تف بر تو ای روزگار

۹۲ روز تا عاشورا

اشک، فرشته مقرب خداست که ناز می کند چشم شیعه را

هی داد بیداد. کجایی ماه رمضان؟ … همین که در رحمت خدا بسته شد، دست و پای شیطان باز شد و قرآن … و قرآن … نمی شود نوشت. هیچ روضه ای اینقدر سنگین نیست. مدینه رفته ها و مکه رفته ها هم ندید ه اند این صحنه ها را. آهای بچه ها! می شود یکی به من پیامک بدهد که امشب ارک پایه ای؟ خوابم نمی برد امشب. عادت کرده ام به مسجد ارک. کجایی حاج منصور. کجایید ستاره های اهل مناجات. کجایید اشک های نیمه شب. کجایید حنجره های مطهر. کجایید گریه کن های حسین. کجایید الهی العفوهای دوست داشتنی. کجایید دست های بلند شده به آسمان. امسال چه زود دلم تنگ شد برای ماه رمضان. چند ماه دیگر به ماه رمضان مانده است؟ آیا ما باز زنده می مانیم و باز در مسجد ارک به روی مان باز می شود؟ کجایید ای فلافل خورهای کوچه کثیف. ابوحیدر فلافل فروش کجایی؟ من مابقی پولم را نمی خواهم، فقط دلم برای صدایت تنگ شده که؛ “بیا این ور بازار”. چه شب های خوشی داشتیم ها. چه زود تمام شد. همان شب اول، دل شوره تمام وجودم را گرفت، که فقط ۲۹ روز از ماه مبارک مانده است. وا اسفا که امشب، چندمین شب است که دیگر ماه رمضان نیست. یادش به خیر. یادش به خیر آن شب های پر ستاره، آن شب های پر از سوز مناجات. دیدید چه زود تمام شد؟ چه زود جمع کردند بساط سفره را. آه. آه و صد افسوس که رمضان زود تمام شد اما محرم دیر می رسد. انگار وزنه بسته اند به پای ثانیه ها. من دلم لباس مشکی می خواهد؛ کجایی حسین؟ کجایی عباس؟ چقدر مانده تا تاسوعا. تا شب سوم محرم، ای رقیه خانم چقدر مانده؟ چرا اینقدر دیر می گذرد زمان؟ زنجیر برنجی کودکی های من کجاست؟ من امشب می خواهم دسته بروم در خیابان بی کسی و محکم بکوبانم بر طبل و باز بر سر برداشتن کتل دعوا کنم با بچه های دیگر. مادرم! بارها با چادر تو، خیمه کوچکی درست کردم و رویش نوشتم به عزا خانه حسین خوش آمدید. کجایی محرم؟ هر چقدر رمضان زود تمام شد، تو دیر می آیی. روزشمار عاشورا کی تک رقمی خواهد شد؟ آیا می شود هفته بعد، ۲ روز بعد شب اول محرم باشد؟ من دلم حسین می خواهد. چقدر مانده تا عرفه؟ من جامانده رمضان الکریم ام. چقدر مانده تا عرفه؟ چند ماه را باید سپری کنیم تا دوباره به ماه بنی هاشم سلام کنیم؟ تا دوباره شب تاسوعا شود؟ چه دیر می گذرد ثانیه ها. تمام دغدغه من شده همین دقیقه ها. من دلم علقمه می خواهد. تشنه ام. کاش می شد جلو انداخت عشق را. یا کاش می شد زمان به عقب برمی گشت. کاش امشب یکی برایم پیامک بدهد که پایه ای برای ارک؟ کجایی رمضان؟ تا تو بودی، بسته بود دست ابلیس. تا تو بودی، بهار قرآن بود. شیاطین چشم تو را دور دیدند و سوزاندند آیه ها را. خوب شد که قرآن اگر چه سراسر کوثر است اما هیچ کجای قرآن کلمه فاطمه نیست. عجیب حکیم است این خدای ما و الا باز هم فاطمه می سوخت میان در و دیوار روزگار. تف بر تو ای روزگار.
***

یکم: امروز با برادر عزیزم وحید یامین پور برای قطعه ۲۶ مصاحبه اختصاصی خواهم گرفت. دوستان اگر سئوالی از ایشان دارند می توانند در قسمت نظرات مطرح کنند. مصاحبه حسینیان هم به زودی کار خواهد شد؛ ان شاء الله تا فردا.

دوم: اگر یادتان باشد برای مجله ای با نام “نه ده” زیاد مصاحبه گرفته بودم که خب، بنا به دلایلی کاملا موجه در نیامد. از این پس هر هفته یکی از این گفت و گوها را در وبلاگ قطعه ۲۶ می گذارم. اولین مصاحبه اما گفت و گوی من با حسین صفار هرندی است. این گفت و گو تا پایان همین هفته تقدیم شما می شود. آن زمان اما اگر  یادتان باشد  شمایی که باخبر شده بودید از این مصاحبه، سئوالات تان را از ایشان مطرح کردید. بخشی از این گفت و گو پرسش های خود شما عزیزان از صفار هرندی است. این مصاحبه با این سئوال شروع می شود؛ از نظر شما سران فتنه چند نفرند؟ … که صفار مکثی کرد و خنده ای و گفت: نشمردم!

*جناب استاد! اول بفرمایید ببینیم از نظر حضرتعالی سران فتنه چند نفرند؟
-نشمرده ام!
*به عملکردتان در وزارت ارشاد چه نمره ای می دهید؟
-این نمره را من نباید بدهم. نمره را باید معلم بدهد. اینجا ۲ نفر نقش معلم را ایفا می کنند؛ یکی مقامات بالاتر از من به عنوان وزیر ارشاد و دیگری مردم و این مردم یعنی همه مردم، نه یک قشر خاص از مردم.
*این جواب سئوال من نشد. ناسلامتی ما شاگرد خودتان بودیم در روزنامه نگاری. لطفا جواب!
-آنچه که من درباره این نمره که شما گفتید می توانم بگویم، این است که در دوره ما و در مقام مقایسه با گذشته وزارت ارشاد نمره ما یک نمره آبرومند است و در واقع ما آبروداری کردیم برای وزارت فرهنگ و ارشاد اما در مقایسه با یک وزارت ارشاد آرمانی در شان جمهوری اسلامی که ما هنوز به آن نرسیده ایم، نمره من و امثال من خیلی خوب نیست.
*قبول دارید در دولت رئیس جمهوری مثل دکتر احمدی نژاد، شما سخت ترین وزارتخانه را عهده دار شدید؟
*من به این معنا یکی یکی وزارت فرهنگ را با دیگر وزارتخانه ها مقایسه نکرده ام اما همان زمان هم نگاه که می کردم، می دیدم مثلا آن برادرم که در حوزه دیگری وزیر است، موضوع کارش حداکثر ۳ موضوع است. البته همین ۳ موضوع هم در ابعاد کشور بسیار بزرگ جلوه می کند اما به هر حال ۳ موضوع است اما در وزارت ارشاد به تعبیری ما از ساز تا نماز باید همه را جواب می دادیم و جواب همه را هم می دادیم. طیف گسترده ای از موضوعات که می بینی دست هر کس هم یک شاخص و یک خط کش است … ادامه این گفت و گو را چند روز دیگر در قطعه ۲۶ بخوانید.

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. amir می‌گوید:

    سلام بر حسین

  2. رضا می‌گوید:

    داداش، به این وحید بگو میای مسجد ِمحله ی پدرخانومت اینا، ۲دیقه وایسا بابا. بذار چند کلوم باهان حرف بزنیم.
    اینقدم بگو ………………………………….

  3. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    اینکه میگن دست و پای شیطان باز میشه واقعا درسته
    خدایا مراقب ما باش به باد ندهیم یک ماه بندگی خالصانه را
    یوسف که پیغمبر خدا بود اگر به حال خود رها میشد الان زلیخا ۴ تا بچه داشت
    وای بحال ما. وای بحال ما
    کاش منهم رجبعلی خیاط بودم. کاش

  4. بیچک می‌گوید:

    اووووووووووووول

  5. بیچک می‌گوید:

    “اما هیچ کجای قرآن کلمه فاطمه نیست. عجیب حکیم است این خدای ما و الا باز هم فاطمه می سوخت میان در و دیوار روزگار”
    چیزی نمیتونم بگم جز اشک…

  6. رضا می‌گوید:

    چه شبایی بود خداییش! هر شب، نصفه شبی گناهمون رو میریختیم تو کیسه ی روسیاهی و مینداختیم پُشتمونو میرفتیم بالای حوض ِحیاط مسجد ارک که بدیمش به خدا. ولی با چه رویی؟ اونقد سرمونو مینداختیم پایین تا حاجی بزنه توی روضه و ما هم با دادوفریاد بگیم بخاطر حسین، بخاطر امام رضا، بخاطر مادر، بخاطر زینب الهی العفو…
    چه شبایی بود!
    دیگه شبای آخر همش میگفتم بعد ماه رمضونیه کجا برم تحویل بدم این گناهای لامسبو؟ کجا رو دارم که بتونم با امید بگم رضا رو سیاه دوباره اومد. فراریت دوباره اومد. کجایی مهمون نواز؟
    کجایی مهمون نواز؟ دوباره زدیم توخط روسیاهی. شب قدر امسال، نورش زیاد به بعد ِماه رمضون نرسید! شب قدرمون رو زودی خرجش کردیم. کجایی مهمون نواز؟
    پنج شنبه میریم شابدوالعظیم شاید اونجا گیرش آوردیم… شاید.

