نامه حسین قدیانی به رئیس بنیاد شهید

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس

طرحی از مرتضی حاجیانی، مدیر وبلاگ “حضرت خامنه ای”:

http://img.b-zone.ro/images/28910682394869589398.jpg

این هم تصویری از بابااکبر که با ذوق برخی دوستان عجین شده است:

این هم جدیدترین سروده عاشقانه “دیوونه داداشی”: بشنو از “نی” چون حکایت می کند، از “۹ دی ماه”، روایت می کند؛ کز لب من تا همه نوشیده اند، بهر نوشینم به جان کوشیده اند؛ سینه خواهم قطعه قطعه ریش ریش، تا بگویم شرح  “قطعه بیست و شیش”؛ آنکه “نی” را کرد به پا همچون علم، نام “سالارش” نهاد، اهل قلم؛ بس که بودش غرقه در خون سرنوشت، قطعه ای ساخت از نیستان در بهشت؛ چون قلم،خم کرد کمر، با “نی” نوشت، خون بابا اکبرش در من سرشت؛ زان که با تیغ قلم شد یار من، از درون نیزه جست اسرار من؛ من شعاع ماه پاره ها شدم، شمع سوزان ستاره ها شدم؛ سوی کوران، نزد بینا آمدم، با “نه ده”، من به دنیا آمدم، از نوایم چشم هامون، خیس گشت، با حسین، نی زار، نی ساندیس گشت.

علیرضا شاهنگیان یکی از عکسهای حسین صادقی را تقدیم قطعه ۲۶ کرده و چه عکسی هم:

http://img.b-zone.ro/images/76705544041571935946.jpg

ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان/ جناب آقای زریبافان/ با سلام
نظر به متن “پرونده بابااکبر را پس بدهید” در همین وبلاگ مقدس، از شما برادر ارجمند تقاضا دارم در اسرع وقت پرونده پدرم را به یکی از نشانی های موجود در آن پرونده پس بدهید. عارم می آید پرونده پدر شهیدم در بنیادی باشد که متهمین به آشوبگری را هم شهید می خواند. از نظر بنیاد شهید یا باید پدر من شهید باشد و یا این ۳ متهم که اصلا برایم مهم نیست به حق و یا به ناحق کشته شده اند، چرا که این مسئله در حیطه وظایف من نیست و در هر دو صورت من بی گناهم. در ضمن یک فرزند شهیدی در این مملکت کتابی نوشته به اسم “نه ده”. از کور بودن چشم آن بنیاد نسبت به فعالیت فرهنگی فرزندان شاهد صمیمانه کمال امتنان را دارم. ظاهرا از نظر بنیاد شهید همان بهتر است که مثل فرزندان برخی دیگر از شهدای درجه یک باشی. گفتنی است اگر به این نامه ظرف مدت یک هفته ترتیب اثر ندهید، همین نامه را به حجت الاسلام رحیمیان خواهم نوشت و همزمان پرونده شهید اکبر قدیانی را از بنیاد مثلا شهید بیرون می آورم. اگر “حسین” شهید است، بی شک حرمله حرامزاده است و آن متهمی که بی گناه کشته شده، فقط یک متهم مرده است و نه یک شهید. جذب حداکثری قطعا و حتما به معنای شهید خواندن مردگان نیست. زورتان به آقای روح الامینی و به رسانه های خواص بی بصیرت نمی رسد، دلیل نمی شود که کلمه مقدس “شهید” را هم شهید کنید و همه دق دل تان را بر سر این واژه مظلوم خالی کنید و از همه بدتر از رهبری مایه بگذارید. لطفا واژه مقدس شهید را به شهادت نرسانید. لطفا واژه مقدس شهید را در تابوت نگذارید. لطفا واژه مقدس شهید را قبر نکنید. لطفا سر این واژه مقدس، سر کلمه شهید را نبرید. لطفا سر واژه مقدس شهید کلاه نگذارید. به قرآن آه ما شما را می گیرد. خدا جای حقی نشسته است. مادران شهدا نگذارید نفرین تان کنند.
با سپاس فراوان از زحمات شما برادر دلسوز
پانوشت: بنیاد شهید ۳ تن از کشته های حادثه کهریزک را شهید اعلام کرد. چقدر خوب! چه مهربان! لطفا این خبر را تکذیب نکنید و آن را شایعه نخوانید و البته درست است که در باغ شهادت باز، باز است اما نه اینقدر دیگر! به این گل و گشادی گمانمان نبود. در باغ شهادت در دیگ نیست که گربه ها بخواهند بی حیایی کنند. بنیاد شهید می تواند خیلی ها را شهید اعلام کند اما ملت وقتی در تشییع پیکر پاک شهید غلام کبیری، “حسین” را شهید خواندند، از بنیاد شهید اجازه نگرفتند. از نظر نسل عاشورایی ۹ دی این ۳ نفر قطعا شهید نیستند. متهمینی هستند که شاید بی گناه کشته شده باشند. آنهم شاید و شاید سزای عمل شان این نبود اما به هر حال در متهم بودنشان هیچ شکی نیست. ندا آقاسلطان که در خیابان کارگر موسیقی کار می کرد. این ۳ نفر که ارواح عمه بنیاد شهید، شهیدند. فلانی که قصد بدی نداشت. آن یکی که فامیل آن ملعون بود. این یکی که آمده بود اعتراض قانونی کند. فلان دخترک که برای پسربازی آمده بود خیابان. فلان پسرک که برای دختربازی. با این حساب ظاهرا آشوبگران عاشورا آبدارچی های همین بنیاد شهید بودند. اگر شهید یعنی “حسین غلام کبیری”، کسانی که آن طرف خیابان ایستاده بودند به سنگ پرانی، حرمله های امروزند یا لااقل متهم بودند به حرمله بودن و یا اصلا بی گناه بودند، به هر بی گناهی به صرف بی گناه کشته شدن، نمی توان لقب شهید داد. من یک دل دارم و آن را خرج مادر شهید غلام کبیری می کنم و برای اشک تمساح پهن هم بار نمی کنم. پرونده هر شهیدی دست امام حسین است؛ بنیاد شهید ظاهرا زیاد خودش را تحویل گرفته. پرونده بابااکبر را به من پس بدهید. از نظر امام حسین، پدر من شهید است؛ از نظر شما باشد یا نباشد پشیزی برای من ارزش ندارد. شما حق ندارید با شهید اعلام کردن هر آنکه دل تان بخواهد، به خون ۳۰۰ هزار بابااکبر توهین کنید. پرونده ای که در دست سیدالشهداست حیف که خاک بخورد در این اداره های شما. هیچ فرقی این ۸ ماه دفاع مقدس با آن ۸ سال دفاع مقدس ندارد. اگر جاسم نفهمیده اگر صدام اگر آمریکا اگر غرب از نظر ما شهید است، کسانی که آن طرف خیابان اغتشاش داشتند به ریش آغشته به خون امیر ذوالعلی و حسین غلام کبیری و به چادر آن خواهر بسیجی و دختر خرد ساله شهیده اش می خندیدند هم شهیدند. پرونده بابااکبر را به من پس بدهید. اشتباه هم نکنید؛ ما حقوق بگیر شما نیستیم. پدرم معمولی مرده بود، حقوق مادرم بیشتر بود. شما لیاقت تان همین شهید خواندن هر کس و ناکسی است. به شما بیشتر فشار می آوردند نداآقا سلطان را هم شهید می خواندید. پرونده بابااکبر را پس بدهید. بنیاد شهید ممکن است این خبر را تکذیب کند و یا آن را شایعه بخواند! حتی شایعه این خبر زشت هم که ماههاست پیچیده و هیچ مسئولی از بنیاد شهید آن را تکذیب نمی کند کافی است که من به شما بگویم؛ پرونده بابااکبر را پس بدهید. شما در بنیاد شهید هنوز هم بسیاری از افراد مخلصی که در حین انجام ماموریت به شهادت رسیده اند، شهید اعلام نکرده اید. چون نه پدرشان روح الامینی بود و نه پشتشان به رسانه ای گرم. شما هنرمند شهید سعید جان بزرگی را تا مدتها عارتان می آمد شهید اعلام کنید. شما بسیاری از سپاهیان و بسیجیانی که در سوانح هواپیمایی به شهادت رسیدند، بعد از کلی ناز و نیاز شهید اعلام کردید. پس من حق دارم به شما بگویم؛ پرونده بابااکبر را پس بدهید.

