نامه خصوصی حضرت دژاکام به این حقیر

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ طرحی از مهرداد، وبلاگ “آنتی شبهه”

کاری از حسن

فاش نیوز: متن زیر نوشته ای است از “تقی دژاکام” که دوست چندین ساله “حسین قدیانی” است. او که  خود از رزمندگان دوران دفاع مقدس و مجروح جنگی است، علیه فردی که به یکی از فتنه گران فحاشی کرده، مطلبی نوشته بود و این مطلب باعث دلخوری قدیانی و نوشتن مطلبی  تند از سوی وی علیه دژاکام گردید. دژاکام نیز برای دلجویی از حسین قدیانی، متنی را قلمی کرد تا به او ثابت کند دوستش دارد و نوشته اش علیه فحاشی صورت گرفته صرفا “برای امر به معروف ونهی از منکر” و دلسوزانه بوده است. این درصورتی است که حسین طی نوشته ای تقی را حسابی با الفاظی تند نواخته است و شاید هرکس دیگر جز تقی دژاکام بود، این الفاظ تند علیه خودش را برنمی تافت. ما هم با این که هر دوی اینها را دوست داریم و درضمن، فحاشی را حتی درباره زن فتنه گری چون “ف ه” نیز جایز نمی دانیم و البته به نوشته دژاکام هم انتقادکی داریم، با این بیت “آینه چون روی تو بنمود راست، خود شکن آئینه شکستن خطاست”، این متن را منتشر می کنیم.

حسین عزیز! سلام.
فکر نمی کنم اگر صد عیب در من سراغ داشته باشی، در یک حُسن من شک داشته باشی و آن صداقت است. به همین دلیل می خواهم همین اول خیالت را راحت کنم که اگر به تو «عزیز» می گویم و اگر می خواهم جمله بعدی را بگویم، کوچکترین احتمالی از دروغ و ریا و حتی تعارف و… در آن راه ندارد و بدان که حرف دلم را می زنم مثل همه وقتهایی که در وبلاگ، جز با دلم چیزی نمی نویسم و بسیار به ندرت به این فکر می کنم که اگر فلانی نوشته مرا بخواند، چه تصوری خواهد داشت.
و اما آن جمله بعدی این است که همیشه به دو چیز تو رشک برده و غبطه خورده ام: قلمت و خلوصت. خیلی دوست داشتم قلمی به روانی و تأثیرگذاری قلم تو می داشتم و خیلی آرزو می کنم اندکی -و فقط اندکی- از خلوص تو را خدا به من می داد .
امروز صبح که مثل هر روز «وطن امروز» را می خواندم و نوشته زیبای تو را در وصف بهار دیدم، به بچه های سرویس گفتم: نگاه کنید ببینید قدیانی چقدر قشنگ و لطیف درباره بهار نوشته است. بعد اضافه کردم: نوشته های اینچنینی حسین به دل من بیشتر از نوشته های دیگرش می نشیند و بیشتر با آن حال می کنم.
در همین حال و هوا بودم و داشتیم برای ناهار می رفتیم که «قدرت» زنگ زد و از نوشته اخیرت درباره روزنوشتم در نقد فحاشی به فائزه خبر داد که گفتم :نه، حسین چنین چیزی ننوشته است. از او اصرار و از من انکار. برایش توضیح دادم که من مطالب بچه ها را به محض انتشار روی گوگل ریدر می خوانم و از حسین چنین چیزی نیامده است.  گفت: در هر صورت  سایت «فاش نیوز» را برای چنین مواقعی گذاشته اند که بچه های جبهه وجنگ وجانباز و بسیجی و ایثارگر حرفهایشان را بزنند و دلهایشان را به هم نزدیک کنند. گفتم آخر من درباره چه چیزی باید بنویسم، چیزی که تو می گویی در وبلاگ حسین نیست (همان طور که حرف می زدیم «قطعه ۲۶» تو را هم باز کرده بودم و می دیدم). کمی درباره ماجرای فحاشی در پارکینگ حرم حضرت عبدالعظیم صحبت کردیم و دیدم که قدرت از جزئیات ماجرا بی خبر است و فکر می کند شخص مورد نظر تنها «اعتراض تند»ی به فائزه کرده است و بس! توضیح دادم که این طور نیست و فحشهای بسیار رکیک داده. گفت: مثلاً‌ چه فحشی؟ گفتم: روم نمیشه بهت بگم قدرت! خیلی زشته!
بعد فهمیدم قدرت درست می گوید تو در اعتراض به نوشته اخیر من چیز بسیار تندی در قطعه ۲۶ نوشته ای با این توضیح که مطالبی که در ستون کناری وبلاگت می نویسی در گوگل ریدر نمی آید و من تا حالا فقط مطالب اصلی تو را در آنجا می خواندم !

***
وقتی نوشته ات  را خواندم، شوکه شدم و نمی دانستم چه کار باید بکنم و چه بگویم. بچه های سرویس خیلی سریع تغییر حالت مرا فهمیدند و سؤال می کردند که چی شد؟ چه باید می گفتم؟ باید می گفتم دوست صمیمی هفت هشت ده ساله ام مرا به خاطر نهی از منکری که وظیفه شرعی ام بوده، «هالو» و «بی خرد» و «خر» و «بی شعور» و «مؤمن مسجد ندیده» و «بسیجی پایگاه نرفته» و «نازنازو» و «خاک بر سر شعورتان»، «خریت»، «خریت محض» و… خطاب کرده است؟
حسین جان! من نه بسیجی پایگاه ندیده ام و نه کسی که با جنگ بیگانه بوده است. من نباید به تو بگویم که چند ماه و در چه گردانهایی در جنگ بوده ام که البته اگر در هر چیز و موضع دیگری هالو و خر بوده باشم در این یکی نیستم. با این همه خاک پای بابا اکبر تو و بابا اکبرهای دیگر این مرز و بوم هم نمی شوم؛ همان ها که امید ما برای شفاعت روز قیامت هستند، ان شاء الله.
راستش فکر کردم تو درباره ماجرای حرم سید الکریم، فقط به شنیده ها اکتفا کرده ای و خودت کلیپ آن فحاشی اسفبار را نشنیده ای. فحشهایی که من حتی در گوشی خصوصی تلفن هم رویم نمی شد به قدرت بگویم تا از عمق فاجعه باخبر شود و آب شود! مگر می شود «داداش حسین بسیجی ها» آن حرفهای شرم آور را بشنود و «سردرد» نگیرد و بعد مرا به خاطر اینکه از شدت ناراحتی «سردرد» گرفتم، مسخره کند؟ نه، باور نمی کنم. او حداکثر همان لفظ وقیحِ «فاحشه» را شنیده که متأسفانه در هر خط نوشته اش دو بار آن را تکرار کرده است!
حسین جان! یک سؤال از تو دارم: مگر ما مرید و دوستدار همان «صفار هرندی» یی نیستیم که هر موقع دور هم جمع می شدیم قبل از مباحث سیاسی، برای ما درس اخلاق می گفت و تأکید می کرد که در همه مواجهه های سیاسی و اجتماعی، قبل از هر اقدامی به اخلاق و معنویت توجه کنیم؟ و مگر ما برای چه عاشق او شدیم؟ یک بار دیگر تعداد کلمه وقیح «فاحشه» را در نوشته ات بشمار و آن را با درسهای صفار هرندی محک بزن، ببین چقدر با آن توصیه های مکرر، فاصله داری؟ اصلاً صفار هرندی را کنار بگذار، جملات نوشته ات را با فرمایشات اهل بیت و پیامبر اعظم «علیهم السلام» بسنج و ببین اگر نوشته ات را یکی از این بزرگواران جلوی رویت بخوانند، توی زمین فرو نمی روی و آیا می توانی از آن دفاع کنی؟
حسین جان! من شاید روزی بیش از ۲۰۰ سایت و وبلاگ را به اقتضای کارم می بینم و به ندرت دیده ام که وبلاگی به اندازه «آب و آتش» به خاندان هاشمی رفسنجانی انتقاد کرده باشد. شاید تنها روزنوشت وبلاگی که در آن، فردای ۹ دی، عکسهایی از تراکتها و پلاکاردهای ضد هاشمی را از آن تظاهرات تاریخی ثبت کرده باشد، مربوط به من است. در ماجراهای اخیر هم بارها انتقادهایی که وظیفه ام بوده است انجام داده ام و یک موی گندیده شما حزب اللهی ها و نیز بچه های جبهه و جنگ را به صد تا فتنه گر و اغتشاشگر و وابسته رسمی و علنی دشمن نمی دهم، اما از من نخواه که انسانیتم را زیر پا بگذارم و در مقابل فحاشیهای رکیکی که زیبنده یک حزب اللهی که نه، زیبنده یک مسلمان، باز هم نه، زیبنده یک انسان نیست سکوت کنم و دم بر نیاورم. پس نهی از منکر را برای چه تشریع کرده اند؟ آیا منکر تنها به چند مورد بخصوص محدود می شود؟
تو ظاهراً خیلی پیگیر مطالب آب و آتش نیستی وگرنه به نقل از آیت الله ناصری، یار بسیار دیرینه امام خوانده بودی که وقتی طلاب مضروب و مجروح از دست کوماندوهای گارد شاه که آنها را از پشت بام مدرسه فیضیه پرت کرده بودند، در آخر شب در جلوی امام به آنها فحش دادند، امام به شدت ناراحت شد و گفت: من نمی خواهم کار آنها را تأیید کنم اما شما هم حق ندارید به آنها فحش بدهید؛ زبان مؤمن ارزشش بیشتر از این است که به این الفاظ آلوده شود.
اصلاً یک چیزی: گفته ای اگر تو هم در حرم حضرت عبدالعظیم بودی و فائزه را مشاهده می کردی همان فحشهای سعید تاجیک را به فائزه می دادی. درست؟ فرض کن در همان موقعیت کسانی مثل رهبر انقلاب (نمی گویم امام زمان یا خدا!) آنجا ایستاده بودند، آیا تو شرم نمی کردی دهانت را باز کنی و آن عبارات فجیع را به کار ببری؟ اگر صفار هرندی خودمان آنجا بود چه؟ واقعاً آن حرفها را می زدی؟ و اگر می زدی فکر می کنی واکنش آقا و صفار هرندی نسبت به این عمل زشت چه می بود؟
بگذار یک اعتراف کنم: راستش من نمی دانستم آن فرد فحاش «سعید تاجیک» ی است که همه او را با کتاب معروف خاطرات جنگش می شناسند؛ همان که تو از آن نام بردی: جنگ دوست داشتنی… این را… بعد از خواندن نوشته من زنگ زد و گفت و البته گفت تمام ابهتی که برایش داشته و تمام احترامی که برایش قائل بوده است با دیدن همین کلیپ فرو ریخته است. به همین دلیل می خواهم یک اعتراف دیگر بکنم و آن اینکه: خوشحالم که او را نمی شناختم و به همین دلیل وظیفه شرعی «نهی از منکر»م را بدون دغدغه های رایج در این دوست داشتن ها که به قول آیه یا حدیث، انسان را کور و کر می کند (که ظاهراً تو هم دچارش شده ای) انجام داده ام.
فکر کن همین هاشمی رفسنجانی که امروز برای ما از آن ابهت افتاده است، مگر روزی در نمازهای جمعه اش حرفهای دل حزب الله را نمی زد؟ مگر منتظری، روزی پاره تن امام نبود؟ مگر بهزاد نبوی و حجاریان و تاج زاده و نوری زاد و… از اول این طوری جلوی نظام و رهبر موضع گرفته بودند؟ چه تضمینی وجود دارد که ما نهی از منکرمان را به خاطر سوابق خوب افراد، کنار بگذاریم و آنها -خدای نکرده البته- فردا عوض نشوند و در دیدگاههایشان تجدید نظر نکنند و رو به روی همه چیز نایستند. و مگر در احکام نهی از منکر آمده است اگر کسی سوابق خوبی داشت او را نهی از منکر نکنید؟ مگر در رساله توضیح المسائل آقا آمده است استثناهای فحش دادن یا نهی از منکر این است که طرف بسیجی جبهه رفته پایگاه دیده کتاب خوب نوشته، باشد؟ اگر چنین تبصره و استثنایی هست بگو و ما را نهی از منکر کن تا دیگر احکام نورانی اسلام را به شیوه خودمان تحریف و تفسیر نکنیم و آن دنیا شرمنده این مدل بسیجی ها نباشیم!
اگر این گونه باشد من و تو نباید به خاطر برخی مواضع امروز احمدی نژاد از او انتقاد کنیم! چرا که احمدی نژاد چون دو دوره مورد تأیید نظام و مردم حزب اللهی بوده، حتماً معصوم است و از هر نقصی مبراست و ما غلط می کنیم به او در مسائل مختلف انتقاد کنیم؟ اگر فردا همین پرزیدنت محبوب امروز ما -خدای نکرده، خدای نکرده- جلوی آقا ایستاد باز هم نباید به او انتقاد کنیم، چون امروز خوب و حزب اللهی و ضد آمریکایی و ضد صهیونیست و ضد هولوکاست و ساده زیست و ولایی است و چنین کسی هیچ وقت هیچ اشتباهی نمی کند و ما هم حق نداریم به او از گل نازکتر بگوییم! این چه منطقی است و آن را از کجا آورده ای؟
بله. یک چیز را قبول دارم و آن اینکه برخی از افراد خاندان هاشمی رفسنجانی ضربه ای که به نظام و انقلاب و هویت انقلابی و مکتبی کشورمان می زنند بسیار بیشتر از ضربه ای است که امثال نویسنده کتاب «جنگ دوست داشتنی» می زنند. درست! اما این را هم قبول کن که انتظاری که ما از بچه های جنگ و دفاع و بسیجی داریم قابل مقایسه با فتنه گرهایی نیست که سر هر تظاهراتی، هوس ساندویچ و روسری مشکی و… می کنند. خطر گلهای غضنفرهای خودی بدتر است یا مارادوناهای غیر خودی؟
گفته ای که امام و اهل بیت و خدا در جاهای مختلف از تعابیر «سگ زرد» و «شغال» و… برای خطاب قرار دادن دشمنان و یهودیان استفاده کرده اند. آیا این تعابیر با تعبیر زشت و تکاندهنده «فاحشه» که تو و آن بسیجی محبوب تو به کار برده اند، یکی است؟ واقعاً‌ تو تفاوت این خطابها را نمی فهمی؟ آن تعبیرهای وحشتناکتر سعید تاجیک را که نه می توانم بنویسم و نه می توانستم تلفنی و خصوصی به قدرت بگویم چه؟ با شغال و سگ زرد یکی است؟
حسین جان! من و تو هر دو در تظاهرات تاریخی ۹ دی بوده ایم. می دانیم که ۹۰ درصد شعارها علیه آقای هاشمی رفسنجانی و فائزه و مهدی و دیگر خاندان او بود و فقط ۱۰ درصدشان علیه موسوی و کروبی و خاتمی بود و به همین دلیل تلویزیون هیچ گاه تصویر نزدیک یا صدای غالب آن تظاهرات را پخش نکرده و نمی کند. سؤال من این است: در آن تظاهرات میلیونی و آن همه شعار علیه خاندان هاشمی، در چند درصدش کلمه رکیک و فحش به کار رفته بود؟ آخر مؤمن! بصیر! حزب اللهی! مگر همه آن مردم، انقلابی و ولایی و با بصیرت نبودند، چرا یک فحش هم کسی از زبان مردم نشنید و فقط شعار مرگ و آرزوی محاکمه و حتی اعدام آنها به گوش می رسید؟ به چه حقی من و تو به خودمان اجازه می دهیم خارج از ضوابط شرعی و اخلاقی و در این مورد انسانی، کاری کنیم که موجب خجالت امام زمان «عج» شود؟
حسین جان! توبه را برای همین جاها گذاشته اند. این کار زشت بوده و حتماً موجب سخط الهی خواهد بود. هم خودت بابت این روزنوشتت توبه کن (منظورم فحشهایی است که به فائزه داده ای، نه فقط آنها که به من روا داشته ای!) و هم دوستت سعید تاجیک را به عنوان یک برادر دلسوز توصیه به توبه کن. نگذار مظلومیت بچه های انقلاب و جنگ و به قول قدرت -که مرا توصیه به نوشتن این نامه کرده است- ایثارگر، با این کارها خدشه دار شود و آبرویی  که به سی سال جمع کرده ایم، این گونه و با همین موارد اندک و قلیل حراج شود و مضحکه خاص و عام شویم و اعمالمان تباه و به قول قرآن «حبط» شود. باور کن اگر دوستت نداشتم و اگر برایم عزیز نبودی، اینها را نمی گفتم و نمی نوشتم.
خانوم جونم -خدا بیامرز- می گفت: ننه! دوست اونه که می گریونه، دشمن اونه که می خندونه.
ممکن است هالو و خر و بی شعور و… باشم اما مگر یک آدم هالو و بی شعور نمی تواند در موردی نکته درستی که یاد گرفته است بگوید و تذکر بدهد؟
ممکن است جواب بدهی -همان طور که در وبلاگت نوشته ای- که مگر جواب فحش را با فحش می دهند؟ آیا تو عبارت زشت فاحشه و بدتر از آن را با «احمق» ی که من به کار برده ام و اگر هم بد باشد حداکثر یک «توهین» است نه یک «فحش» ، یکی می گیری؟ با این حال من حاضرم اگر تو و دوستت سعید تاجیک از این حرفها و عباراتتان پوزش بخواهید، من هم بابت این تعبیر توهین آمیز از او معذرت خواهی کنم تا شاید خداوند مهربان همه ما را ببخشد.

