کتاب “امیرحسین ثابتی”

http://persiafootball.ir/upload/images/0hbygpyeuatoobm8tizf.mp3

“روزشمار ۸ ماه نبرد مقدس” محصول تلاش یکی از افسران جنگ نرم، یکی از ستاره های حضرت ماه است که در همایش مرکز اسناد از آن رونمایی شد. این کتاب را مدیر وبلاگ “دست نوشته های یک دانشجو” نوشته و بی مطالعه آن اگر بگویم من و شما از فتنه ۸۸ چیزی درک نکرده ایم به گزافه سخن نگفته ام؛ این را بدان سبب می گویم که در این کتاب با اقیانوسی از خبر، کد، حرف و حدیث درباره فتنه ۸۸ روبرو هستیم که نویسنده از ابتدا تا انتهای فتنه را برای من و تو در شکل کتاب به خوبی جمع و جور کرده. “روزشمار ۸ ماه نبرد مقدس” محصول کوشش مقدس برادر عزیزم امیرحسین ثابتی است که از خوش روزگار دستی بر قلم دارد و دستی بر باتوم. امیرحسین گر چه دانشجوست اما شور را به خوبی با شعور پیوند زده و هرگز اجازه نداده صدای موتور قراضه بچه بسیجی ها در درونش گم شود. این نوشته را نوشتم تا بگویم؛ اتفاقا عاشق چشم و ابروی امیرحسین هستم و فقط به خاطر خودش نوشتم. امیرحسین از جمله جوانانی است که اگر مثل او چند تایی بیشتر داشتیم، آشوب عاشورا هرگز رخ نمی داد چرا که او بیش از آنکه کارمند حقوق بگیر جمهوری اسلامی باشد، فرزند تکلیف مدار انقلاب اسلامی است. اگر می خواهیم با “کد” با “منبع” و “روشن” بفهمیم که در فتنه سال هشتاد و اشک بر ما چه گذشت؛ علی چه گفت و عمار چه کرد و ناکثین و ناکسین چه سان رفتار کردند، جز مطالعه کتاب “روزشمار ۸ ماه نبرد مقدس” چاره ای نداریم. این کتاب را قبل از هر کس، یک بچه بسیجی نوشته. کسی که عمرش پای علم ارباب به سینه زنی گذشته. این کتاب را “مرکز اسناد انقلاب اسلامی” چاپ کرده به همت برادر دلسوز انتشارات این مرکز که خود جوانی عاشورایی است؛ “مهدی رمضانی”. اگر “پیر” بودم مطالعه این کتاب را به شما “توصیه” می کردم و اگر “بزرگ” بودم، خواندنش را بر شما “واجب” اما چون دوست شما هستم؛ خواهشی دارم. لطفا در وبلاگ امیرحسین کامنت نگذارید که؛ این کتاب را از کجا می شود تهیه کرد! قطعا کباب فروشی ها کتاب نمی فروشند و قطعاتر(!) ما شلاق خوردگان یلدای ستم بودیم…

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سلام
    چیزی ندارم بگویم
    جز اینکه
    گاهی آدم در مقابل بعضی ها چه قدر احساس کوچکی می کند
    سربلند باشید
    هم شما و و هم آقای ثابتی عزیز

  2. سیداحمد می‌گوید:

    ممنونم از شما.
    آفرین به معرفتتان.

    انشالله به زودی این کتاب را تهیه میکنیم. پیشاپیش از آقا امیرحسین ثابتی هم ممنویم؛ هم بابت کتاب و هم بابت زحماتی که در روزهای پر غصه مسدودیت کشیدند.

    ارادتمندیم داداش حسین بسیجیها.

