ساندیس

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ طرحی زیبا از “ساندیس خور” – “آنتی بالاترین”

بگم بازم… دلیل اینکه جا ماندم ز یاران/ خدا داند نمایان است اینجا

http://persiafootball.ir/upload/images/0hbygpyeuatoobm8tizf.mp3

… و ناگهان ساندیس وارد ادبیات سیاسی کشور شد و راه یافت به ابیات شعر شاعر. من شاهد بودم. من شهید بودم. شهد ساندیس از عسل شیرین تر است. ارزان تر از آب معدنی. گواراتر از زمزم. و آنانی که از جمهوری اسلامی بریده اند، دلم سخت می سوزد برای شان. گیرم دنیا را هم به آدمی بدهند؛ این لذتش بیشتر است یا وقتی که هنگام دیدن خامنه ای از صدا و سیما ناخواسته گریه می کنی؟ گیرم بی بی سی برایت دست بزند، این لذتش بیشتر است یا وقتی که با پیراهن مشکی برای حسین سینه می زنی؟ کدام صدای دنج از ضرب سنج زیباتر است؟ بکوب ای عشق که سینه من “طبل المتین” محرم است. ای نی، می شنوم؛ برایم روضه بخوان و بگو از گلوی بریده… از حنجره ای سرخ…

چهارشنبه اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی، همان اتوبوسی بود که پدرم را برد جبهه. پلاک اتوبوس ایران ۱۱ نبود. نه از آن قدیمی‌ها بود، نه از این لیزری‌ها. پلاک اتوبوس «AK-S022-91H» بود و پلاک پدرم در جبهه «BB-C068028H». من با همین اتوبوس رفتم راهی سرزمین نور شدم و بوسه زدم بر خاک کرخه نور. امسال عید باز هم با همین اتوبوس می‌خواهم بروم جنوب. من هنوز هم سوار هوندا ۱۲۵ پدرم می‌شوم. پدرم روی همین موتور، موتور ضدانقلاب را در همین خیابان‌های تهران پایین آورد. ۲۰۰ کلاهک هسته‌ای اسرائیل، حریف هوندا ۱۲۵ پدر من نشده‌اند! پدر من روی همین موتور به شهادت رسید ولی اجازه نداد که آبادان «عبادان» شود و خرمشهر «المحمره». زیر لاستیک هوندا ۱۲۵ پدر من، هنوز هم دارد استخوان‌های آمریکا خرد می‌شود. امروز هم فتنه‌گران از صدای هوندا ۱۲۵ «بابااکبر» بیشتر از هیبت ماشین‌های ضدشورش نیروی انتظامی می‌ترسند.
چهارشنبه اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی ضدگلوله نبود. لاستیکش عاج نداشت. تاج و تخت نداشت. شیشه‌هایش دودی نبود. دنده‌اش خوب جا نمی‌رفت. فرمانش هیدرولیک نبود. سقفش یکی دو تا سوراخ داشت. BMW نبود که سقف متحرک داشته باشد. راننده‌اش کت و شلواری نبود. پیراهن مشکی‌اش وصله داشت. کاپشنش را از «تاناکورا» خریده بود که قبلا «ادواردو آنیلی» آن را پوشیده بود. برلوسکنی کت شلوار می‌پوشد. آنجلا مارکل کت دامن. سارکوزی یک وقت‌هایی لخت می‌گردد و من به کوری چشم «Frence 24» اعتراف می‌کنم و افتخار می‌کنم که حکومت به ما ساندیس داد و من چون روزه بودم «نی» اش را نگه داشتم تا در روضه علی‌اصغر در آن بدمم. بشنو از نی. من نی‌ام را درون ساندیس نکردم. فرو کردم در چشم رئیس‌جمهور آمریکا و از حرمله انتقام گرفتم. ساندیس من آب سیب بود. دادم به رباب تا طفل ۶‌ ماهه‌اش را سیراب کند. به کوری چشم ضدانقلاب، رئیس‌جمهور آمریکا با ما نیست. او با ما نیست. با سران فتنه است. با آن بی‌سواد که مردم گفتند عامل دست موساد. خانم کلینتون! ساندیس‌های جمهوری اسلامی الکل ندارد که ۱۰۰ دلار آب بخورد. از شیر مادر حلال‌تر است. ۱۵۰ تومان است که مش رجب ۱۰ تایش را می‌فروشد هزار تومان. سران فتنه کوکاکولا می‌خورند که گازش اشک‌آور است و اشک کودکان فلسطینی را درمی‌آورد. نتانیاهو با سران فتنه است. فتحی شقاقی شهید با ما. علی عبدالله صالح با سران فتنه است. حسن نصرالله با ماست. چشم اسرائیل کور! حکومت به ما تی‌تاپ هم داد. من روزه‌ام را با همین تی‌تاپ باز کردم. خاک بر سر شما که به جای گوشت «بزغاله گوساله»، گوشت خوک را می‌خورید. دانشمندان می‌گویند؛ گوشت خوک، آدم را خرف می‌کند. بنازم انقلاب اسلامی را که با ساندیس و تی‌تاپ و هوندا ۱۲۵ و اتوبوس، دهن‌کجی کرده به تمام دنیای غرب. آمریکا حریف ساندیس ما نمی‌شود. برادر کوچک من، ساندیس خود را که خورد، آن را باد کرد و ترکاند جلوی عکس نتانیاهو و مردک ۲ متری عقب رفت. من یک ساندیس جمهوری اسلامی را با کل دنیای آمریکا و اسرائیل عوض نمی‌کنم. من حتی اگر به عشق خوردن فلافل، بروم «حاج منصور» شرف دارد که به عشق بی بی سی سر از لندن درآورم. ساندیس جمهوری اسلامی شراباً طهوراست. آب زمزم است. آب زمزم ما ساندیس‌های جمهوری اسلامی‌اند. نه چشمه‌ای که اختیارش دست سعودی‌های شیعه‌کش است.
چهارشنبه اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی، تلویزیون نداشت. نوار آهنگران گذاشته بود و من در خیابان انقلاب دیدم دختران وطنم وقتی پرچم انگلیس را آتش زدند، دودش رفت در چشم آقازاده معروف. من دختر بن‌لادن را در سفارت عربستان ندیدم ولی در چهارراه استانبول دیدم آقازاده‌ای را که فقیر نبود اما کاسه گدایی دراز کرده بود جلوی در سفارت روباه پیر. من ادعا می‌کنم رهبرم «سید خراسانی» است اما در دجال بودن شما شک ندارم و البته که ظهور نزدیک است. امروز صبح یکی به من SMS داد که سران فتنه دررفته‌اند. رفته‌اند شمال. ویلای «احسان‌الله خان»! با ماشین ضدگلوله که ترمزش ”ای بی اس” دارد و همه چراغ قرمز‌های منتصب به خون شهدا را رد می‌کند! به میرزاکوچک‌خان زنگ زدم که حواست به وطن‌فروش‌ها باشد. میرزا گفت: دکتر حشمت، نبض شیخ را گرفته. چهارشنبه‌ای، مردم را که دیده، تبش بالا رفته. آن یکی هم ساندیس بدنش کم شده! به میرزا گفتم: این بار مواظب سرت باش. اینها در سر سودای وطن‌فروشی دارند. وطن‌فروش خواننده‌ای است که حنجره‌اش را پنجره‌ای کرده به سوی غرب. عالیجناب چهچه! «دود عود»‌ات بوی زغال سوخته می‌دهد. برای این ملت برای قوم طالوت حضرت داوود باید نغمه بخواند. هان ای ابراهیم! تبر بردار. دیکتاتورهای مخملین از دموکراسی بت ساخته‌اند. علامت کوچک‌تر، بزرگ‌تر سرشان نمی‌شود. معلم کلاس اول من یاد داده بود که ۲۴ از ۱۳ بزرگ‌تر است و  آرای باطله از رای شیخ! معلم دینی من می‌گفت: ۱۳ عدد نحسی نیست. نحس کسانی هستند که به اسم خط امام، رای مردم را دزدیدند. نحس کسی است که آشوبگر عاشورا را هوادار خود می‌داند. سال بعد اول ژانویه، دهم محرم است. محرم که بیاید، حتی عید ارمنی‌ها هم عزا می‌شود. آن وقت هواداران آقای نخست‌وزیر، سوت می‌زنند در روز عاشورا و به افتخار شمر که سر امام را برید، کف مرتب می‌زنند. ای عیسی! بابانوئل سرش را در برف کرده و «مروه شربینی» را نمی‌بیند. امسال مجله تایم، بابانوئل را کرد مرد سال و نوبل را دادند به بابانوئل. حیف که عمر سعد، هزار و چهارصد سال زود به دنیا آمد و الا «یونیسف»، یک تقدیری هم از او کرده بود. اینجا هم،‌ کسانی بودند که عکسش را ۶ ستونی کار کنند. ستون دین من نماز یزید نیست. آقازاده معاویه مست بود و «انالله و اناالیه راجعون» را نوشت «اناالله و اناعلیه الراجعون»(!) ستون دین من، آن نمازی است که سیدالشهدا خواند در ظهر عاشورا و به‌ازای هر کلمه نماز یک تیر خورد و الا ابن‌ملجم هم زیاد نماز می‌خواند اما قبله‌اش ولایت نبود، قطام بود. در نماز ابی‌عبدالله خم ابروی یار در یاد آمد و در نماز ابن‌ملجم، کرشمه دختر اغیار!
چهارشنبه اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی، راننده‌اش کمربند نبسته بود. جریمه شد ۲۰ هزار تومان. ۱۳ هزار تومانش البته به خاطر سیگار بود. «وینستون» می‌کشد. ریه‌اش آسیب می‌بیند ولی در عوض محصول آمریکایی را آتش می‌زند. چرا کسی آنهایی را که «بهمن» می‌کشند، جریمه نمی‌کند؟! مگر«۲۲ بهمن» را که محصول امام بود آتش نزدند؟ من کاری با قوه قضائیه ندارم. دلم برای محافظان سران فتنه می‌سوزد که به جای حفاظت از انقلاب، مجبورند مراقب جان شیخ بی‌سواد باشند. سربسته بگویم: این سخت‌ترین کار دنیاست؛ شیعه علی بودن و محافظت از عثمان تا که این پیرهن دوباره شر نشود.
چهارشنبه اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی، به راننده‌اش مرخصی داده بودند. به من هم مرخصی دادند. امتحان برادر کوچکم هم در مدرسه لغو شد. هان ای دشمن! از این پس قصه همین است. ساندیس نظام‌مان را می‌خوریم. از مرخصی‌اش استفاده می‌کنیم. سوار اتوبوس می‌شویم و در خیابان علیه شما شعار می‌دهیم و در برابرتان تمام قد می‌ایستیم. ما همه‌مان حکومتی هستیم. من مستأجر نیستم؛ خانه‌ام «بیت‌رهبری» است. بیت رهبری خانه فقط «سید‌علی» نیست. کاشانه ما هم هست. ناشیانه حرف نزنید. ما به این آشیانه ساده و صمیمی افتخار می‌کنیم. تا وقتی حاکم، «علی» است، راهپیمایی‌های ما همه حکومتی است.
چهارشنبه اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی، راننده‌اش می‌گفت؛ ۲۲ بهمن، نوشابه و ساندویچ هم می‌دهند. ما ۲۲ بهمن هم می‌آییم. برای چنین ملتی که جانش بر کف است، جان باید داد. جمهوری اسلامی به مردمش می‌رسد؛ حرفی هست؟! ما با رهبرمان آنقدر «نداریم» که هر وقت اراده کنیم، چفیه‌اش را می‌گیریم؛ حرفی هست؟! آنقدر دوستش داریم که با یک اشاره‌اش نشانی خیابان انقلاب را می‌گیریم و می‌آییم، ساندیس هم می‌خوریم؛ حرفی هست؟! سران غرب به فکر مردمان خود باشند که اول سال نو از سرما یخ نزنند. ما اینجا رابطه‌مان با رهبرمان گرم گرم است. خاک بر سرت سارکوزی! به ما چه که مردم فرانسه می‌خواهند، سر به تن تو نباشد؟! نظام ما با ساندیس و نی و تی‌تاب و هوندا ۱۲۵ همه حیثیت «همه ابرقدرت‌های دیگر+۱+۵» را به بازی گرفته. ما تا ساندیس داریم بمب هسته‌ای می‌خواهیم چه کار؟ حالا آقای اوباما دیدی که ما چرا انرژی هسته‌ای را برای مصارف صلح‌آمیز می‌خواهیم؟! شما هر وقت نی ساندیس نظام ما را حریف شدید، آن زمان حرفی نیست؛ ما هم می‌رویم سراغ نیزه.
راستی! یادم رفت بگویم؛ برای این دل‌نوشت که تقدیمش می‌کنم به مولایم خامنه‌ای، ۲ تا ساندیس گرفتم، یک تی‌تاب، حرفی هست؟!

عمرا حرفی باشد!

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر حسین*

  2. سیداحمد می‌گوید:

    گیرم دنیا را هم به آدمی بدهند؛ این لذتش بیشتر است یا وقتی که هنگام دیدن خامنه ای از صدا و سیما ناخواسته گریه می کنی؟

    جاااااااااااااااااااانم
    عالیییییییییییییییییی
    جاااااااااااااااااااانم…..

  3. شوری مخلوط می‌گوید:

    لبیک یا خامنه ای لبیک یاحسین است
    جان ما فدای خاک قدم های تو!
    ایها الاقمر!
    ارواحنا لک الفدا !

  4. “گیرم دنیا را هم به آدمی بدهند؛ این لذتش بیشتر است یا وقتی که هنگام دیدن خامنه ای از صدا و سیما ناخواسته گریه می کنی؟ ”

    وای خدا چه می کند این یک جمله با دل سرشار از غرور عاشقان مولای مطهر

  5. منتظر(حرف حساب) می‌گوید:

    با سلام
    با یه پست جدید به روزم یه چیزه جالب برا دانلود دارم اگه دوست داشتید تشریف بیارین نظرتون رو هم راجع به دانلوده بذارید باتشکر

  6. شوری مخلوط می‌گوید:

    ببخشید!صحیح:القمر بود!

