گوگل، گودی قتلگاه ماست!

برای اولین بار در قطعه ۲۶

بریده ای از رمان “باتوم خوب و قشنگی داشتیم”، به زودی…

طرح: سجاد “سرباز ماه”

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ کار قشنگی از “خسته اما امیدوار”/ وبلاگ عقل؛ عشق

۲ طرح از “شهاب/ وبلاگ “و خدایی که در این نزدیکی است”

طرحی از دوست خوبمان سجاد (سرباز ماه)

چندی پیش یکی از مقامات ارشد آمریکا، گمانم سخنگوی کاخ سفید بود، شاید هم فرد دیگری، اعتراف کرد؛ هزینه ای که ما در فضای سایبر برای مبارزه با جمهوری اسلامی کردیم با شکست مواجه شد و اصلا مقرون به صرفه نبود. چیزی گفت در همین مایه ها. چند نکته باید در این باب بگویم:
منفی یک: وبلاگ و سایت، رسانه ای است که تو می توانی ظرف بخوانی اش، تا چه بریزی در این ظرف. نمی خواهم چون داعیه داران مباحث بعضا بی خاصیت فلسفی، وارد این مبحث شوم که رسانه آیا ذات شیطانی دارد یا خیر؟ برای من مهم آن چیزی است که در مقام عمل اتفاق افتاده، نه در باب نظر. در مقام عمل دشمن اعتراف کرده که از وبلاگ و سایت و کامنت و شور و شعور ما در فضای مجازی کم آورده و خرجی که کرده، ثمر نداشته برایش. پس از هر رسانه ای می توان سنگری ساخت برای دفاع از حق.
صفر: بی شک دست من و شما در فضای کار رسانه ای، به خصوص رسانه مجازی، به اندازه دست دشمن باز نیست. ما دروغ نمی توانیم بگوییم. تهمت نباید بزنیم. با فتوشاپ حق نداریم وارونه جلوه دهیم واقعیت را و ایضا حقیقت را. به وقایع باید از دریچه حقایق نگاه کنیم. از پنجره حقیقت باید بنگریم واقعیت را. از زاویه حق باید واقعیت را بنویسیم. به حقیقت، بیشتر از واقعیت باید حق دهیم. این همه در ظاهر دست ما را می بندد اما داشته های ما، دقیقا همان چیزهایی است که دشمن ندارد. ما باید سرمایه گذاری کنیم روی داشته های خود. باید ببینیم برگ برنده های ما چیست و کجاست.
یک: به جای رئیس جمهور بودم یا جای رئیس مجلس یا جای جناب آملی، بهانه می کردم این اعتراف دشمن را و تجلیل می کردم از افسران سختکوش جنگ نرم؛ به همایشی، آئینی، بزرگداشتی، چیزی. به ویژه از وبلاگ نویسانی که کمتر دیده شده کارهای شان. دلگرمی می دادم این عزیزان را. آخر این کم اعترافی نیست که دشمن کرده. در جنگ نرم، فضای مجازی نقطه امید دشمن بود، لیکن توی وبلاگ نویس که شاید بازدید رسانه ات در روز به عدد ۲۰۰ هم نرسد، تیر زده ای بر قلب دشمن. خودت را خواهرم، برادرم دست کم نگیر. از جمله معضلات بیشمار سران کفر، یکی هم وبلاگ توست که داری متن می نویسی در آن و طرح می زنی. خودت را دست کم نگیر.
دو: خوشم می آید از آدم های بلندپرواز. چه کسی گفته سنگ بزرگ علامت نزدن است؟! “گوگل” چگونه به وجود آمد مگر؟ چند دانشجوی غربی راهش انداختند. اگر ناراحتی که چرا سرچ نام فاطمه زهرا(س) در موتورهای جست و جوگر به ناسزا و فحش منجر می شود، راهش غصه خوردن نیست. آستین همت را مضاعف بالا بزن و طرحی نو درانداز. به این اندیشه کن که روزی دشمن در فضای مجازی، مستاجر ما باشد. اسلحه را که دیدی در این فضا می شود از دست دشمن گرفت. این اعتراف خود دشمن است. آنان که فنی ترند، باید کاری بکنند کارستان. هک کردن سایت های شیطانی زیباست، اما ارتش سایبری ما کارهای نکرده، زیاد دارد. همت کنی، تا چند وقت دیگر بعد از جست و جوی نام بی بی دو عالم، “علی” خواهد آمد و “حسنین”. شرط این است که موتور جست و جوگر تو بخواباند موتور گوگل را. تو می توانی. ما می توانیم. این شدنی است. تا الان هم هر چه کرده ای ماجور است ولی این کافی نیست. بس نیست. این گوی و این گوگل و این میدان. الان گوگل، گودی قتلگاه ماست. بر من و شما فرض است معجزه کنیم. سوم خرداد و نهم دی معجزه ما بود. ما سابقه داریم. گوگل باید جلوی ما سر تعظیم فرود آورد. تو می توانی به این جمله بخندی. می توانی ساده بگیری مرا. می توانی حتی مسخره کنی، اما تو می توانی یک کار دیگر هم بکنی… معجزه! شهدا و ما هیچ کدام پیامبر نبودیم و نیستیم اما ۳ خرداد و ۹ دی و ۲۲ بهمن و اعتراف مقام آمریکایی به شکست در فضای سایبر، شک نکن که معجزه است.
سه: چیزی آزارم می دهد این روزها و آن دوری و فاصله میان بچه هایی است که دلی می نویسند و آنان که کمی عقل گراترند. شور دشمن شعور نیست. دوست اند این ۲ با هم اگر نیک بنگری. من در چیزهایی ضعیفم که نقطه قوت توست. تو از وبلاگ همسنگر خود چیزی می آموزی و او از رسانه تو چیز دیگری. ما داریم کامل می کنیم همدیگر را. آن “وحدت کلمه” که امام گفت، یکی هم این است که من و تو در فضای سایبر با هم برادریم؛ همدل و همزبان.
چهار: کمک باید کرد وبلاگ های ما جملگی با هم دیده شود. ترجیحم این است که به جای پاتوق کردن فلان وبلاگ و بهمان سایت، من و شما خواننده و بیننده و نظردهنده تعداد بیشتری از رسانه های همسنگران مان باشیم. هر ۲ دسته را هم بخوانیم؛ چه دوستانی که با شور می نویسند و چه عزیزانی که با شعور. شعاع حلقه ما الان کم است. کم است، دشمن را زمین زده ایم، ببین اگر این شعاع بازتر شود و تعداد دوستان ما در فضای سایبر فزونی گیرد، چه خواهد شد.
پنج: در نظر بگیر روزی را که “آقا” این ماه بی بدیل، توی ارتش سایبری را فرا خوانده تا تجلیل کند به پاس ابتکار نیکویت. کدام ابتکار؟… خودت بگو. تو از من فنی تری. تو حق نداری آیه یاس بخوانی. حق تو استشمام عطر گل یاس است؛ حتی در فضای بی رحم سایبر. کوچه بنی هاشم تو در این فضا کجاست؟ علمدار کربلای تو در این فضا کجاست؟ بیرق عباس برای بالاتر رفتن در فضای سایبر هنوز خیلی جا دارد… هان ای دوست! در فضای مجازی هم افق را انتهایی هست که من و تو هنوز پرچم اسلام را بر آستان آن نزده ایم. احمد متوسلیان تو در این فضا کجاست؟

***

بیاییم کلمه “مادر” را نجات دهیم از در و دیوار گوگل. دست “علی” را بستند. دست ما که باز است… نمی خواهی بشکنی آن دست را که در فضای سایبر دارد سیلی می زند به کلمه “فاطمه زهرا”؟… همت از من و شما، معجزه از خدا که ما همان بچه های سربند سرخ “یا زهرا” ییم. “خرازی” های کربلای پنج. همان بسیجی های صبحگاه دوکوهه… می رویم تا انتقام سیلی مادر بگیریم؛ یا فالق الاصباح، بسم الله!

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. صبا می‌گوید:

    می خواستم تا اسمم را عوض نکردم نظر نگذارم ولی
    آنشب که دو سه تا از دوستان با آقای فیلترینگ(به قول دوستان) چانه میزدند بر سر امکانات و حمایت دولت و بودجه و سختی… با خودم گفتم واقعا چرا اینقدر نق می زنیم بچه ها ی ما سال اول جنگ تسلیحات که نداشتند هیچ، یک رییس جمهور خائن هم داشتند ولی ایستادند،و اینکه آقای رائفی پور گفتند اگر کفر نعمت کنیم به وضعی بدتر از قبل دچار میشویم( طبق ایه قران و سرگردانی چهل ساله یهود) ما نعمت وجود رهبری حکیم و فرزانه و نظامی اسلامی و رییس جمهوری مکتبی ،امنیت ،استقلال،آزادی… را سپاسگذاریم خدایا
    هرکس که بر حق ایستاد با دست خالی شروع کرد. باید بیشتر صحیفه بخوانیم .تا مثل فرزندان شهید امام رهرو راه امام باشیم
    ما می توانیم
    حسین قدیانی: جمهوری اسلامی به اندازه کافی به ما کمک کرده است؛ الان نوبت کمک ما به نظام است. ما بدهکاریم، نه طلبکار. ما به خون شهدا به امام شهدا و به “آقا” بدهکاریم.

  2. محمد محمد می‌گوید:

    پس سمفونی مورچه ها چه شد؟

  3. نوید می‌گوید:

    سلام
    بالاخره مشکل دیدن سایت شما حل شد
    خدا رو شکر
    با یادش بخیر… حب مولایم علی آپم
    خوشحال می شم سر بزنید
    البته تو این مدت طلاق بحرین و چرخ های توسعه هم گذاشتم
    اگه نظرتون رو در موردشون بدونم خوشحال میشم
    موفق باشید

  4. سلام
    صبح روز انتظارتان به خیر
    بغض کرده ام با خواندن این کلمات بغضی از جنس بعد از خواندن کتاب نه ده
    همه را به حق گفتید:
    ۱- احمد متوسلیان تو در این فضا کجاست؟ این جمله مرا یاد نوشته ای انداخت در روز نامه قدس با عنوان چهره دیپلماتیک احمد.. آن را به زودی در عشقستان اسماعیل کار خواهم کرد انش شا ء الله و این یعنی همان که گفتید تکمیل کنیم همدیگر را
    ۲-صفر نو شته تان مرا یاد حدیثی از حضرت امیر المومنین(ع) انداخت. گفتند معاویه زیرک است و…
    گفت : به مضمون: من از معاویه زیرک ترم. اما من تقوا دارم معاویه ندارد
    ۳-زمانی که در مورد شهید علم الهدا تحقیق می کردم نشستی داشتم با نصرت الله محمود زاده نیسنده کتاب حماسه هویزه و سفر سرخ.. جمله جالبی گفت : ابتدا شور آدم را به میدان می آورد و بعد که شعور آمد وسط شور باید بتواند جواب شعور آدم را بدهد وگرنه شور خاموش می شود.
    ببینید خود من یکی از همان افرادی هستم که شور مرا آورد. شور خاطرات پدرم از والفجر هشت و….و شور نویس هستم. هنرم هم همین است. امام برای اینکه شورم از شعورم کم نیاورد خود را مقدی کرده ام دو تا سنگر را همیشه حضور داشته باشم. یکی اینجا و دیگری آینده از /ان حزب الله
    شعورم می آموزد در این دو خانه … پس همین ارتباط ما خودش کمک به این است که جملگی با هم دیده شویم.
    ۴- درد نوشتت یکی از تاریخ هایی که گفتی روز تولد من است. دارم فکر میکنم رشته ی تخصصی من به درد ساخت موتور جستجو و این ها نمی خورد یعنی سوادش را ندارم. چه کار میتوانم بکنم پس؟ خب باید تا آن روز جوابی بیابم

  5. سلام دوست عزیز

    بسیج ناحیه امام خمینی (ره) افتخار دارد در آغاز فعالیت خود در فضای سایبر شما جوانان ولایت مدار را در عرصه مقابله با جنگ نرم به کار گیرد. لذا از شما سرباز جنگ نرم دعوت می کنیم در سایت مذکور عضو شده و طلاعات و نوشته های خود در تالار گفتمان انتشار کنید.

    با تشکر
    مدیریت سایت

  6. هوشنگ از امریکا می‌گوید:

    شما برای اینکار علاوه بر همت و هنر و فن ، پول هم لازم دارید .
    اگر چه دست من از رسیدن به دست درون آستین همت شما کوتاه است اما دوستانی دارم که چنانچه من را لایق بدانید از طریق آنها هر چه که مقدور من باشد در طبق اخلاص تقدیم کنم.
    دست همت و قلم پرتوان شما را صمیمانه میبوسم.
    حسین قدیانی: از همکاری و لطف شما ممنون. خوشحالم که قطعه دوستی چون شما دارد.

  7. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    با آب طلا نام حسین قاب کنیم
    با نام حسین، یادی از آب کنیم
    هرگز نرود مهر حسین از دل ما
    تا آخر عمر، تکیه بر ارباب کنیم

    سلام بر حسین*

  8. علی می‌گوید:

    احادیث متواتر از ائمه معصومین در مورد شال سبز پیروان دجال
    http://forum.bidari-andishe.ir/thread-1231.html

  9. فروتن می‌گوید:

    سلام. حقیقتا متن فوق العاده ای بود. مخصوصا شماره ی دو. متنی هم نوشتم در این مورد. واقعا باید کسانی که آگاهی و اطلاع بیشتری در زمینه های دینی و معارفی دارند دست به کار شوند. من که اعتراف می کنم خالی ام، تهی! طلبه ها باید کاری کنند. این همه طلبه داریم ولی کجا هستند؟ جمع زیادی از این افراد به بهانه فلسفه ی شیطانی و فراماسونری و چه می دانم از این جور مباحث خودشان را دور کرده اند از پیشرفت. به عقیده ی من باید ویکیپدیا شروع کرد. نگویند دوستان مال غرب است و این حرفها. ویکیپدیا چه بخواهیم چه نخواهیم یک سایت همه گیر شده و نیاز هست کار صورت بگیرد. برای شروع مقاله نویسی هم خوب است. لزومی هم ندارد عجله بشود و هر روز متن بیرون بیاید. به عقیده ی من ماهی یک متن خوب و پر مغز هم کافی است.

  10. داداش مرتضی می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    خداقوت

    همیشه می‌گفتم من که نه بلدم بنویسم نه بلدم طرح بزنم؛ وبلاگ بزنم که چی؟!
    تخصص‌هایی هم که دارم (اگه بشه گفت تخصص البته) خیلی ربطی به “جنگ” نرم نداره…

    اما چندوقتی هست (تقریبا از “چهارشنبه اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی…” به این طرف!) که به این فکر اقتادم که اگه یکی مثل من بکشه کنار، کسی میاد وسط که ممکنه گوگلی باشه نه خامنه‌ای دات آی آری!
    می‌دونم، دیر فهمیدم ولی واقعا دوست ندارم کاری انجام بدم که از نظر کیفی تعریفی نداشته باشه و فقط یکی به کمیت اضافه کنه.

    داداشی! رفقا! کمک کنید که کسانی مثل من هم اسلحه دست بگیرن تو این جنگ نرم…
    منتظر پیشنهادها و راهکارهای شما هستم…
    یاعلی

  11. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    “داشته های ما، دقیقأ همان چیزهای است که دشمن ندارد…”

    “به این اندیشه کن که روزی دشمن در فضای مجازی، مستأجر ما باشد.”

    “هک کردن سایت های شیطانی زیباست، اما ارتش سایبری ما کارهای نکرده، زیاد دارد…”

    “در فضای مجازی هم افق را انتهایی هست که من و تو هنوز پرچم اسلام را بر آستان آن نزده ایم.”

    “همت کنی، تا چند وقت دیگر بعد از جست و جوی نام بی بی دو عالم، “علی” خواهد آمد و “حسنین”.

