ایثار در نثار ثار

درباره «ولایت پذیری» نکته هاست اما آن دغدغه آن درد که باعث شده در این باب بنویسم بیم از خطری است که هم اکنون مشاهده اش می کنم. آن خطر این است؛ «تلقی غلط داشتن از ولایت پذیری» و اینکه این مهم را طوری در ذهن من و تو جا بیاندازند که دست مان را برای نوشتن، پای مان را برای حرکت، حنجره مان را برای فریاد و از همه مهم تر انگیزه مان را برای کار عاشقانه ببندد و کور کند. بخشکاند و می بینی که دشمن جانی و دوست جاهل و هر کدام با نیتی متفاوت اما نتیجه ای یکسان قصدشان همین است. یعنی «بستن دست ما به بهانه ولایت پذیری» در شرایطی که ولایت فقیه و ایضاً ولایت پذیری که منظور پذیرش ولایت فقیه است، قرار است عامل شور و شعور و حرکت ما باشد، همه هستی ما همه عشق ما باشد اما ارائه قرائتی تفریطی از ولایت پذیری همان قدر خطرناک است که برداری و افراط کنی در این باب. بگذار نکته به نکته شرح دهم این مسئله را. اینگونه راحت ترم.
۱- اینکه «باید پشت سر رهبر حرکت کرد» حرف کاملا درستی است اما همان دشمن جانی و دوست جاهل ناخواسته دست به دست هم داده اند تا از این سخن حق، اراده باطل کنند. این ۲ گروه در تعریف «حرکت پشت سر رهبری جامعه اسلامی» تفسیری ارائه می دهند که باید هر چه انجام می دهی و هر کار که می کنی و هر چه که می نویسی، بی اذن ولی امر نباشد. یکی مثل من و یعنی «ما» که جملگی برخاسته از یک نسل و یک فصل، فصل زیبای ۹ دی هستیم نه فقط از فرط عشق و شور که یکی هم از نهایت عقل و شعور، اعتقاد راسخ دینی و شرعی و فقهی مان است که بی اذن امام زمان و در دوران غیبت خورشید، بی اذن نائب ایشان، نفس کشیدن مان هم حرام است. دیگران اگر برای سکوت و فریادشان برای سکون و حرکت شان خود را ملزم به اذن رهبر می دانند ما اما قلب مان به عشق خامنه ای می تپد. این اذن و این عشق نباشد ما همان مردگانیم. بسیجی این دنیا و آن آخرت را بی خامنه ای نمی خواهد. بهشت ما لبخند خامنه ای است. این از این.
۲- در این باب تلقی غلط از ولایت پذیری، نه در مسائل نظری که در عرصه عمل، این است؛ «تو برای هر کاری باید از ولی امر اجازه داشته باشی و الا تندتر از رهبر حرکت کرده ای». فرضاً یکی هم صنف من بخواهد اسیر این مغلطه شود و برای آنکه ثابت کند از دایره ولایت پذیران خارج نشده، نوشته های خود را تنظیم کند. در آن صورت لابد باید برای هر کلمه ای که می نویسم، زنگ بزنم «بیت رهبری» و نظر مبارک «آقا» را استعلام کنم درباره آن کلمه و ایضاً جمله پیش رو و نیز کل مقاله! لحظه ای فکر کنید؛ اگر هر کسی برای اثبات ولایت پذیری خود بخواهد چنین کند، آیا عقلانی است؟ و اصلاً چنین چیزی ممکن است؟ و آیا وقت شریف رهبر عزیز برای کل امت اسلامی است یا تک تک کارهایی که شمای خواننده انجام می دهی و یک به یک کلماتی که یکی چون من می نویسد؟
۳- اینجا اذن گرفتن از رهبر را باید درست تعریف کرد که ما اجازه نخواهیم داد ولایت پذیری را برای مان بد تعریف کنند. اگر هم دشمن جانی و دوست جاهل چنین کنند، قطعاً ما را اعتنایی نیست. ما را اگر در این باب شبهه ای هم پیش آید مراجعه مان به مرجع اهل فن است که شایستگی های لازم را برای چنین کار مهمی داشته باشد. از علمای حکیم که الحمدلله زیادند، اندیشمندی چون علامه مصباح یزدی و در مراجع بزرگوار که باز هم شکر خدا زیادند و خداوند بیافزاید بر عمر عاشورایی شان، عالم دهری چون آیت الله نوری همدانی که گفته اند بی «پیر» نرو تو در خرابات، نه بی منتقد و مقاله نویس و دشمن جانی و دوست جاهل. امثال من نازنینیم در حد خودمان و قطعاً ملاک نیستیم.
۴- رهبر عزیز بارها گفته اند؛ حرف پنهانی ندارند. من نوعی اگر بخواهم به اذن رهبر بنویسم و در این زمینه ولایت پذیر باشم، به جای پذیرش قرائت های غلط از ولایت پذیری، نگاه می کنم به سخنان «آقا». فی المثل رهبر بارها گفته اند راضی به اختلاف افکنی میان قوای ۳گانه نیستند. نه حالا که اصولگرایان حاکم اند، در عصر دولتمردی دوم خردادی ها هم همین بود سیاست «آقا». قبل از شرح این موضوع، نکته بعدی را «داخل پرانتز» و با توجه بخوانید.
۵- ۲ تن از همانان که ما سران فتنه می خوانیم شان، روزگاری هم زمان در این ملک روسای قوای مجریه و مقننه بودند. به عبارتی مملکت دست کسانی بود که امروز اصحاب فتنه هستند اما به عبارتی دقیق تر من اشتباه گفتم. به هر عبارتی که می گویی، مملکت دست جانباز خامنه ای است که نسلش برمی گردد به کف العباس. دیگران می آیند و می روند اما دست خدا بر سر ماست، خامنه ای رهبر ماست. یک دوره آموزش جامع و کامل رهبری جامعه اسلامی در شرایط سخت و بحرانی است، آن ۸ سال عصر اصلاحات که خامنه ای حکم به حکمت داد و همچنان همین گونه است. یادتان هست آن روزها را. مجلس نمی گذاشت دولت کار کند و دولت هم اتفاقاً دنبال همین می گشت که طولانی ترین جلسه هیئت دولت آن زمان به آزادی یک مجرم از زندان برمی گشت! هر آن کس که می خواهد جامعه ای، اعم از مملکتی بزرگ تا خانواده ای کوچک را اداره کند، لاجرم باید مطالعه کند و درس بگیرد از زمامداری حکیمانه خامنه ای، به خصوص در دوره دوم خرداد، و بالاخص در فتنه ۸۸ که خامنه ای این دست خدا بر سر ما نشان داد شیطان بزرگ پیش ما کوچک است. پولی که صرف سوزاندن چند سطل زباله در کشور ما شد، آمریکای احمق می توانست با آن ۲ تا قاره را سرنگون کند؛ نه، لااقل می توانست مشکلات مردم زجردیده آمریکا را مرتفع کند. پس اگر عشق را هم بگذاریم کنار، عقل حکم می کند که قدر دست خدا بر سر خود را بدانیم. سجده کنیم در آستان حضرت دوست که به ما رهبری داده از تبار حیدر کرار از تیره فاطمه. رجز می خواهم بخوانم: تا امام مان خامنه ای است، ای فتنه های پیچیده! ما را دریابید… این را همین جا اضافه کنم: قبل از من بودند کسانی که چنین بنویسند و بعد از من هم خواهند آمد. روزی اگر از این اعتقاد پا پس کشیدم، بی لیاقتی خودم را نشان داده ام. آن روز هم دریا، دریاست و آسمان، آسمان است. بدا به حال قطره ای که دور کند خود را از دریا و اف بر ذره ای که غیر از آسمان، خانه برای خود دست و پا کند. خامنه ای شجره طوبا و طیبه ای است و چون من برگی هستم با این دعا و ادعا که هیچ پائیزی نمی تواند ما را از این ریشه مبارک جدا کند. بیاییم آرزوهای قشنگ داشته باشیم. ان شاءالله همه ما سربازان مهدی فاطمه باشیم در روزگاری که سردار سپاه بقیه الله است «حضرت ماه».
۶- وقتی قوای ۳گانه به جای همدلی مشغول دعوای با هم باشند، خواه کشور دست اصلاح طلب باشد و خواه دست اصولگرا، سنگ روی سنگ بند نمی شود. از همین رو بود که جلوی سوءاستفاده جریان انحرافی از نامه خود را گرفتم و به وسع کوچک خود تلاش کردم برای همدلی قوا. آن متن «عشق است اباالفضل» را بی هیچ مصالحه ای نوشتم. بگذریم که برای شاد کردن دل «آقا» حاضرم با هر که و هر کجا باشد، با افتخار مصالحه کنم. با این همه باز هم از خواص، بی بصیرتی ببینم بر سیاق همان «نه ده» خواهم نوشت و هنوز هم داغ دارم و مثل شمای خواننده خوب می دانم که رهبر به چه کسانی «خواص بی بصیرت» گفتند و از دست چه کسانی گفتند «این عمار» اما اتفاقاً اگر بصیرت داشته باشیم و عمار باشیم، باید بدانیم که امور کشور باید در آرامش، وحدت، همدلی و همت مضاعف ما مردم و حضرات مسئولین پیش برود؛ این خواست مولای ماست. قوای ۳گانه باید متحد باشند، این خواست رهبر است. جهت گیری کلی ما باید زدن دشمن اصلی باشد، این خواست «آقا» از همه ماست. خشم عاشورایی ما در نوشته هایی که می نویسیم، باید دشمن اصلی را سران کفر و سران فتنه را نشانه بگیرد، این خواست خامنه ای است. به احدی نباید بیش از آنچه استحقاق دارد، ظلم کنیم، این را رهبر علوی تبارمان از ما خواسته. مطالبات عدالت طلبانه خود را شور جوانی خود را باید در مسیر درست خرج کنیم، این سخن رهبر با ماست. چه اشکالی دارد؟ اگر خشم عاشورایی ما با لطائف الحیل دشمن جانی و دوست جاهل دارد به تفرقه میان خودی ها منجر می شود، چون «مالک»، مالک نفس خویش می شویم و برمی گردیم و حفظ وحدت می کنیم با همان مختصات و مشخصاتی که «آقا» گفتند. و این همه را رهبر عمومی گفته اند. پنهانی نگفته اند. سخن رهبر ملاک ماست. براساس این ملاک می گوییم و رفتار می کنیم و می نویسیم.
۷- از این همه که گفتم معلوم آمد ولایت فقیه و پذیرش این ولایت یعنی «ولایت پذیری» نقطه قوت ماست. ولایت پذیری یعنی ولایت فقیه پذیری. ولایت فقیه را نپذیری، حرف مفت است که از ولایت امام زمان دم بزنی. دقیقاً حرف مفت است. «مسلم» سفیر حسین را اگر در کوفه تنها نمی گذاشتند، راس الحسین را در کربلا و شام روی نیزه نمی دیدند. خامنه ای آخرین سفیر یوسف زهراست و چون اینجا کوفه نیست، به دوست و دشمن می گویم؛ امر «سیدعلی» برای ما همان امر «علی» است. ما از فرط عشق به مهدی فاطمه است که خامنه ای را بی نهایت عاشقیم. خامنه ای برای ما سفیر رسالت همه انبیاست و ولایتش استمرار ولایت ۱۲ امام معصوم ماست. دشمن اما می خواهد این مهمترین و اساسی ترین نقطه قوت ما را این ولایت پذیری ما را تبدیل به نقطه ضعف ما کند. تبدیل فرصت به تهدید اصولا شگرد دشمن در جنگ نرم است ولی دشمن چطور این فرصت را به تهدید تبدیل می کند؟ دشمن خائن با کمک دوست نادان قرائت های من درآوردی از ولایت پذیری ارائه می دهد و یقین ما را مرتب بدل به شک می کند؛ آیا این که نوشتی «آقا» راضی هست؟ اصلاً اجازه گرفتی؟ نکند رهبر از تو راضی نباشد؟ و از این قبیل. این شکیات البته فی نفسه بد نیست، اصلاً لازم هم هست اما دشمن وقتی این دغدغه ها را مثل خوره در ذهن من و شما فرو می کند، قصه فرق می کند. دشمن با این شکیات می خواهد ما را به انفعال بکشاند. به سکوت. به سکون. دشمن می خواهد خودش فعال باشد و ما منفعل. این شکیات وقتی از سوی دشمن به مغز ما هدایت می شود، نتیجه اش این است که ما سرخورده شویم و لب فرو بستن و خفتن را به گفتن و کمر همت بستن، ترجیح دهیم. نتیجه سکوت ما اما به هیچ چیز منجر نمی شود الا به تنهایی علی. به اینکه روزگاری آموزگار عدالت سر در چاه غربت فرو کند و از نبود ذوالشهادتین ناله سر دهد که کجایی عمار؟ کجایی مقداد؟ کجایی مالک؟… کجایی خرازی؟ کجایی زین الدین؟ کجایی چمران؟ کجایی حاج احمد؟ کجایی شهید روستایی؟ کجایی شهید گمنام؟… و اینچنین است که ولایت پذیری ما از فرصت بدل به تهدید می شود و از نقطه قوت تبدیل به نقطه ضعف می شود. یک بار خامنه ای گفت «این عمار»، دیگر تکرار نمی شود. مدت هاست که برای ما هر روز ۹ دی است و چه جالب که دی ماه ۸۹ هم با «چهارشنبه» شروع شد؛ ۹دی سال هشتاد و اشک را به یاد آورید که «چهارشنبه» بود و به یاد آورید؛ «چهارشنبه اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی، همان اتوبوسی بود که پدرم را برد جبهه». ما همان بسیجیان خمینی هستیم و این اتوبوس همان اتوبوس است.

