همه خریدهای “ف. ه”

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ کاری از دوست خوبم سجاد

۵ عکسی که پائیز امسال از ماسوله گرفتم

همانطور که می دانید از بعد ۲۵ بهمن قرار است منافقین ۵ روز ۵ روز با برگزاری تجمع، یک حال اساسی به جمهوری اسلامی بدهند. اخبار “خمسه خمسه” جنگ تحلیلی، پیش پیش در زیر می آید:
۱ اسفند ۸۹: “ف. ه” در تقاطع ولیعصر-فاطمی دستگیر و سپس آزاد شد. وی هدف خود از حضور در محل قرار منافقین را خرید لباس شب عید عنوان کرد. سال ۸۸ هم خرید ساندویچ نامبرده را به خیابان انقلاب کشاند.
۵ اسفند ۸۹: خانم “ف” در میدان بهارستان بازداشت و دقایقی بعد آزاد شد. وی که به منظور خرید کارت پستال برای مهدی هاشمی به میدان بهارستان آمده بود، هدف خود از حضور در محل تعیین شده برای اغتشاش منافقین را خوردن هویج بستنی از آبمیوه فروشی های نبش بهارستان عنوان کرد.
۱۰ اسفند ۸۹: یک آقازاده معروف لحظاتی پیش در خیابان امیرکبیر(پشت چراغ برق) بازداشت شد. گفته می شود این محل، مکان قرار آشوب طلبان بوده، اما فرد بازداشت شده هدف خود از آمدن به این خیابان را بستن رینگ اسپرت به ماشین خود ذکر کرد. این فرد هم اینک آزاد شده است.
۱۵ اسفند ۸۹: فرزند یکی از سران فتنه در پارک دانشجو برای دقایقی بازداشت و سپس آزاد شد. اگر چه بنا بر اطلاع رسانی سایت های ضد انقلاب و برخی شبکه های ماهواره ای، پارک دانشجو محل اجتماع ادعایی منافقین بوده است، اما “ف. ه” به خبرنگار ما گفت: آمده بودم پارک دانشجو تا از دکه این پارک برای “فی فی” و “می می” تنقلاب پلاستیکی بخرم. یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، با تایید ادعای فوق، از علاقه “فی فی” به هله هوله و “می می” به اسمارتیز خبر داد.
۲۰ اسفند ۸۹: خواهر “م. ه” در میدان محسنی دستگیر شد. گفته می شود وی در حال سر دادن شعار بوده است اما این آقازاده ضمن مضحک خواندن این خبر تصریح کرد: علاقه من به ورزش ایروبیک باعث شد به میدان محسنی بیایم و یک عدد دستگاه ویبراتور بخرم که متاسفانه برای لحظاتی بازداشت شدم. فائزه ادامه داد: جلوی ویترین مغازه بودم که فهمیدم از قرار در این محل خبرهایی هست که البته روح من از آن بی خبر است.
۲۵ اسفند ۸۹: خانم “ف” که نیم ساعت پیش در چهارراه پارک وی بازداشت شده بود، الساعه آزاد شد. سخنگوی کاخ سفید دیشب از منافقین خواسته بود ضمن گرامیداشت آئین چهارشنبه سوری امسال، انتقام چهارشنبه سوری یخ سال ۸۸ را هم بگیرند. چهارراه پارک وی از جمله مکان هایی است که قرار بود اغتشاش طلبان، ضمن تجمع، علیه جمهوری اسلامی شعار بدهند. خانم “ف” البته همزمانی حضور خود با تجمع منافقین را اقدامی کاملا خودجوش(!) خواند و ادعا کرد: آمده بودم از خشکبار تواضع، آجیل و پسته نوروز را بخرم. آنقدر هم صف طولانی بود که!
۳۰ اسفند ۸۹: “ف. ه” در عبدل آباد دستگیر و بعد از چند دقیقه آزاد شد. وی که قصد خود از حضور در محله عبدل آباد را مظنه کردن قیمت ماشین های شاسی بلند عنوان کرد، بیان داشت: اصلا در جریان تجمع اغتشاش طلبان در این مکان نبوده ام. یک دلال که اصرار داشت نامش فاش شود، به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: “ف. ه” از همان اول هم معلوم بود که بخرش نیست.
۵ فروردین ۹۰: “ف. ه” در کیش برای دقایقی بازداشت و سپس آزاد شد. اگر چه بنا به اطلاع رسانی ضد انقلاب در شبکه های اجتماعی توئیتر و فیس بوک، کیش محل تجمع آشوب طلبان معرفی شده بود، اما “ف. ه” در لحظاتی که بازداشت بود مدعی شد: برای دیدن اره ماهی، نهنگ، عروس دریایی، کپور، قزل آقا و دلفین به خلیج نیلگون همیشه فارس آمده است. گفتنی است قزل آلا از جمله آبزیانی است که در دریاچه خزر زندگی کاملا ساده ای دارد.
۱۰ فروردین ۱۴۰۰: یک آقازاده معروف که برای خرید فلافل به ترمینال جنوب آمده بود و اصلا هم کاری با ادعای رسانه های ضد انقلاب نداشت، بدون آنکه بازداشت شود، برای لحظاتی آزاد شد!
۱۵ فروردین ۱۴۰۵: خانم “ف” که به منظور خرید دلار و کاپشن چرم به میدان فردوسی رفته بود، ضمن رضایت از خرید خود، مشترک “نوین چرم” شد. 
۲۰ فروردین ۱۴۱۰: “ف. ه” با حضور در محله ناصر خسرو ضمن خرید سلکوکسیب، از نبود ترامادول در راسته دلالان این منطقه انتقاد کرد. وی به قیمت قرص نوافن در ناصرخسرو اشاره و از برخورد نامناسب برخی فروشنده ها با مشتریان گلایه کرد. وزارت بهداشت در واکنش به این خبر قول رسیدگی داده است.
۲۵ فروردین ۱۴۱۵: آقازاده یکی از سران فتنه نسبت به پلمپ مغازه چند مال خر در محله سید اسماعیل ابراز نگرانی کرد. وی که به منظور کاستن از هزینه های مصرف به “سد اسمال” آمده بود تا لوازم دزدی بخرد، بعد از این خرید، به گمرک رفت و ضمن خرید دوچرخه، سر قیمت با فروشنده دعوایش شد که نیروی انتظامی فروشنده دوچرخه را برای لحظاتی بازداشت کرد. “اصغر آقا” تا لحظه تنظیم این خبر در سلول انفردای به سر می برد.
۳۰ فروردین ۲۰۲۰: “ف. ه. سیزدهم” از نوادگان خانم “ف” در میان تدابیر شدید امنیتی برای خرید خروس لاری، خروس جنگی، کفتر و بلبل به محله مولوی رفت. وی بعد از ظهر قرار است برای خرید خنچه عقد به کوچه برلن برود. قرار است تا پایان سال جاری یک مجتمع تجاری در محله “خاک سفید” افتتاح شود!    

