راهپیمایی برای قدس، “آزادی” نمی شود

۱۰۳ روز تا عاشورا

اجتماع وبلاگ نویسان؛ ده صبح میدان فلسطین

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس

کاری از محمد مقدم:

تیر ۳ شعبه دارد با گلوی علی اصغر مذاکره می کند و سیل به جای اسرائیل، پاکستان را برده است و ما داریم قدس را در بازی رایانه ای فتح می کنیم. ما خودمان را زده ایم به خواب و خوشی زده زیر دل بنیاد شهید. روزی برایت بارگاه باشکوهی خواهیم ساخت ای ندا آقاسلطان و پرچم اسلام را به جای انتهای افق، می کوبانیم بر سر فرزند شهیدی که افراطی است. آن روز هنوز مزار زهرا پیدا نشده است و بابای زینب هنوز برای ۴۰ درصد جانبازی با ۱۰۰ درصد باندبازی روبروست. من که با این وضعیت چشمم آب نمی خورد قدس آزاد شود. کودک غزه باید ضرب شست خود را به جای تل آویو، به خواب سنگین ما نشان دهد و یکی هم بزند به شیشه بنیاد. حالا خاتمی هم از مردم برای حضور باشکوه در روزقدس دعوت می کند و جرج سوروس دارد به ریش فتحی شقاقی شهید می خندد. خدا را شکر فتنه خوابید و ما هم از “جذب حداکثری” کاریکاتور کشیدیم و نام یکی از خیابان های منتهی به فلسطین را گذاشتیم به نام شعار نه غزه نه لبنان. چه زندگی خوبی است. حقوق کدام مادر شهید می خواهد برود به جیب پدر فلان متهم؟ قدس! ای قدس! خدا کند تو از اسارت دشمن، آزاد شوی و ۳۰ سال بعد از آزادی ات تازه بفهمی در اسارت دوست فرو رفتن یعنی چه. این خبرها هم نیست؛ بعد از اسرائیل، تو باید بجنگی که روی قبر فرزند بی گناه نتانیاهو چه واژه ای را حک کنند. الان خوش خوشانت است. ۳۲ سال که از آزادی ات گذشت، تازه معنای اسارت را می فهمی. من نمی خواهم تو را ناامید کنم. مگر کودک آواره صبرا از این هم ناامیدتر می شود؟ بگذار الکی شعار بدهیم انتفاضه زنده است. انتفاضه مرده. انتفاضه چند بسیجی می خواهد تا زنده شود. مسیح مدتهاست که مرده ای را زنده نکرده و موسی هنوز درگیر بنی اسرائیل است. گوساله سامری ماشاء الله برای خودش گاوی شده و ماما می کند اما ما فردا می آییم و به حمایت از تو فریاد برمی داریم و با مشت های گره کرده و خروشی عجیب غریب، بار مرگ مرکاوا را می اندازیم روی دوش سنگ و بعد می رویم صف نان سنگک و بعد حلیم با گوشت بوقلمون صفتانی بلانسبت خودمان می خریم و تا  اذان مغرب به افق قبرستان، می گیریم و تخت می خوابیم و شب می بینیم که سیل به جای اسرائیل، همچنان دارد پاکستان را می برد. قدس! ای قدس! حیف که به شعار نیست و الا تو الان آزاد شده بودی. آزادی تو در گرو عمل است و الا عملی های قهوه خانه مش قنبر هم فردا از مردم برای حضور هر چه باشکوه تر در راهپیمایی روز تخس، یعنی ببخشید؛ روز قدس دعوت به “عمل” آورده اند. مشکل ما سر همین عمل داخل گیومه است. ما دعوت به حرف را با دعوت به عمل اشتباه گرفته ایم و خیال می کنیم وظیفه ما در قبال قدس بلند فریاد زدن است. این داد و بیداد ما برای قدس، “آزادی” نمی شود. اسرائیل راهپمایی نکرد، قدس را گرفت. ین راهپیمایی مسلمین آخرالزمان به رهایی قبله اول مسلمین ختم نمی شود. باید جریان سیل پاکستان را به طرف هیکل سلیمان برگرداند. زیبایی اندام رفته انگار مجسمه داوود. هر روز بازوی زور کلفت تر می شود و از سنگ دیگر کاری ساخته نیست. در خرمشهر اگر دست خدا از آستین حسن باقری و صیاد و آن بسیجی خرم آبادی بیرون آمد، زحمت آزادی قبه الصخره را خدا باید به تنهایی بکشد که خرمشهر با راهپیمایی آزاد نشد که جمل با فریاد بر زمین ننشست که در خیبر با رجز فتح نشد. “خیبر خیبر یا صهیون، جیش محمد قادمون”، قائم به موشک می خواهد نه قائم با شک با دشداشه شیخک که بالابلندی دارد بازی می کند زیر درخت زیتون، خرس گنده. خجالت بکش از سید حسن نصرالله. گیرم که “و فتح قریب”، تو این وسط چه کاره بودی؟!

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. برای جنگیدن با صهیونیسم باید رسانه را از دستشان گرفت، این مظلوم نمایی هالیوودی را ازشان گرفت و این تصویرسازی استراتژیک را که هی می خواهد به دنیا القا کند که بهود بزرگترین مظلوم تاریخ است!
    به بهانه روز قدس مطلبی سینمایی نوشته ایم با عنوان «مظلومتیرن قوم تاریخ در قاب تنگ هالیوود»، حضورتان گرما بخش است
    یاعلی
    http://strategic-cinema.blogfa.com/post-3.aspx

  2. ناشناس می‌گوید:

    روز قدس اگه مرد عمل و پایه کار باشیم میشه یه کار خوب کنیم درباره این ۳متهم مرده

  3. عشقی می‌گوید:

    سلام!
    فریاد ما باید سیل شود و اسرائیل را ببرد. فریاد بی روح ، فریادی که زنده نیست و مایه ی حیات ندارد ، فریادی که آب ندارد قدس را آزاد نخواهد کرد…

  4. هپلی می‌گوید:

    سلام حاجی جون

    من الان یه سلول خاکستری نیم سوز توی مغزم دارم. اونم در اثر گشنگی و تشنگی هر آن امکان سوختنش وجود داره. اگه اجازه بدی بعد افطار میام و میخونمش. یا حق

  5. خودم می‌گوید:

    یه یا علی بگو پرواز کن، ناز علی بکشو ناز کن.
    یه یا علی بگو از جونت، مثل مسیح بشو اعجاز کن
    یه یا علی بگو فریاد کن، عشقتو واضح تر ابراز کن.
    یه یا علی بگو احساسی، یه یا علی بگو عباسی
    یه یا علی بگو تو میدون، تا دشمنت رو کنی عاصی
    یه یا علی بگو تا مرد شی، تا کوه آه و غم و درد شی.
    یه یا علی بگو تو خشمت، تا که تو آتیش خشمت سرد شی
    یه یا علی بگو یک ذره، همچو علی شی و فرد شی
    یه یا علی بگو احساسی، یه یا علی بگو عباسی
    یه یا علی بگو غوغا کن، دل کوچیکتو دریا کن
    یه یا علی بگو تا زهرا، بگه غلامیشو امضا کن
    یه یا علی بگو با حیدر، تو هم در خیمه رو وا کن.

  6. سیداحمد می‌گوید:

    سلام داداش جانم.
    عالی؛احسنت.
    (راهپیمایی برای قدس، “آزادی” نمی شود)

  7. ؛؛ می‌گوید:

    به امید روزى که بشنویم قدس را خدا آزاد کرد

  8. shaghaiegh255 می‌گوید:

    اگه مرد عمل هست میشه برای همین بنیاد و۳ متهم مرده واقعا کار کرد

  9. مرتضی اکبریان می‌گوید:

    سلام حسین جان خسته نباشی داداش. فقط دو روز نیومدم چقدر مطلب نوشتی. دمت گرم با این متن پولی زاد خیلی حال کردم. دستت درد نکنه. این قضیه تخم عقاب و نمایندگی مجلس رو نگرفتم.ای کاش بیشتر در موردش بنویسی. بی شرف کم دل ما رو خون نکرده با فحش نامه هاش.
    التماس دعا

  10. رحیل می‌گوید:

    کاری باید کرد…
    چه کار باید کرد؟؟؟؟

  11. پسرک می‌گوید:

    به نام خدا
    فقط مواظب باش پرچم اشهد ان علیا ولی الله از ماذنه ها پایین نیاید. اگرچه خار در چشم است. مواظب باش تا خراشی به صورت ایثار پدرت نیافتد اگرچه تیغ در گلوست.مواظب طفل نو پای جمهوری اسلامی باشیم. از مضلات فتن به خدا پناه بریم.
    از طرفی می گویم دیگر صدر اسلام نیست. علی بی یار نیست. اما چاره چیست؟ راه چیست؟ چه درست است؟ مسائل اصلی کدام است؟ فرعی کدام است؟ آیا من بی غیرتم؟ چشمان من بسته است. هر لحظه یکی از کنارم می دود تنه اش به تنه ام می خورد. دستانم را جلو آورده ام و هیچ چیز نمی بینم. گاهی ضربه های شدیدی هم می خورم. گوشم به مولاست. و آرزو آنکه روزی بیاید بازویم را بگیرد و از مهلکه بیرون ببرد.

  12. رحیل می‌گوید:

    داوود در برابر جالوت که سرا پا مسلح بود جز فلاخنی نداشت و مبارزان فلسطینی نیز در برابر ارتش اسرائیل جز سنگ و فلاخن هیچ ندارند.
    اما بدون تردید، همان سان که داوود بر جالوت فائق آمد، ارتش اسرائیل نیز ناچار است که در برابر مبارزان فلسطینی سر تسلیم فرود آورد.
    ((سید شهیدان اهل قلم))

  13. امیرعلی (آینده از آن حزب الله) می‌گوید:

    خرمشهر آمدیم …
    کربلا می آییم ….
    قدس خواهیم آمد…..
    البته بعد از رهایی از دست نفسمان ….

  14. shaghaiegh255 می‌گوید:

    همه دوستانی که از تغییر نام خیابون برای فتنه گرا واقعا ناراحت شدن و گفتن پایه ایم اگه یه طومار امضا کنیم بعنوان قدم اول من میرسونمش دست زریبافان دخترش منو میشناسه
    بالاخره اگه واقعا میخایم از یه جایی شروع کنیم بجای فقط حرف ( دقیقا همون چیزی که داداش حسین خوب توی این نوشته روشن کرد ) میشه روز قدس یه طومار بذاریم خودمون وبقیه راهپیمایان امضاش کنن
    اگه به فردا نمیرسه ومیخوایم به تاخیر بندازیم میشه هفته بعد موقع نماز عید فطر طومار رو بذاریم مصلی

  15. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام
    اول، اینکه ای کاش اول هر پست اون ورز شمار عاشورا رو میذاشتید: ۱۰۵ روز مونده تا عاشورا
    بعد، اگر این همتی که میگید در وجود ما بود خیلی وقت پیش ۳۱۳ یار مولا فراهم شده بود.
    بیاید دعا کنیم که خدا شوق همین راهپیمایی رو هم از ما نگیره و الا خدای نکرده میرسیم به جایی که توی روز قدس در حالیکه از بطری آب معدنی سالم آب میخورم و نگران آلودگی آب نیستیم تو خیابونای شهر زشتی روزه خواری رو منتشر میکنیم

  16. مرادی می‌گوید:

    فقط میخوانم و نظر نمیدهم تا به امید روزی که فقط جان دهم.