همین متن فردا در روزنامه وزین “کیهان” کار می شود. با این تذکر که این نوشته ادامه هم دارد اما به دلیل حجم زیاد آن فعلا تا همین جا در کیهان کار شده است. ان شاء الله و در صورت صلاحدید کیهان مابقی این مقاله را در روزهای آتی در این روزنامه خواهید خواند. بی شک قضاوت درباره این نوشته و نقد آن بعد از خواندن همه متن عقلانی تر است.

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر حسین*

  2. خودم می‌گوید:

    چه زیباست
    بهشت ما لبخند خامنه ای است. این از این.

  3. محمدم می‌گوید:

    سلام
    دوست داشتم اول باشم

  4. محمدم می‌گوید:

    ماشاالله حزب الله

    افراد آنلاین:۳۹

  5. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۲۲:۴۲
    تعداد افراد آنلاین: ۴۰

    فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدائی داری داداشم…

  6. takay313 می‌گوید:

    دوباره سلام امیدوارم اولی باشم
    ضمنا از داداش حسین یک درخواست داشتم
    اینکهوقتش نرسیده که یک لینکدونی راه بندازند با اینهمه رفقا
    حسین قدیانی: اگر حمل بر غرور نشود، همین کامنت هایی که از دوستان وبلاگ نویس تایید می کنم، در قطعه ۲۶ کار “لینک” را می کند. از طرفی حجم دوستانی که خواهان پیوند وب خود به وبلاگ حقیر هستند، آنقدر هست که خارج از وقت من باشد. با این همه مهم پیوند قلوب ما به یکدیگر است. و اما سخنی با شما: “اینکهوقتش” را جدا بنویسید، بهتر است. نمی دانم چرا عده ای از دوستان به املا و اصول ویرایشی نظر خود این همه بی توجهی می کنند؟! گاهی دقایقی وقت صرف می کنم برای تصحیح بدیهیات نوشتاری در یک کامنت چند خطی.

  7. یار دبستانی می‌گوید:

    راستش فقط برای این می گذارم این پیام را تا ببینم چه مزه ای دارد وقتی برخی از دوستان قطعه می نویسند ” اول آیا ؟ “

  8. ایمان می‌گوید:

    بسم الله
    “خامنه ای آخرین سفیر یوسف زهراست و چون اینجا کوفه نیست، به دوست و دشمن می گویم؛ امر «سیدعلی» برای ما همان امر «علی» است. ما از فرط عشق به مهدی فاطمه است که خامنه ای را بی نهایت عاشقیم”
    احسنت . اللهم وفقنا فی نصرت دیننا و قائدنا

  9. ایمان می‌گوید:

    بسم الله
    خصوصی لطفا
    سلام داداش حسین. خسته نباشید.
    یک سوال که جوابش را پیدا نکردم! ارتباط عنوان مطلب با مطلب چیست؟ آیا به خاطر ادامه مطلب است؟ حال که ادامه مطلب هنوز گذاشته نشده است شاید عنوان نیز بایستی تغییر کند. ببخشید. یاعلی
    خصوصی
    حسین قدیانی: چرا خصوصی؟ نقد به جایی بود اما احترام استاد حکم می کند دستی بر متنی نبرم که از زیر دست خبره حاج حسین شریعتمداری بررسی و منتشر شده است.

  10. غریب می‌گوید:

    فریاد حسین را شنیدیم همه
    از کوفه به سوی او دویدیم همه
    رفتیم به کربلا ولی برگشتیم
    از شمر امان نامه خریدیم همه

    یا علی مددی…
    حسین قدیانی: “همه” نه، کوفیان!… که گفت: “ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند”.

  11. سیداحمد می‌گوید:

    احسنت داداش حسین.
    متن عالی بود.
    به شدت باهاتون موافقم و از خواندن تک تک نکته هائی که اشاره کردید لذت بردم.
    نوع نگرشتون به مسائل واقعا عالیه.
    خدا شما رو برامون حفظ کنه.

    انشالله به حق مادرم زهرا تا ظهور دولت یار، سرباز با بصیرت حضرت آقا باشید.
    رحمت به روح پدرتون.
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

    … و البته منتظر ادامه این متن با ارزش هستیم.

  12. غریب می‌گوید:

    “آن روح زلال و صیقلی زینب بود

    آیینه ی غیرت علی زینب بود

    هر چند امام و مقتدا بود حسین

    پیغمبر کربلا ولی زینب بود”

    یا علی مددی…
    حسین قدیانی: ها! این شد!

  13. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    “بهشت ما لبخند خامنه ای است. این از این”
    قربون قلمت. این از این تر!
    حسین قدیانی: سروده ات که در متن قبلی نمایش داده شد، چشمانم را بارانی کرد. ممنونم و البته شرمنده از این همه لطف.