    “بیاییم کلمه “مادر” را نجات دهیم از در و دیوار گوگل.”

    “دست “علی” را بستند. دست ما که باز است…”

    “… می رویم تا انتقام سیلی مادر بگیریم.”

    “احمد متوسلیان تو در این فضا کجاست؟…”

    “یا فالق الاصباح”

  12. برادرحسین می‌گوید:

    سلام .
    خوش به حال آنانکه “فنی ترند” .
    برخیز اگر بار دگر شوری به سر داری !

  13. تبادل نظر می‌گوید:

    ارزشی نویسها باید سازمان دهی شوند،باید فرمانده داشت تا راه بهتر پیش رود

  14. لجمن می‌گوید:

    به عشق این تیکه آخر این شعر را گفتم :

    می رویم تا بر خم ابروی تو مأوی بگیریم
    وزلب لعل شکرخای تو ما صهبا بگیریم

    می رویم تا راه تو پاینده باشد ای شهید
    یعنی اینکه “انتقام سیلی زهرا بگیریم”

  15. عاشقان شهادت می‌گوید:

    داداش حسین دمت گرم بسیج خسته نمیشه امام تنهانمیشه یازهرا شما فرمانده ماهم به مدد بی بی خط شکن بارمز یازهرا از همین الان شروع کنیم برادران وخواهران عزیز خدا توفیق بده ساییه ی نائب بر حق امام زمان امام خامنه ای مستدام باد یازهرا

  16. وصال می‌گوید:

    دست در دست هم دهیم به مهر
    سایبر خویش را کنیم آباد

    حق با شماست و کاملا موافقم

  17. عبد می‌گوید:

    ما با ولایت فقیه مطلقه مان ایستاده ایم تا پای جان. دشمن از هر کجا سر برآورد ،ما آن سوراخ را خواهیم بست . خیال کرده دشمن ، که بسیجی زنده باشد و او بتواند ضربه ای از طرفی به رهبرمان بزند که ما آن قسمت را خالی گذاشته باشیم.نه. بسیجی و تفکر بسیج تا ابد زنده است ، چون خون حسین (ع) جریان دارد در آوندهای شجره طیبه بسیج. ما در فضای حقیقی به زانو در آوردیمشان ، در فضای سایبر هم اینکار را با مداومت و شدت بیشتری پی می گیریم تا کلاً از پا بیاندازیمشان، حالا دشمن برود فکر کند ، شاید در ابعاد ۳، یا ۴ و … بتواند کاری کند ،چون در این دو بعد که فعلاً ساقط است. اگر توانست که باز هم محال است، سزایشان را کف دستشان خواهیم گذاشت.

    یاعلی
    تا زنده ایم رزمنده ایم

  18. احدزاده می‌گوید:

    سلام بر بچه های گردان سایبر و فرمانده ی آن حاج حسین قدیانی عزیز

    به قول فرمانده هر وبلاگ سنگر است ولی اینجا قرارگاه
    حاج حسین خسته نباشی دلاور

  19. بسم رب المهدی ارواحنا الفداه
    سلام بر مهدی فاطمه سلام بر منتظران حضرتش
    التماس دعای فرج
    به امید ظهور

  20. سلام داداش حسین وبلاگ نویسان ولایی

    هربار که به وبلاگ ها سر میزنم تا طرح ۱۲۰ روز انس با قرآن را تبلیغ کنم

    آن وقت است که هر بار بیشتر از بار قبل پر از شعف می شوم

    که درین فضای ظلمانی نت چقدر ستاره دارد ماه من

    کاش به قول شما فقط کمی بیشتر همدیگر را تحویل بگیریم

    آن وقت دوباره تکرار می شود معجزات کربلای ۵

    التماس دعای فرج و شهادت
    به امید ظهور

  21. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    خیلی سالاری به مولا

  22. میلاد پسندیده می‌گوید:

    مضمونی همچون بخش صفر مطلبتان را چند وقت پیش برای یکی از دوستان کامنت داده بودم… انصافاً اسلام دست و پای ما را بسته… البته در تهمت و بی حیایی و جعل سند.

    در مورد بخش یک هم باید بگویم البته بسیاری هستند که با اسم مستعار و حتی گمنام در عرصه سایبر می جنگند.

    بخش دو و سه و چهارتان را هم که دربست قبول دارم

    بخش پنجم را که خواندم، گفتم از این وبلاگ پربازدید شما استفاده کنم و بگویم سایت DeviantArt خوشبختانه از بند فیلتر رها شده… دوستانی که قبلاً کارهای هنری شان را آنجا می دیدیم و بعد از فیلتر شدن سایت دیگر نیامدند را دعوت می کنم به بازگشت که ما آنجا خیلی تنهاییم در حالی که قبل از رفتن آنها کلاً “دوینت آرت” دست بچه بسیجی ها بود.

    آنهایی که می توانند چند وبلاگ را اداره کنند هم نباید بیکار بنشینند. همه که سرشان با مقاله نویسی در روزنامه گرم نیست… کمی همتمان را مضاعف کنیم، پیروزیم والله

  23. محمد می‌گوید:

    سلام
    علی یارت

  24. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    یک قطعه بهشت در دل خود قاب گرفتم
    نقشی چو شهاب از دل مهتاب گرفتم

    من، شکارچی ستاره ای دنباله دارم
    چون صید، داداش حسین را از آب گرفتم

    هرگز نتواند ز دلم دور بماند
    چون قفل قفس از فلزی ناب گرفتم

    از جان دل این کامنت سویش روانه کردم
    با فونت درشت، جوابی در خواب گرفتم!

    سلطان قلب منی…
    داداش حسین قدیانی.
    حسین قدیانی: ممنون.

  25. ن.بهادری می‌گوید:

    از امروز نیت می کنم، هر وقت آمدم به این فضای سایبری، نام مادر را سرچ کنم.

  26. جواد می‌گوید:

    من به حرفهای تو داداش حسین چند هفته پیش ایمان آوردم.
    کی؟زمانی که من و دوستم در زیر زمین کوچک مسجدمان در پایین شهر مشهد دست به کار شدیم و کلیپی ساختیم برای مصر و تونس و …http://9dai.blogfa.com/post-19.aspx
    تا همین الان که من در خدمت شما هستم؛بیش از ۱۱۰۰بار این کلیپ دانلود شده و در فیس بوک و توییتر و یوتیوب و چند تا سایت خبری غربی و عربی پخش شده. تا جاییکه متن زیر در یکی از سایتهای غربی برای کلیپ ما نوشته شده بود:
    this clip made by 9dai NGO from Mashad_I.R.Iran for the islamic people and our Religious Brother in Egypt and other islamic country Hoping to win,Hoping to making Islamic republic Of Egypt….

    امام به ما آموخت که ما می توانیم

  27. سلاله 9 دی می‌گوید:

    نکته ای که در بند چهارم اشاره کردید خیلی به جا و آموزنده بود.

  28. سروش می‌گوید:

    نمی خواهی بشکنی آن دست را که در فضای سایبر دارد سیلی می زند به کلمه “فاطمه زهرا”؟
    نمی خواهی بشکنی آن دست را که در فضای سایبر دارد سیلی می زند به کلمه “فاطمه زهرا”؟
    نمی خواهی بشکنی آن دست را که در فضای سایبر دارد سیلی می زند به کلمه “فاطمه زهرا”؟

  29. حسین(کبوتر حرم) می‌گوید:

    سلام
    توی این قضیه که نباید بالای گود بشینیم بگیم لنگش کن باهات موافقم اخوی.
    هم چنین میخ نشدن به یه سایت یا وبلاگ.
    اما سر قضیه عقل و احساس که فرمودید، نمیگم مخالفم اما باید دقت بشه که این اشکال بوجود نیاد که عقل گراها احساس گراها رو محکوم کنن و احساس گراها عقل گراها رو محکوم کنن(موضوعی که در جمع بین هر دو که مطلوبه جهت دفع خطر احتمالیش باید بهش توجه بشه) اون وقت انواع کاخ های سفید سیاه صورتی و … در انواع طعم های آمریکایی انگلیسی فرانسوی و هزار کوفت و زهر مار دیگه بهمون می خندن.
    عقل ناقص من میگه باید بیشتر روی خودمون کار کنیم تا بتونیم خودمون رو تسلیم هدفمون کنیم.
    وقتی این جور شد دیگه فدا شدن جون من در این راه برام از موندن دل نشین تره.
    وقتی این جور شد ثابت میشه که هدف ما یه لبخنده حضرت ماه هس.
    وقتی این جور شد بابا اکبر بابای من هم هس.
    من بروم شروع کنم که فردا خیلی دیر است.

  30. منتظر خورشید می‌گوید:

    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه و احفظ قائدنا امام الخامنه ای و احفظ محمود احمدی نژاد
    انشاالله بچه ها همت کنند آمار بازدیدکنندگان وبلاگ ها و سایت های ارزشی مثل سایت قطعه ۲۶ شود

  31. سیداحمد می‌گوید:

    بسیار عالی،
    احسنت به این دقت و شعور.

    واقعا به نکات خوبی اشاره کردید مخصوصا این نکته که: “چیزی آزارم می دهد این روزها و آن دوری و فاصله میان بچه هایی است که دلی می نویسند و آنان که کمی عقل گراترند. شور دشمن شعور نیست.”

    ممنونم که به چنین مسئله ای اشاره کردید، درست است که موقعیت ما در فضای سایبر خوب است اما واقعا هنوز جا دارد تا موفقیتهای عظیم دیگری را کسب کنیم.

    واقعا ممنونم داداش حسین عزیز.

  32. سلام.چند ماهه الگوی من شدی,مواظب خودت باش!
    سوی فضای سایبری،سوی فضای سایبری،ما یک صدا می رویم،مایک صدا می رویم…

    وای اگر خــــــــــــــــامنه ای حکم جهادم دهد؛سایبر دنیا نتواند که جوابم دهد…

  33. ترگل می‌گوید:

    سلام

    خیلی قشنگ بود
    با شما کاملا موافقم در مورد گوگل با توجه به رشتم من خیلی خیلی اذیت می شم وقتی این موارد رو در موتور جستو جوی شیطانی میبینم
    خیلی سخته پوزخند گوگل وقتی به همه ی اعتقاداتت توهین میکنه و تو هنوز بهش نیاز داری

  34. نسل انقلاب می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی

    سلام مارا هم به حضرت آقا برسانید.بنده وبلاگ ندارم اما به همه وبلاگ های ارزشی سرمی زنم و

    نظر می گذارم .عده ای هم وبلاگ ندارند مثل خودم اما وظیفه یشان را انجام می دهند انشالله ما

    بیشماریم وحق باماست وانشالله بچه های فریب خورده هم به هوش می آیند همیشه حق پیروز

    است .

    وعده ی خدامثل جابه جایی هوا

    قدیم است و ندارد چون و چرا

    مستدام است آن که دست می دهد به خدا

    که به طرفه العینی جهان را می کند پرازصفا

  35. ت.ر.گ.ل می‌گوید:

    راستی بند ۲ من و یاد امام (ره) میندازه
    البته یاد سخنانشون چون من خودشونو ندیدم.
    وقتی توی شرایط سخت جنگی به رزمنده ها امید و نوید پیروزی میدادن با اینکه می دونستن سلاح کم داریم اما می گفتن انشاالله درستشون می کنید

  36. مهدی می‌گوید:

    بیاییم کلمه “مادر” را نجات دهیم از در و دیوار گوگل. دست “علی” را بستند. دست ما که باز است…

  37. ر.رئیسی می‌گوید:

    روزی خواهد آمد که به دست مصلح آخرالزمان از دیگر حروف علم پرده برداری خواهد شد.و اصلا نام فاطمه در محیطی غیر از گوگل،که فراتر از آن و در فضایی خودی،که غیرخودیِ بیخودی در آن یک مستاجرِ نخودی ! خواهد بود؛جستجو و یافت خواهد شد.

    روزهایی را که به انتظار آن روز می نشینیم ؛نباید به خماری گذراند.

    روزهای انتظار مهدی فاطمه،روزهای ساختن سربازان در رکاب اوست.

    روزهای انتظار روزهای سرمستی وشور از شراب ولایت است.

    روزهای انتظار را به بطالت نگذرانیم.

  38. خان باجی می‌گوید:

    سلام علیکم
    آقای قدیانی یک دنیا ممنونم ازتون به خاطر این پست .
    اتفاقا” چند وقت پیش من دنبال یه عکس میگشتم بنا به یه مناسبت ، که نه تنها اسم مادرمون بلکه به همه اهل بیت توهین شده بود .
    اون روز قلبم هزار تیکه شد . و لعن فرستادم بر باعث و بانیش .
    انشالله که بتونیم با همکاری هم وجود این متعفنین رو از فضا پاک کنیم .
    یاعلی

  39. ترگل شیعه می‌گوید:

    واقعا گوگل، گودی قتلگاه ماست

    میخوایم بریم به جنگ گوگل در صورتیکه سایت های دولتی خودمون همگی دچار ایراد هستن

    مقصریم

  40. مبارز می‌گوید:

    یک شعله از غم فراق تو را از تنور دل
    بردند و در تنور جهنم گذاشتند
    با قطعه ای ز چادر خاکی مادرت
    بالای خیمه گاه تو پرچم گذاشتند
    روز ظهور تو چه سر افکنده می شوند
    آنان که در دعای فرج کم گذاشتند . . .

  41. سجاد می‌گوید:

    سلام
    خسته نباشید . هنوز متن رو نخوندم اما یه هدیه دارم برای این سنگر (قطعه۲۶):

    http://www.img4up.com/up2/84992786758270563385.jpg

    یاعلی مدد
    حسین قدیانی: ممنون از شما. از بچه های طراح تقاضا دارم زدن طرح هایی که در آن به اسامی دیگر ستاره های حضرت ماه و بچه های خوب قطعه، اشاره شده، فراموش نشود.

  42. گلادیاتور می‌گوید:

    سلام
    داداش حسینی دیگه، اگه یه متنی بنویسی و بد باشه باید تعجب کرد!
    مثل همیشه عالی بود. به خصوص: بیاییم کلمه “مادر” را نجات دهیم از در و دیوار گوگل. دست “علی” را بستند. دست ما که باز است…

    (راستی داداش حسین، چرا از ۱۰ تا کامنتِ من ۹ تاش تغییر می کنه! یعنی من بد می نویسم ؟ یا زیاد می نویسم ؟ یا بی سوادم ؟ یا سید احمد میکنه این کارا رو 🙂 ؟ بابا، حداقل یه بار بگو چرا ؟! اگه امروز اعصاب نداری و دوباره خرس گنده اذییت کرده جواب ندی ها! بگذار واسه یه وقت دیگه!!! ترکش عصبانیت داداش حسین، بوی جنوب میده، بوی دوکوهه، بوی فکه….. آروم هستی اگه یه جوابی هم بده)
    حسین قدیانی: شما دوست خوب مایی! گاهی ناچارم به اصلاح نظرات. عصبانی که نبودم؟!

  43. سجاد می‌گوید:

    سلام
    ایده خوبی است و باید پای عمل باشیم. من خودم توانایی اداره سایت رو ندارم اما میتونم توی ساخت کلیپ و طرح و کارهای گرافیکی و از این قبیل به بچه ها کمک کنم.
    به امید اینکه موتور جستجوی ما “علقمه دات آی آر باشد” و با سرچ نام مبارک مادر حضرت زهرا(س) اهل بیت را دیدار کنیم.

    یا علی مدد

  44. سجاد می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    روی چشم فراموش نمی شود.انشا الله از این به بعد.البته طرح بعدی هم آمادست از حضرت ماه که گذاشتم برای مطلب بعدی.

    یا علی مدد

  45. علیرضا می‌گوید:

    سلام،
    امید ان دارم که روزی باور کنیم باور های زیبای خود را که خواستن توانستن است.
    موفق باشید .