… و باز هم پانوشت: لطفا از رهبری در این مورد هزینه نکنید. “آقا” خودشان گفت که موضع شان را علنی و نه در خفا اعلان می کند. آقا علنی بابااکبرها را شهید می داند و شهید می خواند اما دیگران را ما از زبان مبارک ایشان نشنیده ایم که شهید بخوانند.

همین متن به زبان طنز

بنیاد مثلا شهید به لج فرزندان شاهد ندید بدید تازه ترین لیست شهدا و جانبازان و غیره را بدین شرح اعلام کرد:

شیخ ساده لوح؛ سید شهیدان اهل کلم!

شیخ بی سواد؛ جانباز جنگ نرم. نامبرده به دلیل کتک خوردن فراوان از امت حزب الله به این درجه رفیع رسیده است!

مهدی هاشمی؛ مفقودالاثر. پیکر پاک این آقازاده هنوز از زیر خاک پاک لندن برنگشته است!

خاتمی ملعون؛ ایثارگر آن لاین!

مهندس موسوی؛ جانباز چیز درصد!

زهره کوهنورد؛ داماد طبقه هفتم بهشت!

موسوی خوئینی ها؛ پستوء الاثر!

محمد علی ابطحی؛ آزاده از زندان کبریت!

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سلامتی کربلایی حسن
    و برای اینکه ما فراموشش نکنیم
    صلوات……………………..

  2. کربلایی حسن را فراموش نکنیم

  3. یاس می‌گوید:

    اول آیا؟
    فک نکنم ولی…

  4. خان باجی می‌گوید:

    سلام علیکم
    ما هم از شما حمایت میکنیم .
    و با خون شهدایمان زیر این نامه را به عنوان یکی از شکات امضاء میکنیم .
    .
    حرف شما حرف ماست . امضا : خان باجی خواهر شهید

  5. نسترن می‌گوید:

    اول.آخ جوننننننننننن

  6. پیام فضلی می‌گوید:

    شما هنرمند شهید سعید جان بزرگی را تا مدتها عارتان می آمد شهید اعلام کنید!!
    بخدا «فتنه و آقای رأس فتنه» همه جا آدم دارن،
    از همون موقع کع مسندی داشتند تا همین الآن هنوزم جیره خوار دارن.

  7. پیام فضلی می‌گوید:

    شما هنرمند شهید “سعید جان بزرگی” را تا مدتها عارتان می آمد شهید اعلام کنید!!
    بخدا «فتنه و آقای رأس فتنه» همه جا آدم دارن،
    از همون موقع که مسندی داشتند تا همین الآن، هنوزم جیره خوار دارند.

  8. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام
    همین الان اذان روز ۱۵ ام تموم شد.عید شما مبارک و التماس دعا

  9. amir می‌گوید:

    پس من حق دارم به شما بگویم؛ پرونده بابااکبر را پس بدهید.

  10. دانشجو می‌گوید:

    از بی غیرتی ماست اگر کلمه شهید را حرام کسانی کنند که رفته بودند در خیابان شعار مرگ بر دیکتاتور و فحش به جمهوری اسلامی بدهند . شهید محمد گلدوی است نه پسر آقای فلان! شهید هدف دارد!

  11. پیام فضلی می‌گوید:

    …دارند “وحدت” را برای مان معنا می کنند!!

  12. amir می‌گوید:

    شیخ ساده لوح؛ سید شهیدان اهل کلم!
    مهندس موسوی؛ جانباز چیز درصد!
    این دو تا را خوب اومدی
    دم شما گرم

  13. علی می‌گوید:

    دمت گرم داداش حسین با این طنز آخرت حال کردم؛
    … و باز هم پانوشت: لطفا از رهبری در این مورد هزینه نکنید. “آقا” خودشان گفت که موضع شان را علنی و نه در خفا اعلان می کند. آقا علنی بابااکبرها را شهید می داند و شهید می خواند اما دیگران را ما از زبان مبارک ایشان نشنیده ایم که شهید بخوانند.

    همین متن به زبان طنز

    بنیاد مثلا شهید به لج فرزندان شاهد ندید بدید تازه ترین لیست شهدا و جانبازان و غیره را بدین شرح اعلام کرد:

    شیخ ساده لوح؛ سید شهیدان اهل کلم!

    شیخ بی سواد؛ جانباز جنگ نرم. نامبرده به دلیل کتک خوردن فراوان از امت حزب الله به این درجه رفیع رسیده است!

    مهدی هاشمی؛ مفقودالاثر. پیکر پاک این آقازاده هنوز از زیر خاک پاک لندن برنگشته است!

    خاتمی ملعون؛ ایثارگر آن لاین!

    مهندس موسوی؛ جانباز چیز درصد!

    زهره کوهنورد؛ داماد طبقه هفتم بهشت!

    موسوی خوئینی ها؛ پستوء الاثر!

  14. پیام فضلی می‌گوید:

    این دوتا جیگرمون رو خُنک کرد:
    #مهدی هاشمی؛ مفقودالاثر. پیکر پاک این آقازاده هنوز از زیر خاک پاک لندن برنگشته است!#
    #موسوی خوئینی ها؛ پستوء الاثر!#

  15. سیدجلال می‌گوید:

    سلام /
    به حق این نامه را نوشتی و خدا حق شهدا رو از این آقایون خواهد گرفت!
    عمو احمد من ۱۷ شهریور خونش ریخت پای نهال نوپای انقلاب و دخترک ۱ ساله خودش و رها کرد و به دیدار معبود رفت و سرباز نامدار خمینی شد…
    دائی علی من که دلم براش تنگ شده…… سرباز این خاک بود و ۲۸ ماه خدمت کرد و نذر کرد اگر در این مدت سالم بود سه ماه هم بسیجی به جبهه بره …… که خدا اون رو در قامت یک بسیجی جان برکف طلبید او هم خون خودش رو فدای رهبر کرد و مادر مهربونش بعد از اون بیش از یکسال دوام نیاوردو پیش پسرش رفت……
    این قصه رو گفتم تا خجالت بکشند این مسئولین ترسو و غیر انقلابی که فقط برای منافع خودشون انقلاب رو ددوست دارن و بس…..
    یکی نیست به این آقای روح الامینی بگه چکار کردی تو زندگیت که نه شهید شدی و نه بچه ات به راه راست متمایل بود و الان چه ادعایی داری که تاوان اون رو مردم درد کشیده و شهید داده و سهم نگرفته باید بدهند.
    شهید مظهر خداست
    اما کشتگان شما مظاهر فتنه!!!
    بس کنید این همه سهم خواهی رو یکی خطا کرده و دیگری کشته شده این دعوا رو تو محاکم قضائی دنبال کنید و لطفاً پای خودتون رو از دل مدردکشیدگان بیروزن بکشید …
    داداش حیسن زبان همه خانواده شهداست این رو باور کنید وگرنه مجبوریم با حضور انقلابی جلوی بنیاد اینو ثابت کنیم.
    جانم فدای حضرت ماه
    والسلام

  16. هپلی می‌گوید:

    منم میرم امروزپرونده ام رو پس میگیرم!