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سعید.ح می‌گوید:

    سلام اخوی

    برام ایمیل زدن جلبک ها بخون و بخند…

    *
    Baradar Ghadyani : Payame Enghelabe Ma Ein Ast‏

    Vahid Bolandi

    *
    vbolandi@yahoo.com

    گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام

    و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهای‌تان زخم‌دار است با ریشه چه می‌کنید؟

    گیرم که بر سر این باغ بنشسته در کمین پرنده‌اید پرواز را علامت ممنوع میزنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟

    گیرم که می‌کشید گیرم که می‌برید گیرم که می‌زنید با رویش ناگزیر جوانه چه می‌کنید؟

    زنده باد یاد و خاطره همه شهیدان جنبش سبز

    ما تا آخر ایستاد ه ایم تا ایرانمان را از دست شما یغماگران حرامی بازستانیم

    ستاد هماهنگی راه سبزامید

    اطلاع رسانی سراسری سبزایران- شاخه ایمیل

    همه باهم بگیم:
    ززززززززززرررررررررررررررششششششششششککککککککککککککککککک

  2. پرستوی مهاجر می‌گوید:

    سلام به همه ستاره ها
    آقای قدیانی و سید احمد خسته نباشید
    خوشم می آید که “ف ه” همیشه پای ثابت نوشته های ظنز و جدی شماست . خوب دیگه کار “ف ه” از سیاست به کمدی کشیده شده است. باز هم خدارا شکر که لبخندی به لب خلائق می نشاند.
    می بینم که بر تعداد بسیجیان اسرائیلی کش و آمریکایی کش در سراسر دنیا هر روز افزوده می شود.
    ستاره ها و بسیجیان عزیز خدا قوت. به امید ظهور

  3. مصطفی می‌گوید:

    السلام علی الحسین
    و علی اصحاب الحسین
    و علی اصحاب ابن حسین فی آخرالزمان.

    خسته نباشی برادر. این بالایی روزی شما بود همین موقع نوشتن رسید…

  4. سیاست رو از بابای “ف.ه” یاد بگیرید
    دیروز دیدید رفته بود کنار آقا خودش رو جا کرده بود؟ یکی نیست بگه نماز جمعه هم آقا بود اونروز چرا نیومدی؟

  5. سیداحمد می‌گوید:

    🙂
    بسیار عالی.
    عاشق شهامت و شجاعتتم داداش جان.

    (ف. ه. سیزدهم” از نوادگان خانم “ف) خیلی عالی بود.
    خیر دنیا و آخرت نصیبت سالار.

  6. م.اشرف می‌گوید:

    سلام به همگی
    طنز به معنای واقعی کلمه بود. فوق العاده گزنده. با تبسمی بر لب خواندم در حالی که تا عمق وجودم می سوخت. اللهم عجّل لولیک الفرج و فرجَنا بِهِم.

  7. سلاله 9 دی می‌گوید:

    خیلی خوشحالم که دست از سر این خاندان بر نمی دارید و هر شب مطلب جدیدی برایشان می نویسید.تا وقتی که آنها با این نظام بر آمده از خون شهدا در افتاده اند ،زهر آتشین کلماتتان نثارشان.ممنون و تاوقتی قلم شما هست چه نیازی به بازداشت و زندان،نوشته هایتان برایشان کافی است.

  8. م.اشرف می‌گوید:

    یک ف.ه که به شدت می خواست نامش فاش شود خبر خبرهای سریالی را تکذیب کرد و گفت اسفند اصلا سی ام ندارد. این آقا زاده تأکید کرد من هیچ چیز نخریده ام, هر کس هر جا هر چیز پیدا کرد اعلام کند من به نامش میکنم.

  9. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر حسین*

  10. سید بنیامین آدینه می‌گوید:

    داداش حسین بازم خسته نباشی عزیز..
    ولی عزیزم امیدوارم که به سال ۹۰ نکشه و با ظهور آقا امام زمان ریشه این فاحشه و خاندانش از روی زمین کنده بشه . الهی آمین

  11. نسترن می‌گوید:

    از ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ از همه بیشتر خوشم آمد.ممنون

  12. سجاد می‌گوید:

    سلام حاجی
    خسته نباشی
    اینم از محصولات فتوشاپ! امیدوارم دیگه از دستم دلخور نباشی. اگه صلاح دیدی و دوست داشتی بزارش رو سایت.
    حسین قدیانی: ممنون اما کمی در طرح شما دست بردم.

  13. کاووس می‌گوید:

    در این خاطره حضرت آقا بشارتی نهفته است !
    kawooss.mihanblog.com/post/14

  14. مرصاد می‌گوید:

    عجب پشتکاری!!!

    تعطیلی بردار هم نیست

  15. lilipar می‌گوید:

    خیلی قشنگ بووووووووووووووووووووووود دستتون درد نکنه کلی خندیدم

  16. سربازةٌ می‌گوید:

    “۱۰ فروردین ۱۴۰۰: یک آقازاده معروف که برای خرید فلافل به ترمینال جنوب آمده بود و اصلا هم کاری با ادعای رسانه های ضد انقلاب نداشت، بدون آنکه بازداشت شود، برای لحظاتی آزاد شد!”
    .
    .
    فلافل؟! فکر کنم “آقا زاده” نبوده، او “آقا” زاده بوده!
    ————————
    جالب بود!

  17. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۲۱:۴۹
    تعداد افراد آنلاین: ۴۹ نفر

    ماشالله حزب الله
    داداش حسین بی همتای بسیجیها فـــــــــــــــــــــــــــــــــــدائی داری….

  18. سلاله 9 دی می‌گوید:

    آخی
    می خواسته کارت پستال بخره برای داداشش.این نظام خیلی نامرده که شب عیدی بین دو تا خواهر برادر این طوری جدایی انداخته. بگید مهدی هاشمی برگرده باهاش زیاد کاری نداریم.بنده ابلیس می خواسته یه انقلاب مخملی هم تو ایران راه بندازه که تازشم نتونسته .فقط می خوایم بدونیم چند تا تراول خرج کرده و داده به اراذل اوباش که برن اماکن عمومی رو آتیش بزنن؟واقعا چند تا؟

  19. سعید توکلی می‌گوید:

    سلام داش حسین
    داداش ایشالله قبل ۱۴۰۰ امام زمان بیاد.
    ای داد بیداد از این همه نامردی در حق سیدعلی.
    داداش امام موسی صدر دریاب که میگن داره آزاد میشه.
    مراقب خودت باش
    دوست دارم
    یاعلی

  20. وائل می‌گوید:

    اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم

  21. وائل می‌گوید:

    سلام برادر
    خدا قوت
    تنت سلامت و قلمت کوبنده

  22. وائل می‌گوید:

    یا مهدی تا انقلاب مهدی

  23. وائل می‌گوید:

    ۴۴ نفر انلاین
    بر چشم بد و حسود لعنت

  24. پرستوی مهاجر می‌گوید:

    سلام ستاره ها
    اولاً بسی خوشحال شدم که برای اولین بار اول شدم.
    دوم اینکه شنیدید قزافی برای سبزهای لجنی لیبی (طرفدارانش) فراخوان داده که فردا با نشان سبز به حمایت معمر قزافی بیایند فکرش را کنید که سبز لجنی در حمایت از دیکتارتورها بین المللی شده است. برگ سبزی دیگر به افتخارات سبزها اضافه شد. خدایا شکرت که اینچنین سنبل به زباله دان تاریخ پیوسته اینها را به لجن کشاندی.