  7. م.طاهری می‌گوید:

    “گیرم دنیا را هم به آدمی بدهند؛ این لذتش بیشتر است یا وقتی که هنگام دیدن خامنه ای از صدا و سیما ناخواسته گریه می کنی؟ ”

    بی شک جاری شدن بی اختیار این اشک های پاک و بی ریای برخواسته از دل

  8. ایمان می‌گوید:

    بسم الله
    بیچاره آنانی که محرومند از این همه عشق.
    دم شما گرم با این نی ساندیستان که خیلی معروف شده ها …

  9. م.طاهری می‌گوید:

    ۹/۱۰/۸۹

    اولین سالگرد یوم الله نه دی

    اگر به دنبال راهی برای زنده کردن دوباره حس و حال ۹/۱۰/۸۸ در خودتان هستید بسم الله:

    چهارشنبه / اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی/ همان اتوبوسی بود که پدرم را برد جبهه/ پلاک اتوبوس / ایران ۱۱ نبود/ نه از آن قدیمی‌ها بود/ نه از این لیزری‌ها / پلاک اتوبوس «AK-S022-91H» بود/ و پلاک پدرم در جبهه«BB-C068028H» / من با همین اتوبوس / رفتم راهی سرزمین نور شدم و / بوسه زدم بر خاک کرخه نور/ امسال عید / باز هم با همین اتوبوس می‌خواهم بروم جنوب/ من هنوز هم سوار هوندا ۱۲۵ پدرم می‌شوم / پدرم روی همین موتور/ موتور ضدانقلاب را در همین خیابان‌های تهران پایین آورد/ ۲۰۰ کلاهک هسته‌ای اسرائیل/ حریف هوندا ۱۲۵ پدر من نشده‌اند!/ پدر من/ روی همین موتور/ به شهادت رسید ولی/ اجازه نداد که آبادان «عبادان» شود/ و خرمشهر «المحمره»/ زیر لاستیک هوندا ۱۲۵ پدر من/ هنوز هم دارد استخوان‌های آمریکا خرد می‌شود/ امروز هم فتنه‌گران / از صدای هوندا ۱۲۵ «بابااکبر»/ بیشتر از هیبت ماشین‌های ضدشورش نیروی انتظامی می‌ترسند.
    چهارشنبه/ اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی/ ضدگلوله نبود/ لاستیکش عاج نداشت/ تاج و تخت نداشت / شیشه‌هایش دودی نبود/ دنده‌اش خوب جا نمی‌رفت/ فرمانش هیدرولیک نبود/ سقفش یکی- دو تا سوراخ داشت/ BMW نبود که سقف متحرک داشته باشد/ راننده‌اش کت و شلواری نبود/ پیراهن مشکی‌اش وصله داشت/ کاپشنش را از «تاناکورا» خریده بود/ که قبلا «ادواردو آنیلی» آن را پوشیده بود/ برلوسکنی کت شلوار می‌پوشد / آنجلا مارکل کت دامن/ سارکوزی یک وقت‌هایی لخت می‌گردد/ و من به کوری چشم «Frence 24» / اعتراف می‌کنم/ و افتخار می‌کنم که حکومت به ما ساندیس داد/ و من چون روزه بودم / «نی» اش را نگه داشتم/ تا در روضه علی‌اصغر / در آن بدمم/ بشنو از نی / من نی‌ام را/ درون ساندیس نکردم/ فرو کردم در چشم رئیس‌جمهور آمریکا / و انتقام حرمله را گرفتم/ ساندیس من آب سیب بود/ دادم به رباب تا طفل۶‌ماهه‌اش را سیراب کند/ به کوری چشم ضدانقلاب/ رئیس‌جمهور آمریکا با ما نیست/ او با ما نیست/ با سران فتنه است/ با آن بی‌سواد/ که مردم گفتند عامل دست موساد/ خانم کلینتون! ساندیس‌های جمهوری اسلامی الکل ندارد/ که ۱۰۰ دلار آب بخورد/ از شیر مادر حلال‌تر است/ ۱۵۰ تومان است که مش رجب/ ۱۰ تایش را می‌فروشد هزار تومان/ سران فتنه/ کوکاکولا می‌خورند که گازش/ اشک‌آور است/ و اشک کودکان فلسطینی را درمی‌آورد/ نتانیاهو با سران فتنه است/ فتحی شقاقی شهید با ما/ علی عبدالله صالح با سران فتنه است/ حسن نصرالله با ماست/ چشم اسرائیل کور/ حکومت به ما تی‌تاپ هم داد/ من روزه‌ام را با همین تی‌تاپ باز کردم/ خاک بر سر شما/ که به جای گوشت «بزغاله گوساله»/ گوشت خوک را می‌خورید/ دانشمندان می‌گویند/ گوشت خوک، آدم را خرف می‌کند/ بنازم انقلاب اسلامی را/ که با ساندیس و تی‌تاپ و هوندا ۱۲۵ و اتوبوس/ دهن‌کجی کرده به تمام دنیای غرب/ آمریکا حریف ساندیس ما نمی‌شود/ برادر کوچک من/ ساندیس خود را که خورد/ آن را باد کرد و ترکاند جلوی چشم عکس نتانیاهو/ و مردک ۲ متری عقب رفت/ من یک ساندیس جمهوری اسلامی را/ با کل دنیای آمریکا و اسرائیل عوض نمی‌کنم/ من حتی اگر/ به عشق خوردن فلافل، بروم «حاج منصور»/ شرف دارد که به عشق بی بی سی سر از لندن درآورم/ ساندیس جمهوری اسلامی شراباً طهوراست/ آب زمزم است/ آب زمزم ما/ ساندیس‌های جمهوری اسلامی‌اند/ نه چشمه‌ای که اختیارش دست سعودی‌های شیعه‌کش است.
    چهارشنبه/ اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی/ تلویزیون نداشت/ نوار آهنگران گذاشته بود/ و من در خیابان انقلاب/ دیدم دختران وطنم/ وقتی پرچم انگلیس را آتش زدند/ دودش رفت در چشم آقازاده معروف/ من دختر بن‌لادن را در سفارت عربستان ندیدم/ ولی در چهارراه استانبول/ دیدم آقازاده‌ای را که فقیر نبود اما/ کاسه گدایی دراز کرده بود/ جلوی در سفارت روباه پیر/ من ادعا نمی‌کنم رهبرم «سید خراسانی» است اما/ در دجال بودن شما شک ندارم/ و البته که ظهور نزدیک است/ و امروز صبح/ یکی به من SMS داد که سران فتنه دررفته‌اند/ رفته‌اند شمال/ ویلای «احسان‌الله خان»!/ با ماشین ضدگلوله که ترمزش ”ای بی اس” دارد و/ همه چراغ قرمز‌ها را رد می‌کند!/ به میرزاکوچک‌خان زنگ زدم/ که حواست به وطن‌فروش‌ها باشد/ میرزا گفت/ دکتر حشمت/ نبض شیخ را گرفته/ چهارشنبه‌ای، مردم را که دیده/ تبش بالا رفته/ آن یکی هم/ ساندیس بدنش کم شده! / به میرزا گفتم/ این بار مواظب سرت باش/ اینها در سر سودای وطن‌فروشی دارند/ وطن‌فروش/ خواننده‌ای است که حنجره‌اش را پنجره‌ای کرده به سوی غرب/ عالیجناب چهچه! «دود عود»‌ات بوی زغال سوخته می‌دهد/ برای این ملت/ قوم طالوت/ حضرت داوود باید نغمه بخواند/ هان ای ابراهیم! / تبر بردار/ دیکتاتورهای مخملین / از دموکراسی بت ساخته‌اند/ علامت کوچک‌تر، بزرگ‌تر سرشان نمی‌شود/ معلم کلاس اول من/ یاد داده بود که ۲۴ از ۱۳ بزرگ‌تر است و / آرای باطله از رای شیخ! / معلم دینی من می‌گفت/ ۱۳ عدد نحسی نیست/ نحس / کسانی هستند که به اسم خط امام / رای مردم را دزدیدند/ نحس کسی است که / آشوبگر عاشورا را/ هوادار خود می‌داند / سال بعد اول ژانویه، دهم محرم است/ محرم که بیاید حتی/ عید ارمنی‌ها هم عزا می‌شود / آن وقت هواداران آقای نخست‌وزیر / سوت می‌زنند در عاشورا/ و به افتخار شمر/ که سر امام را برید/ کف مرتب می‌زنند/ ای عیسی!/ بابانوئل سرش را در برف کرده و / «مروه شربینی» را نمی‌بیند/ امسال مجله تایم/ بابانوئل را کرد مرد سال/ و نوبل را دادند به بابانوئل/ حیف که عمر سعد/ هزار و چهارصد سال / زود به دنیا آمد و الا «یونیسف»، یک تقدیری هم از او کرده بود / اینجا هم،‌ کسانی بودند که عکسش را/ ۶ ستونی کار کنند/ ستون دین من/ نماز یزید نیست/ آقازاده معاویه مست بود و / «انا‌لله و اناالیه راجعون» را نوشت «انا الله و اناعلیه الراجعون»(!)/ ستون دین من/ آن نمازی است که سیدالشهدا خواند/ در ظهر عاشورا/ و به‌ازای هر کلمه نماز/ یک تیر خورد/ و الا ابن‌ملجم هم زیاد نماز می‌خواند/ اما قبله‌اش ولایت نبود/ قطام بود/ در نماز ابی‌عبدالله/ خم ابروی یار در یاد آمد و / در نماز ابن‌ملجم/ رژلب دختر اغیار!
    چهارشنبه/ اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی/ راننده‌اش کمربند نبسته بود/ جریمه شد ۲۰ هزار تومان/ ۱۳ هزار تومانش البته به خاطر سیگار بود/ «وینستون» می‌کشید/ ریه‌اش آسیب می‌بیند ولی در عوض/ محصول آمریکایی را آتش می‌زند/ چرا کسی آنهایی را که «بهمن» می‌کشند، جریمه نمی‌کند؟!/ مگر«۲۲ بهمن» را که محصول امام بود پاره نکردند؟/ من کاری با قوه قضائیه ندارم/ دلم برای محافظان سران فتنه می‌سوزد/ که به جای حفاظت از انقلاب/ مجبورند مراقب جان شیخ بی‌سواد باشند/ سربسته بگویم/ این سخت‌ترین کار دنیاست/ شیعه علی بودن و محافظت از عثمان/ تا که این پیرهن/ دوباره شر نشود.
    چهارشنبه/ اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی/ به راننده‌اش مرخصی داده بودند/ به من هم مرخصی دادند/ امتحان برادر کوچکم هم در مدرسه لغو شد/ هان ای دشمن!/ از این پس قصه/ همین است/ ساندیس نظام‌مان را می‌خوریم/ از مرخصی‌اش استفاده می‌کنیم/ سوار اتوبوس می‌شویم/ و در خیابان/ علیه شما شعار می‌دهیم و / در برابرتان تمام قد می‌ایستیم/ ما همه‌مان حکومتی هستیم/ من مستأجر نیستم/ خانه‌ام «بیت‌رهبری» است/ بیت رهبری/ خانه فقط «سید‌علی» نیست/ کاشانه ما هم هست/ ناشیانه حرف نزنید/ ما به این آشیانه ساده و صمیمی افتخار می‌کنیم/ تا وقتی حاکم، «علی» است/ راهپیمایی‌های ما/ همه حکومتی است.
    چهارشنبه/ اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی/ راننده‌اش می‌گفت/ ۲۲ بهمن/ نوشابه و ساندویچ هم می‌دهند/ ما/ ۲۲ بهمن هم می‌آییم/ برای چنین ملتی/ که جانش بر کف است/ جان باید داد/ جمهوری اسلامی به مردمش می‌رسد/ حرفی هست؟!/ ما با رهبرمان/ آنقدر «نداریم» که/ هر وقت اراده کنیم/ چفیه‌اش را می‌گیریم/ حرفی هست؟!/ آنقدر دوستش داریم که/ با یک اشاره‌اش/ نشانی خیابان انقلاب را می‌گیریم و می‌آییم/ ساندیس هم می‌خوریم/ حرفی هست؟! /سران غرب/ به فکر مردمان خود باشند/ که اول سال نو/ از سرما یخ نزنند/ ما اینجا/ رابطه‌مان با رهبرمان گرم گرم است/ خاک بر سرت سارکوزی/ به ما چه که مردم فرانسه/ می‌خواهند/ سر به تن تو نباشد؟!/ نظام ما با ساندیس و نی و تی‌تاب و هوندا ۱۲۵/ همه حیثیت «همه ابرقدرت‌های دیگر+۱+۵» را به بازی گرفته/ ما تا ساندیس داریم بمب هسته‌ای می‌خواهیم چه کار؟/ حالا دیدی که ما چرا/ انرژی هسته‌ای را/ برای مصارف صلح‌آمیز می‌خواهیم؟!/ شما هر وقت/ نی ساندیس نظام ما را حریف شدید/ آن زمان حرفی نیست/ ما هم می‌رویم سراغ نیزه.
    راستی!/ یادم رفت بگویم/ برای این دل‌نوشت که تقدیمش می‌کنم به مولایم خامنه‌ای،/ ۲ تا ساندیس گرفتم/ یک تی‌تاب/ حرفی هست؟!

  10. افق می‌گوید:

    گیرم دنیا را هم به آدمی بدهند؛ این لذتش بیشتر است یا وقتی که هنگام دیدن خامنه ای از صدا و سیما ناخواسته گریه می کنی؟
    وای خدا..وای خدا.. واقعا..

  11. سیداحمد می‌گوید:

    گیرم بی بی سی برایت دست بزند، این لذتش بیشتر است یا وقتی که با پیراهن مشکی برای حسین سینه می زنی؟ کدام صدای دنج از ضرب سنج زیباتر است؟ بکوب ای عشق که سینه من “طبل المیتن” محرم است. ای نی، می شنوم؛ برایم روضه بخوان و بگو از گلوی بریده.

