یک سئوال؛ برای چه وبلاگ زده ایم؟!

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ عکس: عباس حاجی پور آرانی

برهنه سینه می زنیم ……………………………………………………. ارباب مان کفن نداشت

آقای هاشمی، “لالایی خرافه گرایی” را که خودتان گفتید؟!

۱- هاشمی رفسنجانی (۲ ماه پیش): در ماه رمضان امسال معمولاً خواب امام را بعد از هنگام سحر، گاهی در حال سخنرانی، درس یا مانند وقتی که به محضرشان می‌رسیدیم، مشاهده می‌کردم و گاهی هم با علم به اینکه ایشان در حیات نیستند، خواب شان را می‌دیدم که این حالت دوم خیلی برایم تازگی دارد و در این ماه زیاد اتفاق افتاد. امام در یکی از این خواب ها به من گفت: با مردم بمان و در خواب دیگری گفتند: تو را همیشه کمک می کنم.

۲- هاشمی رفسنجانی (۲ روز پیش): لالایی خرافه گرایی، جامعه را در خواب غفلت فرو می برد.

***

جناب آقای هاشمی، با سلام. لقمان حکیم را پرسیدند؛ ادب از که آموختی؟ گفت: از بی ادبان. سال گذشته نامه ای سرگشاده نوشته شد که راقم بی ادب آن، نامه خود را با “سلام” شروع نکرد. من الان حضور ذهن ندارم، یعنی مصلحت را اینگونه تشخیص می دهم که حضور ذهن نداشته باشم، آن نامه را چه کسی نوشت. هر که بود، بی ادبی کرد و من، ادب از آن بی ادب می آموزم و با “سلام” نامه خود را به شما شروع می کنم. و اما شما زیاد برای ما خواب تعریف کرده اید. اگر اجازه دهید من به جای خواب خبر یک واقعیت، و یک حقیقت را به شما بدهم. بعید می دانم این خبر را شنیده باشید. سال گذشته در روز ۹ دی ملت عاشورایی ایران به خیابان ریختند و حماسه ای صد بار باشکوه تر از ۲۲ بهمن ۵۷ آفریدند. اصلی ترین شعار این حماسه اما هنوز به گوش شما نرسیده است. نرسیده است، و یا حضرتعالی اینگونه تشخیص داده اید مصلحت خود را که این شعار را نشنوید، من نمی دانم. فقط این را می دانم که اصلی ترین شعار حماسه ۹ دی توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی سانسور شد. این یعنی جنگ اداره های جمهوری اسلامی با اراده های انقلاب اسلامی! جنگ جالبی است؛ نه؟ بگذریم. اصلی ترین شعار یوم الله ۹ دی که من الان مخاطب آن شعار را حضور ذهن ندارم و یا تشخیص می دهم مصلحت خود را که حضور ذهن نداشته باشم، این بود: “تاجر ورشکسته، برگرد به باغ پسته”. من نمی دانم و یا نمی خواهم بدانم مردم که میزان رای ایشان و فریاد ایشان است، چه کسی را خطاب کرده بودند. شما شاید بدانید! و اما چند نکته با شما:

اول: زمان امام نه در خواب که در بیداری، یک مهدی هاشمی اعدام شد. زمان خامنه ای هم شک نکنید مهدی هاشمی دیگری دیر یا زود اعدام خواهد شد. شک نکنید. چون خامنه ای، خمینی دیگر است. نه در خواب که در بیداری… و چون شما زیاد خواب می بینید، من می خواهم خبر از رویای صادقه یک فرزند شهید بدهم که تا کنون نگفته بودمش جایی. در ایام فتنه روزی با دل شکسته از دست حضرتعالی خوابیدم. محرم سال گذشته بود. آن شب و در عالم رویا دیدم پدر شهیدم را که می گفت: غصه نخور. اینها به سزای اعمال شان خواهند رسید. به پدرم گفتم: چه کسانی؟ دقیق بگو. با دست جایی را نشان داد. سران فتنه آنجا بودند. از خاندان شما هم چند تایی آنجا بودند. آنجا جایی بود مثل آنچه که ما از جهنم شنیده ایم. آتش بود و آتش. شما خواب دیدید اما من رویای صادقه دیدم و دیدم که پدر شهیدم با همان لباس جبهه بود و می گفت: نگران نباش. ابالفضل هوای خامنه ای را دارد. ما اغلب با سیدالشهدا حشر و نشر داریم. سیدالشهدا زیاد خامنه ای را دعا می کند. ما شاهدیم. چه جواب تان است سخن پدر شهیدم را آقای هاشمی؟ هان؟! 

دوم: و اما چرا فرزند شما باید اعدام شود؟ به چند دلیل. من اما اصلا به دلایل سیاسی و اقتصادی کار ندارم. جرائم اخلاقی مهدی هاشمی برای اعدام این محارب فراری کاملا کافی است. اینکه حالا در فتنه ۸۸ چه کرد و با دانشگاه آزاد، جیبش یکی بود، پیشکش! و اما، اگر شما از من می پرسید جرائم اخلاقی مهدی هاشمی چه مواردی است؟ شما را ارجاع می دهم به پرونده های مفاسد اخلاقی که از فرزند حضرتعالی در وزارت اطلاعات و دستگاه قضایی موجود است. به مصلحت شماست که چون بعضی خوبان که عدالت را با دست خودشان در مورد فرزندشان جاری کردند، مهدی هاشمی را با دست خودتان اعدام کنید. شما این کار را نکنید، شک نکنید دستگاه قضایی این کار را خواهد کرد و دستگاه قضایی حتم داشته باشد، اگر در این مورد قصور کند، ما انقلابی عمل خواهیم کرد.

سوم: من نمی خواهم شما را متهم به چیزی کنم اما به خمینی عده ای جام زهر دادند. این عده، هر که می خواهند باشند، در عالم خواب هم نمی توانند به خامنه ای جام زهر بدهند. غلطی بخواهند بکنند، زهر را ما نه در خواب که در بیداری به کام شان می ریزیم.

چهارم: و اما از خاندان شما این تنها مهدی هاشمی نیست که باید اعدام شود. آن دیگر فرزندتان؛ فائزه هم مفسد فی الارض است و باید اعدام شود. محارب در فقه تعریفی دارد، که از جمله مصادیقش این ۲ فرزند جنابعالی است. تا حدی شما فقه خوانده اید و می دانید چه می گویم. و اما تر، خانم عفت مرعشی هم باید محاکمه شود و حکمش عادلانه بخواهیم قضاوت کنیم، همان حکم مهدی و فائزه است. شما در این شک دارید؟ آیا قاتلین شهید حسین غلام کبیری ها جز به دستور خانم عفت مرعشی به خیابان ها ریختند؟! ما یک “آمر” داریم و یک “قاتل”. جرم آمر به قتل، از قاتل بسی سنگین تر است.

پنجم: بهتر است شما به جای خواب دیدن از یک سو، و از سوی دیگر بیم دادن جامعه از لالایی خرافه گرایی، واقعیت را ببینید. واقعیت این است که اگر بعثی ها توانستند در ۸ سال دفاع مقدس، گزندی به انقلاب اسلامی برسانند، بعضی ها هم می توانند خواب این گزند را ببینند.

