دعای شیخ بی سواد در لیالی قدر

الهی علف!

از این پس نظرات شما را فقط خودم خواهم خواند و هیچ نظری برای عموم تایید نخواهد شد.

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. صفایی می‌گوید:

    چراااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مادلمون برا هپلی وسیداحمد و بقیه تنگ میشه اساسیییییییییییییییییییی ):

  2. علی می‌گوید:

    خیلی عالی فقط … .

  3. مجنون می‌گوید:

    سلام طاعات وعبادات قبول

    یک خواهش از شما داشتم در این رابطه ،اگر برایتان امکان دارد جواب بعضی از سوالهایمان رابدهید وبعضی از نظرات رو که فکر می کنید مفید باشه رو تایید کنید تا ما هم استفاده کنیم .
    ممنون اخوی
    التماس دعا

  4. (زلال) می‌گوید:

    باورم نمیشه داداش نکن اینکارو داداش به خدا آمار سایتتون میاد پایین بچه ها که چیز بدی نمیگفتن لابدالآن میگی بیاد پایین هرکه میخواد واسه ثبت پیامش بیاد بهتره نیاد ولی خوب واسه کوری چشم دشمنا خیلی خوب بود خیلی مغرور شدی داداش هی میگفتی ستاره ها ی حضرت ماه حالا اصلا نظرمون اهمیت نداره که عمومیش نمیکنین.بازم هرچی شما بگین هیییییییییییییییییییییییییییییییی…بازم میگم از تو به یک اشاره از مابه سردویدن.
    یاعلی سیدعلی

  5. دوست می‌گوید:

    =))))))))))))))))))))))))))))))))
    عالیییییییییییییییییییی بوووووووووووووووووووووووووووووود

  6. یک بنده خدا می‌گوید:

    زرشک!

  7. جعفر می‌گوید:

    دست گلت درد نکند /الهی علف اندازه ۴ صفحه مطلب داره. رفت روی خط مسج برای برو بچ /

  8. سایه ماه می‌گوید:

    الهی ! این شیخ بیسواد را از ما مگیر.که دستنوشته ام داره…
    از کرامات شیخ ما اینست پول را گرفت و گفت مجوزش اینست
    (البته این بر میگردد به دستنوشته)

  9. روح الله می‌گوید:

    سلام خسته نباشی داداش حسین دمت گرم من از اولین نوشته تو دارم مطالبت رو دنبال میکنم و لذت میبرم محشر نوشته هات گرچه از شاگرد حسین شریعتمداری و صفار غیر از این انتظار نمیره زبون نوشته هات مثل تیغ دو دمه که از هر دو طرف میبره دست مریزاد به بابا اکبر و هر کسی که در رشد این قلم و ذهن نقش داشته . میترسم روت زیاد بشه وگرنه اینایی که نوشتم کمترین چیزیه که در موردت فکر میکنم میبوسم قلم و دستتو که اتیش زده دل و قلب کسایی رو که دل اقامون رو سوزوندن احسنت حسین جون . راستی یادم رفت بگم منم فرزند شهیدم میتونم صداقت دل نوشته هات رو حس کنم و با شما انگار یک جورهمزاد پنداری میکنم . بیا اخرش منم نظر دادم اینقدر که التماس میکنی , یه چیز دیگه دهن ادم صاف میشه واسه پرینت یک بخش از نوشته هات به دادمون برس.

  10. ناشناس می‌گوید:

    زپلشک !

  11. مرضیه می‌گوید:

    سلام ،قلم و هدفتون رو تحسین میکنم .

  12. یک نوجوون کنجکاو می‌گوید:

    سلام راستش وقت زیادی نداشتم که همه ی نوشته ها تو بخونم چند وقتیه می خوام بیام تو سایتتون ولی وقت نمی شه حالا هم که اومدم دارم نصفه می خونم از روی تعریف اقوام از این سایت دیگه واجب شد حتما بیام چون فامیل های ما از هر سایتی تعریف نمی کنن قسمت مربوط به خانم لاله عباسی رو کامل خوندم خیلی قشنگ بود بالاخره از شاگرد شریعتمداری چیزی جز این بر نمیاد تقریبا هر روز روزنامه ی جدید کیهان تو خونمون پیدا می شه که من گاهی وقتا اونو بخونم ۳۱ مرداد متن جالبیو در قسمتی که معمولا خود آقای شریعتمداری می نویسد نوسته شده بود (در تیتر) خاک بر سر الدنگ ما که نفهمیدیم تو هم نوه ی خمینی هستی!که این در واقع گفته ی رسانه های اسراِییلی ها بود که در وصف سید احمد گفته اند ایشون اشتباهات زیادی داشته ولی فکر کنم تازه گی ها تغییر وتحولات بسیاری در ایشون رخ داده که پا از افطاری نوری در حضور اونوری ها بیرون گذاشت البته در این رابطه آقای شریعتمداری خیلی بهتر از من نوشته است فکر کنم از این به بعد باید دیدمونو نصبت به ایشون عوض کنیم! اگه کسی از خواننده های این متن نظر دیگری داشت لطفا با دلیل ذکر کند آقا حسین راهنمایی یادت نره.

  13. یک نوجوون کنجکاو می‌گوید:

    سلام راستش وقت زیادی نداشتم که همه ی نوشته ها تو بخونم چند وقتیه می خوام بیام تو سایتتون ولی وقت نمی شه حالا هم که اومدم دارم نصفه می خونم از روی تعریف اقوام از این سایت دیگه واجب شد حتما بیام چون فامیل های ما از هر سایتی تعریف نمی کنن قسمت مربوط به خانم لاله عباسی رو کامل خوندم خیلی قشنگ بود بالاخره شاگرد شریعتمداری هستی دیگه تقریبا هر روز روزنامه ی جدید کیهان تو خونمون پیدا می شه که من گاهی وقتا اونو بخونم ۳۱ مرداد متن جالبیو در قسمتی که معمولا خود آقای شریعتمداری می نویسد نوسته شده بود (در تیتر) خاک بر سر الدنگ ما که نفهمیدیم تو هم نوه ی خمینی هستی!که این در واقع گفته ی رسانه های اسراِییلی ها بود که در وصف سید احمد گفته اند ایشون اشتباهات زیادی داشته ولی فکر کنم تازه گی ها تغییر وتحولات بسیاری در ایشون رخ داده که پا از افطاری نوری در حضور اونوری ها بیرون گذاشت البته در این رابطه آقای شریعتمداری خیلی بهتر از من نوشته است فکر کنم از این به بعد باید دیدمونو نصبت به ایشون عوض کنیم! اگه کسی از خواننده های این متن نظر دیگری داشت لطفا با دلیل ذکر کند آقا حسین راهنمایی یادت نره.

  14. شاهد می‌گوید:

    آقا حسین خدا قوت
    بابا دمت گرم شرط میبندم اگه توجنگ بودی میشدی آرپی جی زن خوب برجک میزنی به کوری چشم منافقین ماهم هستیم
    فقط پایتخت روساندیس دادند اصفهان به کسی ساندیس ندادند ماکه همینطور نمک پرورده انقلابیم اما اگه دوباره ساندیس دادند یکی هم واسه ما بردار نی یادت نره.
    من یکی سنم به جنگ نمیرسه ۱۸ سالمه اما افتخار میکنم نوه شهیدم
    (اللهم ارزقنا شهاده فی سبیلک)
    (لعن الله علی عدوک یا حسین کروبی وخاتمی ومیرحسین)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.