  7. بیچک می‌گوید:

    از آقای یامین پور بپرسین چرا چن وقته “دیروز امروز فردا”یی پخش نشده؟
    علت خاصی داره؟ اجازه پخش ندارن؟

  8. رضا می‌گوید:

    مفتخر شدیم به…. آره، به نقطه چین های این داداش حسین ِخوش……
    خیلی نوکریما میدونستی؟

  9. سحر می‌گوید:

    “آه و صد افسوس که رمضان زود تمام شد اما محرم دیر می رسد.”

    “خوب شد که قرآن اگر چه سراسر کوثر است اما هیچ کجای قرآن کلمه فاطمه نیست. عجیب حکیم است این خدای ما و الا باز هم فاطمه می سوخت میان در و دیوار روزگار. تف بر تو ای روزگار.”

    سلام

  10. amir می‌گوید:

    عجیب حکیم است این خدای ما و الا باز هم فاطمه می سوخت میان در و دیوار روزگار

  11. amir می‌گوید:

    عشق (گفت و شنود)

    گفت: معلوم نیست چرا پیاده نظام فتنه اینهمه به «توالت فرنگی» عشق و علاقه دارند؟!
    گفتم: شاید به این علت که حال و هوای «فرنگ» را به یادشان می آورد! حالا چی شده که به این فکر افتاده ای؟
    گفت: برای این که بعد از دستگیری و افشای اسنادی که از آنها به دست آمده به خیانت خود اعتراف می کنند ولی بعد ادعا می کنند با فرو کردن سر آنها درون توالت فرنگی مجبور به اعتراف شده اند!
    گفتم: پس با این حساب نباید بگویی که آنها به توالت فرنگی عشق می ورزند، بلکه ظاهراً باید از آن بدشان بیاید!
    گفت: ای عوام! کجای کاری؟ این چند نفر قبل از دستگیری هم در نوشته ها، سخنرانی ها، میتینگ ها و بیانیه های خود همه آنچه را که امروزه در زندان اعتراف کرده اند، بیان داشته و به آن افتخار هم کرده بودند.
    گفتم: بنابراین باید نتیجه گرفت یا ادعای آنها که با فرو کردن سرشان در توالت فرنگی از آنها اعتراف گرفته اند دروغ است و یا این که وقتی آزاد بودند هم با فرو کردن سر خود در توالت فرنگی موضع می گرفتند و بیانیه می دادند.
    گفت: حالا باز هم می توانی عشق آتشین آنها به توالت فرنگی را انکار کنی؟
    گفتم: چه عرض کنم؟! می گویند دو تا مگس غرب گرا بعد از ازدواج از شدت علاقه به غرب، ماه عسل خود را در توالت فرنگی گذراندند!

  12. پیام فضلی می‌گوید:

    #جنبش سبز و اهانت نفرت انگیز به قرآن#
    #بررسی صفحه اول روزنامه ها و سایت های “جنبش سبز”، در محکوم کردن اهانت به قرآن#
    http://sms88sms.persianblog.ir/post/762/

  13. ترنج می‌گوید:

    داداش بپرس چرا تعطیلش کردند/>؟ راستی چرا راز تمام شد؟! این همان تلویزیونی است که قرار بود دانشگاه شود ؟ یعنی ۱ برنامه هم به بچه حزب اللهی ها نمی رسد؟

  14. علی می‌گوید:

    ..خوب شد که قرآن اگر چه سراسر کوثر است اما هیچ کجای قرآن کلمه فاطمه نیست. عجیب حکیم است این خدای ما و الا باز هم فاطمه می سوخت میان در و دیوار روزگار.

    این حرفا رو از کجا میارین؟؟ عجیبن. اینجایی نیستن.
    دمتون گرم

  15. پیام فضلی می‌گوید:

    ##عکس داداش حسین در تجمع امروز مقابل سفارت سوئیس##
    http://tarhetamaddon.pelakfa.com/post-37001.html

  16. یه مدت هر کاری میکردم قطعه رو لینکش کنم نشد
    به اسم های مختلف هر کاری کردم نشد
    یکی از رفقا به هم گفت به جای آدرس سایت
    این روبزار
    http://ghadiani.blogfa.com /
    منم این کارو انجام دادم قطعه ۲۶ رو لینک کردم

  17. شکلاتی می‌گوید:

    چاکر حسین آقا هم هستیم
    عجب شب هایی داشت ارک
    عجب نوای گرمی داشت عرضی خوان عرشی
    ما که اندی شب را کنار امت مومن به نجوای شبانه پرداختیم ولی افسوس که چرا نتواستم کل شب ها این ماه پر برکت را به نجوای شبانه با نوای گرم و دلنشین آن مرد خدایی ، حاج منصور را میگویم ،بله حاج منصورارضی بپردازم

  18. پیام فضلی می‌گوید:

    (اصلاح شده)
    بنظرم ۲ نکته از پیام آقا خیلی دقیق بود:
    ۱) «هدف از اقدام نفرت‌انگیز اخیر آن است که از سوئی… و از سوی دیگر ملت‌های مسلمان را که از این جسارت بزرگ به خشم آمده و جریحه‌دار می‌شوند از “مسائل و تحولات دنیای اسلام و خاورمیانه” غافل سازد.»
    ایشون در خطبه عیدفطر این جمله شون رو تفسیر کرده بودن که گفتند: مهمترین مسئله دنیای اسلام “فلسطین” و فوری ترین مسئله خاورمیانه “پاکستان” است.
    ۲)در ادامه با افشای سیاست پلید اسلام‌ستیزی، دوباره نکته قبل(عدم تغافل از مسائل اسلام و خاورمیانه) رو با کمی واکاوی و ارتباط آن با مسئله هتک حرمت قرآن(پروژه اسلام ستیزی) متذک میشوند:
    «سران رژیم آمریکا نمی‌توانند با سخنان فریبنده و میان‌تهی، خود را از اتهام همراهی با این پدیده‌ی زشت تبرئه کنند. سال‌هاست که مقدسات و همه‌ی حقوق و حرمت میلیون‌ها مسلمان مظلوم در افغانستان و پاکستان، در عراق و لبنان و فلسطین زیر پا گذاشته شده است. صدها هزار کشته، ده‌ها هزار زن و مرد اسیر و زیر شکنجه، هزاران کودک و زن ربوده‌شده و میلیون‌ها معلول و آواره و بی‌خانمان، قربانی چه چیزی شده‌اند؟ و با همه‌ی این مظلومیت‌ها، چرا در رسانه‌های جهانی غرب، مسلمانان را مظهر خشونت و قرآن و اسلام را خطری برای بشریت وانمود می‌کنند؟ چه کسی باور می‌کند که این توطئه‌ی گسترده بدون کمک و دخالت حلقه‌های صهیونیستیِ درونِ دولت آمریکا ممکن و عملی است؟!»
    ##نتیجه: یعنی ایشون زوم و دقت بر مسائل اسلام و خاورمیانه رو یکی از راه های برخورد با این توطئه(اسلام ستیزی) معرفی می کنند تا پروژه صهیونیستی-آمریکایی در رسیدن به نتیجه ناکام بمونه!

  19. شکلاتی می‌گوید:

    راستی کل ماه رمضان یه طرف نماز ظهر های امام خامنه ای یه طرف
    با کلی دوست داشتنامون میبستیم نماز پشت آقامون
    چه صدایی داشت حاج ناصر ،صدای گرم آقا با تکبیر های حاج ناصر خادم آقا برای خودش یه صفایی داشت
    گشنگی تشنگی همه یادمون میرفت
    یاد نماز های بیت پشت سر سرور و مولامون بخیـــــــــــــــــــر

  20. شکلاتی می‌گوید:

    ناگفته هایی از سیره رهبر معظم انقلاب،در گفت وگوی اختصاصی با دکتر غلامعلی حدادعادل
    در آنتی بالاترین

  21. خان باجی می‌گوید:

    آدم آتیش میگیره وقتی این قسمتو میخونه :
    قرآن اگر چه سراسر کوثر است اما هیچ کجای قرآن کلمه فاطمه نیست. عجیب حکیم است این خدای ما و الا باز هم فاطمه می سوخت میان در و دیوار روزگار. تف بر تو ای روزگار.
    واما
    سلام

  22. amir می‌گوید:

    سلام داداش خوشحالم که هستی
    در مورد تجمع امروز مطلب نمیذارید
    کتاب چی شد لطفا این را جواب دید دیگه
    ما کما کان منتظریم
    سلامتی اقا صلوات

  23. سحر می‌گوید:

    علاوه بر خوب نوشتن در شکنجه دادن هم تخصص دارید گویا!!!
    ساز تا نماز…چه جالب!