***
برای پنجشنبه آینده بلیط رفت و برگشت مشهد گرفته ام تا آخر سالی، پیش امام مهربان و رئوفمان درد دلی داشته باشم و از او بخواهم که بابت خطاها و اشتباهات امسالم در پیشگاه خداوند متعال پا درمیانی کند تا همان شتر دیدی ندیدی، در حق ما روا شود. خوب شد این سفر همزمان شده است با این ماجرای پیش آمده تا برای تو به طور خاص دعا کنم تا خداوند قادر، زبانت را و قلم سحرانگیزت را برای همیشه در خدمت اسلام و انقلاب قرار دهد اما نه آنچنان که تو می پنداری، بلکه آنچنان که او می پسندد. این کمترین کاری است که می توانم برای یک دوست عزیز انجام دهم.
راستی حسین! مطلب بهارت خیلی قشنگ بود. کاش من هم می توانستم یک بهاریه به زیبایی قلم تو بنویسم. در ضمن آن ادوکلن تی رُزی که ۶ سال پیش به من دادی، دارد تمام می شود… باز هم به فکر ما باش رفیق!
 
قربانت – تقی/ چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه  برفی و زمستانی ۱۳۸۹

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیده از فرانسه می‌گوید:

    سلام
    فکر می کنم که این برادر عزیزمان باید یک بار دیگر اما اینبار با دقت بیشتری آن متن را بخوانند
    برای اینکه به آن مورد کلمه * سیاسی * اضافه شده بود

  2. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر حسین*

  3. امیر می‌گوید:

    سلام برادر
    نمی گم عزیز چون نمی تونم عزیز بدونمت برادر خونمت ولی نمی دونم که فقط به صرف مسلمان بودن و تو جبهه می دن می تمنیم برادر باشیم یا نه…
    نمی دونم چی بودیم و چش شدیم با چه امیدی رفتیم جبهه و با چه هیجان و شوری محبت و عشق و دوست داشتن رو تو چشمای همه مردمم می دیدم و با عشق و دوست داشتن و افتخار نگام می کردن وقتی پای اتوبوس از مادر خداحافظی می کردم.
    اما حالا چی؟؟؟؟
    نمی دونم می ببینی ….می بینی اونموقع نگاهای کینه و نفرت و انزجار خیلی ازمون دور بود حتی عراقیها هم با یه احترام ازمون یاد می کردن می شنیدم ما رو شجاع و با معرفت و با مرام می دونستن وقتی اسیر می شدن و بهشون اب قمقمه خودمون می دادیم احساس تحسین و افتخار به این همه مردانگی رو تو نگاشون حس می کردیم…..
    اه ولی حالا چی؟؟؟حالاتنفر و کینه و انزجار حتی تا تو خونه هامون هم رخنه کردن از اینگه بهم بگن بسیجی متنفرم تقصیر کی بود اون همه پاکی و مردانگی کجا رفت حالا اسلحه رو به مردم خودمون کشیدیم با چون رو سر خواهر و مادر خودمون می زنیم بدترین و کثیف ترین الفاظ رو برای مردم خودمون بکار می بریم…
    پس من تو برادر نیستیم بسیج و بسیجی مرد اون خیلی وقته که مرده اینی که تو خیابون و اینترنت ادهای مسخره ادامای مسلمون و با خدا رو می بره موجود پست و زبونه که از انسانیت هم دور شده کسی که قدرت تفکر هم نداره ادمی که سرتاپاش رو دروغ گرفته و به هیچکدوم از اصول اولیه انسان بودن هم اعتقاد نداره …

    اون دیگه انسان هم نیست

  4. یک دانشجو می‌گوید:

    لج میکنی…

  5. گمنام می‌گوید:

    سلام.
    برادرانه نصیحت کردند ، برادرانه بخوانید .

  6. سیده از فرانسه می‌گوید:

    با اجازه
    در جواب امیر
    اونی که جبهه بوده هیچوقت پشیمون نیست از پشت صفحه کامپیوتر می تونی ادعا کنی که اولین فضانورد بودی !!!!!! کی به کیه !!!!!!!!!!
    امثال تو مدعیان جبهه رفته جبهه ندیده زیادند

  7. مهساشریف می‌گوید:

    داداش حسین انقلابی داری میری جلو اول حق بعدهم ما باهاتیم

  8. عارفه می‌گوید:

    سلام علیکم
    اخیش!!!
    جا داره یه تشکر جانانه از جناب دژاکام داشته باشم واقعا نوشتشون حرف دلم بود
    گاهی فکر میکنم که اگه رهبر با بصیرتمون نبودند الان چه اتفاقات فاجعه باری می تونست رخ بده که خدا رو شکر به خاطر سفارشات ایشون و تاکید ایشون بر لزوم دوری از افراط و تفریط اتفاق نمی افته…
    خدایا ما رو یک لحظه هم به حال خود وانگذار….آمین یا رب العالمین

  9. امیر می‌گوید:

    ای کاش می تونستم مثل تو راحت بت بسازم و بقیه رو احمق و نادان بدونم…

    ولی نمی تونم چون می بینم و می شنوم و فکر می کنم من برای این مردم و برای خاکم رفتم جبهه و حالا هم کنار این مردم می مونم تا ابد…

  10. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    جناب “دژاکام”

    برادرانه نه، لطفأ منصفانه قضاوت کنید!

    “سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی” در مقابل “اخلاقی”…

    و اما…

    “آن متنی که داداش حسین بچه بسیجی ها نوشت،… خوانده شد: گل نوشت!”

  11. منتظر آدینه می‌گوید:

    بسم الله
    بنده فیلم این جریان را ندیده ام. به همین خاطر نه می توانم صراحتا بگویم آقای تاجیک کاملا اشتباه کرده و نه معتقد باشم کارش درست بوده. در اساس آتش همه این مسائل از جایی بلند میشود که خوب میدانیم کجاست. حرف های آقای دژاکام را نیز بالکل تایید نمیکنم. اما هنگامی که مطلب ایشان را می خواندم به یاد این حدیث شریف افتادم با این مضمون که از فحاشی کردن بپرهیزید حتی اگر حق با شما باشد. فکر میکنم بهتر است آقای قدیانی هم کمی آرامتر باشند تا دوباره آخر عاقبت جریان نامه به ق.ق و عذرخواهی پیش نیاید. مومن نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شود.
    البته دوست دارم نظر ایشان را در مورد این نامه زودتر بخوانم.
    ان شاء الله آخر عاقبت این موضوع ختم به خیر شود.

  12. سیده زهرا می‌گوید:

    هزاران هزار احسنت به آقای دژاکام

  13. ناشناس می‌گوید:

    بسیجی دو آتیشه که همیشه مور احترام ما بوده ای دیگه داری شورشو در می آری نمی خوای عقب بکشی اقلاً همش نزن. یه سراغی از هوای نفست بگیر ببین کجاست و چه می کنه عزیز

  14. آقای قدیانی خواهش می کنم می‌گوید:

    سلام. متاسفانه اون چیزی که فکرشو می کردم و قبلا هم تذکر داده بودم اتفاق افتاد.

  15. یه منتظر می‌گوید:

    سلام
    ببینید یه حرکت حساب نشده چه طور موجب مظلوم نمایی آدمی شده که بزرگترین ظلم ها رو تو این دو سال گذشته به این ملت و انقلاب و اسلام و به این کشور روا داشته و این همه بچه های حزب الله رو در مقابل هم قرارداده!!!!
    آقای تاجیک قابل احترامه و دل خون از ۳۲ سال ظلمی که اینها به این انقلاب کردن. آقای دژاکام دلسوز ، منطقی و صبور و جناب قدیانیِ گرامی با معرفت، با تعصب و به نظر من کمی زود رنج،
    آقای قدیانی،برادر من، اگه تندگویی در متن آقای دژاکام نسبت به شما بود خدارو شکر کمتر از تند گویی شما بود به ایشان.
    خداوند صبر بسیار عطا کند به حضرت ماه
    انشا الله

  16. هوشنگ از امریکا می‌گوید:

    اون کسی که اظهار میکند که از بسیجی بودن خودش متنفر است نه تنها بسیجی نیست بلکه از اول هم بسیجی نبوده . این بابا بساط سیاه کاری شو باید جمع کند و برود سراغ یک عده ساده مثل خودش .
    این تزفند برای تخریب چهره بسیجی ها کهنه شده و ساحت مظلوم و مطهر بسبج از این الفاظ ذلیلانه پاک و دور است .
    مگر قرار است برفرض مردم فربان صدقه بسیج بشوند تا بسیجی بسیجی بماند . کسی که اینچنین تصور کند نه بسیح را شناخته و نه مردم را .
    آن کسی هم که فکر میکند و یا شنبده که کسی اسلحه روی مردم !!!! کشیده اولا غلط شنیده و دوما اگر هم خودش این کار را کرده غلط کرده که این کار را کرده .

  17. آقای قدیانی خواهش می کنم می‌گوید:

    داداش حسین مرد باش و به اندازه سهم خودت قبول کن اشتباه کردی. تفاوت مومن با بقیه همینه.

  18. صدرا می‌گوید:

    فکر نمی کنید دارید مسائل بسیار فرعی را تبدیل به مسائل اصلی می کنید و در وبلاگهایتان علیه هم می نویسید و پاسخ می دهید کاری که شاید فائزه و امثال او را بسیار خوشحال کرده

    قبل از وبلاگ شما وبلاگ دیگری را دیدم که باز خطاب به متن شما متنی نوشته بود پرونده ی این مساله بسته شود بهتر نیست؟؟؟ فکر نمی کنم دو طرف بتوانید همدیگر را قانع کنید و شاید پاس دوستی هایتان هم در این مباحث داشته نشود

    تنها کسانی از نوشتن این مطالب در وبلاگهای شما خوشحال می شوند که دشمن مشترک شماها هستند و از اینکه شما را به خود مشغول داشته اند در دلشان قند آب می شود

  19. محمد می‌گوید:

    سلام
    خسته نباشید هم به برادر قدیانی و هم به برادر دژاکام.
    وای که شناخت دین خیلی مهم و بدرد بخوره!
    فحش بده حتی برای دشمن. حرف زشت بده حتی برای مخالف.
    “خانه گل، یا خانه دل” به روزم و منتظر!
    یا علی

  20. منم... می‌گوید:

    جناب دژکام! نفستون حقه! حق نگهدارتون

  21. غلام قمرم می‌گوید:

    داش حسین عزیز سلام
    من چندین بار برات پیغام گذاشتم ولی جوابی ندادی. داداش من … برادر من…. امام علی می فرماید حرفای دیگران را بشنوید تکات خوبش رو بگیرید و نکات بدش را زمین بگذارید….
    تو هم همین کارو بکن…
    اما خانم عارفه افراط و تفریط درسته بد و اشتباه هست ولی شما اول باید ببینید مصداق افراط و تفریط چیه چون در هر جا تفاوت داره….
    اما جناب آقای امیر بسیح و بسیجی نمیمیرد تا زمانی که ولایت وجود دارد … این بسیج و بسیجی از زمان امام علی (ع) بوجود اومد و اولین بسیجیه عالم حصرت صدیقه کبری بود و تا زمانی که ولی و ولایت وجود داشته باشد بسیحی هم وجود داره…..
    اما آقای دژاکام شما هم حق بیام هر حرفی رو ندارید… شما هم در مسندی نیستید که بخواهید خوب یا بد حرف های آقای سعید عزیز را نهی از منکر کنید… همیت آقای مطهری که از پیشگامان غضب به سعید و شکایت از او به ” ق.ق” بوده خود در همین زمینه پرونده داره اونم نه به یه ادم معلوم الحال و “فاحشه سیاسی” (خواهشا با چشمان باز بخون) بلکه به نماینده مجلس و درمجلس و در رادیو…شما هم کمی به نفس خودت بنگر خدایی نکرده شاید شما هم …..
    اما برادر حسین گفتی فحاشی، میگن یه زمانی ییه عارفی بود در یه شهری بیمار میشه مردمی که به اون اقتدا می کردند ریسمان به گردنش می بندن و از شهر بیرونش می ندازن عارف یه حرفی زیر لب می زده… میدونی چی بوده:
    مرا به عشق تو ام کِشند غوغایست
    تو هم دمی به لب با آی عجب تماشایست
    یا حق

  22. سید یاسین می‌گوید:

    سلام
    هیچ وقت از این هاشمی و خاندان بی خردش خیری به ما نرسیده…. الان هم همین فائزه ی بی دین شده عامل سو تفاهم بین بچه بسیجیا
    هم حسین قدیانی هم حاج سعید و هم تقی دژاکام از سربازان آقام امام خامنه ای هستند…شاید تنها کسانی که از این سو برداشتها و اختلافات خوشحال میشن دشمنان آقا هستند…
    حاج سعید کسیه که بارها تا لب شاهد پیش رفته و برگشته ودر مقابل اعمالش فقط خدا رو میبینه پس من چلغوز تازه بسیجی شده نمی تونم به حاجی ایراد بگیرم….در ایام فتنه کسانی که داشتند پشت میز نسکافه می خوردند و از اینترنت ماجرا را پیگیری می کردند حاج سعید وسط میدون بود…مثل ایام جنگ
    ولی خداوکیلی این موضوع نباید باعث بشه ما هاشمی و نوچه هاشو فراموش کنیم و بیفتیم دنبال تقی دژاکام
    (برادر حسین این موسوی خوئینی ها از قلمت درامان نباشه…..)