  17. سلام
    آیا ما هم باید مثل رهبری موضع بگیریم؟
    مبادا کسی تصور کند که رهبری یک نظری دارد که جدای از نظرات رسمی است . چنین تصوری تصور خطایی است و اگر کسی نسبت دهد گناه کبیره مرتکب شده است . اصلا اینجوری نیست من اگر فکر کنم کسی واجب القتل است این را در نماز جمعه علنی خواهم گفت نه جایز است و نه شایسته است که مواضع دیگری که غیر از مواضع رسمی است داشته باشم.
    البته خوب رفتار جوانها با پیرمردها فرق می کند و این طبیعی است
    (بخشی از پرسش و پاسخ دانشجویان با رهبری)

  18. amir می‌گوید:

    دعای روز پانزدهم ماه رمضان

    اَللّهُمَّ ارْزُقْنى فیهِ طاعَةَ الْخاشِعینَ وَاشْرَحْ فیهِ صَدْرى بِاِنابَةِالْمُخْبِتینَ بِاَمانِکَ یا اَمانَ الْخاَّئِفینَ.

    خدایا فرمانبردارى فروتنان را در این ماه روزى من گردان و بگشا سینه‌ام را براى بازگشتن به سویت همانند بازگشتن خاشعان به امان بخشیت‌اى امان بخش ترسناکان.

  19. هپلی می‌گوید:

    حاجی وقتی میشه با دستنوشت چرا با پا ؟! ماجرای این پا نوشت چیه؟!

  20. به نام خدای زهراء
    احسنت . ماشالله ماشالله
    موسوی خوئینی ها؛ پستوء الاثر!
    انشالله این پدرمعنوی اصلاحات رو یک روز بیرون میکشیم از پستوء
    قلمت رو شکر حاجی …
    فدایی داری

  21. محمد می‌گوید:

    خدائیش باحال مینویسی!!!! حال میکنم وقتی نوشته هاتونو میخونم! ان شائالله موفق باشی!

  22. جدا قشنگ بود !
    دستتون درد نکنه
    نمیدونم اما تازگیا چرا دسته گلایی که به آب داده میشه زیاد شده
    اینم یکی از همون دسته گلا بوده دیگه!
    اینجوری بخوان ادامه بدن بغول هپلی ما هم پروندمون که چه عرض کنم شناسناممونم پس میگیریم 🙂
    خوبه داداش!
    ناراحت نباشی ها!

  23. amir می‌گوید:

    دلیل نمی شود که کلمه مقدس “شهید” را هم شهید کنید و همه دق دل تان را بر سر این واژه مظلوم خالی کنید و از همه بدتر از رهبری مایه بگذارید. لطفا واژه مقدس شهید را به شهادت نرسانید. لطفا واژه مقدس شهید را در تابوت نگذارید. لطفا واژه مقدس شهید را قبر نکنید. لطفا سر این واژه مقدس، سر کلمه شهید را نبرید. لطفا سر واژه مقدس شهید کلاه نگذارید. به قرآن آه ما شما را می گیرد. خدا جای حقی نشسته است. مادران شهدا نگذارید نفرین تان کنند

  24. amir می‌گوید:

    با سپاس فراوان از زحمات شما برادر دلسوز
    این برادر دلسوز از صد تا فحش براش بدتره

  25. لبخند بزن رزمنده 🙂

  26. الو الو
    داداش داداش حسین
    داداش داداش حسین
    کسی پشت بیسیم نیست !!!!!!!

  27. اصلاح غلط املایی تابلو:
    داداش فکر نکنی بی سواتم ها!
    زین پس بجای قول بنویسید غول اما بخوانید همان قول

  28. میثم شاید حامد می‌گوید:

    سلام حاجی

    نماز و روزه قبول

    اگه واقعا” بنیاد شهید تن به همچین خفتی داده باشه………………آدم چی بگه
    میشناسم شهید بزرگواری که شیمیایی بود و شهید و شد و تا مدتها به قول شما عارشون میشد مه این بزرگوار رو شهید اعلام کنن

    بی احترامی به خون شهید …آیا تا به ای حد؟؟؟؟

    یا علی

  29. شافی می‌گوید:

    سلام
    در باغ شهادت باز باز است.امانه انقدر دیگه!!!!تعبیر بسیار دلنشینی بود…
    جالب بود.
    سلامت باشید و موفق
    بر حق و باحق
    چنین عکسی از قطعه ۲۶ رو من هم دارم….

  30. صحابه ای از صدر اسلام می‌گوید:

    واقعا “بنیاد مثلا شهید”
    بیشتر برازنده این بنیاد است…

    طنز آخر پستتون ،آخر خنده بود.
    اتفاقا یکی هست که سالها پیش بجرم جعل سند با قرار از زندان آزاد شد و فرار کرد آلمان.
    بلطف دولت آقای خاتمی قانونی تصویب شد که این خلافکارا بعد از ۵ سال که از جرمشون گذشت ،از تحت تعقیب بودن خارج میشن!!!!!
    این آدم یه بچه معلول مادر زادی داشت.
    حالا که بلطف!!! یه عده خائن تونست برگرده ایران اسم بچه اش رو هم به عنوان جانباز ثبت کرده!!!!
    خلافکر با سابقه شده طلبکار نظام!!

  31. پیمان می‌گوید:

    سلام
    داداش ما پشتتیم
    حرفت حقه
    من پیشنهاد می کنم به بقیه خانواده های شهدا هم همین کار رو بکنند
    اجر شما با خداست و محتاج بنیاد شهید نیستید
    فقط در این بین شرمندگی ما زیاد می شود که علاوه بر اینکه کاری برای شهدا نکردیم و جمله ی معروف “شهدا شرمنده ایم”
    باید بگوییم که برای این خانواده های مظلوم شهدا هم کاری نکرده ایم
    شهدا شرمنده ایم
    یا علی

  32. صحابه ای از صدر اسلام می‌گوید:

    سلام به همه ستاره ها
    اومده بودم عید رو تبریک بگما!

    عیــــــــــــــــــــــــــدتون مبارک.

    إن شاءالله یه روز اینجا پستمون در مورد نحوه مشارکت برای ساخت ضریح ائمه بقیع باشه.
    الهی آمین
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  33. خان باجی می‌گوید:

    این اهل کلم جالب بود .

    راستی بازی گل یا پوچ ایشون رو در زندان خوندید ؟
    http://iusnews.ir/?pageid=114412&category=

  34. سیدجلال خوش لهجه می‌گوید:

    جمله را هم به امام و مقتداى خودمان ولىّ‏عصر ارواحنافداه عرض کنیم: اى سیّد و مولاى ما! پیش خداى متعال گواهى بده که ما در راه خدا تا آخرین نفس ایستاده‏ایم. بزرگترین آرزو و افتخار بنده این است که در این راهِ پُرافتخار و پُرفیض و پُربهجت، جان خودم را تقدیم کنم. ان‏شاءاللَّه خداوند متعال شما را موفّق و مؤیّد بدارد.
    بیانات مقام معظم رهبرى‏در دیدار جمعى از دانشجویان به همراه اقشار مختلف مردم‏ ( ۱۳۷۸/۰۴/۲۱

  35. مرتضی(با ولایت تا شهادت) می‌گوید:

    خاک بر سر این بنیاد به اصطلاح شهید!
    و البته بر سر کارخانه خبرسازی مهر!
    این مهر نیوز که مثلا دست سازمان تبلیغاته داره گند میکشه به هیکل دولت!
    برداشته نوشته بالاخره ما انقدر داد زدیم شهیدن اینا که شهید شدن!!!

