علمای یونیسف! واعدالتا!… به داد ما بسیجی ها برسید!

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ کاری از سجاد(سرباز ماه)

داشتم به این فکر می کردم که آیا رهبر انقلاب -که مسئولان نظام به خصوص “ق. ق” فدای یک لبخند “آقا”- در جمهوری اسلامی چیزی، حقی، سهمیه ای، لطفی، قانونی به اسم “حقوق شهروندی” دارند یا نه. داشتم مرور می کردم آن همه هتاکی را. داشتم فکر می کردم آن همه شعار علیه اصل ولایت فقیه، آن همه فحش و ناسزا به مولای خراسانی ما، به خون شهدا، آن همه که پول می دادند آقازاده ها به لشکریان عمرسعد واپسین، آن همه که شعار دادند “مرگ بر اصل ولایت فقیه” پس چه شد؟! می دانید؛ من این روزها ایمان دارم که قوه قضاییه فقط به فکر حقوق شهروندی آن زن یهودی است، ابن ملجم و… بگیر بیا تا “ف. ه” و مادرش و پدرش و برادرش و خواهرش و بالکل خاندانش. کسی بر من ظلم کند، کسی بر بچه بسیجی ها، و بر امام بسیجی ها تهمت روا دارد، شاید شکایت به یونیسف، دادگاه لاهه، سازمان ملل، لویی جرگه افغانستان، ریش سفیدان علی آباد سفلی، ننه بزرگ سکینه خاتون برم، اما عمرا “ق. ق” را پناهگاه خود بدانم. نمی دانم دیگر، چه کنم؟… آقای دبیر کل سازمان ملل! به داد ما بسیجی ها برس. علمای یونیسف! به داد ما برسید. دبیر کل ناتو! یک مشت ناتوی نالوطی ۸ ماه تمام فحش مان دادند. خانم اشتون! مذاکره با “سعید جلیلی ها” را ول کن. بیا از حق ما “وحید جلیلی ها” دفاع کن. پطرس غالی! کجایی؟! خاویر پرز دکوئیار! سرکار خانم سرندی پی تی! آهای رابین هود! پسر شجاع! اگر خیلی شجاعی، بگو ببینم حد شرعی اگر بخواهد درباره خاندان مبارک ایرانی جاری شود، چند تای شان زنده می مانند؟!

  وحید اشتری/ وبلاگ عصر روح الله/ مراسم ذبح عدالت

سخنان دولت آبادی دادستان تهران در رابطه با پیگیری و تشکیل پرونده برای هتاکان به فائزه هاشمی خیلی با سرعت زیاد و دستگیری هتاکان تنها چند روز پس از انتشار کلیپ خیلی جالب بود. آنجا که با غرور گفت: هتاکان را شناسایی کردیم. گفتم حتما یکی دیگر را به جای سعید تاجیک اشتباهی گرفته اند!! آدمی که همیشه در مزار شهدای بهشت زهرا در دسترس است، ریگی نیست که بخواهی شناسایی اش کنی و در یک عملیات پیچیده در ارتفاع هزار پایی از سطح عدالت شکارش کنی که اینگونه ژست می گیرید! مخصوصا این جمله که با افتخار و به نشانه اینکه تیغ عدالت ما خیلی تیز است؛ “بارها گفتم که اگر کسی مرتکب جرم شود باید هزینه آن را پرداخت کند”.

 ولی چند نکته:

یکم/ با اینکه ما خود در موضع مطالبه هستیم ولی گیرم همه مسببان کهریزک و کوی و تمامی هتاکان به اعضای خانواده جناب استوانه را هم محاکمه کردید. بالاخره نوبت خود فائزه و عوامل فتنه کی می شود؟ یا اصلا مگر فائزه خودش جرمی هم انجام داده؟ مگر “آقا” نگفت بحث کوی و کهریزک باید پیگیری شود ولی نگذارید مسائل اصلی گم بشوند؟ کدام تهمت به نظام در این چند ماه باعث شد این همه بلا به وجود بیاید که یکی اش کوی و کهریزک و هتاکی بود؟ یا نه، شاید محاکمه سرکار خانم استوانه زاده این عامل دست چندم دست مالی شده فتنه هم مثل محاکمه سران فتنه به مصلحت نیست؟ اصلا ولش کنید. حقیر به شدت بی بصیرتم و به عدالت قوه قضاییه شما انتقاد که غلط کرده ام داشته باشم ولی به بی عدالتی قوه تان یقین دارم!

دوم/ قبول دارم پدر فائزه استوانه بوده و احترامش واجب ولی پدر کپرنشین فاطمه ای که چند روز پیش زیر آوار مرد، چون یک پا هم ندارد اصلا کسی نباید با مسئولینی که مسببان کشته شدنش هستند بخاطر بی عدالتی و اهمال برخورد کند. به علاوه که ممکن است برای نظام اسلامی سیاه نمایی هم بشود. ولی تو رو خدا چرا با عوامل هتاکی به اینهمه خواهر ها و مادرهایی که یا از خانواده شهدا بودند یا نبودند و در جریان فتنه در خیابانهای مختلف چادر از سرشان کشیده می شد، کسی برخورد نمی کند؟ مثلا سمیه و مادرش (کتاب نه ده) خب این مبهم است و مسببش مشخص نیست قبول! چرا با مسبب هتاکی به دختر افتخاری و هزار نفر دیگر از این جنس که پی گیری اش در دانشگاه و غیر دانشگاه برای حضراتی که بلدند ریگی را در یک عملیات پیچیده روی هوا شکار کنند کاری ندارد، برخورد نمی شود؟ پدر آن یکی که دیگر پابرهنه و مستضعف و شهرستانی و مناطق محرومی نیست! هنرمند است! دیدید برای برخی ها تیغ تان از برخی های دیگر تیزتر می برد؟ همیشه بدم می آمد از سیاسی کردن واژه مقدسی چون عدالت ولی دیدید با این سرعت در دستگیری هتاکان به فائزه خانم، شماها این واژه مقدس را هم به گند کشیدید؟