  3. بنده خدا می‌گوید:

    همین اتمام حجت رهبری و تبیین وظیفه ی قوه ی قضائیه راه روشن را برای همه نشان می دهد … حرکتی بغیر از این حروف و کلمات عناد با رهبری است… :
    مسئولین کشور بحمداللَّه چشمشان هم باز است، مى‌‌‌‌بینند؛ مى‌‌‌‌بینند مردم در چه جهتى دارند حرکت میکنند. حجت بر همه تمام شده است. حرکت عظیم روز چهارشنبه ى نهم دى ماه حجت را بر همه تمام کرد. مسئولین قوه‌‌‌‌‌ى مجریه، مسئولین قوه‌‌‌ى مقننه، مسئولین قوه‌‌‌‌ى قضائیه، دستگاه‌‌‌هاى گوناگون، همه میدانند که مردم در صحنه‌‌‌اند و چه میخواهند. دستگاه‌‌‌‌‌‌ها باید وظائفشان را انجام بدهند؛ هم وظائفشان در مقابل آدم مفسد و اغتشاشگر و ضدانقلاب و ضدامنیت و اینها، هم وظائفشان در زمینه‌‌‌ى اداره‌‌‌‌‌‌ى کشور. مسائل کشور که فقط مسائل مربوط به اغتشاشگران نیست؛ کشور مسائل اقتصادى دارد، مسائل علمى دارد، مسائل سیاسى دارد، مسائل بین‌‌‌‌‌‌‌المللى دارد، مسائل امنیتى دارد؛ صدها مسئله‌‌‌ی مهم پیش روى مسئولان کشور هست؛ باید اینها را انجام بدهند؛ باید کشور را مدیریت کنند؛ باید کشور را جلو ببرند. دشمن میخواهد با این حوادث، چرخهاى کشور از کار بیفتد؛ نباید به دشمن کمک کرد. دشمن میخواهد با اینگونه حوادث، چرخ پیشرفت اقتصادى متوقف بشود؛ دشمن میخواهد چرخ پیشرفت علمى که بحمداللَّه دور برداشته است و حرکت علمى خوبى آغاز شده و رو به رشد هم هست، متوقف بشود؛ دشمن میخواهد حضور سیاسى قدرتمندانه ى جمهورى اسلامى در عرصه هاى بین‌‌‌‌‌المللى را که امروز از گذشته بسیار بارزتر و پرجلوه‌‌‌‌تر است، مخدوش کند، خراب کند با این مسائل اینجورى؛ نباید به دشمن کمک کرد. بنابراین مسئولان باید کارهاى خود را در زمینه‌‌‌‌هاى اقتصادى، در زمینه‌‌‌‌‌هاى علمى، در زمینه‌‌‌هاى سیاسى، در زمینه‌‌‌هاى اجتماعى، در همه‌‌ى زمینه هائى که مسئولیتى دارند، وظیفه‌‌‌اى دارند، با قدرت، با قوّت و با دقت انجام بدهند. همکارى هاى با دولت و مسئولین کشور هم باید ادامه پیدا کند. مردم هم که حضور خودشان را در صحنه نشان داده اند.
    گاهى هم از بنده گله میکنند که چرا فلانى صبر میکند؟ چرا فلانى ملاحظه میکند؟ من عرض میکنم؛ در شرائطى که دشمن با همه‌‌‌ى وجود، با همه‌‌‌‌ى امکاناتِ خود درصدد طراحى یک فتنه است و میخواهد یک بازى خطرناکى را شروع کند، باید مراقبت کرد او را در آن بازى کمک نکرد. خیلى باید با احتیاط و تدبیر و در وقت خودش با قاطعیت وارد شد. دستگاه‌‌‌‌هاى مسئولى وجود دارند، قانون وجود دارد؛ بر طبق قانون، بدون هیچگونه تخطى از قانون، بایستى مُرّ قانون به صورت قاطع انجام بگیرد؛ اما ورود افرادى که شأن قانونى و سمت قانونى و وظیفه ى قانونى و مسئولیت قانونى ندارند، قضایا را خراب میکند.
    سخنان مقام معظم رهبری در نوزدهم دی ماه.

