به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای

شخصی به نام “سید مرتضی” در پست قبل کامنتی گذاشته که عینا در زیر می آید:

“… واقعاً یکى از چیزهایى که ما همه‌مان [باید توجه کنیم]، به مردم هم باید بگوییم، یاد بدهیم که توجه بکنند این است که: به صرف توهم این که حالا این کار مصلحت دارد، دست شان را، یا قلم شان را، یا وبلاگ شان را آزاد نکنند که هر چه به دهان شان آمد، آن را بگویند؛ این جور نیست، چون وسائل مدرن امروز همه مشمول همین حکم است. یعنى خواندن وبلاگ هم مثل خواندن کاغذ است، کتاب است، نامه است، مثل شنیدن حرف است. استماع غیبت شامل همه‌ اینها می‌شود؛ یعنى ملاک استماع در اینها وجود دارد… امروز یک جریان صحیح و حقّى در جامعه‌ ما وجود دارد، جریانهاى باطلى هم وجود دارد که به انواع و اقسام طرق می خواهند جامعه را خراب کنند، انقلاب را منحرف کنند؛ در این شکى نیست. آدمهایى هم در رأس این جریانات هستند. چه لزومى دارد که انسان به این آدم ها تهمت بزند. چه لزومى دارد که غیبت اینها را بکند. حرف آشکار اینقدر دارند؛ همان حرفهاى آشکار را بیان بکنند، تبیین بکنند، توضیح بدهند، مطلب روشن خواهد شد؛ هیچ نیازى به غیبت کردن نیست که آدم بگوید حالا ما براى اصلاح مثلاً غیبت می کنیم.”
بیانات آقا در درس خارج فقه/ ۷ دی
و اما پاسخ من به کامنت این دوست:

بله، از وقتی دم ظهر متوجه این خبر شدم، داشتم فکر می کردم که بهترین “سمعا و طاعتا” به رهبر عزیز به عنوان کسی که مثل خیلی های دیگر، وبلاگ دارد چیست؟ از امروز ۲ عزیز را عاجزانه تقاضا کردم تا در وبلاگ قطعه ۲۶ مواردی که در بالا حضرت سیدعلی امثال مرا از آن پرهیز داده، به دقت بررسی کنند و به این حقیر تذکر دهند… و اما خامنه ای تا ابد بابای ماست. هر لحظه و هر جور که بگذرد ما علمدار علوی تبار انقلاب را عاشق تر می شویم. این مدت خیلی ها می خواستند از من بی سر و پا فلانی و بهمانی بسازند و خواب ها دیده بودند برای من. از خودی گرفته تا نخودی و غیر خودی. نیز بودند دوستانی که طعنه ها می زدند؛ قوه قضاییه همان خامنه ای که حضرت ماه می خواندیش، تو را بازخواست کرده و چه و چه. همین جا و به کوری چشم دشمنان و حسودان و آنان که به جای نگرانی از حال امروز خود، بیم از فردای من دارند، به خامنه ای می گویم: “جان چه باشد که نثار قدم دوست شود، این متاعی است که هر بی سر و پایی دارد”. نیز می گویم: “اگر چه دوست به چیزی نمی خرد ما را، به عالمی نفروشیم مویی از سر دوست.” البته این را اضافه کنم: من درست نمی دانم آیا در این تذکر وبلاگ قطعه ۲۶ هم مد نظر “آقا” بوده یا نه، اما اگر بوده، و بگذار دل خوش کنم که بوده، به دوست و دشمن پز می دهم؛ “خامنه ای به وبلاگ قطعه ۲۶ تذکر داده، رهبرم هر وبلاگی را نمی بیند، چه رسد بخواهد تذکر دهد.”… و چگونه فراموش کنم این حلاوت از عسل شیرین تر را، که از زبان مولایم شنیدم؛ “این نی ساندیس شما هم خیلی معروف شده ها!”… به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای. هزاران بار حاضریم جان دهیم تا تو یک بار بخندی. بارها نوشته ام؛ ولایت پذیری ما آنقدر هست که بر فرض امرمان کنی دست سران فتنه را بوس کنیم، با افتخار این کار را می کنیم و البته این را هم به شما مولای خوبم بگویم: من حاضرم کلماتم را به در خانه معاویه برسانم و اگر شما بگویی برگرد، این گفتن شما و برگشتن من، هزار بار بهتر از آن است که چون شما مولایی، بگویی مرا “این عمار”؟ شما را میلیون ها بسیجی با بصیرت هست. اجازه دهی من بسیجی تخس راه ماه باشم. “آقا” جان! شما که لیلایی، مجنون نمی خواهی؟! “آقا” جان! “من مستاجر نیستم؛ خانه ام بیت رهبری است”… “آقا” جان! تا ابد خانه ام “بیت رهبری” است… چشم دشمنت کور! که من برگ نیستم تا با یک پائیز از درخت بیافتم. “من ریشه ام” و ریشه ام در خاک پاک نعلین ولایت شماست. باد برای خودش دارد می وزد. دوست و دشمن بی خود سرزنش می کنند… باری در ایام فتنه تا پای جان رفتم. قسمت نبود شهادت در رکاب ولایت. جز شهادت در راه حضرت ماه که تو باشی، مرا آرزویی نیست… دعا کن که به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای.

