نگذاریم سر از تن “وطن” جدا کنند

۹۱ روز تا عاشورا

آری؛ کل ارض کربلا، کل یوم عاشورا اما لا یوم کیومک یا عاشورا

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس

کاری از وبلاگ گروهی آنتی بالاترین:

یکم: در ایام انتخابات ریاست جمهوری که واقعا یادش به خیر آن همه شور و هیجان، روزنامه ای که تازه از راه رسیده بود، خوش درخشید. چه بسیار که تیتر یک “وطن امروز” همان درد دل مردم بود و این فقط وطن بود که جگر این را داشت “خاندان هاشمی علیه احمدی نژاد” را تیتر یک کند. خوب یادم هست در اجتماع پرشور مصلی بیشترین روزنامه ای که دست مردم دیده می شد وطن امروز بود. بعد از انتخابات هم وطن از پس امتحان فتنه نمره قبولی گرفت. از یاد نبریم کتاب “نه ده” قبل از وبلاگ قطعه ۲۶ سر از صفحات رویی و میانی وطن درآورده بود. ستون روزخند وطن امروز را از یاد نبریم و از یاد نبریم جماعتی از روزنامه نگاران جوان و متعهد با کمترین ادعا و با نازل ترین حقوق و بی هیچ مزایایی، به مدیر مسئولی “بذرپاش” عزیز و سردبیری “شکیبایی” محجوب و مهربان، روزنامه ای وزین درآوردند که اغلب صفحاتش تولیدی، متعهد، حرفه ای و اکثر اخبارش داغ و در عین حال بلیغ بود. وقتی در روز ۹ دی، آن چهارشنبه به یادماندنی، صفحه اول روزنامه را دست مردم می دیدم، شکر گفتم خدا را که جا باز کرده وطن امروز در دل نسل عاشورایی امروز.
دوم: مع الاسف چندی است که با وطن امروز بد تا می شود و وطن را نه دشمن و نه سران فتنه که دوست دارد می زند و چه ناجوانمردانه هم می زند. آنقدر که من نیز دیگر ذوق و شوق قدیمی خود را برای کار کردن در روزنامه از دست داده ام. ماههاست که خودی ها دارند وطن را به طرق مختلف می کوبند. آن اوایل اما وسعت این حمله آنقدرها زیاد نبود ولی امروز وطن امروز با یک تهاجم سنگین از سوی جناح خودی روبروست. به راستی چرا؟ کدام دلیل سردبیر جوان وطن امروز را مجبور کرد تا از خیر درآوردن روزنامه در روز پنج شنبه بگذرد و نیز ناچار شود که روزنامه به جای ۱۶ صفحه در ۱۲ صفحه درآید؟
سوم: وطن امروز اگر چه به رای خود به احمدی نژاد در انتخابات اخیر هنوز هم افتخار می کند و اگر چه صلاح را بر آن دیده است که بیشتر خوبی های انبوه دولت را منعکس کند و نقد معایب اندک دولت را به دیگر رسانه های اصولگرا نظیر “کیهان” واگذار کند اما این روزنامه نه یک بولتن دولتی، که یک روزنامه حکومتی است. بچه های وطن از سردبیر گرفته تا آن خبرنگار حوزه اجتماعی، خود را حکومتی، و نه دولتی می دانند. بچه های وطن حتی خود را کارمند نظام جمهوری اسلامی نمی دانند، بلکه خود را فرزند انقلاب اسلامی و از نسل حماسی و مغرور و در عین حال مظلوم ۹ دی می دانند. این همه دلیل بی رحمی عده ای از بدنه مسئله ساز دولت نسبت به وطن امروز است.
چهارم: دستگاهی که “اطلاعات” خود را از “رئیس دفتر” می گیرد و ماموریت دارد تا منابع مالی روزنامه را کشف کند، شریک قافله است یا رفیق دزد؟ چه لزومی دارد پرونده سازی برای بچه حزب الهی های متعهد؟ روزنامه ای که همیشه یکی دو ماه حقوق روزنامه نگارانش را با تاخیر می دهد، ناچار شده پنج شنبه روی دکه ها، سکه اش ضرب نشود و از ۱۶ صفحه معمول و متناسب، رژیم لاغری گرفته و به ۱۲ صفحه وزن کم کرده، چه منابع مالی خاص و عجیب غریبی می تواند داشته باشد که این چنین چشم اسفندیار را گرفته است؟ چرا باید آن آگهی دهنده مومن و اهل درد به وطن امروز که از مواضع روزنامه در ایام فتنه خوشش آمده، یک هفته تمام در زندان شکنجه جسمی و روحی شود؟
