خبر آنلاین

کتاب  – انتشارات مرکز اسناد انقلاب یادداشت‌های روزانه حسین قدیانی در خصوص وقایع بعد از انتخابات سال گذشته را با مقدمه‌ای از صفارهرندی، منتشر و در نمایشگاه کتاب عرضه کرد.
به گزارش خبرآنلاین، «نه، ده» مجموعه یادداشت‌های منتشر شده در روزنامه وطن امروز با نگاهی به حضور مردمی در نهم دی ماه ۱۳۸۹ به قلم «حسین قدیانی» و از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی روانه بازار نشر شد.

در مقدمه کتاب که صفار هرندی آن را برای قدیانی نوشته است، می خوانیم: ملت ایران در پاسخ به فتنه‌گران، حماسه ۹ دی را آفریدند و نقطه‌ پایانی بر هشت ماه تشنج شدند. پس از انتخابات این نویسنده قدرت قلم خود را در دفاع از حریم ولایت و برملا ساختن خیانت‌های اصحاب فتنه و دروغگویی‌های رسانه‌های بیگانه به کار بسته است. دل‌نوشته‌های ایشان که همانند شط حیاتی به نگارش درآمده است، از عمق جان و دل نشأت می‌گیرد و لاجرم بر دل می‌نشیند.

این کتاب که گفته می‌شد مشکلاتی در صدور مجوز دارد، در هفتمین روز نمایشگاه کتاب در غرفه مرکز اسناد عرضه شده و در ۵۰۸ صفحه با قیمت ۶هزار تومان در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. کهربا می‌گوید:

    داداشی حواست به این خبر آنلاین باشه.. ارگان غیر رسمی جناب “پرسه در مه” می باشد.. اگه خوب به خبرهاش دقت کنی میتونی مسائلی رو که سعی داره به مخاطب القا کنه رو ببینی.. منبع خبری اکثر سایتهای منافقین مثل بالاترین هم هست.. و بعضی وقتها واقعا به بنگاه لجن پراکنی تبدیل میشه..

    مثلا توی همین مطلبی که برای شما زده دو تا نکته وجود داره که شما اونها رو نیاوردی:
    اولا وقتی خواسته از کتاب ۵۰۰ صفحه ای شما نمونه بیاره رفته جایی رو آورده که مربوط به کهریزک و ماجرای مجلس هست و خواسته به دروغ اینطور القا کنه که شما موافق مسائل اتفاق افتاده در کهریزک هستید و اینکه به نماینده ها در اینجا توهین شده و به زعم خودش از این مسئله بر علیه شما استفاده کنه..
    ثانیا با آوردن مساله بالا تیتری برای مطلب انتخاب کرده که به نوعی تحت فشار قرار دادن روح‌الله حسینیان عزیز باشه و هر نتیجه ای رو که خواسته از نمونه آورده شده از کتاب بگیره به روح‌الله حسینیان هم ربط بده..

    نمونه آورده شده:

    در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

    عمروعاص در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌های فارس، دمشق، رم، چین و ماچین به تشریح جدیدترین مواضع خود بعد از جنگ نهروان پرداخت. به گزارش خبرنگار صدر اسلام «وطن‌امروز»، این ذلیل‌مرده خداجو قبل از پاسخ به سوالات کاتبان عرب و دیگر نقاط در سخنان کوتاهی ضمن تسلیت به خانواده‌های خوارج، گفت: با زندانی کردن آشوبگران جمل، صفین و نهروان چیزی حل نمی‌شود و باید با مسائل به صورت زیربنایی برخورد کرد. عمروعاص به نقض حقوق بشر در جنگ نهروان اشاره کرد و ادامه داد: معاویه مرا مامور کرده تا درباره کشته‌های نهروان یک کمیته تحقیق‌و‌تفحص تشکیل بدهم که این کمیته هم‌اینک کار خود را آغاز کرده و نتایج مقدماتی آن تا هفته آینده توسط جارچی‌های پاچه‌خوار معاویه به سمع‌و‌نظر ملت خواهد رسید. عمروعاص افزود: ۴ هزار نفری که در جنگ نهروان توسط سپاه کوفه کشته شدند، آشوبگرانی بودند که از راه‌های مسالمت‌آمیز قصد فتنه‌آفرینی داشتند…

  2. کهربا می‌گوید:

    ضمنا این جهان نیوز هم بعضی وقتها تو اوت میزنه و مشکوکه..
    الف و توکلی هم این آخری ها دارت میرن تو خاکی..
    فعلا منابع موثق ما اول کیهان و بعد هم فارس و رجا نیوز هستش..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.