  17. مرتضی می‌گوید:

    سلام حسین جان… چفیه را الان خوندم واقعا تأثیر گذاره و خیلی خیلی به دل میشینه. خدا اجرت بده.امشب شب قدره التماس دعای شدید دارم هم از شما هم از همه بسیجیهای گل قطعه.
    در مورد شکستن شیشه های بنیاد هم پایه ایم همه جوره درخدمیتم.فقط کافیه یه ندا بدی شیشه های بنیادو تو همه ایران رو سرشون آوار می کنیم.
    یا علی

  18. gomnam124 می‌گوید:

    ما منتظریم تا محرم گردد / هنگامه ی امتحان میسر گردد
    مادانیم و تیغ و حلقوم شما / یک مو زسرعلی اگر کم گردد
    تا عاشورا: ۱۰۵ روز .

  19. shaghaiegh255 می‌گوید:

    (راهپیمایی برای قدس، “آزادی” نمی شود)

    مواظب طفل نو پای جمهوری اسلامی باشیم

  20. ya zeinab می‌گوید:

    من در طی سالیان دراز خطر اسرائیل غاصب را گوشزد مسلمین نمودم که اکنون این روزها به حملات وحشیانه خود به برادران و خواهران فلسطینی شدت بخشیده است و بویژه در جنوب لبنان به قصد نابودی مبارزان فلسطینی پیاپی خانه و کاشانه ایشان را بمباران می کند. من از عموم مسلمانان جهان و دولت های اسلامی می خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و می تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد به عنوان روز قدس انتخاب و طی مراسمی همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان اعلام نمایند. از خداوند متعال پیروزی مسلمانان را بر اهل کفر خواستارم (صحیفه امام جلد ۹ ص ۲۶۷ )

  21. سید هاشم می‌گوید:

    زیبا بود
    خدا پشت و پناه سیدحسن نصرالله باشد چرا ذلت شکست را به اسرائیل پلید تا دندان مسلح چشاند ، به امید روزی که قدس به دست سید، آزاد شود.

  22. ya zeinab می‌گوید:

    «روز قدس از روزهای مهم و تعیین کننده است. سال های متمادی است که سعی می شود مسئله قدس فراموش بشود. روز قدس درست تیری است به قلب این توطئه، حرکتی است برای خنثی کردن این توطئه خباثت آمیزی که استکبار و صهیونیسم و طرفداران و همکارانشان دست به یکی کرده اند تا به کلی مسئله فلسطین را به دست فراموشی بسپارند»
    سخنرانی حضرت ماه ۱۳۷۰/۱/۱۶

  23. ya zeinab می‌گوید:

    “راهپیمایی برای قدس، “آزادی” نمی شود”…. صحیح است صحیح است!

  24. میلاد پ س 3 می‌گوید:

    اول از همه این را می نویسم گفتم شاید نظرات پست قبلی را نخوانید… همینطور الکی این فکر را کردم

    با بخش سوم مطلب صمیمی تان بسیار موافقم و می گویم بروی چشم و البته درباره بخش دوازدهم به بنیاد می گویم حرف داداش حسین حرف ما هم هست… خداییش نگذارید انتقام سران فتنه را هم از شما بگیریم… تا دوشنبه هفته بعد وقت دارید ساعت ۱۰ وقت دارید!

    خیلی دوست داشتم برای هر مطلبی که می نویسی یک طرح بزنم ولی حیف که وقت نیست

    و اما درباره این مطلبتان امام خمینی فرمود اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد رو سر این اسرائیل تمام اینها را سیل خواهد برد… حالا این سطل ها کجا خالی شده که پاکستان را سیل می برد شاید تقصیر شعار بی عمل ما باشد

    اما داداش حسین شما هم قبول کن هر چیزی فرمان می خواهد و جا و مکان
    مگر در همین مقاومت ۲۲ روزه مردم غزه نبود… ما که نه ولی چندین بچه بسیجی حقیقی رفتند در فرودگاهها تحسن که ببرندشان غزه اما آقا فرمود برگردید … حتما یک چیزی هست دیگر و الا همین بر و بچه های قطعه با ۶۷ نفر آنلاین می زدیم به قلب تل آویو و آن وقت یعنی که یعنی… آی نفس کش

  25. آفاق ظهور. . . می‌گوید:

    مسیرهای راهپیمای وتجمع جنبش سبز از سوی میر حسین موسوی اعلام شد. . . .
    طی بیانیه ای از سوی میر حسین موسوی مسیر های تجمع و راهپیمایی برای جنبش سبز در استان های مختلف مشخص شد .بر این اساس مسیر ها را در شهر ها و روستا های مختلف بشرح زیر میباشد.

    وبقیه در وبلاگ

  26. مریم می‌گوید:

    سلام
    این دفعه دیگه شدیدا ممنون ک هستین
    من با این عقل اجاره دادم همون موقع ک ۸ سالم بودو تو سرمای زمستون رو کوله بابام می رفتم
    راهپیمایی قدس گفتم بابا چرا بسیجیای ما نمی رن با اسرائیلیا بجنگن؟؟؟؟؟؟
    یادم نیس جواب بابام چی بود اما هرسال ازش پرسیدم . بزرگتر ک شدم از خودم پرسیدم!!!
    یه کم تقصیرو می ندازیم رو دوش عربای سوسمار خور . یه کم نگران تمامیت ارضی خودمون هستیم .
    غصه نون خودمونو می خوریم . بسیجی نداریم؟؟ مسلمونیمون نم کشیده ؟؟!!!
    هر چی هست این راهش نیس
    ممنون ک هستین . عالی هستین . عاقبت بخیر باشین
    التماس دعا

  27. محمدحسن می‌گوید:

    اینم اگه خوشتون اومد طرحی واسه سومین شب قدر… ۲۳ رمضان
    با همین طرح اساسی منتظر دوستان و نظراتشون هستم….

    http://aks98.com/images/zy56sqvl69kzdhkh78c7.jpg

    http://grenade.pelakfa.com

  28. خان باجی می‌گوید:

    سلام علیکم
    اگر جهان عرب این کلام گوهر بار امام راحل مبنی بر اینکه ( اگر هر مسلمان یه سطل آب بریزد اسرائیل نابود میشود ) رو به گوش جان می شنیدن امروز اسرائیل نابود شده بود . و با دیدن تصاویر دلخراش به گفتن آخی اکتفا نمی کردیم و یا اگر خیلی کرم به خرج میدادیم هاله ای از اشک چشممون رو پر میکرد که برای غلطیدن تو رو در واسی گیر میکرد.

  29. خان باجی می‌گوید:

    انتقاد شدید ایثارگران از تابناک
    اینجا بخوانید
    http://iusnews.ir/?pageid=114921

  30. رحیل می‌گوید:

    .
    .
    .
    .با ((داوود در برابر جالوت = فلسطین در برابر اسرائیل…))
    به روزم

  31. محمد مقدم می‌گوید:

    داداش حسین
    توصیه ات در مورد طرح ها روی چشمم
    هر چه شما بگویی روی چشم ماست
    از این به بعد در طرح ها دقت بیشتری به خرج میدم تا مورد مقبولیت شما واقع بشه

  32. سید مرتضی می‌گوید:

    سلام حسین جان
    من تازه به جمع خواننده های مطالب شما اضافه!!! شدم.
    خوب می نویسی اما دادش یکم تندو تیزه یکم فلفلش رو کم کنی حزمش راحت تره وقتیم راحت تر حزم بشه انرژیش زود تر تو وجود افراد جریان پیدا می کنه.
    سایبر سایبر یا صهیون ، جیش حسین قادمون
    لطف عالی مستدام
    همیشه تک معشوق باشی

  33. عرفان می‌گوید:

    فردا باید علیه خودمون راهپیمایی کنیم .” اسراییل باید از روی کره زمین محو شود” . چرا محوش نمیکنیم؟
    برای محو اسراییل اول باید بنیادو محو کرد چون همین امروزو فرداست که بگین رو شهید و شارون رو جانباز اعلام کنه اون وقت کارما خیلی سخت تره چون متهمیم که داریم یا شهدا و جانبازان می جنگیم.
    یا علی

  34. amir می‌گوید:

    سلام بر داش حاج حسین

  35. amir می‌گوید:

    بابای زینب هنوز برای ۴۰ درصد جانبازی با ۱۰۰ درصد باندبازی روبروست

  36. amed می‌گوید:

    عزیز با این صحبتا به نظرت کی چشمش باز میشه؟؟؟ کی آسیناشو بالا میزنه ؟ به نظرت نمیات این انتقادا داره برات یه نوع عادت میشه؟ یه چیزی که بایست بگی همه فقط بخونن و عادت کنن به خوندن و عمل نکردن!!!

  37. labayk 89 می‌گوید:

    سلام اخوی
    خداقوت
    “ودیگر نوبت فرزندان خمینی است ”
    به امیدروزی که در قدس شریف درمسجدالاقصی محل عروج پیامبر نماز بگذاریم .
    یاحق به دیدن ماهم بیاید

  38. فدشک می‌گوید:

    سلام

    می تونم بگم نمیشناسمت

    میدونم فرزند شهیدی

    من به شهدا احترام میذارم

    زیادم با شهدا غربیه نیستم(داییم شهید شده)

    می دونم قلم قوی داری اینو بدون اغراق می گم

    قلمتو ستایش می کنم

    ///اما همه ی اندیشه هاتو قبول ندارم ///

    بماند که با بعضی هاشون بدجور موافقم:—>

    “بار مرگ مرکاوا را می اندازیم روی دوش سنگ و بعد می رویم صف نان سنگک و بعد حلیم با گوشت بوقلمون صفتانی بلانسبت خودمان می خریم و تا اذان مغرب به افق قبرستان، می گیریم و تخت می خوابیم و شب می بینیم که سیل به جای اسرائیل، همچنان دارد پاکستان را می برد. ”

    این روزا درگیرای فکری زیادی دارم . میدونی که حق و باطل خیلی به هم شبیه شدن

    به شما هم احترام می ذارم و به اندیشه هات و به مخاطبان وب تون

    فقط یه خواسته ازت دارم :

    برام دعا کن

    یا علی

  39. خان باجی می‌گوید:

    همین الان از پایگاه خبری مشرق برام یه اس ام اس اومد با این مضمون :
    زریبافان رئیس بیناد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با مشرق گفت :
    سه قربانی بازداشتگاه کهریزک شهید محسوب نمی شوند ..
    .
    .
    برای خشنودی دل همه ی مادران شهدا صلوات
    یاحق

  40. یه دوست می‌گوید:

    سلام
    درسته دل امام هم خون بود از مسلمان هایی که نفت دارن ثروت دارن جمعیت دارن لکن ایمان ندارن

  41. محمد مقدم می‌گوید:

    داداش حسین
    اینم طبق توصیه شما طرحی مرتبط با موضوع:
    http://drahmadinejad.persiangig.com/image/qodsds14.jpg

  42. amir می‌گوید:

    پیام کروبی به مناسبت روز قدس!!!
    http://mobarezclip.com/1694057.htm
    طنز جالبی است

  43. سیداحمد می‌گوید:

    بچه ها برنامه شبکه ۳ رو میبینید؟
    خاک بر سر بنیاد شهید
    خاک
    خاک
    خاک

    ببینید چی میگه همسر این شهید

    خاک بر سر بنیاد جانبازان…..

  44. مهدی.ه می‌گوید:

    قد یانی واست می میرم… فقط بنویس…اینو جدی میگم..ازهر۴ کلمه ۳تاش قدیانیه

  45. عون می‌گوید:

    وای بر ما اگر در بستر بمیریم یا در امار پلیس راه به عنوان کشته گان امروز محسوب شویم و قدس همچنان در بند باشد.
    مرد می خواهد و نه مرد نما که اسلحه بدست بگیرد و برود به سوی قدس….
    والله که ما اماده مرگیم در راه قدس.به جان یل حیدر قسم…..

