حسین قدیانی: کاش آقای رفسنجانی هم از اوضاع جامعه باخبر بود!

قطعه بیست و شش ردیف عشق مقدس/ طرحی از برادر خوبم مجتبی

داداش حسین بچه بسیجی ها با تقلید از سخنان اخیر رفسنجانی گفت: حرف های من همان حرف های نماز جمعه نیست؛ حرف های من ناشنیدنی است؛ حرف های من همان خطبه نماز آدینه “آقا”ست!
وی که در قطعه ۲۶ “آن” شده بود، در پاسخ به کامنت خصوصی “آذرخش” بیان داشت: رفسنجانی حرف جدیدی برای زدن ندارد، دم به ساعت ادعا می کند؛ “حرف های من همان حرف های نماز جمعه است” و این در حالی است که جمعه، بر خلاف یوم الله آدینه، یک روز تعطیل است؛ لذا حرف غیر حساب در این روز، “بین التعطیلین” حساب می شود! قدیانی بیان داشت: بعد از طرح بزرگ هدفمندی یارانه ها، کسی دیگر حرف های رفسنجانی در نماز جمعه را به خاطر ندارد! ما از نماز آدینه، فقط حرف های “آقا” را به خاطر داریم و یکی هم شعارهای وزیر شعار!
مدیر وبلاگ قطعه مقدس و معزز ۲۶ تصریح کرد: آن نماز جمعه ای که رفسنجانی، زیاد به آن اشاره می کند، متاسفانه عده ای دختر و پسر، دست در دست هم، به جای “دعای وحدت” داشتند “یوگای شهوت” می خواندند و چون همزمان علیه اصل ولایت فقیه شعار می دادند، ما بیشتر با باتوم مقدس مان، حواس مان این طرف بود تا صحبت های رفسنجانی! ایشان دفعه بعد که آمد نماز جمعه(!) می تواند یک بار دیگر حرف های خود را تکرار کند! نویسنده “نه ده” افزود: تنها جمله ای که از نماز جمعه آقای رفسنجانی یادمان مانده، این جمله هاشمی دهه ۶۰ است که؛ “غربی ها مثل گاو تحلیل می کنند”! حسین قدیانی خاطرنشان کرد: البته غربی ها الان هم که از بعضی ها -بلانسبت بعثی ها!- حمایت می کنند، مثل گاو تحلیل می کنند و به نسبت قبل، آنچنان پیشرفتی نکرده اند! این افسر جنگ نرم گفت: من رفسنجانی را جزء سران فتنه نمی دانم، بلکه سران فتنه را جزئی از عالیجناب راس فتنه می دانم! و منظورم از راس فتنه در صورتی که قوه قضاییه به این مطلب گیر بدهد، ادعا می کنم “بن عمر” تونسی است!
نویسنده کتاب در دست انتشار “قطعه ۲۶” در بخش دیگری از سخنان خود گفت: زمان خمینی یک مهدی هاشمی اعدام شد و زمان خامنه ای هم دیر یا زود این اتفاق می افتد. وی در پایان با اشاره به این جمله رفسنجانی که “رهبری از اوضاع جامعه مطلع هستند”، خاطرنشان کرد: کاش جناب رفسنجانی هم یک صدم “آقا” از اوضاع جامعه باخبر بود و می فهمید مردمی که روز ۹ دی به خیابان ها آمدند، درباره یکی از تجار ورشکسته کشور همجوار، چه نظر مثبتی ابراز کردند! رفسنجانی خیلی وقت است بوی هاشمی نمی دهد!

بعدالتحریر:

جناب رفسنجانی همیشه مدعی هستند که اگر مدعیان، از من و فرزندانم، چیزی، زمینی، پولی، پله ای پیدا کردند، نشانی بدهند، من آن زمین را به نام شان می کنم! 

آقای هاشمی! من از فائزه و مهدی شما در فتنه ۸۸ چند قطعه ای “زمین کوفی” از همان زمین های سرگشاده کوفیان پیدا کردم؛ آنجا که داشتند علیه علی شعار می دادند و به آشوبگران عاشورا پول می دادند، زمین کوفه شان بود! به نام شان بود!…

…و اما چون کربلای ما “بیت رهبری” است، کوفه مبارک خاندان خودتان باشد! نمی خواهد به نام ما کنید، که کربلا به نام ماست و خامنه ای، حسین زمان ماست و عاشورای ما، نیم روزش، همان “۹ دی” بود که به خیر گذشت. شما از مطلع بودن رهبری از اوضاع جامعه باخبرید و ما از اینکه خامنه ای، خمینی دیگر است، مطلعیم. برای ما خامنه ای، همان خمینی است، با این تفاوت که این بار اجازه نمی دهیم به این امام هم بعضی ها -بلانسبت بعثی ها!- جام زهر بدهند؛ از این هم خواستم مطلع تان کنم! از این پس، جنابعالی زیاد باید در جریان اخبار فرزندان خمینی و خامنه ای قرار بگیرید. بیرون از زیر سایه رهبر، خارج از این نظام، داخل نامه های سرگشاده، شما برای ما هیچ فرقی با هیچ کس دیگری ندارید و الا برای ما “رفسنجانی ۲۰۰۵” هستید، نه “هاشمی دهه ۶۰”. ما شما را از خودتان بهتر می شناسیم و خوب می فهمیم تان. ما شما را خوب درک می کنیم؛ این روزها وقت نمایش مختار، بعضی ها می زنند آن کانال!… جناب زبیر، بچه بازیگوشی داشت که اتفاقا “عبدالله” نبود! این فقط بندگان شیطان بزرگ اند که بر علی می شورند!

آقای هاشمی! ما امروزِ علی را از سابقه دیروزِ زبیر بیشتر دوست داریم. ما علی را دوست داریم. ما سیدعلی را دوست داریم. آقای هاشمی! البته که “آقا” از اوضاع دل ما مطلع هستند. قلب ما به عشق خامنه ای می تپد؛ این آخری را برای اطلاع شما گفتم!

راستی! “آن کانال” کاش به جای راز بقا، “کانال کمیل” نشان می داد که شهیدی در فکه وصیت کرده بود: “ولایت فقیه را تنها نگذارید”. ما انتخاب خودمان را کرده ایم؛ “رهسپاریم با ولایت تا شهادت”. شما هر کانالی که دوست دارید، بزنید!

راستی تر! شما زیاد چوب سابقه تان را بر فرق ما کوبیده اید. من از شما یک سئوال مسبوق به سابقه دارم؛ دیروز یعنی روز ۹ دی، شما کجا بودید؟! آرام آرام، چون منی دارد نگران سابقه شما می شود؛ اتفاقا! از این نگرانی باخبر باشید، بد نیست! بگذار خیال تان را راحت کنم؛ الگوی ما مختار نیست. عباس بن علی است. خامنه ای برای ما، وقتی در نماز آدینه خطبه می خواند، ما می گوییم لبیک یا حسین…

نه! این غلو نیست؛ از علو درجات خامنه ای است. ما به خامنه ای می گوییم “حضرت ماه” اما خمینی می گفت: خامنه ای مثل خورشید می درخشد. ما هنوز مانده به معرفت امام برسیم!… و از زاویه ای دیگر، شما!