  4. خدا حفظ کند امیر حسین عزیز و همه ی حسینان را.
    بعد از خواندن این نوشته نکته ای که به ذهنم رسید این بود که ایکاش همانگونه که شما به خوبی همیشه زحمات دیگران را ارج می نهید کسانی هم پیدا می شدند قدردان شما بودند.
    هیچ اغراق نکرده ام اگر که بگویم ۹دی گره خورده با نام حسین قدیانی.
    آنانکه وظیفه دارند برای تقدیر از شما که ظاهرا خوابشان برده.
    لااقل اینهمه پیامکی که از نوشته های شما این دست و آن دست می شود این روزها خوب است که مزین به نام “حسین قدیانی” باشد.
    حسین قدیانی: ای بابا! گفت: با همه بی سر و سامانی ام باز به دنبال پریشانی ام! دست روی دل ما نگذار…

  5. بی آنکه پیر باشی تکلیف کردی به لطایف الحیل
    و بزرگ البته هستی
    و خدا کند که به دور دست هم زود برسد این تحفه

  6. بلاگردان ماه می‌گوید:

    با سلام و عرض تبریک به برادر عزیز آقای قدیانی
    بابت تقدیم تقدیر نامه بخاطر کتاب نه ده بسیار خوشحال شدیم. امیدوارم توفیقاتتان در سنگر دفاع از ولایت روز افزون تر باشد.
    حسین قدیانی: تکذیب می کنم؛ اجازه ندادم دیروز احدی جز بسیجیان خامنه ای از من تقدیر کنند. دیروز متن خود را خواندم و آمدم پایین. حتی با احدی از حضرات مسئولین سلام و علیک نکردم. مسئولین خوب است اختلافات شان را با هم حل کنند؛ ما نه زندان خواستیم و نه تقدیر! سهم من همین ناسزاهایی است که فلان و بهمان بارم می کنند. قطعا آن دنیایی هم هست.

  7. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر حسین*

  8. سیداحمد می‌گوید:

    با اجازه داداش، به آقا امیرعلی و سایر دوستان:

    رفقا ما اینجا چند هزار نفریم؟
    اگر خودِ ما که مخاطب وب داداش حسین هستیم با جدیت این کارو انجام بدیم خیلی سریع برای همه جا می افته که جملات داداش رو با اسم ایشون مسج کنند.

    این کار شدنیه؛ رفقا باید همت کنند.
    حسین قدیانی: نیازی به این کارها ندارم؛ ممنون برادر خوبم! دعای شما مرا کافی است.

  9. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۱۲:۱۹
    تعداد افراد آنلاین: ۴۷ نفر

    ماشالله حزب الله
    داداش حسین جـانم
    فــــــــــــــــدائی داری…
    حسین قدیانی: مرا همین تقدیر کافی است. مسئولین هنوز خیلی مانده لیاقت تقدیر از مرا داشته باشند که “آقا” از دست همین حضرات “این عمار” گفت. آنقدر متواضعم که دست پدر شهیدی ببوسم و آنقدر مغرور که پهن بار حضرات نکنم.

  10. بنده خدا می‌گوید:

    با سلام بر شما عاشق ولایت فقیه خوش به حالتان با این قلمی که دارید.با خواندن نوشته های شما از خودم خجالت می کشم.ان شاالله این قلم فقط در راه ولایت فقیه وآرمان های جمهوری اسلامی ایران رانده شود.درپناه حق پیروز باشید.

  11. باران می‌گوید:

    سلام
    خسته نباشید

  12. یکنفر می‌گوید:

    سلام
    خدا قوت
    به دلیل اینکه فردا دسترسی به اینترنت ندارم، پس پیشاپیش:

    با اجازه از ساحت مقدس آقا امام زمان (عج)
    (( عیـــــــــــــد ۹ دی مبارک ))

  13. عشقستان اسماعیل می‌گوید:

    سلام مجدد
    اول اینکه چه عجب یک بار کوشش مجدانه ما به بار نشست و اول شدیم و…..
    دوم اینکه : آفرین به دقت نظر آقای صفا
    سوم اینکه” اینجا هزار هزار دل مشتاق به شما تقدیر نامه با امضای دل می دهند اصلا شما تقدیر نامه می خواهید چه کار
    و آخر اینکه: قبل از آن دنیا ، اینجا بهشت زهرا هم هست، نه تنها قطعه ۲۶ که تمام قطعاتش
    تازه بهشت رضا و بقیه بهشت ها هم هستند