  46. مهرداد313 می‌گوید:

    سلام.
    عالی بود.من بشخصه سر این عرب های خرس رو می خوام بکنم.
    یکی از وظایف مهم ما تحریم کالاهای صهیونیستیه اگر چه در جمهوری اســـــــــــــــــــــــــــــــلامی خودمان به فروش بره.
    با کمال ارادت و محبت
    یا علی مدد
    ***سلامتی امام خامنه ای صلوات***

  47. م.ع می‌گوید:

    سلام
    مثل همیشه معرکه ست
    و مثل همیشه احساس بی خاصیتی کردم
    کاش میتونستم کاری کنم
    افسوس…

  48. ندا حق می‌گوید:

    …۳۲ سال که از آزادی ات گذشت، تازه معنای اسارت را می فهمی…
    خیلی خیلی نا امید کننده و تلخه….

  49. ُسلمان می‌گوید:

    زریبافان درگفتگو با مشرق خبر داد:
    سه قربانی کهریزک شهید محسوب نمی شوند
    http://mashreghnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=5405

  50. محمد می‌گوید:

    صلی الله علیک یا ثارالله
    بهتر نیست با این روز شماری عاشورا هر دفعه یه بار جواب آقامون رو بدیم؟؟؟؟؟؟؟؟
    آقا جون خیلی میخوامت!!!!!!!!!!
    دعا بفرمایید.
    یا حق!

  51. یاس می‌گوید:

    سلام
    فک کنم حدودا بعد یک هفته اومدم!!!!!!!!!!
    *****
    صحیح است
    صحیح است

  52. دیوونه داداشی می‌گوید:

    “مسیح مدتهاست که مرده ای را زنده نکرده و موسی هنوز درگیر بنی اسرائیل است. گوساله سامری ماشاءالله برای خودش گاوی شده و ماما می کند و اما ما فردا می آییم و به حمایت از تو فریاد بر می داریم و با مشت های گره کرده و خروشی عجیب غریب، بار مرگ مرکاوا را می اندازیم روی دوش سنگ و بعد می رویم صف نان سنگک و بعد حلیم با گوشت بوقلمون صفتانی بلا نسبت خودمان می خریم و تا اذان مغرب به افق قبرستان، می گیریم و تخت می خوابیم و شب می بینیم که سیل به جای اسرائیل، همچنان دارد پاکستان را می برد…”

    “کودک غزه باید ضرب شست خود را به جای تل آویو ، به خواب سنگین ما نشان دهد و یکی هم بزند به شیشه بنیاد…”

    احسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسنت
    عالی بود.

  53. امین 2060 می‌گوید:

    “در خرمشهر اگر دست خدا از آستین حسن باقری و صیاد و آن بسیجی خرم آبادی بیرون آمد، زحمت آزادی قبه الصخره را خدا باید به تنهایی بکشد که خرمشهر با راهپیمایی آزاد نشد که جمل با فریاد بر زمین ننشست که در خیبر با رجز فتح نشد. “خیبر خیبر یا صهیون، جیش محمد قادمون”، قائم به موشک می خواهد نه قائم با شک با دشداشه شیخک که بالابلندی دارد بازی می کند زیر درخت زیتون، خرس گنده. خجالت بکش از سید حسن نصرالله. گیرم که “و فتح قریب”، تو این وسط چه کاره بودی؟!”

    آزادی قدس یه غیرت اباالفضلی می خواد و یه نعره حیدری
    دریغ از یه جو غیرت

  54. م.طاهری می‌گوید:

    یه عده هیچی نفهمیدن.اگه ادعا کنن نصف حرف های امام رو هم فهمیدن دروغ میگن.حرف اقا رو هم نمی فهمن.روز قدس یه عادته کجا فهمیدن منظور اصلی رو.گلزارشهدا براشون یه چیزی هست در حد موزه عبرت هیچ وقت نفهمیدن این شهدا عزیز دل یه عده بوده و هستند.کی فهمیدن شهید یعنی چی.نفهمیدن شهید یعنی چی که اسم شهید جعل می کنن.منم نمی تونم ادعا کنم خبر از دل مادر شهید دارم ولی ازدل بچه شهید خبر دارم. می دونم بابا بره و برنگرده یعنی چی.من خبر دارم از بغض پسربچه ای که نمی خواد گریه کنه می خواد مثل باباش مرد باشه ولی نیست چون فقط یه بچه است که بابا نداره. من می فهمم اون دختربچه ای رو که سهمش از باباش اینه که جک و جانورهای بهشت زهرا رو بکشه تا نرن باباشو گاز بگیرن.اینا نمی فهمن هیچ کدوم از این ها رو.درد امروزمون رو هم نمی فهمن.انقدر انصاف و مردونگی هم ندارن که تظاهر کنن می فهمن. نمی فهمن و برچسب افراطی بودن می زنن بهمون و میگن اینا وقت و بی وقت میزنن به صحرای کربلا.خون دل مادران شهدا تو سرشون بخوره یه روز یه بچه شهید رو هم نمی تونن بفهمن.اینا هیچ وقت روضه حضرت رقیه رو نمی فهمن چون نمی فهمن حسرت بابا نداشتن یعنی چی.دل حضرت ماه به اندازه کافی خون هست من دردم گرفته به کی بگم. بیشتر از اون وقتی که دو نفر با ترحم نگام می کردن تو گوش هم می گفتن طفلک یتیمه و من می شنیدم دردم گرفته.اینو به کی بگم؟

  55. گلادیاتور می‌گوید:

    سلام ، این یه تیکه : و ما داریم قدس را در بازی رایانه ای فتح می کنیم…. رو خوب اومدی ! همین امروز بازی رایانه ای کشتی آزادی رو رونمایی کردن ! جالبه که به همه چیز آگاهی داری ها 🙂
    اگه یه لیست آماده کنی واسه باتوم به دستای عاشق اعزام به قدس ، من هم هستم … بریم عملی آزادش کنیم ! ۷۲ ساعت هم کافیه به جان خودم …. یا علی داداش

  56. کوثر به گوشم می‌گوید:

    بسم رب الشهدا

    سلام
    دعاتون میکنم.. دعام میکنید؟
    /
    /
    /
    /
    بچه ها بیاید براهم دعا کنیم…….

  57. . می‌گوید:

    ما شا ا… به صفای قلمت.حلیم نذری کوفتمون شد.
    منتظر روزیم که فرمان برسه بریم اسراییل و رو سر شون خراب کنیم.تا اون روز انتفاضه سایبریست.
    ناز قلمت.بازم برا بچه مظلومای فلستین بنویس.

  58. صحابه ای از صدر اسلام می‌گوید:

    خواب هرگز نکند آنکه دلش بیدار است
    ما نکردیم شبی صبح به بیداری دل….

    ما روی خون شهدا معامله نمیکنیم،
    تا پای جان ایستاده ایم إن شاءالله.

  59. رامیان می‌گوید:

    سلام

    از اون نوشته هایی هست که آدم نمیدونه چی باید بگه.
    متاسفانه انقلاب ما اونجور که شروع شد ادامه پیدا نکرد و الا الان قدس آزاد شده بود و بعضی از این اشتباهات برصفحه ی تاریخ کشورمون رقم نخورده بودن.

    منتظرم
    یاعلی

  60. یاس می‌گوید:

    مثل اینکه ۴ روز بود نیومدم!!! ولی انگار خیییلی بیشتر بود!! 🙂

  61. صحابه ای از صدر اسلام می‌گوید:

    بـــــــه دوستانی
    که خواستن اینجا فقط مدح ماه بخونن!!!! و لا غیر.

    تو دین شما “تـولی” هست ولی “تبـــــری” نه؟!!!!!
    “إلا” هست و “لا” نیست؟؟؟
    تو زیارت عاشــــورا به لعــــــــــــــــن ها که میرسید نقطه چیــــــــــــن میذارید؟!!!

    توابین چندین برابر شهدای عاشورا بودن ولی چه فایده؟؟؟؟

  62. جنجال یک سکوت می‌گوید:

    دعوتید به یک ضیافت…
    وبلاگ جنجال یک سکوت منتظر لبیک شماست…!

    به رسم هرسال طرحی ست با عنوان اقامه نماز شب دسته جمعی…بدین ترتیب که دوستانی که مایلند همه راس ساعت ۴ونیم سحرگاه بیست وسوم ماه مبارک رمضان به اقامه نماز شب می ایستند و در صدر دعاهایشان خواهند آورد…اللهم عجل لولیک الفرج

  63. حاج مرتضی می‌گوید:

    سلام داداش.
    فردا صدای لبیک ما گوش صهیونیسم را کر میکند.

  64. ناشناس می‌گوید:

    “اگر دست خدا در دست خامنه ای نیست، پس چرا این همه ماهواره حریف این ماه پاره ما نمی شوند”؟

  65. مرتضی می‌گوید:

    سلام حاجی
    خیلی جالب بود (در این شبها دعا می کنیم برای آزادی قدس و نابودی صهیونیسم)

  66. صبا می‌گوید:

    سلام خسته نباشید. امیدوارم تو کارتون موفق باشید که راه درستی رو انتخاب کردید.خدا و امام زمان پشت و پناهتون.ماها هم تو دستمون هیچی نیست ولی قدرت طرفداری و دفاع از شمارو داریم اگه خدا بخواد.
    وعده ی ما فردا صبح تو راهپیمایی..

  67. شیدا جاوید می‌گوید:

    بسیار عالی

    *ما خودمان را زده ایم به خواب

    *کودک غزه باید ضرب شست خود را به جای تل آویو، به خواب سنگین ما نشان دهد

    *تازه بفهمی در اسارت دوست فرو رفتن یعنی چه.

    *بار مرگ مرکاوا را می اندازیم روی دوش سنگ

    *این داد و بیداد ما برای قدس، “آزادی” نمی شود.

  68. شیدا جاوید می‌گوید:

    از این عبارت “تازه بفهمی در اسارت دوست فرورفتن یعنی چی” یاد داستانی از منوچهر احترامی افتادم:


    مارها قورباغه ها را می خوردند و قورباغه ها غمگین بودند

    قورباغه ها به لک لک ها شکایت کردند

    لک لک ها مارها را خوردند و قورباغه ها شادمان شدند

    لک لک ها گرسنه ماندند و شروع کردند به خوردن قورباغه ها

    قورباغه ها دچار اختلاف دیدگاه شدند

    عده ای از آنها با لک لک ها کنار آمدند و عده ای دیگر خواهان باز گشت مارها شدند

    مارها باز گشتند و همپای لک لک ها شروع به خوردن قورباغه ها کردند

    حالا دیگر قورباغه ها متقاعد شده اند که برای خورده شدن به دنیا می آیند

    تنها یک مشکل برای آنها حل نشده باقی مانده است

    اینکه نمی دانند توسط دوستانشان خورده می شوند یا دشمنانشان

  69. کمیل می‌گوید:

    بسم الله
    چاره اسرائییل یک سطل آب است، همین!
    اگر شصت و اندی سال است که هنوز پابرجاست نه به خاطر ایستادگی خودش است، فقط ما خیلی خوشی زده زیر دلمان.
    یک آن فکر کنید مادر و خواهر و زن بچه تان را جلوی چشمتان بزنند آنوقت است که آرام نمی گیرید.
    وقت است تا برگ سفر، بر باره بندیم
    دل بر عبور از سد خار و خاره بندیم

    فرمان رسید این خانه از دشمن بگیرید
    تخت و نگین از دست اهریمن بگیرید

  70. حامد می‌گوید:

    به نام خدا
    برادر گرامی جناب آقای حسین قدیانی با عرض سلام و خسته نباشید .
    من یکی از خوانندگان مطالب وبلاگتان هستم اولین بار با نوشته های شما در سایت رجا نیوز با عنوان “غلط کردید بیشمارید” آشنا شدم نوشته بسیار خوبی بود فکر می کنم بعد از آن نوشته ای داشتید درباره ساندیس و کیک که فکر کنم حالا دقیق یادم نمی آید فکر کنم عنوانش بود”من مستاجر نیستم خانه ام بیت رهبری است ” شاید هم اشتباه کنم این نوشته را هم از سایت رجانیوز خواندم به علت خدمت سربازی و مسائلی دیگر نتوانستم یا شاید نخواستم پی گیر نوشته های شما باشم تا چند هفته قبل که مطلبی در رجا نیوز از شما بود که با ان لینک به وبلاگ شما امدم حالا اخر هر هفته که میام مشهد (من مشغول به خدمت سربازی در تربت حیدریه هستم و بچه محل امام رضا(ع) بچه مشهد هستم ) حتما به وبلاگتان می آیم و تمام مطالب یک هفته ای که نبودم را می خوانم غرض از این چند سطر اول از همه عرض خسته نباشید بود بعد اجازه می خواستم از مطالبتان در نشریه دیواری که در تربت حیدریه داریم که مربوط به سربازان است و قرار است تا آخر ماه مبارک رمضان راه اندازی شود استفاده کنم و در آخر تنها یک کلام مانده ان اینکه الان که این یادداشت را برای شما می نویسم شب ۲۳ ماه رمضان و شب قدر است و احتمال زیاد شما در بهشت زهرا هستید برای من دعا کنید نمی دونم چرا برای شما التماس دعا نوشتم فقط می خواستم بدونید که ارادت شما به حضرت آقا برای من خیلی دلچسبه وقتی شما حضرت آقا رو حضرت ماه میگید باور کن اشک تو چشمام جمع میشه اغراق نمی کنم ولی مطالب شما یک جوری هست که دل آدم رو تکون میده و کسی که میتونه با حرفهاش دل یک بنده گنه کار رو تکون بده حتما دلش صافه پس برام خیلی دعا کنید نمی دونم وقت میکنین این نوشته رو بخونین یا نه خدا حفظتون کنه خداحافظ.