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. 12221157 می‌گوید:

    این افسر جنگ نرم گفت: من رفسنجانی را جزء سران فتنه نمی دانم، بلکه سران فتنه را جزئی از عالیجناب راس فتنه می دانم! و منظورم از راس فتنه در صورتی که قوه قضاییه به این مطلب گیر بدهد، ادعا می کنم “بن عمر” تونسی است!

  2. طاهره فتاحی می‌گوید:

    آخ آخ آخ! گفتید نماز جمعه و داغ دل ما تازه شد.
    ما پشت سر این آقا نماز خواندیم.
    البته خدا را شکر در آخرین نماز جمعه اش فقط خطبه ها را گوش کردیم…

  3. طاهره فتاحی می‌گوید:

    “بن عمر” خیـــــــــــــــــلی با مزه بود.
    بسی کیف کردیم نیمه شبی…

  4. محمد می‌گوید:

    جگرمان حال آمد، خُنک شد.
    این جمله به خاندان هاشمی پیامک شد:
    «زمان خمینی یک “مهدی هاشمی” اعدام شد و زمان خامنه ای هم دیر یا زود این اتفاق می افتد.»

  5. سلاله 9 دی می‌گوید:

    {چون همزمان علیه اصل ولایت فقیه شعار می دادند، ما بیشتر با باتوم مقدس مان، حواس مان این طرف بود تا صحبت های رفسنجانی! ایشان دفعه بعد که آمد نماز جمعه(!) می تواند یک بار دیگر حرف های خود را تکرار کند}
    دفعه ی بعد؟؟؟؟ این دفعه ی بعد خیلی جالب بود.
    دیگر راهش نمی دهند واصلا اگر راهش هم بدهند رویش می شود که بیاید.البته طبیعتا چون بابای مهدی و فائزه هست ……خودم نقطه چین می کنم.

  6. محمد می‌گوید:

    آخر ِتحلیل گری مسائل روز ایران باشی، ما حصلش این جمله می شود:
    «من رفسنجانی را جزء سران فتنه نمی دانم،
    بلکه سران فتنه را جزئی از “عالیجناب رأس فتنه” می دانم!».

    .:: این جمله را به ذهنت بسپار! ::.

  7. طاهره فتاحی می‌گوید:

    جدی تر از این “بعدالتحریر” حرفی در شرایط امروز مملکت ما هست؟؟؟

  8. سلاله 9 دی می‌گوید:

    نمی خواهد به نام ما کنید، که کربلا به نام ماست و خامنه ای، حسین زمان ماست و عاشورای ما، نیم روزش، همان “۹ دی” بود که به خیر گذشت.

  9. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ما هنوز مانده به معرفت امام برسیم
    ما هنوز مانده به معرفت امام برسیم
    ما هنوز مانده به معرفت امام برسیم
    ما هنوز مانده به معرفت امام برسیم
    ما هنوز مانده به معرفت امام برسیم

    طیب الله انفسکم

  10. محمدرضا نوری می‌گوید:

    درود بر قلمت
    آفرین بر جگرت

  11. یکی از پروانه ها (گنه کاران ) می‌گوید:

    سلام
    آقای هاشمی! من از فائزه و مهدی شما در فتنه ۸۸ چند قطعه ای “زمین کوفی” از همان زمین های سرگشاده کوفیان پیدا کردم؛ آنجا که داشتند علیه علی شعار می دادند و به آشوبگران عاشورا پول می دادند، زمین کوفه شان بود! به نام شان بود!…اما چون کربلای ما “بیت رهبری” است، کوفه مبارک خاندان خودتان باشد! نمی خواهد به نام ما کنید، که کربلا به نام ماست.
    وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هر مسئولی در جمهوری اسلامی ذیل ولایت فقیه تعریف می شود.ضعف و قصوری اگر هست، اتفاقاً به خاطر فاصله گرفتن از نسخه ای است که رهبر برای راه پیش رو می پیچد.
    حضرت آیت‌الله جوادی آملی: زمان آن رسیده است که بساط بت‌پرستی از سرزمین هند رخت بر‌بند http://forum.msadra.ir/thread-1379.html

  12. کمیل می‌گوید:

    زمان خمینی یک مهدی هاشمی اعدام شد و زمان خامنه ای هم دیر یا زود این اتفاق می افتد.

  13. سیداحمد می‌گوید:

    واقعا عالی بود!
    کیف کردم؛

    راستی! “آن کانال” کاش به جای راز بقا، “کانال کمیل” نشان می داد که شهیدی در فکه وصیت کرده بود: “ولایت فقیه را تنها نگذارید”. ما انتخاب خودمان را کرده ایم؛ “رهسپاریم با ولایت تا شهادت”. شما هر کانالی که دوست دارید، بزنید!

    احسنت داداش جانم.

  14. افق می‌گوید:

    شناخت بدترین انسانها
    دشمن ترین آفریده ها در نزد خدا دو نفرند:
    مردی که خدا او را به حال خود گذاشته و از راه راست دور افتاده است، دل او شیفته بدعت است و مردم را گمراه ساخته است. بار گناه دیگران را بر دوش کشیده است و گرفتار زشتی های خود نیز می باشد.
    و مردی که مجهولاتی به هم بافته است و در میان انسانهای نادان امت جایگاهی پیدا کرده است. در تاریکی فتنه فرو رفته است و از مشاهده صلح و صفا کور است. آدم نماها (اشباه الناس) او را عالم نامیدند که نیست، چیزی را بسیار جمع آوری می کند که اندک آن به از بسیار است تا آنکه از آب گندیده سیراب شود و دانش و اطلاعات بیهوده فراهم آورد.

    ترجمه خطبه ۱۷ نهج البلاغه

  15. رائح می‌گوید:

    سلام
    …………….

  16. آذرخش می‌گوید:

    سلام
    عالی بود داداش حسین. ممنون از شما. یه سری شبهات هست که آدم نمی دونه چطوری در موردشون پرس و جو کنه اما شما به بهترین شکل پاسخ دادید.
    خدا قوت.

  17. نیما می‌گوید:

    چو از دل بر آمد لاجرم بر دل نشست ….
    خدا قوت !