***

ما را با شما کاش می شد جز این لحن سخن گفت اما شما خود این را از ما خواسته اید. ما تا الان هم به احترام “آقا”، حرمت شما را نگه داشته بودیم. از این پس خرافه خواب هایی که ببینید، همین گونه و با همین لحن تعبیر می شود. من یک بار هم گفتم: سران فتنه باید بروند و دست خامنه ای را بوس کنند. احترام امر این نائب امام زمان نبود، الان سران فتنه ۷ کفن پوسانده بودند. آری، با شما با همین لحن باید سخن گفت و الا دفعه بعد گامی به جلو برمی دارید و ادعا می کنید که: “ولایت پذیری ما خرافه گرایی است”. مگر نه؟!… این را هم پیش پیش به شما بگویم بد نیست؛ ولایت فقیه پذیری ما خرافه گرایی نیست. واقعیتی عاشورایی است. آخر خامنه ای بگوید ما را که فرضا؛ “بوس کنید دست سران فتنه را”، همین کار را با افتخار انجام خواهیم داد. فعلا اما مولای ما سران فتنه را میکروب سیاسی خوانده اند. عدالت در بهداشت، یعنی کشتن میکروب. مگر نه؟!  

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ عکس: محمدرضا نوری/ وبلاگ دست نوشته های یک خبرنگار

با تشکر از این دوست عزیز به خاطر تقدیم این عکس زیبا به قطعه ۲۶

حضرت گره گشا ………………………………………………………………… دختر شاه کربلا

***

اعتراف کنیم به نارسایی رسانه های مان، چه در فضای مکتوب و چه در فضای سایبر

همه ما یک پا “ضرغامی” هستیم: رسانه داریم اما نارسا

آنچه دیروز در دانشگاه تهران و سایر دانشگاه های ام القرا و نیز در دانشگاه های شهرهای دیگر اتفاق افتاد، چه بازتابی در رسانه های نوشتاری، مطبوعاتی، سایبری، سایت ها، خبرگزاری ها و حتی وبلاگ من و شما داشت؟ اینجا مخاطبم خودی ها هستند. دمی درنگ کنید که جنبش سبز چنین جمعیتی و اینچنین شکوهی می آفرید. چه می کردند رسانه های شان؟ امروز جلوی دکه های روزنامه فروشی اصلا ماتم نبرد! فکر می کردم بازتاب حماسه ای که دانشجویان در ۱۶ آذر عاشورایی آفریدند چه باشد! بهترین روزنامه ای که انعکاس داده بود این حضور را “کیهان” بود، که کمتر از یک هفتم صفحه نخست خود را خرج حماسه جنبش دانشجویی کرده بود! الباقی هم به خبری چند خطی اکتفا کردند و یا اصلا بهتر دیدند که این حضور را به روی مبارک نیاورند. روزنامه های دوم خردادی را نمی گویم ها! خودی ها را می گویم. سایت های خبری هم جز “رجانیوز” و یکی دو تای دیگر آنطور که باید و شاید پوشش ندادند حماسه ۱۶ آذر عاشورایی را. این از این و اما من و تو هم که خیر سرمان وبلاگ زده ایم برای همچین مواقعی که جبران کم کاری دیگر دوستان کنیم، یکی را می خواهیم که خودمان را هل بدهد! جز معدودی دوستان وبلاگ نویس، دیگران جملگی خواب بودند. ما همه یک پا “ضرغامی” هستیم! “ظفر” با ماست اما “خبر” آن را بلد نیستیم در بوق کنیم. رسانه داریم اما نارسا. باز هم می گویم. دمی درنگ کنید که اگر جماعت مقابل همچین جمعیتی راه می انداخت، چه می کرد در رسانه هایش؟ و آن حضور فرضی تیتر یک چند روزنامه دوم خردادی می شد؟ و سایت های شان تا چند هفته خوراک به مخاطب و گرا به دشمن می دادند؟… و یکی هم به همین دلیل است که “آقا” می گوید؛ “این عمار”؟ اینجا سخنی دارم با دوستانی که وبلاگی دارند و با خودم. کاش دیشب هیئت نمی رفتیم و وبلاگ مان را با حاشیه و متن حماسه ۱۶ آذر عاشورایی در تمامی دانشگاه های ایران، به روز می کردیم. باورم هست ابی عبدالله در آن صورت بیشتر از ما راضی بود. گرچه هیئت خود مهمترین سنگر است، اما سنگر اصل کاری را اگر رها کنیم، و اگر کاری کنیم در خط مقدم گوگل، “علی” تنها بماند، حالا هی برای حسین، سینه بزن! دیشب، هیئت تو، سنگر تو، همین وبلاگت بود. سنگر را چرا خالی کردی و چرا ۱۶ آذر عاشورایی را در رسانه ای که داری، منعکس نکردی؟ اصلا برای چه و برای چه زمانی و چه کاری، وبلاگ زده ای؟ هان؟! من با خودم هم هستم ها!

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. علیرضا می‌گوید:

    سلام،
    دست روی نکته خوبی گذاشتی.
    آگاه باش چون سوراخ دعا را پیدا کنی هستند که نیشت بزنند.
    آگاهت نمی کنم که دعایت می کنم .

  2. مرتضی می‌گوید:

    ای وای براین جماعت..

    اگه منو هم لایق جنگاور در این فتنه می دونید به منم سر بزنید http://nojavan-modern.blogfa.com/

  3. الهام می‌گوید:

    ماشا ا… معلوم می شه که ماه رمضون همش خواب بوده.التماس دعا داریم ازش

  4. میلاد پسندیده می‌گوید:

    سلام

  5. میلاد پسندیده می‌گوید:

    ماشاءالله حزب الله

  6. لجمن می‌گوید:

    آخ جون به آرزوم رسیدم
    اول شدم
    شاید !

  7. لجمن می‌گوید:

    به همین مناسبت این متن را هم بخوانید ستاره ها :
    http://lajman.blogsky.com/1389/06/27/post-14/

  8. غریب می‌گوید:

    مفهوم بلند آفتابی عباس
    از گریه کودکان کبابی عباس
    از تشنگیت فرات دلخون گردید
    والله که آبروی آبی عباس

    یا علی مددی…

  9. مسافر می‌گوید:

    سلام اگه محدودیت ندارین راجع به بعضیا صریح وشفافترحرف بزنین

  10. 12221157 می‌گوید:

    آخی! ایشون مثل همیشه فکر می کنند تافته جدا بافته هستند.
    به زعم این آقا خواب دیدن مردم خرافه گراییه و خوابهای ایشون لابد رؤیاهای صادقه!!!

  11. محمد حسینی می‌گوید:

    / نگران نشان دادن عباس هستی؟/ پارسال کجا بودی؟/

    همچنان تشکر ……….

  12. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۱۹:۲۳
    تعداد افراد آنلاین: ۳۴نفر.

    داداش حسین جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــانم فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدائی داری.