سوم/ از ترس سوء استفاده آن جریان انحرافی از انتقاد به قوه قضاییه و موج سواری حامیان مهندس اسلام شناس تا کنون به شدت زبان در کام می گرفتیم و سعی می کردیم حتی مطالبات به حق در رابطه با مفاسد اقتصادی و دانه درشت ها راهم موقتا فیتیله اش را ضعیف تر کنیم و اندکی پایین تر بکشیم و حرفی نمی زدیم به بهانه اینکه به محاکمه به حق رحیمی که رسید، قوه قضاییه را با آن انتقادات تخریب نکنند! ولی از این به بعد ظاهرا از سکوتمان دارد سوء استفاده می شود و تکلیف چیز دیگری است! در ضمن اگرچه خود از منتقدان آن کلیپ بودم و در ۲ پست عقب تر هم در رابطه با هر دو طرف دعوا  (موافقان و مخالفان) نوشتم ولی به شدت منتظرم موضع جماعتی از دوستان را که رگ گردنش چنان باد کرده بود که در موافقت یا مخالفت و لینک کردن یکیدیگر زیر هم و جریان وبلاگی راه انداختن دست از پا نمی شناختند را ببینم!

پی نوشت اول: البته شک ندارم دوستان عاقل تر از آنند که همچون حقیر از یک طرف به قوه قضاییه انتقاد کنند که در دامن دولت و سایت های حامی دولت بیفتند و از یک طرف دیگر در مورد رحیمی بگویند و جزء منتقدان احمدی نژاد در بیایند و از دامان حامیان احمدی نژاد هم رانده شوند و از یک طرف از مهندس اسلام شناس و از طرف دیگر از استوانه و فتنه اعلام برائت کنند و از یک طرف به خواص بی بصیرت و سهم خواه بتازند و از طرف دوست داران شهردار با بصیرت! و رییس مجلس انقلابی! و رضایی اخیرا با بصیرت شده! طرد شوند و خلاصه خودشان بمانند و حوضشان! آدم یک مقدار مصلحت را در نظر بگیرد و یک جایی را برای خود نگه دارد بد نیست! حقیر احساس می کنم اخیرا به شدت بی بصیرت شده ام! صاحبان انقلاب به بزرگی خودشان ببخشند. ببخشید همه اش اشتباهی بود. زنده باد عدالت فراگیری که در بین سیاست های این مسئولین این نظام موج می زند!
 
پی نوشت دوم:(سمیه و مادر سمیه) ghadiany.ir/1388/14

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. انتظار زیباست می‌گوید:

    سلام، حتما موجی از کامنت ها می خواهد بیاید که دیدی آقا چه گفتند! مواظب باشید غرق نشوید.

    خداقوت

  2. سیداحمد می‌گوید:

    “داشتم به این فکر می کردم که آیا رهبر انقلاب -که مسئولان نظام به خصوص “ق. ق” فدای یک لبخند “آقا”- در جمهوری اسلامی چیزی، حقی، سهمیه ای، لطفی، قانونی به اسم “حقوق شهروندی” دارند یا نه. داشتم مرور می کردم آن همه هتاکی را. داشتم فکر می کردم آن همه شعار علیه اصل ولایت فقیه، آن همه فحش و ناسزا به مولای خراسانی ما، به خون شهدا، آن همه که پول می دادند آقازاده ها به لشکریان عمرسعد واپسین، آن همه که شعار دادند “مرگ بر اصل ولایت فقیه” پس چه شد؟!”

    واقعا آقامون خیلی خیلی بزرگوارن؛
    کاش این خاندان بفهمند بزرگواری و لطف “حضرت آقا” را.

    ق.ق هم که کلا ….

    متن آقای اشتری هم خوب بود، ممنون از ایشان.

    ممنون داداش حسین جان که مثل همیشه حرف دل زدی….

  3. Q می‌گوید:

    صحبت های امروز آقا رو خوندی؟!! این حرف هایی که راجع به هاشمی زده رو دیدی ؟!خوب حالتون رو گرفت!!چسبید!!۱۱۱۱

  4. سیدحسین می‌گوید:

    برادر توصیه می کنم حتما چندبار و چندبار صحبت های رهبری در دیدار با اعضای خبرگان را بخونی که انصافا خوب جواب شما ها رو داد! دمش گرم

  5. سیداحمد می‌گوید:

    متاسفم برای افراد ابله!

    احمقانه ترین کار ممکن اینه که سخنان آقا را هر کسی به نفع خودش تفسیر کنه،

    اتفاقا ما هم سخنان ایشان را گوش کردیم و لذت بردیم از توجه و محبت ایشان،
    چقدر زیباست که “بابای ما خامنه ای” به فرزندان خود تذکری پدرانه می دهد،

    البته شکر خدا مثل همیشه ایشان هوای فرزندان خود را داشتند.
    چقدر آقا با فرزندانش، با بسیجیانش احساس صمیمیت میکند که اینچنین صمیمانه به آنها تذکر میدهد.
    (تا چشم بعضی مسئولین در بیاد!)

    جوونیمون فدات آقا جان.

    داداش حسین عزیز فــــــــــــــــــــــــــدائی داری…

  6. زائر می‌گوید:

    یک پست قبل :

    دلم برایش یک ذره شده ….وقتی می رم پیش …اول دنبالش می گردم ببینم هست نیست سلامت است کجاست چه می کند …. از دست کلاس های دانشگاهم … نیامدم نیامدم حالا که آمدم چه نوشته بودید آقای قدیانی …

    سلام

  7. سیداحمد می‌گوید:

    آقا با ما حرف نزنه پس با کی حرف بزنه؟

    خیلی سوختین از این که ما اینقدر مهمیم و آقا اینقدر قشنگ باهامون حرف زده نه؟ 🙂
    آقا جانمون میدونه که اگه لب تر کنه براش جون میدیم،

    حالا خودتونو خسته کنید و سعی کنید “حسین قدیانی” را ناراحت کنید با کامنتهاتون! مهم نظر آقاست راجع به “داداش حسین بسیجیها” که من خوب ازش خبر دارم!