    احسنت به شما که اینقدر زیبا مینویسید.
    احسنت.

  12. ENFEJAR می‌گوید:

    گیرم دنیا را هم به آدمی بدهند؛
    این لذتش بیشتر است یا …
    وقتی که هنگام دیدن خامنه ای از صدا و سیما ناخواسته گریه می کنی؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟

  13. ENFEJAR می‌گوید:

    یادم رفت بگم:
    بنــــــــــــــــــــــــــــــازم قـــــــــــــــــــــــــــدرت این ســـــــــــــــــــــــاندیس را

  14. پلاک شهادت می‌گوید:

    … هنگام دیدن خامنه ای از صدا و سیما ناخواسته گریه می کنی؟ …

    … بکوب ای عشق که سینه من “طبل المیتن” محرم است. ای نی، می شنوم؛ برایم روضه بخوان و بگو از گلوی بریده …

    ماشالله به این قلم

    جهت شادی روح بابا اکبر صلواتی محمدی پسند عنایت بفرمایید
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  15. سیداحمد می‌گوید:

    ساعت ۱:۰۰ بامداد
    تعداد افراد آنلاین: ۴۶ نفر.

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
    علمدار کربلا پشت و پناهت داداش جانم…

  16. ENFEJAR می‌گوید:

    هان ای دشمن!/ از این پس قصه/ همین است/ ساندیس نظام‌مان را می‌خوریم/ از مرخصی‌اش استفاده می‌کنیم/ سوار اتوبوس می‌شویم
    ++
    زیبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  17. سید مرتضی می‌گوید:

    عید آمد و عید آمد عید ۹ دی آمد………..نی ها همه پابرجا کان وقت سعید آمد!

  18. سحر می‌گوید:

    گیرم دنیا را هم به آدمی بدهند؛ این لذتش بیشتر است یا وقتی که هنگام دیدن خامنه ای از صدا و سیما ناخواسته گریه می کنی؟
    گیرم بی بی سی برایت دست بزند، این لذتش بیشتر است یا وقتی که با پیراهن مشکی برای حسین سینه می زنی؟

    سلام
    امشب برای اولین بار صحبت کردن و تصویر شریعتمداری رو در برنامه دیروز امروز فردا دیدم. خیلی ماهه….خیلی انسانه…واقعا لذت بردم از حرف زدنش. همینه که شاگرد هم میشه یکی مثل شما…انشاالله که جفت بزرگوار سلامت باشید و سالهای سال روشنگری کنید و دفاع از ولایت فقیه.

  19. کبک سیاسی می‌گوید:

    نهم دی مبارک

    شعری که در همان ایام تنظیم شد

    خاشاک های سبز

    کوچکترید از آنکه مرا زیر و رو کنید

    حتی اگر هر آنچه که دارید رو کنید

    کوچکترید ازآن که بدانید من کی ام

    از کوهها نام مرا پرس وجو کنید

    خاشاکهای سبز مخالف ! منم درخت

    باید که ریشه های مرا جستجو کنید

    من ریشه در شقایق پرخون ، نشانده ام

    گلهای سرخ باغ مرا خوب ، بو کنید

    خاشاکهای سبز مخالف ! منم درخت

    باید که ریشه های مرا جستجو کنید

    خاشاکهای سبز ! من ایستاده ام

    این سینه ام که خنجرتان را فرو کنید

    برمن مباد ؛ تیغ شما زخمی ام کند

    باید به خواب ، مرگ مرا آرزو کنید
    کامران رسول زاده
    به کمک کبک سیاسی
    http://kabkesiasy.blogfa.com/

  20. ساندیس خور می‌گوید:

    این طرح رو به عشق حاج حسین زدم
    یا علی
    http://up.iranblog.com/images/kn5pan4j7nfdqd79tgsn.jpg

  21. سیداحمد می‌گوید:

    هان ای دشمن!/ از این پس قصه/ همین است/ ساندیس نظام‌مان را می‌خوریم/ از مرخصی‌اش استفاده می‌کنیم/ سوار اتوبوس می‌شویم/ و در خیابان/ علیه شما شعار می‌دهیم و / در برابرتان تمام قد می‌ایستیم/ ما همه‌مان حکومتی هستیم/ من مستأجر نیستم/ خانه‌ام «بیت‌رهبری» است/ بیت رهبری/ خانه فقط «سید‌علی» نیست/ کاشانه ما هم هست/ ناشیانه حرف نزنید/ ما به این آشیانه ساده و صمیمی افتخار می‌کنیم/ تا وقتی حاکم، «علی» است/ راهپیمایی‌های ما/ همه حکومتی است.

    ممنون ممنون ممنون
    هزاران بار ممنونم که این متن را گذاشتید.
    هیچ وقت تکراری نمیشود این متن.
    عالی و پر خاطره و هیجان انگیز و…..

  22. م.طاهری می‌گوید:

    تو همین پست در قالب نظر این دل نوشت شما را گذاشته بودم که بنا به مصلحتی تایید نشد
    چقدر خوب که این دل نوشت را قرار دادید

  23. Ali P1 می‌گوید:

    ساعت یک و ربع بامداد
    ۴۴ نفر آنلاین
    ماشاالله حزب الله

  24. در اینکه در تک تک کلمات این نوشته خون بابا اکبر جاری است هیچ شکی نیست….
    حسین قدیانی: هیچ شکی نیست به مولا.

  25. 12221157 می‌گوید:

    آقا اجازه! بهترین جایزه های دنیا رو گرفتید.

  26. اندیشه روشن می‌گوید:

    چند دقیقه‌ای است غروری شیرین وجودم را فراگرفته است …

    این حس زیبا نه تنها دلم را روشن کرده که تمام ابعاد وجودم را تشنه پرواز کرده است …

    و این حس را به آدمی نمی‌چشاند مگر غرور ورود به روز بصیرت، به نه دی …

    آمده‌ام بگویم افتخار می‌کنم که نسل نه دی‌ام و جدم انقلاب ۵۷ …

  27. شهید آینده می‌گوید:

    سالروز ولادت همه بجه بسیجی های تخس را به شما و همه بزرگ شدگان قطعه ۲۶ تبریک می گویم.
    سخنرانی شدید مولا امروز خیلی عجیب بود.
    از یک طرف حجت را برای قوه بی قوه تمام کرد و از طرفی سخنانش شدید بوی ظهور می داد.
    کلا به شما که عرض می کنم شدید اللحن مخلصیم!

  28. حیدری ام می‌گوید:

    داداش برو ببین نوشته های وبلاگت تا کجاها میره و از کجاها سر در میاره:
    http://be-omide-fardahaye-khoshhaltar.com/?p=18070

  29. آذرخش می‌گوید:

    توی یکی از پست های ایام فیلترینگ در وبلاگم متنی نوشته بودم. نمی دانم خواندید یا نه.
    اما بازگو کردنش خالی از لطف نیست:

    “یادم نمی رود اولین متنی که از حسین قدیانی خواندم “چهارشنبه اتوبوسی که ما را برد راهپیمایی” بود. خواندم و لذت بردم.
    آن را پرینت گرفتم و به خانواده ام نشان دادم. پدرم چندین بار گفت احسنت. احسنت. احسنت.
    و بعد پرسید این نوشته مال کیست؟ با اینکه داداش حسین بسیجی ها را تا آن موقع نمی شناختم با افتخار گفتم “حسین قدیانی. فرزند شهید.”
    پدرم ماشاالله گفت و از من خواست چند پرینت دیگر هم بگیرم تا آن ها را در محل کارش پخش کند.”

    واقعا ماشاالله دارید داداش حسین

  30. آنتی بالاترین می‌گوید:

    آنتی بالاترین
    با ویژه نامه نه دی
    بروزاست
    یا علی

  31. سلاله 9دی می‌گوید:

    حسین (ع) با دل ها چه کرد؟ محرم بود و یک روز غیر تعطیل و آن همه جمعیت !

  32. اندیشه روشن2 می‌گوید:

    چهارشنبه اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی، همان اتوبوسی بود که پدرم را برد جبهه …
    یادش اساسی بخیر …
    یوم الله نه دی مبارک …
    تلاش‌های‌تان پرثمر
    یاعلی

  33. ناصح می‌گوید:

    سلام بر همه
    بابا ورژنو ببرید بالا
    یه رانی یه چیزی
    ساندیس خوبه اما حالا یه رانی بدن چی میشه؟ها؟ها؟ها؟
    تازه ما که به کمش هم راضی هستیم ،۲ نفر یه دونه،چطوره؟
    شوخی نمودیم،محیط عوض بشود!
    ما به این راضی هستیم که خدا توفیق بده بیاییم،حالا ساندیس هم ندادن،ندادن.
    ولی خداییش ساندیسو باید بدن دیگه؟!!!!
    یاعلی،فدای سید علی

  34. مهدی می‌گوید:

    فدایــــــــــــــــــــی داری.

  35. آنتی بالاترین می‌گوید:

    نه دی دنیای مرده را زنده کرد

    عاشورای ۸۸،واقعه عاشورای ۶۱ هجری را برای مردم زنده کرد و چه زیبا خداوند دست یزید ویزیدیان را در عاشورایی دیگر به مردمی که حسرت بودن در عاشورای حسین (ع) را می خوردند نشان داد.
    شاید تا بحال بارها و بارها با کاروان خیال به هزارو چهارصد سال قبل سفرکرده و خودمان را جایگزین مردان وزنان کوفی به تصویر کشانده باشیم. به کرات ازخود پرسیده ایم که اگر مولود کوچه های بهت انگیز کوفی بودیم در مقابل علی (ع)بودیم یا پشت به پشت علی. اگر در روز غدیر افتخار بیعت با علی (ع)را داشتیم بر سر بیعتمان می ماندیم یا درب خانه اش را به آتش می کشاندیم و جهانی را از وجود محسنش محروم می ساختیم . گاهی سری به قافله خوارج می زدیم و در پیچ و خمهای سوالات ، ابهامات وتوجیهات بی ریشه واساسشان خود را سرگردان و حیران می یافتیم . اگر یکی از آنها بودیم؟! یا نه ،اگر آنزمان بودیم و ناظر ظاهر عابد وپینه های پیشانیهایشان بودیم ، می توانستیم چهره نفاق و عبادات انحرافیشان را تشخیص دهیم یا قرآن ناطق را مجبور می کردیم در مقابل قرآن سر نیزه ها تسلیم شود و برای رهایی از جهنم خیالی و رسیدن به بهشت ساختگی مطیع آنها می شدیم و به جای خدا آنها را می پرستیدیم.

  36. آنتی بالاترین می‌گوید:

    نهم دی ماه یک هزار و سی صد و هشتاد و هشت، جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود.

    نه دی، عرق شرم امت را در طول تاریخ به خاطر بی بصیرتی در ماجرای سقیفه پاک کرد.

    نه دی، درد کوته بینی حکمیت را تا حدودی التیام داد و بر آن مرهمی شد.

    نه دی، سوزش خیانت جمل و نهروان را کمی خنک کرد و از تکرار غربت ۲۵ ساله جلوگیری کرد.

    نه دی، فرق کوفه و تهران، عراق و ایران را نشان داد و آب رفته را به جوی بازگرداند.

    نه دی، ایران، بدون خواست سفیر حسین، بیعت مجدد کرد و بر سر بیعتش ماند.

    نه دی، ندای هل من ناصر بلند نشد ولی فریاد لبیک یا حسین تا آسمان به گوش همه رسید.

    نه دی، شش ماهه، سه ساله، جوان، پیر، زن، مرد، ویلچری، شیمیایی و … داشت.

    نه دی، نه دی زمستان بود ولی درخت انقلاب در آن سرمای زمستان گل داده بود.

    نه دی، در ایران بود ولی پایه های کاخ سفید در مکان و کاخ سبز معاویه در زمان را لرزاند.

    نه دی، قیام مختار نبود، ولی اگر مختار هم زنده بود در مقابل آن کرنش می کرد.

    نه دی، مانور اعلام آمادگی یاران آخر الزمان مهدی (عج) بود.

    نه دی، شروع حرکت و یک فرهنگ بود یعنی «عزت خواهی»

    نه دی، یک روز بود ولی خیرٌ مِن الفِ شَهر بود.

    نه دی، مبیّن کوثر و ابتر بود که گفتند خامنه ای کوثر است، دشمن او ابتر است.

    نه دی، عاشورا بود و ایران کربلا.

    نه دی، ثمره ی خون شهید آیت ها، مطهری ها، بهشتی ها، باکری ها، همت ها و … بود.

    نه دی، تاریخ نبود، بلکه خود تاریخ ساز بود.

    نه دی، روز بخشش فریب خوردگان و روز غضب بر فتنه گران توسط امت بود.

    نه دی، آموخت که نیازی نیست همیشه ولیّ در بین باشد بلکه کافی است ولیّ در دل باشد.

    نه دی، غدیر خم بود در کویر قم و سراسر ایران.

    نه دی، نور بصیرت الهی بود در دلهای امت.

    هرچه خواستم بگویم که نه دی چیست، زبان الکن بود و قلم قاصر. فقط می توانم که بگویم نه دی، نه دی بود و بس.

  37. سحر می‌گوید:

    دقیقا….عمرا حرفی باشد.

  38. آنتی بالاترین می‌گوید:

    نه دی ، لبیکی بود به “این عمار”ِ هل من ناصر گونه ی مولا که البته این بار ولی خدا تنها نماند و به جای ۷۲ یار ، ۷۲ میلیون یار داشت.

    آخر ، مردم ایران اهل کوفه نیستند که ؛ اهل بصیرتند و ندا غریبانه “این عمار” مولا را جوابی دادند چنان مقتدرانه که کمر عمیق ترین فتنه پس از انقلاب را شکست.

    ۸ ماه جنگی که حتی از ۸ سال دفاع مقدس هم عمیق تر و برنامه ریزی شده تر بود….

