لطفا به “سعید تاجیک” فحش ندهید!

فحش خیلی بد است. من موافقم. سعید تاجیک لااقل اندازه فائزه هاشمی حرمت دارد. اگر ناسزا بد است، به هیچ کدام شان نباید فحش داد. بگذریم که نویسنده کتاب “جنگ دوست داشتنی” کلی هم سابقه دارد. از طرفی باید قوه قضائیه را درک کرد. شاید برخورد با سعید تاجیک به مصلحت دستگاه قضایی نباشد. به قانون اساسی باید احترام گذاشت. اگر آقاسعید مجرم است، ما در این مملکت قانون داریم. پس لطفا به سعید تاجیک فحش ندهید! 

این نوشته در یسار ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. ن.بهادری می‌گوید:

    درود بر سعید تاجیک

  2. محمد می‌گوید:

    عامل اغتشاشات!(ف.ه) ………….. خاک بر سر داداشات!

  3. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر حسین*

  4. حامد حسینی می‌گوید:

    تا جایی که ما می دانیم روز عاشورا یاران عمر سعد شروع به دشنام گویی به امام و یارانشان کردند یاران امام خواستند جوابشان را متقابلا بدهند که امام حسین فرمود :” دوست ندارم شما در زمره دشنام گویان باشید .”

    تهمت فاحشگی زدن به زنی که اصلا تو بگو محارب ولی هر چه باشد فاحشه نیست حد شرعی دارد . بسیجی و غیر بسیجی هم ندارد .
    حسین قدیانی: من هم در عجبم از کسانی که این مسائل را می دانند و به سعید تاجیک فحش می دهند! و اما فاحشه های اجتماعی به فائزه هاشمی که فاحشه سیاسی است، شرف دارند. اگر قرار بر جاری کردن حد شرعی است باید ببینید فاحشه های سیاسی وقتی به دبی می روند، چرا آن کار دیگر می کنند! و اماتر آنچه سعید تاجیک نثار این فاحشه کرد، سزایش بود، نه دشنام و ناسزا. امام حسین را لطفا بر سر ما نکوبید که ضربان قلب ما “حسین حسین” است.

  5. کوهی می‌گوید:

    زیباتراز این اسم ندیدم هرگز سیدعلی حسینی خامنه ای.

  6. مهدی آنتی گرین می‌گوید:

    داداش داداش داداش
    ای قربونت حرف دل امثال منو زدی دل منم از این جماعت پر از درده به ولله از دست این افراد شب و روز غم دارم همه بدونن سعید تاجیک به نمایندگی از همه ما اقدام کرد باید دهنشو طلا گرفت. من پای همه چیز هستم ………………

  7. داداش مرتضی می‌گوید:

    “آنانکه با اصول ریاضی ولایت فقیه را پذیرفته اند، روزی با قواعد علمی دیگر ولایت فقیه را پس می زنند.”

  8. طیبی می‌گوید:

    به قول شهید اهل قلم:
    همه در کشور اسلامی آزادهستند ،جز بچه حزب اللهی ها
    دم آقا سعید گرم
    جدیداً غیرت داشتن اسمش عوض شده!! شده بی ادبی!!
    ماشا الله حزب الله

  9. مسافر می‌گوید:

    سلام مثل همیشه عالی بود
    و صادقانه بگم ما رو از گمراهی نجات داد(هالو بودن)
    ………………………….

  10. ف. طباطبائی می‌گوید:

    (حال بیاییم فرض کنیم که سعید تاجیک در این مورد اشتباه کرده است. آقایان نگران ادب و شعور آیا درباره همه اشتباهاتی که یک فرد می کند، اینچنین رگ گردن کلفت می کنند؟ وزن اشتباه فرضی سعید تاجیک در برابر این همه خبط و خطای امثال “ف. ه” و نحوه واکنش برخی ها نسبت به این ۲ موضوع مقداری عجیب نیست؟! گیرم که آقاسعید این یک مورد را اشتباه کرده باشد. شما چند بار در برابر اشتباهات ریز و درشت “ف. ه” و خود آقای هاشمی و دیگران و دیگران و ابلهی مثل علی فریمانی و خائنی مثل ولایت مترو واکنش نشان داده اید، که حالا دور ادب و آداب برتان داشته است و اینقدر منظم و بابرنامه و همه جانبه علیه آقاسعید محبوب جبهه ها بلند شده اید؟! چطور است که این همه اهانت شما به این سابقون جبهه های خیبر و بدر، اهانت و بی ادبی نیست؟! چگونه است که همرزم همت و متوسلیان را “بچه ریشو” خواندن، بی ادبی نیست؟! پس شما دغدغه ادب ندارید که اگر داشتید مودبانه حرف می زدید و خود در نقد مثلا فحاشی و بی ادبی، آلوده به همین فحاشی و بی ادبی نمی شدید.
    و باز گیرم که سعید دوست داشتنی ما اشتباه کرده است. اگر در برابر مطالبه محاکمه سران فتنه، ما را به قوه قضائیه ارجاع می دهید و از ما رعایت حرمت قانون را می طلبید، چرا به بچه حزب اللهی های اصیل و با ریشه و جنوب شهری که می رسد، خود در مقام قاضی، حکم صادر می کنید؟! مگر مملکت قوه قضائیه ندارد؟! سعید تاجیک هم مثل سران فتنه آیا باید حق شهروندی داشته باشد یا خیر؟!)

    واقعا این قسمتشو عالی اشاره کردید،
    آقایانی که هنوز هم احترام “کروبی ، خاتمی، موسوی, فائزه و….” را نگه میدارند! چه طور شده که اینطور بی ادبانه راجع به سعید تاجیک صحبت میکنن.
    برداشت ما از مطالب بعضی از وبلاگ نویسان دوزاری اینه که ظاهرا اینها خودشون قبول دارن که شهروند درجه درجه دو! هستن و فائزه و امثالهم شهروند درجه یک!!!!
    وقتی صحبتها و فعالیتهای فائزه را در طی ۲سال گذشته میبینم مغزم سوت میکشه. کیه که ندونه اکثر حرمت شکنی ها و بی حیائی هائی که در رفتار طرفداران موسوی قبل و بعد از انتخابات دیدم زیر سر همین فائزه است؟!
    به حضرت زهرا خیلی از این وبلاگ نویسانی که با دیدن فیلم سعید تاجیک خشمگین شدند تا به حال یک بار هم به فائزه انتقادی ولو محترمانه نداشتند. آیا ندیدن فیلمی را که فائزه ایستاده و رسما و علنا به “آقا” توهین و جسارت میکنه. شاید هم شان فائزه برای بعضیها بیشتر از آقاست!
    داداش حسین جان ممنونم، واقعا ممنونم بابت این متن.
    (داداش حسین و مبصر جان ببخشید که طولانی شد)

  11. سوسو می‌گوید:

    به اینکه دوستان با سعید تاجیک کردند، شعور نمی گویند، می گویند خریت. خریت محض. کاش به جای این همه بغض نسبت به حزب الله، کمی شعور داشتید. شما به محبت ما نسبت به ولایت یقین دارید اما ما شک داریم به شعورتان.

  12. فدای رهبر می‌گوید:

    “ف. ه” از آنجا که مورد حمایت یک مشت صهیونیست سگ صفت است، قطعا وقتی پا به سیدالکریم مقدس می گذارد، آنجا را نجس می کند و سعید تاجیک به خوبی، این لکه نجس را از شهرری پاک کرد. دمش گرم!
    دم شما هم گرم داداش با این قلم گرمتون

  13. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ما هنوز آن قدر ها با ادب نشده ایم که دوباره علی تنها بماند.

  14. سلاله 9 دی می‌گوید:

    به فائزه و خاندان بی همه چیزش فحش ندهیم ، به خون همه شهدا علی الخصوص شهید حسین غلامی کبیر ظلم کرده ایم.جوابشان را چه خواهیم داد؟فحش کم ترین چیزی است که می توان نثار این ها کرد.
    هنوز خیلی مانده تا درک کنیم که این ها پارسال می خواستند چه غلطی کنند و اگر موفق می شدند الان….

    تا وقتی بسیجی هست و می داند که چه کاری درست است این اراذل در خواب هم تحقق آرزوهایشان را نخواهند دید…

  15. احدزاده می‌گوید:

    حاج حسین حرف حقی زدید ولی همین هالوهایی که می گویید متاسفانه همین سایت هایی بودن که ادعای اصولگرایی و بسیجی بودنشان گوش دنیا رو جر داده
    به شخصه در باب دفاع از این کار انقلابی سعید جان زیر همون متن هایی که هالوها نوشته بودن تنها کاری که می تونستیم بکنیم دفاع کردن بود که کردیم ولی متاسفانه چه فایده که دلایل و نظرات ما هیچ وقت انتشار پیدا نمی کنه و فقط نظراتی پخش می شدن که این کارو محکوم کرده بودن
    البته شاید همین کار ماهم محکوم باشد؟؟؟؟؟

  16. سید حسین عابدی می‌گوید:

    میشه بگی آقا سعید چه فحشی به ف.ه داده!! که اگرما هم اون فاحشه سیاسی رو دیدیم،نثارش کنیم. ممنون میشم.
    اگر این هفته شب جمعه سید الکریم ما رو طلبید،باید فضای صحن و اطراف اون رو با سلام و صلوات تطهیر کنیم.
    هر کسی شب جمعه سیدالکریم رفت این کار رو بکنه.

