مقصر مالک نبود، تقصیر عمار بود!

چند روزی است “آقا” سخن نگفته با ما. چند روزی است با ما سخن نگفته بابا. هوایی شده این دل. دل ما هوس نور کرده است. ما گناهی نداریم؛ آخر بابای ماست خامنه ای. نه، من یتیم نیستم. “آقا” دارم بالای سرم. سایه اش مستدام. عمرش مدام که تا خامنه ای هست مرا غم بی پدری نیست. من یک بسیجی ام. دانیال میدان شوش و معتقدم؛ در شرایطی که شب پرستی تبدیل به مد روز شده، همان بهتر که ماه را مدح کنی. آری، من یک بسیجی ام؛ فلافل خور کوچه کثیف مسجد ارک. فلافلی که ارزان ترین ساندویچ این دنیاست. با نوشابه ۱۰۰۰ تومان. البته اگر فلافل از نوع مخصوص باشد و درون ساندویچ، “ابو حیدر” فلافل فروش ۵ عدد قرص فلافل گذاشته باشد می شود ۱۵۰۰ تومان. ما ایرانی های غیرتی صبح تا شب فلافل بخوریم، شرف دارد کشور را به دست اصلاح طلبان بسپریم که مثلا آمریکا دست از سر تحریم ما بر دارد. با اصلاح طلبان بود، ایران الان در اشغال آمریکا بود و اگر خامنه ای نبود، خاتمی آنقدر بزدل و ترسو بود که به چکمه یانکی ها برای پرپر کردن گل های اطلسی چراغ سبز نشان دهد. خاتمی استعداد این کار را داشت اما “آقا” نگذاشت و آن زمان هنوز نه خبری از “خادم ملت” بود و نه راستش عمارها شکوفه زده بودند. کوفه کرده بودند اینجا را اگر خامنه ای نبود. بگذریم که اصلا اگر خامنه ای نبود دلتنگی غروب آدینه می کشت ما را. یک بار نوشتم؛ “عبای رهبر ما بیرق علمدار است” و بر منکرش لعنت که؛ “خیمه حسین در زمانه ما بیت رهبری است”. ولایت شرح عاشقی است و ولایتمدار نه این است که فقط باید از دشمن فحش بشنود. تیغ نقد دوست را هم باید تحمل کرد و این شرط زلال شدن مالک اشتر نخعی است که؛ فتنه خوارج اصلا تقصیر تو بود مالک، که جلوتر از علی و تندتر از علی و با افراط، خودت را رساندی به در خیمه معاویه. مگر نباید پشت سر مولا قدم برداشت؟ ما که خوارج هستیم، یا ما که ساکت نشسته ایم، یا ما که پشت سر علی گام برداشته ایم، یا ما که سرما را بهانه کردیم و جنگ را بی خیال شدیم، یا ما که گرما را، یا ما که با علی عکس داشته ایم، علی از ما از همه ما راضی است ولی از دست تو ناراضی است. تو ظلم کردی به سران قاسطین و تو ای عمار این روزهای واپسین! تو هم مگر “آقا” نگفت؛ “به احدی ظلم نکنید؟” تو از گل نازک تر گفتی به خار و به موازات فحش خواهر و مادر دشمن به تو، من هم تو را نقد می کنم تا علی تنها نماند! و من بنازم پیچیدگی فتنه را حتی در خیمه ارباب، که؛ ابن فلان! مگر حسین دیشب در شب عاشورا نگفت؛ بروید و از گرد من رها شوید. من قول می دهم تا همین جا هم که شما آمدید، بهشت را تضمین تان کنم؟”، پس منتظر چه هستی؟ اینجا با حسین بمانی، دنیایت را می دهی و جنت نصیبت می شود اما اگر از کربلا بیرون بروی، هم این دنیا و هم آن دنیایت تضمین می شود. هم فال و هم تماشا. در ثانی، حسین گفت؛ برگردید. خودش گفت. مگر اطاعت از امر امام واجب نیست؟ مگر حسین، امام مفترض الطاعه نیست؟ نکند اگر از گرد حسین دور نشویم، یک راست برویم جهنم؟ بیا به امر مولا گوش کنیم و او را در میان این گرگان گرسنه تنها رها کنیم!! و تو ای عمار این روزهای واپسین! مگر “آقا” نگفت؛ “وحدت را حفظ کنید؟”، پس چرا قلم برداشته ای و هنوز داری نقد می کنی، خواص بی بصیرت را؟ تو الان مصداق بارز خوارج و یک ضد ولایت فقیه بالفعل شده ای! بدتر از سران فتنه. جذب حداکثری شاید شامل حال سران فتنه هم بشود، اما تو ای عمار بی بصیرت! برو بیرون از کشتی انقلاب! که درست بر خلاف لافی که می زنی دل ولایت را شکسته ای!

آری برادر! ولایت پذیری شرح عاشقی است و بی خون دل خوردن، صفایی ندارد. همه باید تو را بکوبند همه. بیگانه جدا، دوست جدا، منتقد جدا، دشمن جدا، سران فتنه جدا، خواص بی بصیرت جدا، همه باید در شکستن دل تو سهیم باشند. سر تو با سنگهای مختلف باید بشکند و بغض تو با اشک های مختلف و حتی از بسیجی سنگر ندیده هم نباید بپرسی، که دوست چرا می شکند. اتفاقا بهترین بسیجی شاید آن بسیجی است که در خانه بنشیند و هر وقت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به موبایلش زنگ زد که الان شما را دعوت می کنیم به ۴ خط مطلب نوشتن در حمایت از ولایت، آن وقت بگوید؛ سمعا و طاعتا، که دمم گرم، الان شدم خود عمار!

آری برادرم عمار یاسر! مقصر مالک نبود، تقصیر روشن گری های تو بود! و خوب شد تو همان زمان به شهادت رسیدی. اینجا برای هر پروانه ای که گرد شمع ولایت می گردد، یک حرف در می آورند اما جناب عمار! این را بدان که ما داعیه نداریم عماریم اما ما هم جز علی کسی را نداریم. ما فقط یک ماه می شناسیم و آن خامنه ای است و ولایت پذیری ما عاشقانه است. ما عقل را تعطیل نکرده ایم، مقصر گوش ماست که بدهکار اراجیف نیست. ما با هیچ زخم زبانی، چه از طرف دوست، چه از ناحیه دشمن، این نماد “زیارت ناحیه” را رها نمی کنیم. این حضرت سید علی را رها نمی کنیم. بدبختی، “دشمن” هم این روزها برای ما موحد شده! و به ما می گوید؛ چرا خامنه ای را با خدا اشتباه گرفته اید؟!

روزی یکی از همین سران فتنه یا شاید با تخفیف یکی از این خواص بی بصیرت، در نماز جمعه تهران که عده ای دعا می کردند تا “پاینده” بماند، گفت؛ “غربی ها  مثل گاو تحلیل می کنند”. من فکر می کنم ایشان آن زمان هم اشتباه کرده بود. غربی ها مثل گاو تحلیل نمی کنند. این اهانت به گاو است. گاو حیوان ارزشمندی است که بر ۲ نوع است؛ گاومیش و خود گاو و من در این تقسیم بندی، گوساله را گذاشتم بزرگ شود تا در آینده ای نزدیک گاو صدایش کنم و الکی بر تعدد قرائت ها درباره گاو اضافه نکنم. گاو و گاومیش شیر می دهند اما غربی ها در “گوانتانامو”، در “ابو غریب”، در “غزه غریب”، در “افغانستان بی نوا”و در “عراق پر از داغ” شیره جان آدمی را، خون آدمی را مثل زالو می مکند. گاو پوستش مفید به حال آدمی است اما غربی ها پوست شان کلفت تر از این حرفهاست که به کار آدمی بیاید. گاو شاخ دارد اما شاخ نمی زند ولی غربی ها بدون شاخ دارند به این و آن شاخ می زنند. گاو فقط “ما ما” می کند و این نشان می دهد گاو و به خصوص گاومیش، نه مثل غربی ها هستند که اهل “من من” کردن و منیت سنتی و بربریت مدرن باشند. بگذریم که از شیر گاو می توان فراورده های لبنی فراوانی نظیر سرشیر، خود شیر، ماست، پنیر، کره، خامه، خامه شکلاتی و دوغ به دست آورد. اینها حالا جدای از شیرموز، شیرهویج، شیرپسته، شیرقهوه، شیرکاکائو، شیرکوفت، شیرزهرمار، شیر بی خورشید و شیرین عسل می باشد. من که گمان دارم مدفوع گاو هم برای زمین های کشاورزی آدمی مفید است اما کود پر فایده کجا، مدفوع غربی ها کجا؟ حالا اگر وقت ضرورت، رعایت نجس و پاکی را می کردند، باز می شد مدفوع غربی ها را با کود گاو قیاسی ولو مع الفارق کرد که بی شک خود غربی ها را با گاو مقایسه کردن، توهینی بزرگ به همه گاوهاست.

گاو حتی وقتی می خواهد از عرض خیابان رد شود به سمت چپ و راستش نگاه می کند اما غربی ها مثل خر وقتی می خواهند از عرض خیابان انقلاب اسلامی رد شوند، سرشان را عین گاو می اندازند پایین و به خاطر همین است که ما غربی ها را چه خر باشند و چه گاو، در فتنه اخیر فقط گذاشتیم که در همان چمن های کاخ سفید بچرند و برای همدیگر جفتک بیاندازند اما با علم به این جمله آخر من معتقدم غربی ها که مرادم از غربی ها در اینجا دشمنان ما و نه ساکنین مغرب زمین است، عین خر تحلیل می کنند. به “عرعر” خر اگر بتوان نام تحلیل نهاد به تحلیل غربی ها هم می توان.

آری، دشمن جمهوری اسلامی، خر است و یا با ارفاق اگر بخواهیم بگوییم، خودش را زده به خریت و نمی داند که الگوی ما در پرستش خدا، در حریت، در عبادت، خامنه ای است. دشمن، خر است و تهدید کرده ما را به جنگ. چند روز خامنه ای با ما سخن نگفته، زبان دشمن دراز شده. دشمن که همچین ۵ روز روی مولای ما را دور می بیند، دور برش می دارد. از بس که آمریکا و اسراییل مثل سگ از رهبر ما می ترسند. خامنه ای اما حکیم است و تهدید دشمن هم هارت و پورت. دشمن جگرش را داشت چرا تا الان به ما حمله نکرده است؟ عرضه اش را ندارد. آخر کدام خری به جنگ شیر می رود؟ نه، خامنه ای تا خدا را دارد غم ندارد. خامنه ای اما همان دست خداست که دقیقا بر سر ما مشغول نوازش است. ما ستاره ها مردانه ایستادن را از حضرت ماه به ارث برده ایم. ما ملت به امام خود رفته ایم. ایستادگی را از مولای خود آموخته ایم. ما هم با اینکه ستاره ایم اما شده ایم شبیه ماه. خامنه ای خوب نسلی پرورش داده. مثل خمینی. اگر زمان امام، بسیجیان خمینی از عرض اروند وحشی رد شدند که روزی ۲ بار جزر و مد داشت، ما هم دست رد زدیم به سینه سایت هایی که در فضای سایبر دقیقه ای ۲ بار و وحشتناک “آپ” می شدند. پدران ما خرمشهر را آزاد کردند، در جنگی که دشمن را می دیدند و ما ایران مان را باز هم خرم نگه داشتیم در جنگی که دشمن را نمی دیدیم و هر چه می دیدیم دوست بود و دشمن در لباس دوست فرو رفته بود. آی قصه قصه قصه، نون و پنیر و پسته؛ آمریکا و اسرائیل ما را تهدید به جنگ کرده. عیبی ندارد. ما می گوییم؛ آخ جون، جنگ! خرخره آمریکا را می جویم و اجازه نمی دهیم یک مو فقط یک مو ز سر علی کم گردد. قصه تمام! کلا همین دو سه خط بود؛ کلاغ بی بی سی نرسید به خانه اش! حالا یک قصه دیگر؛ یکی بود، یکی نبود؛ غیر از خدای مهربون هیچکی نبود. روزی دشمن برای کشوری به نام جمهوری اسلامی هارت و پورت زیادی کرد و ما هم چون اصلا سرمان درد می کرد برای دعوا به دشمن گفتیم اگر مردی بیا جلو و اسرائیل دید که زورش به ما نمی رسد، رفت تا به کودکان شیر خوار غزه حمله کند. قصه ما به سر رسید اما آمریکا که زورش به ما نمی رسید، این بار دم از تحریم زد.

عمو زنجیرباف! بگذار برایت قصه بگویم؛ قصه های واقعی. داستان راستان: سجده بر اشرف مخلوقات را شیطان تحریم کرد. پیامبر ما در همین تحریم بود که دین اش را جهانی کرد. آدم در تحریم بود که در عرفات حوا را شناخت. یونس در شکم ماهی در تحریم بود. موسی در خانه فرعون. یعقوب در کنعان. یوسف در قصر زلیخا. نوح را پسرش تحریم کرده بود. ابراهیم را حب اسماعیل. عیسی را بغض اسرائیل. محمد را کینه ابوسفیان. آمریکا عددی نیست. بهتر است با “سفیانی” بیاید. ما عادت کرده ایم به “شعب ابوطالب” و خرما خوردن های ۴۰ نفری. خمینی در تحریم بود، اصلا تبعید بود، که انقلاب به ثمر نشست. خامنه ای در همین تحریم بود که گفت: من هم به دشمن باج نمی دهم. پدران ما در تحریم حتی در تحریم سیم خاردار پوزه دشمن را به خاک مالیدند و یک تفنگ را چهل نفری استفاده می کردند. در “جزیره شمالی” ۴۰ بسیجی که در محاصره و تحریم بودند از یک قمقمه ۴۰ نفری آب خوردند و چند نفری هم با لب تشنه شهید شدند. ما هم راستش آخر سر نفهمیدیم در تحریم هستیم یا داریم بمب هسته ای می سازیم؟! ما در تحریم هستیم، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند، اصلا چرا بیرون بیاییم از تحریم؟ آمریکا! تو را به جان اسراییل، تحریم هایت را بیشتر کن! اما این را آویزه گوش خود قرار بده که شهادت را نمی توان تحریم کرد؛ زندگی را شاید! اما به کوری چشم تو ما در تحریم هم بهترین زندگی را می کنیم و با عزت زندگی می کنیم.

ما در تحریم بودیم و آمریکا برای انقلاب مخملی هزینه کرد و نتیجه اش شد ۹ دی. پولی که آمریکا حرام کرد برای انقلاب آرام در ایران، اگر خرج گرسنگان غرب می کرد ما الان در اروپا و آمریکا هیچ کارتن خوابی، نداشتیم. این همه بدبخت و بیچاره در غرب نداشتیم. اصلا خدا ما را به تحریم، عادت داده. ما در رنج، قد کشیده ایم. ما با زبان تشنه و شکم گرسنه، وقت افطار لب به طعام باز می کنیم. دشمن چقدر خر است که در آستانه ماه رمضان ما را تحریم می کند! ما به تحریم راضی نمی شویم؛ آمریکا مرد است با ما بجنگد. دل ما برای جنگ، تنگ شده. برای تفنگ. برای فشنگ. برای سنگرهای قشنگ. ما خیلی وقت است جهاد نکرده ایم. ما خیلی وقت است به شهادت نرسیده ایم. دشمن دارد ما را از آروزی مان می ترساند! همه تمنای ما شهادت در رکاب خامنه ای است. عشق ما، هستی ما، مستی ما خامنه ای است. با آل علی هر که در افتاد ورافتاد. لعن علی عدوک یا علی. از اولی بگیر بیا جلو اما زیاد به شیخ نزدیک نشو. نامرد بدون هیچ سندی، نقل  “یا سند من لا سند له”، ادعای تجاوز می کند!!

آمریکا! آمریکا! در جنگ بعدی، ما باز هم با نی ساندیس آمدیم، مثل شیخ نگویی تقلب شده ها! شیخ را بی خیال شو. پس فردا به خود شما هم تهمت می زند. از ما گفتن بود. نمک جمهوری اسلامی را خورد و در مصاحبه با بی بی سی، نمکدان شکست؛ نمک شما را کجا می خواهد بشکند، خدا عالم است. البته یک بار نمک شما را شکست و بر قانونی بودن دولت صحه گذاشت که چون کسی تحویلش نگرفت در گفت و گو با شما باز همان حرف های قبلی خود را تکرار کرد. خلاصه ای آمریکا! ما باز هم با اتوبوس نظام می آییم و با تو حکومتی می جنگیم. تا وقتی حاکم علی است، جنگ ما هم حکومتی است. ما در مواجهه با آمریکا، جز رهبر گوش به فرمان احدی نمی دهیم.

آمریکا! حریف هوندا ۱۲۵ بسیجی ها می شوی، بسم الله! ما با ماه، تو با یک لشکر گناه، بجنگ تا بجنگیم. آخ جون جنگ! تو بدبختی مرد جنگ نیستی و به جای دشمن اصل کاری ات، زورت را به مردم افغانستان و عراق می رسانی. طرف حساب تو ما هستیم. مردی، با ما بجنگ. عرق گیر اوباما را پرچم می کنیم. مسواک می زنیم به دهان بوش. ما فرزندان پدران مان هستیم. تندتر از آنها. ما از نسل مالک ایم. تندتر از بلال. ما دانیال های میدان شوش ایم. ما را یادت که نرفته؟ ما همانهایی هستیم که داغ انقلاب رنگی را به دل تو باقی گذاشتیم. به “نی ساندیس” فکر کن، ما یادت می آییم و باز هم نی ساندیس را فرو می کنیم در چشم ات. ما تندرو ترین فرزندان حیدر کراریم. چیزی از جنس مالک اما این بار به در خانه معاویه برسیم، خبری از برگشت نیست. چون علی تنها نیست. چون ما اهل کوفه نیستیم. دست خدا بر سر ماست. خامنه ای رهبر ماست. ما تندرو ترین بسیجیان تاریخ هستیم. صبر و حال و حوصله هم نداریم. قاطی کنیم، بد قاطی می کنیم. ما نی ساندیس نظام مان را چنان در چشم تو فرو می کنیم، که انتقام خون نوزاد فلسطینی هم گرفته شود. چه کنیم که تو مرد جنگ نیستی. فقط هارت و پورت می کنی.

سربازهای تو آنقدر سلاح به خودشان آویزان کرده اند که نا ندارند راه بروند اما ما سبکباریم. فقط ایمان به خدا داریم و یک ناخدای باخدا و یکی هم نی ساندیس. می خواهی چشم ات را کور کنیم، بیا جلو. جنگ در فضای سایبر ما را ارضا نمی کند. ما می خواهیم صدای سیلی مان برق ۳ فاز از کله ات بپراند. ما عادت کرده ایم به جنگیدن در حین تحریم و من گرسنه بودم که خبر شهادت پدرم را شنیدم.

اتفاقا آن روز هم، روز ۹ دی را می گویم؛ که نی ساندیس را فرو کردم در چشم تو روزه بودم و چون می خواستم تو تا فیها خالدون بسوزی، روزه ام را با “تی تاب” نظام مقدس جمهوری اسلامی باز کردم و تو ای امریکا! چون اساسی سوختی، گفتی؛ ما به عشق ساندیس آمده ایم. پس چی خیال کردی؟ ما به عشق ساندیس آمده بودیم دیگر. ما تا خدا را داریم، تو ما را از لات و عزی تحریم کن. ما تا خامنه ای را داریم، تو ما را از کدخداهای این دنیا تحریم کن. ما تا فرزندان رهبر را داریم، تو ما را از آقازاده ها تحریم کن. ما تا فلافل مسجد ارک داریم، تو ما را از مک دونالد تحریم کن. ما تا مسجد ارک را داریم، تو ما را از مسجد ضرار تحریم کن. ما تا نوای حاج منصور را داریم، تو ما را از صدای زلم زیمبو تحریم کن. ما تا حسین را داریم، تو ما را از یزید تحریم کن. ما تا کربلا را داریم، تو ما را از آمریکا تحریم کن. ما تا عاشورا را داریم، تو ما را از ۱۱ سپتامبر تحریم کن. ما تا ساندیس را داریم، تو ما را از هر ماده غذایی دیگر تحریم کن. ما تا نی ساندیس را داریم، تو ما را از هر سلاح نظامی دیگر تحریم کن. حالا کم آوردی سوت بزن!

و ما تا دود اگزوز موتور قراضه بچه بسیجی ها را داریم، تو ما را از شتر جنگ جمل تحریم کن. ما تا دوکوهه را داریم، تو ما را از کوهان شتر تحریم کن. تحریم کن دیگر! ما خودمان اهل روزه هستیم خنگ خدا! چه چیزی را می خواهی تحریم کنی؟ ما تا شهادت را داریم، تو ما را از زندگی تحریم کن. از مادر آخر زاییده نشده ای. ما نو گل بهار بودیم، تو هیچ غلطی نتوانستی بکنی، الان که هر کدام مان یک پا درختیم! کلفتی قطر درخت ما را می خواهی بفهمی، به ما حمله کن! ما که می گوییم؛ آخ جون، جنگ!

آمریکا! تو اگر جواب همین “آخ جون، جنگ” مرا توانستی بدهی، من از همه عقایدم دست برمی دارم. قلم که نیست؛ جوهر پر گوهر خون پدرم است. پدر من یک شهید حکومتی بود. هیچ کدام از سربازان تو، خاک بر سرت! حکومتی نیستند. کدام آمریکایی تا به حال به عشق کاخ سفید از جان خودش گذشته؟ من اما مستاجر نیستم؛ خانه ام بیت رهبری است و تو کم آوردی، سوت بزن. تو فقط به درد همین سوت زدن می خوری و البته گه زیادی می خوری و چون جرئت اش را نداری، فقط هارت و پورت می کنی. تو بی شماری؟ غلط کردی بی شماری. تو بی شعوری و زورت را فقط بلدی به دخترک صبرا و شتیلا نشان بدهی. اگر مردی، با ما بجنگ. ببخشیدها! اما آدمی خوب است وقتی حرف می زند، از دهانش حرف بزند. همین سینه زن های حاج منصور برای تو کافی هستند که سرت را روی سینه بگذارند. اغلب بچه جنوب شهرند. بچه جنوب شهر، می دانی یعنی چه؟ بچه جنوب شهری، با نی ساندیس نمی آید. با نیزه می آید و آپاندیس ات را سوراخ می کند. تو از پس سینه زن های یک صحن مسجد ارک بر نمی آیی. ما لخت می شویم سینه می زنیم. حکایت “تن رها کن، تا نخواهی پیرهن”. ما را از تحریم پیرهن نترسان. کم آوردی سوت بزن!

به ما می گویند؛ “رایت العباس” ی های چیذر. تو حریف نوجوان های سینه زن حاج محمود کریمی نمی شوی. به بالاشهری بودن شان نگاه نکن. به کلفتی قطر درخت شان فکر کن. نو نهال اند اما شهادت را مثل “قاسم” از عسل شیرین تر می دانند. تو حالا برو ما را از عسل تحریم کن. ما خودمان در ایران چیزی که زیاد داریم زنبور است. گل هم به اندازه کافی داریم. اتفاقا بهترین عسل دنیا عسل سبلان است. کم آوردی سوت بزن! تو اصلا می دانی سبلان در کدام دیار است؟ سبلان در دیار اردبیل است. اردبیلی ها اما اساسی اباالفضلی اند. جهان پهلوان ما حسین رضازاده از همین دیار است. اردبیلی ها اما غیرتی تر از این حرف ها هستند. نه با نی می آیند نه با نیزه. می خواهی بیل را فرو کنیم در چشم هیلاری و شوهر بی غیرتش بیل، از سمت شمال غرب کشور یعنی اردبیل به ما حمله کن. می خواهی در دریا غرق کنیم تو را ۲ راه داری. یکی خلیج فارس ایران است که چون محل دفن ریگان است و الان دوره اوباماست، سالبه به انتفاء موضوع می شود. کم آوردی سوت بزن! البته یک راه دیگر هم وجود دارد؛ دریای خزر. از خزر که بیایی، زنان برنج کار شمالی، خیال نکن که زنند، تو دهنت می زنند. با چی؟ نه با نی ساندیس، نه با نیزه، نه با بیل که با داس و با رمز “قل اعوذ برب الناس”. کم آوردی سوت بزن! اصلا همین سوت را تحریم کن. ما اینجا چیزی که زیاد داریم حنجره است و من هنوز هم کودکی گستاخ و بازیگوش هستم که از گلوی شریعتی، “سوتک” ساخته ام و دارم در آن می دمم تا پریشان کنم خواب تو را.

آری، ما اینجا چیزی که زیاد داریم حنجره است و اتفاقا بهترین صوت صلاه جمعه از حنجره مولای ما خامنه ای بیرون می آید. آمریکا! تو هم “کمثل الحمار” ی. البته یک چیز به تو بگویم بد نیست؛ خواستی خر را هم از ما تحریم کن! ما اینجا خودمان گونه نادری از این حیوان زبان بسته داریم که به شما که عرض می کنم روزهای اول فتنه، نه که مدام در خطر تعرض بود، خیال کرده بود بی شمار است، جخ من همه شان را شمردم. چند تایی بیشتر نبودند. حکایت “غلط کردید بیشمارید”. کم آوردی سوت بزن!

بله آمریکا! عالم بی عمل را خدای ما کمثل الحمار خوانده. هر که می خواهد باشد. البته صد رحمت به خر. هیچ خری کشور بی بی دو عالم را به بی بی سی نمی فروشد! وطن فروشی فقط کار گونه های نادر و در حال انقراض است که اگر نیک بنگری، خطر انقراض را فقط فلامینگوهای دریاچه ارومیه تهدید نمی کند. اینجا کشور “شیخ مفید” است نه “شیخ مضر”. اینجا کشور مسجد ارک است، نه مسجد ضرار. اینجا کشور حیدر کرار است. سرزمینی پر از میثم تمار است. اینجا پر از عمار است که عمارها بعد از “این عمار”، خودشان را در ۹ دی، در ۲۲ بهمن، در ۱۴ خرداد نشان دادند.