  18. 313 می‌گوید:

    سلام علیکم
    خدا قوت
    مثل همیشه کوبنده زیبا و دلنشین و …
    واقعیتش این متنهارو که میخونیم انگار حرف دله واقعا که اینجوری به دل میشینه!
    حرفای ناگفته با هنرمندی تمام اینجا تو این قطعه ی مقدس گفته میشه!! الحمدلله
    خدا حفظتان کند…
    شهادت نصیبتان

  19. mostafa می‌گوید:

    خیلی جالب بود
    کاش عزیزان ما در ق ق کمی دل و جرات پیدا کنند و یک حرکت انقلابی از خودشان نشان دهند!!!!!!!!!!!!
    ……………………

  20. هادی می‌گوید:

    داداش حسین غلام ادبیات این جملتم:

    “زمان خمینی یک مهدی هاشمی اعدام شد و زمان خامنه ای هم دیر یا زود این اتفاق می افتد”
    “زمان خمینی یک مهدی هاشمی اعدام شد و زمان خامنه ای هم دیر یا زود این اتفاق می افتد”
    “زمان خمینی یک مهدی هاشمی اعدام شد و زمان خامنه ای هم دیر یا زود این اتفاق می افتد”
    “زمان خمینی یک مهدی هاشمی اعدام شد و زمان خامنه ای هم دیر یا زود این اتفاق می افتد”
    “زمان خمینی یک مهدی هاشمی اعدام شد و زمان خامنه ای هم دیر یا زود این اتفاق می افتد”

  21. سیداحمد می‌گوید:

    این روزها لندن خیلی شلوغ شده ها!
    فتنه گران کشورهای مختلف دنیا دارن تو لندن جمع میشن!
    ظاهرا پسر و عروس حسنی مبارک و چند تن از مسئولین دیکتاتور مصر هم با تعداد زیادی کیف و چمدان به لندن فرار کردن!!!!

    ماشالله حزب الله!

  22. سمخط (سید مهدی) می‌گوید:

    سلام،
    خدا بر عزت داداش حسین ما بیافزاید. متن رو که خوندم خیلی تلاش کردم یه کامنت خوب بزارم که بتونم احساس قلبیمو از غم غربت حضرت ماه و ذوق وجود ستاره های پرنور گرد ولایت بیان کنم اما هرچی بگم و هرجور باز هم دوست داشتنی تری اخوی. در همین حال صدای اذان(مشهد) بگوشم رسید بلند شدم وضو گرفتم قران برداشتم وباز کردم:

    فَرِیقًا هَدَى وَفَرِیقًا حَقَّ عَلَیْهِمُ الضَّلاَلَةُ إِنَّهُمُ اتَّخَذُوا الشَّیَاطِینَ أَوْلِیَاء مِن دُونِ اللّهِ وَیَحْسَبُونَ أَنَّهُم مُّهْتَدُونَ-فرقه ای را هدایت کرده و فرقه ای گمراهی را در خورند اینان شیطانها را به جای خدا به دوستی گرفتند و می پندارند که هدایت یافته اند (اعراف-۳۰)

    تفسیر نور:
    ۱- هدایت کار خداست، «فریقاً هَدى» ولى گمراهى، به خاطر سوء انتخاب خود ماست. «اتّخذوا الشیاطین اولیاء» ۲- تا زمانى که از خدا نبریده‏ایم، تمام وسوسه‏ى شیطان با یاد او و توبه قابل جبران است، «مَسّهم طائف من الشّیطان تذکّروا» ولى بریدن از خدا سبب افتادن در دام شیطان و سلطه‏ى او مى‏شود که قابل جبران نیست. «حقّ علیهم الضّلالة انّهم اتّخذوا الشیطان اولیاء» ۳- انسان آزاد است و مى‏تواند ولایت الهى را انتخاب کند یا ولایت شیطان را. «انّهم اتّخذوا الشیاطین» ۴- دیدگاه منحرفان، واقع‏بینانه نیست، بلکه خیال‏پردازانه است. «یحسبون انّهم مهتدون» ۵ – انحراف فکرى و جهل مرکّب، (گمراه بودن ولى خود را در راه حقّ دیدن،) از بدترین انحرافات است. «یَحسبون انّهم مهتدون».

    جانم فدای رهبر

  23. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۱۲:۶
    تعداد افراد آنلاین: ۲۶ نفر

    ماشالله….
    داداش حسین با درایت بسیجیها فـــــــــــــــــــــــــــدائی داری…..

  24. م.طاهری می‌گوید:

    یک جواب درست و حسابی بود از افسر جنگ نرم حضرت آقا!

  25. کمیل می‌گوید:

    السلام علی الحسین
    خاندان و………..
    یا علی مددی

  26. mojtaba می‌گوید:

    سلام.
    یه طرح زدم برا حسین آقا البته در حد خودم

    http://grenade.persiangig.com/new_folder/gh2.jpg

  27. star می‌گوید:

    از خونــــــــــــــــــــــــــدن مطالب سایتتون واقعاً لذت بردم ….
    دمتون گرم …

  28. star می‌گوید:

    واقعا جالب و خوندنی بود !

  29. مرتضی می‌گوید:

    سلام داداش حسین. خسته نباشی…. چند وقتیه که برات کامنت نگذاشتم. ولی با خوندن این دلنوشته آخری گفتم بیام یک خسته نباشید عرض کنم. و با این کامنت به نوعی مثل تکبیر گفتن بعد از صحبت های حماسی، من هم تکبیر بگم برای تأیید همه آنچه که از دل ما گفتی. خیلی ممنون که حرف دل ما رو حرف دل حزب الله رو می زنی. نفست حق. دست علی نگهدارت. یا علی

  30. آذرخش می‌گوید:

    ممنون از آقا مجتبی. طرح زیبایی بود.

  31. عاقبت می‌گوید:

    اگر زنده باشیم آخر و عاقبت این داش حسین شما را هم خواهیم دید
    سیداحمد: زنده نمی مانی!

  32. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام
    خیلی خیلی عالی بود
    جدا دلم خنک شد از جهاتی
    هر چند باید اشک تاسف ریخت برای استوانه ای که حالا از یک بادکنک هم آسیب پذیرتر شده

    مقایسه تان بین هاشمی و رفسنجانی و هاشمی ۲۰۰۵ تا هاشمی دهه ۶۰ خیلی جالب بود
    هنوز بعضی جاها برچسب هاشمی ۲۰۰۵ را میبینم

  33. آیدا... می‌گوید:

    یاراحم العبرات

    بی تعارف بگم برای پیداکردن راه ودرست قدم برداشتن در این روزگارخواندن نوشته های شما مثل یه وظیفه میمونه…برای من که گاهی گرفتار شک میشم اینجا به شدت مقدس است..همیشه ..

    مهدی فاطمه پشت وپناهتون

  34. آیدا... می‌گوید:

    یاراحم العبرات
    “نه! این غلو نیست؛ از علو درجات خامنه ای است. ما به خامنه ای می گوییم “حضرت ماه” اما خمینی می گفت: خامنه ای مثل خورشید می درخشد. ”

    عاقبت به خیری نصیبتان

  35. r1e1z1a می‌گوید:

    با این تکه از متن ، چه کردی حاج حسین :

    “راستی! “آن کانال” کاش به جای راز بقا، “کانال کمیل” نشان می داد که شهیدی در فکه وصیت کرده بود: “ولایت فقیه را تنها نگذارید”. ما انتخاب خودمان را کرده ایم؛ “رهسپاریم با ولایت تا شهادت”. شما هر کانالی که دوست دارید، بزنید!”

    واسه همین تکه هاست که حاج حسین شده ” حاج حسین ”
    انصافا خوب این کانال اون کانال می کنید !!