  46. ف. طباطبائی می‌گوید:

    سلام داداش حسین عزیز و آقا سید احمد.
    داداش حسین این متن خیلی خوشحالم کرد. توجه شما به مسائل مختلف واقعا غرور آفرینه. این نشانه نهایت معرفت شماست که هوای هم سنگراتونو دارین و مثل همیشه مشوقی برای همه هستید. متنتون باعث بالا رفتن اعتماد به نفس در سایر وبلاگ نویسها میشه.
    البته تحولی که شما بین وبلاگنویسهای مذهبی ایجاد کردید غیر قابل انکاره.
    بارها شاهد بودم که دوستانی که وبلاگهای خوبی هم دارند، اعتراف کردن موقعیتشونو مدیون راهنمائی های شما بودن. این خیلی عالیه که غرور بین رفقا جائی نداره و سعی میکنن هوای همو داشته باشن. خیلی عالیه که مثل برادری بزرگتر هوای دوستاتونو دارین. این راهنمائی های شما واقعا تاثیر گذاره.
    دوستون داریم.

  47. مرسده می‌گوید:

    موسوىدوسال تلاش کردثابت کنه بىشعوره آخرشم موفق شداماشمابسیجیاسىودوساله دارین زورمىزنین که ثابت کنین میشه باده من عسل خوردتون هنوزموفق نشدین ازبس که تخس ونچسبین!
    قطعه ۲۶: چقدر غلط و بدون ویرایش؟!

  48. آماده می‌گوید:

    آمده ام تا انتقام سیلی مادر بگیرم!

    شوری برپا کرده ای برادر!

    خداقوت!

  49. سیداحمد می‌گوید:

    “برای اولین بار در قطعه ۲۶

    بریده ای از رمان “باتوم خوب و قشنگی داشتیم”… به زودی…”

    به به، چه خبر خوبی، خیلی خوشحال شدم؛
    ممنونم داداش جانم.

    بی صبرانه بی صبرانه منتظرم….

  50. پیرو مطالب شما:
    کاش بچه های فنی تو حوزه وب،سایتی رو طراحی می کردن که وبلاگهای بچه ها رو هماهنگ کنه،وبلاگهای مذهبی جدید رو معرفی کنه و…اگه این کار صورت گرفته لطف کنید به ما معرفی کنید.

    در ضمن، آیا این امکانش هست مطلب جدیدی رو که می خواین بزنید به بچه های طراح اطلاع بدید تا مطابق با اون موضوع طرح بزنن؟

  51. فاران(نه وبلاگ فاران) می‌گوید:

    داداش حسین اگه کامنتهای مارا هم اصلاح کنید از خدامونه….

  52. سلام علیکم
    خوشم آمد از جوابی که به مرسده دادید. ببین جانم ما بسیجی ها رو با یک من که چه عرض کنم بدون عسل هم میشه خورد. فقط بستگی داره اون که دهنش رو باز می کنه نامحرمه یا محرم
    آیه اشدا علی الکفار رحماء بینهم رو شنیدی؟؟؟؟؟
    قصه ما قصه اینه
    قصه موسوی هم : تبت یدا ابی لهب وتب
    و به خصوص
    وامراته حماله الحطب
    و به زودی
    فی جید ها حبل من مسد
    ان شا ء الله

  53. طاهره فتاحی می‌گوید:

    حیا! به نکته ی مهمی اشاره کردید.
    ما “علی” نیستیم ولی تمام دشمنانمان عمرعاص ها هستند…

  54. تذکری که به طراح ها دادید داداش حسین آقا: یادم آمد آن اوایل که دوستان طرح می زدند من هی ستاره ها رو می شمردم توی طرح
    هیییییی یادش به خیر

  55. یک بنده خدا می‌گوید:

    اخ انقدر دلم می خواد یه وبلاگ بزنم! ای خدا یعنی میشه؟
    داداش خیلی خوب که قراره از “باتوم خوب و قشنگی داشتم” به زودی بزارید تو قطعه واقعا ممنون.راستی نقد طلا ومس هم فراموش نشه.یک سوال هم داشتم:
    ۱- اینکه بعضی از دوستان با اسامی مبهم کامنت می گذارند شما رو ناراحت می کند؟ (نمونه اش خود من!)

  56. طرح هم عالی بود
    ن والقلم و ما یسطرون
    واقعا که عالی و قشنگ بود

  57. حی علی الجهاد می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی برادر مجاهد
    الحق که چه دقیق اشاره کردید و چه خوب یادمان انداختید آموخته های آن چند روز دلنشین و دوست داشتنی را …
    و کاش باز تکرار شود که عجیب آرامش دهنده و دلنشین و انگیزه بخش بود و دلگرم کننده
    با شور و شعوری تازه شروع کرده ایم و چشم یاری داریم از شما و دوستان
    باشد که خیزشی و جهادی قدرتمندانه و پیروز تا ظهور داشته باشیم.
    مجاهد باشید در رکاب یار

  58. م.اشرف می‌گوید:

    این کامنت بیش و پیش از آنکه تمجید از شخص باشد اشاره به یک نکته کلیدی است خواهش می کنم تأیید نمایید.
    سلام به همگی
    ۱٫هر کس با حسین قدیانی آشنا میشه فکر میکنه ایشان فقط یک روزنامه نگار خیلی قوی هستن ولی بعضی مطالب شون نشون میده که یک بعدی نسیتند. اینکه در مورد تعیین نکردن وقت ظهور مطلب میزنن برای من که طلبه هستم خیلی شعف انگیزه. این یعنی یک جوان در اوج احساس و شور و در شرایطی شورانگیز شدیدا به قواعد شریعت مقید است و این چیز کمی نیست اگر بدانی رمز پایداری یک شیعه در امتحان ها همین تعبد است. البته به نظر من این سیاست ورزی مومنانه حاصل نمی شود مگر با شاگردی در نزد افرادی چون صفار هرندی و شریعتمداری.
    ۲٫ شعاری که امام(ره) به ما آموخت همین بود و با همین دو کلمه جهان تحت حاکمیت اسلام خواهد رفت: مــی شــــود مــی تـــــوانـــــیـــــم

  59. سجاد می‌گوید:

    سلام داداش
    طرح ““باتوم خوب و قشنگی داشتیم”… ” آمادست!!!! فقط وقتی متنش آماده شد بزارش. دست گلت درد نکنه.سید جان شما هم خسته نباشی.
    اینم لینک:
    http://www.img4up.com/up2/35668116251531587219.jpg

    یا علی مدد

  60. آفاق می‌گوید:

    سلام.خسته نباشید.متن خواندنی بود.به خصوص از نکته آخرش بیشتر استفاده کردم.اگر سرتان خلوت است.و وقت دارین خرسند می شوم به وبلاگ من هم سری بزنید و در مورد نوشته آخرم نظرتان را بدهید.من خیلی تازه کارم و بسیار خوشحال می شوم که نظر یکی مثل شما را که یدطولایی در این زمینه دارید،بدانم
    یا علی

  61. م.اشرف می‌گوید:

    سلام به همگی
    این بخش نظرات هم خودش تبدیل شده به یک ستون خواندی و واقعا قابل استفاده پس جای خوبیه که یه نکته بسیار مهم راجع به حدیث شال های سبز تذکر بدهم:
    اگر به قرآن و روایات مشهور و معتبر رجوع کنیم میبینیم روش اسلام دادن شاخص و آموزه های کلیدی به ماست و خیلی وارد جزئیات نشده و از پرداختن به اشخاص, اماکن و … پرهیز شده. این یعنی وقتی “قد تبین الرشد و من الغی” و وقتی ما ملاک حق و باطل را داریم احتیاج به غرق شدن به جزئیات و تطبیق حوادث نداریم بلکه حتی گاهی این کارها مضر است چون
    اولا آدم جزئی نگر وقتی فضا کمی غبارآلود بشه به راحتی گمراه میشه.
    ثانیا غالبا موارد مشابه داره (مثلا در همین مورد نمیتونیم انکار کنیم تا حالا و از این به بعد نشان سیادت هم بوده وهست) و تبیین فرق موارد مشابه برای عامه مردم سخته.
    ثالثا این مسائل به شدت قابل شبیه سازی از طرف دشمن است.
    رابعا معمولا هم از طرف حق مصداق داره هم از طرف باطل.
    —————————————————————————————————————–
    داداش حسین! میبینی که زبان قلم ما الکن است. اگه لطف کنی یه مطلب راجع به این موضوع کار کنی خوبه. به نظر من خیلی هایی یک دفعه از مسیر حق منحرف میشن به خاطر همینه که به جای شاخص ها میرن سراغ چیزهایی که اساسی نیست و بعدا (به خیال اون شخص یا واقعا) اشتباه درمیاد.

  62. سربازی بی نام می‌گوید:

    ایرانی بود ….
    خوب بدش با خودتان …
    موفق باشید آقا حسین

    وبلاگ من:
    نامه ای از دنیای سیاه من …
    مگر نمى دانى که دنیا بسیار حقیر و پست است … مگر نمى دانى که بنى اسرائیل در اول صبح هفتاد پیامبر را به قتل مى رساندند سپس به خرید و فروش و کارهاى روزانه خویش مشغول مى شدند…
    ادامه در
    http://www.afsare-binam.blogfa.com

  63. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۱۵:۴۸
    تعداد افراد آنلاین: ۲۹ نفر

    ماشالله…
    داداش حسین با درایت بسیجیها فـــــــــــــــــــــدائی داری…
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم….

  64. عطار.. می‌گوید:

    حاج حسین من عطارم از خورشید عالمتاب و حالا از عطار نامه..
    بخدا کاری کردیم که دیگه وبلاگشون رو به روز نمی کنن. خیلی سفت وایسادیم پای نظام حدودا هر بار هم ۴۰تا ۵۰ تا بازدید داشتیم فحش خوردیم اذیت شدیم شب نخوابیدیم و . .
    ولی عشق است تا آخرش…
    ما هم می توانیم هم هستیم..

  65. عبدالله می‌گوید:

    یا وارث
    سلام علیکم
    بیاییم کلمه “مادر” را نجات دهیم از در و دیوار گوگل.
    چه قدر امیدبخش و زیبا بودند این خطوط.
    حزب الله معجزه آفرین است.
    خدایا کمک کن تا روزی تمام نت عطر یاس گیرد.
    یا حق

  66. احدزاده می‌گوید:

    سلام فرمانده
    اگه بگم چند صباحی بود که به این نوشته ای که اینجا روی پلاک قطعه ۲۶ زده اید من فکر می کردم شاید بعضیا بگن چون این رو نوشتید منم می خوام ایده دزدی کنم؟ ولی خدایی منم دنبال بهانه بودم که اون چیزایی که تو ذهنم هستو بگم
    چند نکته رو به طور خلاصه میگم اگه دوستان و فرمانده محترم خواستند به توضیح و تبیین اونا خواهم پرداخت
    از مشکلات بچه های سایبر میشه به موارد زیر اشاره کرد که بایستی دنبال راهکار بگردیم
    ۱) عدم مدیریت واحد بچه های سایبر
    ۲) عدم کار روی موضوعات به صورت دسته بندی شده و هدفدار
    ۳) عدم جذب نیروهای جدید
    ۴) عدم درج مطالب خوب و متن ها و پست های ضعیف
    ۵) عدم تمرکز به موضوعات با توجه به توامندی و یا استعداد

    چند پیشنهاد
    ۱) تدوین یک استراتژی کارا
    ۲) تشکیل اتاق فکر و فرماندهی واحد
    ۳) تشکیل کمیته های مختلف برای کار بر روی موضوعات
    ۴) تشکیل گروه های استانی برای کار و احیانا حضور در مواقع لازم بصورت حضوری
    ۵) دسته بندی وبلاگ ها و کار تخصصی (شخصیت شناسی ، جریان شناسی ، شبهه زدایی ، و….)
    ۶) تشکیل پایگاههای سایبری
    ۷) امادگی برای دفع و یا ایجاد موج وبلاگی
    البته من این مطالب را به صورت طوطی وار نوشتم و فقط خواستم بگم که اگه بخواین شروع کنید می تونید در حوزه استراتژی و برنامه ریزی روی من حساب کنید چون تخصص من استراتژیک هست
    البته دوستان مطمئا پیشنهادات خوب و جالبتری دارند گفتم که فقط خواستم به دوستان دیگه هم بگم بیاین به فرمانده لبیک بگیم و خط شکنی کنیم
    یا حق
    حسین قدیانی: از پیشنهادات تان ممنون اما دوستان لطف کنند و مرا سربازی هم رتبه خود بدانند و بخوانند؛ “فرمانده” نیستم.

  67. سام می‌گوید:

    سلام….حاجی …خدا قوت…
    شرمنده خیلی دیر پیداتون کردم…
    الحق که عمار هستین…
    دعا کنین بتونیم جواب این خونها رو بدیم…
    موفق باشین…
    علی یارتون…

  68. داداش مرتضی می‌گوید:

    دل گفت: مرا حرف لدنى هوس است
    تعلیمم کن، اگر تو را دسترس است
    گفتم که: الف، گفت: دگر هیچ مگو
    در خانه اگر کس است؛ یک حرف بس است

    یاعلی

  69. منتظر می‌گوید:

    سلام
    خیلی از مطالب نوشته شده تان استفاده می کنم به ندرت ممکن است روزی برسد که چندین بار به قطعه ۲۶ سر نزنم . به لینک جالبی برخوردم که باتوجه به سابقه دوستی شما و آقایان صفار و شریعتمداری حس کردم شما هم بخوانید بد نیست . البته احتمالا خوانده اید . http://naragh313.blogfa.com/post-59.aspx

  70. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    چیزی آزارم می دهد این روزها و آن دوری و فاصله میان بچه هایی است که دلی می نویسند و آنان که کمی عقل گراترند. شور دشمن شعور نیست. دوست اند این ۲ با هم اگر نیک بنگری. من در چیزهایی ضعیفم که نقطه قوت توست. تو از وبلاگ همسنگر خود چیزی می آموزی و او از رسانه تو چیز دیگری. ما داریم کامل می کنیم همدیگر را. آن “وحدت کلمه” که امام گفت، یکی هم این است که من و تو در فضای سایبر با هم برادریم؛ همدل و همزبان.

    احسنت.

  71. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    کمک باید کرد وبلاگ های ما جملگی با هم دیده شود. ترجیحم این است که به جای پاتوق کردن فلان وبلاگ و بهمان سایت، هر ۲ دسته را هم بخوانیم؛ چه دوستانی که با شور می نویسند و چه عزیزانی که با شعور. شعاع حلقه ما الان کم است. کم است، دشمن را زمین زده ایم، ببین اگر این شعاع بازتر شود و تعداد دوستان ما در فضای سایبر فزونی گیرد، چه خواهد شد.

    سلام بر داداش حسین

    باتوجه به نکته ی چهارم که ذکرش چند سطر بالاتر رفت پیشنهادی داشتم اینکه اولین عاملش خودتان باشید و آن اینکه بخشی را در این قطعه ی مقدس قرار دهید تا لینک دوستان سایبر را مشاهده نماییم و من و شما خواننده و بیننده و نظردهنده تعداد بیشتری از رسانه های همسنگران مان باشیم.

  72. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    اگه ارتش سایبری ایران یا هر شخص دیگه ای که تخصصی در زمینه هک داره ، بتونه سایت ویکی پدیا رو که استاد جعل واقعیت و اتهام زنی به مسئولین و نهادهای انقلابی است ، هک کنه دستش رو میبوسم. تا درس عبرتی بشه برای نویسندگان مزدور این سایت.

  73. داداش حسین ،جای این طرح بالای مطلبت خالیه:
    http://www.pic.iran-forum.ir/images/ei3cqu25m360rb2br5go.jpg

  74. ز... می‌گوید:

    سلام

    این متن بوی جنوب می داد مخصوصا شلمچه بیاییم کلمه “مادر” را نجات دهیم از در و دیوار گوگل. دست “علی” را بستند. دست ما که باز است…
    “… می رویم تا انتقام سیلی مادر بگیریم.”