پنجم: ما را باش که فکر می کردیم قرار است در زندان، از زیر زبان سران فتنه، چیز بیرون کشیده شود؛ نگو کروبی خر و موسوی بی غیرت و همسر بی شرفش، نگو که خاتمی ملعون و خوئینی های عوضی و عفت بی عفت، نگو که این نمک به حرام های منافق باید راست راست راه بروند و با دست عناصری معلوم الحال از دل همین دولت، به ریش جوانان وطن امروز بخندند؛ مشایی! سران فتنه! پیوندتان مبارک. دولت اگر به خاطر خط مشی وطن امروز در همین فتنه ای که گذشت، به این روزنامه وام بلاعوض بدهد، بی شک کمک به افسران نظام در جبهه جنگ نرم کرده است و هنر نکرده است اما هنر بی هنران آن جاست که چون می بینند وطن امروز، روزنامه ای حکومتی، و نه بولتنی دولتی است، هر روز برایش پرونده جدیدی می تراشند و این یعنی از نظر مسئله سازان، اگر ارگان سران فتنه باشی، هزار بار بهتر از آن است که روزنامه ای حکومتی باشی.
ششم: وطن امروز تا همین جا هم با دست خالی اما دلی سرشار از امید به فضل خدا دولت عدالت محور را به خود بدهکار کرده است. وطن امروز خوبی های بیشمار دولت را می نویسد اما چه لزومی دارد از معایب دولت هم، از مسئله سازی هم، از ملت اسرائیل و مکتب ایران هم، از نامه یک هفته ای و حضرت اسفندیار هم، زبان به مدح و ستایش باز کند؟ از آنجا که برای کوبیدن غیر منصفانه دولت، چیزی که زیاد است روزنامه و هفته نامه، بچه های وطن در برابر معایب دولت اغلب ستر و پرده پوشی کرده اند و در تقسیم کاری نانوشته و در عین حال منطقی با دیگر روزنامه های اصولگرا، عمده بار نقد منصفانه از کاستی های دولت را به دوش ایشان گذاشته اند اما همین انصاف و مروت را مسئله سازان برنمی تابند. چشم وطن البته همواره باز بوده و فاش گفته و نوشته که خفاش نسبتی با نور ندارد، ولو خفاشی که لانه کرده در دل دوست و ماری که پرورش یافته در آستین یار.
هفتم: خفاش ها دربدر دنبال اطلاعات و منابع مالی و چه و چه می گردند تا سر از تن وطن جدا کنند. از زیر زبان این روزنامه اما جز فقر و نداری و آبرو و شرف و با افتخار می گویم؛ “ولایت فقیه” چیز دیگری نمی توان بیرون کشید. به کوری چشم شب پرستان، وطن امروز، روزنامه ای حکومتی باقی خواهد ماند. ما یک صفحه هم شویم و فقط یک صفحه از حکومت و خوبی های دولت محترم و فقط یک روز در هفته دربیاییم، شرف دارد پنج شنبه و جمعه هم در بیاییم و هزار صفحه چاپلوسی مسئله سازان کنیم. چه می نویسم که اصلا نبودن و درنیامدن شرف دارد به تعریف و تمجید از کاتب مکتب ایرانی. ما زیر بار این ننگ نمی رویم. ما رنگ نمی شویم. ما با مسئله سازان هماهنگ نمی شویم. ما “نظام ولایی” نمی شناسیم. ما روزنامه نظامی هستیم که نام صحیح اش نه ولایی، که “ولایت فقیه” است. ولایی خالی، می ترسم که آخر سر، سر از ویلای اسفندیار و ولایت مشایی دربیاورد.
***
وطن امروز تا روزی که مثل امروز یک روزنامه حکومتی و نه یک بولتن دولتی باشد، من با افتخار در این روزنامه خواهم نوشت.