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سحر می‌گوید:

    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای…

  2. سیداحمد می‌گوید:

    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای. هزاران بار حاضریم جان دهیم تا تو یک بار بخندی.

    احسنت
    احسنت
    احسنت…

  3. افق می‌گوید:

    سلام
    خدا قوت
    چقدر عالی پز دادید..خوشا به حال شما که به چنین چیزهایی افتخار می کنید. به قرآن قسم بابای ماست خامنه ای.
    التماس دعا

  4. 12221157 می‌گوید:

    چه باید گفت که این قسم شما هزاران حرف دارد
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای…

  5. ایمان می‌گوید:

    بسم الله
    همین است حرف دل همه بچه حزب اللهی ها:
    هزاران بار حاضریم جان دهیم تا تو یک بار بخندی.
    دست شما درد نکنه.

  6. سید مرتضی می‌گوید:

    کامنتم من باب تذکر بود.
    همین که سعی میکنی در جهت فرمایش آقا حرکت کنی خودش کلی است این یعنی ولایتمداری نه اینکه مثل خیلی های دیگر تا ولایت به کاممان بود ذوب در ولایت باشیم و تا ولی به ما تشر زد از راه خود عقبگرد کنیم.التماس دعا
    حسین قدیانی: از کامنت شما در پست قبل ممنون. باری در ایام فتنه تا پای جان رفتم؛ قسمت نبود شهادت در رکاب ولایت. هنوز امیدی هست.

  7. عتید می‌گوید:

    سلام حاجی
    قشنگ نوشته بودی
    خدا قوت

  8. ya zeinab می‌گوید:

    سلام… احسنت به ولایت مداریتان!

  9. سربازةٌ می‌گوید:

    این قسمت بعدی را که اضافه کردی -دو خط بعد از نی ساندیس- آنجا بود که فهمیدم خودِ خودِ حسین قدیانی است که دارد می نویسد! – وابدا منظورم این نیست که شخص دیگری دارد می نویسد!- ومن مطمئنم که اگر بدانی اشتباهت را اصلاح می کنی وجبران! کما اینکه گفته ای وچه خوب هم گفته ای که ولایت پذیریت تا حدی است که اگر رهبر بگوید دست سران فتنه را ببوس، می بوسی…

  10. خادم الشهدا می‌گوید:

    احسنت به این دیدگاه اهالی حزب الله؛
    هزاران بار حاضریم جان دهیم که آقا یک بار بخندد.

  11. سیداحمد می‌گوید:

    “آقا” جان! شما که لیلایی، مجنون نمی خواهی؟! “آقا” جان! “من مستاجر نیستم؛ خانه ام بیت رهبری است”… “آقا” جان! تا ابد خانه ام “بیت رهبری” است… چشم دشمنت کور! که من برگ نیستم تا با یک پائیز از درخت بیافتم. “من ریشه ام” و ریشه ام در خاک پاک نعلین ولایت شماست. باد برای خودش دارد می وزد. دوست و دشمن بی خود سرزنش می کنند… به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای.

    وقتی با اشک مینویسی اشک ما را هم در می آوری حاجی.