  13. بازتاب: pligg.com

  14. حسین می‌گوید:

    بازهم قلم جادویی داداش حسین…کلی حال کردم.

  15. ستاره خرازی می‌گوید:

    این اشک نعمتی است که آسان نمی دهند / این فیض را همیشه فراوان نمی دهند
    باید چو مادری که جوان داده گریه کرد / ورنه اثر به هر دل سوزان نمی دهند
    پر می کنیم نقص تمامی سال را / جز بین روضه فرصت جبران نمی دهند
    ماه محرم است غنیمت شمار عمر / بر هر کسی که دیده گریان نمی دهند
    مردن برای حضرت ارباب واجب است / عشاق جز به روضه ی اوجان نمی دهند
    باب الحسین باب عنایات فاطمه ست / جز این مسیر راه به خوبان نمی دهند
    یک قافله نشد که به مقصد برد مرا / گویند جا به بی سر و سامان نمی دهند
    ارباب من ز نوکر خود دل بریده ای / خوبان مگر که دل به گدایان نمی دهند
    یا حسین

  16. شوری مخلوط می‌گوید:

    سلام
    با مداد سیاه طرح جلد کشیدم برای ۱۰/۹ تا کی ،میشه بفرستمش؟
    آخه باید بدم اسکن کنند ،بعد ارسال کنم!
    راستی عالی بود!
    ماشالله حزب الله!

  17. حیدری ام می‌گوید:

    مختار را دیدید؟ حسین ع در راه بود،خواص گیج زدند، آنقدر تا حسین ع را کشتند!کشتار غزه در محرم ۸۷ یادتان است؟و تهمت ناصبی بودن؟ و حمایت های ولی امر از مظلومان؟خواص گیج زدندآنقدر تا صهیون ها به انقلاب ما هم طمع کردند! فتنه ۸۸ و خواص ۸۸ را که حتما یادتان است…اهانت به آقا، امام و عاشورای سیدالشهدا،ولی…ولی درود بر محرم ۸۸ آفرین بر ۹ دی ۸۸،مرحبا به مردم ۸۸،سلام بر بر هر اهل کوفه نیست،۹۰،۸۹،۸۸…تا صبح ظهور، مختارنامه را دیدید؟ مهدی عج در راه است.

  18. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام شب شما بخیر

    اگر از همه متن فقط همین چند جمله آخر را هم میگفتید کافی بود
    فعلا اما مولای ما سران فتنه را میکروب سیاسی خوانده اند. عدالت در بهداشت، یعنی کشتن میکروب. مگر نه؟!

    نمیدانم مشمول اغلاط نگارشی میشود یا نه؟ اما خیلی چسبید این متن

  19. شاهد می‌گوید:

    سلام
    نقد بسیار صریح و تندی بود و بسیار عالی امیدواریم از خواب غفلت بیدار شوند! یعنی مطلبتون رو میخونن؟!!!!
    ای مرز میان مرد و نامرد
    گر مرد رهی دوباره برگرد
    دست مریزاد
    التماس دعا

  20. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام مجدد
    آن قسمت مربوط به خوابتان را الان خواندم
    البته شکی در این موضوع نداشتم اما لتطمئن قلبی چند باره و چند باره تکرار می کنم خواندن آن چند خط را

  21. زوروو می‌گوید:

    وی .وی .وی .وی.بروم بخوانم که بدجوری مزه ی فلفل سیاه میدهداین متن اتشین…راستی سلام داداش وحاضر….

  22. عرفان دانشمند! می‌گوید:

    یا علی مدد

  23. عرفان دانشمند! می‌گوید:

    داداش فقط می دونم که خودت رو به خدا سپردی . خدا خودش کمکت کنه .
    یا زهرا

  24. ن. بهادری می‌گوید:

    تاجر ورشکسته برگرد به باغ پسته

  25. محمدم می‌گوید:

    رحمت بر آن شیر و لقمه حلالی که خوردی داش حسین ….

  26. سلاله 9دی می‌گوید:

    در آستانه ی ماه محرم، به تازگی یکی از منابع دیپلماتیک کویتی،ناگفته هایی از سفر سه سال قبل جرج بوش، رئیس جمهور سابق آمریکا به کویت را مطرح کرده است.
    وی گفته است: سه سال قبل جرج بوش سفری به کویت داشت. او در این سفر با صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت دیدار نمود که در آن مسائل منطقه، وضعیت نظامیان آمریکا در کویت و مهمتر از همه،طرح بوش برای حمله به ایران، مورد ارزیابی قرار گرفت.
    این مقام کویتی افزود: سفر بوش مصادف بود با ایام محرم و سوگواری شیعیان برای امام حسین(ع) که نواده ی پیامبر اسلام است. بوش در ملاقات با امیر کویت نظر وی درباره ی حمله به ایران را می پرسد و او نیز بلافاصله به رئیس جمهور آمریکا می گوید:
    اگر موافق باشی تو را به مناطق شیعیان کویت می برم تا ببینی آنها بعد از ۱۳۰۰ سال،هنوز برای کشته شدن یکی از رهبران خود سوگوار و خشمگین اند. حمله به ایران نیز چنین تبعاتی خواهد داشت.
    و ایرانی ها که عمدتا شیعه هستند تا همیشه ی تاریخ در اندیشه ی انتقام از شما خواهند بود. آنها با بقیه فرق دارند و بهتر است با آنها در نیفتی. منبع:عبرتهای عاشورا شماره ۱۷۱

  27. زوروو می‌گوید:

    وای یاقمربنی هاشم عجب متنی بود.به این میگویندسخن اتشین .به این میگویندلحی عاشورایی. به این میگویندفریادعمارهای زمان…حنجره ی عاشورایی این فرزندشهیدکه شایدفقط پدرشهیدش خوب میشناسدش پنجره ی ذهن ماراگشوده به دشتی ازبصیرت …بصیرتی ازجنس بیداری ازجنس فریاد

  28. محمدم می‌گوید:

    یادش بخیر…
    اینم یکی از شعارهای نه ده ما بود:
    ایران که باغ پسته بابات نیست ….
    مملکته حسینه بی صاحب نیست …

    بگو ….

  29. محمدم می‌گوید:

    ای لشکر صاحب زمان آماده باش .. آماده باش …

    بهر نبردی بی امان آماده باش … آماده باش ….

    ماشاالله…….. حزب الله ..

  30. سلاله 9دی می‌گوید:

    ( زمان امام نه در خواب که در بیداری، یک مهدی هاشمی اعدام شد. زمان خامنه ای هم شک نکنید مهدی هاشمی دیگری دیر یا زود اعدام خواهد شد. شک نکنید. چون خامنه ای، خمینی دیگر است.)انشاءالله انشاءالله زودتر این اتفاق بیفته صلوات.

  31. محمدرضا نوری می‌گوید:

    به مناسبت شب سوم محرم / شب عمه سه ساله امام زمان (عج)
    این عکس تقدیم به قطعه ۲۶ و عشاقش/ ضریح مطهر سه ساله / اسم عکس : گره گشای سه ساله
    http://nouri1.ir/post-88.aspx

  32. بسم رب الشهداء والصدیقین.