  14. خادم الشهدا می‌گوید:

    می ترسم امشب دیگه اور دوزمون بشه این متن های پرشور
    آخه این متن ها توی خون ما تزریق میشن.

    مستدام باشین انشاالله

  15. دعای کمیل می‌گوید:

    عجب آرزویی …

    ان شاءالله همه ما سربازان مهدی فاطمه باشیم در روزگاری که سردار سپاه بقیه الله است «حضرت ماه».
    آمین…
    راستی حضرت آقا تو افطار دانشجوها این مطلبو گفتن که نظرات ایشون رو فقط وقتی قبول کنیم که از زبون ایشون شنیدیم.
    التماس دعا

  16. خادم الشهدا می‌گوید:

    چهارشنبه اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی…..
    کتاب نه ده تو ذهنمون با این جمله تداعی شد.

    خبری از انتشار کتاب ده نه نیست؟
    سمفونی مورچه ها و سفرنامه ی حج چطور؟

  17. حسین سهراب می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی.ابتدا لازم میدارم خودم را معرفی کنم و بگویم ۲۱ساله هستم و دانشجوی امام صادق(ع).علاقه مند به سیاست و کار در حیطه رسانه.البته تا به حال هیچ جایی به طور رسمی قلم نزده ام.مخلص حاج حسین شریعتمداری(که به نظرم از عمارهای زمان است) و طالب کیهانی که هر روز می خرمش.
    خلاصه و خالصانه عاشق این نظام و سکاندارش امام خامنه ای.اینها را نوشتم که اگردر ادامه نقدی به شما داشتم در فکر و قلمتان به حساب بیاوریدش.
    و اما نقد:اینکه در نوشته هایتان با چه نیتی از آقا اکثراً با لفظ خامنه ای یاد میکنید،بنده دقیقا درک میکنم و می دانم حالتی دارد به مانند یاد عاشق از معشوقش.یعنی دقیقا حس می کنم با چه ذهنیتی می نویسید خامنه ای.
    اما می خواهم بگویم یاد آقا با امام خامنه ای بسی زیباتر است،هر جند ساختار نوشته های ما خامنه ای را بطلبد.
    آیا شما هم مانند بنده فکر نمی کنید لفظ “خامنه ای” با هر نیت پاک و زیبایی، با هر تعریف و ابراز ارادتی که قبلش آمده باشد اما بازهم چیزی کم دارد و ابتر است.البته که همیشه کمبود و ابتری از ادب ما بوده.
    امیدوارم منظور من را فهمیده باشید آقای قدیانی.نوشته های شما مخاطبان کمی ندارد و چه زیباست که امام خامنه ای در همین نوشته ها اونطور که باید رواج یابد و روزی شود که این لفظ به روانی لفط امام خمینی(ره)در دهان پیر و جوان ما جریان یابد.
    دوستدار و همرزم شما در جبهه نرم، . . .حسین
    یا علی . . .
    حسین قدیانی: عزیزم! لفظ “امام” در روح “خامنه ای” نهفته است. آیا شما وقتی “حسین” می گویی، چیزی کمتر دارد از وقتی که “امام حسین” می گویی؟ و اما در نوشته هایم گاه هست که “حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای” به کار می برم. می دانم کجا، چگونه مولایم را صدا زنم. با این همه اموری از این قبیل سلیقه ای است. تا وقتی سلیقه های ما در چهارچوب عقیده های ما باشد، لازم است احترام سلیقه های یکدیگر را نگه داریم. و اما گفته ای مخلص حاج حسین هستی. بدان که این نوشته را آقای شریعتمداری خوانده و تایید کرده. حالا اگر اجازه دهی من یک انتقاد از شما بکنم؛ فکر کنم دانشجوی دانشگاه امام صادق بهتر است در باب مسائل مهمتری نقد کند مرا. با اندکی هزینه کردن از بصیرت خود این سئوال را طرح نمی کردید. از شما ممنون و به دوستان سلام برسانید.

  18. علی می‌گوید:

    مختار (گفت و شنود) کیهان

    گفت: این روزها سران فتنه بدجوری از یادآوری واقعه عاشورا و بازخوانی ماجرای شهادت امام حسین علیه السلام ابراز نگرانی کرده و عصبانی به نظر می رسند.
    گفتم: حق دارند! چون یادآوری واقعه عاشورا، نشان می دهد که موسوی و خاتمی و کروبی در جریان فتنه ۸۸ در نقش چه کسانی ظاهر شده بودند.
    گفت: ایول!
    گفتم: عمر سعد و شمر و ابن زیاد با وعده و دستور کاخ سبز اموی در مقابل امام حسین(ع) ایستادند، سران فتنه هم با دستور آمریکا و اسرائیل و انگلیس شال سبز اموی بر گردن انداختند و در مقابل اسلام صف کشیدند.
    گفت: باز هم ایول! عمر سعد و شمر و ابن زیاد در آغاز کار ادعای مسلمان بودن داشتند و بعد از پایان ماجرا، با صراحت به نفی اسلام و نبوت پرداختند.
    گفتم: سران فتنه هم ابتدا ادعای پیروی از خط امام(ره) داشتند ولی چند ماه بعد، نه فقط خط امام(ره) را نفی کردند، بلکه به امام حسین(ع) و اسلام نیز آشکارا اهانت کردند.
    گفت: عمر سعد روز عاشورا لشکر خود را «سپاهیان خدا» نامیده بود!
    گفتم: سران فتنه هم از اهانت کنندگان به عاشورای حسینی(ع) با عنوان «مردان خداجوی»! یاد کردند.
    گفت: پس حق دارند از یادآوری تاریخ عاشورا عصبانی باشند ولی حالا که فتنه تمام شده چرا هنوز وحشت زده اند.
    گفتم: از بقیه ماجرا می ترسند و باید هم بترسند چون فتنه تمام شده، اما هنوز «مختار» کار خود را شروع نکرده است.
    جمله آخر را دریابید
    وای به حال منافقین اگر…

  19. سیداحمد می‌گوید:

    ساعت ۲۳:۵۰
    تعداد افراد آنلاین: ۴۱ نفر

    تا کـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــور شود هر آنکه نتواند دید.

    گل پسر شهید قدیانی خیلی عزیزی.

  20. انتظار زیباست می‌گوید:

    سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم بلاخره قطعه ۲۶ بازشد

  21. محمد می‌گوید:

    حاج حسین خواهشن دقت کن:

    برداشت اول

    پیامبر(ص) در بستر بود.

    گفت علی جان ، بیا تا تو را به امری مهم وصیت کنم.

    پس از من یاران نزدیکم جفاهای بسیاری بر تو روا می دارند و حقت را پایمال میکنند. اما تو صبر کن ، صبر کن تا زمانی که به زبان تظاهر به اسلام می کنند. همانا اختلاف بین تو و آنها اصل اسلام و قرآن را نابود میکند چراکه حکومت اسلامی نوپاست و دشمنان منتظر اختلاف داخلی و ریشه کنی اسلامند.

    و علی صبر کرد با استخوانی در گلو و خاری در چشم…

    برداشت دوم

    خمینی(ره) در بستر بود.

    گفت سیدعلی جان ، بیا تا تو را به امری مهم وصیت کنم.

    مبادا بعد از من بین تو و هاشمی اختلاف افتد.

    همانا اختلاف بین تو واو اصل انقلاب را نابود میکند چراکه انقلاب اسلامی نوپاست و دشمنان منتظر اختلاف داخلی و ریشه کنی آنند.

    و سیدعلی صبر کرد با استخوانی در گلو و خاری در چشم…

    برداشت سوم

    ولی فاطمه(س) سکوت نکرد .

    خطبه ها خواند و حق را از باطل جدا کرد و دست فتنه گران را رو

    از ولی خود جانانه دفاع کرد و با خون خود تا ابد روشن نمود وظیفه همه آزادگان تاریخ را

    برداشت چهارم

    حاچ حسین ما از تو انتظار داریم همیشه فاطمی باشی و فاطمی خطبه بخوانی و روشتگری کنی حتی زمانی که علی بیعت با خلفا کند!
    حسین قدیانی: اولا خلفا بدعت کردند و نه علی با خلفا بیعت. علی همیشه “ولی الله” و همیشه خلیفه خداست حتی آن ۲۵ سالی که سکوت کرد اما بیعت نکرد. ثانیا من هنوز سند محکمی برای آن نقل قول که از امام بیان کردید ندیده ام اما گیرم که چنین باشد؛ هر جا که میان هر کس با رهبر اختلافی هست، فصل الخطاب رهبر است چرا که سندی محکم از خمینی بت شکن وجود دارد که؛ “پشتیبان ولایت فقیه باشید”. ثالثا برای من آقای هاشمی خارج از شعاع انقلاب اسلامی و بیرون از دایره ولایت فقیه و مصداق آن مولای مان خامنه ای، هیچ فرقی با هیچ کس دیگری ندارد. البته آقای هاشمی زیرک است و خودشان این مهم را بهتر از من و شما می دانند! ننوشتم “می داند” که در عین حال احترام بزرگان را هم نگه داشته باشم. رابعا کار من خطبه خواندن نیست. گوش جان دادن و جان دادن به خطبه های خامنه ای است. جمله آخر شما هزار تا اشتباه داشت.