  12. سیداحمد می‌گوید:

    گفتید:

    “باری در ایام فتنه تا پای جان رفتم. قسمت نبود شهادت در رکاب ولایت. جز شهادت در راه حضرت ماه که تو باشی، مرا آرزویی نیست… دعا کن که به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای.”

    داداش جانم به قول حضرت آقا ” انشالله بعد از ۷۰ سال شهادت نصیبت شود”

  13. ENFEJAR می‌گوید:

    بسم رب الحسین
    .
    حروف 🙁 خ م ی ن ی ) در نام خمینی و خامنه ای مشترک است!
    فقط نام خامنه ای یک آه بیشتر دارد،
    که از دست خواص بی بصیرت می کشد…
    ____________________________________________
    التماس دعای فرج
    سید احمد: کاش کسانی که این جمله را این روزها هزار هزار پیامک می کردند، اشاره می کردند که نویسنده این جمله زیبا داداش حسین بچه بسیجی هاست! از قرار میان دوستان، داداش حسین مظلوم تر است؛ مثل صاحب اسمش!

  14. کاووس می‌گوید:

    حالا آرزوی رفتن نکن . باش تا ببینیم به دست ولی عصر در کنار “آقا” با چه کلماتی و با جه هدیه ای ازت تقدیر میشه .

  15. ENFEJAR می‌گوید:

    بسم رب الحسین
    سید بزرگوار از ما به دل مگیر
    مدتی دور از اینجا بودم
    نمی دانستم…. 🙁
    داداش حسین قبل از اینکه این جمله های زیبا را در وبلاگش ثبت کند؛در دفتر خدای تعالی ثبت شده است و اجرش محفوظ!
    خوب می دانم که پابند اسم و رسم دنیا نیست…
    اجرش با ابا عبدالله ان شاالله (با این امید صلوات)
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    _________________
    التماس دعای فرج

  16. سلاله 9دی می‌گوید:

    {این مدت خیلی ها می خواستند از من بی سر و پا فلانی و بهمانی بسازند و خواب ها دیده بودند برای من. از خودی گرفته تا نخودی و غیر خودی. نیز بودند دوستانی که طعنه ها می زدند؛ قوه قضاییه همان خامنه ای که حضرت ماه می خواندیش، تو را بازخواست کرده و چه و چه}خوشا به سعادتتان که سربلند شدید در این امتحان نفس گیر.

  17. سلاله 9دی می‌گوید:

    یعنی امکانش هست که حضرت ماه رهبرم جونم فداش جون همه عالم به فداش این کامنت را ببینند؟؟ بگذارید دل خوش کنم که امکانش هست.
    اگر دشمنان از سرهایمان کوه ها بسازند،آیندگان هرگز در کتاب های تاریخ نخواهند خواند که خامنه ای تنها ماند.
    برخامنه ای رهبر خوبان صلوات

  18. سلاله 9دی می‌گوید:

    ساعت ۳ نیمه شب
    اینجا قطعه ۲۶ است
    ما ۱۲ نفر ستاره های حضرت ماهیم.

  19. اندیشه روشن می‌گوید:

    سلام علیکم

    احسنت بر این ولایت مداری

    هر چه به ۹ دی نزدیک می‌شویم ضربان قلبمان تند تر می‌شود … ضربان قلبمان حسین حسین گویان طلب شهادت می‌کند …

    بخوانید مطلب جدید ما را با عنوان “سنت خدا جاری شد در نُه دی، به ضمانت خون …”

    یا حسین

  20. حسین می‌گوید:

    سلام.اره والابه قرآن قسم بابای مایی خامنه ای. ستاره هاشمارو به حق زهرای مرضیه برای حاجت دلم دعا کنید…….حاجت یه خانواده شهیده.
    اللهم احفظ مولاناخامنه ای

  21. گلادیاتور می‌گوید:

    آه بکشم یا گریه کنم یا نگاه کنم و مبهوت شوم !
    وقتی اولین بار دیروز متن جلسه درس آقا رو تو فارس خوندم ، فکر کردم منظورش با داداش حسین هم بوده ؟! بعد گفتم نه … ایشون اصلا به ولاگ حسین و ماها نگاه نمی کنن که ! الان که متن جدیدت رو خوندم ، فکر می کنم اگه ۱ در ۱۰۰۰ هم ایشون این وبلاگ یا وبلاگ بقیه دوستان رو ببینن ، باید خوشحال باشیم . به خدا ، بابای ماست خامنه ای ، به خدا خانه ماست بیت رهبری … سید مرتضی هم لطف بزرگی به داداش حسین و بقیه کرد و این کامنت رو گذاشت .
    حسین جان، واقعا اشکم رو در اوردی . واقعا ته دلت رو درک کردم … یا علی داداش حسین

  22. سلام بر ریشه
    استوار بمان . تند باد ها هم در مقابل ریشه عددی نیستند
    حکایت غریبی است حکایت این روز ها
    نمی دانم چرا با خواندن این متن یاد امام مجتبی (ع) افتادم یک دفعه
    شاید چون مطلع غزل گریه امشبم میخ گداخته بود
    حکایت غریبی است این روز ها
    ما یتیم نیستیم
    خامنه ای بابای ماست
    و.
    .
    و تاریخ را بیچاره خواهد کرد
    این غزل گریه هایی که مطلعش میخ گداخته است
    چرا که مادر ما زهراست(ع)
    ما فرزند غدیریم
    ومادر مهربان ما پشت ولایت است
    و ما در افق حادثه
    چشم به بازوی کبود مادر و پهلوی شکسته او داریم
    .
    .
    بچه که بودم خانه مان یاس داشت/یاس ریشه در زمین داشت و شاخه در آسمان و بوی یاس پر می کرد شهر را
    .
    این روز ها بوی یاس می دهد کلامت
    یاسی که ریشه در قطعه ۲۶ ردیف ۶۳ شماره ۴۴ دارد

  23. کبک سیاسی می‌گوید:

    در کبک سیاسی بخوانید:
    فرزندان انقلاب خوار یا توصیه ای به رئیس جمهور
    … پرونده ای که به دوران نمایندگی مجلس رحیمی برمیگردد و تا قبل از پیوستن رحیمی به دولت هیچ صحبتی از آن نبود. این اتفاق شباهت زیادی به جریان مرحوم! کردان دارد که تا قبل از پیوستن به دولت یعنی وقتی سالهای سال در صدا و سیما بود و معاون همین رئیس مجلس بود هیچ صدایی از پرونده اش در نمی آمد اما به محض این که به دولت میپیوندد فریاد «وا قانونا»-« وا مدرکا» از جای جای مجلس و قوه قضائیه و … شنیده میشود …
    …چرا تاوقتی کردان معاون مالی خودتان بود، دم از پرونده ی وی نزدید و یا چرا در زمانی که رحیمی همکار خودتان در مجلس بود، فریاد «وا فسادا» سر ندادید…
    …از آنجا که هرکسی به دولت شما میپیوندد فورا به پرونده اش رسیدگی میشود و دیگر نیاز به حفظ آبرو ندارد، مصرانه توصیه میکنم که جمیع آقازاده های معروف و دم کلفت های مفسد را جهت همکاری با دولت فرا بخوانید تا شاید از سر لج بازی هم که شده نیم نگاهی هم به پرونده های ایشان بیفتد. در ادامه لیستی از این مفسدان اقتصادی و سیاسی دم کلفت را جهت همکاری به حضورتان معرفی میکنم … .
    http://kabkesiasy.blogfa.com/

  24. سلام….
    اکثرو همه پست هات قشنگ و عالیه ولی این گل سر سبد همه نوشته هات تو این چند مدت تو این قطعه ی بهشتیه….
    عاااااااااااااااالی بود.
    این یعنی ولایتی بودن. اگه احساس کنیم آقا تذکری هم بهمون داده سمعا و طاعتا گوش کنیم نه مقابله کنیم
    تا کور شود هر انکه نتواند دید….
    آقا جان، لطف آنچه تو فرمایی، دگر هیچ است….
    این یعنی یه ۲۰ بزرگ پای برگه امتحان ولایی بودنت. خداییش حال کردم.

