پایگاه تحلیلی خبری ۵۹۸

مجوز انتشار کتاب حسین قدیانی فرزند شهید اکبر قدیانی نویسنده موفق کشور که قلم هایش سران فتنه و هوادارانشان را کلافه کرده است صادر شد .

حسین قدیانی از نویسندگان پرکاروخوش قلم مطبوعات ویکی از طنزپردازان شیرین قلم حوزه سیاست وفرهنگ است که درصحنه نبردسنگین رسانه ای با دشمن درفتنه سال گذشته نقش موثری درجبهه انقلاب ایفا کردوبا نوشته های خود در روزنامه ها و وبلاگ شخصی اش (قطعه۲۶) که بیشتر قالب طنز داشت، به افشای ماهیت سران وعناصر فتنه همت گماشت.
وی با دلخوری از مسئولین وزارت ارشاد پیرامون کش و قوس های پیش آمده جهت چاپ کتاب “نه ده” در وبلاگش اینگونه نوشته بود : “کتاب “نه ده” شانش اجل از انتظار بیشتر از این کشیدن برای گرفتن مجوز ارشاد است؛ نه برای اینکه من نویسنده این کتاب بوده ام، برای این که این اثر در خط مقدم حمایت از ولایت نوشته شده است. این کتاب یا فردا به نمایشگاه می رسد یا نه، اگر رسید که هیچ در غیر این صورت وزارت ارشاد دولت عدالت محور را از رونمایی این کتاب در دوره کنونی محروم خواهم کرد و به حضرات ارشاد عرض می کنم شما برای مجوز دادن به کتاب داداش حسین بچه بسیجی ها علاوه بر اینکه دیگر صلاحیت و لیاقت نخواهید داشت، وقت هم نخواهید داشت. سانسور کتاب “نه ده” ولو در حد یک کلمه، سانسور تقدیر مادران شهید داده از من است و هرگز زیر بار این خفت نخواهم رفت.”
این نویسنده توانمند پس از مرتفع شدن مشکلات انتشار کتابش در مطلبی جدید ضمن عقب نشینی از مواضع قبلی در قطعه ۲۶ نوشت : “آمدم از زنجان به نمایشگاه سر ساعت ولی برای مذاکره با بچه های ارشاد باید دو ساعتی گپ می زدم. به دو سه جمله کتاب ایراد دارند و امشب قرار است به من بگویند که اگر دیدم حق با آنها است چرا اصرار بر باطل و اگر دیدم حق با من است چانه خواهم زد و خیلی زود “نه ده” را به دست شما هم خواهم رساند. ساعت آخر نمایشگاه آمدم ردیف ۲۶ که مرا یاد قطعه ۲۶ انداخت و شرمنده عزیزانی شدم که آمدند و رفتند و توفیق نشد زیارت شان. در دو متن آخر این وبلاگ دیدم که به غرور افتاده این قلم، هر چند حرفش حق باشد. نقد دوستان را خواندم که از غرور بیمم دادند و حالا می بینم که آینه روی مرا راست بنموده است. خود می شکنم و اعتراف می کنم گاهی تند می روم اگر چه در دلم هیچ نیست. با ارشاد تا فردا تمام خواهم کرد ماجرای این چند جمله را و “نه ده” را به دست شما هم خواهم رساند.”
هر چند که برخی از قلم به دستان مزدور کشور از منتقدان سر سخت قدیانی هستند اما برخورد منطقی و سرشار از بصیرت قدیانی نشان داد که حملات فتنه گران به وی بی دلیل نیست .

گفتنی است مقدمه این کتاب را صفار هرندی نوشته و طراحی جلد آن به عهده میثم حسنی بوده است .
آدرس غرفه مرکز اسناد در نمایشگاه کتاب : راهروی ۲۶ غرفه شماره ۱۶

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. Etre khak می‌گوید:

    راهروی ۲۶
    قطعه ۲۶
    چهار سالی می گذشت از اینکه به زور جبر نفس می کشیدمو و درس میخوندمو با اینکه فکرای بزرگ تو سرم داشتم اما هیچ کاری پیش نمی بردم تمام روزای دانشگاه مثه کابوس گذشت و من در حسرت اون انرژی قشنگ قبل کنکور بودم یادته داداش اونشب قبل اینکه وبت حک شه گفتم انلاین شو تا یه چیز خوبی بگم موند
    تاااا امشب که بگم:
    باورت نمیشه از روزی که رفتم قطعه ۲۶ خواستم این انرژی برگرده نمی دونی با همه خستگی چه حالی میده درسامو بخونم به امید شب اینجا به یاد بهشت زهرا قطعه ۲۶ قطعه ۴۴ قطعه ۱۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.