    “احمد متوسلیان تو در این فضا کجاست؟…”

    “یا فالق الاصباح”
    من هم دوست دارم وبلاگ بزنم از همه شهدا وشما التماس دعا دارم
    خیلی زیاد

    وما یلفظ من قول الا و لدیه رقیب عتید

  75. بی پلاک می‌گوید:

    منو دوستم خیلی دلمون گرفته بود .رفتیم پیش بابا اکبر هر چی خواستیم بهشون گفتیم.
    خدایی خیلی بابا اکبر مهربونه.
    دلم براش تنگ شده.اونروز همه ش داشت به حرفای ما گوش می داد.
    راستی بابا اکبر بابای ما هم هست؟!

  76. مصطفی آجرلو می‌گوید:

    نامه ای به یک کاربر
    این نامه را خطاب به یکی از کابران وبلاگ نوشته ام، شما هم بخوانید …
    از: مصطفی
    به: خواهر / برادر کاربر

    سلام ….

  77. حسین می‌گوید:

    سلام
    کولاک کردی حاجی
    یا علی

  78. شهاب می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    راهیان نور که بودم هر کجا که رفتیم به یاد بروبچه های باحال و ولایتی از جمله شما سردار جنگ نرم بودم
    یه یادگاری کوچولو براتون دارم
    امیدارم این هدیه ناقابل رو از من قبول کنین
    البته این عکس ها مربوط به یادمان عملیات فتح المبین هست

    http://www.uploadtak.com/images/v1hs4m0w2shr1j3jrsq.jpg

    و

    http://www.uploadtak.com/images/30xojzojjvcie8t1ozf7.jpg

    قطعه ۲۶ در قلب ماست
    اگه صلاح دونستین این عکس رو بذارین تو وبتون تا بقیه هم ببینن
    التماس دعا
    یاعلی

  79. نوید می‌گوید:

    سلام
    به روزم.
    موفق باشید

  80. محمدرضا نوری می‌گوید:

    حاج حسین قدیانی
    سلام
    با مطلبی تحت عنوان ” کاش ما نفت نمی داشتیم ” به روزم.
    یاعلی

  81. احسان می‌گوید:

    حاج حسین ، خواهشا یه دلنوشت برای امام موسی صدر عزیز بنویس!

  82. پرستوی مهاجر می‌گوید:

    سلام به همه ستاره ها از جمله آقای قدیانی و سیداحمد
    فأن حزب الله هم الغالبون
    بچه ها آیه بالا را گفتم تا آنها که غم “مادر” را دارند در فضای سایبر و فضای حقیقی به وعده خداوند دلگرم شوند.
    آقای قدیانی نکته هایی که اشاره کردید خیلی بجا و مؤثر بود …
    به امید ظهور منتقم بدم الحسین

  83. دختربسیجی می‌گوید:

    حسابی روحیه گرفتیم…

  84. سروش می‌گوید:

    مفضل بن عمر گوید: در خدمت امام صادق علیه السلام از حضرت مهدی علیه السلام و افرادی که عاشقانه انتظار ظهورش را می‌کشند و پیش از نیل به چینن سعادتی از دنیا می‌روند، گفتگو شد، فرمود: « هنگامی که حضرت مهدی قیام کند، مأمورین الهی در قبر با اشخاص مؤمن تماس می‌گیرند و به آنها می‌گویند: ای بنده خدا! مولایت ظهور کرده است، اگر می‌خواهی که به او بپیوندی، آزاد هستی و اگر بخواهی در نعمت‌های الهی متنعم بمانی، باز هم آزاد هستی.»

  85. فدایی سید علی می‌گوید:

    سلام خسته نباشی داداشی . ما هستیم و میتوانیم و همیشه ثابت کردیم که کارهای بزرگ کار ماست .

  86. آنتی آینده می‌گوید:

    دروغ های روزانه آینده نیوز را از دست ندهید:

    http://ayandehnews.blogfa.com/

  87. رهگذر می‌گوید:

    سلام داداش خوبی،خسته نباشی،خدا قوت،این مطلب را تو یکی از وبلاگ ها دیدم به نظرم رسید چون سایت شما دارای مخاطب های بسیاری دوستان دیگر هم مطالعه کنند بد نسیت البته اگه صلاح بدونید.

    چرا باید بگوییم امام خامنه ای(http://amaliat.blogfa.com/post-170.aspx)

  88. بی نشان می‌گوید:

    سلام
    هم سنگران!به راستی احمد متوسلیان تو در این فضا کجاست؟!
    سالهاست داریم فریاد می زنیم یه موجی در فضای مجازی برای پیگیری و معرفی این عزیز صورت گیرد ولی …
    امان از فراموشی وغفلت
    اللهم عجل لولیک الفرج واحفظ قائدنا ، اللهم فک کل اسیر
    التماس دعا

  89. به خون مادرم زهرا سوگند که میروم تا انتقام صورت نیلی را بگیرم
    با چشمهایی خیس از اشک
    یا زهرا. . .

  90. قران:
    در راه خدا به جماعت قیام کنید
    ما نباید تک نفره کار کنیم
    الان هر کدوممون یه وبلاگ زدیم و ضعیف کار میکنیم
    ولی بعضیا چند نفر شدن
    توان همون وبلاگ رو گذاشتن رو سایت
    و یه سایت قوی راه انداختن
    ما که با همین وبلاگای ضعیف ………. اگه با اجتماع قلوب بزنیم تو کار دسته جمعی
    اون موقع خیلی زیباتر میتونیم انتقام سیلیِ چهره نیلی را بگیریم

    مادر یه روز انتقامتو میگیرم

  91. بچه ها شهدا طلبیدن عیدو طلاییه خادم باشیم
    ایشاالله به شما هم توفیق بدن که خادمیتونو بکنیم
    یا زهرا . . .

  92. یه دوست می‌گوید:

    سلام لینک دانلود مستقیم مداحی رهبرمن طلایه دار لاله هایی…
    http://www.bachehayeghalam.ir/media/sound/rahbare_man(www.BGH.ir).mp3

  93. یا منجی(عج) می‌گوید:

    این “پلاک اخر” شما مرا یاد فرمایش حضرت امام (ره) انداخت:
    ((خود را مجهز کنید تا برای اسلام مفید باشید، لشکر امام زمان باشید تا بتوانید خدمت کنید و عدالت را بسط دهید. افراد صالح طوری هستند که وجود انها در جامعه مصلح است. ما از این اشخاص دیده ایم. انسان به واسطه راه رفتن و معاشرت با انها منزه می شود. شما کاری کنید که با کار شما، اخلاق شما، سلوک شما و اعراض شما از حطام دنیا مردم اصلاح شوند.))
    انرژی و روحیه گرفتم برای همت مضاعف و کار مضاعف. انشاالله خدا توفیق دهد: لبیک…

  94. امین می‌گوید:

    زیبا می نویسی داداشی

    راستی آقا این را که دیدیم دلمان به حال آمد گفتیم شاید شما هم خوشتان بیاید
    http://enfejar.pelakfa.com/post-73004.html
    یا علی

  95. yotla می‌گوید:

    البته یادمان نرود نظر شهید آوینی در مورد رسانه و این چشم دجال زمان و …

  96. نوید می‌گوید:

    سلام
    می دونید مکافات خنده!!! چیه؟
    اگه نمی دونید باهاش آپم
    سر بزنید
    موفق باشید

  97. فانوس می‌گوید:

    قابل شما را ندارد !
    می دانم دست با دست فرق دارد ،
    می دانم دست های من برایت دست نمی شوند .
    اما … چیزی ندارم جز همین ها …..

    \\\” و او یک دست خود را فدای عباس کرد \\\”

    یه روزم با دو کار جدید از ابوالفضل جبهه ها حاج حسین خرازی.

    یا علی مددی

  98. amin می‌گوید:

    بسم الله …

  99. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان عزیز توجه کنید لطفا:

    داداش حسین در این مطلب فرمودند به سایتهای مختلف سر بزنید و…..

    لزومی ندارد به هر وبلاگی که سر زدید اینجا کامنت بگذارید و اعلام کنید که من به فلان وبلاگ سر زدم! نیازی نیست نظرتان در مورد فلان مطلبِ فلان وبلاگ را اینجا بنویسید!

    مهم این است که شما فعالیتهای سایبری تان را با برنامه ریزی دقیق تری ادامه دهید.

    الان هم خدمت همه دوستان عزیزی که متوجه منظور بنده شدند عرض میکنم نیازی به عذر خواهی نیست!!! (لطفا شخص خاصی به خودش نگیره چون چندین کامنت با این موضوع دریافت کردیم!)

    ارادتمند همه شما عزیزان هم هستم.

  100. سلام
    منتظر بریده رمانیم

  101. بله ما می توانیم

    نکته ۳ بسیار مهم است

  102. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۲۳:۵۰
    تعداد افراد آنلاین: ۴۱نفر

    ماشالله ستاره های حزب الله
    داداش حسین عزیز بسیجیها فـــــــــــــــــــــــــدائی داری…

  103. قاصدک منتظر می‌گوید:

    در فضای سایبر(داشته های ما دقیقا همان چیزهایی است که دشمن ندارد)
    پس یاعلی مدد,اجرتون با بی بی دوعالم حضرت زهرا(س)

  104. یک بنده خدا می‌گوید:

    سلام بر مبصر عزیز
    داداش نیستند؟

  105. احدزاده می‌گوید:

    خسته نباشید

  106. سجاد می‌گوید:

    سلام آقا سید
    امشب داداش مطلب جدید میزارن؟؟؟

    یا علی مدد

  107. سجاد می‌گوید:

    سلام حاجی
    قابلت رو نداره .من بیشتر از اینها بدهکار اینجام.خیلی خیلی بدهکارم!!!
    خسته نباشید.

    یا علی مدد

  108. راهی می‌گوید:

    سلام
    خیلی وقت بود پای نوشته هاتون گریه نکرده بودم…. یامن کمتر اومدم یا شما کمتر روضه خواندید….
    دلمان هوایی مدینه بود…. روضه ی رضوان آتشش زد.

    بیاییم کلمه “مادر” را نجات دهیم از در و دیوار گوگل. دست “علی” را بستند. دست ما که باز است… نمی خواهی بشکنی آن دست را که در فضای سایبر دارد سیلی می زند به کلمه “فاطمه زهرا”؟… همت از من و شما، معجزه از خدا که ما همان بچه های سربند سرخ “یا زهرا” ییم. “خرازی” های کربلای پنج. همان بسیجی های صبحگاه دوکوهه… می رویم تا انتقام سیلی مادر بگیریم؛ یا فالق الاصباح، بسم الله!

    احسنتم
    .اجرکم عندالله/ یاعلی

  109. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    سطل آشغال (گفت و شنود)

    گفت: ماجرای ۲۵ بهمن که بعد از آن همه رجزخوانی و حمایت همه جانبه آمریکا و اروپا و اسرائیل فقط چند تا از اراذل و اوباش وابسته به گروههای ضدانقلاب را به صحنه کشید، بدجوری مدیران بیرونی فتنه را عصبانی و دمغ کرده است.
    گفتم: حیوونکی ها! چی فکر می کردند چی شد؟!
    گفت: چند سایت وابسته به گروههای ضدانقلاب خطاب به سران فتنه نوشته اند؛ برای ما توضیح بدهید که آتش زدن چند تا سطل آشغال چه ارزش مبارزاتی دارد؟!
    گفتم: اتفاقا آتش زدن سطل های آشغال یک حرکت معنی دار است اول آن که، چون آراء یکی از سران فتنه پایین تر از آرای باطله بود و سران فتنه سطل آشغال را رقیب خود می دانند.
    گفت: خب! دوم چی؟
    گفتم: دوم اینکه مردم در جریان فتنه ۸۸، سران و عوامل فتنه را به زباله دان ریخته اند.
    گفت: با این حساب باید سطل های آشغال را حفظ کنند، چرا آنها را آتش می زنند؟!
    گفتم: مگر قرآن نمی خوانی؟ خداوند سبحان درباره منافقین می فرماید؛ «یخربون بیوتهم بایدیهم… این منافقان از وحشت با دست خود خانه هایشان را خراب می کردند.»

  110. کورش می‌گوید:

    دادا حسین گل کاشتی مثل همیشه
    جوانان انقلابی ایران اسلامی وقتی میتونن ماهواره درست کنن،ابررایانه و… درست کنن ،مگر میشود نتونن یه سرور مرکزی پرقدرت درست کنن که در منطقه حرف اولو بزنه؟!!!
    مگر میشه که نتونن یه شبکه اجتماعی قوی درست کنن که جلوی فیس بوک و … قد علم کنه
    مگر میشه که نتونن موتور جستجوگری درست کنن که گوگل بره جلو بوق بزنه:D
    تو این ۳۲ سال هروقت حرکت کردیم خدا برکتشو داده؛این بصیرت،این بیداری نعمتی ست که اگر قدرشو ندونیم ازمون گرفته میشه.
    خیلی از وبلاگها و سایتها بود که بخاطر آشنا نبودن نویسنده انقلابیش،مورد حمله قرارگرفت و از کار افتاد،خیلی از وبلاگها بود که بخاطر عدم توجه ماها مجبور شد بیخیال بشه،نه نظری نه مشاهده ای نه تبلیغی،واقعا آدم دلش میگیره.
    دوستان وبلاگها و سایتهای خوبو بهم معرفی کنیم،از هم پشتیبانی کنیم،دوستانی که علمشو دارن کمک کنن مخصوصا وقتی سایتهای شیاطین هک میشه،برخی دوستان مورد حمله قرار میگیرن و تک و تنها بدون هیچ علمی در رابطه با دفع حملات ضرر میبینن و یک نیروی ارزشی از بین میره.
    من مثل دادا حسین خوب بلد نیستم موضوعاتو بیان کنم یا قلم بزنم ولی قطعا میدونم که اگر بخوایم و حرکت کنیم،گوگل که هیچی ،از گوگل بهتر هم میسازیم:D

    داداش حسین بازم از این نوشته ها کار کن.ممنون

  111. آماده می‌گوید:

    سلام حسین قدیانی/ تو فرزند شهیدی
    یه وقت تو کم نیاری!/ تو فرزند بسیجی
    وقتی بابات جبهه بود/ فدایی امام(ره) بود
    وقتی بابات شهید شد/ سربندش یاعلی(ع)بود
    علی تُو کُلِّ تاریخ/ مظلوم و تنها بوده
    علی برا دشمنا/ خار ِتو چشمها بوده

    آقا خیلی غریبه/ سیِّدعلی حبیبه
    مثل خود ِروح الله/ خامنه ای غریبه!
    بابات با اون شهیدا/ همگی میدونستند
    یه روز میاد تو ایران/ علی شناسا نیستند
    امّا امید اونها/ همش به این بسیجه
    امّا امید اونها/ به فرزند شهیده

    پیوند به مطلب قبلی

  112. خان باجی می‌گوید:

    سلام علیکم
    همه طرح ها قشنگ بود خصوصا طرح ” خسته اما امیدوار ” . هزار آفرین
    دست همشون درد نکنه
    یاعلی

  113. سلام علیکم
    به پیشنهادهای جناب احد زاده بزرگوار موردی اضافه کنم به وسع خودم
    – تشکیل کار گاههای آموزشی فنی برای دوستانی که موراد فنی را بلد نیستند.

  114. چه طرح های زیبایی
    دلم برای آن عکس توی oگوگل خیلی تنگ شده بود. جناب خسته ی اما امیدوار دست شما درد نکند.
    چشم نخورم بالاخره یکی دو نظر بدون غلط نوشتم خدا را شکر
    همین هم غنیمت است

  115. مرتضی می‌گوید:

    اهلا وسهلا بکم یا داداش حسین
    خیلی زیبا ودلنشین بود
    انشالله حرفهای زیبای شما که دشمن را مستاجر خود کنیم
    رنگ تحقق پذیرد صلوات بفرست
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم واهلک اعدائهم اجمعین یازهرا(س)

  116. حسن می‌گوید:

    http://islamupload.ir/images/achhfmclsfrfwojva3gb.jpg
    اینم یه کار آماتور
    ببخشید اگه…
    سیداحمد: ممنون از شما.

