این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    من حاضرم مسیحی بمیرم اما مثل مسیح مهاجری مسلمان نباشم.

    احسنت به شما.
    شکی در این نیست که مسیح مهاجری نوکر هاشمیست.

  2. ناشناس می‌گوید:

    حنجره قلمت برای همین یک قلم، جای بوسیدن دارد داداش حسین.
    آقایان با مقاله هایشان خود را لو می دهند که ” مسیح مهاجری نوکر هاشمی است؛ نه پیرو ولایت فقیه.”

  3. سحر می‌گوید:

    اسمشو شنیدم ولی نمیشناسمش فقط نمیدونم کی بود زیاد حرف مفت در مورد احمدی نژاد و کاراش زده بود.با این وجود؛ نه..شکی نیست.

  4. هپلی می‌گوید:

    سلام

    چون درست و حسابی نمی شناسمش سکوت می کنم اما اگه شما میگی اینجوریه ، خب لابد هست دیگه

  5. سیداحمد می‌گوید:

    واقعا احسنت به این شجاعت
    احسنت به این شهامت.

    داداش نوکرتم به خاطر این شهامتت.

  6. هپلی می‌گوید:

    ولی عجب اسم جالبی داره ها… مسیح مهاجری

  7. فائز می‌گوید:

    این جورها آدم ها از عطوفت آقا سوء اسفتاده می کنن و ولابد فکر می کنن زرنگ هم هستن .کوتاهی از خود ماست که این ها این قدر راحت کارشونو می کنن

  8. ناشناس می‌گوید:

    متن کامل سینه چاکی مسیح مهاجری برای هاشمی:
    http://www.inn.ir/newsdetail.aspx?id=54917

  9. ناشناس می‌گوید:

    در حاشیه سینه چاکی “مسیح مهاجری” برای هاشمی:
    http://rajanews.com/detail.asp?id=64288

    http://daneshtalab.com/extrapage/008

    http://www.inn.ir/newsdetail.aspx?id=55091

  10. سحر می‌گوید:

    ممنون از “ناشناس” برای لینکها.
    مثل اینکه به جمع اسمهایی که بهشون حساس بودیم و دنبال میکردیم چه افاضاتی فرموده اند یه اسم جدید هم اضافه شد! نسلتون کنده بشه الهی.

  11. amir می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین عزیز وسید احمد گرانقدر
    وبا تشکر از دوست گرامی دیوونه داداشی
    ما هستیم

  12. طهورا می‌گوید:

    و سلام قولا من رب رحیم
    داداش حسین ، طیب الله !
    مسیح مهاجری که نه مسیح بلکه همان یهودا ی فتنه است را به زودی از جمهوری اسلامی اخراج میکنیم مگر آنکه به راه حق و ولایت بازگردد. که با یک دل دودلدار ممکن نیست .
    یا با علی باید بود یا با معاویه ! یا در خیل کربلای حسین یا درسپاه عمرسعد و یزید ! اینجا حد وسطی نیست.
    یا حق یا باطل !
    یا علی

  13. amir می‌گوید:

    حسین قدیانی:
    ما بیداری شما را قبول نداریم، خواب تان را قبول کنیم؟
    http://iusnews.ir/?pageid=116509&ما بیداری شما را قبول نداریم، خواب تان را قبول کنیم؟&1389-07-13

  14. amir می‌گوید:

    ایست ! از بازرسی خبری نیست (یادداشت روز)