جان قابل دار، جان رهبر ماست. این جان ماست که ناقابل است. هزار جان گرامی، فدای جان علی. جان ما ناقابل است. اندک آبرو را ما داریم. گور بابای آمریکا.

آقا جان! بگذار با تو سخن بگویم. ما هم اندک آبرویی داریم، که خود شما به ما داده ای. ما ستاره بی آبرویی بودیم که نور حبین تو ای ماه زیبا رو، به ما آبرو داده. ما تو را بیش از آنکه فکر کنی عاشق ایم. دلیل اش اشک های ماست. چند روز که برای ما سخن نمی گویی، دل مان برای صدای قشنگ ات تنگ می شود. تو آخر ای خامنه ای! بابای مایی. آقای مایی. سرور و سالار مایی. دلبر و دلدار مایی. ما وقتی دل مان برای پدرمان تنگ می شود، نگاه می کنیم به چهره تو و آرام می گیریم. چه کسی گفته جسم تو ناقص است؟ چه کسی گفته اندک آبرویی داری؟ چه کسی گفته جان ناقابلی داری؟ دست راست تو خودش به تنهایی پرونده اعمال ات است. بوسیدن این دست، یعنی بوسه بر دستی که در دست خداست؛ که دست خدا بر سر ماست. خدا از این “جنگ روزگار” خبر داشت که تو را در “روزگار جنگ” نگه داشت. تو وقتی برای ما وصیت نامه امام را خواندی و از قول امام گفتی؛ “با دلی آرام و روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل خدا از خدمت خواهران و برادران مرخص و به سوی جایگاه ابدی سفر می کنم”، من فهمیدم که چرا دل روح الله آرام است. چون خمینی می دانست که جانشین اش علی است و تاریخ تکرار نمی شود. ما هم مثل امام، ای حضرت آقا! دل مان آرام است. چون تو امام مایی. ما ایستادگی های تو پای بیرق شهدا را از یاد نبره ایم. از گورباچف روسی، به جای خادم ملت، یلتسین ایرانی درست کرده بودند، اگر تو نبودی. اگر تو نبودی، رای ما را عده ای که ملاک حال فعلی شان است، قربانی کرده بودند. تو اگر نبودی، که اینها همه در ماجرای میکونوس کم آورده بودند. ما گاهی که جواب خفاش ها را نمی دهیم به حرمت شان ماه است.

آقا جان! بگذار فاش بگویم؛ خفاش ها می خواهند با حمله به ولایت فقیه خودشان را بالا ببرند. کور خوانده اند. ما جواب جوجه ها را نمی دهیم. طرف حساب ما جوخه هاست. ما با آمریکا و اسراییل طرفیم. جوجه ها خودشان خواهند مرد. دشمن خیال کرده ما با تحریم خسته می شویم. آقا جان! قطعه قطعه هم شویم باز با آخرین نفس های مان فریاد می زنیم؛ “لبیک یا خامنه ای”. ما تو را دوست نداریم. حاج صادق آهنگران قشنگ گفت؛ “نقل عشق است”. تو برای ما همان امامی، نه یک کلمه کم که چند کلمه زیاد، که امام لااقل با مدعیان خط امام درگیر نبود. رسالت تو سخت تر است. تو فقط امام ما نیستی. امید حزب الله لبنان هم به شماست. امید هر آزاده ای به شماست. که شما ای امام خوبی ها! ولی امر مسلمین جهانی. نه، هیچ کس به اندازه ماه، نزدیک تر به خورشید نیست. ما در دوران غیبت، احدی را بزرگ تر از شما نمی شناسیم. بزرگ ما، پیر جمع ما، شمع ما پروانه ها، ماه ما ستاره ها، بابای ما فرزندان شهدا، فرمانده ما بسیجی ها، شمایی. ما حب و بغض مان به افراد فقط با سلم و حرب شما تعیین می شود. اگر در روز قطب عالم امکان راه ما را نشان می دهد، در شباهنگام غیبت، قطب نما فقط شمایی چون که ماه هستی برای مان.

آقا جان! هر کسی یک جور بسیجی است. ما اما بسیجیان پر شر و شوری هستیم. دانیال های میدان شوش. ریش توپی ها. باتوم به دست ها. فلافل خورهای مسجد ارک. راستش را بخواهی، ما این بار منتظر نمی مانیم تا محرم گردد. امر کنی، جلو می اندازیم عاشورا را. لب تر کنی برایت شهید می شویم. ما بیت رهبری را خانه خود می دانیم. حسینیه جماران ما، حسینیه امام حمینی شماست. ما هم راستش را بخواهی افتخار می کنیم به زیلوهای ساده حسینیه شما. به آن صندلی ساده و صمیمی که می نشینی روی آن و برای ما سخن می گویی. به آن بالکن قشنگ حسینیه که وقتی باب آنجا باز می شود و ما چشم مان به جمال شما روشن می شود، می دانم که قطرات اشک ما را می بینی. آخر آقای من! هر کس به کسی نازد، ما هم به علی نازیم. ما از همین الان داریم دل دل محرم را می زنیم که باز هم آیا خدا ما را دعوت می کند به بیت رهبری؟ آیا می شود زودتر بیاییم و شما را از نزدیک ببینیم؟ خوش به حال مسئولین که راحت کنارت می نشینند. زیاد پدر شهید می شناسم که تنها آروزی شان فقط یک بار دیدن شما از نزدیک است و بوسیدن همان دستی که در دست خداست.

آقا جان! بهترین غذایی که ما نوش جان می کنیم، غذای بیت رهبری است و بهترین نوشیدنی ما هم که خودت می دانی، ساندیس نظامی است که تو رهبر آنی. دشمن غلط کرده بخواهد برای این مرز و بوم شاخ و شانه بکشد. تو پشتت به عباس گرم است. “اباالفضل علمدار، خامنه ای نگهدار”، مستجاب ترین دعای ماست. قمر بنی هاشم، روی ما را زمین نمی اندازد. آقا جان! ما عاشق شماییم؛ چه کنیم؟ در همین حسینیه امام خمینی وقتی که سخن ات تمام می شود و از صندلی بلند می شوی، زود می روی. مختصر دستی برای ما تکان می دهی و زود می روی. هیچ کس بعد از خورشید، تقوای شما را ندارد. هر کسی این همه فدایی داشت، ادعاها می کرد برای خودش اما شما خودت را غلام قنبر علی می دانی. این از کرامت شماست اما آقا جان! شما افتخار علی هستی در این زمانه. فرزند زهرا شمایی. مدح شما شاد کردن دل مادر است. به خدا مدح ماه لیاقت می خواهد. آنهایی که ماه را انکار می کنند، لیاقت شان همان تاریکی است. از سر شکم سیری کسی اسیر ولایت نمی شود.

پدرم در وصیت نامه اش قشنگ نوشت: “ما زخم خوردگان تیره ترین، سردترین، بلندترین شبهای جور بودیم. ما شلاق خوردگان یلدای ستم بودیم. اولین شعاع فجر را که دیدیم خیز گرفتیم. عاشقانه به سوی شفق دویدیم تا در چشمه خونین خورشید زخمهای استخوان گداز خویش را بشوییم که ثابت کنیم سرخی بالاترین رنگ است“. آقا جان! اولین شعاع فجر ما، شمایی. سرخی فقط با شماست که بالاترین رنگ است. آقا جان! خونی که در رگ ماست، هدیه به شماست. هدیه ای ناقابل از جسمی ناقص و آبرویی اندک که خود شما به ما داده ای. آقا جان! ما یک طیب الله انفاسکم شما را به دنیایی نمی دهیم. بی ولایت، جمهوری اسلامی معنایی ندارد. این انقلاب بی نام شما هم راستش در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست. ما این نظام را که برایش پدران مان از جان ناقابل خود گذشتند، فقط به شرط ولایت قبول داریم. رای ما، راه ما، جان ما، همه هستی ما تنها به عشق شما تقدیم این نظام می شود.

آقا جان! شما این روزها قاعدتا باید با مبلغین اعزامی به سراسر کشور سخن بگویی. این سنت نیکوی شما در آستانه ماه مبارک است. ما که دل مان برای صدای شما یک ذره شده. این نقل عشق است. ما اهل خطریم. بالای خاکریز جنگ نرم. اتفاقا بچه بسیجی در رکاب مالک خودش را برساند دم خیمه معاویه و علی به آنها بگوید برگرد، این شرف دارد که علی به عده ای بگوید؛ مرد نامرد. ما خوب است مرد خطر باشیم و شما به برخی از ما بگویی؛ “به احدی ظلم نکنید”. این شرف دارد که شما ای مولای ما! به خواص بی بصیرت، به یاران بی خاصیت، به همان ها که با امام در هواپیما بودند، با امام در ترکیه و نجف و پاریس بودند، با امام در پلکان اول هواپیما بودند، با امام در پلکان دوم هواپیما بودند، با امام در آسانسور فرودگاه مهرآباد بودند، با امام در پاویون بودند، با امام در گروه سرود خمینی ای امام بودند، با امام در بلیزر بودند، با امام داشتند بلیزر را اسکورت می کردند، با امام گم شدند، با امام پیدا شدند، با امام رفتند بهشت زهرا، با امام رفتند جماران اما بی امام رفتند و کاخ نشین شدند، با امام عکس داشتند اما بر عکس امام، شما را تنها گذاشتند، به ناطقان ساکت، به مالکان ملک و املاک، به این جدا شده های از افلاک، به این عالیجنابان جام زهر، به این طلحه های سیلی نخورده، به این زبیرهای رنج ندیده، بگویی؛ “این عمار”. ما آقا جان! عمار تو نیستیم. غلام ولایتیم. ما دربست نوکر نائب امام زمانیم که فقط شمایی. بی ماه نمی توان به زیارت خورشید رفت. خفاشانی که تو را انکار می کنند، نور جبین تو برای چشم های شان ضرر دارد. اینها با انکار شما دارند تمرین می کنند برای انکار خورشید. کم اند اما زبان شان دراز است. زیاد رسا نیستند اما زیاد رسانه دارند. زیاد حنجره ندارند اما زیاد فریاد می کشند تا بلکه ما صدای شما را نشنویم.

آقا جان! امام گفت: “آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند”، اینها هم هیچ غلطی نمی توانند بکنند. چون ما شما را داریم. شما برای ما خمینی دیگری اما با یک تفاوت بزرگ که ما اجازه نمی دهیم قصه پر غصه جام زهر باز هم تکرار شود. شما برای ما خمینی دیگری و برای ما مهم رنگ چشم امام نیست، برق نگاه امام است که همان نگاه ماه است و ماه هم شمایی.

آقا جان! دشمن خمینی کافر بود اما دشمن شما منافق است. الله اکبر می گوید ولی بی “ولی” و در مسجد ضرار. الله اکبر بی ولایت، بت پرستی است، تعبد نیست، نوعی خودپرستی است که اگر جز این بود خدا انبیا را از طرف خود مامور ابلاغ دین اش نمی کرد. آقا جان! اولی الامر بعد از معصوم، ولی فقیه است و مصداق کامل آن شمایی. اثبات ولایت شما در سوز سینه ماست. من می خواهم بدانم دشمن عشق ما به شما را هم می تواند تحریم کند؟ آمریکا وقتی کم می آورد باید برود سوت بزند.

عشق به ولایت یک کالای وارادتی است که از کربلا بدون گمرک وارد سینه ما می شود. آمریکا این کالا را پیدا کرد، برود این را هم تحریم کند. آقا جان! اگر دست خدا در دست شما نیست، من مانده ام که چرا ۲۵۰۰ ماهواره جاسوسی دشمن حریف این ماهپاره علوی تبار ما که شما باشی، نمی شوند؟! آقا جان! دشمن اگر می تواند برود “کف العباس” را هم تحریم کند. آقا جان! ما روزه می گیریم به عشق شما. روزه بی ولایت کار مرتاض هاست که در هند بی شمارند اما اینجا غلط کردند بی شمارند که اینجا قوم ۷۲ ملت نیست. دیار عشق به ۷۲ شهید است که همه از یک کوچه اند؛ کوچه بنی هاشم. ما روزه می گیریم به عشق شما. نماز می خوانیم به عشق شما. شهید می شویم به عشق شما. شهید اولی ها، آری “شهید اولی ها” به جای “عند ربهم یرزقون”، “لیس لهم طعام الا من ضریع”، “لا یسمن و لا یغنی من جوع” اند، اما “شهید ۳۰۰ هزارتایی ها” مثل شهید حسین غلام کبیری “وجوه یومئذ ناعمه”، “لسعیها راضیه”، “فی جنه عالیه”، “لا تسمع فیها لاغیه”، “فیها عین جاریه”، “فیها سرر مرفوعه”، “و اکواب موضوعه”، “و نمارق مصفوفه”، “و زرابی مبثوثه” اند.

آقا جان! ما قرآن را هم به عشق شما می خوانیم. ما اجازه نمی دهیم قرآن باز هم روی نیزه رود. قرآن ناطق، علی است و ولایت فقیه، اساسی ترین قانون اساسی ماست. ما مسجد ارک می رویم، به عشق شما. بهشت زهرا می رویم، به عشق شما. ساندیس نظام را نوش جان می کنیم، به عشق شما. نی ساندیس را در چشم دشمن فرو می کنیم، به عشق شما. ۹ دی را “یوم الله” می کنیم، به عشق شما. راهپیمایی حکومتی می رویم، به عشق شما. با اتوبوس نظام به این راهپیمایی می رویم، به عشق شما. ما حتی اگر فقط برای خوردن غذای امام حسین به بیت رهبری برویم، شرف دارد در مصاحبه با بی بی سی، وطن فروشی کنیم.

آقا جان! اینهایی که دارند وطن فروشی می کنند، گاهی به شما که عرض می کنم تن فروشی هم می کنند و به نظام تهمت های ناجور می زنند. اینها می خواهند آقا جان! خودشان را دشمن نظام جا بزنند و شان جمهوری اسلامی را پایین بیاورند. ما به جیک جیک جوجه ها فقط می خندیم و در نبرد با سرجوخه ها منتظر امر شما می مانیم.

ما دشمنی بزرگ تر از لات داریم. محکم تر از عزی اما تا چون شما بزرگی، امام ماست، هر لاتی پیش ما شکلات است و عزی را به عزای مادرش می نشانیم. لات، آمریکاست که بت نیست، بت گری می کند و عزی، اسراییل است که مجسمه نیست، مجسمه سازی می کند. آقا جان! بتها قد کشیده اند. کار تبر ابراهیم نیست. با تبر ابراهیم فقط می توان بت شکست، بتگر و مجسمه ساز را باید با ذوالفقار علی ادب کرد. روح بابای من، خمینی بت شکن بود اما آقا جان! شما بتگر شکنی. شما هم روح منی. شما بارها شکسته ای کمر غرب را. ما یادمان نمی رود. راز کینه دیرینه آمریکا و اسراییل به شما به همین برمی گردد. آنها حق دارند از تو عصبانی باشند. این تنها فتوای شریح است که به دل یزیدیان امروز می نشیند. فتوای شما داغ بزرگی بر دل خصم نشانده. آنها باید هم از تو عصبانی باشند و ما منتظریم تا بعد از فتوای ولایت، فتوای جهادمان دهی، تا آمریکا و اسراییل از این عصبانیت بمیرند.

آقا جان! شما ماه مایی و احدی را یارای شمردن ستاره هایت نیست. پس ما بی شماریم و من معمولا نوشته هایم را با یک جمله آشنا خطاب به دشمن پایان می دهم که؛ ما سر آخر شما را ای خصم زبون! به عشق مولای مان خامنه ای به آروزی تان می رسانیم و لااقل شما را در یک جا یعنی در درکات دوزخ بی شمار می کنیم اما در اینجا راستش را بخواهید کور خوانده اید که پشت ماه ما به عباس بن علی گرم است و این یعنی اینکه با عرض معذرت؛ غلط کردید بی شمارید.

همین متن فردا در روزنامه وطن امروز کار خواهد شد.

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. دیوونه داداشی می‌گوید:

    سلام بر عشق من ، حسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسین*

    دمت گرم ، داداشی جونم
    برم بخونم که …………اصل اصل.
    یعنی که یعنی!

  2. خادم الشهدا می‌گوید:

    سلام داداش حاجی.
    خوبین انشاالله؟
    اول اومدم عرض ادب کنم الانم دارم میرم پست جدید رو بخونم.

  3. طاهره فتاحی می‌گوید:

    ماشاالله به این قلم.بنده در برابر قلم شما تا کمر تعظیم می کنم…

  4. آذرخش می‌گوید:

    سلام داداش
    شبتون بخیر.
    اخیرا اینقدر دیر به دیر کامنت ها رو تایید می کنید که آدم این توهم براش ایجاد می شه که اوله؟ آیا؟

  5. ترنم می‌گوید:

    اول سلام!
    الان میرم میخونم.

  6. نرگس گل می‌گوید:

    ایول به داداش حسین

  7. نازنین می‌گوید:

    حالا معنی ریکاوری رو فهمیدیم
    عالی بود ممنون

  8. جاهد می‌گوید:

    سلام برادر . خدا خیرت بده انشاالله .

    ” این اسم براش آشنا نبود . دوباره آروم گرفت و تکیه داد . چند تا از جوونهای محل هم دوره اش کرده بودند ولی کسی چیزی نمی گفت . دوباره بلندگو همون جمله رو تکرار کرد : همراهان مرحوم “غلامرضا رحیمی”

    با داستانی به اسم غریب به روزم و منتظر قدوم شما .

    http://bahane.persianblog.ir/post/14/

    یاعلی . التماس دعا

  9. ایمان می‌گوید:

    بسم الله
    این دفعه دیگه فکر کنم جزئ اولیها باشم .
    داداش حسین به مولا یه دونه ای . خدا حفظت کنه.
    اللهم وفقنا فی نصرت دیننا و قائدنا

  10. میثم تمار می‌گوید:

    سلام داداشی
    خسته نباشی
    دلم بد جوری هوای اقا رو کرده
    خیلی وقته که از نزدیک ندیدمش

  11. خادم الشهدا می‌گوید:

    داداش حاجی فضای سایبری رو خیلی خوب اومدی.اتفاقا من امروز داشتم کتابی رو میخوندم به اسم فتنه سایبری.

  12. آذرخش می‌گوید:

    متنتون عالی بود. مثل همیشه اشکمون رو در آوردید.
    کاش همه ما می تونستیم برای آقا عمار باشیم.
    خدا حفظتون کنه.

  13. میثم تمار می‌گوید:

    اخرین بار که رفتم بیت رهبری
    ۴ سال پیش بود

    یادش به خیر
    اللهم احفظ و اید سیدنا وامامنا و قائدنا الخامنه ای

  14. خادم الشهدا می‌گوید:

    داداش بخدا همین روراست نوشتنته که ما رو مجذوب این قطعه کرده.
    داداش مطمئن باش که این نحوه نوشتن بیشتر تاثیر گذاره تا کلاسیک و کاملا ادبی نوشتن.
    انشاالله همیشه تو این راه محکم و با استقامت باشی داداش حاجی.

  15. سعید می‌گوید:

    سلام – برای انقلاب خون دادن کافی نیست خون دل نیز باید خورد آبرو هم باید داد . خدا به همه ما این توفیق را بدهد.

  16. ترنم می‌گوید:

    چقدر زیاد بوددددددددددد!
    اما زیبا بود.

  17. آذرخش می‌گوید:

    آسوده بخوابید که آذرخش بیدار است.
    هــــــــــــــــــــــــــــــــی
    جای سیداحمد هم خالی. امیدوارم این دفعه نهنگ بگیره.

  18. رحیل می‌گوید:

    در آرزوی اول آیا!!!!!

  19. خان باجی می‌گوید:

    سلام
    دشمن خیال کرده / ما نو گل بهاریم / اما امام ما گفت / ما مرد کار زاریم /ما مرد کارزاریم /

    هل من مبارز می طلبیم . اگه یه جو جرات دارن بسم الله .

    از روی جنازه ما باید بگذرن که دست کثیفشون به پایین عبای علی برسه .

    ما با بیعت بستن بزرگ شدیم . بیعت با ولایت / بیعت با شهدا / بیعت با خون بابا اکبر / بیعت با خاک شلمچه
    از وقتی مادرم مسافرت آسمانیشو شروع کرد ساک داداش علی رو که از جبهه آوردن به من سپردن . امانتداری کردم تا به امروز . جفیه اش رو که بسته بود به سرش هنوز جای سرش مونده رو چفیه .
    لازم باشه لباس رزم می پوشم و چنان سیلی جانانه ای تو دهن دشمن میزنم که یکی ازمن بخوره یکی از زمین .
    این روزها دست هام برای سیلی زدن سنگینی میکنه .
    بازم میگم هل من مبارز می طلبیم . نیمه دوم پلاک داداش علی جاش رو گردن منه نه روی قاب عکسش .
    و در آخر
    سایه حضرت رهبر مستدام . اباالفضل نگهدارش .
    یاحق

  20. armanabad می‌گوید:

    سلام حاج حسین
    مطلب جدید رو خوندم . مثل همیشه موثر و خوب . به تازگی وبلاگم رو در دامنه پلاکفا فعال کردم . بد بد هم نیست .به قول وحید جلیلی کار بیهوده کردن هم هنره ( قریب به این مضمون ) . خوشحال می شم به وبلاگ سر بزنی و نظرت رو بدی . مثلا این که چطور وبلاگ پر مخاطب بشه . یا علی

  21. حاج اخمد می‌گوید:

    سلام برادرم.
    دعا می کنم موفق باشی! از مطالبت و نوشته هات استفاده می کنم . بهره می برم
    در پناه علی باشی خدا نگهدار

  22. مهکامه می‌گوید:

    مثل همیشه عالی بود.
    خسته نباشی دلاور
    آهن آبدیده را زنگ عوض نمی کند
    چهره انقلاب را جنگ عوض نمی کند
    به دشمن علی بگو به کوری دو چشمتان
    پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی کند .

  23. آذرخش می‌گوید:

    امشبم از اون شب هاست که چشممنو خشک می شه به صفحه تا یه فونت درشت جواب داداش حسین به کامنت ها رو ببینیم. 😀

  24. آذرخش می‌گوید:

    شوخی کردم ها. یه وقت عصبانی نشید. همین که نظرات رو تایید می کنید برای ما یه دنیاست.
    خدا حفظتون کنه.

  25. alefba می‌گوید:

    عالی بود
    خدا خیرتون بده

  26. خان باجی می‌گوید:

    ۴۶ نفر آنلاین ماشاءالله

  27. ناشناس می‌گوید:

    (بابای ماست “خامنه ای”)
    زیباترین،بهترین،با معناترین،پر مغزترین جمله این متن.
    از قلم خط شکنتان سپاس

  28. خان باجی می‌گوید:

    ۵۳ نفر آنلاین

  29. رضا می‌گوید:

    سلام
    چه متن بلند بالا و جالبی. البته مثل همیشه.

  30. آذرخش می‌گوید:

    تبریک می گم.
    نظرات در انتظار تایید به صفر رسید. اما من باز تبدیلش کردم به یک نظر.
    پس تبریکم رو پس می گیرم. 😀

  31. دیوونه داداشی می‌گوید:

    “دست راست تو خودش به تنهایی ، پرونده اعمالت است.”

    محشششششششششششششششششششششششششششششششششره.

  32. طهورا135 می‌گوید:

    سلام اقای قدیانی.
    پشت همه ی ما به عباس علی گرمه.دست عباس علی حافظ رهبر.شما وهمه کسانی که برای دین حافظ قلمند.

  33. سارا می‌گوید:

    سلام آقا حسین! وقتی تا ۱۰۰تای اول تو قطعه ۲۶ کامنت بذاری یعنی اول!
    فقط خاستم عرض ارادت کرده باشم خدمتتون.
    یاعلی

  34. میثم شاید حامد می‌گوید:

    سلامُن علیکم ایها الحاجی

    حاجی میشنوی………صدای سوت میتد…..جیر جیرکها جمع شده اند و دارند سوت میزنند و از ترسشان ، وقتی نزدیکشان هم میروی خفه میشوند

    دارن سوت میزنن

    امروز هم از ترسشون بود که سوت میزدند در جنوب لبنان

    و اما شاگرد سید علی حالشون رو گرفت…جیرجیرک که بودند…سوسک هم شدند

    راستی دلم تنگ شده…برای جنگ…..که این بار نمی خواهم از زیر ِ پله ی خانه موشکهای شان را ببینم..اینبار میخواهیم موشکهامان را بر سرشان آوار کنیم

    دوست دارم با این قلمت

    یا علی دلاور ِ بسیجی ِ سید علی
    یا علی

  35. جوان انقلابی می‌گوید:

    بسم رب المهدی ( عج )
    سلام بر شهدا و امام شهدا و سلام بر بسیجیان و امام بسیجیان

    حسین جان ، خیلی زیبا می نویسی – کار ما شده روزی ۲ – ۳ بار به وبلاگت سر بزنیم و پست هایت را بخوانیم
    چقدر خوب می نویسی ، هرچقدر بگویم باز کم است
    در روزگاری که کار ما وبلاگ نویسان شده ” copy past ” دل بسته ایم به این وبلاگ
    محکم و استوار راهت را ادامه بده
    اگر دیدی” ماه”مان را برسان سلام را

    سایه پربرکت مقام معظم رهبری مستدام باد .

  36. آذرخش می‌گوید:

    دیدم هیچ نظری نیست تایید کنید گفتم کامنت بذارم حوصله تون سر نره.