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر حسین*

  2. alefba می‌گوید:

    ۲سوت غفلت کردم اولی ازکفم رفت
    چندم آیا؟؟؟

  3. shaghaiegh255 می‌گوید:

    سلام

    ۹۱ روز تا عاشورا

  4. آذرخش می‌گوید:

    سلام
    خسته نباشید
    ایشالا اوضاع وطن امروز روز به روز بهتر بشه تا مردم بدونن یه تکیه گاهی توی مطبوعات دارن که حرف دلشون رو بزنه.
    و امیدواریم شما هم همچنان برای وطن امروز بنویسید.

  5. لجمن می‌گوید:

    یعنی می شه افتخار اول شدن واسه ما باشه .
    قرآنی که نسوخت را دوباره ببینیم :
    http://lajman.blogsky.com/1389/06/23/post-13/

  6. آذرخش می‌گوید:

    حالا اول؟ آیا؟

  7. طاهره فتاحی می‌گوید:

    سلام.
    یه چند روزی نبودم.البته دیروز و امروز یه سر کوچولو زدم.الآن هم با حال نذار دارم کامنت میذارم براتون.به شدت بیمار بودم و سرما خورده.الان هم در دوران نقاهت به سر میبرم.
    دلم هزار تیکه شده از جنایت این نجس العین ها.
    عجب بوی ظهور میاد.
    ان شاالله درد و بلای بچه های وطن امروز بخوره توی سر این صهیونیست ها و وهابی ها…

  8. مجنون می‌گوید:

    یا حسین

  9. سرباز سیدعلی می‌گوید:

    داداش حسین سلام
    بازم مثل همیشه معرکه بود کولاکی به مولا
    وطن امروز خاری است در چشم دشمنان داخلی و خارجی از خاندان منحوس هاشمی گرفته تا اوبامای صهیونیست .
    تا وطن باقی است وطن امروز با قلم شما دوستان جاوید است .
    یاعلی سیدعلی

  10. سلام. شب خوش
    واقعا نمی دونم چی میشه گفت در قبال بعضی حرکات!
    خدا به همه صبر بده و بصیرت ولی به مقتضای حال برخی افراد که بیشتر به این بصیرت احتیاج دارند باید برای اونها بیشتر دعا کرد، خدا به دکتر کمک کنه که هرچی سریعتر بتونه حق و حقیقت رو درک کنه تا کمتر خون به دل بچه بسیجیا بشه!
    اجرکم عندالله
    نفستونحق،قلمتون پرشور
    یاعلی

  11. پارسا می‌گوید:

    ولایی خالی، می ترسم که آخر سر، سر از ویلای اسفندیار و ولایت مشایی در بیاورد
    مشایی! سران فتنه! پیوندتان مبارک
    عالی بود
    ان شاء الله وطن امروز همیشه موفق و پیروز و سربلند و حکومتی باشه

  12. سروش می‌گوید:

    سلام برادر
    این هم خدمت شما

    اگر خط محمد میان شعله ها سوخت
    اگر دشمن دوباره لباس فتنه ای دوخت
    بدان آتش از آن گوری بلند است
    که اول شعله را بر کتاب ناطق افروخت

  13. سحر می‌گوید:

    “ما یک صفحه هم شویم و فقط یک صفحه از حکومت و خوبی های دولت محترم و فقط یک روز در هفته دربیاییم، شرف دارد پنج شنبه و جمعه هم در بیاییم و هزار صفحه چاپلوسی مسئله سازان کنیم. چه می نویسم که اصلا نبودن و درنیامدن شرف دارد به تعریف و تمجید از کاتب مکتب ایرانی. ما زیر بار این ننگ نمی رویم. ما رنگ نمی شویم. ما با مسئله سازان هماهنگ نمی شویم. ما “نظام ولایی” نمی شناسیم. ما روزنامه نظامی هستیم که نام صحیح اش نه ولایی، که “ولایت فقیه” است. ولایی خالی، می ترسم که آخر سر، سر از ویلای اسفندیار و ولایت مشایی دربیاورد.”

    سلام
    خسته شدم اینقدر از این مشائی خوندم …خدا خودش به خیر کنه آخر این حرف و حدیث و توطئه هارو برای دولت و ملت و کشور.