  36. سایه می‌گوید:

    ما را چه به نظر گذاشتن.
    می خوانیم. لذت می بریم و زیر لب احسنت می گوییم.

  37. منتظر(حرف حساب) می‌گوید:

    انصافا خیلی عالی بود
    با خوندن این متن یاد متن های کتاب ۹ ده افتادم
    تشکر

  38. نسترن می‌گوید:

    سلام

  39. نسترن می‌گوید:

    الگوی ما مختار نیست. عباس بن علی است.چه زیبا.ممنون. دلم تنگ شده بود برای قطعه.

  40. ... می‌گوید:

    الحق والنصاف که این جا قطعه ای از بهشت است این خون بوی شهادت میدهد .
    تنها جاییه که ادم بعد تنش های بیرون از بهشت توی دانشگاه وتوی پیرایشگاه (که دیشب اشک پدر من را در اورده بودند این فرزندان شیطان)میتوان کیفی برد و روحی جلا داد. انشالله که خدا به شما توفیق خدمت به حضرت صاحب را بدهد همان طور که الان در رکاب حضرت ماه خدمت میکنی من الله توفیق.

  41. 313 می‌گوید:

    میشه در جواب کامنت جناب عاقبت یه چیز بگم؟؟؟
    با اجازه میگم!اگه صلاح نبود تأیید نکنید!
    میگم جواب عاقبت می دونی چیه؟؟؟
    عاقبت داش حسین ما عاقبت بخیری است!!! نوشته های داش حسین ما خط به خطش بوی شهادت می دهد و شهادت یعنی عاقبت بخیری!!!
    جوهر قلم داش حسین ما خون بابا اکبر هاست و این یعنی ادامه ی راه شهدا و آخر راه شهدا شهادت است…و آخرش نه تازه اولش است…
    پشت داداش حسین بچه بسیجیها دعای خیر ستاره های حضرت ماه که از پدران و مادران و فرزندان و خواهران و برادران و حتی خود شهدا تشکیل شده اند است…که آرزو و دعای همه ی آنها عمر طولانی و با عزت و شهادت است برای برادر بزرگوار و بصیرمان…
    به کوری چشم دشمنانتان شهادت نصیبتان

  42. نشانه دار می‌گوید:

    سلام. خیلی خیلی خوب همه ی حرف ها رو می زنید.
    خدا خیرتون بده
    نفستون حق، قلمتون پرشور
    یاحق

  43. 313 می‌گوید:

    “زمان خمینی یک مهدی هاشمی اعدام شد و زمان خامنه ای هم دیر یا زود این اتفاق می افتد”

    و ما بی صبرانه منتظر این اتفاق مبارک هستیم…

  44. احمد می‌گوید:

    داداش حسین عزیزمن یک گلایه ازشمادارم اونم اینه : انصافااونطوری که شمادرموردسران فتنه می گی درست نیست دلیلشم اینه که خداییش چقدراین سران محترم وراس الفتن دربصیرت بخشی وروشن بینی مردم ماخدمت کردندقبول داری اگه سالهای سال در رابطه فتنه وبصیرت وخواص و… سخنرانی میشنیدیم ویامطالعه می کردیم به این روشنی نمی تونستیم تفاوت خواص بی بصیرت ونبردسایبری وداداش حسین قدیانی وبابااکبرشهیدوعمارهای حضرت ماه و…رو بفهمیم پس همه باهم یه دست مریزادبه اونابگیم که باکج روی شون که متاسفانه هزینه سنگینی روهم به پای نظام گذاشت ناخواسته زمینه ساز برکات زیادی هم بودند درسته یانه ؟

  45. سید مهدی سالم می‌گوید:

    سلام علیکم
    همان دهه ۶۰ هم خیلی چیز ها را به امام(ره) بر خلاف میلش تحمیل کردند.مانند قضیه معرفی منتظری.
    یا علی

  46. الف.را می‌گوید:

    من رفسنجانی را جزء سران فتنه نمی دانم، بلکه سران فتنه را جزئی از عالیجناب راس فتنه می دانم!
    تکبیر!
    راستی من که از هاشمی دهه ۶۰ هم خاطره خوب و خوشی به نفع انقلاب به خاطر ندارم که برعکس خاطره تلخ هم از آن دوران یافت می‌شود اگر دقت کنیم! اتفاقا معتقدم هاشمی ۲۰۰۵ و ۲۰۱۱، دقیقا همان هاشمی دهه ۶۰ است که خود را بیشتر افشا کرده است! همین!

  47. ریحانه می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین بزرگوار
    احسنت و درود بی پایان بر قلمت
    شهادت نصیبتان….

  48. ریحانه می‌گوید:

    خامنه ای مثل خورشید می درخشد…
    امروز علی غریب و تنهاست…
    آماج هجوم اهرمن هاست…
    او کیست ؟ گلی ز باغ زهرا…
    پرورده درد و داغ زهرا…
    او نور دل بسیجیان است…
    چون مادر خویش مهربان است…
    مستم ز تبسم نمازش…
    لبخند چو غنچه، دل نوازش…
    چشمانش بوی عشق دارد…
    مستی ز سبوی عشق دارد…
    چون فاطمه پشتوانه اوست…
    تا هستم و هست دارمش دوست…

    بر خامنه ای رهبر خوبان صلوات…

  49. م.اشرف می‌گوید:

    سلام بر همه دوستان
    هر وقت دلتون گرفت زنگ بزنید به این شماره ۰۵۱۱۲۰۰۳۳۴۱ وصل میشه به روضه منوره حضرت رضا علیه السلام
    ارتباط دوطرفه است. حتما امتحان کنید. ما را هم دعا کنید.

  50. علی می‌گوید:

    خانواده‌شهدا با “شعار مرگ‌بر منافق” کروبی را از بهشت‌زهرا اخراج کردند
    مهدی کروبی که عصر امروز در بهشت زهرا(س) حاضر شده بود، در قطعه شهدای ۷۲ تن با اعتراض شدید خانواده‌های شهدا و مردم حاضر در این مکان مواجه و مجبور به فرار شد.
    به گزارش خبرگزاریهای جمهوری اسلامی، کروبی پس از حضور بر سر قبر پدر خود در قطعه ۲۱ بهشت زهرا(س) به قطعه شهدای ۷۲ تن رفت که مردم و خانواده‌های شهدایی که در این مکان حضور داشتند، به سمت او آمده و با فریادهای اعتراض‌آمیز خود وی را مجبور به فرار کردند.
    با سرداده شدن شعارهای “مرگ بر منافق” و “مزار شهدا جای منافقین نیست” از سوی مردم، جمعیت معترضان به کروبی بیشتر شد و محافظان کروبی به سرعت او را به سمت خودرویش هدایت کردند که برخی از معترضان به طرف خودرو لنگه کفش پرتاب کردند.
    مهدی کروبی کاندیدای شکست خورده انتخابات ۸۸ با آرایی کمتر از آرای باطله از سران داخلی فتنه بود که به‌دلیل بیان اتهامات بی‌پایه علیه نظام مورد تنفر عمومی قرار گرفت و مدت‌ها بود که جرأت حضور در اماکن عمومی را نداشت. با این حال، حضور وی در بهشت زهرا(س) احتمالاً نوعی تست واکنش مردمی نیز بوده است.
    نفرت عمومی قابل توجه از موسوی و کروبی به‌عنوان سران داخلی فتنه ۸۸ به حدی است که با تدبیر مؤثر نظام، این افراد در زندان افکار عمومی به‌سر می‌برند.