  22. amir می‌گوید:

    دیوانه (گفت و شنود)

    گفت: هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا خطاب به سران و عوامل فتنه اعلام کرده است که آمریکا و اروپا با همه توان و ظرفیت خود از آنها حمایت می کنند.
    گفتم: باید به این پیرزن که یک پایش لب گور است گفت؛ «موز اگر قوت داشت کمر خودش را راست می کرد»!
    گفت: روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» از قول یک سناتور دموکرات نوشته است، سرمایه گذاری غرب روی اپوزیسیون قابل قبول است ولی حمایت علنی از این جریان دیوانگی بوده است.
    گفتم: دیوانه تر از آنها سران فتنه بودند که فرمول دیکته شده مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس را مو به مو اجرا کردند.
    گفت: از بس که باهوش تشریف داشتند، خیال می کردند خود آمریکایی ها هم از این فرمول استفاده می کنند!
    گفتم: رئیس تیمارستان از دیوانه ای پرسید؛ تو را برای چه آورده اند؟ یارو گفت؛ هیچی آقای دکتر! من معتقدم جوراب نخی بهتر از جوراب نایلونی است. دکتر گفت؛ اینکه چیزی نیست! از نظر من هم جوراب نخی بهتر از نایلونی است. دیوانه با خوشحالی گفت؛ عجب اتفاق جالبی! آقای دکتر! حالا بفرمائید شما جوراب نخی را با سس قرمز می خورید یا با سس سفید؟!

  23. ایمان می‌گوید:

    بسم الله
    احسنت حاج حسین آقا. قطعا خیر خواهید دید از این احترام به اساتید.
    و اما چرا خصوصی؟ چون نقد بود و هم چون صدقه که عیانش هم خوب است، اما به تعبیر قرآن مخفی اش ” فنعما” یعنی “چه بهتر است”، نقد نیز اگر جا داشته باشد، خفا می طلبد ولی “الامر الیکم”. ارادتمندیم.

  24. حیدری ام می‌گوید:

    السلام علی الحسین(ع)

  25. مهدی می‌گوید:

    نه دی ۲۲ بهمن خامنه ای است .
    چه زیبا گفتی داداش .

  26. م.طاهری می‌گوید:

    تکبیر!

  27. حامد می‌گوید:

    بسم رب الخامنه ای
    سلام داداش حسین
    من داداشی ندارم و وقتی که به شما میگم داداش احساس خوبی پیدا میکنم.درسته که شما به کامنتهای ما پاسخی نمیدید ولی باز من قبولت دارم در حد جانم.داداش حسین تا کور شود هر آنکه نتواند دید.افراد آنلاین ۴۱نفر.
    داداش چند وقتیست لبخندی در چهره ی ماه نمیبینم.نمیدونم چه شده که دیگر آن لبخند ملیح و دلنشین بر لبانش نیست.آیا ما کاری کرده ایم که ناراحت شده؟خلاصه حرفام چند روزیه که دلم بدجوری گرفته هوای کربلا دیونم کرده.نمیدونم اربعین قسمت میشه برم یا نه.دعا کن داداش حسین دعا
    حسین قدیانی: حضرت ماه همان قدر که در سینه آه دارند، سیمای شان پر از سکینه است و جز تبسم بر لب ندارند که این بارزترین صفت مردان خداست.

  28. حیدری ام می‌گوید:

    نون و قلم نبی ست، و ما یسطرون حسین
    تاج فلک علی ست، و عالم ستون حسین
    خلقت تمام حضرت زهراست، خون حسین
    هستی تمام ظاهر و ما فی البطون حسین
    با یک قیامت است، هم الغالبون حسین
    در این قیام، نقطه پرگار زینب است
    .
    .
    .

    مداحی فوق العاده زیبا رو از حاج محمود کریمی در این لینک مستقیم میتونید دانلود کنید:
    http://www.mobarezclip.ir/clip/3-karimi%20zeynab(MobarezClip.com).mp3

    داداش اینو دانلود کن گوشش بده، اگه جگرت نسوخت، تف کن توی صورت من!
    حسین قدیانی: حالا شرط دیگری می گذاشتی بهتر نبود حضرت؟!

  29. شهید آینده می‌گوید:

    “به احدی نباید بیش از آنچه استحقاق دارد، ظلم کنیم”
    وقتی با کسی برابر آنجه که حقش است برخورد می کنیم که این ظلم نیست.
    ولی با این حال شدیداللحن چاکریم
    حسین قدیانی: منظور من این است که ولایت پذیری یعنی به گوسفندی به نام سارکوزی هم نباید ظلم کنیم. بگذریم که در اینجا مرتکب ظلم به “گوسفندان عزیز” شدم! القصه؛ تخس ترین بسیجی این دیارم حتی در ولایت پذیری.

  30. محمدم می‌گوید:

    اینم یه پیام “بی” زرگانی به افتخار داش حسین

    ساعت ۱۲:۳۳

    افراد آنلاین:۴۶

    خسته نباشی رزمنده

    ماشاالله حزب الله

  31. شوری مخلوط می‌گوید:

    حسودی ام شد !
    اصلا باید من هم مثل خان باجی چند وقت نیام تا ببینم اصلا ما رو یادتون میمونه یا نه؟!
    با فونت درشت جواب می دهید یانه؟!
    حسین قدیانی: با سلام! اما فکر وقت مرا هم بکنید.

  32. آبجی زهرا می‌گوید:

    “ما اما قلب مان به عشق خامنه ای می تپد. این اذن و این عشق نباشد ما همان مردگانیم. بسیجی این دنیا و آن آخرت را بی خامنه ای نمی خواهد. بهشت ما لبخند خامنه ای است” .
    همه ی متنتون یه طرف این ۲ خط یه طرف.

  33. شوری مخلوط می‌گوید:

    راستی حاجی یکتا به نظرم زیباترین عملکرد وبیان را داشت در این روزهای سخت اسارت وبلاگ ها!کلامشان آخر بصیرت بود!
    برا سلامتی وعاقبت به خیری ایشون والبته خودمون صلوات!
    الهم صل علی محمدوآل محمد وعجل فرجهم واید واحفظ قائدناالخامنه ای

  34. غریب می‌گوید:

    حاج حسین
    قرعه کشی ۹ دی رو میگم.چرا دهنم رو بستی؟
    بمیریم برایتان ای داداش.
    قضیه ۲۶ تا سوال دیگه.
    یادتان رفته بودیم.

    یا علی مددی…

  35. سلام آقای قدیانی مرحبا
    نامه تو به رییس قوه قضاییه و متعاقبا فیلتر شدن قطعه ۲۶ باعث شد که من و به نظرم بعضی دیگر با شما آشنا شوند.
    وقتی دیدم در کیهان زیر نظر آقای شریعتمداری مطلب می نویسید علاقه من به شما بیشتر شد.
    من به عنوان یکی از کمترین افسر جنگ نرم در فضای سایبر از شما حمایت میکنم.
    نوشته شما درباره ولایت پذیری یکی از مشغولیهای فکر من بود نوشته مفیدی بود تشکر
    به امید موفقیت روز افزون شما
    اللهم عجل لولیک الفرج

  36. منتظر(حرف حساب) می‌گوید:

    ما ملت پر اراده ایم
    پشت علی ایستاده ایم

    یه سوال دارم
    من و امثال من جوان های پر شوری هستسم که در بیشتر مثائل از احساس خود استفاده می کنیم تا عقل، گرچه به نظر من عقل و احساس یکی هستند ولی در مواجهه با خیلی ها باید به قول خودشون با سند و مدرک حرف زد می خواستم معرفی کنید کتابی، نسخه ای، چیزی راجع به ولایت فقیه البته با متن روان و رسا بد جور نیاز دارم
    منتظر جواب هستم

  37. دل می‌گوید:

    سلام و درود بر حسیـــــــــــــن قدیانی عزیز

    امام راحل فرمودند:حضور شما در صحنه‌ها موجب می‌شود که ریشه ضدانقلاب در تمامی ابعاد از بیخ و بن قطع گردد.
    من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می‌بوسم و می‌دانم که اگر مسئولین نظام اسلامی از شما غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت .

    التماس دعا

    یاعلی

  38. شهید آینده می‌گوید:

    با اجازه داداشی:
    خطاب به محمد
    اگر پیامبر(ص) آن وصیت را به امیرالمومنین(ع) کرد; فقط به خاطر این بود که می دانست “علی” یار ندارد ولی” سید علی” میلیون ها فدائی دارد که فقط “سید علی” رو می شناسند وهر کسی را که بخواهد جلوی او قد علم کند …
    آره; فهمیدی عزیز!
    حالا حتی اگر آن فرد گنده سران فتنه باشه که البته فقط گنده سران فتنه است و برای ما از شیخ هم بی ارزشتره
    بعله;اینجوریاست!

  39. آبجی زهرا می‌گوید:

    به شوری مخلوط:
    ما هم چند وقتی نبودیم و کسی تحویلمون نگرفت.شما خودتو ناراحت نکن.(گریه ی شدید حضار)

  40. واو می‌گوید:

    سلام ودرود
    درودی از اعماق وجود در سالروز خشم مقدس ملت به سرباز بی ادعای ولایت
    پیروز باشی و سربلند و همیشه در راه حق

  41. hoora می‌گوید:

    سلام
    یا اجازه لینکتون کردم !