  37. پیام فضلی می‌گوید:

    #دیدار آشوب طلبان دانشگاه شیراز با هاشمی و خاتمی در تهران+عکس ها در اغتشاشات
    (دیدار «انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز»: http://sms88sms.persianblog.ir/post/667/)
    # رئیس جمهور سناریوی “جام زهر” جدید را افشا کرد
    (آنها که جام زهر به امام دادند، دوباره در تلاشند!: http://sms88sms.persianblog.ir/post/666/)
    #پَیشنبه/ ساعت چار/ شابدوالعظیم
    (دیدار وبلاگ‌نویسان با طلبه سیرجانی: http://sms88sms.persianblog.ir/post/665/)

  38. امیر می‌گوید:

    بسمه تعالی
    جناب آقای قدیانی
    با سلام
    جزو هیچ دسته و باندی نیستم و از هیچ جا هم سازماندهی نشده ام و ریال و دلاری هم نگرفته ام برای این نوشته و اصلا” قصدم نیز بحث سیاسی نیست و در مورد فحوای مطالب شما نظر نمیدهم اما یک نکته در طول سال گذشته مرا آزار داده و چند بار تکرارشده و آن عیارت دعای معروف : “یا سند من لا سند له” می باشد که نمیدانم کدامین قلم و زبان بی سلیقه ای این فراز دعا را به یکی از مشمئز کننده ترین بحث های سیاسی کشاند و اسباب مضحکه شد برای عده ای !!!
    خواهشمندم این قسمت را حذف کنید و برای جلوگیری از تکرار آن تلاش کنید و به همراهانتان نیز تذکر دهید!
    عبارت دعا چندان پیچیده نیست و شان و منزلت و جایگاه آن قطعا” در این مورد خاصی که شما و دیگران از آن بهره می برید نیست و اگر خوب دقت کنید اتفاقا” این چماقی که از این دعا بر فرق آن شخص میکوبید بیشتر به سلاح او میماند چرا که شاید بتواند گفت با خدای خویش که ای کسی که تو تنها سند او هستی در حالیکه سندی در این دنیا نمیتواند ارائه کند !!!
    البته اشتباه نکنید نمیخواهم از او دفاع کنم میخواهم از ” دعا ” دفاع کنم که هیچ مناسبتی برای اشاره به این فراز از دعا و موصوع مورد بحث شما وجود ندارد.
    متشکرم

  39. امین می‌گوید:

    سلام خدمت داداش حسین گلم
    اینم خاطراتی از شیخ بی سواد ومریدانش!

    از وب ما دیدار کنید و منت بذارین
    http://www.seyedkhorasani.mihanblog.com/

    آورده اند که : هدفمندی یارانه ها تاثیر چندانی بر قیمت مسکن ندارد. شیخ را گفتند این تاثیر “نه چندان زیاد” چقدر است؟ شیخ فرمود پنجاه شصت میلیون ! و مریدان گریستند و یقه را پاره کردند.
    = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
    روزی شیخ در اینترنت به صفحات فیلتر شده می نگریست و می فرمود : در اینجا چیزی می بینم که شما نمی بینید.
    گفتند چه چیز می بینی یا شیخ؟
    فرمود : آزادی مطلق !
    و مریدان گریستند.
    = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
    شیخ را گفتند نیاز به مسکن کم شده.
    شیخ بگفت : و نیاز به قبر زیاد !
    و مریدان گریستندی.
    = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
    روزی شیخ را گفتند چرا هواشناسی دمای هوا را کم اعلام همی کردندی ؟
    گفت : از برای اینکه مردمان خنک تر گردند.
    و مریدان نعره زدند و از هوش رفتند.
    = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
    گفتند قیمت زرد آلو آذربایجان ۵۵۰۰ است.
    گفت خب نخرید.
    مریدان سر به دیوار کوفتندی.
    = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
    روزی پرسیدند فزودن قیمت گاز از برای چیست ؟
    فرمود از برای رونق نساجی و هاکوپیان.
    و مریدان همی گریستند.
    = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
    روزی شیخ از بازار گذر کردی ، گوسفند مذبوحی را دید در قصابی آویزان و مردمان هیچ یک توان و یارای خرید نداشت. شیخ فرمود : عمر این گوسفند بعد از مرگ درازتر است از عمرش قبل مرگ.
    و مریدان مدهوش گشتند و نعره ها زدند.
    = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
    شیخ روزی با مریدان از بازار میوه فروشان گذر کرد و گیلاسی دید که کرمی در آن لولیده و به ولع تمام گیلاس همی خورد.
    شیخ گریست و فرمود : خوشا به آن کرم و توانگریش . عمری زیستم و نتوانستم چارکی گیلاس بخرم.
    دست ما کوتاه و خرما بر نخیل
    آسمان و زمین بر ما شده بخیل
    و مریدان رم کرده و سر به بیابان گذاشتند.
    = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
    روزی از شیخ پرسیدند اگر زنان همه چادری و تمام حجاب شوند دیگر چه چیز مردان را فاسد کند ؟
    گفت : دماغ زنان !
    و مریدان فغان کردند و نعره ها زدند.
    = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
    در ظهر تابستانی شیخ فرمود : هوا بس ناجوانمردانه گرم است.
    و مریدان گریستند.
    شیخ گفت : زقنبوت ! هرچه که من می گویم که نباید بگریید !
    و مریدان غش غش خندیدند !

  40. سید مهدی می‌گوید:

    سیاست و دیانتم ، قبول داشتن حضرت ماهه
    —————
    تقدیم به رهبرم:
    جزعشق تـو در دل نبود حضرت مــاه

    حــیــرانی مــا را،ره عشق تـــو پنـــاه

    با شعله ی عشق تو به مقصود رسیم

    در غیبت خورشید و در این عصر سیاه

  41. lمحمد می‌گوید:

    درود بر شما
    خدا قوت فرمانده
    به ما هم سربزنید
    به روزم
    http://mohammadalavy.blogfa.com/

    به امید صبح سپید

  42. پیام فضلی می‌گوید:

    #دیدار آشوب طلبان دانشگاه شیراز با “هاشمی و خاتمی” در تهران+عکس هایشان در اغتشاشات
    http://sms88sms.persianblog.ir/post/667/
    #پَیشنبه/ ساعت چار/ شابدوالعظیم؛ دیدار وبلاگ‌نویسان با طلبه سیرجانی
    http://sms88sms.persianblog.ir/post/665/
    # رئیس جمهور سناریوی “جام زهر” جدید را افشا کرد
    http://sms88sms.persianblog.ir/post/666/

  43. حامد می‌گوید:

    سلام الان که دارم متن شما رو می خونم ساعت ۱ و۱۵ دقیقه شبه .مدتی هست مطالب شمارو می خونم اما این یکی واقعا حال منو جا اورد.اجرک الله…

  44. آذرخش می‌گوید:

    ایشالا سیداحمد هر کجا هست خدا حفظش کنه
    اینم پیام بازرگانی جای سید
    ساعت ۱:۲۲
    ازدید امروز: ۳۴۰
    افراد آنلاین: ۲۷

  45. دیوونه داداشی می‌گوید:

    بله آمریکا!

    “غلط کردددددددددددددددددددددددددددید بیشمارید!”

    حالا کم آوردی سوت بزن!!

  46. امیر خان می‌گوید:

    چطوری یا نه ؟؟

    شیطون دوباره رفتی ریکاوری؟؟؟

  47. زینب می‌گوید:

    سلام. نمی دونم چی بگم . آخه مگه جای حرفم باقی مونده؟ داداش همون که خودت گفتی خون بابا اکبر شده جوهر قلمت والا هیچ قلمی جز با تاییدات خدایی نمی تونه اینطور بنویسه . اولش کلی روح حماسیم گل کرد وپشت بند اون روضه داشتیم اساسی.میشه فهمید که روح روضه همین زنده نگه داشتن حماسه تو دله.

    فقط میتونم بگم احسنچب ( البته با اجازه هپلی)

  48. رز می‌گوید:

    این بیل اردبیل خوب چسبید؟ یکی می زنیم تو سر اوباما دوتاش می کنیم این سیاه چرده را ، اما اردبیل یعنی ارتاویل : ارتا =مقدس، ویل = شهر اری اگر پاش بیفتد این شهر مقدس که مفتخر به نام عباس است قلم می کند دست همه مفسدان علم را

  49. جاهد می‌گوید:

    عالی است برادر :

    “با تبر ابراهیم فقط می توان بت شکست، بتگر و مجسمه ساز را باید با ذوالفقار علی ادب کرد. ”
    “با تبر ابراهیم فقط می توان بت شکست، بتگر و مجسمه ساز را باید با ذوالفقار علی ادب کرد.”
    “با تبر ابراهیم فقط می توان بت شکست، بتگر و مجسمه ساز را باید با ذوالفقار علی ادب کرد.”

    یاعلی

  50. دیوونه داداشی می‌گوید:

    داداشی جونم، هر چی می خونمش ، سیر نمی شم!
    چی داره جوهر قلمت که اینقدر اشتها آوره؟!!!

  51. کبوتر می‌گوید:

    سلام!
    به نام حق
    دانی ز چه رو این قطعه پر نور است؟
    زیرا که ماه این تکه سید علی است
    دانی که چرا نمی کشد غروب ما را ؟
    زیرا که امید ماه است در دل ما
    دانی که چرا تنگ است دل ما ؟
    زیرا که پدر ، سخن نگفته با ما
    دانی که چرا یتیم نیستیم؟
    چون دست نوازش پدر داریم
    ما مدح ماه می کنیم در این زورگار شب پرستی
    ما هوای ماه داریم در این روز گار هوس پرستی
    ما فلافل خور مسجد ارکیم
    اگر این کشور به دست ناهل بدهیم به درکیم
    عمرا اگر اصلاحی نااهل روی خوش بیند
    از ما که عاشق جنگ های تکیم(تک : بی همتا)
    ما عاشق تحریم بره از گرگیم
    ما عاشق شعر های حاج منصوریم
    گر خاتمی بر وطن فروشی مستعد است
    ما مستعد کوباندن وطن فروشیم
    ما زیر عبای رهبرمان هستیم
    تا آخر ، تا ته عشق با او هستیم
    عمرا اگر علی تنها بماند
    ما زیر عبای رهبری هستیم
    ما خیمه ی عاشورایمان را
    هرگز به کاخ سیاه رویان
    هرگز به کاخ کاخ نشینان
    هرگز به دشمن نامرد
    نمی فروشیم
    ما عاشقیم و شرح عاشقی را
    زیر علم عباس دیدیم
    ما حاضریم که نقد دوست را
    چون تیغ به روی حنجره مان
    چون بغض درون گلو ها
    چون اشک میان چشمان
    بپذیریم
    عمرا اگر دوست را دشمن بشماریم
    عمرا اگر گرگ را بره بدانیم
    ما هرگز هرگز ، زیر علم ناطق ساکت
    سینه نمی زنیم
    ما هرگز هرگز اهل کوفه نمی شویم
    ما اهل خداییم
    اهل سرزمین نینواییم
    ما عاشق آقا
    عمرا اگر حرف بدان
    به چیزی بشماریم
    ما حاضر و آماده ی حرف آقاییم
    ما منتظر کلام آقا
    لجن از حرف آقا چه می فهمد
    اگر آقا گفت : ظلم نکن
    معنی اش این است که عمار علی باش
    عادل تر از علی نیست در این دنیا
    پس عمار علی باش
    شب و روز یار علی باش
    ما ضد ولایت دیناریم
    ما ضد ولایتیم به سبک عمار
    ما ضد ولایتیم به سبک عباس
    ما ضد ولایتیم به سبک زینب
    ما ضد ولایتیم به سبک یاران نزدیک ائمه
    ما ضد ولایتیم به سبک هر چه ستاره
    دل شکستن هنر نمی باشد
    و همه ، بی هنران دل ما را می شکنند
    ما حامیان ولایت بدون دعوتیم
    ما حامیان تند رو اصل ولایتیم
    ما باتوم به دستان میدان شوشیم
    ما هم قسم های این قطعه ایم
    ما گول دشمنان “موحد” نمی خوریم(موحد : یک آدم موحد)
    عمرا اگر از بیعتمان پای علی
    بیرون برویم
    نکند گاهی که کسی فکر کند
    گاو این حیوان مفید
    از غرب ، این پست تر از حیوان مضر
    پست تر است…
    ما در طول انقلابیم
    ما عاشقان طراط المستقیم ایم
    عده ای اما
    وسط راه ایستاده اند
    به ادعای راه امام
    اجازه ی عبور به امام را نمی دهند
    این پست ترین ها
    قصدشان ازآمدن به این راه
    فقط این بود که جلوی ما را بگیرند
    جلوی اقا را بگیرند
    روی ماه را هم نقاب بکشند
    غلط می کنند بی شمارند
    ما ستاره ایم و ماه بابایمان است
    ما عاشق ماهیم و عشق روی ما را نور ماه زده
    دشمن جوجه است پیش چشم ما
    ما هر لحظه دو بار دست رد می زنیم
    به خواهش ذلیلانه ی دشمن
    آباد باشد ایران
    آزاد باشد ایمان
    ما جان فدای راه ایران
    ما جان فدای راه ایمانیم
    زور آمریکا هرگز به ما نرسید
    مثل قصه ی بی بی سی
    مثل هارت و پورت رادیو فردا
    مثل چرت و پرت های جرس
    زور هیچ کدام به ما نرسید
    به ماه ما هم نرسید
    زورشان به تحریم خودشان رسید
    ظلمت تحریم کرده نور را بر خودش
    دم ما گرم که در تحریم بمب هسته ای سازیم
    دم ما گرم که در اوج تحریم
    جنگ نرم را پتوی نرمین کنیم
    بیندازیم دور خودمان
    دم ما گرم
    که آقای ما حضرت نور است
    دم ما گرم که عاشق خورشیدیم
    دم ما گرم که تحریم ظلمت کنیم
    دم ما گرم که چهل تایی
    روی دشمن سیاه می کنیم
    دم ما گرم که همت داریم
    دم ما گرم که باکری داریم
    دم ما گرم که بابایی داریم
    آخرش هم ما همه را نمازخوان کردیم
    اخرش هم همه را مایه ی عزت کردیم
    ما سرمان درد می کند برای تحریم گرگ
    ما دلمان درد می گیرد از خنده
    از این که امریکا شده بنده
    از این که آخرین زور آمریکا
    رساندن ماست به آرزوی دیرینمان
    به خواب شیرینمان
    دم ما گرم که منت نمی کشیم
    تو اگر توانستی یک شعار مثل این بیاوری
    ابا الفضل علمدار * خامنه ای نگهدار
    تو کی را داری …
    هیچ کس را نداری
    برو خودت را بکش
    توی تاریکی که کسی نیست که کس باشد
    ما حاکممان خامنه ای است
    جنگمان حکومتی است
    غذایمان حکومتی است
    روحمان حکومتی است
    عزایمان حکومتی است
    ما عمار علی
    هر چه او بگوید
    زر زیاد هیچ کس را
    گوش نمی دهیم
    این را توی آن دراز گوشت فرو کن
    هیچ کس جز خامنه ای
    چون حرف خامنه ای حرف حق است
    حرف حق حرف علی است
    حرف علی حرف خداست
    ما منتظر جنگیم
    ما انتقام جام زهر را هم
    از تو می گیریم
    دشمن ما را از رمضان می ترساند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ما عاشق رمضانیم
    ما از نوع غواصان فجری
    ما از نوع بابا اکبرها
    تند روییم
    تند تر از باد
    تند تر از نور
    می رویم و می رویم تا به خدا می رسیم
    ما دل های گرسنه را به دل های حرام لقمه
    به دل های بی شعار و بی شعور
    ترجیح می دهیم
    تو اگر جنگ کنی
    ما کربلا می سازیم
    ما عاشورا می کنیم
    تو فکر می کنی بابایت یزید
    قاسم را کشت و تمام کرد؟…
    پس این قاسم های مسجد ارک را نشناخته ای
    پس هنوز تلخی احلی من العسل توی کامت نرفته
    حالیت می کنیم
    چون جوجه ای گذاشتیم آخر پاییز بشماریمت
    نا اولش چیزی ، پشیزی بودی و نه آخرش…
    تاریکی و ظلمت شمار ندارد که بشماریمش
    تو مگر end دو دوتا نیستی؟
    خودت بگو هر چه را در صفر ضرب کنیم چه می شود؟
    به حتم می گویی: بیشمار می شود….
    نوچه های تو که این طور می گویند
    ما هر چه می گوییم : ظلمت صفر است و شما صفر شده اید
    باز هم حال قبلی شان را به رخ می کشند
    اصلا اگر شما حال فعلی تان خوب است
    چرا مدام از حال قبلی تان می گویید
    از پذیرایی فعلی بگویید
    پذیرایی از ظلمت
    تا عمق قلب هاتان
    قلب هایی که سنگ شدند
    قلب هایی که مردند
    ………………………………………………………..
    ای آقای خوبان جهان خامنه ای ،
    لطف خدا بر عصر ایمان ، خامنه ای
    دست خدا بر سر ما خامنه ای
    رهبر ما خامنه ای
    تو ای ترک خراسانی ، به دست آورده ای دل ما را
    به خال هندوت بخشم هزاران بار جان را
    تو ای رهبر
    تو ای بابای خوبان
    توی ای علت برای دل آرام روح خدا
    تو ای خوب خوبان
    توی ای نوازش خدا
    لذت شبنم روی برگ
    لذت ستاره کنار ماه
    لذت عمار فدای علی
    ما به خامنه ای می نازیم
    دوستیش اوج عزت است
    دشمنانش هم …
    علم تا به دست توست
    هرگز نمی افتد
    تا به صاحب اصلی رسد
    تبر تا به دست توست
    بتگر نمی ماند
    سخن در دهان تو
    اوج احساس یاس است
    آقا ! همه چیز ما فدای شما
    هر چه داریم و نداریم فدای شما
    برای شما
    هرچه داریم اگر فدای شما نباشد نداریم
    آقا !
    چهره تان نور شرافت
    نازتان اوج لطافت
    حرفتان اوج ظرافت
    ما جز شما چه کس داریم؟
    چه حرف داریم؟
    به جز شما آقا کسی نداریم…
    ای آسمان گل های بارانی
    روح ترنم حرف های آسمانی
    شوق به فجر رسیدن را
    تو در دل ما کاشتی
    که هنوز نبودیم
    و در دلمان نشستی
    روی همان صندلی ساده
    روی همان زیلوهای لطیف
    در تابش نور
    در اوج شعور
    دلبر و دلدار تویی
    عباس نگهدار تویی
    آبرو دار تویی
    آقای کامل تویی
    من فقط خواستم بگویم :
    آقای من !
    عشق مرا که در این شعر کادو شده بپذیر
    همین!

  52. مریم می‌گوید:

    حسین حسین …
    سلام . وقت بخیر و خسته نباشید
    این روزا وقت نمی کنم همه پست هارو کامل بخونم ):
    حسرتش برام می مونه ): تو شهر ما وطن امروز نمیارن ):
    خوب باشین نه کمه عالی باشین
    بگوشی؟!!

  53. مسعودساس می‌گوید:

    سلام
    وااااای عالی عالی عالی
    فکر کنم تا فردا همین ساعت ۷ بار بخونمش
    شادی روح امام(ره) و شهدا و سلامتی مقام معظم رهبری صلوات

  54. مسعودساس می‌گوید:

    یه جاییش دلمون تنگ شد… یه جاییش اشک ریختیم… یه جاییش خندیدیم… یه جاییش به خودمون بالیدیم…
    ولی همه جاش خدا رو شکر کردیم
    شادی روح امام(ره) و شهدا و سلامتی مقام معظم رهبری صلوات

  55. gomnam124 می‌گوید:

    سلام به داداش حسین و ستاره ها ی عزیز .
    هممون میدونیم داداش حسین محشره و نوشته هاش عالـــــــــــــــــــــی ، پس من چی بگم دیگه ! 🙂
    خسته نباشید .

  56. آنتی بالاترین می‌گوید:

    استقبال بالاترین از ماه رمضان
    حتما بخوانید

    http://www.balatarinsooti.blogfa.com

  57. کبوتر می‌گوید:

    نظرتون درباره ی شعرم چی بود؟

  58. sara می‌گوید:

    حضرت ماه:
    آن روز که روزِ دفاع است؛ آن روز که روزِ زدن به دهان متعدّى است؛ آن روز که روزِ پشت‏گردنى زدن به انسانهاى خبیث و رذل است، البته ملت ایران مردانه وارد میدان مى‏شود.
    داداش حسین:
    ما ستاره ها مردانه ایستادن را از حضرت ماه به ارث برده ایم
    حضرت ماه:
    تا بسیج هست، نظام اسلامى و جمهورى اسلامى از سوى دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسى است.
    خیال میکنند ملت ایران را با این کار دارند ارعاب میکنند، تهدید میکنند؛ نمیدانند که ملت ایران احساس هویت میکند که مى‏بیند مادى‏ترین و خبیث‏ترین قدرتهاى مادى عالم، مانع خودش را ملت ایران مى‏بیند براى رسیدن به اهداف شومى که دارد
    داداش حسین:
    خامنه ای اما حکیم است و تهدید دشمن هم هارت و پورت.

  59. sara می‌گوید:

    حضرت ماه:
    حالا بعد از گذشت چند سال، با تحریم، کشور ما موشک سجیل میسازد، موشک ماهواره‌بر میسازد؛ دنیا هم همین طور وا مى‌ایستد، با تعجب نگاه میکند.
    .. این را همه بدانند. نه آمریکا، نه صهیونیسم، نه مجموعه‌ى مستکبران و زورگویان عالم، نه با وسائل سیاسى، نه با وسائل اقتصادى، نه با تحریم، نه با تهمت، نه با تحریک ایادى خود در داخل، نخواهند توانست اندکى این انقلاب را بلرزانند.
    ..و بعضى از قطعات را على‌رغم تحریم، به کورى چشم آن تحریم کننده‌ها، از راه‌هائى وارد کنند و هواپیماها را سرپا نگه دارند
    سى سال کشور ما را تحریم کردند، که البته این تحریم به سود ما تمام شد. ما باید از آمریکائى‌ها از این بخش تشکر کنیم.
    داداش حسین:
    خامنه ای در همین تحریم بود که گفت: من هم به دشمن باج نمی دهم
    ما در تحریم هستیم، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند، اصلا چرا بیرون بیاییم از تحریم؟ آمریکا! تو را به جان اسراییل، تحریم هایت را بیشتر کن!

  60. ن.خ می‌گوید:

    سلام و عرض ادب.از نفس افتادم تا تمام متنو خوندم.وسطش دو تا ساندیس خوردم از بس خوندم.داداش حسین با اینکه طولانی بود ولی به طرز فجیعی عالی بود.خسته نباشید

  61. ن.خ می‌گوید:

    یه نکته یادم رفت.من صدای سوت زدن میشنوم.شما چطور دوستان؟

  62. داود می‌گوید:

    سلام ،ساعت ۰۲:۱۴ بود که خواندن مطلبت تمام شد ،بازم گریه ما رو در آوردی ،فقط میتونم بگم ایول داداشی

  63. صبا می‌گوید:

    اول یه سوت مجازی:سیووووو سوووووووووت!
    دوم اینکه این کامنت کلا تملقه از نوع بی ریا٬اگه وقت ندارید نخونینش ولی من نمی تونم ننویسمش!
    سلام و خدا قوت و خسته نباشید و ایول و هر چی تشکر از این دست هست؛ به محضر شما که از بس فوق العاده نوشتید.از اونا که میگن بسیجیا٬بی ترمزا٬همه بگین مرگ بر آمرکا.
    ایول داره دیگه: از بس که آمریکا و اسراییل مثل سگ از رهبر ما می ترسند.
    این قضیه تحریم رو عالی بیان کردید٬فکر نمی کردم تحریم اینقدر مزایا داشته باشه.
    چه خوب نوشتید:ما خیلی وقته که به شهادت نرسیده ایم.
    بازم ممنون از حماسه ای که نوشتید.این حماسه واقعی بود.
    ابالفضل علمدار ٬خامنه ای نگه دار
    یا علی

  64. عشقی می‌گوید:

    سلام!
    دم ما گرم که آخر رفاقتیم!

  65. دیوونه داداشی می‌گوید:

    داداش سلام،گفتم شاید نشناسی
    منم همون شاعر آس و پاسی
    بی ادعا ، بدون هیچ کلاسی
    بی هیچ ریا، تو شکل هیچ لباسی
    بسته به هیچ پایه و هیچ اساسی
    برای شعرهای تند و سیاسی
    ندارم هیچ ترسی و هیچ هراسی
    به هیچ کسم ، نکردم التماسی
    حتی بی هیچ تعارف و رو درواسی
    بازم می گم : “دیوونتم” اساسی !!

    داداشی راستش کم آورده بودم خفن!! این شعر رو فی البداعه سرودم ، تا بگم: “یعنی که یعنی!”

  66. sara می‌گوید:

    ستاره های پر فروغ یکی به جای من ادامه بده تا من بخوابم چرا که امتحانی در پیش است…هـــــــــــــی
    یا اینکه من هستم اما یکی به جام بره سر جلسه و سوالهارو جواب بده…
    هر کی گزینه دوم رو انتخاب کنه تا صبح دعاش میکنم و اگه جوابتون گزینه اوله علی رغم میلم شب به خیر بگم

  67. عشقی می‌گوید:

    سلام!
    چقدر لذت داره سه شدن دشمن ، ضایع شدن دشمن ، تابلو شدن دشمن ، چیز شدن دشمن ووووووووووووووووووووووووووو
    ………………………سوت زدن دشمن

  68. عشقی می‌گوید:

    دشمن : سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسوت

  69. ن.خ می‌گوید:

    وای ذوق زده شدم.داداش ناپرهیزی کردید.این وقت شب و شما؟؟؟؟!!!!!!
    خیلی وقت بود این ساعت حضور نداشتید.شبتون خوش

  70. عشقی می‌گوید:

    سلام!
    امتحان چی هست ؟ حالا یهو تو ورقتون متن داداش حسین رو ننویسید…

  71. sara می‌گوید:

    بعله کسی تقبل زحمت نفرمود
    شب همه تون قشنگ
    هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی امون از روزگار آزگار

  72. ن.خ می‌گوید:

    سید احمد هرجا هستی زیر سایه امام عصر باشی
    در غیاب شما اصولا داداش حسین جواب هیشکی رو نمیده.
    با کسب اجازه از محضر سید احمد گرامی یه پیام بازرگانی نصفه شبی اعلام کنم
    ساعت ۲:۳۴
    افراد انلاین ۲۲ تا ستاره

  73. sara می‌گوید:

    فکر کنم از حضور کمرنگم پیداست؛امتحان درسیه هنوز ترممون تموم نشده سوالهای تشریحیش کمه اما اگه متن داداش رو بنویسم استادا از خنده روده بر میشن و برگه ها رو … بله فکر خوبیه نوشتن متن داداش تو برگه امتخانی هم تبلیغه هم شاد کردن دل مومن و هم …
    این دفعه واقعا شب خوش

  74. میلاد پ س 3 می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    شبتون بخیر عالی بود صدای سوتش میاد
    البته لعنت به هرکی از قلم شما بد بگه… شما برو تا دم خیمه ماهم پشتت میایم… اونا که بد می گن دوست نیستند

  75. ن.خ می‌گوید:

    دوستان اگر تمایل دارن یه جایزه بذارن برای فردی که بیشترین پاسخ رو از داداش حسین میگیره.از اونجایی که برنده مسابقه اصلا معلوم نیست که سید احمد میتونه مسابقه جذابی باشه.دوستانی که تمایل دارند برای شرکت در مسابقه ثبت نام کنند

  76. حسن می‌گوید:

    آقای قدیانی!
    چرا این قدر شما غرور داری برادر من؟ قلمت با حاله بر منکرش لعنت. ما با نوشته های تو حال می کنیم و بال درمیاریم بر منکرش لعنت اما این همه آدم در این پست و در پست قبلی برات قربون صدقه رفتن لااقل جواب یکی شونو بده؟ اون که برات شعر به اون بلندی رو نوشته بود حق نداره یه تشکر ازش کنی؟ اینهمه آدم به تو سلام می کنن، یه جواب نمی دی؟ قبول کن مغرور شدی و به خدا پناه ببر از غرور. همین.