  71. مسلمون می‌گوید:

    سلام
    وقتی صهیونیست ها غزه را بمباران میکردند ما باد چند ده هزار موشک رو سرشان میفرستادیم
    شما حق داری ،
    حالا بتید سوار قایق بشیم و به سمت غزه پارو بزنیم
    فعلا داریم فکر می کنیم

  72. یکی از پروانه ها می‌گوید:

    سلام حاجی حسین این بار ننوشتید۱۰۴روز مانده به عاشورا اما مطلبتان بوی عاشورا دارد(تیر ۳ شعبه دارد با گلوی علی اصغر مذاکره می کند و سیل به جای اسرائیل، پاکستان را برده است و ما داریم قدس را در بازی رایانه ای فتح می کنیم.) الله اکبر .الله اکبر.الله اکبر
    در خرمشهر اگر دست خدا از آستین حسن باقری و صیاد و آن بسیجی خرم آبادی بیرون آمد، زحمت آزادی قبه الصخره را خدا باید به تنهایی بکشد که خرمشهر با راهپیمایی آزاد نشد که جمل با فریاد بر زمین ننشست که در خیبر با رجز فتح نشد.
    به امید کمک واقعی به فلسطین فردا راهپیمایی روز قدس
    اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجم وایدامامنا الخامنه ای
    اللهم عجل لولیک الفرج

  73. با این گندی که بنیاد امور فتنه گران زده فردا با چه رویی پرچم حزب الله رو که خون هزاران شهید و شهیده پاش ریخته شده رو تور راهپیمایی دست بگیریم. حاج احمد متوسلیان کجایی ؟ تو ستاره ماه بودی کی از این شکرا میخورد؟ ما کجا کم اوردیم تو ستاره بودن برای ماهمون؟ حاج احمد تورو خدا بیا سیلی حیدری بزن مارو! طوری بزن که جای سیلیتو هر موقع دیدیم یاد مظلومیت اقامون امام خامنه ای بیافتیم این اتفاق تو زمان ما افتاد خاک بر سر ما با این پاسداری از خون شهدامون.اگه یه ننه قمری اون ور دنیا خلیج فارس و بگه خلیج یقه جر میدیم ولی یادمون نیست اگه خون اونا نبود ۰۰۰۰۰

  74. آزاد اندیش می‌گوید:

    سلام
    مطلبت عالی و استثنایی بود
    یاد صحبتهای شهید مطهری میفتم که رگباری بود بر سر مخالفین
    با مطلب آخرین هجرت به روزم
    http://www.tafaccor.blogfa.com

  75. ساغر می‌گوید:

    سلام داداش
    امشب تو مراسم شب احیا خیــــــــــــــــــــــــــــــلی براتون دعا کردم. واسه قلمتون که همیشه در مدح ماه بنویسید ان شاءالله.
    در مورد فلسطین هم من فکر می کنم بدون داشتن اتحاد بین خودشون به هیچ جا نمی رسند.

  76. جواد می‌گوید:

    سلام،دوازدهم که نشدم!
    طاعات عبادات همتون قبول باشه عزیزان

  77. مادر شهید کامور نازلوی می‌گوید:

    سلام حسین جان
    من مادر شهید کامور نازلوی از شهدای ارمنی این کشور هستم.
    وقتی مطالبت در مورد بنیاد شهید را خواندم بغض گلویم را فشرد و دوست دارم من هم پرونده‌ی فرزند شهیدم را از بنیاد شهید پس بگیرم.
    قطعا کسانی که تو را بی ادب می‌خوانند خود بی ادب هستند و …
    فرزندم به راه خود با قاطعیت ادامه بده و بدان که حامی و پشتیبان زیاد داری.
    من همیشه برای عزتمندی ایران و رهبر و تو دعا می کنم.
    اگر دوست داشتی این نظر را هم تایید کن و در یادداشت خود قرار بده تا همگان بدانند که حسین ما تنها نیست.

  78. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    امشب بچه های شهرک به خونه کروبی حمله کردن
    محافظای کروبی هم ۲ تا از بچه هارو زخمی کردن.

  79. ساندیس خور می‌گوید:

    ساعت حدود ۴:۱۵
    یعد از مراسم احیا :
    بازدید امروز: ۳۰۵
    بازدید دیروز: ۴۶۸۱
    افراد آنلاین: ۹
    ((با اجازه سید احمد))

  80. مهساشریف می‌گوید:

    اره دیدم fars newsتیتر زده بود واسه حرفهای خاتمی (فتنه اصلی)درباره قدس خیلی تعجب کردم ………….خیلی زیبا بود داداش ………خیلی ناراحتم 🙁

  81. سیداحمد می‌گوید:

    ۱۰۴ روز مانده تا عاشورا.

    لبیک یا حسین.

  82. gomnam124 می‌گوید:

    با اجازه ی داداش حسین 🙂
    ما منتظریم تا محرم گردد / هنگامه ی امتحان میسر گردد
    مادانیم و تیغ و حلقوم شما / یک مو زسرعلی اگر کم گردد
    تا عاشورا: ۱۰۴ روز

  83. gomnam124 می‌گوید:

    سلام به داداش حسین و همه ی ستاره هااااااااااااااااااااااااااااااااااا .
    ابوالفضل علمدار خامنه ای نگهدار .
    ابوالفضل علمدار خامنه ای نگهدار .
    ابوالفضل علمدار خامنه ای نگهدار .

  84. خان باجی می‌گوید:

    سلام علیکم
    قسم حضرت عباس رو باور کنیم :
    http://www.mashreghnews.ir/NSite/FullStory/News/Default.aspx?Id=5405
    یا دم خروسو
    http://jahannews.com/vdcbf5b8frhbf5p.uiur.html

  85. gomnam124 می‌گوید:

    هیییییییییییییی . این ۳ شب ، تا ۴ صبح ، در مزار شهدا ، پیش شهدا ، پیش شهدای گمنام ، رها از دنیایی که داره مارو فریب میده تا همیشه درگیرش باشیم ، محشــــــــــــــــــــــــر بود .
    (نمیدونم چرا اینو اینجا گفتم !)
    ابوالفضل علمدار خامنه ای نگهدار .

  86. اندیشه روشن می‌گوید:

    سلام
    روز قدرتون به خیر
    عبادات قبول
    دعاهاتون مستجاب
    اندیشه روشن به روز شد:

    به کوری چشم دشمنان امام خامنه‌ای، یک‌ساله شدیم …

    سری بزنید
    ممنون
    یاعلی

  87. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام طاعات این سه شب مقبول
    التماس دعا

  88. عشقی می‌گوید:

    سلام!
    خدایا!
    قدس را آزاد کن. خانه ی توست. امید ماست. قدس را با دست هایت که فوق دستهایشان است آزاد کن. آمین!

  89. ن.خ می‌گوید:

    سلام.قبول باشه.
    این جمعه هم اومد ولی آقا نیومد.شاید این جمعه بیاید…شاید…
    اللهم عجل لولیک الفرج

  90. حاج مرتضی می‌گوید:

    سلام علیکم.
    اجتماع وبلاگ نویسان شهرستانی کجا…؟
    در کوی حضرت ماه…

  91. احسان می‌گوید:

    جون داداش همین الان از خواب پاشدم

    اومدم
    یا علی
    شعار لبیک یا خامنه ای یادتون نره!

  92. میثم می‌گوید:

    سلام
    فوتو بلاگ زدی! من یه چند هفته ای نبودم بیام وبلاگت رو ببینم حسین آقا ولی الان میبینم شدیدا زدی تو نخ عکس و طرح ، داستان چیه

  93. آذرخش می‌گوید:

    سلام
    عبادات قبول باشه.
    داداش حسین تف به ریا دیشب شدید دعاتون کردم.
    یعنی همه بچه ها رو تک تک اسم آوردم و دعا کردم اگه لایق باشم.
    راستی راهپیمایی اینجا خیلی خوش گذشت. دو سه کارتن ساندیس نی دار گرفتم.

  94. صحابه ای از صدر اسلام می‌گوید:

    قطعنـــــــــــامه ۵۹۸
    حضرت امام(ره):
    من به صراحت اعلام مى‏کنم که جمهورى اسلامى ایران
    با تمام وجود براى احیاى هویت اسلامى مسلمانان در سراسر جهان سرمایه گذارى مى‏کند.
    ما باید
    در ارتباط با مردم جهان و رسیدگى به مشکلات و مسائل مسلمانان
    و حمایت از مبارزان و گرسنگان و محرومان با تمام وجود تلاش نماییم.
    و این را باید از اصول سیاست خارجى خود بدانیم.
    ما اعلام مى‏کنیم که جمهورى اسلامى ایران براى همیشه حامى و پناهگاه مسلمانان آزاده جهان است،
    و کشور ایران
    به عنوان یک دژ نظامى و آسیب نــــــاپذیر
    نیاز سربازان اسلام را تأمین
    و آنان را به مبانى عقیدتى و تربیتى اسلام و
    همچنین به اصول و روشهاى مبارزه علیه نظامهاى کفر و شرک آشنا مى‏سازد.

  95. haji می‌گوید:

    داداش حسین، حقیقت همینه که گفتی، ما منتظر یه اشاره آقائیم …
    در مورد بنیاد شهید هم باید چنان بلایی سرش بیاریم تا دوباره حوس نکنه اشک مادران شهدا رو در بیاره …
    منتظر طرح بعدی ما باشید، ای بنیادیون …

  96. یک بنده خدا می‌گوید:

    سلام
    ما امروز رفتیم راه پیمایی ولی دیر رسیدیم همه داشتن برمیگشتن…هیییییییییییییییییییییییییییییییی!
    مرگ بر اسرائیل!
    مرگ بر اسرائیل!
    مرگ بر اسرائیل!

  97. فدایی همت می‌گوید:

    آدم لال میشه چی بگه.چه جوری انقد خوب می نویسین؟ خدایی چقد رو این متن وقت گذاشتین؟ خلاصه ما رو غیرتی کردی رفتیم راهپیمایی.خدا خیرتون بده.
    به حال شما غبطه می خورم.دعا کنید خدا به ما هم خاصیت بده تا مثل مردم کوفه تماشمچی نباشیم.