  24. بیچک می‌گوید:

    منم با آقای علی موافقم
    واقعا این جملاتو از کجا میارین؟
    “اشک، فرشته مقرب خداست که ناز می کند چشم شیعه را”

  25. بیچک می‌گوید:

    متشکرم در مورد مصابحه ها
    خانواده ای را از نگرانی در آوردین 🙂

  26. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    “چه دیر می گذرد ثانیه ها….”

    “تمام دغدغه من شده همین دقیقه ها….”

    “من دلم علقمه می خواهد….”

    “تشنه ام….”

    “روزشمار عاشورا کی تک رقمی خواهد شد؟”

    “من دلم حسین می خواهد”

    “کاش می شد جلو انداخت عشق را….”

    عشق من خووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون خدا

    سلام بر حسین*

  27. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام جمله امروزتون خیلی عجیبه….و متن دلتنگ بودیم دلتنگ تر شدیم

  28. علیرضا می‌گوید:

    سلام.
    دراین اول وقت پس از تماز صبح خدا عزت بده به قلمت .
    وقوت بده به قدمت .
    و استقامت بده به قامتت .
    که قوت قلب ستاره هائی .

  29. چوب خدا می‌گوید:

    سلام
    از آقای یامین پور بخواین که اسیر صحنه آرایی های خطرناک نشن!!! و برنامه دیروز امروز فردا رو ادامه بدن
    ما هم حمایتشون می کنیم

  30. فروتن می‌گوید:

    سلام. هی داد بیداد! کجایی ماه رمضان؟! هی روزگار! …………………..

  31. فطرس ملک می‌گوید:

    ۹۲ روز مانده تا عاشورا
    .
    لبیک یا حسین

  32. فدایی حضرت ماه می‌گوید:

    داداش حسین سلام
    از معلم خوب تون جناب آقای صفار هرندی نوشتید . من خیلی دیر ایشون رو شناختم ، اولین باری که بعد از شنیدن اسم شون خیلی مشتاق شدم تا بیشتر بشناسم شون وقتی بود که نامشون رو ( قبل از انتخابات ریاست جمهوری ) در جشن سبزها شنیدم .
    توی اون جشن ( یا به عبارتی محفل شیطانی ) آقایی که مشخص بود خیلی خیلی دلش از دست آقای صفار هرندی پره در حالی که از شدت عصبانیت داشت می ترکید ، فریاد زد : آقای صفار هرندی ! سفاکی شما ……… پایان خواهد پذیرفت .

    اونجا بود که فهمیدم آقای صفار هرندی باید خیلی کارشون درست باشه که این جماعت کثیف از دست شون خونشون به جوش اومده و به عربده کشی افتادند.

  33. فطرس ملک می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی
    .
    چقدر قشنگ دلتنگی هاتونو نوشتین… یعنی دلتنگی هامونو
    .
    اتفاقاً امروز منم دلم هوای محرم و کرده بود
    هوای هیئت و سینه زنی
    هوای کربلا

  34. علی زبیری می‌گوید:

    داداش سلام/داداشی مگه تو مسجد ارگ با حاج منصور چه خبره که به این زیبایی توصیفش میکنی نه تنها شما همه مومنهایی که اونجان دارن میگن بابا دلمون پکید اسم مسجد ارگ و که میشنویم اشکامون خود به خود سرازیر میشه بابا ما از جنوب ایران بندر دیر استان بوشهر چه کار کنیم اونجا باشیم برامون شده مثل زیارت مشهد رفتین دعا بکنین نسیب ما هم بشه بیایم تو مسجد مقدس ارگ با نوای ملکوتی حاج منصور

  35. احمد می‌گوید:

    سلام
    نمی دونم شما که نویسنده اید، چرا مطالب تون پاراگراف ندارن؟!

  36. کهربا می‌گوید:

    دوستانى که با لینک کردن قطعه ۲۶ در فلانفا مشکل دارند از آدرس زیر براى لینک کردن قطعه مى توانند استفاده کنند:
    tiny.cc/fwxay

  37. رضا می‌گوید:

    سلام وقت بخیر آقای یامین پور
    ۱٫ دلیل قطع برنامه دیروز امروز فردا چیست؟
    ۲٫ آیا برنامه دیگری به سبک نود سیاسی در راه است؟
    ممنون از پاسخگویی

  38. بصائر می‌گوید:

    سلام
    با
    آتش فتنه از تهران تا نیویورک
    در موردن اهانت به قرآن شریف به روز ام
    http://jalali86.blogfa.com/post-49.aspx
    یا علی

  39. زهرا(بانو) می‌گوید:

    آه که اصلا انگار نه انگار از رمضان پنج شش روز گذشت … چقدر بیخیالیم که شیطان آزاد است و …
    سوال چند شب پیش من بود از مادر:
    _چقدر مانده تا محرم ؟
    _خیلی نمانده ۳ ماه !
    _سه ماه ؟

  40. سید مجتبی می‌گوید:

    سلام مطالب جالبی دارید.
    ……………………………………………………..

  41. ya zeinab می‌گوید:

    “اشک، فرشته مقرب خداست که ناز می کند چشم شیعه را”
    “خوب شد که قرآن اگر چه سراسر کوثر است اما هیچ کجای قرآن کلمه فاطمه نیست. عجیب حکیم است این خدای ما و الا باز هم فاطمه می سوخت میان در و دیوار روزگار. تف بر تو ای روزگار.”
    احسنت به این قلم و احسنت به این فکر! یاعلی

  42. ناشناس می‌گوید:

    داداش به وبلاگ ما یه سری بزن
    http://deyreamar.wordpress.com/

  43. فطرس ملک می‌گوید:

    آقای قدیانی
    الان داشتم روزنامه ایران رو میخوندم تو ستون دیگه چه خبر در مورد حسین زمان نوشته بود که اغتشاشات سال گذشته رو از آتش زدن قرآن بدتر دونسته
    منم رفتم تو سایتش و دیدم بله درسته
    البته نمیدونستم ایشون از طرفدارن جنبش لجن مال شده است
    ولی خوندن مطلبش در این رابطه بد نیست
    البته اگه صلاح میدونین
    چون میدونم این آدما براتون ارزشی ندارن که بخواین براشون زمان بذارین
    التماس دعا
    یاعلی مدد

  44. داداش رسول می‌گوید:

    سلام
    دقت کردید جناب دکتر برای محکوم کردن هنوز از جناب اسفندیار جان اجازه نگرفته اند
    کجاست اون دکتر که استکبار ازش وحشت داشت؟

  45. علی می‌گوید:

    چه کشید ماه، آن شب که  می سوخت خیمه ها و به آسمان می رفت آه ستاره ها…

    هزار بار این جمله رو خوندم ولی هر بار واسم تازگی داشته…
    اون جمله یه کتاب هزار صفحه ای خودش

  46. داداش رسول می‌گوید:

    از آقای یامین پور بپرسید:
    چرا گذاشتند لابی اسفندیار جان رنامه را تعطیل کند
    و ما برای اجرای دوباره ی برنامه چه کار ازمان برمیاید

  47. علی می‌گوید:

    این جمله یه کتاب هزار صفحه ای خودش

    چه کشید ماه، آن شب که  می سوخت خیمه ها و به آسمان می رفت آه ستاره ها…

  48. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام
    از آقای دکتر یامین پور راجع به مهمونایی که میگفتن قبول نمیکنن بیان بپرسین
    و سختی های پشت صحنه کار
    گاهی وقتا فکر میکردم فلان مهمون که الان اینقدر عصبانیه توی فاصله میان برنامه ها چی میگه؟

  49. ** می‌گوید:

    سلام
    از آقای یامین پور بپرسید چرا کسایی مثل شما رو که حرفهای زیادی واسه گفتن دارند رو تو برنامه ی دیروز امروز فردا رو دعوت نمی کنند؟

  50. مهاجر می‌گوید:

    سلام . مثل همیشه عالی بود متنتون .
    امسال خیلی زود دلتنگ شبای قدر شدیم دلتنگ افطارهای بی ربنای خسو خشاک شدیم ربنا از عمق نگاه ماه بر می خواست در رمضان . هر روز که عکسش را در گوشی نظاره می کردم

    یادم افتاد که باز هم چه خوب خدا دشمنان ما را از حمقا قرار داده .
    اگر نبود این اقدام مشمئز کننده آنها یادمان می رفت که دلتنگ رمضانیم و لحظه شما عاشورا.
    اگر نبود این اقدام چند ابله خیلی ها باور می کردند که اوباما با ماست و برای تغییر آماده
    خیلیها گرچه سکوت مفتضحانه کرده اند اما دستشان برا ملت روشده .
    ما پیراهن مشکیهامون رو دم دست گذاشتیم و هر روز خط میزنیم تقویم رو که زودتر به عاشورا برسیم .