  25. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر حسین*

  26. بصیرت صادق می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین و برو بچه های قطعه ۲۶ مطلب دوستمون واقعا زیبا بود در پست قبلی هم بصیرت مادر شهید شیرودی واقعا جالب بود
    راستی فردا یوم الله نهم دی ماه
    امشب و فردا شب دیروز امرز فردا با حضور سرداران جنگ نرم حسین شریعتمداری حجت الاسلام پناهیان و محمدحسین صفارهرندی را حتما ببینید
    به امید موفقیت هرچه بیشتر ستاره های حضرت ماه

  27. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    “… و اما خامنه ای تا ابد بابای ماست.”

    “… و چگونه فراموش کنم این حلاوت از عسل شیرین تر را، که از زبان مولایم شنیدم; ‏
    “این نی ساندیس شما هم خیلی معروف شده ها!…”
    “این نی ساندیس شما هم خیلی معروف شده ها!…”
    “این نی ساندیس شما هم خیلی معروف شده ها!…”

    “آقا جان! تا ابد خانه ام “بیت رهبری” است…”

    “چشم دشمنت کور!”

  28. محمد.ا می‌گوید:

    چه خوش گفتی….
    بقران قسم بابای ماست خامنه ای

  29. حسین می‌گوید:

    همیشه مطالب زیبای وبلاگتان را میخوانم اما فرصت نمی کنم کامنت بذارم اما اینبار اینقدر از این متن لذت بردم که دیگر نتوانسم سکوت کنم
    درود و رحمت خدا بر بسیجیان مخلصی چون شما

  30. معبر سایبری می‌گوید:

    آفرین بر داداش بچه بسیجیا
    تو نه فقط که می نویسی که در ۹ دی شب قدری که گم کردیم الآن ثابت کرده که ما مطیع رهبریم
    حتی اگر تشر بزند به ما حتی در گوشی بزند پزش را میدهیم نه اینکه ولایت را چماق کنیم که از محدوده اختیارات خارج شد.ولی ما هیچ محدوده ای ندارد.
    ما صمعا وطاعطا می گیم نوکرتیم خامنه ای…
    اینم پوستر (نوکرتیم خامنه ای )تقدیم به داداش حسین بچه بسیجیا

    http://mabarcyberi.mihanblog.com/post/149

  31. بسیجی مدل 89 می‌گوید:

    آقا حسین ایول،
    دست مریزاد دادش
    من که شرمنده هرچی بچه بسیجی ام.
    بازم گلی به گوشه جمال شما که راه و رسم دفاع از رهبر رو به ما یاد دادید فقط در این روزهای محرم یه چی میخوام بگم اونم حرف آقامون اباالفضل (ع) : اگه دستانمان قطع شود تا ابد از مولایمان دفاع می کنیم
    لبیـــــــــــــــــــــــــــــــــک یا خامنـــــــــــــــــه ای لبیــــــــــــــــــــــــــــــــک یا حسیــن است

  32. ya zeinab می‌گوید:

    ““من ریشه ام” و ریشه ام در خاک پاک نعلین ولایت شماست. باد برای خودش دارد می وزد. دوست و دشمن بی خود سرزنش می کنند”…. حاجی انشاالله زنده باشید و همیشه ولایی بمانید… مثل همیشه از موضع گیریهای اخیرتان بسیار بسیار خرسند شدیم. یاعلی

  33. faez می‌گوید:

    قربون اقا سید علی

    خاک پاشیم اگه قابل بدونه

  34. من ریشه ام” و ریشه ام در خاک پاک نعلین ولایت شماست.

    _______★★★★★_______★★★★_____
    _____★★★★★★★____★★★★★★__
    ___★★★★★★★★_★★★★★★★★★___
    __★★★★★★★★★★★★★★★★★★★___
    __★★★★★★★★★★★★★★★★★★★____
    __★★★به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای ★★
    __★★★★★★★★★★★★★★★★★★★___
    ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★___
    ____★★★★★★★★★★★★★★★★___
    ______★★★★★★★★★★★★★★___
    ________★★★★★★★★★★★★___
    __________★★★★★★★★★_____
    ___________★★★★★★★ ______
    ___________★★★★★★ _______
    ____________★★★★_______
    ____________★★★_______
    ___________★★________
    __________★_________