  117. علیرضا محمدی می‌گوید:

    سلام حسین آقا
    ما رو که تحویل نمیگیرید تو یه پست نظر داده بودم.
    تازه مسجدمون مسجد امیرالمومنین داخل شهرک شهید محلاتی هم نیومدید
    من هنوز شما رو ندیدم
    کی میتونم شما رو زیارت کنم؟

  118. جمالی می‌گوید:

    سلام خوبی خسته نباشی واقعا دست گلت درد نکنه

  119. فدایی حضرت ماه می‌گوید:

    با سلام به حاج حسین قدیانی و تمام ستاره های حضرت ماه

    « می رویم تا انتقام سیلی زهرا بگیریم »
    http://fadaee.persiangig.com/image/fatemeh.jpg

  120. ن.بهادری می‌گوید:

    باتوم آقای قدیانی از همه قشنگ تر، شبیه شمشیر.ممنون از سجاد، برای فرستادن طرح های زیبا، مخصوصا طرح قطعه ۲۶٫

  121. (سلام حاجی ، خیلی مخوامت برار)
    به قول خودت ما بیخیال این ناکثها نمیشیم و هر از چند گاهی باید یک باتوم از نوع سایبری رو به شیوه های مختلف (متن ، طرح گرافیکی ، کلیپ ، صوت و …) بکوفیم فرق سرشون.
    کلیپی با همین موضوع و فیلمبرداری خودم ! آماده کردم.
    ببخشید اگه در سطح جشنواره های این چنینی و آن چنینی نیست!
    جشنواره ما اینجاست،ستاره های ماه اینجان.

    یا علی
    آدرس پست کلیپ در وبلاگ:http://9dai.blogfa.com/post-35.aspx

    آدرس دانلود مستقیم:
    http://s1.picofile.com/file/6376907442/barf_bazi_9dai_blogfa_com_.3gp.html

  122. سعید توکلی می‌گوید:

    سلام داداش
    ارادتمند. داداش یه پیشنهاد. حرف وحید جلیلی هنوزم خیلی تو مخم. یادته؟ گفت اگه آمریکا نبود ما چی داشتیم بگیم؟ استراتژی فرصت محوری به جای استراتژی تهدید محوری. به نظر من این حرف خیلی جدیه. داداش دلی یا عقلی نوشتن به قول شما نزدیک به هم منتها باید در راستای یه هدف باشه. داداش شما که فرماندهی و می دونم که بدت میاد بهت بگیم فرمانده اما چه بخوای چه نخوای هستی بیا یه تدبیری بکن با همت آقا میثم و رفقا روی فرصت ها خیلی بیشتر کار کنیم. آقا وحید جلیلی گفتن برای استفاده از فرصت ها باید تهدید هارو هم شناخت. از اون هم نباید غافل شیم اما ما انشالله میخوایم یه جریان درست کنیم و باید حرف برای گفتن داشته باشیم.
    مراقب خودت باش
    دوست دارم
    یاعلی

  123. محسن می‌گوید:

    سلام دوستان
    می دانید که امام موسی صدر سی وسه سال در بند رژِیم جانی قذافی است ودراین سی وسه سال کمتر کسی دراین باره اظهار نظر کرده ومطلبی را عرضه داشته است ولی براستی چرا مسئولین امر به این مسئله توجهی ندارند که از این اوضاع این موضوع بر می آید که گویا آقایان نمی خواهند ایشان بازگردد یا این که فقط به فکر پروار کردن خود می باشند
    حتی تلویزیون صدا وسیما د راین چند روز هم کوچکترین اشاره ای به این مطلب نکرد براستی چرا ؟نکند عده ای…
    چرا اخبار مربوط به نشست خبری بررسی آخرین وضعیت امام موسی صدر که با حضور دختر امام موسی صدر و داماد ایشان وخبرنگاری در آن زمان امام، را درصدا وسیما نشان نداد
    حال از شما می خواهم که به جد این مسئله را پی گیری کنید واقعا کشوری مثل ما که براحتی کسی جاسوسی کرده آزاد می کند که البته از رافت اسلامی است نباید چندی هم به دیکتاتورهای عالم نه فقط آمریکا واسرائیل وانگلیس بلکه همین قذافی بتازد واین قضیه محکم بگوید ومکوم کند ومطالبه کند؟!!!
    سایت http://www.imamsadr.ir که مربوط به موسسه تحقیقاتی امام موسی صدر است منبع خوبی برای دریافت اطلاعات دراین زمینه می باشد
    مسئولین را دراین زمینه باید به محاکمه بکشید
    باتشکر

  124. سعید توکلی می‌گوید:

    داداش حسین به ما هم سر بزن.
    تهران، منطقه ی عملیاتی فاطمی، تالار وزارت کشور

  125. خط انقلاب می‌گوید:

    هنر بسیجی این است که سلاح را از دست دشمن می گیرد علیه خودش استفاده می کند.
    بسیجی باید یاد بگیرد که امروز زمان اینترنت است. باید حال و هوای شلمچه را در اینترنت وارد کنیم. آن موقع و در جنگ واقعی پیروز شدیم. امروز نیز در جنگ مجازی پیروز خواهیم شد. اما یادمان نرود که جنگ همیشگی است. فتنه تمامی ندارد. همیشه هست. آمریکا دست از سر ما برنخواهد داشت مگر نابود شود.

  126. مهدی می‌گوید:

    همت از من و شما، معجزه از خدا که ما همان بچه های سربند سرخ “یا زهرا” ییم

  127. راهیان نور می‌گوید:

    سلام. آقای قدیانی تحصن میدان ارگ را به خاطر دارید؟ مطلب برای نشریه ما؟ اردوی راهیان نور؟ از بچه های کانون هستیم.منتظر مطلب شما

  128. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۱۳:۴۴
    تعداد افراد آنلاین: ۳۶ نفر

    ماشالله….
    داداش حسین بسیجیها فــــــــــــــــــــــــدائی داری…

  129. ترگل شیعه می‌گوید:

    از آیت الله بهجت پرسیده اند برای زیارت حضرت ولی عصر (عج) چه کنیم فرمودند:
    “زیاد صلوات، اهدای وجود مقدسش نمائید، مقرون با دعای تعجیل فرجش؛ و زیاد به مسجد جمکران، مشرف شوید با ادای نمازهایش.”

    منبع: ویسایت آیت الله بهجت

  130. ناشناس می‌گوید:

    احسنت احسنت برادر
    دست مریزاد

  131. از شهید چمران نوشتم…
    لطفا سر بزنید.

  132. جامانده شهدا یادگار دفاع مقدس جانباز 70 درصد می‌گوید:

    قربونتون برم ،راستش وقتی میام تو این جور وبلاگها یاد دوستان و همسنگران برایم زنده میشه و احساس میکنم در حال و هوای جبهه هستم .به کلی دردها و مشکلات فراموشم میشه، دستتون درد نکنه .
    فردا ۸ اسفندماه سالروز شهادت سردار بزرگ اسلام شهید حسین خرازی است. شادی روح شهدا و این شهید عزیز صلوات

  133. عبدالرحمن نظری می‌گوید:

    سلام خیلی با حال می نویسی، خداعاقبت بخیرت کنه ،نه مثل بعضی ها (بلا نسبت بعثی ها)
    به ما هم سربزنید.

  134. احباب می‌گوید:

    ای کاش کسی مثل شما این همه شمع (وبلاگ) را به هم نزدیکتر می کرد تا همه در فضایی به هم برسند و ارتباط بیشتر شود و اگر این شمعها نزدیک شوند “اسفل جحیم” ی می شود برای بی نورانی که تیشه به ریشه دین می زنند .
    یا علی مدد.
    http://ahbab.blogfa.com/

  135. سید محمود می‌گوید:

    خامنه ای کوثر است…

  136. بند میم می‌گوید:

    **توجه **توجه**توجه**
    مردم قزوین خواستار اخراج حامیان فتنه از مجلس شدند.
    (خشم مردم قزوین – جمعه ۶ اسفند ۸۹)

    گزارش تصویری: اعلام انزجار مردم قزوین از نمایندگان بی بصیرت ///
    http://naghdnews.ir/image/120-image-report/11535-image.html

    کلیپ: روز خشم مردم قزوین ///
    http://naghdnews.ir/band-e-mim/clip-mim/11532-clip-6esfand-alikhani.html

    کلیپ: یا لثارات الحسین – خشم مردم قزوین ///
    http://naghdnews.ir/band-e-mim/clip-mim/11533-clip-6esfand-alikhani.html

  137. مریدانی می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی
    نه وبلاگ دارم نه سایت اما می تونم از اینجا حمایتم را ابراز کنم ممنون که اجازه می دهید
    مطلبتون حرف دل بود بغض بود یادآوری بود . از اون متنهایی بود که ناب بود درست مثل همیشه
    موفق باشید یا علی

  138. مجتبی می‌گوید:

    تنها چیزی که می تونم بهت بگم اینه که: شما نقش عمار رهبر رو خوب ایفا می کنی انشاالله خدا و علی زمان از شما راضی باشد.

  139. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر حسین*

  140. فدای رهبر می‌گوید:

    سلام داداش.امروز خیلی از جاها جا واسه کار هست…فقط باید خوب حواسمونو جمع کنیم…هم سایبری هم میدانی.امروز تو شهرمون یه یادواره داشتیم.از شهدای دانش آموز تو دبیرستان دخترانه…جاتون خالی.خیلی برکت داشت…یه کلیپ به نظر ما خیلی تکراری کلی چشای بچه مدرسه ای ها رو بارونی کرد.بعدش به این رسیدیم که نمیخواد خیلی سخت بگیریم واسه کارامون.فقط محکم شروع کنیم.بقیه اش رو خودشون جلو می برن…اینجا هم همین طوره…یه یا علی بگیم…ادامه اش دیگه یه چیزی شبیه معجزه…وحضور همیشگی شهدا…تا آخر باهامونه
    طرح گوگل زهرایی فوق العاده بود

  141. گلادیاتور می‌گوید:

    داداش حسن، زود باش دیگه ! پس کو متنت ! بیا دیگه………

    ما منتظر متن کتاب هستیم ! هیچ جا نمیریم همین جا هستیم 🙂

  142. فدایی می‌گوید:

    دانلود والپیپرهای حدیث دار
    زیبا و معنوی
    http://www.pafang.parsiblog.com

  143. شهاب می‌گوید:

    سلام عمار حضرت ماه
    با این هدیه کوچولو فقط خواستم بگم

    قطعه ۲۶ در قلب ماست

    راستش محل شهادت شهید قدیانی رو نمی دونستم که همون جا براشون یادگاری بنویسم…اما اولین جایی که رفتیم (یادمان عملیات فتح المبین) به یاد پدر گرامیتون یادگاری نوشتم
    خداکنه شفاعت یه آدم بی سروپایی مثل من رو اون دنیا بکنه
    آمین
    التماس دعا
    یاعلی

  144. علی می‌گوید:

    آخرین دست و پا زدنهای اکبر برای ریاست

    آیت‌الله‌ قره‌باغی در گفت‌وگو با فارس:
    مطالب نقل‎شده مبنی بر نظر مثبت رهبر انقلاب برای کاندیداتوری هاشمی کذب است

    خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری درباره اخبار دروغ نقل‎شده در برخی رسانه‎ها در مورد توصیه به کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخاب آتی گفت: رهبر معظم انقلاب در نفی یا اثبات فرد خاصی برای ریاست خبرگان هیچ اظهار نظری نداشته‌اند.

    آیت‌الله اکبر قره‌باغی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به انتخابات آتی هیئت رئیسه خبرگان رهبری، گفت: برخی‌ها اظهاراتی را مطرح کرده‌اند و گفته‌اند که مقام معظم رهبری تکلیف فرمودند فردی مجدداً برای ریاست خبرگان کاندیدا شود در حالی که این موضوع کاملاً کذب است.
    وی افزود: تاکنون رهبر معظم انقلاب اسلامی در نفی یا اثبات فرد خاصی برای ریاست خبرگان اظهار نطری نداشته‌اند و کلاً حضرت آقا در این امور وارد نمی‌شوند.
    عضو مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سؤالی درباره کاندیداتوری احتمالی آیت‌الله مهدوی‌کنی برای ریاست مجلس خبرگان رهبری گفت: در این مورد فعلا اظهار نظر نمی‌کنم اما آقای هاشمی رفسنجانی قطعا رقیب جدی دارد.
    قره‌باغی در پایان از تلاش‌های رسانه‌‌ای برای انتخابات آتی خبرگان رهبری انتقاد کرد و گفت: این نمایندگان مردم هستند که رئیس آتی مجلس خبرگان را انتخاب خواهند کرد.

  145. حسین قدیانی: ممنون از شما. از بچه های طراح تقاضا دارم زدن طرح هایی که در آن به اسامی دیگر ستاره های حضرت ماه و بچه های خوب قطعه، اشاره شده، فراموش نشود.

    عباس اسلامی: چشم
    به نظر خودم این طرح از هر طرح دیگری که بخواهم بزنم بهتر است:
    http://sayehgraph.persiangig.com/image/bishomar.jpg

  146. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام و خدا قوت

  147. حسین قدیانی: (پنجشنبه ۲۱ مرداد ۸۹ راجع به طرح “ما بیشماریم” نوشت)
    برادرم “عباس” که اتفاقا خیلی هم با وفاست چه طرح زیبا و هنرمندانه ای تقدیم همه اهالی “قطعه ۲۶″ کرده. خودش در یک کامنت عذرخواهی کرده اگر نام دوستی را از قلم انداخته. قطعه ۲۶ ی ها به این طرح زیبای مدیر وبلاگ “آفتاب مهتاب” قطعا افتخار خواهند کرد.

    این طرح “عباس” از وبلاگ “آفتاب مهتاب” را به قسمت تصاویر کتاب “نه ده” اضافه خواهم کرد و جز این برای تشکر از دوستان عزیز راه دیگری بلد نیستم. از آنجایی هم که “نه ده” به چاپ ۹ و ۱۰ رسیده، از چاپ ۱۱ به بعد، این طرح به کتاب اضافه خواهد شد.

    عباس اسلامی: خیلی ممنون . این مطلب را بعنوان یکی از افتخاراتم ثبت کرده ام.

  148. ذاتما می‌گوید:

    سلام دلاور
    خسته نباشید و پرتوان باشید به توان مضاعف.
    این نکته ای که گفتید در فضای مجازی چون گوگل را ما بسازیم بسیار بسیار ارزشمند یافتم و بسیاری کارهای دیگر که مانده و باید انجام داد.
    دشمن زیرکانه و ماهرانه کار می کند اما چندان نتیجه ای نگرفته است. حال ببین اگر ما زیرکانه و ماهرانه و با انجام نوآوری های متعدد سایبری دست به اقدام بزنیم دشمن چگونه فلج خواهد شد.
    پیشنهاد می شود شبکه ای مجازی از اهل فن در حوزه های متعدد برای ارائه نوآوری های سایبری تشکیل شود.
    ان شاء الله برکات متعددی از این نواوری ها حاصل خواهد شد.
    همه در این خصوص نظرات نوآورانه خود را ارائه دهند و اگر کسی دانش کافی ندارد هیچگاه دیر نیست برای آموختن.
    حتی آنها که دانششان در حد متوسط است بهتر می توانند خلاقیت خود را به کار انداخته و طرحی نو دراندازند.
    باید طرحی نو در انداخت…
    یا مهدی
    پیش به سوی ساختن شهروند جامعه مهدوی و آماده سازی زیرساخت های جامعه مهدوی.
    دوستان کار کنید. کار کنید و باز هم کار کنید. جامعه مهدوی ساختن نیاز به کار و تلاش دارد.