    اگر سربازان دشمن در جنگ ۸ ساله آموزش دیده رمادیه بودند و بصره ، سربازان این فتنه ی ۸ ماهه آموزش دیده ی فِیس بوک بودند و در توئیتر سازماندهی شده بودند و از یوتیوب حمله می کردند…

    و جنگ ، جنگ اراده ها بود….

    و اما خروش عاشورایی ملت چنان بلائی به سر همان سربازان سایبری دشمن آورد که روشن کردن کامپیوتر هم از یادشان رفت!

    بدبخت ها بعد از ۹ دی چنان در سوراخ هایشان چپیده اند که نشان شان را فقط می توانی در پشت صحنه ی “قهوه تلخ” ببینی.

    و نهم دی ماه پارسال اگرکمر فتنه شکست ، ۹ دی امسال خواهد کشت این فتنه را.

    رهبرا!

    این گردبادهای به غیرت درآمده

    تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

    ای رهبرا به پای دفاع از حریمتان

    مردم دریغ ازسر و جان نمی کنند…..

  39. به جای amir می‌گوید:

    گفت: در سالگرد حماسه ۹ دی ماه ۸۸ بار دیگر گروه های ضد انقلاب حامی فتنه به جان هم افتاده اند.
    گفتم: حیوونکی ها داغ دلشان تازه شده.
    گفت: سایت بالاترین خطاب به سران فتنه نوشته است؛ چرا خودتان و ما را گول می زنید، روز ۹ دی ۸۸ واقعا ده ها میلیون ایرانی به صحنه آمده بودند.
    گفتم: سایت «فیس بوک» هم که از سوی وزارت خارجه آمریکا به حمایت از فتنه گران اختصاص یافته بود، با ناامیدی نوشته است، تنها چیزی که برایمان باقی مانده شعار الله اکبر روی پشت بام ها و شرکت در نماز جمعه هاشمی بود که همه آنها هم به حساب جمهوری اسلامی نوشته شد.
    گفت: ولی سایت وابسته به منوشه امیر در دفاع از سران فتنه نوشته است؛ اگر خوب دقت می کردید متوجه می شدید که مخالفان رژیم ایران هم صدای بلندی داشته اند!
    گفتم: یارو یک نوار خالی گذاشته بود و زارزار گریه می کرد. پرسیدند واسه چی گریه می کنی؟ گفت؛ خواننده اش خیلی سوزناک می خونه! گفتند؛ ولی این نوار که خالیه و یارو گفت؛ آخه خواننده اش لال بوده! گفتند پس چرا ما هیچ سوز و گدازی احساس نمی کنیم؟ و یارو گفت؛ اگه جای من بودید متوجه می شدید که کجاتون باید بسوزه!

  40. به جای amir می‌گوید:

    لال (گفت و شنود)

    گفت: در سالگرد حماسه ۹ دی ماه ۸۸ بار دیگر گروه های ضد انقلاب حامی فتنه به جان هم افتاده اند.
    گفتم: حیوونکی ها داغ دلشان تازه شده.
    گفت: سایت بالاترین خطاب به سران فتنه نوشته است؛ چرا خودتان و ما را گول می زنید، روز ۹ دی ۸۸ واقعا ده ها میلیون ایرانی به صحنه آمده بودند.
    گفتم: سایت «فیس بوک» هم که از سوی وزارت خارجه آمریکا به حمایت از فتنه گران اختصاص یافته بود، با ناامیدی نوشته است، تنها چیزی که برایمان باقی مانده شعار الله اکبر روی پشت بام ها و شرکت در نماز جمعه هاشمی بود که همه آنها هم به حساب جمهوری اسلامی نوشته شد.
    گفت: ولی سایت وابسته به منوشه امیر در دفاع از سران فتنه نوشته است؛ اگر خوب دقت می کردید متوجه می شدید که مخالفان رژیم ایران هم صدای بلندی داشته اند!
    گفتم: یارو یک نوار خالی گذاشته بود و زارزار گریه می کرد. پرسیدند واسه چی گریه می کنی؟ گفت؛ خواننده اش خیلی سوزناک می خونه! گفتند؛ ولی این نوار که خالیه و یارو گفت؛ آخه خواننده اش لال بوده! گفتند پس چرا ما هیچ سوز و گدازی احساس نمی کنیم؟ و یارو گفت؛ اگه جای من بودید متوجه می شدید که کجاتون باید بسوزه!

  41. مهدی می‌گوید:

    بچه همه تون اهل بخیه هستید نمیخوام گیر بیخودی بدم ولی یه نکته کنکوری:
    چون ماه محرم هست بگید: لعنت بر یزید(جدید و قدیم), نه دی گرامی باد. چون ایام تبریک نیست. میگیرید که چی میگم. فدای همه تون

  42. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی” نصفه شی برم؟
    ساعت ۲:۵ نیمه شب
    تعداد افراد آنلاین: ۳۰ نفر.
    ماشالله…
    تا کور شود هر آنکه نتواند دید!
    داداش حسین بی همتای بسیجیها
    فـــــــــــــــــــــــــــــــــــدائی داری…
    حسین قدیانی: یادت هست اولین باری که پیام رفتی کی بود؟! قطعه دارد به اولین سالگرد خود نزدیک می شود. با سختی بزرگش نکردم؛ با سختی بزرگم کرد!

  43. شوری مخلوط می‌گوید:

    سر برنامه”دیروز امروز فردا” رو بریدند !
    به صورت نرم !
    اسمش هست اما خودش نیست!
    صورتش هست سیرتش نیست!دهن مردم رو هم بستند!
    ولی حاجی شریعت مداری امشب فضا رو خیلی عوض کرد! ترکاند این فضای یخی را!
    خدا حفظشان کند !ماشاالله لا حول ولا قوت الا بالله العلی العظیم!
    چقدر شکسته شده اند !خدا حفظشان کند!

  44. سلاله 9دی می‌گوید:

    چه قدر جالب تقریبا ۲ ساعت از بامداد ۹ دی سپری شده است و در این ۲ ساعت ۱۲۰۰ بازدید از قطعه انجام گرفته است.افراد آنلاین ۲۶ نفر

  45. سیداحمد می‌گوید:

    اولین پیام یادم نیست کی بود ولی قدیمی ترین مخاطبت در این فضا خودم هستم،
    و تا همیشه با افتخار نوکرت خواهم بود….

    بینهایت دوستت دارم داداش حسینم.

  46. amir می‌گوید:

    ناقه ی جمل پی شد
    صفین,دگرطی شد
    گوییدخوارج را
    نهروان,۹دی شد

  47. مهدی می‌گوید:

    با عرض سلام خدمت سید احمد عزیز!
    موفق باشی و سربلند که یکی از ارکان قطعه هستی خدا حفظت کنه

  48. حسین می‌گوید:

    شب یوم الله خیلی التماس دعا دارم حسین جون. به حق زهرای مرضیه برای حاجت دلم دعا کنید…….حاجت یه خانواده شهیده.
    اللهم احفظ مولاناخامنه ای
    حسین قدیانی: یا کاشف الکرب عن وجه الحسین، اکشف کربی بحق اخیک الحسین علیه السلام. آخ که چقدر “عباس” باب الحوائج است… تاسوعا وبلاگ قطعه ۲۶ فیلتر بود و نشد روضه علمدار بخوانم. گناه کبیره ای که گردن حضرات است و آن دنیا پاسخ همین را هم باید به ام البنین بدهند. چه برنامه ها داشتم برای تاسوعا برای عباس… الان حاج منصور داره می گه؛ آی پهلو شکسته ها… دل جا مانده سوزان است اینجا. رها نمی کنم برخی یقه ها را. جواب خدای شهدا را باید بدهند آنانی که توهین کردند به وصیت نامه شهدا. هنوز دلم خون است. درد سختی سینه ام را فشار می دهد که جز شهادت تسلا ندارد.

  49. amir می‌گوید:

    ای فیض عظیم و بی کران خامنه ای
    ای بر سر ما چو سایه بان خامنه ای
    تدبیر و شجاعت از لبت می بارد
    ای خار به چشم دشمنان خامنه ای

  50. amir می‌گوید:

    ای قلم از قدرتی غالب بگو
    از علی بن ابی طالب بگو
    از علی مرد سیاست مرد دین
    از علی تنها ترین مرد زمین
    بیعت ما دوستان عین ولاست
    زاده ی زهرا علی روح خداست
    عده ای از همرهان جاهل شدند
    در حمایت از علی کاهل شدند
    خاک شهر کوفه بر سرهایتان
    پس چه شد ایمان و باورهایتان
    پشت بر مولا زهرا کرده اید
    هیچ و شرم از این شهیدان کرده اید
    حرفی از اعماق ایمان می زنم
    با لب و حلق شهیدان میزنم
    سامری ها با قلم بت ساختند
    فتنه در دامان دین انداختند
    مکر داخل کفر خارج را ببین
    رونق کار خوارج را ببین
    دین فروشان قلعه در باور زدند
    یک به یک پشت قلم اردو زدند
    با اساس دین تسامح می کنند
    پای ارزش ها تساهل می کنند
    هدیه بر رقاصه ها واجب نبود
    قدر عالم کمتر از مطرب نبود
    تا که گردد فتنه و آشوب کم
    جبهه ای ها باز باهم هم قسم
    نائب مهدی ولی داریم و بس
    شیعیان سید علی داریم و بس

  51. آبی می‌گوید:

    تبریک می‌گم باز شدن مجدد وب‌نوشتتون رو.
    عجب فیلتری بود که با فیلترشکن هم باز نمی‌شد!
    ولی جنجالی که راه افتاد بر سر این فیلتر شدن به نظرم اصلاً خوب نبود.
    اگر واقعاً همون‌طور که نوشته بودین قانون جمهوری اسلامی براتون حجته و می‌پذیرین، پس این همه جنجال و رسانه‌ای شدن این قضیه چرا؟!

  52. a3moony می‌گوید:

    من مستأجر نیستم؛ خانه‌ام «بیت‌رهبری» است. بیت رهبری خانه فقط «سید‌علی» نیست. کاشانه ما هم هست. ناشیانه حرف نزنید. ما به این آشیانه ساده و صمیمی افتخار می‌کنیم. تا وقتی حاکم، «علی» است، راهپیمایی‌های ما همه حکومتی است.

    گیرم دنیا را هم به آدمی بدهند؛ این لذتش بیشتر است یا وقتی که هنگام دیدن خامنه ای از صدا و سیما ناخواسته گریه می کنی؟

    اگر بگویم” ۹ ” دی “راه “پیمایی نبود و ” ماه “پیمایی بود،لرزه بر اندام کدام قــانون انداخته ام ؟! ۹دی ” ماه ” پیمایی بود، که به عشق ِ ” حضرت ماه ” ، ما آمده بودیم ؛ کمی تا قسمتی هم به طمع ساندیس … آری !! چشم اسرائیل کور !حکومت به ما تی تاپ هم داد … !! عجب روزی بود یوم الله ۹ دی هشتاد و اشک !!

    ———————————————————————-

    ساعت ۳:۳۰

    بازدید امروز: ۱۳۷۹
    بازدید دیروز: ۵۷۵۹
    افراد آنلاین: ۹

    ما رو که تحویل نمی گیرین … ولی خوشمان آمد !

    لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است!

  53. سلام
    از سر شب دسترسی به اینترنت نداشتم ما شا ء الله چند تا متن تازه گذاشتید
    در اولی نوشتید سر درد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟درد را وقتی که می گویی آن هم این درد را ، آن هم در آستانه نه دی
    دل آدم را می لرزانی امانت بابا اکبر
    پیامبر گفت : مراقب فاطمه ام باشید و با فاطمه آن کردند که………….نمی دانم جواب پدرش را چه خواهند داد
    در روز های فیلترینگ عکس سر مجروحت را که دیدم اوین چیزی که به ذهنم رسید این بود که جواب خون پدرش را چه خواهند داد……..دستشان بشکند آن هایی که فرزندان سقیفه اند
    این از این
    و اما بعد…. متاسفانه چند روزی دسترسی به اینترنت ندارم و در شرایط غیر معمولی هستم که ناگهان پیش آمده.. چند جایی از جمله وبلاگم برای شهدای فتن نوشتم ولی دلم آرام نبود لذا بخشی از متن بالا را همراه با لینگ گذاشتم که ادای دینی کرده باشم
    شرمنده قبلش باید اجازه می گرفتم ولی خب حالا آمده ام که ماهی را از آب بگیرم
    برای پست طرماح هم دوست دارم بگویم : حر با بقیه یک فرق اساسی داشت: مودب بود.. به مادر حسنین (ع) ادب داشت.. به یادگار پیامبر ادب کرد.. تا ادب کرد مهرش به دل امام حسین (ع) نشست و مگر می شود مهر کسی به دل امام زمانش بنشیند و سعادتمند نشود
    آری حر ادب کرد به امانت پیامبر
    کاری که نکردد برخی ها با امانت شهدا
    و نکردند برخی ها با خون پدرانشان

  54. sadaf می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    « والصبر علی ما یقولون »
    خدمت برادر بزرگوارمان حاج حسین قدیانی
    داداش حسین سلام ، ناراحت نباش ؛ از وقتی که ما هم اون نامۀ شما به دستگاه قضا ، به آن قوۀ بی قوه ، را در وبلاگ خود منتشر کردیم وبلاگ ما رو هم فیلتر کردند و به تازگی از فیلترینگ خارج شده ؛ اصولا ً در جمهوری اسلامی مذهبی ها و حزب اللهی ها را بیشتر مورد سرزنش و طعنه قرار می دهند و اصولاً برخوردهای قاطع با آنها صورت می گیرد . ما نیز همچون دیگر دوستان در یک اقدامی این حرکت آنها را محکوم کردیم ولی چه کنیم که صدایمان به جایی نمی رسد . ان شاء الله خداوند به شما توفیق روزافزون عنایت کند .
    لطفاً ما رو هم دعا کنید . شورای تحریریه صدف سبز آبی http://www.sadafesabzeabe.blogfa.com

  55. بصیرت صادق می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین امروزدیگه روز ماست ساندیس نظام و عشقه که نیشو بزنیم تو چشم آمریکا و اسرائیل و کورشون کنیم
    راستی امروز مهدیه تهران هم فراموش نشه

  56. مریم نوری می‌گوید:

    ا نوشتن خاطره پارسال ۹ دی یاد ۹ دی را زنده نگه می داریم
    به روزم

  57. سحر می‌گوید:

    سلام
    مثل همیشه زیباست…بالاخره منم عزمم رو جزم کردم به طور فعال بیام توو فضای مجازی گووشه ای از فعالیتهای واقعیم رو انجام بدم…خدا قوتت بده برادر
    سر بزنید خوشحال میشیم :
    “امسال نیز همه در صحنه خواهیم بوود ، صحنه ای که مطالبه ی آن فقط و فقط یک چیز است …

    عاملان فکری و اجرایی این فتنه به جزای خود برسند (سران جلوی پرده ، سران درپرده ، سران پشت پرده)…ما به برخورد با سران جلوی پرده رضایت نمی دهیم که بی حرمتی به فرزندان فاطمه (سلام الله علیها) و به درد آوردن دل بانووی دو عالم در قد و اندازه یک و دو نفر نبوود ، هرچند شیطان عرووسک گردان این نمایش یزیدی بوود اما ما تا محاکمه ی کسانی که شیطان دروونشان را در این فتنه پرورش دادند خامووش نخواهیم شد

    سران در پرده که گه گاه پرده را کنار می زدند و چراغ سبزشان را نشان می داند و مخاطبانشان در جای جای کشور بلوا به پا می کردند را بشارت می دهیم به افتادن پرده در رووزگاری نه چندان دوور که باید پاسخ شیطنتهای خودخواهانه که اثری از مصلحت نظام در آنها نبوود را بدهند و به حکم قوه ی عادل قضائیه! تن دهند .