  17. در مملکت اسلامی همه آزادند، جز بچه حزب اللهی ها

  18. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    “در بسیجی بودن سعید تاجیک همین بس که یاسر هاشمی از ترس، اینکه فرزند آقای هاشمی است را کتمان می کرد!”
    دمت گرم پهلوان!

    ممنون داداشی جونم، خیلی گل نوشتی…
    دم شما هم گرم اساسی!

  19. حسین مادرندارد می‌گوید:

    سلام به حاج حسین آقاو آقاسیداحمدآقا.
    سابقه ی فحش ولعن وطن فروشان تو خونه ما برمیگرده به سالهایی که ممدتمدن برحسب اشتباه شد رییس جمهور.روز به روز هم به این لیست اضافه شد.
    این بچه حزب اللهی ها فحش هاشونم عین ادب وشعوره.بگذریم که بعضیا ازادب وشعور بدجور سوءاستفاده میکنن.
    دم همه ی پهلوونا گرم.

  20. آماده می‌گوید:

    یادم نرفته که خوب بودن صفت ذاتی عدل است و بد بودن صفت ذاتی ظلم!
    یادم نرفته که هرچه زیرشاخه عدل قرار گیرد خوب هست و هرچه دردیگری بد!

    و چه کسی فحش های حاج سعید عزیزمان را مصداق عدل نمی داند که بگوید بد است و قبیح می باشد و در عین حال چه کسی شک بر این دارد که فحش های علیه او مصداق ظلم است و قبیح می باشد!

    باید آن لبانی که عدل علی را جاری کرد بوسه زد !
    باید آن لبانی را که امروز اسلحه دیروز خیبری اش را به تسخیر گرفت لبیک گفت!

  21. نرگس می‌گوید:

    شمر را در گودی قتلگاه روی سینه حسین رها کنی و گیر بدهی به عباس که چرا جواب امان نامه شرم را با بی ادبی داد و پهن هم بار آن خر نکرد به فامیل خود سلام نکرد!

    عالی بود داداش حسین.عالی.
    البته بعضی از بچه حزب اللهیا هم که از اینجای قضیه ناراحتن به خاطر لفظ (فاحشه)است.اونم فقط از جنبه معنوی قضیه.وگرنه معلومه که ایشون لایق برخوردای شدیدتر از اینن.

  22. خان باجی می‌گوید:

    سلام علیکم
    آخ گفتید . آخ گفتید . این چند روزه توی این سایتها انقدر بحث سر این موضوع بود که خدا میدونه .
    میدونید چی آدمو ناراحت میکنه اونهایی که ادعای مرد جنگ بودن میکردن و میگفتن بسیجیان زمان ما با بسیجیان حالا فرق میکند .
    اما انقدر بی شعورند که نمی دونند اگر زمان امام و دوران ۸ سال دفاع مقدس هر فاحشه ای دم در می آورد همان بسیجیان ، چادر طرف و عبا و قبای پدرشو پرچم در خونه اش میکرد .
    اف به غیرت هر چی بسیجی نماست . خاک برسرتون که مثل احمق ها دنباله رو این دجال ها ، که آدمو یاد سگ های ولگرد حومه تهران میندازه راه افتادید . اون یه زره ته ریش تون هم برای خالی نبودن عریضه س .
    آقای قدیانی این کلام شما رو باید با آب طلا نوشت ( بلکه هالو هستند و هالو بودن اتفاقا نه فقط نشانه خرد نیست که بارزترین نشانه خریت و بی شعوری است. )
    .
    کاش انقدر بضاعت مالی داشتم که هم وزن آقای سعید تاجیک طلا ، صدقه بدم .
    همینجا ازشون تشکر میکنم . شیر مادرت حلالت . اگر منم بودم همین کاری رو میکردم که تو کردی . شادی کمی هم بیشتر
    یاعلی
    حسین قدیانی: من چند بار به حرمت شان خودم واکنش نشان ندادم به این حرفها، عده ای خیال کردند علی آباد هم برای خودش شهری است. کسی بچه بسیجی را ناجوانمردانه بزند، با این قلم طرف است.

  23. گلادیاتور می‌گوید:

    واقعا دیگه شرایط عجیب سخت و پیچیده شده ! فقط مونده فردا پس فردا توی خیابون بگیرندمون و با دوربین ازمون فیلم بگیرن که ۹ دی با اجازه کی رفته بودی راهپیمایی !!! فکر کنم اگه مخالف نظام بودیم و اینهمه انگیزه داشتیم (و پوست کلفت( تا الان یه غلطی کرده بودیم 🙂

  24. از قلمت دارد غیرت می چکد
    مرحبا حسین جان

    آنانکه با اصول ریاضی ولایت فقیه را پذیرفته اند، روزی با قواعد علمی دیگر ولایت فقیه را پس می زنند. محبت و معرفت نسبت به ولایت فقیه اگر از دل برنیامده باشد و اگر با اشک چشم گره نخورده باشد، همین می شود که تو برداری در اوج این خمسه خمسه جنگ تحلیلی، که ۲۵۰۰ ماهواره جاسوسی دشمن، سیدعلی را همان بن علی می خوانند و هر ۵ روز یک بار به آشوبی تازه دعوت می کنند، شمر را در گودی قتلگاه روی سینه حسین رها کنی و گیر بدهی به عباس که چرا جواب امان نامه شرم را با بی ادبی داد و پهن هم بار آن خر نکرد به فامیل خود سلام نکرد!

    احسنت حسین جان
    قول می دهم برای سعیدآقا طرحی بکشم. انشاءالله

  25. اگر عکسی از ایشان داری برام بفرست
    ممنون میشم
    حسین قدیانی: عباس عزیز! جز همینی که در متن گذاشته ام عکس دیگری از سعید تاجیک ندارم اما دوستان اگر عکسی دارند حتما به عباس بدهند.

  26. طاهره فتاحی می‌گوید:

    آه.
    حزب اللهی حتی بین حزب اللهی ها هم غریب است…

  27. مهدی می‌گوید:

    امروز عده ای با ژست مقدس مآبی چنان تیشه به ریشه دین و انقلاب و نظام می زنند که گویی
    وظیفه ایغیر از این ندارند . خطر تحجر گرایان و( مقدس نمایان أحمق )در حوزه های علمیه کم نیست .
    طلاب عزیز لحظه ای از فکر این ( مار های خوش خط وخال) کوتاهی نکنند ، اینها مروج اسلام
    آمریکایی اند ودشمن رسول الله.آیا در مقابل این ( افعیها )نباید اتحادطلاب عزیز حفظ شود ؟
    (حضرت روح الله ، منشور روحانیت) .

    به فحش های حضرت روح الله توجه کنید ، تازه خطابش به بعضی علماست .
    برادر تاجیک کم گذاشتی .
    درود بر بسیجیان .

  28. علیکمال می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    اینکه میگویی: «آنکه بی دفاع است و مظلوم، سعید تاجیک دوست داشتنی ماست» قبول ندارم، اشاره کند سعید، از سراسر ایران، بسیجیهای بی ترمز مثل باز شکاری حاضر میشوند و حق فا…ها را کف دستشان میگذارند.
    باید میگفتی آنکه دزد نیست و مال مردم نخور، سعید تاجیک دوست داشتنی ماست.

  29. سجاد می‌گوید:

    سلام
    داداش هر وقت آقا سعید رو دیدی به جای من بهش بگو: دمت خیلی گرمه پهلوان!
    از این ردیف بر میاد خیلی عصبانی هستی!
    من هم به نوبه خودم “هالو” ها رو محکوم میکنم!!!!
    این هم یه کادو تقدیم به قطعه۲۶(از آن تصویرهای تذیینی!!)- اگه دیدید موردی داره و دردسر میشه بی خیالش بشین:
    http://www.img4up.com/up2/21018967107288665079.jpg

    یا علی مدد

  30. فروتن می‌گوید:

    خوب گویا که من کمی تا قسمتی هالو می باشم! بر گرفته از گوشه های حزب هالو. 🙂

  31. سیداحمد می‌گوید:

    مثل همیشه عالی نوشتید داداش جانم.

    “کسانی که سعید تاجیک و همرزمانش را یک مشت ریشوی چفیه به دوش می خوانند، هاشمی و دخترش را می توانند پاچه خواری کنند اما غلط کرده اند خودشان را جزء حزب الله بدانند. هالوهایی که در نقد فحش و ناسزا، خود زبان به فحش و ناسزا باز می کنند باید جداگانه برای خود حزبی دست و پا کنند؛ حزب هالوها.”