  25. طاهره فتاحی می‌گوید:

    خیلی دوست دارم اینها بمیرند.
    دلم می خواهد ببینم چجوری می میرند…

  26. صدرا می‌گوید:

    تنفسِ مصنوعے هم شاید به داد نابسامان اوضاع فرهنگ نرسد، کُما شاید تنها واژه اے باشد که چشم در چشمان این آشفته بازار ورشکستگان سیاسے دوخته است و او نیز در او فرو. و باز صداے قدم هاے مرتضے و لحن نگاه رازآمیزش در تو نقش مے بندد که ” هنر و ادبیات چه بدانند و چه بدانیم و چه ندانند و ندانیم، عین پیکار است و هنر مگر چیست، جز تجلے حیات هنرمند و حضور او در جهان” .
    http://philsoph.parsiblog.com/

  27. ثبت اسرار می‌گوید:

    سلام! مطالب خوب و زیبایی دارید.استاد!
    راستی! سنگری هرچند با گونی شن درست کردم. لطفا بخوانید و نظر بدهید.

    با “بی آر تی بصیرت” به روزم!

  28. سید حسین عابدی می‌گوید:

    منم یک عرض ارادتی به دختر هاشمی کردم.
    یک نگاهی به کیک و ساندیس بندازین.

  29. خان باجی می‌گوید:

    سلام
    شنیدید عالیجناب راس فتنه چی گفته ؟
    گفته : فائزه کار خلاف قانون و حرام انجام داده چرا بازداشت نشه ؟
    .
    نمی دونم بگم هاها یا بگم یاح یاح
    دیگران هم خلاف قانون و فعل حرام انجام میدن چرا سه سوته آزاد نمی شن ؟
    شاید برای اینکه دختر زشت بابا نیستیم ؟

    یاعلی

  30. تارا می‌گوید:

    شنیده بودیم میگن از هر انگشت هزار و یک هنر میباره ولی ندیده بودیم! خدا رو شکر اشنایی با حسین قدیانی عزیز این ندیدن و به دیدن تغییر داد! خدا قوت فرمانده…

  31. خان باجی می‌گوید:

    چرا از ۵ عکس ، فقط یک عدد آن را می بینیم ؟
    این دفعه لطفا از جواهر ده هم عکس بگیرید ؟ اگر ممکنه شد لطفا بروید دم در هتل پردیس بایستید که بهتر بتوانید عکس از ویلای آقازاده ها بگیرید .
    باتشکر

  32. مراد مهربان می‌گوید:

    سلام علیک
    خیلی مخلصیم داداش حسین
    از طرف بسیجی های قاین در خراسان جنوبی عرض ادب مبکنم خدمتت
    موفق باشی.
    یا حق
    سیداحمد و حسین قدیانی: به بچه های خوب قائن، سلام برسانید. از اینکه قطعه ۲۶ دوستان خوبی چون شما دارد، به خود می بالیم.

  33. سیداحمد می‌گوید:

    احسنت، عکسها بسیار زیباست.
    ماشاء الله داداش حسین هنرمند ما.

    ممنونم از شما؛
    لذت بردیم داداش جان.

  34. خسته اما امیدوار می‌گوید:

    سلام.
    یارب دعای خسته دلان مستجاب کن.

  35. مجنون المهدی می‌گوید:

    خیلی با حالی!

  36. نسترن می‌گوید:

    عکسها فوق العاده بود، مخصوصا خداحافظ ماسوله.ممنون از شما.

  37. احدزاده می‌گوید:

    متن زیبا و بسیار سنگینی بود ولی تلخی عجیبی داشت که واقعیت بودنش بود

  38. سوسو می‌گوید:

    سلام ایشالا به ف ه سیزدهم نرسه واون پیامک انتخاباتی درست در بیادکه:
    بعد از ۵۰ سال…….
    .معلم تاریخ:چه کسی سلسله ی اکبر شاهیان را منقرض کرد
    دانش آموز:آهنگر زاده ی فقیری به نام محمود احمدی نژاد!!!!

  39. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    سلام

    خصوصی

    ((۲۰ فروردین ۱۴۱۰: “ف. ه” با حضور در محله ناصر خسرو ضمن خرید سلوکسیب، ))

    نام صحیح دارو سلکوکسیب celecoxib میباشد.نوعی داروی ضدالتهاب غیراستروئیدی است که مزیتش نسبت به هم خانواده های دیگرش عدم عوارض گوارشی است.
    سیداحمد: از توضیح شما ممنون. داداش حسین این قبیل نظرات را عمومی دوست دارند.

  40. این “ف” یا “ف ه ” که تو این متن نوشته شده منظور همون فاحشه هست دیگه؟؟؟

  41. سلاله 9 دی می‌گوید:

    با سلام خدمت مدیر و مبصر محترم قطعه مقدس ۲۶ اجازه هست یک دعای توسل بگذارم در قطعه؟
    سیداحمد: ممنون می شوم.

  42. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    مقدمه ی ۳۰ فروردین ۲۰۲۰ واضح بود ولی موءخره اش مبهم.

  43. سوسو می‌گوید:

    همیشه از اینکه دست خالی جایی بروم ناراحت بوده ام .متاسفانه آنقدر بضاعت مجازی ندارم حتی عکسی برایتان بفرستم اما به شما ارادت دارم .قلمتان را بی تملق می ستایم .خوشم می آیداز این بازی موزون کلمات که در خدمت هدفی نورانی هستند .ترکیب این قلم با شجاعت قفل فرمان محشر است .بعضی نویسنده ها زیادی درسکوت میمانند.خیال ورشان می دارد. شما بی شک یکی از تئوریسین های بچه های ولایی هستید.

  44. ر.ر می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین بسیجیها و سید احمد بزرگوار
    خدا قوت
    همه عکسها زیباست از اون ۵ عکستون سومین عکس من رو یاد یه خوابی که تو محرم دیدم انداخت چقدر زیباست
    ممنون
    حسین قدیانی: خدا را شکر!

  45. فدایی رهبر می‌گوید:

    شنیدم مهدی هاشمی به جرم همدستی با اجنبی ها دستگیر شده

  46. انتظار زیباست می‌گوید:

    سلام
    امشب دکتر عباسی در سالن خاتم الانبیا رشت، یادی از شما کردند و نقدتون به قوه قضاییه و از بی تحملی بعضی ها گله!!

  47. سلاله 9 دی می‌گوید:

    بسمِ الله رحمن الرحیم اَللّهُمَّ اِنّی اَسئلُکَ وَاَتَوَجَّهُ الَیکَ بِنَبِیِّکَ نَبِیّ الرَّحمَةِ مُحَمَّدٍ صَلَّی اللّهُ عَلَیهِ وَالِهِ یا اَبَاالقاسِم یا رَسوُلَ اللّهِ یا اِمامَ الرَّحمَةِ یا سَیِدَناوَ مَولانا اِنا تَوَجَّهنا وَستَشفَعنا وَ تَوَسَّلنا بِکَ اِلیَ اللّهِ وَ قَدَّمناکَ بَینَ یَدَی حاجاتِنا یا وَجیهاً عِندَاللّهِ اِشفَع لَنا عِندَاللّه یا آبَاالحَسَنِ یا اَمیرَالمُؤمِنینَ یا عَلیَّ بنَ اَبی طالِبٍ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلی خَلقِهِ یا سَیِدَناوَ مَولانا اِنا تَوَجَّهنا وَستَشفَعنا وَ تَوَسَّلنا بِکَ اِلیَ اللّهِ وَ قَدَّمناکَ بَینَ یَدَی حاجاتِنا یا وَجیهاً عِندَاللّهِ اِشفَع لَنا عِندَاللّه یا فاطِمَةُ الزَّهراءِ یابِنتَ مُحَمَّدٍ یا قُرَّ ةَ عَینِ الرَّسوُلِ یا یا سَیِدَتَناوَ مَولاتَنا اِنا تَوَجَّهنا وَستَشفَعنا وَ تَوَسَّلنا بِکِ اِلیَ اللّهِ وَ قَدَّمناکِ بَینَ یَدَی حاجاتِنا یا وَجیهَةً عِندَاللّهِ اِشفَعی لَنا عِندَاللّه یااَبا مُحَمَّدٍ یاحَسَنَ بنِ عَلِیِ اَیُّهَا المُجتَبی یَابنَ رَسوُلِ اللّهِ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلی خَلقِهِ یا سَیِدَناوَ مَولانا اِنا تَوَجَّهنا وَستَشفَعنا وَ تَوَسَّلنا بِکَ اِلیَ اللّهِ وَ قَدَّمناکَ بَینَ یَدَی حاجاتِنا یا وَجیهاً عِندَاللّهِ اِشفَع لَنا عِندَاللّه یااَباعَبدِاللّهِ یا حُسَینَ بنَ عَلِیٍّ اَیُّهَا الشَّهیدُیَابنَ رَسوُلِ اللّهِ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلی خَلقِهِ یا سَیِدَناوَ مَولانا اِنا تَوَجَّهنا وَستَشفَعنا وَ تَوَسَّلنا بِکَ اِلیَ اللّهِ وَ قَدَّمناکَ بَینَ یَدَی حاجاتِنا یا وَجیهاً عِندَاللّهِ اِشفَع لَنا عِندَاللّه یا اَبَاالحَسَنِ یاعَلِیَّ بنَ الحُسَینِ یازَینَ العابِدینَ یَابنَ رَسوُلِ اللّهِ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلی خَلقِهِ یا سَیِدَناوَ مَولانا اِنا تَوَجَّهنا وَستَشفَعنا وَ تَوَسَّلنا بِکَ اِلیَ اللّهِ وَ قَدَّمناکَ بَینَ یَدَی حاجاتِنا یا وَجیهاً عِندَاللّهِ اِشفَع لَنا عِندَاللّه یااَبا جَعفَرٍ یامُحَمَّدَ بنَ عَلِیٍّ اَیُّهَا الباقِرُ یَابنَ رَسوُلِ اللّهِ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلی خَلقِهِ یا سَیِدَناوَ مَولانا اِنا تَوَجَّهنا وَستَشفَعنا وَ تَوَسَّلنا بِکَ اِلیَ اللّهِ وَ قَدَّمناکَ بَینَ یَدَی حاجاتِنا یا وَجیهاً عِندَاللّهِ اِشفَع لَنا عِندَاللّه یا اَبا عَبدِاللّهِ یا جَعفَرَبنَ مُحَمَّدٍ اَیُّهَا الصّادِق یَابنَ رَسوُلِ اللّهِ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلی خَلقِهِ یا سَیِدَناوَ مَولانا اِنا تَوَجَّهنا وَستَشفَعنا وَ تَوَسَّلنا بِکَ اِلیَ اللّهِ وَ قَدَّمناکَ بَینَ یَدَی حاجاتِنا یا وَجیهاً عِندَاللّهِ اِشفَع لَنا عِندَاللّه یا اَبَاالحَسَنِ یا موُسَی بنَ جَعفَرٍ اَیُّهَا الکاظِمُ یَابنَ رَسوُلِ اللّهِ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلی خَلقِهِ یا سَیِدَناوَ مَولانا اِنا تَوَجَّهنا وَستَشفَعنا وَ تَوَسَّلنا بِکَ اِلیَ اللّهِ وَ قَدَّمناکَ بَینَ یَدَی حاجاتِنا یا وَجیهاً عِندَاللّهِ اِشفَع لَنا عِندَاللّه یااَبَالحَسَنِ یا عَلِیَّ بنَ موُسَی الرِضا یَابنَ رَسوُلِ اللّهِ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلی خَلقِهِ یا سَیِدَناوَ مَولانا اِنا تَوَجَّهنا وَستَشفَعنا وَ تَوَسَّلنا بِکَ اِلیَ اللّهِ وَ قَدَّمناکَ بَینَ یَدَی حاجاتِنا یا وَجیهاً عِندَاللّهِ اِشفَع لَنا عِندَاللّه یا اَبا جَعفَرٍ یا مُحَمَّدَبنَ عَلیٍّ اَیُّهَا التَّقِیُّ الجَوادُ یَابنَ رَسوُلِ اللّهِ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلی خَلقِهِ یا سَیِدَناوَ مَولانا اِنا تَوَجَّهنا وَستَشفَعنا وَ تَوَسَّلنا بِکَ اِلیَ اللّهِ وَ قَدَّمناکَ بَینَ یَدَی حاجاتِنا یا وَجیهاً عِندَاللّهِ اِشفَع لَنا عِندَاللّه یا اَبا الحَسَنِ یا عَلِیَّ بنَ مُحَمَّدٍ اَیُّهَا الهادیِ النِّقِیُّ یَابنَ رَسوُلِ اللّهِ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلی خَلقِهِ یا سَیِدَناوَ مَولانا اِنا تَوَجَّهنا وَستَشفَعنا وَ تَوَسَّلنا بِکَ اِلیَ اللّهِ وَ قَدَّمناکَ بَینَ یَدَی حاجاتِنا یا وَجیهاً عِندَاللّهِ اِشفَع لَنا عِندَاللّه یا اَبامُحَمَّدٍ یا حَسَنَ بنَ عَلِیٍ اَیُّهَا الزَّکِیُّ العَسکَرِیُّ یَابنَ رَسوُلِ اللّهِ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلی خَلقِهِ یا سَیِدَناوَ مَولانا اِنا تَوَجَّهنا وَستَشفَعنا وَ تَوَسَّلنا بِکَ اِلیَ اللّهِ وَ قَدَّمناکَ بَینَ یَدَی حاجاتِنا یا وَجیهاً عِندَاللّهِ اِشفَع لَنا عِندَاللّه یا وَصِیَّ الحَسَنِ وَ الخَلَفَ الحُجَّةَ اَیُّهَا القائِمُ المُنتَظَرُ المَهدِیُّ یَابنَ رَسوُلِ اللّهِ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلی خَلقِهِ یا سَیِدَناوَ مَولانا اِنا تَوَجَّهنا وَستَشفَعنا وَ تَوَسَّلنا بِکَ اِلیَ اللّهِ وَ قَدَّمناکَ بَینَ یَدَی حاجاتِنا یا وَجیهاً عِندَاللّهِ اِشفَع لَنا عِندَاللّه / یا سادَتی وَ مَوالِیَّ اِنی تَوَجَّهتُ بِکُم اَئِمَّتی وَ عُدَّتی لِیَومِ فَقری وَ حاجَتی اِلَی اللّهِ وَتَوَسَّلتُ بکُم اِلیَ اللّهِ وَاستَشفَعتُ بِکُم اِلَی اللّهِ فَاشفَعُوا لی عِندَاللّهِ وَاستَنقِذُنی مِن ذُنُوبی عِنداللّهِ فَاِنَّکُم وَسیلِتی اِلَی اللّهِ وَ بِحُبِّکُم وَ بِحُبِّکُم وَ بِقُربِکُم اَرجوُ نَجاةً مِنَ اللّهِ فَکُونُوا عِندَاللّه رَجائی یا سادَتی یا اَولِیاءَ اللّهِ صَلَّی اللّهُ عََیهِم اِجمَعینَ وَ لَعَنَ اللّهُ اَعداءَ اللّهِ ظالِمیهِم مِن الاَوَّلینَ وَالاخِرینَ امینَ رَبَّ العالَمینَ

    تشکر که اجازه دادید.