  36. ن.خ می‌گوید:

    سلام.
    روز پانزدهم از راه رسید.
    عیدتون مبارک
    التماس دعا

  37. محمد می‌گوید:

    دوسال پیش ۲۲ نفر در اردوی راهیان نور بسیج دانشگاه خیام به شهادت رسیدند. برادر قدیانی، آنها را بنیاد شهید ، شهید ننامید اما مردم نامیدند. حتی بعد از این دوسال سنگ قبر هیچکدام دارای هیچگونه اسم و نشانی نیست. اگر به حرم امام رضا علیه السلام مشرف شدی، به طبقه پایین صحن جمهوری اسلامی بیا و بدنبال ۲۲ سنگ قبر سفید سفید بگرد. روح پدرت شاد

  38. سید علیرضا مدرسی یزدی می‌گوید:

    به گمونم اگه کمی بگذره می بینی امام خامنه ای رو هم جزو جانبازان هنوز حساب نکردن

  39. یکی از پروانه ها می‌گوید:

    سلام . خداوند روح پدر شهیدتان وشهدای دیگر را با پیامبراکرم (صلی علیه واله وسلم )وائمه اطهار محشور فرماید .
    اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم .

  40. r313 می‌گوید:

    درود خدا بر افسران جنگ نرم خدا میداند اگر ما حزب الهی ها حق را نگوییم ونگیریم این از خدا بی خبرها مملکت را ۲دستی تقدیم دشمن مینمایند

  41. حامد می‌گوید:

    دمت گرم داداش
    نمی دونم تا کی می خوان برای راضی نگه داشتن خلق خدا، خدا و بنده های خوبش را ناراضی کنند؟

  42. شیعه علی می‌گوید:

    سلام بر ستاره های حضرت ماه و تمام شهیدان راه حق

  43. سید علیرضا شاهنگیان می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    این عکس ها را یکی از دوستانم آقای حسین صادقی اوایل تیر امسال با زحمت فراوان گرفت . ازش اجازه گرفتم که بفرستم برای داداش حسین . شاید الان که ناراحتی از دست این مسئولین نادان ، مرحمی بر دلت باشه . مزار مادر عموی ما عباس .
    ابا الفضل علمدار ، خامنه ای نگهدار
    http://img.b-zone.ro/images/99219054596180772029.jpg
    http://img.b-zone.ro/images/63199804242281302644.jpg
    http://img.b-zone.ro/images/76705544041571935946.jpg

  44. طهورا می‌گوید:

    بسم الرب الشهداء و الصدیقین
    جنابان مسئولین بنیاد شهید ! این عبارت فوق پیام دارد و یعنی اینکه شهداء جزو صدیقین هستند. بنابراین یقینا کسانی که در گروه آشوبگران بودند و کشته شدند (هرچند حق شان مرگ نبود، اما متهم که بودند، دروغگو که بودند، یا حداقل در لشگردروغگویان و امویان که بودند….) و لذا قطعا جزءصدیقین نبودند و نتیجه اینکه هرگز نام شهید برازنده شان نخواهد بود.

  45. طهورا می‌گوید:

    ………….
    و خلاصه اینکه نام شهید تنها برازنده ستارگان حضرت ماه است. بیخودی جای دیگر خرجش نکنید
    یا علی

  46. مهدی می‌گوید:

    زیادی گوه میخوری

  47. مهدی می‌گوید:

    زیادی گوه نخور

  48. مهدی می‌گوید:

    بزار یه خورده هم واسه پدر معنویت: حسین شریعت نداری

  49. س ز می‌گوید:

    اینقدر پست فطرتی که حتی ارزش نداری یک کلمه برات کامنت بنویسم
    خدا روح بلند پدر بزرگوارت رو با شهدای صدر اسلام محشور کنه و روح پلید تو رو با همین … محشور کنه

  50. س ز می‌گوید:

    اصلا لیاقت نداری که بهت بگند بچه شهید. امیدوارم هر چه زودتر به شهدا بپیوندی که هم خودت به آرزوت برسی و هم هزاران خانواده شهید که با این وبلاگ پست فطرتانه خون به دلشون شده راحت بشند

  51. فدایی حضرت ماه می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    …. ملت وقتی در تشییع پیکر پاک شهید غلام کبیری، “حسین” را شهید خواندند، از بنیاد شهید اجازه نگرفتند.

    ما بچه های کانون رهپویان وصال شیراز هم هیچ وقت یادمون نمی ره زمانی که ( نزدیک به دو سال و نیم پیش ) بهترین دسته گل هامون توسط سلطنت طلبهای خائن ، توی حسینیه سید الشهدا (ع) به جرم عزاداری برای امام حسین ع) به خاک و خون کشیده شدند .
    اون موقع همه شواهد حاکی از بمب گذاری بود ولی همین بنیاد شهید اجازه نمی داد کشته های این جنایت شهید نامیده بشن و یا روی سنگ قبرشون نام مقدس شهید نوشته بشه .
    اما وقتی با فشار و اعتراض های مردمی مواجه شدند و دیدند مردم برای شهید خواندن این ۱۴ گل پرپرشون از بنیاد شهید اجازه نگرفتند مجبور شدند قبول کنند .

  52. جعفر می‌گوید:

    سلام
    شدیم عین سنی ها که میگویند معاویه رضی الله عنه!!! کشت صحابه پیامبر رضی الله عنه!!! را

  53. جواد می‌گوید:

    سلام،آقایی به مولا،
    حیف نونی که اینا از این نظام می گیرن و کوفت می کنن.

  54. علیکمال می‌گوید:

    به قسمت طنز اضافه کنید:
    اکبر رأس فتنه: سردار گای…گی

  55. مهران موزونی می‌گوید:

    حسین عزیزم سلام
    دونکته :
    اول : من به دلیل گرفتاری های زیادی که دارم فرصت کامنت گذاری برای دوستان را ندارم. اما راستش را بخواهی گاهی کامنتی برای مطالبت میگذارم چون معتقدم « قرار دادن هر یک کامنت در قطعه ۲۶ توشه یی برای روز جزا خواهد بود»
    دوم : مطلبی نوشته بودم در خصوص همین موضوع دردآور شهید خواندن مردگان کهریزک. وستی کامنت گذاشته و خبر داد که برخی از شهدای بسیجی فتنه ۸۸ هنوز به عنوان شهید پذیرفته نشده اند؟؟؟؟
    به نظرت باور کردنی است؟؟؟

  56. زیر سیگاری می‌گوید:

    بینم این مطلبو فقط توی وبت نوشتی یا تقاضای رسمی ام دادی؟
    مطالبب توی وب وجاهت قانونی نداره ها اگه مردی نامه رسمی بنویس.

  57. علی می‌گوید:

    سلام
    میلاد کریم اهل بیت بر شما مبارک
    خیلی خوب بود.عالی بود.حرف دل خیلی ها رو زدی
    موفق باشی
    التماس دعا

  58. حاج مرتضی می‌گوید:

    سلام داداش.بازم میگم ولی بازم سانسور کن…
    داش حسین داش حسین از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن.
    فقط به عشق بروبچ قطعه مقدس ۲۶ این طرح رو زدم…انشاالله مورد رضایت باشه:
    http://img.b-zone.ro/images/28910682394869589398.jpg
    ما نوکریم.
    …یاحق…

  59. سید می‌گوید:

    با اجازت اس ام اسش کردم.

  60. ya zeinab می‌گوید:

    سلام… آقای زریبافان این نامه حرف خیلی از خانواده شهدایی هست که سالها از طرف آن بنیاد به فراموشی سپرده شده اند. پرونده داداش من رو هم پس بدید لطفا!
    داداش حسین ممنون از نامه تان!