    خواستم بگم برادر ! دعای خیر بچه حزب اللهی ها بچه ولایی ها پشت سر شماست که چه خوب متذکر میشوید : فذکر فان الذکری تنفع قلوب المومنین

  51. فدایی حضرت ماه می‌گوید:

    سلام به داداش حسین و ستاره های حضرت ماه
    …………………………

  52. پارسا می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    از دکی یامین پور بپرس دقیقا این وقفه های یک ماهه ی برنامه کار کیه ضرغامی، دارابی، یا دست های پشت پرده حرفایی که توی برنامه زده می شه منافع کیا رو به خطر میندازه که این جوری بازی در میارند
    بپرس این دفعه دیگه برنامه تون به مذاق کی خوش نیومد نکنه مشایی تو صدا و سیما هم آدم داره
    بپرس نظر امام خامنه ای(حفظه الله) در مورد دیروز امروز فردا چیه و آیا به نظر خودش مخاطب جمله ی امام خامنه ای که جای مناظره توی تلویزیون نیست دیروز امروز فردا بوده و مگه امام خامنه ای خودشون توی نماز جمعه ی ۲۹ خرداد پارسال نگفته بودند که مناظره ها ادامه پیدا کنه
    و بپرس که توجیه مسئولان صدا و سیما برای جلوگیری از پخش برنامه با یک مهمان و صرفا جهت افزایش بصیرت مردم چیه تلاش برای افزایش بصیرت که فرمان صریح امام خامنه ایه
    بهش بگو پارسا گفت چرا هیچی نمی نویسی تو وبلاگت هر بار میایم کیستی ما دست از پا درازتر برمی گردیم

  53. **** می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی
    دهه ی آخر ماه مبارک رو زائر امام رضا بودم.روز چهارشنبه ی آخر یعنی ۲روز مانده به عید یک عالمه جنازه آوردن تو حرم که طوافشون بدن گرد حرم امام رئوف.از یه طرف با خودم گفتم خوش به حالشون که اینجا یک نفر رو دارن که بعد از مرگشون میان پیش ایشون و بخشیده میشن و شفاعت میگیرن و میرن
    از طرف دیگه عید بزرگ خدارو ندیدن و رفتن
    راستی مایی که تو تهرانیم چه خاکی به سرمون بریزیم بعد از مردن؟!!! ما رو یه راست میبرن بهشت زهرا!!! البته شاید اونجا ما هم به واسطه ی اسم مادرمون زهرا و شهدایی که اونجا هستند بخشیده بشیم
    می خواستم اینو بگم که ماه مبارک تمام شد و خیلی ها هم رفتند و حتی جشن اختتامیه ی این ماه رو ندیدند و نبودند که مدرکشون رو بگیرن.
    خدا آی خدای بزرگ شب قدر تقدیر ما چه جور رقم خورد سال دیگه هستیم جزو این ستاره ها یا …
    سال بعد هستیم که پشت ماه نماز بخونیم یا…
    یا اصلا شاید پشت خورشید نماز بخونیم انشاالله

  54. داداش رسول می‌گوید:

    به آقای یامین پور بگید
    یک تار موشون فدای صد تا برنامه ی نود و ….
    گفته بودن فعلا در مورد تعطیلی برنامه حرفی نمیزنن
    بپرسید فعلا تموم نشده
    واقعا جای خال یاین برنامه احساس میشه
    ما قطعه ۲۶ یا هرکاری ازمون بربیاد برای راه اندازی اینجور برنامه ها دریغ نمیکنیم

  55. مهاجر می‌گوید:

    دلم میخواد اگه شد از آقای یامین پور بپرسید واقعا چیکار کردن که در اوج مطلع بودن و صد البته پایبندی به یک چارچوب فکری راحت میتونستن با مخالفا کنار بیان . یعنی چه جوری اونقدر سعه صدر داشتن ؟

    آیا مهمانهای مخالف به خاطر برخی نظرات و سوالات بعدا براشون ایجاد مزاحمت کرده اند ؟

    از طرف کسی برا طرح سوال یا دعوت مهمان یا جواب ندادن به برخی نظرات زیر فشار واقع شده اند یا خیر ؟
    ممنون

  56. مهاجر می‌گوید:

    ضمنا بگید که در غیاب ایشون و دو سه تا برنامه مفید دیگه منی که پای ثابت تلویزیون بودم از بچگی دیگه حوصله تلویزیون ندارم . از برنامه زندگیم خارج شده تماشای تلویزیون
    . بگید اگه بازهم با اون انرژی و صراحت بیان با همون خلوص و ولایت مداری برگردن بازهم بر میگرم سمت تلویزیون

  57. میم نقطه می‌گوید:

    سلام
    اول بگم که خیلی خوشحالم از اینکه دیروز زیارتت کردیم جلوی سفارت
    و خوشحالتر بابت اینکه قبول کردی بیایی ایلام
    اما در مورد برنامه دیروز امروز فردا و وحید یامین پور راستش اوائل خوب بود ولی بعد انگار اسیر ارشادات خاص مسئولین مختلف قرار گرفت و خراب شد.
    اما برنامه راز«کار نادر طالب زاده» واقعا محشر بود . یک سر و گردن بالاتر از دیروز امروز فردا بعلاوه اینکه بیش از رنگ سیاسی رنگ فرهنگی داشت.
    التماس دعا داداش حسین
    این هم مطلب من در مورد هتک حرمت کلام الله:
    ای مصحف ورق ورق
    http://naamahram.mihanblog.com/post/135

  58. زوروو می‌گوید:

    سلام داداش حسین ای راوی عشق عجب که این قلمت که جوهرش خون پاک بابااکبرمه خون به دل ما میکنه وقتی ازادب خانم رقیه میگی وقتی ازغربت خانم فاطمه میگی ….بنویس بنویس که نوشته هات ازجنس اسمونه تاتوانی دلی راخونین کن دل شکستن جزبرای حسین هنرنمیباشد……..

  59. فدایی حضرت ماه می‌گوید:

    سلام به داداش حسین
    من هم برای اولین بار نقطه چین شدم . اما کاش می دونستم دلیل نقطه چین شدنم چیه ؟

  60. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    ولی به نظر شخص بنده ، روضه حاج محمود تو امام زاده علی اکبر چیذر
    کنار ۵۳۰ تا شهید ، یه چیز دیگس

  61. علی رجبی می‌گوید:

    لعن علی عدوک یاعلی ….. تری جونز و اون سه تا خنگ دیگر!

  62. پارسا می‌گوید:

    سلام
    می شه از داداش وحید بپرسی توی خرداد ماه تو برنامه هی به چی می خندید
    من هنوز تو خماری این موضوع موندم

  63. هپلی می‌گوید:

    سلام حاج حسین آقا

    سلام قطعه

    از وحید یامین پور بپرس… نه نپرس! بهش بگو هپلی گفت(منو میشناسه مگه؟!) آخه مرد مومن چرا دکتر عباسی رو اینقدر راحت خرجش کردی توی برنامه؟ دکتر عباسی رو باید توی مناظره ازش استفاده میکردی تا اصلاحات رو بشوره بذاره کنار. خداوکیلی اگه شد این موضوع رو مطرح کن حاج حسین. چون خیلی ها براشون سواله که چرا از دکتر استفاده شایسته ای نشد

    یا حق

  64. پلاک شهادت می‌گوید:

    سلام داداش .
    به زبان دل من گفتید این جمله را … ” من دلم علقمه می خواهد. تشنه ام. کاش می شد جلو انداخت عشق را … ”
    اما
    این بظاهر کشیش احمق که خود واتیکان هم از بیخ و بن منکر وجود بی وجودش شده تربیت شده ی شیطانی ست که یک ماه در غل و زنجیر بود . این مردک بی همه چیز را باید آتش زد . من تا خاکستر این بی وجود را نبینم دلم آرام نمی گیرد .
    امان از دل آقامون صاحب الزمان .

  65. شکلاتی می‌گوید:

    بت‌کلیا :دیدار اسقف‌های کلیسای شرق آشوری با روسای قوا
    متن کامل در آنتی بالاترین

  66. شکلاتی می‌گوید:

    فردا تعطیلی اصناف و بازار
    متن بیانیه در آنتی بالاترین

  67. عارفه می‌گوید:

    سلام
    از آقای یامین پور بپرسید دوباره برنامه اشون رو اجرا می کنن؟

  68. آنتی بی بی سی می‌گوید:

    سلام
    سوال ما از آقای یامین پور این است که نظر ایشان در مورد اقدام مردم در مورد سید حسن چیست؟
    خواهشمند است دقیق و روشن جواب دهند نه این که بگویند خب این از بضصیرت خمردم است و ما با خوب یا بد بودن آن کاری نداریم!
    با تشکر

  69. لجمن می‌گوید:

    قرآنی که نسوخت . ستاره های عزیز بخوانند :
    http://lajman.blogsky.com/1389/06/23/post-13/

  70. رحیل می‌گوید:

    السلام علی الباکین علی الحسین…

  71. سیده می‌گوید:

    سلام
    از پوستر اعتراضی به آتش زدن مصحف شریف دیدن کنید..
    http://tarikhemasraf.parsiblog.com/1718054.htm

  72. رحیل می‌گوید:

    محرم را بیشتر از رمضان دوست دارم.
    محرم همه می آیند مسلمان و مسیحی و ارمنی و…. اما رمضان مخصوص مناجاتی هاست و هر کسی را راه نمی دهند…

  73. با سلام
    با هماهنگی و همکاری نهضت پوسترهای عاشورا، گروه هنری مصور و سایت وزین ایران کارتون، آثار گرافیکی شما با موضوع اعتراض به هتک حرمت نسبت به قرآن کریم و مقدسات سایر ادیان در سایت ایران کارتون و سایر سایت های مرتبط و فعال اکران خواهد شد.
    محدودیتی در تکنیک ابعاد و فرمت آثار وجود ندارد.
    برای کسب اطلاع بیشتر به وبلاگ « نهضت اینترنتی پوسترهای عاشورا» مراجعه نمایید.

