بارباباپا عوضی می شه!

صادرات غیر نفتی
این روزها همه برای خود یک پا عمار شده اند. همه دارند سران فتنه را محکوم می کنند. موضع گیری ها یکی از یکی بهتر. شیخ دیپلمات ۲۵ بهمن را محکوم می کند. آقای ساکت اول اسفند را، منتجب نیا ۵ اسفند را، خباز ۱۰ اسفند را، مجید انصاری ۱۵ اسفند را، باهنر ۲۰ اسفند را، دبیر مجمع، کل اسفند را. اون یکی همه فتنه را. تا اسفند تمام نشده، باید اسپند دود کرد برای این همه عمار. خوب است با توجه به قیام ملل مسلمان و نیاز مبرم کشورهای منطقه به عمار، تعدادی از این عمارها به عنوان صادرات غیر نفتی به این بلاد اعزام شوند!
مهندس میرمعمر قذافی
دیکتاتورهای منطقه که جملگی در صفت وابستگی به آمریکا عین هم می مانند، برای مهار انقلاب ملت ها علیه خود دست به کارهایی زده اند. ملک عبدلی اینطور مصلحت را تشخیص داده که با پمپاژ پول از مجمع نفت صدای معترضین را خفه کند. آن یکی دست به تغییراتی در کابینه زده. یکی دیگر وعده اصلاحات داده و شاخ سبیل هایش را کوتاه کرده. دیگری گفته حاضرم با روسای قبایل وارد شور شده، امتیازاتی به ایشان بدهم. دیگری به غلط کردم افتاده و چیزش را گذاشته روی کولش و دِدررو… اما معمر قذافی این وسط واکنش جالبی داشته. بدتر از شیخ بیسواد خودمان آخر اعتماد به نفس است. از طرفی ملت را مشتی معتاد خوانده و از همان طرف، تهدید کرده خانه به خانه می آید و می کشد و چه می کند و چه نمی کند و تا آزادی لیبی(آزادی از دست کی؟!) با هر کسی که جلویش بایستد، می جنگد. خل است این معمر، ولی ظاهر و باطن همینی است که نشان می دهد. دیکتاتور سبزپوش لیبی با دیکتاتورهای مخملی خودمان در متوهم بودن مو نمی زند. بگذریم که اصلا نفاق و دورویی این جماعت را ندارد. هنوز یادمان نرفته، اینجا هم بودند کسانی که رای توده های ملت را برنتافتند و پابرهنه ها را مشتی گدا گرسنه یا همان لشکر قابلمه به دست خواندند. جالبتر از همه علاقه طرفداران معمر قذافی و هواداران فرقه سبز به رقص و آواز است. همین چند روز پیش قذافی از هوادران خود خواسته بود پایکوبی کنند. هوادارانی که البته “مردان خداجوی” نخواندشان. القصه دیشب که داشتم روزنامه ها را ورق می زدم از ۳ خط اول زندگی نامه دیکتاتور سبز خوشم آمد: “معمر محمد عبدالسلام ابومنیار القذافی” از قبیله “القذاذفه” در سال ۱۹۴۲ میلادی در روستایی به نام “جهنم” در نزدیکی “شعیب الکرامی” در منطقه “سرت” به دنیا آمد… در روستای جهنم به دنیا آمده باشی، دیر یا زود به درک خواهی رفت.  
تحولات خارج از منطقه
موج تحولات منطقه به خارج از منطقه هم رسیده و مردم آمریکا هم علیه افزایش حق بیمه کارگران آمریکایی به خیابان های چند شهر بزرگ آمریکا ریخته اند. این بار دیکتاتورهای منطقه باید با اوباما وارد مذاکره شوند! فعلا شیر تو شیر است؛ تا خر تو خر شدن، راهی نیست! آدم نمی داند تحولات کجا را بررسی کند، با این حجم اخبار. 
گل اندیش
برخی خودشان را مفت به آمریکا و اسرائیل می فروشند. اظهارات این افراد همان “حرف مفت” است. به این قبیل افراد در ادبیات سیاسی “گل اندیش” می گویند. گونه نادری از این گل اندیش ها شخصی است که معتقد است قیام ملل عربی علیه حکام وابسته شان تقصیر حرف های احمدی نژاد بود در مناظره. وی اخیرا برای بار هزارم گفته هم سران فتنه باید محاکمه شوند، هم همه!
باز پولیتزر، باز خاتمی
گاهی یکی اول حرف می زند و بعد پول می گیرد، اما گاهی یکی اول پول می گیرد، بعد حرف می زند، به این می گویند زر زدن. خاتمی در راستای پولی که از ملک عبدلی گرفت، با استفاده از تاکتیک پولیتزر دوباره زر زد. خاتمی گفت: “اغلب دیکتاتورهای منطقه همواره شعارهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی سر می دادند و قیام ملت های عربی علیه حکامی است که با غرب میانه خوبی نداشته اند”! پولی که ملک عبدلی به خاتمی داد، ارزش این تحلیل را نداشت! خاتمی فوق فوقش باید همچین زری می زد: “قیام ملت های منطقه بر مبنای اصول دموکراسی است، و نه اسلامی”. اینکه خاتمی گفته با پولی که از ملک عبدلی گرفته، جور در نمی آید! فکر کنم در خانه جرج سوروس، شیمون پرز هم بوده!… و اما از آنجا که خاتمی منافق است و معمولا یکی به نعل و یکی به میخ می زند، پولیتزرهای بعدی خاتمی در زیر تقدیم می شود. یکی به نعلش را زد، نوبت یکی به میخ است؛
خاتمی(یکی به میخ): از همان اول با تندروی سران فتنه مخالف بودم. ما با هر اختلاف سلیقه ای، اصل ولایت فقیه را قبول داریم.
خاتمی(یکی به نعل): کسانی که روز ۲۵ اسفند آمده بودند، دغدغه هایی بر اساس اصول قانون اساسی داشتند و نباید دلسوزان نظام را آشوب طلب خواند.
خاتمی(یکی به میخ): قیام ملت های منطقه ادامه همان انقلاب اسلامی بهمن ۵۷ ملت ایران است و در وابستگی دیکتاتورهای عرب به آمریکا و اسرائیل نمی توان شک کرد.
خاتمی(یکی به نعل): کروبی و موسوی عزیز از یاران امام و از اصحاب انقلاب بودند و اطلاق سران فتنه به ایشان ترویج بی بند و باری سیاسی است. آقای هاشمی هم خیلی زیاد با امام عکس داشت و من اینگونه رفتارها را نمی پسندم.
خاتمی(یکی به میخ): کروبی و موسوی در متوهم بودن هیچ فرقی با دیکتاتور لیبی ندارند. بارها به این ذلیل مرده های جزجگر زده عاقبت کارهای شان را تذکر داده بودم ولی گوش نکردند.
خاتمی(یکی به نعل): اعتراض حق طبیعی انسان هاست و عده ای به اسم دین می خواهند با آزادی برخورد کنند، کاری که دیکتاتورهای منطقه هم در حال انجام آن هستند، همین است. در برابر دفاع از کرامت انسان ها کوتاه نمی آیم.
بارباباپا هم عوض می شد، اما عوضی نمی شد!
همین متن فردا در ستون روزخند روزنامه وطن امروز کار می شود.

