ما عقب ماندیم از شیخ بی سواد!

چه پر کار شده این روزها شیخ بیسواد. سوژه اخبار ویژه. پای ثابت ستون های حاشیه ای. در هر روزنامه. انگار دارد جور کم کاری های مهندس را می کشد؛ چه جور هم و با چه سرعتی و دقت فدای سرعت و احتمال تصادف و تعرض، هر آن! و جملات قصار، بی هیچ وقفه ای و آن به آن و جلوتر بودن از زمان و عدم خستگی. دم به دم مصاحبه با خانواده زندانیان. گله به گله دیدار با هر کی و عمدتا با اغیار و هر کی، هر کی و بعضا خر تو خر! یک آن آرام نداشتن. معرکه گرفتن دم پیری. نوعی بی قراری. بی رحمی به خبرنگاران که کدام خبر شیخ و یا کدام سخنش را پوشش دهند و از آن بدتر؛ بی انصافی در حق طنزپردازان. از فرط سوژه سازی و بلاتکلیفی این جماعت. کدام را بپرورانند، کدام بماند و دل سوزی طنازان نسبت به آن سوژه ای که متاثر از کمبود وقت، مورد غفلت شان واقع می شود و چقدر هم سوژه بکر و یکی از یکی، بهتر و چقدر هم زیاد و نو به نو و احساس نیاز به یک جدول زمان بندی شده. مصاحبه ها روزهای فرد و جملات قصار روزهای زوج و تلاش شبانه روز برای جبران شکست از آرای باطله. اجرای طرح زوج و فرد درباره شیخ و هفته ای یک روز استراحت، یک روز آموزش زبان عربی، یک روز مصاحبه، یک روز سخنرانی، ۲ روز ذهنیت مقاصد شوم و یک روز هم تمرین انشای فارسی. منظم و دقیق. با حوصله و نه همچین عجول و باری به هر جهت و همه بار را خود به تنهایی بلند کردن و به دیگر سران فتنه مجال ندادن و تک خوری کردن و همه سوتی ها را خود به تنهایی دادن و ترحم به جامعه خبرنگاران. به ویژه در آستانه نمایشگاه مطبوعات و تداعی آن سالی که گذشت. پارسال و در چنین ایامی و قال گذاشتن کروبی توسط مهندس و خاتمی و نامردی کردن این ۲ در حق شیخ… شیخ! برو نمایشگاه مطبوعات، ما هم پشت بند تو می آییم! و حضور شیخ بر سر قرار و نیامدن آن ۲ نالوطی. نامردی در حق شیخ. کمافی السابق و استقبال مردم از شیخ در نمایشگاه و با چه هجومی. بیشتر شبیه هجمه. اصلا حمله و چقدر مشتاق. داغ. برای از نزدیک دیدن کروبی. لابد به قصد قربت و کمی هم تنبیه و اندکی فشار و بعد الفرار! و در سالگرد همین استقبال، سخن گفتن از حج و انگشت در دهان ماندن احمدی نژاد و پاسداری از مشروطیت و ابوذر زمان و این همه فقط در عرض ۴ روز و پیشی گرفتن از زمان در بیان. نوعی عجله یا شاید هم افسار گسیختگی و هر چه هست در همین مایه ها و علاقه مفرط به دیده شدن و گفتن و چند سخن:

۱- ما منتظر استقبالی باشکوهتر از نمایشگاه مطبوعات پارسال از شیخ بیسواد هستیم.

۲- از شیخ می خواهیم با پذیرفتن یک بسته پیشنهادی که به زودی تقدیم وی می شود با این حقیر وارد یک تقسیم کار شده، روزهای زوج، او سخن بگوید و روزهای فرد، من روزخندش را بنویسم. اینطوری که کروبی دارد بی محابا سخن می گوید، خیلی از جملات ایشان از دست من درمی رود و چه کم سعادت می شوم من!

۳- کروبی اخیرا خود را پاسدار مشروطیت خوانده. شاید منظور کروبی از پاسداری برای مشروطیت، پاس داشتن فتنه گرانی است که در سال ۸۸ مشروط شدند و بعد از ۹ دی، کلا از کشتی انقلاب اخراج شدند. شاید هم کلا بدون منظور حرف زده!

همین متن فردا در ستون روزخند روزنامه وطن امروز کار می شود.

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. 12221157 می‌گوید:

    یک روز مصاحبه، یک روز سخنرانی، ۲ روز ذهنیت مقاصد شوم و یک روز هم تمرین انشای فارسی. منظم و دقیق!