    اللهم عجل لولیک الفرج.

    اللهم الحفظ والنصر قائدنا الخامنه ای بالقرآن.

    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    سلام.

    چشمی برای گریه به این دیده ها دهید
    دستی برای سینه زنی دست ما دهید
    زنجیر و شال و بیرق و پیراهن سیاه
    چشم انتظار مانده که اذن عزا دهید….

    التماس دعا.
    یاعلی.

  33. غریب می‌گوید:

    موشک علیه موشک
    البته ما از این به بعد جواب تفنگ ها را با کروز می دهیم تا منفورین ملت هوس اشوب و اتشفشان های خاموش نکنند.
    همین اقا بود که گفتش” خاموش کردن آتشی که هم اکنون دودش در فضا قابل مشاهده است”
    زن همین اقا بود که گفت بریزید تو خیابون ها
    دختر و پسر همین اقا بودند که خیابان های تهران رو به اشوب کشیدند
    اونوقت قوه قضاییه ما به شکایت این خاندان رسیدگی میکنه.
    به والله دیگر حالم از هر چه مصلحت و مصلحت اندیش به هم می خورد.

    یا علی مددی…

  34. مریم می‌گوید:

    ایشون خواب نما شده اند حتما … وقتی داشتند آن نامه پر از تهدید و بی ادبانه را برای حضرت امام خامنه ایی مینوشتند خواب ندیدند هیچ ؟ وقتی اعلام کردند که اگر قوه قضایه حکم جلب مهدی را صادر کند او به ایران برمیگردد ..خواب ندیدند هیچ ؟ وقتی همسرش در قبل از انتخابات گفت اگر موسوی انتخاب نشه مردم بریزند به خیابان ..شبش ایشون خواب ندیدند هیچ ؟ عجیبه که خواب ایشون هم در مورد نفع شخصی خود است … فکر میکنم ایشون خواب را بد تعبییر کرده اند …حضرت امام فرموده اند در خواب ( دستور داده اند ) بمان با مردم … یعنی تمکین کن به نظر مردم … راهت را جدا نکن … و اینکه من در این راه به تو کمک میکنم یعنی اینکه اگر راه خیر و صلاح را پیش گرفتی که کمک الهی پشت سرت است وگرنه بی خدا باش و هرچه خواهی کن … راستی آقای هاشمی یک سئوال : اگر شما هم میتوانستید مثل پسرتان از مرز ایران خارج شوید ( محدودیت امنیتی نداشتید ) کدام کشور را انتخاب میکردید برای ماندن ؟ انگلیس ؟؟؟ آمریکا ؟؟ فرانسه ؟؟

  35. چوب خدا می‌گوید:

    هاشمی همان بهتر برود خواب ببیند
    گمان نکنم در بیداری اش نفعی برای مملکت داشته باشد!
    میکروب پررو!

  36. محمدم می‌گوید:

    یادش بخیر…
    اینم یکی از شعارهای نه ده ما بود:
    ایران که باغ پسته بابات نیست ….
    مملکته حسینه بی صاحاب نیست …

    بگو ….

  37. پیرو ولایت می‌گوید:

    این فتنه عجیب فتنه ای بود وتبعاتش هم که از تو خواب میاد بیرون(نفس مصنوعیه دیگه).(اگه تو زندگی بصیرت نباشه دیگه موجودی به نام انسان چه فرقی با حیوان دارد،همه ازش سواری میگیرن).عاشورا و عاشورایی همیشه در صحنه هست.امام حسین(ع)هیشه پشت و پناهت داداش.

  38. صبا می‌گوید:

    یاحسین
    اللهم عجل لولیک الفرج

  39. غریب می‌گوید:

    داداش حسین اتش زدی با این متنت.
    ……………………………….
    یا علی مددی…

  40. سیداحمد می‌گوید:

    اول: زمان امام ……
    … و چون شما زیاد خواب می بینید، من می خواهم خبر از رویای صادقه یک فرزند شهید بدهم که تا کنون نگفته بودمش جایی. در ایام فتنه روزی با دل شکسته از دست حضرتعالی خوابیدم. محرم سال گذشته بود. آن شب و در عالم رویا دیدم پدر شهیدم را که می گفت: غصه نخور. اینها به سزای اعمال شان خواهند رسید. به پدرم گفتم: چه کسانی؟ دقیق بگو. با دست جایی را نشان داد. سران فتنه آنجا بودند. از خاندان شما هم چند تایی آنجا بودند. آنجا جایی بود مثل آنچه که ما از جهنم شنیده ایم. آتش بود و آتش. شما خواب دیدید اما من رویای صادقه دیدم و دیدم که پدر شهیدم با همان لباس جبهه بود و می گفت: نگران نباش. ابالفضل هوای خامنه ای را دارد. ما اغلب با سیدالشهدا حشر و نشر داریم. سیدالشهدا زیاد خامنه ای را دعا می کند. ما شاهدیم.چه جواب تان است سخن پدر شهیدم را آقای هاشمی؟ هان؟!
    سیداحمد: دوستان عزیز؛ به این بخش که به متن اضافه شده دقت کنید.

  41. مریم می‌گوید:

    سخنان زیبا‌کلام مبنی بر اینکه “عصر و زمان سخنان امام به اتمام رسیده است ” با واکنش صریح دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز مواجه شد
    این را چرا پرتش نمیکنند بیرون از دانشگاه ؟

  42. آذرخش می‌گوید:

    سلام
    هاشمی را چه به خواب امام دیدن. برود به درس و مشق پسرش در لندن برسد.

  43. عباس می‌گوید:

    شم چرا اصل مطلب و نمیگین مهدی هاشمی بدون اجازه پدرش جرءات انجام این کار ها رو نداشت اگر مهدی هاشمی نبود یکی دیگه این کارو میکرد .اصل فتنه خود همین باباشه….

  44. بصیرت صادق می‌گوید:

    سلام بر دادش حسین و برو بچه های قطعه۲۶
    دوم محرم الحسین ۸ روز تا عاشورا ۲۲ روز تا ۹ دی
    جتما این طرح را ببینید جالبه
    http://www.sharhani.pelakfa.com/post-54542.html
    به امید پیروزی ستارههای حضرت ماه

  45. ن. بهادری می‌گوید:

    شما که انعکاس دادید که.آقای قدیانی خداییش ما یک دانشکده داریم، واقعا باید بیایند ثبتش کنند به عنوان آرام ترین ،بی بخارترین و شلغم ترین دانشکده های دانشگاه شهید بهشتی.حالا امسال که هیچی،پارسال جالب بود،وقتی وارد دانشکده می شدی انگار از ایران رفته بودی خارج از کشور.

  46. مصباح می‌گوید:

    سلام علیکم
    بعضی ها سالهاست دارند برای این انقلاب خواب می بینند…اما نمی دانند که از گندم ری هم نخواهند خورد!