  77. خان باجی می‌گوید:

    سلام
    حاج آقا روزه سکوت گرفتید ؟؟ خیلی وقته جواب کسی رو ندادیدا(!)

  78. دیوونه داداشی می‌گوید:

    داداشی جونم ، یه غلط کوچولو داشتی ، که الان هر چی می گردم پیداش نمی کنم!
    درستش کردی داداشی؟

  79. رضا می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    این ینده خدا راست میگه دیگه. الان در ۳ تا پست اخیرت حتی به یک کامنت ولو به سید احمد جواب ندادی. با ما قهری یا چی؟ یعنی که یعنی؟!

  80. خان باجی می‌گوید:

    فکر کنم تا آقا حرف نزنن شما هم حرف نزنید درسته ؟ … ما گناه داریم به خدا .. یواش یواش داریم دل مرده میشیم . شما که اینو نمی خواید ؟

  81. مهسا می‌گوید:

    شما به هیچ کس جواب نده اما همین جوری خوب از ماه ما بنویس، برای ما عزیز و محترم هستی. من از یاد نمی برم که آقا را با قلم شما شناختم و این چادر امروز من به خاطر نوشته نامه دخترک در قلک شما در اینجا و کتاب نه ده است. خلاصه داداش حسین، جواب بدی جواب ندی، تا وقتی سرباز پر ستاره ماه و فرمانده فضای سایبری، بوسه باید زد خاک دکمه های کیبورد لبتابتان را. ممنون.

  82. طاهره فتاحی می‌گوید:

    هی حاج آقا
    شب عجیبیه امشب.
    نمی تونم چشم از متن زیباتون بردارم.بد جوری در گیرش شدم.
    دلم برای مسجد ارک عجیب تنگ شده.اگه الان بوق سگ نبود یه روضه حاجی رو میذاشتما.ولی حیف که بوق سگه….

  83. محمد می‌گوید:

    داداش حسین! سالار قلم! امپراتور کیبورد! من یکی که حتی عاشق غرورتم. دمت گرم. خاک کف پاتم که اشک منو با این مدح زیبای ماه درآوردی و وسط گریه خنده هم چه عالی است. قسمت “گاو” عالی بود ولی قسمت “خر” محشر. یعنی ما با تو منت هیچ نویسنده دیگری را نمی کشیم. بمب هسته ای است قلم تو. بیا اون دست شما رو بوس کنم.

  84. gomnam124 می‌گوید:

    داداش حسین شما جواب نداده هم عزیزید 🙂
    اصلا اگه بخواید به همه ی ما جواب بدید دیگه نمیتونید این متن های محشرتون رو بنویسید که !؟
    پس جواب ندید !

  85. طاهره فتاحی می‌گوید:

    یه چیزی به این برادر عزیزمون آقا رضا بگم.
    آقا رضا!همچین میگی سه تا پست اخیر که انگار در عرض ۳ هفته این سه تا پست رو آپ کردند,نه از دیروز تا حالا…

  86. گیلانه می‌گوید:

    به یکی!
    “هی حاج آقا” یعنی چی؟
    قرار نیست به بهانه دفاع از حسین، شان ایشان از بین بره ها! داداش حسین را باید قشنگ و با ادب صدا کرد. داداش حسین را یادمان نرود که آقا به ایشان گفت: حسین آقای قدیانی، چطور هستند؟ و اینکه این نی ساندیس شما هم خیلی معروف شده ها. خلاصه خودمونی بودن با داداش حسین، دلیل “هی” گفتننمیشه.

  87. علی می‌گوید:

    شمع شوزان ماه تابانی/ جان فدایت حسین قدیانی که الحق این نی ساندیس شما هم خیلی معروف شده ها! به قول آقا. راستی چیزی از دیدارتان با آقا ننوشته ایدها؟! ما منتظریم.

  88. gomnam124 می‌گوید:

    داداش حسین حالا شما هستید ؟ یا رفتید امام زاده چالوس 🙂

  89. دیوونه داداشی می‌گوید:

    “سکوووووووووووووووتت” رو عشقه*

  90. علی می‌گوید:

    داداش حسین!
    شماره ام را در کامنت خصوصی برای تان نوشتم. به خاطر این متن فردا به دفتر روزنامه وطن امروز می آیم و ۵ سکه بهار آزادی به شما بهرین سرباز ولایت می دهم. فقط به خاطر این جمله: “بابای ماست خامنه ای”.

  91. gomnam124 می‌گوید:

    غم دنیا مال ماست و اسممون بچه شهیده

    پدرا رفتن و هستیم دلمون خیلی میگیره

    خیلیا چیزی نداریم که بخوایم به یاد بیاریم

    یه چیزایی شنیدیمو ما که چیزی یاد نداریم

    حالا این گوشه نشستیم حسرت یه بوسه داریم

    به امید دیدن خواب چشمارو رو هم میذاریم

    چی بگیم از غمه مادر که همه زندگیشو داد

    کی میخواد اشک و بگیره وقتی روی گونه افتاد

    زخمه این قلبه شکسته کاریه ، مرهم نداره

    یکی بی ریا سفر کرد ، قلبمون نایی نداره

    راهشون ادامه داره دل به این دنیا ندادیم

    روزی که ما هم نباشیم دیگه همدیگرو داریم

    همه حرفایی که گفتیم نصفه حرفای دل ماست

    کی میدونه چی گذشته این غم نهفته ی ماست

    فرزندان عزیز شهدا به بزرگی خودتون ببخشید این فقط یه احساس بود .

  92. خان باجی می‌گوید:

    حاج آقا با خودم گفتم شاید چیزی ناراحتتون کرده و دل و دماغ ندارید جواب بدید یه چیزی بگم که ذائقه تون تغییر کنه :
    به غضنفر میگن برو استخر شیرجه بزن تو آب، بعدش بیا بالا شامپو گلرنگ رو تبلیغ کن… خلاصه میره بالا و شیرجه میزنه، ولی از بخت بد سرش می خوره به کف استخر… بعد از یه مدت بالاخره میاد بالا، رو می‌کنه به دوربین، میگه: می‌خوام سالاد درست کنم!

  93. محمد رضا می‌گوید:

    ۹۰ نظر در کمتر از ۳ ساعت. خدایی صدا و سیما اینقدر که داداش حسین طرفدار داره هوادار نداره. داداش حسین که اینقدر خاطر خواه داره، ببین چند میلیون نفر برای ماه میمیرن؟

  94. خان باجی می‌گوید:

    حاج آقا راستشو بگید روز عروسی شما به حاجیه خانم زیر لفظی دادید یا ایشون به شما ؟

  95. طاهره فتاحی می‌گوید:

    😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
    ای وای ببخشید.واقعا معذرت میخوام.(الان دارم از خنده میترکم…)
    هم از آقای قدیانی و هم از دوست عزیزمون گیلانه.(وای مردم از خنده.)
    من اصلا منظورم این چیزی که شما فکر کردید نبود.من منظورم آه بود.مثلا از نوع “هی روزگار” و اینا دیگه. در هر صورت از شما(با اینکه دارم از خنده میمیرم.تصور کنید”هی حاج آقا” خیلی خنده داره خدا وکیلی)و آقای قدیانی(اگه دچار سو تفاهم شدن) عذر خواهی میکنم.
    خنده امانم نمیده.توی ماورا بودم با متن زیباتون کامنت این دوست عزیزمون… .هی

  96. gomnam124 می‌گوید:

    داداش حسین فقط یه نقطه بذارید بدونیم هستید 🙂
    اصلا خودم میذارم ببینید ما هستیم !
    .

  97. سعید و همسر محترمه می‌گوید:

    داداش حسین!
    به خاطر این نوشته من هم فردا همراه حاجیه خانم که فرزند شهید اصغر رمضانی است به وطن امروز می آییم و با یک هدیه ناقابل از شما تشکر می کنیم. خانمم همان خط دوم با جمله بابای ماست خامنه ای تا یک ربع اشک ریخت. دمت گرم به مولا.

  98. دیوونه داداشی می‌گوید:

    داداشی جونم من هنوز دارم دنبالش می گردما!

    “به امید اینکه جایزه هم داشته باشه”

  99. هاجر می‌گوید:

    داداش حسین!
    راسته میگن شما سیگاری هستی؟ یکی در بالاترین نوشته اما اگر سیگاری هم هستی، سیگار کشیدنتو عشقه. که به قول خودت در کتاب نه ده متن من مستاجر نیستم، داری با کشیدن سیگار آمریکایی محصول آمریکا را آتیش می زنی!!

  100. gomnam124 می‌گوید:

    ستاره های عزیز خدانگهدار .
    التماس دعا .
    . 🙂

  101. مهاجری می‌گوید:

    شرط می بندم نصف این کامنتا رو خودت واسه خودت می زاری. عقده ای. با این نظر خان باجی فهمیدم که این هم خودتی.

  102. خان باجی می‌گوید:

    این بالاترینیها حرف مفت زیاد میزنن . ما باید حواسمون باشه که به این لاطائلات دامن نزنیم

  103. طاهره فتاحی می‌گوید:

    فردا وطن امروز چه خبر میشه.
    میگم فردا برید استادیوم دوازده هزار نفری بهتره 😉 …

  104. خان باجی می‌گوید:

    جناب مهاجری چطوره روی شرافت نداشته ات شرط ببنیدیم ؟

  105. خان باجی می‌گوید:

    چناب مهاجری اونی که استاد توئه شاگرد من بوده . اگر دنبال این هستی که اینجا کسی بخواد در دفاع از خودش بگه ( این آدرس خان باجی و این همه ایملش کور خوندی بچه جون ) .

  106. gomnam124 می‌گوید:

    به مهاجری :
    واقعا شما از مغز استفاده نمیکنید !؟میگفتنا ، من باور نمیکردم !
    یعنی ساعت نظرا ، متن ، و … براتون مفهومی نداره.
    و با خان باجی موافقم ، چطوره روی شرافت نداشته ات شرط ببنیدیم ؟

    داداش حسین اگه دوست ندارید تایید نکنید .

  107. طاهره فتاحی می‌گوید:

    چرا چرند میگی مهاجری؟
    گیریم کامنتا رو خودش میذاره.این آدمایی که الان آنلاین هسنتد هم خودشه.نکنه رفته توی کافی نت نشسته نصفه شبی.این چرندیات مال وقتی بود که اینجا یه وبلاگ یه ماهه بود نه حالا…
    تو فقط به یه سوال جواب بده:جمهوری اسلامی کی سقوط میکنه؟
    در ضمن غلط کردید بیشمارید…

  108. صبا می‌گوید:

    حاج حسین قدیانی٬می بینم که امشب غریبه راه دادید و کامنت های اراجیف رو تایید می کنید.دیگه اینم از خوش شانسی اراجیف نویسانه دیگه:)
    بازم خیلی خیلی ممنون از صاحب دستی که قلم زد این پست رو.دستتون درد نکنه.
    دوستان از همگی التماس دعا.
    یا علی

  109. خان باجی می‌گوید:

    حالا یادم اومد چرا جواب نمی دید ؟ تو کتاب نه ده نوشتید از کیبورد خوشتون نمی یاد
    مرگ بر کیبورد
    مرگ بر موسوی
    مرگ بر خاتمی
    مرگ بر کروبی

    آخه ما چه گناهی کردیم بابا .
    دلمون در آستانه شکستنه ها .
    اگر جواب نمی دید
    ما بریم
    شب بخیر

  110. طاهره فتاحی می‌گوید:

    این قسمتو به توضیحی بدم:”این چرندیات مال وقتی بود که اینجا یه وبلاگ یه ماهه بود نه حالا”
    منظورم این بود که اون موقع ها این احمقترین ها فکر میکردن که مدیر وبلاگ خودش کامنت میذاره ولی حالا همه چی برای اون ها هم واضح وروشنه.
    فردا صبح دوباره کسی نیاد عارض بشه که یکی گفت فلان و تخریب کرد…

  111. نسیبه می‌گوید:

    سلام به همه ستاره ها
    بفرمایید شعر حکومتی! :
    “دامن دوست به صد خون دل افتاد به دست
    به فسوسی که کند خصم رها نتوان کرد
    عارضش را به مثل ماه فلک نتوان گفت
    طاعت غیر تو در مذهب ما نتوان کرد”
    صلوات برای سلامتی حضرت “ماه” فراموشتون نشه لطفاً…
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  112. نسیبه می‌گوید:

    “دوستان در هوای صحبت یــــــــار
    زر فشانند و ما ســـــــــــــر افشانیم”
    …………………………….
    من باید برم کم کم…!

    فقط قبلش به یه پیام بازرگانی توجه کنید:(خواستم یادآوری کنم جای “سید احمد” واقعاً خالیه)
    بازدیدامروز:۸۸۳
    افراد آنلاین:۷
    بازدید کل:۵۲۳۴۰۰

  113. هدی می‌گوید:

    این دشت پر از قاصدک هایی است که خود،

    سال ها از انتظار سوخته اند…

    گفت و انتظار بکشید! ما هم منتظریم‏!

  114. امین عارفی می‌گوید:

    به نام حی سبحان

    رهبرم
    آقایم
    مال شما
    تپشهای قلب ناسورم …

    یا علی مددی

    انا مجنون‌الحسین یا ثارالله

  115. جواد می‌گوید:

    سلام
    ما که کاری انجام نمی د هیم برای عرض ادب و تشکر همین یک جمله را ارسال می کنم:
    دست شما درد نکند

  116. منتظر خورشید می‌گوید:

    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه و حفظ قائدنا امام الخامنه ای
    سلام
    داداش هنوز از دست من ناراحتی میدونم به خدا من منظور شما نبودین

  117. سید یاسین می‌گوید:

    سلام
    نامه ای به استوانه …….

  118. صالحه می‌گوید:

    سلام
    داداش چی شده زده تو کار بلند نویسی؟ به فکر چشم و چال ما نیستی؟
    شوخی کردم

  119. سید علیرضا شاهنگیان می‌گوید:

    سلام حاجی داداش
    اون وقت که کشور هیچی نداشت و اون مهندس منافق سر کار بود و همون هیچی را از رزمنده ها دریغ می کرد ، عین سگ در رفتند و اگه جام زهر اتفاق نمی افتاد ، دودمانشون نابود شده بود ، حالا که به درایت حضرت ماه کشور توانمند هست ، پس باز هم به قول داداش حسینمون ” آخ جون جنگ ” .
    حاجی ، خدا روز به روز به متنهات برکت بیشتر میده ، یکی از یکی بهتر ، مطمئناً ریشه در جوهر قلمت داره چون : ” و لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون ( آل عمران ۱۶۹) ”
    ممنون که از بسیجیهای بالا شهر هم سخن گفتی ، درسته که متاسفانه یک تعداد کمی منافق و یک تعدادی نادان ، نا آگاه و نفهم در شمال شهر رخنه کردند ولی اینجا هم (( غلط کردند که بیشمارند)) .
    در ضمن به کوری چشم تنگ نظرها ، جواب بدی ، جواب ندی عزیزی 🙂

  120. ... می‌گوید:

    ]چقدر بی ادب !
    سبک !
    ایمان به حق کلام را پخته و ادب را کامل می کنه !
    شما با ایمان هستید ؟

  121. داش سجاد می‌گوید:

    سلام داداشی .
    با اون تیکه خنگ خدا خیلی حال کردم .
    مناجاتت با آقا خیلی قشنگ بود . مثل زیارتنامه بود .
    میخوامت !

  122. ناشناس می‌گوید:

    الله اکبر

  123. حسن می‌گوید:

    جانا سخن از زبان ما می گویی ، آفرین بر داداش حسین زنده باشی .

  124. سعید می‌گوید:

    ماشاالله یه وقت کم نیاری برادر تو اگه شاعر میشدی فکر کنم دست مولوی رو با ۲۶۰۰۰ بیت از پشت میبستی!

  125. عرفان می‌گوید:

    سلام . سلام . سلام بر بهترین داداش دنیا . داداش به خدا به خدا به خدا هر حرفی که می زنی حرف دل ماهاست فقط مشکل این جاست که ما زبانمون قفله و خدا یکی مثل تو رو داده به ما که مثل بلبل حرفهای دل ما رو با آهنگ زیبا بخونی . تا چشمهای یونهایی که نمی تونن رهبر رو ببینند از حدقه در آد .
    بس که آمریکا و اسراییل مثل سگ از رهبر ما می ترسند
    ای وللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل داداشششششششششششششششششششششششششششششششششششش
    عشق = سید علی

  126. عرفان می‌گوید:

    راستی داداش جالب این جاست این دار و دسته ی خاتمی که حتی خدا رو هم قبول ندارن می خوان به ما با دینمون و دینداری و تقیدمون ضربه بزنن . مثلا یکی همین حرف هست که آره شما امام ها رو ائمه رو خامنه ای رو می پرستید اما ما فقط خدا رو قبول داریم . جالب نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خداییش بیچاره ها چه قدر خرن هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  127. عرفان می‌گوید:

    تیکه ی جدید داداش :
    دشمن ما چه قدر خرهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  128. عرفان می‌گوید:

    ” آخر کدام خری به جنگ شیر می رود؟ ”
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  129. عرفان می‌گوید:

    “اتفاقا آن روز هم، روز ۹ دی را می گویم؛ که نی ساندیس را فرو کردم در چشم تو روزه بودم و چون می خواستم تو تا فیها خالدون بسوزی، روزه ام را با “تی تاب” نظام مقدس جمهوری اسلامی باز کردم و تو ای امریکا! چون اساسی سوختی، گفتی؛ ما به عشق ساندیس آمده ایم. پس چی خیال کردی؟ ما به عشق ساندیس آمده بودیم دیگر. ما تا خدا را داریم، تو ما را از لات و عزی تحریم کن. ما تا خامنه ای را داریم، تو ما را از کدخداهای این دنیا تحریم کن. ما تا فرزندان رهبر را داریم، تو ما را از آقازاده ها تحریم کن. ما تا فلافل مسجد ارک داریم، تو ما را از مک دونالد تحریم کن. ما تا مسجد ارک را داریم، تو ما را از مسجد ضرار تحریم کن. ما تا نوای حاج منصور را داریم، تو ما را از صدای زلم زیمبو تحریم کن. ما تا حسین را داریم، تو ما را از یزید تحریم کن. ما تا کربلا را داریم، تو ما را از آمریکا تحریم کن. ما تا عاشورا را داریم، تو ما را از ۱۱ سپتامبر تحریم کن. ما تا ساندیس را داریم، تو ما را از هر ماده غذایی دیگر تحریم کن. ما تا نی ساندیس را داریم، تو ما را از هر سلاح نظامی دیگر تحریم کن. حالا کم آوردی سوت بزن!


    این رو پرینت می گیرم و می زنم به دیوار اتاقم.

  130. سلام بر حسین
    لعنت بر دشمنان ماه ما
    خیلی لذت بردم ، کولاک بود
    خدا خیرت بده

    محشر بود
    عالی بود
    ناز بود
    حرف دل بود

    عیبی نداره قسمتهایی از این مطلب را بگذارم روی وبلاگم؟

  131. دوستانه می‌گوید:

    سلام برادر ….
    خیلی زیبا اما زیاد بود…اگر کمی فاصله خطوط را بیشتر کنید گمان نکنم دیگر سر درد بگیریم …
    یا علی….

  132. حاج احمد می‌گوید:

    سلام و صلوات بر یاران، دوستان، عاشقان، عمارها، ارادتمندان خامنه ای

    خبر آمد مردی در راه است …

  133. بسیجی ماه می‌گوید:

    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه
    جانا سخن از زبان ما میگویی
    داداش خدایی قلمت معرکست حرف نداری
    راستی ستاره ها گوش کنید صدای سوت میاد
    تعجیل درفرج آقا صلوات

  134. عماریون می‌گوید:

    با سلام خدمت شما همرزم گرامی

    این عمار

    سایت عماریون شروع به کار کرد منتظر حضور گرم شما هستیم

    یا علی

    ammariyon.ir

  135. آذرخش می‌گوید:

    سلام
    دیشب که همه کامنت ها بی جواب موند.
    ببینیم امروز کی می تونه طلسم رو بشکنه.
    آی اگه سیداحمد اینجا بووود!!!

  136. بسم سلام

    آخ جون چقدر زیبا بود ،
    دلمون حسابی تنگ شده بود برا نوشته ای به اندازه درست یک صفحه کامل “وطن امروز” ،
    چی می تونم بگم بجز

    اللهم احفظ جمیع الکواکب تحت ضل قمره الی ظهور الشمس(عج)!
    خدا حفظت کنه داداش آسمونی .
    *********************************

    لینک همین مطلب در “وطن امروز”

    http://www.vatanemrooz.ir/1389/5/13/VatanEmrooz/476/Page/10/

  137. افسر جوان می‌گوید:

    سلام و خدا قوت
    “هر انکه با خدا باشد خدا بااوست”
    “خیمه حسین در زمانه ما بیت رهبری است”. اخوی این جمله ی شما چه فرقی می کنه با اینکه من بگم حق مع علی که علی دوران ما خامنه ایست.که در جواب سوالم قبلا گفتید که نگم بهتره.شما عشق دارید ما نداریم.برادر نقل عشق است گرچه من هیچ وقت قانع نشدم ولی به خاطر شبهه ناک بودن دیگه اون شعار رو به کار نیمبردم که دیدم خودتون هم مصداقی از اون رو به کاربردید گرچه همه ی نوشته ها تون د راین حده یعنی عشقیه.
    من به غیر از دوبار قیلی نظری در نوشته هاتون ندادم.نقطه قوت داره که هر وقت دلم میگیره زود یاد این سایت می افتم ولی نقطه ضعف هم داره که مانع از این میشه زیاد تعریف و تمجید کنم.قبلا یه اطلاع رسانی کرده بودم در مورد برخی افراد جامعه اسلامی .اقا دیگه به کنگره ما پیام نمیده.شما غم این رو درک نمی کنید چون نمی بینید بر سر تشکلی که اقا چقدر دوستش داشت چه بلایی دارن میارن.امروز دیدم دارن پول بیت المال رو به خاطر لج بازی حیف و میل میکنند سینه ام تنگ شد.جایی برای گفتن حرفامون نداریم..اومدیم نوشتتون رو که خوندم باز شارژ شدم.انگیزه گرفتم برم دوباره شفاف سازی کنم.اخ که دلم چقد ر جنگ میخواد .آخ که دلم سخت تنگه برا شهادت.که تو این زمانه شهادت اسان تر از زنده ماندن است.بنویس برادر برای حضرت ماه .بنویس
    من خودم بچه اردبیلی ام.به راستی که بنویس از زبان ما”ابالفضل علمدار خامنه ای نگهدار”…
    یا علی و حق مع علی که علی دوران ما خامنه ایست علی دوران ما تاج سر ماست.سرور ماست.

  138. مسعودساس می‌گوید:

    به قول دیوونه داداشی:
    سکوووووووووووووووتت رو عشقه
    شادی روح امام(ره) و شهدا و سلامتی مقام معظم رهبری صلوات

  139. بی دل می‌گوید:

    سلام داداش حسین…
    وای که چقدر دلمون برای خوندن در مدح ماه .اونم با قلم ولایتی شما تنگ شده بود…
    الهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای واهلک عدوهم اجمعین…آمین.

  140. ya zeinab می‌گوید:

    “شهادت را نمی توان تحریم کرد” …. خیلی عالی بود این جمله! خداقوت داداش!