  14. سرباز امام علی خامنه ای می‌گوید:

    امروز هم هاشمی می گفت ولایت انهم بدون فقیه
    نکند فتنه ای دیگر درراه است

  15. پسر شهید می‌گوید:

    ولایت مطلقه فقیه
    انهم امام خامنه ای

  16. پسر شهید می‌گوید:

    خسته نباشی
    خدا ترا برای ما نگه دارد ای حسین قدیانی

  17. حامد شاملو می‌گوید:

    حسین جان دست مریزاد
    قلمت همیشه شهدایی باشه انشاالله
    در جوار امام رضا دعاگوتم
    علی مدد

  18. پیام فضلی می‌گوید:

    #یقین رهبری……………………………..
    http://sms88sms.persianblog.ir/post/764/

  19. یه دوست می‌گوید:

    سلام عجب دنیاییه………………………………………………………………….. .

  20. پیام فضلی می‌گوید:

    (اصلاح شده)
    داداش حسین. دلمون برای ۲صفحه ی وسط “وطن امروز” خیلی تنگ شده. یه مطلب مشتی براش بنویس. توی سالگرد شهدای مظلوم فتنه، بنظرم میشه یه مطلب از نوک تیز قلم تون پرتاب بشه توی چشم خیلی ها. إن شاءالله

    #به آسمان که رسیدند رو به ما گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!#
    شادی روح شهدای ۸ماه دفاع از انقلاب و ولایت صلوات.

    یادش بخیر:
    داداش حسین. دلمون برای ۲صفحه ی وسط “وطن امروز” خیلی تنگ شده. یه مطلب مشتی براش بنویس.
    توی سالگرد شهدای مظلوم فتنه، بنظرم میشه یه مطلب از نوک تیز قلم تون پرتاب بشه توی چشم خیلی ها. إن شاءالله

    #به آسمان که رسیدند رو به ما گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!#
    شادی روح شهدای ۸ماه دفاع از انقلاب و ولایت صلوات.

    یادش بخیر:
    گمنام تر از بسیجیان خمینی، “بسیجیان خامنه ای” هستند. دست سران فتنه به ریختن خون بسیجیان جوان این مرز و بوم مشغول است و خواص بی بصیرت، این مایه های ننگ ملت به ماله کشیدن روی جنایت عمر و زید مشغول اند. ولله این ملت خون دل خورده و از جان گذشته، یک سیلی محکم به صورت تک تک سران فتنه بدهکار است. اگر در جنگ تحمیلی بسیجیان خمینی را دشمن می کشت، در جنگ نرم، قاتل بسیجیان ولایت، سران فتنه هستند.
    …والله، والله، والله، حاج احمد اگر بود بر صورت تک‌تک سران فتنه چنان کشیده‌ای می‌خواباند که دیگر جرأت نکنند مجوز قتل بچه‌های بسیج را صادر کنند.…ما در فکه شهید گمنام ندادیم که در خیابان‌های تهران هم گمنام کشته شویم. …ما زخم خوردگان تیره ترین، سرد ترین، بلند ترین شب های جور بودیم. ما شلاق خوردگان یلدای ستم بودیم. اولین شعاع فجر را که دیدیم خیز گرفتیم. عاشقانه به سوی شفق دویدیم تا در چشمه خونین خورشید، زخم های استخوان گداز خویش را بشوییم؛ که ثابت کنیم: سرخی بالاترین رنگ است، نه سیاهی. که سیاهی می پوشد. سرخی می شوید و جلادان تاریخ را رسوا می کند. “ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/ موجیم که آسودگی ما عدم ماست”.
    (بُریده ای از این “دل نوشت” نیست، “وصیت نامه” من است/ حسین قدیانی)

  21. پیام فضلی می‌گوید:

    (ببخش داداش حسین. قاتی کرده این نظرات- این اصلاح شده)
    داداش حسین، دلمون برای ۲صفحه ی وسط “وطن امروز” خیلی تنگ شده. یه مطلب مشتی براش بنویس. توی سالگرد شهدای مظلوم فتنه، بنظرم میشه یه مطلب از نوک تیز قلم تون پرتاب بشه توی چشم خیلی ها. إن شاءالله
    #به آسمان که رسیدند رو به ما گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!#
    شادی روح شهدای ۸ماه دفاع از انقلاب و ولایت صلوات.