  98. هپلی می‌گوید:

    سلام

    متاسفانه نتونستم برم راهپیمایی. احساس خیلی بدیه. انگار که آدم شب احیا رو نتونسته باشه بره…. یاد پارسال بخیر. عجب روز قدس خنده داری داشتیم با این جلبکها! یه بارون زد همه شون تار و مار شدن! میدونم اونهایی که از راهپیمایی اومدن الان خیلی تشنگی و گشنگی بهشون فشار میاره. قلبا خودم رو خاک پاتون میدونم. فدای همه تون.به خدا قسم چنان اجری می برید که حد و حساب نداره. اینم دو تا هدیه برای رفع خستگی:

    http://pic0.picsorlinks.com/ph_or_42599_dde3236.jpg

    http://pic0.picsorlinks.com/ph_or_42602_55c9cd3.jpg

  99. ناشناس می‌گوید:

    سه قربانی کهریزک شهید محسوب نمی شوند

    رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهید محسوب شدن سه قربانی بازداشتگاه کهریزک توسط بنیاد شهید را تکذیب کرد.

    مسعود زریبافان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گویی کوتاه با مشرق گفت: اسامی سه قربانی بازداشتگاه کهریزک از سوی نهادهای ذیربط در بین شهدای فتنه پس از انتخابات قرار گرفته بود، اما بنیاد شهید این سه نفر را شهید محسوب نمی نماید.

    پیش از این یک منبع آگاه در بنیاد شهید تهران، به خبرگزاری مهر گفته بود: بعد از حوادث تلخ و تخلفات عده‎ای که منجر به جنایت در بازداشتگاه کهریزک بعد از حوادث انتخاباتی سال گذشته شد، با تائید مراجع ذیصلاح قانونی برای ۳ جانباخته این رویداد یعنی محسن روح الامینی ، محمد کامرانی و امیر جوادی فر پرونده شهادت با کد ۸۸ صادر شده است.

    این خبر رو رجانیوز منتشر کرده. می خوام بدونم چقدر صحت داره؟

  100. amir می‌گوید:

    سه قربانی کهریزک شهید محسوب نمی شوند

    رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهید محسوب شدن سه قربانی بازداشتگاه کهریزک توسط بنیاد شهید را تکذیب کرد.

    مسعود زریبافان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گویی کوتاه با مشرق گفت: اسامی سه قربانی بازداشتگاه کهریزک از سوی نهادهای ذیربط در بین شهدای فتنه پس از انتخابات قرار گرفته بود، اما بنیاد شهید این سه نفر را شهید محسوب نمی نماید.

    پیش از این یک منبع آگاه در بنیاد شهید تهران، به خبرگزاری مهر گفته بود: بعد از حوادث تلخ و تخلفات عده‎ای که منجر به جنایت در بازداشتگاه کهریزک بعد از حوادث انتخاباتی سال گذشته شد، با تائید مراجع ذیصلاح قانونی برای ۳ جانباخته این رویداد یعنی محسن روح الامینی ، محمد کامرانی و امیر جوادی فر پرونده شهادت با کد ۸۸ صادر شده است.

  101. amir می‌گوید:

    کروبی پاسخ معترضان خود را با گلوله داد/ چهار مجروح در اثر تیراندازی
    http://rajanews.com/detail.asp?id=60513

  102. شرف الشمس می‌گوید:

    اون قدر نیستم که حتی بگم بارک الله ناز قلمت حرف دلمونو زدی…
    ولی به تجربه انواع و اقسام فتنه ها برام ثابت شده تا کسی گفت این کارا بی فایده است صاف برگردم تو صورتش حتی خمی هم اگه شد به ابرو بندازم و بگم پس چی کار کنیم؟ راه جدیدی بلدی؟ خودت تا کجاش رفتی؟
    همین با حرف کاری درست نمیشه هم خودش حرفه.ولی لااقل تا وقتی شما راه بهتری پیشنهاد نکردی همین فریاد خودش کلی عمله.
    یا علی

  103. ستوده می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    نماز و روزتون قبول باشه
    داداش با اجازتون من مطلبی که در مورد شهید محمد رضایی بود رو برداشتم و با اسمتون کپی کردم وبم برا اینکه داشته باشمش…
    بعد از خوندنش….
    داداش خیلی برام دعا کنین
    بهشتی باشید

  104. آرش می‌گوید:

    با سلام
    مطالب سایتتان بسیار زیبا است . و قطعات گرافیکیتان زیباتر اگر در این سایت قسمتی هم برای دانلود و آپلود قطعات مستند صوتی و تصویری برای موبایل یا کامپیوتر راه بیندازید بسیار ممنون می شویم چون خود من برای پیدا کردن و پخش کردن این نوع کارها باید وقت زیادی را در اینترنت صرف کنم در حالی که مخالفان نظام با داشتن امکانات بیشتر و اینترنت پر سرعت و هزار کوفت و زهزمار دیگر سایت هایی در اختیار دارند که این کار ها در آن انجام می شود. حتی نوعی شبکه اجتماعی اگر در سایت قرار بگیرد برای هماهنگی بین ما بسیار مناسب است همانطوری که مخالفین با یک هماهنگی به سایت ها و وبلاگ هایی ما حمله می کنند ما هم می توانیم با سایت شما با این همه بیننده چنین کارهایی انجام دهیم .

  105. حسین می‌گوید:

    سلام داش خودت که لوگو نداری بزاریم تو وبلاگمون مجوریم خودمون برات درست کنیم

  106. سرباز سیدعلی می‌گوید:

    بسم رب الشهداء والصدیقین

    گل بود به سبزه نیز آراسته شد ؛ واقعاً دیگر نمی دانم چه بگویم و از دست این اهالی خراب آباد دنیا سر به کدام بیابان بگذارم ؛ همیشه در نمازهایم از خدا طلب شهادت کردم و ذکر اللهم ارزقنی شهادة فی سبیلک زمزمه لبهایم بود ، اما آلودگی نفس را بر رویم بسته بود و معبر شهادت تنگ ، چون هر بی سروپایی را راهی به آن نبود ؛ هر وقت صادق آهنگران بلبل نطقش ترانه شهادت می سرود و زمزمه در باغ شهادت باز باز است را یاد آور ما می شد امید در دلم زنده می شد و به خودم می گفتم هنوز کور سوی امیدی باقی است فقط باید زنگار از دل زدود و اهل دل شد . به قول حضرت ماه در بن بست نیز راه آسمان باز است فقط باید بال پرواز داشت و قدرت پریدن و شهدا اینگونه اند .

    من روسیاه هم نه بال پرواز داشتم و نه قدرت پریدن ، ولی دلی داشتم تنگ وصال ، طالب شهادت ، دوستدار پریدن ؛

    اما حال چیز دیگری می بینم ، هر دم از این باغ بری می رسد !! ظاهراً دیگر در باغ شهادت خیلی باز است !! گل و گشاد و بی سروته !! یک بیلبورد هم سردرش زده اند که ورود برای عموم آزاد است !!!! از قدیم گفته بودند شنیدن کی بود مانند دیدن ، از ظاهر امر اینگونه به نظر می رسد که این بار باید هردو را باور کرد ، هم دیده را هم شنیده را !!

    دسته گلهای بنیاد به اصطلاح شهید در زمان ریاست شیخ بی سواد کم بود حال باید افتضاح دیگری را نیز به چشم ببینیم و باور کنیم ! از قرار معلوم سه تن از متهمین بازداشتگاه کهریزک را به لطف و عنایت آقایون شهید اعلام کردند و …

    این درست که کشته شدن این سه نفر به زعم خیلی ها محکوم شد و آنها را بی گناه دانستند ، اما به هر دلیلی به خاطر جرمی که مرتکب شده بودند سر از بازداشتگاه درآوردند و مشمول مجازات ؛ حال جای سئوال است که چرا و به چه دلیل اینها که هویتشان برهمگان معلوم است لقب شهید داده اید ، آن هم به راحتی آب خوردن ؟؟!!

    در دیزی باز است حیای گربه کجاست ؟ آقایان بنیاد به اصطلاح شهید گفتند در باغ شهادت باز است اما نه اینقدر که هر ننه قمری را که معلوم نیست از کجا آمده شهید حساب کنید!! راه باز است اما برای اهلش ، نه برای اهل فتنه !! شما دیگر شهادت را هم لوث کرده اید !! آیا به راستی شهادت این است و اینها شهیدند ؟؟ جای بسی تعجب و شگفتی است .

    من نمی دانم در آن بنیاد چه می کنند و چه می گذرد اما تنها چیزی که در این چند سال برایم واضح و مبرهن است این است که در آن خراب آباد همه کار می کنند الا حفظ حرمت خون شهید !! الا رسالت بنیاد که همانا تداعی فرهنگ ایثار و شهادت است !! الا رسیدگی به خانواده معظم شاهد که یادگاران آن عزیزان سفر کرده اند !!

    اینان هیچ ابایی از اعمالی که مرتکب می شوند و حرفهایی که می زنند ندارند و وقاحت و بی شرمی را تا جایی پیش برده اند که یک مشت بی کس و کار و … را شهید نامیدند !!

    بأی ذنب ٍ قتلت ؟ به کدامین گناه کشته شدند ؟ حسین غلام کبیری به کدامین گناه کشته (شهید) شد ؟ شما برای اینکه شهادت او را قبول کنید هزار اما و اگر آوردید و گفتید نمی توان به هرکسی لقب شهید داد !! حال چه شده است که یک مشت اغتشاشگر را شهید می نامید ؟ آیا اینها به زعم شما شهیدند ؟ اگر اینها شهیدند پس تعارف را گنار بگذارید و خجالت نکشید ، از این بی کس و کارها زیادند ، در باغ را باز کنید تا همه داخل شوند !! ندا آقا سلطان و امثالهم ، خواهشاً هیچکدام را از قلم نیاندازید !! اگر اینها هم شهیدند بگویید تا مردم بدانند . ما که تا قطعه شهدای بهشت زهرا می رویم چهار تا قدام بیشتر برمی داریم و سر خاک شهدای شما هم می رویم !!!

    هیهات هیهات از این جماعت !! وای بر امروز و فغان از فردایتان . بدانید که روزی خون شهید کبیری و هزاران شهید این آب و خاک پاپیچتان خواهد شد . افسوس که شما لیاقتتان بیشتر از این نیست ! به وجدان خفته اتان رجوع کنید و از خود بپرسید اگر غلام کبیری شهید است ، روح الامینی و … هم شهیدند ؟؟؟؟؟؟

    دیگر نمی دانم چه بگویم ، عقلم به جایی قد نمی دهد فقط می توان بگویم آقای زریبافان برایتان متأسفم ، بدا به حال شما و به آخر و عاقبتتان ! شمایی که واژه مقدس شهید را لکه دار کردید و شهادت را به سُخره گرفتید !!
    حیف آتش دوزخ که خدا نصیبتان کند !!

  107. برادرحسین می‌گوید:

    رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهید محسوب شدن سه قربانی بازداشتگاه کهریزک توسط بنیاد شهید را تکذیب کرد.

    مسعود زریبافان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گویی کوتاه با مشرق گفت: اسامی سه قربانی بازداشتگاه کهریزک از سوی نهادهای ذیربط در بین شهدای فتنه پس از انتخابات قرار گرفته بود، اما بنیاد شهید این سه نفر را شهید محسوب نمی نماید.