  141. زهرا رمضانپور می‌گوید:

    سلام.
    روز به خیر.
    آقای قدیانی، بهتون می گن مغرور شدید. انصافاً راست می گن. امّا درست نمی گن! شما مغرور شدید و اگه هر کس دیگه ای هم جای شما بود مغرور می شد. شما حق دارید. شما مغرور نشید کی مغرور بشه؟ من؟!!! من(منظورم منِ نوعیه) که هیچ کاری نکردم که رهبرم بهم افتخار کنه.
    آهای تویی که ادّعا می کنی که حاج حسین مغرور شده و این بده و باید به خدا پناه ببره(البتّه همیشه، همه مون باید به خدا پناه ببریم، این بد که نیست هیچ، عالی هم هست. امّا) تویی که اینطور گستاخانه حرف می زنی، یک لحظه خودتو بذار جای آقای قدیانی. نمی خوام بشمرم ایشون چیا دارن و چیکارا کردن که خودت خوب می دونی. امّا من و تو چی؟ چی داریم؟ چی کار کردیم؟ حتّی یک بار یه لبخند کوچولو رو لب مولامون امام خامنه ای ننشوندیم. یک بار کاری نکردیم که با افتخار بهمون بگه طیب الله انفسکم. ولی حاج حسین…
    انتظار داری مغرور نشه. پس بذار بهت بگم اتّفاقاً اگه مغرور نشه خیلی بده. اگه مغرور نشه یعنی خیلی بی احساسه و الکی دم از عبّاس می زنه.
    اگه بخوام بگم آقای قدیانی با هر متنشون چیکار کردن که باید دو برابر همین متنشون بنویسم! این مغرور شدن نداره؟
    برادر من، شما نگران خودت باش.
    آقای قدیانی، بعد از خوندن این متنتون چنان احساس افتخاری بهم دست داد که تمام قد ایستادم و با افتخار به افتخار شما و قلمتون دست زدم و برای سلامتی و موفّقیّتتون صلوات فرستادم. «مقصّر مالک نبود، تقصیر عمّار بود» متنیه که جواب همۀ دشمنان و دشمنانی که ادّعای دوستی می کنند و جز نقد ستارگان حضرت ماه عرضۀ کار دیگه ای ندارن رو برای همیشه داد. حالا هی بیان بگن چرا عکستو گنده گذاشتی رو وبلاگت و من خواب باباتو دیدم که گفته بردار!، چرا مغرور شدی، چرا در گنجه بازه، چرا دم گربه درازه و … از اینجور خزعبلات.
    دم شما گرم. متنتون خیلی طولانی بود، ولی من از خوندنش نه خسته شدم، نه سرگیجه و سر درد گرفتم و نه … تازه وقتی تموم شد حسرت خوردم که چرا تموم شد. برا همین دوباره از اوّل خوندم تا آخر.
    خسته نباشید.

  142. م می‌گوید:

    عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دلم گرفته پس آقا کجاس
    من پای این نوشته ها اشک ریختم
    خدا خون سرخ بابا اکبر رو برات حفظ کنه

  143. مرتضی می‌گوید:

    هزار هزار تبارک الله
    هزار هزار احسنت
    هزار هزار مرحبا
    هزار هزار خسته نباشید
    هزار هزار خدا قوت
    هزار هزار دمت گرم
    هزار هزار ایول الله
    هزار هزار ناز نفست

    فکر کنم بعد از نوشتن این دلنوشته دور از جون پس افتادی، ما که تو چند مرحله خوندیم. واقعا خسته نباشی بسیجی.

  144. سپیده دم می‌گوید:

    سلام جناب قدیانی…
    خدا خیرتون بده …
    کامل این متنو تو وطن امروز میخونم اینطوری که شما مینویسید سخته خوندن

  145. سالک مبارز می‌گوید:

    سلام چقدردلم تنگ شده برای نشست شبانه با ستاره ها برام دعا کنید این روزا باز سرم شلوغه شروع کلاسام ووبرنامه ریزی برای بچه ها یه کوچولو وقتمو گرفته اما داداش خوشحالم که بازهم خدا لطف کرد وتونستم برگردم پیش شما ستاره ها خدا شما بسیجی هارو حفظ کند برای حضرت ماه ان شاالله که از یاران با وفای حضرت خورشید باشید گرچه داداش منو قابل نمی دونن اما اصولامن نوکرشم تا دم دربهشت…
    یاحق

  146. عارفه می‌گوید:

    ســــــــلام
    امریکا هیچ غلطی نمی تونه بکنه فقط کارش سوت زدنه 🙂
    این جمله خیلی جالب بود: (اصلا همین سوت را تحریم کن)
    تحریم اثر ندارد
    در آخر غــــــــلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــط کردید بی شمارید

  147. یزنب می‌گوید:

    امیدوارم خدا خون پدر شهیدت رو هر روز بیشتر از قبل تو قلمت جاری کنه!

  148. امین می‌گوید:

    سلام سلام سلام
    هر چی حرف تو دل ما بود داداش حسین به بهترین وجه ممکن زد
    به خدا خیلی سالاری داداش جون
    …………………………………
    یا علی

  149. یک لباس شخصی موتورسوار ریشوی بسیجی می‌گوید:

    ســـــلامتی همه دشمنان ضدولایت فقیه صـــــــــــــــلـــــــــــوات!

    اللـــــــــــــهم صــــــــــــــل عـــــــــلی مــــــــحمد و عــــــــــــــــلی مــــــــــــحمد

  150. پریسا می‌گوید:

    ای خامنه ای ای بابای بی کسان
    ای کوثر مدام و ای ندای ارکیان
    با حنجره ی زلال خود باز بگو
    قصه ی شب و شفق موعود که او
    می ایدت اخر ای ماه ما غم مخور
    می نمایاندت رخ عیان غم مخور
    اینجا تو هزازان هزار عمار داری
    این همه بلال و مالک و سلمان داری
    بیا و برای ما ستارگان گرد تو ای حضرت اقا!
    سخن بگو به خدا دلمان تنگ شده برایت بابا!

  151. امیر خان می‌گوید:

    بازم رفتی ریکاوری؟؟

    چطوری یا نه؟؟

  152. پیام فضلی می‌گوید:

    #«سیدسراج الدین موسوی» کیست؟
    #افشای حلقه وصل برادران مصطفوی با جریان فتنه؛
    مدتی است که برخی تحرکات در بیت حضرت امام خمینی(ره)
    اتفاق می افتد که آغشته به فعالیت های سیاسی کاملا جهت دار می باشد!
    # سراج الدین موسوی مسئولیت هماهنگی علمای قم با “میرحسین” را بر عهده داشت.
    #http://khomeynism.persianblog.ir/post/611/

  153. س.ع می‌گوید:

    مولای من ریش تو سفید می شود ودل من ریش

    پدر بزرگ من ۱۵ سالی از شما بزرگتر است ولی
    شما پیر تر شده ای

    چهره ات هر روز شکسته تر می شود
    و هر خط چهره ات یک تیغ بر قلب پر احساس من می زند
    و چشمه چشمه خون از گودی چشمان من می کشد که تنها مرهم دردش لبخندهایی است که تو از قاب تصویر
    حواله می کنی
    شب های بی خوابی ام ، صورتم را به ماه صورتت می چسبانم و عطر یاس وجودت را استشمام می کنم
    و این عطر چون افیونی برای تمام دردهای وجودم مرا به مستی و سپس به خواب دیدن ستاره هایت می بَرَد.

    می دانم ؛
    چهره ات شکسته شد، آن زمان که دسته گل های عاشقانه منافقین با جمله های دلبرانه گفتگوی تمدن ها
    به ربان های سبز آذین شد و هدیه شد به دست های دشمنان گرگ صفتی
    که هنوز از چنگ هایشان می چکد قطره قطره خون پاک جوان مردانمان

    نفرین به آنانی که در آسیاب دشمنی هایشان، به محاسن جوانت، رنگ سفید پاشیدند
    نفرین نفرین و نفرین به نفهمی ها و کج فهمی ها و شیطنت های این شیطان پرستان

    چهره ات شکسته شد
    ولیکن
    غمی نیســــــــــــــــــــــــــــــــــت

    روزی از خطوط چهره ات احوال دلت را پرسیدم ؟ سکوت کرد

    آقای من
    مولای من
    غم مخور دگر
    که این دل پرمهرت دگر، اندازه یک سر سوزن جایی برای غم دگر ندارد،
    جانان من
    مهتاب من
    رحمی اگر بر دلت نیست بر دلبستگانت رحمی کن که بار دگر ، درد دلت را با مولایت بشنود اینبار دگر سر بر ندارد از آن سجده ای که به نماز تو اقتدا کرده است

    راستش را بخواهی موی سر ماهم در این ۸ ماه به پیری رفت اما نه برای غم انقلاب و خون شهیدان و رای مردم و آشوب عده ای نادان
    نــــه
    بلکه از غم تنهایی تو ما به درک غم تنهایی مولایمان علی رسیدیم و
    به دردهای مولایم و اینکه درد دلش را با چاه های مدینه می زد و می گفت از : شدت تنهایی هایش در مدینه
    و شب های بی امن مدینه
    و سکوت خانه بی فاطمه
    و فرزندان صبور فاطمه
    و مردمان بی مروت مدینه
    و روزهای داغ و نخلستان های بی آب ولی قد کشیده ی مدینه
    و شمشیرهای از نیام کشیده
    و چشم های خون گرفته ی جاهلان مدینه
    و طعنه ها و کنایه های جاهلانه ی مردم بی مروت مدینه
    و …
    همان لحظه بود که دست شد و خاک و سر ما.

    درد تنهایی مولایم چنان ضربتی بر کمر تاریخ زد که از دردش هنوز، تاریخ نای ایستادن روی پای خود را ندارد ؛ نه نایش را و نه رویش را.

    غافلان به ما می گویند که چرا به سید خامنه ای، علی می گویید ؟
    می گویم : علی نیســــــــــــت ؟

    اگر نیست چرا این منافقان نقاب بسته، رهایش نمی کنند؟
    اگر نیست چرا هر چه تیر کینه است،پ سینه او را نشانه گرفته ؟
    زهر شمشیر این خوارج برای خون کی به چله نشسته ؟
    اگر نیست شکستن شیشه ها ، از سر کشیدن چادرها، پاره کردن حنجره ها ، هله هله کردن ها برای چیست؟
    محمل بستن روی شتر جمل برای مقابله با کیست ؟
    تنهایی اش از برای چیست ؟

    آری تو راست می گویی ؛
    سید علی ، مولایم علی نیست
    ولی حتم دارم
    مالک علی است ،
    مالک دل و ورد دعا و سرمه ی دیده علی است.

    جانم به فدایش

  154. ya zeinab می‌گوید:

    عجب نوشته ای بود داداش حسین! قلب شارون رو متوقف کردی!!
    «آریل شارون» دیشب مرد!

  155. خان باجی می‌گوید:

    سلام علیکم
    چند روز بود میخواستم یه چیزی بگم نمی دونم چرا هی نمی شد! الان میگم :
    شب نیمه شعبان دلمون هوای خیابون گردی و دیدن چراغونیهای شهر رو کرده بود . سوار ماشین شدیمو به اتفاق همسرگرامی و فینگیلی رفتیم .
    چند از هموطنان بختیاری با زدن روی طبل و دمیدن در سورنا ( از همونهایی که در سریال بربره بود ) و پایکوبی به شیوه بختیاری ها و همینطور چند تا جوون که پشت لبشون تازه سبز شده بود با دود کردن اسپند و با دادن شیرینی و ساندیس خیابون رو بند آورده بودن و انصافا چه حال خوبی داشت . همه شاد بودن . یه شور و شعف سرتاپای مردم رو گرفته بود . برق شادی تو چشماشون موج میزد . امید قلبشون رو پر کرده بود . و چشم هاشون دو دو میزد برای انتظار کشیدن و دیدن حضرت خورشید .
    اون تا جوون جلوی ماشین ما رو هم گرفتن . شیشه رو دادم پایین و سه تا شیرینی و دو تا ساندیس بهمون داد.
    منتها ساندیس ها (نی) نداشت .
    صداش کردم گفتم برادر ! بیا ما این ساندیس ها رو نمی خوریم
    گفت : چرا خواهر ؟
    گفتم : مگه نمی دونی از نه دی به این طرف این نی بود که به ساندیس شرافت داد .
    گفت : آها از اون لحاظ ؟( فهمیدم که آقا بی جهت نگفتن که نی ساندیستون معروف شده ). چون طرف در جریان بود .
    گفت : شرمنده خواهر نی نداره . اما الان درستش میکنم
    به رفیقش گفت ایمان بپر نی ساندیس بگیر بیا
    گفتم : حالا این ساندیس خوردن داره اما چرا یه دونه کم دادی به ما ؟ ما که سه نفریم ؟؟؟
    با خودم گفتم ما که نه دی ساندیس نخوردیم عوضش اینجا تلافی میکنیم .
    و در آخر
    به انتظار حضرت خورشید نباید نشست به انتظار خورشید باید ایستاد
    یاحق

  156. بسم سلام

    داداش حسین فقط خواستم بگم دارم کیف میکنم. دمت گرم
    از صبح تا حالا این چـــــــهارمیــن بار هست که متن رو می خونم … فقط کیف می کنم … کیف
    اصلا هم سردرد یا سرگیجه نمیگیرم فقـــــط وقتی به آخرش میرسم می گم : حیف تموم شد …
    خیلی باصفایی داداش…
    دمت گرم

  157. بسم سلام

    داداش حسین فقط خواستم بگم دارم کیف میکنم. دمت گرم
    از صبح تا حالا این چـــــــهارمیــن بار هست که متن رو می خونم … فقط کیف می کنم … کیف
    یه بار هم از رو وطن امروز خوندمش
    اصلا هم سردرد یا سرگیجه نمیگیرم فقـــــط وقتی به آخرش میرسم می گم : حیف تموم شد …
    خیلی باصفایی داداش…
    دمت گرم

  158. خط شکن می‌گوید:

    داداش چند روزی بود که زیاد حال نمی کردم با نوشته هات . ببخشید ها رک می گم . من عاشق متن های انقلابی و با لحن حماسی ام . با این یکی کلی کیف کردم. خدا خیرت بده .
    کیف می کنم که از موضع اقتدار می نویسی .

    یا حق

  159. آیه می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    من که این نوشته شما که دیروز مژده شو دادید از روی سایت بهم نمیچسبید گذاشتم امروز از تو “وطن امروز” بخونم
    یک صفحه کامل محششششششششششششششششششششششششششششششششششر بود.
    هزار هزار تبارک الله
    هزار هزار احسنت
    هزار هزار مرحبا
    هزار هزار خسته نباشید
    هزار هزار خدا قوت
    هزار هزار دمت گرم
    هزار هزار ایول الله
    هزار هزار ناز نفست

  160. خان باجی می‌گوید:

    ترور ناکام احمدی نژاد در همدان

    فرد مهاجم به خودرو همراهان رئیس‌جمهور دستگیر شد.

    به گزارش خبرآنلاین، پس از انفجار یک نارنجک در نزدیکی یکی از خودروهای همراه رئیس‌جمهور در سفر به همدان، اعلام شد که فرد مهاجم دستگیر شده است.

    صبح امروز محمود احمدی‌نژاد به همراه جمعی از وزرایش عازم همدان شده بود که یک نارنجک دستی در کنار خودرو خبرنگاران همراه تیم رئیس‌جمهور منفجر شد. این انفجار با صدا و دود بسیار همراه بود اما تا کنون از تلفات و یا مجروحین این حادثه خبری منتشر نشده است.

    گفتنی است خودرو رئیس‌جمهور حدود ۱۰۰ متر جلوتر از خودرو مورد حمله بود و هیچ آسیبی به احمدی‌نزاد نرسیده است. او تا دقایقی دیگر در ورزشکاه قدس همدان در جمع مردم این استان سخنرانی خواهد کرد.
    لینک خبر :
    http://iusnews.ir/?pageid=113490

  161. mahsa110 می‌گوید:

    بی نظیر بود

    ایشالا خود خدا جواب اینهمه خوبیهات را بده داداش حسین

    برای عاقبت بخیری داداش حسین خوبم صلوات محمدی پسند

    دست خدا بر سر ما خامنه ای —– دست تو در دست خدا خامنه ای
    ما همه سرباز توایم خامنه ای—– گوش به فرمان توایم خامنه ای

    سلامتی و ابرومندی رهبر عزیزمون صلوات محمدی پسند
    ای امام زمان (ع) ای سید و مولای ما دعا کن برای اقای ما.

  162. صفایی‌نژاد می‌گوید:

    چه فراز زیبایی:
    تو ای امریکا! چون اساسی سوختی، گفتی؛ ما به عشق ساندیس آمده ایم. پس چی خیال کردی؟ ما به عشق ساندیس آمده بودیم دیگر. ما تا خدا را داریم، تو ما را از لات و عزی تحریم کن. ما تا خامنه ای را داریم، تو ما را از کدخداهای این دنیا تحریم کن. ما تا فرزندان رهبر را داریم، تو ما را از آقازاده ها تحریم کن. ما تا فلافل مسجد ارک داریم، تو ما را از مک دونالد تحریم کن. ما تا مسجد ارک را داریم، تو ما را از مسجد ضرار تحریم کن. ما تا نوای حاج منصور را داریم، تو ما را از صدای زلم زیمبو تحریم کن. ما تا حسین را داریم، تو ما را از یزید تحریم کن. ما تا کربلا را داریم، تو ما را از آمریکا تحریم کن. ما تا عاشورا را داریم، تو ما را از ۱۱ سپتامبر تحریم کن. ما تا ساندیس را داریم، تو ما را از هر ماده غذایی دیگر تحریم کن. ما تا نی ساندیس را داریم، تو ما را از هر سلاح نظامی دیگر تحریم کن. حالا کم آوردی سوت بزن!

  163. mahsa110 می‌گوید:

    خامنه ای عشق مایی

    خدایا خیلی مواظب سلامتی اقامون باش
    خدایا جون من و بگیر بذار به جون اقامون

    خدایا جون من که ارزشی تو این هستی نداره اما خامنه ای امید همه پابرهنگان و مظلومان عالمه

  164. بی.سیم.چی می‌گوید:

    ************************
    ************************
    ************************
    ************************
    زیارت قبول برادر حسین

    برگشته ام با درد دلی با امام زمان…..
    خوشحال می شوم بیایی….
    شهادت سرنوشتت…..

    ///از شما باید خواست حس بودن را به هنگام غیبت خورشید که چگونه می شود بود ولی خورشید را ندید . همچو خفاش که سرمست غرور است ز بودن در شب………///

    ************************
    ************************
    ************************
    ************************

  165. ق می‌گوید:

    دیدار وبلاگ نویسان با حجت الاسلام جهانشانی (طلبه ی سیرجانی)

    زمان : پنج شنبه ۱۴ / ۵ / ۱۳۸۹ از ساعت ۱۶

    مکان: شهرری – حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) – درب شرقی – درب شماره ی ۷

    حجت السلام جهانشاهی.شغل:طلبه.جرم:عدالت خواهی و مبارزه با فساد و زمین خواری.نوع اعتراض:حرکت از سوی سیرجان به طرف تهران با پای پیاده.محکوم به ۳ ماه و یک روز حبس قطعی توسط دادگاه ویژه روحانیت.بعد از ۵۰ روز به دستور مقام معظم رهبری آزاد میشود….

    تحرکات اعتراض آمیز ادامه پیدا میکند.دادگاه ویژه روحانیت شیراز این بار او به ۲۳ ماه و ۱۵ روز حبس و ۳۰ هزار تومان جریمه نقدی و ۳ سال ممنوع الورود شدن به سیرجان محکوم میکند.بعد از تحمل ۸ ماه و ۱۰ روز حبس برای بار دوم به دستور مقام معظم رهبری و با پیام شفاهی«شَکَرَ الله مَساعیکَ» آزاد میشود….

    داش حسین شما هم میای ؟؟؟؟؟؟

  166. جاهد می‌گوید:

    سلام برادر . یک خبر داغ در مورد نقض کپی رایت بازهم در چین و ارتباط مستقیم اوم به اونیکی سر فتنه یعنی موسوی گذاشتم توی وبم .

    جالبه.

    http://bahane.persianblog.ir/page/16
    http://bahane.persianblog.ir/page/16
    http://bahane.persianblog.ir/page/16

  167. نسیبه می‌گوید:

    سلام جناب قدیانی
    یه خبر خوب دارم براتون….خودم که دارم بال در میآرم،
    گفتم دل ستاره ها هم شاد بشه.
    امروز جناب دکتر احمدی نژاد مهمون شهر ما بودن(دیشب هم گفتم)
    از اوایل هفته آقای….تماس میگرفتن با افراد سرشناس شهر و به طور خاص تلاش میکردن ازشون بخوان(یا بهتربگم متقاعدشون کنن) که تجمع هایی رو تدارک ببینن-از اقشار مختلف- تا اسماً!(رسماً شو متعاقباً عرض میکنم)دیدار داشته باشن با آقای رئیس جمهور.
    که با نکته سنجی و دقت یکی از مُعتمدین شهر(که از جامونده های قافله جنگ هستن و بگذریم که چه روزگار سختی رو میگذرونن)معلوم شد این تدارکات برای سخنرانی اسفندیاره!!!!
    با روشن شدن موضوع هــــــــــیچ کس تدارک این تشکُل ها رو به عهده نگرفت و نهایتاً آقای مشائی که زودتر از رئیس جمهور اومده بودن،با به سنگ خوردنه تیرهاشون، دیشب قبل از آمدن جناب دکتر احمدی نژاد برگشتن تهران!!!
    دلم نیومد شــــــــــــــــــــــــــــــــــادیمو تقسیم نکنم.
    شادی ارواح مطهر شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــاهـــــــــــدان شهــــــــــــیدمـان وسلامتی حضرت “آقــــــا” صلوات

  168. عشقی می‌گوید:

    سلام داداش !با این جمله که نوشتی (رهبرم ما روزه می گیریم به عشق شما. نماز می خوانیم به عشق شما. شهید می شویم به عشق شما.. قرآن ناطق علی است و ولایت فقیه، اساسی ترین قانون اساسی ماست)
    معنای ولایت فقیه را به طور کامل وروشن بیان کردی قلمت همیشه در پناه حضرت ابوالفضل العباس (ع )

  169. Hamid می‌گوید:

    کم آوردی سوت بزن! اصلا همین سوت را تحریم کن. ما اینجا چیزی که زیاد داریم حنجره است و من هنوز هم کودکی گستاخ و بازیگوش هستم که از گلوی شریعتی، “سوتک” ساخته ام و دارم در آن می دمم تا پریشان کنم خواب تو را.
    واقعا معرکه بود!!!

  170. خان باجی می‌گوید:

    ترور احمدی نژاد تکذیب شد

    یک مسؤول دفتر امور رسانه های نهاد ریاست جمهوری، شایعه ترور محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور در سفر به همدان را تکذیب کرد.
    به گزارش مشرق، این مسؤول که نام وی فاش نشده است در گفت وگو با خبرگزاری فرانسه، تأکید کرد: شایعه ای که پایگاه “خبرآنلاین” آن را منتشر کرده است، تکذیب می شود و احمدی نژاد در همدان، هدف هیچ حمله ای قرار نگرفته است.
    همچنین شبکه تلویزیونی پرس تی وی به نقل از یک منبع در دفتر امور رسانه های ریاست جمهوری، هر گونه تعرض به احمدی نژاد و هیئت همراه وی در سفر به همدان با نارنجک دستی را تکذیب کرد.
    پایگاه خبرآنلاین امروز با انتشار خبری اعلام کرد یک نارنجک دستی کنار یکی از خودروهای همراه رئیس جمهور در سفر امروز وی به همدان منفجر شده است. خودروی مزبور مینی بوسی بوده که خبرنگاران را با خود حمل می کرده است.
    خبرگزاری فارس نیز با انتشار خبری تاکید کرده بود انفجار یک نارنجک دست‌ساز در مسیر استقبال از رئیس‌جمهوری در همدان واکنش غیرتمندانه مردم این شهر را در پی داشته است.
    این گزارش می افزاید: پس از عبور گروه اسکورت رئیس‌جمهوری، فردی اقدام به پرتاب یک نارنجک دست‌ساز به سمت مسیر تردد ماشین‌های پشت سر گروه اسکورت کرد که توجه‌ها را به خود معطوف کرد. برپایه این گزارش، این انفجار موجب اذیت و آزار تعدادی از هموطنان مان که در مسیر استقبال از احمدی‌نژاد قرار گرفته بودند، ‌شد. این اقدام تفرقه انگیز با شعار ” مرگ بر منافق ” هموطنانمان روبه رو شد. همچنین فرد پرتاب کننده نارنجک از سوی عوامل امنیتی بازداشت شده است.
    خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) نیز ضمن تأیید خبر این انفجار، سلاح استفاده شده در این انفجار را “ترقه” ذکر کرده است.
    خبرگزاری انگلیسی رویترز نیز به نقل از یک منبع در ریاست جمهوری، ادعا کرده است که چند نفر بر اثر پرتاب و انفجار نارنجک دستی بسوی احمدی نژاد، مجروح شده اند.
    شبکه تلویزیونی العربیه نیز به نقل از منابعی در نهاد ریاست جمهوری که به نام آنها اشاره ای نکرده است مدعی شده بود یک نفر با نارنجک دستی به خودروهای هیئت همراه احمدی نژاد در همدان حمله کرد که چند مجروح بر جای گذاشت اما شخص حمله کننده بلافاصله دستگیر شد.
    العربیه افزوده است: نارنجک دستی پرتاب شده به خودرویی برخورد کرده که حامل خبرنگاران همراه احمدی نژاد بوده است.

  171. فدایی سید علی می‌گوید:

    منم دلم برا آقا یه ذره شده!
    کی میشه دوباره ۱۹ دی بشه برم پابوسش.
    خدایا تا انقلاب مهدی آقای ما، مولای ما،سرور ما،همه ی وجود ما را نگه دار.
    آمین یا رب العالمین

  172. mahsa110 می‌گوید:

    قسمتی از وصیت نامه ی روح خدا

    ملت ما بلکه ملتهای اسلامی و مستضعفان جهان مفتخرند به اینکه دشمنان آنان که دشمنان خدای بزرگ و قرآن کریم و اسلام عزیزند، درندگانی هستند که از هیچ جنایت و خیانتی برای مقاصد شوم جنایتکارانه خود دست نمی کشند وبرای رسیدن به ریاست و مطامع پست خود دوست و دشمن را نمی شناسند.

    و درراس آنان امریکا این تروریست بالذات دولتی است که سرتاسر جهان را به آتش کشیده و هم پیمان او صهیونیست جهانی است که برای رسیدن به مطامع خود جنایاتی مرتکب می شود که قلمها از نوشتن و زبانها از گفتن آن شرم دارند؛ و خیال ابلهانه “اسرائیل بزرگ “! آنان را به هر جنایتی می کشاند. وملتهای اسلامی و مستضعفان جهان مفتخرند که دشمنان آنها حسین اردنی این جنایت پیشه دوره گرد،
    و حسن و حسنی مبارک هم آخور با اسرائیل جنایتکارند و در راه خدمت به امریکا و اسرائیل از هیچ خیانتی به ملتهای خود رویگردان نیستند. و ما مفتخریم که دشمن ما صدام عفلقی است که دوست ودشمن او را به جنایتکاری و نقض حقوق بین المللی و حقوق بشر می شناسند وهمه می دانند که خیانتکاری او به ملت مظلوم عراق و شیخ نشینان خلیج ، کمتر ازخیانت به ملت ایران نباشد. و ما و ملتهای مظلوم دنیا مفتخریم که رسانه های گروهی و دستگاههای تبلیغات جهانی ، ما و همه مظلومان جهان را به هر جنایت و خیانتی که ابرقدرتهای جنایتکار دستور می دهند متهم می کنند.