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم….

  8. ا... می‌گوید:

    شما بسیار انسان بی ادبی هستید . چیزی که اصلا با منش شهدا و بسیجیان تطابق ندارد. در حال نوشتن پاسخ دندان شکنی به بی ادبی های مکتوبت هستم . منتظر باش .شما قطعا یک روزی از رهبرمان هم عبور خواهید کرد.

  9. انتظار زیباست می‌گوید:

    در پستی که قطعه ۲۶ در مورد سعید تاجیک زده بود، بارها و بارها تاکید شده که ناسزا گویی و فحاشی را تائید نمی کند. اما بعضی ها طوری وانمود می کنند و به گونه ای کامنت می گذارند که گویی آقای قدیانی موافق با هتاکی و فحاشی و… است! حالا هم که شروع کردند با این پیام هایی که لحظه به لحظه می آید…
    موفق باشی و سرفراز قطعه ۲۶

    حل مشکل، هادی دین، معنی ام الکتاب
    یاعلی، یاایلیا، یا بوالحسن، یا بوتراب

  10. راضیه نوروزی می‌گوید:

    به گمانم قرار است تا ظهور مولا مستضعف بمانیم .
    حکایت ما حکایت دردناکی است . اگر به قماش فتنه نازک تر از گل بگوییم ، همه جهانیان نعره می کشند از مراجع و علما گرفته تا ق ق و وکلای مجلس و رسانه های رنگارنگ بگیر برو تا لندن نشینان و فرنگ نشینان و کاخ سفید و … و خیلللللللللللللللی دردناک تر و زجر آورتر همسنگرانمان ! آخ !
    اما می دانید از چه لذت می برم و شادمانم و غرق سرورم ؟ آرام آرام و سنگر به سنگر مجبور به عقب نشینی هستند . هر چند زمان بر است و ما دق می کنیم تا به نتیجه برسیم اما می رسیم . کسانی که بر دین و امام و رهبر می تاختند امروز مجبور شده اند ادای … دربیاورند . مهم این است که راس فتنه دیگر جرات ندارد نماز جمعه بیاید و سران فتنه جرات قدم زدن در خیابانهای شهر را ندارند . هر چند تاوانش را باید بدهیم . ما حاضریم بارها و بارها حد بخوریم زیرا به نصرت الهی ایمان داریم . اوس کریم خیلی با حالی .
    همه گویند که طاهر کس نداره خدا یار منه چه حاجته کس

  11. حرف حق می‌گوید:

    به رسم ادب
    سلام

    برادر قدیانی مواظب باش جلوتر از آقا حرکت نکنی دلیلش!؟
    بفرما اینم دلیل :

    به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان با تشکر از رفتار و گفتار عاقلانه و مدبرانه خبرگان ملت در انتخاب هیأت رئیسه جدید این مجلس، بیداری اسلامی ملت‌های منطقه را حادثه‌ای بسیار عظیم و الگوگرفته از روند استمرار و پیشرفت جمهوری اسلامی دانستند و ضمن تبیین وظایف خطیر مسئولان و سیاسیون در این شرایط بسیار حساس، در سخنانی مهم و صریح خطاب به همه، بویژه جوانان تأکید کردند: این پیام من است، هرگونه هتک حرمت و رفتارهای غیر اخلاقی و توهین آمیز، “خلاف شرع، مخالف عقل سیاسی و ضربه به جمهوری اسلامی است و خداوند را خشمگین می‌سازد.

    پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۱۴

  12. حرف حق می‌گوید:

    حالا هر چقدر دوست داری سینه چاک بده و از رفتار آقای تاجیک دفاع کن !!!
    این عمار ؟
    این مالک؟
    این شرطه الخمیس !؟

  13. حرف حق می‌گوید:

    خوب داستان شرطه الخمیس واسه جوونا تعریف کنی
    اونوقت معلوم میشه چقدر آقا تنهاست !!!

  14. یک ایرانی می‌گوید:

    قابل توجه شما که سینه چاک داده بودین و از کاز غیر اخلاقی و غیر اسلامی و غیر انسانی آقای تاجیک طرفداری کرده و اتفاقا جهت تائید کار ایشان ، از امام علی و حضرت عباس و امام راحل و مقام رهبری هم مایه گذاشته بودید و خودتونو و نوع اعمال و گفتارتونو با این بزرگواران مقایسه کرده بودید. سخت معتقد بودید که آقا سعیدتان اشتباه نکرده و حرف و کارش عین حق بوده . حالا لطف کنید با صحبت های مقام رهبری ، بفرمائید کی اشتباه کرده.

  15. شرمسار می‌گوید:

    سلام حاجی
    هر کی تا الان بهت گفته حرفای امروز اقا رو دیدی یا نه بهش بگو نظر اقارو قبل و بعد از فحاشی سعید تاجیک میدونستم منتها چون می خوام گنده بشم و معروف ، این مقاله هارو نوشتم.
    خدا رو شکر که ما که از همون اول بهت برادرانه تذکر دادیم و در مسیر ولایت بودیم.
    کبر و خودخواهی و شهوت قدرت و شهرت و جان مولا بزار کنار . حیف یه نیروی ارزشی مثل حاج حسین قدیانی نیست که اینجور مضحکه خودی و ناخودی میشه .
    اخلاق و رفتارت و تغییر بده ،‌همش از موضع لجاجت نباشه .
    بابا احمدی نژادم اخلاقش مثل توئه ، لجوجه منتها تو ۹۰ درصد حق بااونه به خاطر همینه که کارش درسته اما حسین قدیانی تو ۱۰ درصد کارش درسته و برا کارش پافشاری میکنه
    با همین کارای اشتباهت که هزینه برای اقا داره باز دوست داریم.
    مدد

  16. ف. طباطبائی می‌گوید:

    سلام داداش حسین عزیز. راستش خنده ام گرفته از اینکه میبینم بعضی افراد (به قول مبصر جان، ابله) سعی کردن از سخنان آقا برداشتهای خاصی کنند.
    یا اینها هنوز شما را نشناختند یا فقط قصد آزار شما را دارند، که گزینه دوم احتمال بیشتری داره.
    همیشه داداش حسین بسیجیها بمونید. داداش حسین جان دوست داریم.