  47. بلاغت می‌گوید:

    سلام به همه گرامیان همانطور که میدانید بین ما ایرانیها رسم قشنگیه که وقتی کسی خانه جدید میگیره میرن خانه اش و خانه نویی میبرن خوب منم ایرانیم و منتظر خانه نویی شما گرامیان …. هر چی که نه هزینه زیادی بابت این خانه داده ام و آن اینکه دیگر شما نمیتوانید لینکم کنید و من نمیتوانم در کامنتهای پستهای شما آدرس ثامن بلاگیم را درج کنم از این رو عذر خواهی میکنم اما به ابتکار یکی از عزیزان خواسته و ناخواسته با حضور در وب قدیمی ام مهمانم خواهید بود
    چشم انتظار حضورتان در منزل جدیدم هستم

  48. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام
    من کاملا با شما موافقم
    وقتی به قول خود شما جایی بازتابی ندارد از کجا باید بدانم که چه باید بنویسم؟البته این حرفم اصلا به معنی توجیه مسئله و پاک کردن صورت مسئله نیست/ میدانم که به عنوان کسی که فرصتی در دست دارد کم کاری کرده ام اما شما هم این چند خط را بگذارید به حساب گلایه از دانشگاهی که زماانی خانه ام بود.

  49. سیداحمد می‌گوید:

    “و چرا ۱۶ آذر عاشورایی را در رسانه ای که داری، منعکس نکردی؟ اصلا برای چه و برای چه زمانی و چه کاری، وبلاگ زده ای؟ هان؟! من با خودم هم هستم ها! ”

    به نکته خیلی خوبی اشاره کردید؛مثل همیشه دقتتون ستودنیه.
    البته شما که کار خودتونو بسیار عالی انجام دادید؛ هم متن سخنرانیتون و هم قرار دادن عکسها.
    اگر همه دوستان در شهرهای مختلف تجمعات دیروز را منعکش میکردند موج بسیار قدرتمندی بود.
    متاسفانه رسانه ها و در راس آنها رسانه ملی! نسبت به دیروز کم لطفی کردند.

    خدا شما رو برای ما حفظ کند؛ خدا خیر دنیا و آخرت را نصیبتون کنه.

    واقعا اگر حسین قدیانی نبود……..
    خدا به حق نازدانۀ ارباب حسین حافظ و نگهدار شما باشد.

  50. آذرخش می‌گوید:

    راست می گویید
    من به شخصه متنبه و خجالت زده شدم.
    اگر قصد نداریم به این حماسه ها در وبلاگمان بپردازیم همان بهتر که درش را تخته کنیم.

  51. مصباح می‌گوید:

    در خط مقدم گوگل، “علی” تنها بماند؟؟؟
    هنوز نفهمیدی اهل کوفه ای؟!…..من واقعا با خودم هستم.

  52. یه دوست می‌گوید:

    خیلی عجیب نیست ز تو دل بریده اند/ آنها که دیده اند تو را و ندیده اند
    آنها که آمدند به امید جاه و مال/ در بین راه جا زده اند و بریده اند
    آقا حساب ما همه از دیگران جداست/ اهل زمین مشابه ما را ندیده اند
    ما اهل روضه ایم و جنون افتخارمان/ ما را برای سینه زدن آفریده اند
    بی شک خدا برای غمت انتخاب کرد/ اینها که حلقه های عزا را کشیده اند
    یک عده از میان همین کوچه ها شبی/ تا اوج آسمان شهادت پریده اند
    فرصت نمانده صبر کنم دیر میشود/ انگار دسته های محرم رسیده اند….

    ف.داوری

  53. مریم می‌گوید:

    داداش حسین …
    شدیدا ممنون ک هستین

  54. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۲۳:۱۱
    تعداد افراد آنلاین: ۳۸ نفر.

    ماشالله حزب الله
    داداش جانم خیلی مخلصیم.

  55. پارسا می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    مثل همیشه بسیار عالی بود و حرف دل ما را زدید
    مخصوصا رویای صادقه تون که بسیار تکان دهنده بود
    ……………………………………..

  56. سحر می‌گوید:

    سلام
    یا ابالفضل…یا ابالفضل….سلام و درود خدا بر شهیدان….سلام و درود خدا بر شهید اکبر قدیانی.

  57. ایمان می‌گوید:

    بسم الله
    ممنون داداش جان از این متن. انشاالله روزی مصلحت سنجی های قوه قضاییه هم تمام شود.
    دقت کردید اگر برای سران فتنه و قهرمان شدن! آنان پس از دستگیری، حرف هایی زده می شود ولی به نظر شما اگر مهدی هاشمی دستگیر گردد، جشن ملی برپا نخواهد شد؟؟؟

  58. سحر می‌گوید:

    فعلا اما مولای ما سران فتنه را میکروب سیاسی خوانده اند. عدالت در بهداشت، یعنی کشتن میکروب. مگر نه؟!

    ماشاالله لا حول ولا قوة الا باالله…چیزی نگم بهتره جز اینکه خدا حفظتون کنه.

  59. سحر می‌گوید:

    فخرم اینه تو دنیا که دلم با رقیه س

    سبب خلقت من گفتن یا رقیه س

    دل دیوونه ی من جز تو طالب نداره

    بزار پاتو رو چشمام نگن صاحب نداره

    الهی در همه عمر در خونت بمونم

    اسیر و دل سپرده فقط از تو بخونم

    اگه عشقت نباشه همه دنیا حقیره

    بمیره هر کی میخواد تورو از من بگیره

    همه عالم بدونن بی رقیه حقیرم

    اسیر غصه و غم بی رقیه میمیرم

    همه عالم بدونن بی رقیه حقیرم

    اسیر غصه و غم بی رقیه میمیرم

  60. سیداحمد می‌گوید:

    ۷ روز مانده تا عاشورا

    لبیک یا حسین زهرا…..

  61. پارسا می‌گوید:

    عرض سلام و احترام خدمت سیداحمد بزرگوار
    سوالی داشتم از شما و آن این که
    چرا من هر وقت از……..(خودم زحمت نقطه چین کردنش را کشیدم)حرفی می زنم شما سانسورش می کنی
    مطمئنم که دلیل قانع کننده ای برای این کار داری
    و چون کلا بچه ی پرتوقعی هستم انتظار دارم که توجیهم کنی

  62. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۱۲:۱۴ بامداد
    تعداد افراد آنلاین: ۵۶ نفر

    داداش جـــــــــــــــــــــــــــانم فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدائی داری.

  63. مهدی می‌گوید:

    ابالفضل هوای خامنه ای را دارد … سیدالشهدا زیاد خامنه ای را دعا می کند. ما شاهدیم

  64. سحر می‌گوید:

    السلام علیک یا ثارالله

    ۷ روز تا عاشورا

    خدا لعنت کند آن امتى که شما را کشتند و خدا لعنت کند آن مردمى را که از امراى ظلم و جور براى قتال با شما اطاعت کردند. من به سوى خدا و به سوى شما از آن ظالمان و شیعیان آنها و پیروان و دوستانشان بیزارى مى‏جویم. اى ابا عبد اللَّه من تا قیامت سلم و صلحم با هر که با شما صلح است و در جنگ و جهادم با هر که با شما در جنگ است.

