ها باید ذکاوت هم داشت. انقدر زود افراد رو تو دل مخالفان و معاندان هل ندید.
    یا علی

  250. سلام می‌گوید:

    داد میزنه این روزا، توی خیابون فِری
    بسیجیه واقعی، همت بود و باکری
    بسیجیه واقعی اونه که مرده باشه!
    زنده اگه بمونه باید تو خونه باشه!
    غصه نخور بسیجی، اینم یه جور جهاده
    موندن تو راه حق، نه آسونه نه ساده

    از سعید میرزایی

  251. خان باجی می‌گوید:

    عکس: شعاردهندگان اصلی ۱۴ خرداد شناسایی شدند
    http://rajanews.com/Detail.asp?id=52223
    .
    این آقای خباز هم بعضی وقتها یه چیزی میگه مرغ پخته تو قابلمه خنده اش میگیره .

  252. محسن می‌گوید:

    سلام.
    این ویژه نامه گذر از فتنه از دستمون پرید؛نه؟

  253. محمداشراق:ویژه نامه!! می‌گوید:

    سلام برادرم
    ۱- در متن ” وطن امروز” کلمه ی قائدنا را درست تایپ نکرده بودند!..حال آنکه در اینجا درست نوشته اید..

    ۲- در مصاحبه تان با آن نشریه گفته بودید که :
    به جای دفاع صرف , روش هجوم بردن و به جای پاسخ دادن , سوال کردن و در یک کلمه به جای انفعال فعالانه عمل کردن را برگزیده اید.. این نکته مرا یاد روش نویسنده و محقق مشهور جناب “تیجانی سماوی” (نویسنده کتابهای ارزشمندی نظیر ثم اهتدیت: آنگاه هدایت شدم // با راستگویان// شیعیان , اهل سنت واقعی// انداخت که لابد معرف حضور می باشد.. ایشان هم همین روش را اتخاذ کرده بودند .. می گفتند چرا ما همیشه بایستی مثل افراد آنرمال بیاییم و توضیح بدهیم که چرا کارمان درست بوده! بلکه بایستی با اعتماد به نفس به مواجهه ی با مخالفانمان برویم..

    موید باشید
    یاعلی(ع)

  254. سیداحمد می‌گوید:

    خدمت رسیدم برای عرض ارادت.
    عزیز دل مائید.

  255. مصطفی نمازیان می‌گوید:

    بنام خدا. با شعری تحت عنوان” ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم” به روزم. منتظر بازدید و نظر شما. یا علی

  256. بازم به ما سرنزدی . داداش جون دوست نداشتم ولی قسم دادم .
    شرمنده ام اما خیلی دوست دارم یه سر بزنی……

  257. هدی می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    توی نظرات یه نظر دیدم می خواستم یه جوابیه محکم بهش بدم ولی بعد دیدم
    خدا تو قران میگه :
    “آنها کلام را می شنوند و گویی معنی رو نمی فهمند
    کرو و گنگ و کورند ، از این رو نمی اندیشند” (بقره – آیه ۱۷۱ )
    بله یاسین به گوش خر خوندن (آخ هواسم نبود اون دنیا خر دم پل صراط خفتم میکنه میگه چرا منو با این جلبک ها یکی کردی من از جناب خر معضرت می خوام ) واقعا حیف خر که به این دسته از شیاطین بگی
    یا علی – hoda89

  258. احمد می‌گوید:

    سلام اقای قدیانی عزیز مثل همیشه بسیلر استفاده کردیم.
    یه سوال داشتم که اگه جواب بدین واقعا ممنون میشم:آقای مهدی محمدی سردبیر سیاسی کیهان رشته دانشگاهیشون چیه؟شنیدم ایشون فیزیک خوندن برای همین هم بیشتر نحلیل های مربوط به پرونده هسته ای رو انجام میدن.درسته؟

  259. البرز می‌گوید:

    هوالعزیز
    الهم عجل لولیک الفرج

    داداش حسین سلام،
    اول ازت یه دلخوری دارم که میگم:
    تو پست قبلیت کلی نظر بود که نوشته بودند “خصوصی” از جمله نظر خود بنده که متاسفانه دیده شد بصورت عمومی تایید شده که این اگر از روی عمد باشد شرعا جایز نیست ولو اینکه شما جایز بدانید اگر صاحب نظر راضی نباشد جایز نیست و بدتر از آن اگر سهوی باشد که احتمال این میرود که اگر خدای ناکرده کسی آمد و از فضای ناب انقلابی این سایت استفاده کرد و مطالب خلاف واقع و ضد انقلابی را در قالب نظر اینجا درج کرد به همین صورت سهوی تایید شود.
    داداش حسین من فکر میکنم خیلی از نظرات را وقت نمیکنی تا ته بخونی !
    ——————————————————–