  17. ف.ق می‌گوید:

    نمی دانم چرا آقا که صحبت می کردند فقط یاد شما افتادم آمدم بگویم که قلمتان مراقب دل حضرت ماه باشد مباد که از دست امثال شما به آه بیفتد.

  18. سیده از فرانسه می‌گوید:

    سلام
    هر چه بگندد نمکش می زنند ! مصداق بارز ق .ق خودمان است
    عدالت فدای ………

  19. ناشناس می‌گوید:

    آیت الله خامنه ای: این پیام من است هرگونه هتک حرمت و رفتارهای غیر اخلاقی و توهین آمیز، “خلاف شرع، مخالف عقل سیاسی و ضربه به جمهوری اسلامی است و خداوند را خشمگین می سازد.”

  20. مبارز می‌گوید:

    نوبت خود فائزه و عوامل فتنه کی می شود؟

  21. سیدحسین می‌گوید:

    آقا سیداحمد عزیز هنوز یک روز از صحبت های رهبری نگذشته که شما کلماتی در پیامت به کار بردی که در شأن خود شماست! سعی کن در عین اینکه عصبانیتت را کنترل می کنی و بدور از فضای احساسی باز صحبت های رهبری رو مطالعه بفرمایید! یقینا سودمند است!
    همه از مهربانی رهبری لذت می برند، اما بی جهت به دنبال توجیه آنچه اظهر من الشمس است نباش، این دیگر نیاز به تفسیر ندارد، روی صحبت های امروز ایشان کاملا برادران به اصطلاح ولایت مدار و مدعی تبعیت از ایشان بودند..پس به جای ان قلت وارد کردن کمی از شعارزدگی فاصله بگیرید و به فرمایشان ایشان عمل کنید، چرا که در غیر اینصورت تفاوتی بین شما و کسانی که علیه ایشان و نظام شعار می دهند نخواهد بود..
    ضمنا متاسفم که سیادتت و استفاده از تصویر دلنشین حرم امام حسین(ع) نتوانسته مانع از بی ادبی شما گردد.
    بار دیگر شما رو به خواندن صحبت های رهبری توصیه می کنم:
    “برخی جوانان با اخلاص، مؤمن و خوب، متأسفانه تصور میکنند اینگونه اقدامات وظیفه است اما این رفتارها، دقیقاً خلاف و عکس وظیفه است…””من این مسائل غیر اخلاقی را قاطعانه و بطور کامل رد می کنم و نباید انجام شود.”

  22. 33 می‌گوید:

    رهبر انقلاب اسلامی در سخنانی صریح به همه بویژه جوانان افزودند: پیام من به همه کسانی که حرف می زنند و یا در مطبوعات، وبلاگ ها و محیط های دیگر می نویسند این است که مخالفت کردن، رد کردن و محکوم کردن یک فکر سیاسی و دینی یک چیز است و ابتلای به رفتار غیر اخلاقی و دشنام و هتک حرمت چیز دیگر. من این مسائل غیر اخلاقی را قاطعانه و بطور کامل رد می کنم و نباید انجام شود.

    حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به یک اشتباه فاحش و تصور کاملاً غلط افزودند: برخی جوانان با اخلاص، مؤمن و خوب، متأسفانه تصور میکنند اینگونه اقدامات وظیفه است اما این رفتارها، دقیقاً خلاف و عکس وظیفه است.

    ایشان در همین زمینه، توجه به نفوذیها و دخالتهای دشمنان را نیز ضروری دانستند و افزودند: همانگونه که امام نیز می فرمود: گاهی نفوذی ها وارد اجتماعات اشخاص مؤمن و مخلص می شوند و آنها را به حرکتی انحرافی می کشانند که از این هم، نباید غفلت کرد.

    رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر پرهیز از غفلتهای ناشی از احساساتی شدن افزودند: از همه، بخصوص جوانان عزیز می خواهم که نگذارند فضای غیبت، تهمت، هتاکی و شکسته شدن حریم ها ادامه پیدا کند که اگر ادامه یابد مانند یک بیماری به همه چیز سرایت میکند.

  23. محمد می‌گوید:

    رهبر انقلاب اسلامی در سخنانی صریح به همه بویژه جوانان افزودند: پیام من به همه کسانی که حرف می زنند و یا در مطبوعات، وبلاگ ها و محیط های دیگر می نویسند این است که مخالفت کردن، رد کردن و محکوم کردن یک فکر سیاسی و دینی یک چیز است و ابتلای به رفتار غیر اخلاقی و دشنام و هتک حرمت چیز دیگر. من این مسائل غیر اخلاقی را قاطعانه و بطور کامل رد می کنم و نباید انجام شود.

    حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به یک اشتباه فاحش و تصور کاملاً غلط افزودند: برخی جوانان با اخلاص، مؤمن و خوب، متأسفانه تصور میکنند اینگونه اقدامات وظیفه است اما این رفتارها، دقیقاً خلاف و عکس وظیفه است.

    ایشان در همین زمینه، توجه به نفوذیها و دخالتهای دشمنان را نیز ضروری دانستند و افزودند: همانگونه که امام نیز می فرمود: گاهی نفوذی ها وارد اجتماعات اشخاص مؤمن و مخلص می شوند و آنها را به حرکتی انحرافی می کشانند که از این هم، نباید غفلت کرد.

    رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر پرهیز از غفلتهای ناشی از احساساتی شدن افزودند: از همه، بخصوص جوانان عزیز می خواهم که نگذارند فضای غیبت، تهمت، هتاکی و شکسته شدن حریم ها ادامه پیدا کند که اگر ادامه یابد مانند یک بیماری به همه چیز سرایت میکند.