  42. با عرض معضرت در نظرم به جای شما، تو نوشتم.
    می خواستم شما کنم یادم رفت.

    نظرات وبلاگ شما را خواندم درصد کمی مخالف شمایند این از خوبی شما و مطالب بی نقص تان است.
    حسین قدیانی: و البته از تایید نکردن نظرات مخالفین!!

  43. افق می‌گوید:

    سلام علیکم
    خدا قوت حاج آقا قدیانی
    خیلی دعا گو هستیم، همیشه.خیلی.
    امیدوارم که توان قدردانی از اینهمه تلاش شما را داشته باشیم.

  44. ناصح می‌گوید:

    سلام اخوی
    اتوبوسی که پدر داداش حسین(والبته اگر جسارت نباشد،پدر همه ما)را به جبهه برد،انشاءالله ما را به بیت المقدس خواهد برد.
    ما باید به همراه حضرت خورشید وماه پرچم عشق را در بلندای بیت المقدس به احتزاز در بیاوریم.
    یا علی،فدای سیدعلی

  45. طاهره فتاحی می‌گوید:

    “حسین قدیانی: و البته از تایید نکردن نظرات مخالفین!!”
    آقای قدیانی!!! چرا استراتژی های خفن! اداره ی قطعه را به این راحتی افشا می کنید؟
    نکن برادر…
    😀 😀 😀 😀

  46. سحر می‌گوید:

    “رجز می خواهم بخوانم: تا امام مان خامنه ای است، ای فتنه های پیچیده! ما را دریابید… این را همین جا اضافه کنم: قبل از من بودند کسانی که چنین بنویسند و بعد از من هم خواهند آمد. روزی اگر از این اعتقاد پا پس کشیدم، بی لیاقتی خودم را نشان داده ام. آن روز هم دریا، دریاست و آسمان، آسمان است. بدا به حال قطره ای که دور کند خود را از دریا و اف بر ذره ای که غیر از آسمان، خانه برای خود دست و پا کند. خامنه ای شجره طوبا و طیبه ای است و چون من برگی هستم با این دعا و ادعا که هیچ پائیزی نمی تواند ما را از این ریشه مبارک جدا کند. بیاییم آرزوهای قشنگ داشته باشیم. ان شاءالله همه ما سربازان مهدی فاطمه باشیم در روزگاری که سردار سپاه بقیه الله است «حضرت ماه».”

    سلام
    خیلی خیلی ممنون…هر کی هم ملتفت نشده بود با این متن ملتفت میشه. مثل اون متنی بود که دلایل زیاد گفتن های رهبر از ۹ دی رو گفته بودید. انشاالله که ادامش رو هم بخونیم.

  47. سحر می‌گوید:

    راستی، همه حتما هفته نامه ۹ دی رو بخرید و بخونید. البته خودم هنوز کامل نخوندمش!

  48. غریب می‌گوید:

    ا اینطوریه:
    میخوای سکه ندی جانم، بگو نمیدم.

    راستی میدانم که وقت میگذاری برایمان. ولی بگویم به شما که ما اگر کسی را دوست داشته باشیم برایمان عزیز میشود.هم خودش هم همه وجودش.این وقتی که میفرمایید هم همینطور است.ما عاشق وقت شما هم هستیم.

    “زیبایی تو خواب مرا ریخت به هم
    ارامش مرداب مرا ریخت به هم
    زیباتر از انی که تحمل بکنم
    زیبایی ات اعصاب مرا ریخت به هم”

    یا علی مددی…

  49. adel می‌گوید:

    سلام به وبلاگ من هم سربزنید ونظرتان رابگوییدخوشحال میشومwww.gedul.blogfa.com
    حسین قدیانی: متن آخرتان با عنوان “سکوت بهتر از دفاع” حرف حقی بود اما نمی دانم چرا برخی دوستان مثل شما فقط یک متن را در صفحه اصلی نمایش می دهند؟!

  50. هر چیز زیبا می‌گوید:

    ناگفته‌های دیدار نمایندگان‌کاندیداها با رهبری. هفته نامه ۹ دی.

  51. یاد یاران می‌گوید:

    سلام

  52. صدر می‌گوید:

    میدونید چرا ۹دی امروز به شهرستان ها نرسیده ؟ چند جایی سر زدم حتی نمی دونستن این ۹ دی چه روزیه که از
    هفته نامه اش خبر داشته باشند
    متاسف شدم برای خودم و شهرم
    حسین قدیانی: و من هم متاسف و متاثر می شوم وقتی می فهمم برای گرفتن کتاب “نه ده” بنده خدایی از استان گلستان چاره ای جز مسافرت به تهران ندارد. نمی دانم چه باید گفت! حتی نمی توانم همدردی کنم با شما! همین هم بیانگر این مهم است که برای رسیدن به عدالت راه دور و درازی داریم! هنوز خیلی مانده تا تهرانی بودن امتیاز ویژه ای برای مرکز نشینان نیاورد. به دکتر احمدی نژاد باید حق داد اگر وقت دولت را بیشتر صرف شهرستان ها می کند. با این کامنت، بسیار غصه دار شدم و این یکی را می فهمم که وقتی برای گرفتن جریده ای در به در از این دکه به آن دکه می روی و “نه” می شنوی، چه حالی پیدا می کنی! اما حضرت صدر! بگذار شیرین کنم کامت را با ذکر خاطره ای. اگر چه هنوز هم وقتی نوشته ای از من در روزنامه ای کار می شود، همان قدر مسرور می شوم که این اتفاق اول بار در یک روز قشنگ پائیزی افتاد اما آن اوایل وقتی به جایی مثلا به همین کیهان مطلبی می دادم و با یک دنیا امید و آرزو می رفتم دکه روزنامه فروشی، روزنامه را می خریدم که آیا متن مرا کار کرده اند یا نه، وقتی همه صفحات روزنامه را با دست پاچگی و همچون ذره بین می کاویدم و مطلب خود را نمی دیدم؛ آیا باورت می شود که می رفتم دکه دیگری و نسخه ای دیگر از همان شماره کیهان را می گرفتم و از دوباره جست و جو می کردم تا مگر در آن نسخه متنم کار شده باشد؟؟!!… هنوز هم بوی کاغذ روزنامه مستم می کند! و هنوز هم “مهدی محمدی” به من می گوید؛ به پیر به پیغمبر نوشته ات کار می شود، چقدر می پرسی؟!

  53. م.رضوی می‌گوید:

    سلام
    با اجازه شما، به “منتظر (حرف حساب)”:
    همان کتاب ولایت فقیه امام خمینی (ره) را بخوانید از همه بهتر است. آیت الله مصباح و آیت الله جوادی آملی هم در این زمینه کتاب دارند، ولی هم حجم کتابشان بیشتر است و هم نثرشان کمی سخت تر.

  54. سوده ط می‌گوید:

    به!چه بوی اسفندی پیچیده!آزادی مبارک هم سنگر!دیدی خدا با ماست؟لبیک یا خامنه ای

  55. احمد می‌گوید:

    سلام علیکم
    واقعا برخی به اسم ولایت پذیری، پشت رهبرشان قایم می شوند!
    اگر این بعضی ها در عاشورا بودند، امام حسین(ع) نماز را به پایان نمی برد!!!
    ولایت پذیری یعنی اینکه سپر آقا باشی، نه وبال گردنش!
    فعلا: فی امان الله

  56. * می‌گوید:

    و اینک این ماییم در
    بین الطلوعین لیله القدر فاطمی
    پس از فجر صادق حضرت خمینی
    سوار بر کشتی شهادت حسینی
    در یوم الله انقلاب اسلامی
    در نبرد با
    اخرین نقاط ظلمانی شب
    اسلام آمریکایی و …
    رهسپاریم بسوی
    طلوع آفتاب
    عالمتاب مهدوی از افق
    حضرت سید علی(حفظه الله تعالی)

  57. طاهره فتاحی می‌گوید:

    راستش الان که دارید متن های قشنگ قشنگ آپ می کنید می فهمم که در این دو هفته دوری از قطعه جان, چه کشیدم…

  58. آذرخش می‌گوید:

    سلام بر شما
    وقت بخیر
    راستش را بگویم هنوز متن را نخوانده ام.
    غرض فقط عرض ادب و ارادت بود به داداش حسین بسیجی ها و سیداحمد بزرگوار.
    یا حق
    حسین قدیانی: سلام خدمت شما بزرگوار که مترجم قطعه ۲۶ به زبان زنده دنیا هستید. این مدت فیلتر بودن قطعه، زحمات من در فضای سایبر بیشتر روی دوش شما و “امیرعلی” بود. ایضا “سیداحمد”. بی نهایت ممنونم از همگی تان.