  23. ناشناس می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    اکنون به مدینه و مکه آمده ام، قصدم زیارت بوده و دعا که خداوند وعده اجابت داده است و مهمترین دعا برای ظهور امامی است که زمین را پر از عدل و داد می کند در حالیکه پر از ظلم و جور بوده است و کشور ما هم بر روی همین زمین است که در آن گروهی در پی حکومت اند و گروهی اندک به دنبال خدمت به دیگران، که دنیا را وسیله اصلاح آخرت می دانند. امام کاظم (ع) فرمود که کارهای درخشان شما برآوردن حاجت برادرانتان است و امام صادق (ع) فرمودند: “اگر مردی از یارانمان یکی از برادرانش در حاجتی از او کمک طلبد و او تمام کوشش خود رابکار نگیرد خیانت کرده است به خدا و پیامبر و مومنین”. پرسیده شد مومنین کیانند؟ فرمود: ” امیر المومنین تا آخرینمان”.

    و گروه سومی نیز وجود دارند قدرت طلبانی که از مسند قدرت به زیر کشیده شده اند و می خواهند انتقام از دست دادن قدرت بر اتاق ایران را از فرزندم بگیرند و در اندیشه اند به هر قیمتی باز بر خلق خدا ریاست کنند و بعضی دیگر کینه پیروزی های وی در اوائل جنگ را قورت داده اند تا روزی انتقام بگیرند و به همین دلیل هر روز کسی را فاتح سوسنگرد معرفی می کنند الا او و دکتر چمران را! و گروهی دیگر که کینه از استقامت و ایستادگی من در برابر تمایلات نامشروع خود دارند اکنون با تاسف خود را سرنوشت ساز فرزندم محمد امین می دانند حاشا و کلا که سرنوشت در دستان خداست.

    واما از آن گروه اندکی که دنیا را وسیله اصلاح آخرت دانسته و کلام امامانمان را خطاب به خود فرض می کنند می خواهم نه برای کمک به محمد امین که خداوند یار و یاور اوست بلکه برای اینکه خود به رضای الهی دست یا زند پیگیری کنند که چرا از ۱۱/۱۰/۸۹ پرونده نزد دادستان تهران بایگانی شده وبه دادگاه فرستاده نشده است تا محمد امین در زندان باقی بماند و چرا از روز اول بدون گناه وی و فرزندش را دستگیر کردند و او به خاطر آزادی فرزندش ۶۵ روز غذا نخورد تا فرزندش آزاد گشت.

    و با او چه کرده اند که در زندان تمام موهایش سپید گشته، قوز در آورده، به بیماری های مختلف دچارشده و نیاز به عمل جراحی پیدا کرده است و حتی به درخواست من که به هزینه خودمان در بیمارستان جراحی شود جوابی نداده اند.

    مهدی هادوی

    جوار بیت الله الحرام

    ۱۲ اسفند ۱۳۸۹

  24. حرف حق رو باید پذیرفت
    از چی چطور برای چی می خوای دفاع کنی؟
    فاین تذهبون
    “به امید اینکه حداقل این یکی رو تایید کنی”
    یا حق

  25. محسن می‌گوید:

    سلام. یک نکته ای که همیشه ذهن من رو مشغول کرده اینه که چرا بعضی ها خیلی راحت از جبهه رفتنشون حرف می زنن، جبهه رفتن برای هر فردی اگر برای خدا باشه هیچ وقت اون رو علنی نمی کنه، ما اجازه داریم جبهه رفته ها رو بزرگ کنیم، می تونیم از بزرگیشون بگیم، از فداکاری هاشون، ولی اونها اجازه ندارن از خودشون بگن، اونها اجازه ندارن خودشون رو بزرگ بدونن برای مردم، چون اونها خودشون دارن میگن برای خدا رفتن جبهه، نوشته ی آقای دژاکام درست، ولی عقده های ما چه؟ اگه قوه قضاییه عدالت رو به مصلحت ترجیح می داد ما امروز عقده ای می شدیم؟ وقتی ف.ه براحتی میگه آقا فقط تو دورهی احمدی نژاد آقا شده و بقیه همش بابا رهبر بوده ما باید حواسمون به منکرات هم باشه؟ وقتی بر علیه ولی خدا قیام می کنن که حکمش اعدامه اون رو به ساندویچ خوردن نزول میدن، چون فرزند هاشمی رفسنجانی هست، ما باز باید سکوت کنیم، وقتی پول های میلیاردی پای کثافت کاری های این خاندان لنگ میندازه ما باز باید حواسمون به منکرات باشه، واقعا که بچه حزب اللهی همیشه مظلومه.

  26. سالار می‌گوید:

    خدا خاندان هاشمی را به راه راست خدایت کند که همه این فتنه ها زیر سر این خاندان است

  27. سالار می‌گوید:

    حضرت دژآکام ممنون از روشنگریهاتون!

  28. ریاست ... می‌گوید:

    به: حسین قدیانی
    یا مرو در وادی لطف و صفا
    یا مهیا شو برای هر بلا

  29. سجاد می‌گوید:

    سلام داداش
    از نظر من این مسئله بین خودتون حل میشد و علنی نمیشد خیلی بهتر بود چونکه دشمن برای بوجود آمدن تفرقه بین ما لحظه شماری میکنه.هرچند این نامه ای که گفتین خصوصی بوده معلوم نیست چطور عمومی شده.بخاطر تذکر شما هم ترجیح میدم در مورد نامه ایشان بیشتر از این صحبت نکنم.منتظر جواب برادرانه شما هم هستیم.

    خدا قوت.آقا سید شما هم خسته نباشید.
    یا علی مدد

  30. میثم می‌گوید:

    سلام
    جناب آقای قدیانی
    من وقتی مطلبی رو که بعد خرید فائزه هاشمی نوشته بودین رو خوندم و خوشحال هم شدم از مطلب شما
    ولی وقتی الان این نامه رو خوندم فهمیدم که گریه داره که از دهن بچه حزب اللهی ها و بسیجی ها این حرف ها در بیاد .
    ما هر فکری میکنم یا هر حرفی که میزنیم که درست نیست
    هیچ کدام ما معصوم نیستیم
    من خودم هم در این مورد اشتباه کردم اما الان فهمیدم که نباید این کار میشد
    تو این جنگ نرم اینقدر موقعیت حساسه که باید دقیق رفت جلو
    آقای قدیانی ، آقای دژاکام واقعاً قشنگ مسئله رو فهمیدن
    این حرف های زشت اصلاً مال ما نیست
    مال یه عده لات هست
    ما هم نقد داریم و بر علیه اونها مینویسیم و میگیم
    ولی میشه ما خودمون توی خیابون قمه بکشیم و چاقو کشی کنیم و بزنیم
    انشاء الله خدا همه ما رو هدایت کنه

  31. گوش شنوا می‌گوید:

    گوش دهید آقای رئیس جمهور !

    می خواهم راجع به زندگی با شما حرف بزنم شما که معتقدی خودتان منتقد دولت هستید پس من هم به کمک شما می آیم و با بکارگیری داس نقد کمکتان می کنم. آقای رئیس جمهور ! برخی با دیدن قبض های گاز خود قبض روح شدند با دیدن بهای آب و برق انگار برق سه فاز آنها را گرفته است قیمت سرسام آور سوخت امیدشان را سوزانده است قیمت پیاز… و سیب زمینی زمین گیرشان کرده است فقر و بیکاری عقلشان را از کار انداخته است نان سواره شده و آنها پیاده اند .
    آقای رئیس جمهور ! خدا وکیلی کارمند با درآمد ۵۰۰ هزار تومان در ماه چگونه می تواند از پس هزینه های سرسام آور زندگی برآید هزینه هائی مانند اجاره بهای منزل و پول قبض ها و هزینه تحصیلات فرزندان و خوراک و پوشاک و …این روزها دل شیر می خواهد نزدیک شدن به شیر بدون یارانه …بیا درباره زندگی حرف بزنیم درد مردم ظهور نیست درد مردم مدیریت کشور بوسیله امام زمان نیست درد مردم شهرک سازی اسرائیل نیست درد مردم آنچه که در خاورمیانه می گذرد نیست درد مردم شرمندگی پدری در برابر خانواده اش است درد مردم گذشت از تن بهر نان است درد مردم پر بودن زندانها از صاحبان اندیشه است درد مردم اخبار مربوط به اعدام های بی رویه و بیدادگاه ها است آقای رئیس جمهور ! اینجا دردستان است بیا از زندگی حرف بزنیم !

  32. اجازه بدهید ناشناس بمانم می‌گوید:

    حسین جان برای تو و همرزمانت متاسفم…. امیدوارم روز به روز رشد عقلی پیداکنی نه رشد باتومی!

  33. مصطفی می‌گوید:

    به بهانه ی موضع گیری شدید خودی ها در رابطه با توهین به فائزه هاشمی رفسنجانی و به خاطر تأسف از سادگی و بازی خوردن مکرر خودی های دوست ستیزِ دشمن نواز؛
    کلاً مملکت جالبی داریم. به حزب اللهی ها حتی اگر مسئولین ارشد نظام باشند یا حتی شخص رهبر انقلاب باشد، هرچقدر توهین کنی مشکلی ندارد. نه ندای …وااخلاقای معاویه صفت ها بلند می شود، نه ساده لوح های خودی رگ گردنی می شوند، نه رئیس محترم قوه ی قضائیه موضع گیری می کند. باور ندارید؟! اصلاً راه دور نرویم؛ مگر خود همین آقازاده ی آشوبگر (فائزه هاشمی) آن صحبت های بی شرمانه را راجع به رهبر انقلاب نگفت و الان دارد راست راست ول می گردد؟! شما شنیدید کسی بگوید او بی اخلاقی کرده؟! چون توهین به پاره ی دل امت اسلام که توهین به پاره ی دل «حاج آقا» نیست تا بی اخلاقی محسوب شود! تازه آن هم در شرایطی که حاج آقا دوباره برای رئیس خبرگان شدن احساس وظیفه کرده باشند و یک پروژه ی مظلوم نمایی خیلی به کارشان بیاید…
    برای اینکه یادآوری نکنید فحش دادن در اسلام حرام است و بد، یادآوری می کنم که بحث من سر پیروی کردن ما از جو رسانه ای ای است که وابسته های خاندان هاشمی و ضدانقلاب داخلی می سازند و جایگاه ها را عوض می کنند، وگرنه این که فحش دادن محکوم است که مشخص است، و تقاص این اشتباهات را هم بیش از همه، آنها که خوب تر و بسیجی تر ند می دهند.
    اما آدم نباید بگذارد اهل باطل از احساسات پاک و دینمدارانه اش استفاده کنند و قصه ی معاویه را تکرار کنند.
    موضوع این است که رئیس قوه قضائیه و دیگر مسئولین و دلسوزین باید این تیزبینی را داشته باشند که موضع گیری به حق شان طوری نباشد که در افکار عمومی به ناحق این جماعت را در جایگاه اخلاق بنشاند و حزب اللهی ها را در جایگاه بی اخلاقی!
    نظام اولویتی ما را که نباید سایت های وابسته تعیین کنند.
    مسلمان باید زرنگ و باهوش باشد و بازی نخورد. مثلاً وقتی یک چنین خطایی را محکوم می کند، طوری محکوم کند که آب به آسیاب دشمن نریزد. مثلاً رئیس قوه قضائیه می توانست در کنار این محکومیت ش اشاره کند که:
    “البته این ناراحتی ما به خاطر این است که در پارچه ی سفید، لکه ی سیاه زود مشخص می شود، وگرنه هر روز هزاران توهین به مراتب زشت تر از طرف جریان های دیگر به اشخاص مختلف -حتی مسئولین ارشد نظام- می شود، اما چون آن جریان ها دین مدار و اخلاق گرا نیستند، خیلی به چشم نمی آید. حتی خود این شخصی که مورد توهین قرار گرفته، سابقه ی توهین های به مراتب سنگین تر و زشت تر دارد که به موقع رسیدگی خواهد شد”.
    و البته -به قول برادری- ایشان و امثال ایشان باید به این سوال هم جواب دهند که : “مانده‌ایم چرا از میان هزاران توهینی که به رئیس جمهور محبوب کشورمان شد حتی به یکی از آن‌ها رسیدگی نشد، مانده‌ایم چرا وقتی آقای قالیباف نسبت شرابخواری به برخی وزرای دولت داد، کسی سکوتش را نشکست، مگر این سکوت آقایان چقدر حرمت دارد که فقط جهت دفاع از هاشمی شکسته می‌شود؟!”.
    فرموده اند مومن «عزیز» است. عزیز یعنی نفوذناپذیر. نمی شود گولش زد. بنده معتقدم یکی از ویژگی هایی که حضرت امام -رحمة الله علیه- را از دیگر آقایان متمایز کرد، همین تیزبینی و تحت تأثیر قرار نگرفتن شان بود. و اعتقاد دارم یکی از ویژگی هایی که آیت الله خامنه ای را در میان شاگردان مبارز امام برجسته کرد، همین تیزبینی بی نظیر بود.

  34. که هرگاه دلگیرم و بغض َآلود به ماه نگاه می کنم و برایش طرح می کشم:
    http://eslami1414.persiangig.com/delbarWEB.jpg
    از آن طرحهایی است که باید دوستان زحمت انتشار آن را بکشند، لطفا
    ضمنا فایل اصلی با اندازه بسیار بزرگ در “آفتاب مهتاب” صلواتی است.

  35. طاهره فتاحی می‌گوید:

    قبول ندارم نظر ایشان را. ظاهرا ایشان علی رغم اینکه استاد هستند شما را خوب نمی شناسند. یادم می آید در یکی از متن های مناجات گونه ی شما سیل کامنت هایی بود که آمد و گفته شد “همین طوری بنویس. حیف این قلم نیست سیاسی می نویسی و قلمت را حرام فتنه گران می کنی و …..”(نقل به مضمون). به نظرم این نامه ی خصوصی هم همین لحن را داشت.
    نمی دانم چرا بعضی ها از شما توقع شعر گفتن همیشگی را دارند؟ به نظرم ایشان باید یک بار دیگر متن شما را با دقت بسیار زیاد بخواند و از ترس اینکه آینده ی “سعید تاجیک” مثل امروز حجازیان و نبوی نشود او را این گونه ننوازند. این طوری حمله همه جانبه به یک انسان صحیح نیست.
    “رحماء بینهم” باشیم در کنار “اشداء علی الکفار” بودن. سعید تاجیک هنوز بین ماست…

  36. گلادیاتور می‌گوید:

    هر کی توی قبر خودش میخوابه! اما……………..