    کدام افتخار بالاتر و والاتراز اینکه امریکا با همه ادعاهایش و همه ساز و برگهای جنگی اش و آنهمه دولتهای سرسپرده اش و به دست داشتن ثروتهای بی پایان ملتهای مظلوم عقب افتاده و در دست داشتن تمام رسانه های گروهی ، در مقابل ملت غیور ایران و کشور حضرت بقیه الله – ارواحنا لمقدمه الفدا – آنچنان وامانده و رسوا شده است که نمی داند به که متوسل شود! و رو به هر کس می کند جواب رد می شنود!و این نیست جز به مددهای غیبی حضرت باری تعالی – جلت عظمته – که ملتهارا بویژه ملت ایران اسلامی را بیدار نموده و از ظلمات ستمشاهی به نور اسلام هدایت نموده .

    روح منی خمینی — بت شکنی خمینی

  173. mahsa110 می‌گوید:

    با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل خدا ازخدمت خواهران و برادران مرخص ، و به سوی جایگاه ابدی سفر می کنم . و به دعای خیر شما احتیاج مبرم دارم . و از خدای رحمان و رحیم می خواهم که عذرم را در کوتاهی خدمت و قصور و تقصیر بپذیرد.

    سد آهنین ملت خللی حاصل نخواهد شد که خدمتگزاران بالا و والاتر درخدمتند، والله نگهدار این ملت و مظلومان جهان است .

    والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین و رحمه الله و برکاته

    ۲۶ بهمن ۱۳۶۱ / ۱ جمادی الاولی ۱۴۰۳

    روح الله الموسوی الخمینی

    داداش حسین هروقت این جملات پایانی وصیت نامه امام را میخونم میخوام دیوونه شم

    “با دلی آرام

    و قلبی مطمئن

    و روحی شاد

    و ضمیری امیدوار به فضل خدا

    ازخدمت خواهران و برادران مرخص میشوم”

    امام خمینی فراتر از این جهان بود
    درود و سلام و رحمت خدا بر خمینی و جد پاکش

  174. کوثر می‌گوید:

    سلام از یک نیمه بسیجی دوران جنگ که یک مفدار در آن زمان بود و بوی شهدا را حس کرد ، به شما بسیجیهای باشعور زمان حال : حالا که اینطوره رو ما هم حساب کنید در رکاب شما و رهبرعزیمان هستیم انشاءا..

  175. ناشناس می‌گوید:

    خداوکیلی آخر جراتی که کامنتهات تاییدیه

  176. mahsa110 می‌گوید:

    این قسمت از وصیت نامه روح خدا قابل توجه نویسندگان و گویندگان و روشنفکران اصلاح طلب(فساد طلب)

    وصیت من به نویسندگان و گویندگان و روشنفکران و اشکالتراشان وصاحب عقدگان آن است که به جای آنکه وقت خود را در خلاف مسیرجمهوری اسلامی صرف کنید و هرچه توان دارید در بدبینی و بدخواهی وبدگویی از مجلس و دولت و سایر خدمتگزاران به کار برید، و با این عمل کشورخود را به سوی ابرقدرتها سوق دهید، با خدای خود یک شب خلوت کنید و اگربه خداوند عقیده ندارید با وجدان خود خلوت کنید و انگیزه باطنی خود را که بسیار می شود خود انسانها از آن بیخبرند بررسی کنید،

    ببینید آیا با کدام معیار و باچه انصاف خون این جوانان قلم قلم شده را در جبهه ها و در شهرها نادیده می گیرید و با ملتی که می خواهد از زیر بار ستمگران و غارتگران خارجی وداخلی خارج شود و استقلال و آزادی را با جان خود و فرزندان عزیز خود به دست آورده و با فداکاری می خواهد آن را حفظ کند، به جنگ اعصاب برخاسته اید و به اختلاف انگیزی و توطئه های خائنانه دامن می زنید و راه را برای مستکبران و ستمگران باز می کنید.
    آیا بهتر نیست که با فکر و قلم و بیان خوددولت و مجلس و ملت را راهنمایی برای حفظ میهن خود نمایید؟ آیا سزاوارنیست که به این ملت مظلوم محروم کمک کنید و با یاری خود حکومت اسلامی را استقرار دهید؟
    آیا این مجلس و رئیس جمهور و دولت و قوه قضایی را ازآنچه در زمان رژیم سابق بود بدتر می دانید؟
    آیا از یاد برده اید ستمهایی که آن رژیم لعنتی بر این ملت مظلوم بی پناه روا می داشت ؟ آیا نمی دانید که کشوراسلامی در آن زمان یک پایگاه نظامی برای امریکا بود و با آن عمل یک مستعمره می کردند و از مجلس تا دولت و قوای نظامی در قبضه آنان بود ومستشاران و صنعتگران و متخصصان آنان با این ملت و ذخائر آن چه می کردند؟
    آیا اشاعه فحشا در سراسر کشور و مراکز فساد، از عشرتکده ها و قمارخانه ها ومیخانه ها و مغازه های مشروب فروشی و سینماها و دیگر مراکز که هر یک برای تباه کردن نسل جوان عاملی بزرگ بود، از خاطرتان محو شده ؟ آیا رسانه های گروهی و مجلات سراسر فسادانگیز و روزنامه های آن رژیم را به دست فراموشی سپرده اید؟ و اکنون که از آن بازارهای فساد اثری نیست ،

    قابل توجه اقای میر و اقای اکبر رفسنجانی و عفت خانوم و..که گاهی اشک میریزن برای..

    برای آنکه درچند دادگاه ، یا چند جوان که شاید اکثر از گروههای منحرف نفوذ کرده و برای بدنام نمودن اسلام و جمهوری اسلامی کارهای انحرافی انجام می دهند، و کشتن عده ای که مفسد فی الارض هستند و قیام بر ضد اسلام و جمهوری اسلامی می کنند شما را به فریاد درآورده ، و با کسانی که با صراحت اسلام را محکوم می کنند و بر ضد آن قیام مسلحانه یا قیام با قلم و زبان که اسفناکتر از قیام مسلحانه است ، نموده اند پیوند می کنید و دست برادری می دهید؛ و آنان را که خداوندمهدورالدم فرموده نور چشم می خوانید، و در کنار بازیگرانی که فاجعه چهارده اسفند را برپا کردند و جوانان بیگناه را با ضرب و شتم کوبیدند نشسته وتماشاگر معرکه می شوید، یک عمل اسلامی و اخلاقی است !

    و عمل دولت و قوه قضاییه که معاندین و منحرفین و ملحدین را به جزای اعمال خویش می رسانند، شما را به فریاد درآورده و داد مظلومیت می زنید؟

  177. تازه وارد می‌گوید:

    سلام.
    متن آخر فوق فوق العاده بود!
    نمی دونم احساسم رو چه جوری می تونم بگم در اوج حال و هوای معنوی(تف به ریا) آدم رو به خنده وا می دارید.
    قدر جوهر خون بابا اکبر رو بدونید(که الحمدلله می دونید)
    اجرکم عند الله
    نفستون حق،قلمتون پر شور
    یا علی

  178. نسیبه می‌گوید:

    خــــــــــــــــان باجی عزیز
    خواستم بگم ما که تو خیابونامون انفجار ندیدیم!!!!!!!!!!!!!!
    حالا شما از راه دور چی دیدید نمیدونم
    که دیدم تکذیب کردید.

  179. علی می‌گوید:

    انتظار داشتم لااقل یکی از بچه های فلافل خور کوچه مسجد ارک به مسخره کردن فرزندان شهدا در این سریال فاصله ها اعتراض کند که …

  180. عارفه می‌گوید:

    ســـــــلام
    http://iusnews.ir/?pageid=113504 ترور احمدی نژاد تکذیب شد

  181. سید می‌گوید:

    احسنت
    طیب الله انفاسکم
    دست مریزاد
    من یکی که نتونستم یه نفس متن رو بخونم چند بار رفتم و اومدم تا تموم شد .
    دمت گرم
    سرافراز و سربلند و سلامت باشی هم خودت هم خونوادت.
    وان یکاد خواندیم و بر فراز کردیم

  182. عارفه می‌گوید:

    http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=1263173
    هیجان خبرساز یک جوان همدانی

  183. داداش علی می‌گوید:

    لبیک یا حسین

  184. نورالزهراء می‌گوید:

    ماشالله به این چونه ِنه ببخشید قلم.
    میگما این همه آدم اینجا کامنت میذاریم چرا یه بار هم که شده به این فکر نکردیم که خودمون جمع بشیم برای شهدای فتنه اخیر مراسم بگیریم. همه چیزش هم پای خودمون چند سال دیگه میخوایم منتظر صداو سیما و مجلس و … بمونیم.
    آقای قدیانی بهش فکر کنید.

  185. نسیبه می‌گوید:

    سلام

    یاد سال پیش افتادم یهو
    نمیدونم چرا؟!

    چقد اذیت میشدیم از دست مطبوعاتی های سبز!که” وطن امروز” رو از دکه هاشون بیرون نمیذاشتن که جلو چشم مردم نباشه برا خرید….
    چقد حرص میخوردیم…
    نامه پشت نامه
    یادش نـــه بخیر!!!
    چه روزای سخت وبدی بود اون روزای سال هشتاد و اشک.

  186. حوری می‌گوید:

    یک مطلب جالب دارم ……………………..

  187. نورالزهراء می‌گوید:

    ما منتظریم تا محرم گردد
    هنگامه امتحان میسر گردد
    ما میدانیم و تیغ و حلقوم شما
    یک مو ز سر علی اگر کم گردد

  188. روضه گرد می‌گوید:

    به احترام نگارش این متن از جایم بلند میشوم و برایت یک کف مرتب صلوات میفرستم و دعایت میکنم …

    نفس قلمت چاق …

    ما آینه ایم و با همه یک روییم –
    ما عیب و هنر به پیش رو می گوییم –
    ما خط چپ و راست نخواندیم درست ؛
    هرکس به ره “علی” رود با اوییم …
    (حاج علی انسانی)

  189. خان باجی می‌گوید:

    سلام
    اولا از کامنت نسیبه در مورد مشایی خیلی خوشحال شدم به خدا دلم خیلی خنک شد. دستت درد نکنه .
    نسیبه جون در مورد ترور و تکذیبش مقصر من نیستم منم به چند تا رسانه مورد وقوق اعتماد کرده بودم . وقتی برای بار دوم سر زدم ببینم در مورد ترور توضیحات بیشتری هست یا نه ؟ دیدم که اونها هم تکذیب کردن بنابراین و به حسب وظیفه باید منم این کارو میکردم .
    من بی تقصیرم به خدا
    .
    .
    خب حاج آقا انشاالله امروز طلسم سکوت قراره بشکنه دیگه ؟؟ حالا چرا سکوت آخه ؟ کسی چیزی گفته ؟ آدرس بدید یه احوالی ازش بپرسیم .عکسشو بدید پاره میکنیم خب ! ( نیشخند)
    راستی لطفا به وب سایتتون بگید با من شوخلوخ نکنه . خطا داده میگه : تند تند دیدگاهتان را ننویسید .خطای ورد پرس
    منتظر پاسختون هستیما .
    مامانم خدا بیامرز به این دختر ترشیده ها میگفتن : تا وقتی نازت خریدار داره ناز بفروش .
    دیگه شما هم انقدر ناز نکنید دیگه بابا ( نیشخند)

  190. خان باجی می‌گوید:

    اصلاحیه
    مورد وثوق

  191. آنچنان مهم نیست می‌گوید:

    سلام

    “”” سفیانی “”” را خیلی خوب اومدی. حال کردم.

    مثل اینکه کاملا تو جریانی.

    یا علی…

  192. علیرضا کیانی می‌گوید:

    سلام حاج حسین قدیانی
    مطلبت منطقی. استوار مثل خودت. تو دل برو مثل خودت و از سر اخلاص احساس شد…
    اجرکم عندالله…

    دل ما لک زده واسه اون نوشته های آسمونیت از جبهه ها… یاد جاده اهواز -خرمشهر… بازی درازیها… یاد نفس داغ ترکشها نمی کنی…
    اگه متنی واسه شهدا نوشتی… ما رو هم دعا کن داداش…
    یا حق

  193. علیرضا کیانی می‌گوید:

    ما هم یه شوخی بکنیم؟

    آقا گشنمون شد وقتی این تیکه رو خوندیم…
    “ما تا فلافل مسجد ارک داریم، تو ما را از مک دونالد تحریم کن.”

  194. مرتضی سبحانی می‌گوید:

    حال کردم با این جمله که “آری، دشمن جمهوری اسلامی، خر است” ! …

  195. محمد حسن موحدی همانی که عشقش شهدت در راه خامنه ای است می‌گوید:

    سلام داش حسین!
    من افتخارم اینه که تو بیت رهبری شبای محرم غذا میدم به عشاق حضرت ماه!
    بیادر خدمتت باشیم!
    نمی دونم چرا غذای بیت رهبری با همه ی غذاها فرق داره اصلا یه بوو عطر دیگه ای داره!
    هیچ غذایی برای من غذای بیت رهبری نمی شود

  196. سلام

    خداقوت

    ماشاالله … چقدر طولانی … دست‌مریزاد …

    الحق که قلمتون بی‌نظیره …

    آقا جان! ما قرآن را هم به عشق شما می خوانیم. ما اجازه نمی دهیم قرآن باز هم روی نیزه رود. قرآن ناطق، علی است و ولایت فقیه، اساسی ترین قانون اساسی ماست. ما مسجد ارک می رویم، به عشق شما. بهشت زهرا می رویم، به عشق شما. ساندیس نظام را نوش جان می کنیم، به عشق شما. نی ساندیس را در چشم دشمن فرو می کنیم، به عشق شما. ۹ دی را “یوم الله” می کنیم، به عشق شما. راهپیمایی حکومتی می رویم، به عشق شما. با اتوبوس نظام به این راهپیمایی می رویم، به عشق شما. ما حتی اگر فقط برای خوردن غذای امام حسین به بیت رهبری برویم، شرف دارد در مصاحبه با بی بی سی، وطن فروشی کنیم.

    دلم برای آقا تنگ شده … و دلم برای عباس(ع) … و دلم برای ارباب … برای کربلا …

    التماس دعا
    یاعلی

  197. دوباره سلام

    از شما و همه خوانندگان دعوت می‌شود بخوانید:

    پشت پرده‌های آشکار شده درباره مرد خاکستری اصلاحات …

    منتظریم

  198. ya zeinab می‌گوید:

    مشائی: باید “مکتب ایران” را معرفی کنیم نه “مکتب اسلام” را!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    به ولله این مشایی… داره رو مخمون رژه میره!

  199. منتظر خورشید می‌گوید:

    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه و حفظ قائدنا امام الخامنه ای
    بنده خدا ها حق دارند باور نکنند این همه نظر و بازدید کننده را در یک سایت میخوام به همه سبزی ها بگم حالا دیدید غلط کردید بی شمارید راسته مهاجری اسم تو ما را یاد آن شیر خر خورده هوسران انداخت
    واجب شد یک لعنت برایتان بفرستیم لعن الی عدوک یا علی
    مخالفین و دشمنان سید علی

  200. ترگل می‌گوید:

    باز از این ساندیسه گفتن بابا نمی گین یکی اینجا نخورده دلش می خواد ؟؟
    من ساندیس حکومتی میخوام

  201. ترگل می‌گوید:

    من حسین قدیانی ام باز دارم برای خودم کامنت می زارم آخ جون
    چه حالی می ده

  202. ترگل می‌گوید:

    اااا اگه من حسین قدیانی باشم پس مکه هم رفتم آخ جون

  203. ترگل می‌گوید:

    ای اون هایی که وبلاگ دارین راحت میرین توی وبلاگتون می چرخین
    خیلی نامردین
    بابا نمی گین وبلاگ من ترکیده ؟؟؟
    خوب من ناراحتم همدردی کنین همگی وبلاگاتون رو پر بدین

  204. فاران(نه وبلاگ فاران) می‌گوید:

    وصیت نامه پدرتون نقل به معنا بود یا مضمون؟چقدر نوای قلمتون شبیه همدیگه ست.شادی روح شهدا برای سلامتی سید علی صلوات

  205. ترگل می‌گوید:

    همه چیزو تحریم می کنن جز لوازم آرایشی
    چی می شد اون فرهنگ برهنگیشون رو هم تحریم کنن

  206. رحیل می‌گوید:

    آقا جان! بتها قد کشیده اند. کار تبر ابراهیم نیست. با تبر ابراهیم فقط می توان بت شکست، بتگر و مجسمه ساز را باید با ذوالفقار علی ادب کرد…
    حال کردم به مولا. خدا خیرت بده.
    با سر درد و دل گشنه تا تهش رو خوندم.چه می کنه این داداش حسین.
    التماس دعا

  207. میثم می‌گوید:

    حاجی خیلی باهات حال کردم .دمت گرم .
    خوب درکت میکنم راجع به دل شکستت .قوت دادی به دل شکسته ما

  208. رحیل می‌گوید:

    لبیک یا خامنه ای
    دلم برای دیدنت چه شاعرانه لک زده بلور قلب کوچکم ز دوریت ترک زده

  209. چیز نیوز می‌گوید:

    سلام به همه قطعه ۲۶ ها مخصوصا دادش حسین خودم

    با مطلب

    ابراز نگرانی موسوی برای کرم‌های بی‌گناه!

    به روزم . امیدوارم خوشتون بیاد .
    نظر فراموش نشه

  210. ح.ق می‌گوید:

    سلام
    بازم آپم میایین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  211. عشقی می‌گوید:

    سلام داداش ، به علی شناختم من به خدا قسم خدارا
    کلامت را عشق است :الگوی ما در پرستش خدا، در حریت، در عبادت، خامنه ای است.
    جهت اقرار به ولایت فقیه(آیت الله خامنه ای ) وسلامتی ستارگان ایشان منجمله داداش حسین صلوات
    اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
    اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
    اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم
    اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم

  212. یکی از پروانه ها می‌گوید:

    سلام داداش ، به علی شناختم من به خدا قسم خدارا
    کلامت را عشق است :الگوی ما در پرستش خدا، در حریت، در عبادت، خامنه ای است.
    جهت اقرار به ولایت فقیه(آیت الله خامنه ای ) وسلامتی ستارگان ایشان منجمله داداش حسین صلوات
    اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
    اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
    اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم
    اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
    اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم

  213. مهدی محمدی می‌گوید:

    بسم الله
    خدا قوت حسین آقا
    اولین بار بود که به وبلاگتون سر میزدم اما واقعا لذت بردم…. فقط یه دعا می کنم: انشاء الله در رکاب سید علی با هم شهید بشیم
    یا زهرا

  214. راهی می‌گوید:

    بسیار عالی . یه سری اینجا بزنین … منتظرم
    http://mianeinmasir.blogfa.com/post-105.aspx

  215. سجاد می‌گوید:

    با سلام خدمت حاجی جون. خیلی طولانی بود ولی بیشتر از اون عالی.

  216. تلنگرخانه می‌گوید:

    و سلام ما را به اماممان برسان برادر حسین…

    تو نزدیک تری به نور.
    دل ما شاید سیاه تر از این حرفها باشد که دعوت بشود برای ملاقات نور.

    تو را به جان ستاره ها سلامم را برسان و بگو پائین شهری ای هست که اگر شهرتی ندارد تا جلودار مبارزه در خط ولایت باشد ولی می تواند استخوانهایش را در گونی بریزد برای سنگرسازی…

    تو را به خدا قسم.
    به شهید قسم.
    تو را به حضرت ماه قسم.
    سلامم را برسان.

  217. سجاد می‌گوید:

    چند روزی است “آقا” سخن نگفته با ما. چند روزی است با ما سخن نگفته بابا. هوایی شده این دل. دل ما هوس نور کرده است.
    یه بیت شعر هم از حضرت حافظ که من میخوام برای حضرت ماه استفاده کنم:

    ” تو را نادیدن ما غم نباشد …………. که در خیلت به از ما کم نباشد “

  218. تلنگرخانه می‌گوید:

    تو را قسم به شهید
    قسم به حماسه
    قسم به خون

    برسان سلام ما را که دوریم ز نور.

  219. دیوونه داداشی می‌گوید:

    دلم برات تنگ شده ، داداشی جووووووووووووونم…………………………..

  220. روح الله می‌گوید:

    سلام
    یه نکته از این برادر کوچک: آقا چند وقت پیش فرمودند: أین عمار ممکنه یه روز بخوان بگن: أین مالک؟ . آماده هستیم برای اون روز؟ مالکی که ترسی از شهادت نداشت و از آنطرف تا مولا گفت مالک برگرد. ایشان برگشت از دم خیمه ی آن ملعون، آیا اماده ایم؟ توی صلوات شعبانیه میگه المتقدم و المتاخر هردو تو خاکی اند فقط اونی که همراهه تو راهه.

  221. زینب می‌گوید:

    دلم برای ماه مبارک تنگ شده. ماه مهمانی خدا بودنش به کنار… منتظر سفره های ساده بیت رهبری ام. هرچند طعم نان و پنیر و مرغش را نمی چشیم، اما جمال نورانی ماه را در تلویزیون دیدن هم، لذتی دارد… لذتی بیشتر از همه روزه گرفتن ها و احیاها و جوشن کبیر خواندن ها…

  222. forasalkhair می‌گوید:

    سلام اخوی
    خدا قوت
    چند باری اومدم متن رو بخونم اما کلمات از ذهنم فرار می کردند از بس خسته بودم
    اما بالاخره خوندمش و باور کنید که خستگیم در رفت
    دست شما درد نکنه
    ممنون که در دفاع از ولایت سرشناس و سر بلندید
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  223. دانشجو می‌گوید:

    “ما حتی اگر فقط برای خوردن غذای امام حسین به بیت رهبری برویم، شرف دارد در مصاحبه با بی بی سی، وطن فروشی کنیم.”
    جسارتا قیاس بی ربطی کردید چون خوردن لجن های کنار جوی خیابون شهرهای ایران هم به وطن فروشی شرف دارد . غذای بیت رهبری که طعام بهشتی است.

  224. زینب می‌گوید:

    سلام.
    کتاب نه ده صحه ۷۷ چاپ پنجم سه خط مونده به آخر آیه ۱۳ بقره رو اشتباهه. اولش با “اذا قیل لهم” شروع میشه نه “اذا لقوا الذین”
    آیه ۱۵ رو هم نمی دونم چرا ننوشتین؟!
    چون آیه قرآن بود خواستم نذکر بدم که درست بشه انشاءالله.
    حق یارتون.

  225. دیوونه داداشی می‌گوید:

    سلام بر حسین*
    سلام بر حسین*
    سلام بر حسین*
    سلام بر حسین*
    سلام بر حسین*
    سلام بر حسین*
    سلام بر حسین*
    سلام بر حسین*
    سلام بر حسین*
    سلام بر حسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسین*

  226. زهیر می‌گوید:

    حسین جون دستت درد نکنه اما شرمنده. سالبه به انتفاع موضوع غلطه بلکه سالبه به انتفاء موضوع درست است از ریشه ن ف ی و به معنای نفی و نبودن موضوع است نه از ریشه ن ف ع و به معنای نفع. شرمنده که تذکر دادم

  227. یه منتظر می‌گوید:

    گدایی بی نوا هستم که رو کردم به درگاهت
    به روی این گدای بی نوا بگشا در خود را
    غلام خویش را هرگز نمی رانی ز درگاهت
    علی کی می فرستد جای دیگرقنبر خود را

  228. سیده می‌گوید:

    .
    .
    .
    دشمن دارد ما را از آروزی مان می ترساند!
    .
    .
    .

  229. کمیل می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی نه سلام داداشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلی خیلی خیلی خیلی عالی بود. حرف دلمون رو زدی .ما همه ۲۶ ها عاشق ماه هستیم عاشق سید علی.
    ما به رهبرمون می نازیم چون رهبر ما یار صاحب الزمان است.
    ما به رهبرمون می نازیم به صورت درخشنده ی هم چو ماهش.
    ما نا خود آگاه اشکامون سرازیر می شه( از بس که شاد می شیم)و قلبمون می زنه وقتی آقا رو از تلویزیون می بینیم نمی دونم اگه آقا رو از نزدیک ببینم چی کار می کنیم ولی اینو میدونم “ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند “و”وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد”………………………………
    وقتی کوچیکتر بودم تعجب میکردم از گریه کسایی که به حضور امام می رفتن و نمی فهمیدم چرا و چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟با هر حرف امام ناله می زدن وگریه می کردن …………………اما حالا می فهمم چون اونا عاشق ولایت بودن چون حالا خودم هم فدایی سید علی هستم(هر چند لیاقت نداریم) و به قول دادشی دلمون لک زده برای صدای قشنگ آرام بخششون .ممنونم داداشی ممنون از شما و از ۲۶ ی ها از کبوتر از دیونه داداشی از آذرخش از امیر علی از امین از….
    یا علی.

  230. آذرخش می‌گوید:

    سلام
    من فقط موندم اینجا شما بیاین سک سک کنم و برم.