    و خطاب آخر به مسئوولین محترم در برخورد با سران پشت پرده !

    اگر شما پشت این پرده را از سران فتنه خالی نکنید ما سربازان امام خامنه ای(رووحی فداه) بار دیگر ایران اسلامی را از لانه ی جاسووسی پاک کرده و متصدیان جاسووسیشان را به سزای اعمال شیطانی خود می رسانیم … “

  58. دوستدار بسیجیها می‌گوید:

    با عرض سلام خدمت داداش حاجی و دیگر یاران
    از ته قلب آرزوی توفیق برای شما و مخصوصا” آن عزیزی که این مناجات دلربا را گذاشته میکنم.
    به امید ادامه دادن این حرکت فرهنگی زیبا

  59. پسرک می‌گوید:

    به نام خدا
    داداش مایی قدیانی. به خدا داداش مایی.

  60. فدایی حضرت ماه می‌گوید:

    سلام به حاج حسین قدیانی و تمام ستاره های حضرت ماه
    زیارت همگی قبول .
    عید یوم الله ۹ دی بر تمامی شما عزیزان مبارک
    برادر جان ! توی این روز عید دیگه از دل خون و سختی درد سینه نگید . بذارید حلاوت وشیرینی زیارت حضرت ماه و این عید بزرگ به دل بچه ها بشینه .
    انشاءالله که شهادت در راه ولایت در رکاب آقا صاحب العصر و الزمان (عج) نصیب شما بشه .
    التماس دعا

  61. پسر تابستان وحشی می‌گوید:

    سالها فکر می کردم خدا چقدر جوانمرد های سالهای ۴۲ و ۵۶- ۵۷ و ۸ سال دفاع مقدس را دوست داشت … شرایطی برایشون بوجو د آورد که نشان دهند این سینه ها و زنجیرها که برای سالار شهیدان می زدند . اشک هایی که پای روضه های حضرت رقیه (س) ، علی اصغر (ع) ، علی اکبر (ع) ، عباس بن علی (ع) همو که نافذ بصیرت بود و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) می ریختند. از سر عادت نیست که پاش بیافته به هل من ناصر ینصرنی ابا عبدالله از میان تاریخ پاسخ می دهند و یکباره دیگه شیعه را شرمنده سه سال کربلا نمی کنند که نداند وقتی فغان می کند و باباش را می خواد شیعه نداند چه خاکی سرش کند .

    همیشه از بابام می پرسدم ۱۷ شهریور کجا بودی …. روز اومدن امام کجابودی … کربلا ۵ چه می کردی …. فتح المبین کجا بودی ….. و از این دست سئوالها و بابامم می گفت فلان کار رو کردیم فلان جور بودیم خوشحال می شدم و البته رشک و غبطه شایدم حسودی که چرا من نبودم که چنان کنم یا چنین کنم ….

    امروز ۹ دی است خوشحالم دیگه نه رشکی و نه غبطه چون هر کی به من بگوید ۸ سال برای اسلام جنگیدم …. من انقلاب کردم …

    من رشک نمی بریم که من نبودم که چنان کنم یا چنین کنم … سینه صاف می کنم می پرسم ۹ دی کجا بودی روزی که من ، هم انقلاب کردم و هم جنگیدم با کفار ، با ناکثین ، با قاسطین ، با مارقین و هم با منافقین پای رکاب خمینی کبیر .

    فکر کنم تو فیلم شب دهمه ۲ تا جمله داره من هیچ وقت یادم نمی ره: {قریب به مزمون}

    ۱- همه تو زندگیشون یه ۱۰ محرم دارن که انتخاب زندیگشون را انجام می دن….

    ۲- از یک رزمنده می پرسه : چرا شما می جنگید مگه :چون نمی دونستم اگر اینجا نبودم چند سال دیگه که بچه ام بپرسه زمان جنگ کجا بودی ؟ چی باید بهش بگم …

    حالا من جزء نسلی هستم که افتخار می کنم که اگر چند سال دیگه بچه ام بپرسه ۹ دی کجا بودی؟ ….

  62. لیلا عسکری می‌گوید:

    سلام.واقعا زیبا نوشتید چیزی جز این نمیتونم بگم…

  63. فدایی رهبر می‌گوید:

    حس می کنم ساندیس خونم خیلی پایین آمده . منتظر ۲۲ بهمن هستم. دم شما هم گرم آقای قدیانی عالی مینویسید . بسی لذت بردیم

  64. جواد می‌گوید:

    باسمه تعالی
    فصل پاسخگویی خواص
    بدون مقدمه مطلبی را مورد اشاره قرار می دهم که متاسفانه کمتر به آن پرداخته شده است.
    در سالروز نهم دی ماه هستیم و این روز یادآور اشک شوق بچه بسیجی ها و هر کسی که در دل عشق به ولایت و مهر وطن دارد می باشد. شور و شوقی که بعد از ۸ماه غم و غصه جانسوز و اینجاست که معنا پیدا می کند انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و حرب ما در این هشت ما نهفتن بغض در سینه و حضور در صحنه بود. اما این بعض چه بود که در سینه پنهان کردیم آیا خشم و غضب ما مربوط بود به یک مشت اراجیفی که از سوی انسانهای زبون و بی مایه و بریده از حقایق بود و یا از بوغ و کرنای استکبار جهانی؟ آیا واقعا امثال موسوی و کروبی اصلا در این جایگاه هستند که قلب یک امت مسلمان و سرتا پا شور وشعور را بلرزانند؟ پس چه بود این درد و چه هست این غصه و غم که نتوانستیم بیان کنیم.
    حاشیه نروم بپردازم به اصل حرف و آن این است که: درد ما از اینجا بود که هر روز از انتخاب وآشوب گذشت و چشم و گوش ما به رسانه ها و صدا وسیما و تریبونهای عمومی بود که بشنویم آنچه در دل داریم از زبان خواص و حامیان ولایت. یک روز, دو روز, یکماه , دوماه, هر چه گذشت خبری نشد و پاسخی نشنیدیم به این عمار مولا. آخر ما که عمار نبودیم و ادعایی نداشتیم و عمری را با انتساب به ولایت به سر نبرده بودیم ما که سر سفره ولایت ننشسته بودیم و هر روز صدایمان گوش فلک را پر نکرده بود از حب به ولی زمان و رهروی راه امام. هر چند همه ما جیره خوار خوان عنایات ولایت عظمای معصوم و در مسیر آن بهره بردار از حضور و وجود این نائب بر حق خمینی کبیر هستیم. خلاصه هشت ما با سکوت و صبرمان که منتظر حرکت علمداران لشکر ولایت فقیه بودیم. آخر خود ایشان این علم را آنهم با تلاش و سعی مضاعف به دوش گرفته بودند و ما عوام چشم در راه بودیم . اما باز هم خبری نشد گفتیم شاید منتظر امر مولایند. ولی آنچه از مولا می شنیدیم چیز دیگری بود….
    و شد آنچه که باید می شد. و باز هم بسیجیان مکتب خمینی و پابه رکابان لشکر حسینی به میدان آمدند.
    و اما آنچه که لازم دیدم بیان کنم:
    آیا وقت آن نرسیده که بیایم این سئوال را به صورت جدی و در قامت یک مطالبه عمومی مطرح کنیم که کجا بودند این آقایان؟ چه می کردند ؟
    و چرا سنگر دیده بانی و این علم آسمانی را بر زمین نهادند؟
    واقعا آیا نباید پاسخگو باشند. نه اینکه پاسخگو نشدند که بعد از ۹ دی همین ها باز سعی کردند خودشان را در چهره قافله سالار مطرح کنند. و شدند مترجمان کلام حقیقت از زبان ولایت. وا عجبا از این دنیا و اهلش و از این جهل و از این بی بصیرتی ها. و اکنون هم مشاهده می نماییم که بیشترین بیان کلمه بصیرت از زبان همین افراد است. بصیرت, بصیرت,…
    پس این وسط بی بصیرت کیست؟
    آیا منظور رهبر عزیر ما از این بیان فقط امثال موسوی و کروبی هستند؟
    یا اصلا اینها دیگر قابلیت نصیحت و تذکر را دارند؟
    پس منظور کیست؟
    همه دنبال ترجمه و مصداق یابی این بیان هستند؟ و ظاهرا هیچ کسی در این مقام نیست که کمی فکر کند آیا من هم می توانم مورد خطاب باشم؟
    بگذریم سخن زیاد است. و اگر باز هم نتوانیم سرنخها و عوامل اصلی این فتنه را خوب ریشه یابی کنیم امکان مبتلا شدن به این بلایا کم نیست. و در یک کلمه دشمن مقابل ما بسیار ضعیف تر از آن است که بتواند ما را زمین گیر کند و از آنچه که باید بهراسیم از خودمان است که چه زیبا فرموده امام معصوم: دشمن ترین دشمنان تو نفست است و این نفس در جامعه و احد اسلامی نیز هست. که اگر از شرش خلاص نشویم به زمین خواهیم افتاد. باید تعارفات را کنار بگذاریم هر چه برما آمد از سوی مدعیان پیروی ولایت و مترجمان کلام حضرت ایشان.
    (که البته کسانی هم بودن و اگر اینان نبودند که الان در این مرحله نبودیم)
    شروع کنیم به مطالبه از اهل سکوت و کسانی که خیلی دیر به میدان آمدند و کم هم نبودند اینان و الان هم در وسط میدان هستند و تحلیلگران جریان فتنه…

  65. 313 می‌گوید:

    سلام علیکم
    یوم الله نه دی رو تبریک میگم…
    چه روزهایی بود که گذشت در سال هشتاد و اشک!!!!!!
    التماس دعا
    شهادت نصیبتان…
    فکر میکنم مرهم درد همه ی شیعیان که شنیدند قصه ی پهلوی شکسته و دست بسته و صورت نیلی و جگر پاره پاره و خواهر بی چاره و خورشید بر نیزه … را جز شهادت چیزی نباشد…پمخصوصا برای ستاره هایی که ماهشان آه میکشد این درد صبری فزون میطلبد…
    من صبرش را ندارم خدایا
    دعایمان کنید
    شهادت کنار شش گوشه نصیبتان…

  66. سلام حاجی
    اکه راهنمایی کنید ممنون میشم…!!!
    نه دی روز حرکت از خود تا خدا:
    یک سال از حماسه ی ۹ دی گذشت، نه دیی که مهر سرخی بود بر تاریخ انقلاب اسلامی و خدا کند که سال بعد هم مهر سرخی باشد بر تاریخ «جمهوری اسلامی» و نه «اسلامی» و حداقل اسلامی. شاید اگر به کالبد نه دی بنگریم درخشش پیوند قلوب مردم را با حضرت ماه مشاهده کنیم و اگر قلوب را در پیوند با ماه بیابیم درجه ای به حضرت خورشید (عج) نزدیک شده ایم و از ستاره بودن درآمده ایم و هنگامی که از ستاره بودن درآییم تنها محو خورشید می شویم و آنوقت کمی شبیه آلیین می شویم، و این نشان می دهد که ملت ایران از کثرت گذشته است و در مسیر وحدت است. مسیر وحدت را هم بصیرت طالب است و حداقل عوام نشان دادند که به حد خود که حمایت از حضرت ماه است، به حق حضرت احترام گذاشته و پذیرفتند امرش را. وحال نه دی دیگری که منتظر گرمای وجود ما در خیابان ها است. و مشکل همین است که چرا در خیابان؟ نه دی منتظر حضور ما در خیابان بصیرت است و بس. و این خود به ما می فهماند که باید چه بکنیم و چه خواهیم کرد. اگر نه ده را چیزی کمتر از ۲۲ بهمن بدانیم مشخصا حداقل حضور جسممان را نیز لازم ندا نسته و از پشت تلویزیون نگاه می کنیم جنبش را. و پشت به حقیقت کرده و تکیه به پشتی می دهیم و فریاد می زنیم خواص بی بصیرت نمی خوایم نمی خوایم، دریغ از اینکه خواص خودمانیم و بلا نسبت بی بصیرت هم خودمان و آنوقت با شعارمان خودمان را نمی خواهیم. و هنگامی که خودمان را نخواهیم پشت به ولایت خودمان کرده ایم و آنوقت فکر می کنیم که رو به ولایت مطلقه فقیه کرده ایم و غافل از آنکه ابتدا باید ولایت خودمان بر خودمان را قبول کنیم و بعد ولایتی عظیم تر. نه دی را شاید بتوان با تصویری از حضرت ماه معنی کرد و لی با تصویری از مردم که در خیابان ها راه می روند و گهگاه بینشان جانباز عزیزی دیده می شود نمی توان معنی کرد و شاید بتوان گفت ظاهرش را همین اعمال پوشانده اند و همین هم کم چیزی نیست و مگر ارزش حفظ نظام جمهوری اسلامی کمتر از طواف است، و راهپیمایی را هم می توان طواف دانست با این تفاوت که در اینجا لبیک به حضرت ماه، سید علی خامنه ای می گوییم، و این همان لبیک به حضرت خورشید است و لبیک به حضرت خورشید که امرش امر خداست و حرفش به غیر از حرف حق نیست نیز لبیک به الله است و لبیک به الله بازگشت انسان به اصلیت خود یعنی آدم است و چه زیباست که می توان در این حماسه حرکت انسان را از خود تا خدا را مشاهده کرد. نه ده را می تون نه ده محرم دانست ، یعنی نه روز از ده روز اول محرم. آنوقت نه ده می شود تاسوعا و تا سوعا خود بیانگر همه چیز است؛ آری می مانی یا می روی ، حاضری دشنه به جسمت بزنند و تشنه بمانی، حاضری آه بکشی و بکشی دشنه ی تیزت به سر انقلاب تا ببری آن لکه ی ننگ را و شاید هم مراعات پارچه اش را کنی که زربافت است و غافل از آنی که اسلام ناب بی زر و زیور است و زیورش سرخی خون شهداست، آری حاضری دشنه به خویشت بزنند و دشنه ی دینت نزنند، لذا چراغ ها خاموش اند تا فرصتی است، تو را راه فرار است و بدا ن قدم قدم که پاهایت را به آن سو می کشی حضرت ما که حضرت ماه است آه می کشد و نه برای خود که خود در پرواز است و تنها می خواهد سبک کند تو را به هرحال نه ده را دریاب که خود را درمی بیابی و اگر به جست و جوی خود باشی خدایت را هم می یابی. . ،