  48. سجاد می‌گوید:

    سلام
    هرچند اونطرفش بیشتر مد نظرم بود اما هرطور شما می پسندی!

    موفق باشی داداش
    یا علی

  49. دایی شعبان می‌گوید:

    موفق باشید.

  50. مرتضی معصومی می‌گوید:

    نمی‌دونم بخندم، گریه کنم، بی‌تفاوت باشم یا …

    میگه:
    ممد! همون بهتر که نیستی ببینی!
    .
    .
    .
    راهنمایی: ممد نبودی ببینی…

    مخلصم داداش

  51. طیهور می‌گوید:

    دست مریضاد
    حقیقتا که از فرماندهان ارتش سایبری هستید.

  52. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    فامیل (گفت و شنود)

    گفت: یک سایت ضد انقلابی خطاب به سایر گروه های ضد انقلاب نوشته است؛ رفقا و دوستان! باید بپذیریم که در فراخوان ۲۵ بهمن آبروریزی کرده ایم.
    گفتم: حیوونکی راست میگه… نگفته چرا؟!
    گفت: نوشته در فراخوان ۲۵ بهمن، مجاهدین(منافقین)، مارکسیست ها، سلطنت طلب ها، بهایی ها، اصلاح طلبان، کومه له، حزب دموکرات، توده ای ها و همه اپوزیسیون دعوت به راهپیمایی کرده بودند و غربی ها هم از آمریکا و اسرائیل گرفته تا انگلیس و ایتالیا و فرانسه از ما حمایت می کردند.
    گفتم: خب! اینها رو که همه می دانند، تازه چی گفته؟!
    گفت: نوشته؛ «نتیجه چه شد؟ آتش زدن چند تا سطل آشغال»! و اضافه کرده «آتش زدن چند تا سطل آشغال که نیاز به اینهمه لشکرکشی نداشت»!
    گفتم: یارو الاغش مرده بود، یک عده به خیال خودشان برای این که او را اذیت کنند به خانه اش رفتند و گفتند اومدیم بهت تسلیت بگیم! یارو گفت؛ از احساس نوعدوستی شما نسبت به متوفی! خیلی ممنونم! اما اصلا فکر نمی کردم که الاغ مرحوم من اینهمه فامیل داشته باشه!

  53. م.طاهری می‌گوید:

    از سال ۲۰۲۰ به بعد پسماندهای “ف. ه” در طرح “خمسه خمسه” شرکت نکردند. مثل اینکه اون سال جدی جدی می گیرنشون!

  54. تبادل نظر می‌گوید:

    فکر می کنم مصلحت ایجاب میکند برای مصلحت سکوت باید کرد.

  55. ناشناس می‌گوید:

    چه باحال

  56. ف.طباطبایی می‌گوید:

    سلام حاج حسین؛
    طنز زیبائی بود در عین حال که لبخند به لبمان آمد اما تلخیه اصل موضوع هم به خوبی احساس شد. اگر شما نبودید که اینقدر زیبا حرف دلمان را بزنید ما چه کار میکردیم؟؟؟

  57. میم می‌گوید:

    سلام داش حسین
    ………………………………………
    حسین قدیانی: رهبر حکیم خوب می دانند چه کار دارند می کنند. ولایت پذیری، ولایت پذیری، ولایت پذیری لطفا فراموش نشود. هر مطالبه ظاهرا حقی که بوی ولایت گریزی دهد، ناصحیح است.

  58. وصال می‌گوید:

    سلام
    عالی بود
    روز من بدون قطعه بی معنی شده این روزها شور وشعورم را مدیون قطعه ۲۶ هستم.
    موفق باشی برادر

  59. عکس چهارمت خیـــــــــلی جالبه…نمی دونم چرا به فکر مکتب ایرانی افتادم!

  60. مرتضی معصومی می‌گوید:

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۵: خانم “ف. ه” – که دیگه پیرزنی شده برای خودش! – در اتوبوس بی‌شرف‌ها به سمت محل تظاهرات در حرکت بود. نام‌نبرده برای بالا بردن روحیه‌ی بی‌شرفی، در راه به خوانندگی می‌پردازد: “”نى ناى ناناى نى ناى ناى!”” این حرکت از سوی بی‌شرف‌ها مورد تشویق و هورای بسیار قرار می‌گیرد. در این حین نیروی انتظامی رسیده و برای لحظاتی قلیل خواننده را بازداشت می‌کند. خانم “ف.ه” – که پیرزنی بوده برای خودش!! – دست در کیف کرده و دندان‌های غیرطبیعی خود را در می‌آورد و جمله را تکرار می‌کند: “”نیاوران نیگه دار!””
    خلاصه؛ آزادش می‌کنند!
    سیداحمد و حسین قدیانی: قشنگ بود!

  61. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان لطفا توجه کنید:

    ممکنه این روزها ایمیل های مزخرفی به نامهای “حسین قدیانی” و شاید به نام دوستان دیگه که همه از بچه های ولائی هستن، براتون بیاد، لطفا این مزخرفات را باور نکنید!!!

    همه تون میدونید که میشه با نام هر کسی یه ایمیل ساخت و قانون خاصی وجود نداره!

    پس لطفا حواستون جمع باشه.

    (داداشم اگه صلاح میدونی این کامنت تائید بشه.)

  62. محمد محمد می‌گوید:

    داداش حسین …. ایران زمین..
    حسین قدیانی: آخه یعنی چی این حرف، عزیز من؟!

  63. خان باجی می‌گوید:

    این لینک رو ببینید حتما
    http://www.jahannews.com/vdcezf8zpjh8nfi.b9bj.html

  64. آقای قدیانی خواهش می کنم می‌گوید:

    سلام
    همونطور که خودتون هم میدونید این لفظ رکیکی که برای فائزه هاشمی به کار می برید و کاربران هم بعضا همینو کامنت میذارن اگه به احتمال یک درصد هم اینطور نباشه تهمت و غیبته. درسته این خاندان هزار فامیل خون ملت رو تو شیشه کردن و به هیچوجه قابل احترام نیستن اما به حرمت این چادری که به ناحق! سر این زن هست، لطفا از این لفظ استفاده نکنید.
    حسین قدیانی: برادر یا خواهر محترم! شمر هم ریش داشت! به حرمت ریش شمر چه کار نباید بکنیم؟!

  65. قاصدک منتظر می‌گوید:

    می شه پیشنهاد بدین این مجتمع تجاری خاک سفید زودتر افتتاح بشه تا ف-ه و نوادگانش واسه خرید ساندویچ و لباس و … بیخودی تو شهر پرسه نزنند و از همونجا خرید کنند.

  66. صبا می‌گوید:

    تو را به خدا نگویید حتی به طنز هم دلمان نمی خواهد به این بخندیم که مولایمان تا ۲۰۲۰ نیایند.
    هرچند”گفته اند؛ اگر برای ظهور تو زمان معین کنیم، کذابیم” اما “نگاه کن! در چشمان خامنه ای برق ظهور افتاده است.”
    اللهم عجل لولیک الفرج
    آقا “سجاد” نام امام حسن مجتبی(ع) نشان از مظلومیت قطعه دارد؟!