  231. سپیده دم می‌گوید:

    ما تا کربلا را داریم، تو ما را از آمریکا تحریم کن…

    خوبی خوندن این مطلب از روزنامه این که میشه با صدای بلند بعضی قسمتاشو خوند تا
    بقیه اعضای خانواده هم بشنون و به نویسنده اش خدا قوت بگن…

  232. محمد ابراهیم می‌گوید:

    سلام داداش
    خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوب می نویسی
    آمّا..
    یه کم متن رو کوتاه تر کن منظورم اینه که جملات تکراری را حذف کن متنت تبدیل شده به انبوهی از جملات تکراری
    خیلی حیف است حرفای به این قشنگی به خاطر تکرار زیاد در پست های مختلف ضایع بشه
    کوتاهی متن تأثیرش را بالاتر نمی برد؟
    باز هم می گم خییییییییییییییییییییییییییلی خوب می نویسی
    عاششششششششششششششششششق نوشته هاتم

  233. امین می‌گوید:

    الله اکبر الله اکبر الله اکبر

  234. عشقی می‌گوید:

    سلام!
    ساعت : ۱۲:۳۶
    تعداد افراد آنلاین : ۳۷

  235. masoud می‌گوید:

    سلام

  236. خادم الشهدا می‌گوید:

    سلام داداش حاجی.
    خوبین انشاالله؟
    داداش خداییش با هر بار خوندن این پست مطالب جدیدتری دستگیرمون میشه.
    انشاالله با دعای خیر این همه ستاره همیشه در خط ولایت استوار و ثابت قدم باشی داداش.

  237. سالک مبارز می‌گوید:

    سلام
    نصف شب همه بخیر
    به قول هپلی عزیزهییییییییی…

  238. مجاهد می‌گوید:

    آخه جوجه بسیجیه بی ادب، تویی که دو روزه شده عاشق پس فردا هم با یه تشر میشی فارق چه جور جورئت میکنی به رهبر بگی خامنه ای مگه ایشون پسر خالته که با این لحن ایشون رو خطاب میکنی اگر واقعا عاشقی، اینو بدون تمام عشاق نام معشوقشون رو با تمام احترام به زبان می آوردند. این که نشد به اسم عشق و عاشقی تمام حریم هارو درید، نبینم دیگه و گرنه دفعه بعد فیلتر یا حک
    تمام

  239. عشقی می‌گوید:

    سلام!
    به نظر من شما ادبیات مدح ماه را احیا کردی ! ادبیات بسیج را احیا کردی ! حرف های بسیج را داشتند می کشتند. امدی و مداویشان کردی…

  240. ساقیانه می‌گوید:

    سراپا اگر زرد و پژمرده ایم
    ولی دل به پاییز نسپرده ایم

    التماس دعا حاج آقا

  241. صبا می‌گوید:

    سلام حاج حسین قدیانی
    میگم این پست یه حال و هوای دیگه ای داره میگی نه!
    ما تندرو ترین بسیجیان تاریخ هستیم. صبر و حال و حوصله هم نداریم. قاطی کنیم، بد قاطی می کنیم.
    کاش مث کلاس چهارم که معلم مجبورمون کرد آیه الکرسی رو حفظ کنیم الان یه نفر منو مجبور می کرد این پست شما رو حفظ کنم از بس که با صفاست.

  242. دیوونه داداشی می‌گوید:

    داداشی جونم اینهمه سلام ، یه جواب سلام نداشت؟!!!

  243. ن.خ می‌گوید:

    سید احمد کجایی داداش؟بیا بشکن روزه سکوت داداشمون رو.

  244. عشقی می‌گوید:

    سلام
    …………………………………………………………………………………………………….
    ببخشید ! مجاهد با شما بود ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  245. طاهره فتاحی می‌گوید:

    اه اه اه.این یارو مجاهد دیگه کیه.برو بگیر بخواب بچه.دیر وقته.خجالت نمیکشی این حرفا رو میزنی؟
    اگه مردی و می خوای جهاد کنی برو بالاترین رو هک کن.برو سایت های کثیف ضد انقلابو هک کن.اگه تو مجاهدی حاج حسین هم ژنراله.
    در ضمن هک صحیحه…

  246. محمد می‌گوید:

    به مجاهد!
    برادر! تو به داداش حسین حسودی می کنی و لاغیر و الا همه می دانند آقا خودشان چقدر نوشته های حسین قدیانی را دوست دارند و چقدر “نه ده” را و به داداش حسین هم گفته اند: این نی ساندیس شما هم خیلی معروف شده ها.
    و اما غلط می کنی آن تهدید را مطرح کردی. آی پی اش را چک کن داداش. به حامد اشعری بگو.

  247. عشقی می‌گوید:

    سلام!
    اندک اندک جمع مستان می رند ها…یه چیزی بگین!

  248. آذرخش می‌گوید:

    جناب مجاهد عزیز
    همینقدر که هک رو می نویسی حک برات کافیه.
    ایول

  249. خادم الشهدا می‌گوید:

    داداش این دیوونه داداشی حرف منم زد دیگه.
    داداش یادتون که نرفته،من هنوز فراموش نکردم.
    خداییش میدونم سخته این همه جواب سلام بدین،اما یه بار برای همیشه.

  250. ن.خ می‌گوید:

    به به مجاهد.دوستان یک کلمه از مادر عروس بشنوین.

  251. بسم سلام

    به مجاهد!
    شما اول برو ببین هک رو چجوری می نویسن بعد بیا .
    الحسود لا یسود … نترکی از زور حسادت هااا .

  252. میثم شاید حامد می‌گوید:

    سلام
    خدا قوت

    داداش حسین یکی از متنهات رو که توی قطعه ۲۶ خونده بودی و لینکش رو دادی دارم…و زیاد گوشش میکنم
    کاس این متن رو هم میخوندی و لینکش رو میدادی
    خوندن یه چیزه….شنیدن یه چیزه دیگه

    لطفا حاجی جون

    یا علی

  253. سیده می‌گوید:

    .
    .
    طولانی بود؟؟!
    هر ۱۸۳ نظر تایید شده رو هم خوندم! حرفــــــــــــــــــی بود!!؟؟؟؟
    .
    .
    تو اگر توانستی یک شعار مثل این بیاوری
    ابا الفضل علمدار * خامنه ای نگهدار
    .
    .

  254. alefba می‌گوید:

    دیگه دارم قاطی میکنما
    داداش تایید نکن اینارو
    همچین……………..

  255. سالک مبارز می‌گوید:

    بچه ها یه سوال چرا این همه زود از کوره در میرید؟؟؟؟
    حالا گیریم یه رهگذری یه حرف مفتی زده شما چرا اتو دستش میدید؟؟؟

  256. معصومه سادات می‌گوید:

    متنتون عالی بود کسی هست اینجا در مورد سعید سیرجانی چیزی بدونه؟

  257. مجاهد می‌گوید:

    حسین قدیانی! خیلی خری. چرا نظرم را تایید کردی؟ می خواهی به همه هوادرانت بگویم تو چند دست کت و شلوار هاکوپیان داری اما یک عده دارند از گرسنگی می میرند؟ هک یا حک، می کنم تو را عوضی.

  258. طاهره فتاحی می‌گوید:

    مجاهد تو مسئول کدوم قبرستونی که تهدید به فیلتر میکنی؟
    برو جوجه.برو با بزرگترت بیا…

  259. معصومه سادات می‌گوید:

    متنتون جالب وعالی بود کسی هست اینجا در مورد سعید سیرجانی چیزی بدونه؟

  260. forasalkhair می‌گوید:

    سلام ستاره ها
    این همه جواب این مجاهدو میدین فکر میکنه خبریه
    هر کی به ستاره ها مخصوصا داداش حسین بچه بسیجی ها حرق بی ربط بزنه حکایتش میشه حکایت کسی که خاکستر به آسمون می پاشه فکر میکنه چهره خورشیدو میتونه سیاه کنه
    این حرفا اصلا ارزش نداره خون خودتون رو براش کثیف کنین
    راستی سلام اخوی
    جواب سلام واجب نیست آیا؟

  261. صنوبر و خواهر کوچک می‌گوید:

    داداش حسین! یا نظر این مجاهد را تایید نکن یا با قلمت بزن تو دهنش. اصلا به این یارو چه ربطی داره داداش ما چند دست کت و شلوار داره؟ چی بود مارکش؟ آهان هاکوپیانو می گم.

  262. آذرخش می‌گوید:

    به مجاهد
    حالا داره که داره. می تونه پول در میاره. می تونی پول در بیار. در ضمن اگه کسی خوب می پوشه و می خوره دلیل نمی شه بذاره بقیه از گرسنگی بمیرن.
    بشین بابا حال نداریم

  263. طاهره فتاحی می‌گوید:

    اگر صلاح دیدید عمومی کنید حاج حسین.
    تا حالا شعارهای خامنه ای خمینی دیگر است,وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد,اباالفضل علمدار خامنه ای نگه دار دادی؟
    اگه ندادی که منافقی.اگر هم دادی که حرمت شکنی. 😀

  264. سالک مبارز می‌گوید:

    بچه ها لطفا کمی صبر و حوصله به خرج بدید اول بی اعتنایی…
    مرحله ی اول نهی از منکر…
    نشد میریم مرحله ی دوم تذکر…اگه نشد بقیه رو تک تک می گم.

  265. مریم نوری می‌گوید:

    سلام دست مریزاد قلمتان فوق العاده است
    با این تیکه اش خیلی حال کردم
    اینجا برای هر پروانه ای که گرد شمع ولایت می گردد، یک حرف در می آورند اما جناب عمار! این را بدان که ما داعیه نداریم عماریم اما ما هم جز علی کسی را نداریم. ما فقط یک ماه می شناسیم و آن خامنه ای است و ولایت پذیری ما عاشقانه است. ما عقل را تعطیل نکرده ایم، مقصر گوش ماست که بدهکار اراجیف نیست. ما با هیچ زخم زبانی، چه از طرف دوست، چه از ناحیه دشمن، این نماد “زیارت ناحیه” را رها نمی کنیم. این حضرت سید علی را رها نمی کنیم. بدبختی، “دشمن” هم این روزها برای ما موحد شده! و به ما می گوید؛ چرا خامنه ای را با خدا اشتباه گرفته اید؟!
    معر که است خدا روح پدر بزرگوارتان را قرین رحمت کند

  266. خادم الشهدا می‌گوید:

    وای که چقدر ترسیدیم از تهدید این مجاهد. وای مامانم اینا.
    اول اینکه جوجه تویی که هنوز از راه نرسیده اسم به این بزرگی رو داری یدک میکشی،این اسم برات بزرگه.
    دوما: حالا داداش اعلام کرد که نظر منتقدین رو هم تایید میکنم شما چرا حول ورت داشت که زود ابراز وجود کنی؟
    اگه نمیدونی بدون که با تایید کردن این کامنت و جواب ندادن باید همه چیز دستگیرت شده باشه.

  267. به مجاهد !

    معلوم شد علاوه بر نوشته های داداش به تیپش هم حسودیت میشه
    به کوری چشم تو ،قطعه ۲۶ داداش حسین ، میعادگاه پابرهنگان است که دفتر آنرا بچه های مظلوم شهد ، ایثارگران ، آزادگان و جانبازان ا از اول تا آخر اضا کرده اند
    ضمنا تو هم
    اشتباه اومدی ، یونجه هااا اونطرفه

  268. آذرخش می‌گوید:

    صنوبر عزیز
    آخه داداش حسین خودش داره برای خودش کامنت می ذاره. دیگه فرصت نداره بهش جواب بده.
    بعضی ها که مجاهدت می کنن فکر کنم تو مدرسه تیزهوشان درس خوندن. والا.

  269. امین می‌گوید:

    سلام عزیز
    بابا به خدا اون نظر قبلی که گفتم هام د هولت حرف بدی نیست که شما حذفش کردید
    معنیش یه جورایی تو مایه های درگیرتم و تو نختم و این حرفاست
    هام=هستم
    د=توی
    هولت=فکرت،خیالت
    به هر حال صلاح مملکت خویش خسروان دانند
    ما که خیلی مخلصتیم.این نظرو هم اگه صلاح نمی دونید تایید نکنید
    یا علی

  270. طاهره فتاحی می‌گوید:

    بی تربیت.ادبت رو هم دیدیم.
    برو بالا سرتو بخون.دشمن جمهوری اسلامی خره با تو.
    تو طرفدار خامنه ای هستی؟نه به خدا.تو دشمنی.
    تو اگه طرفدار کروبی هم بودی خود شیخ بیسواد خفه ات میکرد.
    گفتم که جوجه برو بگیر بخواب…

  271. خان باجی می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی
    کیف احوال ؟
    من نمی دونستم شما آذری هستیدا والا از اول میگفتم سالامنلیکیم همشهری ( نیشخند)
    جدا این سکوتتون شده برام یه معما ؟
    و اما ..
    و اما ..
    این جناب مجاهد هم که مدعی ادب از آب در اومد .. اما نمی دونم چرا یه دوست وبلاگی رو با این لحن زشت و سخیف خطاب کرد ؟ خب لابد ادب مرد به زدولت اوست در مورد ایشون زیادی مصداق پیدا میکنه .
    عاشق نیست نمی فهمه حال شما رو حاج حسین آقا !!!
    ولی ای کاش عاشق بود تا میتونست بفهمه دو تا عاشق و معشوق نگاهشونه که با هم حرف میزنه . یعنی بینشون هیچی نیست هیچی . نام و عنوان و القاب برای دو تا عاشق و معشوق معنی نداره .
    و باز هم اما …
    تو فیلتر و حک میکنی ؟؟؟
    آخ آخ دیدی چی شد ؟ از ترس تو بدن مومیایی شده فرعون داره تو گور می لرزده .
    منتظریم ببینم دیگه چه غلط هایی بلدی بکنی (!)
    ضمنا بار آخرت باشه با سفسطه گری خودتو به رهبر می چسبونی که دیگری رو از سکه بندازی . اینو هیچ وقت فراموش نکن ( کورخوندی )

  272. ن.خ می‌گوید:

    مجاهد تا چشمت درآد.یه دست از اون کت و شلوارهای هاکوپیان بالای ۲ میلیون رو منو همسرم بهش دادیم.حرفیه؟

  273. forasalkhair می‌گوید:

    ببخشید هاکوپیانو با چه “ه” ای می نویسن؟///
    من چرا اینقدر گشنمه؟
    پول غذای من توی کت و شلوار بقیه چی کار میکنه؟
    من که راضی ام
    گشنگی هم عالمی داره برای خودش

  274. خان باجی می‌گوید:

    جناب مجاهد نکنه شما جز اون دسته از کسانی هستی که داری از گرسنگی میمیری ؟

  275. س.ع می‌گوید:

    چه زیبا، این ستاره را چید ؛ از تو تا خدا عشق بود و با خدا تا یاد تو هست عشق هست

  276. خادم الشهدا می‌گوید:

    احتمالا این جناب به اصطلاح مجاهد اگه از داداش جوابشو نگرفت اما با این همه کامنت ستاره ها حساب کار دستش اومده که ترجیح داد سکوت کنه.

  277. یکی از پروانه ها می‌گوید:

    سلام داداش این ای قصه قصه قصه را که دیدم یاد سمفونی مورچه ها افتادم راستی کی این کتابت تمام میشه ؟خسته نباشی برادر اجرکم عندالله کسی در میعاد چی ؟آی قصه قصه قصه، نون و پنیر و پسته؛ آمریکا و اسرائیل ما را تهدید به جنگ کرده. عیبی ندارد. ما می گوییم؛ آخ جون، جنگ! خرخره آمریکا را می جویم و اجازه نمی دهیم یک مو فقط یک مو ز سر علی کم گردد. قصه تمام! کلا همین دو سه خط بود؛ کلاغ بی بی سی نرسید به خانه اش!

  278. lمحمد می‌گوید:

    درود بر فرمانده
    با (تمسخر موسوی در سایتهای سبز) به روزم.

    http://mohammadalavy.blogfa.com/

  279. خان باجی می‌گوید:

    به این مجاهد بی سواد بگید جورئت رو اینجوری ( جرات ) می نویسن

  280. خادم الشهدا می‌گوید:

    واقعا جواب ابلهان خاموشیست.(میخواستم تو کامنت قبلیم این رو بگم اما ترجیح دادم حرمتش رو نگه دارم)
    بچه سوسول بی ادب تو اگه ادعای ولایی شدنت میشه پس بیخود میکنی اینطور صحبت کنی؟

  281. ali می‌گوید:

    سلام دوستان. من که نفهمیدم اینجا چه خبره فکر کنم همه در گفتمان دینی هستیم. جو صمیمی دارین خوشم اوومد موفق باشین بچه ها

  282. صنوبر و خواهر کوچک می‌گوید:

    من فامیل داداش حسین هستم. خانه داداش حسین اجاره ای و فقط ۴۵ متر است و همین چند روز پیش ولله داداش حسین یک پیشنهاد ۲۰ میلیون تومانی از بعضی ها را رد کرد. همانها که داداش علیه شان در پست “دکتر! نگذار متن ما را به تو وتو کنند” مطلب نوشت. داداش حسین! تو را به روح بابا اکبر این نظر را تایید کن و تایید کن که داری با سیلی صورت خودت را سرخ نگه می داری. تایید کن که آقا به تو چی گفت. بگو این حرفها را.

  283. خادم الشهدا می‌گوید:

    تا کور شود هرانکه را نتوان دید.
    چیه؟ حرفت اینه که چرا خودت کت و شلوار هاکوپیان نداری؟
    آقاجان دارندگی و برازندگی.حرفی هست؟

  284. آذرخش می‌گوید:

    بچه ها فکر کنم مجاهد پوکید.

  285. forasalkhair می‌گوید:

    من فکر می کنم ما همه اسیر صحنه آرایی اخوی شدیم
    ایشون نه اینکه دچار کمبود تعریف و ارادت بچه ها شده بودن این مجاهدو فرستادن روحیه حماسی ما بیدار بشه
    والا کوشش الان؟
    دیگه مانی رو گرفت رفت.

  286. خان داداش می‌گوید:

    توصیه به دانشجویان‌قبل از دیدار با رهبری

    مسئول سازمان بسیج دانشجویی به دانشجویانی که متقاضی دیدار با رهبر معظم انقلاب بودند، توصیه کرد تا قبل از دیدار مجدد با ایشان، عملکرد خود در خصوص نصایح معظم له مبنی بر افزایش بصیرت، جهاد علمی، معنویت و تشکیل اتاق های فکر را بررسی کنند.

    به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از شهرکرد، حسین قدیانی دیروز در مراسم اختتامیه سومین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: آفت جدی سیستم های بزرگ این است که زمانی دستخوش تغییرات می شود که لازم به بازنگری است.

    باید در مسیر امام (ره) حرکت کرد تا در مسیر فتنه، خود را گم نکنیم

    وی با تشریح لزوم استفاده از نقشه راه، جهت تشخیص راه راست در دوران فتنه خاطرنشان کرد: باید در مسیر حضرت امام (ره) حرکت کرد تا در مسیر فتنه، خود را گم نکنیم.

    مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به تأکیدات حضرت امام (ره) مبنی بر لزوم تشکیل بسیج دانشجویی یادآور شد: محورهای مورد توجه حضرت امام (ره) صحنه نبرد با استکبار جهانی را از سخت به نرم تغییر داد؛ چرا که ایشان می دانستند که اولین عرصه این جنگ نرم، حوزه و دانشگاه است.

    قدیانی بیان داشت: بسیج مبدأ تحولات است و باید جامعه با فرهنگ بسیجی اداره شده و به نسل های بعدی نیز منتقل شود.

    باید پاسداری از اصل نه شرقی و نه غربی را در عمل نیز پیاده کنیم

    وی تصریح کرد: تنها تفکری که می تواند از انقلاب و اسلام دفاع کند، فرهنگ بسیجی است که در طول هشت سال دفاع مقدس امتحان خود را پس داده است.

    مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) از بسیجیان پاسداری از اصل نه شرقی و نه غربی را انتظار دارد، انتقاد کرد: تمام روش تدریس و آموزش ما از فرضیات غرب و شرق است که باید پاسداری از اصل نه شرقی و نه غربی را نه تنها در بیان؛ بلکه در عمل نیز پیاده کنیم.

    قدیانی تأکید کرد: اگر مدعی تمدن اسلامی هستیم، باید فرهنگ اسلامی را نیز در این تمدن احیا کنیم که در این راستا نیازمند به علم بومی برای ساری و جاری کردن آن در جامعه هستیم.

    وی با بیان اینکه اقتصاد غربی در جامعه ایران ساری است، تصریح کرد: با اقتصاد غربی نمی توان به عدالت اجتماعی رسید، همچنین با ایدئولوژی اومانیسم غربی نیز نمی توان جامعه توحیدی را احیا کرد.

    مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور پیوند حوزه و دانشگاه، جلوگیری از نفوذ ایادی بیگانه در دانشگاه، تبیین چارچوب های اسلام ناب محمدی و تشکیل حکومت جهانی اسلام را مهم ترین خواسته های حضرت امام (ره) از بسیج دانشجویی برشمرد.

    بسیج دانشجویی باید به فکر تشکیل حکومت جهانی اسلام باشد

    قدیانی با بیان اینکه نگاه ایادی بیگانه سخت و نگاه انقلاب اسلامی نرم است، تأکید کرد: بسیج دانشجویی باید ضمن تشخیص اسلام ناب محمدی از اسلام آمریکایی، علاوه بر تبیین چارچوب های اسلام ناب محمدی در جامعه، به فکر تشکیل حکومت جهانی اسلام باشد.

    وی ادامه داد: بعد از رحلت حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری مسیر ایشان را ادامه داده و ضمن روشنگری بر مبنای تأکیدات حضرت امام (ره) در خصوص بسیج دانشجویی، وظایف و رسالت دانشجوی بسیجی را نیز تبیین کردند.

    مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور مأمویت اصلی بسیج دانشجویی را کادرسازی و حضور آگاهانه در چالش های اصلی نظام جهت رفع آنها دانست و افزود: دانشجوی بسیجی باید از لحاظ معرفتی، مبانی اعتقادی خود را ارتقا داده و در راستای افزایش بصیرت خود، جریان شناسی سیاسی تاریخ معاصر را بداند.

    قدیانی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری متخلق بودن به اخلاق حسنه، تسلط به قرآن و استنباط امور روزانه از قرآن، آشنایی به روش تحقیق، تسلط به زبان بیگانه و رایانه را مهم ترین انتظارات معظم له از دانشجویان بسیجی ذکر کرد.

    وی افزود: دانشجوی بسیجی باید چالش های اساسی نظام را شناخته و در راستای رفع این چالش ها گام بردارد.

    مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور به ضعف جامعه دانشگاهی در تولید نرم افزارهای مورد نیاز نظام اشاره کرد و بیان داشت: دانشجوی بسیجی باید همواره برای مقابله با تهدیدات نظامی نیز آمادگی داشته باشد.

    دانشگاه امروز در تئوری پردازی ضعیف است

    قدیانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که دهه چهارم را دهه توسعه و عدالت نامیدند، اذعان داشت: توسعه بر مبنا و پایه عدالت، الگویی بی بدیل در جهان است؛ اما دانشگاه امروز در تئوری پردازی ضعیف است و در کاربرد علوم پزشکی، مبنای علوم انسانی و جهت گیری دقیق علوم دقیقه شیخ بهایی مشکل دارد.

    وی در پایان به دانشجویان بسیجی شرکت کننده در طرح ولایت که متقاضی دیدار رهبر بودند، با استناد به بیانات معظم له در آخرین دیدار اختصاصی با دانشجویان بسیجی در ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۸۶ توصیه کرد تا قبل از دیدار مجدد، عملکرد خود در خصوص نصایح ایشان مبنی بر افزایش بصیرت، جهاد علمی، معنویت و تشکیل اتاق های فکر را بررسی کنند

  287. alefba می‌گوید:

    واقعا چه خوب شد یکی پیدا شد اینجا مارو روشن کرد
    من که خیــــــــــــــلی زده شدم!!!!!!!!!!
    مجاهد,ادامه بده تو میتونی
    ها ها ها

  288. آذرخش می‌گوید:

    صنوبر عزیز ما همه می دونیم که حرفای این بشر جز چرند نبود.
    اما داداش حسین چه پولدار باشه چه فقیر مهم اینه که دوستدار دردمنداست. و مهمتر اینکه همه دوستش داریم و همیشه داداشمون می مونه. تا زمانی که تو خط ولایت حرکت می کنه.

  289. مجاهد می‌گوید:

    البته من خودم قلم حسین قدیانی را دوست دارم اما این دلیل نمی شه علیه بی ادبی هایش به بهانه دفاع از ولایت موضع نگیرم.

  290. آذرخش می‌گوید:

    آهاااااااااا حالا زدی جاده خاکی
    منم شما رو دوست دارم مجاهد. اما غلط کردی اینجوری موضع گرفتی.
    خوبه؟ مدل خودت بهت انتقاد کردم.

  291. به خان داداش می‌گوید:

    بابا جان! این فقط یک تشابه اسمی است داداش حسین با چه زبانی بگوید که این آدم من نیستم. “نه ده” را مگر نخوندی؟

  292. مریم نوری می‌گوید:

    راستی آقای قدیانی واقعا چراجواب هیچ کامنتی را نمی دید

  293. پیمان می‌گوید:

    مجاهد برو گم شو هرکی هستی واسه خودت هستی دفه دیگه هم از هگ و از این حرفا بزنی خودت می دونی
    تمام

  294. خادم الشهدا می‌گوید:

    آخه جوجه جلوی قاضی و ملق بازی؟
    با چند نفر میخوای در بیوفتی؟
    حالا ستاره ها یه طرف،فکر میکنی میتونی جلوی سالار قلم دووم بیاری؟
    آخه بیچاره اگه جوابتو نداده به این خاطره که تو رو ریزتر از اونی می بینه که بخواد باهات بحث کنه.

  295. س.ع می‌گوید:

    حیف من تحریم شدم

    وگرنه یه چیزی می گفتم به این مجاهد جون که بره دیگه روش نشه برگرده

    یعنی چی : دیدگاهتونو تند تند نوشتید (؟؟؟؟؟؟؟؟)

    به قول خان باجی : با ماهم که شوخلوخ کرد

    داداش دیدی ؟ حالا اگه ما ازین واژه استفاده می کردیما، به حکم اعمال غیرشرعی سنگسارمون می کردی

  296. به سید احمد می‌گوید:

    کجایییییییییییییییییییییییییییییییی؟
    به داداش دارن بی احترامی می کنن آخه. کجایییییییییییییییییییییییییی تو؟!!!!!!!!!!!