  51. حمید صفار هرندی می‌گوید:

    برای آن صحابی که سابقه جهادش تنها مربوط به زمان حضور رسول خدا نمی شد و در فتح قادسیه افتخارها آفریده بود خیلی سخت بود که از زبان علی راستگو بشنود: آن بچه ای که در آغوش تو است روزی پسرم حسین را به شهادت خواهد رساند. شاید باور نکرد که این عزیز دردانه ای که با خود آورده تا که شاید در آینده کبوتر مسجد شود، گرگی درنده خوی خواهد شد که بر پاک ترین و نازنین ترین بدن ها اسب های تازه نعل شده را به تاخت وا می دارد.
    نمی دانم آیا روزی به مجاهدان قدیمی ما هم در باره امروز عزیز کرده های نُنُرشان سخنی گفته شده بود؟ آیا هشدار داده بودند که مراقب دست بچه هایتان باشید که به سمت اموال عمومی کج نشود؟ آیا گفته بودند که بابایشان حافظ بیت المال است نه صاحب بیت المال؟ …
    پست جدید نور مبین: بهترین مقتدا

  52. دختر آسمونی می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی
    امیدوارم زودتر کتاب هایتان چاپ شوند …
    راستی من عکس را برنمی دارم چون شما اصلا جواب ندادید و این را می دانم که سکوت علامت رضا نیست همیشه …
    یا علی

  53. سوسو می‌گوید:

    سلااااااااااااااااااام .این از اون خنده های خاص میخواد .کدومش بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چچچچچچچچچچچچچچچچ
    یا یاه یاه یه یه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خلاصه خنده ی ملیحی میطلبد!
    ………

  54. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۲۲:۵۱
    تعداد افراد آنلاین: ۳۰ نفر

    ماشالله حزب الله
    داداش حسینم فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدائی داری….

  55. سکوت می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی
    دلم از سست عنصرهای زمانه از مطهری از لاریجانی شکسته دلم از کروبی و خاتمی و موسوی برای همیشه قهر کرده ولی دلم از این عالیجناب فتنه به درد آمده. هر شب میایم اینجا تا شاید از نوشته های تو مرحمی به دل پر دردم پیدا کنم که امشب حسابی به چیزی که میخواستم رسیدم…. این زخم آخری که بر دلمه بدجوری اذیتم میکنه داداش حسین. تو را به خدا تو را قسم میدم به پدر شهیدت دعامون کن تا صبح ظهور خدا این تنها ماه مانده برای ما را از ما نگیره دوستان خوبم، ستاره های زیبای ماه از همتون التماس دعا دارم. نه برای خودم که برای ماهم دعا کنید که تا صبح سحر ما را تنها نگذارد…
    خیلی دلم گرفته داداش حسین از این زخم دلهای زمانه…

  56. yotla می‌گوید:

    هیچ کسی نمی تواند این انقلاب که الان بی نام امام خامنه ای در هیچ جای جهان شناخته شده نیست را ازبین ببرد حتی اگر سابقه….

    بحمدالله ثمره انقلاب فرهنگی ۸۸ به تونس رسید و لبنان آرام میشود ودر مصر آمریکا تلاش می کند تا دست حزب اللهی ها نیوفتد و سودان و یمن و همه مردم جهان عرب پیغام امام ما را لبیک گفته اند و جز با امام واندیشه های امام ما و امام زنده ما هیچ حکومتی ثباتی ندارد،

    سخنان آقا را آنها هم شنیدند و اکنون نیرو گرفته اند و لبیک یا حسین سر می دهند تا کسانی که از صلوات فرستادن براسم امام خمینی فرار می کنند از اسم آقا هم گریزان شوند و ما صلوات می فرستیم نام امام خامنه ای که می آید،

    لبیک یاحسین

  57. مغیث می‌گوید:

    سلام
    بایستی با کسب تجربه از گذشته و رصد دقیق حال و برنامه ریزی همراه با تعهد و تخصص در میدان جهاد و عمل به تکلیف ، سربازی کنیم .
    ما فرزندان بدر و حنین و والفجرها و کربلای ۴ و ۵ آماده رویارویی مردانه با فتنه گران فتنه های بزرگتر آینده ایم تا با حضرت ماه ، ابرهای مسیر خورشید عالم تاب کائنات را بگشاییم . اللهم عجل لولیک الفرج . مخلصیم داداش حسین

  58. مهره اضافه می‌گوید:

    قطعه قطعه مهره
    ……………..
    دعا کنید یه شب جمعه فرداش دلمون باز شه. دلم از بس گرفته و……… 🙁
    ممنون ک هستین

  59. اکبر می‌گوید:

    حرف های ما همان حرف های نماز جمعه نیست؛ حرف های م ناشنیدنی است؛ حرف های ما همان خطبه نماز آدینه “آقا”ست!

  60. اکبر می‌گوید:

    حرف های ما همان حرف های نماز جمعه نیست؛ حرف های م ناشنیدنی است؛ حرف های ما همان خطبه نماز آدینه “آقا”ست!
    ×۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

  61. اکبر می‌گوید:

    درسته که اونا مثل گاو تحلیل میکنن ولی……..

  62. هوشنگ از امریکا می‌گوید:

    این موضوع دو تا مهدی هاشمی خیلی باحال بود . خداوند عجب شباهتهائی را در تاریخ برای عبرت گذاشته بلکه درس بگیریم .
    داداش حسین دستت درست

  63. اکبر می‌گوید:

    جمعه، بر خلاف یوم الله آدینه، یک روز تعطیل است؛ لذا حرف غیر حساب در این روز، “بین التعطیلین” حساب می شود! ….

  64. 2091 می‌گوید:

    میخوام یکی از جملات متنو که خیلی ازش خوشم اومده را در قسمت دیدگاه بزارم.چند دفعه متنو خوندم،عبارت به عبارتش زیباست ومن نمیتونم انتخابی داشته باشم.هزاران بار احسنت.
    چند وقتی کامنت نمیذاشتم ولی این بار نتونستم در ………. سهمی نداشته باشم.