  37. علیکمال می‌گوید:

    در جواب امیر:
    آره، تو گفتی و ما باور کردیم ای برادر بسیجی!!!
    راستی راستی فائزه و عفت خواهر و مادر تو هستند؟؟؟‍‍!!!
    بدبخت، اونا ….. هستند 🙂

  38. یوسف می‌گوید:

    با سلام
    برادر قدیانی
    کاملا و منصفانه حق با ایشان است .
    اگر این ادبیات فحش دادن باب نمیشد الان توی سایتهای مختلف به بچه حزب اللهی ها نمی گفتند:« نسلی که فقط از انقلاب فحش دادنو یاد گرفته » .
    فائزه هاشمی یه ضد انقلاب ، قبول ، اما کلمه فاحشه وقتی به زبون میاد خیلی واژه ها و معانی دیگری رو به ذهن متبادر میکنه ، هرچند که شما یه « سیاسی » هم به دمش ببندی .
    مگر نخوانده ای در قرآن که « لا تلقوا بایدیکم الی التهلکه » .
    راهمون درسته ولی خودمون داریم به راحتی آتو دست دشمن میدیم .
    آدم در قبال ضد انقلاب هم باید منصف باشه .

    نمیخاستم این حرفو بزنم ولی فکر میکنم بیشتر از یه خورده دچار بیماری غرور نویسندگی شدی .
    دوست خوبم امیدوارم همانطوری که در نویسندگی شهامت داری در اقرار به اشتباه خودت هم شجاعت داشته باشی .
    به خدا دلسوزتیم داداش .
    والسلام علی من التبع الهدی

  39. چای پولکی می‌گوید:

    فحش، فقط الفاظ رکیک به کار بردن نیست.

    گاهی تصمیمی، سخنرانی ای یا مقاله ای باعث می شود، همه ارزشها و باورهای اصیل دینی و انقلابی، زیر سوال برود.

    این از صدتا فحش بسیار بدتر است.

    که در دوران نحس اصلاحات، هر روز شاهد این فحاشی های دیپلماتیک و عملی بودیم.

    چرا آن روز دل حضرات مؤدب برای نزاکت اسلامی و انقلابی نسوخت؟!

    شاید بتوان گفت، بهتر بود آقای تاجیک آن الفاظ را بکار نمی برد و انتقادش را با واژه های دیگری بیان می کرد،

    اما،

    باید بررسی کرد که این غلیان احساسات و دل سوخته، ناشی از کدام تصمیمات منافقانه و مغرضانه و ضدانقلابی است، که حالا پس از چند سال، هنوز سرد نشده و بروز کرده است؟!

  40. هما می‌گوید:

    سلام…. یاد گرفتم آدما رو سیاه و سفید نبینم!!! نوشته هاتون رو خیلی دوس دارم و خیلی وقتا حرف دلم رو از قلم شما شنیدم …ولی در این مورد حق با آقای دژاکام است !!! فرق ما با آدمایی که در مقابلمون می ایستند در پایبندی به اخلاق و اصوله !!زبان مومن ارزشش بیش از اینهاست که به گفتن این کلمات باز شه !! داداش حسین هم می تونه گاهی اشتباه کنه،هر چند خودش قبول نکنه کارش درست نیست!

  41. ترگل شیعه می‌گوید:

    فکر کنم آقای دژاکام بعضی جا ها رو درست گفته اما در صورتی که آن فرد مورد نظر ف.ه نمی بود

    آن وقت که بسیجی ها از روی میدان مین رد می شدند و پرپر روی زمین می افتادند چرا خاندان هاشمی حتی یک شهید یک جانباز یک زخم بر نداشت

    لندن جای خوش آب و هوایی نیست آفتاب کم داره اما بهتر از بارش گلوله بر سره

    اینقدر خون ریخته شد در جبهه های جنگ که اروند شرم داشت که چرا هنوز به رنگ خون در نیامده

    روی این خون ها قصر ها بنا کردند که نه با ۹ دی فرو ریخت نه با شعار مرگ

    هر روز به خون شهید می خندند که آخ جون اونا رفتن شهید شدن ما داریم حالشو می بریم خواستن نرن

    اگر فردی که زمینه ی شعار مرگ بر ولایت فقیه را فراهم می کند فاحشه نیست حتما از آن هم بدتر است

    علی (ع) در هنگام رد شدن از خرابه های کوفه عمدا سرفه می کرد تا اگر فاحشه ای آن اطرا ف بود برای حفظ آبرو برود
    فاحشه ها هم حفظ آبرو می کنند اما بعضی ها آنقدر بی عفت شده اند که نه آبرو برای خود می خواهند نه حفظ حرمت عاشورا می کنند
    آن عراقی که وقتی اسیر میشد تشنه نمی ماند متجاوزی بود بعثی با همان نگاه درک می کرد انسانیت را شرف بسیجی را اما ایرانی که پدرش دم از روحانیت می زند و دیگران را ضد روحانیت می داند وقتی خبرنگاره ایرنا لیوان آبی برایش می آورد نه با نگاه تشکر می کند نه با کلام بلکه در آن لحظه هم خود را از تمام ملت ایران برتر می داند و فکر می کند همه ی ما شهروندان درجه ۲ هستیم

    فاحشه بودن شرف دارن به رقصیدن بر روی خون شهدا
    شنیده ام از بدنی که بی سر می دویده در جنگ
    لندن آن موقع آرام ترین جا بود

    بسیجی فتنه گر را خواهر و مادر نمی داند
    مگر علی (ع) خوارج را برادر دانست ؟؟؟؟
    خوارج لااقل نماز می خواند
    در اوج فتنه الله اکبر رو از دهان افرادی شنیدم که ساعت ها ورد زبانشان ترانه های ساسی مانکن بود
    معتادی در محله الله اکبر می گفت رای ساعت ۱۰ بوی چیزش تا سر کوچه می رفت و شیره کش خانه اش مشهور الله اکبر می گفت برادر می شود؟؟؟

    آنکه می گویی خواهرو مادر می خندد به خون شهید مرگ می فرستد به ولایت فقیه می رقصد در عاشورا زیبا ترین چهره را می آراید در ظهر عاشورا

    من هم موافقم با خواهرم جبهه کجا و بعضی ها کجا
    آنکه جبهه رفته می داند لقب خواهرو مادر شایسته ی هر فردی نیست وگرنه فرح دیبا اشرف پهلوی گوگوش جمیله رقاص همگی خواهر مادر هایی هستند برای بعضی ها

    هیلاری را هم به این جمع اضافه کنید گناهش چیست که ایرانی نیست؟؟؟

  42. حسین یعقوبیان می‌گوید:

    سلام داداش حسین… بدجور دلم گرفته از این بی معرفتی و بی بصیرتیه عده ای که نون رو حتی به نرخ روز هم نمیخورند و براش نرخ روزهای نیومده رو محاسبه میکنند… از اتفاقی که در خصوص شیر بچه حیدر کرار (سعید تاجیک) افتاد سخت خوشحالم که هنوز علم دست خودی هاست و هر سیلی که میخوره چهره مون بیشتر معلوم میشه چهره نامحرم و محرم اسرار… بعضی حرفها رو فقط باید به محرم زد واسه همین اومدم سراغ دلت داداشی… چندی پیش دعوت بودم برای نوکریه حضرت عشق ع … حین دعای روضه طبق همیشه بعد از دعا برای فرج منتقم کربلا، برای سلامتی و طول عمر امام عاطفه ها حضرت خامنه ای حفظه الله دعا کردم که با کمال تعجب با واکنش عده ای از متولیان روضه مواجه شدم که مجلس امام حسین جای حرف سیاسی نیست و دعا برای کسی که عدالت رو…خلاصه چراغها روشن شد و من هم که بسیار متعجب بودم از اتفاق ایجاد شده سریع بلند شدم و رو به جمعیت برای لحظاتی حرفهایی زدم برای مشخص شدن مرزهای حضرت عشق ع و اصحابش… و یزید علیه لعنه و پیروانش… بماند که چی گفتند وچی شد… به یقین درد سیلی پیرمردی که بی هوا رخم رو نوازش داد خیلی بیشتر از فحشها وسنگ و چوبهای سگان اصحاب سقیفه بود… اشکهام رو حس کردم ولی یقین داشتم دلیلش رعب و درد پوست و این چیزها نبود… نمیدونم چرا همینطور که مجلس رو ترک میکردم همراه با اشکم بی اختیار میگفتم یازهرا س… راستی چرا بیشتر درد داشتم از اون سیلی؟!… راستی چطور بگم به اون پیرمرد که پیربابا تو که یک عمر از سفره مادر سادت سیر شدی چرا؟… ولی خداییش نچشیده بودم درد سیلی برای امام خامنه ای رو… امام حسینی شیرین بود برام با همه غربتش…. خلاصه که خدا رو شکر به هر صورتی بود گفتم اونچه رو که باید… آره گفتم ؛ …
    شور ما ، صدای سوت و طبل و سنج نیست
    هیچ گوشه ای از این خانه دنج نیست
    نهضت حسینی است ، انقلاب ما
    انقلاب نان و مرغی و برنج نیست
    پرچمی که دست ماست ، پرچم خداست
    راه اصلی نجات ، راه کربلاست.
    (راستی سلامت رو به عبدالرضا رسوندم خیلی گرم تحویل گرفتش وگفت از طرف من ببوسش…دیدمت امانتیش رو تقدیم میکنم.)

  43. خان باجی می‌گوید:

    سلام علیکم

    جناب دژاکام

    از شما بعید است که هنوز با زبان و قلم دوست دیرینه ی خود آشنا نشدید . یعنی فکر کرده اید حسین قدیانی از امر به معروف و نهی از منکر شما دلخور و دلگیر است یا مثلا که فکر کرده اید که حسین قدیانی راغب تر بود تا شما نیز ، فحش بدهی و فحاشی را تائید کنی ؟ اگر در این افکار به سر می برید ، باید بگویم نه برادر ! سخت در اشتباهی .
    حسین قدیانی و حسین های قدیانی و همه ی ما از شما و امثال شما به دلیل امر به معروف و نهی از منکر ممنونیم خداخیرت دهد اما از نسنجیدن موقعیت و در بدترین زمان امر به معروف کردن شما دلخوریم .
    چرا الان ؟؟؟؟؟ ها ؟
    حالا که سران فتنه و اعوان و انصارشان همچون فائزه نیازمند روزنه ای برای فرار رو به جلو و مظلوم نمایی هستند ؟
    چرا موضوع رو نمی گیری برادر ؟ چرا از لابه لای سطرهای به هم پیوسته ی مطلب قدیانی عمق دلخوری و ناراحتی وی را متوجه نمی شوی ؟
    کیست که با امر به معروف و نهی از منکر مخالف باشد غیر از دشمنان خدا و اهل بیت ؟
    اما برادر جان : ( المومن کیس) ، میتوانستی اندکی صبر پیشه کنی .
    بله ما هم می فهمیم شما میخواهید بگویید که این در مرام ما بچه حزب اللهی ها نیست . ما میخواهیم جوانمردانه با فتنه گران مقابله کنیم . اما برادر جان نظام اسلامی به این ساد گی ها و با تعارفات ، پایدار نمانده و نمی ماند . بعضی وقتها قبول کن که (تاجیکی) باید وجود داشته باشد ، فدا شود برای حفظ شرایط .
    هدف وسیله را توجیه نمی کند قبول داریم اما موقعیت سنجی لازمه ی بصیرت امروز است . خوب به صفحه ی چیدمان شرایط نگاه کن خودت متوجه میشوی شرایط امروز این است :
    فتنه گران و اعوان و انصارشان وارد پروسه ی خطرناک و امتحان پس داده ی مظلوم نمایی شده اند و ما نباید( فریب) بخوریم . فحاشی بد است اما شروع دوباره اغتشاشات ، تضعیف نظام اسلامی و به خطر انداختن آن بد تر است .
    باید بد را از بدتر حفظ کرد . اهم فی الاهم کنید و کمتر برای یکدیگر جوابیه های بلند و بالای آنچنانی بفرستید .
    یاعلی

  44. مسافر می‌گوید:

    سلام
    اینکه شاید بعضی ها لایق هر چه بگویی هستند(که ظاهرا هستندو اصرار هم دارند باشند .به ماچه )
    ولی این نکته هم که زبان و دهان ستاره های حضرت ماه(روحی فداه) ارزشمند تر از آن است که حتی به نام آنها آلوده شود تا چه رسد به کلامی که مثلا در محضر بزرگان به زبان نیاید بهتر است مطلب قابل تآملی است
    که صد البته جواب حاج حسین عزیز روشنمان می کند انشاالله

  45. خان باجی به امیر می‌گوید:

    پس از جنگ صفین ، بسیاری از یاران امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) به شهرهایشان برگشتند . پس از مدتی این زمزمه در گرفت که یاران علی به واسطه ی یار او بودن ، مورد طعن و لعن عوام الناس ، قرار گرفته اند . این گلایه ها به مرور ، به مولا میرسید . در نهج البلاغه خطبه ای هست که پیدا کردن نشانی آن دشوار نیست . خطبه ای با این مضمون که یاران جبهه ی اسلام در زمان فتوحات عزیزند و این عزت را باید با ورع ، تقوا و خوف از خدا حفظ کنند . حضور در جنگ و جهاد عالی و مورد رضای خداست اما هیچ ارتباطی به ادامه ی زندگی نمی تواند داشته باشد . طلحه – زبیر – اشعث – سعد ابی وقاص – و بسیاری دیگر در رکاب پیامبر (ص) بسیجی و رزمنده بودند و فقط به خاطر نداشتن تقوا و خوف از خدا و در یک کلام ( ولایت ) یعنی همراهی ، پشتیبانی و استقامت در راه (ولی خدا ) به انحطاط رسیدند .
    یکی به دست خوارج کشته شد دیگری هم به گونه ای دیگر هلاک شد . و ما امروز پس از هزار و چهار صد سال از آنان به بدی یاد میکنیم .
    مثل همین امروز ، موسوی – کروبی – خاتمی و خیلی های دیگر در رکاب امام مبارزه کردند .
    حاج همت و باکری و کاوه و بروجردی – کاظمی و خیلی های دیگر هم در رکاب امام ، همزمان با آنان ایستادند و مبارزه کردند . امروز از چه کسانی به نیکی یاد می شود ؟؟؟
    پاسخ آن بسیار ساده است . خیلی های دیگر هم زنده اند ، حضور دارند دوران امام و رهبری حضرت آقا را درک کردند و از آنان به نیکی یاد می شود .
    بسیجی یک نام نیست طبق فرموده ی حضرت امام و حضرت آقا بسیجی یک فرهنگ است . بسیجی یعنی علی که همه چیزش را برای اسلام داد . این جمله برایت آشنا نیست. این جمله را حضرت آقا فرمودند . ( همه چیز ) همه چیز یک انسان چیست ؟ چرا در یک ناراحتی ، در یک عصبانیت ، در اوج یه مشکل یا هر چیز دیگر ، تصمیم غلط میگیریم و به سادگی آنچه را که اندوخته ایم به باد فنا میدهیم . اگر هزاران مقاله نوشته شود ، هزاران کتاب به چاپ برسد با این هدف که بسیج ، بسیجی و فرهنگ بسیجی را زیر سوال ببرند باز هم با یک ندای رهبر می بینیم که چگونه از در و دیوار این کشور جوانها و انسانهایی بیرون میریزند که هر یک خود را بسیجی می نامند .
    با این توضیحات خود بهتر میتوانی مشخص کنی که در کدام گروه هستی . گروهی که به گذشته اش افتخار میکند . با تقوا و خداترسی و ولایت خود را حفظ کرده یا نه به سراشیبی انحطاط درغلطیده است .
    یاعلی

  46. احمد می‌گوید:

    حسین جان تاهرجابری باهاتیم باتمام ارادتی که به یکی دیگرازسربازان جنگ نرم یعنی برادرتقی دژاکام دارم ولی داداش حسین برای ماسرداراین نبرده وبقیه پشت سرش اصلامهم نیست که کی چی گفته مهم اینه که حسین چی میگه همون حسینی که اگه لازم باشه به فرمان حضرت ماه دست سران فتنه روهم می بوسه

  47. سعید می‌گوید:

    بدون شک حق با آقای دژاکام است.ضمن اینکه حسین آقا را هم بشدت دوست دارم.