    نهضت پوسترهای عاشورا
    http://WWW.ASHOORA-POSTER.BLOGFA.COM

    آدرس ارسال آثار
    ashoora_poster@yahoo.com

  74. امیر می‌گوید:

    سلام حسین جون
    خوب ناقلا اومدی طالقان یه سرم میومدی (خوزنان) دهاته ما دیگه…داداش هوای ما بچه دهاتیارو داشته باش…

  75. شکلاتی می‌گوید:

    چاکر هرچی ولایی هم هستیم
    با مطلب، حجت الاسلام سالک :دشمنان از ماهیت و پیام‌های بیدارکننده قرآن مجید وحشت زده‌اند، به روزیم
    وبلاگ گروهی آنتی بالاترین

  76. علی می‌گوید:

    چه جالب..ماها خیلی جدی خودمون به خودمون میگیم قطعه بیست و شیشی.. خیلی همه مون رو از دم دوست دارم.

  77. فطرس ملک می‌گوید:

    بچه ها همه این چارتو ببینیداهداف و ویژگی های حادثه اهانت به قرآن از سوی سایت حضرت آقا

    http://farsi.khamenei.ir/roadmap-content?id=10119

  78. شمارش معکوس می‌گوید:

    سلام
    با ” ربنا تزغ شد قلوب ما ” به روز هستم
    مفتخرم کنید به حضورتون
    خوشحال میشم بیاید و نظر بدید
    برای چندمین باره دارم ازتون دعوت میکنم

  79. nedayehagh می‌گوید:

    قرآن اگر چه سراسر کوثر است اما هیچ کجای قرآن کلمه فاطمه نیست. عجیب حکیم است این خدای ما و الا باز هم فاطمه می سوخت میان در و دیوار………………………………………………..
    فوق العادست متنتون…….

  80. حاج مرتضی می‌گوید:

    هدیه ای به اهالی قطعه از طرف وبلاگ:☽ حضرت ماه

    امام خمینی : اگر گمان بکنید که در تمام دنیا ، رئیس جمهورها و سلاطین و امثال اینها ، یک نفر را مثل آقای خامنه ای پیدا بکنید که متعهد به اسلام باشد و بنای قلبی اش براین باشد که به این ملت خدمت کند ، پیدا نمی کنید .

    ☽ حضرت ماه : http://hazratekhamenei.blogfa.com/

  81. یارحجت می‌گوید:

    یا رفیق من لا رفیق له
    سلام
    بسیار زیبا
    خدا لعنتشون کنه
    التماس دعا
    یا حق

  82. طهورا135 می‌گوید:

    سلام اقای قدیانی.
    ما هنوز منتظر خوندن سفر نامه ی شما هستیم.کی دستمون میرسه؟

  83. مجنون می‌گوید:

    «هیچ کجای قرآن کلمه فاطمه نیست. عجیب حکیم است این خدای ما و الا باز هم فاطمه می سوخت میان در و دیوار روزگار. تف بر تو ای روزگار» (عجب جمله ای دست مریزاد)
    سلام اول تشکر بابت اتش زدن دلهامون
    دیگه دلم جایی برا ی سوختن نداره .چقدر دنیا تنگ شده تنگ
    دلمون خوش بود به ماه رمضان اونم تنها گذاشتمون و رفت .
    تازه داشتیم دلمون رو به تنها شدن دوباره عادت می دادیم که اتش زدن قران اتشی شد بردلهامون
    *خدایا به حق مصحف اتش بر خرمنشان بزن آنان که دل میلیونها مسلمان را آتش زدند*

  84. هرچی می‌گوید:

    ..اگرچه قرآن سراسر کوثر است ولی هیچ کجای قرآن کلمه فاطمه نیست.عجیب حکیم است این خدای ما و الا بازهم فاطمه میسوخت میان در و دیوار روزگار…..
    سلام اخوی.
    این دو سه تا جمله خودش دنیاییه…
    قلمتون مستدام..
    یاعلی…

  85. سلام

    به وب سایت ما هم سر بزنید.

    http://www.tablighatagahi.com

  86. یه شرمنده می‌گوید:

    سلام بر تو وسلام برقلم روان وکلام دلنشینت. که بوی طراوت عشق برای اهل دل وضمخت وسخت برای دشمنان حق است .حاج حسین اینهمه بچه حزب الهی باشند وغریب وتنها؟ وبمانند که پاسخ این ابلهه که بازیچه صهیونیست است چه بدهند راستی که روزگار عجیبی است. من یک چیزی میگم شما جواب بدهید. همه اینها که در سال گذشته بفرمان عموسام(خواسته یا ناخواسته) حرکت کردند در این جرم قران سوزی سهیم هستند یا خیر لطفا” بادلیل پاسخ دهید موفق باشید وپیروز

  87. **** می‌گوید:

    آقای قدیانی سلام.یه سؤال بپرسم؟ولی جوابشم می خوام بدونم ها!!!!

    رابطه ی دکتر محمود احمدی نژاد با امام خامنه ای هنوز یه رابطه ی پدر و پسریه؟؟؟!!! یا تموم شد اون دوران و خرشون از پل گذشت و رابطه با آقای مشایی شده یه رابطه ی برادری؟؟!!!
    می خوام بدونم شما میدونید چرا صحبت از آقا تو حرفای جناب دکتر انقدر کمرنگ شده یا شایدم من اشتباه میکنم!!!؟؟؟؟
    ما دستمون به هیچ جا جز قطعه نمیرسه و احساس میکنیم شاید شما جوابی واسه سؤالات ما داشته باشید ! اگه جواب دارید بگید تورو خدا که دیوونمون کرد این سؤالایی که بی جوابن!
    یا علی

  88. ریحانه می‌گوید:

    سلام خداقوت
    بالاخره تونستم لینکتون کنم از رو بردم …..رو
    البته یه تشبیه قشنگ تر دوتا گوش گذاشتم بالا سرش 🙂

  89. ریحانه می‌گوید:

    دنیا بداند
    حسین وقرآن
    باید بماند…..

  90. ریحانه می‌گوید:

    قرآن اگر چه سراسر کوثر است اما هیچ کجای قرآن کلمه فاطمه نیست. عجیب حکیم است این خدای ما و الا باز هم فاطمه می سوخت میان در و دیوار روزگار……….
    وای این جمله عجیب عالی بود

  91. ناشناس می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی…
    میدانم برایت مهم نیست ولی امروز مطلبت را راجع به هتک حرمت قرآن نقل کردم و پایش هم لینک دادم به وب سایت شما. ولی با کمال تعجب بلاگفا لینک را غیر مجاز اعلام کرد و فقط با برداشتن لینک اجازه انتشار مطلب را داد!!

  92. سلام خداقوت.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  93. ساندیس خور می‌گوید:

    سلام داداش خسته نباشی!
    خوبی؟؟
    راستی بجه های آنتی بالاترین شما رو زیارت کردن،اما من توفیق نداشتم خوش حال می شدم اگه می دیدمتون . . .
    راستی از امیر خان هم تشکر می کنم که به جای من این چند وقت گفتوشنود ها رو می زارند!!
    اگرهم این کار ادامه دهند بهتر است . . .!!

  94. شمارش معکوس می‌گوید:

    تشریف بیارید خوشحال میشیم
    ما رو از نظرت بی بهره نذارید

  95. یاس می‌گوید:

    به سفارش سید احمد:
    بازدید امروز: ۳۲۷۷
    بازدید دیروز: ۴۱۰۳
    افراد آنلاین: ۲۰
    بازدید کل: ۷۱۹۹۱۲

    به قول سید احمد:
    فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدائی داری داداش حسین بسیجیا

  96. gmdorna می‌گوید:

    سلام برادر بسیار خوب می نویسی من در ماه رمضان برایت دعا کردم متشکرم

  97. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    “انگار وزنه بسته اند به پای ثانیه ها….”

    “من دلم لباس مشکی می خواهد….”

    “زنجیر برنجی کودکی های من کجاست؟”

    “کاش می شد جلو انداخت عشق را….”

    عشق من،‏
    خوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون خداست.