  59. صدر می‌گوید:

    گفتن ندارد که شیرینی این خاطره دل خوری از حاشیه شدن را فرو خورد ولی شاید باورتان نشود کتابی مثل دا
    که چاپ ۱۲۷ را هم پشت سر گذاشت و پشت جلد ۱۲۰۰۰ تومان است ، تهیه اش برای من تا همین هفته پیش میسر نشد و ان هم به قیمت ۱۷۰۰۰ تومان به کسر ارسال پستی ! و ضرب و التماس دوستی دانشجو در مرکز
    فروش اینترنتی در مختصات جغرافیایی ما بی معنی است اخوی
    ولی انجیل و مهملات مجلد وهابی را به لطایف ااحیل بند ادم می کنند علی رغم علم به تشیع ما
    زیاد بغض می کنم از غریبی در شهرم گویی تقیه در راه است برایمان ، به همین سادگی

  60. علیرضا می‌گوید:

    سلام و درود بر حزب الله
    ساعت ۲ بامداد افراد آنلاین ۲۰ نفر

  61. پرستوی مهاجر می‌گوید:

    سلام به داداش حسین بسیجی ها و بقیه ستاره ها
    انگار شما هم بعد از مدتها که به قطعه آمده اید حسابی دلتنگ شده اید که مثل یک استاد دلسوز و مهربان جواب همه بچه ها را می دهید بخصوص که می دانید این بچه ها هم خیلی دلشان برایتان تنگ شده بود.
    هم متنتان جالب توجه بود وهم جوابهاتون به دل نشست. خدا قوت و شب همگی تون بخیر

  62. سحر می‌گوید:

    http://www.inn.ir/newsdetail.aspx?id=63526

    http://www.inn.ir/newsdetail.aspx?id=63561

    این دو تا آدرس لینک دو تا از مهمترین مطلب های هفته نامه ۹ دی …کسانی که دستشون نرسیده بخونند.

  63. ن.خ می‌گوید:

    سلام و خداقوت خدمت داداش حسین و سید احمد
    عالی بود.باید تاسف خورد به حال بعضی که ولایت پذیری را طور دیگر معنا می کنند
    خداقوت بزرگواران

  64. عباس می‌گوید:

    شجره نامه حضرت ماه و نام های شش فرزند دختر و پسر معظم له
    سایت صالحات

  65. نسترن می‌گوید:

    چقدر این خاطرتان بامزه بود که برای صدر تعریف کردین.

  66. لبیک یا خامنه ای می‌گوید:

    بسم رب الشهدا

    از علی تا به علی فاصله یک آینه است

    آن علی از نجف و این علی از خامنه است

    …………………………………

    با سلام و تشکر و خدا قوت

    از اینکه با وجود مشغله ی فراوان ، به ادبیات غنی فارسی و رسم الخط دوستان توجه دارید، واقعا خوشحالم

    و بابت جنگ طاقت فرسای نرم که موفقیتش مسجل و مبرهن گردیده،دست مریزاد خود را تقدیم میکنم باشد که در زمره

    سربازان حضرت خورشید قرار گیرید…..خدا روح بابا اکبر را با سیدالشهدا همنشین کند و شیر مادرتان را حلال

    به حق صلوات

    بر خامنه ای رهبر خوبان صلوات

  67. مطالبه می‌گوید:

    سلام
    یه سوال از محضرتون داشتم;
    چرا بسیجی ها آزادی بیان ندارن? وچرا بعضیا! اجازه نمیدن که انقلابی عمل کنیم? مگه نه اینکه امام واسه انقلابی عمل نکردن توبه کرد?!
    واقعا چرا??????
    تنها دل خوشیم به بسیج بود,اما الان که وارد بسیج دانشجویی دانشگاه شدم و تو جایگاه جانشینی فرماندهی کار می کنم می بینم که بسیج ما هم انقلابی نیست اما و جایی برای بسیجیان انقلابی توی بسیج,جز مطیع امر مافوق بودن, نیست; و “مومن” در هیچ چارچوبی نمیگنجد و “بسیجی” در هیچ سازمان…

    و هنوز امیدوارم…

    چون ره برم “ماه” است و

    خورشیدی چون گل نرگس دارم.

    *یا سیدی یا صاحب الزمان*

  68. سلام مجدد
    الهی همه اصحاب فتنه بلا گردان همون دست جانباز آقا بشن ان شا ء اله

  69. شافی می‌گوید:

    سلام
    چه لذت بخشه دیدن دوباره ی اینجا
    ۹ دی را میخواستم پناهنده شوم به پدر شهیدی که پسرش را هم دارند شهید میکنند ب هملن خودکاری که روی عکسش پدر گذاشتند
    .دلم میسوزد گاه گاهی که به بهشت زهرا میروم..
    مزار یک پدر شهید تنها مزاری است که هر بار رفتم اثاری از نفر قبلی دیده میشود.
    کاش تمام فرزندان شهید قطعه داشتند به یاد پدرهایشان

    ما تمام تهران را گلزار شهدا کردیم.زودر از بی ار تی های تجریش راه اهن!

    khoshhaliiim ke bargasht saytetan
    shoma k narafte budid alblate !!!!

  70. بصیرت صادق می‌گوید:

    سلام داداش حسین خسته نباشی ممطلبتون زیبا بود
    زاستی روز تا نهم دی

  71. کبوتر حرم می‌گوید:

    سلام جناب آقای قدیانی
    حال شما؟
    خداوند روح پدر بزرگوارتان را قرین رحمت کند.
    چند وقت پیش برای اولین بار به بهشت زهرا رفتم.
    قبلش غسل زیارت کردم چون قصدم فقط قطعه شهدا بود.
    به قطعه ۲۶ و ۲۴ رفتم و با اینکه مزار پدرتون رو پیدا نکردم اما مدام به یادتون بودم و کلی برای شادی روح شهید قدیانی صلوات فرستادم.
    عجب جائیه اونجا!!!!!
    میخوام دوباره برم
    دعا کنید منو بپذیرند.

  72. علی می‌گوید:

    الحمد لله که هنوز از تبار شهدا کسی هست قلم بزند اگه بگذارند …

  73. علیکمال می‌گوید:

    نتیجه سکوت ما اما به هیچ چیز منجر نمی شود الا به تنهایی علی.

  74. 313 می‌گوید:

    سلام علیکم
    اول اول ببخشید که دیر آمدم به نت دسترسی نداشتم
    بعد واقعا خوشحالم که دوباره این سنگر در خط مقدم فضای سایبر مجدد برپاست وبر حق
    و باز هم مثل سابق انشاالله شهادت نصیبتان

  75. ramoona می‌گوید:

    مگه من دل ندارم؟منم یه بسیجی آم..کارت و مدرک ندارم ولی یه دل دارم که روش نوشته علی!
    خب منم مثه بقیه مینویسم شاید به منم نگاه کنین استاد!
    آفرین داداش حسین!
    عالی بود داداش حسین!
    دادااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااش حسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین!

  76. مسافر می‌گوید:

    کوفیان سال ۶۱ هجری نمی دانستند یک روزی اهل کوفه خواهند شد و لعن. خدا کند در چشم آیندگان ما واقعا اهل کوفه نباشیم.
    یا علی

  77. فدایی حضرت ماه می‌گوید:

    بدا به حال قطره ای که دور کند خود را از دریا و اف بر ذره ای که غیر از آسمان، خانه برای خود دست و پا کند. خامنه ای شجره طوبا و طیبه ای است و چون من برگی هستم با این دعا و ادعا که هیچ پائیزی نمی تواند ما را از این ریشه مبارک جدا کند.

  78. emam می‌گوید:

    سلام حاجی
    قلمت گرم خیلی عالی بود، خیلی کمک کرد.

  79. سلاله 9دی می‌گوید:

    (بیاییم آرزوهای قشنگ داشته باشیم. ان شاءالله همه ما سربازان مهدی فاطمه باشیم در روزگاری که سردار سپاه بقیه الله است «حضرت ماه».)انشاءالله
    این جملات صلوات می طلبد. برخامنه ای رهبر خوبان صلوات

  80. یکی می‌گوید:

    چرا عکس به این بزرگی رو زدین بالا سایت؟
    حسین قدیانی: خیلی هم بزرگ نیست!

  81. خوشحال شدم که باز هم برگشتی

    ۹ دی روز حماسه ای بزرگ نزدیک است

    داستان من درباره ۸۸ رو هم بخونید.

    http://nojavan-modern.blogfa.com/

  82. سلاله 9دی می‌گوید:

    با سلام .چرا متن تقدیر دکتر احمدی نژاد از کتاب نه ده در قطعه نیست ؟ خوب است پایین پیام تشکر اقای قدیانی از دکتر آن نامه را هم بگذارید.

  83. چای پولکی می‌گوید:

    باز ” قطعه” ام دیر شد!!!
    حالا چی کار کنم؟!
    چقدر همه تان زود هستید.
    بابا از نفس افتادم از بس دویدم و باز هم نوبتم نجومی شد!

  84. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۱۲:۳۴
    تعداد افراد آنلاین: ۳۶ نفر.

    داداش حسینم فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدائی داری.

  85. سلام داداش حسین
    خیلی خوشحالم بازهم در این قطعه بروی ما باز شد
    الحمدلله
    این هم در حمایت از شما و تقدیم به شما:
    http://eslami1414.persiangig.com/image/bishomar2%20web.jpg
    فایل اصلی در آفتاب مهتاب است
    امید که بپذیرید.

  86. نیما می‌گوید:

    سلام داش حسن خوشحالم که زنده ای !!!!!! گفتم شاید یهو بگن مفسد فی االارض شده این ! بکشیدش بالا !