  65. وارث می‌گوید:

    سلام بر حاج حسین
    حاجی سرافرازمون کردید که به وبلاگمون تشریف آوردید. میدونم وبلاگم ارزش تعریف شما رو نداشت ولی ممنون از لطفتون.
    راستی من فایل های صوتی اون مراسم انجمن رو هم قاچاقی ضبط کردم با موبایلم. ولی خیلی کیفیت نداره. ولی با این حال بازم اگه کسی بخواد میتونم در اختیارش قرار بدم.
    این متنتون رو نخوندم فقط قسمت آخرش رو خوندم که باز شرمنده شدم. دیشب که فرصت نشد بنویسم در مورد مراسم دیروز. ولی سعی میکنم که امشب ادای دین کنم. شاید از تصاویر شما هم استفاده کنم.

  66. چوب خدا می‌گوید:

    شرمنده شرمنده شرمنده

  67. طاهره فتاحی می‌گوید:

    سلام.
    این نامه همون نامه ی معروفه؟؟؟

  68. علی موسوی می‌گوید:

    سلام.
    با :‌نگذارید حسین را سر ببرند.
    به روزم.

  69. ناصحین89 می‌گوید:

    لطفا یک گیلاس شراب با طناب دار اضافی
    به روزیم…

  70. یک بنده خدا می‌گوید:

    سلام
    وقت بخیر و خدا قوت
    …………………………………….
    سیداحمد: بنده خدا؛ اگر مطلب را با دقت میخواندید به جوابتان میرسیدید.

  71. گریه می‌گوید:

    سلام علیکم.
    تو عزاداری شب سوم آدم با خودش فکر می کنه اگه علمدار بود, کی جرئت می کرد که حتی فکر جسارت به زنان حرم ارباب رو بکنه چه برسه به اینکه ….
    هیچی ولش کن, نوشتنش سخته.
    حالا با یه مقایسه ساده می بینیم که اگر امام خامنه ای رو نداشتیم شمرهای امروزی که ۲۰۰ کلاهک هسته ای هم دارند,
    چه بلائی سر ما می آوردند, البته شاید این مقایسه درستی نباشه; چون اون روز وظیفه حضرت عباس (ع) بود که مدافع ارباب و خانواده ارباب باشه ولی امروز لین وظیفه ماست که” سید علی” رو تنها نگذاریم.
    پس بیاین ما ستاره ها با هم قرار بگذاریم تا آخرین قطره خون پای علم” سید خراسانی” سینه بزنیم و شب حادثه “عافیت طلب” بازی در نیاریم مثل آقای “پرسه در مه”.
    آرزو مندان شهادت صلوات.(اولیشم خودم فرستادم)

  72. amir می‌گوید:

    پخمه (گفت و شنود)

    گفت: تازه چه خبر؟!
    گفتم: برخورد قاطع جلیلی در نشست ژنو ۳ و محاکمه آمریکا به اتهام ترور دانشمندان هسته ای ایران، بدجوری اعصاب ۱+۵ را به هم ریخته است.
    گفت: ۵ سناتور آمریکایی با ارسال نامه ای برای رئیس جمهور آمریکا از وی خواسته اند هرگز به ایران اجازه غنی سازی اورانیوم ندهد!
    گفتم: اگر آمریکا غلطی می توانست بکند که طی ۳۱ سال گذشته و ۸ سال چالش هسته ای کرده بود و نیازی به توصیه این ۵ سناتور آمریکایی نداشت!
    گفت: برخی از رسانه های آمریکایی با حالتی تمسخر آمیز نوشته اند؛ تحریم ها و فشارها و حمایت از فتنه گران داخلی نتیجه معکوس داده است و به جای اینکه موضع ایران را تغییر بدهد، آمریکا را به بن بست کشیده است.
    گفتم: یارو در میدان تیر، رفته بود کنار «سیبل» نشسته بود. فرمانده میدان تیر سرش داد کشید و گفت؛ مرد حسابی چرا رفته ای کنار تابلوی هدف نشسته ای؟! خیلی خطرناک است. و یارو در پاسخ گفت؛ با این تیراندازان پخمه ای که تو داری، اینجا امن ترین نقطه است.

  73. amir می‌گوید:

    سلام
    ما هم شرمنده شدیم

  74. علی می‌گوید:

    موفق باشی دوست من.راه حقیقت را رفتن سخت است ولی خدا را شکر متوجه شدم که راه شما حقیقت است.یادم است اوایل انتخاب بود و سرو صدای فته گران بلند بود.من اولین چیزی که در مورد سبز ها فهمیدم این بود که هیچ کدامشان (فتنه ها)اهل نماز نبودند وقران را نخوانده بودند.به خدا حرامزادگانی بودند که حرف حقیقت را با دروغ هم نمی توانستند بر زبان بیاورند.مانند یزید خواهان حکومت بودند و اگر یزید عباس را شهید کرد عده ای پارسال در همین شب عاشورا پرچم عباس را به آتش کشیدند.خیلی راحت می توان حق را تشخیص داد.این ها خودشان هم می فهمند که دروغ می گویند ولی به تعبیر قران بردلهایشان قفل زده شده و از غافلان خواهند بود.محرم نزدیک است و باید حسرت خورد که چرا حرام زادگان باید پرچمش را در دست بگیرند و همان کاری که معاویه کرد در مقابل سپاه علی و قران را سر نیزه کرد.تمام انتخابات را با سبزها گذراندم به طوری که انگار از خودشان بودم.میگفتند مملکت ما عقب مانده است و….هر فحش و بد و بیراهی که بود نثار این و آن می کردند همیشه از خدا می خواستم که زودتر جواب بگیرند و به سزای اعمالشان برسند.من چه خیری می بردم اگر به هر طرف می پیوستم ولی من خودم را جدا گرفتم تا حقیقت را بفهمم و به خدا قسم در این جمع آدم ندیدم که چهره ی اسلامی داشته باشد.با خودم می گفتم اگر این حرام زادگان حکومت را در دست بگیرند چه می شود.همان کاری که یزید با خاندان پیامبر کرد این ها هم خواهند کرد.ولی حقیقت پیروز است و باطل از بین رفتنی و از کمی یاران نترس که اینها فقط سرو صدا می کنند.این راه را برای خدا ادامه بده و از پا ننشین

  75. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی” برم؟

    ساعت ۱:۱۲ نیمه شب
    تعداد افراد آنلاین: ۳۲ نفر

    تا کور شود هر آنکه نتواند دید؛
    ماشالله…

    داداش حسین عزیزتر از جانم فـــــــــــــــــــــــــــــتــــــــــــدائی داری.

  76. گریه می‌گوید:

    شهید دستغیب:خدا پس از امام خمینی(ره) کسی مانند ایشان را می‌آورد

    شبکه ایران: در ابتـــدای انقلاب، گذشته از ایراداتی که مخالفین غرب زده و شرق زده و روشنفکر زده به اصل ولایت فقیه می‌گرفتند، بعضاً هم با ظاهر سازی، شبهاتی مطرح می‌کردند که: «فرضاً جامه ولایت فقیه بر قامت امام خمینی راست باشد، اما دیگر کسی نخواهد توانست جای ایشان را بگیرد».