  48. از این نگذر می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی مسئله مهمی پیش اومده و اون هم اسم سایت شما با عنوان (قطعه ۲۶(حسین قدیانی)) در پیوند وبلاگ ها حذف میشه – حداقل در بلاگفا که من هستم اینطوریه

  49. داداش رسول می‌گوید:

    جناب قدیانی مدتها بود عهد کرده بودم سر نزنم به اینجا
    توسایت ها دیدم قطعه بیست و شش فاش کره هویت فحاش به …
    به نظرم داری جواب می نویسی برای جناب دژکام
    خواهشا به جای جواب ثواب کن و نوشته اش را بخوان “چند بار”
    شیعه مرتضی علی باتوم هم که می زند با بصیرت می زند
    چه رسد به حرف

  50. ف.طباطبایی می‌گوید:

    نامه جناب “دژاکام” را دیروز خواندم، سعی میکردم در طول نامه دید مثبتی به ایشان داشته باشم و فکر کنم ایشان از روی خیر خواهی این نامه را نوشتند. سعی کردم به خودم بقبولانم که ایشان رفیق چند ساله و بزرگتر داداش حسین هستند اما…
    اما جناب دژاکام در آخر نامه جمله ای نوشتند که تمام ذهنیتم به هم ریخت، دقت کنید:
    ” با این حال من حاضرم اگر تو و دوستت سعید تاجیک از این حرفها و عباراتتان پوزش بخواهید، من هم بابت این تعبیر توهین آمیز از او معذرت خواهی کنم تا شاید خداوند مهربان همه ما را ببخشد.”

    جناب دژاکام فحش بد است یا نه؟
    اگر بد است دیگر چه ربطی به این دارد که حسین قدیانی عذر خواهی کند یا نکند؟!
    درست است که احمق و فا… یکی نیست ولی هر دو بد است. این یعنی چه که اگر سعید تاجیک عذر خواهی کند من عذر خواهی میکنم؟ یعنی اگر کسی مثلا اخلاق را رعایت نکند شما هم رعایت نمیکنید؟ این شیوه جدید اخلاق مداری است؟
    پس با این حساب هر وقت ف.ه محاکمه شد و به سزای اعمالش رسید و از ملت عذر خواهی هم کرد آنوقت به سعید تاجیک هم میگوئیم عذر خواهی کند!

  51. lilipar می‌گوید:

    من فیلم مربوطه رو ندیدم اما اگه فحش ها انقدر رکیک بوده من با آقای دژاکام موافقم که مثلا اگه فکر کنیم امام زمانمون اونجا بود رومون می شد اون واژه ها رو بگیم یا نه. هرچقدر فکر می کنم می بینم تو مرام حضرت علی مثلا این کار بوده؟ نه. همین برام کافیه. حالا خر و احمق و بی شعور رو موافقم آدم شاید نتونه جلو خودشو بگیره و نگه اما مطمئنم زشت تر از این فحش ها رو خدا هم راضی نیست از زبون ما بشنوه. همین یه دلیل بسه به نظرم

  52. حسین می‌گوید:

    سلام
    خسته نباشید
    این بار واقعا حق با آقای دژاکامه
    میدونستم وقتی مطلبت را نوشتی بهت اعتراض کنم ما هم میشیم جز همون فحش هایی که دادی اما اشکال نداره
    دست آقای دژاکام درد نکنه که تذکر داد

  53. میلاد پسندیده می‌گوید:

    ببین با یک کلیپ چطور یک هفته همه ما را انداخته اند به جان هم!!!!! بهتر نیست بس کنیم؟
    این دعواها علنی نباشد بهتر نیست؟ چطور است که به جنگ و دعوای علنی سران قوا ایراد می گیریم اما به فحش و ناسزا گویی های وبلاگ نویسان ایراد نمی گیریم… بس کنید دیگر.

    جگرمان آتش گرفت… چه می کشی از دست ما حضرت آقا؟!

  54. Ali P1 می‌گوید:

    سلام داداش حسین.
    ۱-در این که ف.ه ۲ سال فتنه گری کرده و بر نایب معصوم(ع) خروج کرده و مستحق مجازات بسیار شدیدی است شکی نیست.
    ۲-در این که قوه قضاییه در دستگیری و مجازات این ملعون سستی و اهمال کرده شکی نیست.
    ۳-در این که ما هر جا امثال ف.ه را ببینیم وظیفه داریم با خشم مقدسمان عرصه را برشان تنگ کنیم شکی نیست.
    اما داداش حسین بزرگوار همه صحبت این است که با تمام این حرف ها حق نداریم از دایره اصول خارج شویم. که خدای متعال فرموده: ” وَ لا یَجْرِمَنَّکمْ شنَئَانُ قَوْمٍ عَلى أَلا تَعْدِلُوا اعْدِلُوا هُوَ أَقْرَب لِلتَّقْوَى” (آیه ۸ مائده)
    و سید احمد خاتمی این عمار رهبری هم این هفته در خطبه شان اشاره ای به این موضوع کردند.
    ادامه بدهم:
    ۴-در این که اشخاصی به بهانه اتفاق رخ داده خشم مقدس بسیجی ها را نشانه می روند شکی نیست.
    ۵-این که رییس ق.ق بعد از ۲ سال فتنه گری هنوز به ف.ه “انتقاد” دارند مضحک است.
    ۶-این که فرد جاهلی مثل علی مطهری باز هم حماقت می کند و چرند می گوید اعصاب ما را به شدت خراب می کند.
    ۷-این که یک مشت بی شرف می ریزند این جا و جسارت می کنند و آن چه را لایق خودشان است به شما و پدر بزرگوارتان می گویند حقیقتا خون آدمی را به جوش می آورد.
    حاجی می دانید چه می خواهم بگویم به هر حال امیرالمومنین به کسی که زنازاده نبود که نمی گفت زنازاده و بین گفتن منافق ضد ولایت فقیه خائن فتنه گر که شایسته امثال ف.ه است و قذف فاصله زیادی است. -حالا در مثل مناقشه نیست- شبیه کسانی که وقتی می بیینند عده ای به بهانه مشایی دولت و رییس جمهور را می زنند از مشایی دفاع می کنند حالا شما هم به بهانه این موارد ۷ گانه بالا دارید از سعید تاجیک که حق به گردن ما دارد اما در این قضیه تند رفته و اشتباه کرده دفاع می کنید. در ضمن از این که در این مثال جناب سعید تاجیک با مشایی مقایسه شد از این رزمنده بزرگوار عذر می خواهم غرض تبیین عرایضم بود.
    و در آخر این که از این که پای کار هستید و با صبر و استقامتی مثال زدنی این قطعه از بهشت را حفظ می کنید خاضعانه تشکر می کنم.
    تشکر امثال من چه ارزشی دارد؟ اجرتان با سید الشهدا (ع)

  55. حامد می‌گوید:

    آقای دژاکام حرف دل ما را زدی، حرفی که من به سبب قصور کلام و شکستگی قلم خود نمیتوانستم بگویم
    شاید این حرف ها از طرف یک دوست چندین ساله تاثیر بیشتری داشته باشد

  56. یا مهدی (عج) می‌گوید:

    صحبتهای استاد تقی دژاکام منطقی و درست است
    این اتفاق باعث مظلوم نمایی راس فتنه شده

  57. ... می‌گوید:

    سلام
    یه ایمیلی داره به صورت گسترده پخش می شه. جهت اطلاع ارسال می کنم.
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    دوستانی ولایی این آقای حسین قدیانی بار اولش نیست افراطی گری میکنه و کسانی که مثل ایشون هستند فائزه ی هاشمی شخصی بی اهمیت و بی هویت برای ماست با اهانت و به زبون آوردن الفاظ رکیک جز اینکه ارزش خودمونو پایین بیاریم چیز دیگه ای نداره لطفا دوستان موضع خودشونو در قبال این رفتارها و عملکردها نشون بدند تا هر کسی رو بسیجی ننامند (((((( سند تو آل حتما برای دوستان ولایی )))))))

  58. بهار می‌گوید:

    سلام
    مطلب من ربطی به این نوشته نداره جایی رو برای نوشتن نظرات یا پست الکترونیکی ندیدم به همین دلیل اینجا نوشتم
    می خواستم مطلبی در انتقاد از طنز سخیف ابراهیم نبوی که این روزها در مورد آزادی امام موسی نوشته ،بنویسید
    متشکرم

  59. سلاله 9 دی می‌گوید:

    برای آقای دژاکام فوق العاده احترام قائلم این حس را هرکسی که با کیهان بزرگ شده باشد نسبت به ایشان دارد اما در این مورد با آقای قدیانی موافقم.
    گناهی که فائزه مرتکب شده است و عذابی که خدا برای کسی که با این نظام (برآمده از خون این همه شهید) در افتاده در نظر گرفته است قطعا شدیدتر از گناه و عذاب هر فاحشه ای است.
    {چه تضمینی وجود دارد که ما نهی از منکرمان را به خاطر سوابق خوب افراد، کنار بگذاریم و آنها -خدای نکرده البته- فردا عوض نشوند و در دیدگاههایشان تجدید نظر نکنند و رو به روی همه چیز نایستند. و مگر در احکام نهی از منکر آمده است اگر کسی سوابق خوبی داشت او را نهی از منکر نکنید}
    در متن آقای دژاکام معتقدند که آقای قدیانی به خاطر سوابق آقای تاجیک و علاقه شان به ایشان وقلمش از او حمایت کرده اند،اما معتقدم عده ای همچون آقای قدیانی و گروهی از بچه بسیجی ها صرف نظر از این سوابق و علایق واقعا با کاری که آقای تاجیک کرده اند موافق اند از ته دل .هرچند امثال فائزه پرروتر از این حرف هایند
    {فائزه هاشمی جمعه شب به مجموعه تئاتر شهر رفت و در تالار سایه به تماشای نمایش « تماشاچی محکوم به اعدام» نشست. وی که به صورت سرزده به تئاتر شهر رفته بود ،پس از پایان اجرا از گروه اجرایی این نمایش قدردانی کرد.}
    خیلی راحت به رهبرمان هرچه می خواهد می گوید و بعد برای خودش راست راست در این شهر می چرخد کسی هم اگر پیدا شود و حقش را کف دستش بگذارد، با نهی از منکر دوستان مواجه می شود.
    {بله. یک چیز را قبول دارم و آن اینکه برخی از افراد خاندان هاشمی رفسنجانی ضربه ای که به نظام و انقلاب و هویت انقلابی و مکتبی کشورمان می زنند بسیار بیشتر از ضربه ای است که امثال نویسنده کتاب «جنگ دوست داشتنی» می زنند.}
    آقای دژاکام ! این دو موضوع اصلا با هم قابل مقایسه نیست.

  60. سعید توکلی می‌گوید:

    چه عرض کنم داداش حسین! سکوت کنم بهتره
    مراقب خودت باش
    یاعلی

  61. یک بنده خدا می‌گوید:

    سلام داداش عزیزتر از جانم
    راستش من با اقا تقی هم عقیده ام.
    خصوصی
    فکر میکنم شما همانطور هم که خودتان گفتید نمی خواستید از ان فحش ها دفاع کنید بلکه می خواستید از سعید تاجیک دفاع کنید…اما خب ما این را وقتی فهمیدیم که شما با ما درد و دل کردید.به نظرم در این موارد کمی لجباز هستید و تا دلتان نشکند دقیق موضع گیری نمی کنید به هر حال بدانید همیشه برای ما عزیز هستید همیشه!

  62. عاقل می‌گوید:

    الامام علی( علیه السلام ):‌ « اَسفَهُ السُّفَهاءِ المُتَبجِّحُ بِفُحشِ الکَلامِ ».۱

    امام علی( علیه السلام ): « نابخردترین نابخردان، کسی است که به دشنامگویی افتخار کند ».

  63. صبا می‌گوید:

    دوستان خوب نعمتند.

  64. یک بنده خدا می‌گوید:

    ای کاش جواب خودتان را هم در پایین نامه می نوشتید.

  65. چترباز می‌گوید:

    خدا قوت حاج حسین

  66. آقای قدیانی خواهش می کنم می‌گوید:

    داداش حسین مرد باش و به اندازه سهم خودت قبول کن اشتباه کردی. تفاوت مومن با بقیه همینه.

  67. سلاله 9 دی می‌گوید:

    {البته گفت تمام ابهتی که برایش داشته و تمام احترامی که برایش قائل بوده است با دیدن همین کلیپ فرو ریخته است.}
    اسم رضا امیرخانی را چرا سه نقطه کردید؟
    می خواستم به ایشان بگویم اتفاقا پارسال برای من هم ،هم چنین اتفاقی در مورد ایشان رخ داد.می خواستم به ایشان بگویم که قبلا بعضی از کتابهایشان را چند مرتبه می خواندم ان قدر که دیگران به من می گفتند مگر دیوانه ای !یک کتاب را چندبار می خوانی ؟ومن می گفتم نه این قلم فرق می کند ،اما عملکرد پارسالتان در زمان فتنه همه ی آن تصورات ذهنی ام را به هم ریخت.برای من امثال سعیدتاجیک که در هر حال از اعتقاداتشان دفاع می کنند و برایشان فرقی نمی کند که زمان جنگ است یا صلح یا فتنه حتی اگر در وسط میدان مرتکب اشتباهی هم شوند خیلی بیشتر قابل احترامند تا کسی که بایستد یک گوشه و فقط نگاه کند..فقط زمانی که همه چیز خوب است و حرف گل و بلبل و سنبل و سوسن است ازرهبرتان دفاع می کند؟

  68. وائل می‌گوید:

    آیت الله کشمیری:

    ما انسان‌ها فقط در حب خیر شدیدیم، اما در عمل خیر نه!

    خوبی را دوست داریم اما همت‌مان به اندازه‌ی دوستی‌مان نیست بلکه فرسنگ‌ها از آن فاصله دارد.

    انتظار مفهومی است که یک بُعد ظاهری دارد و یک بُعد باطنی. بُعد ظاهری آن دست روی دست گذاشتن و فقط به دعا بسنده کردن است و بُعد باطنی آن همان دعای فرج عملی است.