    در گزاره های زیر دقت کنید؛
    ۱- به طور متوسط در هر ماه ۱۰ تن مصنوعات طلا و جواهر واردکشور می شود که میزان سالانه آن ۱۲۰ تن یعنی ۱۲۰ هزار کیلوگرم است.
    ۲- مطابق بررسی های کارشناسانه و محاسبات و تحقیقات میدانی وزارت صنایع، ۹۰ درصد این مصنوعات به طور قاچاق وارد کشور می شود.
    ۳- قاچاق ۹۰ درصدی مصنوعات طلا و جواهر را علاوه بر وزارت صنایع، مؤسسه استاندارد و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی نیز در بررسی های جداگانه خود تایید کرده ا ند.
    ۴- ۹۰ درصد از ۱۲۰ تن، مساوی است با ۱۰۸ تن، یعنی سالانه ۱۰۸ تن مصنوعات طلا و جواهر از طریق غیرقانونی و قاچاق وارد کشور می شود.
    ۵- ۱۰۸ تن برابر ۱۰۸ میلیون گرم است.(۱۰۰۰*۱۰۰۰*۱۰۸)
    ۶- قیمت یک گرم طلا- در حال حاضر- مبلغ ۳۴هزار تومان است. بنابراین ارزش ۱۰۸ تن طلای قاچاق که در طول یک سال وارد کشور می شود ۳۶۷۲ میلیارد تومان است. اشتباه نکرده اید ۱۰۸ میلیون گرم – ۱۰۸ تن- را در عدد ۳۴۰۰۰ ضرب کنید. بله! درست محاسبه کرده اید حاصل ضرب مساوی است با ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۶۷۲/۳ تومان یعنی سه هزار و ششصد و هفتاد و دو میلیارد تومان… مغزتان سوت می کشد! نمی کشد؟!
    ۷- تقریبا تمام سود واردات سالانه ۱۰۸ تن مصنوعات طلا و جواهر قاچاق در جیب یک گروه ۶ نفره می رود! به بیان دیگر، هریک از این ۶ نفر سالانه سود حاصل از فروش ۶۱۲ میلیارد تومان مصنوعات طلا و جواهر قاچاق را به جیب نامبارک خود می ریزند.
    ۸- یکی از این ۶ نفر برای یک سال فقط ۱۵۰ هزار تومان مالیات می پردازد، یعنی ماهیانه ۱۲ هزار و پانصد تومان و این در حالی است که یک کارگر و یا کارمند با حقوق ماهیانه ۶۰۰هزار تومان، برای هر ماه مبلغ ۱۶هزار و ۲۵۰ تومان مالیات حقوق می پردازد. یعنی ۳هزار و هفتصد و پنجاه تومان بیشتر از آن تاجر قاچاقچی طلا و جواهرات. منصفانه است؟! کارمند و کارگر که حرفی ندارد. حقوق خود را بعد از کسر مالیات دریافت می کند و با تخفیف های مالیاتی که دولت برای حقوق بگیران در نظر گرفته است شاکر نیز هست زیرا می داند در قبال مالیاتی که پرداخت می کند از امکانات عمومی برخوردار می شود و البته بر این باور – بخوانید توهم- است که کلان سرمایه داران در قبال برخورداری چند صد برابری از امکانات عمومی، مالیات های کلان هم پرداخت می کنند! و چه تصور باطلی!
    ۹- همین گروه ۶ نفره از صنف طلا و جواهر با قاچاق سالانه ۳۶۷۲میلیارد تومان، با بهره گیری از عوامل اجاره ای، حمایت های بیرونی و پشتیبانی روانی تبلیغاتی رسانه های بیگانه، بازار طلا و جواهر را به تعطیلی کشانده اند. آنها دو سال قبل نیز، هنگامی که «قانون مالیات بر ارزش افزوده» وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده بود، با توهم پراکنی و دروغ بافی درباره اهداف این قانون، نه فقط تن به اجرای آن ندادند بلکه به فریب افکار بازاریان محترم و هم صنف های خود نیز دست زده و بازار را به تعطیلی کشاندند. و متاسفانه دولت به جای تاکید بر اجرای قانون با این کلان سرمایه داران مفت خور و باج