  67. محمد علی می‌گوید:

    حرفی نیست منم پایتم بریم

  68. افشین می‌گوید:

    سلام خدا قوت به ذهن وقلمت .راستی تو ساندیسست چه ریختن که این طوری می نویسی

  69. سرباز جنگ نرم می‌گوید:

    حاج حسین خیلی عالی بود .
    تو وبلاگم گذاشتمش . البته با اجازه شما .
    http://blog.hadith.ac.ir/lasarat

  70. امین 2060 می‌گوید:

    سلام

    نه دی روز عشق و خوبیهاست
    روز میثــاق بــا گــل زهراست

    روز تجــدیـد عـهد بــا مـــولا
    روز تاسوعای ماه عاشوراست

    یا علی

  71. کمیل می‌گوید:

    دلی که خون نیست ، دل نیست…
    مارو یادت نره داداش.
    درگیرتم داداش… همینطور آسید احمد.

  72. ای ول می‌گوید:

    ای ول قطعه باز میشه

  73. سوسه می‌گوید:

    می شکنند و می آیند ؛ اما چه سود که نمی دانند
    انتهای این باغ سبز که نشان شان داده اند
    دیواری از بتن سر برافراشته است

  74. صحبا می‌گوید:

    زیبا بود.بسیار زیبا.خدا خیرت بده بزرگ مرد.

  75. قادری می‌گوید:

    ددیم هرکس در سالروز ۹دی تصویری چیزی تقدیم می کند من هم تصویری که چند ماه پیش طراحی کرده بودیم را تقدیم شما می کنم :

    http://ommat.persiangig.com/image/khaenin
    %20%28www.imanzaker.blogfa.com%29.jpg

  76. محمد امین می‌گوید:

    امروز هم فتنه‌گران از صدای هوندا ۱۲۵ «بابااکبر» بیشتر از هیبت ماشین‌های ضدشورش نیروی انتظامی می‌ترسند.
    …………
    یادش به خیر –>( از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن ) یا ( از تو قبل از اشاره => از ما به سر دویدن )
    کدوم قشنگتره ؟!

  77. صدرا می‌گوید:

    سلام

    «حضرت آیت الله خامنه ای دستگاه های مسئول را به اعمال کامل و قاطع مُرّ قانون در برخورد با حوادث اخیر موظف کردند »

    «حضرت آیت الله خامنه ای حرکت عظیم ملت در نهم دی ماه را، اتمام حجتی برای همه دانستند و افزودند: مسئولان قوای سه گانه دیدند که ملت چه می خواهد بنابراین باید وظایف خود را در مقابل مفسدان و اغتشاشگران به خوبی انجام دهند.»

    قانون باید اجرا شود. این خواسته بحق مردمیست که حماسه سازی نمودند و مهر تأییدش را از مقتدای خود دریافت نمودند. تعلل آقایان مرتبط با امر قانون دیگر معنا نمی دهد. این تعلل ها می شود فرصت سوزی، می شود دادن تنفس مصنوعی به سران فتنه، می شود قلم فرسایی در انتشار بیانیه، می شود کَسَک را ملاصدرای قرن دانستن. می شود خرج هزینه بیشتر. حضرت آقا فرمودند مُـــّر قانون اجرا شود. پس چرا معطلند نه در اجرای قانون بلکه در اجرای فرامین رهبری و خواست مردم؟؟

    حضرت آقا در آن نشست صمیمانه با افسرانش در جنگ نرم فرمودند (نقل به مضمون)که رهبری حرفی برای مردم و حرفی برای مسئولین ندارد. مواضع دوگانه در کار نیست. همین که اعلام کردیم مواضع ماست و چنین نسبتی که رهبری در جمع فرمایشی دارند که در جمع خصوصی تر خلاف آن مواضع بیان کردند می شود به فتوای ولی الامر گناه کبیره است. پس توجیه دیگر بس است.

    آقای نماینده محترم مجلس که فرمودید سران فتنه مرده اند و مرده نیاز به محاکمه ندارد، آقای امام جمعه بسیار دوست داشتنی که فرمودید فتنه گران در زندان مردمی محبوسند، کلامتان قبول ؛ اما مگر مرده را دفن نمی کنند؟؟ ۹ دی قبرها برای آنها حفر نموده ، پس چرا معطلید؟ حکم خدا را حد اقل در مورد دفن میت اجرا کنید. جسد مرده اگر بماند متعفن می شود و بو می دهد و آزار می دهد همه را. آن وقت باید خرج چند برابر برای گند زدایی و از بین بردن این بوی بد و جلو گیری از انتشار میکروب بکنید. پس چه می شود صرفه جویی؟

    http://philsoph.parsiblog.com/

  78. نسترن می‌گوید:

    چرا من حرف دارم. آخه ما ۲ تا ساندیس می خوریم با یک کیک که سیر نمی شویم. چقدر خسیس بودند، باید ۲ تا ساندیس می دادند و حداقل ۲ تا کیک.
    در ارتباط با کامنت دوستمان حسین، این ذکر را که آقای قدیانی برایتان نوشته است را خیلی بخوانید، ما بچه های قطعه همین چند وقت پیش با خواندنش به استجابت دعایمان رسیدیم.

  79. سلام سالار
    شیر مادر + ساندیس نظام + تی تاب و کلیه اقلام جمهوری اسلامی حلال حلالت باد داداش جلن

    ما با رهبرمان آنقدر «نداریم» که هر وقت اراده کنیم، چفیه‌اش را می‌گیریم؛ حرفی هست؟!

    خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی! خاک بر سرت سارکوزی!

  80. نگار می‌گوید:

    سسسسسسسلام داداش حسین خودمون نمیدونی وبت فیلتر شده بود بچه ها چه کردن.

    راستی قوربون این ساندیسا برم که حال جنبش سبز و بد میگیرن.

  81. یک بسیجی می‌گوید:

    به کوفه ایران هم رسیدگی کنید لطفا
    گرگان معروف است به کوفه ایران
    حزب الله گرگان ۳۰ ساله که استخوان در گلو دارد
    فرزند امام جمعه گرگان عضو مرکزی مجمع روحانیون منافقه
    امام جمعه گرگان قبل از انتخابات از موسوی در منزل شخصی خویش پذیرایی داشت و به ایشان ابراز علاقه کرد
    امام جمعه گرگان بعد از انتخابات تا کنون یک بار هم لفظ فتنه را به کار نبرده است
    امام جمعه گرگان راجع به ٩ دی و نیز فرمایشات رهبری عزیز در نماز جمعه ۲۹ تیر یک کلمه هم سخن نراندند
    امام جمعه گرگان تابستان امسال از یکی از سران فتنه ( خاتمی ملعون) پذیرایی مفصلی داشته اند
    امام جمعه گرگان در نماز جمعه روز قدس سال ۸۸ از ابراز نگرانی نسبت به مواضع سید حسن خمینی در خطبه های نماز جمعه روز قدس ابراز نگرانی کرد در حالی که نسبت به شعار ×نه غزه نه لبنان× هیچ موضعی نشان نداد
    امام جمعه گرگان در سالگرد نه دی نیز که به کرات مورد تاکید رهبر معظم قرار گرفته حتی یک کلمه نیز بر زبان نرانده است
    امام جمعه گرگان نماینده رهبری نیز هست. طاهری اصفهانی نیز نماینده رهبری بودند

  82. آنتی بالاترین می‌گوید:

    فارسی: منتظری هم با سواد بودن خویینی‌ها را قبول نداشت

    جلال‌الدین فارسی در گفت‌وگو با این روزنامه با اشاره به برخی تحولات دهه ۶۰ گفته است: «خوئینی‌ها اصلا عددی نیست، وی نه عالم است و نه فقیه، دادستان شدن ایشان هم جالب است. مقام معظم رهبری، هاشمی رفسنجانی و بنده دقیقا در جریان ماجرا هستیم.

    یکی از نزدیکان امام(ره) به ایشان می‌گوید: خوئینی‌ها عالم و فقیه است و شاگرد آقای منتظری است، هنگامی که منتظری به محضر امام(ره) می‌رسد در خیل صحبت‌های مختلف، امام(ره) بی‌مقدمه می‌پرسند آقای موسوی خوئینی‌ها پیش شما درس خوانده‌اند اما فکر می‌کنند بنا به سخنان اطرافیان و تایید آقای منتظری وی فقیه است و حکم را صادر می‌کند. بعد از صدور حکم وقتی آقایان سراغ آیت‌الله منتظری رفته و به ایشان می‌گویند این حکم به تایید و اظهارنظر شما صادر شده وی با رد این سخن می‌گوید من اصلا نگفتم خوئینی‌ها چقدر درس خوانده است.

    وی همچنین در خصوص مواضع شهید آیت و شهید دیالمه نسبت به آقای میرحسین موسوی گفت: «بحث بیشتر بر سر مصدقی بودن ایشان بود. کارهای ایشان آنقدر روشن و علنی است که نیاز به طرح شهادت شهید آیت نیست. وی مقاله را با تیتر بسیار درشتی در حمایت دکتر پیمان با عنوان «دکتر حبیب‌الله پیمان متفکر بزرگ اسلامی» در روزنامه جمهوری اسلامی منتشر می‌کند.

    میرحسین این مقاله را در ارگان رسمی حزب منتشر کرده بود لذا شورای ۳۰ نفره میرحسین را محاکمه کردند. در همان جلسه همگان با طرح نقدهای خود قصد اخراج وی از حزب را داشتند. مقام معظم رهبری، هاشمی رفسنجانی، شهید بهشتی و موسوی اردبیلی هم سرشان را پایین انداخته بودند و یک کلمه هم در تایید او نگفتند.

    جلسه به اوج احساسات رسیده بود که من با اخراج یک عضو مخالفت کردم چرا که اخراج یک عضو از شورای مرکزی نشانگر آن بود که ما تحقیقی درباره یک عضو رسمی و شورای مرکزی حزب نکردیم. اصلا اینجا می‌خواهم بگویم که دست میرحسین را مقام معظم رهبری گرفتند و به حزب آوردند، به هر حال ما می‌خواستیم این لکه ننگ را پاک کنیم.»

    وی با ابراز اینکه مقام معظم رهبری نباید ایشان را وارد مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌کردند، افزود: «رهبری به‌طور کلی بسیار به افراد فرصت‌های مختلف می‌دهند لذا ایشان با این حرکت بلوای آنها را به تاخیر انداختند.

    اجازه بدهید که صراحتا بگویم که به نظر من میرحسین اصولا به زندگی پس از مرگ اعتقادی ندارد چرا که به خوبی وی می‌داند که اقدامات وی موجب تضعیف قدرت‌های حق و نظام برخاسته از خون شهداست، اینها اگر به مرگ معتقد بودند اگر به انقلاب معتقد بودند، لحظه‌ای به این رفتار خود ادامه نمی‌دادند. من با یقین کامل می‌گویم که نه کروبی و نه میرحسین اصلا با قرآن و اسلام آشنایی ندارند. حتی با وجود احترام بسیار زیادی که برای شخص آقای خاتمی قائل هستم و تابه‌حال کوچک‌ترین اظهارنظری درباره ایشان نکردم اما باید به محضر ملت بزرگوار ایران بگویم که حجت‌الاسلام خاتمی هم با محتوای قرآن آشنا نیستند.

  83. خودم می‌گوید:

    به فتنه گران که جفا میکنند میگویم / اگرچه گفته ام اکنون بلند میگویم / که تا به باغ شهادت هنوز روزنه ایست/ تمام بود و نبودم فدای خامنه ایست.روز بصیرت مبارک.

  84. نی ساندیس می‌گوید:

    خ م ی ن ی، در نام خمینی و خامنه ای مشترک است.فقط خامنه ای یک آه بیشتر دارد،که از دست خواص بی بصیرت میکشد.