    احسنت داداش حسین عزیزم.

  32. ناشناس می‌گوید:

    داش حسین ایول
    به سعید جون هم گفتم اولا بی معرفتی کردی به ما خبر ندادی که ما هم باخشم مقدس انقلابی بیاییم
    دوما از این چرت و پرتای بعضیا دلگیر نشی که می دونم هم نمی شی .

  33. سید مرتضی می‌گوید:

    این بند آخر اصل مطلب بود
    کلش را پاک کنید فقط همین بند را بگذارید

    در ضمن نه باید از این ور افتاد و نه از آن ور آقا سعید کمی تندروی کرد

    ولی اگر قرار باشد یکیشان را بزنیم قطعا فائزه مستحق تر است

    به نظر من هم آن سایتهایی که مدیرشان سردرد گرفته اند و … زیادی تند رفته اند
    سیداحمد: نظر شما محترم است ولی قطعا در موضعی نیستید که بگویید کدام بخش مطلب باید پاک شود!

  34. سیده از فرانسه می‌گوید:

    با سلام
    کتاب دوست داشتنی جنگ دوست داشتنی را تابستان که ایران بودم با کلی جست و جو پیدا کردم
    خواندم
    دست این سرباز ولایت درد نکند که گوشه ای از حق ف ه را کف دستش گذاشت
    دست شما هم درد نکند که اینچنین جانانه از او حمایت کردید
    حسین قدیانی: سیده خانم! دفاع شما از این متن برای من ارزش مضاعف دارد. حضور شما همیشه باعث دلگرمی قطعه ۲۶ است.

  35. فاران(نه وبلاگ فاران) می‌گوید:

    http://www.110book.ir/?BookS_Writer%2023075%201%20سعید%۲۰تاجیک
    مشخصات کتاب جنگ دوست داشتنی.اگر نخواندید حتما تهیه کنید و بخوانید خیلی قشنگه. دختر هاشمی هم حقشه نمیشه که فقط بی سواد نتونه بره سر قبر ننجونش…

  36. فاران(نه وبلاگ فاران) می‌گوید:

    من “یوزارسیف زشت” را نگرفتم.منظور داداش چی بود؟
    قطعه ۲۶: همان مقدس نمای بی شعوری که در وصف مهندس اراجیف بافت؛ از مصادیق بارز کمثل الحمار!

  37. سیده از فرانسه می‌گوید:

    قدر این قطعه مقدس را خیلی می دانم چون بعد از سالها دوری ظاهری از فضای دوست داشتنی و صمیمی سالهای ۶۰ این مکان مقدس برایم تجدید همان خاطرات است

  38. سیداحمد می‌گوید:

    واقعا در بسیجی بودن سعید تاجیک همین بس که:
    ” یاسر هاشمی از ترس، اینکه فرزند آقای هاشمی است را کتمان می کرد!”

    دمش گرم، خدا خیرش بده.

    حاج سعید هم غمش نباشه، بیخیال وبلاگ نویسهای محافظه کار و ترسو؛ حسین قدیانی را با قلمش عشقه!

  39. آدم از این می سوزه که خیلی از بچه های بسیج دانشجویی اینجا تا دیروز عرضه نداشتن اسم موسوی معاند رو ببرن اما الان شیر شده اند و موضع میگیرند و جالبترآنکه دم از بصیرت می زنند و هر کس با نظراتشون مخالف باشه بی بصیرت می خوننن
    این دوستان سابق ما باید از سعید تاجیک یاد بگیرن همه چیزایی رو که لازمه

  40. فطرس می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    ما بچه بسیجی های شهرری وقتی حاج سعید را میبینیم خیلی حال میکنیم. اصلا خود ما از حاجی میترسیم.چه برسه به فرزندهای ترسو و ولگرد مبارک ایرانی!!!!!!
    سلامتی حاج سعید و همه بچه بسیجی های شهرری صلوات

  41. زیگیل می‌گوید:

    اگر در کلام قرآن و معصومین، فحش های رکیکی که آقا سعید نثار این آقازاده کرده یافتید، منم با شمام.”الهی مادرت به عذایت بنشیند” (الهی بمیری) یا لعن خدا کردن، بدترین فحش هایی است که بنده از این حضرات معصومین سراغ دارم.
    با این یادداشت به نظر می رسد، شما معتقد به رسیدن به هدف هستید به هر وسیله. به عبارتی تحت مهیا شدن شرایط، می توان هر غلطی کرد.
    لطفا مرا به بی بصیرتی و … متهم نکنید چرا که من هم ولایی ام. یاعلی
    قطعه ۲۶: اما ما زنازاده و خر هم سراغ داریم. در ثانی اگر فحاشی بد است، به سعید تاجیک هم نباید فحش داد.

  42. احدزاده می‌گوید:

    به خدا از این خبر دق کنیم بهتر است که بی شرفی در مجلس نماینده ی مردم است که ابله ترین مردم هم مثل این شخص نیستند تف به روی شرف نداشته اش تف به روی سیاهش تف تف

    علی مطهری هتاکی به فائزه هاشمی را ناشی از مناظره انتخاباتی رئیس جمهور دانست.

    به گزارش جهان علی مطهری در نامه ای که به آیت الله لاریجانی نوشته است ضمن محکوم کردن هتاکی به فائزه هاشمی نوشت:اگر از این ماجرا دق کنیم بهتر است.

    متن کامل نامه وی بدین شرح است:
    ریاست محترم قوه قضائیه
    آیت الله صادق لاریجانی دامت برکاته
    با اهداء سلام و آرزوی توفیق، حادثه هتاکی و دشنامهای ناموسی به خانم فائزه هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی چیزی نیست که بتوان از کنار آن گذشت. به تعبیر امیرالمومنین علی علیه السلام اگر مسلمان از غم این حادثه دق کند و بمیرد مورد ملامت نیست بلکه سزاوار است.

    حادثه از این قرار است که در حالی که خانم فائزه هاشمی و پسر خواهرشان پس از تشییع جنازه یکی از اقوام نزدیک خود در شهر ری به سوی خودروی خود در حال حرکت بودند، چند تن از اراذل سیاسی بی بصیرت به وی نزدیک شده و دشنامهایی به ایشان و پدر بزرگوارشان میدهند که قابل ذکر نیست و بی تردید مصداق حد قذف یعنی هشتاد ضربه شلاق است.

    گذشته از اینکه باید بررسی شود که چرا انقلاب اسلامی ما به این انحطاط کشیده شده است و بنده ریشه این پرده دریها را در مناظرات انتخاباتی میدانم، با توجه به اینکه فیلم این حادثه منتشر شده و افراد هتاک شناسایی شده اند، مستدعی است دستور اقدام عاجل در خصوص اجرای حکم در ملا عام پس از اثبات جرم در دادگاه صالح، صادر فرمایید.

    اگر امروز کوتاهی شود، این پدیده شوم دامن همه را خواهد گرفت و این لکه ننگ بر دامان انقلاب اسلامی باقی خواهد ماند. قبلا از حسن توجه جناب عالی سپاسگزارم.
    حسین قدیانی: این بابا رسما خل است!

  43. سلاله 9 دی می‌گوید:

    قسمتى از خطبه ۲۷ نهج البلاغه ،خطبه امام علی خطاب به مردم کوفه:
    اى مرد نمایان نامرد ! اى فکر شما هم چون خواب مشوش کودکان و اندیشه ى عروسان حجله نشین ! کاش شما را نمیدیدم و نمى شناختم – وای که چه آشنای ندامت بار و غم انگیزى – مرگ بر شما که دل مرا به درد آوردید و سینه ام را از خشم مالامال ساختید و جام اندوه را جرعه جرعه در گلویم ریختید و با نا فرمانى و سست عنصرى ، نقشه ى مرا باطل کردیدَ

    بله دیگر همین مانده است که حد شرعی را هم بر ما جاری کنند.من اما به قرآن موافقم فائزه و مهدی هاشمی را به خاطر کارهایی که در فتنه سال گذشته کرده اند مجازات کنند بعدش هر چند تا شلاق خواستند به ما بزنند که چرا به فائزه می گویید فاحشه.
    من نمی فهمم چرا بعضی ها صورت مسئله را عوض می کنند،چرا بدیهیات را نمی فهمند؟
    به جای این که یقه ی این اراذل را بگیرند که چرا با این نظام بر آمده از خون این همه شهید در افتاده اید گیر می دهند که چرا سعید تاجیک این فحش را داد و آن فحش را می داد بهتر بود و اصلا چرا فحش داد و …
    آخه ما چه قدر باید حرص بخوریم.