  297. خادم الشهدا می‌گوید:

    ما تا حالا تو رو از خودمون می دیدیم.نگو شما گرگی در لباس میش.

  298. forasalkhair می‌گوید:

    به مجاهد
    حالا که حرف از ولایت پذیری زدی
    من هرگز در عمرم با کسی اینجوری حرف نزدم و
    مطمئنم که اخوی هم هرگز این طور حرف نمیزنن
    اما اینجا جریان تولی و تبری به راهه
    اگر تولی و تبری را نمی پسندیدن فکری برا ی تقویت ولایت پذیری خودتون بکنبد

  299. @@ ماورا @@ می‌گوید:

    ساعتم خوابید من هنوز بیدارم

  300. خادم الشهدا می‌گوید:

    احتمالا دیگه اعلام آتش بس کرده این جوجه از راه نرسیده.

  301. خان باجی می‌گوید:

    جناب مجاهد شما هزاری هم که قلم این برادرمون رو دوست داشته باشی دلیل نمی شه بی ادبی کنی . کسی دیگری رو منع میکنه از بی ادبی که خودش بویی از ادب برده باشه .
    رطب خورده منع رطب نمی کند . اگر جسارتا دچار آلزایمر شدید کامنتهاتون رو مرور کنید .
    خوبه اگه ما هم دین و ایمون رو بزاریم کنار و بگیم پول گرفتی اومدی اینجا ؟ البته خیلی ببخشیدا شاید گرفتید و پولی که بهتون دادن به اندازه خرید یه دست لباس تاناکورا بوده که گیر میدید به کت و شلوار خلق الله .

  302. طاهره فتاحی می‌گوید:

    مجاهد بدبخت ترسو.حالا دیگه برو بگیر بخواب.
    حداقل یه اسم دیگه برای خودت انتخاب کن شان این اسمو پایین نیار.
    خاک بر سرت که از زن خوردی.همه ی اینایی که جوابتو دادن,به جز یه نفر,زن بودن.اون یکی مردمون هم میگفت تحمل کنید…

  303. به مجاهد می‌گوید:

    آری برادر! ولایت پذیری شرح عاشقی است و بی خون دل خوردن، صفایی ندارد. همه باید تو را بکوبند همه. بیگانه جدا، دوست جدا، منتقد جدا، دشمن جدا، سران فتنه جدا، خواص بی بصیرت جدا، همه باید در شکستن دل تو سهیم باشند. سر تو با سنگهای مختلف باید بشکند و بغض تو با اشک های مختلف و حتی از بسیجی سنگر ندیده هم نباید بپرسی، که دوست چرا می شکند. اتفاقا بهترین بسیجی شاید آن بسیجی است که در خانه بنشیند و هر وقت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به موبایلش زنگ زد که الان شما را دعوت می کنیم به ۴ خط مطلب نوشتن در حمایت از ولایت، آن وقت بگوید؛ سمعا و طاعتا، که دمم گرم، الان شدم خود عمار!
    قسمتی از همین متن داداش حسین عشق ما که ۳۷ نفر آن لاین یعنی فدایی داره.

  304. خادم الشهدا می‌گوید:

    فکر میکنم اگه از این به بعد کسی انتقادی هم داشته باشه فهمیده که چطور حرفش رو بزنه که با جواب ستاره ها مواجه نشه.

  305. اللهم عجل لولیک الفرج.
    سلام.
    چه خوبه که بفهمی اونی که تو دل تو میگذره تو دل بقیه هم همونه !آقای قدیانی چند روزه تو فکر اینم که چقد دلم واسه ی سخنرانی آقا و صدای ماهشون تنگ شده . کاش زودتر آقا با ما سخن بگن که دلم خیلی تنگ نگاه مهربونشونه ………
    التماس دعا. تا بعد یا علی.

  306. خادم الشهدا می‌گوید:

    بچه ها احتمالا این جوجه امشب از ترس اینکه کابوس ببینه خوابش نبره.

  307. عشقی می‌گوید:

    سلام!
    بدین وسیله امتیاز شاعری برای قطعه ۲۶ توسط اینجانب عشقی خریداری می شود.

  308. عشقی می‌گوید:

    سلام! داداش اصلا شما داری تقلب می کنی. حرف دل ما رو از تو قلبمون می برمی داری اینجا می نویسی ! شما از کجا می دونستی ما می خوایم این حرف ها رو بزنیم ؟!!!

  309. عیرضا. م می‌گوید:

    من امروز پیش داداش حسین بودم. نمی دانید چه دل پر دردی داشت. آیا می شود با یک دل آرام چنین متنی را نوشت و اینچنین با مولای خوبان خامنه ای سخن گفت؟ داداش حسین داره از همه جا میکشه و اون وقت ما میگیم چرا با ما جواب نمی ده؟ همین که آروم نشسته و از خوابش زده و داره نظرات ما را یکی یکی تایید می کنه، همینم خوبه. راستی! یه لحظه فکر کردید در چند روزی که داداش حسین در کما بودند بابا اکبر چجوری از خون خود در قلم داداش حسین جوهر ساخت؟ من که به احترام داداش حسین و قلمش دست ایشان را خواشستم ببوسم که نگذاشت. نگذاشت و الا این دست و این قلم بوسیدنی است.

  310. @@ ماورا @@ می‌گوید:

    خودتی داداش؟

    غلط نکنم نیســــــــــــــــــــــــــــــــــــــتیا !

  311. آذرخش می‌گوید:

    تموم شد که نظرات!!!

  312. آذرخش می‌گوید:

    بابا ۲۷ نفر آنلاین. یکی یه چیزی بگه خوب.

  313. سحر می‌گوید:

    سلام
    من منتظر یه مطلب دیگه همین شکلی هستم…اصلا جواب ندید ولی همش اینطوری بنویسید…خواهش.التماس.
    کل مطلب که اصلا حرف نداره و تو هیچ نظری هم نمیگنجه ولی در مورد وصیت پدرتون هر وقت اون جملرو مینویسید انگار قلبمو فشار میدن….یه غربت و مظلومیت وحشتناکی توشه!:((:((:((…وحشتناک!

  314. forasalkhair می‌گوید:

    اخوی شب شما خوش
    پاینده باشین

  315. ن.خ می‌گوید:

    دیدم ۱ دونه در انتظار بررسی هست.گفتم یه دونه دیگه بذارم بشه ۲تا.

  316. طاهره فتاحی می‌گوید:

    اه.حالا باید جواب این ماورا رو هم بدیم.
    نمی دونم تو همون ماورایی هستی که وقتی حاج حسین رفته بودن ریکاوری اومدی و همین حرف رو زدی یا نه؟
    قبلا آقای قدیانی گفته بودن که نظرات رو فقط خودشون می خونن و تایید می کنن.وقتی هم که از ریکاوری برگشتن هم دوباره گوشزد کردن که خودشون کامنتا رو تایید میکنن.
    حالا دوباره اومدی و حرفای بی اساستو تکرار میکنی؟چرا واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    به هر طریقی میخوای ازش جواب بگیری حتی اگه ناراحت بشه؟؟؟؟؟؟

  317. سلامتی داداش نازنین که اینهمه لطف داره بفرست صلوات قشنگه رو
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    ضمنا (من وکالتنامه رسمی از سید دارم)
    ساعت ۲ و ۱ دقیقه بامداد
    افراد آنلاین: ۲۶ نفر

  318. @@ ماورا @@ می‌گوید:

    جدی نگیریدش این مچاحد رو

    راستی راستی مجاهده ؟
    تو کجا ؟ کدوم خط ؟

    قعلاٌ که مفقودالاثره ؛

    فرار نکرده نه فرار نکرده ، احتمالا رفته املا تمرین کنه

    ۱۰۰ صفحه ۱۰۰ بار ،۱۰۰ بار با خودکار آبی ، ۱۰۰بار با خودکار قرمز ۱۰۰ بار با خودکار مشکی

    می نویسی :
    هک هک هک هک …

    بعد که نوشتی بفرست تو سایت ، ملاحظه که شد

    اونوشت بیا ببینم ، چی می گی ؟

  319. Mahdi Saghaei می‌گوید:

    سلام داداش حسین ، این اولین کامنتیه که من برات میذارم.
    یه دختر دارم حنانه ۷ سالشه ، اونو از خانم رقیه خواستم و بهم داد. به بی بی رقیه ابی عبدالله قسم ، شک نکن عزیز زهرایی. قدر خودت رو و این قلم مقدست رو بدون. خیلی دمت گرم. برای کسی که وقتی تصویر آقا رو تو تلویزیون میبینه ، همیشه ، دو زانو میشینه و دنیا به خاطر نداره که تا حالا آقارو دیدنی (حتی تو تلویزیون) پاش رو دراز کرده باشه ، این متنت کشت مارو ، به مولا فقط زار زدم و خندیدم.
    عجب حالی دادی به ما با این متن زیبا. دست صدیقه طاره س بالا سرت ، انشاءالله.
    یا علی مدد. مهدی

  320. ya zeinab می‌گوید:

    اوووووووووووووه بابا “مجاهد” برو کنار بزار باد بیاد! نکنه منظورت از مجاهد مجاهدین خلقه!!! ها؟

  321. آذرخش می‌گوید:

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  322. حسین می‌گوید:

    خدایا رهبر ما را حفظ کن

  323. اللهم عجل لولیک الفرج.
    سلام اقای قدیانی.
    من از شما به عنوان مسئول بسیج دانشجویی یه سوال دارم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    …………………………………………………………………………………….

  324. خان باجی می‌گوید:

    چقدر این بچه مثبته !
    http://iusnews.ir/cpanelpage/coms/mashai.jpg

    دور از جون دوستان ما هم گوشمون مخملیه دیگه ؟؟

  325. جانفدایی رهبر می‌گوید:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    بنده دو حرف دارم:
    ۱-طرف صحبتم اینجا با آقای مجاهد است
    اگه شما نوشته های ایشون رو می خوندید دچار این توهم نمی شدید
    ایشون خودشون یکی از ما و شاید یکمی آتیشی تر از ما
    پس کسی که ادعای پیروی از رهبری رو میکنه که انشالله مطمئنا اینجوری هست که پیرو واقعی برای حضرت آقاست نباید برخلاف نص صریح مولا و رهبرش حرف بزنه— حضرت آقا حتی در مورد سران فتنه هم با این لحن صحبت نمی کنن چه برسه با یک بسیجی—
    ۲- طرف صحبتم اینجا با افراد متعصب و عزیزی که در قطعه ۲۶………………………
    ……………………………………….
    ……………………………….
    یا علی
    التماس دعا
    جانفدایی رهبر- علیرضا

  326. ya zeinab می‌گوید:

    فکر کنم این مجاهد رفت پیش رجویون!!! لعنت ما رو بهشون برسون!

  327. نرگس گل می‌گوید:

    سلام داداشی
    دلمون برا آقا تنگ شده راستی راستی

  328. ن.خ می‌گوید:

    دوستان والله بالله به پیر به پیغمبر این حسین قدیانی اون یکی حسین قدیانی بسیج دانشجویی نیست.محض رضای خدا حواستون رو جمع کنید.

  329. نرگس گل می‌گوید:

    من همونیم که گفتم نه ده به شهر ما هنوز نیومده بود که از تهران برام آوردم یه بار خوندم داده بودم به دوستام حالا امروز بازم گرفتم تا بخونم البته بماند که با بعضی از متن هات مخالف مخالفم ولی به هر حال ما نوکرتیم

  330. @@ ماورا @@ می‌گوید:

    داداشی

    سکوت همیشه علامت آقا رضا بوده !

    شما چرا دستت گرفتیش ؟

    نکنه متن مشایی ، جریان ساز شده؟
    نکنه بالا گرفته ؟

    نکنه خاک برسرم !

    نکنه تهدید مهدیدت کردن ؟
    نکنه ازت تعهد گرفتن ؟

    نکنه محاکمه ات کنند ؟

    نکنه آدم فرستادند؟

    نکنه تلفنای مشکوک بهت می کنند؟

    نکنه؟ ، یا خــــــــــــــــــــــــــــــــدا

  331. علی می‌گوید:

    داداش حسین! بابااکبر را بیشتر دوست داری یا بسیجیان خامنه ای را؟ خدایی راستش را بگو.

  332. رسول می‌گوید:

    سلام
    جنگ نرمه دیگه
    فکر کردم چی کار کنم تو این جنگ که به فکرم رسید که بشینم پای میز کامپیوتر و کتاب بسازم
    کتاب برای موبایل
    چون در دسترسه و همه جا هم میشه ازش استفاده کرد
    منتها خیلی نگذشت که دیدم مطلب کم دارم
    اینه که گفتم از شما کمک بخوام
    مطلب میخوام در قالب word
    هر مطلبی که به درد تبدیل به کتاب بخوره
    لطفا کمک کنید برای جنگ نرمه دیگه

  333. ya zeinab می‌گوید:

    ماورا نترس! امریکا(!!!!!) هیچ غلطی نمیتواند بکند!

  334. 12221157 می‌گوید:

    الان ساعت ۲:۲۱ست وهنوز خبری از فونتای پررنگ داداش نیست!
    سید احمد م که ؟
    ما که رفتیم التماس دعا توی نماز شباتون

  335. جانفدایی رهبر می‌گوید:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    بنده دو حرف دارم:
    ا- ………………….
    ۲-………………

  336. نرگس گل می‌گوید:

    دعا کن مارو هم بای بای

  337. ن.خ می‌گوید:

    هیییییییی روزگار.بالاخره ما هم یه سید احمدی داریم دیگه.ایشالله سالم و سلامت برگرده چشممون به فونت های پررنگ روشن بشه.بلند بگو آمین
    بفرست صلوات قشنگه نصف شبی رو برای سلامتی امام عصر,حضرت ماه و همه ستاره هاش
    اللهم صل علی محمد و ال محمد وعجل فرجهم

  338. به خانم طاهره فتاحی می‌گوید:

    (( به هر طریقی میخوای ازش جواب بگیری حتی اگه ناراحت بشه))

    شما چه طریقی و پیش گرفتی ؟
    پیشنهاد کن
    عمل می کنیم.

  339. به ya zeinab می‌گوید:

    (ماورا نترس! امریکا(!!!!!) هیچ غلطی نمیتواند بکند!)

    بر منکرش لعنت

    نه آمریکا ، نه هم پیمان هایش
    و نه هم پیاله هایش
    و نه هم پیاله لیس هایش

    ولی خب ، حالا داداش چش شده ؟

  340. سیده می‌گوید:

    .
    حالا یکی یه چیزی گفت چند نفر به یک نفر!

  341. رحیل می‌گوید:

    همه ی کامنت ها رو خوندم. بیکارم دیگه.
    حالا اگه بگن برو بشین یه دعایی، قرآنی، چیزی بخون جونم درمیاد و خواب چشمام و میگیره!!!
    بچه ها التماس دعا
    داداش حسین التماس دعا

  342. ماورا می‌گوید:

    شب بخیر

    نمی دونم کی بیدار می مونه تا صبح سحر

    ولی من دیگه چشام رفت؛

    هر کی بیدار می مونه ، مراقب پشه ها باشه

    به قول شاه ملعون که تو جشن ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی تو تخت جمشید رو به قبر کوروش کرده بود و گفته بود:

    آسوده بخواب من بیدارم

    حالا منم می تونم برم آسوده بخوابم ؟ شما بیدارید ان شاء الله ؟

  343. خادم الشهدا می‌گوید:

    آقا شرمنده ما یه کار کوچیک داشتیم که رفتیم.
    چی شد این قضیه جناب مجاهد به کجا رسید؟

  344. یکی از پروانه ها می‌گوید:

    سلام .داداش حسین! بابااکبر را بیشتر دوست داری یا بسیجیان خامنه ای را؟ خدایی راستش را بگو.
    ………………………………………………………

  345. نسیبه می‌گوید:

    سلام به همــــــــــه ستاره ها

    خان باجی عزیز!خوشحالم که دلِ یه ستاره ی حضرت ماه(دام ظله العالی)رو شاد کردم.نعمتِ بزرگیه و شکرش واجب؛
    الهی شــــــــــــــــــــــــکر.
    شکر میکنم؛تا خدا نعمتشو افزون کنه به ستاره ها و دلاشونو شاد کنه به شادی حضرت ماه.

    بعدشم من کِی گفتم تقصیر شماست آخه؟آیـــــــــا؟

    خب،اگه اینجوری برداشت شده ببخشید.فقط میخواستم خیالِ همه ستاره ها رو راحت کنم که موضوعِ مهمی اتفاق نیافتده.
    نورتون متصل به چشمه لا یزال الهی وجاتون همیشه تو آسمون حضرت ماه باشه إن شاء الله….
    شهــــــــــــــــــــــدا رو با یه صلــــــــــوات مهمون قلبامون کنیم که اگه ما امروز سوسو میزنیم،رسمشوستاره هایی یادمون دادن که شهاب شدنوخط کشیدن رو سیاهی …
    اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

  346. خان باجی می‌گوید:

    سلام
    اینم به افتخار نسیبه خانم
    اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
    انشاالله روزی برسه که همزمان همه با همه این کامنت رو بزارم

    ………………..((((( مهدی فاطمه آمد )))))

  347. خان باجی می‌گوید:

    تنها موجود زنده ی این وب سایت در حال حاضر فقط خودمم .

  348. منتظر خورشید می‌گوید:

    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه و حفظ قائدنا امام الخامنه ای
    میخواستم از همه ستاره هایی که جواب مجاهد را دادند تشکر کنم

  349. عزیز می‌گوید:

    سلام داداش
    احسنت به این تفکر و احسنت به این قلم که در راه خورشید و ماه و ستاره هایش چه می کند.

  350. سعید می‌گوید:

    سلام

    آفرین بر این قلم اما مهم تر از آن اخلاص فرد است که ماندگار و اثر گذار می شود .
    در دعاهای تان از شهداء بخواهید که عاقبت ما و فرزندان ما را به خیر ختم نماید .

  351. محمد می‌گوید:

    کاسه داغ تر از آش شده اید برادر. حرف شما را باور کنیم یا حرف سید علی خامنه ای را . آخرین دیدار اعضاى هیأت دولت‏ سیدمحمد خاتمی در مرداد ۸۴ با مقام رهبری را چه زود فراموش کرده اید . مگر ایشان نبودند که گفتند ” الان پیوند عاطفى و محبت‏آمیزى که بین بنده و آقاى خاتمى هست، از آنچه در هشت سال پیش بوده، بمراتب مستحکم‏تر است؛ ” مگر تاکید نکردند که ” تدین و پایبندى و نجابت و روحیه‏ى نجیب ذاتىِ خاتمی واقعاً جزو امتیازات و خصال برجسته در ایشان است؟ .” چرا تاریخ را تحریف می کنید برادر ؟ ما هنوز باور داریم آن سخن رهبری را خطاب به سید عزیز محمد خاتمی که ” ایشان در همه‏ این مدت، دشمنانى را که کمین کرده و خیز برداشته بودند، ناامید کردند. “

  352. ندا می‌گوید:

    عالی بود داداش! مثل همیشه!

  353. yarehojat می‌گوید:

    هوالحبیب
    سلام
    این پیغامو برای برادر بالایی می زارم !
    واقعا این طوری فکر می کنین؟
    انصافا این همه نجابت آقای خاتمی که توی ۸ سال ریاست جمهوریش دیدیم فکر نمی کنم دیگه تو تاریخ ایران تکرار شه !
    البته امیدوارم که تکرار نشه !
    بهتره سخنرانی آقای دکتر عباسی رو هم بشنوین که تو دانشگاه اصفهان در مورد این شخص داشتن مخصوصا در مورد ۲۵۰ نفری که از حساب در اختیار مدیریت ایشون برای کارای مفید برای اسلام تغذیه میشدن!
    پیشنهاد می کنم یه خورده چشمتون رو باز کنین!
    همین!
    یا حق
    التماس دعا

    آگاه باشید که حسین (ع) را منتظرانش کشتند

  354. خان باجی می‌گوید:

    جناب محمد ظاهرا این شمایید که فراموشکار شدید !!! مگر حضرت امام نفرمودند ملاک حال فعلی افراد است ؟؟ من این سخنرانی حضرت آقا رو به یاد ندارم شاید شما درست بگید ولی بفرمایید چرا این پیوند عاطفی و محبت آمیز از طرف خاتمی وجود نداره ؟ ضمنا حضرت آقا در جریان اغتشاشات مگر نفرموند افرادی که حتی یک سیلی هم برای بدست آوردن این انقلاب نخوردند و…………………
    فکر نمی کنید منظور آقا همین جناب خاتمی باشه .
    از خاتمی این عمله ی آمریکا و صهیونیست که عشق دست دادن با جماعت نسوان و بزک کرده داره بپرسید به خاطر تعریف آقا داشتی کشور رو در جریان اغتشاشات دو دستی تقدیم میکردی ؟؟
    ضمنا حضرت آقا فرمودند در زمان دولت خاتمی من وقتی برای رسیدگی به امور خارجی نداشتم بس که باید اختلافات داخلی رو رفع و رجوع میکردم … خاتمی این روباه کثیف به جز خیانت در حق این مردم جوان کفن کرده کار دیگری در حقشون نکرد .
    بنابراین لطف کنید و لینک سخنرانی مقام معظم رهبری مرحمت بفرمایید .

  355. مرتضی می‌گوید:

    سلام جناب محمد. بهتر است به جای طرفداری از ایشان ، به قضایای اخیر نیم نگاهی بندازی تا گرای مسئله دستت بیاد. سید محمد خاتمی رو اگر اون موقع آقا اونجوری در موردش گفتن ، حرفی نیست. اما یادت نره میزان حال فعلی افراد هست. خوش به حال اونهایی که دنبال افکار باشن نه افراد؛ که فرد امکان عوض شدنش هست و یادت بمونه انقلاب به افراد متکی نیست. به افکار مطهری ها و امام روح الله متکی هست. به تفکر مردم سالاری دینی آقا متکی هست.

    در ضمن داداشم حسین جان ، حرف دل مارو زدی که آقا چند روزیه برامون حرف نزده. خدا عالمه که دلم فقط برای یه پیام یا یه سلام یا یه سخنرانی حد اقل یک دقیقه ای آقا تنگه.. هر بار که سر میزنم به اینترنت (هر روز ! ) اولین سایت ، سایت آقا رو باز می کنم. این روزا سخن از همه تو سایتشون هست جز خودشون. دلتنگم داداش ، دلتنگ….

  356. Mahdi Saghaei می‌گوید:

    سلام آقا محمد ، برادر بیدار شود. مثل اینکه کلا از مرحله پرتی ها ؟ مگه آقا نفرمود: ملاک حال فعلی افراد است؟
    مگخ فرمایش حضرت امام ره در وصیت نامه ایشود رو یادت رفته که فرمودند: ممکن است بنده در زمانی کارهای بعضی ها رو تایید کرده باشم ، ولی ملاک بررسی وضعیت و حال فعی افراد است و سابقه آنها در بررسی زمان حال مهم نیست (به این مضمون)؟
    آقا جون مگه زیبر و طلحه چیزی کم داشتند؟ مگه کم از علی در رکاب پیامبر شمشیر زند؟ پس چی شد؟ چرا تو اون موقعیت مهم و خطیر جلوی مولا ایستادند و عاقبت بخیر نشدند؟ خاتمی که جلوی اونها جوجه فوکولی هم نیست.
    عمو جان ، طرف هر تاییدیه ای که داشته باشه ولو از جانب حضرت ماه ، الانش چجوریه؟ این مهمه؟
    دخالت دادن صرفا سابقه افراد دلیلی بر مورد تایید بودنشون در حال حاضر نیست. این رو درک نمیکینی دئستم؟ بیدارشو

  357. سادات می‌گوید:

    سلام خسته نباشید
    خدا حفظتون کنه

  358. انصاری می‌گوید:

    عالی بود
    خدا قوت

  359. bangejaras می‌گوید:

    الله اکبرآقادداش!!!دمتون گرم.

  360. نازنین می‌گوید:

    آخه برادر عزیز جناب محمد این که دیگه خیلی تابلو تکراری شده که ملاک حال فعلی افراده
    امام بزرگوارمون هم از خیلیا تعریف کردن که الان آقا اونا رو سران فتنه میخونن
    الان سال ۸۹ هست و همه ما سال ۸۸ رفتار خواصی مثل محمد خاتمی رو دیدیم و جای هیچ حرفی نیست

  361. نازنین می‌گوید:

    برادر محمد کیه که ندونه تو اون هشت سال رهبری چه خون دلایی خوردن و خداییش اگه ایشون نبودن صادقانه بگین چه بلایی تو اون سالها سر انقلاب میومد
    خودمونوبه خواب نزنیم
    بصیرت بصیرت بصیرت

  362. امیر می‌گوید:

    آره آره آخ جون دعوا..
    آخ جون خون دادن واسه مولا..

  363. کبوتر می‌گوید:

    سلام نوشته های قشنگی داری

  364. محسن می‌گوید:

    فوق العاده بود این پست.

    فکر کنم هر چند وقت دلم برای این پست تنگ بشه و دوباره بخونمش.

  365. امیر می‌گوید:

    ما یه مشت سربازیم جون به کف…

  366. s می‌گوید:

    ……………………………

  367. حزب اللهی می‌گوید:

    ما یه مشت سربازیم جون به کف عزرائیل با اکیپ ما جوره پس……………….
    داداش چش و چال برامون نذاشتی
    اخه ما چه گناهی کردیم یه ۲روز بریم سفری که به فضای سایبر دسترسی نداشته باشیم بعدش از چشمون در میاد

  368. یه مخلوق خدا می‌گوید:

    سلام
    تعداد کسانی که این حرف را از من شنیده اند (با احتساب پدر و مادر) از انگشتان یک دست کمتر است ولی با خواندن این متن می خوام بهت بگم “دستت رو می بوسم که نه حتی قلمت را برای تبرک به چشمام می کشم”.
    یکی از اون وقتایی که خیلی عشق امام خامنه ای تو دلت گل کرد برام دعا کن.
    یا مهدی (عج)

  369. ناشناس می‌گوید:

    بابا ترکّوندی ایول.خدا حفظت کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.