    شهید دستغیب در یک جلسه مجلس خبرگان قانون اساسی، طی سخنانی ضمن دفاع از سپرده شدن فرماندهی کل قوا به ولی فقیه، به دو ایراد فوق به زیبایی پاسخ دادند، پاسخی که با توجه به مراتب والای عرفانی ایشان، در دل خود یک پیش‌بینی جالب هم داشت که سالها بعد صحتش آشکار شد:

    «به ضرورت مذهب ما در غیبت امام عصر (عجل الله تعالی فرجه) خدای تعالی بشر را، مسلمین را، شیعیان را بدون رهبر قرار نداده و عدله نیابت، فقهای عدول، اینها نایب اولی الامر هستند، ولی امر هستند و بر تمام مسلمین واجب است اطاعت امر آنها…. شکر خدای را که در زمان ما -که واقعاً سابقه در تاریخ ندارد- این طور شده است که اکثریت ملت حاضر شده‌اند برای اطاعت از نایب امام و ولی امر…. اصل وجوب اطاعت از ولی امر و اطاعت از فقیه عادل از اصول مسلّمه مذهب ما است، چیز تازه‌ای نیست…. اما اگر کسی اشکال کند – چنانکه اشکال کرده‌اند و گفته‌اند – که «بلی، مثل امام خمینی کجا دیگر پیدا می‌شود؟ در دوره‌های قبل نبوده، ایشان نابغه بوده است و بعد از این هم دیگر مثل ایشان پیدا نخواهد شد. ممکن است یک فقیهی بعد از ایشان بیاید و چطور و چطور بشود. آن وقت ما دچار دیکتاتوری روحانیت خواهیم شد». تمام اینها شبهه‌های واهی است. البته بدانید و می‌دانید، جسارت نکنم، تذکر است، هرگاه اکثر خلق حاضر شدند به اطاعت از ولی امر و فقیه عادل، والله خدای تعالی مثل خمینی و بهتر از او برایشان پیدا خواهد کرد «ما نَنسَخ مِن آیةٍ اَو نُنسِها نَأتِ بِخَیرٍ مِنها اَو مِثلِها» [آیه ۱۰۶ سوره مبارکه بقره. ترجمه: هر نشانه‌ای را که زایل کنیم یا از خاطره‌ها ببریم، بهتر از آن یا مثل آن را می‌آوریم.]

    … خواستم بگویم این حرف شیطانی است که «پس از آیت‌الله خمینی چه کار خواهیم کرد؟»، همان کسی که آقای خمینی را به وجود آورد بعد از ایشان بهتر از او یا مثل ایشان را در رأس مسلمین قرار خواهد داد، مسلمانان را حیران نمی‌گذارد. ولی شرطش حاضر بودن مسلمین مثل حالا هست. مادامی که خلق حاضرند اطاعت کنند از ولی امر، خدا ولی امر را برایشان مستقر خواهد داشت.»

    (صورت مشروح مذاکرات مجلس بررسی نهایی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، جلد دوم، صفحات ۱۱۵۸ تا ۱۱۶۰، جلسه چهل و سوم، مورخ ۲۱ مهر ۱۳۵۸)

  77. amir می‌گوید:

    صورتم را ببین ای پدر گردیده نیلی

    گشته رُخساره ی من سیه از ضرب سیلی

    مانده بر پیکرم بابا نشانه

    جای سیلی و نقش تازیانه

  78. یاور می‌گوید:

    این بهترین و با صراحترین سخنان است که تا کنون در رابطه با هاشمی خواندم.تک تک کلمات و جملات شما در قلب میلیونها ایرانی خواهد نشست ، چون از دل بود وحقیقت.
    فقط شما را دعا میکنم.
    ونفرتم را هدیه خواص بی بصیرت و چشم به مال دنیا دوختگان میکنم.

  79. آیه می‌گوید:

    من عاشق حرف های حاج آقا پناهیان هستم به خاطر همین تفاوت هایی که شما، هنرمندانه شرح دادید.

    خوشبحال دانشگاه هنری ها
    کاش چندتا حاج آقا پناهیان دیگه داشتیم…
    خدا به ایشون سلامتی بده:آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

  80. آیه می‌گوید:

    “من می خواهم خبر از رویای صادقه یک فرزند شهید بدهم”

    واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای!

  81. آیه می‌گوید:

    “از این پس خرافه خواب هایی که ببینید، همین گونه و با همین لحن تعبیر می شود.”
    “از این پس خرافه خواب هایی که ببینید، همین گونه و با همین لحن تعبیر می شود.”
    “از این پس خرافه خواب هایی که ببینید، همین گونه و با همین لحن تعبیر می شود.”

  82. آیه می‌گوید:

    این هم یه شعار “نه ده” ای تقدیم به اونا:

    “ایران که باغ پسته بابات نیست
    مملکت حسینی بی صاحاب نیست”

  83. آیه می‌گوید:

    “فعلا اما مولای ما سران فتنه را میکروب سیاسی خوانده اند. عدالت در بهداشت، یعنی کشتن میکروب. مگر نه؟!”

    این جمله رو باید طلا گرفت…
    “فعلا اما مولای ما سران فتنه را میکروب سیاسی خوانده اند. عدالت در بهداشت، یعنی کشتن میکروب. مگر نه؟!”
    “فعلا اما مولای ما سران فتنه را میکروب سیاسی خوانده اند. عدالت در بهداشت، یعنی کشتن میکروب. مگر نه؟!”
    “فعلا اما مولای ما سران فتنه را میکروب سیاسی خوانده اند. عدالت در بهداشت، یعنی کشتن میکروب. مگر نه؟!”
    “فعلا اما مولای ما سران فتنه را میکروب سیاسی خوانده اند. عدالت در بهداشت، یعنی کشتن میکروب. مگر نه؟!”
    “فعلا اما مولای ما سران فتنه را میکروب سیاسی خوانده اند. عدالت در بهداشت، یعنی کشتن میکروب. مگر نه؟!”
    “فعلا اما مولای ما سران فتنه را میکروب سیاسی خوانده اند. عدالت در بهداشت، یعنی کشتن میکروب. مگر نه؟!”
    “فعلا اما مولای ما سران فتنه را میکروب سیاسی خوانده اند. عدالت در بهداشت، یعنی کشتن میکروب. مگر نه؟!”
    “فعلا اما مولای ما سران فتنه را میکروب سیاسی خوانده اند. عدالت در بهداشت، یعنی کشتن میکروب. مگر نه؟!”
    “فعلا اما مولای ما سران فتنه را میکروب سیاسی خوانده اند. عدالت در بهداشت، یعنی کشتن میکروب. مگر نه؟!”
    “فعلا اما مولای ما سران فتنه را میکروب سیاسی خوانده اند. عدالت در بهداشت، یعنی کشتن میکروب. مگر نه؟!”
    “فعلا اما مولای ما سران فتنه را میکروب سیاسی خوانده اند. عدالت در بهداشت، یعنی کشتن میکروب. مگر نه؟!”