    خب من انگار هر دفعه باید یه چیزی بگم که خودم ناراحت بشم اما خب چه کنم دیگه اینقدر اینجا راحتم که هرچی تو دلمه میگم!
    داداشی دستت درد نکنه که بازم گل کاشتی!
    امیدوارم نظر لطف حضرت ماه مجددا نصیب این مجموعه ، نویسنده و تمام خوانندگانش بشه تا غرورمون بیشتر از قبل چشم بعضی ها رو کور کنه .
    راستی این بالا یکی نوشته بود که مارو شستشوی مغزی میدن که بسیجی شدیم!
    آخه عزیزم ما شستشوی مغزی شدیم که شاگرد مکتب خمینی هستیم یا شما که شاگر مکتبک سروش هستید؟!
    همین جناب سروش شما امروز خدا و پیغمبراشو نقد میکنه و زیر سوال میبره بعد شما امید به ” مکر و مکرالله…” دارید؟
    بله این عبارت آسمانی کاملا درسته اما دقت کن علیه شما یا پابرهنگان انقلابی؟!

    یا حق
    داداش حسین: برادرم! اگر چنین اتفاقی افتاده من از شما معذرت می خواهم. گاهی حجم بالای نظرات باعث چنین سهوی می شود اما بدانید حتی المقدور همه نظرات را می خوانم.

  260. عرفان می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    چرا متن بی‌مزه و لوستو (شیخنا) رو به من تقدیم کردی ولی متن به این قشنگیو به بابا امین عارفی
    پلرتی بازیه دیگه!

  261. میلاد۰۱۱۱ می‌گوید:

    سلام

    بابا خیلی قلم تکان دهنده و تأثیر گذاری داری

    واقعاً در حیرتم

    ان شاءالله همیشه خداوند سبحان ناصر و یارت باشه و آقا امام عصر (عج) پشتیبانت

    نمیدونم چی بگم اما حسابی کیف میکنم نوشته هاتو میخونم

    خیلی دوست دارم ببینمت و باهات صحبت کنم

    حرف زیاد دارم اما حیف که میدونم وقتت کمه و دیدن روی ماهت هم برام ممکن نیست 🙁

    التماس دعا

  262. محمد مهدی می‌گوید:

    ایوالله حسین ایوالله حسین ایوالله حسین

  263. ناجی می‌گوید:

    سلام داداش
    مطلب بسیار زیبایی بود . با ابنکه من غالبا وبلاگ شما رو در اطاق کارم می خونم نمی تونستم از ریزش اشکهام جلوگیری کنم .
    خدا همیشه پشت و پناهتون باشه.

  264. عمّار علی می‌گوید:

    سلام؛
    “… ما چه کار کنیم؛ خامنه ای دل ما را برده است. خامنه ای نبود می کشت ما را دلتنگی غروب آدینه. … خامنه ای وقتی سخن می گوید ما بی اختیار اشک می ریزیم. …”
    خیلی با این بند از دلنوشته هات حال می کنم؛ آخه از یه طرف حرف دلمه، از طرف دیگه هم مثل سرّی می مونه که برا هر کسی نمی شه فاش گفتش و فقط باید در گوش ستاره های حضرت ماه زمزمه اش کرد!
    التماس دعا

  265. امین می‌گوید:

    خسته نباشی سردار

  266. کمال می‌گوید:

    لعن علی عدوک یا علی
    هاشمی و خاتمی و موسوی و لاریجانی و مطهری

  267. سحر(طلوع منجی نزدیک است) می‌گوید:

    اینایی که میان و دری وری می گن اگرچه بیشتر حملاتشون متوجه فرماندست و باعث ناراحتیه اما اصل عملشون حس خوبی به ادم میده.ادم ها وقتی شروع می کنن به توهین کردن و ناسزا گفتن که عصبانی هستند و می خوان هرجور شده طرفشون رو هم عصبانی کنند.نوشته های داداش حسین بدجور رو مخشونه
    خدا قوت

  268. ترگل می‌گوید:

    می گن ما شستشوی مغزی شدیم

    دیدین دیروز فیلم های این یارو مهاجرانی رو

    خیلی ببخشید اما گوساله بودن اون افرادی که رای دادن به چنین وزیری برای اعتماد

    دو کلمه حرف بزنه من ۲۱ ساله می فهمم راهش کجه اون ها چرا نفهمیدن؟؟؟

  269. قاسم می‌گوید:

    حوا مانتویی بود.
    کلی خندیدیم.
    ای ول خیلی قشنگ بود.

