سالی که گذشت…(نوشته ای از برادر بسیجی علی رضا روان ستان از وبلاگ شبستان)

سال ۱۳۸۸ برایم سالی پر فراز و نشیب بود ! اما سرانجام آن خیر شد و مشکلی که سه چهار سال با آن دست و پنجه نرم می کردم به لطف باری تعالی و اهل بیت (ع) و البته دعای دوستان و دشمنان حل شد . از این بابت اگر روزی هزاران بار سجده ی شکر بر آستان احدیت بسایم بازهم حق شکرش بجا نیاوردم . خود را قابل آن نمی دانم که نام این مشکل را امتحان الهی بگذارم اما اگر هم امتحان بود خوب می دانم که در این آزمون رد شدم  آنهم یک ضرب ! در این سالی که گذشت در بعد معنوی بجای پیشرفت دچار پسرفت شدم و روز به روز بیشتر به این دنیا و ما فیها وابسته گشتم . امسال عید خود را تنبیه فرمودم و برای این تن خاکی لباسی نو نخریدم تا بداند که همیشه این خبرها نیست ! باید روزی گذاشت و رفت . روزیکه خیلی هم دور نیست . همیشه در آخر سال غمی عجیب وجودم را فرا می گیرد . همه ی مردم شوق عید و سال جدید را دارند اما من غم نزدیک شدن به مرگ را . نمی دانم شاید این منم که داخل آدم نیستم ! به کسانی فکر می کنم که نه امسال و نه هیچ سالی عید نداشته اند ! کودکانی که بجای رفتن به خرید عید باید خیابان به خیابان و کوچه به کوچه بدنبال فروش گل و آدامس باشند ! مردانی که برای عید فرزندانشان جز شرم چیزی ندارند و خدا کند هرگز پدری در پیش فرزندانش خجالت نکشد . ببخشید که اوقات عیدانه ی شما را هم تلخ کردم ! چه کنم ما هم قسمتمان از شب عید همین هاست .

اما در بعد اجتماعی هم سال ۱۳۸۸ پر فراز نشیب بود . انتخابات و حوادث بعد از آن شگرفترین واقعه بلحاظ گستردگی و عمق در نظام بود . کسانیکه تا دیروز از جانشان برای نظام می گذشتند امروز در مقابل آن ایستادند ! لبخند رضایتشان از تشویق مداوم دشمنان هرگز از خاطره ها پاک نخواهد شد ! خدا ما را در ورطه ی آزمونی سخت قرار داد تا عیارمان برایش آشکار گردد . و خدا را هزاران بار شکر که اکثریت این ملت رنجدیده از این آزمایش خطیر سربلند بیرون آمدند . باور کنید این ماجراها خیلی هم بد نبود . این انقلاب نیاز داشت تا پوست بیاندازد و سره از ناسره جدا شود . هاله ی مقدسی که عده ای از مسئولان بدور خود درست کرده بودند از بین برود و دست شان برای ملت رو گردد . استوانه هایی که همیشه از روی مبلمان پادشاهی با مردم سخن می گفتند دیگر حنایشان رنگی ندارد ! و از آنطرف هم نواقص امنیتی و انتظامی ما با وقوع حوادثی چون کهریزک و کوی دانشگاه آشکار شد و تلنگری زد بر مسئولین که بیشتر مراقب نیروهای خود و رفتار آنها با مردم و حتی مجرمین باشند . وقتی انسان بیاد می آورد که چه جوانهایی در این سال خونشان بر زمین ریخت تا قدرت طلبی موسوی ها و کروبی ها عیان شود ، دلش بدرد می آید . چه آن معترضینی که فریب سخنان اینها را خوردند و چه بسیجیانی که در راه دفاع از امنیت مردم به خاک افتادند و هرگز نامشان را کسی نیاورد ! گذشت و خواهد گذشت این زمستان و رو سیاهی به زغال خواهد ماند . مردک متوهم (موسوی) در یک پیام ویدئویی سال ۱۳۸۹ را سال استقامت نامگذاری کرده است !!! یادش رفته است بعد از خروش مردم در ۹ دی  زبانش بند آمده بود ! اطمینان دارم که در سال ۸۹ این دو نفر و بخصوص موسوی علنا در مقابل رهبر فرزانه ی انقلاب و فقیه حاکم خواهند ایستاد و این نامگذاری شروع همین داستان خواهد بود اما هیهات که تا ما زنده ایم اجازه دهیم اینها اسلام آمریکایی را در این سرزمین پیاده کنند !

و سالی که در پیش روست…

امیدوارم و دعا می کنم که امسال سال ظهور باشد

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. ساعی می‌گوید:

    و چه سالی بود ۱۳۸۸
    خوب و بد گذشت

  2. بلال حبشی قمی می‌گوید:

    به روزم با من و این روزها :
    … گوشه ای از متن :
    … ! گول خوردید ! من خود حسین قدیانی ام ! اصلا حسین قدیانی را می شناسید ؟ خب ، من حسن شون هستم ! اگر حسین قدیانی سخن گوی بابا اکبر است ، بلال حبشی اذان گوی پیام بر است . کجایی هیلاری که ببینی بسیجیان خامنه ای چه انتشارات قدیانی راه انداخته اند در فضای مجازی ! ….
    ………………………………..
    راستی آقا حسین برات پیام خصوصی دادم جواب ندادی ها !

  3. مجید می‌گوید:

    سلام براتون کامنت گذاشتم درخاست کردم لینکم کنی چرا لینکم نمیکنی

  4. امین عارفی می‌گوید:

    به نام حی سبحان

    سلام
    آغای موسوی اشتباه کرد پیام داد.
    فکرد کرد ما باز هم مثل ۹ ماه گذشته صبر می‌کنیم.
    آغای موسوی!
    تو اشتباه کردی
    بس نکنی، بیرونت خواهیم انداخت.
    امسال سال صبر بر نفاق نیست!

    یا علی مددی

    انا مجنون‌الحسین یا ثارالله

  5. دانشجو می‌گوید:

    سلام
    من یک دانشجو هستم و خوشحال میشم که با نظرای قشنگتون راهنماییم کنید .
    یا علی

  6. اسکندری می‌گوید:

    ولی امسال سالی است که یاقوه قضائیه به وظایف خود عمل می کند یا ما به وصیت نامه امام عمل می کنیم و کار این فتنه گران و در راس انها اکبر شاه را یکسره می کنیم

  7. بسیجی جان برکف می‌گوید:

    راست میگی شما بالاخره حق از باطل جدا شد خدا کنه همیشه همینطوری بمونه خدا این موسوی رو ذلیل کنه بچه پررو هی مردم رو گول میزنه هی دروغ به خورد این مردم میده برای رسیدن به قدرت خون این جوونها رو میریزه از اون طرف کروبی هم همینطور من جای اونها باشم واسه ده سال دیگه هم لباس عید نمیخرم تا آدم بشم نظر شما چیه ؟

  8. علی ravansetan می‌گوید:

    لعنت بر فتنه گر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.