خوار مدارا کرد و عملیات اجرایی قانون مالیات بر ارزش افزوده را به تعویق انداخت. در آن هنگام، آخرین بهانه این گروه آن بود که ابعاد قانون یاد شده روشن نیست و نیاز به شفاف سازی دارد! این بهانه در حالی پیش کشیده شد که «قانون مالیات بر ارزش افزوده» بعد از مدتها بحث و بررسی همه جانبه، تحقیقات میدانی، رایزنی با کارشناسان اقتصادی، مقایسه با سیستم های مالیاتی سایر کشورها و مشورت با صاحبان اصناف و بازاریان متعهد در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده بود و بهانه گروه مورد اشاره پایه و اساسی نداشت.
    ۱۰- دو سال بعد، یعنی همین روزها و پس از آن که مسئولان محترم مالیاتی با حوصله و سعه صدر مثال زدنی، به شرح و توضیح درباره مفاد قانون یاد شده و ابعاد و اهداف آن پرداختند و طی نشست های پی درپی با مسئولان اصناف، ضرورت اجرای این قانون و احقاق حق ملت را گوشزد کردند، اکثریت قریب به اتفاق بازاریان که همواره از اقشار مومن و متعهد کشور بوده و هستند، بر لزوم اجرای آن تاکید ورزیدند که تشکر و قدردانی سازمان مالیاتی کشور را نیز در پی داشت. اما، همان گروه ۶ نفره که ارقام چند میلیارد تومانی برایشان مثل «علف خرس» است، به مقابله با اجرای قانون یاد شده برخاستند و با بهره گیری از اهرم تطمیع و تهدید!! باردیگر کرکره ها را پائین کشیدند.
    ۱۱- یکی از اعضای متعهد صنف طلا و جواهر بازار که دیروز مغازه خود را تعطیل کرده بود در تماس با کیهان و در پاسخ به سوال ما که شما دیگر چرا؟!… گفت؛ «گزارش وزارت صنایع کاملاً درست است که ۹۰درصد طلا و جواهرات به صورت قاچاق وارد کشور می شود. این واردات قاچاق در اختیار تعداد انگشت شماری از دانه درشت های صنف ما قرار دارد. مصنوعات طلا و جواهر قاچاق که به صورت فله ای معامله نمی شود! این مصنوعات از طریق مغازه های طلافروشی به مشتریان عرضه می شود. بنابراین، می توانید حدس بزنید که اگر آن تعداد انگشت شمار و دانه درشت، از عرضه طلا و جواهر به مغازه های ما خودداری کنند، کسب و کار ما به طور جدی آسیب می بیند و مشتریان خود را از دست می دهیم. ضمن آن که آنان اهرم های فشار دیگری هم در اختیار دارند.» (اظهارات ایشان نقل به مضمون است که با حفظ امانت در محتوای کلام در این یادداشت آمده است).
    این برادر طلافروش درباره اهرم های دیگر دانه درشت های صنف خود چیزی نگفت و حتی از نام بردن آنها نیز خودداری کرد و هنگامی که خبرنگار ما اسامی برخی از دانه درشت ها را به زبان آورد، پاسخ ایشان سکوتی معنادار بود! سکوتی که می تواند به معنای تایید حدس و اخبار دریافتی کیهان باشد!
    ۱۲- و اما؛ قانون «مالیات بر ارزش افزوده» چیست؟ مگر نه این که این مالیات ۳درصدی از خریدار دریافت می شود، بنابراین چرا دانه درشت های صنف طلا و جواهر از اجرای آن به وحشت افتاده اند؟! تعجب آور نیست؟ هست! راستی چرا؟!
    به خبر زیر توجه کنید:
    گروه مورد اشاره در ملاقات با مسئولان مالیاتی اعلام کرده اند برای پرداخت کل مبلغ مالیاتی که مطابق محاسبه دولت باید از آنها اخذ شود آمادگی دارند و هر مبلغی را که مسئولان مالیاتی اعلام کنند پرداخت خواهند کرد، به شرطی که دولت از اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده در خصوص صنف طلا و جواهر صرفنظر کند! به بیان دیگر مشکل آنها پرداخت مالیات نیست، چرا که مالیات یاد شده همانگونه که اشاره شد اولاً؛ در مقایسه با گردش مالی دانه درشت های این صنف، بسیار ناچیز و کم اهمیت است و ثانیا؛ این مالیات ۳ درصدی از مشتریان دریافت می شود.
    اکنون به پرسشی که در صدر این بند از یادداشت مطرح شده است بازمی گردیم؛ چرا دانه درشت های صنف طلا و جواهر، یعنی همان گروه ۶ نفره- و یا حداکثر چند نفر دیگر از آنان- از اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده وحشت دارند؟ توجه کنید؛ از اجرای قانون و نه از پرداخت مالیات. چرا؟!… بخوانید!
    ۱۳- کارکرد قانون مالیات بر ارزش افزوده را می توان در یک جمله خلاصه کرد «شفاف شدن معاملات و مبادلات کالا» و به بیان همه فهم تر؛ «صدور فاکتور خرید و فروش برای مصنوعات طلا و جواهر.» یعنی آقای طلافروش، این کالا را از کجا خریده ای؟ به چه قیمت؟ و به چه کسی یا کجا فروخته ای؟ با چه قیمت؟… آیا صدور فاکتور برای تبادل کالا زحمتی دارد؟ معلوم است که ندارد! آیا، به سود حاصل از فروش آن لطمه ای می زند؟ معلوم است که نمی زند! پس مشکل چیست که آقایان حاضرند کل مبلغ مالیات را بپردازند، اما برای خرید و فروش و گردش کالا سند و فاکتور به دست کسی ندهند؟! پاسخ روشن است. اگر صدور فاکتورهای خرید و فروش به همان ترتیب که در قانون پیش بینی شده است صورت پذیرد، نهایتا به ۹۰ درصد مصنوعات طلا و جواهر یعنی ۱۰۸ تن طلا و جواهر قاچاق با قیمت نجومی ۳۶۷۲ میلیارد تومان در سال می رسد و معلوم می شود که آقایان قاچاقچیان محترم! ۹۰ درصد مصنوعات طلا و جواهری را که به بازار عرضه کرده اند از طریق قاچاق وارد کشور فرموده اند!! فقط همین! آیا همین نکته به تنهایی نمی تواند اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده را برای دانه درشت های قاچاقچی تبدیل به یک کابوس کند؟! می تواند و کرده است. دقیقا به همین علت است که حاضرند مالیات وضع شده را بپردازند ولی تن به شفاف سازی ندهند. یعنی ایستگاه «ایست و بازرسی» را به صورت ایست! بدون بازرسی! می پسندند!
    ۱۴- مالیات نه حق دولت، بلکه حق ملت است و نظارت بر ورود و خروج کالا نیز چنین است. بنابراین، دولت و مجلس و دستگاه قضایی کشور به عنوان نمایندگان مردم حق ندارند این حق مسلم ملت را نادیده بگیرند و غارتگران بیت المال را به حال خود رها کنند. برای نظام جمهوری اسلامی که پرچمدار عدالت خواهی است و به همین منظور پنجه در پنجه قدرت های استکباری انداخته و آنان را به زانو درآورده است، شایسته- و بایسته هم- نیست که از کنار باج خواهی و غارتگری کلان سرمایه داران بی تفاوت عبور کند. مخصوصا آن که اکثریت متعهد صنف یاد شده نیز از این عده اندک و کم شمار دل پرخونی دارند…چرا یک بار و برای همیشه به این بازی خاتمه نمی دهید؟! راستی! آیا هیچ تصور کرده اید که اخلال در عرضه طلا و جواهر چه مصیبت خنده داری است؟!
    حسین شریعتمداری