  270. salekemobarez می‌گوید:

    ممنون داداش همین الان متنی رو که برای سید نوشتم پاک می کنم .ممنون از جوابت وکمکت داداش حسین.

  271. ترگل می‌گوید:

    غروب تماشایی

    مستکبرین زمانه ی رسوایی شماست
    ایران ما شکست تماشایی شماست

    موجی به گل نشسته و ریگی به زیر تیغ
    آری همین تمام توانایی شماست

    ماتم کشیده را طلب صبر می کنند
    امروز روزگار شکیبایی شماست

    هر سال جشنِ ملیِ رندان این دیار
    تستی برای سنجش بینایی شماست!

    «گر مِی فروش حاجت رندان روا کند»
    خورشید قاتل شب رویایی شماست

    ***
    «حالی درون پرده بسی فتنه می رود»
    وز اندرون صدای هم آوایی شماست
    ***

    ای نامه های دعوتتان ثبت در زمان!
    سرهای قدسیان سر رسوایی شماست

    با پرچم نبی شده در جنگ با ولی
    بزم جمل نماد صف آرایی شماست

    ترسم که صرفه ای نبرید عاقبت به حشر
    تا کشتن شرف همه کارآیی شماست

    ما در کنار رهبرمان ایستاده ایم
    ای اهل کوفه دوره تنهایی شماست

    با تار موی یوسفمان مصر می خریم
    این چند سکه قیمت بالایی شماست

    خورشید می رسد شبتان ختم می شود
    این چند ثانیه همه دارایی شماست

    رنگ شفق گرفته سراپای آسمان
    این داستان، «غروب تماشایی» شماست

    محمد صادق باطنی
    خرداد ۸۹

  272. erfan89 می‌گوید:

    سلام داداش . این عرفانه متقلب که بی ادبانه باهات صحبت کرده به خدا من نیستم . از این به بعد هم فقط با اسم کاربری و رمزم وارد می شم تا بقیه نتونن با اسم من برات کامنت مزخرف بزارن . خاک بر سر سبزکا . حالا معلوم شد کی متقلبه . ما یا اونا . همین جا اعلام می کنم دیگر با نام عرفان من برای داداش حسین کامنت نمی ذارم و هر کی باشه من نیستم .
    خواهشا اون کامنت مسخره رو که از طرف من گذاشتن حذف کن . ممنون می شم .
    راستی دستت درد نکنه که اون متنت رو به من تقدیم کردی . قربونت برم . عاشق داداش حسین و بچه بسیجی های گل .
    مرگ بر سبزک های متقلب

  273. hasan می‌گوید:

    باید قدر اعتقاداتمونو بدونیم و از اونا کوتاه نیایم.

    وَلاَ تَهِنُوا وَلاَ تَحْزَنُوا وَأَنتُمُ الأَعْلَوْنَ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ

  274. عرشی می‌گوید:

    سلام
    ایول داداش حسین مثل همیشه عالی بود !

    این مطلبم اگه وقت کردی بخون :

    http://arshiha.persianblog.ir/post/65/
    http://arshiha.persianblog.ir/post/65/
    http://arshiha.persianblog.ir/post/65/
    http://arshiha.persianblog.ir/post/65/
    http://arshiha.persianblog.ir/post/65/
    http://arshiha.persianblog.ir/post/65/

    روشنفکر شناسی !
    روشنفکر دین مدار یا دین ندار ؟؟

  275. sara می‌گوید:

    فرماندهان جنگ نرم ؟؟؟؟؟

    یک بار در سال ۵۹ توسط امام خمینی و یک بار در سال ۸۸ توسط امام خامنه ای اعلام جنگ شده . نزدیک به یک سال از اعلام جنگ و تقسیم مسئولیت ها به فرماندهان و افسران جبهه مقابله با جنگ نرم می گذرد .

    مهمترین عرصه جنگ نرم دانشگاه است ولی فرماندهان ما کجایند ؟ به چند نفر خط می دهند و کجا خط می زنند ؟ نکند بعضی از فرماندهان چون بنی صدر قائل به دفاع پس از تصرف اند .