  65. طاهره فتاحی می‌گوید:

    سلام.
    ظهری چه مشکلی پیدا کرده بود سایت؟؟؟
    …………

  66. یه دوست می‌گوید:

    سلام .
    آقا ما یه چیزی میگیم شما نذار رو سایت یه موقع خبرش به گوش طرف می رسه:
    ما جمله ی زیبای شما رو که بخوبی اشاره گر عمق محبت به حضرت ماه است یعنی
    “دلبسته مولای خراسانی خویشم”
    رو با یه خط قشنگی و طراحی جالبی درست کردیم انداختیم پشت صفحه موبایلمون
    القصه
    یه روز یکی از دوستان نسبتا سبز ما این صفحه ی موبایل ما رو دید وخیلی خوشش اومد(البته بعید می دونم معنی جمله رو فهمیده باشه) اصرار که برای من بفرست ما هم صداشو در نیاوردیم و براش قرستادیم
    امروز گوشی شو دیدم خودش تصویر و خوشگل تر کرده بود و انداخته بود پشت صفحه موبایلش
    کلی تو دلم خندیدم (-:
    فکرشو بکنید یکی بدون اینکه بخواد و دوست داشته باشه شده مبلغ حضرت ماه 🙂

  67. سلاله 9 دی می‌گوید:

    سلام ببخشید جسارتا سوالی داشتم امشب متن جدید داریم آیا؟

  68. روح الله می‌گوید:

    فتنه سروته ندارد اول وآخر ندارد فتنه فتنه است وتمام مسببین آن باید……….
    خدا قوت

  69. آبدین می‌گوید:

    سلام دوست عزیزم
    آقا حسین من هم یه وبلاگ تقریبا فعال راه انداختم
    ممنون میشم که قابل بدونید
    واقعا مطلبتون خیلی عالی بود.

  70. خیمه 27 می‌گوید:

    اما خمینی می گفت: خامنه ای مثل خورشید می درخشد. ما هنوز مانده به معرفت امام برسیم!…

  71. مه شکنان می‌گوید:

    اوضاع منطقه در حال دگرگونی است
    باید منتظر بود …

    ************
    ای مرکب صاحب الزمان آماده باش
    آماده باش

  72. گلادیاتور می‌گوید:

    قلم که زیباست، دل هم که پاک است، نیت هم که مشخصا برای شادی قلوب شهدا و ادای دین به امام ِ شهداست… خوب حاصل جمع مساوی میشه با یک متن زیبا و به قول دوستمون از دل براومده… حال کردم داداش حسین
    همیشه فکر میکردم آدمها وقتی پول داشته باشند و قدرت، هر کاری می تونن بکنن! اون موقع ها تو ذهنم میگفتم آقای خ که رئیس جمهوره! پول و قدرت هم که داره، پس چرا هی غر میزنه که افشا می کنم افشا می کنم، میگم کی داره اذیتم میکنه و………
    کلا من توی مسائل سیاسی ۲ تا استغفار کردم… اول اینکه ۲ دفعه به خاتمی رای دادم (اعتراف به گناه از بار اون کم می کنه!) دوم هم آنکه به خاطر خستگی و دلسردی از دکتر، اسفند پارسال به موسوی امیدوار شده بودم (به عنوان فامیل آقا و نخست وزیر امام و ….!!!!!) با این ۲ اشتباه فهمیدم که سیاست خیلی ساده و زبونه! ولی همیشه مست کننده و گول زننده ست! باید یه کم درک و تجربه ات بره بالا ! الان یاد گرفتم چطوری از بحران عبور کنم …. کلام ولایت، سخن ولایت، دستور ولایت، اشارت ولایت و ترجمان و تطبیق زندگی افراد با ولایت سنجی آنها و… خداییش روزگار سختی رو گذروندیم. انشاالله که مسئولین هم چیزی یاد گرفته باشند به خصوص ق ق ! که مدعی بر آنست که حواسش جمع است … الان یاد گرفتم که حتی برای ازدواج هم (از من که گذشته البته!) باید اول تکلیف خودت و زوجه رو با بحث ولایت مشخص کنی… همه چیز با اون موضوع حل میشه !!!
    …..

  73. ya zeinab می‌گوید:

    “ایشان دفعه بعد که آمد نماز جمعه(!) می تواند یک بار دیگر حرف های خود را تکرار کند! ” 🙂

  74. سربازةٌ می‌گوید:

    دست من و امر ولی…جان من و سید علی…
    ای مقتدایم چشمان تو… مومن شدم بر ایمان تو… در دست مهدی دستان تو…
    —————————————— این از این!
    “جناب زبیر، بچه بازیگوشی داشت که اتفاقا “عبدالله” نبود!”
    شدیداً موافق!
    من دست آیت الله خزعلی را می بوسم. فرمودند دعا می کنم برایش که هدایت شود اما برائت از مشی پسرشان را هم اعلام کردند. مسلمان!خودت خوب. پدرت خوب.چرا اشتباه آقازاده ها را قبول نمی کنی؟! چرا اعلام موضع نمی کنی؟ این حرفها خیلی تکراری است. می دانم. کو گوش شنوا؟!
    عاقبت به خیری هم نعمت بسیار بزرگی است. خداوندا عاقبت امور ما را ختم به خیر بفرما!

  75. مه شکنان می‌گوید:

    کربلای ما “بیت رهبری” است

    الله اکبر

  76. علی می‌گوید:

    شهادتت مبارک!!!

  77. شاهد می‌گوید:

    لعن علی عدوک یا علی

  78. lمجاهد می‌گوید:

    سلام
    در ایام فاطمیه که مداحان خدمت مقام معظم رهبری میرفتند تا در مراسمات بیت مداحی کنند روزی که آقای کریمی رسیدند خدمت آقا بعد از مراسم برای صرف شام خدمت آقا میرسند و بعد از صحبت هایی حضرت آقا اشاره می کنند به صحبت های آقای ارضی که توی مراسمات مختلف به آقای هاشمی توهین می کنند حضرت آقا می فرمایند که :«مگر آقای ارضی نمی دونند که من راضی نیستم به آقای هاشمی توهین می کنند»
    کاری به جواب منصور ارضی ندارم ولی نکته مهم نظر حضرت آقا در باره توهین های مختلف به اقای هاشمیه
    مراقب باشیم
    سیداحمد: اگر این نوشته داداش حسین، توهین به هاشمی است، با این حساب، کامنت جنابعالی، غیبت پشت سر حاج منصور، آقای هاشمی، کریمی، و خود “مقام معظم رهبری” حساب می شود! نمی دانم چرا به هاشمی که می رسد، عده ای از زاویه ولایت پذیری درد اخلاق می گیرند؟! و اما “آقا” اگر راضی به توهین به هیچ کس و من جمله هاشمی نیست، راضی به این هم نیست که خواص، تا اینقدر بی بصیرت باشند. مگر نه دوست عزیز؟! آیا وقتی رهبر خودشان عمومی می گویند؛ نظر من به نظر رئیس جمهور، نزدیک تر از هاشمی است، نکند این هم توهین به هاشمی بوده؟!

  79. مهدی می‌گوید:

    عالی بود برادر ! از صراحت لهجه تان لذت میبریم

  80. عادل دربندی می‌گوید:

    با سلام و خسته نباشید

    مطالب خوبی دارید. من یک سال است که مشتری شما هستم.
    ……………….