    یادش بخیر:
    گمنام تر از بسیجیان خمینی، “بسیجیان خامنه ای” هستند. دست سران فتنه به ریختن خون بسیجیان جوان این مرز و بوم مشغول است و خواص بی بصیرت، این مایه های ننگ ملت به ماله کشیدن روی جنایت عمر و زید مشغول اند. ولله این ملت خون دل خورده و از جان گذشته، یک سیلی محکم به صورت تک تک سران فتنه بدهکار است. اگر در جنگ تحمیلی بسیجیان خمینی را دشمن می کشت، در جنگ نرم، قاتل بسیجیان ولایت، سران فتنه هستند.
    …والله، والله، والله، حاج احمد اگر بود بر صورت تک‌تک سران فتنه چنان کشیده‌ای می‌خواباند که دیگر جرأت نکنند مجوز قتل بچه‌های بسیج را صادر کنند.…ما در فکه شهید گمنام ندادیم که در خیابان‌های تهران هم گمنام کشته شویم. …ما زخم خوردگان تیره ترین، سرد ترین، بلند ترین شب های جور بودیم. ما شلاق خوردگان یلدای ستم بودیم. اولین شعاع فجر را که دیدیم خیز گرفتیم. عاشقانه به سوی شفق دویدیم تا در چشمه خونین خورشید، زخم های استخوان گداز خویش را بشوییم؛ که ثابت کنیم: سرخی بالاترین رنگ است، نه سیاهی. که سیاهی می پوشد. سرخی می شوید و جلادان تاریخ را رسوا می کند. “ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/ موجیم که آسودگی ما عدم ماست”. (بُریده ای از این “دل نوشت” نیست، “وصیت نامه” من است/ حسین قدیانی)

  22. دوست می‌گوید:

    آقا حسین اگر شدنی هست شماره حساب بدید از وطن امروز که ما هم یه گوشه کار رو بگیریم؛ که خدای نکرده مسایل مالی نخاد اذیت کنه بچه های بی نظیر وطن امروز رو

  23. طاهره فتاحی می‌گوید:

    ۱۲ صفحه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    واقعا ۱۲ صفحه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    یه مجله ی زرد زپرتی چند صفحه است؟
    یه مجله ی جدول چند صفحه است؟
    خدا باعث و بانی اش رو…

  24. پیام فضلی می‌گوید:

    صفحه “تریبون” وطن امروز، هنوز بوی شور و هیجان دوران فتنه هزاروسیصدوهشتادواشک رو میده.

  25. شکلاتی می‌گوید:

    بیانیه اعلام حمایت از حسین قدیانی
    ۱ جناب حسین قدیانی شما تاوقتی در اتوبان ولایت وبه سمت ولی فقی فقیه حرکت میکنید با شما همارهی میکنیم و از حمایت شما دست بر نمی دارییم
    ۲ آقای حسین قدیانی تاوقتی که حرکت شما انقلابی باشد و پست های دو آتیشه و انتقاد آمیز میباشد از حضرت عالی حمایت واز همرایی شما دریغ نمی کنیم
    ۳مدیر محترم قطعه ۲۶ تا وقتی که شما با این مناعت طبع و خوش رفتاری با افراد بیننده واهالی سایت خود برخود میکنید همانگونکه در بندهای بالا گفته شد دست از شما بر نداشته و همواره از شما همایت خواهیم کرد
    ۴ حسین قدیانی شما در نوشته های خود رفتار انقلابی ومحترمانه ای دارید اهالی قطعه نهایت تشکر را از حضرت عالی داشه و شما را در هر ضمینه ای حمایت میکنیم
    ۵ از شما در خواست میکنیم تا در پیچ و خم های سیاست نهایت شفافیت را خرج کرده وهیچ سانسور خبری نداشته باشید در این صورت که در حال واحد حضرت عالی به آن اجرا کرده وتشکرات واصله در این موارد به دست شما رسیده است
    ۶ از شما درخواست میشود که در مورد ایران اسلامی و ابهامات واهی بعضی از اطرافیان رئیس جمهور همواره توضیح داده و شکیات افراد کم سواد سیاسی را برطرف کنید .
    السلام علیکم و رحمت الله وبرکاته

  26. پیام فضلی می‌گوید:

    فینال (گفت و شنود)