  44. ط.عبدی پور می‌گوید:

    همه قبول داریم فحش وناسزا وافراط بد است اما به نظر من پدری که بچه اش را بد تربیت می کند باید فحش بخورد،پدری که بچه هایش را طوری تربیت کرده که بیت المال مردم را بالا بکشند،مستقیما” بر علیه ولی فقیه موضع بگیرند،اراذل واوباش را تحریک به اغتشاش بکنند وفضای جامعه را متشنج بکنند فحش که چیزی نیست باید تودهنی حسابی بهش زد.ما که فحش رکیکی از آقای تاجیک نشنیدیم.اینها باید بدانند که دیگر در جامعه جایگاهی ندارند.

  45. مهدی می‌گوید:

    اگر فحاشی بد است، به سعید تاجیک هم نباید فحش داد.

  46. ن.خ می‌گوید:

    گفتند حالا که “مرگ بر شاه” همه‏ گیر شده، شعار جدید بدیم: “شاه زنازاده است، خمینی آزاده است” …

    آشفته شده بود. گفت: «رضاخان شرعا ازدواج کرده بود، این شعار حرام است. از پلکان حرام که نمی‏شود به بام سعادت رسید».
    خاطره ای از شهید بهشتی
    حسین قدیانی: اما آنچه سعید تاجیک نثار فائزه کرد، درست بود. نادرست، فحاشی هالوها به آقاسعید است. کاش درس بگیرند از شهید بهشتی.

  47. ناشناس می‌گوید:

    جناب تاجیک تاانجایی که من میدانم نویسنده و ادیب هستند
    و آقا هم چند بار از کتاب ایشان تمجید فرمودند.
    حسین قدیانی: “آقا” هم از کتاب قشنگ ایشان “جنگ دوست داشتنی” تعریف کرده اند و هم یک بار از نزدیک شاهد شیرین کاری های منحصر به فرد آقاسعید(تقلید صدا) بوده و کلی تبسم کرده اند.

  48. علی می‌گوید:

    درود بر سعید تاجیک قهرمان
    با وجود اینکه کمی تند روی کرد ولی ناراحتی ما از عدم برخورد با این خوک نجس رو کمی کم کرد
    شهر شهید پرور بهبهان با ۱۱۰۰ شهید و سردارانی چون شهید مجید بقایی و دقایقی و …
    فردا میزبان سعید تاجیک
    جمعه میزبان حاج سعید قاسمی

  49. راهی می‌گوید:

    دوباره شمر را در گودی قتلگاه روی سینه حسین رها کردند و پیچیدند به عباس که چرا جواب امان نامه شرم را با بی ادبی دادی؟…………………….

    ناسزا بد است ….. اما برخی مانده اند در تشخیص سزا و ناسزا !!!!!!!

    بی حرمتی به رهبرمان را چه کسی جواب داد ؟ بی حرمتی به امام را ؟ بی حرمتی به رییس جمهورمان را ؟؟؟؟

    اما انگار چاقوی برخی تیزتر میبرد !!!! قوه قضاییه مجبور است ، ما هم مجبوریم ؟

    اعظم الله اجورکم
    یا علی

  50. علی می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی اگه ممکنه به خاطر یک سری مسائل در مورد حضور حاج سعید قاسمی و سعید تاجیک در بهبهان که گفتم فردا و جمعه این رو تغییر بدید
    مثلا تغییرش بدید و بگید بزودی در بهبهان و یا در آینده در بهبهان

  51. صادق می‌گوید:

    صادق لاریجانی این «هتاکی»ها را مورد انتقاد قرار داد و گفت: «این امر ظلم است. ظلم که شاخ و دم ندارد. ما اگر به مسئول یا خانواده او انتقادی داریم راه و روشی دارد. شاید بنده هم به آن فرد انتقاداتی داشته باشم، اما آیا راه آن این است به خیابان آمده شعار دهم یا ناسزا سر دهم که بعضا حد شرعی هم دارد.»

  52. علی می‌گوید:

    صحبتهای جدید نماینده کودن و بی بصیرت و احمق و در این حال مزدور که هیچ سابقه جبهه و انقلابی نداره و با اسم شهید مطهری و اصولگرایی معروف شده
    امیدوارم شما تهرانی ها پاسخ کوبنده ای در انتخابات بعدی به کارهای احمقانه علی مطهری بدید

    علی مطهری:برای فائزه اگر دق کنیم سزاوار است!

    دکتر علی مطهری در نامه​اش به آیت​الله صادق آملی لاریجانی از هتاکی به دختر و نوه آیت​الله هاشمی انتقاد کرده و خواستار برخورد از سوی مراجع صالحه قضایی شد.

    به گزارش خبرآنلاین، متن کامل این نامه به قرار زیر است:

    ریاست محترم قوه قضائیه

    آیت الله صادق لاریجانی دامت برکاته

    با اهداء سلام و آرزوی توفیق، حادثه هتاکی و دشنامهای ناموسی به خانم فائزه هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی چیزی نیست که بتوان از کنار آن گذشت. به تعبیر امیرالمومنین علی علیه السلام اگر مسلمان از غم این حادثه دق کند و بمیرد مورد ملامت نیست بلکه سزاوار است.

    حادثه از این قرار است که در حالی که خانم فائزه هاشمی و پسر خواهرشان پس از تشییع جنازه یکی از اقوام نزدیک خود در شهر ری به سوی خودروی خود در حال حرکت بودند، چند تن از اراذل سیاسی بی بصیرت به وی نزدیک شده و دشنام​هایی به ایشان و پدر بزرگوارشان می​دهند که قابل ذکر نیست و بی تردید مصداق حد قذف یعنی هشتاد ضربه شلاق است.

    گذشته از اینکه باید بررسی شود که چرا انقلاب اسلامی ما به این انحطاط کشیده شده است و بنده ریشه این پرده دری​ها را در مناظرات انتخاباتی می​دانم، با توجه به اینکه فیلم این حادثه منتشر شده و افراد هتاک شناسایی شده​اند، مستدعی است دستور اقدام عاجل در خصوص اجرای حکم در ملا عام پس از اثبات جرم در دادگاه صالح، صادر فرمایید.

    اگر امروز کوتاهی شود، این پدیده شوم دامن همه را خواهد گرفت و این لکه ننگ بر دامان انقلاب اسلامی باقی خواهد ماند. قبلا از حسن توجه جناب عالی سپاسگزارم.
    حسین قدیانی: اگر بنا بر اجرای حدود شرعی است، که نیمی از خاندان هاشمی از جمله عفت و بی عفت و… همه باید اعدام شوند؛ به جرم خروج علیه جانشین معصوم. اگر بنا بر اجرای حد و حدود است، علی مطهری به دلیل اهانت به دکتر احمدی نژاد باید محاکمه شود. علی مطهری کودن تر از آن است که قیافه اش نشان می دهد. این بابا بچه چندم هاشمی است، نه پسر آن اندیشه مطهر. حتما باید به چشم چپ و لب آویزان این نادان اشاره کنم؟!

  53. سمخط (سید مهدی) می‌گوید:

    سلام

    یه سوال دارم از اون هموطن هایی که اینقدر مبادی آداب شدن! عزیزان شما توی ۸ سال جنگ ناجوانمردانه تحمیلی کجا بودید؟ اون موقعی که بچه بسیجی های ما (همون بهترین مخلوقات خدا بعد از معصومین، همان شبیه ترین ها به عمار و سلمان و مالک و اباذر و . . . آقاابوالفضل) زیر بمباران شیمیایی ماسک به هم هدیه میکردند، شما مشغول چه کاری بودید؟ دعا میکردید؟ محکوم میکردید؟ وقتی صدام فاحشه زاده با هزاران خمپاره و کوفت و زهرمار مجنون رو شخم میزد، شما غصه مجنون نظامی رو میخوردید نه مجنون های نظام. نه؟ شاید اون موقع ها رو اصلا یادتون نیاد باشه تو ۸ ماه جنگ ناجوانمردانه تحلیلی و ۲۱ ماهی که از فتنه میگذره چه قدمی برداشتین؟ کلا تو کوله بار عمل چی دارین؟ ترکش؟ گلوله؟ کتک؟ عامل اعصاب؟ سرفه ممتد ۲۴ ساعته؟ نه عزیزان اگه طالب گوشه عافیت و مصلحت هستین، لطفا موعظه نکنید، آب از سرما گذشته سالهاست که ما سینه چاک گلوله و ترکش و کتک و فحش و افترا و . . . . هستیم. فکر نکنین اسیر این سوسول بازی های دنیای شما شدیم هیهات من الذله. مولامون لب تر کنه به محکوم کننده های هالو، به خواص بی بصیرت، به همون فاحشه ها که آقا سعید گفت، بدنیا اثبات میکنیم خیلی چیزهارو!! / یا علی

    جانم فدای رهبرم

  54. صبا می‌گوید:

    خدا را شکر معلم شهید نیستند تا ببینند این آقا را
    راستی نمیشه این آقا سعید این آقا را نیز ببینند. البته با در نظر گرفتن حرمت پدر
    آخه این یکی دیگه دختر … نیست
    حسین قدیانی: علی مطهری کتک خورده خدایی هست! آدم در شناسنامه اش اسم پدرش شهید مطهری باشد اما در عمل فرزند عفت هاشمی باشد، خدا به اندازه کافی کتکش زده. بی شعوری و کودنی و خریت همین است دیگر! شمر را رها کنی و گیر بدهی که چرا قاسم بن الحسن در مناظره در مبارزه کلک زد به آن مرد جنگی! خاک ۲ عالم بر سر آنانی که به این الاغ رای دادند تا وکیل ما تهرانی ها در مجلس شود. خاک ۲ عالم بر سرشان.