  35. سلام داداش حسین . سید احمد عزیز

    به کوری چشم سران فتنه و بالاترینی احمق خواهشاً این نظر رو تایید کنید

    جان من بگزارید میلیونها بار بگویم که ::

    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای
    به قرآن قسم بابای مایی خامنه ای…

  36. کاشف می‌گوید:

    سلام برادر عالی بود عالی خدا قوت

  37. ما همه ساندیس خور نظامیم

    ………..|””””””””””””””” ” “”””””””|\|_
    ………..|*ساندیس نظام* با نی اظافه….|||”|””\___
    ………..|________________ _ |||_|___|)
    ………..!(@)’(@)””””**!(@ )(@)***!(@)

    اینم کامیون حمل ساندیس
    به خاطر استقبال پرشور شما عزیزان
    اینبار ساندیس نظام با نی اظافه توزیع میشود

  38. یدالله شهریاری (روضه گرد) می‌گوید:

    اگر دست خدا در دست خامنه ای نیست ،
    پس چرا این همه “ماهواره” حریف این “ماه پاره” نمیشوند !؟

    (حسین قدیانی)

    یزیدیان که متوسل به “ماهواره” میشوید –
    آماده ایم‌ ؛ اگر اشاره کند بیچاره میشوید –
    درسی نشد برایتان “۹ دی” که روز و شب ؛
    مقهور قدرت این “ماه پاره” میشوید ؟؟؟

    یدالله شهریاری(روضه گرد)
    (۸۸/۱۰/۱۰)

    “۹ دی”
    سالگرد قیام ۵۰ ملیونی عاشورائیان علیه یزیدیان زمان گرامی باد

  39. مریم نوری می‌گوید:

    درود بر مادری که چنین فرزندی تربیت کرده
    آرزو می کنم عمری با عذت داشته باشید
    که وجود امثال شما برای جامعه امروز ما از ضروریات است

  40. فدایی حضرت ماه می‌گوید:

    سلام به حاج حسین قدیانی داداش تمام بچه بسیجی ها
    روز ۹ دی توی شیراز ما هم مثل تهران راهنمایی بسیار باشکوهی برگزار شد . با اینکه روز ۸ دی هم راهپیمایی خودجوش توسط مردم صورت گرفته بود اما در این روز مردم خیلی پرشورتر و پرحرارت تر به میدان اومدند . شعارهای مردم هم همین شعارهایی بود که شما نوشتید بعلاوه شعارهای دیگه ای که جوانهای عاشق ولایت فی البداهه می سرودند و نثار فتنه گران پایتختی و شیرازی می کردند .
    چندتایی از شعارها این بود :
    « مسجد آتشی ها ضرار انقلاب است ، مرجع تقلیدشان حباب روی آب است » ، « مرگ بر مرجع آمریکایی » ، « خاتمی ، اسرائیل پیوندتان مبارک » ، « کروبی ، خاتمی حیا کن ، این لباس رو رها کن » و …
    قبلاً توی یکی از کامنتهایی که گذاشتم ، مختصری از وقایع اون روز رو براتون تعریف کردم و گفتم که مردم ولایتمدار شیراز با عصبانیت تمام به سمت مسجد ضرار شیراز حرکت کردند و اگر فرماندار وقت به میدان نیامده بود و مردم رو به امام حسین (ع) قسم نداده بود ، اونجا رو با خاک یکسان می کردند .
    اما کاش فرماندار اون روز اجازه میداد تا مردم حساب فتنه گران شیراز رو در مسجد ضرار کف دست شون می گذاشتند .تا اونها جرأت پیدا نمی کردند و چند ماه بعد روز قدس اون فجایع و بی حرمتی ها رو نسبت به روزه داران و عزاداران امام علی (ع) انجام نمی دادند .

  41. مهسا می‌گوید:

    سلام
    من بچه حزب اللهی به اون معنا که شماها هستید نیستم ولی خیلی ازتون خوشم میاد . بجه های باغیرتی هستید . البته منم رهبری هستم. و فکر میکنم حرف اول و اخر مملکت رو باید رهبر بزنه ولا غیر.
    از نوشته هاتون هم خیلی خوشم میاد.خیلی خوب مینویسید. حیف که من مثل شما توانایی نوشتن ندارم وگرنه به این ……
    فتنه گر حالی میکردم یه من ماست چقدر روغن داره. درد دل همه مردم انقلابی رو مینویسی. انشالله که همیشه موفق و موید باشی.