  61. امیر توانا می‌گوید:

    داداش حسین
    دیروز وقتی زنگ زدی و گفتی یه همچین ماجرائی شده خودمو رسوندم خبرگزاری و دیدم بله ، بازم حراج کردن غیرت بچه های بسیج رو ،
    تا کی باید اتیش بگیریم از این نامردی ها ؟

  62. ایمان می‌گوید:

    بسم الله
    ما که فرزند شهید نیستیم هم کلی ناراحت شدیم چه رسد به شما . گل و بلبله دیگه . هر کسی هر کاری می کنه .خدا عاقبتمون رو بخیر کنه .

  63. ****** می‌گوید:

    فکر کنم این رییس بنیاد شهید که برای کشته شدگان کهریزک کارت شهید صادر کرده یکی از جا ماندگان شهدا باشه!!! ولی اگه یه روز هم به جمع اونها بپیونده ما پشت اسم ایشون از کلمه مقدس شهید استفاده نمی کنیم و آرزو می کنیم با شهدای کهریزک محشور بشه!!!

  64. بچه مؤدب می‌گوید:

    سلام عیدتون مبارک

  65. ****** می‌گوید:

    بگیرید حقتون رو از این خدا نشناسا!!! تورو خدا حاج حسین قدیانی تو سال هشتاد و اشک پایمال کردند خون بابا اکبرها رو بسه دیگه!
    ما شرمنده ایم که می ریم شلمچه پا می ذاریم جای پای شهدا اون وقت این نامردا تو تهران پایمال کردند خون شهدای هشت سال و هشت ماه دفاع مقدس رو بعد هم اسم یه عده شون شد شهید و خانواده هاشون با افتخار سر بلند میکنن و میگن ما خانواده ی شهیدیم . اون وقت بمیرم برای فرزند شهیدی که به سختی وارد دانشگاه میشه و خجالت میکشه بگه فرزند شهیده که مبادا بهش سر کوفت بزنن!!!
    بگیر حاجی بگیر پرونده ی بابا اکبر رو که ما خسته شدیم از این همه بی معرفتی!
    برادر، اونا هر چقدر هم بهشون بگن شهید بازم جاشون تو گلزار شهدا نیست ، جاشون تو قطعه ۲۶ نیست ، جاشون تو قطعه ای از بهشت نیست!!! جاشون تو وادی السلام نیست، که روح پاک همه ی مؤمنین و علما شهدای راه حق تو وادی السلام و مطمئنم که روح بابا اکبر شما هم وادی السلام! مگه نه؟؟

    التماس دعا

  66. دیوونه داداشی می‌گوید:

    سلام بر حسین*‏

  67. سلام به برادر بزرگوارم حاج حسین قدیانی
    فقط به اندازه همین کامنت وقت دارم
    ظاهرا اتاق فکر طراحی به راه افتاده الحمدلله
    طرحهایی زیبا دیدم اما حیف که فرصت زیادی ندارم تا من هم طرحی پیشکش کنم
    نمی دانی به چه بدبختی توانستم ارتباط بگیرم
    فقط به این عشق که نکند داداش حسین، ما را فراموش کند
    من پایه ام
    پایه طراحی قطعه خودم
    بقول خودت ” اینجا وبلاگ خودمان است”
    اینجا خاکریز من است و من عباسم و جان بر کف دست دارم
    بزودی برمی گردم به این قطعه الهی
    بازم هم هزارباره “دوستت دارم”

  68. گمنام می‌گوید:

    حسین آقا ،از طرف بچه های سایت آوینی این عکس بابا اکبر رو فرستادیم.کور بشه چشمی که طاقت نداره چهره مغرور بابا اکبرو ببینه.یا علی http://ghadak.persiangig.com/image/baba-akbar.jpg

  69. بی دل می‌گوید:

    سلام
    واقعاد برای بنیاد شهید متاسفم.

  70. پلاک شهادت می‌گوید:

    سلام داداش .
    متاسفم برای اونایی که قداست خون شهید رو فراموش کردند .
    اینا کسانی هستند که بدون فهمیدن لفظ اشهید نام شهید رو یدک کشیدند .

  71. ناشناس می‌گوید:

    سلام خدمت بزرگوار قدیانی.
    این بادها که به غیت در آمدند تسلیم امر رهبرند که طوفان نمی کنند.
    کاش حضرت ماه اجازه دهدتا این آقایون را هم شهید کنیم(به تعریف خودشان)!!!!

  72. دیوونه داداشی می‌گوید:

    “یک فرزند شهیدی در این مملکت، کتابی نوشته به اسم “نه ده”.

    بشنو از “نی” چون حکایت می کند
    از “۹ دی ماه” ، روایت می کند

    کز لب من تا همه نوشیده اند
    بهر نوشینم به جان کوشیده اند

    سینه خواهم قطعه قطعه ریش ریش
    تا بگویم شرح “قطعه بیست و شیش”

    آنکه “نی” را کرد به پا همچون علم
    نام “سالارش” نهاد ، اهل قلم

    بس که بودش غرقه در خون سرنوشت
    قطعه ای ساخت از نیستان در بهشت

    چون قلم،خم کرد کمر، با “نی” نوشت
    خون بابا اکبرش در من سرشت

    زان که با تیغ قلم شد یار من
    از درون نیزه جست اسرار من

    من شعاع ماه پاره ها شدم
    شمع سوزان ستاره ها شدم

    سوی کوران ، نزد بینا آمدم
    با “نه ده” ، من به دنیا آمدم

    از نوایم چشم هامون ، خیس گشت
    با حسین*، نی زار، نی ساندیس گشت

  73. bangejaras***konkuri *ey nameke miravi besuye hosein az janebe man bebus ruye hosein می‌گوید:

    اللهم رب شهررمضان…………………………………………………………..
    چه زود۱۵ روزش گذشت………………………………………………………

  74. یکی از پروانه ها می‌گوید:

    سلام داداش
    جواب بعضی چیزها مانند خوبی پدر ومادر را هیچ وقت در این دنیا قابل پاسخگویی نیست جواب خون پدر شما که شهید شده اند وامثالهم را هم نمی توان داد ،
    متاسفانه حالا با این افتضاحی که بنیاد شهید به بار آورده واجازه قربانی کردن کلمه شهید را به خود داده که دیگر سر بلند کردن هم محال است چه برسد به حلالیت و…
    پس به تنها چیزی که می توان فکر کرد وبر زبان آورد این است که خداوند روح پدر شهیدتان ودیگر شهدا را با پیامبر اکرم (ص)وائمه اطهار (ع) محشور فرماید .
    قلمتان در پناه حضرت حق
    یاعلی سید علی

  75. آل یاسین می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین باصیرتم وسرباز اقا
    ما از شما حمایت می کنیم .

  76. عارفه می‌گوید:

    سلام
    آقای زریبافان پرونده دایی های منم پس بدبد
    واقعا متاسفم برای بنیاد شهید!!!

  77. عارفه می‌گوید:

    ای کاش در دل ذره ای شور و نوا بود
    احوال ما با حالت نی هم صدا بود
    ای کاش شور جنگ در ما کم نمی شد
    این نامرادی شیوه مردم نمی شد
    ای کاش رنگ شهر بازی ام نمی داد
    در جبهه یا زهرا(س) مرا بر باد می داد
    امشب دل از یاد شهیدان تنگ دارم
    حال و هوای لحظه های جنگ دارم
    فرسنگها دورم ز وادی محبت
    با یک دل خسته زنیش سنگ تهمت
    مسموم شد ساقی و پیمانه شکسته
    از بخت بد، درب شهادت شده بسته
    من ماندم و متن وصیت نامه پیر جماران
    من ماندم و شرمندگی از روی یاران
    من ماندم و شیطان و نفس و جنگهایش
    من ماندم و شهر و گناه و رنگهایش
    از زرق و برق شهر خود نیرنگ خوردم
    آن معنویتهای جنگ را از یاد بردم
    خود را به انواع گنه آلوده کردم
    در راه ناحق کوششی بیهوده کردم
    از دفتر دل نام الله پاک کردم
    دل را به زیر کوه عصیان خاک کردم
    اکنون پشیمان آمدم با این تمنا
    یا رب نظر کن جرم و عصیانم ببخشا

  78. عارفه می‌گوید:

    شهید، یعنی: راز ماندگاری انسان در دل تاریخ! رازی که تقدیر ازلی انسان های آزاده است؛ انسان هایی که جز ذات مقدس خداوند (جلّ جلاله)، به کسی، قدرتی و مقامی نمی اندیشند و از آن چه دارند، به خواست خدا، دل می بُرند.