  2. بسیجی دانشجو می‌گوید:

    حاج حسین خداقوت
    بنازم اون غیرتت رو

  3. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر حسین*

  4. یار دبستانی می‌گوید:

    کلاً به شما که عرض کنم … این آقای کروبی رو خدا از ملت ایران نگیره . دارم فکر می کنم بعد از گل آقای مرحوم هیچ کس به اندازه کروبی نتونسته بود مردم رو به خنده وادار بکنه .
    خدایا؛ شیخ بی سواد رو از ما نگیر ولی اگر خواستی بگیری لا اقل جایگزینی در سطح IQ کروبی نباشه .
    امین گوی بلند لال ممیران .

  5. ایمان می‌گوید:

    بسم الله
    خدایا این کروبی این تپل ترین اپوزیسیون ، این نفوذی جمهوری اسلامی در عمق استراتژیک آمریکا ، این پاسدار مشروط شده ها ، این اسوه خلیح فارس ، این رکورد دار شکست از آرای باطله ، این … را هر کاری صلاح می دونی بفرما .

  6. ر.ر می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین بسیجیها و سید احمد

  7. 135 می‌گوید:

    سلام داداش حسین خداقوت

  8. مهدی قاسمی می‌گوید:

    سلام داداش حسین من
    خسته نباشی
    اولا یه سر به من بزن ، متن قم نامه رو تو سایت ” برای یار ” گذاشتیم
    دوما یه عالمه از عکس ستاره های حضرت خمینی گذاشتیم تو سایت که اگه وقت کردی حتما ببین
    شاید هوایی شدی
    یکیش رو این پایین میزارم
    التماس دعای ویژه

    http://www.4yar.ir/pic/jang.html

    http://www.mediafire.com/imgbnc.php/44845fae036a267e8a2c8ae8e39d0f826g.jpg

  9. 12221157 می‌گوید:

    حالا که کلی خندیدید وسرحال شدید حتما این تصاویر رو ببینید
    بسیارزیبا وارزشمندند
    http://www.mashreghnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=11284

  10. یک بنده خدا می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین بچه بسیجی ها

  11. خط شکن می‌گوید:

    ما روایت‌گر مردان مرد این سرزمین مقدسیم؛ آغازی بر یک پایان. ما قصه‌گوی خاطره‌های خاموش آن قمریان خوش‌الحان شهادتیم؛ دستان‌زن داستان‌هایی آسمانی. ما نگارگران آن نگارهای نگارخانه آفرینشیم؛ آن پیشانی‌های بر خاک افتاده در جبهه سپاس! تکلیفی است بر ما در زمانه فراموشی آلاله‌ها، و نیازمند آنانیم در تاریکی فهم. از رنگ آن‌ها است که زندگی ما رنگ می‌گیرد و از فروغ داغ عروج آنان است که محفل ما چراغانی می‌شود.

    ما لینک سایت شما را در پایگاه اطلاع رسانی خط شکن قرار دادیم در صورت تمایل می توانید لینک ما رادر سایت خود قرار دهید

    پایگاه اطلاع رسانی خط شکن
    http://www.khatshekan.ir

  12. یک بنده خدا می‌گوید:

    با ساربان بگویید احوال اب چشمم / تا بر شتر نبندد محمل به روز باران

  13. سلام داداش حسین
    ستاره های عزیز توجه داشته باشن که تا ساعاتی دیگر بازدید از قطعه به ۹۰۰۰۰۰ میرسه
    خواستم اولین کسی باشم که این رکورد جدید رو تبریک میگه

    احمق های بالاترینی کور بشن بلند صلوات بفرست

    رکـــــــــــــــــــــــــــــــــــوردــــــــــــــــــــــــــــــــی جـــــــــــــــــــــــــدیـــــــــــــــــــــــــــــد در قــــــــــــــــــــطـــــــــــــــــــعه ۲۶

    باقی بقایت
    یا حق

  14. 12221157 می‌گوید:

    http://www.rajanews.com/detail.asp?id=57113
    اینم یه طنز دیگه !
    آدم وقتی سرشناس میشه همینه !

  15. نسترن می‌گوید:

    سلام من چهارشنبه هفته پیش عازم یکی از شهرهای جنوبی بودم .در راه به فکر نوشته های آقای قدیانی افتادم از سر بی حوصلگی، به روزنامه روبروم نگاهی انداختم که شنود جلسه سران کفر با سران فتنه را دیدم. خیلی خوشحال شدم. خواندن یکی از مطالب قطعه ۲۶ در هواپیما، برای من خاطره شد.