    در مقابل سم پاشی های فکری دشمن چرا اساتید آموزش زدن ماسک بصیرت را نمی دهند . و چرا طرح ریزی حمله را نمی کنند ؟

    آمار تلفاتمان را نداریم و آمارها ضدو نقیض است ولی خبر ها حاکی از تلفات بیشتر ما نسبت به دشمن است . و چرا باز هم فرماندهان در برابر پرپر شدن افکار جوان های ما خاموش اند ؟

    این جاست که تازه حکمت حرف آقا را می فهمم که ایشان فرمودند افسر و نه سرباز . چون سرباز فقط فرمان بر است و افسر تصمیم گیرنده هم می تواند باشد . به قول دکتر حسن عباسی فرماندهان جنگ نرم مثل فرماندهان ارتش در زمان جنگ اند و با اصولی که خود غرب به آن ها یاد داده می خواهند با او مقابله کنند (تازه اگر مقابله کنند) و افسران جوان حکم فرماندهان جوان آن موقع سپاه را دارند که باید کلیاتی را از فرمانده یاد بگیرد و با خلاقیت خودش کار را شروع کند . و ما افسران جوان جبهه مقابله با جنگ نرم جور فرماندهانمان(سکوتیون) ، را هم می کشیم و به انقلابیون فرسوده می گوییم :

    ما غبار دلهایمان را با قبور شهدا پاک می کنیم . ما دل زخمیمان را با یاد شهدا تسلی می دهیم . ما بعد از فتح خرمشهر هم جنگ را ادامه می دهیم . ما ظلم ستیزی و عدم سازش را از شهدا یاد گرفته ایم . ما گهواره نشینان سید علی ۸۸ ایم . ما حامیان مظلومان جهانیم . ما بی جنگ موجی شده هایم . ما بسیجیان قرن بیست ویکم هستیم . ما اسلام را مکتب قیام و مبارزه می دانیم و تا فتح انتهای افق راه را ادامه می دهیم .

    و اگر نهروان باشد، ما در برخورد با مارقین آدم های خشنی هستیم

  276. erfan89 می‌گوید:

    مرگ بر فتنه گر
    مرگ بر ضد ولایت فقیه

  277. erfan89 می‌گوید:

    استی بچه ها این داداش میثم یه طرحی کشیده سبزک ها رو آتیش زده . برید نگاه کنید . خیلی باحاله .
    http://duel.blogfa.com/

  278. sara می‌گوید:

    بهار سال ۱۳۶۵، روزى را که امام(ره) در بستر بیمارى بودند، فراموش نمى‌کنم. ایشان دچار ناراحتى قلبى شده بودند و تقریباً ده، پانزده روزى در بستر بیمارى بودند. در آن زمان من در تهران نبودم. آقاى حاج احمد آقا به من تلفن کردند و گفتند سریعاً به آن‌جا بیایید؛ فهمیدم که براى امام(ره) مسأله‌اى رخ داده است. آناً حرکت کردم و پس از چند ساعت طى مسیر، خود را به تهران رساندم. اولین نفر از مسؤولان کشور بودم که شاید حدود ده ساعت پس از بروز حادثه، بالاى سر ایشان حاضر شدم.

    روزهاى نگران‌کننده و سختى را گذراندیم. خدمت امام(ره) رفتم و هنگامى که نزدیک تخت ایشان رسیدم، منقلب شدم و نتوانستم خودم را نگهدارم و گریه کردم. ایشان تلطف فرمودند و با محبت نگاه کردند. بعد چند جمله گفتند که چون کوتاه بود، به ذهنم سپردم؛ بیرون آمدم و آنها را نوشتم.

    در آن لحظاتی که امام(ره) ناراحتى قلبى پیدا کرده بودند، ایشان انتظار و آمادگى براى بروز احتمالى حادثه را داشتند، بنابراین مهمترین حرفى که در ذهن ایشان بود، قاعدتاً مى‌باید در آن لحظه‌ى حساس به ما مى‌گفتند. ایشان فرمودند: «قوى باشید، احساس ضعف نکنید، به خدا متکى باشید، «اشدّاء على الکفّار رحماء بینهم» باشید، و اگر با هم بودید، هیچ‌کس نمى‌تواند به شما آسیبى برساند». به نظر من، وصیت سى‌صفحه‌ای امام(ره) مى‌تواند در همین چند جمله خلاصه شود.