  149. مصطفی می‌گوید:

    ما نه در گل و نه در گوگل گیر نخواهیم کرد، السلام علی الحسین علیه السلام و علی علی ابن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین علیه السلام.

  150. سوم شخص مفرد می‌گوید:

    سلام اخوی، خسته نباشی!
    چند ماهی هست که subscribe کرده ام صفحه تان را.
    این که یک موتور جستوجو بسازیم خیلی خیلی خوب و شدنیه ولی مهم تر اینه که بریم عرصه هایی که برای آینده امکان سرمایه گذاری روش هست رو پیدا کنیم تا بلکم بشه جلو بیفتیم ازین غربی های خدا نشناس. که همش ما مصرف نکنیم وسایل اونها رو……

  151. 110 می‌گوید:

    سلام
    مطلب عالی بود

  152. شهید آینده می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین گل و سید احمد و تمامی بروبچه های با شور و شعور بسیجی!
    ۱- فرق بین واقعیت و حقیقت چیست که اینقدر تو متن بر آن تکیه می کردید؟!
    ۲-بالا خره این موتور جستجوگر یک دفتری, شرکتی,چیزی می خواهد دیگه. و از آنجایی که من مدیریت خواندم حاضرم مدیریت شرکت با من باشه!!!حالا اگر نخواستید آبدارچی که می توانم بشوم!
    ۳- ما می توانیم
    ۴- اللهم عجل لولیک الفرج
    ۵- التماس دعا

  153. مهره اضافه می‌گوید:

    قطعه قطعه مهره
    سلام
    خسته نباشید (:
    از منفی یک تا پنج همه رو قبول دارم
    باید به قدرت خودمون پی ببریم وفعل می توانیم و می شود را در تمام ابعاد صرف کنیم.
    مهم اینه که خوب باشی، نه خوب کمه باید عالی باشی
    ممنون که هستین (:

  154. علیرضا می‌گوید:

    درود بر امام خامنه ای

    لطفا به ما سر بزنید.

  155. nedayehagh می‌گوید:

    سلام به قطعه بی نظیر………….

  156. 110 می‌گوید:

    دستورالعمل آیت الله شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی به امام خمینی، به شش روایت از حضرات بهجت، شبیری زنجانی، مصطفی خمینی و فرزند مرحوم نخودکی

    http://salehat.ir/

  157. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام مجدد
    خیلی عالی هست که دسته بندی می کنید مطالب را/ به نظم ذهنی ما هم موقع خواندن کمک می کند
    ممنون
    بعد هم اینکه مثل همیشه یاد گرفتم/ بسیار ممنونم از شما

  158. شهید آینده می‌گوید:

    سلام دوباره
    چرا نظر من نه رد میشود و نه تائید
    سیداحمد: إن الله مع الصابرین…

  159. خیبری می‌گوید:

    در اوایل رهبری حضرت ماه به اقای بهجت گفتن : اقای بهجت به نظر شما آسد علی اقا برای رهبری جوان نیستند
    اقای بهجت در جوابشان گفتند : یک بار که گفتند علی جوان است برای هفت پشتمان بس است

    اقای بهاء الدینی میخواستن دست حضرت ماه رو ببوسند حضرت میفرمایند : شما خیلی بزرگ تر از مایید این کار را نکنید
    اقای بهاءالدینی وقتی ممانعت حضرت ماه را از این کار میبینند میفرمایند : اجازه بدهید تا من دستتان را ببوسم تا فردا که به محضر جده ام زهرا مشرف شدم .به ایشان عرض کنم، دست ولی خود را بوسیدم
    یه چیز دیگه هم بگم
    در جمعیت یکی از دیدار هایی که اقا با مردم قم داشتند ایت الله بهجت نیز دیده میشدند
    از ایشان میپرسند که چرا با این اوضاع حالتون امده اید اینجا
    ایشان در جواب میفرمایند : اگر میدانستید که دیدار این سید چه قدر ارزشمند است هیچ گاه از استقبال ایشان دریغ نمی کردید

    (دوستان فقط بنده نمیدونم دقیقا اقایان چه فرموده اند ولی منطور همین بوده که من نوشتم)

  160. فرزانه می‌گوید:

    جنبش اینترنتی عاشورائیان در زمینه اصلاح موتورهای جستجو
    http://fekrejavan.ir/4524.html#

  161. کاووس می‌گوید:

    ” شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان عند ربهم یرزقون اند ”
    متن وصیت متواضعانه و بابصیرت این نوجوان شهید ( شهید عزیز کیهان بهرامی خشاب ) را بخوانید و هنگام جاری شدن اشک عاشقانه تان برای حل مشکل بنده دعا کنید !
    http://kawooss.mihanblog.com/post/16

  162. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    سوارکار (گفت و شنود)

    گفت: جین شارپ، یکی از طراحان فتنه ۸۸ گفته است طرح ما نقص نداشت ولی عوامل داخل ایران ناشی بودند و باعث شکست شدند.
    گفتم: ولی سران فتنه که ادعا می کنند ما شکست نخورده ایم.
    گفت: ای عوام! من کاری ندارم که آنها چی خورده اند! حرف این است که فرمانده آمریکایی آنها می گوید؛ اگر سران فتنه و عوامل حزب مشارکت و سازمان مجاهدین عرضه داشتند و طرح ما را دقیقا مطالعه می کردند، فتنه شکست نمی خورد.
    گفتم: این حیوونکی ها که از چند سال پیش به آمریکا و هلند و انگلیس و دوبی رفته و زیر نظر جرج سوروس و جین شارپ و مایکل لدین و الیزابت چنی آموزش دیده بودند.
    گفت: مدیران بیرونی خیط کاشته اند می خواهند بی عرضگی و ناشی گری سران و عوامل داخلی فتنه را متهم کنند.
    گفتم: یکی از خان ها که نوکرش از روی اسب افتاده بود او را صدا کرد و گفت؛ به من نگاه کن تا یاد بگیری چطوری باید سوار اسب شد و خودش جفت زد که روی زین بپرد ولی از آن طرف به زمین افتاد و در حالی که از درد ناله می کرد و کمرش را می مالید، گفت؛ احمق! تو اینطوری سوار اسب می شوی!

  163. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۲۳:۴۸
    تعداد افراد آنلاین: ۳۸ نفر

    ماشالله حزب الله…
    داداش حسین بسیجیها فـــــــــــــــــــــــــــــدائی داری…

  164. ر.ر می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین بسیجیها و سید احمد بزرگوار
    خدا قوت
    التماس دعا…
    سیداحمد: سلام علیکم، ممنونم.

  165. نادر می‌گوید:

    طرح/ رهبران جنبش سبز:
    http://www.ecapic.ir/image4/ECA-110227000508.jpg

  166. مرصاد می‌گوید:

    سلام برادر حسین
    باز هم فتنه گر ها دارن منویاتشون رو پیش می برن

    طی سه قسمت پروژه نجات راس فتنه رو شرح دادم و تا حدودی پیش بینی کردم
    ………………………

  167. سجاد می‌گوید:

    سلام
    اینم یه طرح به مناسبت سالگرد شهادت حاج حسین خرازی:

    http://www.img4up.com/up2/74606816316523820807.jpg

    محتاج دعای شما هستم.التماس دعا.
    یا علی مدد
    سیداحمد: تشکر از لطف شما دوست عزیز.

  168. مهاجر می‌گوید:

    “ما داریم کامل می کنیم همدیگر را. آن “وحدت کلمه” که امام گفت، یکی هم این است که من و تو در فضای سایبر با هم برادریم؛ همدل و همزبان.”
    به یاری خداوند متعال و امام زمان (عج) در این جنگ هم پیروز خواهیم شد، میجنگیم، دست و سر و پا میدهیم، شیمیایی میشویم، تکه تکه می شویم، اما کوتاه نمی آییم تا ظهور حضرتش انشاالله

    جانم فدای رهبر

  169. ز.الف می‌گوید:

    ممنون از نوشتار این مطلب مهم،کاملا با شماموافقم
    به خصوص قسمتی که در مورد هماهنگی و دست به دست دادن شور و شعور در فضای سایبر که به نظر من خیلی مهمه، چون هدف یکیه و راه ها متفاوت، هر کس با توجه به دیدگاه و اعتقاداتش که همه قابل احترامند در یک مسیر حرکت می کنن.

  170. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    سلام

    ای تنهایی! چقدر سختی!؟

    ساعت ۰۴:۰۵ بامداد

    افراد آنلاین: ۱

    به تنهایی دوستت داریم داداش حسین!!!

  171. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    اشهد ان علیا و ابناءه المعصومین حجج الله

    اذان صبح به افق تهران

    صبحی دلپذیر با بارش رحمت الهی

  172. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۱۱:۱۶
    تعداد افراد آنلاین: ۴۲ نفر

    ماشالله…
    تا کــــــــــــــــور شود هر آنکه نتواند دید!

    داداش حسین عــــــــــــــــــزیز بسیجیها فـــــــــــــــــــــــــــــــــدائی داری….

  173. مدیریت سایت گرداب می‌گوید:

    یا ارحم‌الراحمین

    آقای قدیانی
    مدیر محترم وبلاگ “قطعه ۲۶”

    با عرض سلام و ادب، به اطلاع می‌رساند این پست از سایت جنابعالی در بخش “در حاشیه” سایت “گرداب” قرار گرفت.
    http://www.gerdab.ir/fa/news/4482

    مزید توفیقات شما را در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب از درگاه حضرت حق خواستاریم

    سرفراز باشید
    مدیریت سایت گرداب

  174. وائل می‌گوید:

    اللّهمَ انّی اسئلُکَ

    آرامش نه فتنه

    اللّهمَ انّی اسئلُکَ

    امنیت خاطر و نه تشویش

    اللّهمَ انّی اسئلُکَ

    درک حضور نه غفلت و گمراهی

    .
    .
    .
    .
    و…..

    به روزم….خوشحال میشم هم سنگری سربزنی

  175. آنتی کوفی می‌گوید:

    با “شعار ، ابزار جنگ نرم حزب الله” به روزم…

  176. پیام فضلی می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین- خدا قوت به قلم تان.
    عکس جمکران تان خیلی قشنگ بود. ممنون از مدیر وبلاگ “شرهانی”.

  177. سام می‌گوید:

    سلام
    ………
    مخلصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتیم..
    هرچه از دوست رسد نکوست…
    سیداحمد: بزرگوارید.

  178. مجید می‌گوید:

    انشا الله پیروزی نزدیک است

  179. زوروو می‌گوید:

    سلام سلام سلام دلم براقطعه یه ذره شده بودیه سلام مخصوص خدمت داداش ویه سلام مخصوص هم خدمت اقاسید
    کلی متن نخوانده روی صفحه ی مانیتورصف کشیده اندکه مانده ام ازکجاشروع کنم پس پیش به سوی کوه نوردی…..میپرسیدچراکوه نوردی؟خب معلوم است چون انقدرمطالب دقیق وظریف اندکه اگربخواهی همچین عمقی ومفهومی بفهمی بایدبروی قله ی قاف البته قاف قدیانی…

  180. سلام بردادش حسین و سید احمد گرام.

    ممنون میشم سربزنید:
    http://www.aghleshgh.blogfa.com

  181. امیرارسلان بی نام می‌گوید:

    سلام اقای قدیانی من۴۸ساعت بیشترنیست که باشماوقطعه وسیداحمدوفلسفه ی حضرت ماه وستاره بودن وپروانه بودنتان ازطریق یک اشنا اشناشده ام امانمی دانم چراتوی همین ۴۸ساعت اندازه تمام عمرم ارامش گرفته اما این راهمبااجازه رک میگویم که فکرمیکنم نه به خاطرنوشته های زیبای شماونه به خاطرفضای صمیمی اینجاونه به خاطرهمه ی چیزهاییست که دوستانبه این وبلاگ سرمیزنندخودم هم نمیدانم یعنی فعلانمیدانمامابالاخره کشفش میکنم اماعجیب این فضای مجازی برایم اشناست عجیب….کجادیده ام نمیدانم

  182. ترگل شیعه می‌گوید:

    سلام
    فکر کنم دارید رو دلنوشت بعدی کار می کنید

    من که خیلی منتظرم

  183. رامین قانع می‌گوید:

    سلام
    با اجازه شما یکی از مطالب کتابتان را با نام خودتان در وبلاگم گذاشتم.
    التماس دعا

  184. محمد می‌گوید:

    سلام
    موافقم با شما.
    به روزم و منتظر نظرات و نقدهای شما.
    یا علی

  185. طاهره فتاحی می‌گوید:

    شور + شعور = داداش حسین بچه بسیجی ها

  186. سلام علیکم
    بغض کرده ام ،آستین خالی شهید خرازی را
    و استخوان های خرد شده شهید علم الهدا را زیر شنی تانک
    صدای خسته شهید فاضل موقع سخنرانی مفهوم ولایت فقیه در نوزده سالگی را
    بغض کرده ام همه ی حماسه های تاریخ را
    یا حسین (ع)
    چه قدر عطش که در نام قشنگ تو خفته است
    نام تو را تکرار می کنم
    و بغضم را به آسمان هدیه می دهم
    آسمان دارد می بارد به جای من
    و من باید بر خیزم
    یا حسین(ع)
    یا حسین(ع)
    یا حسین(ع)

  187. صادق می‌گوید:

    سلام با (تصرف یکی از میادین تهران توسط فرقه سبز) بروزم.یاعلی

  188. حامد توکلی می‌گوید:

    سلام
    من یک پیشنهاد دارم اگر به درد بخور باشه و کسی بتونه عملیش بکنه خوب میشه.
    اگر ما هم بیایم بهترین مطلبامون رو یه جایی لینک کنیم و هر کس هم که خوشش اومد تاییدش کنه که بیشتر تو دید قرار بگیره خوب میشه.
    ……..

  189. سلیمی می‌گوید:

    حسین آقا سلام – یک حس قوی ای دارم که شما، همان عزیزی هستی که در دبستان شهید اشرفی اصفهانی (شهرک اکباتان) تحصیل نموده ای! که اگر این مطلب درست باشد ، باعث خشوقتی بنده است . ( بنده چندین سالی را معلم و مشاور آن مدرسه بودم ) موفق باشید

  190. سندباد می‌گوید:

    سلام داداشم
    ۵ شنبه بهشت زهرا بودم
    مزار بابا اکبر شمارو هم زیارت کردم
    اون ترک رو هم که مورچه از توش میرفتن داخل قبر هم زیارت کردم
    پیش خودم فکر کردم شاید شمارو هم اونجا زیارت کنم بلکه بتونم یه بوسه اس از پیشونیتون بگیرم . هر چی سرچرخوندم جچیزی گیرم نیومد. قبل از من هم دوتا جوون دیگه مشغول زیارت مزار بابا اکبر شما بودن.
    دیگه یواش یواش باید به فکر گنبد و بارو باشی برای قطعه ۲۶ . حسابی داره برای تهران دود زده جاذبه گردشگری میشه.(قصد جسارت نبود . شان شهدا بالاتر از جاذبه گردش گریه)اینو به پیشنهادهات به وزارت ارشاد برای کارهای ریشه ای فرهنگی اضافه کن. همون گنبد و میگم/
    به نظرم شما که متولی قطعه ۲۶ هشدی باید هوای این امام زاده رو بیشتراز بقیه داشته باش. /۳ تا شاخه گل محمدی خریده بودم . یکیش نسیب کوچکترین و کمرنگ ترین سنگ قبر ما بین شهدای گمنام شد . گفتم شاید کسی اونو اینجا زیارت نمیکنه که این قدر کم رنگ شده و خاک گرفته. خواستم از دلش در بیارم. یکی دیگشم نسیب مزار پدر پهید یکی از همکلاسیها قدیمی شد که سالهاست ازش خبر ندارم . انصافا اتفاقی به اون قبر برخوردم. اونم از بس خاک خورده بود معلوم بود پسر گلش مدتهاست بهش سر نزده. اسمش شهید ابولفضل نانگیر بود. فکرکنم قطعه ۲۷ یا ۲۸ بود. آخریش هم نسیب مزاز بابا اکبر شماشد که از اول به نیت زیارت اون و پسرش اومده بودم . اولی چه خوب حاصلشد. دومیشم اینجوری از راه دور ان شالله که حاصل شده/التماس دعای شددید دارم. احساس میکنم داره میشه صدای پای پای قدمهای مهدی رو شنید. اگه به شهدا توسل نکنم از گردان شهدای لشگرش جا میمونم. التماس دعاسی شدید دارم اخوی

  191. طیهور می‌گوید:

    سلام از ۶ اسفند که این متن را خواندم رفتم سراغ کتاب های تاریخی که اطلاعات خیلی بیشتری داشته باشم تا بتونم کمک کنم تا بتوانم چنان بشکنم که لایق شان باشد . . .