  85. کمین می‌گوید:

    ایران خاک پای حضرت ماه است پس جانم فدای خاک پاک ایران…

  86. سیداحمد می‌گوید:

    این یه پیام “بی زرگانی” در ۹دی

    ساعت ۱۱:۵۳
    تعداد افراد آنلاین: ۴۴ نفر

    ماشالله حزب الله
    داداش حسین بی همتای بسیجیها فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدائی داری…..

  87. بسم رب الشهداء والصدیقین.

    السلام علیک با ابا عبدلله.

    اللهم عجل لولیک الفرج.

    اللهم الحفظ والنصر قائدنا الخامنه ای بالقرآن.

    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    سلام.
    ۹ دی تحقق (فلیبلغ الحاضرالغائب والواد الولد الی یوم الغیامه) است .۹دی لبیک قبیله ی سلمان است به رسول عشق.لبیک فاطیون است به اولین شهیده ی ولایت.علم ما در ۹دی چادر خاکی فاطمه ی زهراست(س).۹دی لبیک علویان است به (هل من ناصرینصرنی). ۹دی فریاد فرزندان خمینی کبیر است در حمایت از ودیعه ی الهی امام روح الله. در ۹دی هرچه فریاد داشتیم بر سر امریکا و ایادی داخلی اش کشیدیم و با امام خوبی ها و فرزندان شهیدش عهد بستیم که نگذاریم انقلابمان به دست نا اهلان و نامردمان بیافتد . ۹ دی افلاکیان از لشکر سید خراسانی سان دیدند. ۹دی آغاز قیام سید خراسانی بود.۹ دی نشان از نابودی دجال و سفیانی دارد. ۹ دی زمینه ساز ظهور است .۹دی آغاز قیام مهدی (عج) ست . تجلی اصلی ۹دی زمانیست که علم انقلاب را امام عشق، علمدار انقلاب ، امام خامنه ای به دستان صاحب الامر برساند. فتح ۹ دی روز وصال ماه و خورشید است . . . و ما ادریک ما ۹ دی.
    چه روزی بود !
    الحق که یوم الله بود.
    التماس دعا.
    یا علی.

  88. راه سرخ علمدار می‌گوید:

    راه سرخ علمدار ادامه دارد.

  89. Shiner می‌گوید:

    یادش به خیر. چه روزی بود. همه با بغض و کینه از اون نامردا شعار می دادیم.
    خدا حفظت کنه داداش که یاد اون ۹ دی رو واسمون زنده کردی.

  90. خط شکن می‌گوید:

    سلام
    حاجی خدا خیرت بده. این متن رو هر چی می خونم سیر نمی شم.
    یا حق

  91. پیام فضلی می‌گوید:

    # لینکـــستان یوم الله ۹ دی
    http://sms88sms.persianblog.ir/post/1081/

  92. هنر ناب اسلامی می‌گوید:

    سلام و خدا قوت

    به مناسبت سالگرد حماسه ۹ دی ۸۸ ، بازی فلش « فتنه گر رو بگیر! » توسط مؤسسه هنر ناب اسلامی منتشر می شود.

    از این لینک مشاهده کنید:
    http://www.honarenab.ir/Mahsoolat/Baziha/Fetnegar_ro_Begir/Fetnegar_Ro_Begir01.aspx

    و اگر خواستید در نشر آن بکوشید.
    یاعلی

  93. علی می‌گوید:

    ۹ دی
    هوا آشفته بود و شهر مجنون
    زمین سر در گریبان، چشم پر خون
    حماسه می‌خروشید از گلوشان
    ز رگ‌ها خون غیرت سخت جوشان
    که عاشورا کسی رقصیده؟ او کیست؟
    چه کس با شاه دین جنگیده؟ کوفیست؟!
    از این غم شهر گویا پر ز شیر است
    دی از گرمای این دل‌ها چو تیر است
    همه عمارگون، آماده، هوشیار
    تمام شهر بیدارند، بیدار
    کسی حرمت شکن آشوب کرده
    شغالی بیشه را مخروب کرده
    الا ای فتنه گر، شیطان، حرامی!
    میان بیشه‌ی شیران خرامی؟!
    شما، ای جمله عالم گوش دارید
    کلام آوازه‌ی بر گوش دارید
    به ایران، رهبری فرزانه داریم
    اشارت او کند جان می‌سپاریم
    الا ای فتنه‌گر، ما مرد جنگیم
    برای رجمت ای ابلیس، سنگیم
    چو شمشیر آخته، در دست اوییم!
    بمیرید از حسد، سر مست اوییم
    ابابیلیم اگر بر فیل‌هایید
    چو ریگی نرم آخر زیر پایید
    ۹ دی سیل مردم باز جوشید
    تمام سینه‌ها آخر خروشید
    خس و خاشاک را از شهر راندند
    سران فتنه زیر پای ماندند
    ولی حرفیست بی پیرایه‌ای دوست
    که این حرف از زبان یار حق گوست
    “بصیرت ” یاب، بیدارست دشمن
    ز حقد و کینه تبدار است دشمن
    صف آراییست! اما در غبار است
    میان فتنه ره دشوار و تار است
    چراغ راه ما را جز ولیّ نیست
    کسی رهبر به جز “سید علی ” نیست

  94. حرق آقا می‌گوید:

    خارج فقه / حکم غیبت با ابزار قلم و رسانه‌های جدید

    حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در جلسه درس خارج فقه امروز (۸۹/۱۰/۷) در ذیل بحثِ موارد استثناء از حکم حرمت غیبت، در پاسخ به سؤالی پیرامون صدق غیبت در مواردی چون ذکر در نوشته، وبلاگ یا ضبط صوت و تصویر و انتقال آن، به نکات مهمی در تبیین احکام آن اشاره فرمودند، که نظر به اهمیت بحث، این بخش از بیانات معظم‌له در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد:

    صدای این بخش از بیانات را از اینجا بشنوید:

    اینى که اصلاً این کار [غیبت] جایز است یا جایز نیست ولو به قصد اصلاح باشد، این را نمیشود به طور مطلق یک چنین چیزى را پابند شد؛ که ما بگوئیم ما چون میخواهیم در امر جامعه اصلاح کنیم، پس زیدى را، عمروى را یا یک جریانى را به طور مطلق مورد تهاجم قرار بدهیم، غیبت کنیم؛ حالا آن کسانى که این کارها را میکنند، خیلى اوقات به غیبت هم اکتفاء نمیکنند؛ خب، ملاحظه میکنید دیگر. گاهى چیزهائى را مى‌آورند که معلوم نیست حدِّ غیبت(۱) بر او صادق باشد؛ شاید مصداق تهمت است، مصداق افتراء است، مصداق قول به غیر علم است، مصداق سبّ و شتم است؛ نمیشود این را گفت که اگر طرف قصد اصلاح دارد، پس بنابراین این جایز است براى او، نه؛ موارد استثناء همان مواردى است که [در کتب فقهی] ذکر شده است.

    منتها باید این موارد صدق کند، احراز بشود. این خیلی مهم است. واقعاً یکى از چیزهائى که ما همه‌مان [باید توجه کنیم]، به مردم هم باید بگوئیم، یاد بدهیم که توجه بکنند این است که: به صرف توهم این که حالا این کار مصلحت دارد، دستشان را، یا قلمشان را، یا وبلاگشان را آزاد نکنند که هر چه به دهنشان آمد، آن را بگویند؛ اینجور نیست، چون وسائل مدرن امروز همه مشمول همین حکم است. یعنى خواندن وبلاگ هم مثل خواندن کاغذ است، کتاب است، نامه است، مثل شنیدن حرف است. استماع غیبت شامل همه‌ى اینها میشود؛ یعنى ملاک استماع در اینها وجود دارد مسلّماً. شنیدن به گوش خصوصیتى ندارد، خواندن تو نامه هم عین همان است که ما در بحث استماع این را تأکید کردیم و عرض کردیم.

    خب، دوربین هم همین جور است. فرض کنید که اگر چنانچه انسان یک خطائى را از کسى دید، این را رفت با دوربین ثبت کرد، بعد آمد یک جائى نشان داد؛ این هم همان است دیگر، چه فرقى میکند؟ یعنى بایستى واقعاً به اینها توجه کرد. محیط را باید محیط اخلاقى کرد. ما اگر بخواهیم جامعه را اصلاح بکنیم، این اصلاح فقط به این نیست که انسان از افراد غیبت بکند. راه‌هاى دیگرى هم وجود دارد. حالا من غیبت را عرض میکنم. فضلاً(۲) از تهمت و افتراء و اینها.

    بنده یک وقتى به یک مناسبتى در یک صحبت عمومى عرض کردم به مردم که قرآن کریم میفرماید: «لولا اذ سمعتموه ظن المؤمنون و المؤمنات بأنفسهم خیراً»؛(۳) یعنی وقتى افک(۴) را شنیدید چرا به همدیگر حسن‌ظن نداشتید؟ یعنى از اول رد کنید افک را. [اگر] آمدند به یک نفرى تهمت زدند، یک چیزى را گفتند – حالا یا با عنوان تهمت یا به عنوان غیبت – چرا قبول میکنید؟ ببینید این کلمه‌ى لولاى تحذیریه در قرآن و در کلام عرب خیلى معناى وسیعى دارد، فقط معنایش «چرا» نیست، که ما بگوئیم چرا این کار را نکردى. چراى با تأکید است. یعنى آه، واى، چرا؛ معناى «لولا» این است؛ تحذیریه است. {چرا} «لولا اذ سمعتموه ظن المؤمنون و المؤمنات بأنفسهم [خیراً]»؛ یعنی چرا به هم ظن نیک ندارید، چرا به هم حسن‌ظن ندارید. تا فوراً کسى آمد، شما بگوئید بله، احتمال درستى‌اش هم اگر بود، آدم به صورت یقین آن را بداند و نقل بکند. این درست نیست، این ممنوع است. این چیزى که امروز مورد ابتلاست در جامعه‌ى ما، از همان چیزهائى است که بایست از همین ادله‌ى غیبت بفهمیم که درست نیست؛ این وضعى که وجود دارد درست نیست. البته انتقاد منطقى، گفتن حرف صحیح اینقدر حرفهاى آشکار وجود دارد که انسان اگر ذکر آنها را بکند، اصلاً هم غیبت نیست، و میتواند انسان نقد بکند. بله مسلّم است، امروز یک جریان صحیح و حقّى در جامعه‌ى ما وجود دارد، جریانهاى باطلى هم وجود دارد که به انواع و اقسام طرق میخواهند جامعه را خراب کنند، انقلاب را منحرف کنند؛ در این شکى نیست. آدمهائى هم در رأس این جریانات هستند. چه لزومى دارد که انسان به این آدمها تهمت بزند. چه لزومى دارد که غیبت اینها را بکند. حرف آشکار اینقدر دارند؛ همان حرفهاى آشکار را بیان بکنند، تبیین بکنند، توضیح بدهند، مطلب روشن خواهد شد؛ هیچ نیازى به غیبت کردن نیست که آدم بگوید حالا ما براى اصلاح مثلاً غیبت میکنیم.

    بنابراین به نظر من همین ادله‌اى که در باب غیبت خواندیم، این تمام المراد را به ما نشان میدهد؛ یعنى واقعاً همانى که باید بفهمیم از شرع مقدس همین را انسان میفهمد و تشخیص میدهد. باید بر طبق همین هم عمل کرد.

    ۱) معنی غیبت، تعریف غیبت
    ۲) تا چه رسد به
    ۳) سوره‌ی نور، آیه ۱۲
    ۴) تهمت، افترا، نسبت ناروا

  95. ENFEJAR می‌گوید:

    طرحی از نه ده :www.ENFEJAR.pelakfa.com

  96. امیررضا می‌گوید:

    ممنون جناب قدیانی که نمیذاری آتیشمون سرد بشه.
    راستی یاد شعارامون بخیر:
    – الله/ الله/ الله/ الله/ الله اکبر/ جانم فدای یک لحظه/ عمر تو رهبر
    – لعن علی عدوک یا حسین/خاتمی و کروبی و میرحسین
    – خواص بی بصیرت/ مایه ننگ ملت
    – آشوبگر عاشورا/ اعدام باید گردد
    – سبز فقط سبز حسین/ لعنت فقط بر میرحسین
    – قاضی عاشورایی/ اعدام انقلابی
    – مرگ بر منافق/ نخست وزیر سابق
    – برای دفع فتنه ها/ مهدی بیا/ مهدی بیا/ ایران شده کرب و بلا/ مهدی بیا/ مهدی بیا
    – اجر عزای حسین/ رسوایی میرحسین
    – تاجر ورشکسته/ برگرد به باغ پسته
    – کروبی بیسواد/ عامل دست موساد

    دیگه چی بود؟

  97. فاطمه می‌گوید:

    سلام داداشی.
    امتحانمو خوب دادم.
    خواستم بگم من عاشق ساندیسم.به کوری چشم همه نامردا.امروز میزم حرم امام رضا دعا میکنم خدا اقامونو و این نظامو حفظ کنه.واقعا خوردن ساندیس نظام عشق داره.البته خیلی وقته نخوردمش اما طعم ساندیسای جلسات بسیج هنوز تو دهنمه.حیف دیگه نی هشا زیاد تیز نیست…

  98. عبدالله می‌گوید:

    یا وارث
    سلام علیکم.
    امروز نه دی است و اینجا مجازستان.امروز اتوبوسی نبود؟امروز میدان انقلاب حسرت می خورد.
    امروز دستانمان را دراز کردیم و به سمت قطعه آورده ایم تا با بهشتی ترین سنگر تجدید بیعت کنیم.
    بسیار خدا قوت و با آرزوی عزت و سلامتی.
    یا حق

  99. چوب خدا می‌گوید:

    سلام
    نه دی همگی مبارک
    امیدوارم همسنگران به وقت نوش جان نمودن ساندیس نظام مقدس اسلامی یادی هم از دوستان کرده باشند
    راستی عدد نی هایی که جمع کرده اید تا الان چند تا شده؟
    مسابقه بدیم؟

  100. میلاد پسندیده می‌گوید:

    عالی بود
    حرفی نیست

  101. شقایق می‌گوید:

    “گیرم دنیا را هم به آدمی بدهند؛ این لذتش بیشتر است یا وقتی که هنگام دیدن خامنه ای از صدا و سیما ناخواسته گریه می کنی؟ ”

    چقدر قشنگ……انشاالله کربلا داداش

  102. بسم الله الرحمن الرحیم

    نـــه دی ؛ حرکت انسان از خود تا خدا

    یک سال از حماسه ی ۹ دی گذشت، نه دیی که مهر سرخی بود بر تاریخ انقلاب اسلامی و خدا کند که سال بعد هم مهر سرخی باشد بر تاریخ «جمهوری اسلامی» و نه «اسلامی» و حداقل اسلامی. شاید اگر به کالبد نه دی بنگریم درخشش پیوند قلوب مردم را با حضرت ماه مشاهده کنیم و اگر قلوب را در پیوند با ماه بیابیم درجه ای به حضرت خورشید (عج) نزدیک شده ایم و از ستاره بودن درآمده ایم و هنگامی که از ستاره بودن درآییم تنها محو خورشید می شویم و آنوقت کمی شبیه آلیین می شویم، و این نشان می دهد که ملت ایران از کثرت گذشته است و در مسیر وحدت است. مسیر وحدت را هم بصیرت طالب است و حداقل عوام نشان دادند که به حد خود که حمایت از حضرت ماه است، به حق حضرت احترام گذاشته و پذیرفتند امرش را. وحال نه دی دیگری که منتظر گرمای وجود ما در خیابان ها است. و مشکل همین است که چرا در خیابان؟ نه دی منتظر حضور ما در خیابان بصیرت است و بس. و این خود به ما می فهماند که باید چه بکنیم و چه خواهیم کرد. اگر نه ده را چیزی کمتر از ۲۲ بهمن بدانیم مشخصا حداقل حضور جسممان را نیز لازم ندا نسته و از پشت تلویزیون نگاه می کنیم جنبش را. و پشت به حقیقت کرده و تکیه به پشتی می دهیم و فریاد می زنیم خواص بی بصیرت نمی خوایم نمی خوایم، دریغ از اینکه خواص خودمانیم و بلا نسبت بی بصیرت هم خودمان و آنوقت با شعارمان خودمان را نمی خواهیم. و هنگامی که خودمان را نخواهیم پشت به ولایت خودمان کرده ایم و آنوقت فکر می کنیم که رو به ولایت مطلقه فقیه کرده ایم و غافل از آنکه ابتدا باید ولایت خودمان بر خودمان را قبول کنیم و بعد ولایتی عظیم تر. نه دی را شاید بتوان با تصویری از حضرت ماه معنی کرد و لی با تصویری از مردم که در خیابان ها راه می روند و گهگاه بینشان جانباز عزیزی دیده می شود نمی توان معنی کرد و شاید بتوان گفت ظاهرش را همین اعمال پوشانده اند و همین هم کم چیزی نیست و مگر ارزش حفظ نظام جمهوری اسلامی کمتر از طواف است، و راهپیمایی را هم می توان طواف دانست با این تفاوت که در اینجا لبیک به حضرت ماه، سید علی خامنه ای می گوییم، و این همان لبیک به حضرت خورشید است و لبیک به حضرت خورشید که امرش امر خداست و حرفش به غیر از حرف حق نیست نیز لبیک به الله است و لبیک به الله بازگشت انسان به اصلیت خود یعنی آدم است و چه زیباست که می توان در این حماسه حرکت انسان را از خود تا خدا را مشاهده کرد. نه ده را می تون نه ده محرم دانست ، یعنی نه روز از ده روز اول محرم. آنوقت نه ده می شود تاسوعا و تا سوعا خود بیانگر همه چیز است؛ آری می مانی یا می روی ، حاضری دشنه به جسمت بزنند و تشنه بمانی، حاضری آه بکشی و بکشی دشنه ی تیزت به سر انقلاب تا ببری آن لکه ی ننگ را و شاید هم مراعات پارچه اش را کنی که زربافت است و غافل از آنی که اسلام ناب بی زر و زیور است و زیورش سرخی خون شهداست، آری حاضری دشنه به خویشت بزنند و دشنه ی دینت نزنند، لذا چراغ ها خاموش اند تا فرصتی است، تو را راه فرار است و بدا ن قدم قدم که پاهایت را به آن سو می کشی حضرت ما که حضرت ماه است آه می کشد و نه برای خود که خود در پرواز است و تنها می خواهد سبک کند تو را به هرحال نه ده را دریاب که خود را درمی بیابی و اگر به جست و جوی خود باشی خدایت را هم می یابی. . ،

  103. سید محمود می‌گوید:

    حاج حسین خدا حفظت کنه-چشم دشمنانت کور باد- این یه بیت شعر رو تقدیم میکنم به شما-“حسین قدیانی تو عشق مایی-تو الگوی بچه بسیجی هایی”

  104. آبجی زهرا می‌گوید:

    خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.
    خوش به حال شما که حداقل با اتوبوس حکومتی اومدین.
    ما وقتی رسیدیم دم اتوبوس، دیدیم که پر شده و جا نیست.ولی به عشق ساندیس حکومتی خودمون رو یه جوری رسوندیم. 🙂
    آخر سر هم بهمون ساندیـــــــــــس ندادن. 🙁

  105. محمد می‌گوید:

    نه دی مبارک

  106. سادات می‌گوید:

    سلام
    نظر؟
    حرف؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    عمرا حرفی باشه.
    میخوام بگم ساندیس میخوریم و مثل بچه های تخس و شیطون تمامش رو پف میکنیم تو صورت سارکوزی و بانوکلینتون و او با ما………………
    انشاءا… چشمشون کور میشه و………ببخشید کور هست چون نمیبینن اشکایی رو که میریزیم از دیدن آقامون مولامون حضرت ماه مون
    نه فقط از دیدنش که از شنیدن اسمش از یادآوری مظلومیتش
    میگن تاریخ تکرار میشه
    زمان امام (ره) تکرار زمان پیامبر مهر و رحمت بود و زمان حضرت ماه تکرار زمان مولا علی(ع)
    مگه ندیدید چطور بعد انتخابات آتیش زدن به مسجد و پایگاه و …
    بقول بچه ها روضه بازه بذار ادامه ندم داداش حسین
    علی یارت

  107. ناشناس می‌گوید:

    ناقه ی جمل پی شد صفین دیگری طی شد گویید خوارج را نهروان نه دی شد

  108. 9دی می‌گوید:

    حاج منصور ارضی و حجت الاسلام طائب امروز درمهدیه تهران طوفان کردند
    درضمن سخنان حاج آقا طائب را تلویزیون داره نشان میدهد

  109. پرستوی مهاجر می‌گوید:

    جمهوری اسلامی به مردمش می‌رسد؛ حرفی هست؟! ما با رهبرمان آنقدر «نداریم» که هر وقت اراده کنیم، چفیه‌اش را می‌گیریم؛ حرفی هست؟! آنقدر دوستش داریم که با یک اشاره‌اش نشانی خیابان انقلاب را می‌گیریم و می‌آییم، ساندیس هم می‌خوریم؛ حرفی هست؟!
    سلام به همه ستاره ها از جمله داداش حسین بسیجی ها
    داداش یادمه اولین بار که پرینت این متنو خوندم از خوشحالی می خواستم ۱۰۰۰ تا کپی بگیرم و بدهم به آدم هایی که واقعاً هیچ حرفی نداشتند برای زدن و هیچ اسمی برازنده شان نبود بجز خس و خاشاک تا از حسودی بمیرند.
    خلاصه داداش به این جمله که رسیدم واقعاً از ته دل می خندیدم و از خودم پرسیدم این نویسنده عاشق کیست که این قدر با رهبرش ندار است؟

  110. محمد می‌گوید:

    سلام!
    من طراح سایت و قالبم!!!
    البته قالب برای بچه های ولایی!

    حاج حسین آقا اگه دوست داشتی و قابل دونستید براتون قالب طراحی کنم!
    التماس دعا یا علی

  111. ابراهیم می‌گوید:

    سلام
    خداییش دمت گرم

    الحق که ستاره ای !

  112. یک بنده خدا می‌گوید:

    ۱٫ توسط سید احمد مورخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۲:۰۶
    عزیز دلم فدای خودتو احساس پاکت،
    نمیدونی چه جائی تو دل ما باز کردی.
    حسودا کور بشن و بمیرن از حسادت ما عاشق حسین قدیانی هستیم چون حسین قدیانی خودشو داداش سربازای حضرت آقا میدونه.
    یادتونه یه مطلب نوشته بودین راجع به همسر بزرگوار حضرت آقا؟
    بعد از خوندن اون مطلب احساس وصف ناشدنی ای نسبت به شما پیدا کردم،چون به نکته خیلی مهمی اشاره کرده بودید.
    بعد از اون مطلب متوجه شدم این شخصی که باهاش آشنا شدم(یعنی شما)
    شعور بسیار بالائی داره.
    من خیلی خاطرتو میخوام داداش حسینم.
    ________________________________________
    من هم شما را متقابلا دوست دارم و واسطه این دوستی دوطرفه میان من و همه شما خوبان حضرت آقاست. این محبت ریشه در ولایت دارد.

    ۱٫
    توسط سیداحمد مورخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۲:۲۵
    قربون شکلت برم الهی.
    میدونم خیلی سرتون شلوغه و دغدغه های زیادی دارین.
    هیچ وقت هم انتظار جواب دادن به کامنتامو ندارم،اما وقتائی که جوابمو میدین میخوام از خوشحالی پرواز کنم.
    وقتی میبینم همیشه احساس بسیجیها براتون اهمیت داره خیلی کیف میکنم.
    داداش یه چیزی میخوام بگم برای همین کامنتو خصوصی میفرستم.
    بنده که اینقدر عاشق شمام یه نوجوون احساساتی نیستم،تو یه سازمانی!مشغول به خدمتم و درسم هم تموم شده،میخوام بدونی خیلی زیادن آدمهائی تو
    موقعیت های مختلف که عاشق شمان.
    من از شما کوچکترم ولی اگه بزرگتر هم بودم کوچیکت بودم
    ۲٫
    توسط سیداحمد مورخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۲:۳۸
    صد در صد این محبت ریشه در ولایت دارد.
    چقدر شما ماهی.
    رحمت خدا بر شهید قدیانی.

  113. احمد می‌گوید:

    حق چشم رو رعایت نکردی!
    خیلی نامردی!
    خب منم ساندیس می خوام!
    من ۲۲ بهمن می خوام!

  114. صاحبه می‌گوید:

    سلام داداش خوبم
    کیف میکنم از این همه ذوق
    از این همه هنر
    از این همه فهم
    خدای بزرگ شما رو برای اسلام عزیز حفظ کنه
    زنده باشی ان شاءالله

  115. انسان می‌گوید:

    سلام
    اتفاقاً ما رو امسال با هواپیما آوردن راهپیمایی ! نه اینکه خیابونا از ازدحام جمعیت کاملاً بسته بودن ،چاره ای نبود ،همشم به خاطر مزه ی این ساندیس ها بود آخه ساندیسهای امسال مزشون فرق می کرد، این دفعه با یه مزه ی جدید بود ساندیس دشنه با مزه محاکمه ، به نظر همه این بهترین مزه ی ساندیسهای حکومتی تا امروز بوده ، حالا که همه اونو چشیدن و با جون و دل می خوانش دیگه نباید به این لبیک جواب رد داد، لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است و لعن علی عدوک یا علی امروز لعن علی کروبی و میرحسین است پس نوش جون و گوارای وجوده همه ی ساندیس خورها (به امید محاکمه هر چه زودتر سران فتنه)

  116. بسیجی می‌گوید:

    سلام داش حسین

  117. حامد می‌گوید:

    سلام حاج حسین
    بر ساندیس نخورده ها لعنت!!!

  118. مهدی می‌گوید:

    با سلام لطفا نامه شما به دادستان را برایم ارسال کنید همانکه تعدادی از سایت ها بخاطر انعکاسش فیلتر شدند

  119. سید قاسم موسوی می‌گوید:

    غیور مرد ایرانی سلامت میکنم .با قلمت و با اندیشه ات نور را به وادی خفاشان شب شکار برده ای و چه نومیدانه اینسوی و آنسوی میدوند این کوردلان نور گریز …آفتاب علوی همینک تابناک تر از همیشه در پهنه ی آسمان ایران به نور افشانی مشغول است و بر هر ایرانی شیعی واجبست که در زیر بیرق او لبیک گوی داد خواهی او باشند ..امام و پیشوای ما سید علی که خداوند در همه حال از بلا نگهدارش باد ستون خیمه ی دین در عصر حاضر است و صاحب شریعت خود حامی اوست .پرچمدار دیانت نیز محمود عزیز هست که با تیغ تیز عدالتخواهی به جنگ دیوان آمده و سپاه تاریکی از گوشه گوشه ی ظلمات رانت خواری فریادشان به آسمان است.مرا نیز دوست کوچک خود فرض کرده و در اجر عظیم مجاهدتهای رسانه ایتان شریک کنید.در پناه حق موفق باشید و پیروز….

  120. یاررهبر می‌گوید:

    سلام ودرود براونایی که ساندیس رو نوش جون کردند من اگه جای شما بودم اضافه هم برمیداشتم

  121. حسین می‌گوید:

    عالی بود

  122. حسین می‌گوید:

    حرف دل ماهایی رو زدی که شاید با وجود دل های دردمندمون از این همه حماقت؛ زبون گفتنمون اینقدر شیوا نبود!
    اجازه دارم نوشته تو جایی نقل کنم؟
    سیداحمد: با ذکر منبع ایرادی ندارد.

  123. بی نشان می‌گوید:

    ما اومدیم ولی بهمون اون ساندیس رو هم ندادن
    ما به عشق رهبر اومدیم
    هرکی ساندیس هم خورده نوش جونش
    ایشالا از کوثر هم نوش جان کنیم
    یا علی

  124. وحید می‌گوید:

    سلام دوست دارم
    من کتابتو خوندم عالیه. مرسی از اینکه دهنشونو سرویس کردی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.