    حضرت آیت الله خامنه ای در همین زمینه، به برخی رفتارهای غیر اخلاقی در بعضی نماز جمعه ها یا محیط های درس اشاره و تأکید کردند: این رفتارها، غلط اندر غلط است.

    رهبر انقلاب اسلامی در جمع بندی این بخش از سخنانشان خاطر نشان کردند: “رفتارهای غیر اخلاقی و توهین آمیز، مخالف مصلحت انقلاب و کشور است، موجب اختلاف و دو دستگی می شود و به شکوه و عظمت نظام اسلامی ضربه می زند و به جوانان نصیحت می کنم کاملاً از آن خودداری کنند”.
    اقای قدیانی ذوب در ولایت طرف صحبت آقا با شماست،نکنه اقا هم بصیرت ندارد؟
    هدف وسیله را توجیه نمیکند .

  24. مبارز می‌گوید:

    در کنار این اتفاقات عجیب و غریب در دستگاه قضایی ، سکوت مطلق برخی از وبلاگ نویسان متدین و دلسوز برایم خیلی عجیب است !

  25. زهرا می‌گوید:

    خوشم میاد که دارید از ماهتون هم عبور می کنید.

  26. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان!

    خوب آقا هم گفتن فحش بده؛ ما هم که میگفتیم فحش بده!
    “حسین قدیانی” هم گفت حالا که فحش بده پس به سعید تاجیک هم فحش ندید!

    الان مشکل بعضیا چیه؟!

    چشم حسود کـــــــــــــــور!

  27. 66 می‌گوید:

    بر پدر و مادرت لعنت که نتونستن تو رو تربیت کنند.

  28. داداش مرتضی می‌گوید:

    “با این “ق. ق” شاید علی تنها نماند، اما عدالت حتما تنها می ماند.”

    با این جمله نتونستم ارتباط برقرار کنم!
    ………………….

    تا حرف از عدالت بزنیم یه چماق، نه یه گُرز به اسم مصلحت میارن بالا سرت، بعد می‌گن خوب می‌گفتی!!
    ………………….

    سرور پی نوشت دوم کم آورد!

    مخلص داداش و سیداحمد و رفقا

  29. رضا می‌گوید:

    برو صحبت های آقا در دیدار با خبرگان رو بخون تا یک بار دیگه بهت ثابت بشه، طرفداری از سعید تاجیک، خلاف نظر آقاست. فقط مرد باش و تو وبلاگت رسمت عذر خواهی کن و نشان بده که رفاقتت با تاجیک، رودربایستی برایت به وجود نمی آورد. ببینم جنم داری رسما محکومش کنی؟!

  30. سیده از فرانسه می‌گوید:

    آهای همه اونهایی که از فرمایشات امام خامنه ای برای کوبیدن داداش حسین بسیجی ها استفاده
    می کنید مگر همین حسین قدیانی نگفت که اگر امام امر کند دست سران فتنه را هم می بوسم ؟
    پس شما فکری به حال خودتان بکنید و ببینید که سنگ چه کسی را به سینه می زنید
    شماهایی که در هر فرصتی صداقت و عدالت قربانی بی بصیرتی و دلهای پر از کینه تان است

  31. یک بنده خدا می‌گوید:

    عدالت واقعا ذبح شده

  32. داداش مرتضی می‌گوید:

    منو بگو فکر کردم یه سایت دیگس!
    ——————–
    مستر سه نقطه! منتظر جوابت هستیم/ هیچ جا نمی‌ریم همین‌جا هستیم! (۲ بار)
    ——————–
    اخفی حرف حق!! در زمان جنگ باید از رهبر جلوتر رفت تا تیر به تو بخوره. ملتفطی که؟
    ——————-
    جناب جفت ۶!! من یقین دارم که پدر و مادر شما نمی‌خواستن که تربیت شما این بشه!
    ——————
    ف.ق! چه شباهتی با ق.ق!
    —————–

    حضرت ماه: بصیرت خودتون رو بالا ببرید!

  33. احمد می‌گوید:

    سلام باجمله آخرت داداش حسین به شدت مخالفم تونمی مونی وحوضت توودیگرستاره هامی مونین وحضرت ماه اونوقت می شین یه آسمون ستاره بایه ماه به زیبایی شب چهارده بلکه ازاونم زیباتربعدببین کی …. میکنه بگه ماتنهاییم

  34. ترگل شیعه می‌گوید:

    بعضی ها چقدر کوچک می کنن خودشون رو اینجا

    برادر قدیانی شاید اگه کسی شما رو نشناسه می گه شما حتما از فحاشی طرفداری کردین چقدر بعضی ها حسادت می کنند به جمله ی شما که میگین بابای ماست خامنه ای

    بعضی ها یا کو ر هستند یا دیدگانشون رو با دست بستن که هنوز نفهمیدن شما چه گفته اید و منظورتون چی بوده

    آهای عشاق آقای هاشمی حضرت آقا از بی بصیرتان بیش تر گفته اند از میکروب های سیاسی بسیار بیشتر گفته اند
    از فتنه گر و آشوب گفته اند که بعضی وقت ها ساندویچ می خورد
    اون جا که میگه انتخاب خبرگان به جا بود یعنی چی؟؟؟؟؟

    یعنی برین بسوزین

  35. سید محمود می‌گوید:

    داداش حسین دوست داریم همیشه-عشق همه قطعه ی بیست و شیشه!