  87. ناشناس می‌گوید:

    سلام!
    وبلاگ کی باز شد؟!همیش عقبم
    الحمد لله… 🙂
    خداقوت
    *
    “یاس” _البته اگه منو یادتون باشه! 🙂 _

  88. 1658017 می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    خیلی دوست دارم

  89. مهاجر می‌گوید:

    سلام. وقت بخیر.
    اول :عرض کنم که بنده رمز ورودم به پیشخوان را فراموش کرده ام وهرچه آدرس اینترنتی ام را میگذارم چیزی برایم ارسال نمیشود. جناب سید احمد امکان دارد راهنمایی فرمایید؟
    دوم: بسیار ممنون بابت این متن تحلیلی با مایه های ادبی و دلنوشتی.به غایت نیاز بود در این برحه به چنین نوشته ای.
    سوم: خوشحالم که باز جمع ستاره ها در اینجا جور است. و دعا میکنم برای دوام هر جمعی که حول محور ولایت فقیه ایجاد شده باشد.
    یا حق

  90. این قسمت آخر در واقع همون متنی است که تو کامنت اول که دو نقطه گذاشتم ویادم رفته بود بذارم.

  91. امسال هم چهارشنبه شد ۸ دی که به استقبال ۹ دی بریم…

  92. محمد می‌گوید:

    دوباره سلام حاج حسین
    فکر میکنی چرا مولایمان حضرت ماه مسئولان را توصیه به وحدت می کند؟
    چون دشمن اصلی آن طرف مرز است. مگه نه؟
    مگر می شود آقا خواص بی بصیرتی را که اکنون مسئولند و شما در نامه معروفتان به رئیس قوه قضائیه از آنها نوشتید را نشناسد؟
    پس در واقع وحدت یعنی ما آنها را تحمل کنیم که به روی ماه حضرت ماه می کنیم. و به نظرم همین وحدت دلیل نوشتن مقاله “عشق است اباالفضل علیه السلام” شما بود .
    ولی من از یک چیز میترسم:
    جریانی با تمام توان می کوشد بی بصیرتی خواص سکوت کرده را روکش مالی کند.
    و اگر شما هم سکوت کنی دیگر چه کسی می ماند.
    یک وقت همه دارند می گوییند حالا یک نفر کمتر و بیشتر فرقی ندارد. ولی واقعا میگویم این تنها شما بودی که تا کنون داشتی پته خواص بی بصیرت را رو میکردی . با مقاله های کتاب نه ده و نامه اخیرت. راستش را بخواهی مقاله بعد از نامه ات کمی مرا ترساند که اگر تو هم سکوت کنی چه کسی می ماند.
    کسانی که از خیانت فتنه گران می نویسند به حمدالله زیادند ولی چند نفر از خواص بی بصیرت مینویسند؟
    از روزی می ترسم که حضرت خورشید بیاید و کسی یادش نیاید خواص بی بصیرت با سکوتشان چه خیانتی کردند به حضرت ماه.
    این را صادقانه نوشتم

  93. بیچک می‌گوید:

    سلام و خداقوت
    کاری از دستمون برنمیاد جز دعا در حق سربازان خامنه ای
    اگر که لایق باشم
    حق مدد

  94. ابوالقاسم می‌گوید:

    سلام و خسته نباشید.
    خوشحالم سایتتون دوباره باز شد.
    نوشته هاتون رو خوندم و لذت بردم.
    حق پشت و پناهتون
    موفق و مؤید باشید.
    یا علی

  95. میلاد پسندیده می‌گوید:

    سلام بر حسین قدیانی و قطعه بیست و شش.
    فعلا فقط وقت خواندن مطالب را دارم؛ معاف کنید اگر کامنت نمی گذارم

    راستی این را که دیده بودید حتما… تیترش بود “نگذارید بریزیم در خیابان ها”
    http://up.iranblog.com/images/6zd8mwgiflgyos0o92jv.jpg

  96. زینب می‌گوید:

    ای مصحف ورق ورق ای روح پیکرم آیا تویی برادرم، نیست باورم

    با آنکه در جوار تو یک عمر بوده­ام نشناسمت کنون که تو هستی برادرم

    پامال جور و دست خوش کینه­ام ببین ای کشتی نجات گذشت آب از سرم

    عمر منی که رفتی از دست من دگر بر خود گمان ماندن از این پس نمی­برم

    ای خشک لب کنار فرات از غمت ببین دریاست در کنار من از دیده­­­­ی ترم

    دیدم که دست ظلم تو را سنگ می­زند بگذاشتم دو دست خود آنگاه بر سرت

    امشب کنار تربت پاکت چه­ها گذشت؟ کاین خاک­­ها هنوز دهد بوی مادرت

    **********

    شور به پا می­کند خون تو در هر مقام می­شکنم بی صدا در خود هر صبح و شام

    باده به دست تو کیست؟ طفل شهید جنون پیر غلام تو کیست؟ عشق علیه السلام

    بر رگ عطشانتان، شهد شهادت به نوش می­شکند تیغ را، خنده­ی خون در نیام

    ساقی بی­دست شد، خاک ز می مست شد میکده آتش گرفت، سوخت می و سوخت جام

  97. میلاد پسندیده می‌گوید:

    راستی تا فرصت هست بگم که در لوگوی کتاب “ده نه” جای اسم شما را اضافه کردم تا کمپوزسیون بهتری داشته باشد 🙂 این را استفاده کنید بهتر است
    http://up.iranblog.com/images/1l727g3xptwtfcd3r9aa.jpg

    می توانید روی جلد هم ببینیدش هرچند بازهم بنظرم طرح دوستان بهتر بود!
    http://up.iranblog.com/images/gzsutdse1doy9f2fytlr.jpg

  98. زهره سادات می‌گوید:

    سلام

    فقط میتونم اینو بگم وبخواهم

    خدایا تو را به جدم رسول الله قسمت میدم که ظهور اقامون امام زمان (عج) را نزدیک بگردان .و نائب به حق ان اقام امام سید علی حسینی خامنه ای را در پناهت حفظ بگردان.
    ۹ دی امسال مصادف شده با بیداری اصحاب کهف .همان روز(۹دی) روز بیداری ملت قیور ایران عاشقان ولایت و امام سید علی امدیم وامدن تا مشتی بزنن به دهان یاوه گویان.
    اینو دنیا بدونه ما تاقیام قیامت دست از ولایت فقیه برنمیداریم

  99. علیرضا می‌گوید:

    سلام،
    مدتی نبودم در سفر بودم که خبر بسته شدن قطعه را درروزنامه خواندم.
    دلم گرفت .یادم آمد در آخرین کامنت نوشته بودم دعایت می کنم .
    بازم دعایت می کنم .

  100. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام علیکم خدا قوت

    خیلی چیزها یاد گرفتم از این متن و واقعا از شما ممنونم

    مسئله ای هم به ذهن من رسید و آن اینکه از آن جایی که مواضع حضرت آقا دقیقا همان ها هست که اعلام میکنند به جای اینکه دائم به دنبال سوال راجع به نظر ایشان راجع به فلان کار باشیم باید سعی کنیم که دستورات و خواسته های ایشان را به خوبی بشناسیم و قطعا در این شناخت جواب همه سوالهای خود را خواهیم یافت

  101. سوده می‌گوید:

    خوشحالم که دوباره اینجا رو میبینم و نوشته هاتونو می خونم.قطعه ۲۶ آدم توقیف بشه خیلی سخته حتی اگه نرسی همه حرفهاشو بخونی.

  102. montazer می‌گوید:

    سلام داداشی ؛
    خوبی . خوشحال شدم . میخواستم اولین نفر باشم ولی …
    حیف که نشد .
    مطلب مثل همیشه زیبا بود .
    داداشی من یه دانش آموزم و ۱۸ سال بیشتر ندارم و الان دو سال وبلاگ دارم . میدونم وقت نداری ولی اگه میشه یه سر بزن .
    خیلی دوستت دارم .
    یا علی

    سلامتی امام زمان ( عج ) و سلامتی و طول عمر نائب بر حقش امام خامنه ای صلوات

  103. سیداحمد می‌گوید:

    با اجازه داداش حسین؛
    به مهاجر:

    نمیدانم علت چیست!
    چند بار سعی کنید احتمالا درست میشود و اگر هم درست نشد از ابتدا مراحل ثبت نام را انجام دهید.

  104. ایران-مرادی می‌گوید:

    امیدوارم که شما دوستی که بسیار پاک و شجاع می دانم او را این سخن را بشنوید خوشحالم که مجبور نشدیم وبلاگ شما را هم ردیف وبلاگ های خارجی با فیلتر شکن باز کنیم از صحبت حضرتعالی با دکتر احمدی نژاد نیز خوشحال شدم امیدوارم که منت نهاده سری به وبلاگ این بچه بسیجی مشتاق بزنید:www.iran74.blogfa.comامیدوارم نظر شما راببینم با تشکر

  105. مشدی حسن می‌گوید:

    حاج حسن سلام
    قدمات در راه جهاد عشق پر قدرت باد
    میدونم سرت شلوغه و وقت نداری اما اگه تونستی به این مطلب ضعیفم کن و راهنماییم کن.
    ممنون
    کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا یعنی….!؟

    این جمله ایست که بارها شنیده ام ولی هنوز معنی درست و کاملی از ان در ذهن ندارم.

    به همین دلیل تصمیم گرفتم معنی ان را از چند نفر از دوستان بپرسم.