  16. 12221157 می‌گوید:

    سالروز تاریخی پرتاب لنگه کفش به سوی شیخ بی سواد
    http://www.yjc.ir/portal/NewsDesc.aspx?newsid=10010043

  17. طه می‌گوید:

    سلام. مصاحبه با لنگه کفشی که سال پیش به سمت شیخ پرتاب شد!!! : http://khatshekan.org

  18. بهار می‌گوید:

    اخه چرا در حق این شیخ ننه جون مرده مظلوم ظلم میکنید چرا کلا به شما که عرض میکنم سخنان قصارشون رو مورد تعرض قرار میدیدحالا انقدر اذیتش کنید که بزاره بره مکه با یه استقبال باشکوه مواجه بشه دیگه بر نگرده ایران اون وقت همتون افسردگی میگیرید به دلیل کمبود مطالب طنز در کشور.

  19. علی شاطری می‌گوید:

    همین نوشتن کافیست

  20. علیرضا کیانی می‌گوید:

    سلام بر حسین قدیانی و تمامی قطعه ۲۶ ای ها
    مطلبی دارم با همه شما عزیزانی که به من لطف داشته اید تا کنون
    عاجزانه خواهش می کنم بخوانید… در انتهای متن اخیر سایت بیانچه
    لینک:
    http://bayanche.ir/?p=574

    (علی شکیبا/ نویسنده بیانچه)

  21. پرستوی مهاجر می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی شبتان بخیر خداقوت
    متنتون عالی بود.به خوب موردی اشاره کردید. خداییش شیخ خیلی پرکار شده ها فکر کنم جبران کم کاری زمانی را می کند که سرش به شهرام گرم بود و داشت پول ها را می شمرد و خبری ازش نبود. اگر بدونیم که شیخ کی می روند نمایشگاه ما هم برویم جهت استقبال بی نظیر از ایشان . فقط شیخ یادت نرود مراقب سرت باشی تازه جاش خوب شده.

  22. جانم فدای رهبرم می‌گوید:

    ماشاءالله،حزب الله
    خدایا این شیخ احمق رو از ما نگیر.اون مهندس بی شعور و اون ممد سوروس یه ذره یاد بگیرن.هیچ خاصیتی که ندارن،حداقل یه خورده بیانیه بدن بخندیم.

  23. محسن می‌گوید:

    دوپیشنهاد:یکی بیادتمام طنزهادرتمام مطبوعات درموردکروبی رویکجاجمع کنه چیز چیزی یعنی جالبی میشه ودیگه اینکه قمیهامراسم بدرقه هم برا آقابگیرندحیفه بی سروصدابرگردند

  24. پرستوی مهاجر می‌گوید:

    راستی آقای قدیانی بااینکه می دانیم که سرتان خیلی شلوغ است و متنهای زیادی می گذارید ولی یادتان نرود تعداد متنهایی که قولشان را داده اید و بدهکار هستید زیاد شده است ما منتظریم.
    سید شما هم خسته نباشید. خدا نگهدار همه ستاره ها و حضرت ماه

  25. آذرخش می‌گوید:

    سلام
    هنوز نخوندم. فقط خواستم بگم عمرا کسی نمی تونه به شیخ بیسواد برسه.

  26. رویا می‌گوید:

    شیخ بی سوات !

  27. شیما_اهواز می‌گوید:

    سلامی به بلندای همت مقتدایم سید علی و پهنای سعه ی صدر حضرت ماه.تقریبا دو ماهی هست که به طور کاملا اتفاقی از طریق خواندن یکی از مطالبتون در رجا نیوزی که هر روز می خونم، وارد وبلاگ مطهرتون شدم و از خواندن نوشته هاتون بسیار شکر گزار خداوندم چرا که نظر رحمتش بر من ،آشنایی با خوبانی چون شما و خوانندگان مطالبتون شد و این اولین باره که نظر می دم چون همیشه با خودم فکر می کنم که با این همه سر شلوغی و فعالیت وغیره، وقتتون رو می گیرم اما چون هر روز تقریبا ۴ الی ۵ ساعت فقط و فقط مشغول خواندن مطالبتون هستم و تمامی نظرات رو هم می خونم و ایشالله تا اواخر آذر ، تموم مطالب آرشیو شده هم خواهم خوند و باید بگم که متعجبم از اینکه اولین باریه که با وجود ۲۷ نفر آنلاین، هنوز کسی نظر نداده و من ترغیب شدم براتون بنویسم و از شما و تموم خواننده های قطعه ی مطهر ۲۶ التماس دعای فراوان طلب کنم چون من یکی از اعضای خانواده ای به شدت اصلاح طلب هستم که از امور سیاسی بی خبر بوده و در انتخابات ۸۸ هم به پیروی از خانواده یکی از طرفداران جنبش سبز اموی بودم اما با توجه به تشریف فرمایی حضرت ماه به استان کردستان و دیدار ایشون به عنوان نخبه ی فرهنگی و فکر کردن به حرفاشون و بسیاری عوامل دیگه ، من الان از رویش های بعد انتخاباتم که حال از فداییان ولایتم و ازسمت اکثر اقوام و اطرافیان به این علت طرد شدم اما روز به روز در این راه راسخ تر می شم چون ایمان دارم رهبرم در این دوران پرفتنه افتخار علی(ع) ست و ناخدای با خدای سفینه ی انقلاب است. از قلم پر گوهر سرخ نشانتان سپاس گزارم و برایش آرزوی آینده ای درخشان آرزومندم. از شما و تمام خواننده های خوب این قطعه ی مطهر طلب دعای خیر می کنم. ایشالله که به زودی نمازمان را در بیت المقدس به امامت مقتدای خوبان حضرت ماه بخوانبم و از برای تعجیل در فرج حضرت خورشید آماده شویم . عاقبت به خیر باشید در خط ولایت. التماس دعای فراوان

  28. سحر می‌گوید:

    سلام
    هیه :D….بعد یه گریه نسبتا حسابی اومدم این متن رو خوندم روح و جسمم شاد شد.مرســــــــــــی….بامزه بود.
    خدا شما رو که اینطوری از تپل ترین اپوزیسیون نظام برامون مینویسی رو از ما نگیره.آمین.

  29. مسعودساس می‌گوید:

    سلام
    کلاً که به شما عرض می کنم خدا این شیخ رو از ما نگیره
    بساط خنده ای برا خودش
    مـــــخـــــــلــــــــــصــــــــــیــــــــم اســـــــــاســـــــــــــی
    شادی روح امام(ره) و شهدا و سلامتی حضرت آقا صلوات

  30. محمد حسین حیدری می‌گوید:

    اگر نوش دارو پس از مرگ سهراب ، کارگر است و اگر حسنی با جمعه ها به مکتب رفتن باسواد می شود ، حکما در قم پرسه زدن این روزهای «آقای پرسه در مه» حول ماه ، نشانه ولایت مداری است ! اما افسوس که آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. معیار نزدیکی به ماه فاصله جغرافیایی نیست. مالک ما درلبنان که جای خود دارد ، در نیویورک هم از حضرت ماه دور نیست! قم به جای خود، «آقای پرسه در مه» اگر در خود بیت رهبری هم بیتوته کند بازهم از جرگه خواص مردود خارج نمیشود. من یقین دارم این روزها شهردار تهران آرزو می کند ای کاش شهردار قم می بود تا بهانه ای برای گرد ماه چرخیدن پیدا کند . مبادا که در تظاهر به ولایتمداری از رقیب بی بصیرتش جا بماند.

  31. محمد حسین حیدری می‌گوید:

    زرادخانه بصیرت ملت ایران پر است از سلاح های روز آمد و راهبردی. یکی از معروفترین آنها پتکی است به نام پتک جمهوریت که هر کس را توفیق اصابت آن دست داده ، مستقیما به جرگه مردگان سیاسی پیوسته. بصیرت ما مقوم حافظه تاریخی ماست و حافظه تاریخی ما هرگز پرسه زنندگان در مه ، خواص مردود ، ناطقان مسکوت ، شهرداران فتنه و نویسندگان نامه های سرگشاده را از یاد نخواهد برد ، حتی اگر حول ماه پرسه بزنند!