  84. سرباز بسیج می‌گوید:

    هاشمی رفسنجانی : هوشیاری دانشجویان مانع خواب جامعه با لالایی خرافه‌پرستی می شود ، پیشگویی در مورد زمان ظهور امام زمان ( عج ) مسیر اشتباهی است.

    موسوی در مناظره خطاب به احمدی نژاد گفت: شعار ها بر اساس خیال پردازی است؛ مثلا مدیریت جهان و فروپاشی فلان کشور و … اینها هیچ پشتوانه عملی ندارد.

    در زیر نمونه هایی از این خیال پردازی ها و توهمات و خرافه پرستی ها را می آورم . واقعا شرم آور است!!! :

    خداوندا! بر ما منت بنه و انقلاب اسلامی ما را مقدمه فرو ریختن کاخهای ستم جباران و افول ستاره عمر متجاوزان در سراسر جهان گردان. و همه ملتها را از ثمرات و برکات وراثت و امامت مستضعفان و پابرهنگان برخوردار فرما.

    امیدواریم که این انقلاب یک انقلاب جهانی بشود، و مقدمه برای ظهور حضرت بقیه الله_ ارواحنا له الفداء_ باشد.

    آخرین سخنم در اینجا با شما اینکه به جمهوری اسلامی، که ثمره خون پدرانتان است، تا پای جان وفادار بمانید؛ و با آمادگی خود و صدور انقلاب و ابلاغ پیام خون شهیدان، زمینه را برای قیام منجی عالم و خاتم‌الاوصیا و الاولیا، حضرت بقیه الله _ روحی فداه_ فراهم سازید..

    مسئولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت – ارواحنافداه – است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد. مسائل اقتصادی و مادی اگر لحظه‌ای مسئولین را از وظیفه‌ای که برعهده دارند منصرف کند، خطری بزرگ و خیانتی سهمگین را به دنبال دارد. باید دولت جمهوری اسلامی تمامی سعی و توان خود را در اداره هر چه بهتر مردم بنماید، ولی این بدان معنا نیست که آنها را از اهداف عظیم انقلاب که ایجاد حکومت جهانی اسلام است منصرف کند.
    مردم عزیز ایران که حقا چهره منور تاریخ بزرگ اسلام در زمان معاصرند، باید سعی کنند که سختیها و فشارها را برای خدا پذیرا گردند تا مسئولان بالای کشور به وظیفه اساسی شان که نشر اسلام در جهان است برسند.

    این قرن , قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین است

    …اما یک نکته و اینکه اینها سخنان احمدی نژاد نبود ! ! بلکه همگی سخنان رهبر او خمینی کبیر بود .

    شرم بر پیروان دروغین خط امام !

    مرگ بر ضد ولایت فقیه

  85. فدایی حضرت ماه می‌گوید:

    با سلام خدمت حاج حسین قدیانی و همه ستاره های حضرت ماه
    پدر شهیدم با همان لباس جبهه بود و می گفت: نگران نباش. ابالفضل هوای خامنه ای را دارد. ما اغلب با سیدالشهدا حشر و نشر داریم. سیدالشهدا زیاد خامنه ای را دعا می کند. ما شاهدیم.

  86. حمید می‌گوید:

    داداش حسین گل گفتی. یا حسین

  87. یک بنده خدا می‌گوید:

    عجب!
    با این حساب من خیلی خنگم و خودمم نمی دونم!!!

  88. علیکمال می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    به خدا که زدی به خال
    اما اونی که باید به درک واصل شود اصل درخت و ریشه اونه، وقتی ریشه رو بزنی شاخه هاش و برگاش هم میمیرند.
    کی میشه که این رأس فتنه رو از ارکان نظام به زیر بکشیم. ان شاء الله
    عزت زیاد

  89. محسن می‌گوید:

    به قول مسعود ده نمکى کجاى اینها به خواص میخورد اینها تاجرند هر جا منافع خودشا ن باشد اینها هم هستند
    و یا به قول دکتر حسن عباسى که خدا نگه دارش باشه اقاى هاشمى دیگه گذشت اون روزها که شما حرف میزدید ومردم با تمام توان میپذیرفتند الان هر چى مى گویید مردم به ان میخندند.

  90. مهدی می‌گوید:

    شادی روح همه ی اموات وشهدا مخصوصا شهید آیت الله دستغیب صلوات

  91. زوروو می‌گوید:

    بروم بخوانم که ……………..راستی سلاام

  92. لجمن می‌گوید:

    گریه بر هر درد بی درمان دواست :
    http://lajman.blogsky.com/1389/09/18/post-29/

  93. امیر از آمریکا می‌گوید:

    مهدی هاشمی باید اعدام بشه…

    …….مرگ بر خاتمی..مرگ بر موسوی..مرگ بر کروبی

  94. چای پولکی می‌گوید:

    خبر دارید انجمن اسلامی دانشگاه تهران، هول کرده و از ترسش ۱۵ آذر برنامه گرفته؟! سخنراناش هم الهه کولایی و مجید انصاری بوده. تازه می خواستن بدتر از اینا رو بیارن تو که دم در راهشون ندادن.

  95. علی می‌گوید:

    مرگ بر منافق
    مرگ بر فتنه گر
    اینها خیلی وقته بین مردم رسوا شدند یکیش اینه که میترسند بین مردم بیان مثل نماز جمعه
    خون امام حسین(ع) اینها رو رسوا کرد

  96. زانیار می‌گوید:

    حسین قدیانی. دوست داشتنی هستی.
    متنت رو میخونم این جیگرم حال میاااااااااااااااد.
    دوستت دارم هوار تا.
    پرچمت بالااااااااااااااااست

  97. فراز می‌گوید:

    بسی خوشحال شدیم
    از اون خوشحالی های پر از عجب و غرورو….
    آخه همون شب وبلاگم رو با مطلب”محرم ضد نیکسونی،۱۶آذر عاشورایی” به روز کردم
    حال می کنی ضرغامی بودنم رو سردار؟؟؟؟

  98. در جستجو ی حقیقت می‌گوید:

    سلام نمی دونم چرا هیچ کدوم از بچه ها درباره ی بسته شدن وبلاگ ننوشته به خدا خودم خیلی ناراحت شدم یه چیز دیگه هم بود توی خبرگزاری دانشجویان ایران بود این که داداشمونو گرفتن انقدر برای داداشم دعا کردم دعا کردم هم وبلاگش باز شه هم مظلومیتش معلوم شه به خدا داداش حسین من تک بچه ام ولی شما رو به اندازه ی داداش واقیعیم دوست دارم توی این مدت که گرفته بودنت هر وقت یادتون می افتادم چشمام پر از اشک میشد داداش حسین به امام حسین قسم خیلی دوست دارم

  99. در جستجو ی حقیقت می‌گوید:

    امید وار و البته مطمئنم رویای صادقتان به حقیقت میپیوندد ما منتظریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.