    به امید ظهور

  81. صدرا می‌گوید:

    رهبرم….
    دلم گرفته است….
    کسی برایم از تو نمی گوید…..
    کسی برایم از امام روح ا… نمی گوید…..
    همه از تورم از انرژی هسته ای از جام جهانی از بیانیه های رنگی از ……….. می گویند!
    دیگر کسی برایم آوینی نمی شود تا با دوربینش برای من جبهه ها را گریه کند؟!
    رهبرم ….. من گم شده ام…………..
    http://philsoph.parsiblog.com/
    http://sadra.2fa.ir/

  82. لجمن می‌گوید:

    کلیپ سخنرانی حاج آقا طائب درباره ی فتنه ی ۸۸ که از گذشته ریشه یابی می کنند .
    دوست دارم همه ی ستاره های عزیز دانلود کنند و حال کنند . یاعلی
    http://lajman.blogsky.com/1389/11/08/post-39/
    http://lajman.blogsky.com/1389/11/08/post-39/
    http://lajman.blogsky.com/1389/11/08/post-39/
    http://lajman.blogsky.com/1389/11/08/post-39/
    http://lajman.blogsky.com/1389/11/08/post-39/

  83. منتظر خورشید می‌گوید:

    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه و احفظ قائدنا امام الخامنه ای و احفظ محمود احمدی نژاد
    سلام علیکم
    ………….

  84. لجمن می‌گوید:

    سلام داداش حسین یه عکس به یاد بچه های قطعه ۲۶ ساختم . امیدوارم خوشت بیاد . دعا کن : http://s1.picofile.com/file/6305730380/26.jpg

  85. آبدین می‌گوید:

    سلام
    با یه سری مطالب زنجیره ای در مورد شیطان پرستی آپ هستم
    ممنون میشم یه نیم نگاه بهم بندازید

  86. رسول حاجی می‌گوید:

    سلام داش حسین من متولد۶۸ هستم مسئول سیاسی یه پایگاه بسیج کمک بیش اسمتو شنیده بودم و به واسطه حجت السلام ماهری با سایت شما اشنا شدم داش حسین چه کنیم که کم نیاریم هی جاده خاکی نریم تا ته راه پایبند ولایت باشیم چه کنیم که زندگی مون و اعتقاداتمون مثل نوار قلب نشه مثل یه برادر بزرگ تر منو راهنمایی کن یا علی

  87. دختر بسیجی می‌گوید:

    اصلا نمیشه یه قسمت این پست رو بهترین قسمتش گفت.
    از اول تا آخرش حرف نداره…
    خیلی عالی بود.ممنون داداش حسین.

  88. امیرعلی صفا می‌گوید:

    به نام خدای زهرا

    به جناب “مجاهد”:

    اولا هیچ حرف غیر عمومی حجت نیست!‍ مواضع مولا همان است که عمومی می‌فرمایند.
    ثانیا، کجای این نوشته به نظر شما توهین محسوب می‌شود؟
    ثالثا، بیشترین کسی که دارد اکنون توهین می‌کند همین جناب رفسنجانی است.
    موضعگیری های جناب رفسنجانی به خودی خود توهین هست. توهین به خون ۳۰۰ هزار شهید. توهین به جایگاه روحانیت، توهین به جایگاه ایشان در مجلس خبرگان /
    ایشان می‌گوید بر مواضع خود ایستاده. کدام مواضع؟
    همان که مجرمین سیاسی باید آزاد شوند و نظام برود عذر خواهی کند؟
    چَشم سمعنا و طاعتا.
    فردا خانواده‌ی محترم شهید علیمحمدی را می‌فرستیم به نمایندگی از ملت معذرت خواهی کند از آنها که باعث شدند حفره‌ی اطلاعتی ایجاد شود و عزیزشان به شهادت برسد!
    یا خوب است خانواده‌ی شهید شهریاری را بفرستیم!
    نه، باز کم است. مادر داغدار شهید حسین غلام کبیری را بفرستیم راضی می‌شوند؟
    البته برخی ها هم در وقایع عاشورا دستگیر شدند. چطور است سیدی از سادات را بفرستیم و برود معذرت خواهی کند از ایشان که عذر می‌خواهیم که در روزی که سر امام غریب ما به نیزها بود شما آمدید و سوت کف زدید!
    حسین قدیانی: حرف مفتی زدند آن برادر. کسی که به جای آدم، خرس گنده فراری بار می آورد، به شرف و عفت نداشته اش توهین کرده است. خودش به خودش توهین کرده است. سرتاپای هیکل هاشمی و خاندانش توهین به خون شهداست. حاج منصور هم اگر به “ف. ه”، “فاحشه” گفته، دمش گرم! این فقط فاحشه ها هستند که به آشوبگران عاشورا پول می دهند! دم حاج منصور گرم! فحش ندهد حاج منصور به بعضی ها، زیارت عاشورایش نمی چسبد به آدم.

  89. سیداحمد می‌گوید:

    خصوصی

    عزیز جوابت به امیر تنده!
    خواهش میکنم.
    تغییر بده عزیزم.
    داداشی خواهش میکنم.
    حسین قدیانی: اما عمومی/ هیچ هم تند نیست؛ منظورم از “ف. ه” فین کاشان و همان حوالی(!) بود… برمی دارد می گوید؛ “رهبری از اوضاع جامعه مطلع است”! طعنه می زند، حرفی هم بار خرس گنده اش کنی، مرتیکه احمق دیگری، می گوید؛ “آقا” فلان گفته، بهمان گفته! همه برای ما شده اند اندرونی بیت رهبری و معلم اخلاق! تا وقتی هاشمی طعنه می زند، باید تحمل زخم خوردن داشته یاشد.

  90. سلاله 9 دی می‌گوید:

    دیروز عصر که هر کاری کردم نتوانستم وارد سایت شوم و ارور می داد، سریع ذهنم در گیر این چند کلمه شد که ……..یاابوالفضل…

  91. گلادیاتور می‌گوید:

    جناب مجاهد! شما موقع بیان این کلام حضرت آقا کجا بودید؟ دقت کن، خود شما هم شنیده اید که شنیده اند که گفته اند و….
    برادر من! حضرت آقا در نماز جمعه فرمودند (عطف به مضمون) که کلام و دیدگاه بنده را فقط از دهان خودم بشنوید و گفته های پشت پرده برای مردم و دوستداران نماز شبهه ایجاد نکند …
    آقا درباره فرزندان و خانواده هاشمی، کلماتی را در میان بیاناتشون فرموده اند که اگه واقعا دلسوز هستی میتونی بخونی… یه چیز دیگه ! اگه به روش فکری شما عمل میشد، انتقام خون حسین (ع) هم گرفته نمی شد ! چون امام فرمودند من انتقام را توصیه نمی کنم !!! داری کل دارایی دنیا و آخرتت رو از دست میدی مجاهد جان… فکر کن بعد حرفی را بیان کن … خودت مروج شایعه شده ای !!!
    داداش حسین……..

  92. الف.را می‌گوید:

    منظورم از “ف. ه” فین کاشان و همان حوالی(!) بود…
    احسنت!

    هیچ هم تند نبود! خیلی هم عالی بود!
    دست مریزاد!