  15. امید می‌گوید:

    السلام علی المهدی و علی آبائه

    مسیح مهاجری، مشاور دو رئیس جمهور (هاشمی و خاتمی) بوده، همیشه هم در جلسات زیر مجموعه مجمع تشخیص شرکت می کرده، این آقا از نزدیکترین افراد به هاشمی و حسن روحانی است؛ البته این روزنامه از عملکرد روحانی در پرونده هسته ای، انتقادات تندی داشت، مهاجری در ماجرای تحصن مجلس ششم هم از نمایندگان انتقاد می کرد، و سینه چاکی وی برای هاشمی که جای بحث ندارد، حرف حق را قشنگ گفتید:
    فریب این را نخورید که در این روزنامه گاهی “آقا” تیتر یک می شود. در ۲ راهی “هاشمی” و “امام”، در ۲ راهی ولایت آقازاده ها و ولایت “آقا”، شک نکنید که مسیح مهاجری طرف باطل را می گیرد و مگر تا الان نگرفته؟ مسیح مهاجری نوکر هاشمی است؛ نه پیرو ولایت فقیه.

  16. امید می‌گوید:

    البته ماجرای جمله معروف ( که هر … رئیس جمهور شود الا احمدی نژاد) هم، در جلسه هماهنگی های مطبوعاتی با مسیح مهاجری توسط هاشمی گفته شده…

  17. چوب خدا می‌گوید:

    سلام
    عجب متن تندی بود
    خوشمان آمد
    ترکوندید بیچاره رو

  18. عزیز می‌گوید:

    “این قبیل تصاویر مصداق شرک است؛ برش دارید”.
    اتفاقاً این قبیل جمله ها آدم را یاد وهابی های عربستان و بغض و عنادشان می اندازد. شما هم بغض و عنادتان را اینچنین عیان نکنید.
    داداش حسین و تمام ستاره های قطعه ۲۶ سلام . خوشم می آید که نسبت به تمام موضوع ها حساس و بیدار هستید و روشنگری می کنید. از شما متشکریم.خدایارو یاورتان.

  19. ya zeinab می‌گوید:

    احسنت! آفرین به این شجاعت!
    به این ایمان دارم که در اسم هر شخصی رمزی نهفته است! مسیح مهاجری!!

  20. خان باجی می‌گوید:

    سلام علیکم
    این آقا ، تقریبا” دو سال پیش توی یکی از سایتهای خبری در مورد اینکه دروغ خوب است یا بد ؟ گفته بود دروغ بد نیست و گفتنش بعضی مواقع اشکال نداره . مثلا در زمان جنگ دروغ زیاد گفته می شد .
    ( لینک خبر رو ندارم و خبر رو نتونستم دقیقا نقل کنم مضمون حرفش این بود ) ..
    لابد اون موقع زمان جنگ اینها میگفتن ( همه چی آرومه ) یعنی اینکه ( بچه های ما تشنه و بدون تجیهزات لازم) دارن پرپر میزنن .
    گفتم تجهیزات ،یاد حرف محسن رضایی افتادم . میگفت اگر تجیهزات نظامی نداریم عوضش سپر گوشتی داریم . حالا نمی دوم چرا این پسرش منافق تر از خودش نرفت سپر گوشتی بشه . خب اگر میرفت جبهه کی میرفت اونور آب با رادیو بیگانه مصاحبه کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟
    امیدوارم مسیح مهاجری و هر کسی که سالوس وارانه رفتار میکنند بیشتر از پیش رسوا شوند . آمین

  21. نسترن می‌گوید:

    منم زیاد نمی شناسم ولی به هر حال شناخت شما بهتر است از این جماعت منافق.هر چه شما بگویید.

  22. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر حسین*

  23. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    “مسیح مهاجری به آن مسیحی ای می گویند که به دین اسلام مهاجرت کرد. اما شما؟….”

    #آقای مسیح مهاجری!
    این قبیل اسامی مصداق نفاق است!! برش دارید!!!!!!

  24. زینب می‌گوید:

    دست مریزاد زنده باشید. واقعا با این مطلب به جا دلمان را شاد کردید.خدا این شجاعت را از شما نگیرد.
    در منافق بودن این فرد هیچ کس شکی به دلش راه ندهد.نمی دانم چقدر در احوالات این روزنامه دقت کرده اید اما اثباتش کار سختی نیست.مثلا مدام داستان سرایی میکند راجع به تحمل انتقاد و حتی ناسزا از سوی رهبر جامعه و کد می آورد از سیره ی مولا که چطور و فلان اما در جواب اتنقاد مودبانه ریس دستگاه قضا از عالیجناب یک سر مقاله بلند بالاو البته آبکی می نویسد که شما بی احترامی کردید به عالیجناب!!!یعنی یک عده معلوم الحال در خیابان بدترین توهینها را به آقا بکنند اشکالی ندارد اما به عالیجناب کسی نباید بگوید بالای چشمت ابروست.این یکی.دیگر اینکه یک تیتر مثبت از کارهای دولت امکان ندارد بزنند همش منفی بافی.مصداق بارز موریانه هایی که آقا می فرمودند.رسالت بزرگ دیگر این روزنامه وزین و با ارزش!به جان هم انداختن دولت و مجلس است.بازهم به تیترها دقت کنید مطلب دستتان می آید

  25. علیکمال می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    خیلی دوست دارم بدونم توی این دور و زمونه کی مثل داداش حسین، … داره از این متنا کار کنه؟
    زت زیاد

  26. 313 می‌گوید:

    ……………………………….؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

  27. میثاق می‌گوید:

    عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

  28. غلامرضا می‌گوید:

    باریکلا داداش ای ول.عالی بود!جیگرمان خنک شد!