  67. حورا می‌گوید:

    ایول به ق.ق که تا سال ۲۰۲۰ هم همچنان به تعقیب و گریزش ادامه میده و آفرین به خاندان هاشمی که بی وقفه و بدون خستگی شبانه روز در حال خرید هستند !!!

  68. فاطمه می‌گوید:

    اینو ببینید :
    http://www.jahannews.com/vdcezf8zpjh8nfi.b9bj.html

    ما هی میگیم سران فتنه رو اعدام کنید به خدا اینو دیدم دلم به حالش سوخت. چقدر اینا قصی القلبند که چندتا جوون کشته شده هنوز دشمون خنک نشده.

  69. محمد(صبح سپید) می‌گوید:

    سلام خداقوت

    با
    فوری/گزارشی از ابن زیاد زمان ما +عکس

    وقتی قطرات خون شهدای فتنه بر ران کروبی هم چکید

    به روزم

  70. آقای قدیانی خواهش می کنم می‌گوید:

    با شما بحث نمی کنم چون ظاهرا مثه دیشب اعصاب مصاب ندارید؛ به هر حال وظیفه ی من تذکر بود.
    در خانه اگر کس است، یک حرف بس است.
    سیداحمد: جواب داداش حسین به شما برای تان “بس” بود؛ ظاهرا در خانه تان “کس” نبود که باز کامنت گذاشتید؟!

  71. خان باجی می‌گوید:

    خطاب به( آقای قدیانی خواهش می کنم)
    ابن ملجم سالی دو بار پیشونی پینه بسته شو میداد با ( شمشیر ) میتراشیدن . میخوای به خاطر پیشونی پینه بسته اش فرق شکافته ی علی رو نادیده بگیرم و خطابش کنیم حضرت ابن ملجم ؟؟؟
    داداش من بی زحمت شما به جای شمردن گناه ما ، گناه این خاندان رو بشمار . این چادری هم که سرش هست برای خالی نبودن عریضه هست . والا مثل ابطحی که موقع دستگیریش گفتند لباستون حرمت داره در بیارید و گفت آخیششششششش به این خانم هم بگن چادرتو بردار بشکن زنون در میاره . شایدم بره اونور آب و در جهت مخالفت با نظام ج .ا . ا کشف حجاب کنه .
    بی زحمت از این زشت رو سوال کنید در هامبورگ توی شهربازی چرا چادر سرشون نبود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    یاعلی
    حسین قدیانی: ممنون از جواب منطقی و حماسی شما. دوستان اما لطف کنند دیگر به نقد آن نظر نپردازند.

  72. محمد محمد می‌گوید:

    این حرف برگرفته از شعار های فیلم اخراجی ها ۳ بود…اگر ناراحت شدید معذرت می خواهم…

  73. خان باجی می‌گوید:

    چشم
    حسین قدیانی: دیشب جواب عشقستان اسماعیل را بد دادم. اعصابم از دست هاشمی خرد بود، گیر دادم به این بنده خدا!

  74. قاصدک منتظر می‌گوید:

    به [اقای قدیانی خواهش می کنم] باید گفت کمی بیشتر درباره معنی این لفظ فکر کنند همراه با تجزیه و تحلیل با سوابق ف-ه درمی یابند در مورد ایشون صدق می کنه.

  75. سیداحمد می‌گوید:

    ………………
    حسین قدیانی: جواب تو را هم بد دادم دیشب.

  76. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    سال ۲۳۹۸ : اکبر آقا !! برای سیصدمین بار خواب امام رو دید!!
    لامصب مرگ و میر هم تو کارش نیست. شنیدم سالی یکبار خون تازه میزنه به بدن، حالشو میبره
    ولی اکبر آقا بدونه اگه هزار سال هم عمر کنه آرزوی رهبر شدن رو باید به گور ببره. بچه های ما، نوه های ما ، نتیجه های ما، نبیره های ما، ندیده های ما، نشنیده های ما اینقدر غیرت دارن که عبای رهبری رو بدن به دست صاحب اصلیش. انشالا

  77. سیداحمد می‌گوید:

    این چه حرفیه داداش جانم؟
    آقا ما مخلصیم.

    شما تاج سری؛ سالاری.
    فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدائی داری…

  78. محمد محمد می‌گوید:

    دوستان بروند توی گوگل و کلمه ((حس)) را بزنند…اسم حسین قدیانی را هم می آورد…این یعنی معروفیت (البته با محبوبیت) زیاد….
    حسین قدیانی: دوست دارم در دل ستار های حضرت ماه، کنج دنجی داشته باشم. گوگل کجاست؟!

  79. مرتضی معصومی می‌گوید:

    چشمانتان قشنگ دید و خواند، داداشی‌ها
    کشتم خودمو تا جفت و جورش کردم، آخرش فعلاش به هم نمی‌خوره!

    نوشتن کار ما نیست، نُچ!

  80. قاصدک منتظر می‌گوید:

    سال ۲۰۲۰ همزیستی خرس و خروس …………چه جالب:-)

  81. محمد محمد می‌گوید:

    خبرگزاری فارس: دیکتاتور لیبی در سخنرانی با موش، معتاد و مزدور خواندن تظاهرات‌کنندگان، از طرفداران خود خواست که فردا با نشان سبز به تظاهرات بپردازند.

  82. آذرخش می‌گوید:

    سلام بر شما

    “چه حالتی بهتر از اینکه
    ادمی حزن و اندوه حوادث گذشته
    و ترس و خوف از وقایع اینده را نداشته باشد
    و این نمی شود مگر به فرموده ی قران کریم
    بلی من اسلم وجهه الله و هو محسن فله اجره
    عند ربه ولا خوف علیهم و لا هم یحزنون”

    بخشی از وصیتنامه شهید علی صیاد شیرازی

  83. آقای قدیانی خواهش می کنم می‌گوید:

    در پاسخ به نظر خان باجی باید بگم متاسفانه من سابقه ی درخشان حجاب! ایشون و دخترشونو (یه مدتی خواهرم با دخترشون هم دانشگاهی بودن؛ وقتی دخترشون با رانت فامیلی وارد دانشگاه صنعتی شریف شد) میدونم واسه همین گفتم چادری که به ناحق سرشونه. تذکر من به اقای قدیانی به منزله ی تایید یا نادیده گرفتن گناه این خاندان هزارفامیل نیست اما به دو جهت این تذکر رو دادم:
    ۱- اینکه یه خانوم چادری هستم و واسه چادرم تقدس قائلم. گرچه ناراحتم از اینکه این حجاب مقدس سر این زن هم هست اما واقعا وقتی با چنین لفظی خطاب میشه ، تنم میلرزه و احساس شرم میکنم.
    «نکته ی بی ربط:اگه بخوایم خیلی ریز بشیم بی حجابی شرط لازم و کافی بر فا… بودن نیست، هست؟ »
    ۲- خودم فرزند شهیدم و به جهت اشتراکی که با صاحب این قطعه ی مقدس دارم دلم نمیخواد فضایی که به نام شهداست، با این الفاظ آلوده بشه.
    دو مورد بالا باعث شد که از آقای قدیانی یه خواهش کنم که با پاسخ کوبنده ی ! ایشون مواجه شدم و صد البته دلیل خواهش من به منزله ی نادیده گرفتن جرم و گناه اون خاندان نیست . نظر من اینه- چند شب قبل همینجا کامنت گذاشتم _ که دیر نیست زمانی که امام خامنه ای همون کاری رو با هاشمی بکنه که امام خمینی با منتظری کرد.
    حسین قدیانی: برادر یا خواهر عزیز:
    اولا فضای قطعه قطعا از نهج البلاغه مولی مقدس تر نیست. علی القابی به بعضی ها داده که جملگی مردان شان ریش و زنان شان جلباب و معجر داشتند. آیا من و شما بیش از ابوتراب نگران شان ریش و چادریم؟!
    ثانیا نکته بی ربط تان زیادی بی ربط بود!
    ثالثا خدا بر درجات همه شهدا بیافزاید، اما ملاک من در نوشتن، دل شما نیست که از چه چیزی خوش تان می آید و از چه چیزی بدتان می آید. ملاک من پلاک شهداست و بر اساس این پلاک، معتقدم که فاحشه ها شرف دارند به فائزه ها.
    رابعا اجازه دهید پرونده این بحث را ببندیم.