  55. علیکمال می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    به خدا حال کردم از تعبیرت در مورد «علی نامطهر»
    اما این یارو آنقدر احمق است که در مجلس دیگر در این موارد او را به حساب نمی آورند و فقط فکر میکنند که الاغی در حال عر عر کردن است.

  56. صبا می‌گوید:

    رییس جمهور محبوب حرفهایی را زدند که مردم مدتها بهم می گفتند.راستی چقدر شجاع است این مرد .او حرفهای مردم را فریاد زد. و دیگران نیز داد زدنند
    همواره در خط رهبری بماند ان شاءالله
    حسین قدیانی: احمدی نژاد به سپاه کفر هم بپیوندد و به جای یک مشایی هزار و یک مشایی هم داشته باشد، باز یک تار مویش شرف دارد به امثال علی مطهری که پاچه خوار مصلحت اند و اسم این را بی طرفی گذاشته اند. اسم این بی شرفی است، نه بی طرفی. دکتر لااقل به خاطر حرف هایش در مناظره، تا ابدالدهر محبوب ماست.

  57. علیکمال می‌گوید:

    خیلی جالبه رئیس قاف قاف گفته این درست نیست که هر کس هر جور دلش خواست در خیابان بیاید و به هرکس که دلش خواست توهین کند و نسبت ناروا بدهد که این کار حد دارد.
    یه سوال داریم از این جناب رئیس قاف قاف:
    اگر آن شخصی که مورد توهین قرار گرفته در طول یک سال و اندی قبل به مراتب در خیابانها حاضر شده و به اصل نظام و ولایت و رئیس جمهور منتخب و … توهین کرده و هر کاری هم که دلش خواست انجام داده باشد، حد ندارد و به واسطه اینکه فرزند رأس فتنه است در برابر قانون مصونیت دارد، پس یه توهین کردن به او هم هیچ حدی ندارد و اصلا قابل مقایسه نیست.
    اگر شما جرأت برخورد ندارید چه بهتر که ما برخورد کنیم، اصلا خاک بر سر اون کسی که تمام گناهان این فاحشه را در نظر نمیگیرد و فقط به یک توهین یکی از دلسوزان نظام گیر میدهد.
    اف بر تو

  58. علیکمال می‌گوید:

    ای علی «نا مطهر»
    تا آخر عمرت از آن مناظره تاریخی بسوز
    همچنانکه ما تا آخر عمرمان از آن خرسندیم

  59. سلاله 9 دی می‌گوید:

    {خاک ۲ عالم بر سر آنانی که به این الاغ رای دادند تا وکیل ما تهرانی ها در مجلس شود. خاک ۲ عالم بر سرشان.}
    انتخابات مجلس هشتم اولین انتخابات مجلسی بود که رای دادم و هرگز خودم را به خاطر رایم به این کتک خورده ی خدایی نمی بخشم.
    شاید آن حماقت امثال من هم مربوط شود به حرفهایی که احمدی نژاد در مناظره زد.همین مانده قتل هابیل را هم گردن حرفهای دکتر بندازد.

  60. سیداحمد می‌گوید:

    حالا هر کسی به سعید تاجیک اعتراض کنه شاید قابل تحمل باشه اما من موندم علی مطهری با چه روئی انتقاد کرده!
    نه که خودش خیلی با تربیته!

    لعنت بر شیطان، شیطونه میگه یه چیزی نثار این ابله کنم ها!
    خیلی از کسانی که به موسوی و کروبی رای دادن الان رسما دارن مرگ بر موسوی و کروبی میگن حالا این کودن برگشته میگه موسوی و کروبی را بیارید تو صدا و سیما حرفشونو بزنن.

    بخدا به این یارو، رو بدیم میگه شیمون پرز هم بیاد تو تلوزیون حرفشو بزنه!

    استغفرالله….

  61. سیداحمد می‌گوید:

    بچه ها گرفتید چی شده دیگه؟

    اینکه حسین قدیانی بگه قانون اساسی من وصیت نامه شهداست خیییییییییییییییلی بده،
    اونقدر بده که نصفه شب حکم بازداشتش هم صادر میشه!

    اینکه کاوه اشتهاردی حقایقی را راجع به مهدی هاشمی (لعنت الله علیه) بیان کنه خییییییییلی بده!
    اونقدر بده که باید شلاقش بزنن!

    اینکه سعید تاجیک به فائزه هاشمی فحش بده خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی بده!
    اونقدر بده که باید حد! را جاری کنند!

    اما…
    اما اگه فائزه هاشمی جلو چشم ما به حضرت آقامون (که نائب بر حق امام زمانه، دقت کنید جانشین امام زمانه) جسارت کنه اونم نه یک بار و دو بار، بلکه چندین و چند بار! اصلا اشکالی نداره!
    اینکه فائزه رسما برای نابودی نظام اقدام کنه اصلا اشکال نداره!
    آقا صادق لاریجانی! کاش کمی جرئت داشتی، کاش….
    ندیدم یه بار هم در برابر گردن کلفتها موضع بگیری آقا صادق!

    اللهم عجل لولیک الفرج…
    حسین قدیانی: رئیس قوه قضا! التماس دعا…

  62. احمد می‌گوید:

    قربون اون قلمت ونفست ودل شکستت بشم داداش حسین عزیزکه وظیفه ی خیلی ازآقایان مدعی بسیج روتوداری انجام میدی که به جای دفاع ازسعیدسکوت اختیارکردن هرجابری باهاتیم انتظاراینه که بچه های قطعه هرچی می تونن اینجانظربدن کسی شک نکنه که بصیرتش زیرسئوال می ره

  63. احمد می‌گوید:

    داداش حسین ضمناخیلی ازاونایی که به علی فریمانی رای دادندپشیمونن من توخیلی سایتهادیدم پس به جای اینکه بگیم خاک دوعالم توسرشون می گیم خاک کربلاتوسرشون

  64. علی می‌گوید:

    سلام من این عبارت زیر

    سلام آقای قدیانی اگه ممکنه به خاطر یک سری مسائل در مورد حضور حاج سعید قاسمی و سعید تاجیک در بهبهان که گفتم فردا و جمعه این رو تغییر بدید
    مثلا تغییرش بدید و بگید بزودی در بهبهان و یا در آینده در بهبهان

    رو گفتم که شما این قسمت عبارت
    فردا میزبان سعید تاجیک
    جمعه میزبان حاج سعید قاسمی رو حذف کنید در متن زیر
    درود بر سعید تاجیک قهرمان
    با وجود اینکه کمی تند روی کرد ولی ناراحتی ما از عدم برخورد با این خوک نجس رو کمی کم کرد
    شهر شهید پرور بهبهان با ۱۱۰۰ شهید و سردارانی چون شهید مجید بقایی و دقایقی و …
    فردا میزبان سعید تاجیک
    جمعه میزبان حاج سعید قاسمی
    شما آمدید به اشتباه این عبارت زیر رو در وبلاگ منتشر کردید
    سلام آقای قدیانی اگه ممکنه به خاطر یک سری مسائل در مورد حضور حاج سعید قاسمی و سعید تاجیک در بهبهان که گفتم فردا و جمعه این رو تغییر بدید
    مثلا تغییرش بدید و بگید بزودی در بهبهان و یا در آینده در بهبهان

    امیدوارم بعد از خواندن این عبارات قاطی نکنید!!!!