  14. عشقستان اسماعیل می‌گوید:

    به قول حضرت ماه
    این نی ساندیس شما هم حسابی معرف شده ها
    قوطی رانی تان هم به زودی معروف میشه ان شا ء الله

  15. ایمان می‌گوید:

    بسم الله
    سلام حاج حسین آقا
    دیروز در همایش چه متنی قرائت کردید؟ از متن های قبلی این جا بود یا متن جدید؟ اگر متن جدید بود لطفا این جا هم بگذارید که استفاده کنیم؟ ممنون
    یاعلی

  16. سلاله 9دی می‌گوید:

    وقتی شنیدم کتاب روزشمار ۸ ماه نبرد مقدس نوشته شده خیلی خوشحال شدم،مدتها بود دنبال منبعی می گشتم که همه ی وقایع پارسال را یکجا جمع کرده باشد.آخر خسته شدم از بس تکه های روزنامه جمع کرده ام.از ایشان ممنونیم.

  17. مهدی می‌گوید:

    کتاب امیر حسین را از کجا میتوانیم تهییه کنیم ؟ …..

    یامهدی

  18. ایمان می‌گوید:

    بسم الله
    دست نوشت به روز شد با:
    (( چرا ۹/۱۰، “نه دی” شد؟ ))

    یاعلی

  19. امیررضا می‌گوید:

    امام خامنه ای(حفظه الله):
    حضور عظیم و میلیونی مردم همچون راهپیمایی نه دی فقط با اراده و دست قدرت الهی امکانپذیر است، زیرا دلها بدست خداست؛ از آنجا که نظام اسلامی، حرکتی الهی است، خداوند از آن دفاع می کند.

  20. سید رضا می‌گوید:

    پس واجب شد “روزشمار ۸ ماه نبرد مقدس” را مطالعه کنیم.
    ممنون برای اطلاع رسانی

  21. سلام می‌گوید:

    سلام
    داداش شب نه دی هست ها
    دست بجنبان
    یک دلنوشته ای، چیزی

  22. رهگذر می‌گوید:

    دمت گرم
    اما هرچی می کشیم به خاطر اینه که تا تنور داغه نونو نمی چسبونیم، مطمئنم این کتاب وقتی به دستمون می رسه که دیگه بی خیاله نه دی می شیم و این عمار مامون هم یادمون می ره
    سال همت مضاعف و کار مضاعفه دیگه داداش حسین لااقل شما به بچه بسیجی ها چیزی بگو.

  23. منتظر می‌گوید:

    با سلام
    عزیزان با یه تلفن به مرکز اسناد در عرض ۲ ساعت میتونند کتاب رو بخرند.من دیروز چهارشنبه ۸/۹ به راحتی خریدمش.در ضمن بسیار جالب و جامع نوشته شده

  24. خط شکن می‌گوید:

    سلام داداش
    چهارشنبه اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی…..
    یا حق

  25. نوه شهید می‌گوید:

    اتفاقا من هم زیاد دیده ام جملات و حتی نوشته هایی را در نشریاات مختلف و وبلاگهای دیگرکه بدون ذکر نام اقای قدیانی درج شدند
    مثلا همین امشب پیامک امد ” خ م ی ن ی در کلمات خمینی و خامنه ای مشترک اند اما خامنه ای یک اه بیشتر دارد که ان هم از دست خواص بی بصیرت است ” همین!!!!!!!!!

  26. مهند حامد می‌گوید:

    سلام علیکم
    آخرین اخبار کتاب “هشت ماه نبرد مقدس” در وبلاگ

    http://www.22ta22.blogfa.com

  27. آزاد می‌گوید:

    چه جالب!!! ای کاش توی کتابش از شکنجه زندانیان سیاسی هم نوشته باشه. اینجوری خیلی کامل تر می شه!!!! شکنجه هایی که آدمو یاد زندان های ساواک می ندازه! آره به نظرم اگه ایشون اینقدر دغدغه مندن یه سری به زندان ها بزنن . البته شاید بگید خب حقشونه شکنجه شن… که خب اون دنیا همه چی معلوم می شه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.