  42. مریم نوری می‌گوید:

    فردا ۹ دی است از بس همه جا اطلاع رسانی مردیم
    انگار همه دوست دارند این روز به فراموشی سپرده بشه
    دریغ از یک اطلاعیه
    تک تک ما مسئولیم برای تاریخی شدن مجدد این روز
    فردا تجمع چه ساعتی و کجا
    ۹ دی ۸۹ یاد آوری مجدد و به رخ کشیدن عظمت و غیرت مردم باشه

  43. سلام
    حذف نظر قبلی!!!!!
    حرف بدی زده بودم؟؟؟؟؟؟؟؟

  44. خاک پای بسیجیا می‌گوید:

    سلام برادر
    تمام احساساتم رو برانگیختی
    دیشب خواب بابامون سید علی رو تو خونمون بیت رهبری دیدم …
    رودر رو … چشم در چشم … آخ خدااااا
    ولی بابا تنها بود … غریب بود … دیگه از این جمعیت خبری نبود.
    راستش رو بخواید از تنها بودنش خیلی ترسیدم ، یعنی …

    صاحبمون امام مهدی (عج) همین طور پشتیبانی می کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟
    الله اکبر
    یاعلی
    التماس دعا

  45. یدالله شهریاری (روضه گرد) می‌گوید:

    مستی ، ز پیاله و خم و می آمد
    باران ، به کویر جان ، پیاپی آمد
    یکسال از “انقلاب سوم” بگذشت ؛
    صد شکر ، حماسه “۹ دی” آمد

    از یدالله شهریاری (روضه گرد)

  46. ماورا می‌گوید:

    خوب عشق بازی می کنی با این جمله ها :
    “این نی ساندیس شما هم خیلی معروف شده ها!

  47. ماورا می‌گوید:

    چرخ زمان گشت و به اکنون رسید/ نوبت جانبازی مجنون رسید

    ما به جمال مه مان دلخوشیم/ بوی علی از نفسش می چشیم

    با مه خود مشق ولا می کنیم / امر کند سر به فدا می کنیم

    سید ما عامل امر علی ست / نور علی از رخ او منجلی ست

    کوفه برای دل ما محو شد / در “نه دی” حادثه ها لغو شد

    ما به علی دست وفا داده ایم / گوش به فرمان خدا داده ایم

    تا که به ما تکّه دلی داده اند / شهرت عمّار علی داده اند

    با سخنی تیز تر از تیرها / سر ببریم از همه شمشیرها

    پر تپش از شعر و شعوریم ما / منتظر صبح ظهوریم ما

  48. ماورا می‌گوید:

    (شعر از شاهد)

  49. چای پولکی می‌گوید:

    با اجازه آقای قدیانی.
    جناب آقای مرتضی!
    مخاطب هر بخش از سخنان آقا، همان کسانی هستند که مستمع آن سخنانند و یا امکان دسترسی به طور معمول به آن سخنان را داشته باشند.
    پس ما مخاطب آن فرمایشاتی از آقا هستیم که خطاب به عموم مردم یا بسیجیان یا دانشجویان یا . . . می فرمایند. نه آن سخنانی که در جلسات خصوصی و یا نیمه خصوصی گفته می شود.
    آقا اگر می خواستند به آقای قدیانی تذکری بدهند جایی می گفتند که از طرق معمول به گوش آقای قدیانی برسد. نه اینکه نیاز باشد بزرگواری چون شما تصادفا به قطعه ۲۶ سر بزند و این تذکر را منتقل کند.
    ضمنا همانطور که آقای قدیانی قبلا اشاره کرده اند، نباید تصور کرد که برای سخنان عمومی آقا، نیاز به ترجمه بعضی خواص است. آقا خودشان می دانند چگونه، برای چه کسانی، چه صحبتهایی را مطرح کنند که خود مستمع، مطلب را درک کند.