  65. م.اشرف می‌گوید:

    ا- با اصل موضوع نقد موافقم و معترضان به امثال تاجیک حرف مفت میزنند. ولی تا وقتی این ها این همه پلشتی و سزا دارند احتیاج به ناسزا نیست.
    ۲- اگر سه تا مومن نمازشب خوان شهادت به فحشاء فردی بدهند و شاهد چهارم پیدا نشود به آن سه نفر حد قذف میزنند هرچند آن سه نفر واقعا راستگو باشند. و این حکم صریح قرآن است و حدود شرعی ناموس الهی است و خدا اعلم به مصالح است.
    ۳- البته بعضی از کلمات در محاورات(مخصوصا در بعضی از مناطق و فرهنگ ها) معنای واقعی خودشان را از دست داده اند و معلوم نیست نسبت فحشاء با آنها ثابت شود البته اگر هم ثابت شود اول باید آن یوسف صانعی ملعون را خواباند و یک حد قذف اساسی زد که این کلمه را نسبت به رئیس جمهور قانونی مملکت و محبوب دل ملیونها نفر, به کار برده است.
    ۴- این یک بحث خودمانی و گعده نقادانه درون قطعه ای است و هرگونه برداشت دیگر باطل است. ستاره های این قطعه برای هم دوست و همه برای حضرت ماه فدایــــــــــــــــــــــــــــی هستند. حرفی هست؟؟؟؟؟؟؟

  66. حسن می‌گوید:

    با سلام
    آقای قدیانی عزیز
    با قسمت اول مطلبت موافق نیستم . حمایت حتی تلویحی از دشنام را درست نمیدانم
    و اما در مورد قسمت دوم
    ۱- سالها است که در استادیوم ها فحش هائی به مراتب رکیک تر به بازیکنان نثار میشود و نه علی مطهری لازم دانسته که دق کند و نه رئیس قضا آنرا مصداق ظلم و قابل حد دانسته اند .ونه بعضی سردرد!
    ۲- در این مورد هم رانت آقازادگی و شهروند درجه یک بودن بخوبی مشهود است . و آقایان سیاسی کار را رسوا میکند .
    ۳- این آقازاده منافق رئیس جمهور قانونی کشور را متهم کرد چنانچه دوباره رای بیاورد ادعای امام زمانی میکند .به نظر بنده دشنام ادعای امام زمانی کردن در مقابل فاحشه بودن به مراتب سنگسن تر است . پس خود فائزه دشنام را شروع کرد و بر “خودکرده تدبیر نیست”
    ۴- اگر آقای لاریجانی این جرثومه فساد را قبلا محاکمه می کرد حالا در زندان بود و در شهر ری دشنام نمی شنید . پس ایشان خود به جامعه و ایضا به فائزه ظلم کرده است .
    ۵- قوه ق.ق که از پس یک جانی که به بیش از ۳۰ زن تجاوز کرده و منجر به طلاق ۸ نفر آنها شده بر نمی آید و حکم به تبرئه او می دهد ادعای ظلم نکردن خنده دار است .
    اصلا اگر کلاه ق. ق پشم داشت نه فائزه و پدرش جرات فتنه گری داشتند و نه سعید دشنام میداد .
    همه این ظلم ها نتیجه بی لیاقتی ق.ق است.

    باز هم تاکید میکنم که ما بسیجیان باید بیشترین تمکین به قانون را داشته باشیم و مطمئن هستم که آقا نیز از ما چنین انتظاری دارند . بنابر این با قسمت اول مطلبت تان با عرض پوزش مخالفم .
    حق نگهدارتان.

  67. داداش مرتضی می‌گوید:

    در وسط هاى سخنرانى عمرو -که دم از روشنى و برق‌رسانى مى‌زد- برق سالن ذهب، یعنى رفت!
    از میان حضار
    زید پیرى به تأنى قام
    گفت: اى ناطق این منطقه نورانى!
    حضرت علامه!
    به عمل کار برآید
    به سخنرانى نیست!

    یکی نیست به آقا صادق بگه:
    حضرت علامه!
    به عمل کار برآید
    به سخنرانى نیست!

  68. زانیار می‌گوید:

    اینا ادبشون رو نیگه دارن واسه زمانی که بیناموسای سبز بچه بسیجی رو وسط خیابون لخت کردن و بالای سرش هلهله کردن.

    من موندم این آقایون با ادب زمانی که درگیری میشه کجا میخزن.

    بابا مگه کم فحش ناموس خوردیم از سبزا.
    مگه ما آدم نیستیم.
    فرق ما با فائزه آشغال کله چیه؟
    چرا وقتی اون دو تا فحش میخوره همه بالا خواهش در میان ولی ما تو این یک سال خورده ای این همه فحش و بد و بیراه خوردیم یکی از این آقایون با ادب نیومد دم ور بیاره؟؟؟
    به تمام اعتقادات و ارزشای ما بی احترامی کردن.

    همین فاحشه هاشمی مگه اون حرفا رو توی تجمع سبزا نمیزد.

    حالا واسه سه چار تا فحش سعید این دوستان پپه با ادب دوزاری رگ گردنشون کلفت شده و … سردرد و سر گیجه گرفتن!!!
    یه سوال: اون لحظه ای که عاشورای ۸۸ بسیجی رو وسط خیابون لخت کردن هم سردرد گرفتید؟؟؟
    اون لحظه هم رگ گردنتون زد بیرون؟؟؟
    این همه بچه بسیجی مظلوم فحش خورد از اون بی ناموسا چرا دم فرو بسته بودن.
    این سنسور حساسیتشون فقط اینجور جاها آلارم میده؟؟؟

    دم سعید گرم. خوب کرد فحش داد. حرف دل مردم رو زد.
    مردم ما باید فحشاشون رو هم هدفمند کنن.
    باید بدونن به کی فحش بدن به کی ندن.
    تا کی باید بسیجی و حزب اللهی فحش بخوره؟
    یک کم هم خود کثافت هاشمی ها فحش بخورن.
    کسایی که با زندگی مرفه و بریز بپاششون از پول بیت المال دید جوونای این مملکت رو نسبت به این نظام خراب کردن.
    کسایی که با ریا کار بازیاشون جوونارو دین گریز کردن.

    اصلاً فائزه و خاندان کثافت هاشمی غلط کردن هیکل نجسشون رو آوردن شابدوالعظیم.
    برن گمشن تو کیش و دوبی و جزایر تر گل ور گل اروپایی عیاشیشون رو بکنن.
    برن گمشن با همون اهالی بی بخار بی درد شمرون عیش و نوششون رو بکنن.
    برن گمشن عربستان با سعودی های کثیف و خاندان ملک عبدا… و وهابی های کثافت فالودشون رو بخورن.
    برن گمشن لندن واسه انگلیسیای بیشرف دم تکون بدن.

    صبر ما هم حدی داره
    تا کی باید فحش و ناسزا بشنویم و دم بر نیاریم.
    بسه دیگه.
    خستمون کردن به خدا.

    خدا لعنت کنه هاشمی و خاندان ملعون و پستش رو.

  69. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    همین آقای رسما خل در مجلس شورای اسلامی خطاب به آقای کوچک زاده از بلند گو خطاب پوفیوز داد.در ین موارد کسی حق دق کردن ندارد؟
    حسین قدیانی: پفیوز علی مطهری و ایل و تبار خاندان منحوس مبارک ایرانی است.

  70. مصطفی می‌گوید:

    سلام
    شاید اگر ما هم شهر ری بودیم افتخار همراهی با تاجیک رو داشتیم.

  71. محمد می‌گوید:

    با عرض سلام و خسته نباشید. بنده هم با حرف های شما موافق هستم منتهی با یک قسمت از این حرف ها مخالفم و آن اینکه به ایشان می گویید فاحشه سیاسی. در زبان دین و عوام هردو فاحشه لقبی است که یک مصداق بیشتر ندارد و به کار بردن آن تبعات قضایی و اخروی دارد . به همین دلیل بهتر است این لقب به سیاست راه پیدا نکند و در همان معنای اختصاصی خود بماند. بهتر می بود از عبارت دیگری استفاده می کردید تا این تعبیر شما بازیچه و الم دیگری نشود . با تشکر

  72. و اینجاست که معنای خواص بی بصیرت معلوم می شه؛ اونجا که علی مطهری بی بصیرت نامه می دهد به رئیس قضا که این اراذل سیاسی بی بصیرت که به فائزه فحش دادند را باید حد جاری کرد…..
    یکی نیست بگه اونوقت به خود فائزه چی باید جاری کرد؟؟؟؟؟؟؟؟

  73. سعید می‌گوید:

    خبر موثق : امروز پنج شنبه حکم دستگیری سعید تاجیک از طرف رییس قوه قضاییه صادر وبه دادستانی شهرری وسپاه جنوب تهران ابلاغ شده است.

  74. ریحانه بانو می‌گوید:

    من هم قبول دارم فحش بده، خارج از راه و روش بزرگان دینی ماست.
    ولی حقیقتا دلم خنک شد، بلاخره یکی پیدا شد که ذره ای جواب این حروم لقمه ها رو بده.
    دیگه تا کی صبر کنیم بابا؟ خوب مردم حزب اللهی هم یه جا صبرشون تموم میشه دیگه مخصوصا وقتی به سید و آقامون سیدعلی این همه توهین کردن.
    من میگم بدتر از اینا حق فاحشه خانوم بود. اگه می شد حقش بود زیر لگد و سیلی لهش کنن.