  93. تبریز می‌گوید:

    ما را چه به نظر گذاشتن.
    می خوانیم. لذت می بریم و زیر لب احسنت می گوییم.
    به قول دوستمون

  94. تبریز می‌گوید:

    ولی نه… نمیتونم چیزی نگم
    زمان انتخابات یه اس امی واسم اومده بود که هنوزم که هنوزه نگهش داشتم:
    ما دست به دشمنان حیدر ندهیم
    فرصت به مخالفان رهبر ندهیم
    رای همه فاطمی دلان محمود است
    ما رای به نوکران اکبر ندهیم…

  95. سکوت می‌گوید:

    جناب مجاهد شما نگران توهین به آقای هاشمی نباشید هاشمی یک سیاست مدار حرفه ای و زیرکی هست ما که هیچی همه مردم دنیا جمع بشوند و بگویند که آقای هاشمی تصمیم تو موضع تو عمل تو حرف تو اشتباهه برمیگرده میگه: “من مواضعم همان است که در نماز جمعه گفته ام” میدانید چرا؟ چون با این عمل یک تیر و چند نشان زده اند. اول محوریت دانستن خود و پا پس نکشیدن از جریانات، دوم زنده کردن جریان سبز و تقلب انتخابات واتفاقات سال ۸۸ سوم خط بطلان کشیدن به اون همه بیانات رهبری که بعد از افاضات نماز جمعه این جناب راس فتنه فرموده اند و خندیدن به این همه بصیرت افزایی که در جامعه ایجاد گردیده است. بیایید کمی عمیق باشیم. هاشمی رفسنجانی میتوانستند مواضع قبلیش رو دوباره با همان ادبیات بگویند ولی با عبارت “نماز جمعه سال گذشته” خواسته اند آب سردی بر همه بیانات رهبری بزنند که همان بصیرت افزایی هست. آقای مجاهد اگر توهین به هاشمی نباشد باید به اطلاعتان برسانم که ایشان شدیدا خود رای و مغرور و یکه تاز هستند و دقیقا در خلاف جهت رهبری عمل میکنند.
    یقینا بدانید خداوند با کسانی که بخواهند با خطوط قرمز خداوند بازی کنند، بازی میکند و با سنتهای متعدد به هلاکتشان مبتلا می نماید.
    و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین
    حسین قدیانی: خودرای و مغرور و یکه تاز، باادبانه ترین صفاتی است که نثار راس فتنه می توان کرد. گوشت را جلو بیاور…

  96. سلاله 9 دی می‌گوید:

    خواستم بگویم من هم تمام این جواب هایی که به جناب مجاهد داده شد را قبول دارم مخصوصا فونت های درشت .
    پدرم از رزمندگان دوران جنگ است.خیلی مواقع با پدرم شوخی می کردم که در زمان جنگ در جبهه چیکار می کردی که حتی یک تیر هم نخوردی؟چند مدت پیش که پدرم مدام سرفه می کرد،همه ی ما فکر کردیم سرماخوردگی است .پدرم رفت دکتر خوب است دکتر چه گفته باشد؟بعد از کلی عکس و آزمایش گفتند ریه هایش شیمیایی است.من نمی دانم نامردها از چه تسلیحاتی استفاده کرده بودند که بعداز گذشت این همه مدت اثراتش تازه دارد معلوم می شود.این همه خون به پای این انقلاب ریخته شده است آن وقت یک آقازاده می خواست ارواح ننش به جمهوریت نظام ما به اسلامیتش ضربه بزند.هیهات .من می گویم نثار این ها بیشتر از این باید کرد.البته به شرطی که قطعه را نبندند.

  97. تک تیرانداز می‌گوید:

    سلام
    آقا دمت گرم،
    یا حق

  98. عون می‌گوید:

    هر چه می خواهد بگوید هرکه می خواد…
    هر که می خواهد بگوید دوست یا دشمن….
    هر چه می خواهد بگوید تلخ یا شیرین….
    ما رهسپاریم با ولایت تا شهادت….

  99. عون می‌گوید:

    بعضی وقتها که مختار نامه را می بینم عجیب دریای دلم طوفانی می شود….
    بعضی وقتها از میر باقری هم…….
    از مختار هم….
    دوست دارم خرخره سلیمان صرد خزائی را بجوم….
    نمی دانم…
    شاید اگر من بودم بدتر از همه بودم……
    اما، اما، اما…
    نمی دانم چگونه آنها چنین زیسته اند….
    در عصر حسین باشی و سر حسین را بر نیزه کنند و دم بر نیاوری؟
    در عصر حسین باشی و دستان عباس را از تن جدا کنی و نفس بکشی؟
    در عصر حسین باشی و زینب را به اسارت ببرند و خود را مرید علی بدانی؟
    والله که اینان اگر ذره ای غیرت داشتند باید که در جا جان می دادند از شرم و شرمندگی و بیچاره گی….
    تف به غیرت مردم کوفه هر که بوده است….
    تف به غیرتشان تا خود قیامت….

  100. مریم سادات می‌گوید:

    سلام ٰ خیلی خیلی قشنگ بود – همه اش مخصوصا این قسمت
    تنها جمله ای که از نماز جمعه آقای رفسنجانی یادمان مانده، این جمله هاشمی دهه ۶۰ است که؛ “غربی ها مثل گاو تحلیل می کنند”! حسین قدیانی خاطرنشان کرد: البته غربی ها الان هم که از بعضی ها -بلانسبت بعثی ها!- حمایت می کنند، مثل گاو تحلیل می کنند و به نسبت قبل، آنچنان پیشرفتی نکرده اند! این افسر جنگ نرم گفت: من رفسنجانی را جزء سران فتنه نمی دانم، بلکه سران فتنه را جزئی از عالیجناب راس فتنه می دانم! و منظورم از راس فتنه در صورتی که قوه قضاییه به این مطلب گیر بدهد، ادعا می کنم “بن عمر” تونسی است!

    و من نمی دانم که چرا خود آقای هاشمی هیچ حرفی برای گفتن و دفاع کردن ندارد و برخی دیگر میشوند کاسه داغ تر از آش

  101. وصال می‌گوید:

    سلام راستشو بخواهی از مطالبت خوشم امد ولی برام خیلی سوال شده یعنی اینمطالب به غیر از مجاهد هیچ منتقدی نداشت (اینهمه تعریف وتمجید؟)کمی غیر قابل باور.کاش انتقادها رو هم بذاری تو وبلاگ

  102. تازه وارد می‌گوید:

    سلام.
    خدا خیرتون بده. ما که همیشه مطالب شما رو میخونیم. از ۹ دی تا حالا گرچه دو بار بیشتر کامنت نذاشتیم.
    این جمله منو چسبوند تو سقف اتاق. حیف که بالا سرم خالی نبود!!!!:
    “زمان خمینی یک مهدی هاشمی اعدام شد و زمان خامنه ای هم دیر یا زود این اتفاق می افتد”
    جالب اینه که من جزئیات واقعه “مهدی هاشمی اول ” رو همین پارسال تو آذر خوندم.
    یا علی برادر بزرگترم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.