    گفت: یکی از عوامل فتنه به اطرافیان خود گفته است، چند ماه بعد از انتخابات متوجه شدم که حرکت ما به جایی نمی رسد.
    گفتم: پس چرا تا آخر خط با فتنه گران و عوامل سازمان های جاسوسی بیگانه همراهی و همکاری کرد؟!
    گفت: پاسخی به این سؤال نداده است.
    گفتم: چرا به طور آشکار و علنی به جرمی که مرتکب شده و پشیمانی خود از همراهی و همکاری با دشمنان مردم اعتراف نمی کند؟
    گفت: چه عرض کنم؟! هنوز هم با فتنه گران فالوده می خورد و زلفش را به بیگانگان گره زده است.
    گفتم: یارو به دکتر مراجعه کرد و گفت؛ آقای دکتر! چند ماه است که هر شب خواب می بینم دارم با گاوها فوتبال بازی می کنم! دکتر گفت؛ امشب این قرص ها را بخور دیگر از آن خواب ها نمی بینی. یارو گفت؛ آقای دکتر اگر اجازه بدهید قرص ها را از فردا شب بخورم. دکتر با تعجب پرسید؛ چرا از همین امشب نمی خوری؟ و یارو در جواب گفت؛ آخه آقای دکتر، امشب مسابقه فیناله!

  27. رهگذر می‌گوید:

    سلام/ واسه اولی آخری نیومدم،اومدم بخونیم-بخوانی من را-حتی اگر منتشر نشم،همین/ حیفه وطن امروزه واقعا،سال گذشته اشتراک کیهان بودیم،امادرمواقع حساس وطن رو هم می خریدیم،روزنامه ی خوبیه/ شما نگران نباشید،مولا خودش کمک می کنه،بقیه رو بی خیال/ خوب گفتی،یه صفحه هم که شدید،اگر!، عیبی نداره،کارتونو بکنید/ از این خفاش ها هم نترسید،قپی میان/ گفتی ذوق وشوق قدیمی رو نداری که تو روزنامه کار کنی! چرا؟! به همین زودی جازدی، اونا همینو می خوان دیگه،اما من می دونم،مطمئنم که امثال تو محکم تر از این حرفا اند که ذره ا ی حتی دلسرد شوند.نبینم ظرفیتت سوراخ شه،می دونم سخته،بعضی موقع ها میشه که آدم یه نموره زده میشه،می فهمم،اما این رو هم می دونم که دوباره به عشق انقلاب،به عشق امام وشهداو ماه وستاره دل گرم تر از قبل میشی،ان شاءالله،حالا این وسط بعضی موقعها آدم چوب از خودی می خوره!درست وقتی که می ری دوستتو از دعوا جداکنی ،تو اون بلبشو یه مشتم تو می خوری از دوستت!/ بعید می دونم حالاحالاها،ولی نعمتان دستت را از دامان رحمت کوتاه کنند،بی شک لیاقت داری که بنویسی،هر که را بهر کاری آفریده اند وتو حسین قدیانی چه خوب راهت راپیدا کردی/ شرمنده ام پیشاپیش، مواظب باش نسُری-نسُروننت- در لغزندگی ها،زنجیر چرخت رابردار،حتما!کلن گفتم دیگه.

  28. علی می‌گوید:

    سلام
    هفتمی تکبیر داره اساسی..

  29. سحر می‌گوید:

    با شماره ۶ شکلاتی خیلی موافقم!

  30. amir می‌گوید:

    ما روزنامه نظامی هستیم که نام صحیح اش نه ولایی، که “ولایت فقیه” است. ولایی خالی، می ترسم که آخر سر، سر از ویلای اسفندیار و ولایت مشایی دربیاورد.

  31. خان باجی می‌گوید:

    سلام علیکم
    همین بر ضد مکتب ایرانی نوشتید به مذاقشون خوش نیومده . البته از آنجاییکه کاتب مکتب ایرانی علاقه زیادی دارن عکس هاشون خصوصا درروزنامه ایران به این هواااااااااااااااااااااااااااااااااااااا انداخته بشه شما هم ازش یه عکس بزرگ بندازید به این هواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا . اونوقت وطن امروز هم عزیز میشه . امتحانش مجانیه .