    امام صادق علیه السلام می فرمایند: هر کس دوست دارد که از اصحاب قائم باشد باید که منتظر باشد و ورع پیشه سازد و به محاسن اخلاق عمل کند، در حالی که منتظر است

  69. وائل می‌گوید:

    اَلصَلاةُ وَ السَّلامُ عَلَیکَ یا رَسولَ الله *** اَلصَلاةُ وَ السَّلامُ عَلَیکَ یا حَبیبَ الله

    اَلصَلاةُ وَ السَّلامُ عَلَیکَ یا حامِلَ لِواءِ الحَمد *** اَلصَلاةُ وَ السَّلامُ عَلَیکَ یا صاحِبَ المَقام المَحمُود

    اَلصَلاةُ وَ السَّلامُ عَلَیکَ یا ساقِی الحَوضِ المَورُود *** اَلصَلاةُ وَ السَّلامُ عَلَیکَ یا اَکثَرالنّاسِ تَبعاً یَومَ القِیامَةِ

    اَلصَلاةُ وَ السَّلامُ عَلَیکَ یا سَیِّدَ وُلِدَ آدَم *** اَلصَلاةُ وَ السَّلامُ عَلَیکَ یا اَکرَمَ الاولین و الآخرین

    اَلصَلاةُ وَ السَّلامُ عَلَیکَ یا بَشیرُ*** اَلصَلاةُ وَ السَّلامُ عَلَیکَ یا نَذیرُ

    اَلصَلاةُ وَ السَّلامُ عَلَیکَ یا داعِیَ اللهِ بِاِذنِهِ وَ السِّراجِ المُنیر*** اَلصَلاةُ وَ السَّلامُ عَلَیکَ یا نَبِیّ التَّوبَة

    اَلصَلاةُ وَ السَّلامُ عَلَیکَ یا نَبِّی الرَّحمَة*** اَلصَلاةُ وَ السَّلامُ عَلَیکَ یا مُقفی

    اَلصَلاةُ وَ السَّلامُ عَلَیکَ یا عاقِبُ *** اَلصَلاةُ وَ السَّلامُ عَلَیکَ یا حاشِرُ

    اَلصَلاةُ وَ السَّلامُ عَلَیکَ یا مُختارُ *** اَلصَلاةُ وَ السَّلامُ عَلَیکَ یا ماحِیُّ

    اَلصَلاةُ وَ السَّلامُ عَلَیکَ یا اَحمَدُ *** اَلصَلاةُ وَ السَّلامُ عَلَیکَ یا مُحَمَّدُ.

    صَلَوةُ الله وَ مَلائِکَتِهِ وَ رُسُلِه وَ حَمَلَةِ عَرشِهِ وَ جَمیعِ خَلقِهِ عَلَیکَ وَ عَلی اَهلِ بَیتِکَ اَلطَیِّبینَ اَلطّاهِرینَ وَ رَحمَةُ اللهِ وَ بَرَکاتُهُ.

  70. ناشناس می‌گوید:

    بسیار معقول و اصولی بود. تمسک به رفتار غیر مشروع توجیه پذیر نیست.

  71. یا مهدی (عج) می‌گوید:

    اعتراف مهاجرانی درباره نظام و رهبر انقلاب

    «عطاءالله مهاجرانی» در این جلسه که در یکی از دانشگاه‌های انگلیس برگزار شد، تمامی تحلیل‌های رسانه‌های ضدانقلاب مبنی بر شباهت وضعیت ایران و مصر را رد کرد و آن را نشانه توهم این افراد دانست.
    مسئول اتاق فکر جریان ضدانقلاب داخلی در لندن که مدیریت چند سایت اینترنتی مخالف جمهوری اسلامی ایران را نیز برعهده دارد، در یک جلسه پرسش و پاسخ به دو واقعیت اعتراف کرده است.

    به گزارش شبکه ایران، «عطاءالله مهاجرانی» در این جلسه که در یکی از دانشگاه‌های انگلیس برگزار شد، تمامی تحلیل‌های رسانه‌های ضدانقلاب مبنی بر شباهت وضعیت ایران و مصر را رد کرد و آن را نشانه توهم این افراد دانست.

    مهاجرانی برای اثبات سخنان خود، به ارائه تفاوت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و رژیم دیکتاتوری مصر پرداخت که در حین آن به دو موضوع جالب هم اذعان کرد.

    استقلال بی‌نظیر جمهوری اسلامی در کنار پاکدستی رهبر آن

    وزیر ارشاد دولت اصلاحات با بیان اینکه «نمی‌شود شرایط ایران را مصری کرد»، وابستگی تام و تمام حسنی مبارک به غرب را یکی از تفاوت‌های بنیادین این کشور با ایران ارزیابی و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران استقلال بی‌نظیری در عدم هرگونه وابستگی به غرب و شرق دارد.

    رئیس حلقه لندن هم در جریان حوادث سال گذشته به همراه افرادی مانند محسن کدیور، عبدالکریم سروش و اکبر گنجی، خود را یاران وفادار میرحسین موسوی در ادامه حرکت آشوب‌های خیابانی نامیده بود، در دومین اعتراف خود به بررسی وضعیت فساد اقتصادی در خاندان مبارک در مصر پرداخت و آن را یک تفاوت آشکار میان ایران و مصر عنوان کرد.

    مهاجرانی با مقایسه وضعیت مسئولان ارشد ایران با مصر، درباره وضعیت زندگی و فعالیت‌های اقتصادی رهبر معظم انقلاب اذعان کرده است که «من آیت‌الله خامنه‌ای را خوب می‌شناسم و می‌دانم که در تمام کارنامه‌ اقتصادی خود و اقوامش، نقطه سیاه که هیچ، حتی یک نقطه خاکستری هم نمی‌توان یافت.»

  72. سید مرتضی می‌گوید:

    سلام

    دست آقای دژاکام درد نکند
    بالاخره یک طرف کوتاه آمد الحمد لله

  73. محمد رضا می‌گوید:

    وقتی نوشته ات را خواندم، شوکه شدم و نمی دانستم چه کار باید بکنم و چه بگویم. بچه های سرویس خیلی سریع تغییر حالت مرا فهمیدند و سؤال می کردند که چی شد؟ چه باید می گفتم؟ باید می گفتم دوست صمیمی هفت هشت ده ساله ام مرا به خاطر نهی از منکری که وظیفه شرعی ام بوده، «هالو» و «بی خرد» و «خر» و «بی شعور» و «مؤمن مسجد ندیده» و «بسیجی پایگاه نرفته» و «نازنازو» و «خاک بر سر شعورتان»، «خریت»، «خریت محض» و… خطاب کرده است؟
    من واقعا به خلوص و بزرگی برادر خوبم اقای دژاکام غبظه میخورم کسی که نفسش را اسیر خود کرده در جواب یک جوانک لمپن که اسلام فقظ تبری یش را انهم به زغم خود یاد گرفته و تفکرات بچه گانه خود را عین اسلام میدونه فحاشی به نوامیس مردم را عین دینداری میدونه از باب امر به معروف و نهی از منکر نامه می نویسه که شاید این یکی صحه صدر . یزرگواری . اخلاق محمدی را یاد بگیره . البته برای اقای دژاکام با این تفکرش خیلی ارزش قائلم . اما در باب امر به معروف تاثیر عمل شرطه اصلیه که بنده با نخوتی که از این جوانگ می بینم بعید میدونم متوجه عمل زشتش بشه تازه بشرط اینکه

  74. ترگل شیعه می‌گوید:

    نظرات پاک شد!؟

  75. شرمسار می‌گوید:

    سلام باز من اومدم .
    من که نتونستم از شما جدا شم ولی شما حکم حرام بودن مطالبتون و داده بودید که اومدم بگم حکم و بردارید.
    ای بابا برادر دژاکه برا کی رانندگی میکنی اینا همه خابند!
    همه اشتباه میکنند که موضع گرفتند دربرابر کار اشتباه سعید تاجیک ، فقط حسین قدیانی راست میگه.
    راستی رجا نیوز و ببین ، مطلب استاد پناهیان که فکر نکنم قبولش نداشته باشی و اگه وقتت گرفته نمیشه و گوشات پر نیست بخون.عالیه.
    مدد.

  76. خان باجی می‌گوید:

    سلام علیکم
    سیستم من مشکل پیدا کرده یا دارم درست می بینم ؟ چرا هیچ کدوم از کامنتهای ستاره ها دیده نمی شه .
    ممنون میشم اگر جواب بدید .

  77. سجاد می‌گوید:

    سلام
    من صبح که کامنت گذاشتم چند تا از کامنت های بچه ها تایید شده بود اما الان که اومدم هیچ کامنتی وجود نداشت!!!!!!!
    چی به سرشون اومد؟؟؟!! به هر حال.این هم دوتا طرح تقدیم به شما:
    http://www.img4up.com/up2/61359510519524736940.jpg
    http://www.img4up.com/up2/61828283550326002704.jpg

    اگه خیلی خوب نبود ببخشید.
    خدا قوت یا علی مدد.

  78. رجبعلی پور می‌گوید:

    حرف دل من هم بود برادر حسین.
    حسین جان! شما فقط شما نیستی. شما یک لشگر بسیجی اطرافته که به واسطه سینه سپر کردنت مقابل سران فتنه برای خیلی هاشون الگو شدی! به همین دلیل شما باید در تک تک حرف هات دقت کنی

    این حوادث کمترین اثرش دو دستگی بین جماعت حزب الله بود که برامون مثل سم می مونه

    بماند که فائزه ای که بدترین نسبت ها رو به رهبر و رئیس جمهور عزیزمون داده بود داره با این اتفاق تطهیر می شه.

    راستش رو بگم داداش حسین. کاش اشتباه کرده باشم ولی توی بعضی نوشته هات داره منیت وارد میشه. «من» رو بکش برادر! وگرنه اون تو رو نابود می کنه.

  79. م.اشرف می‌گوید:

    سلام به همگی
    چون گفتگو خانوادگی است ما دخالت نمیکنیم فقط چند نکته:
    ۱- هر جور فکر میکنم نمیتوانم قبول کنم آن متن داداش حسین در جواب آقا تقی باشد, من فکر میکردم و میکنم آن متن در جواب ابلهی مثل علی فریمانی و امثال ذلک باشد که اگر هم گاهی ناخواسته کلام حق بگویند اراده باطل میکنند.
    ۲- همانطور که در کامنتم برای آن متن گفتم این خاندان آنقدر سزا دارند که احتیاج به ناسزا نیست, مضافا به اینکه در شأن مومن نیست.
    ۳- این را خداییش قبل از خواندن این متن می خواستم بگویم: در مورد به کار بردن لفظ فاحشه به شدت با نظر آقا تقی موافقم. هر جور هم توجیه کنیم استعمال این لفظ درست نیست مخصوصا از قلم شما که تبدیل به زبان معیار انبوهی از ستاره ها شده است.

  80. ترنم ظهور می‌گوید:

    سلام- من این متن را دور از انصاف میدونم،
    چون حرکت آقای تاجیک یک عمل شجاعانه بوده ومن اطمینان دارم لحظه ای که این بزرگوار در حال ناسزا گفتن به ف.ه بودند این غیرت وبزرگمردی این مرد بوده که باعث چنین برخوردی شده(هرچند به ظاهر نامناسب)

    ***درضمن آقای قدیانی باتجربه تر وفهمیده تر از این حرفاست که شما بخواهید خوب وبد رو به ایشون تذکر بدهید..!! ***

    “یاعـــــــــلی”

  81. فدایی رهبر می‌گوید:

    نماز یک روز امام خامنه ای.
    خیلی زیباست حتما ببینین
    http://ansarclip.com/film/emam_khamenei/agha_namaz_3gp.rar

  82. یاسین می‌گوید:

    با اینکه دلم داد تو را دارد باز
    گویم به خدا که بینمت روزی باز
    گویم به دلم که در صدف جایی نیست
    تنها تو بمان درون این قلب باز
    باور نتوان کرد که من بی تو چرا
    یک عمر نگفتم از جنون پرواز
    یاد تو بخیر در آن اعوان بی نام
    گمگشته منُ،تو لیلی بی همراه

  83. یاسین می‌گوید:

    فرج با فاتح مردان نامی فرج با باور یاری خدایی

    سالهاست این دل من غربت قرآن دارد

    تنها دل من باور ایمان دارد

    غربت همه ی هستی این دل شده است

    باز این دل من صحبت ایمان دارد

    تنها شرفس شکوه یزدان شده است

    با من تو بگو که دل چرا دل دارد

    در قاب غروب مستی روح نبود

    طوفان دلم امید ایمان دارد

  84. آقا تقی می‌گوید:

    آقا تقی بعید می دونم این رفیق شما قادر به درک چیزایی که گفتید باشه به هر حال از هر کس باید مطابق شعورش انتظار داشت

  85. ریحانه می‌گوید:

    من اگر جای جناب قدیانی بودم و آنهمه بی ادبی را با اینهمه احترام پاسخ می گرفتم از خجالت اب می شدم!
    بزرگی کردند و ان شا الله که برادر قدیانی هم بفهمند! هرچند به نظرم انتشار این متن به نوعی نمایش این احساس است
    برادر قدیانی موید و متواضع باشید ان شا الله

  86. طیهور می‌گوید:

    سلام
    من ده سال پیش در محضر استاد دژاکام شاگردی کردم.
    مدتش فقط سه ماه بود ولی لحظه به لحظه اش برای من درس اخلاق بود.
    من فقط سه ماه است که با نظرات و وبلاگتان آشنا شدم و فقط مطالب را می خواندم و رد می شدم ولی از این ببعد به خاطر این نوشته ، در معرفی قطعه به دیگر دوستان کوشاتر خواهم بود.

    بامید موفقیت روزافزون شما

  87. عطر ظهور می‌گوید:

    سلام،خدا قوت.بسیجی واقعی ،حزب اللهی واقعی پیرو مطلق ولی فقیه است.دهانش که معبر قران کریم است رابه ناسزا آلوده نمی کند.موفق باشید.

  88. بشری می‌گوید:

    بسم الله
    برای مبصر قطعه جناب سید احمد
    پس از اینکه متوجه شدیم جاهلان زمان که تیر جهالتشان کج شده و به هدف شوم خود نرسیده اند و بغض دیرینه ای از اسلام و انقلاب و حضرت امام خامنه ای(رحمة الله علیه) و ستاره های حضرت ماه از جمله حسین قدیانی را در سینه دارند و در پی آزار و ایجاد مزاحمت برای این بسیجی با اخلاص و خانواده ایشان می باشند، نگرانی ما بیش از پیش می شود. نگرانی از بابت اینکه نکند ابلهان روزگارمان در پی صدمه زدن به برادرمان باشند. خواهش میکنم شما و اهالی این قطعه مقدس فکری به حال نگرانیمان کنید و ما را خوشحال کنید از در امان بودن این سرباز امام خامنه ای(رحمة الله علیه) و خانواده ایشان.
    و برای برادر بسیجیمان حسین قدیانی
    شما را میهمان یک خط از وصیت نامه شهیدی عزیز مینمایم:
    پیام شمشیرها زودگذر و رفتنی می باشد ولی پیام قلم ها جاودانه و همیشگی خواهد بود.

  89. تسنیم می‌گوید:

    …گفتند حالا که «مرگ بر شاه» همه‌گیر شده؛ شعار جدید بدیم.

    «شاه زنازاده است،خمینی آزاده است». آشفته شده‌بود.

    بهشتی گفت: رضاخان ازدواج کرده، این شعار حرام است. از پلکان حرام که نمی‌شود به بام سعادت حلال رسید.