این نوشته در یسار ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. احمد می‌گوید:

    کوه نمک فقط علی فریمانی وبس

  2. طیبی می‌گوید:

    همان ها که زر زر می کنند جدیدا ادعا کرده اندامام موسی صدر مال ماست !
    یه سوال؟ مگه امام موسی صدر خریدنی است ، نکنه ایشان رانخریده، پیش فروش می کنند ! بنده خدا در اسارت است خبر ندارد برسرش دارند قوم اجوج ومجوج معامله می کنند!!
    این قوم
    اصلا خبرندارند که ایشان به سلامتی به آغوش اسلام که برگردند اول از همه یک حال حسابی ازشون خواهد گرفت، تا دیگه همچین غلطی نکنند.
    این نوشته امام موسی صدراست:
    تنها تویی بااین همه تنهایی ام
    تنها تو می خواهی مرا با این همه رسوایی ام!
    سایت شیعه نیوز برای آزادی ایشان از اسارت طرح ختم صلوات گذاشته است برای روز جمعه اگر خواستید ثبت نام کنید

  3. سجاد می‌گوید:

    سلام
    -این جملات نفاق را خوب گفتی داداش!
    آخرش ماهم نفهمیدیم این ممد تمدن کدوم طرفیه!!؟ چه بسا خودش هم در جریان نباشه!! احتمالا این مواضع ممد هم بخاطر مناظره های دکتره!!

    یا علی مدد

  4. سیداحمد می‌گوید:

    ناز قدوم حاج حسین آقا بلند صلوات بفرست!

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم…

  5. دیکتاتور سبزپوش لیبی با دیکتاتورهای مخملی خودمان در متوهم بودن مو نمی زند…

  6. تلخک می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی
    من هم یه وبلاگ دارم که توش کاریکاتورهای سیاسی رو که می کشم توش میذارم
    خوشحال میشم اگه یه سر بزنید و اگه ما رو لایق دیدید بلینکید.