  108. ایمان می‌گوید:

    سلام حسین جان همین راهپیمایی و تظاهرات مردم
    سران فتنه را بیچاره کرد طوری که شیخ بیسواد و میرفسیل و ممد تمدن
    دیگر جرات آمدن به خیابان‌ها را ندارند

  109. نفس می‌گوید:

    سلام اسمتون خیلی برام اشناست اما هر چی فکر میکنم یادم نمیاد

  110. سید علی لواسانی می‌گوید:

    سلام
    جزاک الله خیرا
    منم با غزلی برای مدافع همیشه ی ولایت استاد مرتضی امیری اسفندقه به روزم
    خیلی خوشحال میشم سر بزنید

  111. ریحانه می‌گوید:

    ای گل نرگس کجایی؟ دردمندان را دوایی / گوشه چشمی نمایی این مریضان غمت را
    این جمعه هم اومد ولی آقا نیومد……
    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام خداقوت…

  112. عرفان می‌گوید:

    موفق باشید به خبر زیر دقت کنید:
    رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهید محسوب شدن سه قربانی بازداشتگاه کهریزک توسط بنیاد شهید را تکذیب کرد.

    مسعود زریبافان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گویی کوتاه با مشرق گفت: اسامی سه قربانی بازداشتگاه کهریزک از سوی نهادهای ذیربط در بین شهدای فتنه پس از انتخابات قرار گرفته بود، اما بنیاد شهید این سه نفر را شهید محسوب نمی نماید.

    پیش از این یک منبع آگاه در بنیاد شهید تهران، به خبرگزاری مهر گفته بود: بعد از حوادث تلخ و تخلفات عده‎ای که منجر به جنایت در بازداشتگاه کهریزک بعد از حوادث انتخاباتی سال گذشته شد، با تائید مراجع ذیصلاح قانونی برای ۳ جانباخته این رویداد یعنی محسن روح الامینی ، محمد کامرانی و امیر جوادی فر پرونده شهادت با کد ۸۸ صادر شده است.

  113. آزاد اندیشی می‌گوید:

    نژاد برتر
    . . . اى بنى اسرائیل نعمتهائى را که به شما ارزانى داشتیم به خاطر بیاورید و نیز به یاد بیاورید که من شما را بر جهانیان برترى بخشیدم . . .

    ادامه مطلب:
    http://azad-andishy.blogfa.com/post-24.aspx

  114. سلام
    کاش مرزها باز میشد کاش بجای ۳۰ سال فریاد ۳۰ روز پلاکاردهای دستمان در راهپیمایی ها را بر فرق سر هر صهیونیزم می زدیم و آنوقت حرف امام عملیاتی می شد و این جرثومه از صفحه روزگار محو میشد!
    بالاخره نمیدونم کی قراره بریم این اسراییل محو کنیم مردیم از انتظار

  115. خبر خبر
    رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهید محسوب شدن سه قربانی بازداشتگاه کهریزک توسط بنیاد شهید را تکذیب کرد.

    مسعود زریبافان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گویی کوتاه با مشرق گفت: اسامی سه قربانی بازداشتگاه کهریزک از سوی نهادهای ذیربط در بین شهدای فتنه پس از انتخابات قرار گرفته بود، اما بنیاد شهید این سه نفر را شهید محسوب نمی نماید
    رجانیوز

  116. خان باجی می‌گوید:

    سلام علیکم
    اونهایی که از منزل کروبی شلیک کردن معلوم نشد کیا هستند ؟ اگر کسی اطلاع درستی داره لطفا بقیه رو هم در جریان بزاره .
    اگر کار محافظینشون بوده که باید عرض کنم شما تقصیری ندارید میگن : وقتی دو تا اسب رو کنار هم ببندند اگه هم رنگ نشن هم خو میشن . خب دیگه خلایق هر چه لایق لابد شما از قبل کروبی نون میخورید .اما اگر من جای شما بودم از خجالت آب میشدم که محافظت از یک چنین فردی رو به عهده ام بزارم . راستش کسر شانم میاد آدم قحطه مگه ؟ این بی سواد ارزش هدر دادن گلوگه رو داره . الهی که تیر غیب به قلبش بخوره .

  117. نازنین می‌گوید:

    آن روز هنوز مزار زهرا پیدا نشده است و بابای زینب برای چهل درصد جانبازی با صد درصد باندبازی روبروست.
    واقعا نی دونم چی بگم از این همه عشق و هنر شما!!!قلمتان را باید طلا گرفت داداش حسین!!!من هم حرف شما رو قبول دارم :”ما دعوت به حرف را با دعوت به عمل اشتباه گرفته ایم و خیال می کنیم وظیفه ما در قبال قدس بلند فریاد زدن است.”
    هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق/ ثبت است بر جریده عالم دوام ما

  118. پارسا می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    اینی که گفتی حرف من هم هست ولی حالا که ما جز بلند فریاد زدن کار دیگه ای از دستمون بر نمیاد
    شما میگی ما چی کار کنیم؟ با موشک تل آویو رو بزنیم خوبه؟ اگه الآن وقتش بود حتما امام خامنه ای در این مورد اشاره ای می کردند
    درسته که راهپیمایی برای قدس، آزادی نمی شه ولی همین راهپیمایی، فرمان خمینی کبیره و تاثیرات خودش رو داره
    برداشت من از نوشته ی شما اینه که نباید به راهپیمایی بسنده کنیم وعملا برای آزادی قدس شریف تلاش کنیم ولی در خلال متن یه جاهایی روز قدس و راهپیمایی و این اقدام نمادین رو مسخره کردی
    البته این کاملا یه برداشت شخصیه وممکنه سوءتفاهم باشه ومن می دونم که به اندازه ی کافی از شما انتقاد می کنند ولی من صادقانه نظرمو گفتم و امیدوارم که ناراحت نشی
    خیبر خیبر یا صهیون، جیش محمد قادمون

  119. سیداحمد می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین بسیجیها.
    سلام بر همه دوستان.
    خسته نباشید.

    مخلصیم داداش جان.

  120. علی می‌گوید:

    آقا من امروز کیک و ساندیس گیرم نیامد
    شما چطور؟
    اصلا مثل اینکه امروز کیک و ساندیس ندادند
    من نمی دانم پس مردم برای چه آمدند
    البته دست یک دختر سه ساله یک بستنی دیدم خوب مردم برای همین چیزها می آیند دیگر

  121. ya zeinab می‌گوید:

    سلام … این هم یه مد سیاسیه!!! اول اقدام میکنند بعد که میبینن گندش دراومد یه تکذیبیه میزنن! چرا آقای زریبافان در مورد اون نامه ها و کارت بنیاد شهید سکوت کرده؟ یعنی اون کارت جعلی بوده؟ راستش من که باورم نمیشه!
    حسین قدیانی: نظر “یا زینب” دقیقا نظر من هم هست.

  122. آیه می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین

  123. هپلی می‌گوید:

    سلام

    چرا “داداش حسین” تبدیل شد به “حسین قدیانی” ؟؟؟؟؟؟

  124. برادرحسین می‌گوید:

    سلام .
    حالا اون تجمّع که قرار بود ۲شنبه باشه چی ؟
    اگه قراره بریم آدرسشو بگید ، اگه بخشیده شدن که هیچی .
    شیشه‌هاشونو دیگه نیاریم پایین؟!؟!؟!

  125. سیداحمد می‌گوید:

    با اجازه شما نظر یا زینب دقیقا نظر من هم هست.
    والبته بنده مطمئنم که همینطوره.
    موج اعتراضاتو که دیدن ترسیدن!

  126. خان باجی می‌گوید:

    ما هم باورمون نمی شه .
    شاید تصور کردن با یه تکذیبه میتونن دهن مردمو ببندن بعد که آبها از آسیاب افتاد دوباره روز از نو روزی از نو .
    اونهایی که شهید دادن میدونن من چی میگم تا تو بنیاد تشکیل پرونده برای شهید ندن که برای پدر و مادرش کارت بنیاد شهید صادر نمی کنند . ( پس لازمه که هممون از جناب زریبافان در مورد کارتهای صادر شده توضیح بخواهیم )
    یه مطلب دیگه برای تعویض نام خیابون ، بیناد با هماهنگی شهرداری این کارو میکنه که اگر این کار زبونم لال صورت بگیره باید درشهرداری رو هم تخته کرد .
    البته آقای زریبافان نه هر کسی که جای ایشون بیاد رئیس بنیاد بشه بدونه که ما حواسمون جمع تر از این صحبت هاست .
    حداقال من یکی که به شدت پیگیری میکنم و هیچ جوری هم از مواضع خودم پایین نمی یام .

  127. صحابه ای از صدر اسلام می‌گوید:

    انگار این تکذیبیه یعنــــــی:
    “خــــــــــــــــــــــــــــــدا قـــــــــــوت رزمنده”
    لبخند بزن بسیجی
    🙂

  128. زهرا رمضانپور می‌گوید:

    سلام علیکم. طاعات و عبادات همگی قبول درگاه حضرت حق ان شاءالله.

  129. خان باجی می‌گوید:

    برخورد وحشیانه شاگردان دستغیب با مردم
    تحصن اعتراض امیز مردم شیراز در مقابل مسجد آقای دستغیب با حمله وحشیانه گماشتگان و شاگردان آقای دستغیب به زد وخورد کشیده شد.

    به گزارش خبرنگار جهان از شیراز، پس از اظهارات توهین آمیز آقای دستغیب به ساحت ولایت فقیه جمع کثیری از مردم در مقابل مسجد ایشان درشهر شیراز تجمع و تحصن کردند و صرفا به شعار دادن و عزاداری به مناسبت شهادت مولای متقیان امیر مومنان، پرداختند.

    در حین تجمع اعتراض امیز مردم شاگران آقای دستغیب برای مظلوم نمائی، شیشه های مسجد را شکستند و از پشت بام مسجد بر سر مردم سنگ و آجر و کپسول آتش نشانی انداختند و همزمان عده ای اوباش با چوب و چماق بر سر مردم ریختند که در این برخورد وحشیانه ده تن زخمی شدند و به بیمارستان منتقل شدند.
    جزئیات و عکس های این گزارش متعاقبا منتشر می شود

  130. هپلی می‌گوید:

    برای بار دوم عرض میکنم: چرا زیر کامنت ها به جای “داداش حسین” با اسم “حسین قدیانی” جواب داده میشه؟

    براستی چه اتفاقی داره میفته؟ آیا این اتفاق نشان از تغییری بزرگ داره؟ آیا این واقعه جزو علائم ظهوره؟ آیا ۲۰۱۲ پایان دنیاست؟ آیا من خل شدم؟ نمیدونم…
    قطعه ۲۶: فضولی موقوف!!

  131. هپلی می‌گوید:

    دم شما گرم! عجب جوابی!

    دوستان اگه با من کاری داشتید من رو میتونید توی جوق آب پیدا کنید! من رفتم معتاد بشم!

  132. م.طاهری می‌گوید:

    تکذیبیه!ما هم باورمون شد.بگین ترسیدیم
    یه میخی که به دیوار زده میشه اگر بیرونم بیارنش جاش واسه همیشه رو دیوار می مونه.تکذیب می کنن و تموم؟
    موافقم با خان باجی

  133. خان باجی می‌گوید:

    دوستان من در وبلاگ خودم خواسته خودم را به آقای زریبافان نوشتم .
    در صورت تمایل شما هم این متن رو پوشش بدید البته همراه با لینک ( سند )
    و اما مطلب :

    جناب اقای زریبافان تکذیبه شما خبر خوشی بود . اما ظاهرا ” کسانی هستند که برای رد ادعای حضرتعالی سند و مدرک در دست دارند . صدور کارت بنیاد شهید گام بعدی اعلام شهادت است . آیا باز هم مدعی هستید که آن سه نفر شهید اعلام نشده اند .

    دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را ؟ کارت بنیاد شهید که چیز دیگری میگوید نظر شما چیست ؟

    شاید لازم باشد یک کمپین جهت این موضوع که بسیار مهم نیز هست راه اندازی شود . تا نکند خدایی ناکرده آقای زریبافان هم به جمع مدلیست های سیاسی که امروز حرفی میزنند و اقدامی می کندد و فردا برای فرار از فشار افکار عمومی تکذیبه صادر می کنند ملحق شده باشد .