  79. عارفه می‌گوید:

    شهید، یعنی: عظمت صداقت در آیینه خلقت، که تفسیر شایسته «إِنّی أَعْلَمُ ما لا تَعْلَمُونَ» است؛ صداقتی که عظمتش، در «گودال قتلگاه» به اوج می رسد و پرچم سرخ حسینی علیه السلام را بر فراز عرش، به اهتزاز در می آورد.
    شهید یعنی این اقای زریبافان!!!

  80. محمد اسلامی ایرانی می‌گوید:

    فقط شهید گیتاری کم داشتیم که اونم بحمدلله رسید!
    شهیدی که مخالف ولایت فقیه باشه دوزار نمیارزه. سر خدا رو که نمیشه کلاه گذاشت
    شهادت رو که با پول و پارتی نمیشه خرید. خاک بر سر کسی که همچین خبطی کرده

  81. هپلی می‌گوید:

    سلام

    حاجی حسابی من غیر سیاسی رو سیاسی کردی ها! با یه فتوکاتور از مجلس بروزم. خوشحال میشم سر بزنی

  82. یاس می‌گوید:

    دوستان چرا اعتراض دارن؟! امام فرمودن “شهدا شمع محفل بشریت اند” خب اینا ام هستن دیگه!منتها شمعش اندازه لوله بخاری دود تو چشم بچه مسلمونا میکنه…

  83. مسلمون می‌گوید:

    سلام

    نمی دونم چی بگم !

  84. مه شکن می‌گوید:

    مطیع رهبری با جان و تن باش / به کار و همتت یار وطن باش
    چو عمار علی در این زمانه / به گرداب فتن ها “مه شکن” باش

    با ” آماده باش ” به روزم ، منتظر نظراتتون هستم . یا علی

  85. amir می‌گوید:

    خاطرات یوسفعلی میرشکاک از رهبر معظم انقلاب
    http://rajanews.com/detail.asp?id=59775

  86. amir می‌گوید:

    حاشیه‌های فارس از دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب/۱
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8906040527

  87. سعید-ه(مجنون) می‌گوید:

    سلام حسین جون

    این توری میشه که، خود زنیه!تو این دولت دکتر تواین بنیاد زریبافیان که برای انتخابات اول دکتر زرت وزرت زنگ میزد خونه ی ما که فلان کار رو کنید و بهمان کار رو کنید و قیافه بچه حزب اللهی گرفته بودن .نمیشه بی گدار به آب زد.

    ته توی قضیه باید در بیاد بعد یه کار اساسی کرد.بنیاد رو سر اهلش خانواده ی شهدا وبچه بسیجی ها خراب میکنن اگر این طور باشه.

    خون نمیخوابد چنین گفتند رندان پیش از این/کیست میخواهد که از خون شهیدان بگذرد…

    باید کاری کرد.

    مخلصیم

    یاعلی

  88. سعید-ه(مجنون) می‌گوید:

    اولش اشتباه خورده:این توری نمیشه که

  89. مصطفی می‌گوید:

    سلام دادا حسین
    ایندفعه یه واقاً خونم به جو ش اومده دادا
    این نامردا باه مقدسات ما هم رحم نمیکنن
    دادا حسین کار به خون و خونریزی هم برسه رو ما حساب کن
    دست خالی نمیام شمشیر جدید برا این نامردا ساختم ……

    اینم نمونشه هر کی خواست سفارش بده ساخت برای جنگ در راه خدا رایگانه

    ஜ۩۞۩ஜ₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪ஜ۩۞۩ஜ

    ۩_۩_۩_۩_۩\
    \۩۩۩۩۩۩۩/
    |۩█۩۩█۩|
    ۩ ۩
    ۩ (▓▓▓) ۩
    ۩ (▒▒▒) ۩
    ۩ (▓▓▓) ۩
    ۩ (▒▒▒) ۩
    ۩ (▓▓▓) ۩
    ۩ (▒▒▒) ۩
    ۩ (▓▓▓) ۩
    ۩ (▒▒▒) ۩
    ۩ (▓▓▓) ۩
    ۩۞۩๑๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑๑۩۞۩
    _/_/_/_/_/_/_/ \_\_\_\_\_\_\_
    ๑๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑๑
    \▓▓▓▓▓A..A▓▓▓▓▓/
    ۩\▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓/۩
    \▒▒▒۞▒▒▒/ ۩
    ۩ \▒▒۞▒▒/ ۩
    ۩ [|\۞/|] ۩
    ۩ [|[▓|]] ۩
    ۩ [|▓▓▓|] ۩
    ۩ [▓▓▓▓] ۩
    ۩ ▓▓▓▓▓]|] ۩
    ۩ ▓▓▓▓▓۞]|]▒ ۩
    ۩ ▓▓▓▓▓[۞]|]▒▒ ۩
    ۩ ▓▓▓▓▓|[۞]|]▒▒▒ ۩
    ۩ ▓▓▓▓▓[|[۞]|]|▒▒▒| ۩
    ۩ ▓▓▓▓▓[|[۞]|]|▒▒▒| ۩
    ۩ ▓▓▓▓[|[۞]|/▒▒▒/ ۩
    ۩ ▓▓▓[|[۞]/▒▒▒/ ۩
    ۩ ▓▓[|[۞/▒▒▒/ ۩
    ۩ ▓[|[/▒▒▒/ ۩
    ۩ [|/▒▒▒/۩
    ۩ [/▒▒▒/]۩
    ۩ /▒▒▒/|] ۩
    ۩ /▒▒▒/]|]▓ ۩
    ۩ /▒▒▒/۞]|]▓▓ ۩
    ۩ /▒▒▒/[۞]|]▓▓▓ ۩
    ۩ /▒▒▒/|[۞]|]▓▓▓▓ ۩
    ۩ |▒▒▒|[|[۞]|]▓▓▓▓▓ ۩
    ۩ |▒▒▒|[|[۞]|]▓▓▓▓▓ ۩
    ۩ ▒▒▒[|[۞]|▓▓▓▓▓ ۩
    ۩ ▒▒[|[۞]▓▓▓▓▓ ۩
    ۩ ▒[|[۞▓▓▓▓▓ ۩
    ۩ [|[▓▓▓▓▓۩
    ۩ [|▓▓▓▓▓۩
    ۩ [▓▓▓▓▓]۩
    ۩ ▓▓▓▓▓|] ۩
    ۩ ▓▓▓▓▓]|] ۩
    ۩ ▓▓▓▓▓۞]|]▒ ۩
    ۩ ▓▓▓▓|[۞]|]▒▒| ۩
    ۩ ▓▓▓▓|[۞]|]▒▒| ۩
    ۩ ▓▓[|[۞]|]▒/ ۩
    ۩ \\ ▓[|[۞|||||// ۩
    ۩ \\||[~]||// ۩
    ۩ \||[~]||/ ۩
    ۩ \|[~]|/ ۩
    ۩ \[~]/ ۩
    ۩ [~] ۩
    ۩ ~ ۩
    ۩ ۩
    A..A
    \/
    یا حق

  90. یکی از پروانه ها می‌گوید:

    سلام علیکم داداش ،یکی از دایی ها ویکی از عموهام شهید شده اند من هم به نوبه خودم از روی دایی وعموی عزیزم که پرونده های اینان در دست بنیاد ظلم است خجالت می کشم واعتراض دارم ،پدرم خودش جانباز است وایشان هم نسبت به این امر معترضند ومادرم هم به همین ترتیب کلا همه ما نسبت به این امر معترضیم به قول خودتان کلمه شهید را شهید کردند با این کارشان و افتضاحشان خدا ازشان نگذرد من نمی دانم در آن دنیا چطور می خواهند اصلا حرفش را هم نمی زنم انگار استغفرالله ربی واتوب الیه منکر قیامت هم …
    خدایا به حق این ماه رمضانی وامام علی (ع)اگر قابل اصلاحند اصلاح شوند واگر نیستند طعم ذلت را به ایشان بچشان چرا که همه عزت ها وذلت ها در دست خداست.