  29. چای پولکی می‌گوید:

    کاش یه متن هم در نقد این یارو، عادل فردوسی پور می نوشتید. فکر نکنم کسی جز شما بتونه حال این زبون دراز بی ادب رو اساسی بگیره. انقدر ازش بدم می آد که حاضر شدم قید دیدن بازی ایران و برزیل رو بزنم، ولی صدای این مردک رو نشنوم.

  30. مجید می‌گوید:

    سلام
    کاش یک دفعه هم از صفحه بندی چرت کیهان و بی محتوایی ۱۴صفحه و نیم اش (بجز نیمه بالای صفحه۱ و کل صفحه۲) انتقاد کنی…من که مدتهاست به جای کیهان جوان میخرم!

  31. فومن می‌گوید:

    سلام………. داش حسین دمت گرم … حرف دل زدی … ولی نمیدونم با این وضعیت چرا این روزنامه همچنان داره تو ادارت توزیع میشه

  32. طیبه می‌گوید:

    با سلام
    مدتهاست که دنبال وبلاگتون میگردم من کتاب نه ده شمارو خوندم واقعا قلم بی نظیری دارید من تا به حال هیچ جا چنین متن های قشنگی رو نخونده بودم ولی جای تعجب نداره که چرا اینقدر قلم قشنگی دارید چون وقتی وصیت نامه پدرتونو خوندم فهمیدم تازه فهمید که پسر کو ندارد نشان از پدر یعنی چی…
    پدر منم جانبازه توروخدا یه مطلب در مورد این سهمیه دانشگاه بنویسید مارو تو دانشگاه ول نمیکنن البته من چیزی نگفتم چون منم مثل همه بچه های شهیدو جانباز به پدرم افتخار میکنم اما به ماها میگن سهمیه داشتین که قبول شدین حتی استادا میگن اینایی که سهمیه دارن حق خیلیارو خوردن!!!!
    التماس دعا
    یا علی

  33. ناشناس می‌گوید:

    زمانی روزنامه جمهوری ندای اسلام را فریاد می کرد
    البته این مال خیلی قدیمهاست قبل از اینکه آقای مهاجری به شیپورچی هاشمی معروف بشه

  34. نا شناس می‌گوید:

    [“آقای دوربینی” مدیر مسئول این روزنامه می شد بهتر درمی آورد این روزنامه را. یک روز نشد ما این روزنامه را ورق بزنیم، عکس آقای دوربینی را درش نبینیم!!]…
    عجب کنایه ای!!!!!!!!!!!

  35. خواهر بسیجی می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی . ایندفعه که متنت رو خوندم دلم حسابی خنک نشد . ببخشید ایراد میگیرم ولی چرا از چاپلوسی این آقا واسه خاتمی هیچی نگفتی؟؟!!!‌ بخدا جیگرم آتیش گرفت وقتی عکس این آقای مهاجری رو در حالی که کیک!!!!!‌برای جشن تولد اون خاتمی جاسوس ملعون گرفته بود و عین بچه کوچولوها باهاش با افتخار عکس گرفته بودند! رو دیدم. آخه پیرمرد تو رو چه به جشن تولد گرفتن واسه خاتمی؟!!!

  36. محرم می‌گوید:

    حیف اسم مسیح که روی تو گذاشتند
    فکر کبم این برادرای مسیحی به خونت تشنه باشند
    باید اسمتو میگذاشتند قدم هاشمی مهاجری!!!!

  37. ثمینه می‌گوید:

    ایول!
    خیلی قشنگ نوشتین. خوشم اومد.

  38. مرتضی می‌گوید:

    حیف که شما هم ضد ولایت شدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.