  36. عباس می‌گوید:

    مدتی پیش در پاسخ به پست افتخاراتی که در شهر ری ثبت شده بود نظری گذاشتم که گویا به مذاق شما خوش نیامده و آن را به نمیش نگذاشته بودی حال که حضرت آقا نیز چنین رفتارهایی را مورد نذکر مستقیم قرار دادند : باز شما را دعوت می کنم به مطالعه و تفکر درباره آن،احتمالا سخنان جناب پناهیان را نیز شنیده اید…خوشحال می شوم چناچه نقدی بر آن دارید منتشر کنید تا بنده نیز در این زمینه با نظرات شما بیشتر آگاه شوم:
    .
    بسمه تعالی
    .
    کمتر پیش آمده که دوست داشتم باشم در اینجا که اصرار می شود قطعه ای از بهشت است پا بگذارم ولی این پست و البته دیدن فیلم ادامه برخورد با فائزه هاشمی در شهر ری مرا بر آن داشت که در اینجا نظری بگذارم
    شکی نیست که مسئولیت این خشونت ها با کسانی است که فضای جامعه رو به سمت احساسات سوق دادند.
    شکی نیست که مسئول این برخورد های نابخردانه برخورد های منافقانه امثال هاشمی است.
    شکی نیست که یکی از مهم ترین ریشه های این حرکت ها عدم برخورد منصفانه و عادلانه قضایی با چنین آقازادگانی است.
    شکی نیست که ندیدن همه ظلمهایی که به بسیجیان خامنه ای در این دوران فتنه شد و بزرگ کردن ظلمی که به یک خانم شده برخورد ناعدلانه است
    اما موضوع بحث بنده چیز دیگری است.بحث بنده برای کسانی است که باید زینت امام جامعه باشند….
    در واقع برای سربازان فتنه و دختر …. دست زدن به چنین رفتاری دور از شانشان نیست
    اما شان حتی گونی شن سنگر سربازان آقا خیلی بزرگ تر از این حرفاست که بتوان از مایه افتخار نبودن آنها گذشت پس بنابراین:
    .
    نمی توان از انقلاب تنها با شور دفاع کرد باید شعور هم داشت.برای دفاع از امامت، مشتهای آماده داشتن زیاد مهم نیست باید قلب ها و ذهن های آماده داشت

    بسیار دیدم کسانی که رگ گردنشان برای حضرت امام خامنه ای بیرون می زنند اما وقتی از انها درباره تفاوت ولایت مطلقه با دیکتاتوری مطلقه می پرسی جواب منطقی و قابل استدلالی ندارند…

    دو خط در مورد مشروعیت ولایت فقیه نمی توانند بنویسند یا حتی بگویند و اگر ازشان بخواهی پنج،ده جمله ای از حضرت امام ویا از حضرت آقا بگویند،بارها و بارها دیده ام که جز چند جمله ای که به مدد دیوار نوشته ها و خاطرات برجسته شده اند(مثلا:من دولت تعیین می کنم!) چیزی نتوانسته اند بر زبان بیاورند….

    وقتی ازشان درباره جنبش نرم افزاری پرسید ه ای ، کپی کردن سی دی های نرم افزاری را فهمیده اند و …

    حال سوال من این است که چرا این دوستان ما به اطلاعات و البته منطق مسلح نبوده اند که بجای فحش ناموسی دادن و انتشار فیلم و خاطره آن به عنوان سند افتخار،چند سوال بنیادی و جمله ی منطقی درباره مفاسد خاندان هاشمی و البه تفاوت مسیر انها با رهنمودها امام و بیانات رهبری را بیان کنند تا بعد با گرفتن فیلم سکوت یا … دختر هاشمی کار بدرد بخوری انجام داده باشند؟

    من نمی خواهم ادب لیبرالی را پیشنهاد دهم اما سوالم اینجاست که چرا این عقبه را ندارند؟چرابه این استطاعت و این قوه را به عنوان قوه ای که به آسانی میتوان ترحبون بهی عدوالله و عدوکم را به مرحله ظهور رساند مسلح نیستیم؟ (من جوابی برای این سوال پیدا کرده ام که در انتها عرض می کنم)
    آیا نمی توان بجای این که چندین ساعت در مزار شهدا چرخید، یا از این هیئت به آن هیئت رفت یا به گعده و خشو وبش های شبانه و روزانه پرداخت کمی هم سراغ مطالعه کتاب های استاد مصباح، کتابهای استاد مطهری، جلسات مطالعاتی و… رفت تا حداقل دین و رگ غیرت خود برای امامان را در برابر شبهات و سوالات مصون نگه داریم…تا هم به سلاح ذهن و هم به سلاح قلب و هم به مشت های بسته مسلح شویم…
    و اما جوابی که من برای این که چرا نیستیم یافته ام همان فرموده الهی در قران کریم است که فرموده: ان تحاسبوا…
    ان تحاسبوا یعنی اشتباه محاسباتی /آنانی که در خیال سربازی آقایشان به سر می برند امادچار اشتباه محاسباتی شد اند که بار هستند نه یار…
    اشتباه محاسباتی که انان را به اشتباه عملیاتی نیز می اندازد…خلاصه برای این که این موضع شفاف شود که ذهن هایی که فقط رابطه احساسی با امامشان دارند و به بصیرت همان اندازه مصلح نیستند گاه بر خلاف روال مد نظر امامشان و بر اساس مد نظر خودشان جلو می روند مقداری از فرمان هشت ماده ای امام و بخشی از بیانات رهبری را ذکر می کنم:
    ۵ـ هیچ کس حق ندارد در مال ِکسی چه منقول و چه غیرمنقول و در مورد حق کسی دخل و تصرف کند یا توقیف و مصادره نماید مگر به حکم حاکم شرع، آن هم پس از بررسی دقیق ثبوت حکم از نظر شرعی.
    ۶ـ هیچ کس حق ندارد به خانه یا مغازه و یا محل کار شخصی کسی بدون اذن صاحب آن‌ها وارد شود یا کسی را جلب کند یا به نام کشف جرم یا ارتکاب گناه تعقیب و مراقبت نماید و یا نسبت به فردی اهانت نموده و اعمال غیر انسانی ـ اسلامی مرتکب شود، یا به تلفن یا نوار ضبط صوت دیگری به نام کشف جرم یا کشف مرکز گناه گوش کند و یا برای کشف گناه و جرم هر چند گناه بزرگ باشد، شنود بگذارد و یا دنبال اسرار مردم باشد و تجسس از گناهان غیر نماید یا اسراری که از غیر به او رسیده ولو برای یک نفر فاش کند. تمام این‌ها جرم و گناه است و بعضی از آن‌ها چون اشاعه فحشا و گناهان از کبائر بسیار بزرگ است و مرتکبین هر یک از امور فوق مجرم و مستحق تعزیر شرعی هستند و بعضی از آن‌ها موجب حد شرعی می‌باشد.
    این دو جملاتی بود انتخاب شده از فرمان هشت ماده ای حضرت امام خمینی (ره) و این هم جملاتی از حضرت امام خامنه ای:
    …………………………………………………………………………………………………………..
    اگر یک چیزی که خون شما را به جوش می آورد،
    مثلا فرض کنید اهانت به رهبری،باز هم باید صبر و سکوت کنید،ن
    یرویتان را برای آن روزی که کشور به آن نیازمند است برای آن روزی که نیروی جوان مومن و حزب الهی باید در مقابله با دشمن بایستد حفظ کنید. ۲۲تیر۷۸
    ………………………………………………………………………………………………………..
    بعضی گفته اند که اقدام می کنیم،مجازات می کنیم،
    ابدا در نظام اسلامی این کار به مسئولین مربوط است..
    اگر کسی احساستی هم دارد،پیش خدای متعال قطعا اجر خواهد داشت.
    اما اگر عمل و اقدامی برخلاف موازین باشد،یقینا پیش خدای متعال هم اجری ندارد.
    من هم که حالا نهی کردم غیر از حرمت قانونی حرمت شرعی هم پیدا کرد مراقب باشید. ۱۰ مهرماه ۷۸
    همان طوری که حضرت آقا فرمودند:
    به صرف توهم این که حالا این کار مصلحت دارد،
    دستشان را،
    یا قلمشان را،
    یا وبلاگشان را
    آزاد نکنند که هر چه به دهنشان آمد، آن را بگویند؛ اینجور نیست
    .
    همین