  32. محمد حسین حیدری می‌گوید:

    جمعه به مکتب رفتن حسنی و نوش داروی پس ازمرگ سهراب ، زبان حال این روزهای «آقای پرسه در مه» است. یقینا پرسه زدن این روزهای او حول ماه ، خاطره پرسه زدنهای او در غبار فتنه را از یاد ملت نخواهد برد. این غریبه در قم چه می کند؟ ماه بیش از هر چیز از بصیرت اهل قم تجلیل کرده است. کسی که نماینده مردم قم باشد در مجلس ، هیچگاه پرسه نمی زند در مه آن هم در اوج فتنه. چه فکری درمخیله او می گذرد؟ «آقای پرسه در مه» وصله نا چسب قم است. اهل قم پاکدستند و غنی ، کسی که نماینده قم باشد چوب حراج به ۲۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیارد تومان اموال بیت المال نمی زند ! اهل قم معلمشان در ولایت مداری فاطمه ثانی (سلام الله علیها) است ، نماینده شان حکم رهبری را به رای نمی گذارد ! قمی ها نجیبند و با وقار ، نماینده شان اگر رئیس مجلس باشد ، طنین خفه شو ، بتمرگ ، پف… در مجلس به گوش نمی رسد. قمی ها بهترین عمارهای ولایتند ، وکیلشان هنگامه سروش «این عمار؟» پنبه در گوش نمی کند. قمی ها چون مادر انقلابند و چون کوه پشت ماه ، آماج حملات تروریستی رسانه های ضدانقلابند ، با این وجود طی ۸ ماه فتنه ، «آقای پرسه در مه» از هر گزندی مصون مانده است! قمیون علمدار اصول انقلابند ، وکیلشان هرگز فراکسیون اصولگرایان را به تعطیلی نمی کشاند. قم پایگاه پادشاه عقول مرتضی مطهری است ، داماد واقعی شهید مطهری با پسر ناخلفش جفت نمیشود! قمی ها استادن در تولی و تبری ، نماینده شان فتنه گران را به دوستی بر نمی گزیند…

  33. 12221157 می‌گوید:

    آخه شما چرا این استعداد درخشان شیخ رو دست کم می گیرین !
    ایشون فقط یه روز در هفته استراحت دارن، تازه این همه مصاحبه ومسوولیت های سنگین وسوزه های نو به نو !
    من دنبال نشونی گینس می گردم که اون جا ایشون رو برای ثبت این همه رکورد جدید معرفی کنم !
    البته می ترسم بعد از شناسایی دزدیده بشن اونوقت ما چیکارکنیم !

  34. 12221157 می‌گوید:

    این جدول زمان بندی شده ای که گفتین اگه تنظیم بشه چیز جالبی میشه !

  35. بی.سیم.چی می‌گوید:

    “به نام پروردگار رهبرم سید علی”

    امروز آمده ام تا تحفه ای از طرف لشکر ۶۱ به تمام ستارگان حضرت ماه تقدیم کنم. آن را پذیرا باشید.
    کلیپ نماهنگ از تمثال امام خامنه ای

    دانلود با کیفیت عالی و در قالب MP4 در حجم۱۰Mb

    (مخصوص موبایل) دانلود با کیفیت پائین و در قالب ۳GP در حجم۲٫۵Mb

  36. اندیشه روشن می‌گوید:

    سلام علیکم

    یکی از طنزهای بسیار خوبتون بود این طنز … البته از نظر ما که گاهی منتقد طنزهایتان هستیم!

    خداقوت

    ما هم به روزیم با”پازلی از رهنمودهای رهبر معظم …”

    یاعلی

  37. آذرخش می‌گوید:

    عالی بود و تاسف بار.

    چطور یه نفر می تونه اینقدر احمق باشه که اینجوری خودش رو مضحکه کنه.

    ولی به هر حال خدا این شیخ رو از ما نگیره. حالاها به روحیه احتیاج داریم.

  38. راز می‌گوید:

    اینجا تهران…هفت امین شب بدون حضرت ماه…شهر به نفس نفس افتاده آقا جان برگرد…

  39. سیداحمد می‌گوید:

    سلام به داداش حسین عزیز تر از جان و
    همه دوستان.

    طنز زیبائیست؛
    ممنون داداش جانم.
    بسیار لذت بردیم.

    خیلی مخلصیم داداش حسین بسیجیها.