    سخنرانى در مراسم بیعت ائمه‌ى جمعه‌ى سراسر کشور، ۱۲/۴/۱۳۶۸

  279. erfan89 می‌گوید:

    من خاک پای بابای امین عارفی هم نیستم . راستی به کوری چشم سبزکا رفتیم حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به همراه رفقا و حسابی برای سلامتی بچه بسیجی های مومن و گل و آقا امین دعا کردیم . داداش جات خالی بالا سر ضریح دو رکعت نماز زیارت خیلی می چسبه .
    خانم ماهه ماه . هیشکی رو دست خالی بر نمی گردونه .

  280. erfan89 می‌گوید:

    مرگ بر منافق

  281. حمید می‌گوید:

    نتونستم تمام نظر ها رو بخونم. زود اومدم پایین که نظر بدم. وقتی نظر آقایی رو که قبل از من نظر داده بود خوندم ناراحت شدم. به قول داش حسین : موسوی و کروبی و ….. و مطهری عددی نیستن که لعنتشون کنیم. نباید انرژیمون رو برای آدمای ناچیز هدر بدیم. راستی در مورد وحشی گری سید حسن و انصاری در روز ۱۴ خرداد شنیدین؟ میگن با مشت زده تو گونه وزیر کشور. آماده ایم برای انقلاب جهانی حجت ابن الحسن. پیش به سوی مولایمان مهدی……. ..

  282. امین ایرانی می‌گوید:

    آقا حسین عزیز و پسر حقیقی شهید، سلام.
    از کارت، منشت، انقلابی بودنت و راستین بودنت خوشم میاد!
    یه خواهش کوچولو داشتم؟! بعد از حادثه تاریخی نماز جمعه ۱۴ خرداد ۸۹، من با شور و شعفی که از هوشمندی سیاسی و اجتماعی مردم ایران اسلامی دیدم وبلاگمو راه اندازی کردم! خوشحال میشم بهم سرکی بکشی وبلاگ منو مزین کنین…
    همین
    موفق و موید باشی در پناه امام عصر (عجل الله فرجه).
    داداش امینت.

  283. آذرخش می‌گوید:

    ســــــــــــــلام.
    بچه ها آخ چون بازم جواب داداش حسین. 😀

  284. آذرخش می‌گوید:

    راستی سلام داداش حسین.
    و سلام دیگر دوستان
    یک بار دیگه آدرس وبلاگ آنتی گوگل رو می دم بهتون. وبلاگ نویسای غیرتمند لطفا تشریف بیارید و بعد از مطالعه مطالب در صورت موافقت امضا کنید.
    منتظر حضور گرمتون هستم.

    http://www.antigoogle.blogfa.com
    یا علی

  285. آذرخش می‌گوید:

    می بینی داداش حسین.
    هر وقت روز بیای من اینجا تو سایت شما پلاسم. 😀
    عمرا بتونی از دستم راحت شی.

  286. حسین مورچه می‌گوید:

    سلام
    داشتم نظراتی که گذاشتنو میخوندم یاد حرفی افتادم

    +++ آنکه می تواند ، انجام می دهد،آنکه نمی تواند انتقاد می کند+++

    پس اشخاصی که انتقاد میکنید اول برید یه کاری تو فضای سایبر انجام بدید یا حداقل یه قلم بزنید بعد پاشید بیایید انتقاد کنید

  287. ----- می‌گوید:

    عرفان این چه طرز حرف زدنه در مورد یه شهیده؟؟؟

  288. حاج احمد می‌گوید:

    چه عالی نوشتی حاج حسین آقا، خوب گریه کردم.

    یه دل نوشت با حال راجب ام البنین بنویس خدا حفطت کند.

  289. آذرخش می‌گوید:

    سلام
    الان دارم می رم ناهار بخورم.
    می شه بعدش؟
    بر می گردم. شرمنده.

  290. جان فدایی رهبر می‌گوید:

    سلام
    فکرت آباد
    قلمت گیرا
    قلمت گوهر باران
    رهبرمان پایدار
    یا حق

  291. سعید می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    با اینکه از دستت گله دارم اما دوست دارم.
    چشمام درومد تا خوندمش. مای متن ذهنم را گرفته.
    من که حسین قدیانی نیستم مثل پلنگ بنویسم. من یک آماتورم …
    http://saghyemeykade.blogfa.com/

  292. erfan89 می‌گوید:

    سلام داداش . چرا اون کامنت مسخره ی ” عرفان ” تقلبی رو بر نداشتی . بچه ها تو رو خدا به من سرکوفت نزنید . اون رو من نذاشتم . دیگه هم با اسم “عرفان” کامنت نمی ذارم . این هم نام کاربری منه . یعنی عرفان واقعی و خاک پای بابای امین عارفی .
    التماس دعا

  293. سید علی می‌گوید:

    با سلام
    نوشته های شما بسیار زیبا و پر مغز و صحیح است
    اما نکته ای برادرانه به شما عرض میکنم
    در دهه هفتاد حتما جریان حشمت الله طبرزدی را شنیدید
    اولین کسی که لقب امام خامنه ای را بکار برد و نشریه پیام دانشجوی بسیجی را قلم میزد
    اما همین فرد چند سال بعد دشمن سرسخت اقا شد و لفظ سلطنت مططلقه را برای ایشان بکار برد
    از خدا بخواه همیشه تو را ثابت قدم بدارد
    اسیر هوای نفس و وسوسه اطرافیان نشو
    موفق باشی

  294. مسلم می‌گوید:

    سلام دوشنبه تالار ابن سینا بودم کلی حال کردیم ما بچه های دانشگاه تهران خیلی عالی بود.

  295. م می‌گوید:

    کفتار حوزه سایبری

    کسی که تعیین می کند پسر همت از موضع پدر منحرف شده یا تو از موضع پدرت، تو نیستی.

    اینکه شور و حال داری دلیل بر حقانیتت نیست. خوارج ده تای تو تندرو و پر شور و حال بودند.

    رجزخونی واسه کی میکنی؟ کی رو از باتومت می ترسونی؟ اگه مردی یه باتوم بده دست هر کدوم از ما، علی وار بیا جلو ببینم چی کاره ای. خدا رحمت کنه پدر شهیدت رو، اون حق داشت اینجوری حرف بزنه، که دستش خالی بود. توی گنده گوی گنده لات هنر نمی کنی از موضع قدرت و وقتی طرفت هیچی دستش نیست به خشونتت افتخار می کنی!

    فقط یه نثر زیبا داری و خوب آسمون ریسمون رو به هم میبافی و انرژی و روحیه میدی به دور و بری هات. تازه شدی در حد شعرای عرب جاهلی و هند جگر خوار، که بشورونی تیم جنگیت رو. یه کم “حقانیت” رو کن! حقانیتی که عقل بپسنده نه احساسات! به زور کلمات خوشگل و نثر مسجع و حماسه سرایی، ناحق تبدیل به حق نمیشه.

    اساسا که بر حق نیستی، اگرم باشی طرز حرف زدنت و می کشم و می زنم گفتن هات بدجوری بوی گند منیت رو تو دماغ آدم می زنه. اقلا ادعای خاکساری و ایمان نکن.

  296. مریم می‌گوید:

    بسم رب الشهدا و الصدیقین

    سلام
    این چدر روز داشتم فکر می کردم واقعا چه رازی تو نی ساندیس حکومتی هست که حتی نوشتن از اون هم دوستم رو وادار می کنه تا کتاب نه ده رو برای من هدیه بگیره و من رو بعد از خوندنش وادار می کنه تا کله سحر برم میدون انقلاب تمام کتابفروشیا رو بگردم و حتی از پشت شیشه و میله های آهنی ویترین کتابفروشیایی که حدس میزدم ممکنه کتاب رو داشته باشند رو دونه دونه نگاه کنم تا شاید اسم آشنای نه ده رو ببینم و وقتی که پیداش کردم نیم ساعت تو آفتاب هی بچرخم تا بالاخره انتشارات کیهان باز کنه و وقتی فروشندش داره جاروی اول وقتشو میزنه برم تو و خیلی با لذت و هیجان خاصی بگم آقا لطفا ۳ تا کتاب نه ده لطف کنید و بعد برم محل کارمو با هیجان خاص تری در ابتدای ورود اولین جملم به بچه ها این باشه :” براتون نه ده خریدم”….. و صدای فریاد ذوق بچه ها بلند بشه… و با نوشتن جمله لبیک یا خامنه لبیک یا حسین است در ابتدای کتاب اونارو تقدیم به بسیجیان حضرت ماه کنم…!!؟

    برادر حسین نوشتن با تو، نشر این بصیرت با ما…..