  90. ebrat می‌گوید:

    با سلام و خسته نباشید خدمت جهادگران عرصه سایبر
    وبلاگ ارزشی-تحلیلی عبرت به تازگی با مقاله ای تحلیلی پیرامون تبعات فتنه ۸۸ ذیل عنوان ” در خدمت و خیانت فتنه گران” بروز شده است. در بخشی از این مقاله چنین می خوانیم:
    باید مراقب بود امثال خاتمی و موسوی و کروبی روبنای فتنه ای هستند که قابل رصد و مشاهده است، جریانی که از ابتدای انقلاب تا کنون با چهره های مختلف خود را نمایان نموده است، عناصری که به وسط میدان فرستاده شدند و از سوی دیگران مدیریت شدند. اما باید توجه داشت که زیربنای که وظیفه مهره سازی را یدک می کشد متشکل از عناصر داخلی و خارجی است (بنیادهای استراتژیک غربی و بدنه دانشگاهی-حوزوی آنان) که دست در دست هم به کین برای نابودی و براندازی نظام مردمی جمهوری اسلامی برخاسته اند، باید تمرکز ویژه ای بر زیربنای فتنه داشت چراکه در صورت نابودی روبنای فتنه و وجود زیربنا، این زیربنا روبنای جدیدی تولید می کند همان بلایی که از ابتدای انقلاب تا اکنون گریبان گیر ماست.

    فتنه ۸۸ لازمه و ضرورت مطالعه عمیق تاریخ اسلام، انقلاب و تعمیق مباحث نطریه سیاسی اسلام را روشن نمود و این که باید همراه با آن معرفت دینی را گسترش داد چراکه دیندار بی بصیرت و سیستمدار بی دین هردو همچون زنگی مست تیغ به دست هستند که زمینه نابودی خود و جامعه پیرامونش را مهیا می کند. مطمئنا فتنه های آینده پیچیده تر و عمیق تر خواهد بود و دشمن راه رفته را دوباره طی نمی کند و بلاشک با روش ها و ترفندهای نوین وارد میدان نبرد خواهد شد و به یاد داشته باشیم خداوند تبارک و تعالی بر طبق قوانین ساری و جاری و سنت های لایتغیر خویش در دنیا عمل می کند و یاری ما منوط است به یاری دین خدا و خروج بی نقص ما از فتنه ها جز با پیشه نمودن تقوای الهی ناممکن می نماید چراکه:و من یتق اللّه یجعل له مخرجا.
    در صورت صلاح دید نسبت به انتشار مطلب فوق اقدام نمایید.
    با تشکر از شما
    عبرت
    http://ebrat.blogsky.com/1389/12/15/post-178/

  91. م.طاهری می‌گوید:

    خدا حفظ کند همه بسیجی ها را

  92. علیکمال می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    با اجازه شما در مورد متن آقای دژاکام نظری داشتم که خیلی دوست دارم تأیید شود.
    آقای دژاکام؛
    در مورد اینکه گفته بودی نوشتة داداش حسین را در مورد بهار خوانده‌ای و خیلی از آن خوشت آمد و می‌پسندی آنرا نسبت به کارهای دیگر داداش حسین، باید بگویم هزاران هزار نوشته از این دست در ادبیات پارسی یافت می‌شود که شاید خیلی بهتر و زیباتر از این نوشته باشند. ولی آیا الان و در این گیرودار که فتنه هنوز کاملا از بین نرفته و امام‌مان در هر سخن و فرمایشی از آن نام میبرند فقط باید دلمان را به این متن‌ها خوش کنیم و بگوییم در همین حد بس است؟ داداش حسین ما هرچند وقت یک‌بار این نوشته‌ها را کار می‌کند تا گوشه‌ای از ذوق خود را به رُخ بکشد.
    می‌گویی همیشه از خاندان هاشمی انتقاد می‌کنی، در فلان وبلاگ. می‌خواستم بدانم این همه انتقاد، به قول خودتان، ثمره‌ای داشته؟ آیا این خاندان و فا… ذره‌ای از موضع خود عقب نشسته‌اند؟ آیا وقت آن نیست که با آنان مانند خودشان برخورد شود تا تکانی بخورند و به خود بیایند و فکر نکنند که همه جای ایران ملک پدریشان است؟ (که صد البته امیدی به هدایت اینها نیست)
    می‌گویی با دیدن آن صحنه‌ها و شنیدن آن فحش‌ها سردرد گرفتی، پس چرا از ۲۰ ماه حتاکی و اهانت‌های او و طرفدارانش به روز عاشورا، اصل ولایت فقیه، امام و رهبر و همة آرمان ما، دق نکردی؟ اگر ذره‌ای از دل‌سوزی سعید تاجیک را نسبت به انقلاب و اسلام داشتی خودت، فا… را می‌کشتی.
    تویی که دم از اسلام می‌زنی آیا نشنیده‌ای که امام علی(ع) کسی را زنازاده خطاب کرده باشد؟
    تویی که وا اسلاما می‌گویی، همین اسلام نگفته که دوست خود را در خفا نصیحت کن و عیب او را جلوی کسی نگو؟ پس چطور است با آن مطالبت در سایت در حقیقت جلوی هزاران نفر آن را بیان کردی؟
    اگر سعید تاجیک که بغض فروخورده ما را بیان کرد بدترین فحش‌ها را داده است (که البته خیلی هم کم بود) جرم او به چه اندازه است؟
    آیا جزای فحش دادن با جزای براندازی و مقابله با نایب امام زمان(عج) از دید شما یکی است؟
    چطور وقتی شنیدی دار و دستة فا… ، چادر از سر خانمی کشیدند و او را عریان کردند، انسانیت شما گُل نکرد؟
    چطور از اهانت (به ظاهر) داداش حسین ناراحتی ولی به او می‌گویی (کر و لال)؟
    صحبت نقد احمدی نژاد می‌کنی، با اینکه احمدی نژاد هنوز یکی از بهترین سربازان امام خامنه‌ای است، اما داداش حسین بارها و بارها از او انتقاد کرده و البته اگر خدای ناکرده او هم عوض شود برای ما با سران فتنه هیچ فرقی نخواهد کرد.
    می‌گویی ضربه‌ای که برخی از افراد خاندان هاشمی به نظام می‌زنند بسیار بیشتر از نویسنده کتاب جنگ دوست‌داشتنی است؟ اولا چرا برخی از خاندان هاشمی؟ اگر خوبشان را سراغ داری معرفی کن. ثانیاً این چه قیاسی است؟ این قیاس تو هم ظلم بزرگی به سعید تاجیک است. تو که اهل ظلم و… نیستی!!! تو که خودت را ولایی می‌دانی نشنیدی همین امسال آقا فرمودند به کسی ظلم نکنید؟
    اگر خودت کور نبودی می‌دیدی که داداش حسین گفته فاحشه سیاسی نه اجتماعی، اگر تو تفاوت این را نمی‌دانی، خب باشد، داداش حسین هم توبه می‌کند.
    از یک طرف می‌گویی من به عنوان یک انسان و یک مسلمان حرف می‌زنم، ولی دم به دم جبهه رفتنت را به رخ می‌کشی.
    برای چه سعید تاجیک باید از تو عذرخواهی کند، مگر فامیل فا… هستی؟ یا اینکه …..
    از کجا معلوم که تشخیص تو در مورد در خدمت اسلام بودن داداش حسین درست باشد؟ شاید تشخیص داداش حسین درست باشد ( که قطعاً هست)، خیلی مطمئن نباشد.
    خوب شد که سفر مشهد مقدس پیش آمد، برو از امام رضا(ع) بخواه که راه راست را به تو نشان دهد.
    در آخر از داداش حسین عزیزم، فرمانده‌ام میخواهم جوابی به این شخص ندهد و واگذارش کند به ما.
    عزت داداش حسین زیاد

  93. جهادمقدس می‌گوید:

    سلام علیکم
    چقدر مسرور شدم، این نامه را خواندم. من هم با نظرات آقای دژاکام موافقم. که فحاشی در شان شیعه نیست، اما مسئولیت شیعه بودن بیداری و بیدارسازی است!

    ادامه کامنتم نیز به مسئولیت شیعه بودن باز می گردد :

    قاعدتا سن و سال جوانان علاقمند به برنامه “راز”، قد نمی دهد سریال “پاییز صحرا” را که ۵شنبه گذشته در این برنامه(راز) تحسین و تقدیر شد، دیده باشند.
    اما آنها که دیده اند ،این سریال را در فضایی مالیخولیایی و جنون آمیز تصویر می کنند. سریالی که برای حال و هوای اندی پس از انقلاب اسلامی و در دوران پراضطراب جنگ، به شدت نامناسب بوده. سریالی که کوخ نشینان انقلاب کرده را به سمت تجمل گرایی فرا می خوانده و …!
    دلیل اصلی و مهم تر از طرح این بحث، بی توجهی مجری/کارشناس فهیم این برنامه(جناب آقای طالب زاده)، به بحث حجاب زن مسلمان است و حرفهایی که در آن برنامه زده شد. در این برنامه اشتباه بزرگی رخ داد، که به نظر اینجانب لازم است هر بیننده دغدغه مندی، فیدبک لازم را حال از هر طریقی(میل، تماس تلفنی و….) بروز دهد. تا دیگر چنین اشتباهات خطرناکی آنهم در برنامه ای ظاهرا مذهبی با کارشناسان به ظاهر موجه و مذهبی، رخ ندهد که چراغ به شدت سبزی برای فرصت طلبان خواهد بود!
    به نظر می رسد گاهی افراد پسوند مذهبی را از سر بی توجهی، مجوزی می دانند برای اظهارنظر و حتی فتوی دادن در امر احکام و مسائل شرعی.
    ..
    شایدحال بتوان نگرانی حضرت صاحب الزمان(روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه) را از عدم ارتباط مستقیم با بندگان خدا در رتق و فتق و اجرای احکام درک کرد. در دورانی که به فرموده صادقین(علیهما السلام): خواهد آمد وقتی که نگاه داشتن مومن، دین خود را مشکل تر است از نگاهداشتن جمره ای(قطعه ای) از آتش در دست(منتهی الامال- برخی از تکالیف ما نسبت به امام عصر(عجلّ الله فرجه)).

  94. جهادمقدس می‌گوید:

    راستی از قلم افتاد… من با صحبت های آقای قدیانی در مطلب “لطفا به سعید تاجیک فحش ندهید هم موافقم”!
    حال متوجه شدید منظورم چیست؟
    هر دو می گویند: فحاشی در شان شیعه نیست! اما بیداری و بیدارسازی وظیفه شیعه است.
    اینجا تنها راه گشا بصیرت است!
    یاعلی

  95. جهادمقدس می‌گوید:

    مجدد سلام علیکم
    چندان راغب نیستم برای یک مطلب بیش از یک کامنت بگذارم، اما این بحث و مطلب برایم خیلی مهم است. چون درگیری ذهنی که از برنامه راز (۵شنبه-۱۲ اسفندماه) دارم، به همین حوزه مربوط می شود.
    حدیثی از حضرت امیرالمومنین علیه السلام خواندم که برای حسن ختام همه این بحث ها کفایت می کند ان شاالله:
    حضرت امیرالمومنین(علیه السّلام) به عنوان وصی برحق رسول ا…(صلی ا… علیه و اله و سلم)، چراغ های بسیاری فرا روی شیعیان، آزاد اندیشان و حقیقت جویان تمامی ادوار تاریخ قرار داده¬اند که یکی از آنها حدیث گرانسنگ ذیل است :

    … إِنَّ دِینَ اللَّهِ لَا یُعْرَفُ بِالرِّجَالِ بَلْ بِآیَةِ الْحَقِّ وَ اعْرِفِ الْحَقَّ تَعْرِفْ أَهْلَهُ یَا حَارِثُ إِنَّ الْحَقَّ أَحْسَنُ الْحَدِیثِ وَ الصَّادِعَ بِهِ مُجَاهِدٌ…

    (ماخذ: إرشاد القلوب إلى الصواب / ج‏۲ / ص ۲۹۶ / فی خبر الحارث الهمدانی)

    … دین خدا بمردان شناخته نمی شود بلکه به نشانه‏ى حق شناخته مى‏شود اى حارث حق را بشناس بعد اهل حق را خواهى شناخت. اى حارث حق بهترین حدیث است و مایل بحق مجاهد است … .
    (ارشاد القلوب-ترجمه رضایى / ج‏۲ / ص ۱۷۲ / حدیث حارث همدانى)

    التماس دعا

  96. نسل انقلاب می‌گوید:

    سلام
    ای بسا درد ودریغ زین چرخ گردان،که هربلا میکشیم نه زاغیار که ازنفس عماره ماست .

    پس ازقرنها دلهای آفتابی گرد دلی جمع آمدند که شعاع نورش به وسعت مردمان کره ی –

    زمین بود .اما ما خواسته یا ناخواسته نفهمیدیم که داریم جلو زیبایی های نوررا می گیریم-

    گفتند :نشنیدیم.فریاد زدند خود را به کری زدیم. نعره زدند گفتیم :به ما نبودند .یادم هست –

    ویادم نمی رود که همه درپی نفس رفتیم با این که هلاک شدیم اما ظاهرمان قبراق ترشد.

    هلاک درونی شدیم نه جسمانی زبس خویشتن پرستیم . پیرجماران بود ویک دنیا نصیحت-

    گذشت خدایشان رحمت کند. اما امروز سید علی آقا دائم مرا گوش به زنگ می کنند .ولی-

    گوش من بیمارشده ،عادت کردم که نصیحت را بشنوم اما کاررا درست وباصداقت انجام ندهم-

    خودم را می گویم کاری به دیگران ندارم جمهوری اسلامی راحت نصیب ما نشد که این طور-

    راحت به تماشای خطاهای یکدیگرنشسته ایم . می خواستم چندی پیش گله ای کنم تا-

    حرفی زده باشم حرفم نیامد .زبس ناسپاسی دیدم که به خون جوانان وطن شد.گفتم این-

    نیزبگذرد .بعضاچون شما پاسخی دادندگاه مطلوب وعین حقیقت.وبعضی با سکوت دردشان را-

    پنهان کردند. نوشته برادردژاکام شاید جام بلوری ازیک تکه ی قلبم بود که ترک خورده ی سالهای –

    عاشقی به دین و وطن ورهبرم بود که به صدا درآمد باید این بلور ترک خورده را به صراط مستقیم

    ترمیم بسپارم .برادرم درصداقت این حقیرهم شک نکن .من ازبرادرانم وقتی قوت قلب می گیرم-

    که از زبانشان نترسم نه چیزی بیشتر نه کمتر.ازقدیم به کودکان می گفتند اگرحرف بد بزنی-

    دهانت …..می شود همین. والا خدارا شاهد می گیرم به جان عزیز رهبرم وبه روح شاهدان –

    وطنم جزراه رهبری که عزت اسلام است راه دیگری ندیده ونمی بینم .موفق باشیدواستواربرادرم

  97. فواد می‌گوید:

    سلام حاج حسین
    من خیلی دوست دارم قلمم مثل شما بشه
    یه سر به ما بزن و یه نظری راجب مطالبم بده
    ممنون

  98. مهدی می‌گوید:

    حرف هایشان را قبول دارم
    و کلا خاک پای همه ی بسیجیانیم چه حسین باشد و چه سعید” نام” و چه تقی” دژکام”

  99. سربند می‌گوید:

    الحمدلله …

  100. ابوالفضل می‌گوید:

    سلام به حسین عزیز…
    من در حدی نیستم که در این مورد دخالت کنم…
    اما چون خودتون این نامه رو تو وب گذاشتین میگم که اگه بخوام منصفانه بگم حق با اقای دژاکامه…
    راستش منم یه جورایی با خوندن اون مطلب تعجب کردم ….
    بازم میگم در حدی نیستم که دخالت کنم درستش این بود دو تا دوست این موضوع رو بین خودشون حل میکردن و اونو به فضای مجازی نمیکشوندن…
    خدا پشت و پناه همه بچه حزب اللهی ها…

  101. یک بنده خدا می‌گوید:

    داداش داره اشکم در میاد.کجایی پس؟؟

  102. سلام. منتظر حضور و نظرات شما هستم

    حامد محقق / خارج از ایران

  103. علی می‌گوید:

    اما در مورد خانواده ی آیت الله هاشمی رفسنجانی:
    یکی از اقوام ما سرهنگ سپاه هست.یکی از اطرافیانمون تعریف می کرد :
    زمانی که آیت الله رفسنجانی رئیس جمهور بود به این آقا گفتم در جامعه صحبت هائی در مورد خانواده ی آقای رفسنجانی میشه.میگه وقتی اینو گفتم بهش برخورد و گفت:
    این حرف ها رو نزنید آقا!خانواده ی این آقا مورد تائید هست.
    !!!؟؟؟
    الان همین آقا دیدگاهی شبیه دیدگاه شما رو داره.البته با ادب و شرم اسلامی.
    در پایان از شما دعوت می کنم به دو حدیث دیگر از امام (ع) توجه داشته باشید:
    برترین شرافت ادب است.
    و همچنین :
    با بی ادبی ، شرافتی برای آدمی باقی نمی ماند.
    آقای قدیانی!
    اونهائی که عمل اشتباه توهین کردن به شخصیت های نظام رو انجام میدن عمل اشتباهی رو انجام می دن.
    اما متاسفانه وقتی افرادی مثل شما که خیلی هم اصرار دارن به مخاطبشون بقبولونن که حزب اللهی هستن عمل زشت توهین کردن رو انجام میدن این خیلی بده چون هم عمل زشتی رو انجام دادن و هم به نظام آسیب زدن و هم به دین.
    مشکل شما دوا داره.به دنبال دوا باش.