  40. سیداحمد می‌گوید:

    داداش جان چرا آمار سایت نمایش داده نمیشه؟

  41. amir می‌گوید:

    حرف (گفت و شنود)

    گفت: سایت جرس- حلقه ماسونی لندن- از قول زهرا رهنورد نوشته است؛ «برای من کاندیداتوری شوهرم اهمیتی نداشت، من در کنار او قرار گرفتم که حرف های خودم را بزنم».
    گفتم: عجب زمانه ای شده، همسر یکی از عوامل بازداشت شده فتنه هم که هر از چندگاه به ملاقات شوهرش می رود و بعد از قول او حرف هایی می زند، وضعیتی مثل همسر موسوی دارد.
    گفت: چطور مگه؟!
    گفتم: یکی از نزدیکان آنها گفته است که این خانم هم به بهانه ملاقات با شوهرش، حرف های خودش را می زند و چیزهایی را به شوهرش نسبت می دهد که مانع آزادی او شود.
    گفت: چرا؟!
    گفتم: برای این که اگر شوهرش آزاد شود دیگر این خانم فرصت خودنمایی و مطرح شدن را از دست می دهد.
    گفت: راست میگی! عجب زمانه ای شده! خب حالا چه عیبی دارد که همسر آن زندانی و این پیرزن هم آرزو به دل نمانند.
    گفتم: اشکالی نداره! ولی عوامل فتنه اعتراض دارند که این یکی باعث آبروریزی و آن یکی مانع آزادی شوهرش است.
    گفت: ای بابا! آخه کسی که به حرف اینها گوش نمی کنه و اهمیتی نمیده! بذار حرفشون رو بزنند.
    گفتم: چه عرض کنم؟! پیرزن پرحرفی با دیدن «برنارد شاو» ادیب نکته سنج و شوخ طبع انگلیسی، شروع کرد به حرف زدن با او. بعد از نیم ساعت که یک نفس حرف زده بود گفت؛ ببخشید آقای «شاو» که مزاحم شما شدم و برنارد شاو گفت؛ نه مادر! ادامه بده! من حواسم جای دیگر است.

  42. آذرخش می‌گوید:

    سیداحمد بزرگوار
    با سلام
    اگه یادتون باشه اون شب رکورد شکنی آمار قطعه ۲۶ هم وبگذر یه شیطنت هایی کرد.
    فکر می کنم الان هم مثل همون موقع باشه با توجه به مسئله ای که برادرمون مصطفی فرمودن.
    چون توی سایت های دیگه مشکلی نداره.

  43. دانشجو می‌گوید:

    سلام
    نوشته شما رو که خوندم یاد افاضات دانشجویان مدعی خودمون افتادم
    یکیشون می گفت کروبی بهترین گزینه بود ودومی می گفت که مردم هنوز آمادگی اومدنشو نداشتن (جهان سومین دیگه)

    وبقیه؟بقیه هم تایید کردند.

  44. خط شکن می‌گوید:

    سلام بر حسین آقا و سید احمد عزیز
    داداش چه کردی . خدا شاهده نیم ساعت تمام خندیدم و دوستان نیز هم

    یا حق

  45. م.طاهری می‌گوید:

    کروبیات همیشه عالی هستند

  46. ابوالفضل می‌گوید:

    سلام به شما که عرض کنم
    نظر قبلی من چرا حذف شده؟
    شما در مقابل یک انسان شریف نجیب میایین نظرشو بر میدارید
    ۳۰۰میلیونم خرج کردم رفت
    (یه سوال چرا نظر قبلیم نیست)

  47. فروتن می‌گوید:

    سلام. عالی بود!

  48. بهار می‌گوید:

    سلام وقتی نظرات رو میخوندم……………………………….
    سیداحمد: لطفا بفرمائید کجا چنین موردی پیش آمده؟ در نظرات کدام پست؟

  49. صبا می‌گوید:

    دنیای عجیبی ست در نظرات خواندم کسی نوشته بود”آقا جان برگرد” ولی ما میگوییم آقاجان بمان
    جالبست همه می گوییم آقاجان اینجا باش

  50. بهار می‌گوید:

    در پستی که به نام علی شاطری گذاشته شده مورخ ۳ ابان ساعت ۲۲:۱۲
    سیداحمد: دلیل این اتفاق برای بنده هم روشن نیست! هیچ عمدی در کار نبوده! آن کامنت با همان نام ارسال شده بود؛ تغییر نام توسط بنده صورت نگرفته، مطمئن باشید بزرگوار.

  51. لجمن می‌گوید:

    درباره ی محسن که پیشنهاد بدرقه ی امام را در قم داده بود باید بگویم تا الان هرکاری کرده ایم لحظه ی دقیق عزیمت ایشان را به ما نمی گویند .
    آن روز که آمدی قیامت کردیم / با شور و شعف تو را زیارت کردیم / دیگر مرو پیشمان بمان آقا جان/ ما تازه به روی ماهت عادت کردیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.