  98. رحیل می‌گوید:

    سلام. از آقای یامین پور یپرسید که چرا اسامی کسانی که نمی یومدن مناظره رو نمی گفتن. همه می گن دروغ می گن که اونا نیومدن وگرنه اسم هاشون رو می خوندن. چرا این قدر مصلحت اندیشی خسته شدیم دیگه…

  99. shaghaiegh255 می‌گوید:

    چقدر جالبه زندگی و عشقی که مصطفی مازح به امام خمینی و امام خامنه ای داشته و آخر هم در راه اجرای حرف امام برای سلمان رشدی شهید میشه

    به او میگن مرد عمل و فدایی ولایت

    وصیت نامه شهید “مصطفی مازح”
    بسم الله الرحمن الرحیم
    تسلیت عرض می کنم به اسلام. به رزمندگان اسلام

    http://noorportal.net/news/ShowNews.aspx?ID=24167

  100. پیام فضلی می‌گوید:

    #یقین رهبری……………………………..
    http://sms88sms.persianblog.ir/post/764/

  101. رامیان می‌گوید:

    سلام و عرض ادب.

    اقای قدیانی دوست داشتم خودتون برای این پست اخیرم نظرتون رو بفرمایید اما چون شاید نرسید ازتون میخوام حداقل از مخاطباتون بخواید برای خوندن این پست حتما بیان و کمکی بکنن.

    با موضوع:” دعوتید به اتاق فکر وبلاگی” بروزم.

    حضور برای همه ی دغدغه مندان آزاد است!

    منتظرم
    یاعلی

  102. shaghaiegh255 می‌گوید:

    احسنت به ۳۱۳
    حرف دل خیلی از خواهرا تون همینه

    میدونم وقت خوندن این نظر بلند بالا رو ندارید ولی:
    این نظر راجع به یه قسمت از بند پنجم متن قبلیه که اصلا شاید هم ربطی به موضوع نداشته باشه ولی با خوندنش این حرف اومد تو ذهنم که دلم خواست بنویسم براتون… اگه دلتون خواست و قبول داشتید حرفامو تأییدش کنید وگرنه…
    آقای قدیانی به نظر من کسایی که نظرشون اینه که جای خانم ها فقط پشت خطه و فقط باید نظاره گر باشن خیلی دارن افراط میکنن و به قول خود شما هم افراط بده و هم تفریط…
    زمان ۸ سال دفاع مقدس میگفتن ضعیفه جماعت عقب خط باشن و از دور حمایت کنن و حمایتشون از دور دلگرمیه، البته بگذریم که بودن ضعیفه هایی که از هزار تا مرد قوی تر بودن و بهتر عمل کردن تو همون ۸ سال دفاع مقدس…
    این ۸ ماه دفاع مقدس که آقا اعلام جنگ نرم کردن همه به دفاع دعوت شدند هم خواهران و هم برادران
    تازه به نظر من خانم ها توی این جنگ باید جلوتر از آقایون باشند. چون که جلبکها با بی عفتی و بی حجابی و …
    به این جنگ دامن می زدند و یکی از کاری ترین سلاح هاشون بود این بی عفتی…
    اونها پاکی ما و چادر ما رو بردند زیر سؤال ، چادری که ارثیه ای که از حضرت زهرا (س) از حضرت زینب از حضرت رقیه به ما رسیده…که حضرت زینب تو اون وانفسای عاشورا حفظ کرد چادر و حجاب و عفت رو که حتی رقیه ی ۳ ساله هم که معلم همه ی ما بچه بسیجی هاست هم حفظ کرد چادر و حجاب و عفت رو و نذاشت این ارث رو به غارت ببرنند!
    حالا ما هم باید جلو بیفتیم که نذاریم بی عفتی و بی حجابی تو شهر و کشورمون بیداد کنه.
    چرا باید خاموش باشیم و عقب بایستیم؟؟؟ اتفاقا تو این جنگ خط مقدم جای خواهران بسیجیه.
    ما اگه به قطعه مقدس ۲۶ میایم و نظر میذاریم واسه خاطر اینه که امن میدونیم این قطعه رو.واسه خاطر اینه که عاشق حضرت ماه هستیم، واسه اینه که سیاهی چادر ما با ارزش تر از خون شهداست و اینو خود شهدا گفتن خواستن که حفظش کنیم…
    یه مادر شهید پارسال تو اتوبوسی که داشت ما را میبرد راهپیمایی روز قدس!! به من میگفت ! گفت :دخترم ، من وقتی پسرم رو فرستادم جبهه سالم فرستادمش وقتی آوردنش بچم سر نداشت!!!(اینو با درد دل و اشک چشم میگفت) گفت: حالا به خاطر خونی که داد نذارید خون پسرم رو پایمال کنن!!! به من گفت ، دخترم چند نفر رو تو دانشگاه مثل خودت با حجاب کن!!! (و چه وظیفه ی سختی رو به من محول کرد این مادر شهید تو این جنگ نرم) (ستاره های حضرت ماه دعا کنید بتونم از پس این مأموریت بر بیام) آخه تو سال هشتاد و اشک بودند خانم هایی که از ترس اینکه مبادا چادر از سرشون کشیده بشه ، چادر رو کنار گذاشتند و به قول خودشون با حجاب کامل اومدن بیرون که هیچ حجابی کامل تر از چادر مادرمون زهرا (س) نیست..
    اما من خودم با همه ی اونایی که کشور براشون مهم بود از اون موقع به بعد چادرهامون رو محکمتر از قبل چسبیدیم که اگه یه موقع جلبکهای موتور سوار بی شرمی رو به حد اعلا رسوندن و مثل زمان رضا خان چادر از سر خانمها کشیدن ما چادرمون رو محکم گرفته باشیم که حتی شده خودمون زیر ماشین له بشیم اما چادر از سرمون در نیاد.حالا ما نمی تونیم عقب بشینیم و تماشا کنیم. ما عاشق خامنه ای هستیم، به عشق ماه به قطعه میایم چون قطعه رو امن میدونیم واسه نظراتمون… چون وقتی میایم و می خونیم بابای ماست خامنه ای ، آقای ماست خامنه ای…دلمون آروم میشه می فهمیم که یه بابا داریم که مثل کوه پشتمون ایستاده ، پس ما هم با تمام وجودمون ازشون و از همه ی ستاره هاشون دفاع میکنیم حتی اگه به قیمت جونمون تموم بشه…ما به حرف مردم کاری نداریم ، ما خودمون میدونیم هدفمون از اومدن و نظر گذاشتن تو قطعه ی مقدس ۲۶ چیه..پس باز هم میایم و نظر میذاریم و از حق دفاع می کنیم (( حرفی هست ))؟؟؟!!!
    در ضمن گلزار شهدارو که خوب بگردید هستند شهیده هایی که هیچ وقت ازشون یادی نشد!!!

  103. سلام. مطالتان بسیار زیباست. هرچند که لازم به گفتن من نبود…!
    به کلبه من هم سری بزنید…
    یا علی

  104. ثریا هستم ... می‌گوید:

    سلام داداش حسین

    خوب هستین ؟؟؟

    بابا چشم زدین من اون اوایل که وبلاگتون راه افتاده بود هر روز چندبار بهتون سر می زدم اما الان هر ماه هم نمی تونم بیام ( خیلی غمگین ) و خیلی کم می بینمتون
    البته اون روز که تشریف آوردین زنجان با کله اومدم تا یک ثانیه از صحبت هاتون رو از دست ندم و خیلی خوشحالم و خدا رو شاکرم که از نزدیک دیدمتون
    انشالله بازم بیایین

    این یکی دوبار که اومدم دیدم تو سایتتون عکس های آقا رو میذارین
    الان داشتم ونبال یه عکسی می گشتم ازشون که مناسب پایگاه دانشگاهمون باشه اتفاقی این عکس رو دیدم
    به نظرم این عکس بدون دخالت هیچ هنر و طرح و جلوه ویژه ای !!!! قشنگترینه

    http://mashreghnews.ir/images/News/a1/aagha.jpg

    این طور نیست ؟؟؟

  105. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    خسته نباشی داداشی جووووووووووووووووووووووووووووووونم.

  106. shaghaiegh255 می‌گوید:

    شهید محمد رضا شیخی:

    ای خواهران جهاد شما حجاب شماست

    واثری که حجاب شما میتواند بر روی مردم بگذارد خون ما نمیتواند بگذارد

  107. محمد آئینه چی می‌گوید:

    از قرآن سوخته دود بلند نمیشود ؛
    باور نداری ؟؟؟؟!!!!
    از تنور خولی بپرس !
    یاعلی
    ۹۲ روز تا عاشورا
    یا لیتنا کنا معک

  108. shaghaiegh255 می‌گوید:

    شهید ابراهیم هاشمی:

    حجاب شما به خون ما رنگ میبخشد

  109. ashiyaneyesorkhelaleha می‌گوید:

    بسم رب الشهداء والصدیقین
    ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است *ما برآنیم که این ذکر جهانی بشود.