  84. صبا می‌گوید:

    فاش میگویم و از گفته خود دلشادم /بنده عشقم و از هردو جهان آزادم
    طایر گلشن قدسم چه دهم شرح فراق/که درین وامگه حادثه چون افتادم
    من ملک بودم و فردوس برین جایم بود / آدم آورد درین دیر خراب آبادم
    سایه طوبی و دلجویی حور و لب حوض / بهوای سر کوی تو برفت از یادم
    نیست بر لوح دلم جز الف قامت دوست / چکنم حرف دگر یاد نداد استادم
    کوکب بخت مرا هیچ منجم نشناخت / یا رب از مادر گیتی به چه طالع زادم
    تا شدم حلقه به گوش در میخانه عشق/هر دم آید غمی از نو به مبارکبادم
    میخوردخون دلم مردمک دیده سزاست/که چرا دل به جگر گوشه مردم دادم
    پاک کن چهره حافظ به سر زلف ز اشک / ورنه این سیل دمادم ببرد بنیادم

    جسارتا برای حال دیشبتان تفالی زدم به حافظ،اما این که بدون اجازه کار درستی بود یا نه نمی دانم.می بخشید ان شاءالله

  85. سلاله 9 دی می‌گوید:

    آخ من وقتی فکر می کنم که این فائزه پارسال در میدان ونک در جمع آشوبگران برگشته گفته (رهبری می خواهد پسرش راجانشین خود معرفی کند و مخالفت پدر من هم از اینجا شروع شده است).با خودم می گویم که آخر این مبارک ایرانی چه لقمه ای به این ها داده است که این قدر بی همه چیز بار آمده اند؟ فدای آقا که این ها در زندگی ایشان چیزی پیدا نمی کنند برای گیر دادن مجبورند حرف مفت بزنند.

  86. سجاد می‌گوید:

    سلام
    من قبل از اینکه به قطعه بیام اول کتاب “نه ده” رو میخوندم و اونموقع فکر نمیکردم برای نوشتن اون متن ها داداش اینقدر به مشقت بیفتن اما وقتی کتاب تموم شد و از خود قطعه مطالبو دنبال کردم تازه حساب کار دستم اومد!!!! الان دیگه مظلومیت قطعه و داداش حسین بر من یکی پوشیده نیست!
    در مورد تصویر هم باید بگم که انتخابش تصادفی بود! یعنی هرچی گشتم تصویر مناسبی پیدا نکردم تا اینکه اینو دیدم و فتوشاپ رو باز کردم!!!!

    یاعلی

  87. آقای قدیانی تشکر می کنم می‌گوید:

    باشه اخوی. خواهشمون که با ذوالفقار نهج البلاغه سرکوب شد لااقل اجازه بدین تشکر کنم از اینکه دلخوری دیشب رو از دل دوستان درآوردید. خسته نباشی برادر! دستت طلا !
    حسین قدیانی: یکی لابد شوخی کرده بود و در کامنت خصوصی نوشته بود: “مبارک سایبری، داداش حسین قدیانی!”… دیکتاتورمان هم کردند! خوشحالم که خوبی قطعه را هم متذکر شدید.

  88. صبا می‌گوید:

    حاج حسین یعنی به نظر شما “آقای قدیانی خواهش می کنم”حتی با این که نوشته اند یک خانم چادری هستند باز هم باید برایشان مینوشتید برادر یا خواهر عزیز.
    تا دعوایم نکرده اید بهتر است کوله بارم را جمع کنم.
    حسین قدیانی: حق با شماست. احتمالا من باید کوله بارم را جمع کنم!

  89. سلام علیکم آقای قدیانی عزیز
    امروز دیدم که دیشب این جمله را نوشتی: دیشب جواب عشقستان اسماعیل را بد دادم….
    من از تو دلگیر نشدم و هر کس که پرسید و آمد و خواست دخالت کند و… گفتم: حسین برادر بزرگتر این خانه است و اختیار خانه اش را دارد.
    اما اجازه می خواهم چند نکته را بگویم اگر دوست نداشتید تایید نکنید.
    ۱- این قصه باعث شد در وبگذار پرچم های غریبه زیادی در عشقستان دیده شود به خصوص پرچم لعنتی آمریکا اذا تصمیم گرفتم حواسم را جمعه کنم و بعد از این بی وضو ننویسم در عشقستان اسماعیل
    ۲- خوشحالم که خدا بود و کمک کرد در این ماجرا وگرنه….
    ۳-دیشب می خواستم مثل هر هفته که قرار زیارت عاشورا هست به نیابت بچه های سایت آینده بروم حرم اما به خاطر تو نرفتم. ان شا ء الله فردا می روم….و مثل همیشه به نیابت تمام بچه های قطعه زیارت می کنم . مثل همیشه دعایت می کنم. راستی روز شهادت امام رضا دو رکعت نماز هم از نیابت شما خواندم نزدیک ضریح
    ۴- بنده خدا یک ماه بیشتر سیستمم خراب بود و اجازه نمی داد بعضی جا ها پیام بذارم از جمله قطعه ولی هر روز می آمدم و می خواندم
    ۶- خودمانیم بعد از یک سفر کاری خسته کننده (سفر قرآنی )که شب و روز نداشتم و دیوانه شده بودم از دلتنگی خوب حالم را گرفتی ها… ولی عیب ندارد یاد گرفتم به اخلاصم در نوشتن بیشتر دقت کنم
    ۷- اگر از من به هر دلیل رنجیده ای رسما عذر می خواهم
    ……………………..
    حسین قدیانی: بی وجود شما قطعه ۲۶ قطعا مقدس نیست. همه تقدس هر سنگری در فضای سایبر، بسته به وجود بسیجی هاست. در متن بعدی باز هم با شما سخن گفته ام.

  90. اوه اوه غلط دیکته ها رو
    گمانم هیچ وقت از این ماجرا غلط تایپی خلاصی ندارم. باید یک فکر اساسی برای عینکم بکنم
    تو رو خدا عصبانی نشی دوباره
    راستی دفعه بعد خواستی یکی رو بریزانی قبلش یه ندایی بده لطفا

  91. و آخر اینکه تمام متن هایت عالی بود. با پر رویی تمام آمدم و خواندم ولی چون اجازه نداشتم ، دیگر نظر نگذاشتم
    حالا آشتی؟؟؟؟؟؟ بعد از این آزادی دیگر؟؟؟؟؟؟
    البته اگر باز سیستم بازی ندهد ما را

  92. فدای رهبر می‌گوید:

    سلام داداش.بازم اومدم.ف ه……..!!!کاش یکی باشه آدرس این قطعه مقدس رو بهش بده…چقدر بعضی ها رو دارن به خدا…
    یکی از ستاره ها الان کربلاست و قطعا نایب الزیاره همتون…پای ثابت قطعه است که حالا جاش خالیه…دیشب که ۲۰/۳۰ امام موسی صدر رو نشون داد یه بغض عجیبی اومد تو گلوم…انگار هر لحظه ظهور نزدیک و نزدیک است…لطفا راجع به امام موسی صدر روشنمون کنید…یا علی

  93. تبسم بهار می‌گوید:

    سلام.متن فوق العاده ای بود.
    قلمتون در راه حق استوار!
    یا علی!