    “نمی خواهی بشکنی آن دست را که در فضای سایبر دارد سیلی می زند به کلمه “فاطمه زهرا؟”

    به هم ریخته بودم ، بیشتر به هم ریختم بعد از خواندن متنتون فرمانده!
    برای همین دو روز نتونستم به نت سر بزنم و مشغول مطالعه بودم ، همش با خودم می گقتم یعنی الان تو قطعه چه خبره؟ . .
    ولی شما خوب میدونی کی نوبت قرار دادن مطلب بعدی است!

    حقیقتا که خوب فرماندهی می کنید.

  192. سلام دوباره
    حاجی دیر کرده ای…

  193. ابالفضل می‌گوید:

    آفرین….ما می توانیم…..
    ما نیاز به تشکر سرانمان نداریم…..
    تشکر آنها از ما فقط با خدمت کردن به امت حزب الله ایران و حضرت ماه کمال میابد

  194. نور الزهرا می‌گوید:

    چند وقت پیش میخواستم یه وبلاگ بزنم با موضوع شهدای مظلوم فتنه ولی تیرم به سنگ خورد هیچکس آمار درستی نداره .از بی کفایتی بعضی ها؛ سبز ها شهدا رو هم مصادره کردن.بنیاد شهید هم اسامی رو نمیده. موندم چه کنم

  195. داداش مرتضی می‌گوید:

    مخلص داداش و سیداحمد

    http://up.iranblog.com/images/qrnqkww40qdrtbvzrrza.png

    حسین قدیانی
    حسنی مبارک
    حسن عباسی

    تو سایبر هم محاصرش کردیم…

  196. سلام برادر بزرگ بسیجیان ولایت مدار
    ما بیشتر اوقات از مطالب شما بهره مند میشویم و خوب استفاده می کنیم
    و تشکر می کنم از زحمت های شما
    ای کاش می شد شما رو از نزدیک ملاقات کنیم ان شاالله
    ما تا نزدیک عید اگر خدا بخواهد به سایت تبدیل می شویم (javon.ir) از شماتقاضای راهنمای در ارائه خدمت رسانی در فضای جنگ نرم و سایبری را داریم که به ما کمک و راهنمایی رسانید

    با تشکر
    یا علی رهبر فقط سید علی

  197. م.طاهری می‌گوید:

    فوق العاده است!
    این ایده فوق العاده است!
    این <> فوق العاده بود!
    اجازه بدهید پا در کفش بزرگان بکنم و همان طور که همیشه حاج سعید قاسمی می گوید، بگویم: به قول آقا روح الله می شد!
    حضرت آقا فرمودند این همت مضاعف و کار مضاعف باید ادامه پیدا کند
    ما باید ادامه اش بدیم دیگه
    اول از همه یه نمره منفی به خاطر چند روز اخیر به خودم می دهم
    و بعد
    بسم الله!

  198. رها می‌گوید:

    داداش حسین به بابا اکبر بگو برام دعا کنه
    به مولا خیلی دلمون گرفته
    ما بیشماریم
    زنده باد حزب الله

  199. صوت الرقیه(س) می‌گوید:

    سلام خسته نباشید … وب زیبا یی دارید…
    به ما سر بزنید و نظرتون رو بگید حتما…منتظرتونیم[گل]

  200. جا مانده می‌گوید:

    ما هم کلام دشمن حیدر نمی شویم
    با قنفذ و مغیره برادر نمی شویم
    ……….
    این است بهر اهل تبری بهین شعار :
    لعنت به موسوی که بود فتنه در وطن
    لعنت به خاتمی که شده یار اهرمن
    لعنت به آن شیخ حرامخوار بی سواد
    کروبی خرفت نفهم لجن نهاد
    از ما بترس طایفه ای پاک زاده ایم
    چون کوه پشت خامنه ای ایستاده ایم

    یا حق

  201. حامد اشعری می‌گوید:

    سلام حاج حسین.خوبی؟سلامتی؟دلتنگی رفع شد؟۵شنبه مغازه دلتنگ چی بودی؟گوشیت که ردیفه ایشالا؟
    سه شنبه کجایی؟میخواستم برم نهاوند اما دیدم تهران خبریه گفتم بروبچ رو تنها نذارم.برم ببینم واقعا بیشمارن یا نه…
    نمیخوای آپ کنی؟

  202. سجاد می‌گوید:

    سلام
    فکر کنم “به زودی” داداش حسین با “به زودی” رایج کمی تفاوت داره!!!!
    داداش حسین خسته نباشی مثل اینکه زیاد سرت شلوغ شده.آقا سید شما هم خسته نباشی.

    یا علی مدد

  203. به جای امیر می‌گوید:

    تحصن (گفت و شنود)

    گفت: سایت «ایران گلوبال» که از آمریکا و زیر نظر الیزابت چنی، دختر دیک چنی اداره می شود توصیه کرده که فتنه گران در مساجد تحصن کنند.
    گفتم: ای دل غافل! مثل این که بر و بچه های وزارت اطلاعات و سپاه در این سایت نفوذ کرده اند.
    گفت: سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی هم، این پیشنهاد را موثر دانسته است.
    گفتم: ظاهرا در سایت وزارت خارجه اسرائیل هم نفوذ کرده اند!
    گفت: از کجا می گویی؟!
    گفتم: از قرار معلوم نفوذی های سپاه و وزارت اطلاعات در «سیا» و «موساد» با القای این پیشنهاد قصد داشته اند اگر از فتنه گران چیزی باقی مانده باشد، آنها را هم لو بدهند.
    گفت: چطوری؟
    گفتم: خب! مطابق دستورات اسلامی، اگر نقطه ای از مسجد آلوده و نجس شود، پاک کردن آن بر همه مسلمانان واجب است.

  204. 12221157 می‌گوید:

    درود براو و همه همسنگرانش که که خود نامش حسین بود و لشکرش نیز همنام مولایش امام حسین (ع)
    قسمتی از پیام آقا به مناسبت شهادت شهید خرازی در هشتم اسفند ماه ۶۵

  205. حسین مادرندارد می‌گوید:

    شهید برونسی همیشه خانم را مادرم خطاب میکردند.به همه بگویید مادرم یعنی: هروله ی قلبها. “هروله یعنی ازاشک آرامتر وازعشق محزون تر”
    آمده ام انتقام سیلی مادربگیرم.آرامتر ومحزون ترازهمیشه…..

  206. وارث می‌گوید:

    سلام
    چند روز نتونسته بودم بیام به قطعه ۲۶٫ دلم تنگ شده بود.
    اومدم عرض ارادت کنم.
    موفق و موید باشید زیر سایه آقا امام زمان و در رکاب امام خامنه ای

  207. مرتضی می‌گوید:

    با خودم فکر میکنم نتیجه اینهمه فلسفه و منطق خواندن چه بود؟
    این چه علمی است که دردی از دین دوا نمیکند؟
    همه ی افتخارم این بود که روزی جانشین اساتیدم خواهم شد اما حالا این مساله برایم بی اهمیت شده
    امام علی (ع)فرمودند:
    درد دین داشتن بزرگترین دردهاست.
    و افسوس که از چنین دردی غافل ماندم…

  208. مهدی آنتی گرین می‌گوید:

    موسوی مرگت باد موسوی ننگت باد

    بجز آن شیخ و دو سید که فتنه گرند *** بنی آدم اعضای یکدیگرند

    http://mahdi2o3.blogfa.com/

  209. محمد می‌گوید:

    قابل توجه همه جلبکهای سبز
    تور تربیتی معرفتی زندان اوین ویژه عید نوروز
    مکان ثبت نام: …..

  210. فدای رهبر می‌گوید:

    سلام به داداش حسین و سید احمد
    این روزا هر کی رو میبنم به صرف قطعه ۲۶ دعوتش میکنم!و جالب اینکه همشون پایه میشن…حرفی که از دل برآید بر دل نشیند.مخصوصا که”جانا سخن از دل ما می گویی”به هر حال اجماعا مخلصیم .دعا کنید که خونه ی دلمون در آستانه ی سال نو خونه تکونی بشه از هر چی که دل آقا رو خون میکنه…یا علی

  211. فطرس ملک می‌گوید:

    سلام عرض ادب خدمت دادش حسین و سید احمد بزرگوار

    انشالله همیشه موفق و سلامت و پیروز باشید به کوری چشم دشمنانتان

  212. ریاست ... می‌گوید:

    به: حسین قدیانی
    سلام
    … بی مقدمه حرفم این است که شاید از گوگل بدتر همین برخی سایت های خبری خودمان هستند! سری به…. بزن می بینی. امام زمان بیشتر از اینکه دلش از اجنبی خون باشد دارد از درون اردوگاه خودی ضربه می خورد و افسوس که هنوز خاطره تلخ “تنهاترین سردار” در دوره ولایت حضرت مشهود است…
    یا بن شهید! قلمی بران … هنوز برخی ها منتظر دیدن سر بر نیزه اند تا بیدار شوند…
    اگر آفتاب طلوع کندو اینها نفهمند چه؟!!!
    یا منصور امت…

  213. جا مانده می‌گوید:

    سلام . منظور من از آن سه نفر ، خاتمی و موسوی و کروبی بودند . والا آنجا که لازم بود از شعر حذف نموده بودم…

    یا حق

  214. رضا می‌گوید:

    بنام او
    سلام اخوی
    اینکه از احساسات دینی در نوشته هات استفاده می کنی نقطه قوت مهمیه
    هر جا شور و شعور توام بشه تاثیرگذاری چند برابر میشه
    پیشنهاد:
    ….
    رمز ما _ یا زهرا (س)
    سیداحمد: پیشنهادتان را به اطلاع آقای قدیانی میرسانم.

  215. سلام علیکم
    اینجا خط مقدم
    کسی هست آیا؟؟؟؟؟؟؟

  216. خیبری می‌گوید:

    دلمون لک زده برای نوشته های بعدی ات حسین جان

    چند وقته که چیزی ننوشتی

  217. سلام بر داداش حسین و سیداحمد…..

  218. سعید توکلی می‌گوید:

    سلام.
    کجایی داداش؟

  219. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۱۴:۳۷
    تعداد افراد آنلاین: ۲۶ نفر

    ماشالله…
    داداش حسین عزیز بسیجیها فـــــــــــــــــــدائی داری….

  220. منتظر ظهور می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی به وبلاگ ما هم سری بزنید خوشحال میشیم

    به روزم با موضوع
    حوادث ایران در آستانه ظهور
    یا علی با سید علی تا ظهور

  221. سید احسان می‌گوید:

    بعد از بیست و چند ماه فتنه گری و سکوت…

    حالا که دم انتخاباته،

    میاد کارهای خودش را محکوم میکنه…

    خیلی ها هم براش کف میزنند…

    خیلی مسخره است.

  222. وصال می‌گوید:

    سلام
    فکر میکنم این دوازدهمین بار است که به قطعه سر میزنم و خبری نیست
    هرکجا و در حال انجام هر کاری هستید موفق باشید
    ما منتظر میمانیم

  223. وارث می‌گوید:

    سلام
    ان شاء الله به کمک هم روی گوگل رو کم میکنیم تا دیگه از این غلط ها نکنه

  224. مهره اضافه می‌گوید:

    قطعه قطعه مهره
    سلام
    فکنم خیلی طول می کشه تا بخشی از رمانتون رو ببرید (:
    کی بگوشه؟!!

  225. ریحانه می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی.بنده حقیر بعد از ۶سال فعالیت در عرصه وبلاگ نویسی از دیدن سایت شما در حیرت موندم.اجرکم عند الله.به امید ظهور یار.التماس دعا

  226. خیبری می‌گوید:

    یه روزی ، رو زگاری
    دو تا بچه بسیجی
    نمی دونم کجا بود
    تو فکه یا دوعیجی
    تو فاو و یا شلمچه
    تو کرخه یا موسیان
    مهران و یا دهلران
    تو تنگه ی حاجیان
    **************
    کنار هم نشستند
    دست توی دست هم
    با هم جناق شکستند
    با هم قرار گذاشتن
    قدر همو بدونن
    برای دین بمیرن
    برای دین بمونن
    با هم قرار گذاشتن
    که توی زندگیشون
    رفیق باشن و لیکن
    اگه یه روز یکیشون
    پرید و از قفس رفت،
    اون یکی کم نیاره
    به پای این قرارداد
    زندگیشو بذاره
    **************
    سالها گذشت و اما
    بسیجی های باهوش
    نمی ذاشتن که اون عهد
    هرگز بشه فراموش
    ****************
    یه روز یکی ازاون دو
    یه مهر به اون یکی داد
    اون یکی با زرنگی
    مهر رو گرفت و گفت” یاد”

    روز دیگه اون یکی
    رفت و شقایقی چید
    برد و داد به رفیقش
    صورت اونو بوسید
    گل رو گرفت و گفتش :
    بسیجی دست مریزاد
    قربون دستت داداش

    گل رو گرفت و گفت ” یاد ”

    *************
    عکسهای یادگاری
    جورابهای مردونه
    سربندهای رنگارنگ
    انگشتری و شونه
    این می داد به اون یکی
    اون می داد به این یکی
    ولی هر کی می گرفت

    می خندید و می گفت ” یاد”

    **************
    هی روزها و هفته ها
    از پی هم می گذشت
    تا که یه روز صدایی
    اینطور پیچید توی دشت
    یکی نعره می کشید :

    عراقی ها اومدن
    ماسکهاتونو بذارین
    که شیمیایی زدن

    از اون دو تا یکیشون

    در صندوقو گشود ،

    ماسک خودش بود ، ولی

    ماسک رفیقش نبود !
    دستشو برد تو صندوق

    ماسک گازشو برداشت ،
    پرید، روی صورت
    دوست قدیمی گذاشت !
    همسنگر قدیمیش

    دست اونو گرفتش
    هل داد به سمت خودش
    نعره کشید و گفتش :

    چرا می خوای ماسکتو
    رو صورتم بذاری
    بذار که من بپرم

    تو، دو تا دختر داری !

    ولی اون اینجوری گفت:

    تو رو به جون امام

    حرف منو قبول کن

    نگو ماسک رو نمی خوام

    زد زیر گریه و گفت :

    اسم امامو نبر
    ماسکو رو صورت بذار
    آبرو ما رو بخر!
    زد زیر گوشش و گفت :

    بچه ! چرا حالیت نیست
    کشکی قسم نخوردم

    اسم امامو بردم !

    اون یکی با گریه گفت :

    فقط برای امام !

    اما بدون ، بعد تو

    زندگی رو نمی خوام !