  7. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر حسین*

  8. خان باجی می‌گوید:

    سلام
    در این که قزافی و میر صدام حسین ، هر دو متوهم هستند شکی نیست اما یه فرق اساسی بینشون هست . اینکه قذافی میایسته روی پشت بام و فریاد میزنه ایها الشباب : برید برقصید آواز بخوانید و خوش باشید اما میریزید خودمون نگفته ، خداجویانشون نزده میرقصیدن ، کلیپش موجود هست و باعث هزار شرمندگی ست و جالب تر اینکه از کلام گوهر بار امام حسین بهره برداری میکردند در این فضای مجازی که : اگر دین ندارید آزاد مرد باشید .
    البته فکر کنم منظورشون از آزاد مردی این بود که اجازه ولنگاری بهمشون داده بشه.
    اما هردوشون یه وجه اشتراک اساسی دارند اینکه از کشته ی مردم پشته بسازن برای هر چه بیشتر اثبات نوکری شون به آمریکا و اسرائیل . و براشون فرقی نداره این مردم گرایش به کدوم طرف دارند .

  9. یکی به نعل ویکی به میخ!!! فوق العاده بود …خیلی وقته که خاتمی خائن بااین حرفا گاو پیشونی سفید شده.

  10. خان باجی می‌گوید:

    یه چیزی هم بگم سر دلم مونده . بنده با کمال احترام به قوه قضاییه باید عرض کنم به هیچ وجه با حبس خانگی این دو ملعون مالیخولیایی موافق نیستم و به عنوان شهروندی که شاهد به شهادت رسیدن بسیجیان مظلوم بودم خواستار اعدام اونها هستم . ضمن اینکه مدیون خون شهدای ما هم هستند .
    پ ن :
    حبس خانگی داغ مادر شهید غلام کبیری رو بیشتر میکنه .
    یاحق

  11. صبا می‌گوید:

    اصلا مگر خاتمی هم باید حرف بزند؟ مکر کسی هست که دیگر ایشان را داخل آدم (از نظر سیاسی )حساب کند.

  12. صبا می‌گوید:

    ببخشید یادم رفت
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  13. فدایی رهبر می‌گوید:

    ما از تبار رستم و فرهاد و آرشیم
    وندر شرار فتنه آخر سیاوشیم
    در انتظار رویت آن مهر آفرین
    در مجمر سپیده سپندی بر آتشیم
    (عمو محمود احمدی نژاد)

  14. دختربسیجی می‌گوید:

    این چه وضعیه؟
    اعدامشون کنن بره پی کارش دیگه…
    این قذافی هم یه چیزی میگه ها،میگه این همه مردم که انقلاب کردن،معتاد هستن،خیلی جالبه،
    اینا همشون یه جورایی شبیه هم دیگه هستن… متوهم.

  15. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۲۲:۴۲
    تعداد افراد آنلاین: ۵۰ نفر

    ماشالله ستاره های حزب الله
    داداش حسین عزیز بسیجیها فـــــــــــــــــــــــدائی داری…

  16. فاران(نه وبلاگ فاران) می‌گوید:

    کلا وقتی داداش حسین بسیجیها حال خاتمی رو میگیره ما حال میکنیم ….

  17. ن.بهادری می‌گوید:

    با محکوم کردن، کاری از پیش نمی رود.

  18. قاصدک منتظر می‌گوید:

    منافقی که دو پهلو زر بزنه!چه شود:-)

  19. وصال می‌گوید:

    این قذافی کمی هم شبیه بختیار خودمان است.لابد خیال کرده این سرو صداها همه نواراست
    ومن باز یاد این شعار میافتم:
    بختیار بختیار فکر میکنی نوار
    نوار که پا نداره
    مثل اینکه کلاً همه ی دیکتاتور ها اینطورند

  20. امین 2060 می‌گوید:

    سلام
    راستی میو میو هم عوض می شد

  21. فدای رهبر می‌گوید:

    ممد تمدن کلا که چه عرض کنم!!!حرف نزنه بهتره…عجب رویی دارن اینا با این همه مخالف که دارن برا اعدامشون هر چند “معدم شدند در ذهن ملت”لحظه شماری می کنند بازم زر می زنن…خدایا عاقبت ما رو به خیر کن تو این زمونه

  22. سلاله 9 دی می‌گوید:

    فکر کنم به همین زودی ها نسخه ی جدید کارتون بارباباپا با نام {بارباباپا عوضی می شه} به بازار بیاید .شخصیت های نقش اول و دومش را هم که همه مان می شناسیم.

  23. مهساشریف می‌گوید:

    برن بمیرن همشون خجالت هم نمیکشن :@

  24. مهدی می‌گوید:

    این یک اصل کلی است که نوکران اجنبی روش نوکری یکسانی دارند و مشخصه همه آنها بیماری های روانی ، داشتن ادعای عقل گرایی و عقل کل بودن در عین بی عقلی و بی شعوری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.