  94. علیکمال می‌گوید:

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۰: پایان خاندان هزار فامیل، انشاءالله

  95. خان باجی می‌گوید:

    صبای عزیز سلام
    بنده کاری به این خانم چادری ندارم . اما این فضا ، یک فضای مجازی ست . وقتی آقایون ترجیح میدن با اسم سیده زهرا کامنت بزارن هیچ بعید نیست که یک آقا برای اثبات حرفهاش چادر هم سرش کنه .
    اینجا نباید به کسی اعتماد کرد .
    یاعلی

  96. یا حق می‌گوید:

    از متن جالبو خنده دارتان ممنونیم….کلی خندیدیم

  97. یاد من باشد بی وضو دست بر نام شهیدان نزنم

  98. سرباز سایبری می‌گوید:

    بسم رب الشهدا و الصدیقین…
    سلام حاج حسین آقا
    خدا قوت و خسته نباشید
    چشمهای ما هم بارانی شد
    خاطراتی زنده کرد این عکسها برایمان
    داد بی داد از داد خاموش
    خیلی آقایی حاج حسین
    زور زدیم یه طرح زدیم جهت دلخوشی متوهمان فتنه جلبگی که در خیابان بالاترین سیر میکنن
    و تقدیمش میکنیم به شما
    اول براتون میفرستم اگر مشکلی نداشت امر کنید بذارم رو وبلاگ اگر قابل دونستید خودتونم بذارید رو قطعه ۲۶

    التماس دعا
    یاحق…باحق…تاحق

  99. سرباز سایبری می‌گوید:

    بسم رب الشهدا و الصدیقین…

    خدا قوت دلاور
    تعداد افراد آنلاین:۳۳ نفر
    وقتی اومدم بگم همیشه همراهتیم تا جایی که همراه حضرت ماه و بابا اکبرتی
    یاحق…باحق…تاحق

  100. امین ملکی می‌گوید:

    سلام
    خیلی باحال بود
    قدیانی بت شکن بت بزرگ رو بشکن
    شعار من و دوستم در قم

  101. هستی می‌گوید:

    زنده باد قلم های شجاع و جسور
    زنده باد بسیج و بسیجی بی باک
    تا ابد …

  102. پرستوی مهاجر می‌گوید:

    سلام به همه خوبان و ستاره ها و خوشحالم از این همه خضوع و خشوعی که امروز در قطعه دیدم و از صبوری دوستان و ستاره ها . خدا را شکر که حال و هوای قطعه مثل همیشه است. به کوری چشم دشمنان – دوستان دعوا کنند ابلهان باور کنند. (قابل توجه کامنت گذاران عشقستان اسماعیل)
    آقای قدیانی چرا ناراحتی و عصبانیت. با این حساب دیگران که از ما عصبانی می شوند، بخصوص که اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران را زیر پرچم آقا امام زمان و به رهبری حضرت خامنه ای می بینند و بیراهه رفتن خودشان و خانواده شان را می بینند و شعور سیاسیشان و موضعشان هنوز هم همان موضع نماز جمعه ۲۰ ماه پیش است باید از این عصبانیت بمیرند. بخصوص که خانواده اش را باید هرروز در نوشته های داداش حسین بسیجی ها پیدا کند و پای ثابت سوژه های تا ۵۰ سال دیگر ایشان است. آقای قدیانی انصاف داشته باشید و بگویید کدام عصبانیت شدید تر است.
    بسیجی لبخند بزن.
    الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

  103. سید بنیامین آدینه می‌گوید:

    گفت: سروش در مصاحبه با بی بی سی گفته است «جمهوری اسلامی ایران قصد دارد مرا ترور کند»!
    گفتم: حیوونکی از اینکه تاریخ مصرفش تمام شده و دیگر سرویس های اطلاعاتی بیگانه بهش محل نمی گذارند، کلافه شده و می خواهد خودش را مهم جلوه بدهد. آخر کدام آدم عاقلی حاضر است سرمایه خودش را آتش زده و از بین ببرد!
    گفت: ولی سروش که سرمایه جمهوری اسلامی ایران نیست. او به قول نتانیاهو، سرمایه اسرائیل است.
    گفتم: ای عوام! هیچ سرمایه ای توی دنیا بهتر و سودآورتر از دشمن احمق نیست.
    گفت: اتفاقا یکی از سایت های ضد انقلاب هم که خیلی از سروش حمایت می کرد خطاب به او نوشته، همه فعالیت من و تو و تمام اپوزیسیون به نفع جمهوری اسلامی تمام شده، مگر خاورمیانه را نمی بینی که چه خبره؟ خودمونیم! تو چه ارزشی داری که بخواهند تو را ترور کنند؟! دعوای ایران با آمریکا و اروپاست.
    گفتم: چه عرض کنم؟! سوسکه قرص اکس خورده بود، رفت جلوی کارخانه ای که حشره کش تولید می کرد و داد زد؛ نفس کش!!!!

  104. احسان اکابری می‌گوید:

    سلام اقای قدیانی

    امیدوارم حالتون خوب باشه

    طنز سبیار جالبی نوشته بودید
    انشالله ریشه این خاندان بسوزه و نسلشون منقرض بشه

  105. روح الله.ر می‌گوید:

    خدانیاره واقعا…
    عکس “وان یکاد”تون رو به نظرم ضمیمه ی طرح اصلی قطعتون کنین…

  106. پرستیز می‌گوید:

    سلام داداش یه وجب خاک خاک سفید شرف داره به این بی شرفها

  107. سید می‌گوید:

    سلام حسین جان
    سال ۲۰۲۰ میلادی تقریبا میشه سال۱۳۹۹شمسی
    یعنی باید قبل از۱۰ فروردین۱۴۰۰بنویسیش
    یا علی
    فدای حضرت ماه

  108. مریم می‌گوید:

    سلام.خسته نباشید.از اینکه بالاخره کسی بود که حرف دل مارو هم زد از ته ته ته ته ته قلبم خوشحالم ….امیدوارم در این راه پر خطر دست خدا به همراهتون باشه ودل یوسف زهرا ازتون راضی باشه..شما که سعادتتون بیشتر از ماست اگه حضرت ماه رو دیدید سلام گرم مارو هم بهش برسونیدو بگید بی صبرانه منتظر صدور فرمان جهادیم (تا آخرین لحظه و با تمام قدرت در خدمتیم).

  109. شاهد می‌گوید:

    به یه بنده ابلیسی گفتند شبهای ماه مبارک سحری هم میخوری گفت نماز که نمیخونم روزه هم که نمیگیرم اگه سحری هم نخورم که بهم میگن لا مذهب !یادمان نرفته که در انتخابات مجلس عکسهای پایین شهرش با چادر بود وبالای شهرو با دسمال!!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.