    *****************

    ماسکو رفیقش گرفت

    گاز توی سنگر اومد

    وقتی می خواست بپره

    رفیقشو بغل کرد

    لحظه های آخرین

    وقتی می رفتش از هوش

    خندید و گفت: برادر!
    ” یادم تو را فراموش ”

    ******************
    آهای آهای برادر !

    گوش بده با تو هستم
    یادت می یاد یه روزی
    باهات جناق شکستم
    تویی که روزمره گیت
    توی خونه نشونده
    تویی که بعد چند سال
    هیچی یادت نمونده
    عکسهای یادگاری
    جورابهای مردونه
    سربندهای رنگارنگ
    انگشتری و شونه
    هر چی رو بهت میدم
    روی زمین می ندازی
    میگی همش دروغ بود!
    ” یاد ” نمیگی، می بازی!!!

  227. ravifa می‌گوید:

    ندیده بودم مطلب دیر بدیر بذارید
    خیره ایشالا

  228. احدزاده می‌گوید:

    به گزارش یکی از خبرگزاری ها، حسن مشیمع رهبر جنبش حق بحرین که به عنوان یکی از اصلی‎ترین جنبش‎های مخالف بحرینی شناخته می‎شود، و پس از سال‎ها تبعید سه روز پیش به منامه بازگشت گفت اگرارتش عربستان درامورداخلی بحرین دخالت کند، درآن صورت ارتش ایران نیزحق این دخالت را برای حمایت از معترضان بحرینی خواهدداشت.

    صدای یاری شیعیان می آید

  229. سلام چی شده؟
    چرا ما را تایید نمی کنید؟

    خانه تکانی عید:
    http://eslami1414.persiangig.com/image/1390/noroz2.jpg
    (این نوع طرح ها هم لازم است)

  230. پسرشجاع می‌گوید:

    سلام دلاور

    میخوام بگم اکثر مردم شهر های کوچک رو روستا حوصله اینترنت را ندارند
    اونایی که تو نت هستند حوصله مزخرفات بالاترین و کلمه و بی بی سی و سایتهای دروغگو را ندارند .یعنی اصلا وارد این سایتها نمیشن …..
    گاهی وقتها که با اونا حرف میزنم اصلا خبر ندارند چی شده
    باورتان نمیشه از اغتشاشات تهران هم تا تلویزیون ایران نگه خبری ندارند یعنی نمیخوان چیزی بدونن .وقتی مطلع شدند به ریش این سبزهای مغز فندقی میخندند …اینا مطیع محض رهبری عزیز هستند و تمام …و منتظرند تا رهبری دستوری بدهد ..

    آخه اینجاها و شهرهای غیر تهران از این خبرا نیست
    نه شعار نویسی نه هیچی ..پارس سگان سبز یزیدی اینجا شنیده نمیشود
    البته زوزه شغالان و سگهای گله چرا ..اما سگهای سبز نه ..

    وقتی میخوام از این مسائل حرف بزنم میگویند : جان مادرت ولش کن بذار کمی بگوییم و بخندیم
    بیکاریها ؟
    اینها از سینه چاکان و عاشقان ولایت و رهبری عزیز و انقلاب هستند
    پدرانشان و خودشان از بسیجیان با وفای انقلاب و رهبری هستند..

    باور کن اگر رهبری فرمان نابودی منافقین سبز را بدهد در عرض چند دقیقه نابودشان میکنند .

    انقلاب اسلامی ایران نیروهای با وفا و آموزش دیده و عاشق ولایت خیلی زیاد دارد .
    اینجا از صدای آمریکا و بی بی سی و فارسی وان خبری نیست ….
    اینجا از نوکر صفتان غربزده و سبزهای یزیدی خبری نیست ..اینجا همه حسینی اند …
    وقتی ایام محرم دوتا کلمه در باره اغتشاشات بالای منابر حرف میزنند همه حوصلشون سر میره
    آخه برای مردم اینجا این چیزها خنده داره …
    یعنی انگار وجود نداره
    چون اینا مسئله براندازی حکومت را یک مسئله خنده دار و محال میدانند
    فیس بوکیها و بالاترینها و کانالهای دروغ پرداز هنوز این مسائل را نمیدانند
    عقبه و ریشه انقلاب در روستاها و شهرهای کوچک و جنوب شهرهای بزرگ وجود دارد
    اونا این چیزها را نمیبینند

    اینها یزیدیان سبز را دیوانه میدانند …موسوی و کروبی و اعوان و انصارشان را روانی میدانند و از کارهای مضحک این دیوانگان فقط میخندند
    خلاصه میخوام بگویم که …..کسانی که فکر میکنند انقلاب و اغتشاش اینترنتی در ایران اثر دارد خبری از حقیقت اعتقادات مردم ندارند …

  231. مبارز می‌گوید:

    این مرده را دفن کنید !!!
    بوی تعفن این مرده قابل تحمل نیست…دیر زمانی است که از مرگ این جنبش میگذرد و فقط دفن آن مانده که نمیدانم این را دیگر می توان سپرد به قوه قضاییه و مامورین امنیتی یا باز هم باید مردم وارد شوند….

    اگر چه کفن و دفن بعضی اموات هم فتنه انگیزاست(نمونه اش همان میتی که برای دفنش اشخاصی وارد حرم حضرت معصومه شدند و حرکاتی کردند که فتنه انگیز و دون شئن حرم آن حضرت بود)اما دیگر بوی تعفن آن قابل تحمل نیست….

  232. حسین می‌گوید:

    سلام پس کجایید؟ دلمون تنگ شد منتظریم

  233. فاطمه محمدی می‌گوید:

    بعد از ۱۸ تیر سال ۷۸ کسی از شخصیت های سیاسی دعوت شده بود که برای سخنرانی نیامد. گفت: «می ترسم مردم نیایند و من ضایع بشوم. نمی آیم از رهبری دفاع کنم». بعد از اینکه شما مردم تلویزیون در ۲۳ تیر ماه دیدده بود، گفته بود: «عجب مردم اینقدر طرفدار رهبری هستند، اگر «! اگر می دانستم، می آمدم.» تو نیامدی و نمی آیی و نخواهی آمد.

  234. مهدی می‌گوید:

    و انتظار
    چه سخت است ،
    ………
    که یادمان انداختی غربتش را
    و او سالهاست ،
    منتظر ماست .

  235. ابراهیم خادمی - دبیر ریاضی - ساری می‌گوید:

    سلام به حزب الله

    نیم ساعت پیش رسانه شیطان (بیبیسی) اعلام کرد دو (( اصحاب )) فتنه رو بردن زندان حشمتیه. کلی هم روش کار تبلیغاتی کرد و طبق معمول غیر مستقیم قرار راهپیمایی فردا رو واسه جلبکها گذاشت.
    باز این جلبکها شروع کردن به رجز خونی و فردا رو قرار لشگرکشی گذاشتن.
    آقا ما دیگه خسته شدیم به علی. تو روز روشن دروغ میگن (( مثل سگ )).

    تا کی شعار بدیم ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند؟
    آقاجون آقا که نمیتونه بگه شما بریزین تو خیابون و قال قضیه رو بکنین.

    حاجی وقتش نیست حزب الله بریزه تو خیابون؟
    آقاجون یه هماهنگی بکنیم بچه ها از کل کشور جمع شن بیان تهران.
    یعنی ما به اندازه چهارتا قرتی عرضه نداریم با وب هماهنگ کنیم؟

    به نظرتون چیکار کنیم.
    ( البته یادمون باشه که حرف آخر رو علمدار این نهضت ( حضرت ماه ) میزنه )

  236. مرتضی می‌گوید:

    سلام برادر ولایت مدار با بصیرت
    با شعر فتنه جدید به روز هستم
    یا علی

  237. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۲۲:۴۸
    تعداد افراد آنلاین: ۴۲ نفر

    ماشالله حزب الله
    داداش حسین عزیز بسیجیها که دلمون برات تنگ شده فــــــــــــــدائی داری….

  238. محمدی می‌گوید:

    ساعت سه شد حوالی میدان انقلاب
    می آمدند مردم خود را زده به خواب
    جمعی فریب خورده ی در حسرت سراب
    یک دسته موج سبزی و اوباش ، با نقاب
    مردان بی شرافت و زن های بی حجاب
    با کینه و نگاه پر از ترس و اضطراب
    پرتاب می کنند به ما بطری شراب

    ما هم به نام نامی حیدر ابوتراب
    کردیم عیش این همه دیوانه را خراب !
    .
    سلام داداش حسین…

  239. فدایی سید علی می‌گوید:

    سلام سلام سلام سلام……..
    سلام به تعداد تک تک روزای این یکی دو ماهی که نبودم
    خیلی دلم تنگ شده بود خیلی
    و حالا من کلی عقب افتادم از نوشته های شما
    راستی دیدم دو نفر دیگه هم با همین اسم پیام گذاشتن.خوشحال شدم.
    راستی قالب جدید مبارک.به نظرتون یه چیزی کم نداره؟؟؟

  240. ستاره خرازی می‌گوید:

    گر حنجره های سابقون خاموش است
    خون جگر بسیجیان در جوش است
    تا هست بسیج و حضرت خامنه ای
    ای پیر جماران علمت بر دوش است

    ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم
    سلام

  241. دوازدهمین برکت می‌گوید:

    سلام خدا قوت.

    بیایید همه با هم دعا کنیم بیداری اسلامی در عربستان و اروپا و … هم شکل بگیره.

  242. ستاره خرازی می‌گوید:

    شیش نفری نشستیم تو کوپه من فقط دو تا شونو میشناسم حرفاشون برام جالب نیست
    یه خورده می گذره میگم کی اینجا قطعه ۲۶ رو می شناسه یکیشون میگه من میگم نظر هم میذاری میگه آره اسمشو می پرسم میگه
    میگه البته یه ماهی میشه تو قطعه نیومدم
    منم شروع میکنم راجع به پست های جدید تا جایی که یادمه باسش تعریف میکنم
    بش می گم چرا با اسم پسرونه نذر میذاری میگه اسم وبلاگمه
    دیگه چیزی نمی گم
    اون اوایل دوستام می گفتن با اسم پسرا بنویسی راحت تریا، ولی من قبول نمی کردم
    یاد داستان حضرت زهرا س و مرد نابینا میوفتادم با خودم میگفتم طرف مقابل منو نمی بینه من که می دونم اون نامحرمه
    خلاصه که قطعه ۲۶ واسطه دوستی منو و دوستم شد بعدا به کلی نقطه و حتی دوستای مشترک رسیدیم خیلی برام جالب بود

  243. صبا می‌گوید:

    سلام…

  244. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    گریه (گفت و شنود)

    گفت: تعدادی از مدعیان اصلاحات که به خارج از کشور گریخته و پناهنده شده اند از بی محلی دولت های خارجی کلافه شده و زبان به گلایه گشوده اند.
    گفتم: چشمشان کور! دنده شون نرم! اگر بعضی غلط ها را نمی کردند به این حال و روز نمی افتادند!
    گفت: به موسوی و کروبی و خاتمی فحش می دهند که چرا آنها را دچار توهم کرده بودند و حالا که به خارج از کشور پناهنده شده و فتنه هم شکست خورده، دیگر خارجی ها هم تحویلشان نمی گیرند.
    گفتم: حیوونکی ها!
    گفت: یکی از آنها در سایت «توئیتر» با حسرت نوشته است «وقتی پناهنده شدیم از وعده ها چه خوشحال بودیم و حالا از بی محلی کشورهای پناه دهنده داریم دق می کنیم».
    گفتم: پسربچه ای گریه کنان پیش مادرش رفت. مادر با نگرانی پرسید؛ چرا گریه می کنی؟ و پسربچه گفت؛ بابا داشت میخ می کوبید، چکش محکم روی انگشتش خورد. مادر گفت؛ این که گریه نداره، تازه یک کمی هم خنده داره! و بچه گفت؛ مامان جون! من هم اول خندیدم، اما بابا محکم زد بیخ گوشم!

  245. قاصدک منتظر می‌گوید:

    سلام,دلمون برای نوشته جدیدتون تنگ شده.

  246. آزاد اندیشی می‌گوید:

    سلام خدا قوت

    لطفا به ما هم سربزنید، به روزم.

  247. محمدی می‌گوید:

    کجایی داداش؟؟؟؟

    نیستی!!!!

  248. وصال می‌گوید:

    آقای قدیانی حالتون خوبه؟

  249. بیشمار نقطه چین ... می‌گوید:

    روزگار غریبی است …
    بوی نان هم غریبی می کند این روزها بین بوی این همه پیتزای رنگارنگ …
    بوی نان درست مثل بوی کار است …
    کارهای مضاعفی که پدر انجام میداد با کمک همتی که مادر هر روز مضاعفش می کرد …
    عجب روزگار غریبی است …

  250. جواد می‌گوید:

    سلام و درود
    خاستم لینکت کنم بلاگفا خطا داد : لینک سایت های غیر اخلاقی ممنوع
    با پوستری در مورد توهم اسرائیل بروزم
    به ما هم سر بزنید

  251. فاطمه.ک می‌گوید:

    سلام…. امیدوارم که حالتون خوب باشه…
    دیدم بچه ها واستون طرح میزنن… گفتم منم از قافله عقب نمونم!
    اینم یه طرح گرافیکی که خود بنده طراحی کردم، که البته قابل شمارو هم نداره…
    تقدیم به ستاره ی حضرت ماه… حسین قدیانی
    http://s1.picofile.com/file/6392085510/GHADiANY.png

  252. دیگه دارم نگران میشم.پس کجایی جوونمرد؟

  253. بی می‌گوید:

    تبریک … آخر سر این سران فتنه رو گرفتن ..
    به مادربزرگ گرام شادمانی من رو بگو……..

  254. ط. ز می‌گوید:

    منتظریییییییم…

  255. نا شناس می‌گوید:

    با سلام به نظر من نیازی نیست که هرکس جداگانه برای خودش یک سایت و یا یک وبلاگ داشته باشه اگه مطالب و نظرات همه در یک سایت واحد مثل همین قطعه ۲۶ فرستاده بشه و در معرض دید همه قرار بگیره بهتره. یعنی تمرکز مطالب در تعداد کمی وبلاگ یا سایت

  256. سیده می‌گوید:

    آقای قدیانی! اگر کسی بازید روزانه ی وبلاگش زیر ۲۰۰ که چه عرض کنم، زیر ۲۰ هم که نه زیر ۱۰ باشد، باز هم از نظر شما تیری بر قلب دشمن زده است؟ خواهش میکنم ناامیدم نفرمایید!

  257. داداش مرتضی می‌گوید:

    سلام
    سید جان شما از داداش حسین خبر نداری؟

  258. سلاله 9 دی می‌گوید:

    خداوندی که سزاوار ستایش است،محبت علی (ع)و فاطمه(س) و فرزندانشان(ع) را برهمه انسان ها عرضه کرد.سپس از میان گروهی که پیش از دیگران پذیرفتند ،عده ای را به پیامبری برگزید و از میان گروهی که پس از پیامبران پاسخ دادند،شیعیان را برگزید و خداوند همه ی آنان را در بهشت گرد هم آورد.
    پیامبراکرم (ص)

    {نمی خواهی بشکنی آن دست را که در فضای سایبر دارد سیلی می زند به کلمه “فاطمه زهرا”؟}

  259. saeid montazer می‌گوید:

    با سلام
    از وبلاگ بنده دیدن فرمایید و با نظراتتون در بهتر شدن وبلاگ راهنماییم کنید.
    یا علی التماس دعا
    http://montazer-designed.mihanblog.com

  260. یا خامنه ای می‌گوید:

    نامه توکلی به رئیس جمهور واقعا بجا و فوق العاده بود، این مشایی داره احمدی نژاد رو به کجا می بره؟

  261. رامیم می‌گوید:

    مطلبی در حول و حال مطلب شما؛ به قصد قدرشناسی:

  262. یعقوب می‌گوید:

    یاده امام و شهدا دلو می بره کرب و بلا

  263. عبد الزهرا می‌گوید:

    ما بی خیال حرمت مادر نمی شویم
    با هر که خصم زهراست برابر نمی شویم

    بیایید موتور جستجوی ایرانی خلق کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.