  104. صبا می‌گوید:

    سلام
    این احتمال وجود ندارد کسی برای این پست نظری نگذاشته باشد. از آنجا که این نامه خصوصی بود احتمالا کسی نمی باید نظری میداد(به این دلیل نظرات را تایید نکردید؟)
    شاید شما هم رفتید مشهد
    بوی بهبود ز اوضاع جهان می شنوم / شادی اورد گل و باد صبا شاد آمد

  105. واکنش بی بی سی... می‌گوید:

    ادامه کشمکش‌ها در مورد حمله به فائزه هاشمی

    در حالی که انتقاد چهره های حکومتی ایران از حمله و فحاشی به دختر اکبر هاشمی رفسنجانی ادامه دارد، گروهی از هواداران حکومت به دفاع از این حمله ادامه می دهند.

    تازه ترین نمونه انتقاد به این حمله، سخنان احمد خاتمی، امام جمعه تهران در خطبه های امروز ۱۳ اسفند (۴ مارس) نمازجمعه پایتخت بود که در آن تلویحا از تندروی حمله کنندگان انتقاد کرد.

    او گفت: “در عرصه های سیاسی نباید دچار افراط و تفریط شویم، موضع داشتن و حمایت از ولایت و محکوم کردن فتنه گران و روشنگری مستدل و مستند خوب و شایسته است، اما فحاشی و هتاکی، آن هم فحاشی ای که حد شرعی دارد و اهانت و هتاکی در شأن یک حرکت انقلابی نیست و هیچ کس حق ندارد از حدود شرع و قانون تخطی کند”.

    به نظر می رسد که اشاره او به حملات لفظی و فحش های ناموسی ای است که اخیرا در پارکینگ حرم عبدالعظیم در جنوب تهران به فائزه هاشمی داده شد.

    در فیلمی که از این واقعه در اینترنت منتشر شده است، افرادی دیده می شوند که خود را “بچه حزب اللهی های شاه عبدالعظیم” معرفی می کنند و به خانم هاشمی و پدرش ناسزا می گویند.

    گفته می شود که خانم هاشمی و همراهانش برای شرکت در تشییع جنازه یکی از بستگان خود به حرم عبدالعظیم رفته بود.

    گروهی از معترضان به این حملات، دشنام های داده شده به خانم هاشمی را مصداق “حد قذف” دانسته اند که به معنای متهم کردن دیگران به زنا یا لواط است.

    در همین حال، هویت شخصی که ظاهرا رهبری حمله کنندگان را به عهده داشته، توسط یکی از وبلاگ نویسان سرشناس هوادار حکومت معرفی شده است.

    حسین قدیانی، وبلاگ نویس و نویسنده “بسیجی” در وبلاگ خود، قطعه ۲۶، نوشته است که این فرد سعید تاجیک، از بسیجیان دوره جنگ است که کتاب خاطرات خود را به نام “جنگ دوست داشتنی” منتشر کرده است.

    گفته می شود که آقای تاجیک مسئول ایثارگران پالایشگاه نفت تهران است.

    آقای تاجیک در مصاحبه ای که بهمن ماه سال گذشته با آقای قدیانی داشته و در وبلاگ قطعه ۲۶ منتشر شده است، در پاسخ به معترضانی که تظاهرات خیابانی شعار داده بودند “توپ، تانک، بسیجی دیگر اثر ندارد” گفته بود: “مهم ترین اثر بسیج این است که اجازه نداد صدام پدر بعضی ها باشد. اگر بسیج نبود، این هتاکان باید به خواهر صدام می گفتند عمه”.

    او در همین مصاحبه نامه سرگشاده اکبر هاشمی رفسنجانی به رهبر ایران را که پیش از انتخابات جنجال برانگیز ریاست جمهوری منتشر شد، عامل اصلی “غبارآلود” شدن فضای سیاسی کشور و سوءاستفاده “دشمن” دانسته است.

    آقای قدیانی هم در حمایت از حمله آقای تاجیک و همراهانش به خانم هاشمی، نوشته است: “سزای فائزه همین […] است و چیزهای دیگری که سعید و اطرافیانش کف دست این آقازاده ولگرد و همه جا اهل خرید گذاشتند”.

    او آقای تاجیک را “موظف به خشم انقلابی خویش” دانسته و از کسانی که خواستار مجازات او شده اند، به تندی انتقاد کرده است.

    در خبری که در وبلاگ قطعه ۲۶ از حمله به خانم هاشمی منتشر شده بود، آمده بود که موبایل او در جریان کشمکش ها، به دست “امت حزب الله” افتاده است.

    خانم هاشمی در بسیاری از تجمع های اعتراضی پس از انتخابات سال گذشته ایران حضور یافت و چند بار بازداشت و آزاد شد.

    صدای سخنانی منسوب به او در اینترنت منتشر شده است که در آن به صراحت از آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران انتقاد می کند.

  106. سیداحمد می‌گوید:

    داداش جانم خدا صبرت بده!

    فدات شم خسته نباشی…

  107. آشنا می‌گوید:

    با سلام. جوابیه آقای حسین شریعتمداری را به بیانیه حضرت آیت الله موسوی اردبیلی خواندم چه فصیح ظلمی را که بر ابن ملت روا شده بیان کردند. برادر دژاکام هم حتما مطالعه کرده اند

  108. حی علی الجهاد می‌گوید:

    چند تا نکته کوچولو
    اینکه دوست خوب واقعا نعمته خدا همه دوستان خوب و بالاخص حزب الهی رو برای هم حفظ کنه
    اینکه این نقد منصفانه است و قطعا حضرت‌عالی هم منصفانه پاسخ خواهید داد
    اینکه در این موضوع در چند وبلاگ نظر گذاشتم چون یقین داشتم به نظری که می‌گذارم ولی درباره متن شما و متن آقای دژاکام نظری نگذاشتم و در عوض آنچه در این باره به ذهن ناقصم می‌رسید در وبلاگم گفته‌ام
    و در آخر اینکه بی‌صبرانه منتظر خواندن این پاسخ هستم

  109. م.اشرف می‌گوید:

    حالا یکی که افتاد هر کی از راه میرسه یه لگد میزنه
    چه تونه. بد نیست اول منصفانه فکر کنید, جوانب را بسنجید بعد کامنت بذارید. به خدا کامنت گذاشتن واجب نیست که هرچی میاد به ذهنتون بنویسید.

  110. salam می‌گوید:

    سلام
    ما همدیگرو نقد میکنیم چون همدیگرو دوست داریم و این مودتی است که خدا بین ما قرار داده ولی توی همه ی این نقدها *وحدت*رو فراموش نمیکنیم!!!!
    کاش این قضیه زودتر تموم شه…دوست ندارم بسییجی ها از هم دلخور باشن…
    انشا…خدا راه درست رو هر لحظه جلوی پامون بذاره…

  111. حامد توکلی می‌گوید:

    سلام
    نمیتونستم ساکت بشینم ببخشید اگر بی ربط میگم و شاید زیاده
    خدمت تمامی دوستان عزیز باید عرض کنم
    درباره اتفاقی که تو شهر ری افتاده فقط اندازه ای که تو قطعه نوشته خبر دارم
    ولی هر چیزی هم که شده باشه و اگر هر انتقادی هم که به سعید تاجیک هست باید به خودش گفت نه تو بوق کرنا کرد
    الان هم هر کلی افراد اومدن که نه حسین جان کارت اشتباه بود
    نه حسین جان حقشونه ولی حیف مومن هست که به این حرفها آلوده بشه.

    هر کی تو خط رهبری هست من هم پشتشم
    از جمله حسین قدیانی عزیز

  112. سید محمود می‌گوید:

    لامام علی( علیه السلام ):‌ « اَسفَهُ السُّفَهاءِ المُتَبجِّحُ بِفُحشِ الکَلامِ »

    امام علی( علیه السلام ): « نابخردترین نابخردان، کسی است که به دشنامگویی افتخار کند ».

  113. داداش مرتضی می‌گوید:

    خدا همه‌ی ما را به راه راست هدایت کنه!
    رفقا این‌جوری تو فتنه‌های بعدی کم میاریما!!

    چطور تو اون متن “لطفا به سعید تاجیک فحش ندهید” کسی چیزی نگفت؟!!
    شد قضیه‌ی همون که هر کی هر حرفی می‌زد می‌گفت: شما درست می‌گید!!

    مخلص داداش و رفقا

  114. قاصدک منتظر می‌گوید:

    سلام,بی بصیرتی عجب درد بی درمونیه…فکر کنم اگر این یک سال واندی که گذشت همه موبایلامونو دستمون می گرفتیم واز هر مجلس و محفلی و حرفایی که زده می شد فیلم می گرفتیم,بعدشم کلیپ می ساختیمو پخش میکردیم .الان به شرط این که ق.ق محترم شرط انصاف را رعایت می کرد ,یا حکم حد باید برای خیلی ها اجرا می شد یاحرفای اقای تاجیک که فکر کنم برخاسته از دل پر دردش بوده در برابر حرفای معاندان انقلاب و رهبر عزیزمون اصلا به چشم نمی اومد.

  115. یکی از گنه کاران(پروانه ها) می‌گوید:

    سلام
    شربت شهادت را از کجا می شه تهیه کرد روی هیچ کدوم از نوشیدنی ها ندیدم این را

  116. دانش اموز می‌گوید:

    من نمیگم فحاشی خوبه// ولی وقتی پدری دخترشو از توی خیابون جمع نکنه همین میشه // خواهشا هی نقد و انتقاد نکنید دوستان / ناموس را پایید وقتی هتک شد غیرت اب دور دهان شتر است

  117. کوثر کریمی می‌گوید:

    به نظر من فائزه از همه بیشتر از این بحث ها خوشحال می‌شود پس بیایید برای ناراحت کردنش تمام کنیم،آنها دوست دارند بر سر زبانها باشند ،استعفا می‌دهند،نامه می‌نویسند و بسیاری کارهای دیگر، پس دوستان بس کنید و به عقاید یکدیگر احترام بگذاریم

  118. حامد توکلی می‌گوید:

    باید به متن قبلیم این رو هم اضافه کنم بلکم شفافتر بشه
    حسین فدیانی راه شما حقه و حرفت هم و ناسزا گفتنت هم.
    بماند مخاطب کلامت گاهی به این کلمات سزاتر تا اون بیچاره ای از سر ناچاری همانی میکند که میدانیم.

  119. فدای رهبر می‌گوید:

    سلام داداش حسین.چی شد…چه قدر آدمای جدید کامنت گذاشتن…در هر صورت ما دوست داریم و تو این جنگ سایبری تنهات نمی ذاریم و آرزوی صبر
    یا علی

  120. مهدی.ن می‌گوید:

    خواستم بگم افرین به اقای قدیانی که این متن نامه اقای دژاکام رو چاپ کردن اما دیدم تشکر و تشویق لازم نیست…از اقای قدیانی جز این انتظاری نمیرفت…
    برادر خوب میری فقط خیلی به ندرت تند میری که اینم از رو غیرت و تهعدت به ولایت فقیه هست..
    البته فحاشی صحیح نیست اونهم از نوع رکیکش و در اسلام هم نکوهش شده..
    میشه از فحاشی فاکتور گرفت اما هرگز نباید خشم دینی کم بشه..
    به قول مرحوم اقاسی…
    اگر خشم دینی ملایم شود…در این سرزمین غرب حاکم شود.
    برادر قدیانی همچنان محکم برو جلو.همه هستیم و خواهیم بود.
    لبیک یا امام خامنه ای.
    الهم عجل لولیک الفرج

  121. خیبری می‌گوید:

    بعضی از کامنت ها رو خوندم
    خیلی باحالید ها حسابی
    بعضی ها از حسین و بعضی ها هم از تقی طرفداری کرده بودند
    اقا یک موضوعی پیش اومده بین دو تا دوست
    یه سوء تفاهم کوچولو
    شما ها چرا اینقدر حرف میزنید نظر میدید
    بازم به مرام داش حسین که این کامنت ها رو گذاشته روی سایت
    هم دم داش حسین گرم
    هم دم دوست قدیمی و دوست داشتنی و عزیز ایشون

  122. ابوالفضل می‌گوید:

    حضرت علی(ع) میفرمایند:
    در موقع عصبانیت ، تصمیم نگیرید!

  123. محمد می‌گوید:

    اول اینکه جناب قدیانی مخلصیم .دوم :فائزه تن بفروش ولی وطن نفروش. بگو مرگ بر اکبر شاه. میگن لقمه که حرام باشه بچه ناخلف میشه .حالا اسم اون لقمه ای که بچه مفسدالرض میشه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  124. حمد می‌گوید:

    حسین جان سلام …. نامیارک ایران از صندلی افتاد.هر که با آل علی درافتاد ورافتاد.اگه نشان ندیدخیلی نامردید

  125. عمار هرمزگان می‌گوید:

    آخه ساندیس بدون نی صفا داره ؟ نداره جانم ! یه ساندیس بزار که نی اش همچین ملس باشه واسه فرو کردن تو چش دشمنای نظام.

  126. سید رضا می‌گوید:

    التماس دعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.