  32. شکلاتی می‌گوید:

    خیلی دوست دارم حاج حسین

  33. سلاله می‌گوید:

    چرا هرموضوعی که ناراحتمون میکنه یه سرش به این جناب مشایی برمیگرده؟

  34. یار حجت می‌گوید:

    یا رفیق من لا رفیق له
    سلام
    نوشتم اما ارور زد می گه خیلی تند تند مینویسی ، خب دستم تنده چیکار کنم؟
    یادم رفت چی نوشته بودما
    حالا ارومم که می نویسم رشته کلام از دستم در میره!
    اما خب، یادم اومد خدا لعنتشون کنه این عوضیا رو ان شاالله اقا میان و کمک می کنیم و حساب همشون رو میرسیم.
    به امید ان روز
    التماس دعا
    یا حق

  35. **** می‌گوید:

    وطن امروز تا روزی که مثل امروز یک روزنامه حکومتی و نه یک بولتن دولتی باشد، من با افتخار …

  36. موسوی می‌گوید:

    رییس دفتر با کمک اصلاح طلبان دستگاه امنیتی دارد از این روزنامه انتقام می گیرد

  37. محمد می‌گوید:

    اینها با اکبر راس فتنه در ارتباطند و دارند انتقام همان تیتر خاندان هاشمی را از وطن می گیرند.

  38. محمد می‌گوید:

    آقاس سید حسن موسوی از نزدیکان اسفندیار کسی است که سال ۸۴ مدیران ارشد یک شرکت خودروسازی را برد خدمت آقای هاشمی رفسنجانی جالب نیست. بیابید نارنج فروش را!

  39. ستوده می‌گوید:

    دستت درد نکنه درد دل بچه بسیجیا رو نوشتی – قلمت در ره انقلاب استوار بادا

  40. ملک زاده می‌گوید:

    طرف یک دیکتاتور به تمام معناست. هرکی تو وزارت باهاش مشکل داشته رو اخراج کردن و ماموریت اول وزارت شده زاغ سیاه اصولگراها و حزب الللهی را چوب زدن. خدا لعنتشون کنه. اکثر این قوم مشکلات حاد اقتصادی دارن. و مخالفانشون رو با زور بازجویی سنگین و پرونده سازی از میدان به در می کنند.

  41. ملک زاده می‌گوید:

    اصلاح کامنت قبل: هر کی تو وزارت باهاش مشکل داشته رو بازنشست یا تبعید کردن.

  42. یار دبستانی می‌گوید:

    ما “نظام ولایی” نمی شناسیم. ما روزنامه نظامی هستیم که نام صحیح اش نه ولایی، که “ولایت فقیه” است. ولایی خالی، می ترسم که آخر سر، سر از ویلای اسفندیار و ولایت مشایی دربیاورد.

    سلام ، دست مریضاد
    چون از نوشته ی قشنگت خصوصا در مورد این وصله نچسب خوشم آمد خودم را مکلف دانستم ازت تشکر کنم .
    سپاس حسین آقا

  43. یار دبستانی می‌گوید:

    قابل توجه آقای قدیانی و سائر دوستان ارجمند
    اقای مشائی در ۳ ماهی که وزرات خانه اطلاعات بدون وزیر اداره می شده و سرپرستی آن را دکتر محمود به عهده داشته بیش از نیمی از مدیران لایق و ولایتمدار میانی و حتی روسای اطلاعات چند استان را تغییر داده . در صورت نیاز در این زمینه مدارکی هم قابل ارائه خواهد بود .

  44. یک بنده خدا می‌گوید:

    به فدای قلم وطنی ها!

  45. سلام حاج حسین خسته نباشی امسال سالتحصیلی شروع شد سعی میکنم یکی از روزنامههایی که میاد مدرسه مون وطن باشه اجرت با حضرت زهرا

  46. مسلمون می‌گوید:

    سلام
    از دست این مشایی !

  47. ناشناس می‌گوید:

    ایول، تاحالا مطالبتو نخونده بودم انصافا الحق و الانصاف بهترین می‌نویسی و خوب حق مطلب رو ادا می‌کنی

  48. ناشناس می‌گوید:

    سلام.نوشته های شما امید حزب الله است.ابراز برائت از اهل فتنه بدون فحش به شما بیشتر می آید.بصیرت و ایمانتان به ولایت فقیه موجب خشنودی حزب الله نگران است.درود بر دکتر بدون مهندس.

  49. محمدرضا می‌گوید:

    سلام داش حسین وطنی !
    هر از گاهی توی وطن امروز دنیالتون می گردیم …خبری نیست ازت !
    صفحه تریبون وطن رو هم می خونیم . دمتون گرم !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.