    اولی گفت: کل یوم عاشورا… یعنی پیام قیام عاشورا جاودانه است.

    دومی گفت: کل یوم عاشورا… یعنی حضور دایمی حق و باطل.

    دیگری گفت: کل یوم عاشورا… یعنی یا دو خاطره امام حسین و یارانش از خاطره ها نخواهد رفت.

    همه دوستان درست میگفتند ولی قانع نشدم تا این که یکی گفت: کل یوم عاشورا… یعنی هنوز ندای مظلومانه “هل من ناصر ینصرنی- کیست مرا یاری کند” امام حسین بگوش میرسد و هنوز عده ای برای نشنیدن این نوا انگشت در گوش فرو برده اند.

    هنوز عده کثیری امام زمان خیش را دعوت میکنند و نیامده بیعت میشکنند.

    هنوز عده ای سنگ به دست منتظر خیانتند.

    گروهی کمان به دست چشم به گلوی اصغرها دوخته اند.

    گروهی پشت نخلها پبهان شده عزم به ناامید کردن امید قافله ای کرده اند.

    هنوز بعضی دانسته یا ندانسته با بد حجابی و ترویج ان روسری از سر رقیه میربایند.

    هنوز در کوچه پس کوچه های همین شهر و دیار هیبت مهیب ظلم گلوی نحیف عدالت را میبرد و من و شمای بی تفاوت بر پیکر بی جانش میتازیم.

    به راستی من و شما از کدام گروهیم؟

    گروه اندک حسینیان یا خیل عظیم یزیدیان؟

    از هر گروهی که بودید عیبی ندارد ؛ فرصت اندک حر بودن را از دست ندهید.

    شنبه بیست و هفتم آذر ۱۳۸۹ | ۱۸:۱۳ | HA7 | 3 نظر
    شرمنده یکی دیگه هم هس
    امتحان میانترم فیزیک۱

    قابل توجه دانشجویان گرامی؛ این امتحان از بیست نمره میباشد؛ تقلب امکانپذیر نیست و مصحح این امتحان وجدان شما میباشد پس به دقت سؤالات را خوانده و پاسخ دهید.

    ۱- گلوله ای با سرعت اولیه ۱۲۰ متر بر ثانیه وبا شتاب ثابت ۵ متر بر مجذور ثانیه در زمان t0 از لوله سلاح دوشیکا خارج شده و در فاصله ۴۰۰ متری به به گلوی رزمنده ای اصابت میکند و سرش را از تن جدا میکند. با توجه به دادهای فوق حساب کنید:

    الف)چند چشم در عزای این مرد به اشک خواهد نشست؟

    ب) اجاره این ماه خانه را چه کسی خواهد داد؟

    ج) دختر سر سفره عقد بی پدر چه خواهد کشید؟

    ۲- گلوله خمپاره ای به وزن ۸ کیلو گرم و با زاویه پرتاب ۳۵ درجه به سمت نیروهای ایرانی پرتاب میشود و پس از طی مسیری سهمی شکل در مواضع ایران به خودرویی اصابت کرده ؛ خودرو منفجر شده و راننده نوجوانش در اتش میسوزد و خاکستر میشود. موارد زیر را بدست اورید

    الف) وزن کفن کوچکی که به دست مادرش میدهند چقدر است؟

    ب) این مادر به کجای چیکر جوانش بوسه میزند؟

    ج) مادرش در این چند لحظه چند سال پیر میشود؟

    ۳- در رودخانه خروشان اروند که سرعت جریان ابش ۱۰ متر بر ثانیه است جوان رزمنده ای با وزن ۶۰ کیلو گرم در حال شنا کردن است که ترکشی به او اصابت کرده و او در رودخانه غرق شده و جریان اب پیکرش را با خود میبرد. حساب کنید:

    الف)همسر جوانش چند سال باید چشم به در بدوزد؟

    ب) همسر و فرزندش هر شب جمعه سر بر کدامین مزار باید بگذارد؟

    ج) فرزند کوچکش هدیه روز پدر را چگونه به او میدهد؟

    ۴- اگر گلوله از سلاح خارج شده باشد؛ اگر خمپاره با خودرو اصابت کرده باشد؛ و اگر جوان در رودخانه غرق شده باشد؛ بدست اورید:

    الف) چند بار به دیدار پدر و مادرش رفته ای تا تسلای دلشان باشی؟

    ب‌) چند بار به سر پسر کوچکش دست کشیده ای تا جای خالی دست پدر را احساس نکند؟

    ج‌) چند بار بر سر مزار گمنامش رفته ای تا جای خالی برادر و خواهر و فرزندش را احساس نکند؟

    با امید موفقیت در تمامی امتحانات

    شنبه بیست و هفتم آذر ۱۳۸۹ | ۱۸:۱۲ | HA7 | 1 نظر

  106. دل شکسته می‌گوید:

    سلام منو میدونم یادتون نیست

    من همونم که از مادرش گله داشت همونی که شما کامنتشو نذاشتی و بدونه جواب شنیدم و دیدم که فیلتر شدید خیلی ناراحت شدم چون من هم با شما همفکرم ولی اقای قدیانی میدونید چی وقتی ادم حرف حق بزنه کسی باور نکنه و جلوشو بگیرن خیلی سخته گوش شنوا نباشه خیلی سخته کسی حقو درصورتی که حق به ادم نده …………..ایشالله موفق باشید اما بدونید اگر کسی حق بگه اما دهنشو ببندن چه حالی داره شما این تجربه رو کردید اما امید من به خداست میدونم اون قوربونش برم باحقه

    یاحق دست علی به همراهتان

  107. جا مانده می‌گوید:

    برادر قدیانی سلام .
    عشق پاک و صادقانه شما را به ولایت تحسین میکنم و خوشحالم از اینکه رقص قلمتان همواره در راستای حمایت از ولایت و ازدیاد بصیرت پر جنب و جوش است .
    سخنانتان لاجرم بر دل می نشیند چرا که قطعا از دل شکسته تان بر می آید لکن در مورد نامه ی اخیرتان من باب نکته ای ، برادرانه خدمتتان عرض می کنم که همیشه سخن دل را فریاد زدن کار مثبت و درستی نیست . دوستانه و خلاصه بگویم گاهی اگر سوای احساساتتان عاقلانه تر اندیشه کنید – در باب اینکه چه حرفها و نکته هایی کجاها زده شود بهتر است – شک نکنید که افسری تاثیر گذار تر از افسر فعلی خواهید بود . حرف برای گفتن در بند بند آن نامه زیاد دارم لیکن در نوشته های بعدیتان به این نتیجه رسیدم که خود بر آنها واقف شده اید فلذا از بیان آنها صرف نظر می کنم .
    انشاالله قلمتان همیشه پر رمز و راز باشد در راستای مکتب سبز علوی .
    بسیجی جا مانده – جا مانده ای بسیجی
    (سرکی ار به کلبه حقیر ما هم بزنید قطعا مستحق صواب ادخال سرورید)

  108. آیدا... می‌گوید:

    یاراحم العبرات..

    میدونم این صحبت های آقاروبارهاشنیدید…امابازهم شنیدنیست..
    این عمارآقاتاابدشنیدنیست
    http://hadi857952.persiangig.com/weblog/amar(www.takhribchimajazi.ir).mp3

  109. آزاد اندیش می‌گوید:

    اول دست مریزاد به داداش حسینم
    با اجازه جواب حسین سهراب عزیز بدم
    بعدشهادت حضرت علی امامان بعدی به مردم اجازه ندادندتاعنوان امیرالمومنین رابرایشان بکار برندتااینکه تا ابد برای ایشان منحصر بماند
    بعد رحلت امام اوایل نیز مردم و رسانه ها مقام عظمای ولایت را امام خامنه ای خطاب میکردند که با تدبیر رهبری از همه گیر شدن آن جلوگیری شد تا امام در این انقلاب منحصر به پیر جماران رحمت ا.. علیه باشد

  110. فطرس ملک می‌گوید:

    احسنت به داداش حسین با بصیرت ما

    الحق که ولایت پذیری همان ولایت فقیه پذیری است و لفظ ولایت بدون فقیه ولایت امام زمانی نیست

    اما قلب مان به عشق خامنه ای می تپد. این اذن و این عشق نباشد ما همان مردگانیم. بسیجی این دنیا و آن آخرت را بی خامنه ای نمی خواهد. بهشت ما لبخند خامنه ای است.

  111. صبا می‌گوید:

    “جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد اما به شرط ولایت فقیه…”نه .چرا ؟چون جمهوری اسلامی ولایت فقیه را در خود دارد و اصلا جمهوری اسلامی بدون ولایت ولی فقیه جمهوری اسلامی نیست.
    جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد

  112. برف و آفتاب می‌گوید:

    تا امام مان خامنه ای است، ای فتنه های پیچیده! ما را دریابید…

  113. علی می‌گوید:

    سلام
    طی تحقیقاتی که انجام داده ام به نظرم می رسد مرحوم آقاسی با ابزار ترور بیولوژیک که وهابی ها علیه برخی روحانیان به کار برده و آنها را از بین برده اند، به شهادت رسید.

    نظر شما چیست؟ می تونید تحقیقی بکنید؟؟؟؟؟
    علی
    مدرس دانشگاه مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.