    اللهم عجل لولیک الفرج

    اللهم الحفظ والنصر قائدنا الخامنه ای بالقرآن
    ___________________________________________

    سلام
    امسال چه زود دلم تنگ شد برای ماه رمضان. چند ماه دیگر به ماه رمضان مانده است؟
    صد افسوس که رمضان زود تمام شد اما محرم دیر می رسد. انگار وزنه بسته اند به پای ثانیه ها. من دلم لباس مشکی می خواهد.
    دست و پای شیطان باز شد . . . خدایا کمکم کن.
    التماس دعا.
    تا بعد.
    یا علی.

  110. م.طاهری می‌گوید:

    در گردهمایی افق رسانه ملی با موضوعیت حوزه سیاسی حرف های خوبی زده شد ولی ادم خندش می گرفت!زحمت اقای یامین پور رو کم کردن.دارن با نود و مسابقه تلفنی مردم رو سیاسی می کنن

  111. shaghaiegh255 می‌گوید:

    داداش حسین چند روز قبل گفت که خدا با ما صحبت میکنه

    واقعا من اینو توی زندگیم دیدم مطمینن همه شما همچین تجربیاتی دارین
    اون اوایل ۱۰-۱۱سال پیش که وارد بسیجیهای ماه شدم هرهفته یک عاشقانه اینچنینی داشتم این هم از برکات ستاره هاست

    امروز که این کامنت دوستمون ۳۱۳ رو خوندم دیدم حرف دل خیلی از خواهران هست

    الان اومدم کتابایی که به دوستم گفته بودم ۳تا کتاب نه ده برام بخره رو ببینم گفت پول اضافه اومد یه کتابی همینطوری خریدم درباره عفاف وحجاب

    همین نیم ساعت پیش گفتم نگاش کنم ببینم چه کتابیه اولین صفحه ای که باز شد جمله شهدا بود که همین بالا براتون نوشتم

    کاش دلم یه چیز دیگه هم میخواست

  112. رسول می‌گوید:

    سلام
    به آقای یامین بگویید اگر انشالا برنامه دوباره راه افتاد
    در مناظره ها از هر دو طرف آدمای قوی دعوت کنن تا برنامه جالبتر بشه

  113. والفجر می‌گوید:

    هوالحق
    سلام
    با”تاریخچه کوتاه دومین حمله به بقیع”بروزم.
    یا علی
    شهادت نصیبتون

  114. پیام فضلی می‌گوید:

    عجب سانسور قشنگی کردی نظر قبلی ِما رو داداش حسین.
    دمت شدید گرم…

  115. جاهد می‌گوید:

    ” چراغی را که ایزد بر فروزد ……. هر آنکس پف کند ….. ”

    بعد از حدود ۴۵ روز سلام علیکم .

    بچه ها برام دعا کنید .

    یا علی

  116. فاران(نه وبلاگ فاران) می‌گوید:

    ……………………

  117. ناشناس می‌گوید:

    کلام خدا را پاره پاره کردند ولی آب از آب تکان نخورد.

    امانت پیامبر را زیر پا لگد کردند ولی هیچ کس صدای وا اسلاما سر نداد.

    قرآن‌هایمان را سوزاندند و نگران حقوق مصرف کنندگانیم، که مبادا قیمت کالاها بالا و پایین شود و غوغا به پا شود. مبادا کالاهایی کمیاب شود و بلوا به پا شود. قرآن‌هایمان را سوزاندند و ما دنبال منشور حقوق بشر کورش هستیم،که بعداز سال‌ها به سرزمین پدری بازش گرداندیم و آن‌همه رونمایی و بازدید عموم راه انداختیم‌ آن هم فقط برای ۴ ماه. قرآن‌هایمان را سوزاندند و ما نگران خانم جاسوسی هستیم که از کشور محترم آمریکا تشریف آوردند و مختصری جاسوسی فرموند و متاسفانه گیرافتادند و حالا قرار است با وثیقه آزاد شوند. قرآن‌هایمان را سوزاندند. ما نگران هدفمند کردن یارانه‌ها هستیم و دل توی دلمان نیست که از این به بعدچه جوری قبض آب و برق که تا حالا مفت بود بپردازیم و دهها کمیسیون و میزگزد تشکیل دادیم که مبادا مردم بدون آگاهی دچار هدفمندی شوند. قرآن‌هایمان را سوزاندند و آقای وزیر امور خارجه طوری که به گوشه قبای کسی برنخورد گفت؛ سران کشورهای غربی باید جوابگو باشند و موضع خود را مشخص کنند. و این تنها صدایی بود که از مهمترین کشور حامی قرآن بلند شد. وای به حال دیگران که ادعایی ندارند. چه خوب امانت داری کردیم و چه خوب احترام کلام خدا را نگهداشتیم.
    آقا! یا صاحب الزمان سرت سلامت. مثل اینکه باز اهل کوفه خیانت کردند و بازعلی تنها ماند. مثل اینکه بازنشان دادیم، چندان هم منتظر آمدنت نسیتیم، چندان هم اوضاع بد و وخیم نیست. هنوز می توان به همین وضعیت چند صباحی صبرکرد و …… گویا بدون شما هم می توان زندگی کرد. ………

  118. shiner می‌گوید:

    دستت درد نکنه داداش، قلمت طلاست ولی این انصاف نیست که ملتو تو خماری بذاری!

  119. دهقان می‌گوید:

    سلام به همه ستاره های حضرت ماه. خیلی به دعای خیرتان محتاجم. یا علی.

  120. ناشناس می‌گوید:

    سلام
    ۱- آقای یامین پور چرا اسامی کسانی را که نیامدند نگفتی،خودت نخواستی یا از بالا دستور آمد؟ اگر از بالا دستور آمد که فبها اما اگر خودت نخواستی ،باید بگویم شما که سری در آورده اید در سیاست تلویزیون،نباید به همین راحتی ها فرصت را از دست می دادید،مردم امیدواربودندکه کاری بکنید.حال که گذشت.اما جواب شما مهم است،گرچه ما اسامی را دیگر نمی خواهیم.
    ۲- من بعید می دانم که آقای ضرغامی یا پور محمدی که هر دو از باایمانان می نمایند وافرادی متعهد،دوست نداشته باشند که شبکه دست به افشاگری زند،از شما می خواهم تا بابی از حقایق پشت پرده را که شما می بینید،بفرمایید باز کنید، تا آقای ضرغامی را تفنگداران،بمباران انتقادی وخدایی نکرده تهمت نکنند.
    ۳- ما می دانیم که شما دخل وتصرفی در پخش شدن یا نشدن برنامه ندارید وشماتنها یک مجری متعهد- از این نظر آیا؟که چه بکن یانکن.این هم سوالی است که شما اجازه ی بداهه گویی دارید یانه؟ یا دیالوگ می گویید با مهمانان،از پیش تعیین شده آیا؟- هستید،ما اسامی افراد دست بالاتر رامی خواهیم که به زعم خودشان تشخیص بر برتری ! واحتمالن صلاح جامعه!دادند ومانع از پخش می شوند.اگر قسمتان نداده اند یا قول نداده اید،خوب بگویید.
    ۴- نحوه ی انتخاب مهمان هایتان در مواقع اندک ،جالب نیست،آقای حسن عباسی را در شرایط خوبی نیآوردید.توقع می رفت زمان مناسب تری وبحث سیاسی! تری می بود.به قول یکی از دوستان ارزان خرجش کردید.مادوست داشتیم که بیننده ی بیشتری این برنامه رو ببیند،حال آنکه آقای عباسی به نظر می رود که این پتانسیل را داشته باشد.(بحث دونفره)
    ۵- دلیل این همه احتیاط شماواینکه اینچنین محتاطانه عمل می کنید چیست؟چرا مردم با اینکه نود را دوست دارند وعادل را عادل می دانند،باز گله می کنند که عدل عادل واجب تر است یاعدالت امروز دیروز فردا اوجب واجبات!؟ احتیاط شما اجازه نمی دهد از خودتان امثال احسان علیخانی یا فرزاد حسنی یا عادل فردوسی پور بسازید.من شمارا با این افراد مقایسه نمی کنم،هیچ یک از اعمال وجوارحتان را.تنها می خواهم بگویم قدرت جسارتتان را بالا برید،اندکی.این سه مجری که نام بردم ازشان به مراتب دیده ایم بداهه گوییشان را که به مزاج بعضی خوش آمده وبه دیگری ناخوش.بحث بر انگیز شده.کاری به اهمیت موضوعات حرفهایشان ندارم واینکه آیا بی حرمتی کردند در برنامه شان وپررو بازی در آوردند،من جسارتشان را می گویم.یک کلام:دل را به دریا بزنید،حرف و حدیث های زیادی پشت برنامتونه،اگه دلیل سیاسی داره که مردم بایدیا نباید بدانند که چراپخش نشدلب بهسخن بگشایید،مامنتظریم،دلتان را به دریا بزنید،اولین برنامه که رفت رو آنتن،بعد از سلام بگویید دلیلش را که چه چیزی-بخوانید چه کسی!- بوده؟جسارت را من باب این موضوع عرض کردم.
    ۶-ششمی سوال نیست،همینطوری است ،خطاب به شما مجری محترم واگر خداقسمت کنه خدمت دوستان عزیز پشت پرده که احتمالن وجود دارند! شماهم کم کاری نفرمایید،نمی گویم دکتر،استاد!
    ملت ما بزرگ است،نه در حد شعار،به معنای واقعی کلمه.از یک سری ابهامات که در اذهان عمومی هست،با جرات تمام پرده بردارید،هیچ مشکلی هم پیش نمی آید،وظیفه ی ما درک درست از شرایط کنونی می باشد،که متاسفانه مشکلات زیادی در این زمینه داریم-ماجوونا- یکی اش خودم.کاری بکنید.
    به امید آنکه وحید یامین پور را-این فرد متعهدو حزب اللهی ودوست داشتنی که در وبلاگش اینچنین گفت که” این اشک‌آورها تمام نمی‌شوند! چقدر طاقت فرساست این برنامه برای من!!!” وچه دردمان آمد – به زودی زود، متفاوت تر ببینیم.