  50. راز می‌گوید:

    حرف دلمو زدی حضرم هزاران بارقطعه قطعه شوم اما دیگر عین عمار را نشنوم خدا ببخشدم . فرد چه کارمی کنیم لطف کنید یک اطلاعیه کامل بزنید همه باخبر شن اینجور که به نظرمیرسه خیلی ها می خوان ین اتفاق تکرارنشه تورو خدا این کارو زود ترکن نمی دونید چقدر هوس ساندیس جمهوری اسلامی رو کردم مخصوصا نی اش.

  51. قادری می‌گوید:

    خیلی زیبا مثل همیشه … این مطلب را از حضرت آقا نه خوانده بودم و نه شنیده بودم!

    تذکر خوبی بود

    با مطلبی با عنوان “امت امام خامنه ای” {قسمت دوم} به روزیم سر بزنید خوشحال می شویم

    این لینک هم کلی عکس و تصویر از ۹دی دارد که حتما باید نگاه کنید:

    http://www.charnama.blogfa.com/post-18.aspx

  52. علیکمال می‌گوید:

    خصوصی
    حرف بدی زده بودم که تأیید نشد؟
    احتمالا کار سید احمد است!!
    نوشتیم داداش حسین، خوانده شد سید احمد. 🙂

  53. faez می‌گوید:

    نوشتیم داداش حسین، خوانده شد سید احمد. 😀 😀 😀 😀

    خیلی باحال گفتی داش علیکمال /

    اما درست ترش اینه:

    نوشتیم دکتر حاج محمود احمدی نراد خوانده شد مشایی !!

    آه ای خدای نیمه شبهای کوفه ..

  54. منتظر(حرف حساب) می‌گوید:

    چه خوبه که همه ی ما تحمل انتقاد را داشته باشیم و چه خوب تر که افرادی نظیر سید مرتضی باشند که با نقد به جا و درست قطار انقلاب را بر روی ریلهای زندگی به حرکت در آورد و به آخرین ایستگاه برساند
    عالی بود و عالی تر اینکه عمومیش کردین تا همه ببینند

  55. کوهی می‌گوید:

    حسین آقا نشون دادی بالاخره تو این مملکت هم به جز به قول بعضیها بسیجی بیترمز ساندیس به دست پیدا میشن آدمهایی که به حرف آقا گوش بدن از اینکه تذکر آقامون رو جدی گرفتی ممنون

  56. وحید می‌گوید:

    اگر هم تذکری بوده خوش به سعادتت حاج حسین…

  57. مجاور امام رضا (ع) می‌گوید:

    مرجع تقلید من/
    سید علی است/
    او امام امت است/
    که ولی امر مسلمین جهان است/
    مجتهد جامع الشرایط/
    یعنی امام خامنه ای/
    و من/
    عالمی می شناسم/
    که فکر می کند/
    یکی از شرایط اجتهاد/
    همراهی است با باد/
    بی بصیرتی است/
    اما/
    مهمترین شرط جهاد/
    کور کردن چشم دشمن است/
    من اگر مجبور شوم/
    روزی این شعار را هم خواهم داد/
    ما اهل اجتهاد نیستیم/
    علی تنها بماند/
    ما اهل حج نیستیم/
    حسین تنها بماند/
    ما اهل مکه حاجی بازاری ها نیستیم/
    فکه بازی درازی ها تنها بماند/
    السلام علیک یا امام الخامنه ای

  58. سید رضا می‌گوید:

    ولایت پدیری رو عشق است…

  59. مهجور می‌گوید:

    شما که لیلایی، مجنون نمی خواهی؟! “آقا” جان! “….
    دمت گرم داداشی…

  60. گمنام می‌گوید:

    با خامنه ای کسی نگردد گمراه او در شب فتنه می درخشد چون در هر نفسم برای او میخوانم لا حول ولا قوته الا با لله

  61. دلخون می‌گوید:

    “حروف (خ م ی ن ی ) در نام خمینی و خامنه ای مشترک است!
    فقط نام خامنه ای یک آه بیشتر دارد،
    که از دست خواص بی بصیرت می کشد…”

    فکرشو نمیکردم که آقای قدیانی این رو گفتن… آفرین به آقای قدیانی چه جمله ها و عبارت هایی در وصف حضرت آقا از خودشون به یادگار میذارن… مثل همین “بابای ماست خامنه ای”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.