  91. سیداحمد می‌گوید:

    سلام داداش حسین بسیجیها.
    خوبی سالار.

    احساستونو در نوشتن این نامه کاملا درک میکنم.
    واقعا این کار ظلم بزرگی به مقام شهداست.
    امیدوارم یه جوابی از جناب زریبافان! بشنویم.

  92. مدیون شهیدان می‌گوید:

    یامه شهید ادواردو آنیلی رو می خواستیم مطرح کنیم تو موزه شهدا و یه ویترین بهش اختصاص یدیم بنیاد شهید می گفت از نظر پلیس بین الملل و وزارت امورخارجه هنوز ایشون رو شهید نمی شناسند و شاید تبعات سیاسی داشته باشه
    حالا چه اشکالی داره اینا رو شهید اعلام کنند
    اصلاجالا که اینا شهیدن و…. شادی روح شهدای آمریکایی به شهادت رسیده در عراق و افغانستان و منافقین صدراسلام تا کنون صلوات

  93. یک بنده خدا می‌گوید:

    از من به “مهدی” و “س ز”:شماها جرات دارید یه کلمه دیگه از اون دهن کثیفتون خارج کنید تا حالیتون کنیم حسین قدیانی یعنی کی؟…در ضمن الغلط کردید بیشمارید!یه چیریم روش!!!.

  94. خط شکن می‌گوید:

    راستی داداش رو طرح جلد کتابت دارم اساسی کار می کنم. ولی هر چی بیشتر کار می کنم کمتر به دلم می شینه. لازمه که یه سری اطلاعات بهم بدی. ولی انگار دوست داری طرح رو بدون ارائه اطلاعات کار کنیم.
    خیلی وقت گذاشتم ولی پیشرفت در حد قابل قبول نبوده.

  95. مجاور امام رضا (ع) می‌گوید:

    سلام
    شهید حسن پازوکی
    من با آغوش باز به استقبال شهادت می روم چون معتقدم که درخت اسلام را باید با خون آبیاری کرد باید به ندای الهی امام پاسخ داد

  96. پسر شهید می‌گوید:

    بنیاد شهید ۳ تن از کشته های حادثه کهریزک را شهید اعلام کرد
    خاک بر سرما فرزندان وخانواده شهدا وایثارگران .
    اقا ترا به خدا کاری کنید اقای قدیانی بیا بیا نامه ای طوماری یا اصلا تجمعی بر در خراب شده بنیاد شهید( بنیاداغتشاش گران خدا جو) برگزار کنیم تا شاید……
    در ضمن این اتفاق دردوره بنیاد شهید دولت احمدی نژاد افتاده بخدا اگر دردولت خاتمی یا هرخائنی دیگر می بود همه ما کفن پوش می رفتیم خیابان
    نمی دانم احمدی نژاد مارا سحر کرد تابهش رای دادیم یا اززور قحطی کاندیدای حزب اللهی بود(که بود)
    تاکی باید این اقدامات(نظیر مشائی………) راتحمل کرد

  97. فریاد می‌گوید:

    باید هم اینجور بگی
    شما و اون حاج منصورت دارید از عدالت فرار میکنید
    هرچند رفقات بیچارن وماشین های چند صد میلیونی سوار میشن
    لازمه این حرفارو بزنید
    ازتون بائت می جویم
    برائت
    ظاهرفریبان ریاکار

  98. مجتبی می‌گوید:

    حسین جان! غصه نخور!
    آه کشیدن شما بلای زیادی بر سر کشور می آورد.
    اما یک نکته را فراموش نکن!
    شهید بودن افراد را خدا تعیین می کند
    پدر شما شهیذ است، اما نه به خاطر اینکه بنیاد نام او را شهید ثبت کرده است، هرگز!
    پدر شما شهید است چون خونش در راه سالار شهیدان ریخته شده است.
    و آن کسانی که در راه یزیدیان زمان ولو به ناحق کشته شدند هرگز شهید نیستند حتی اگر صد بار به نام آنها صفت شهید را اضافه کنی!
    و در پایان
    کلمه ی شهید مقدس است مانند قرآن، و از آنجا که قرآن را فقط خدا محافظش است و از هر گزندی دور می کند، لذا شهید نیز همین گونه است.
    پس آرام غصه بخور
    و مانند شیعه در سراسر تاریخ
    مظلوم بمان!

  99. عبداله ممشلو از گلستان می‌گوید:

    سلام بر فرمانده حسین قدیانی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ،من یکی از دست اون ایثارگر خیلی ناراحت هستم چون شهید والا مقام آوینی چه ها از دست این شخص که نکشید.جای تشکر دارد که این همه با دل و جیگر و با بصیرت در مسیر هدفت حرکت می کنی.عزتت زیاد

  100. صحابه ای از صدر اسلام می‌گوید:

    بــــــــه همرزممون آقای شاهنگیان
    عکس بسیار زیبایی بود.

  101. صحابه ای از صدر اسلام می‌گوید:

    جناب فریاد!!
    البته در گلو…
    حرفات آشناس انگار،
    شما احیاناً از سیاهی لشکر های آژانس شیشه ای نیستی؟؟

    ماشینمون رو میدیم تو هم باهاش یه دور بزن.
    خوشحالی الان؟
    دیدی؟
    غصه نداشت که.:)

  102. ناد علی می‌گوید:

    السلام علیک.
    دلت پر خونه ؟؟؟خدا دلشون رو پر خون کنه!!!
    آقا فتنه یعنی چی؟؟؟؟حتما باید بریزی تو خیابون؟؟؟؟نه این خودش عین فتنه اس.
    خون ناحق رو کنار خون حق گذاشتن وبرابر دونستن عین فتنه اس.
    شادی روح شهدای اسلام صلوات.
    داداش باهاتیم.چون تو راه حقی.
    قلمت پر جوهر

  103. کم بصیرت می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    انشالله مسولین بنیاد شهید با شهدای عزیزشان محشور شوند

  104. گمنام می‌گوید:

    خدایا همه ما را به راه راست هدایت کن تا یقین کنیم به روز داوریت خدایا دانش و علم ما را زیاد کن و به ما بصیرت ده تا همه واقعیتها را آنگونه که هست ببینیم نه آنطور که دوست داریم خدایا ما را در مقابل وسوسه مال و قدرت ایمن کن آمین. آقای حسین قدیانی امشب من این دعا را برای خودم و شما و خیلیهای دیگر خواندم.خدا همه ما را عاقبت به خیر کند. اگر تمایل داشتید این نوشته را در سایت درج نکنید از نظر من اشکالی ندارد

  105. عبدالرضا می‌گوید:

    با سلام
    مطلب شما را با نام نویسنده در وبم گذاشتم……………
    موفق باشی………
    یا علی……………

  106. مهساشریف می‌گوید:

    شیخ ساده لوح؛ سید شهیدان اهل کلم!