    این اگر صحت داشته باشد . تنها فریب افکار عمومی نیست بلکه خیانت آشکار به خون شهداست . ( البته این دردناک است که بگویم امروزه بدبختانه هر مسئولی که پا بر خون شهدا می گذارد مقرب برخی درگاه ها می شود . حب مال و مقام چه بر سر انسان حقیر و ضعیف که نمی آورد ).

    با تشکر

  134. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام خداقوت و طاعات قبول
    مطالعات تکمیلی تون تموم نشد آیا؟ تا پایان ماه مبارک چشم ما روشن میشه به سفرنامه؟
    التماس دعا در این روزا و شبای باقی مونده ماه مبارک

  135. میم الف می‌گوید:

    سلام
    می خواستم یه اعتراضی بکنم به بی توجهی بعضی از دوستان
    امشب بهشت زهرا بودم – قطعه شهدای گمنام
    دوستانی که برای احیا اونجا بودن چنان افتضاحی به بار اورده بودند که هرکی می اومد لب به اعتراض باز می کرد .
    تمام سنگ های مزار شهدا با تعداد زیادی شمع آب شده چنان وجهه ای گرفته که دل آدم به درد می آد .
    شما که وبتون بازدید زیاد داره یه کاری بکنیدکه اولا فهم بعضی بالاتر بره بعد این مشکلی که به وجود اومد برطرف بشه
    در آخر هم ازمطالب قشنگتون تشکر می کنم
    یا علی

  136. م.ع می‌گوید:

    خدا این هپلی رو برای ما حفظ کنه
    برا خودش یه گوله نمکه

  137. آیه می‌گوید:

    گیر من توی این جمله است:
    “مسعود زریبافان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گویی کوتاه با مشرق گفت: اسامی سه قربانی بازداشتگاه کهریزک از سوی نهادهای ذیربط در بین شهدای فتنه پس از انتخابات قرار گرفته بود، اما بنیاد شهید این سه نفر را شهید محسوب نمی نماید.”

    این نهادهای ذیربط کیان؟؟؟؟؟؟؟

  138. زهرا رمضانپور می‌گوید:

    حالا که سانسور شدم، یعنی نگم. خوب نمی گم. اینم نمی گم اتوبوس دانشگاه که مارو دیروز برد یه جایی! دقیقاً همون اتوبوس امروز آورد راهپیمایی!
    و امّا مطلب جدیدتون…
    تا وقتی رهبران خودشون دلشون واسه خودشون نمی سوزه و پشت ملّتشونو خالی می کنند و تو خواب به سر می برند و نمی بینند ۵۰ ۶۰ سال اشغال شدن رو، بقیۀ ملّتها چیکار می خوان بکنن جز همین داد و بیداد کردن؟ و البتّه قبول دارم. فلسطین و فلسطینیان و قدس واقعاً مظلومن. حتّی بین مسلمانان. خدا می دونه اگه همین روز قدس هم به برکت نفس گرم حضرت امام نبود تا حالا چه بلایی سر اسلام و فلسطین اومده بود. روحش شاد، یه روزی رو گذاشت که سالی به دوازده ماه، یه روز یادمون بیاد اِ… یه جای این عالم یه فلسطین هست و قدسی هست و مسجدالاقصایی.

  139. سید محمد می‌گوید:

    حسین جون جناب زریبافان رسما ….. کرد . خبرشو رجا کار کرده . دفعه ی قبل هنوز تو تجمع بودیم که خبر دادن حکم دانشگاه آزادلغو شد. این سری فقط دعوت نامه ی تجمع ر وپخش کردیم که بنیاد جازد .از این به بعد برنامه همینه به مولا! لبته همش از نفس آتشین شما بود که نذاشتی خون بابات پایمال بشه.
    یا حق
    اجرت با مادرم فاطمه (س)

  140. shaghaiegh255 می‌گوید:

    سلام طاعات همگی قبول
    بالاخره برای بنیاد بجای حرف باید یه کار عملی کرد یا آدرس تجمع رو اگه کسی میدونه بگه یا یه طومار امضاء کنیم یاهرکارعملی مفید دیگه ای اگه به ذهن دوستان میاد
    من خودم عمو م شهید شده همینطور پسر خاله
    توی خوانواده جانباز ۷۰ % داریم و زندانی رژیم شاه
    خانواده شهدا و ایثارگرا خون ندادن و خون دل نکشیدن که حالا به حرف قناعت کنن

  141. پریسا می‌گوید:

    سلام.بعد از مدتها اومدم.راهپیمایی همه قبول انشالله.ایول به این جمعیت.جاهای دیگه رو نمیدونم ولی قم حسابی گرم بود.خیلی گرم بود.بله البته قبول حق باشه.یا علی

  142. کهف حصین می‌گوید:

    آقای قدیانی ظاهرا جبهه گیری ها علیه اقدام بنیاد شهید نتیجه داده
    از ترس دوشتبه
    تکذیب کردند شهید خواندن این سه فرد رو
    حالا موندیم دم خروس و نامه های با مهر و امضا رو قبول کنیم یا قسم حضرت عباس و تکذیبیه رو !
    ولی خوشم اومد
    نمی دونم اینا که وجود ایستادن پای حرفشون رو ندارند چرا غلط زیادی می کنند.

  143. پریسا می‌گوید:

    داداش راستی یه چیز مهم.من دیگه راهپیمایی نمیام .هیچ کدوم رو.چرا ساندیس ندادن؟اونجا دادن؟انگار مردم بیکارن تا ساعت ۵و۶ صبح بیدار بودن بعدشم بیان ساعت ۱۰راهپیمایی هیچی گیرشون نیاد؟آهان فقط یه جا بود به خاطر گرما روی سر مردم گلاب میریختن.خواستم بکنم توی کیسه بیارم باهاش افطاری شربت گلاب درست کنم دیدم خیلی تابلو میشه من دیگه نمیام.همین میشه مردم ریزش میکنن

  144. پلاک شهادت می‌گوید:

    سلام داداش . طاعات مقبول .
    حقیقتش رو بخوایید تا خود زریبافان نیاد توی رسانه های جمعی معذرت خواهی نکنه و کارت و نامه و همه ی اون چرت و پرتا رو پاره و ریز ریز نکنه من باورم نمیشه . نظر من اینه که اون حرفش یه جور مانور هست ! برای آروم کردن شاکیان ولقعی : خانواده ی معظم شهدا .

  145. یک بنده خدا می‌گوید:

    _کروبی. بیگانه پیوندتان مبرک_
    “کجایی شیخ؟ دلم یک ذره شده برایت و برای آن دستمالی که اخ و تف خود را با آن پاک می کردی و برای ننه جون و برای عربی صحبت کردنت و برای آن سوتی های منحصر به فرد. تو تپل ترین اپوزیسیونی هستی که یک نظام می تواند داشته باشد. بی همگان به سر شود، بی تو به سر نمی شود. یادت می آید سوتی داده بودی و دیار باقی و دیار فانی را برعکس نوشته بودی؟ ببین! هر جا که از شهرام جزایری پول گرفتی، آنجا دیار فانی است. دیار باقی از این خبرها نیست. چوب در آستین آدم می کنند. شهرام، می شود دیار فانی، چوب، می شود دیار باقی. در مُخت شرطی کن، یاد می گیری. کار بیانداز مغزت را. آکبند نگهداشته ای که چه؟ اصلا خوش به حال محافظانت. کارشان سخت نیست، کرکره خنده است. من به جای محافظانت باشم صفا می کنم با تو و هر روز متنی عربی به تو می دهم تا از روی آن صد مرتبه بخوانی…”

  146. طاهره فتاحی می‌گوید:

    جمعه های ماه مبارک هم تموم شد.
    امسال پشت آقامون نماز جمعه نخوندیم 🙁
    هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی…

  147. پلاک شهادت می‌گوید:

    ببخشید اعصابم متشنج شد اشتباه تایپ کردم
    اصلاحیه : اون واقعی بود

  148. مصباح یاران می‌گوید:

    سلام حاجی…
    قاطی می کنی خیلی باعشق می نویسی…
    پیشنهاد میکنم عوض” داداش حسین بچه بسیجی ها”، بهت بگن” داش حسین” …
    ” داداش” با ” داش” توفیر داره… دومی به شما بد جوری میاد…

  149. gomnam124 می‌گوید:

    ما منتظریم تا محرم گردد / هنگامه ی امتحان میسر گردد
    مادانیم و تیغ و حلقوم شما / یک مو زسرعلی اگر کم گردد
    تا عاشورا: ۱۰۳ روز .
    حسین قدیانی: ممنون از شما و سیداحمد به خاطر یادآوری روزشمار.

  150. 12221157 می‌گوید:

    راستی چرا هپلی ! به موضوع اعتراض خوارزمی وبعدش ملا صدرا به این قضیه نمی پردازه ؟!!!

  151. حاج مرتضی می‌گوید:

    سلام.
    خسته نباشی داداش حسین.
    طراحی ها رو از ما قبول کن حاجی…حداقل ببین…
    راهپیمایی برای قدس، “آزادی” نمی شود:
    http://img.b-zone.ro/images/52207376498367736614.jpg
    …یاحق…
    داداش حسین: ممنون از شما اما چه نیازی بود به عکس آقا؟ اگر این طرح را کار کنم، عده ای نمی گویند که مگر مخاطب سخن تو آقا بود که عکس ایشان را کنار حرف خودت و تصویر قدس کار کردی؟ کاش یا نوشته مرا نمی گذاشتی یا عکس آقا را. به هر حال باز هم از ذوق و شوق شما ممنون.

  152. آذرخش می‌گوید:

    سلام
    اصلا به خواب هم نمی دیدم یه روز داداش حسین با من قهر کنن.
    داداش حسین: من؟ قهر با شما؟

  153. سیداحمد می‌گوید:

    ۱۰۳ روز مانده تا عاشورا.

    لبیک یا حسین.

  154. سیدمحمد می‌گوید:

    سلام آقای طناز ناز. دوست عالم زر! رفیق ملکوتی طوطی نویس! دشمن هر گونه سبز اصلاح طلب زندان رفته برگشته از حکومت اسلامی امام خمینی! نویسنده مناجات های خنده زا! دست مریزاد. با اجازه شما یک لوگو در وبلاگ معما از شما کار گذاشتیم اگر راضی نیستید بگید فورا برمیداریم. یک عکس از حضرت ماه تهیه شده در روز قدس:
    http://neynavaa.persiangig.com/image/moammaa/ghods89/03092010057.jpg
    اگر خوشتان آمد دستور بدهید با کیفیت بالا بدون زیر نویس ارسال می کنم!
    یا علی با علی تا ظهور مهدی موعود انشاا…

  155. سحر می‌گوید:

    سلام
    اگه فقط کمی پیرو فرهنگ عاشورا باشن میشه.تا حالا اکثر پیروزیایی هم که صورت گرفته توسط شیعه هاشون بوده.اگه یه خورده از ساز و دهلشون کم کنن و تو راهپیماییشون به جای کف ، الله اکبر و حسین و عباس و علی بگن میشه.به خود خدا وضعشون از بچه های مظلوم و تنهای ما بدتر نیست.اینا ایران رو دارن…..ما چی که کسی باهامون نبود و همه دنیا علیهمون..اینا ایران رو دارن…
    اللهم عجل لولیک الفرج

  156. خودم می‌گوید:

    چه لذتی داره سیل جمعیت با لبای ترک خورده از نماز جمعه ریختن بیرون، بعد اون خانوم بزک کرده که مجبور شده بود ماشین کولردارشو که پاپا براش خریده کلا متوقف کنه تا جمعیت پیرو روح الله متفرق شن! مطمئنا دهنش به خاطر این باز مونده بود که تو دلش می گفت: پس این ساندیس که میگن کو؟ اینا که همه شون داره لباشون ترک می خوره

  157. سحر می‌گوید:

    اینو یادم رفت بگم ، اگه بچه های ما بودن…اگه متوسلیانها بودن نمیزاشتن پای اون محمود عباس به اون محفل برسه…حقشه که اگه کاری نکردن حداقل بعدش شرشو کم کنن.وای خدا خفت از این بالاتر که بگه آقای نتانیاهو اجازه بدید با هم همسایه باشیم( یه چیزی تو این مایه ها…یادم رفته).روزانه این همه بچه داره کشته میشه(نسل کشی) اونوقت این میگه نمیخوایم از دماغ کسی خون بیاد!!!…خفت از این بالاتر..موقعی که خبر رو داشتم میدیدم در حال چایی خوردن بودم…اینقدر افتضاح بود که از فرط ناباوری فنجون تو دستم کج شد و چای ریختن همانا و سوختن ما هم همان.من حرفهای شما رو قبول دارم اما زودتر و بیشتر از ما خود فلسطینی ها باید یه غیرت فوق العاده به خرج بدن.