    دعای بسیجیان حضرت ماه بدرقه راهت

  297. غریب آشنا می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    چاکرت داش مهدی
    دادااااااااااااااااااااااااااااااااااش یه اینتری چیزی
    بابا چشمامون مثل فلاش نور میندازه
    درد گرفت بس نیگا به این جملات بهم پیوسته کردیم
    فدات شم یه اینتری خطی چیزی بزن تو هر قسمتش
    در ضمن میخوام لینکت کنم تو وبلاگم
    اجازه میدی؟

  298. خدیجه می‌گوید:

    سلام
    عاااااااااااااااااااااااالی بود
    دست مریزاد
    دمتون گرم
    خدا امثال شما رو برای انقلاب حفظ کنه

  299. سلام داش حسین
    خیل حال کردم با این جمله ها :
    دشمن بسیجی آمریکا و اسرائیل است نه بچه های گروهبان قندلی. بسیجی شیر بچه حیدر کرار است.
    ما اهل کوفه نیستیم. اهل مدینه هستیم؛ کوچه بنی هاشم. مقر ما روی دوش عباس است.
    شما را به صورت دربست با بنز ضد گلوله به حرم امام می آورند، ما پول نداریم، با اتوبوس می آییم. به شما کوکاکولا می دهند، به ما ساندیس. شما از کروبی شهرام پذیرایی می کنید، ما از پابرهنگان امام.
    ما بیشماریم. شما غلط کردید بیشمارید.
    ما خامنه ای را زیاد دوست داریم. بیت او یعنی بیت رهبری غزلی زیباست که مصرع قبلی اش حسینیه جماران است.
    حنجره ما حکومتی است و به عشق سید علی فریاد بر می آورد. ما مستاجر نیستیم، خانه مان بیت رهبری است.
    به من می گفت: چیزی از عمرم باقی نمانده، فقط یک آرزو دارم و آن اینکه یک بار خامنه ای را از نزدیک ببینم و بعد بمیرم. چه اشکی می ریخت این مادر شهید. این زن رشید.
    دعای مادر شهید شیرودی در قنوت نماز شبش یادتان هست؛ “اللهم احفظ قائدنا سید علی خامنه ای بالقرآن”.
    شیخ نه طلحه است نه زبیر، باحال تر از این حرف هاست. دیگر سران فتنه باز هم سر شیخ کلاه گذاشتند و
    کتک هوس کرده اید باتومهای ما آماده است. ما موتور هوندای قراضه بابا اکبر را روشن کرده ایم.
    و با سلاح اتمی، ما با علم عباس بجنگ تا بجنگیم.
    سران فتنه زنده بودن خود را مدیون خامنه ای هستند که هنوز به ما چیزی امر نکرده. لب تر کند ما با علم عباس می آییم.
    شما حلقوم بچه های ما را بریدید ما اما فریاد شما را نشانه گرفته ایم.
    هدف گلوله ما آمریکا و اسرائیل است. لطفا کنار بروید تا به شما نخورد. ما تذکر خودمان را دادیم، اگر خورد حق تان است. پس فردا نگویید نگفتید. ما گفتیم. ما بارها گفته ایم. باز هم می گوییم: غلط کردید بیشمارید.
    ………………………………………
    بی شک این خون شهدا است که در قلم شما به جای جوهر ریخته شده است.
    افتخار می کنم به بسیجی بودنم.
    یا حق

  300. الهام ص می‌گوید:

    احسنت داداش حسین نازنین و با غیرت. این اهل فتنه مدتی است که دیگر عددی نیستند به هدایت علوی حضرت ماه. غلط کردند که توهم زدند که پشیزی اند.

  301. روح الله می‌گوید:

    داریم یه فکری واسه این صدا سیما می کنیم. یه سری بزنی بد نیست تنهایی مارو کشت.

  302. ابوالفضل خلیلی می‌گوید:

    دل نوشته ای برای داداش حسین بچه بسیجی ها
    بسم رب الخامنه ای
    تا چند وقت پیش نه دیده بودمت و نه حتی اسمت را شنیده بودم تا اینکه شبی از شبهای وب گردیم در خیابان های اینترنت به کوچه اتان رسیدم و ناخودآگاه به سمت خانه ات رهسپار . پلاک خانه اتان ۲۶ بود . زنگ در را که زدم با گشاده رویی خانه دلت را به رویم گشودی و سفره ای رنگارنگ از صداقت و مردانگی برایم تدارک دیدی .