  37. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر حسین*

  38. داداش مرتضی می‌گوید:

    بابای ماست خامنه‌ای
    داداش ماست داداش حسین

  39. سلاله 9 دی می‌گوید:

    من نبودم الان آمدم می بینم یه عده جلبکی باز به این سنگر حمله کردن {منظورم فقط همان جلبک هایی است که الان مثل بچه بسیجی ها کامنت می گذارند و رفتن رو اعصاب ،با بچه بسیجی ها نیستم ها} یعنی درک این جمله بابای ماست خامنه ای این قدر سخته؟ بابامونه دوسش داریم دوسمون داره .با ما از همه راحت تره .حرفاشم به ما می زنه چون می دونه کی سینه اش پذیرای حرف هاش هست.
    کجا آقای قدیانی از فحش و فحاشی حمایت کردند؟خیلی بی انصافید

  40. علیرضا می‌گوید:

    سلام،
    داداش حسین .
    از اینکه مورد هجمه واقع شدی .
    و مشخص است چه کسانی دارند حمله می کنند .
    آگاه باش.
    اگر از روی دلسوزی حمله می کنند.
    این جمله شما برای جواب کافی است که رهبر امرکند دست سران فتنه را می بوسم .
    واگر از روی دشمنی حمله می کنند.
    صبر پیشه کن که خدا با صابرین است.
    واگر از روی نفاق حمله می کنند.
    جمله بابای ماست خامنه ای کافی است.
    واگر از روی نادانی حمله میکنند.
    بخدا پناه ببر که خداوند بهترین پناه دهندگان است .
    در پناه خدا باشی.
    داداش حسین .

  41. قاسم می‌گوید:

    وقتی حضرت ماه یک فرمایشی بفرمایند، ما فرمایش ایشان را میگذاریم روی تخم و چشممان ولی خدا وکیلی بعضی ها یا باید اصلا دیده نشوند و یا اگر دیده شدند آدم مجاز باشد این اصل اصیل رعایت ادب را یه جورایی “تک ماده” کند!

  42. قطره می‌گوید:

    آقا با ما حرف نزنه پس با کی حرف بزنه؟

    خیلی سوختین از این که ما اینقدر مهمیم و آقا اینقدر قشنگ باهامون حرف زده نه؟
    آقا جانمون میدونه که اگه لب تر کنه براش جون میدیم،

    حالا خودتونو خسته کنید و سعی کنید “حسین قدیانی” را ناراحت کنید با کامنتهاتون!

    موافقم با سید احمد ، شدید!

  43. علیکمال می‌گوید:

    با تو هستم حسین قدیانی؛
    تو مصداق بارز این فرمود امام خامنه‌ای هستی: (انتقاد، مخالفت و “بیان صریح و شجاعانه عقاید “)
    درود به شرفت
    تو یک آقایی را داری که جهان می‌ارزد، تمام مسئولان را که جمع کنی به اندازه یک تار موی اماممون نمی‌ارزند.
    راست گفت: بابای ماست خامنه‌ای
    عزت داداش حسین زیاد

  44. علیکمال می‌گوید:

    الان که این کامنتها را خواندم فقط به یک نتیجه رسیدم؛
    خیلی از برکناری هاشمی از ریاست خبرگان رهبری سوختند که اینگونه به داداش حسین می‌تازند.
    فقط یک جمله به این ابلهان و احمقها و خرها و انعام و … (تمام این الفاظ در روایات به کار رفته است) : به کوری چشم همه شما جلبکهای باراک پرست؛ بابای ماست خامنه‌ای
    (در ضمن بنده یک کارگاه یخ سازی دارم، شماها را رایگان سرویس دهی می‌کنم)

  45. il,kd ;i aa jh nhnha nhvi می‌گوید:

    سلام علیکم
    آخی / آخی
    الهی من بمیرم
    الهی من نباشم
    ایییییییییییییییییییییییین همه جلبک کپک زده !!!! اون هم مرید رهبر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پیرو رهبر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عجبا ، عجبا !!! تا حالا کدوم گوری بودید ؟؟؟ تا حالا سرتون تو کدوم آخور بند بود ؟
    نه میدونم اونی که میگفت مرگ بر اصل ولایت فقیه شما که نبودید ! شما همیشه معتقد به مرگ بر ضد ولایت فقیه بودید (!!!) ( نیشخند ) . شما اصلا اونی نبودید که میخواستید به کروبی رای بدید تا بواسطه ی حماقت این مردک بیسواد شهوت ران ، قانون اساسی رو عوض کنید تا رهبری وجود نداشته باشه .
    از خاندان هاشمی حمایت میکنید تا شاید روزی شواریی شدن رهبری محقق بشه . ( باش تا صبح دولتت بدمد ) این آرزو رو با خودتون توی گور می برید .
    من گفتم بازم میگم : اگر سعید تاجیک به تحفه خانم اسشو نیار ، فحاشی کرده جواب فحاشی های اون زن رو داده .
    از قدیم میگن : کلوخ انداز رو پاداش سنگ است
    ق ق با این نوع قضاوتش آدمو یاد عمر می ندازه که میگفت : لو لا لعلی لهلک عمر خوب بر مسند عمر تکیه دادید.
    من نه الان نه هیچ وقت دیگه روی قوه قضاییه شما بخوانید کذابیه حساب نمیکنم .
    پاک ناامیدمون کردی آقای لاریجانی .
    ضمنا” فرمایشات آقا فقط مربوط به سعید تاجیک نمی شه شامل حال اون هیولای هفت سر هم میشه .
    پ ن :
    زهرا خانم سیبیل بهتون نمیاد عزیزم .

  46. azadi__azadie.ir می‌گوید:

    نوشته فوق العاده بود
    جزاک الله!

  47. باز هم باید گفت: در جمهوری اسلامی همه آزادند جز حزب اللهی ها!
    شادی روح سید مرتضی صلوات

  48. حجت می‌گوید:

    سلام داداش حسین ولله چی بگم از بس این نظرارو خوندم کلا موضوع یادم رفت و
    کلا خدمتتون که عرض میکنم فکر کنم خون فائزه رنگین تر از خون مادران و خواهران شهید هست شما که ندیدی تازه بدونه در نظر گرفتن این موضوع مطلبو نوشتید.
    واااااااااااااااااااااااااااااای چه کاره بدی
    http://sahamkhabar.persianblog.ir

  49. حجت می‌گوید:

    آقای قدیانی من یه انتقادی برای این مطلبتون با عنوانه”حسین قدیانی شاید (ف،ه) خونش رنگیه تو که ندیدی”گذاشتم بورو بخون شاید فهمیدی اشکال از کجاست.
    http://sahamkhabar.persianblog.ir

  50. سلاله 9 دی می‌گوید:

    بعدظهری آمدم این قدر این جا نظرات بعضی ها رو اعصاب بود که اصلا یادم رفت متن درباره چی بود اما الان با اجازه نظرم را بگویم:
    آخ گفتید {ولی تو رو خدا چرا با عوامل هتاکی به اینهمه خواهر ها و مادرها که در جریان فتنه در خیابانهای مختلف چادر از سرشان کشیده می شد، کسی برخورد نمی کند؟} می دونید بدی اش چیست این که نه ۲۵ خرداد ونه عاشورای پارسال ،دقیقا امسال یک اسفند در خیابان انقلاب برای من این اتفاق افتاد ، بعد از ۹ دی و ۲۲ بهمنی که آقایان گفتند صدای ملت را شنیده اند.بعد کی گفته مسببین این هتاکی ها معلوم نیست قوه قضاییه بگوید به کجا مراجعه کنیم قشنگ شناسایی می کنیم.قیافه آن مرد ابلهی را که این کار را کرد خیلی خوب در خاطر دارم.جری شده اند که هنوز هم این هتاکی ها را ادامه می دهند مسئولش هم معلوم است کیست.آقایان که هتاکان به فائزه را به این سرعت شناسایی و دستگیر می کنند لطف کنند و هتاکان به ما را که نه پیشکش ،هتاکان به رهبری را لااقل وقتی می گیرند ازاد نکنند.
    از ساحت قوه محترم قضاییه اگر تند نوشتم عذر می خواهم.

  51. تارا مهدوی می‌گوید:

    داداش مرتضی دمت گرم… جوابت عالی بود و دندان شکن…

  52. هوشنگ می‌گوید:

    آقا ازاینکه میدانند سربازانش مطیع اوامرش هستند به آنها امر و نهی میکنند و مسیر درست را
    حتی در برخورد با فتنه گران هم به یاران باوفایش گوشزد میکنند اما خوب میدانیم که
    چرا به بعصی ها توجهی ندارند . شرط اول هدایت شدن لیاقت است که این روزها در برخی
    خواص اصلا به چشم نمی خورد .

  53. چای پولکی می‌گوید:

    افتخار ما این است که به نظر آقا، مومن و بااخلاص و خوب هستیم.

    ولی خطاهای امثال ما اینقدر کوچک است که “آقا” امید دارند با یه بار تذکر حل بشه؛

    ولی بعضی ها،

    حتی آقا امید ندارن اینها با تذکر هم اصلاح بشن.

    برای همین هم هیچ وقت به آنها، تذکر هم نمی دن.

    به عنوان مثال آقا، بارها به صداوسیما تذکر داده اند چون قابل اصلاح می دونن صدا و سیما رو.

    اما حتی یکبار هم تذکر اخلاقی به جبهه اصلاحات یا امثال خاتمی ندادند!!! چون . . .

  54. محمد اسدی می‌گوید:

    سلام
    اگه امکان داره با آقای جهانشاهی یک مصاحبه بکنید.
    من الان تهران نیستم که ببینم ایشون کجا هستند ولی تا جایی که خبر دارم هنوز حرم شاه عبدالعظیم هستند،
    شما که تهران هستی مواظب همشهری ما باش
    دعای خیر آقا بدرقه قلمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.