    شیخ بی سواد؛ جانباز جنگ نرم. نامبرده به دلیل کتک خوردن فراوان از امت حزب الله به این درجه رفیع رسیده است!

    مهدی هاشمی؛ مفقودالاثر. پیکر پاک این آقازاده هنوز از زیر خاک پاک لندن برنگشته است!

    خاتمی ملعون؛ ایثارگر آن لاین!

    مهندس موسوی؛ جانباز چیز درصد!

    زهره کوهنورد؛ داماد طبقه هفتم بهشت!

    موسوی خوئینی ها؛ پستوء الاثر!
    حرف نداشت …………بایدپس بگیری داداش ……..منم به مادربزرگم گفتم بایدبری اونجا و اعتراض کنی بایدپس بگیری پرونده ۱۹ ساله جونت رو که رفت دهلاویه مثل اربابش سرداد واسه اینکه یه مشت ارازل رو شهید خوندن :@

  107. راز می‌گوید:

    جالبه شهید به کسی میگن که در سپاه حق و به خاطر اسلام ویا میهن یا هردو به دست ظلم کشته شده باشه یا دراین راه جان خدرا ازدست داده باشد خو حالا ومی رویم سر موضوع اصلی اینکه اگر این سه نفر شهیدند در چه راهی کشته شدن؟
    ۱-اسلام وایران ۲-ولیعر تا میدان هت تیر ۳-مهندس میم ۴-خیابان کارگر
    به نظرم این کار بنیاد شهید تنها توهین به کلمه مقدس شهید نیست توهین به تمام کسانی است که درسپاه حق قرار دارند انتخاب چند نفر که ازروی بی بصیرتی به حق یا نا حق(الله اعلم)کشته شدندودر مقابل سپاه حق قرار داشتند یعنی شما باطلید واین چند نفر که شاید بعضی از آن ها اگربودند تا پای مرگ براصل ولایت فقیه هم می رفتند شدن شهید!!؟!؟؟!!!؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!

  108. یه فرزند شهید می‌گوید:

    داش حسین غلام ادبیاتتم…

  109. الهام می‌گوید:

    خدا عاقبت ما رو با این مسئولین به خیر کنه

  110. حامد می‌گوید:

    سلام.
    خدا قوت .
    ایول .
    بالاخره اینم یه راه شناسوندن شهداست.
    به قول امام علی(ع):” تعرف الاشیاء باضدادها.”
    ” اشیاء بوسیله ضد خود شناخته می شوند.”

  111. یه منتظر می‌گوید:

    نمانده طاقت دوری دگر بیا جانا
    هزار سال فزون گشت دوره ی سفرت
    اللهم عجل لولیک الفرج

  112. بالاتر از آسمان می‌گوید:

    و آقای زریبافان نه بهتر بگویم جناب مشایی جوابتان با عباس ابن علی

  113. پارسا می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    رفتم وبلاگ رفقا دیدم همه به طرز مشکوکی به داداش حسین ابراز ارادت کردند بعد از کلی فسفر سوزوندن به این نتیجه رسیدم که احتمالا امروز، روز معلمه و همه دارن از آقا معلم بچه بسیجیا تقدیر و تشکر می کنن
    به همین مناسبت این شعر رو تقدیم می کنم به بهترین و مهربون ترین و دوست داشتنی ترین معلم دنیا:
    معلم عزیزم
    به پایت گل می ریزم
    اگه تو رو نداشتم
    چه روزگاری داشتم
    باید خودمو می کشتم
    عطر گل یاااااااااااس
    داداش حسین مال ماس
    گل های دسته دسته
    داداش حسین نشسته
    شمع شدی شعله شدی سوختی
    تا ستاره بودن را به من آموختی
    ***************
    روز معلم مبارک
    ***************
    (از طرف تنبل ترین شاگرد کلاس ستاره ها ، مدرسه ی قطعه ۲۶)

  114. فطرس ملک می‌گوید:

    سلام
    چقدر دردآور………..
    .
    یادتون رفت
    اکبر گنجی شهید گمنام (موزه تاریخ)

  115. ****** می‌گوید:

    سلام
    برادر نذار بهت فحش بدن !!دارم دق میکنم
    داداش ترکش اومد طرفت جا خالی بده بخوره به ما !!!ما سر پا وایسادیم که فدای ماه وستاره ها بشیم! ما که به درد نمی خوریم شما که کاربلدی باید باشی و از ماه دفاع کنی

  116. پارسا می‌گوید:

    چند روزی است داداش حسین سخن نگفته با ما
    چند روزی است به آقا خامنه ای نگفته بابا
    چند روزی است غلط کردید بیشمارید نگفته به دشمنا
    هوایی شده این دل ما
    منتظر اند چشمان ما
    جاری شده اند اشک های ما
    دل ما هوس نور کرده
    دل ما هوس قطره های خون کرده
    دل ما هوس مدح ماه کرده
    ما که گناهی نداریم
    آخر ستاره ی ماه است داداش حسین
    فرزند سید علی است داداش حسین
    یار و عمار خامنه ای است داداش حسین
    خار چشم دشمنان است داداش حسین
    بهترین داداش دنیا است داداش حسین
    یادگار بابا اکبر ماست داداش حسین
    بابا اکبر بابای همه ی ماست
    فرزندش نور چشم ماست
    قطعه۲۶ خونه ی امید ماست

  117. بلاغت می‌گوید:

    سلام
    با (حرف حساب) پا به دنیای سایبری گذاشتم قصدم اینه که سربازی کنم نه از آن نوعش که میکن اجباریه نه با دل و جون قدم گذاشتم هر چند که این راه رفتنم بیشتر شبیه تاتی تاتی کردن یک بجه است اما بازم خوشحام که دارم را می رم …
    با افتخار وبتان را لینک کردم خوشحال می شم سری بزنید

  118. عظیم شبانی می‌گوید:

    من هم تائید میکنم فرزند شهید را

  119. عظیم شبانی می‌گوید:

    انشاء الله آنهایی که به این مملکت خیانت میکنند نیست ونابود شوند و آنهایی که خدمتگذار مردمند خوشان ونسلشان پا بر جا و خداوند یار آنها باشد

  120. محمد حسین نژاد می‌گوید:

    واقعا درخصوص شهدا ونظرتان درباره چه کسی باید شهید باشد گل گفتید من هم شرم دارم که اگر واقعیت داشته باشد این ۳متهم شهید باشند بخدا در طبس ما یک مامور نظامی در حین ماموریت براثر انفجار دینامیت شهید شد تا جایی که اطلاع داریم هنوز شهید اعلام نشده است البته درست گفتید پرونده در دست سید الشهدا است جکها وطنزهای آخر نامه تان عالیعالی عالی عالی عالی بود بخدا از نامه دلسوزتان در باره ۳متهم اگر واقعیت داشته باشد وشایعه نباشد آتیش گرفتم خدا کند شایعه باشد

  121. محمد حسین نژاد می‌گوید:

    حسین جان در طبس منتظر شما هستیم اینجا هم ببایید طرفدار زیاد دارید

  122. سمانه.ر می‌گوید:

    سلام
    پدر پاسدار منم شهید حساب نشد با اینکه توی یک رزمایش با نام بیعت با رهبری ۱۵ سال پیش فوت کرد…توی شهرمون مخلص تر از اونو کسی هنوز سراغ نداره..حتی توی گلزار شهدا دفن شد…به قول شما پرونده شهدا پیش امام حسینه…

  123. صابر باقری می‌گوید:

    جانباز ۳۰ درصدم…

  124. صابر باقری می‌گوید:

    سلام…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.