    در و دیوار خانه ات پر بود از یاسهای رونده و بوی عطرشان دل را مدهوش و دیده را معطوف خود کرده بود .انگار وارد قطعه ای از بهشت شده بودم . حضور شهدا را آنجا حس می کردم گویی قدم به میهمانی لاله ها گذاشته ام . آنجا بود که برای اولین بار بابا اکبرت را دیدم . کوهی از مردانگی و صلابت مقابلم ایستاده بود . قلم در دست گرفتم تا شاید گوشه ای از آنچه از دیدگانم می گذرد به تصویر بکشم . برو بچه های بهشت جمعشان جمع بود . به رویم لبخند می زدند و می گفتند:

    اینجا قطعه ۲۶ است . نه با قلم که با خون باید نوشت . پرسیدم چرا خون ؟ کسی جوابم را نداد . بابا اکبرت دستی برایم تکان داد و لبخندی زد و رفت . آنجا بود که یاد حرف آقا مرتضی افتادم ” راز خون را جز شهدا در نمی یابند ”

    و تو هم فرزند یکی از همین ها بودی . فرزند بابا اکبر . الحق که خون پدر شهیدت را چه نکو پاسداشتی و کاری کردی کارستان . حسین جان ! قطعه ۲۶ نه تنها وعده گاه تو و بابا اکبر است بلکه میعاد شبانه همه برو بچه های سید علی در همین قطعه به پا می شود . آری اینجا قطعه ۲۶ است از همین جا بینی استکبار را بر خاک مذلت می نهیم . نه با تجهیزات پیشرفته نظامی بلکه با قلم . قلمی جوهرش با خون بابا اکبر و همت و باکری و هزاران بابا اکبر دیگر .

    داداش حسین ! می دانم داغی که در سینه داری چقدر سخت است . خوب می دانم . داغ شهادت پدر؟ نه! داغ فرزندان روح الله؟ نه! می دانم از چه رنج می کشی و دیده از چه خون کرده ای . می گویمت : تنهایی آقا … آقای غریبمان . آقای مظلوممان . سید علی را می گویم که ۲۱ سال برای مصلحت اسلام و انقلابی که با خون امثال بابا اکبر پا گرفته بود سکوت کرد و صبوری پیشه کرد . اما حسین جان این بار دیگر آقایمان غریب نیست و ما اهل کوفه نیستیم !

    این بار دیگر سید علی سربازانی مثل تو و هزاران بسیجی سینه چاکی دارد که نمی گذارند خم به ابرویش نشیند . اگر فرزندان روح الله با نوای مهدی خندان کربلایی شدند و هل من ناصر ینصرنی حسین را لبیک گفتند امروز هم سینه زنان منصور ارضی از خاک بیت رهبری به مقصد افلاک پر می کشند و سینه می درند به خونخواهی سلاله زهرای مرضیه(س) .

    داداش حسین! به بابای شهیدت بگو اگر شما فرزندان روح الله بودید و عالم را مسخر خود کردید امروز ما فرزندان سید علی نخواهیم گذاشت مویی از سر رهبرومقتدایمان کم شود و جان ناقابل را در طبق اخلاص می نهیم و سر بر آستان دوست و نوای دل سر می دهیم که :

    ای رهبر و مولای ما . دعاکن برای ما . ما جان ناقابلی داریم که در راه تو . در این راه پر بهجت تقدیمت می کنیم . آقای ما این بار دیگر شورای ثقیفه را در نطفه خفه می کنیم و نخواهیم گذاشت خانه نشین گردی . طلحه و زبیرها بدانند اگر هوس ولایت علی در سر بپرورانند با هزاران هزار ذوالفقار به استقبالشان خواهیم رفت و هزاران عمروبن عبدود تقدیمشان خواهیم کرد .این بار قرآن ناطق ما علی است نه قرآن روی نیزه ها .

    کلام آخر :

    داداش حسین ! ملالی به دل را مده که ما بی شماریم .

    این علی سرباز دارد بی شمار/صد هزاران میثم بر روی دار

  303. علیرضا می‌گوید:

    ماندم مبهوت و متحیر جز این نیست که عشق است این جملات این عبارات حظ کردم خدا حفظت کند . من ۱۰۰ بار
    خواهم گفت غلط کردید بی شمارید

  304. محمود می‌گوید:

    از وبلاگتون ممنون. برای اولین باره که می خونمش. لطفا دقت کنید که غلط های دیکته ای نداشته باشید به خصوص در باره آیات و روایات. مثلا اللهم الرزقنا غلطه ! یادمه چند سال پیش از گروهی از بچه های جنگ که تو سپاه بودند آزمون روخوانی قران می گرفتم. قریب به نود درصدشون حتی روخوانی ساده رو هم بلد نبودند!!! ضمنا می خواستم خواهش کنم در باره دکتر محمود احمدی نژاد و رشادت هاشون تو جبهه ها و عملیات جنگ برام مطلب بذارید. اگه هم عکسی تو خط مقدم ( نه پشت خط ) داره لطفا رو وبلاگ بگذارید.
    ممنون. رزمنده جنگ هشت ساله. منتظرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.