    ودر آخر از دوست خوبم،حسین قدیانی از جهت تهیه این گزارش تشکر به عمل می آید.

    داداش حسین مطمئن باشم که می پرسی دیگه؟
    ومن الله توفیق.

  121. ستاره ی حضرتم ماهم آیا؟ می‌گوید:

    سلام
    ۱- آقای یامین پور چرا اسامی کسانی را که نیامدند نگفتی،خودت نخواستی یا از بالا دستور آمد؟ اگر از بالا دستور آمد که فبها اما اگر خودت نخواستی ،باید بگویم شما که سری در آورده اید در سیاست تلویزیون،نباید به همین راحتی ها فرصت را از دست می دادید،مردم امیدواربودندکه کاری بکنید.حال که گذشت.اما جواب شما مهم است،گرچه ما اسامی را دیگر نمی خواهیم.
    ۲- من بعید می دانم که آقای ضرغامی یا پور محمدی که هر دو از باایمانان می نمایند وافرادی متعهد،دوست نداشته باشند که شبکه دست به افشاگری زند،از شما می خواهم تا بابی از حقایق پشت پرده را که شما می بینید،بفرمایید باز کنید، تا آقای ضرغامی را تفنگداران،بمباران انتقادی وخدایی نکرده تهمت نکنند.
    ۳- ما می دانیم که شما دخل وتصرفی در پخش شدن یا نشدن برنامه ندارید وشماتنها یک مجری متعهد- از این نظر آیا؟که چه بکن یانکن.این هم سوالی است که شما اجازه ی بداهه گویی دارید یانه؟ یا دیالوگ می گویید با مهمانان،از پیش تعیین شده آیا؟- هستید،ما اسامی افراد دست بالاتر رامی خواهیم که به زعم خودشان تشخیص بر برتری ! واحتمالن صلاح جامعه!دادند ومانع از پخش می شوند.اگر قسمتان نداده اند یا قول نداده اید،خوب بگویید.
    ۴- نحوه ی انتخاب مهمان هایتان در مواقع اندک ،جالب نیست،آقای حسن عباسی را در شرایط خوبی نیآوردید.توقع می رفت زمان مناسب تری وبحث سیاسی! تری می بود.به قول یکی از دوستان ارزان خرجش کردید.مادوست داشتیم که بیننده ی بیشتری این برنامه رو ببیند،حال آنکه آقای عباسی به نظر می رود که این پتانسیل را داشته باشد.(بحث دونفره)
    ۵- دلیل این همه احتیاط شماواینکه اینچنین محتاطانه عمل می کنید چیست؟چرا مردم با اینکه نود را دوست دارند وعادل را عادل می دانند،باز گله می کنند که عدل عادل واجب تر است یاعدالت امروز دیروز فردا اوجب واجبات!؟ احتیاط شما اجازه نمی دهد از خودتان امثال احسان علیخانی یا فرزاد حسنی یا عادل فردوسی پور بسازید.من شمارا با این افراد مقایسه نمی کنم،هیچ یک از اعمال وجوارحتان را.تنها می خواهم بگویم قدرت جسارتتان را بالا برید،اندکی.این سه مجری که نام بردم ازشان به مراتب دیده ایم بداهه گوییشان را که به مزاج بعضی خوش آمده وبه دیگری ناخوش.بحث بر انگیز شده.کاری به اهمیت موضوعات حرفهایشان ندارم واینکه آیا بی حرمتی کردند در برنامه شان وپررو بازی در آوردند،من جسارتشان را می گویم.یک کلام:دل را به دریا بزنید،حرف و حدیث های زیادی پشت برنامتونه،اگه دلیل سیاسی داره که مردم بایدیا نباید بدانند که چراپخش نشدلب بهسخن بگشایید،مامنتظریم،دلتان را به دریا بزنید،اولین برنامه که رفت رو آنتن،بعد از سلام بگویید دلیلش را که چه چیزی-بخوانید چه کسی!- بوده؟جسارت را من باب این موضوع عرض کردم.
    ۶-ششمی سوال نیست،همینطوری است ،خطاب به شما مجری محترم واگر خداقسمت کنه خدمت دوستان عزیز پشت پرده که احتمالن وجود دارند! شماهم کم کاری نفرمایید،نمی گویم دکتر،استاد!
    ملت ما بزرگ است،نه در حد شعار،به معنای واقعی کلمه.از یک سری ابهامات که در اذهان عمومی هست،با جرات تمام پرده بردارید،هیچ مشکلی هم پیش نمی آید،وظیفه ی ما درک درست از شرایط کنونی می باشد،که متاسفانه مشکلات زیادی در این زمینه داریم-ماجوونا- یکی اش خودم.کاری بکنید.
    به امید آنکه وحید یامین پور را-این فرد متعهدو حزب اللهی ودوست داشتنی که در وبلاگش اینچنین گفت که” این اشک‌آورها تمام نمی‌شوند! چقدر طاقت فرساست این برنامه برای من!!!” وچه دردمان آمد – به زودی زود، متفاوت تر ببینیم.

    ودر آخر از دوست خوبم،حسین قدیانی از جهت تهیه این گزارش تشکر به عمل می آید.

    داداش حسین مطمئن باشم که می پرسی دیگه؟
    ومن الله توفیق.

  122. یک بنده خدا می‌گوید:

    “انگار وزنه بسته اند به پای ثانیه ها”…فدای قلمت ای خواجه!
    ۱_اولا که داداش یامین پور داداش عزیز “ما”(کیستی؟ ما.)ست!
    ۲*_در سری برنامه هاشون وقتی برای دومین بار اقای پناهیان به برنامه اومدند بحث شفاف سازی رو مطرح کردند در مورد وقایعی که پاک شدن اونها از حافظه تاریخی مردم یک افت است و…اقای پنا هیان خیلی روی شفاف سازی تاکید کردند و حتی بعضی از وقایع تاریخی رو ذکر کردند ولی عوامل رو نگفتند و بعد گفتند برای این نگفتم تا مخاطبانتون پیگیر بشن و اینو از شما مصرانه بخوان تا این قضیه عملی بشه.خلاصه این شفاف سازی مقدس هنوزم که هنوز اتفاق نیفتاده .از قول من از ایشون گله کنید و دلیل این تاخیر طولانی(فراموشی!) رو بپرسید و بگید که قول بدن که این “قول” رو عملی می کنند.
    ۳*_لطفا(حتما!!) ازشون بخواید بگن نظر حضرت “اقا” در مورد برنامشون چیه ؟ یا اگه نظر خاصی در مورد بعضی از برنامه ها داشتند و دارند اون نظرات اقا رو برای ما هم نقل کنند.
    ۴_بگید خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی …..دوسشون داریم و می میریم براشون.
    ببخشید طولانی شد.
    یا حق.

  123. حاج مرتضی می‌گوید:

    سلام داداش.
    هدیه ای از وبلاگ ☽ حضرت ماه.
    برای جمله زیبای:اشک، فرشته مقرب خداست که ناز می کند چشم شیعه را
    طراح: مرتضی حاجیانی
    http://www.islamupload.ir/images/154relou273e2p023yp.jpg

    ☽ حضرت ماه:http://hazratekhamenei.blogfa.com/

  124. یکی از پروانه ها می‌گوید:

    سلام چند روز پیش در مشهد حرم امام رضا (ع)حجت الاسلام پناهیان صحبت جالبی را در زمینه اینکه حالا که ماه رمضان تمام شده بایید چکار کرد می فرمودند:الان که ماه رمضان تمام شده نباید عادات خوبی را که در این ماه داشتیم مانند نماز مستحبی وغیره را فراموش کنیم بلکه آن را در طول زندگی ادامه داد وهمچنین اینکه باید آثار وبرکات این ماه خوب خدا درتمام زندگی منعکس کنیم .(البته این برداشت من ازصحبت های زیبا ودلنشین ایشان بود.)
    داداش انشاالله که قلمتان در پناه امام رضا(علیه السلام) وبا خانواده مشرف شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.