  158. ماورا می‌گوید:

    خدایی ، چــــــــرا ؟

    وانگهی ؟

    حسین قدیانی : قطعه ۲۶ : !!! – ((داداش حسین : )) چش شده ؟

    نکنه باز ……………….!

    هپلی جان منم نگرانیم گل کرد ؛

    یعنی چی ؟

    فکر کنم بوی پست و مقام می آد !

    دیگه وقتش که تمرین کنیم به جای داداش بگیم : جناب دکتر امیر مهندس آقای حسین آقای قدیانی معظم محترم ؛

  159. محمداشراق!... می‌گوید:

    سلام بر همه

    خسته مباد گام هایتان

    یک نکته :

    اینکه سایت تب دار تبناک که بعضا به پستوهای ادارات سرک می کشد , مطلبی را منتشر می کند و آن خبر قریب یک هفته نقل محافل است و بعد در یک سایت نوپا و در یک گفتگوی کوتاه توسط آن مسئول مربوطه بصورتی غیر صریح تکذیب می شود مساله ای مشکوک و بودار است.

    – نگرانم که نکند در این میانه یک رشوه ی سیاسی برای ماستمالی کردن کهریزک از یک سو و شهیدبازی! (العیاذبالله)مسئولین از یک سو در حال اجرا باشد

  160. مهجور می‌گوید:

    صلی الله علیک داداشی…………………………………………

  161. حیدری ام می‌گوید:

    سلام
    توی رجا نیوز خوندم که انگار مسئول بنیادشهید، قضیه ۳تا شهید کهریزک رو تکذیب کرده.

    اینم لینکش:
    http://www.rajanews.com/detail.asp?id=60514

  162. فدایی رهبر می‌گوید:

    لعن علی عدوک یا علی **** اولی و دومی و سومی

    لعن علی عدوک یا حسین **** کروبی و خاتمی و میر حسین

    لعن علی عدوک یا حسین**** صدام حسین / باراک حسین/ میرحسین

    لعن علی عدوک یا علی **** اولی و دومی و سومی

    لعن علی عدوک یا حسین **** کروبی و خاتمی و میر حسین

    لعن علی عدوک یا حسین**** صدام حسین / باراک حسین/ میرحسین

  163. رهگذر می‌گوید:

    هی ی ی! بابا حالمون گرفته بود تو هم زدی تو برجکمون . سانیدیسم که ندادن .. هیچی بابا ولش کن …
    راستی اگه بحث شیشه شکستن جدی شد ، بگو ،با اینکه هنوز باتوم دستم نگرفتم ولی بلند می کنم از اهواز میام تا لبیک بگم.

  164. یارحجت می‌گوید:

    یا رفیق من لا رفیق له
    سلام
    طاعات قبول
    التماس دعا
    آگاه باشید که حسین را منتظرانش کشتند

  165. رامین می‌گوید:

    سلام

    برای من که یه آدم عامی هستم، و جزء خواص نیستم، بصیرتم اقتضا میکند که از خواص یروی کنم.

    من هم اما خامنه ای رو برای پیروی انتخاب کرده ام.

    و ایشون چیزی که از ما خواستند برای فلسطین، حضور در راهپیمایی بود نه حضور نظامی در قلسطین.

    به هر حال قبول دارم که خیلی ها مثل همان ماجرای بنیاد شهید افتضاحاتی مرتکب میشوند، اما بی انصافی هم نکنید!

  166. ندا حق می‌گوید:

    وای………………
    اگه اینی که هپلی گذاشته خدای نکرده بعدازظهر میدیدم خودمو میکشتم….آخه مومن چه فکری پیش خودت کردی…خودت که راهپیمایی نمیای …روحیه ما رو چرا تضغیف میکنی؟؟؟؟ اونم به این شکل ناجوانمردانه ….واااای….
    حالا همه اینا رو گفتم که بگم منم تو راهپیمایی بودم…کی بود میگفت تف به ریا…

  167. ندا حق می‌گوید:

    همون منظورم تضعیف بود…با غلظت گفتم….

  168. amir می‌گوید:

    در دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان می‌خوانیم،
    «اللهم انی اسئلک فیه ما یرضیک و اعوذ بک مما یودیک واسئلک التوفیق فیه لان اطیعک و لا اعصیک یا جواد السائلین»
    ….
    «خدایا در این روز از تو درخواست می‌کنم آنچه را که رضای تو در اوست، و به تو پناه می‌برم از آنچه تو را پسند است، و از تو توفیق می‌خواهم که دراین روز به فرمان تو باشم و هیچ نافرمانی نکنم، ای عطا بخش سوال‌کنندگان.»
    …….
    شرح دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان/
    آیت‌الله مجتهدی: مؤمن کسی است که خودش را موعظه کند
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8906080987

  169. علیرضا می‌گوید:

    سلام حسین آقا مطلب زیر را به اطلاع دوستان برسان. جالبه!
    شعر محمد حسین جعفریان که در حضور رهبری
    خواند ند و از برنامه”” راز نادر طالب زاده”” پخش شد را دانلود نمایید.
    منتظر دیدار شما در وبلاگم هستم

  170. هادی می‌گوید:

    سلام.باید از خودمون شروع کنیم.تا مسئله ی قدس رو یکسره کنیم.

  171. amir می‌گوید:

    پالتو (گفت و شنود)

    گفت: در خبرها آمده بود که عده ای در اطراف خانه کروبی جمع شده و علیه او شعار داده اند و به منزلش حمله کرده اند!
    گفتم: باز هم شیخ اصلاحات از اینکه هیچکس به او محل نمی گذارد، عصبانی شده و صحنه سازی کرده است.
    گفت: پسر کروبی بلافاصله با رادیو فردا و دویچه وله و بی بی سی و… تماس می گیرد و برای آنها از این حمله گزارش لحظه به لحظه می دهد! ولی برخی از رخدادهایی که پسر کروبی گزارش می داد، اصلاً اتفاق نیفتاد.
    گفتم: این هم یک دلیل دیگر که نشان می دهد کروبی برای اینکه خودش را مهم جلوه دهد این صحنه ها را تدارک دیده است وگرنه کروبی عددی نیست که ارزش این حرفها را داشته باشد.
    گفت: چه عرض کنم؟!
    گفتم: ۶ماه بعد از ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲، شخصی چند جای پالتوی خود را با آتش سیگار سوراخ کرد و نزد مرحوم آیت الله کاشانی رفت و گفت ؛ در جریان ۲۸ مرداد من خیلی فعال بودم و مورد اصابت چند گلوله قرار گرفتم که جای آنها هنوز روی پالتوی بنده باقی است. مرحوم آیت الله کاشانی پوزخندی زد و گفت؛ اولا با اینهمه گلوله که خورده ای چرا هنوز زنده ای؟ و ثانیاً در آن گرمای ۲۸ مرداد چرا پالتو پوشیده بودی؟!

  172. لبخند بزن رزمنده 🙂 *

  173. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام سحر مبارک شما بخیر
    التماس دعا

  174. بالاخره خوب قدم قدم باید بندازیدشون به ……… کردن دیگه!

  175. amir می‌گوید:

    تبلیغ پوشاک ایزی لایف عکس جالبی است
    http://iusnews.ir/?pageid=114935&عکس هایی از حاشیه روز جهانی قدس در تهران&1389-06-12

  176. آذرخش می‌گوید:

    سحر بخیر
    ببخشیدا. ناراحت نشینا.
    ولی هر از گاهی باید یه چیزی بگیم که شما در جواب یه نقطه ای چیزی بذارین یا نه؟
    دیگه شگردهام تموم شده بود رو آوردم به این جمله. 😀
    حالا خداییش قهر نیستین؟ شوخی کردم.
    ایشالا همیشه پرقدرت توی این جبهه بمونید.
    التماس دعا

  177. amir می‌گوید:

    تا نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف؛ یک یا حسین دیگر.

  178. فرص الخیر می‌گوید:

    دارن اذون آخرین شنبه ماه مبارک رو میگن.تا چشم رو هم گذاشتیم مهمونی تموم شد.دوباره باید برگردیم به همون رئیه قبلی.
    السلام علینا و علی عبادالله الصالحین

  179. ابوالفضل می‌گوید:

    سلام علیکم
    ماشاءالله به این انرژی.
    خداوکیلی نوشتن این مطلب های طولانی کار آسونی نیست. خاک بر سر امریکا و اسراییل و بالاترینی ها وجرسی ها که با اینهمه پولی که خرج می کنن یه نویسنده درست و حسابی هم ندارن!
    خدا قوت

  180. amir می‌گوید:

    از هپلی خبر دارید >؟
    می دونید چرا وبلاگش باز نمیشه؟
    مطلب جدید ایا؟
    سلامتی امام خامنه ای صلوات

  181. حاج مرتضی می‌گوید:

    سلام داداش.
    انگار همه طرح هام جنجالیه.
    لطف کردی تذکر دادی . تو بقیه طرح ها هم راهنماییم کن چون تو وبلاگم هم میزنم .
    قبلی رو عوض کردم . از وبلاگم هم همینطور . این یکی رو ببین اگه جنجالی بود بگو:
    http://img.b-zone.ro/images/40409831214542020202.jpg
    نیازی نیست برا گذاشتنش تو پستها خودت رو اذیت کنی.
    …یاحق…

  182. حدیثه حائری می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی.با شما ازطریق وطن امروز و پسرعموی کوچیکم که خواننده اون روزنامه است آشنا شدم.به عنوان یک کارشناس ارشد ادبیات باید بگم قلم خوبی دارید.چند ماهی میشه که به قطعه ۲۶ سر میزنم.این دفعه تصمیم گرفتم که درباره مطلبتون چیزی بنویسم.راهپیمایی برای قدس آزادی نمیشه.منم این حرف رو قبول دارم.ولی فکر میکنم برای جهان اسلام(منظورم ملتهای مسلمانه، چون خیلی وقته که فهمیدم دولتهای مسلمان به مفت هم نمی ارزند.) مساله فلسطین رو زنده نگه میداره.فلسطین خط مقدم نبرد تمام اسلام با تمام کفر به حساب میاد.فکر میکنم فریادهای ما دست کم به دشمنان اسلام نشون میده که ما فلسطین رو فراموش نمیکنیم.شاید بهتر بود می نوشتید راهپیمایی بدون همت و تلاش و عمل آزادی نمیاره.اول که این متن رو می بینی احساس میشه که نفس راهپیمایی کردن داره زیر سوال میره.من فقط میخواستم بگم که مدتهاست دارم فکر میکنم خمینی کبیر چقدر شعور سیاسی بالایی داشته که مساله فلسطین رو با روز قدس برای همیشه برای مسلمونا زنده نگه داشت.منظورمو که از مسلمون فهمیدید؟

  183. فاطمه می‌گوید:

    سلام
    وبلاگ جالبی دارین .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.