  75. طاهره فتاحی می‌گوید:

    واقعا خاک دو عالم بر سر ما که به فریمانی رای دادیم.
    نامرد خودش را وسط لیست اصولگراها جا کرده بود.
    از این به بعد باید لیست ها را نگاه کنیم به هر کس که نمی شناسیمش رای بدهیم. این طوری مطمئن تر است انگار. “آقازاده”ها کلا ول معطلند…

  76. اصغری می‌گوید:

    واقعا که! اگر رئیس محترم قوه قضائیه کسی مثل سعید بسیجی خودمونو فردی بدون بصیرت سیاسی می دونه پس حتما آقای رفسنجانی وفرزنداش از نظر ایشون بصیرت سیاسی دارن!!!واقا متاسفم برای علی مطهری همون تولیاقتت اینکه برای فائزه دق کنی.شهرری جای این جور آدما نیست.آقا سعید توآبروی شهرری هستی وخداوند تورو برای رهبرمون آقاسید علی نگه داره.

  77. میثم رازی می‌گوید:

    سلام
    بنده قضاوت نمیکم ولی میدانم عده‌ای که بعضی ها سنگشون به سینه میزنند در جریان فتنه دست داشنتند .
    چند روز پیش در قرآن خواندم “والفتنة أشد من القتل” (بقره۱۹۱) و ” الفتنة اکبر من القتل” (بقره۲۱۷) حال تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.

  78. احمد محبی می‌گوید:

    این احمدی که در ساعت ۱۹:۱۵ کامنت گذاشته من هستم. احمد محبی. من احمدی که قبل از من در ساعت ۱۸:۳۹ کامنت گذاشته نیستم.

  79. ناشناس می‌گوید:

    درود به شرف سعید تاجیک . این مال مردم خورها را باید اینگونه رسوا کرد خوب یادم میاد تعطیلات عید ۸۴ یعنی زمان دولت اصلاحات که اوج فرمانروایی این خانواده منحوس مافیایی بود این خانم رو تو هتل داریوش کیش دیدم .چادرش رو به کمرش گره زده بود با کفش اسپرت روی تردمیل میدوید.چنان برخورد آمرانه و تحقیر آمیزی با کارگران بدبخت و پرسنل هتل داریوش داشت چنان بادی به غبغب انداخته بود و با غرور چندش آوری به همراه آق داداش کوچیکش (یاسر) اینور و انور میرفت که همون لحظه از خدا خواستم اونقدر عمر کنم که خوار خفیف شدن این افریته که با پول ملت مست شده بود و خدا رو هم بنده نبود رو ببینم .به نظر من بسیجی بودن شهامت رو هم به همراه داره . چون بسیحی نبودم جرات نکردم برم اونجا هر چی از دهنم در میاد بهش بگم که تو چه حقی داری و چکاره هستی که کارگر بدبختو به این شکل تحقیر میکنی؟ یا یه لگد نثار اون یاسر خان میکردم که با چشمان هیزش داش علنا زن و دختر مردم رو کنار دریا قورت میداد…دستتو میبوسم سعید تاجیک عزیز. از طرف یک غیر ارزشی

  80. آیدین خان می‌گوید:

    زنده باد سعید تاجیک و همه بسیجیای باغیرت

  81. مجید می‌گوید:

    سلام خسته نباشید جناب قدیانی. مرسی بابت حمایت حماسی از تاجیک.

  82. نقی می‌گوید:

    این را هم بنویس که تاجیک به یک نفر حرف زد و کروبی به یک نظام تهمت تجاوز و تقلب و…

  83. مرتضی می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین
    کاملا باهات موافقم
    به قول میثم محمدحسینی ما هم سعید تاجیک هستیم
    یاعلی

  84. fnaghsh می‌گوید:

    سلام
    یه پیشنهاد اینکه:اگه نظر مخالفین رو هم بذارین و خودتون جواب سوالاشون رو بدین خیلی بهتره
    شما تقریبن فقط نظر موافقین رو گذاشتین
    ممنون
    خدا قوت

  85. سید احسان می‌گوید:

    حاجی منم خیلی از دست فائزه و ابا فائزه شاکیم. به نظر من همشون باید مجازات بشن.

    دست آقا سعید تاجیک را هم می بوسم که اینقدر غیرت دارد. در گذشته و حال و آینده هم غیرتش موج می زند.

    اما بحث “اشتباه” است.

    آقای پناهیان یک شب توی محرم همین امسال گفتند: ما حق نداریم به شمر هم نسبت خلاف بدهیم. حق نداریم همسر و خانواده اش را بی حرمت کنیم…
    هر چند شمر همان آشغالی است که هست و او را اگر ببینیم پاره پوره اش می کنیم.

    ابن ملجم را اگر دست ما بدهند چه کارش می کنیم؟ به عناصر اولیه اش تجزیه اش نمی کنیم؟

    اما مولا گفتند یک ضربه زد، یک ضربه به او بزنید و نه بیشتر…

    نتیجه می خواهم بگیرم:
    هر چه فریاد داریم باید بر سر قوه قضاییه بزنیم که چرا اینقدر این … ها را رها گذاشته است… هر چه پول و اعتبار داریم باید بگذاریم در طبق اخلاص تا قوه قضاییه این نابکاران را بگیرد و محاکمه و مجازات کند…
    این که فائزه در سید الکریم یا خیابان ولی عصر عج الله تعالی فرجه دیده می شود، همه اش تقصیر قوه قضاییه است. همه فریاد ها را باید بر سر قضاییه کشید وگرنه فائزه و ابا فائزه اقتضای طبیعت ولایت ستیزشان را انجام می دهند.

  86. مهساشریف می‌گوید:

    حق این خاندان مفسد بدتراز اینهاست داداش سعید ای ولا داری رزمنده خدا حفظت کنه

  87. مهدی می‌گوید:

    سلام حاج حسین
    دقت کردی در مورد اکبر شاه میگن مجتهد سیاسی؟
    من خیلی کفری میشیم زمانی که تو یه سایت یا بعضی روزنامه ها مینویسند .رئیس مجمع مجتهدسیاسیه..اگه میشه من که قلمم خوف نیست یه زحمتی بکش در مورد این یه چیز بارشون کن تا دیگه جرات نکنند این کلمه رو باب کنند..اگه اینطوریه حسن روحانی ،کروبی،خاتمی….اینارو فردا÷سفردا مجتهد سیاسی میدونند

  88. سرباز گمنام می‌گوید:

    زنده باد تاجیک….

  89. ……………………..
    حسین قدیانی: به دلیل حجم بالای نظرات ارسالی از طرف “بالاترین”، دیگر هیچ کامنتی درباره این متن تایید نمی شود. از دوستان هم تقاضا دارم این مبحث را بیش از این کش ندهند. من و شما را قطعا مسائل مهم تری پیش روست.

  90. صفایی‌نژاد می‌گوید:

    سلام
    من فکر کرده بودم فیلم ساختگی هست! به خاطر این باور نمیکردم واقعی باشه که ساکت بودن فائزه عجیب بود و هیچی نتونست بگه!

  91. حقیقت می‌گوید:

    خدای “ما”،
    پروردگار “مهربانمان”
    “هدایتمان کن”،
    “کمکمان” کن که “عیب پوش” دیگران باشیم،
    مگر تو بپوشانی “عیب هایمان” را و “گناهانمان” را،
    چرا “یادمان” می رود
    روز حساب در راه است…!؟

  92. Amir می‌گوید:

    زیباتراز این اسم ندیدم , هرگز سیدعلی حسینی خامنه ای

  93. یا زهرا می‌گوید:

    سلام
    دوجمله ی گویا از ائمه تمام حرف دل من هست
    ۱-شیعیان ماباید زینت ما باشند
    ۲-نه از ما جلوتر بروید ونه عقب بمانید
    خدا به همه ی ما کمک کنه که در حقیقت تفسیر اشتباه نداشته باشیم
    آقای قدیانی لطف کنید هر چیزی رو با کارهای عین حق وحقیقت ائمه وبزرگان مقایسه وتشبیه نکنید
    اگر مولا به کسی میگن زنازاده واقعیت ثابت شده رو ذکر میکنن اما آیا همه ی حرفهای آقاسعید هم اثبات شده بود…؟؟؟؟؟
    اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

  94. ممنون.
    روشنم کردیم .

  95. گمنام می‌گوید:

    بابا ایول دمت گرم
    این ف ه همونیه که می گفت اگه دور بعد احمدی نژاد رئیس جمهور بشه ادعای امام زمانی می کنه. کوش بس ؟ چرا همچی ادعایی نکرد؟
    به کوری چشم همه دشمنان ولایت از آقا زاده تا آقانزاده، نثار سیدعلی صلوات بفرست.

  96. مهدی می‌گوید:

    برادر قدیانی نظرت درباره مطلب لینک زیر چیست؟
    http://www.memorial.blogfa.com/post-62.aspx

  97. 1001 می‌گوید:

    اون موقع که تو تهرون به
    مولای ما فحش ناسزا میگفتن کجا بودن
    لابد داشتن
    نماز شب می خوندن
    دشمنان ما که صدها دسته اند تیغ های فتنه از رو بسته اند

    عده ای بنیاد باران می زنند با دغل نیزه به قرآن می زنند

    عده ای با ادعای انقلاب مال بیت المال را خورده چو آب

    ادعاشان همنشینی با امام خود و فرزندانشان اهل حرام

    عده ای با رتبه سرلشگری عده ای با ادعای رهبری

    عده ای کز مفسدان عالمند دم ز اصلاحات امت می زنند

    نقشه ضد ولایت داشتند تفرقه در بین بین مردم کاشتند

    قصدشان این بود طنازی کنند خواستند با دین ما بازی کنند

    عده ای هم گول خورده آمدند آبروی خویش برده، آمدند

    عدهای در مصلحت اندیشی اند راکفلر های قوم و خویشی اند

    عده ای در این شلوغی غایب اند در زیارت بوده اند و نایب اند!

    عده ای دنبال کسب و کار خویش در پی گرمی و سود کار خویش

    عده ای لندن نشین بی خیال کارشان عیش و خوشی و کسب مال

    عده ای دنبال عیش و عشرتند عده ای دنبال نان راحتند

    عده ای هم شانه خالی می کنند فتنه ها را ماست مالی می کنند

    عده ای تنها نظاره می کنند بهر یاری استخاره می کنند

    http://mojolhossein.pelakfa.com/post-60069.html

  98. محمدی می‌گوید:

    با سلام
    هیچ بچه مسجدی و مذهبی از فائزه هاشمی خوشش نمی آید بلکه از او متنفر است لکن عمل جناب تاجیک باعث مظلوم نمایی فائزه و ظالم نشان دادن چهره بسیج می شود
    ای کاش او را فقط لعن می کرد نه فحاشی
    در مکاسب محرمه شیخ مرتضی انصاری سب (فحش) مومن بدعت گزار را جایز می داند اما نه هر فحشی
    این کار با سیره معصومین علیهم السلام منافات دارد
    عمل ناصحیح جناب تاجیک عین دفاع از فائزه بوده است ! و به آن دفاع غیر مستقیم گویند
    عاقل و زیرک باشیم و مراقب دشمنان انقلاب و اسلام باشیم . محمدی

  99. باران می‌گوید:

    آیینه سیاه پوش عالم شده است

    حیرانی تاریخ ، مجسم شده است

    وقت است که اسلام گریبان بدرد

    هر بولهبی رسول اکرم شده است…

  100. محسن می‌گوید:

    سلام مثل همیشه عالی بود.
    لابد حکم حاج سعید اعدام است! اما شانس آورده ای حاج سعید!
    خوب شد کفش هایت را به سرش حواله نکردی!
    خوب شد به سرش سنگ پرتاب نکردی. آخر سنگ خوردن کار هر شیاد نیست!
    اگر خون از دماغش می آمد چه؟
    «ف ه» را چه به شهیده شدن.(خون دماغ شدن)
    تو را به خدا مراقب باشید.این آدم های بی ارزش لیاقت کفشهای با ارزش شما را ندارند.
    امروز این آدمهای فتنه گر را در بازار سید اسماعیل هم مفت مفت معامله نمی کنند.
    ولی خودمانیم چرا کسی نیست این دختر را جمع کند؟ صاحب ندارد؟ این همه ولگردی؟ پس قباهت چه می شود؟باید محافظ داشته باشد. به محافظان بگویید مراقب باشند نگاه بد به او نکنند. اگر کسی با شلوار لی و لباس سبز آمد آزاد است می تواند نگاه کند! آخر از خودشان است. خودمانی است.

  101. بندة آزاد خدای بزرگ و بخشنده و مهربان . می‌گوید:

    اللهم اشغل الظالمین بالظالمین .

    و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون .

    الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم .

  102. کربلای می‌گوید:

    سلام
    زمین به بندگان صالح خدا می رسد
    قران مجید
    امام زمان همین نزدیکیس
    قلب عاشق
    خدا نگهدارتون
    ال دو عا

  103. امیر می‌گوید:

    حرفهای آقا رو گوش کردی ؟

  104. امیر می‌گوید:

    بهتر است دیگه از فحش دادن دفاع نکنی….. تند رو های بی بصیرت

  105. صفایی‌نژاد می‌گوید:

    رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان:
    این پیام من است، هرگونه هتک حرمت و رفتارهای غیر اخلاقی و توهین آمیز، خلاف شرع، مخالف عقل سیاسی و ضربه به جمهوری اسلامی است و خداوند را خشمگین می‌سازد.
    ۸۹/۱۲/۱۹

  106. طلبه بسیجی می‌گوید:

    سلام.حاجی یه سربه این ادرس بزن……………………… های قشنگ این متنتونوبرداشتن وکلا …….
    توروخدا جلواین نامرداوایسید.سروته مطلبوبریدنوازهمین بابا ف.ه. یادگرفتن دیگه..
    التماس دعای فرج
    یاعلی علیه السلام

  107. علی می‌گوید:

    پیام من این است: هرگونه هتک حرمت و رفتارهای غیراخلاقی و توهین‌آمیز، خلاف شرع، عقل سیاسی و ضربه‌ای به جمهوری اسلامی است . . . پیام من به همه کسانی که حرف می‌زنند و یا در مطبوعات، وبلاگ‌ها و محیط‌های دیگر می‌نویسند این است که مخالفت کردن، رد کردن و محکوم کردن یک فکر سیاسی و دینی یک چیز است و ابتلای به رفتار غیراخلاقی و دشنام و هتک حرمت چیز دیگر. من این مسائل غیراخلاقی را قاطعانه و به طور کامل رد می‌کنم و نباید انجام شود. . . .(امام خامنه ای)
    حالا بازهم این لات ها (سعید تاجیک) را تایید کنید!

  108. مصطفی می‌گوید:

    ببینم اگه ما از فائزه هاشمی یا پسران هاشمی شکایت کنیم کسی هست که آنا ها را محاکمه کند که این ها خواستار محاکه سعید شدند…یا روزی که دختر آقا سعید را تهدیدمیکردنند یا با چاقو زدنش اینها کدوم گوری بودن که الان میخوان سعید رو محاکمه کننید پست تر از خانواده هاشمی وجود نداره…مصطفی از شهرری.
    تا بچهای شهرری هستن هیچ کاری نمیتوانند انجام دهند

  109. معراج می‌گوید:

    سلام
    با شنیدن خبر دسگیری سعید خیلی بهم بر خورد ادم هایی که تو چشم هستن بیشتر باید مراقب باشند
    ان شاا… زود تر رفع اتهام بشه وبرگرده

  110. محمدنیاکان می‌گوید:

    ان شاا…درپناه خداباشید

  111. مبارز می‌گوید:

    هم سیاست یک بام و دوهوا ……..نمی دانم آن روز که فحاشی های فاحشه و دوستان اش به مقتدای ما گوش فلک را کر کرده بود………………………….. آقایانی که تا دیروز در پس پستوها و کنج عافیت کده های خویش به فکر اماده کردن ویزای آن سوی آب بودند ، امروز دم از شعار وااسلاما و ادب گرایی و منش اهل بیت می زنند … آن روز که امثال تاجیک در خیابان سنگ و چوب می خوردن آنها کجا بودند…..
    ای بابا دل بچه حزب الله خونه رفیق

  112. ب سی جی می‌گوید:

    لذت می برم از این همه بچه حزب اللهی که فقط اسم ولایتی بودن رو یدک می کشن. انگار نه انگار که آقا تو دیدار آخری با خبرگان درباره این آقا سعید شما چی گفتن؟ کر بودین نشنیدین؟ یا صحبت ها آقا تو این داد و هوارتون برای حمایت از این فحاش گم شد؟

  113. ابولفضل آقای می‌گوید:

    آنجا که حسین (ع) در صحنه است. اگر در صحنه نباشی.هرکجا میخواهی باش.
    چه ایستاده در نماز.چه نشسته در شراب. هر دو یکیست….

  114. ابولفضل آقای می‌گوید:

    دیدید هنوز عشق لشگر دارد
    دیدید که این قافله رهبر دارد
    ای مانده ی نهروانی عهد شکن
    این ملک علی مالک اشتر دارد

  115. بیاد شهید همت می‌گوید:

    عمو جان دوست دارم نوکرتیم دمت گرم که این کارو کردی

  116. زهرا می‌گوید:

    واو وقتی همه این نوشته ها رو خوندم و همچنین کامنتها رو تنم به لرزه دراومد. واقعا شماها حزب اللهی هستین؟؟؟؟؟؟ والله ما بچه بودیم طرز فکر دیگه ای داشتیم از بسیجی و حزب اللهی ها….. فهمیدم ممکنه یه ادم چقدر غرق در جهل باشه. ولی خودش فکر کنه که وسط عدالت و خداس……

  117. اباالفضل لاریجانی می‌گوید:

    …………………………..

  118. ناشناس می‌گوید:

    آخرش…

  119. ناشناس می‌گوید:

    سلام…

  120. محمد می‌گوید:

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.